Naslovnica | Kontakt
 

vinjeta
vinjeta0
svjakov
daj-pet-grey

razg
Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Gradska buka - po tko zna koji put Ispis E-mail
  
Četvrtak, 20 Svibanj 2010
 

zabrana-spavanjaNa pragu svake turističke sezone ponovno se pokrene pitanje noćne buke iz i oko ugostiteljskih objekata te problem nepoštivanja gradskih odluka o njihovom radnom vremenu, o dozvoljenom prekoračenju najviše dopuštene razine buke i zakona o zaštiti od buke, pa tako i ove godine dalje ... 


 

 

Više puta istaknut na ovim stranicama, problem se našao i među pitanjima koje građani postavljaju putem radija Jadranka. U emisiji 18. svibnja pročitan je odgovor gradske uprave na jedno takvo pitanje, koji možete preslušati i ovdje:

Prenosimo i odluku Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja donesenu 4. kolovoza 2009. godine o dozvoljenom prekoračenju najviše dopuštene razine buke koja se citira u odgovoru.

Članak 1.

Ovom Odlukom određuju se područja gdje postoji mogućnost prekoračenja dopuštenih razina buke (ulice, dijelovi ulica i naselja,trgovi i druge lokacije), razlozi dozvoljenog prekoračenja istog, te putovi dolaska i odlaska sudionika događaja.

Članak 2.

Dozvoljava se prekoračenja dopuštene razine buke radi zadovoljenja potreba održavanja javnih skupova i organiziranja razonode, zabavnih i športskih priredbi i drugih aktivnosti na otvorenom ili u zatvorenom prostoru za stanovništvo i goste u periodu od 15. lipnja do 1. rujna i to za sljedeće lokacije:

1. Naselje Mali Lošinj za sljedeće ulice i trgove: Trg Republike Hrvatske, Riva lošinjskih kapetana, V. Gortana, G. Garibaldi, Trg žrtava fašizma, Del Conte Giovanni, Priko, Ulica Braće Vidulića, Dražica, Nikole Tesle, Matije Gupca, Sv. Martin, Velopin, Kalvarija

2. Naselje Veli Lošinj za sljedeće ulice i trgove: Šestavina, Kaštel, Obala Maršala Tita, Rovenska, Slavojna, V. Gortana, V. Nazora

3. Naselje Nerezine za sljedeće ulice i trgove: Studenac, Vjekoslava Spinčića

4. Naselje Osor Prekoračenje najviše dopuštene razine buke na prostorima iz stavka 2. ovog članka dozvoljava se do 02,00 sata samo u razdoblju od 15. lipnja do 1. rujna.

Članak 3.

Ovom odlukom određuje se uporaba elektroakustičkih i akustičkih uređaja na otvorenom u objektima registriranim za obavljanje ugostiteljske djelatnosti najdulje do 02,00 sati u razdoblju od 15. lipnja do 1. rujna.

Buka elektroakustičkih uređaja i ostalih izvora buke na otvorenom u istim objektima ne smije prelaziti najviše dopuštene razine buke sukladno pravilniku kojim su propisane najviše dopuštene razine buke na otvorenom prostoru.

Članak 4.

Najviša dozvoljena razina buke na prostorima iz članka 2. i 3. ove Odluke iznosi L Aeq,T=15 min = 70 dB(A).

Članak 5.

Sukladno članku 2. i članku 3. ove odluke prekoračenje najviše dopuštene razine buke dozvoljava se na dijelu otvorenog ili zatvorenog područja za stanovništvo i goste u navedenom periodu i za navedena područja i to petkom, subotom, nedjeljom, u dane državnih blagdana, te za vrijeme održavanja manifestacija koje organizira Grad Mali Lošinj, Turistička zajednica i Pučko otvoreno učilište Grada Malog Lošinja.

Članak 6.

Buka koja nastaje uslijed događaja navedenih u članku 3. ove odluke ne smije u drugim ulicama ili dijelovima ulica, u ostalim dijelovima istog naselja i drugim naseljima grada prelaziti dopuštene granice.

Članak 7.

Putovi za dolaženje i odlaženje sudionika navedenih događaja su svi prometni pravci, ulice i ceste za automobile i pješake koji nisu u to vrijeme propisno zatvoreni znakovima ili pod regulacijom policije, odnosno propisno označenih redara koji reguliraju promet na tom mjestu.

Članak 8.

U slučaju izvanrednih situacija i nepredviđenih događaja od interesa za grad, Gradonačelnik Grada Malog Lošinja zadržava pravo proširiti razloge i područja dozvoljenog prekoračenja najviše dopuštene razine buke.

Članak 9.

Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.


4197 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (88)RSS feed komentara
Komentira bena
20-05-2010 14:25,
 
Ko to tamo zaje++++
Tu se kaže da nadzor nad primjenom zakona o zaštiti od buke i gradskim odlukama u svezi zakona vrši sanitarna inspekcija. Jeli to oni nas zajebavaju :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira decibel
20-05-2010 16:29,
 
dec
Ako netko nadmaši buku kafica priko, on je u prekršaju jer proizvodi više decibela od dozvoljenog :cry
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gluh ko top
20-05-2010 16:45,
 
atrakcija
@decibel: Ako netko nadmaši buku kafica priko, on je u prekršaju jer proizvodi više decibela od dozvoljenog. 
 
Decibele, to je u skladu s gradskom odlukom da ako priredbu organizira Turistička zajednica možeš raditi decibele koliko hoćeš. A Kamalićeve ljetne orgije su u programu TZ kao turistička atrakcija :(
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Strasburg
21-05-2010 09:16,
 
Ima lijeka protiv nasilnika
I za tu zločinačku spregu gradske vlasti i inspektora s vlasnicima ugost. objekata ima lijeka, samo treba htjeti. Primjer iz Riejke u dansšnjoj Slobodnoj Dalmaciji: 
 
Riječanka tužila Hrvatsku zbog velike buke i - dobila tužbu 
 
Sigurno vam se mali milijun puta dogodilo da zbog prevelike buke iz obližnjeg kafića ne možete noćima spavati, posebno ljeti...I onda vam padne svašta na pamet, od radnja vezanih uz vatreno oružje i crnu kroniku do verbalnog uvjeravanja vlasnika da stiša glazbu. Sigurno vam nije palo na pamet - tužiti državu!  
 
E, baš to je učinila Marina Olui, suvlasnica jedne zgrade u Rijeci. Ona je zbog prevelike buke koja je dolazila iz obližnjeg kafića tužila Hrvatsku Europskom sudu u Strasbourgu. 
 
On je, pak, odlučio da joj država mora isplatiti čak 15 tisuća eura odštete jer je razina buke iz spornog kafića utjecala na njezin obiteljski i privatni život. 
 
Spomenuti kafić nalazi se u jednom dijelu zgrade čija je suvlasnica upravo Marina Olui, a otvoren je 2001. godine. 
 
Već su se prije stanari žalili na glasnu glazbu koja je dolazila iz njega, a stručnjak u pratnji sanitarne inspekcije je utvrdio kako je razina buke prevelika, te da se kafić treba zvučno izolirati. No, to nije napravljeno. 
 
Sud je u obrazloženju presude naveo kako se Hrvatskoj nalaže da provede zaštitne mjere zbog jakog zvuka i činjenice da to traje i danju i noću već više godina. 
 
Link Text
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira žžžž
21-05-2010 09:53,
 
sanitarac
Kamalić bi spor dobio na sudu u Strasbourgu, dokazom da više vrijedi zabava za "turiste i maloljetnike" koji su na njegovoj terasi, nego par obitelji koji ionako ne mogu spavati od njegove buke.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Tarzan
21-05-2010 10:26,
 
Kontra
Da ima muda u ovom gradu kao kod Purgera u Zagrebu susjedi bi donijeli liniju kraj Kamaliceve terase i puštali kontra glazbu ili snimak Tarzanovih urlika. Pa bi vidjeli kako bi se odjednom pojavila sanitarka da provodi Zakon, a inače je ni od korova.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira digitron
21-05-2010 10:33,
 
...
Tarzane nisi u pravu. Ja lično vidio da sanitarka noću obilazi objekte sa uređajem za mjerenje i na licu mjesta na digitronu računa po formuli L Aeq,T=15 min = 70 dB(A) :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Sanitar
21-05-2010 13:21,
 
...
Kad govorimo o sanitarnoj inspekciji, valja naglasiti da se tu primjenjuje nekoliko pravila: jedno je da ruka ruku mije. Drugo, isto tako važno, je da žene ne moraju raditi noću :zzz . Treće je da sanitarna inspekcija ne mjeri buku sama, nego je mjeri uz pomoć ovlaštene stručne osobe, koja čim se pojavi u Lošinju dolazi do neobične pojave da ugostitelji stišaju svoja pojačala i sve je u najboljem redu. To što informacije cure, proporcionalno je curenju neprikazanog ugostiteljskog novca namijenjenog podmazivanju potplaćenih djelatnika u različitim inspekcijiskim službama, što je rutina pri kojoj se ne riskira, ne troši previše, a učinak je poslovno vrlo koristan.  
Ukratko, problem buke, ma kako bio razoran za one koji od nje trpe, nema nikakvih zagovornika rješenje ili uvođenja reda. Gradska vlast smatra da je buka turistički vrijedan izvor prihoda, TZ ne misli ništa, inspekcijske službe imaju više koristi i malograđanskog mira od nečinjenja nego od činjenja, dakle buka ostaje. Možete urlikati od očaja kao Tarzani.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
21-05-2010 14:24,
 
...
Svaki kafić u prosjeku plaća javnu površinu šesdeset i pet tisuća godišnje i račinajte da je to više ili manje oko dva milijuna na području ingerencije grada prema tomu ne možete reći da ugostitelji ne doprinose za grad kamo idu te pare drugo je pitanje gari bi mogao potrošiti jedno godišnji prihod od tog dijela proračuna te subvencionirati klima uređaje pa bi ljudi mogli imati zatvorene prozore.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira žrtva
21-05-2010 14:35,
 
