Naslovnica | Kontakt
 

Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Iz Poglavarstva u gradonačelničku kandidaturu Ispis E-mail
Administrator   
Subota, 20 Rujan 2008
 

boxKomentirajući vijest o formiranju izborne koalicije SDP, HNS, IDS i PGS posjetitelj koji se potpisao kao Solista je ustvrdio kako se priča da je Snježana Kučić-Krstaš dala ostavku u Poglavarstvu.

Također je izrazio spremnost kladiti se "u plaću i cipele" da će izjaviti kako je ostavku dala zato što nije zadovoljna radom Poglavarstva i da nije mogla provoditi svoj program za dobrobit svekolikog pučanstva ovih otoka te da će se kandidirati za gradonačelnicu. Sudeći prema vijesti objavljenoj u Novom listu, bio je prilično dobro informiran.

Pod naslovom "Iz Poglavarstva u gradonačelničku kandidaturu" list izvješćuje da je članica lošinjskog gradskog Poglavarstva Snježana Kučić-Krstaš čelnicima novoosnovane koalicije stranaka HNS-IDS-PGS-SDP uputila pismo u kojem od tih stranaka traži podršku u kandidaturi za gradonačelnicu na predstojećim lokalnim izborima, koji bi se trebali održati u svibnju iduće godine.

Kao neslužbena informacija se navodi da je Snježana Kučić-Krstaš u pismu navela kako je frustrirana dosadašnjim radom u Poglavarstvu jer nije učinjeno koliko se moglo te da je najavila podnošenje ostavke na mjesto u Poglavarstvu, što prema Novom listu Snježana Kučić-Krstaš nije željela potvrditi, ali niti demantirati. List ističe da se ove informacije u lošinjskoj javnosti naveliko komentiraju, te navodi kako je kazala da je inicijativa tek krenula, ali da do sada nije ni s kim obavila razgovore.

Novinarka Novog lista Ira Cupać Marković izvješćuje da su joj predsjednici političkih stranaka kojima se Krstaš-Kučić pismeno obratila potvrdili da su dobili dopis u kojem, medu ostalim, ona traži podršku za kanididaturu na mjesto gradonačelnice, no da svi ističu kako njihove stranke već imaju svoje kandidate za gradonačelnike te da će o zajedničkom kandidatu dogovoriti na koordinaciji već najavljene koalicije HNS-IDS-PGS-SDP.

Navode se i izjave čelnika stranaka koje su primile ovaj zahtjev. Tako Petar Goleš, predsjednik lošinjskog SDP-a kaže da će, iako imaju svog kandidata, s obzirom da su bez političkih predrasuda i da nikoga ne odbacuju unaprijed, o dopisu Snježane Krstaš-Kučić raspraviti na stranci, a to će po najavama čelnika učiniti i sve druge stranke.

Andrino Maglivaz, predsjednik IDS-a, kaže kako je iznenađen da Snježana Krstaš-Kučić izlazi iz Poglavarstva pred kraj mandata te da je, ukoliko je bila nezadovoljna radom, to trebala učiniti ranije, a takvog je mišljenja i Massimo Banić, predsjednik PGS-a. Franko Vodanović predsjednik HNS-a je rekao da ova stranka neće dati podršku Snježani Krstaš-Kučić jer ima svoga kandidata za gradonačelnika.

Također se navodi da je preko ureda za informiranje Grada Malog Lošinja gradonačelnik Gari Cappelli potvrdio da mu je Snježana Kučić-Krstaš najavila svoj odlazak te izjavio da je od početka s njom imao korektan odnos i da je u Gradskom poglavarstvu sve obaveze odradila na najbolji način.

"Kako sam je sam predložio kao člana Poglavarstva, drago mi je da se naša suradnja u Poglavarstvu završava na korektan način" citira se gradonačelnika, no dodaje kako je teško povjerovati da mu je u cijeloj ovoj priči bilo što drago jer i bez odlaska Snježane Kučić-Krstaš ima velikih problema sa sastavom svoje gradske vlade.

Novinarka podsjeća da je Robert Belaj još u srpnju podnio ostavku na mjesto u Poglavarstvu, ali da tu funkciju još uvijek obnaša jer, kako tvrdi, očito za njega nije pronađena zamjena, kako je to bilo najavljivano početkom kolovoza. Podsjeća da je tada gradonačelnik kazao da su u tijeku pregovori sa HSS-om, te zaključuje da ti dogovori očito nisu dali željene rezulate jer je Cappelli početkom ovog tjedna rekao kako je Belaj povukao ostavku i da do daljnjeg ostaje u Poglavarstvu. Dakle, rezimira novinarka, Belaj ostaje do daljnjeg, ali odlazi Mario Skočibušić, koji će na Gradskom vijeću koje bi se trebalo održati najkasnije do polovice listopada biti razriješen dužnosti u Poglavarstvu.

Podsjeća da je njegovo razrješenje zatraženo nakon što je dao ostavku na mjesto direktora jer je bez suglasnosti Nadzornog odbora i Skupštine, kao direktor gradske tvrtke Lošinj parking, početkom kolovoza dao kratkoročnu pozajmicu u visini 350.000 kuna, te da su Belaj i Skočibušić u Poglavarstvu bili ispred Nezavisne liste Milana Mužića, koja je nakon izbora 2005. godine podržala koaliciju HDZ-HSLS-HKDU-DC, na čelu s gradonačelnikom Garijem Cappellijem. Od pet članova posade broda gradske vlade, troje ih je na ovaj ili onaj način u ostavci pa se postavlja pitanje tko i kako, kojim smjerom i kamo vodi najveći grad na hrvatskim otocima, zaključuje Ira Cupać Marković.

Povezano:

Ulaganja u mlade i zaštita dostojanstva starijih
Konstituiranje gradskog vijeća 2009.
Jačanje koalicije
Živko Zuber donio HDZ-u većinu u Gradskom vijeću
Ocjena transparentnosti lokalne vlasti
Cappelli "pregazio" mlaku oporbu
Premoćna pobjeda Garija Cappellija
Rezultati izbora za gradonačelnika 2009.
Rezultat izbora za gradsko vijeće 2009.
Rezultati izbora 2009.
Kanalizacijom protiv suparnika
Predstavljanje nezavisne liste Živka Zubera
Programi u infinitivu
Mi to možemo zajedno
Ugovor s građanima
Nedorečenosti u upravljanju Gradom
"Aktivizam" ili samo vandalizam?
Žene kao statistička dekoracija
Nema trajnih prijatelja, nema trajnih neprijatelja
Veli Lošinj ispred stranačke pripadnosti
Neprocjenjive reference prema EBRD-u
Liste na izbor
Kocke su bačene
Za veli Veli
Pro et contra
Predizborno otvaranje
Obavijest kandidatima
Kupovanje potpore
Foto robot budućeg gradonačelnika
Izvanstranačko i nadstranačko povezivanje
"Raskrižje" u povijesti našega Grada
Raspad "Obitelji"
Još je mnogo nepoznanica
HDZ, HSS i HKDU idu zajedno
'Vojnik Lošinja'
'Bespotrebno povećan broj lošinjskih vjećnika'
'Zastupam opstojnost i jedinstvo različitosti"
Dragomir Fatuta - kandidat SDP
Što je to opći interes?
Izabrani kandidati SDP
Pripreme za lokalne izbore
Promjena dresa
Iz Poglavarstva u gradonačelničku kandidaturu
SDP, HNS, IDS i PGS idu skupa
Svi su otvoreni za pregovore


2691 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (72)RSS feed komentara
Komentira ...........
20-09-2008 18:06,
 
.....................
.............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. ....................... 
ovo je isto kao i tekst gore naveden složen od strane gospođe Ire tekst dobijen iz poluinformacija i sličnih insinuacija, te složen da bi se blatilo bez razloga ljude koji uistinu imaju totalitarizmu reći ne.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira xxx
20-09-2008 18:21,
 
xxx
Pa ako su čelnici stranaka potvrdili da su dobili pismo onda je to puno više nego poluinformacija i insinuacija. I ko tu koga blati ako je pismo otposlano i u čemu je tu neko rekao ne totalitarizmu jebote???
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ...........
20-09-2008 18:32,
 
Što već?
..........GRRRRR......... već režite što će biti do kraja hoćete li lajati.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Začuđeni
20-09-2008 19:30,
 
