Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Dokapitalizacija i povlačenje dionica "Jadranke" s burze

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

sqBeta ulaganja povećat će temeljni kapital Jadranke Lošinj uz isključenje prava prvenstva ostalih postojećih dioničara. Temeljni kapital bi novi većinski vlasnik trebao povećati s postojećeg iznosa od oko 333 milijuna kuna za najmanje 152 milijuna kuna, do najviše 380 milijuna kuna. Tako bi se temeljni kapital nakon dokapitalizacije trebao povećati na cifru između 484 do 712 milijuna kuna. Povećanje temeljnog kapitala provest će se izdavanjem najmanje 152.000 dionica, a najviše 380.000 novih redovnih dionica Društva koje glase na ime, nominalnog iznosa od po tisuću kuna.

Inače je Beta otkupljivala dionice u javnoj ponudi po 700 kuna, čime je došla do čak 89,14 posto udjela u temeljnom kapitalu, čime su postali apsolutni većinski vlasnici.

Osim što će ruski kapital dokapitalizirati Jadranku, Jadrankine dionice će se povući sa Zagrebačke burze, a Jadranka se obvezuje od svih dioničara otkupiti njihove preostale dionice.

(A. J.)

Komentari: 

811 # anex manex internationalJura 2014-04-02 13:02
nakon povlačenja dionica sa burze, d.d. će postati d.o.o. , a onda slijedi aneksija Čikata i pripajanje Majci Rusiji
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
94 # Širenje na ČikatAlfa doo 2014-04-02 13:09
Citat Jura:
nakon povlačenja dionica sa burze, d.d. će postati d.o.o. , a onda slijedi aneksija Čikata i pripajanje Majci Rusiji

Jadranka bi se širila na Čikat, Grad raščišćava vlasništvo
poslovni.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
83 # ...t.s. 2014-04-02 16:03
Čikat postaje ruski resort,ostalo će na bubanj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
93 # Comedia e finitaNi kita 2014-04-02 16:11
Ako nekoga još uvijek zanimaju mućke oko prodaje Jadranke može čitati materijal za izvanrednu skupštinu jadranke dd. Dnevni red:
1. Izvješće uprave Društva o isključenju prava prvenstva postojećih dioničara Društva pri upisu i uplati novih dionica;
2. Donošenje odluke o isključenju prava prvenstva postojećih dioničara Društva pri upisu i uplati novih dionica Društva;
3. Donošenje odluke o povećanju temeljnog kapitala i izdavanju redovnih dionica, ulozima u novcu uz isključenje prava prvenstva postojećih dioničara pri upisu novih dionica sukladno članku 308. stavak 4. Zakona o trgovačkim društvima, uz korištenje iznimke od prethodne objave prospekta izdanja vrijednosnih papira iz članka 351. stavak 1. točka 2. Zakona o tržištu kapitala;
4. Donošenje odluke o izmjenama i dopunama odredbe članka 6 Statuta Društva.
5. Donošenje odluke o opozivu članova Nadzornog odbora Društva;
6. Donošenje odluke o izboru članova Nadzornog odbora Društva;
7. Donošenje Odluke o povlačenju redovnih dionica Jadranka d.d. s uvrštenja na uređenom tržištu Zagrebačke burze.
Znači dokapitalizacij a je po 1000 kn, ponuda je bila po 700 kn a sada opet svima ostalima koji nisu prodali ranije nude 700 kn. Kad i ovo bude dovršeno pa Jadranka iziđe s burze i postane doo pokazaće se pravo lice slatkorječivih tajnih vlasnika, tj. njihova "socijalna osjetljivost" i suradljivost s otočnom zajednicom i gradskom vlasti. Malo sutra :sad:

zse.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # Je li Jadranka strani agent?Zijo 2014-04-02 16:39
Zanimljiva vijest iz države otkud je banka koja je skoro 100 % vlasnik Jadranke d.d.:

Krajem 2012. godine, ruski parlament je izglasao izmjene Zakona o neprofitnim udrugama, čime se od svih organizacija koje "namjeravaju primati financijsku ili drugu imovinu iz stranih izvora i sudjelovati u političkim aktivnostima" traži da "podnesu zahtjev za upis u registar neprofitnih udruga koje obavljaju funkciju stranog agenta".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # ...gost 2014-04-02 17:55
A dali mi netko može kazati tko čini Upravu Jadranke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # sindikalacmarijo 2014-04-02 18:50
Citat FLx:
Znači u nadzornom odboru je bio i plaćeni sindikalac Željko Kovačić koji je u radnom vremenu vodio svoj biznis prodaje sladoleda na plažama. A nije mu pomoglo što je bljezgario o socijalno osjetljivom novom vlasniku. Dobio šupkartu ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
102 # let 3mrle 2014-04-02 21:38
Citat gost:
A dali mi netko može kazati tko čini Upravu Jadranke?

čini se da su predsjedniku uprave Šoliću dani odbrojani, jer sve konce je preuzeo Filipović.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1012 # JocalRoterdam 2014-04-02 23:18
Za sve one koji ne odobraju način na koji je Šolić prevario dioničare dobro je da je on predsjednil uprave jerće vrlo brzo zaj ebati pa razj e bati i društvo koje je oko njega . očito drištvo ga još nije skužilo.Taj lik više nikoga ne pozdravlja u firmi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
89 # Me Myself Sanjingospon drug 2014-04-03 19:36
Citat lRoterdam:
Za sve one koji ne odobraju način na koji je Šolić prevario dioničare dobro je da je on predsjednil uprave jerće vrlo brzo zaj ebati pa razj e bati i društvo koje je oko njega . očito drištvo ga još nije skužilo.Taj lik više nikoga ne pozdravlja u firmi


dugo je on već takav, ne pozdravlja niti ljude koji mu nadljudskim snagama rješavaju kapitalne investicije, niti da ih se udostoji pogledom, ispod njegovog nivoa su, valjda...

a što drugo i očekivati od direktora svemira, lika za kojega u Globusovom intervjuu stoji:
"Danas je gotovo sve u njegovim rukama. Često mu pobjegne: ‘moja kompanija’, ‘ja sam’, pa se ispravi: ‘mi smo’…"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
87 # pamti pa vratiDirektor Svemira 2014-04-03 21:37
Citat gospon drug:

"Danas je gotovo sve u njegovim rukama.


