Naslovnica | Kontakt
 

Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Lošinju nedostaje četiri liječnika Ispis E-mail
Administrator   
Srijeda, 17 Listopad 2007
 

Voditelj ispostave Doma zdravlja u Malom Lošinju Branko Lakner kaže kako se na nedavno završen natječaj nije javio nitko tko želi raditi na Lošinju.

- Najveći je problem stan. Na otoku ostaju oni koji ovdje sklope brak, a svi ostali uglavnom odlaze kada nađu posao negdje drugdje. Smatram da pitanje liječnika na otocima treba sustavno riješiti na razini države, treba reagirati društvo - kaže Lakner te dodaje kako je u planu uređenje stanova za liječnike po sistemu javno-privatnog partnerstva, no realizacija će potrajati, a liječnici na otoku su hitno potrebni.

Liječnicima pronađem stan za neku pristojnu cijenu, no u svibnju, kada počinje sezona, oni moraju van jer stižu turisti - objašnjava Lakner. Također dodaje kako liječnici radeći na Lošinju najbolje nauče svoj posao jer rade sve, od reanimacije do poroda.

- Trenutno se na hitnoj “krpamo” liječnicima iz primarne zdravstvene zaštite, no to nije rješenje. Zimi još i može proći, no u sezoni nema nikakve šanse - govori Lakner te dodaje kako “pokrivaju” površinu od čak 570 četvornih kilometara.

 - Intervencije na Susku ili Unijama oduzimaju nam strašno puno vremena, no to naša birokracija ne prepoznaje - kaže voditelj lošinjskog Doma zdravlja.

Malološinjski gradonačelnik Gari Cappeli kaže kako će liječnicima da bi pristali doći u Mali Lošinj, ponuditi stan na desetogodišnje korištenje bez naknade, pa čak i mogućnost povoljnog otkupa nakon određenog vremena.

- Imali smo sličan problem i s kirurgom jer nitko nije htio doći na otok. Stoga smo kirurgu dali stan na korištenje i isplaćujemo mu razliku u plaći do one koju je imao u Zagrebu. Što se tiče liječnika koji su sada potrebni na otoku, ako dođu adekvatni ljudi, i s njima smo spremni pregovarati o plaći - zaključio je Cappeli.

Hemodijaliza moguća i u Malome Lošinju

U Malom Lošinju u lipnju je konačno pokrenuta dijaliza, a kako kaže voditelj ispostave Doma zdravlja u Malom Lošinju Branko Lakner, u tijeku je izrada web stranice s podacima o malološinjskoj dijalizi.

- Cilj je da strani turisti kojima je potrebna dijaliza znaju da ona postoji u Malom Lošinju - kaže Lakner. 


2494 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (22)RSS feed komentara
Komentira golum
17-10-2007 20:05,
 
...
uopce ne sumljamo u sposobnosti dr Laknera. 
sve sto je rekao stoji,mislim da bi lokalna samouprava trebala podmetnut i svoja leda!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira frodo
17-10-2007 20:18,
 
dr
Pa po ovom što piše u Jutarnjem lokalna vlast to i radi. Nudi stan a rješila je za kirurga plaću i stan.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira mala
18-10-2007 16:31,
 
otočki život
Doktorice sa hitne su dobile gradski stan na korištenje tako da teza o lošem smještaju ne stoji, nekada je bilo puno gore. Istina je puno jednostavnija - život na otoku nije atraktivan. Ja sam došla na otok prije osam godina čisto da se malo odmorim od velikog grada. Zbog udaje taj "odmor" se produžio do daljnjega. Sviđa mi se ovaj grad, ali atmosfera je koma. Totalna apatija podvučena korupcijom. Visoko sam obrazovana ali nisam doktorica. Čekam da vidim slijedeći sastav gradske vlasti i ako se ništa nabolje ne promijeni, pakujem kofere i sa obitelji via civilizacija.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Gino
19-10-2007 08:55,
 
otocki
Losa situacija u zdravstvu na otoku, dio je lose situacije zdravstva u drzavi. Nije ML neka vukojebina da nitko ne zeli doci na otok. Tome svjedoce mnogi mladi ljudi koji su se nakon skolovanja ipak odlucili vratiti na otok, a ima primjera gdje su ljudi iz grada doselili radi posla u ML. Neki ocito misle da na kopnu (u RI, ZG i drugdje) tece med i mlijeko, a to je daleko od istine, no preporucujem svakome tko tako misli, neka proba na kopnu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira mama
20-10-2007 10:17,
 
otok
I Zagreb je na neki način provincija, a Lošinj je vukojebina, geografska, kulturna, akademska...Za liječnike, profesore i td.je stvarno neprikladno mjesto za kontakte, razmjenu stručnih znanja i informacija. Pa ljudi nitko ne priča o izlascima, šopingu i sl.već o nužnim uvjetima funkcioniranja od stanovanja pa nadalje.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Purger
20-10-2007 11:29,
 