...
A zašto bi netko trebao ljeti boraviti iza zatvorenih prozora i plaćati skupu struju? Ma ne valjda zato da Kamalić i njegova ugostiteljska mafija mogu bučiti po cijelu noć radi bolje prodaje alkohola i njihove zarade? Mislim da tu žrtvu nitko nema pravo tražiti. A ako je glasna glazba i revanje pijanaca temelj njihovog poslovanja, neka lijepo isele iz grada na pristojnu udaljenost pa nek prave buku koliko god im drago.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira kamalić
21-05-2010 14:46,
 
...
Ma dajte ljudi ne pretjerujte pa nije Kamalić dežurni krivac za sve ovo je turistički grad koji živi od turizma prema tome onaj tko to ne može prihvatiti morat će se odseliti. Ili možda bi mogao organizirati prosvjede kao oni u ZG.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira štriga
21-05-2010 14:56,
 
...
u redu kamaliću, ovo je turistički grad i živi od turizma. A je li buka iz kafića sav turizam i žive li svi od pravljenja te buke? A ako svi kojima smeta odsele ostaće samo kamalići, inspektori i gradska vlast jer kako piše sanitar oni tu vide i imaju korist.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Turist
21-05-2010 15:55,
 
...
Nitko nema ništa protiv glasne glazbe ali to se reproducira u za to predviđenim i opremljenim prostorima a ne u sred grada bespravno sklepati šank i drugim ljudima ispod prozora odvrnuti glazbu do daske.Tako se ne može ponašati ni na divljem zapadu.Ali Tarzan je predložio dobar način prosvjeda.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Izzy
21-05-2010 20:02,
 
Kamalićev zakon
Evo i Novi list je objavio vijest da je Riječanka u Strasbourgu pobijedila buku 
Kao suvlasnica stambene zgrade u Rijeci, tužiteljica se žalila zbog ugrožavanja njezinog prava na privatni život. Problemi su za Riječanku počeli još 1999. kada se žalila ne preveliku buku iz kafića 
 
RIJEKA – Europski sud za ljudska prava u Strasbourgu prihvatio je tužbu Marine Oluić iz Rijeke, koja se 18. studenoga 2008. obratila sudu tužbom protiv Republike Hrvatske, zbog kršenja svog prava na privatnost i obiteljski život. Hrvatska će zbog kršenja tih prava, propisanih Konvencijom o zaštiti ljudskih prava i temeljnih sloboda, tužiteljici morati isplatiti 15 tisuća eura, kao i 3.700 eura sudskih troškova. 
 
Kao suvlasnica stambene zgrade u Rijeci, tužiteljica se žalila zbog ugrožavanja njezinog prava na privatni život. Zbog prevelike buke koja je dolazila iz kafića koji je bio smješten u drugoj strani zgrade, zatražila je odštetu od 20 tisuća eura na ime materijalne, te 50 tisuća eura na ime nematerijalne štete. 
 
Nevolje Oluićevih s prebučnim kafićem traju još od prosinca 1999. godine. Na početku se tužiteljica obraća Sanitarnoj inspekciji Ureda za rad, zdravstvo i socijalnu skrb Primorsko-goranske županije u Rijeci, uz objašnjenje kako je zajedno sa svojom obitelji izložena prekomjernoj buci svaki dan od sedam ujutro do ponoći, kada se kafić zatvarao. 
 
Sanitarna inspekcija obavila je mjerenja, koja su pokazala da buka u tužiteljičinom stanu od 35,9 i 38,5 decibela, ovisno o dijelu stana, višestruko premašuje dopuštenu razinu buke od 5,9, odnosno 8.5 decibela. 
 
Sanitarna inspekcija u lipnju 2001. godine naređuje smanjenje razine buke, no ta odluka nije provedena. 
 
U godinama koje slijede Sanitarna je inspekcija u nekoliko navrata izvršila dodatna mjerenja, čiji su rezultati uvijek premašivali dopuštene razine. Uslijedila bi naređenja, koja opet nikad nisu izvršena, iako su se slučajem bavili i Upravni te Vrhovni sud. 
 
Posljednja mjerenja – prije nego što se Marina Olujić putem svoje odvjetnice Dijane Kesonja obratila sudu u Strasbourgu – pokazala su kako je razina buke i dalje daleko iznad dopuštene vrijednosti: unutar stana izmjereno je 31,6 decibela, dok je izvanjska razina buke bila na 54,6 decibela. 
 
Odlukom od 20. svibnja, Europski je sud presudio kako je Hrvatska prema tužiteljici Oluić prekršila i važeće hrvatske zakone, Konvenciju o zaštiti ljudskih prava, kao i međunarodne standarde za razinu buke. Stoga je Europski sud naredio Hrvatskoj da provede zaštitne mjere zbog buke što dolazi iz kafića, kao i isplatu odštete.  
 
I sad tu kaže da je izvanjska razina buke bila na 54,6 decibela i da je zato dobila sud. A ovi naši pametnjakovići donose odluku o prekoračenju dozvoljene buke da nas mogu maltretirati po Kamalićevom zakonu Znači da je Sanitar u pravu kad kaže da Gradska vlast smatra da je buka turistički vrijedan izvor prihoda, TZ ne misli ništa, inspekcijske službe imaju više koristi i malograđanskog mira od nečinjenja nego od činjenja, dakle buka ostaje. I da možemo urlikati od očaja kao Tarzani. Dok nekome ne pukne film pa ili nekome razbije glavu ili tuži na Starsburg.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Mirko
22-05-2010 11:19,
 
Zašto pas liže jaja?
Jutros sam na rivi desetk minuti poslije 6 u jutro izdaleka čuo glasnu glazbu iz kafića Ribili gdje je bila autobusna postaja. Kad sam došao bliže sve se treslo od buke a kafić je bio pun pijane mladeži koja je galamila na sav glas. Kafić je u stambenoj zgradi a i svuda okolo su stambene zgrade. Znači da su ljudi koji tamo žive u subotnje jutro kad mogu malo odspavati bili nasilno probuđeni. Nitko ne može reći da je to u interesu turizma od kojeg svi živimo jer to su bili domaći maturanti koji su na taj način slavili da su postali "zreli". Netko može reći da mladi nemaju drugo mjesto da pokažu i proslave "zrelost", ali to nije opravdanje da maltretiraju druge. 
 
No najvažnije u toj priči je to da je vlasnik tog objekta namjerno i s predumišljajem kršio zakon i gradsku odluku iz ovoga članka. Zašto je to činio, jer on sigurno zna za zakon, za odluku i za inspekcije. Činio je to iz istog razloga iz kojeg pas liže jaja: zato što može. A može zato što "Gradska vlast smatra da je buka turistički vrijedan izvor prihoda, TZ ne misli ništa, inspekcijske službe imaju više koristi od nečinjenja nego od činjenja", kako je to lijepo napisao Sanitar.  
 
Netko će sigurno napisati "bravo" i pohvaliti ga jer je omogućio mladima da se zabave. Međutim, svi znamo da on nije kršio zakon zato što voli mlade nego zato što voli njihov novac, pa se potrudio da im ga izvuče iz džepova. Pri tome je ovaj "dobročinitelj mladih" pokazao krajnju bezobzirnost prema susjedima i njihovom pravu na mir, pa njegov profit u krajnjoj crti plaćaju građani i njihova djeca.  
 
Što tu mogu građani? Mogu kako kaže Sanitar urlikati od očaja kao Tarzani. Samo neka paze da ne budu pre glasni jer odmah će dojuriti Policija, sanitarka i komunalni redari jer da ometaju poštenog ugostitelja u njegovom pravu na rad i prijaviti prekršaj. A naše pravo na odmor, šta je snjim? Ništa. Nema odmora i spavanja jer buka je vrijedan turistički resurs.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira zakon
22-05-2010 19:28,
 
..
da li oni plaćaju redovito namet za javno izvođenje glazbe i da li to tko kontrolira?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
22-05-2010 20:37,
 
...
Naravno da plaćaju za gazbu i to svi. ZAMP je organiziran kao mafija pa ima utjerivače dugova. Ali zato uštede na dugovima Gradu jer ne plaćaju.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Sanitar
22-05-2010 20:59,
 
...
Ljudi, uvijek se zaprepastim kada netko kaže da je Lošinj turistički grad te da zato treba malo protrpiti buku. 
Baš zato što je Lošinj turistički grad, treba: 
omogućiti san trgovcima, konobarima, ugostiteljima i svima onima od kojih se očekuje da cjelodnevno ugađaju turistima i smješkaju im se, 
omogućiti onima koji su unajmili sobu ili apartman za spavanje to u njima i dožive, 
omogućiti stanodavcima da im gosti ne zatraže povrat novca i ne odjebu Lošinj kao turističku destinaciju, 
omogućiti turistima, domaćima, starima i mladima da biraju način na koji će se zabavljati, a ne da im to drugi naturaju, obično tri načina istovremeno. 
Turistički i svaki drugi grad mora imati I MOGUĆNOST ODMORA I MOGUĆNOST ZABAVE, a naturanje priče da je nužna alternativa između toga je obična glupost, kamalićevština i bezobraština.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira GARI the JESUS
23-05-2010 23:59,
 
DAJ SANITAR NE KAKI!
Daj sanitar ne kaki! 
 
Pa ako sam ja donio odluku da se može svirat po terasama, onda je to AMEN, jer ja sam Bog u ovom gradu! 
Svi će svirat na terasama i bučit do kad ja kažem, pa ako sam odredio da je do 02 zabava, ima da šutiš, gurneš čepiće u uši (imaš ih u apoteci po 5 kn) i spavaš , a ne da me daviš ti i svi ostali penzići i neradnici. 
Comprende amigo??? 
 
Zato nemojte me više davit jer ču vas deportirat s Lošinja! 
 
A ti Kamalić, daj malo servisiraj taj bass ili promjeni pojačalo, slabo se čuje... 
 