Nismo više dioničari, firma više nije naša, prodana je u bescijenje, mali dioničari/zapos lenici su prevareni, kao i svekolika javnost.
Neka samozvani Direktor Svemira pripazi da jednog kritičnog dana koji izgleda i nije tako daleko, cijela šljakerska ekipa ne digne ruke od svega, pa neka i doslovno sve ostane samo u njegovima rukama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
73 # velikisuljo 2014-04-03 21:03
Gledam ga kako hoda Upravom i gleda ispod oka dali mu se netko divi a ne kuži da je dotaknuo dno.Sliči mi Džihvara sina Sulejmana veličanstvenog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # opa cupapapa štrumf 2014-04-04 08:07
iz Vatikana stižu neugodne vijesti, izgleda da ne bude ništa od koncesije na Mataldi. Morati će se rusi zadovoljiti sa tenisom, a zaboraviti na golf.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
171 # ČikatČikat 2014-04-04 10:51
Gospodin koji se toliko spominje na ovom portalu ne zaslužuje tolike uvrede i ponižavanja.Taj gospodin je ipak vrijedan i pošten čovjek koji je nakon pokojnog nastavio voditi ovu firmu i vodio ju je korektno i pošteno.Nitko ne zna koliko je taj čovjek žrtvovao sebe i svoju obitelj za dobrobit cijeloga Lošinja i zato ne zaslužuje da ga se ovako vrijeđa.To što je sada učinio kao predsjednik uprave to je najbolje što se moglo dogoditi na Lošinju i vrijeme će pokazati da je gospodin bio u pravu i da je imao onaj feeling i osjećaj kako treba spašavati firmu koja tone i kojoj nema spasa.Iskoristi o je priliku i pridobio investitore koji su mogli svoj kapital odnijeti negdje drugdje,ali oni su uz veliko poštovanje gospodina svoj kapital donijeli na Lošinju.Za nekoliko godina kada sve bude funkcioniralo u najboljem redu tada će nam usta biti puna hvale za tog gospodina a sada pljujete po njemu.Nije pošteno jer on se ipak pobrinuo za sve ljude koji žive na otoku da nam bude bolje.Uvijek je imao lijepu riječ za svakoga tko mu se obratio za savjet i svakome je pomogao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
55 # Gospodin čije ime ne smijem izgovoritiML 2014-04-04 14:17
još jedan citat iz Globusa:

"Sada se bliži kraj suradnje između EBRD-a i Jadranke, pa su u kuloarima krenule priče o Šolićevoj potrazi za novim strateškim investitorom. Proširila se glasina da su za ulaganje, pa ulazak u suvlasništvo Jadranke, zainteresirani neki ruski investitori. Šolić te glasine demantira. Objašnjava da je priča krenula zato što je kompanija odlučila financirati izradu prostornog plana za uređenje uvale Čikat, kako bi dogodine uzeli koncesiju na uvalu, pa uredili plaže, šumu, šetnicu te povisili kategoriju same uvale.

“U uvali Čikat vlasnici nekretnina nismo samo mi, nego nekoliko luksuznih privatnih vila posjeduju neki naši ljudi koji rade u Rusiji, s njima smo se dogovarali da zajedno financiramo izradu plana i tako je krenula priča da oni Rusi ulaze u Jadranku…”, kaže Šolić.

Pitam ga kako se zovu ti Rusi i koje kompanije posjeduju, ali Šolić ostaje tajnovit. “Ne bih o njima. Oni su privatne osobe”, odgovara."

i sada se postavlja retoričko pitanje, tko tu u stvari mulja i laže?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
73 # mitropolitjovan 2014-04-04 15:16
Citat ML:


Pitam ga kako se zovu ti Rusi i koje kompanije posjeduju, ali Šolić ostaje tajnovit. “Ne bih o njima. Oni su privatne osobe”, odgovara."

i sada se postavlja retoričko pitanje, tko tu u stvari mulja i laže?
nitko ne mulja i ne laže, sve je to živa istina "sve su to privatne osobe"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
53 # Glasine o RusimaGR 2014-04-04 16:40
Citat jovan:
Citat ML:

Pitam ga kako se zovu ti Rusi i koje kompanije posjeduju, ali Šolić ostaje tajnovit. “Ne bih o njima. Oni su privatne osobe”, odgovara."
i sada se postavlja retoričko pitanje, tko tu u stvari mulja i laže?
nitko ne mulja i ne laže, sve je to živa istina "sve su to privatne osobe"
A što je s "glasinama" iz ovog filmića, a onda se zaori Kaljinka sa Čikata?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # Gospodin Direktor SvemiraMLx 2014-04-04 18:28
Gospodin Direktor Svemira je demantirao glasine da Rusi ulaze u Jadranku, ili kako je on zove kompaniju.
Mjesec dana nakon toga skupština ESOP-a, u kojoj je prijedlog da se sve rasproda.
Halo, tko koga tu mulja?
Ja tom liku ne vjerujem ni koliko je crno ispod nokta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # vizija je bitnaenzo 2014-04-04 16:53
Potpuno se slazem sa misljenjem komentatora "Cikat" i siguran sam, da fizicka ili pravna osoba koja ulaze u M. Losinj toliki kapital, Sigurno nije ANALFABETA ILI MALOUMNIK. Iza toga stoje ljudi koji su u zivotu uspjeli stvoriti kapital i to na internacionalno m parketu a ikoristili su i domacu, losinjsku pamet.
Simbioza je uspjela, zelim menadzmentu puno srece.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # Nedostatak pametibigi 2014-04-04 17:02
Citat enzo:
Potpuno se slazem sa misljenjem komentatora "Cikat" i siguran sam, da fizicka ili pravna osoba koja ulaze u M. Losinj toliki kapital, Sigurno nije ANALFABETA ILI MALOUMNIK. Iza toga stoje ljudi koji su u zivotu uspjeli stvoriti kapital i to na internacionalnom parketu a ikoristili su i domacu, losinjsku pamet.
Ja bi prije rekao da su iskoristili domaci i losinjski nedostatak pameti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # Vizija je bitnaenzo 2014-04-04 17:15
Vidis PIGI, ti vrijedjas Losinjane kada kazes da nisu imali pameti ili da nemaju pamet. To je maliciozno. Pameti ima uvijek PUNO, VISE i NAJVISE.
A komentatori tvoga kalibra, imaju MALO pameti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # amigosergio 2014-04-04 17:20
Pohlepa par domaćih koji su se prodali za gemišt.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
69 # DobrobitRasputin 2014-04-05 09:02
Citat Čikat:
Gospodin koji se toliko spominje na ovom portalu ne zaslužuje tolike uvrede i ponižavanja. Taj gospodin je ipak vrijedan i pošten čovjek koji je nakon pokojnog nastavio voditi ovu firmu i vodio ju je korektno i pošteno. Nitko ne zna koliko je taj čovjek žrtvovao sebe i svoju obitelj za dobrobit cijeloga Lošinja i zato ne zaslužuje da ga se ovako vrijeđa.
Sve što je gospodin čiju čast braniš učinio, učinio je radi sebe, a ne za dobrobit Lošinja. Ako je njegov rad bio koristan i za Lošinj, to je bilo slučajno i nenamjeravano. Gospodin je još za vrijeme Balije kad je bio član gradskog vijeća dobio elitni građevinski teren u bescijenje i odmah ga skupo prodao. Njegova je zasluga što je prodajom Nautike desetljećima centar grada izgledao kao da ga je razorila avionska bomba. Javno je lagao kako su ćakule o interesu ruskog kapitala za Jadranku samo glasine da bi se odjednom pojavila vijest o prodaji većine dionica Ruskoj braći, a Miha P. iskrsnuo kao "suradnik Jadranke" s pričom o planovoma za golf, Velopin i Zračnu luku. O žrtvovanju sebe i svoje obitelji za dobrobit Lošinja možda ti znaš više, jer ja znam samo za njegove sjedeljke po restoranima i da si je nabavio noviji model životne partnerice. Tvoja priča o njegovom feelingu i dalekovidnosti kako je "pridobio investitore koji su mogli svoj kapital odnijeti negdje drugdje, ali oni su uz veliko poštovanje gospodina svoj kapital donijeli na Lošinj" ne drži vodu jer ovi investitori su već mnogo prije kupovine Jadranke pokupovali sve što se na Čikatu moglo kupiti. Pa ako je neko nekoga pridobio, investitori su pridobili dotičnog gospodina kao i njegovog partnera koji je prodao prvu tranšu dionica kojom je stečena većina preko 50 %. A gospodin je za žrtvovanje tuđih sudbina njihovom predajom investitoru ma tko on zaista bio bogato nagrađen zadržavanjem fotelje predsjednika Uprave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # amigosergio 2014-04-05 09:22
Rasputine ovo što pričaš nije točno jer taj gospodin je i sin ugledne obitelji čiji je otac prošle godine dobio nagradu za životno djelo a to su mu je dodjelilisvi građani ovga grada jer tako je rečeno na sjednici Gradsko vijeće,a Gradsko vijeće predstavlja sve građane ovoga Grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
86 # čemu čuđenjeprolaznik 2014-04-04 13:17
sad kad su prodali jadranku ( komunjare )
na red dolazi golf. Vidi vraga pa oni su i kupili s svojim prijateljima jeftino zemlju i masno će je prodati. Pri tome im pomaže lokalna politička bagra koju smo sami izabrali. a aerodrom pa opet su oni tu. Neka ni mi ni oni na Sveti martin ne nosimo ništa izuzev obraza koji moraju nositi njihovi bližnji. HVALA
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # amigosergio 2014-04-04 15:21
Citat prolaznik:
sad kad su prodali jadranku ( komunjare )
na red dolazi golf. Vidi vraga pa oni su i kupili s svojim prijateljima jeftino zemlju i masno će je prodati. Pri tome im pomaže lokalna politička bagra koju smo sami izabrali. a aerodrom pa opet su oni tu. Neka ni mi ni oni na Sveti martin ne nosimo ništa izuzev obraza koji moraju nositi njihovi bližnji. HVALA
prolazniče, najviše im pomaže preuzvišeni biskup krčki tvoj prijatelj. SPASIBA
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # prolaznikčuđenje 2014-04-04 16:33
Sergio za je bo si se.Biskup nije moj prijatelj.Ako ćemo o preuzvišenom on je isti kao i ti i vi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # !!!siv 2014-04-04 17:29
Nije Tile uzalud govorio da su gori ovi među nama nego oni na granicama.Svi su oni bili komunjare,pa hadezeovci,pa haenesovci...,š ta god trebalo,godinam a živjeli u zabludi,sad najveći vjernici slizani sa crkvom,mjenjaju se države,stranke, uvjek ista bagra razje.... ovaj otok.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
154 # idealni investitorkmet 2014-04-04 20:13
Idemo pozitivno, dosta pljuvanja. Po svemu do sad pročitanom, treba kreirati profil idealnog otočkog investitora, te ga onda potražiti i uvjeriti da uloži.

Prvo: Jadranka košta 300 mEUR. Onaj tko ju poželi kupiti povoljnije, kriminalac je i vucibatina.

Drugo: Uprava mora ostati otočka, jer je dokazano da imaju najviše iskustva s tuđim novcem. Ideje naše - benzin vaš :-)

Treće: Investitor treba predočiti rodoslovlje, i ukoliko nije transparento kad mu je pradjed zaprosio prabaku - vidi pod 1 (kriminalac i vucibatina).

Četvrto: Investitor treba uzeti najružnije djelove otoka, a Čikat i sl. otvoriti širom za besplatno korištenje.

Evo, kad smo definirali profil investitora, preostaje nam samo da ga nađemo. Čitajući samohvalu na ovu temu, to zasigurno neće biti problem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
69 # mačka šeta po krovuveliki strateg 2014-04-04 21:40
Ako tražiš strateškog partnera koji će podupirati tvoj plan razvoja onda mu sigurno nećeš prodati cijelu firmu, i to u bescijenje. Nagovarati zaposlenike/mal e dioničare na prodaju dionica je obmana. Naravno, nije kriv idealni inestitor što je napravio posao stoljeća, kriv je gospodin koji je totalno puko i upropastio sve što se uspjelo sačuvati zadnjih 20 godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # pionirkabing 2014-04-04 21:55
Ah pa nek svaki losinjan da pet milja eura i kupimo nazad jadranku..
Samo da se mozemo kupati i setati.. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # lažacidealan 2014-04-05 09:43
Kmetu : Jadranka košta (vrijedi) 300 miliona eura, a za koliko su novaca kupili 90% vrijednosti (dionica) Jadranke ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
101 # košta (vrijedi)kmet 2014-04-05 10:50
Očekivao bih da znate da su "košta" i "vrijedi" dva različita pojma. Prilikom kupoprodaje sve osobe - uključujući i sve Vas kojji tu pišete - nastoje da košta što manje a vrijedi što više i da pri tome ne prekršite zakon. To Vam je sva mudrost,