Otok otočanima
A one koji bi usprkos tome što je Lošinj vukojebina mora odvratiti ako čita komentare s pljuvanjem po Purgerima, Bosancima i svim došljacima na ovom webu. Ko je tako glup da dođe gdje ga smatraju nižim bićem bez prava???
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gino
21-10-2007 08:35,
 
gino@net.hr
Ej mamice, nisam ni rekao da je Zagreb svijetska metropola kao sto mu vole tepati u ovoj drzavici, ali Losinj za nase uvjete nije vukojebina ili ste vi doselili iz New Yorka. Ako cemo vec tako razgovarati mamice, cijela je Hrvatska periferija po mnogocemu od znanja, kulture, mentaliteta itd. Zasto isticati visoko obrazovanje, ili mislite da ste jedina obrazovana, a ostali na otoku su cobani? Nitko ne ocekuje da ce nas doci ljeciti kirurg iz Houstona, ali nemogu svi raditi u najboljim centrima, niti mogu svi zivjeti u New Yorku, netko mora zivjeti i na periferiji. I ako vas gradska vlast razocara svojim postupcima, pakirajte mama kofere, sjedite u auto i nemojte stati barem do Frankfurta, jer ako je suditi po onome sto ste napisali nista vas nece zadovoljiti kao Frankfurt.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira Furešt
21-10-2007 10:55,
 
Otok otočanima ?
Mislim da nije stvar u obrazovanju, ali oni koji to jesu bolje uočavaju koliko je neka sredina dosegla stupanj "vukojebine", ili da se uljudnije izrazim, provincijalne zabiti. Naravno da Losinj ne moze ponuditi sadrzaje kao Zagreb, Rijeka i t.d. koji bi zadovoljili one koji imaju nešto veće prohtjeve za kulturnim zbivanjima, ali se ne moze reci da ih nema. Lošinj je jedan od rijetkih gradova koji imaju kino, održavaju se povremeno koncerti i kazališne priredbe, predavanja i javne tribine i baš jučer je bilo predavanje o zanimljivoj temi o odgojnim sadržajima u školskim udžbenicima. Nisam bio, ali čujem da je bilo vrlo zanimljivo jer je otvorilo sasvim novi pogled na to što se kroz udžbenike "servira" našoj djeci. 
 
Hoću reći da u tom pogledu M. Lošinj nije ni bolji ni gori od drugih manjih gradova, posobice otočnih. Međutim, ono što ga čini provincijskom zabiti je neprimjeren odnos prema došljacima koji u potrazi za poslom dolaze na otok. Često se može čuti kako se nekome prigovara što govori ili radi ovo ili ono, a "nije Lošinjanin", a da pri tom nitko ne objašnjava što zapravo znači biti Lošinjan. 
 
Stekao sam dojam da se tim dijeljenjem na domaće i one druge služe uglavnom neki politički angažirani građani i oni koji žele steći prednost pred drugima na temelju nepostojećih većih prava za "domaće". Dakako, mnogima, a naročito obrazovanijim ljudima, sredina u kojoj ih se smatra građanima drugog reda nije privlačna i prihvatljiva kao mjesto življenja prema slobodnom izboru. U takva se mjesta dolazi samo pod prinudom okolnosti i dolazak u njih je tek nužno zlo. 
 
Kad bi bilo moguće da svi furešti kažu "Ostavljamo otok otočanima" i napuste otok, tek tada bi "domaći" (ma što taj pojam značio) shvatili koliko su uskogrudnost i ksenofobija štetni po cijelu zajednicu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Euze
21-10-2007 20:34,
 
...
Mislim da je malo onih kojima je važno da li je netko furešt ili ne, pogotovo na lošinju gdje većina ljudi nije rođena na otoku. problem je u tome što se riječ vukojebina stalno ističe, a to pomalo ljude vrijeđa, čak i doseljene, kao što bi vjerovatno ljude u Zagrebu, Rijeci ili drugdje uvrijedilo da im se kaže da žive u npr. jazbini ili septičkoj jami. Pa meni ipak ne pada na pamet to govoriti, a kamo li vukati na sred ulice. :roll
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira nisam odavdje
21-10-2007 21:35,
 