P.S: Nadam se da ste me vidjeli na HRT-u danas u emisiji Lijepom Našom....kako sam sladak! :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira cajka
24-05-2010 22:03,
 
radodajka
Ne vodi računa o Kamaliću on je bas dobro servisirao, tako da je u subotu preko mjere i radnog vremena svirala samo đelem, đelem i ostala "domaća" muzika iz fundusa repertoara Kamalić.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira domaći purger
25-05-2010 09:53,
 
privatni javni interes
Problem buke iz kafića u gradu mene podsjeća na zbivanja u svezi Varšavske ulice u Zagrebu, samo što Lošinjani nisu purgeri pa da nešto poduzmu. U čemu je sličnost? Pa u tome što se u Lošinju isto kao u Zagrebu privatni interes prikazuje kao javni, tj. opći interes. Ovdje je javni interes buka od koje ne možeš spavati, a u Zagrebu kopanje ulice radi ulaska u privatnu garažu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira megi
27-05-2010 00:04,
 
pozdrav iz zagreba
Dragi otočani,ja boravim 4 mj.godišnje na Lošinju,i jako mi odgovara mir i tišina(pogotovo nakon zagrebačke gužve u kojoj živim),ali morate shvatiti da vi živite od ljeta i to malo turista,pa stoga ne izvoljevajte,i ne cjepidlačite,pa mora biti malo života i na našem otoku.Pa nije to svaki dan,ljeto je ljudi ma malo zabave nikome ne škodi,pogotovo u ova vremena....
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira vozač autobusa
27-05-2010 20:08,
 
@megi
ja vozim autobus 
očekuješ li da 4 mjeseca ne spavam i svako jutro potpuno odmoran vozim autobus pun putnika?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Putnik
27-05-2010 21:49,
 
...
Daj ti stavi Kamalića i Megi na bus pa ih vozi u Zagreb , ja se ne mogu ustati jer sam neispavan ja ću drugim busom.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira kondukter
27-05-2010 22:26,
 
jednosmjerni
Misliš Kamalića, samo u pravcu Zagreba a ne natrag. Kako bi mi bez njega? Bili bi jadni :cry
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira pozitivac
03-06-2010 00:58,
 
!
...steta da u losinju nema neko mjesto gdje se mladi mogu okupiti, druziti i zabavljati a da nije u samom centru - tako da buka ne smeta ljudima koji ljetom rade i onim turistima koji zele spavati... 
...steta da na velopinu bivsi dom jna je u stanju u kojem je,, to bi mogao biti pogodni prostor koji bi se mogao koristiti za mlade - ili starije koji se zele druziti poslije odredenog vremena,,  
stvarno fali nekog mjesta gjde se mladi mogu iskazati a da to drugima ne smeta,, na kraju krajeva na mladima svjet ostaje,, :) bilo bi zanimljivo cuti i njihove prijedloge sta i oni misle? Jel je njih netko pitao sta oi misle?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gostXXX
03-06-2010 17:15,
 
...
@pozitivac: 
Prilikom javne rasprave kod donošenja Prostornog plana, na ovim stranicama sam pozvao mlade da predlože lokaciju za nekakav zabavni centar na lokaciji koja bukom neće ometati ostatak naselja, ako treba čak i lokaciju tipa plaža Zrće. 
Nažalost, ti isti mladi koji na ovim stranicama povremeno ili stalno pokušavaju kritizirati i ove i one, odjednom su ostali bez teksta, i nisu se ni znali ni htjeli organizirati i izboriti za svoja prava.  
Kažeš, na mladima svijet ostaje. Žalosno je da se mladi na kojima svijet ostaje ne znaju na legitiman način izboriti za svoja prava.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira btanko
03-06-2010 18:53,
 
nisam mlad ali imam telo
Lokacija za mlade: Cijeli dan u poljoprivredi na Čunskom polju a navečer kolo i zabava do zore. :zzz
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira stanko
03-06-2010 19:19,
 
imam i ja
ti bi na hrvackoj demokrackoj mladeži provodio komunističke metode?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira xxx
04-06-2010 09:13,
 
vrjeme je
ponovo Kulu otvorit i to je to...mogu stat pet kafica i zabava do zore...
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira inspektorica mara
04-06-2010 11:24,
 
..
Kula?? Muzika sa Kule pokrivala je teritorij Suska.. 
Mislim da je idealno mjesto za zabavu Harem, naravno, ukoliko se vlasnici budu pridržavala zakona!! :roll
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Griša Taliban
04-06-2010 11:31,
 
1001 noć
To za muziku s Kule se slažem. Ovako uz samo Priko i Pub barem oni na Zagazinjinama mogu spavat. A glede "Harema" zanima me jeli ima tako glupa cura na Lošinju da uđe u kafić tog imena :zzz
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Inspektorica mara
04-06-2010 12:24,
 
1001 noć
Ima, one koje se voze u crnom audiju!! :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira btanko
04-06-2010 13:59,
 
nisam mlad ali imam telo
Kula svakako, ima podzemna skladišta i veliku cisternu koje mogu biti super underground klub, dobro izolirat i neka se dole piči a gore na terasi lagana muzika uz piće. 
Zatim Velopin, Srebrna uvala, na onoj livadi sa izlazom na plažu. 
Prema Sv. Ivanu ima uz cestu par ogromnih bunkera ili skladišta od JNA, to isto iskoristiti. 
U samom centru grada u dobro izoliranim konobama i cisternama mogli bi se otvarati klubovi različitog sadržaja. 
Između Kurila i Liskog napraviti naš Zrče. 
Kamalić bi mogao otvoriti country-club na Aerodromu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira pozitivac
05-06-2010 10:15,
 
...
@gostxxx 
mladi su ostali bez texta? Dobro je cuti da je njih ipak neko pitao! 
Mozda bi trebalo s njima malo vise popricati o svemu tome, mozda napraviti otvorenu diskusiju gdje bi mogli raspravljati vise... 
Dal se nesto radi na kuli - trnutno su arheolozi na poslu tamo,,,mozda je to dobar znak da bi tamo moglo nesto se pokrenut? 
Kula je stvarno jedna jako zanimljiva historijska zgrada koja bi mogla pruziti razlicite programe ( restoran, internet cafe, razlicite radionice - tipo komjuter bazirane - photoshop,,vrtlarstvo, slikanje i crtanje, skulptura, eco radionice itd itd ) a i uzimajuci u obzir da ima podrume bi bio dobar prostor gdje buka nebi tako puno se sirila.. takva steta da kula vec godinama propada i da vise sluzi kao javni WC!  
Kula je vlasnistvo grada? Ajde grade daj napravi nesto!!! 
... Sjecam se da su moji starci kad su bili mladi isli tamo na ples!!!,,
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gostXXX
06-06-2010 13:30,
 
...
@pozitivac 
Na javni uvid i javnu raspravu u prijedlog Prostornog plana su javnim oglasom i putem medija bili pozvani svi građani, pa tako i mladi. U kolikom broju su se mladi odazvali, i što su predložili, vidiš i sam. Ili smatraš da je umjesto toga, netko mlade trebao anketirati po terasa kafića? 
Na kulu se išlo na ples dok oko nje nije izgrađeno stambeno naselje. Danas na toj lokaciji zaboravi ples na otvorenom. 
Da, i još nešto... prije 2 dana, noć sa petka na subotu, oko 3 ujutro me probudila galama (urlanje) horde mladih i tučnjava između 2 mlada pijana divljaka, dok je jedan iz horde očito sa guštom nogom razbijao žmigavac na autu parkiranom na obližnjem parkiralištu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Veco
06-06-2010 15:28,
 
...
Ma koga briga za domaće mlade što bi oni da tulumare po svu noć? Neka tulumare gdje hoće ali da ne smetaju onima koji noću moraju odmarati da bi danju radili i zarađivali za njihovo tulumarenje. Jer onaj ko cijelu noć pijanči po danu spava i ne radi. Ali kamlić i njegova mafija pričaju da se mi svi trebamo žrtvovati i tri mjeseca ne spavati jer da je to radi turizma. Ma kojeg turizma, govnar??? Ovo što kaže gostxx da ga je u tri ujutro probudila horda mladih i tučnjava sigurno nisu bili turisti nego domaći. A kako je to moguće? Policija spava u autima, sanitarka vikendom odleprša s Lošinja, komunalnim redarima nije radni dan. I tako po cijelu godinu, a na ljeto treba iseliti s Lošinja ko može jer nije za izdržat.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira pozitivac
06-06-2010 21:18,
 
...
A zato i mislim da bi im bilo dobro dati neki prostor malo udaljeno od samoog mjesta gdje se tolko nebi cula buka,, u kaficima s terasama u gradu muzika bi trebala biti ne pre glasna, jedino u prostorima koji su izolirani za buku bi mogli unutra imati glasnije?! tako i ljudi koji ljetu rade i zive od turiznma bi mogli spavati,, nazalost kod nas se vecinom radi 7 dana u tjednu, 3 mjeseca bez i jednog dana odmora, to je stvarno naporno!!! I zato govorim da bi bilo dobro kad bi mjesta s glasnijom muzikom bila malo udaljena - kao bivsi dom jna? I zato bi bilo dobro napraviti nekakve zanimljive radionice i sadrzaje gdje bi mogli nesto i nauciti i zanimati se umjesto samo banciti.. nazalost ako se totalno ukine bilo kakva zabava sve manje i manje mladih turista ce nam dolaziti, a sve vise starijih preko 60 koji se samo setaju,,, super ne? da ful! da mi imamo 16, 17, 18, 19 godina sta bi radili i gdje bi bili? 
 
 
@ gost 
Ili smatraš da je umjesto toga, netko mlade trebao anketirati po terasa kafića?  
mislim moglo bi ih se anketirati u srednjoj skoli mozda? 
 