Ljudi je li to moguće...
Moram priznati da ne razumijem prethodne komentare. Mislim da se komentiraju komentatori a ne vijest. A vijest je da se jedan član(ica) poglavarstva konkretno S.K-K. naglo osvijestila te preko noći odlučila napustiti poglavarstvo odnosno vlast te se ponudila oporbi dajoj bude kandidat. Nestvarno. Kako oporba to prima. "Petar Goleš, predsjednik lošinjskog SDP-a kaže da će, iako imaju svog kandidata, s obzirom da su bez političkih predrasuda i da nikoga ne odbacuju unaprijed, o dopisu Snježane Krstaš-Kučić raspraviti na stranci, a to će po najavama čelnika učiniti i sve druge stranke." Dakle"ljuta oporba" SDP ima svog kandidata ali ne odbacuju kao mogućnost ni ponudu SK-K. Dakle mi smo ozbiljna stranka koja ima svoga kandidata ali ćemo razmisliti o ponudi do jučer osobe koja je bila dio vlasti. Koliko je to ozbiljna stranka i koliko poštuje i ima povjerenja u svoje člasnstvo i svog kandidata, kad će raspravljati i o takovoj ponudi. Moguće je da s obzirom da SDP nema političkih predrasuda razmisle i o Gariju (oko im se ponudi). Svašta.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
20-09-2008 19:34,
 
Zvuči nekako poznato
Ona se iznutra borila za...???
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
20-09-2008 19:36,
 
...
Ljudi tko je Snježana Kučić-Krstaš?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Mr Bean
20-09-2008 19:42,
 
trojanski konj
Možda je bila trojanski konj u Garijevom Poglavarstvu? Paa budući da je iznutra radila za oporbu sada traži da je se za nagradu podrži na izborima. Zaslužila je, ne?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
20-09-2008 20:02,
 
Frustracije
Tako ispada. Ako je bila frustrirana jer poglavarstvo nije radilo po njenom, očito je njena politika bila u sukobu s Garijevom, pa se može zaključiti da je ona stvarno radila za oporbu. Samo je, također, zanimljivo da se do sada nije mogla ni naslutiti ta frustracija SK-K i zbog čega? Da li je kao pravnica bila frustrirana što poglavarstvo nije ništa činilo protiv bespravnih radova u kampu Čikat, ili što grad nije uspio sačuvati svoje zemljište oko Aurore od uzurpacije Jadranke i bespravnog odlaganja otpada s gradilišta Aurore na gradsko zemljište.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
20-09-2008 20:42,
 
Moralna vertikala
"Snježana Kučić-Krstaš je najavila podnošenje ostavke na mjesto u Poglavarstvu". "Predsjednici političkih stranaka kojima se Krstaš-Kučić pismeno obratila potvrdili da su dobili dopis u kojem, medu ostalim, ona traži podršku za kanididaturu na mjesto." " A, što prema Novom listu Snježana Kučić-Krstaš nije željela potvrditi, ali niti demantirati." Rezime. Snježana Kučić -Krstaš prvo pošalje ponudu oporbi da bude njihov kandidat, nakontoga najavi ostavku a istovremeno to ne želi ni potvrditi ni dematirati. I za političara od formata je to previše. Mislim da se je nakon takvog ponašanja diskvalificirala kao ozbiljna osoba. Zaslužila je da joj se ostavka ne prihvati već da je se razrješi članstva u poglavarstvu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira klaun
20-09-2008 20:55,
 
...
Andrino joj je rekao što je spada jer izlazi iz Poglavarstva pred kraj mandata, a ako je bila nezadovoljna radom trebala je izić ranije. Ovako je to pravi cirkus.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
20-09-2008 21:05,
 
Tko stoji iza nje?
Pravo je pitanje tko ju je nagovorio na to. S obzirom na silno glup tajming i potez koji je povukla anonimna,i nedokazana i neiskusna osoba nameće se pitanje koja ju je to sila na to potakla. Odnosno tko stoji iza tog projekta Snežana Kučić-Krstaš - gradonačelnica. Možda ambiciozni muž, možda uprava Jadranke ili...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
20-09-2008 21:11,
 
Zašto frustracije
Je li Snježana Kučić-Krstaš frustrirana prostornim planom koji je prihvatila ova vlast? Plan koji je pravljen za Jadranku i Lošinjsku?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Frustrirana
20-09-2008 21:18,
 
Mala je dala
Mala je dala sve sto je znala i umjela. ali joj nisu dovoljno pljeskali. pa bi se sad malo igrala oporbe. Gnjusno je kako se svi odricu vlasti u kojoj su sudjelovali. Prvo je otisla Rukonicka iako je bila jedan od vecih sefova. I pocela: fuj Gari.... Onda je Rudi javno rekao da on nije imao pojma da Milan prima placu u vodovodu. Onda je Milan nagovorio Belaja da izadje. Sad se malo frustrirala SKK. Na kraju ce Gari reci da on nije nista kriv jer da je on bio cijelo vrijeme u Zagrebu i da je sve konce vodila Silvija. Silvija ce s rezignacijom reci da je Mladez HDZ-a jedna odvratna totalitarna organizacija i preci ce u Stranku umirovljenika. FUJJJJJJJJJJJJJJJJ
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira netko
20-09-2008 22:30,
 
zdrav razum
zasto svi pricate o nekim urotama o tome da netko nekog gura, da iza sve stoji ovaj onaj ili netko treci. zasto nitko ne misli da je mozda zena pomislila: a jebemu, ovako stvarno vise neide, i nakon 2 godine proveden u Poglavarstvu, gdje je sasvim sigurno bila instalirana od strane jadranke kako bi bila veza izmedju grada i jadranke, odlucila napraviti nesto dobro za svoj otok, nesto dobro za sve nas, ali ne radi nekih visih interesa, nego radi opceg dobra... znate sta je opce dobro? ako neznate, pogledajte u rjecnik, a ako znate, pogledajte opet, da ponovite gradivo. dosta mi je svih ovih crnih, prohadezeovskih komentara i teorija urota; SKK ima moj glas, a imat ce i glas svakog normlanog losinjana, koji ne gubi sate na ovom portalu, gdje isti ljudi pisu pod raznim nikovima, dok portal vodi covjek zaposlen u gradu. i, kakvog li cuda, "ljudi" pisu superlative o covjeku koji grad vodi "vrlo uspjesno" tako da je u svom "voljenom" losinju 3 dana u tjednu, ako racunamo subotu i nedjelju, i na sva vrata se hvali kako je danas bio kod jednog ministra, sutra ide kod drugog, kako pije kave sa sanaderom. ako je stvarno toliko mocan, sta s(v)e (nas) zajebava oko aerodroma i velopina vec 3 godine? zasto to nije odmah rjesio, ako toliko "voli" losinj? 
 
hvala na paznji.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Glasač
21-09-2008 00:58,
 
Podržavam
Podržavam "netko" i napominjem da ju osobno poznajem te mogu reći ako se uistinu kandidira može nam biti samo bolje jer poštniju osobu od nje nisam upoznao. 
Što se tiče Andrina on je taj koji je izdao i milana i sebe.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
21-09-2008 01:01,
 
Tako je.
Bravo Snježana vi ste prvi koji ste imali Hrabrosti reći NE velikom HDZ-u i hvala vam na tome uz vas smo. :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira jadranko
21-09-2008 07:41,
 
cura sa zadatkom
Ma koja hrabrost tu treba, moš mislit :p Pa HDZ ju je i postavio u Poglavarstvo na zahtjev Jadrankinih šefova da radi za njihov probitak. Posao je obavila a decki kažu IDEMO DALJE. Hocemo i gradonacelnicu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira snob
21-09-2008 09:10,
 
Normalni i nenormalni
Uvijek me nasmije kad vidim kako netko pokušava od mene napraviti majmuna pozivajući se na zdrav razum kao što to čini osoba koja se potpisala sa "Netko". U svom komentaru "Netko" je izvalio glupost, a usput je uvrijedio inteligenciju svakoga tko se usuđuje misliti svojom glavom. 
 
Prvo o gluposti: 
"Netko" u vezi s ovom ekstravagantnom kandidaturom piše da je kandidatkinja: "odlucila napraviti nesto dobro za svoj otok, nesto dobro za sve nas, ali ne radi nekih visih interesa, nego radi opceg dobra" i prepotentno pita "znate sta je opce dobro?", a kao znalac nama neznalicama s visoka preporučuje " ako neznate, pogledajte u rjecnik, a ako znate, pogledajte opet, da ponovite gradivo." 
 
Da uistinu zna što znači pojam opće dobro, "Netko" bi nam podario tumačenje, no on ga očito ne zna ili pak zna da je to apstrakcija bez realnog sadržaja i demagoška fraza za prikrivanje nekog uskog interesa. Naime, otkako je svijeta i vijeka, politika se svodi na prikazivanje nekog konkretnog interesa kao interesa svih. Na taj način privatne tvrtke dobivaju prostorne planove prema narudžbi (jer to je, kao, interes svih), INA postavi antenu na vrh Osoršćice (jer to je, kao, opći interes), i t.d. Ukratko, opći interes je pojam pod kojim se krije neki uži interes, a radi njegova ostvarenja mora se uskratiti ostvarenje nekog drugog interesa. 
 