...
Ne znam kako vama, ali meni je ovdje mrak. Prosla sam većinu kontinenata, vidjela dosta, iskusila isto toliko, završila faks i sve to skupa. Ovdje je super, ako si tako organiziraš život. Najlakše je cijeli dan sjediti u kafiću i govoriti ajme kako je dosadno, ajme ovaj Lošinj, ajme sve je u k... i sl. Onako ti je kako si napraviš. 
Osobno, da moram živjeti u gradu tipa ZG, vjerojatno bih dobila slom živaca, misleći pritom na promet, traženje parkinga, milijon traka, gužve, radove na cesti, redove u banci, redove u zapu, redove u općini, gradske odjele na sasvim drugim krajevima grada do kojih ti opet treba cijeli dan ili barem 3-4 sata zbog radova, gužvi, nesreća i ostaloga gore navedenog. 
Kazalište i sl. je drugi par rukava. Koliko zapravo zagrepčana ide u kazalište? Vrlo malo. Svi pričaju kako u gradovima imaš mogućnosti. To je ok ako te tješi samo postojanje te činjenice. Jer vrlo ćeš malo tih mogućnosti zapravo iskoristiti. Ustajanje u 05,30. Vožnja do posla sat vremena. Radno vrijeme do 17,00 sati (tzv. američko, europsko ili kakvo već). Đir do nekog ogromnog shopping centra di gledaš neke police ili ideš kupiti klopu za doma. Već je brdo sati navečer. Vožnja doma sat vremena, gužva, kiša, bljuzga. Zapravo cijeli dan sjediš u autu i na poslu. Dvaput tjedno eventualno stigneš popiti kavu s frendicama. Upišeš se na jogu ali ti dopizdi nakon dva tjedna jer ne stižeš, a kad stigneš, zapravo si koma i niti ti se ne da. Hoćeš ići doma leći na kauč i skinuti cipele. Šetnja po svježem zraku? Moš' si mislit! Nikad pa ni tad jer vikendom spavaš do 11,00, a i onda su ta dva puta tjedno kada ideš s frendicama popiti kavu. Ipak ne možeš bit asocijalac.  
A osim toga, pa ni u Rijeci nema žive duše na cesti poslije 20,00-21,00, max 22,00 sata, skoro isto kao ni na Lošinju. A niti u ZG-u nema baš neke vreve u to doba. Tako da ja ne kužim zašto svi ovdje nekog boga stalno pljuju po tom Lošinju. Priroda je super, svjež zrak. Imaš vremena za sve. Doma si začas, na poslu si začas. Imaš vremena za čitanje, opuštanje, učenje, bavljenje nekim sportom. Ja stvarno ne razumijem zašto je tu toliko loše. Ništa kulturnije se ne živi u Zagrebu. Po meni je kvaliteta života još lošija.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 2 odgovora
 
Komentira golum
24-10-2007 21:56,
 
komentar na komentare
Malo smo skrenuli s teme,ali kad smo vec skrenuli…. 
Brija o domacima i furestima je prica koja je aktualna i u metropoli iz koje sam i sam. 
Njurgamo na dotepence,otocani na fureste i kaj sad? 
Osobno se nisam osjecao kao neko nepozeljan na otoku,iskreno bilo je nekih komentara ali sam to rjesavao vrlo jednostavnim odgovorom «NISAM DOSAO OVDJE DA NEKOM OTMEM POSAO,KRUH IZ RUKE ILI STO VEC NEZNAM NI SAM JEDNOSTAVNO ME SILA NATJERALA I SPLET NEKIH OKOLNOSTI» 
U svom gradu imam rjeseno stambeno pitanje,roditelje,prijatelje…. ali nisam imao posao i eto nasao se na otoku. 
I kaj sad?da sam imao posao ne bi mi bilo ni na kraj pameti doci na otok osim naravno kao turist. 
I ja njurgam na dotepence ali to je ionako samo lavez u prazno to je jednostavno tako i moram se pomirit s tim. 
A kaj se tice otoka ma dajte molim vas pa sto bi vi htjeli? 
Tramvaje?tablu na Meragu na kojoj pise Zagreb,lazno bljestavilo,5km putovat 1h …. 
Ajme nedaj vam boze toga!!!!! 
Uzivajte u ovome sto imate M. Losinj ima sve sto je jednom otoku potrebno sa svim drugim otok bi izgubio sve te cari.A boze moj kome ne pase nek pakira kofere u New York,San Francisco,Zagreb…… 
Ne kazem da je idealno i da ne bi moglo biti bolje ali barem se zivi zdravo (najmanje mislim na klimu)bez stresa guzvi,buke,ubijanja na cesti….itd.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira golum
24-10-2007 22:02,
 
pitanje suncici?
"Ja imam protiv onih koji nisu Losinjani ako dobiju vise od nas Losinjana." 
 