A i da nije bas dobro cuti da se netko svada i tuce i razbija al kako god tako sta je tesko sprijeciti bili pijani ili trijezni..mladi ili stari,,, samo sto je losinj malo mjesto i sve se odmah sazna,, takve stvari se u vecim gradovima desavaju stalno na svakom cosku - nazalost..
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gostXXX
07-06-2010 01:00,
 
...
Nekad su se u školi učili predmeti tipa "samoupravni socijalizam" i "marksizam", a danas se uči vjeronauk.  
I rekao bih da niste postali ništa pametniji, dapače, jer se u ono doba u sklopu TIPSS-a učio i delegatski sistem.  
Danas nitko da vam uvede predmete tipa "demokracija" i "čitanje s razumijevanjem".
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Vjeroučitelj
07-06-2010 10:37,
 
Opasne ideje
GostXXX ne razumije vrijednost zamjene marksizma vjeronaukom. Vjeronauk služi tome da našu djecu zaštiti od opasnih ideja kao što su jednakost, pravda, sloboda, propitivanje autoriteta itd, a zadatak vjeroučitelja je da djecu zaštiti od grijeha oholosti razmišljanjem vlastitom glavom.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Juki
07-06-2010 11:42,
 
Buka je buka iz kafića oli crikve
buka je buka, kaka bila da bila i ako je taka da smeta judiman triba je utišat oli potpuno ugasit. meni zvona na zvoniku ni dalje od 50 metri a ima i onih kojiman je 10-15 metri od ponistre. i onda raspizdidu zvonit brez ikakve veze. moš zamislit koje šokove doživljajedu mala dica (a i stariji) kad ih i'sna probudi taka buka! 
prin pusto godin kad je ručni sat jema samo koji bogataš, razumin da je bilo dobro judiman na taki način olakšat vrimensku orjentaciju. onda, u ta doba, oni remeta (čini mi se da se tako zva oni ča je zvonija) triba je otegnit jaja za zazvonit. sad jemadu eletriku pa raspizdidu tuta forca! 
- ako oni ton zvonjavon budidu virnike da gredu na misu onda in to triba zabranit pod hitno! 
ma triba krenit sa tužbon protiv crikve koja me svojon histeričnon i nepotribnon zvonjavon budi, smeta mi slušat radijo, razgovarat ka ova fuumanka pred strasbur. 
za nefalit, triba tužit hrvacku i vatikan jer ovo zvonidu njiovi službenici koje ja plačan!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira black pirat
07-06-2010 12:09,
 
wwxx
8) ljudi moji pa mi zivimo od turizma ,3 mjeseca godisnje sto uzmemo,uzmemo,treba biti muzika na sav glas ne samo u priku svukuda!!!i uzeti pare turistima a sto se tice hokejaskog turizma,neka ih posalju na goli otok,tamo imaju mir i tisinu!zna se da su ljudi nezadovoljni ,posao,krizaitd...ali moraju shvatit da svi mi otocani se moramo izboriti,za nocni zivot sto je samo bolje za nas ,penzioneri turisti kad dodu na nas otok ne trose nista!ko trosi?MLADI,turisti hoce zabavu vidjet nove dogadaje muzika partye,i sve ostale sadrzaje.ova situacija je zalosna !!!!!!!!!!!!!! :sigh
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira black pirat
07-06-2010 12:15,
 
wwxx
:) sjetite se rock cafea i ostalih sadrzaja da ne duljim ................ 8)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Zumba
07-06-2010 12:30,
 
...
black pirat jedno pitanjce: jeli ti možeš izdržat 3 mjeseca bez da spavaš a da možeš raditi? Jeli misliš da i naša dijeca treba da se 3 mjeseca odreknu sna da kamalići mogu mlatit pare?
 
» Prijavite komentar Administratoru
» 
 
Komentira Dino
07-06-2010 12:45,
 
konjina black pirat
Ma ta konjina black pirat sigurno stanuje daleko od Lošinjskih kafića ili je besposličar na maminoj sisi koji po noći tulumari a po dani spava.
 
» Prijavite komentar Administratoru
» 
 
Komentira xxx
07-06-2010 16:25,
 
.................
definitivno zatvorit sve u ponoc i u krpe.......sa narodom koji ne profitira od nocnog zivota pustit 12 mjeseci ko medvjede u san.........odrade par jadnih sati ....i oni umorni...cuj ti njih !!¨¨djeca imaju 3 mjeseca odmora i vec su ujutro vani i izderavaju se ko debili........pa ti koji rade do 05 00 ujutro nemoku takodjer spavati...zatvorit turizam ....i preko cjele godine jesti SLJUNAK i AMEN!!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira xxx
07-06-2010 16:48,
 
...........
..........apropo !!!!svi ti ljudi koji rade do ranog jutra......odspavaju na kratko i vec ih vidis rade dalje....respekt i sve pohvale !!¨ZNACI LJENCINE I NERADNICI....se samo bune ...NAROD KOJI NE P R O F I T I R A od turizma.....AMEN
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Zumba
07-06-2010 17:17,
 
...
xxx hoće reći da smo svi dužni patit da par njih može mlatit pare. Malo sutra. Neka gospoda poštuju zakon i pravo drugih na život.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira YYY
07-06-2010 22:00,
 
Ma ko ga je°° ne mora vise doci
XXX daj molim te upali svijetlo. Ima ih dosta koji jos uvijek spavaju. 
Na bivsoj kuli bila muzika -napravljene kuce dosla gospoda i dobila stanove gasite muziku;, drugovi i drugarice trebaju mir i tisinu. 
Skupljaju snagu za udarnicke pothvate te jebene turiste pomusti. 
 
Nakon Kule , Karoline , Marine ........ sjebimo i te kafice, nedaj bog da bi neko nudio Life Muziku malo pop ili rokmuziku ili kakva klapa dalmosa ..... 
Mi imamo more, sunce, masline , borovu sumu ..........ali i dosta trave koju bi trebali neki cijelu godinu pasti da vide da prirdne ljepote nisu jedini ugodjaj kojeg ti jebeni turisti trebaju. 10 Mijeseci nema ni pasa ali ta dva mijeseca su stvarno teska. jebes turiste budimo iskreni i potijerajmo ih sve.  
 
Mir i tisina.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Sandi
07-06-2010 22:30,
 
glupost, kamalićevština i bezobraština.
Tupane ne treba potjerati turiste, ali ne treba ni zbog par kretena koji zbog svoga džepa maltretiraju sve živo potjerati Lošinjane. Neka svako nudi muziku kakvu god hoće, ali ne moram je i ja slušati po cijelu noć. Ali ne, Priko i Pub drže budnim cijeli grad jer policija , komunalci i sanitarka ne rade svoj posao. Šta ja imam od toga što pijana rulja noću urla i razbija sve a što naiđu.  
 
Bolje ti je da pročitaš ovo što je gore napisao Sanitar a ne da pišeš gluposti; 
 
 
Baš zato što je Lošinj turistički grad, treba: omogućiti san trgovcima, konobarima, ugostiteljima i svima onima od kojih se očekuje da cjelodnevno ugađaju turistima i smješkaju im se, omogućiti onima koji su unajmili sobu ili apartman za spavanje to u njima i dožive, omogućiti stanodavcima da im gosti ne zatraže povrat novca i ne odjebu Lošinj kao turističku destinaciju, omogućiti turistima, domaćima, starima i mladima da biraju način na koji će se zabavljati, a ne da im to drugi naturaju, obično tri načina istovremeno.  
 
Turistički i svaki drugi grad mora imati I MOGUĆNOST ODMORA I MOGUĆNOST ZABAVE, a naturanje priče da je nužna alternativa između toga je obična glupost, kamalićevština i bezobraština.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira pozitivac
08-06-2010 22:31,
 
...
Hej ljudi,, 
 
Po ovome sto se cita u clanku "park suma cikat je devastirana" - Losinjanin ima rjesenje za u biti dvije solucije ovdje! - Oni koji su uhvaceni da urlaju i razbijaju nocu po gradu - a po meni i oni koji krse zakon sto se tice nabijanja muzike - pogotovo narodnjaka bi se mogli kazniti sa dobrovoljnim radom - kao ciscenje i uredenje sume na cikatu - a i drugih mjesta gdje je potrebna extra pomoc i nema se para da se nes napravi,, 
 
:)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira jedanmali
19-06-2010 11:58,
 
dosta više
dosta više 
dosta više gluposti! neznanje je preduvijet da se blebeče bez veze. stalno o tim zvonima... ona su tu od pamtivijeka, kome smetaju nek ode, jer očito s njima nije rastao od malih nogu na lošinju. a što se tiče zakona: DOSTA NEBULAOZA - NARODNE NOVINE 30/2009 : (biti ću slobodan podcrtati najvažnije) Zakon o zaštiti od buke, kojega je Hrvatski sabor donio na sjednici 20. veljače 2009. godine.  
Odredbe ovoga Zakona ne odnose se na buku koju izaziva sama izložena osoba, buku svakodnevnih kućanskih aktivnosti, buku unutar vozila, buku iz stambenih prostora, buku na radnome mjestu, buku od vojnih aktivnosti u strogo određenim vojnim područjima te na zvučno oglašavanje zvonima ili elektroakustičkim uređajima na/iz vjerskih objekata i buku od uporabnih predmeta koji predstavljaju kulturno dobro sukladno propisima o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara.  
DOSTA VIŠE
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira zvonko
19-06-2010 12:35,
 
Ozakonjeno maltretiranje
Jedanmali - ili još bolje jadan mali. Zvona su tu zaista od pamtivijeka, ali elektronika za upravljanje i elektromotori za pokretanje baš i nisu. Pa zato tada nije bilo divljanja kojim se maltretira sva okolina i zvonjava nikome nije smetala. Znači, s tim halabučenjem očito ni ti nisi rastao od malih nogu na lošinju, osim ako nisi jako mlad. Inače, ovim je zakonom to maltretiranje susjeda bukom crkvenih zvona ozakonjeno. A to je isto kao da imamo zakon kojim se revanje cajki ispred kafića usred grada dopušta od 0 do 24 sata bez ikakvog ograničenja.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira asdf
19-06-2010 12:48,
 
...
Ta odredba Zakona o zaštiti od buke je samo jedan od primjera kako ova vlast pogoduje kojekome, pa i Crkvi, a na štetu građana. Zato nije čudo da Kaptol šuti kao zaliven u svezi prikupljanja potpisa za referendum. Nije Crkvu briga za radnike, nego za dobre odnose s vlastima da dobija novac iz proračuna, gradilišta i povlastice kao ovu da se buka koju prave za svoju reklamu ne smatra bukom, nego je moraš trpjeti i patiti.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Nisam Odavde
19-06-2010 13:02,
 
...
@jedanmali 
ma tko si sad ti da ovdje zabranjuješ ljudima o kojoj temi će pisati? 
nekakav fašist, nacist, HDZovac, sotona?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira seminar
19-06-2010 13:19,
 