A sada o uvredi inteligencije: 
"Netko" piše: "SKK ima moj glas, a imat ce i glas svakog normalnog losinjana" 
Njegovo je pravo da glasuje za koga god hoće, ali tvrdnja da će imati glas svakog normalnog Lošinjana je uvredljiva jer sadrži tvrdnju da onaj tko to ne učini nije normalan. Ne mogu a da se ne upitam ma tko si ti da si uzimaš pravo određivati tko je normalan, a tko nije? 
 
Naravno, "Netko" se pri tom poziva na zdrav razum, a sebi uzima pravo da odredi što je zdravorazumski. Međutim, filozofi su se odavno složili da je tzv. zdrav razum prepreka logičkom razmišljanju, razmišljanju vlastitom glavom, te da proglasiti nešto zdravorazumskim znači sve drugo staviti u koš bolesno razumskog.  
 
Inače, poznata je stvar da sudionici u političkim debatama potežu zdrav razum, osobito kad nemaju konkretnih argumenata za svoje tvrdnje. Takva zloupotreba pojma zdrav razum je omiljeno sredstvo političkih aktivista. Pozivanje na zdrav razum logičari nazivaju argumentum ad populum, a sastoji se u tome da ne ulazeći u raspravljanje o biti sporne stvari, nastojimo pridobiti slušatelje ili čitatelje djelujući na njihove osjećaje, predrasude, taštinu, i subjektivni dojam. Također, ovaj argument je moguće prepoznati po ponekad patetičnom tonu kojim se iznaša, i po jasnom dojmu da je akcent na formi, a ne na samom sadržaju argumenta. 
 
Nije slučajno "zdrav razum" Einstein nazvao zbirkom predrasuda. 
 
I na kraju, pitam se zašto bi njegova tvrdnja da je SKK koja je "sasvim sigurno bila instalirana od strane jadranke kako bi bila veza izmedju grada i jadranke" odjednom "odlucila napraviti nesto dobro za svoj otok, nesto dobro za sve nas" trebala biti točna. Je li on s njom razgovarao o njenim namjerama i motivima za kandidaturu. Anonimna i ničim potkrijepljena tvrdnja da je "odlucila napraviti nesto dobro za svoj otok, nesto dobro za sve nas" nije dovoljna da nas se unaprijed proglašava nenormalnima i lišenim zdravog razuma ako ne glasujemo za nju.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira netko
21-09-2008 09:36,
 
...
pomalo, pomalo... ima još 270ak dana do izbora... uskoro... :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira BU
21-09-2008 10:00,
 
LA GUARDIA
Meni se cini da je sasvim svejedno tko ce biti gradonacelnik,jer kako stvari stoje odluke ce se donositi negdje drugdje.U Losinju jednostavno nema osobe koja ce pokrenuti stvari i to je posljedica dugogodisnje politike lokalnih klanova ,politike koja se svela na negativnu selekciju i eliminiranje konkurancije.Imena koja se navode kao vladajuci iz sjene su ista kao i prije tridesetak godina i to nije slucajno to je kontinuitet politike.Da li je to dobro za vecinu tesko je reci,jer uvijek moze biti gore,ali i bolje.Znam samo da furesti tesko prolaze, a poznavajuci jedini izuzetak u zadnjih 50 god. ,pok.Lesica mozda i bolje. Zeljela bih da se pojavi neki tip kao sto je Vasilic na Krku,kada samo prodjes preko Krka dobijes dojam zivotnosti,radi se na sve strane,reklame, mali biznisi ,veliki biznisi.Kod nas je vrijeme stalo i umiremo u ljepoti.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira profesor
21-09-2008 10:32,
 
Pravi odgovor
Pitajte popove i oni će vam pokazati pravi put, tko će biti tko u našem gradu? Ne samo da su informirani direktno s neba već imaju i vrlo prizemna znanja, interese i svoje ljude! Novac, kuća, auto ah, kako to duhovno, kontemplativno zvuči!!!!!!!!!!!!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Glasač
21-09-2008 11:43,
 
Za profesora
Dragi moj profesore uvjek ste znali pljuvat po svemu samo ne raditi a kad se pojavi radnik i onaj tko pazi na svoje tu ste postajali još gori molim vas prestanite nas stalno trovati sa svoji zavjerama tko je protiv koga ima na ovom svijetu ljudi koji su tu zato jer vjeruju u ljubav i mir koji vjeruju u dobrotu i žele je podjeliti sa drugima.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Normalan lošinjanin
21-09-2008 11:51,
 
Neka visi Pedro (Gari)
Količina demagogoje, besmislica i paradoksa kod Nekog je strahovita. Tako kaže Netko ..."mozda zena pomislila: a jebemu, ovako stvarno vise neide, i nakon 2 godine proveden u Poglavarstvu, gdje je sasvim sigurno bila instalirana od strane jadranke kako bi bila veza izmedju grada i jadranke, odlucila napraviti nesto dobro za svoj otok, nesto dobro za sve nas." Kako Netko zna što je u glavi SKK-osim nje same? Nije podijelio(a) s nama što to ne ide? Što je to dobro za nas što bi ona to htjela napraviti? Koji je to trenutak bio i što je razlog da je ona odjednom osjetila potrebu da nešto učini za opće dobro (dodouše ne znamo što) a da više neće brinuti za interese Jadranke. Ili i ona misli da su interesi Jadranke opći interesi. Koji je to klik u glavi da od Jadrankine instalacije žena postane borac za opće dobro. U cijeloj ovoj velikoj priči o kandidaturi Snježane kučić-Krstaš nema ni slova o kokretnome. Što ne valja a što ona misli da bi trebalo napraviti ili popraviti. Koji je program? Programa nema, samo puno općih nemjerljivih i provjerljivih konstatacija i iskazivanja vlastitih mesijnskih poriva. Netko je prebacio Gariju aerodrom. Pretpostavljam da je opružio Garija da je on kriv što je "aerodrom" takak kakav je. Zanimljivo Grad je suvlasnik s udjelom u kapitalu aerodroma otprilike 4%. Lošinjska plovidba ima 64% , Jadranka 24 ostalo mislim da je u vlasništu države. Dakle Gari koji kontrolira 4% i sam ne može ništa učiniti je odgovoran, a ovi ostali su o.k. Većinski vlasnici imaju odgovornost za aerodrom. Lošinjsku i Jadranku treba prozivati za aerodrom. Na kraju krajeva aerodrom najviše i treba većinskim vlasnicima, koji bi od izgradnje jedini i imali koristi. Gosti koji dođu avionom neće ići u privatni smještaj nego u elitne hotele s 4 i 5 zvjezdica koje planiraju i mogu imati samo Jadranka i Lošinjska (vidi prostorne planove). Zašto bi Gari ili Grad morali misliti o aerodromu. Što bi još Grad trebao investirati u privatnu imovinu proračunska sredstva, da bi vlasnici spomenutih tvrtki (Leban, Šolić, Lekić, Mužić,Benvin Sokolić...) trpali profit u svoje đepove. Također je nejasno kad Netko kaže "da nas sve Gari zajebava zbog aerodrom". Mislim da mene Gari ne zajebav tri godine zato što nije napravio aerodrom, budući nisam vlasnik ni suvlasnik aerodroma iako bih volio da se aerodrom uredi jer sad je sramotan. Mislim da je Netko jedan od dioničara Jadrnke ili Lošinjske te želi da mu Grad investira u aerodrom. 
Također je jako zanimljivo, da se kao nikad da sada, osjeća nervoza pred lokalne izbore. Možda zato što su usvojeni prostorni planovi kakvi su usvojeni pa treba maknuti Garija kojeg ne mogu kontrolirati i postaviti svoga Baliju odnosno SKK, Lili ili sličnu marionetu. 
p.s. Netko, ja neću dati glas SKK a noramlan sam i pri zdravom razumu. Mislim da si ti u nekakvom afektu i panici...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira rica
21-09-2008 12:25,
 
pjesak u oči
Čim čujem da netko priča o općem dobru hvatam se za novčanik da mi ga ne ukradu jer znam da je to bacanje pjeska u oči da me se opljačka. Tako je i s ovim pričama o aerodromu. Trebamo svi platiti da većinski vlasnici privatnih tvrtki Jadranka i Lošinjska budu jo bogatiji. Jer to je, kao, opće dobro :x
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira profesor
21-09-2008 12:30,
 
Još odgovora
Zato i kažem da pitate popove što je opće dobro...Prodaju maglu ili vrlo opasnu ideologiju umotanu u sve potrebe i artkle. A glasač valjda nije mislio na njih kada se radi o miru i ljubavi?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
21-09-2008 12:35,
 
...
Netko, zašto te Benvin, Mužić, Šolić i Lekić ne zajebavaju za aerodrom a Gari te zajebava.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira show girl
21-09-2008 13:48,
 
muda i bubrezi na prodaju
Možda je Snježana Kučić-Krstaš bila frustrirana u poglavarstvu zbog permanentnog sukoba interesa. Ona naime plaću zarađuje u Jadranci na rukovodećem položaju (pravni poslovi i priprema investicija), a kao članica poglavarstva odlučuje o zahtjevima koje sama formulira dok obavlja svoj posao u Jadranci suglasnosti, zamjene nekretnina i sl.).  
 