 
 
ovu sam recenicu procitao poslje mog prethodnog komentara.Pa sto je to "VISE"
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira Gino
25-10-2007 06:56,
 
...
Evo ljudi, slozili smo se da zivot na otoku ima svojih prednosti koje nisu tako male. Sada nam samo predstoji naci ljecnika i sve OK. Ako su ljecnici dolazili u Losinj iza II Svj. rata trebali bi i sada.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira moozeech
25-10-2007 10:29,
 
Zivot na otoku
Evo da i ja dam svoj komentar... vec sam 9 godina ca s losinja..prvo sam isao u srednju u rijeku,pa na fax u zg...mislim da je na losinju ok za zivjet, problem je sto u gradu imas puno vece mogucnosti za skolovanje i napredovanje i vecu mogucnost izbora da radis bas ono sto zelis...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira dotepenka
25-10-2007 11:54,
 
sitnice koje život znače
Završila faks, došla raditi na Lošinj da se malo odmorim od zagrebačke vreve, zaljubila se i udala prije kusur godina i tu počinje golgota. 
Kupili smo pedesetak kvadrata stambenog prostora najlošije kvalitete i to platili 2500 eura/m2. Već tri godine mučimo muku s majstorima koje ne možeš dobiti a ako ti se i smiluju naplaćuju svoje ruke više nego američki neurokirurg. Kvaliteta odrađenog naravno bijedna. 
Odvođenje djeteta na banalnu stvar, tipa spaljivanje bradavica, je iscrpljujuća avantura koja traje cijeli dan, a ako je bradavica tvrdokornija ponavlja se x-puta. Zašto katamaran ne plovi direktno Mali Lošinj-Cres-Rijeka???!!  
Skupljanje obaveznih bodova za produženje licence je također preskupi, višednevni gubitak vremena. Ne daj Bože da poželim upisati doktorat, nemoguća misija. 
Odlazak sa otoka do Zagreba osobnim automobilom ili autobusom košta najmanje 500-600 kuna. 
Slažem se da je priroda lijepa i da je mir neprocjenjiv, ali šta je sa stvarnim životom?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
25-10-2007 14:04,
 
stvarni život
Što je stvarni život u Zg ili nekom većem gradu?  
Iscrpljujuće avanature započinju svakog dana odlaskom na posao. Vožnja i čekanje u koloni, parking ... Sve što je donekle blizu traje najmanje 1 sat vremena, pa isto toliko natrag, pa sve to još 5 puta na tjedan. Djete odvodiš u vrtić ili školu ujutro, a s njim se ponovo vidiš naveče. Vrijeme izgubljeno je svakodnevno i bez odlaska kod doktora u Rijeku, a novac za put do Zg nevidljivo nestaje svakodnevno na zagrebačkim ulicama u vožnji na posao ili kupovinu. Većina stanovnika vikendom završavaju zaostale kućne poslove ili šetaju velikim shoping centrima.  
Slažem se da imaš više mogućnosti, ali kojih i za koga? Što s mogućnostima ako nemaš vremena ili novaca da ih iskoristiš.  
Dakle!! Nigdje nije idealno. Svi smo različiti, imamo različite prioritete i želje koji se mjenjaju s godinama života. S mojim iskustvom život na otoku je definitivo kvalitetniji pogotovo kad imaš obitelj. Mladi treba da idu u velike gradove, da se školuju, da upoznaju svijet. Da se obogaćeni životnim iskustvom i znanjem vraćaju na naš otok i tako nam poboljšaju jedan dio našeg "stvarnog života".
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira Gino
26-10-2007 04:58,
 