...
Ja mislim da je on polaznik Više inkvizitorske škole u Rimu ili iz okolice, a ovo DOSTA VIŠE je njegov seminarski rad iz predmeta Otkrivanje i progon nepodobnih (vidiš ono "kome smetaju nek ode".
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira osor
20-06-2010 10:31,
 
...
A pazite ovo: jedanmali navodi da Odredbe ovoga Zakona ne odnose se na .... da preskočim ostalo ... na zvučno oglašavanje zvonima ili elektroakustičkim uređajima na/iz vjerskih objekata. Pa ga zato pitam da li su i elektroakustički uređaji tu od pamtivijeka. Zamišljam kako osorski biskup. Sv. Gaudencije prije tisuću godina nariktava elektroakustičke uređaje u osorskoj crkvi ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira 8čan
20-06-2010 10:56,
 
...
Zvono jednako zvoni bez obzira da li ga pokreće Sv.Gaudencije ili elektromotor,ne vidim u čemu je tu problem.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira jedanmali
20-06-2010 11:05,
 
zvona nisu buka
samo sam to htio reći: ZVONA NISU BUKA. spremao sam ispit iz prava, listao narodne novine i vidio ovaj zakon, i mislim koliko GLUPOSTI, se govore o tim zvonima. ja nikom ne branim da govori i da piše što hoće, ali DOSTA VIŠE gluposti. rado odem na portal volim lošinj, ali brate mili, piše se o bočacu i radovima, netko opet o zvonima, piše se o kafiću na plaži, opet o zvonima. pa to mi ide na .... živce. a da me netko proziva fašistom koristeći upravo fašistčke metode selekcije i označivanja, e pa to nisam još doživio :grin ali tko je u krivu ima se pravo ljutiti. samo vidim da sam i nehtijući POGODIO U ŽICU. ugodan dan želim :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira vinč
20-06-2010 11:08,
 
...
@ 8čan: "Zvono jednako zvoni bez obzira da li ga pokreće Sv.Gaudencije ili elektromotor,ne vidim u čemu je tu problem." 
 
To je isto ka da kažeš da je isto izvlačit mrižu rukama ili na vitlo :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira kaktus
20-06-2010 11:36,
 
jedanmali
jedanmali reče: "kome smetaju nek ode" 
jedanmali također nekoliko puta reče: "DOSTA VIŠE" 
 
Fašizam 
 
Fašizam (tal. fascismo) je bio politički pokret koji je vladao Italijom od 1922. do 1943. pod vodstvom Benita Mussolinija. Naziv se također koristi i kao generički termin za slične pokrete, nastale uglavnom nakon 1. svjetskog rata, koje karakterizira autoritarizam, nacionalizam, militarizam, korporativizam, antikomunizam i antiliberalizam. Neki povjesničari i politolozi odbacuju takvu terminologiju i radije koriste nazive desni ekstremizam ili totalitarizam, iako i njih mnogi smatraju nepreciznima. 
Fašistički pokreti u različitim zemljama su se međusobno ideološki razlikovali, a i unutar pojedinih pokreta postojale su frakcije koje su zastupale različite ideje. Pristupali su im pripadnici starog plemstva nezadovoljnog modernim društvom i željnog reakcije, građani razočarani liberalizmom i željni manjih promjena unutar postojećeg sustava, te radikalni nacionalisti i rasisti koji su htjeli stvoriti potpuno novo društvo i način života. Potporu su imali među vojnicima, seljacima i zemljoposjednicima, radnicima, intelektualcima i kapitalistima. 
Talijanski su fašisti isticali svoju naciju iznad drugih, vladali su diktatorski, gušili su političke i građanske slobode te vodili osvajačku vanjsku politiku. Fasces ili fascio, svežanj pruća sa sjekirom u sredini, su preuzeli iz antičkog Rima gdje je simbolizorao čast i dostojanstvo visokih državnih službenika.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira tiktak
20-06-2010 11:54,
 
Saborski pajaci i zvonjava
Dragi prijatelju "jedanmali", tvoja tvrdnja da zvona nisu buka, zaista stoji, jer zvona su uređaji (sastoje se od željeznog klatna unutar brončane ovojnice) koji proizvode zvuk, a taj zvuk nazivamo zvonjavom. 
 
Dakle, ne raspravljamo o tome jesu li zvona buka, nego o tome je li zvonjava buka.  
 
Idemo redom: 
 
Ako si spremao ispit iz prava, sigurno si stekao izvjesna znanja o fizici, pa zasigurno znaš da udaranje klatna o brončanu ovojnicu sprave zvane zvono izaziva vibracije zraka koje se manifestiraju kao zvuk. Dakle, zvonjava je zvuk. Postavlja se pitanje, kada zvuk nazivamo bukom. 
 
Općenito, bukom se u znanostima smatra svaki neželjeni zvuk koji uznemiruje čovjeka. Tiha glazba koju slušaš s radija dok čitaš knjigu nije buka, ali kad odlučiš sklopiti knjigu, ugasiti svjetlost i poći na počinak, ugasiš radio. Zvuk koji je bio ugodan, u trenutku se pretvara u uznemirujuću buku zbog koje ne bi mogao spavati. Idemo sada na Zakon o zaštiti od buke koji kaže "Buka okoliša jest neželjen ili po ljudsko zdravlje i okoliš štetan zvuk u vanjskome prostoru izazvan ljudskom aktivnošću". 
 
Vratimo se na crkvenu zvonjavu. Ne možeš poreći činjenicu da je zvonjava u fizikalnom smislu zvuk. Mislim da ne možeš poreći ni činjenicu da ovisno o dobi, udaljenosti, jačini i učestalosti taj zvuk može uznemiravati ljude koji su mu izloženi. Zvonjava u šest sati ujutro, pa još vikendom kad mnogi malo duže spavaju, nije isto što i zvonjava u podne. Onu prvu mnogi će s pravom smatrati nasiljem, onu drugu možda neće ni primijetiti. Onaj tko stanuje u Artatorama zvonjavu lošinjskih zvona sigurno ne smatra uznemirujućim zvukom, jer je ni ne čuje. No činjenica je da su se mnogi učitelji OŠ dok je bila na staroj lokaciji potiho i samo u diskreciji žalili na zvonjavu iz glavne crkve jer je svojim otkucavanjem točnog vremena razbijala koncentraciju djece na nastavu, koju je ionako vrlo teško postići. Dakle, zvonjava je zvuk, koji u određenim okoplnostima ima karakter buke i odgovara opisu iz zakona kao "neželjen ili po ljudsko zdravlje i okoliš štetan zvuk".  
 
Pa ipak, "jedanmali" je sasvim u pravu kad kaže da zvonjava nije buka, jer tako piše u Zakonu o zaštiti od buke iz kojeg je zvonjava naprosto isključena kao buka. O čemu se tu radi?  
 
Radi se naprosto o jednoj vrsti državnog terora nad građanima. Vlada je predložila, a pajaci u Saboru prihvatili zakon kojim se poništavaju sva saznanja i fizikalni zakoni o akustici, kao i medicinska saznanja o štetnosti buke po ljudsko fizičko i duševno zdravlje. Demokratskim glasovanjem saborski pajaci su ukinuli zakone fizike. Valja samo sačekati pa će možda ukinuti i zakon gravitacije. 
 
Koja je posljedica ovog (zlo)čina protiv građana i njihove djece? Isključivši zvonjavu (i druge zvukove iz i s vjerskih objekata) država je svoje građane ostavila bez ikakve pravne zaštite od samovolje onih koji te uređaje kontroliraju. Učinila je isto što bi učinila odredbom da se premlaćivanje, na primjer, novinara, crvenokosih osoba ili slično, ne smatra kaznenim djelom. Zvuči idiotski, zar ne? Upravo takav idiotizam je ovo izuzimanje crkvene zvonjave iz zakona o zaštiti od buke.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira kaktus
20-06-2010 12:26,
 
jedanmali
tiktak, nema puno koristi da malom objašnjavaš fizikalne zakone majčice prirode, jer on je budući pravnik. 
takvi samo znaju čitati mudro slovo zakona i reći DOSTA VIŠE, i ako ti ne odgovara odseli se.  
takvi ne znaju da postoje procedure kojima se donose ili mijenjaju zakoni koji ne valjaju. 
čak štoviše, takvi niti ne dopuštaju diskusiju oko činjenice da li su zakoni dobri, loši i imaju li uopće smisla, protive li se zakonima fizike, svemira, gravitaciji i urođenom ljudskom razumu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira jedanmali
20-06-2010 12:57,
 
POGODIO U ŽICU
gospodo pogodio sam vas u žicu!!! možete se vi ljutiti ali nemate pravo :zzz samo da podsjetim mudre glave koji pišu duge teze, da se je OŠ sa stare lokacije (blizu crkve) odselila davno prije nego je crkveni sat počeo kucati (tiktak) vrijeme :grin a što se to vama ne sviđa to je drugi problem. ni meni se sviđaju nekakve manifestacije, pa ne pljujem po njima. nisam ja na vašoj razini. poštujem tuđe PAMETNO mišljenje i molim isto tako da se poštuje moje ili mi ga želite zabraniti? ( ali to već nisu demokratski naćini nego totalitarni). drago mi je da su se neki složili sa mnom 8)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Lošo
20-06-2010 13:07,
 
Macom u čelo
Jadanmali, pričaš bezveze. Mala škola je odselila ranije, ali ostala je škola u Zagrebačkoj, a do tamo dopire zvonjava kao da te udaraju macom u čelo.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira kaktus
20-06-2010 13:31,
 
jedanmali
jedanmali, jel ti imaš IQ na razini amebe?  
pa ti si drugima govorio "kome smetaju nek ode, jer očito s njima nije rastao od malih nogu na lošinju" 
ti si drugima govorio" DOSTA VIŠE", a sada se pozivaš na demokraciju.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Quentin
20-06-2010 14:03,
 
...
Pusti ga, vidiš da više ni sam ne zna šta piše. Jadan mali sam sebi skače u usta. 
Piše gluposti, izvrće činjenice, a onda mudro zaključuje da je kao nekoga pogodio u žicu.  
Tipični troll.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira tiktak
20-06-2010 14:45,
 
"kome smetaju nek ode"
Kaktuse, i sam sam postao svjestan toga da nema puno koristi malom objašnjavati fizikalne zakone kad sam vidio da se zbog pristojno sročenog, činjenički utemeljenog i logički ispravnog komentara ruga da pišem duge teze. No znakovito je da jedino što ima odgovoriti na njih glasi slavodobitno «Pogodio sam vas u žicu!!!», a da ni jednu od njih nije ni pokušao osporiti. Pa kako ih nije osporio, priznao je da moje «duge teze» stoje: 
 
- crkvena zvonjava je zvuk, 
- zvuk koji uznemirava ljude je buka, 
- zvonjava u rano jutro dok ljudi spavaju uznemirava 
- dakle; zvonjava je buka. 
 