Ako vrjedi deset puta više od iznosa koji je plaćen, kako to da nitko nije za dionicu paralelno s Rusima ponudio 1400 kn, pa zaradio peterostruko? Sigurno bi mu svi rađe prodali nego ovima po 700.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
66 # Boli glavaRasputin 2014-04-05 16:01
Citat kmet:
Očekivao bih da znate da su "košta" i "vrijedi" dva različita pojma. Prilikom kupoprodaje sve osobe - uključujući i sve Vas koji tu pišete - nastoje da košta što manje a vrijedi što više i da pri tome ne prekršite zakon. To Vam je sva mudrost,
To je sasma točno, ali u svezi prodaje Jadranke ima toliko nejasnih stvari da boli glava. Osim što se nezna ko je stvarni vlasnik firme Beta ulaganja ne zna se ni kako je
došla do preko 50 % dionica. Zna se da je preuzimanje počelo kad su tvrtke Rive doo, Žeča doo i Radnik Križevci prodale svoje udijele, ali to je samo oko 25 posto, a oko 6 posto je imala sama Jadranka. A i tu su stvari vrlo mutne, jer Rive doo je imala oko 14 posto dionica, a osnovala ju je Žeča sa oko 8 posto pa je pitanje ko je tu zapravo bio vlasnik. Darin Lekić član uprave Jadranke ili Đulio Delize vlasnik Žeče???
Citat:
Ako vrjedi deset puta više od iznosa koji je plaćen, kako to da nitko nije za dionicu paralelno s Rusima ponudio 1400 kn, pa zaradio peterostruko? Sigurno bi mu svi rađe prodali nego ovima po 700.
A odkud pa ti znaš koliki novac i šta je sve bilo u igri kad ne znaš ni ko su igrači ;-) Igrač koji je radio preko Beta ulaganja mogao je raznim kanalima prebaciti vlasnicima i više od službenih 700 po dionici ili razliku do pune vrijednosti platiti menađerskim ugovorima, poslovima na Belviju i drugim objektima, i t.d. Kad je sakupio preko 50 % ima je većinu i mogo objaviti da dividende neće biti kao što je uradio, a preuzimanje dionica Jadranka ESOPA bila je gotova stvar. Koji bi investitor bio toliko lud da plaća dionicu više od škvadre koja već ima preko polovine? Da ih je sve pokupovao još uvjek bi bio u manjini i moga bi se [cenzurirano] sa svojih 49 posto :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # Mutne vodeBivši dioničar 2014-04-05 16:27
Citat Rasputin:
A i tu su stvari vrlo mutne, jer Rive doo je imala oko 14 posto dionica, a osnovala ju je Žeča sa oko 8 posto pa je pitanje ko je tu zapravo bio vlasnik. Darin Lekić član uprave Jadranke ili Đulio Delize vlasnik Žeče???
Neko vrjeme je na spisku 10 najvećih dioničara bila i Snježana kučić krstaš Šolićev i Kušetin kandidat za gradonačelnika, a onda je nestala sa spiska :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # ........i ja sam bivši 2014-04-05 18:38
mislim da si nešto pobrkao, vjerovatno si mislio na jednu drugu gospođu...
mojnovac.net/.../t-1137.html
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # fiktivni vlasnikrojs 2014-04-05 18:46
Citat i ja sam bivši:
mislim da si nešto pobrkao, vjerovatno si mislio na jednu drugu gospođu...
mojnovac.net/.../t-1137.html

Točno. Radi se o Aniti Knežević. Vjerojatno je bila fiktivni vlasnik u ime nekog glavešine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # 49%kmet 2014-04-05 21:49
sa 49% nema istiskivanja iz vlasništva niti jednostranih odluka o dokapitalizacij i. I nitko na otoku nije smatrao da treba dati paralelnu ponudu veću od 700 kn. Čak vjerujem da je većina diskutanata odavde prodala po 700 i sad trlja ruke. I zato mi je deplasirano da se sadašnje vlasnike proglašava ovakvim ili onakvim, osim kad vrše uplatu prodavatelju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # brzopletimay 2014-04-06 08:16
Citat kmet:
sa 49% nema istiskivanja iz vlasništva niti jednostranih odluka o dokapitalizaciji. I nitko na otoku nije smatrao da treba dati paralelnu ponudu veću od 700 kn. Čak vjerujem da je većina diskutanata odavde prodala po 700 i sad trlja ruke. I zato mi je deplasirano da se sadašnje vlasnike proglašava ovakvim ili onakvim, osim kad vrše uplatu prodavatelju.
kmetu moraš znati da je najveći gušt lošinjanima pljuvati po nekome, tako je i u ovom slučaju. Zašto su svi trčali kod bilježnika da bi prodali dionice po 700 kuna, kad su mogli malo pričekati i dobiti najmanje 800 kuna po dionici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
44 # Dividenda NJETSuperhik 2014-04-06 09:41
Citat kmet:
sa 49% nema istiskivanja iz vlasništva niti jednostranih odluka o dokapitalizaciji.
Točno je da nema jednostranih odluka o dokapitalizaciji, nego se odlučuje glasovanjem dioničara. A kad imaš 49% glasova ti si manjina. odlučuje većina, zar ne?Citat:
I nitko na otoku nije smatrao da treba dati paralelnu ponudu veću od 700 kn.
Čak i da je neko na otoku imao kapitala za takvu ponudu otkupa, bio bi glup da se natječe s nekim tko već ima prko 50 %, a točno se znalo da će ESOP-ove dionice biti prepuštene Rusima po 700 kuna. Znači, ni sa kakvom cijenom kupac ne bi dostignuo ni 49 % s kojima ionako ne bi imao kontrolu firme.Citat:
Čak vjerujem da je većina diskutanata odavde prodala po 700 i sad trlja ruke.
To i ja mislim. Trljaju ruke jer su se rješili dionice koja neće donositi dividendu, a na burzi je nitko neće kupovati jer ne vjeruje upravi koja je izvela predaju Jadranke vlasniku koji se skriva iza čak dvije firme.Citat:
I zato mi je deplasirano da se sadašnje vlasnike proglašava ovakvim ili onakvim,
O sadašnjim vlasnicima se zna samo da su uspjeli u naumu preuzimanja i ništa više. Ne zna se ni tko su, a kamoli kako će upravljati firmom. Osim onoga dividenda NJET.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # većina i glasanjekmet 2014-04-06 11:12
Za dokapitalizacij u nije dovoljna obična većina, s 51% nemožeš donjeti takvu odluku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # ESOPnaivac 2014-04-06 13:45
Citat kmet:
Za dokapitalizaciju nije dovoljna obična većina, s 51% nemožeš donjeti takvu odluku.
A ti misliš da potencijalni konkurenti Rusu (ili već ko se krije iza ruske šubare) ne bi saznali koliko dionica drži Jadranka ESOP doo i da uprava Jadranke drži radnike za jaja glede prodaje. Nemoj biti naivan 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
72 # naivakmet 2014-04-06 15:18
hvala na savjetu,korista n je kad dolazi od tako prekaljenih boraca i velikana ekonomske misli u Hrvata.
Kad baratate frazama poput "nemoj biti naivan", mogli ste u zadnjih 20 godina svojom pronicljivošću i brojčanom nadmoći spriječiti, odnosno okrenuti sve na otoku u pravom smjeru. A niste.
Ako je stvarnost takva kao što ju opisujete, tada je jedino rješenje kolektivni sepuku :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # analitičar 2014-04-06 17:18
Kad sve zbrojimo i oduzmemo,za sve je kriv ŠOLIĆ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # mea culpakurta 2014-04-06 20:16
Citat itičar:
Kad sve zbrojimo i oduzmemo,za sve je kriv ŠOLIĆ.