....
Ljudi stvarno kukaju bez veze. Zivot na otoku nije za svakoga, a ako nisi rodjen na otoku tesko se je priviknuti, ili ces se priviknuti jer volis taj nacin zivota. Ako je ljudima to golgota, neznam zasto se toliko muce. Ja bih se osobno tesko priviknuo na zivot u ZG ili RI. Otoci su bili naseljeni i prije nas i ljudi su zivjeli sretno. Kako je ljudima na jos manjim otocima npr. Susuku? Pita netko, zasto mu treba cjeli dan katamaranom do Rijeke i zasto brod ne ide direktno(?), valjda misli da stanovnicima malih otoka ne treba lijecnik. 
Bez razlozno je kukati o tome kako se nemoze upisati doktorat, bolnice su daleko itd. Kada covjek dolazi zivjeti na otok sa nekim stvarima se mora pomiriti, ili ostati zivjeti tamo gdje je. To je kao da ja odem zivjeti u ZG i pocnem kukati kako ZG nema rivu kao ML ili da se moram voziti dva sata da bih se okupao u moru.....sve je u zivotu relativno.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
26-10-2007 08:32,
 
Cijene
Nitko ovdje ne spominje da je život na otoku mnogo skuplji nego na kopnu. Da se to vidi dovoljno je usporediti cijene oća i povrća na rječkoj tržnici s cijenama na lošinju. A jesu li i plaće na otoku veće. Nisu!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira dotepenka
26-10-2007 10:26,
 
...
Izgleda da život na otoku definitivno nije za mene. Pogotovo kad pročitam masu komentara tipa pa nije vam ni u Zagrebu bolje. Ne želim živjeti u Zagrebu već u nekoj maloj sređenoj sredini čiji birokratski aparat stoji na usluzi svojim građanima. A ovdje većina stanovnika ima glavu u pijesku. Ako se problemi koji život znače ne priznaju ne mogu se niti početi rješavati. Mi koji dođemo izvana privučeni ljepotom i mirom brzo shvatimo da je to jedino što se nudi. Djeca koja su ovdje rođena i završavaju škole to već znaju pa se niti ne vraćaju. Imamo najvišu stopu razvoda u Hrvatskoj. Drogu da ne spominjem. Potrošnja sredstava za smirenje je među najvišima u Europi. Psihijatrijskih bolesnika dovoljno za malu bolnicu. Čujte, meni je lako. Kad mi prekipi spakiram se i odem, ali žao mi je većine koja to ne može.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 2 odgovora
 
Komentira povratnik
27-10-2007 10:54,
 
život..
Razmislimo malo o životu na otoku...  
Živio sam u Rijeci 3 godine, u Zagrebu 6, proputovao sam pola svijeta, posjetio vrlo, vrlo siromašne zemlje kao i vrlo,vrlo bogate i bacio oko na metrople poput New Yorka, Dubaia ili "zabiti" poput nekakvih sela u unutrašnjosti Indije ili Pakistana..  
Ali da ne bi netko rekao, ma pusti sad ta udaljena mjesta, posjetio sam gotovo cijelu Hrvatsku od juga Dalmacije do istoka Slavonije..  
Odite malo vidjet "kvalitetu i skupoću života" recimo u Virovitici, Sl. Brodu, Metkoviću, da ne spominjem neke otočke gradove u Dalmaciji ili tu, odmah do nas, na sj. jadranu... Ti gradovi nemaju ni kino, ni kazaliste, ni mnogo drugih stvari koje Lošinj ima.. A na kopnu su!!! Jeste li znali da je u ne tako dalekoj prošlosti Lošinj bio najjače pomorsko središte na istočnoj obali jadrana sa flotom od 120 prekooceanskih jedrenjaka, jači i od Trsta i od Rijeke.. Imao je 6 brodogradilišta u luci! Zamisli da su ljudi tada kukali, joooj, ovaj otok! Jel bi bili tako močnan centar?! Ne bi! Jeste li znali da je danas Mali Lošinj po BDP-u po stanovniku najjači u županiji PG! A ta ista Županija 3 u HR! I to nešto govori, zar ne? Jeli znate što je germanij? To je element koji služi za terapijsko lječenje protiv raka i u prirodi je vrlo rijedak! E pa samo za info ljudma koji žive na Cresu i Lošinju, pronađen je u Vranskom jezeru i taj pronalazak se smatra senzacionalnim!!! O zraku na otoku neću ni pričati, t i ptičice na grani već znaju sve! Itd,itd.. Da se naslutiti da osim radikalno zdravog okruženja, otok pruža i ekonomski zdravo područje..  
I da, odite malo do Zagreba, Rijeke ili neke gradove koje sam nabrojao a i neke koje nisam, pa zaključite sami gdje je život kvalitetniji! Vjerujte mi, niste toga ni svjesni! A osim toga, ja se vraćam na svoj otok, pitanje dana, iz Zagreba, rješavam si posao koji ću dobiti, bez ikakve veze, zahvaljujući isključivo svom znanju, sposobnostima i prezentiranju istih..  
Znači, može se.. I to jako dobro!  
Ljudi uživajte u onome što vam je dano i ono što ćete si sami svoriti na tom prekrasnom otoku!! Vjerujte mi, malo je takvih mjesta na ovome svijetu, bez prevelikog pretjerivanja!  
VOLIM LOŠINJ!  
Pozz
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira toni
02-12-2007 00:53,
 