Budući su već počele padati ostavke zbog Zakona o sukobu interesa ( riječko poglavarstvo u prošlom tjednu dvije), ona je znajući da će morati dati ostavku to pretvorila u vlastiti medijsko promotivni šou u kojem nam muda prodaje pod bubrege.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira doušnik-pravednik
21-09-2008 16:43,
 
realna situacija
daje ostavku u poglavarstvu jer joj fol ništa ne odgovara, a od 200 prijedloga za svih je bila ZA a za NITI JEDNOG PROTIV.... pa i DA za lokacijsku dozvolu za rivu koja vodi do m/b marina- što je čisti sukob interesa. ZATO To nek priča đabalebarošima i proleterima koji puše te priče... istina je da živi s bolesnim čovijekom u kuči koji se ufurao da je netko i nešto i sad gura jadnu ženu da dođe do svojih ciljeva,samo je izabrao krivi način, i morati će puno još palente papati!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira hopa cupa
21-09-2008 16:59,
 
Normalno ili moralno
Show girl je dobro primjetila ovo sa sukobom interesa ;) A to što Neko piše "imat ce i glas svakog normlanog losinjana" je ponižavanje i ruganje lošinjanima kao da su ovce koje ništa ne razumiju. Jer ispada da je normalan Lošinjanin onaj koji ce glasovat za osobu koja je tri godine sjedila u Poglavarstvu i bila nositelj vlasti, a onda izlazi iz njega i traži da je podrži oporba te iste vlasti u kojoj je i sama sudjelovala. Ispada da normalan Lošinjanin ne vidi ništa čudno kad je netko u vlasti, a traži potporu opozicije. Dobro, možda je to nekome kakav je Netko normalno, ali mislim da nikome nije moralno. Osim ako se ne radi o nekom novom shvaćanju morala tzv hopa cupa moralu :p
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Informbiroovac
21-09-2008 17:14,
 
Ponoćni plebiscit
Kaže "Netko" da za razliku od normalnih lošinjana a to su oni: 
"koji ne gubi sate na ovom portalu, gdje isti ljudi pisu pod raznim nikovima"  
i, kakvog li cuda,  
"ljudi pisu superlative o covjeku koji grad vodi "vrlo uspjesno" , 
da bi ga Glasač i gost negdje oko ponoći (u razmaku od 3 minute), pokušali , prikazati plabiscitarne naznake oduševljenja za kandidaturu SKK i to u vrijeme kad nenormalni lošinjani spavaju (valjdajer su se preko dana umorili od "gubljena sati pred ovim potralom"). A na parolama bi im zavidjeli i partijski sekretari iz 1948.godine (odlučno NE Staljinu, i pošteniju osobu od nje nisam upoznao). Time kandidaturu za gradonačelnika jednog malog grada, u državi u kojoj je ustavno pravo birati i biti biran, dižu na razinu herojskog čina, koji iziskuje veliku osobnu hrabrost, poštenje i žrtvu. Da nije blesavo bilo bi strašno.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Populus losinus
21-09-2008 18:06,
 
...
Rukonička,SnežanaKučić-Krstaš i slični nam se nude. Mi ih ne želimo. Mi želimo da se kandidraju oni koji stoje iza ovakvih kandidata a sami nemaju muda. Dakle Šoliču, Lekiću, Mužiću, Benvinu dosta skrivanja.Kandidirajte se i na izbore.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira pero zdero
21-09-2008 19:41,
 
LP-Jadranka
Dobit cemo onoga za koga i glasujemo, a ove koji stoje iza kandidata sa njima se treba pozabaviti uskok ili koja druga institucija za muljanje. p acijeli su otok unazadili i unistili, egoisti i samo egoisti. Misle da ce sami vladati otokom, mozda ali kratko jer sve sto je mlado i pametno sa otoka dize sidro i ne vraca se, pa cak ni njihova djeca ??? pa koja svrha novca i bogatsva ???
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
21-09-2008 23:12,
 
???
Kako je moguće da ovaj idiot koji ovdje piše ne kuži da se vidi da sve tekstove piše on a prodaje ih pod raznim nicovima. 
Daj Kikiću skini nam se smrdljivče bolje bi ti bilo da se opereš.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira plavuša
22-09-2008 13:16,
 
izbori
Sve ovo sa Snježanom K.K. treba staviti u rubriku: Vjerovali ili ne!!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Deša Mlikotin Tomić
22-09-2008 14:38,
 
Kakav sukob interesa?
Naravno da ne možete dokazati da je u sukobu interesa kada je rekla DA za lokacijsku dozvolu za brod Marinu kada je jedini osnivač i jedini direktor Arhipelag d.o.o. tj. vlasnik broda Marina, gospodin Dubravko Kušeta. Suprug dotične gospođe kao niti ona sama ne spominju se nigdje u vlasničkoj strukturi. Ah ta lijepa naša...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Gost
22-09-2008 15:02,
 
Naravno
Ovo vezano za Marinu je naravno Božićevič bo zadatku šefa garija plasirao ovdje jer je on to već i po lošinju prijetio da će napasti gdje god može da spriječi Snježanu da bude kandidat.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira snob
22-09-2008 15:28,
 
zazivanje duhova
Gost po običaju piše gluposti. Može se Gari ili bilo tko drugi postaviti na glavu, zazivati duhove ili bacati čini, ali nekoga tko se želi kandidirati može spriječiti samo zakon. Pa evo što o tome kaže zakon? 
 
- Pravo biti biran za općinskog načelnika, gradonačelnika, župana i gradonačelnika Grada Zagreba imaju svi birači koji na dan raspisivanja izbora imaju najmanje 6 mjeseci prijavljeno prebivalište na području jedinice lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave u kojoj se provodi izbor. 
 
- Općinski načelnik, gradonačelnik, župan i gradonačelnik Grada Zagreba i njihovi zamjenici za vrijeme obnašanja dužnosti ne mogu biti članovi predstavničkog tijela iste ili druge jedinice lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave. 
Općinski načelnik, gradonačelnik, župan i gradonačelnik Grada Zagreba i njihovi zamjenici za vrijeme dok obnašaju dužnost ne mogu biti: 
– Predsjednik Republike Hrvatske, 
– predsjednik, potpredsjednik i član Vlade Republike Hrvatske, 
– predsjednik, zamjenik predsjednika i sudac Ustavnog suda Republike Hrvatske, itd., pobrojano još desetak funkcija 
 
- Osoba koja obnaša nespojivu dužnost ima se pravo kandidirati, a ako bude izabrana, mora prije preuzimanja dužnosti općinskog načelnika, gradonačelnika, župana i gradonačelnika Grada Zagreba podnijeti ostavku na nespojivu dužnost. 
 
- Djelatne vojne osobe, službenici i namještenici u Oružanim snagama Republike hrvatske ne smiju se kandidirati za općinskog načelnika, gradonačelnika, župana itd. 
 
- Kandidate za općinskog načelnika, gradonačelnika, župana i gradonačelnika Grada Zagreba i njegova zamjenika mogu predlagati političke stranke registrirane u Republici Hrvatskoj. Dvije ili više političkih stranaka mogu predložiti zajedničkog kandidata. 
 
- Birači mogu predlagati nezavisne kandidate za općinskog načelnika, gradonačelnika, župana i gradonačelnika Grada Zagreba i njihove zamjenike. 
 
- Za pravovaljanost stranačkih i nezavisnih kandidatura potrebno je prikupiti: 
– 50 potpisa birača za općinskog načelnika u općini do 1.000 stanovnika, 
– 100 potpisa birača za općinskog načelnika u općini iznad 1.000 stanovnika, 
– 500 potpisa birača za gradonačelnika grada s manje od 35.000 stanovnika. 
U ovu zadnju kategoriju spada Lošinj. 
 
