Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Nedić prijavljuje Ivkovića zbog prijetnji vijećnicima

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

folklorPredsjednik lošinjskog Gradskog vijeća, Anto Nedić, o prijetnjama koje predsjednik Gradske organizacije HSLS-a Rudolf Ivković upućuje vijećnicima, izvijestit će državno odvjetništvo i druga nadležna državna tijela. Povod toj reakciji, kako u priopćenju pojašnjava Nedić, su reakcije Ivkovića na press konferencijama, ali i u osobnim kontaktima s vijećnicima

– Na konferencijama za novinare, koje je vodio predsjednik lošinjskog HSLS-a Rudolf Ivković, iznesen je veliki broj neistina, proizvoljnih ocjena i zlonamjernih kritika u odnosu na poteze aktualne većine na vlasti, što se može svesti na politički folklor i nastojanja da skrene pozornost na sebe i svoju nezavidnu političku poziciju u Gradu Malom Lošinju. Naime, poziciju svake stranke u političkom životu određuju birači, a g. Ivković će imati uskoro priliku građanima ponuditi svoju viziju i razvojnu perspektivu otočja. Pravo je svakog građanina da lokalnoj vlasti upućuje kritike za poteze koje povlači. Kritiziranje postupaka vlasti i oporbe na demagoškoj razini, bez ikakve ozbiljne analize i činjenica, s ozbiljnim prijetnjama vijećnicima koji čine vladajuću koaliciju, ali i dijelu oporbe, konkretno SDP-u, postalo je svrha samoj sebi.

Smiješna situacija

HSLS i Ivković svoje političko djelovanje svodi na tiskovne konferencije kojima vrši prisilu i prijetnje prema gradskim vijećnicima. Prijetnjama kaznenim progonom zbog donošenja odluka u Vijeću, napadanjem vijećnika po ulicama prijeteći im zbog odluka koje donosi lokalni parlament, podliježe sankcioniranju sukladno Kaznenom zakonu članku 128. i 129. Kao predsjednik Vijeća dužan sam osigurati uvjete za normalan i slobodan rad svakoga vijećnika, jer vijećnici predstavljaju građane koji su im na izborima dali povjerenje da u njihovo ime donose odluke.

Građani Malog Lošinja nisu Ivkoviću dali mandat da odlučuje i vodi grad, a priliku zatražiti povjerenje od njih imat će na lokalnim izborima. Bit će zanimljivo vidjeti što će to sadržavati njegov program. Da paradoks bude veći, Ivković nije prošao izborni ispit pa imamo smiješnu situaciju da netko kome građani nisu dali povjerenje odriče pravo onima koji su dobili mandat od građana, petnaestorici vijećnika, gradonačelniku i zamjenici, da obavljaju ustavom, zakonom i statutom određenu funkciju.

Primitivno ponašanje

Prijetnjama koje upućuje legalno izabranim vijećnicima putem press konferencija, kao i u osobnim kontaktima, Ivković čini kazneno djelo prisile i prijetnje što je ne samo nedopustivo i kažnjivo nego je u političkom smislu krajnje primitivno ponašanje, navodi Nedić te nastavlja:

– Svi koji obnašaju javne funkcije podložni su kritici javnosti i nadzoru državnih nadzornih tijela i službi, od USKOK-a do državne revizije, ali konačan sud o radu vijećnika i gradonačelnika dat će građani na idućim lokalnim izborima. Na svu sreću građani Lošinja imaju visok demokratski standard koji sam kao predsjednik Vijeća potpuno svjestan, kao i svi gradski vijećnici. Stoga sam uvjeren da će građani, uvažavajući sve okolnosti u kojima se nalazi Hrvatska, Županija i Grad, ali i cijeli EU, kada se donose teške i nepopularne odluke, znati odlučiti u interesu većine i cjelokupnog lošinjskog otočja.

Svatko tko želi obavljati javne dužnosti mora uvažavati volju građana i može od njih zatražiti povjerenje na lokalnim izborima. Odgovarati na neargumentirane, zlonamjerne i paušalne objede na razini malomišćanskih tračeva koji je očigledno najveći politički doseg lokalnog HSLS-a bilo bi besmisleno i gubljenje vremena, navodi predsjednik lošinjskog Vijeća Anto Nedić.

Ivković: Ne prijetim, već iznosim istinu

Rudolfa Ivkovića pitali smo kako komentira najave Ante Nedića da će ga prijaviti državnom odvjetništvu zbog prijetnji i pritisaka na vijećnike, kao i da HSLS, odnosno on, nije dobio povjerenje građana te da iznosi zlonamjerne i paušalne objede, Ivković kaže:

– Vijećnicima ne prijetim, već javno, na press konferencijama iznosim istinu. Ako je prijetnja moja rečenica da ćemo preispitati odluke vlasti i one štetne poništiti, ili da je SDP u službi HDZ-a, neka predsjednik Vijeća i SDP dokažu argumentima da je to neistina. Ne bojim se prijava Državnom odvjetništvu i milijardu posto sam siguran da će prijava biti odbačena te da će mi Nedić tako otvoriti vrata da ja protiv njega pokrenem postupak za lažno prijavljivanje.