Surova istina
Ukoliko gradska vlast odvoji samo 10% od onog dijela proracuna za komunalne djelatnosti koje si stavljaju u privatni dzep (to je onaj dio u kome se ugovori namijestaju "povoljnijem" ponudjacu, bilo bi dovoljno novaca da se plate lijecnici.  
 
... ili da se lijecnicima dozvoli da sami ugovaraju usluge bolnice i "proviziju" stave sebi u dzep. Ne bi im bilo ni na kraj pameti da povrh toga traze i stan i platu! Dolazili bi raditi volonterski.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira dotur
03-12-2007 09:41,
 
istina
Narod ima vlast kakovu zaslužuje. 
Na ovim negotovim izborima se moglo nešto promjeniti ali ne narod je glasao ili za jedne ili za druge koji nas već godinama sustavno uništavaju. 
prema tomu tako je kako je mogli ste neš promjeniti ali niste prema tomu tišina. 
A oni koji nisu ni na izbore izišli pa što oni hoće oni pogotovu tišina jer ih uopće ne zanima tko im kroji sudbinu.
 
» Odgovorite na komentar...
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 9000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2010 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
kasman3.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Los Caballeros na glavnom trgu
....
Cemu takve cinicne primjedbe, kakve veze ima...
03/09/10 Više...
Komentira jaja

Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne...
Bože, hvala ti za hrvatske lopove!
bog ti pomoga pope, ljudi ne mogu, nema još...
03/09/10 Više...
Komentira don sroljo

Los Caballeros na glavnom trgu
ahaha
ovo mali i veliki ...mi se svidja !!! ;)
03/09/10 Više...
Komentira ola

Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne...
Bože, hvala ti za hrvatske lopove!
Bože, hvala ti za hrvatske lopove! Kome se ne...
02/09/10 Više...
Komentira CROLOPINA

Los Caballeros na glavnom trgu
Jedno misljenje gosta ako vam nesto znac
Ja zivim vani i posjecujem Losinj a i ostale...
02/09/10 Više...
Komentira stranac u noci

Los Caballeros na glavnom trgu
Jedno misljenje gosta ako vam nesto znac
Ja zivim vani i posjecujem Losinj a i ostale...
02/09/10 Više...
Komentira stranac u noci

Pas je ogledalo čovjeka koji ga odgaja
ovi ljudi su monstrumi
nemogu nikako shvatit da ljudi mogu bit tako...
02/09/10 Više...
Komentira ana

Učionica aktivnog građanstva 2010.
Politika buke
Film je zaista šaljiv, ali daje vrlo ozbiljnu...
01/09/10 Više...
Komentira Mad Max

Los Caballeros na glavnom trgu
Je, u sezoni se program kroji za turiste a van...
29/08/10 Više...
Komentira Suvar

Los Caballeros na glavnom trgu
...
Koje su ovo bolesne rasprave.....kakve veze ima...
29/08/10 Više...
Komentira Autohtoni

Los Caballeros na glavnom trgu
Bas si nasao Julijana Sokolica da ti bude uzor...
28/08/10 Više...
Komentira Cici mici

Los Caballeros na glavnom trgu
:grin
26/08/10 Više...
Komentira Suvar

Los Caballeros na glavnom trgu
Mali Hrvat
Ja nisam Veliki Hrvat već Mali jer su me moji...
26/08/10 Više...
Komentira atila

Los Caballeros na glavnom trgu
Atila the Hun
Veliki Hrvate, kad smo već kod toga ja sam...
25/08/10 Više...
Komentira macmalic

Los Caballeros na glavnom trgu
Gosti na prvom mjestu
Ads slažem se u potpunosti sa tobom, gosti i ...
24/08/10 Više...
Komentira atila

Los Caballeros na glavnom trgu
Treba grad osigurati prostor gdje će svako veče...
23/08/10 Više...
Komentira 8čan

 
  © 2010 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!