- Potpisi birača prikupljaju se na propisanom obrascu. 
U obrascu se, uz potpis birača, navodi ime, prezime, adresa prebivališta birača, te broj i mjesto izdavanja važeće osobne iskaznice. 
Sadržaj i oblik obrasca propisuje Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Državno izborno povjerenstvo). 
 
Dakle, kako kako spriječiti nekoga da se kandidira ako ispuni ove uvjete? Druga je stvar hoće li na izborima proći već u prvom krugu i da li će se ugurati u finale, tj. drugi krug. Prema načinu kako ti promoviraš svoju kandidatkinju, sumnjam da ima takve šanse.  
 
Nitko ne voli da ga proglašavaš nenormalnim ako ne napravi kako tebi odgovara. Tko si pa ti da nam određuješ što je normalno, a što nenormalno!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
22-09-2008 16:47,
 
Opozicijska vlast
SKK je prvi sudar s politikom imala prije dvije godine kad je ušla u poglavarstvo na poziv gradonačelnika. Ona je i tada trebala znati da je gradonačelnik iz HDZ-a, te da prihvaćanjem tog poziva postaje dio vlasti. SKK je dvije godine uredno dizala ruke (pa i za suglasnosti za Marinu a na što je kao pravnik trebala upozoriti ostale čalnove poglavrstva da ju treba uskratiti jer nije u skladu zakonom), nigdje se nije javno eksponirala niti iznosila bilo kakve stavove. Jednom rječu neprimjetna. Odjednom kopernikanski obrat. Novine, pomopzno pismo opoziciji da bude njihov kandidat. Neshvatljivo...Ili je lako objašnjivo. Gazde u Jadranci su joj naredili. Zanimljivo je i to da je šefica važne službe u Jadranci (priprema investicija), koja je pogotovo bitna sad kad ulaze u velike investicije, da to sada ostavlja i juriša na mjesto gradonačelnika. Možda bi sa tog mjesta još bolje pripremala velike investicije Jadranke. U svakom slučaju pokazala je da je veliki poslušnik i da ništa ne razumije. Kud gora kombinacija.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira dinamovka
22-09-2008 19:24,
 
uh..
ma kakva snježana,dajte molim vas....ako je po onoj klasifikaciji od gore...ja spadam u nenormalne i sigurno neću glasati za nju..toliko..
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Nenormalni
22-09-2008 20:54,
 
...
Ako Snježana računa na normalne kako ih je definirao "Netko", mislim da neće skupiti ni 500 potpisa za kandidaturu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira sony
22-09-2008 22:43,
 
Uzdrmala
Mislim kad pročitam sve ovdje vidim da je Snježana dobro protresla hadezenjare jer ovoliko pisati o nekom tko navodno "nije bitan" pitam se što će biti kad kampanja krene stvarno. 
i drago mi je da se pojavila osoba koja će parirati njihovoj oholosti znači da će izbori biti zanimljivi. 
I htio bi reći nešto o onome što je napisao "snob": dragi moj pametnjakoviću nije ti gost rekao da se nemožeš kandidirati on ti je rekao da ako se kandidiraš protiv totalitarizma koji vlada u HDZ-u biti ćeš na neki način uklonjen pa zar ti ne gledaš svijet oko sebe pa ako si tako pametan zašto se ti ne kandidiraš kao snježana i ti pokušaš parirati toj bahatosti koja vlada u ovoj zemlji ili si i ti dio te bahatosti pa sad sam pokazuješ kako je svakom dopušteno da radi što hoće. ma koji je meni K... onaj tko se poziva u ovom sranju na legimitet demokracije je .........
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira veli bouh
23-09-2008 07:32,
 
nepismenost
Prema novinskoj vijesti gospođa Krstaš-Kučić je istupa iz lošinjskog poglavarstva jer navodno nije mogla provoditi "svoj program". Ako je to točno, onda je gospođa kandidat za gradonačelnika politički nepismena i truba u politici. Kakav svoj program? Očigledno je sudjelovanje u lokalnoj vlasti i mjesto lokalnog ministra shvatila kao osobnu priču i osobnu promociju, i protežiranje interesa Jadranke d.d. pa tako u tom njenom provođenju svog programa njen muž s Kušetom dobije lokaciju za privez "Marine". Ni luk jela ni mirisala. Pa da imalo zna o politici morala bi znati da je trebala provoditi onaj program koji su građani na izborima izabrali i koji su dobili vlast, bez obzira je li dobar ili nije. Uostalom ako joj program nije bio dobar zašto je ušla u Poglavarstvo? A čiji će program provoditi ako je ove stranke koje moljaka da je podrže? Svoj ili Jadrankin? Ovi ga i tako nemaju.Gdje je tu principijelnost? Ma ionako se zna da je ona lutkica u Jadranci, žena ambicioznog muža i projektić Dubravka Kušete. Ne prvi koji će biti neuspješan. Baš me zanima kakav će to program ona ponuditi? I kako to da nije prošla kod Komadine na razgovoru? Esdepeovci se ismijavaju na njen račun jer su to doznali iz Rijeke. Dakle župan Komadina u Rijeci određuje tko će voditi ovaj grad? Rukonićka, Kučićka i pitaj boga tko još? SDP će imati svog kandidata jer imaju veliko članstvo i dovoljno stručnih i kvalitetnih ljudi, ali niti oni na Lošinju ne odlučuju o ničemu, pa je sve moguće.... Po meni jedini pravi ozbiljan kandidat je gospodin Mario Hofmann.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
23-09-2008 21:12,
 
...
vezano za M/V Marina  
Mislim da je taj brod zasluzio bolju poziciju od ove koju je dobila, ne zanikma me tko je vlasnik ali to je lošinjska legenda i puno ljudi je ona dovela losinj 
da ste normalni i da imate i malo volim losinj u sebi pisali bi peticije da ju se restaurira i veze u centar grada, koliko od vas je bilo u brodskom stroju u zivotu, a koliko turista bi to zeljelo vidjeti? jebo vas miomirisni vrt, a i politika 
vi ste za na gomilu, ljencine
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
23-09-2008 21:39,
 
...
Mislim da ovi turisti koji sada dolaze u Marinu dolaze po noći da bi gledali Brazilke kako plešu (naravno da nemaju radnu dozvolu) a ne njen stroj ili sam brod kao posvjesnu znamenitost.. Sadašnje korištenje Marine nema veze s onim što je obećavano prilikom pompoznog predstavljanja novih vlasnika, i s onim što je Marina bila. Danas je Marina ugostiteljski objekt bez ikakve legalnosti. Ali s obzirom da je SKK bila u poglavarstu nije problem. Zašto ostavku nije dala prije sezone?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Hamlet
23-09-2008 21:46,
 
Kustos ili makro pitanje je sad
Od lošinjske legnde prave noćni bar a žele da ju se tretira kao muzej ili odgoju ustanovu. Opet muda pod bubrege. Možda je to program SKK.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira idiot
24-09-2008 08:52,
 
nakaza
Ljudi božji, pa ove mrcine birtaši u staroj Marini možda i drogu dilaju, a pričaju o legendi pomorstva, koja zadnjih 30 godina nije smjela izaći na otvoreno more. U svakoj kulturnoj i civiliziranoj zemlji, koja vodi brigu o građanima i okolišu, a imaju smisla i za otkup sekundarnih sirovina ova olupina bi završila u rezalištu i topionici željeza, a nebi ugrožavala cijelu uvalu svojim mastima, prljavštinom, ruzinama i ostatcima goriva, a uz to ne bi nagrđivala okoliš. I ta marina je tu čisto kriminalno djelo. Kakve su to dozvole? Može li u Lošinj doći svaka olupina i biti striptiz bar i leglo kriminala? Pa ovdje Benvin neće da plati rezalište pa je sa Kušetom smjestio ovu eko bombu pod prozor građanima? Tko tamo plaća porez, kome i za koga? Tko tamo radi? Kušeta kao porezni savjetnik tamo ima udjel? Je li to moguće? Lokalnoj dosadašnjoj ministrici za pravna pitanja i budućoj gradonačelnici tamo je menadžer polupismeni muž. To može biti samo u baruštini i tunguziji kao što je Lošinj. Cappellija treba zato smijeniti, a ove uhapsiti. A oni o kulturi, neš ti. Lopovluk i kriminal je u Lošinju kultura? Balkan i kriminalno gnijezdo, to je destinacija koju bi mžda gospođa iz agencije Cappelli, pardon Turističke zajednice trebala promovirati. Tu bi bilo uspjeha - sigurno, gostiju primitivaca napretek.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira marinac
24-09-2008 09:12,
 
...
Kušeta kao porezni savjetnik tamo ima udjel? 
 