naravno i Lekić !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # TenisAnte 2014-04-07 12:31
Kakav otac takav sin ,lopov do lopova = propast Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # nadmoćĐoni Keš 2014-04-07 09:39
Citat kmet:
Kad baratate frazama poput "nemoj biti naivan", mogli ste u zadnjih 20 godina svojom pronicljivošću i brojčanom nadmoći spriječiti, odnosno okrenuti sve na otoku u pravom smjeru. A niste.
Brojčana nadmoć i pronicljivost su nevažne pred novčanom nadmoći, prijatelju. Đabe ti brojčana nadmoć i pamet ako nemaš keš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # $$$$mister 2014-04-07 15:22
Citat Đoni Keš:
Citat kmet:
Kad baratate frazama poput "nemoj biti naivan", mogli ste u zadnjih 20 godina svojom pronicljivošću i brojčanom nadmoći spriječiti, odnosno okrenuti sve na otoku u pravom smjeru. A niste.
Brojčana nadmoć i pronicljivost su nevažne pred novčanom nadmoći, prijatelju. Đabe ti brojčana nadmoć i pamet ako nemaš keš.

onda priznaj da njegova svetost novac vlada svijetom i zaboravi socijalizam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
76 # amicosergio 2014-04-04 22:58
Mlijeko je proliveno a za prolivenim mlijekom nems plakanja.S vremenom treba samo detektirati krivce, a kakva ih sudbina čeka možete vidjeti svaki dan na vijestima.Svi su oni Marine Mertzel.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # za Kmetaautohtoni 2014-04-09 15:10
Ej Kmet, ajde more bre NE KAKI!!!!
Ovdje drzis predavanja otocanima, a pogledaj gdje ti je drzava kojom upravlja ekipa iz ZG zavrsila....u ponoru.
Jadranka je nastala i opstala jer je izrasla na nacionalizirano j imovini otocana. Da je drzava morala vratiti 10 posto nacionalizirano ga, jadranka bi odavno zatvorila vrata.

M.P. je produkt politike o 200 bogatih obitelji i ostalima (citaj stoke sitnog zuba).
Nebi ni drugovi tedeschi, Todoric i slicni opstali da im drzava ne pogoduje na stetu tax payera.
Ovi sto su prodali dionice pa sada placu su najobicniji papci, jer poslje jer poslje je... nema kajanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
82 # za autohtonogkmet 2014-04-09 21:56
E moj autohtoni, sudeći po vokabularu autohton si kao jelen na Punta križi. S druge strane, po snazi argumenata, mogao bi biti s otoka :-)

Bilo bi super da netko tko je odozdo ili se tako deklarira, povede priču u pravom smjeru, a to nije cendranje zašto Mihajlo ima lizalicu a ja nemam.

Nije Vam valjao Bg, sad ne valja Zg, vjerovatno Vam ni Ri ne bi bila dobra. Malo metlu u ruke, pa čistiti u koncentričnim krugovima počevši od sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # @Kmetautohtoni 2014-04-13 22:43
More bre Kmet, zaboli mene uvo za tog tvog Mihajla i ostale. Vokabular sam bre prilagodio tebi i tvojima....kada vec u ZG koristite starohrvatska imena poput Mihajlo, ocito nisam pogresio. Ako jesam izvinjavam se.

Za BG me zaboli uvo, ZG me smeta utoliko sto su unistili sve sto su stvarali ljudi pod za vreme BG i ranije.

Drag mi je TS a jos draza Vienna.

Resi mi kmet. koliko ti placaju da dezuras ovdje i njegujes kult licnosti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
42 # za autohtonogkmet 2014-04-14 13:48
Plaćaju me dosta, jer čitati tvoje i slične opservacije o životu i ekonomiji nije lagano.

Mihajlo nije moj, on je vaš, tj. vi ste njegovi :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # samotoni 2014-04-15 07:21
Citat kmet:


Mihajlo nije moj, on je vaš, tj. vi ste njegovi :-)
bravo, ova ti je na mjestu !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # ....autohtoni 2014-04-15 15:57
Ajde more bre Kmet, bio si dva puta u Rusiji na "studiskom" proputovanju, pa odmah mislis da si postao GURU za sto ti kazes "zivot i ekonomiju" i delis savete nama na ostvo.

Placen si ti da budes podguzica tvojem gazdi, to ti je valjda lako zaradjeni novac, ali je bre pazi nije dobro po zdravlje da guras glavu u tudji anus. No ocito tako su te doma tvoji matori vaspitali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # za autohtonogkmet 2014-04-15 21:08
Baš si mislim, očito radiš u lokalnoj samoupravi kad si tako prpošan. A što se ekavice tiče, ako se već pripremaš za sezonu, zadrži to za svoje goste (koje sigurno prijavljuješ).

ps što se tiče putovanja, predlažem ti da pokušaš doći do Beleja, to bi bio mali pomak za čovječanstvo ali velik za tebe. Zapiši si kad se diže most.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # @kmetautohtoni 2014-04-15 23:42
Kmete, ti bre patis od tipicnog kompleksa ljudi iz ZG, verovatno ti preci hranili prascad po okolici ZG i cistili WC Agramerima, pa kako se grad sirio ti postao echte Purger.

Ovaj tvoj komentar na racun odaska do Beleja, govori kolika si neznalica i kompleksas i jos si bre nevaspitan.
Ja sam bio na mestima koje ti ne umes da nadjes na harti. E pa kmet, nismo ti mi Losinjani tvoja polupismena braca, mi smo bili brodograditelji , brodovlasnici, pomorci jednom rijecu svijetski ljudi, poznati u svijetu po svojim dostignucima. A ne kao tvoji uzgajivaci pajceka koji misle da se cijeli scjet divi njihovim licitarskim srcima i sestinskim kisobranima.

A sto te bre nervira ekavica jeli? Nevaspitan i jos nacionalista... .pa kako ces takav pred oci ruskoj ti bratji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # za autohtonogkmet 2014-04-16 13:47
Čovječe, pa ti sve znaš, svaka čast. Nitko me nije tako pročitao do sad, ali šta je tu je, nema natrag.

Ekavica, kad ju koristi kapacitet poput tebe, u pogrdnom smislu, govori dosta o kućnom odgoju i poimanju primitivizma. Ili još gore, ako tako pokušavaš biti duhovit, zabavan….

Ti majstore nisi bio ni brodograditelj ni brodovlasnik, njih je na otoku bilo cca 20, možda 50 s onima koji su imali udjele. A sve i ako je neki od od tvojih predaka to bio, vjerovatno se okreće u grobu čitajući misli milog mu potomka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # @kmetautohtoni 2014-04-16 15:37
ajde more bre Kmet, ne KAKI.
idi tamo u Saborku lizati straznjicu tvom gospodaru.

Ma sta ti znas tko su bili brodovlasnici, tko su pomorci, tko je sa kime u rodu???? Sta ti znas sto je skver , a sto brod??? Ma ajde stari idi doma prasce hraniti, a ostavi nas iz provincije da zivimo. Ekavicom bre pricam da bi me ti bolje razumio, a ne da se zajebavam. Mozda si i ti dete jugo generala, pa uselio u dom neke losinjske obitelji pretvorio u vikendicu.