To što zakon kaže da zvonjava nije buka pokazuje pak da su nam zakonodavci: 
a) budale 
b) gluplji od ameba 
c) korumpirani 
d) i t.d.  
te da se ovim zakonom nad građanima provodi državni teror uskraćivanjem prava na život u zdravom okolišu, a u interesu poslovanja jedne institucije. 
 
Jedanmali kaže da poštuje tuđe PAMETNO mišljenje, ali si očito zadržava pravo da on prosudi što je pametno, pa kad vidi da je za njega prepametno, naprosto ga zaobiđe i tjera po svojem. Štoviše, kaže «molim isto tako da se poštuje moje ili mi ga želite zabraniti?». Pa dragi prijatelju, kad bi ti zaista poštovao tuđe mišljenje, odgovorio bi na njega argumentima, a ne djetinjastim uzvikom «Pogodio sam vas u žicu!!!». 
 
A što se tiče zabrane mišljenja, dakako da ti ga se ne može zabraniti, ali da bi tvoje mišljenje steklo poštovanje, treba ga argumentirati logički posloženim činjenicama i argumentima, a ne fašističkim "kome smetaju nek ode", bahatim "DOSTA VIŠE" i "DOSTA NEBULOZA" i etiketiranjem bez argumenata. 
 
Kaktus te zaista s pravom podsjetio na pojam fašizam iz kojeg očigledno potječe polovica tvoga svetonazora. Dakle, prijatelju, argumentiraj svoje teze ili ušuti.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira zzz
20-06-2010 15:25,
 
zzz
A što ne pitate Kamalića Što je to buka ? I kome buka smeta.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
20-06-2010 20:16,
 
...
A oni gluhonijemi što zavijaju ispred Nautike i Mužića.Žalosno je tko se sve naziva glazbenikom.Stavimo na stranu razinu buke koju proizvode ali kvaliteta je na očajnoj razini.To bi zaista trebalo zabraniti ne zbog bespotrebne buke koju proizvode nego zbog katastrofalne izvedbe koja se bazira upravo i samo na buki i bruki za sebe i naš grad.Ali dok je Garija sve se može.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ines alias mirna
20-06-2010 23:50,
 
ušas
To je teški užas!Fakat je!Prošlo ljeto se dešavao pravi horor ispred nautike.Znala sam navratiti do "Čarobnjaka" niže u ulici.Tam me je onaj vlasnik kaj liči na čarobnjaka(ćelavi sa bradom, nek se ne ljuti kaj ga tak zovem jer sam mu forgetnula ime)učio vrtiti ono kolo.Radili smo neku zdjelicu, ali bila sam 2-3 puta i odustala.Ej ruljo, kak je tek njima kaj su to morali slušati stalno?Doslovno, podcrtala bih ovo doslovno, nije se čulo kak misliš.Bilo kakva spika je bio potpuno nemoguća bez da si strgaš glasnice.Strašna šteta kaj se to mora trpiti.Jeli moguće da u fakin Lošinju svaki kafić sa terasom može imati svoj bend koji razvaljuje?Sada sam si samo zamislila kaj bi bilo da svaki kafić tak ima svoj bend i da svi tule istovremeno?!Da se to dešava u zagrebu,sigrna sam da bi se ponovila varšavska!I to varšavska na stotu!Pa ljudi, zakaj si to dozvoljavate???Jeli još tak dole?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira jedanmali
21-06-2010 19:14,
 
stvarni problemi
evo, napokon: kafići... to su stvarni problemi buke, a ne zvona - o koji ma se piše više nego o stvarnim problemima u lošinju. kafići i njihova buka, sagrađene kuće bez lokacijske dozvole na impozantnim mjestima, divlje svinje... ali, ne... zvona zvone. svaka čast zzz, neimenovani i ines alias mirna. to je stavrni cilj ovog članka ispod kojeg su svi ovi komentari. Napokon!!!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira dundo
21-06-2010 20:08,
 
...
Ma daj jedanmali, popušio si u raspravi s dečkima koje si kao POGODIO U ŽICU, a oni te rasturili ko zvečku :) Sada se izvlačiš da su stvarni problem buke kafići a ne zvona ,znači priznaješ da su zvona ipak buka. A tu si vikao: DOSTA VIŠE ZVONA NISU BUKA.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira jedanmali
22-06-2010 09:50,
 
dundo moj...
dondo, imaš pravo. stvarno sam popušio :cry  
na moju tezu da ZVONA NISU BUKA argumenti protiv su bili: 
1. da sam fašist - to je stvarno dobar argument. dobar! jedino je '45. bilo dovoljno nekog proglasiti fašistom i odmah bi bio u krivu. napokon da su ta vremena iza nas. 
2.zvona su buka jer su sada elektronska! još jedan super argument koji sam popušio :upset  
3. zvona su zvuk, a zvuk postaje buka kada je neželjen. neželjen od koga? šaćice nezadovoljnih. zvoni se velom lošinju i nisam čuo da se bune, tako u osoru, nerezinama... u zagrebu koliko tornjeva i zvona, a tek katedrala - ali se nitko ne buni. zamisli, nekima je zvonjava GLAZBA. sram bilo vice vukova, klape, pa čak i našu klapu čikat jer pjeva pjesmu posvečenu zvonima, istoga imena!!!! a što je tek sa big benom koji otkucava vrijeme??? svijetska atrakcije lupanjem u zvono???? ili u centru praga!!! koliko ljudi vole... buku? ili zvonjavu 
4.zvona su buka, jer su zakon koji kaže da to nisu, napravili zastupnici koje se naziva pajacima??? opet odličan argument 
5. drugi potvrđuje tezu s argumentom: "to što zakon kaže da zvonjava nije buka pokazuje pak da su nam zakonodavci: budale, gluplji od ameba, korumpirani. i t.d." 
6. zvona su buka jer su se učiteljice potiho žalile da zvonjava dekoncentrira djecu na nastavi, dok je OŠ bila na staroj lokaciji (još se nije uspijelo shvatiti dali na pijacalu ili na brdu preko puta crkve), ali ako se radi o OŠ u zagrebačkoj, čudno nije dekoncentriralo npr. radnike u fini kadu su brojali novac pa su pogriješili, ili u maloj pošti koju su zatvorili (kako to da njima ne smeta u obavljanju poslova, jer dekoncetrira) ili one koji rade u opčini - jer čini mi se da zvuk zvona dopire i do svih njih, jer "zvuk se širi vibracijom zraka", a različitost u udaljenosti i nije baš tako ogromna. 
tako da, dundo moj, stvarno sam argumentirano popušio, jer teza da zvona nisu buka, je ovim nabrojanim elementima jednostavno pobijeđena :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira tiktak
22-06-2010 12:31,
 
Svjetska zdravstvena organizacija
Jedanmali navodi da su na njegovu tezu da ZVONA NISU BUKA argumenti protiv bili – idemo redom, jedan po jedan: 
 
1. da je fašist. 
 
Tvrdnja da si fašist uopće se nije odnosila na tvoju tezu da «zvona nisu buka», nego na fašističke izjave poput "kome smetaju nek ode" i uzvike "DOSTA VIŠE" kojima uskraćuješ pravo ljudima na raspravu. Nije li to fašistički? Jedan ti je posjetitelj zbog toga postavio umjesno pitanje «ma tko si sad ti da ovdje zabranjuješ ljudima o kojoj temi će pisati? nekakav fašist, nacist, HDZovac, sotona?». Zaista, tko si ti da nam zabranjuješ raspravu? 
 
2. zvona su buka jer su sada elektronska! još jedan super argument koji sam popušio.  
 
Sunašce mamino, argument uopće nije bio da su zvona buka, jer zvona nisu fizikalna pojava nego predmet, stvar. Isto tako, ni top nije buka. Truba nije buka. Kamion nije buka. No kad top opali granatu, zvuk koji pri tome nastaje zove se buka. No možda je od nekoga tko je «polagao pravo» previše očekivati da poznaje značenje riječi. 
 
No pustimo to. Šećeru mamin, nitko nije ni tvrdio da su zvona buka zato što su sad elektronska. Preglasna, preduga i prebliska zvonjava bila je buka i prije doba elektronike. Ali tada su se pokretala isključivo snagom ljudskih mišića, pa se s njom nije pretjerivalo kao sada. Elektronika i električni pogon su omogućili da «zvonar» namjesti uređaj kako mu drago i da ode spavati, a sve ostalo obavi elektronični uređaj i elektromotori. Dakle, zvona su tu zaista od pamtivijeka, ali elektromotori i elektronski akustički uređaji (zvučnici, pojačala, elektromotori, CD-i i t.d.) baš i nisu. Možeš li tvrditi da su i brodovi tu od pamtivijeka te da stoga ne prave buku, a zanemariti «sitnu» pojedinost da više ne idu na pogon jedrima nego moćnim motorima? 
 
3. zvona su zvuk, a zvuk postaje buka kada je neželjen. neželjen od koga?  
 
Recimo to ovako: Zvuk postaje buka kad je neželjen od strane bilo kojeg ljudskog bića te od strane Svjetske zdravstvene organizacije Ujedinjenih naroda, Wealth Health Organisation (WHO) koja buku svrstava u prva tri zagađivača ljudskog okoliša. 
 