Nema samo udjel nego je sve njegovo.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zeleni
24-09-2008 09:29,
 
...
To s Marinom je dobar posao. Vlasnicima lova a Lošinjanima govna. Zeleni, jesteli pitali kako se rješava otpada?
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira gost
24-09-2008 09:39,
 
...
Kakva lova? Dužni su svima plaćaju samo one masivce na vratima jer ih je strah da ih ne istuku. :p Priča se i o pranju novca ma tko to više zna.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira lepa brena
24-09-2008 14:18,
 
...
covjek pokusa napraviti neko dobro i pristojno mjesto za izlazak, radi sve po zakonu, a svi ga pljuju. bas lijepo. 
inace, prica se da je losinjska htjel dati marinu gradu, al ovi nisu htjeli. toliko o tome. i ne sudite o ljudima o kojima imate samo neke polu-informacije.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira grogi
24-09-2008 14:37,
 
Krvna zrnca
Jesmo mi raja, dovoljno da netko prdne i mi od toga radimo spektakle. 
Ovo sa predstojećim izborima pa jedino je sigurno da će nam vlast biti onakva kakovu zaslužujemo (kakovi smo ljudi, takovu i vlast zaslužujemo). 
Ovdje se prepucavamo, brojimo jedni drugima leukocite, istražujemo tko je koga a svi smo sigurni da koga god izaberemo, biti će dobar, a sa vremenom, a posebice kada okusi vlast i moć, ubrzo postaje isti kao što su bili do sada svi - i pozicija kao i opozicija, zato braćo pimoga i udrimo brigu na veselje. 
 
Onih zločestih rudara i istraživača tuđih poroka i fleka kao i uglavnom lošijih strana i osobina, bilo je i bu za vavik. 
 
Bilo bi nam svima korisnije pomalo parićati skosavice i peskafonda, nego što brinemo za nešto na što ne bumo utjecali. Bu kako bu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
24-09-2008 15:40,
 
HRVATSKI REGISTAR BRODOVA
Marina je na svom vezu legalno i u skladu sa svim zakonima. 
Na brodu su učinjene rekonstrukcije u skladu sa projektom te je svaka preinaka odobrena od strane mjerodavne institucije Hrvatski registar brodova. 
Brod je kupljen na legalan način od Lošinjske plovidbe i potpunom je vlasništvu tvrtke Arhipelag d.o.o. što se tiče nočnog kluba Marina to nije i upravo su zato na ulazu postavljeni ljudi da bi zaustavili stihijski ulaz te od Marine učinili mjesto za "dernek" ona se razvija u skaldu s projektom te će u finalu postati upravo ona ponuda za koju je tamo i stavljena. 
Na zadnjem dokovanju cijeli trup je blindiran te nema nikakove mogućnosti da se išta iz nje pusti u more. 
Što se tiče otpadnih voda od prvog dana je specijalnim pumpama koje melju fekalije spojena na gradski kanalizacijiski sustav. također je spojena na el. energiju s kopna te isto tako i na pitku vodu. 
Sve što se odradilo , odradilo se pod nadzorom HRB-a te još uvjek traje rekonstrukcija broda kojeg nitko nije htio pa čak ni grad, nuđena je svim renomiranim ugostiteljima koji su svi odbili jer je potrebno puno ulagati i jako puno raditi pa se nikom neda jer povrat investicije je dugoročan i ne može se preko noći zaraditi kao što neki misle.  
Marina je ukupno radila mjesec dana u pretprošloj sezoni i dva mjeseca u ovoj sezoni u svom tom vremenu nije ni jedanput zabilježen ni jedan incident koji bi se mogao nazvati problematičnim sličim onima koji se svaki vikend događaju u sličnim lokalima. 
Ovo je ukratko a ako netko želi šire iformacije o Marini drage volje ćemo vam odgovoriti i provesti vas po brodu te ćete iz prve ruke i na licu mjesta vidjeti što se uistinu događa i što se na njoj radi biti će nam zadovoljstvo te vas za to i molimo budite naši gosti u skladu sa pravilima koje smo postavili upravo zato da bismo objekt sačuvali od devastacije. Hvala svima koji budu htjeli biti naši gosti uvjek su dobro došli. 
PS. ZADNJI DOGAĐAJ KOJI SE ZBIO NA MARINI JE BIO PROŠLI TJEDAN GDJE JE SKUPINA NAŠIH GOSTIJU IMALA PRILIKU UŽIVATI U PREZENTACIJI VINA POZNATOG VINARA IZ ISTRE GOSODINA MATOŠEVIĆE, TE ISTO TAKO POZNATOG GOSPODINA IZ SLAVONIJE ZDJELAREVIĆA A SVE JE TO ZAČINIO POZNATI PJESNIK ENES KIŠEVIĆ SA SVOJIM PJESMAMA O VINU I ŠEĆER NA KRAJU JE BIO LEGENDA LOŠINJSKE GITARE STEPA I KLAPA LOŠINJ KOJA JE IZMEĐU OSTALOG OTPJEVALA PJESMU KOJU JE NAPISAO PJESNIK KIŠEVIĆ A TO JE MOLITVA LOŠINJSKOG MORNARA. SVE JE TO NA KRAJU SVOJIM GOVOROM I OPLEMENIO DOJAEN LOŠINJSKE KULTURE GOSPODIN T. GOSPODNETIĆ 
e SAD VI MENI RECITE NE IDE LI UPRAVO MARINA U SKLADU S ONIM ZBOG ČEGA JE I KUPLJENA I U NJENOJ KUPNJI NITKO NIJE UČESTVOVAO OSIM ARHIPELAGA KOJI JE U POTPUNO PRIVATNOM VLASNIŠTVU. JOŠ JEDNOM POZDRAV.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira perica
24-09-2008 17:49,
 
jao
Brodaru i Lepoj breni ? Losinjska PLovidba kojoj je pripadala Marina, registrirana za turizam, i ugostiteljstvo, njeni mvrli menađeri dobro su preracunali kako bi marinu ponudom poklonila Gradu koji nije registriran za "ugostiteljske djelatnjosti", i tako od svih ugostitelja jedino je "Arhipelag" nasao racunicu za "nocni klub" i ...brodaru jeste li platili sve dazbine, gradu i drzavi... pa se onda hvalite. Neznate sto Vas je snaslo sa dotrajalom olupinom, kada se mora ukloniti iz luke???
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
24-09-2008 20:05,
 
Arhipelag
Sva davanja je Arhipelag platio i uvjek ih plaća Marina je dobila koncesiju 15godina 
nikad ništa nismo skrivali pa nećemo ni to a što se tiče lima na zadnjem dokovanju je prošla test sondiranja lima i gle čuda po nacrtu iz 36.godine lim je debljine 15mm a danas na najtanjem dijelu 13mm ocjena je da će nadživjeti brodove koji su danas porinuti u more i da se razumijemo za sve to postoje dokumenti. 
ali dragi moji kao što rekoh tko god želi može se uvjeriti u sve ovo kad god želi ne mora se ustručavati jer ovo je projekt koji radimo transparentno te u svako doba samo recite sve ćemo vam pokazati a i možete biti gosti u jednom od barova. 
PS što se tiče grada on se nije trebao baviti ugostiteljstvom uvjek je taj dio mogao dati u najam kao što imate na trajektima a isto tako ni Arhipelag nije bio za ugostiteljstvo pa je doregistrirao poduzeće.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Bangladeš
25-09-2008 08:16,
 
linija
Istina je da se Brodar trudi prikazati situaciju u lijepom svijetlu i to čak dobro zvuči, ali... Svi brodovi na svijetu imaju istu sudbinu. Ili završe na rezalištu ili na dnu mora. Brodovi su namjenjeni za prevoz robe i putnika. Pokušaj da se od stare olupine na mala vrata (izigravajući prostorne planove i zakon o ugostiteljstvu) napravi ugostiteljski poslovni poduhvat je glupost. Zadnji takav poduhvat u Lošinju je bio "Bangladeš". Zanimljiva je i samosvijest novoregistriranih ugostitelja. Nitko od lošinjskih ugostitelja koji žive od te djelatnosti nije prepozano mogućnost koju pruža olupina a oni jesu. 
p.s. Ako je Marina u takvom stanju kakvom se predstavlja i s obzirom da je upisana u registar brodaova, zar ne bi bilo logičnije da Arhipelag i dalje održava vezu s Zadrom i Pulom. Tada prijepora ne bi ni bilo.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
25-09-2008 14:51,
 