Autohtoni mora da radi, a nemere da gubi vreme sa tobom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
72 # guske u maglinaftaš 2014-04-09 18:25
Galama koja se podigla zbog Rusa koji su kupili Jadranku je za nevjerovati. Dvije riječi nema o tome da je sasvim moguće i realno da se pronađe nafta ili plin između Suska, Unija i Ilovika, te da dobijemo ogromne nakaradne naftne platforme sa još zmazanijim tankerima. O toj izglednoj mogućnosti i svim realnim rizicima po okoliš i more, niti riječi. To nikoga ne zanima, to što radi ministar Vrdoljak. A onda, što ćemo sa svim ovim silnim apartmanima? Onda će se ova bezlična masa rugati Rusima da su ulupali lovu u bezvrijednu i besperspektivnu Jadranku s prljavim plažama punih nafte. Rusi će na kraju ispasti glupi na opće veselje presretnih otočana, koji će umirati u velikoj i neočekivanoj sreći. Problem je u tome što pri tome ne mogu prodati ama baš ništa, niti dionice, niti zemljište, niti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # madrebadesatonči 2014-04-09 20:30
Citat naftaš:
Rusi će na kraju ispasti glupi na opće veselje presretnih otočana, koji će umirati u velikoj i neočekivanoj sreći. Problem je u tome što pri tome ne mogu prodati ama baš ništa, niti dionice, niti zemljište, niti...
možda su rusi pametniji nego što misliš pa grade luksuzne hotele za odmor radnika sa naftnih platformi. Nemoj se iznenaditi kada u Lošinj stignu djevuške za razonodu umornim naftašima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # u sridupušmipuli 2014-04-09 22:00
Točno da točnije nemože biti.. Ovo je dio rute kojom je Norveški brod Rambiz danima je bučio u našem akvatoriju dok smo mi mirno spavali.. Dali je nešto pronašao ili ne vidjeti ćemo u budućnosti ali neosporno je da je zamalo došao do obale "našeg" Čikata a da o tome nitko ništa nije znao a ni danas se o tome ne priča. Koliko je ta silna buka utjecala na okoliš tj. žive organizme ne znamo i nikada u potpunosti nećemo doznati ali da je ribe i glavonožaca manje to je neosporno ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # mm 2014-04-13 21:12
Ajde, obzirom da je praktički objavljem Treći svj rat odnosno rusko-ukrajinsk i iz kojeg će kad se sj koreanci i usa upletu skupa s talibanima, sirijom itd. pretvoriti 3. svj rat... Zanima me, a obzirom da svi živimo od turizma, šta ponaosob očekujete, kakav će to imati odraz na našu destinaciju? Nadate li se da će restorani ubijati od posla dok posluže sve jastoge izbirljivim gostima? Mislite li da će u centru biti moovinga ako nagodinu zatvore kamp čikat i ukomponiraju to u jedno veliko imanje? Od koga će živjeti svi ti kafići po trgu. A djelatnici Jadranke? Šta ako SAD uvedu sankcije braci ananiev jer su putinovi prijatelji i jedna mala privatna banka.... i zamrznu im imovinu, jel se to uopće može? i onds kako, hoteli su zatvoreni ili šta? Iskewno, ne volim ih, radije bih da su preuzeli svabi ili talijani. no dobro, valjda su se dečki dobro osigurali pa će im biti dobro. A mi drugi, pomolimo se.... Iskreno, otiči ču na neki otok u pacifiku gdje me mjesecni kvaliteten život košta 200-300 dollars i to jr to.... Uglavom, poanta ovog posta je da kažete vaše shvaćenje ovr promjene vlasničke straukture i kakav bi ona utjecaj mogla imati na vaš život i rad i život vaše djece., osobito u sjeni da je Rusija u sankcijama do grla, burza im je pala 20 %, rublja ne vrijedi niš.... Jeste li več o tome razmišljali?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # ribarska simfonijaroko 2014-04-13 22:37
sankcije su već na snazi, imati će braća veliku sreću ako uopće završe Belevue i bazene na Punti. Par mjeseci će bivši dioničari Jadranke izdržati sa lovom od prodaje dionica, a poslije peškafondo i motiku u ruke da prehrane djecu i unuke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ribanjematko 2014-04-16 19:24
Citat roko:
a poslije peškafondo i motiku u ruke da prehrane djecu i unuke.
moj roko, ne znaju ti oni što je peškafondo a još manje motika, nikad nisu digli nešto teže od čaše, žlice i piruna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # za autohtonogčinjenice 2014-04-17 23:36
Jadranka nije izrasla niti opstala na nacionalizirano j imovini otočana , pročitaj publikaciju od 1977. g. naslova:"JADRAN KA 30 godina rada - Mali Lošinj".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # rašomonnereo 2014-04-18 07:36
Citat činjenice:
Jadranka nije izrasla niti opstala na nacionaliziranoj imovini otočana , pročitaj publikaciju od 1977. g. naslova:"JADRANKA 30 godina rada - Mali Lošinj".

ima još jedna publikacija izdana u Trstu 1999. pod naslovom RICORDANDO LUSSINO koja sasvim drukčije prikazuje povijest turizma, brodarstva i brodogradnje na otoku Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prosvjetli nashrvoje 2014-04-18 19:56
Citat nereo:

ima još jedna publikacija izdana u Trstu 1999. pod naslovom RICORDANDO LUSSINO koja sasvim drukčije prikazuje povijest turizma, brodarstva i brodogradnje na otoku Lošinju.
nereo, reci nam gdje se može nabaviti ta literatura.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RicordandoLussino 2014-04-19 17:34
...."L argomento piu inportante diquesto capitolo sono certamente gli squeri,alcuni illustrati da un grande numero di fotografie,ment re di altro e stato difficile trovare piu ampia documentazione..."

Lussino
La segreteria
Via Denza 5
34124 Trieste
0039040305365

La stori si ripete.....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # očevi i sinoviD&Š 2014-04-19 19:54
Citat Lussino:
...."L argomento piu inportante diquesto capitolo sono certamente gli squeri,alcuni illustrati da un grande numero di fotografie,mentre di altro e stato difficile trovare piu ampia documentazione..."

Lussino
La segreteria
Via Denza 5
34124 Trieste
0039040305365

La stori si ripete.....
tako je, na Lošinju samo pljačka vječno traje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # cinjenice na nacin samoupravljacaautohtoni 2014-04-28 18:35
macak, nije izrasla u cijelosti, ali sigurno jest u velikoj vecini. Cije su bile Vile na cikatu, mislis da su ih gradili Antolovi i Prusac??? Te tvoje publokacije su potpisali oni koji su nacionalizirali imovinu. Mojoj obitelji su konkretno oduzeli terene i za jadrankiu i za Losinjsku.