Po definiciji WHO, buka je neželjeni zvuk. Ocjena je li neki zvuk buka ili nije, prema tome, sasvim je subjektivna: ono što je jednom čovjeku buka, to nekom drugom ne mora biti, iako se radi o istom zvuku. 
 
Slično, ono što je buka za većinu, pojedinac ne mora tako shvatiti, i obrnuto. 
 
Međutim, štetno djelovanje ne zasniva se samo na tome shvaća li se zvuk kao buka ili ne. Ako se prekorači određena granica razine zvuka, doći će do oštećenja sluha, bez obzira smatra li se zvuk bukom ili ne. 
 
Međutim, ispod ove granice, ako je zvuk shvaćen kao buka, tada on - zato jer je neželjen -djeluje kao smetnja, pa može imati posljedica po zdravlje. No, ako je zvuk ispod određene granice razine, te nije shvaćen kao buka, već je željen i očekivan, tada ne pokazuje nikakve štetne posljedice. 
 
Buka djeluje na živčani sustav, škodi koncentraciji i smanjuje radnu sposobnost, a dugoročno može uzrokovati i razne bolesti i poremećaje u organizmu. 
 
Ljudi su psihološki osjetljiviji na buku u razdoblju odmora, što je osobito izraženo noću zbog osjetljivosti ljudskog sna. 
 
Postojanje buke direktno utječe na rezultate rada jer zahtjeva povećanu koncentraciju, a time izaziva brže zamaranje, smanjuje kvalitetu rada, javljaju se veće i ozbiljnije greške. 
 
Djelovanje buke na ljudski organizam je kumulativno, tokom izloženosti taj se utjecaj superponira i povećava u ovisnosti od vremenu ekspozicije.  
 
Ljudi koji žive i rade na bučnim mjestima su se izjasnili da im više smeta buka doma nego na poslu iako je buka u domovima bila znatno manja, što naglašava potrebu za uklanjanjem buke u vrijeme i na mjestima za odmor. 
 
Buka čujnog spektra djeluje na: središnji živčani sustav, glas, govor i komunikaciju, žlijezde, sustav za ravnotežu, organ vida, sastav krvi, ravnotežu elektrolita, probavni sustav ... 
 
Kako to lijepo reče nobelovac, otkrivač načina borbe protiv bolesti koje izazivaju mikrobi Koch, «Doći će dan kad će buka postati jedan od velikih neprijatelja čovjeka, tako da ćemo se boriti s njom kao nekad protiv kuge i kolere.» Čini mi se da je taj dan već došao. 
 
Inače, za tvoju informaciju «šaćica nezadovoljnih» za koje ti nisi čuo da se bune, izazvala je ovu nevjerojatnu zakonsku svinjariju da je zvuk iz i s vjerskih objekata izuzet iz zakona o zaštiti od buke. Stvar je u tome da je prema ranijem zakonu vrijeme zvonjave bilo ograničeno od 7 do 19 sati, ali se to ograničenje naprosto nije poštovalo. Prijave policiji i sanitarnoj inspekciji završavale su u ladicama i naprosto ih se ignoriralo. Međutim, kad su se mediji raspisali o toj temi i mnoštvu prigovora i prosvjeda građana diljem Hrvatske koje državna inspekcija ignorira, stvar je rješena na elegantan način. Odlučeno je da zvuk zvona nije obuhvaćen zakonom o zaštiti od buke. Dakle, zbog grmljavine zvona kraj tvoga kreveta nemaš nikakve pravne zaštite, jer zvonjava nije u zakonu. To je isto kao kad bi dileri droge uspjeli postići da se iz Krivičnog zakona izuzme dilanje heroina, kokaina i ostalih droga. Zamisli tekst «Ovim zakonom nije obuhvaćena prodaja heroina, kokaina, extasija, LSD-a i drugih opojnih sredstava građanima i djeci u RH». Diler bi ti mogao pozvoniti na vrata, tražiti tvoje dijete i predati mu dnevni šut te preuzeti novac. A ti ne bi mogao ništa, jer nije u zakonu.  
 
Kažeš, «zamisli, nekima je zvonjava GLAZBA. sram bilo vice vukova, klape, pa čak i našu klapu čikat jer pjeva pjesmu posvečenu zvonima, istoga imena!!!!« 
 
A ti, sunašce mamino, zamisli ovo: Nekima je hard rock, rap i druga glazbena čuda također glazba, pa ipak nisu izuzeti iz zakona, a kafićima se ograničava vrijeme i jačina glazbe. Ako tvoj susjed pušta takvu glazbu po noći, možeš ga prijaviti Policiji. Kad se radi o zvonjavi, nemaš ama baš nikakvu zaštitu. Od 0 do 24 sata. 
 
4.zvona su buka, jer su zakon koji kaže da to nisu, napravili zastupnici koje se naziva pajacima??? opet odličan argument  
 
A što su drugo nego pajaci, kad su kao lutke na koncu digli ruke za ovaj idiotski zakon? Ana Lovrin (HDZ, pravnica i bivša ministrica pravosuđa) je javno za novine izjavila da se ovim zakonom krše ljudska prava, ali na kraju je zbog viših interesa Partije u trgovini s jednom institucijom koja tvrdi da ima utjecaj na svoje stado, i ona morala dići ruku ZA. 
 
5. drugi potvrđuje tezu s argumentom: "to što zakon kaže da zvonjava nije buka pokazuje pak da su nam zakonodavci: budale, gluplji od ameba, korumpirani. i t.d."  
 
Tako je. Samo budala, glupan ili korumpirana osoba mogla je glasovati za zakon kojim se negiraju fizika i medicina. Pa neka izglasaju i zakon da je Zemlja ravna ploča, a ne kugla! 
 
6. zvona su buka jer su se učiteljice potiho žalile da zvonjava dekoncentrira djecu na nastavi, dok je OŠ bila na staroj lokaciji 
 
Dakako da su se potiho žalile. Isto tako potiho su se žalile i na razne direktive iz Partijskog komiteta. Glasnost je bila opasna prije, opasna je i sada. Ako ne i opasnija. 
 
Dakako da su se potiho žalile. Isto tako potiho su se žalile i na razne direktive iz Partijskog komiteta. Glasnost je bila opasna prije, opasna je i sada. Ako ne i opasnija.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Quasimodo
22-06-2010 13:09,
 
...
Sve stoji, samo imam jednu dopunu... 
 
tiktak kaza: 
Navod
A ti, sunašce mamino, zamisli ovo: Nekima je hard rock, rap i druga glazbena čuda također glazba, pa ipak nisu izuzeti iz zakona, a kafićima se ograničava vrijeme i jačina glazbe. Ako tvoj susjed pušta takvu glazbu po noći, možeš ga prijaviti Policiji. Kad se radi o zvonjavi, nemaš ama baš nikakvu zaštitu. Od 0 do 24 sata.
 
 
Ipak, ako susjed pušta snimljenu crkvenu zvonjavu po noći, možeš ga prijaviti policiji. 
Tada ta zvonjava postaje buka. 
No, ako crkva u susjedstvu po noći pušta iste te zvukove, onda to nije buka.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira tiktak
22-06-2010 13:34,
 
U sridu, Quasimodo
Navod
Ipak, ako susjed pušta snimljenu crkvenu zvonjavu po noći, možeš ga prijaviti policiji. Tada ta zvonjava postaje buka.  
No, ako crkva u susjedstvu po noći pušta iste te zvukove, onda to nije buka.
 
 
Ovo što je napisao Quasimodo, vrhunski je dokaz idiotizma rečenog zakona. Navodim iz članka objavljenog na ovoj stranici i na portalu Zamirzine
 
"Bit će zanimljivo saznati kako će se u praksi pojašnjavati kvalitativna razlika nekažnjive proizvodnje zvuka zvona s crkvenog zvonika od kažnjive reprodukcije snimka toga zvuka s balkona moga stana udaljenog 15 metara od zvonika."
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira 8čan
22-06-2010 17:57,
 
...
Crkvena zvona su obilježje i neraskidivi dio tradicije i kulture hrvata , postoje tisuću godina prije tik taka i njegove terase.Nekima bi više odgovaralo da se tu ore partizanske pjesme , ali za to trebaju naći drugo podneblje , otkuda i potječu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Nisam Odavde
22-06-2010 18:20,
 
...
@8čan 
čuj, ja ti nisam odavde, ali nisam ni izdaleka. 
lijepo te molim, objasni mi na koji način i po kojem režimu su to crkvena zvona zvonila prije tisuću godina, prije 500 godina, pa i prije 50 ili 100 godina. 
eto, samo toliko.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Elektrohrvat
22-06-2010 18:31,
 
Od stoljeća sedmog
Vidi se da nisi odavde kad to moraš pitati. Hrvati su tu od stoljeća sedmog, a zapisi govore da su već za vrijeme kneza Domagoja imali crkvena zvona daljinski upravljana naprednom elektronskom tehnologijom. Arheolozi su našli kamena postolja elktromotora na kojima je glagoljicom napisan naziv proizvođača elektromotora i njegova snaga u MS (magarećim snagama).
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira tiktak
22-06-2010 19:13,
 
buka je buka
Šalu na stranu, 8čan nam pojašnjava da je tradicija važnija od ljudskih prava kao pravo na zdrav okoliš i na odmor. No drago mi je da da crkvenu zvonjavu po značenju i vrijednosti uspoređuje s partizanskim pjesmama. Ne ore se partizanske pjesme, ali ori se zvonjava. Dođe nam na isto. Buka je buka, ma koliko se pričalo o tradiciji.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira antifašist
22-06-2010 19:29,
 