Za bangladeša
Pozdrav evo pokušat ću još jednom reći nešto o čitavoj stvari još jednom pozivam da si koji su željni istine neka dođu i budu naši gosti i rado ćemo ima pokazati svu potrebitu dokumentaciju koja će ionako biti objavljena u dokumentarnoj brošuri koja će izaći kad projekt bude završen. 
Što se tiče paralele koju je povikao bangladeš mislim da je smiješna jer Marina barem kako ju sada vode na međunarodnoj brodskoj povjesti je živuća legenda te projekt nije naše izmišljnje tople vode nego evo vam jedna od web stranica na kojima ćete vidjeti slične projekte koji se rade po visoko standardnim zemljama kao što su Švedska,Danska,Njemačka gdje su već godinama poznati takozvani Boteli i plutajuči restorani tj. brodovi spomenici www.kalmarsundsbolaget.se 
U ovaj se projekt ide upravo na tim iskustvima koja imaju ti ljudi sa vlasnikom kalmara kojeg možete vidjeti na ovoj web stranici smo u kontaktu te nam je i pomogao oko nekih savjeta. za one koji ne znaju M/T Kalmar je poznati naš trajekt koji je plovio na relaciji Porozina -Brestova. Što se tiče Marine kao ploveće varijante to je jasno i pticama na grani da bi se u tu rekonstrukciju išlo, treba enormno puno ulaganja a država više ne subvencionira linijaše koji imaju trup stariji od pedeset godina i kako sam iformiran broj godina će se i smanjivati što je i normalno. 
Ali marina je dobar projekt pa htjeli vi to priznati ili ne a to dokazuju stlni iteresenti koji ju žele kupiti zadnja je došla iz venecije šveđani nas zovu stalno pa zar samo mi ne vidimo naše potencijale? Tužno
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Hermafrodit
26-09-2008 19:43,
 
Brod ili kuća, što li sam?
Malo smo skrenuli s teme, pa smo poveli priču o Marini. Ne mislim dalje polemizirati s Brodarom ali samo par opaski i prijedlog. 
Oko pitanja legalnosti instalacije-broda Marine nikako se ne bih mogao složiti. Ako je Marina brod upisan u registar brodova, znači da mora biti u plovnom stanju i imati posadu odnosno mora biti brod. Ne znam da li postoji još koji brod na svijetu koji je plovan a da je istovremeno spojen na gradski vodovod i kanalizaciju te električnu energiju. Mislim da jedno s drugim ne ide. Objekt koji je spojen na gradski vodovod i kanalizaciju (mislim da je na Velopinu nema!pa ne znam kako može biti spojena)? i elekto mrežu, po meni nije brod. Teško je dokučiti temeljem kojih zakonskih odredbi, akata i odluka je bilo moguće legalno priključiti brod na komunalnu infrastrukturu. Preduvjet za ta priključenja je uvijek legalnost objekta (građevinska dozvola) odnosno da je u konačnici planskim dokumentima to predviđeno. To s sidrenjem Marine na Velopinu nije slučaj. Kako ni u novom prostornom planu (a moglo ga se predvidjeti) nije predviđena takva mogućnost nije moguće racionalnim metodama dokazati legalnost instalacije. 
Moje prijedlog Brodaru je da otvori internet stranicu Marine, i neka predstavi projekt. Neka objavi sve dokumente. Neka ne čeka da projekt bude gotov, pa da izda brošuru kojom će predstaviti to što su napravili. Mislim da je stvar naopaka. Sad treba predstaviti projekt, da se vidi što se planira, a kad bude gotov onda ga ne treba predstavljati već posjetiti i utvrditi da je to stvarno ono što se tvrdilo da će se napraviti.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Marina
27-09-2008 10:09,
 
...
Bila instalacija Marine legalna ili ne (ili polulegalna) a o tome ne sudim ,mislim da je gradska vlast pokazala puno razumjevanja za projekt. A to nas vraća na pitanje politike i interesa koalicijskih partnera i članova poglavarstva. Meni se čini da je HKDU tu sasvim dobro prošao :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
27-09-2008 12:55,
 
IDIOT ILI BUDALA ŠTO SAM
Dragi hemafroditu iz mojih se tekstova vidi na osnovu čega je naš projekt legalan a ako želiš detaljnije probaj u zakonu naći kad brod prestaje biti brod i postaje plutajući objekt. 
Kanalizacija i struja su sasvim legalno tamo i nažalost vidim da ti samo provociraš a ja te opet zovem dođi i vidi. :sigh
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Hermafrodit
27-09-2008 13:20,
 
Ajmo polako
Brodaru, do sada si ne zlurade i bezobrazne komentare odgovarao na pristojan ili uljuđen način, pa me zanima zašto si sad izgubio živce. Mogu ti samo reći da se iz tvojih tekstova uopće ne vidi da je projekt legalan (nema dokumenata, ugovora, suglasnosti, dozvola i ostalih "trivijalnsoti)". Na kraju ni ne znam na koji projekt misliš-što je projekt? Da li misliš pod projektom na tehničku dokumntaciju izrađenu od stručnih i ovlaštenih osoba temeljem koje nadležne službe u odgovarajućem upravnom postupku daju suglasnost a namjeravane zahvate. Ili misliš na projekt Marine u smislu poslovnog poduhvata. Razjasni to pa da možemo nastaviti. Ipak samo još ovo: bilo da se radi o brodu, plovnom objektu, kući, hotelu ili noćnom klubu a budući se sigurno ne radi o svemirskom brodu, sve to u konačnici treba predvidjeti prostorni plan. A to ti je ono kad društvena zajednica u organiziranoj proceduri kaže (kroz usvajenje plana) kako želi koristiti prostor. Na Velopinu nije predviđen takav "projekt".
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
27-09-2008 17:12,
 
Reci
Jesi li se odlučio Brodaru. Jesi li idot ili budala?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
27-09-2008 21:53,
 
Nisu zivci
Gle pročitaj sve tekstove koje sam napisao, a kad smo kod prostornog plana vidi se da ni tu nisi doma jer je Marina u njemu i predviden je upravo taj projekt prema tomu informiraj se malo bolje. 
Glede idiota ili budale ispričavam se ali tupiš sto se vidi iz tvojih tvrdnji a ne vjeruješ ničemu što ja kazem ali vjerjuj sve je ovako i nikako drugačije i sve je provjerljivo. ajd Bog budi ok pa dođi do nas sve ču ti objasniti. :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Dvorska luda
28-09-2008 10:18,
 
Krk je loš primjer
Krk je loš primjer razvoja. Reklame uz cestu su katastrofalne ne samo svojim brojem kojim zaklanjaju vidik i ljudi ne znaju gdje se nalaze, nego svojim sadržajima iz kojih je vidljivo da se je Krk odlučio za apartmanizaciju, takozvani razvoj posve neodrživ.  
Mi ne umiremo od ljepote i nije sačuvana ljepota najlošiji nuzproizvod lošinjske neuspjele vlasti.  
Nedostatak ikakve strategije, stihijsko dodjeljivanje stanova, prostorni plan kojim su kršena sva načela planiranja, ad hoc politika bez ikakve ideje i plana. Lako za ljepotu. A svi oni koji su bili sudionici ovakvog vladanja ne zaslužuju ničije glasove, ni Krstaš ni Cappelli.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Hermafrodit
28-09-2008 11:56,
 
Muzej ili birtija, što li sam?
Pročitao sam sve tekstove koje si napisao i nigdje nisam vidio ni jedan dokument, odluku, ugovor ili suglasnost. Što se tiče novog prostornog plana, nisam našao ništa o Marini. Najbliže što ima veze s plutajučim objektom je, citat iz plana: "Neposrednim provođenjem ovog Prostornog plana se unutar izgrađenog dijela građevinskog 
područja naselja se mogu graditi: 
a).... 
d) montažne građevine 
- kiosci i štandovi, 
- plutajući objekti: valobrani, pontoni, platforme i sl. na prostorima lučkih područja, privezišta 
i sidrišta" 
Ostavljam kao mogućnost da sam previdio nešto u čitanju plana. Također i u grafičkom dijelu plana "Korištenje i namjena površina" nije predviđeno takvo što. Predviđena je LN (luka nautičkog turizma-marina na Velopinu, ako ne misliš na to). Ovdje se radi o marini s malim m.  
 
Nisi konkretno dokazao i dokumntirao ništa. Na koji način si se spojio na kanalizaciju na Velopinu kad nje tamo nema?. Koliko si (ili ste) platili komunalnog dopirnosa? Koliko plaćate vez i po kojoj tarfi ili koliku plaćate koncesiju? Nakon što nam predočiš sve dokumente koji će pokazati da je sve što si(ste) radili legalno, ispričat ću se zbog svoje sumnjičavosti. Cijelu raspravu o legalnosti možeš elegantno završiti i začepiti nam gubicu, predočenjem svih činjenica na koje se olako pozivaš a ne predočavaš ih. 
 