Eto to su cinjenice, jednako kao sto je i cinjenica da je predsjednik uprave jadranke Gosp. Solic u intervju-u u Globusu (ako se ne varam) opisao svoji deal sa vladom RH. Pa tako drug Solic kaze: "Vi tamo na Losinju imate puno zemlje koja je bezvrijedna, poklonite zemlju nama, proglasite airodrom projektom od DRZAVNE VAZNOSTI i omogucite nam otkup privatnih terena". Zna se za koliko eura. Eto dragi moji kako funkcionira investiciski duh cuvenih 'rvacih kapitalista kumrovecke skole. I onda kada se mi Losinjani pobunimo, onda se javljaju razni mudrijasi pod nickom "Kmet" da nas poduce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # top tenluka 2014-04-23 17:41
Ako nekoga još zanima Jadrinka evo podataka o deset najvećih dioničara:
1.BETA ULAGANJA D.O.O. 89,14
2.SOCIETE GENERALE-SPLITS KA BANKA D.D. - Skrbnički račun 4,66
3.BOJOPLAST D.D. U STEČAJU 0,38
4.FLORIČIĆ KRISTIJAN 0,20
5.DUDIĆ IVAN 0,19
6.JURIŠIĆ JOSIP 0,17
7.PPK D.D. 0,16
8.LOVRIĆ ANDREAS 0,12
9.PBZ D.D. - Skrbnički račun 0,09
10.TOMIĆ TAMARA 0,09
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jamesbond 2014-04-23 19:46
hvala luka!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ....globus 2014-04-26 08:48
Dali netko zna zašto u Tisku više nema zadnjeg Globusa?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # šunka, šunkapenelopa 2014-04-26 13:48
Citat globus:
Dali netko zna zašto u Tisku više nema zadnjeg Globusa?

...jer je ponovno izašao intervju sa predsjednikom uprave Jadranke u kojem tvrdi da rusi i miha nemaju nikakve veze sa vlasništvom i dokapitalizacij om tvrtke. Najbolji vic !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # modni mačakirwin 2014-04-29 08:11
Citat penelopa:

...jer je ponovno izašao intervju sa predsjednikom uprave Jadranke u kojem tvrdi da rusi i miha nemaju nikakve veze sa vlasništvom i dokapitalizacijom tvrtke.
intervju nije baš vjerodostojan, ima puno krivih procjena i nagađanja što bi bilo kad bi bilo, ali je zato slika super.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...globus 2014-04-26 16:36
Aaaa zato nema Globusa.
Pa ja mislim da je točno što govori predsjednik uprave da Miha i rusi nemaju veze sa dokapitalizacij om.Rusi i Miha su kupili i u cijelosti platili ono šta su kupili a sada veliki direktori samo glume da su netko i nešto a Miha i društvo se smiju jer znaju kako će završiti ti direktorčići.Di nko je najavio EKO akciju u malim sredinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ples na kišifranko 2014-04-28 15:41
Citat globus:
Aaaa zato nema Globusa.
Pa ja mislim da je točno što govori predsjednik uprave da Miha i rusi nemaju veze sa dokapitalizacijom.Rusi i Miha su kupili i u cijelosti platili ono šta su kupili a sada veliki direktori samo glume da su netko i nešto a Miha i društvo se smiju jer znaju kako će završiti ti direktorčići.Dinko je najavio EKO akciju u malim sredinama.
globus, pogodio si u sridu, sve će to narod pozlatiti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # turismusdarko 2014-04-28 19:45
Citat globus:
Dinhttp://www.volim-losinj.org/gospodarstvo/2205-dokapitalizacija-i-povlacenje-dionica-jadranke-s-burze#ko je najavio EKO akciju u malim sredinama.
vjerojatno zato ministar turizma Lorencin nigdje ne spominje investicije u Bellevue i Puntu na Lošinju, a ističe neka daleko manje značajna financijska ulaganja u Brijune, Opatiju, Dubrovnik...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # posljednji tangouglješa 2014-04-29 11:13
[quote name="darko"]iz gleda da su uvedene oštrije sankcije prema Rusiji i da je blokiran prodor njihovog kapitala u zemlje članice EU, zato je ministar turizma tako suzdržan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # putinmoskva 2014-04-29 16:26
Samo se vi nadajte i veselite sankcijama.Kupi li smo cijeli otok i sada mi odlučujemo kako će izgledati otok.Do sada su vas vodili nesposobni vodiči kojima je jedini zadatak bilo kako što više pojesti i popiti a od sada ćete vidjeti kako ćemo se mi pobrinuti da vam izgleda Lošinj.Bit će reda rada i blagostanja i svima će biti dobro jedino onima koji su vas do sada vodili njima neće više biti toliko dobro ali to je njihov problem.Oni su isplaćeni i od sada nemaju više o čemu pričati.Kao prvo vidjet ćete kako će izgledati Bellevue pa onda pričajte da nešto nije u redu.Uostalom već možete vidjeti kako izgleda Čikat sa ueđenim vilama.Da se sada digne s groba Franc Josef on bi bio oduševljen i bio bi presretan jer bi mislio da su to uredili njegovi.I na kraju priznajte:Dali je Čikat već sada ljepši nego kada je bio od Antolovića, pa Šolića i Lekića?Već po tome možete vidjeti da je u Lošinj došla jedna nova kvaliteta razmišljanja.ku lture i poštovanja građana ovoga otoka.Spasiba tovariš Mihajlo,i president Putin!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # poltronada-mona dapionirka 2014-04-29 20:10
Odjebi..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # preporodkarlo 2014-04-29 20:18
Citat moskva:
Dali je Čikat već sada ljepši nego kada je bio od Antolovića, pa Šolića i Lekića?Već po tome možete vidjeti da je u Lošinj došla jedna nova kvaliteta razmišljanja.kulture i poštovanja građana ovoga otoka.Spasiba tovariš Mihajlo,i president Putin!!!!
ima još puno takvih koji gledaju samo vlastiti interes, dok ih novi vlasnici ne maknu neće biti ni reda ni rada. Jadranka je okamina socijalizma i teško će se lomiti stare navike. Puno sreće želimo i Putinu i novim vlasnicima ma gdje oni bili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # kaj su jeli naši stariblaž 2014-04-30 07:16
Citat moskva:
Do sada su vas vodili nesposobni vodiči kojima je jedini zadatak bilo kako što više pojesti i popiti a od sada ćete vidjeti kako ćemo se mi pobrinuti da vam izgleda Lošinj.