Dan antifašističke borbe
Koliko vidim, neki otočani ovdje imaju nešto protiv partizanskih pjesama, pogotovo na današnji dan? 
Državni vrh u šumi Brezovica obilježio Dan antifašizma
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ideja
12-08-2010 13:31,
 
možda ima nečeg
ja bih se ovdje osvrnuo na pravu temu, ovo o zvonima me ne zanima previše, jer niti znam koliko dugo zvone niti u koje vrijeme, ali ako je i prije bilo tako onda valjda može i ostati.... 
ono o čemu je ovdje bilo riječ je preglasna muzika u gradu, jel tako? ja smatram da se bi se moglo imat glazbu, i to živu glazbu ali naravno u nekim granicama normale, ni preglasno, ali bome niti pretiho, ipak živa glazba mora imat neku glasnoću, inače to nije to.... što se tiče umjetne muzike i za to sam, ali isto tako u granicama normale (sad naravno ovisi kome je šta granica normale, ja bih rekao da je normala dok mogu s nekim pričat da pričam noramlno a ne da se moram derat na uho) i to do nekih najduže dva sata u noći iako će nekima i to biti puno, ali činjenica je da je naš otok i ljudi na njemu takvi da će glazba uvijek nekom smetat.... kao što rekoh lošinj je takav da će muzika uvijek nekom smetat, radilo se o priku (smeta centru grada), marini (smeta velopinu i cijeloj suprotonoj strani otoka, škverić, poljana), govorilo se nešto o nekom tipu zrća u srebrnoj uvali (tamo je opet kamp čikat), latino beach bar (tamo je Bellevue), odeš čak i na borik s gitarom pa te potjeraju jer smeta gostima, tako da budimo relani uvijek nekom nešto smeta.... vidim spominje se lokacija van grada, računajte da bi ta lokacija na lošinju morala biti toliko van mjesta da bi se moralo ić autom, tu je opet problem dolaska do tamo za mlade, vožnja u pijanom stanju (pošto je i bivši Energy prenamjenjen), neznam, možda ima i neka bliža lokacija ali je se ja nemogu sjetit.... ali nemojte molim vas oduzimat budućim generacijama kao i mojoj i nekim starijima pravo na zabavu, jer svi su jednom bili mladi, i išli su van i zabavljali se i uvijek je bilo onih koji su tu i tamo napravili neko sranje..... čini mi se da je jedina opcija na ovom otoku neka zatvorena (nažalost) lokacija, napamet mi pada vojarna na velopinu ili otvorite opet 3-4 diskoteke kao što je nekad bilo....
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira dario
13-08-2010 10:58,
 
parlatina o mladima
Ideja je pod naslovom «Možda ima nečega» sasvim realno izložio problem glazbe na Lošinju i kako će ona uvijek nekome smetati. U tome nema ničeg nenormalnog jer dok neki zarađuju na nuđenju usluge pića uz glazbu, drugi zarađuju na pružanju mira i tišine gostim, a mnogi koji rade trebaju odmor za sebe ili mir za svoju djecu i obitelj. To su suprotni zahtjevi i zato postoje zakoni i gradske odluke kojima se pokušava zadovoljiti i jedne i druge, pa se se ograničava jačina buke i radno vrijeme kafića. 
 
Ali vlasnici nekih ug. objekata (čast iznimkama) ne poštuju odluke i zakone, a komunalni redari, sanitarka i Policija im gledaju kroz prste pa ispada da se cjeli grad mora žrtvovati za njihovu zaradu što nije u redu. A da nije u redu znaju i sami pa nam prodaju priču da o njima (tj. buci i galami) ovisi svekoliki turizam na ovim otocima što ljudi baš i ne puše jer iznajmljivači apartmana predobro znaju da to nije istina. Pa zato onda bacaju parlatinu da brinu za zabavu mladih da ne napuštaju otok jer nemaju zabave. A znamo da tu «brigu» masno naplaćuju.Ne laju oni zbog mladih, nego radi svoje zarade ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira inspektor
05-09-2010 12:04,
 
...
He, he, ne čudim se :) 
 
Mještanin Murtera zaradio je prekršajnu prijavu jer je goste jednog murterskog restorana zalio kantom punom ljudskog izmeta, potvrdila je Policijska uprava šibensko-kninska. 
 
U policiji se doznaje kako razmirice između ljutog susjeda i vlasnika restorana traju već neko vrijeme, a ozlovoljilo ga je što je pored njegove kuće ugostitelj postavio otvorenu terasu. 
 
Nezadovoljan zbog žamora gostiju već je nekoliko puta remetio javni red i mir. Prije mjesec dana ušao je u restoran s drvenom letvom u namjeri da se obračuna s vlasnikom, te je i zbog toga dobio prekršajnu prijavu, a prošloga petka oko 1.30 ujutro goste koji su preostali na terasi restorana odlučio je potjerati zalivši ih fekalijama, doznaje se u PU šibensko-kninskoj.  
 
Link Text
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira sanitarac
05-09-2010 12:23,
 
Kriva adresa za žalbu
Znači čovjek koje ne može odmoriti i spavati u svom domu remetio javni red i mir a ne vlasnik restorana i gosti u 1,30 ujutro :( Držim da je žalbu predao na pravi način ali na krivu adresu. Trebao je govna istresti u sanitarnu inspekciju.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ...
01-03-2011 12:53,
 
...
Priko Pub i Tropic najgori kafići lošibnja ! 
trebaju se zatvoriti 
neki nemogu spoavat 
Tropic pušta tehno a Pub narodnjake i onda se naglašavaju tko če glasnije helllou 
neki nemogu spavati
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ..
01-03-2011 13:09,
 
...
Prijavi ih sanitarki. Neće ti ona pomoći da možeš spavati, ali barem ćeš joj dati da nešta radi. Nije često na radnom mjestu, a kad je tamo samo se dosađuje.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 14000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2012 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
los890.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Protiv zatvaranja doma na Susku
Pa lošinj je u Hrvatskoj . A na stanje kakvo je u gradu i državi,...
11/02/12 Više...
Komentira Xxx

Protiv zatvaranja doma na Susku
Istina - da se razumijemo sestre , njegovateljice , spremačice rade...
11/02/12 Više...
Komentira

Protiv zatvaranja doma na Susku
sjedim na kartonu
gospođi soc.skrbi sa Suska koja se smrzava ,trebalo bi se pobrinuti...
11/02/12 Više...
Komentira prašina

Protiv zatvaranja doma na Susku
zima
TRI TOČKICE KOMENTIRA,,,,JE U PRAVU DA SE GOSPOĐU SMJESTI U DOM,PA...
11/02/12 Više...
Komentira kikiriki

Protiv zatvaranja doma na Susku
Ako u ovim iskazima ima imalo istine onda ovdje ima jedino posla za...
11/02/12 Više...
Komentira Istina

Protiv zatvaranja doma na Susku
dom
tri točkice su krive sto je moj komentar neki dan pobrisan,vidiš da...
11/02/12 Više...
Komentira zima

Protiv zatvaranja doma na Susku
PAPIĆ, UMRO VEZAN ZA KREVET, VOLIO JE VINO-DALI SU MU BOMBONE....
11/02/12 Više...
Komentira Istina

Protiv zatvaranja doma na Susku
zalosno
nazalost nas josip je danas preminuo, nije bio ni 15 dana ...
11/02/12 Više...
Komentira djelatnik doma

Protiv zatvaranja doma na Susku
Rukonjič- podnesi ostavku u UPRAVNOM VIJEĆU DOMA . Jedan od...
11/02/12 Više...
Komentira

Cresani izabrali svog direktora, Lošinjani...
uhljebljenje
Ni ovi lijevi "crveni" nisu bolji kad se radi o političkim...
11/02/12 Više...
Komentira Gazimir Čaćić

Ja volim vrtić
Bravo Cresani!!!
Broj glasova: Cres 16.397 Bakar 16.014 Otočac ...
11/02/12 Više...
Komentira brat4

Protiv zatvaranja doma na Susku
Pa koja ga je budala izabrala za direktora. U centru soc. skrbi su...
11/02/12 Više...
Komentira Odgajatelj

Protiv zatvaranja doma na Susku
Vidim, da si čovjek na mjestu. Pogledaj onaj prijedog o prenamjeni...
10/02/12 Više...
Komentira

Protiv zatvaranja doma na Susku
Ok. Nisi ti niš kriv hmao si plemenitu namjeru. Nije problem što si...
10/02/12 Više...
Komentira Gornje selo

Protiv zatvaranja doma na Susku
zima
da,gornje selo,,,ali se pitam zašto su moje izbrisali a ništa protiv...
10/02/12 Više...
Komentira kikiriki

Cresani izabrali svog direktora, Lošinjani...
Nemojte tako, pa rekli su da više nema političkog...
10/02/12 Više...
Komentira politički

Protiv zatvaranja doma na Susku
Kikiriki tebi svaka čast. Susak je pisao o seksu za novac. Zato je...
10/02/12 Više...
Komentira Gornje selo

Protiv zatvaranja doma na Susku
zima
Sa ovom gospođom sa Suska ,ništa i dalje se smrzava baš koga briga u...
10/02/12 Više...
Komentira kikiriki

Protiv zatvaranja doma na Susku
dom
dom su zatvorili strašno :zzz :? :cry
10/02/12 Više...
Komentira himi

Protiv zatvaranja doma na Susku
zima
Ja nisam ništa govorio neprimjerno o osobi sa suska,samo sam želio...
10/02/12 Više...
Komentira kikiriki

Mace traže dom
mace
:cry šao mije kada ja imam macu pa umre ali ji volim
10/02/12 Više...
Komentira samra

Cresani izabrali svog direktora, Lošinjani...
pa..
no dobro,mozda onda uspiju iznajmiti one neatraktivne gradske...
10/02/12 Više...
Komentira pionirka

Cresani izabrali svog direktora, Lošinjani...
Ne znam za koga je izmišljeno to radno mjesto, ali evo ko se za njega...
10/02/12 Više...
Komentira rano mjesto

Cresani izabrali svog direktora, Lošinjani...
Super probni rok nek ndradi na prenamjeni doma na SUSKU? Ta radi se...
10/02/12 Više...
Komentira

Protiv zatvaranja doma na Susku
Zanima me dali je danas netko saznao što je sa gospodjom koja je u...
10/02/12 Više...
Komentira Lošinjanka

Cresani izabrali svog direktora, Lošinjani...
Za koga je sada izmišljeno ovo nepotrebno radno mjesto ,grad je...
10/02/12 Više...
Komentira

Protiv zatvaranja doma na Susku
Ovo oko doma je sve zanimljivije. Vidim da komentator dobro poznaje...
10/02/12 Više...
Komentira Gornje selo

 
  © 2012 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!