Budući je maglovit projekt Marine kojeg pompozno najavljujete kao edukativno, kulturno-povijesni, malo mi je nespretan citat iz tvog prvog komentara od 24.9.2008. :"...nije ni jedanput zabilježen ni jedan incident koji bi se mogao nazvati problematičnim sličim onima koji se svaki vikend događaju u sličnim lokalima". Što iz toga možemo zaključiti mi jalni, nesposobni i zlobni?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
28-09-2008 12:53,
 
.....................
Slušaj ...... vidim da si jedan od onih kojima se dijalogom ne može ništa dokazati naravno da nemam namjeru na ovim stranicama predočiti dokumentaciju ali kako sam ti već rekao drage volje ću ti pokazati osobno "marina" je imenom i prezimenom u opisnom dijelu uvedena u prostorni plan samo što ti vjerojtno više voliš gledati slike.A dalje je uzaludno s tobom pričati i stoga neću više aki si osoba ljuskog roda i ako se ne bojiš da ću te moći pogledati u oči dođi i vidjet češ kako govna putuju cijevima pod pritiskom pumpe a ako si papanm kako i mislim da jesi onda se naravno ne možeš nego skrivati iza kompa pa ti ćeš naravno velika faco odlučiti. 
8)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira khmkhm
28-09-2008 16:10,
 
Hermafroditu
Postoji inspekcija, postoji USKOK, postoje ostale nadležne institucije. 
Ako misliš da oko Marine ima išta sumnjivo, građanska dužnost ti je da to prijaviš. 
 
Tvoja logika ne drži vodu, jer po tvome bi svaki poduzetnik trebao svoje dozvole, suglasnosti i sl. objelodanjivati što nije predviđeno ni jednim zakonom. (ukoliko sam u krivu, ispravi me) 
Ako misliš da postoje ikakve sumnjive radnje oko Marine, ponavljam, PRIJAVI. 
 
Koliko ja vidim, Marina je zamišljena kao polivalentni PLUTAJUĆI objekt, a kako si sam napisao u Prostornom planu piše: 
"- plutajući objekti: valobrani, pontoni, platforme i sl. na prostorima lučkih područja, privezišta  
i sidrišta"  
 
Čisto sumnjam da g.Kušeta pokušava išta ilegalno jer posao kojim se bavi (porezni savjetnik) zahtjeva izvrsno pozvanje zakona, a kako ga osobno poznajem, što nisam siguran za Tebe, on se nikada nebi bavio nekim "sivim" poslovima. 
 
Eto toliko, 
ukoliko imaš još koji argument, slobodno napiši, bit će mi drago odgovoriti, i još draže ako me uvjeriš da sam u krivu :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira google
28-09-2008 16:35,
 
rupe u zakonu
Pojma nemam niti me zanima ta priča o Marini, ali mislim da to što je netko porezni savjetnik što zahtjeva izvrsno pozvanje zakona, nije nikakav dokaz da se isti ne bavi mutnim poslovima. Naprotiv, diljem Hrvatske i na Malom Lošinju vidimo da se takvim poslovima uspješno bave baš oni koji dobro poznaju Zakon pa mu znaju i sve rupe ;)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira khmkhm
28-09-2008 16:44,
 
googleu
definiraj mutni posao?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira google
28-09-2008 16:59,
 
...
Ti si spomenuo sive poslove. Mutni poslovi su sivi poslovi, eto ti definicije :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Hermafrodit
28-09-2008 18:29,
 
...
Dijalogom u kome nama arumenata me se ne može uvjeriti ni u što. Ni na jedan konkretan upit nema odgovora. Nemam nikakvu potrebu ni želju da me se se osobno uvjeri u legalnost poslovnog poduhvata. Više bih volio a ne znam što je to teško reći Brodaru gdje je : "marina" je imenom i prezimenom u opisnom dijelu uvedena u prostorni plan". Navedi i gotova priča. Korištenjem u raspravi riječi "papak" ili konstrukcije "aki si osoba ljuskog roda" pokazuje da ipak gubiš živce.  
Ovom što krklja, pod imenom khmkhm, mogu reći da ne mislim da ima išta posebno mutno u projektu "Marina" jer ne znam što podrazumijeva pod mutno. Osobno mislim samo da je to pokušaj da se od starog broda koji ima ulogu u povjesti ovih otoka, napravi ugostiteljski objekt a da se pri tome, pokušavajući igrati na sentiment Marine, krše zakoni i propisi. Uglavnom iza velikh riječi stoji poteba da se eskiviraju propisi i zakoni i od Marine napravi noćni klub, birtija, disko ili sl. i vrate uložena sredstva u možda promašeni a svakako slabo pripremljen projekt. 
 
p.s. U koliko mi Brodar ne da podatak gdje je to u prostornom planu "imenom i prezimenom u opisnom dijelu uvedena u prostorni plan" moja rasprava je završena. U koliko mi to pokažeš, doći ći u Marinu i osobno se ispričati zbog neutemljenih sumnji u legalnost instalacije Marine s tim da imam jedan problem. Ne znam što Brodar i khmkhm imaju s Marinom?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Brodar
29-09-2008 06:51,
 
...
:) Pročitaj dokumentaciju prostornog plana mislim da ju imaš jer si previše upućen pa prema tomu ćeš i znati sve i onda te nakon tog očekujem na Marini dođi sa isprikom a ja ću ti pokazati ostalo što te zanima te češ se iz prve ruke uvjeriti da sve što si tvrdio ovdje nema osnovu. :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
29-09-2008 07:45,
 
Sve je na internetu
I ja sam jako upućen u plan, kao i svatko tko ode na službenu stranicu grada www.mali-lošinj.hr, može ako hoće vidjeti plan, javno je objavljen i svima dostupan. Čemu mistika u doba interneta.
 
» Odgovorite na komentar...
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 9000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2010 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
kasman.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Los Caballeros na glavnom trgu
....
Cemu takve cinicne primjedbe, kakve veze ima...
03/09/10 Više...
Komentira jaja

Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne...
Bože, hvala ti za hrvatske lopove!
bog ti pomoga pope, ljudi ne mogu, nema još...
03/09/10 Više...
Komentira don sroljo

Los Caballeros na glavnom trgu
ahaha
ovo mali i veliki ...mi se svidja !!! ;)
03/09/10 Više...
Komentira ola

Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne...
Bože, hvala ti za hrvatske lopove!
Bože, hvala ti za hrvatske lopove! Kome se ne...
02/09/10 Više...
Komentira CROLOPINA

Los Caballeros na glavnom trgu
Jedno misljenje gosta ako vam nesto znac
Ja zivim vani i posjecujem Losinj a i ostale...
02/09/10 Više...
Komentira stranac u noci

Los Caballeros na glavnom trgu
Jedno misljenje gosta ako vam nesto znac
Ja zivim vani i posjecujem Losinj a i ostale...
02/09/10 Više...
Komentira stranac u noci

Pas je ogledalo čovjeka koji ga odgaja
ovi ljudi su monstrumi
nemogu nikako shvatit da ljudi mogu bit tako...
02/09/10 Više...
Komentira ana

Učionica aktivnog građanstva 2010.
Politika buke
Film je zaista šaljiv, ali daje vrlo ozbiljnu...
01/09/10 Više...
Komentira Mad Max

Los Caballeros na glavnom trgu
Je, u sezoni se program kroji za turiste a van...
29/08/10 Više...
Komentira Suvar

Los Caballeros na glavnom trgu
...
Koje su ovo bolesne rasprave.....kakve veze ima...
29/08/10 Više...
Komentira Autohtoni

Los Caballeros na glavnom trgu
Bas si nasao Julijana Sokolica da ti bude uzor...
28/08/10 Više...
Komentira Cici mici

Los Caballeros na glavnom trgu
:grin
26/08/10 Više...
Komentira Suvar

Los Caballeros na glavnom trgu
Mali Hrvat
Ja nisam Veliki Hrvat već Mali jer su me moji...
26/08/10 Više...
Komentira atila

Los Caballeros na glavnom trgu
Atila the Hun
Veliki Hrvate, kad smo već kod toga ja sam...
25/08/10 Više...
Komentira macmalic

Los Caballeros na glavnom trgu
Gosti na prvom mjestu
Ads slažem se u potpunosti sa tobom, gosti i ...
24/08/10 Više...
Komentira atila

Los Caballeros na glavnom trgu
Treba grad osigurati prostor gdje će svako veče...
23/08/10 Više...
Komentira 8čan

 
  © 2010 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!