valjda zato organizirate balalajke svakog dana u velom žalu da bi nam pokazali kako se to nekad radilo...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Putinmoskva 2014-04-30 08:22
POštovani Lošinjani nemojte tako jer vi niti ne slutite koje vam dobro nosimo ovim našim projektima.Kao prvo maknuli smo vam stare kadrove koji su sada manji od makova zrna.Gledam ta smrknuta lica bivših koji su vas samo izrabljivali i na našim sastancima jedva se javljaju kada moraju na WC.Stalno šute i samo klimaju glavom i govore:"Tako je tako je".I mi potvrđijemo:"Ta ko je ".I oni znaju da se ne uklapaju u naše projekte ali ne želimo rezati odjednom,čekat ćemo da sami odu.Vidjet ćete dragi Lošinjani da smo mi došli s dobrim namjerama i da ćemo donijeti jednu novu svježinu u Lošinjskom turizmu.
Volimo vas dragi Lošinjani!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # euro-eurokakalinka 2014-04-30 09:01
Poštovani spasioci lošinja '
Kako ste samo uspjeli dobiti i za koliko novaca podmititi da bi dobili dozvole za izgradnju željeznickog i okolnih objekata u krugu željeznickog iako ta zona nije za gradnju ? Nadalje kako ste dobili dozvolu za Igeu i Mirasol, da ih možete spojiti jednu uz drugu ?
pitam se da li je koji žitelj Lošinja mogao dobiti, dozvolu tamo gdje se ne može graditi i tamo gdje je udaljenost između objekta manja od zakonskog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # urbanizam i renesansamario 2014-05-01 07:25
Citat kakalinka:

pitam se da li je koji žitelj Lošinja mogao dobiti, dozvolu tamo gdje se ne može graditi i tamo gdje je udaljenost između objekta manja od zakonskog.
svaki žitelj koji ima malo pameti i ponosa dobio je takvu dozvolu, pogledaj kako izgleda naselje Zagazinjine koji je trebao biti radničko naselje, a danas su to mali hoteli sa 8 apartmana. Prema tome moja "Kakalinka" fulala si i šefa i stanicu !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # valcerjohan 2014-04-30 13:54
Citat moskva:
Vidjet ćete dragi Lošinjani da smo mi došli s dobrim namjerama i da ćemo donijeti jednu novu svježinu u Lošinjskom turizmu.
Volimo vas dragi Lošinjani!!!
ljubav je uzajamna, mi smo vam prodali svoje dionice za 700 kuna, a vi ste nam donijeli hrpu love i digli zvjezdice na našim oronulim hotelima. Vrijeme će pokazati da li je ljubav bila iskrena...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # burzadionica 2014-08-02 18:05 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Totalno vlasništvoSS 2014-08-02 18:12
Citat dionica:
Tih oko 200.000 novih dionica u vlasništvu Beta ulaganja su valjda iz dokapitalizacij e. sada onaj preosatli sitniš mogu po zakonu istisnuti bez suvišnih zašto :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za korupciju u RH koja je sada definitivno postala protuustavna di ktatura. Kako piše jedan kolumnist, HDZ je klasična mafijaška zločinačka organizacija po svakoj ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim da se tamo nalazi bespravna gradnja, nego ukazujem da se radi o zemljištu u vlasništvu Republike Hrvatske. A ne znam da tamo postoje državne instalacije. Imam ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne čestice ...Istina, učinka nije bilo ali ovo je Grad za bespravne graditelje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o kojima sad ne bih polemizirao, on zaista piše detaljnije, ali radi se o nekoliko pojedinih slučajeva (za koje se da primijetiti da imaju nešto zajedničko). Ja ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a možda i ne. Jer prevarili suga u dva mandata. i.imgur.com/ugpioiR.jpg (http://i.imgur.com/ugpioiR.jpg)

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion. Malo ih je bilo koji su ga mogli imati. On ga je imao.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije i pod svojim imenom. Ti s tvojim piskaranjem si irelevantan.

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio pilot,vodio jeobiteljski obrt fotografske radnje, radio na teh. pregledu vozila. dolaskom nove Hrvatske izgradio je novi centaar RIO zaposlio je svoju djecu obzbjedio ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru na koji odgovaraš pišem o potencijalnoj bespravnoj gradnji o kojoj sam čuo. Kao i o mnogim drugim stvarima, čitatelji ovdje o tome mogu pročitati samo od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam se pitao čega će se dosjetiti Gradonačelnica da zamaskira svoja neispunjena izborna obećanja. Kad ona, hrabra kakva već jest, ravno na Plenkovića i Vladu RH! E ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se u mnogo širu problematiku. Od od problema što Hrvatice neće da rađaju, tj. demografije i strahota Istanbulske konvencije do ugroze lista Nobocty i ruske ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu politiku države... valjda je bespravna gradnja riješena pa se ide dalje dok ima elana... ... načuo sam da se sprema novi krug izgradnje uz more na području ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom, što se dobije za rad; ili nagrada, plaća, nadnica, beriva, primanja, odnosno razlika između kupovne i prodajne cijene, ono što se dobije trgujući; dobit.S bolom u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi li nepismen ili namjerno griješiš, ali citirani dio teksta je bez prijevoda nerazumljiv. Naime, semantička značenja navodnih znakova su sljedeća: Izravni citat: Kada ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod prijetnjom sile i utamnjičenja biti oduzet onima koji su taj novac zaradili. Razočaran sam vašim stavom o opravdanosti tog harača i svrstavanjem uz HDZ Andreja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno u funkciji Gradonačelnice Grada Mali Lošinj. Svakako je zabrinjavajuće. Jedan ugledni političar, rekao je: VLAST SE MOŽE IZGUBITI ALI OBRAZ NE! Argumentaciju ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje "glasilo", plaćeno novcem poreznih obveznika. U tom "glasilu" trebao je objavljivati "članke" kojima "nemilice dere" i "ne štedi" HDZ. Tada bi ti iz tog glasila ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime svojih birača iz zajednice Talijana, a za vlastitu korist glasao je protiv opoziva Vlade. Ako doživi mirovinu, imat će mirovinu dva puta veću od prosjeka plaće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno nadoknaditi povećanje paušalnog poreza po krevetu, a planira to učiniti putem poticaja. U slučaju da se zaista odluči na korak koji najavljuje, HDZ-ovka bi se ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi morala znati da je mjerenje temelj svakog vrednovanja. Ali ona je postala političarka. Političarka hadezeovskog kova :sad:

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Dragi Aleksandar 06.12.2024 08:15
    Aleksandar veliki
    Dragi Aleksandar je dao mjerljiv doprinos gradonačelnici da se dokopa vlasti na otoku. Uključio je svu tazbinu da joj drži štangu dok pozira s osobama koje primaju raznorazna priznanja s kojima ona nema nikakve veze. Otočanima je dao nemjerljiv doprinos ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim da ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Dragi Aleksandar 06.12.2024 08:15
    Aleksandar veliki
    Dragi Aleksandar je dao mjerljiv doprinos gradonačelnici da se dokopa vlasti na otoku.