Predsjednik Vijeća meni i HSLS-u osporava povjerenje građana, a ja podsjećam da je 2009. HDZ u koaliciji s HSLS-om, HSS-om i HKDU-om dobio vlast u Malom Lošinju, a da stvar bude bolja, HSLS temeljem činjenice da je u Vijeće ušao jedan naš vijećnik i dalje dobiva mjesečnu naknadu, pa se pitam kako to da Nedić smatra kako nemamo podršku građana, a istovremeno dobivamo naknadu kao stranka koja je na izborima ušla u Vijeće. Mi smo izašli iz koalicije jer se nismo slagali s načinom na koji HDZ radi, a naš vijećnik je nakon te odluke prešao u nezavisne, ali zapravo u službu HDZ-a.

Najavom da će me zbog javno iznesenog mišljenja i stava, koje naziva prijetnjama, prijaviti državnom odvjetništvu, Anto Nedić, predsjednik Gradskog vijeća i lošinjskog HDZ-a poručuje kako on zapravo shvaća demokraciju, zaključuje Ivković.

(Ira Cupać Marković)

Komentari: 

0 0 # .... 2012-08-02 10:00
NEDIĆ-čitaj-SARIĆ.
A koga je to Ivković napao od vijećnika.U tekstu se ne vidi.
Prekjučer me u gradu sreo ČIKABE,i ja sam mu kazao da ne pljuje po podu a on mi je rekao da će mi podnijeti kaznenu prijavu,jer sam ga napao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rudi - čitaj - Liliapp 2012-08-02 11:56
A kako to gradska vlast radi protiv graðana, jer iz Ivkovićeve presice se ne vidi. Jeli on razgovarao sa svim graðanima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ..,,, 2012-08-02 12:10
Slažem se sa app.Točno ni iz presice rudija se ne vidi da vlast radi loše.I neka Nedić podnese kaznenu prijavu protiv Rudija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..SDP 2012-08-02 12:45
I u prošlom sazivu Sabora RH,kada su SDP-ovci napadali Vladu iz njihovih napada se nije vidjelo da HDZ radi loše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 13:43
Prema rudiju loše je to sto grad potpisuje ugovore s apn i sto je cijena stana 650 e a to je po njemu previše. Dakle trebalo bi pokloniti stanove. Može samo neka rudi kaže tko će to platiti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 13:45
I zašto? Reci Rudi nešto konstruktivno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pos 2012-08-02 13:52
Rudi naprosto lupeta. Cijenu od 650 € proglašava previsokom, ali ničim to ne dokazuje. Na primjer, cijenama POS stanova u drugim gradovima Hrvatske. I onda kaže da govori istinu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 13:53
Kako Rudi misli ponistiti štetne odluke? tako Rudi shvaća demokraciju. zamjenio je demokraciju s revolucijom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 13:58
Preispitat ce Rudi odluke grada prema kojima je dužan 800.000 kuna za najamninu i toliko komunalnog doprinosa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lisac 2012-08-02 13:58
Pa vratit če rivu Priko u prethodno stanje, Rusu vratiti deset milja, itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 14:00
I Rivu losinjskih kapetana i Lili na mjesto procelnice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 14:23
Rudi zar ti nije dovoljno 100 posto sigurnosti da će prijava biti odbacena. Milijardu posto? Malo smo se uplasili?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Postotak sigurnosti 2012-08-02 14:31
Iako je uvjeren milijardu posto da ne prijeti ipak je u komentaru presutio da je najavio i kaznenu odgovornost postojeće vlasti. Prvi put da u javnom nastupu nije prozvao USKOK. Radi malo guza? A milijardu posto je siguran
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?fuki 2012-08-02 14:51
Baš me zanima ko će tu izvuć tanji kraj. A i zanima me ako do suda i doðe (u šta sumnjam) kolika govna će isplivati. Ipak na kraju hadezeju se ne isplati da govna poplivaju. A vas par koliko serete po rudiju da ste čitali novi list redovito našli biste odgovore na svoja pitanja. U više navrata se pisalo tko , što i kakve nepravilnosti rade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # app 2012-08-02 15:04
Fuki, pričaš gluposti. To što je Rudi govorio za Novi list samo po sebi ne znači da su se zaista radile nepravilnosti. Tu tvrdnju treba dokazati činjenicama. Rudi sad kaže "na press konferencijama iznosim istinu" i "neka predsjednik Vijeća i SDP dokažu argumentima da je to neistina". Jadni mali Rudi ne zna da nitko nije dužan dokazivati da je neistina to što on govori. On je dužan dokazati da je to istina. Pa nek na sudu dokaže da je istina da gradska vlast radi protiv graðana ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ha ha haargumenti 2012-08-02 15:23
Ha ha ha, istina je i što Rudi lupeta da je šest čačićevih stanova u Velom prodano. To se lako može provijeriti da je samo jedna garsonijera prodana. Rudi previše si proziran i lupetaš samo gluposti bez argumenata, ali takav si lik, daj više reci nešto konkretno ili šuti i ne lupetaj gluposti, jer o tvojim dugovima i vrapci na grani pričaju. I Hypo banka je legla na tvoj centar na Kalvariji, pričaj malo o tome...dužan si svim izvoðačima radova...dalo bi se tako nabrajati u nedogled...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zainteresiranšjor 2013-03-09 20:51
ima li još stanova za prodaju tamo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kmk 2012-08-02 15:24
Baš me zanima kako će Rudi dokazati da je istina da SDP se deklarira kao oporba, a zapravo radi po uputama HDZ-a. Pa to se može reći i za SDP u Saboru u svezi s pristupanjem EU. Ali tako mu treba kad je pristao biti bombaš samoubojica u korist ambiciozne Lili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ...zmn 2012-08-02 15:43
Pao je nalog vrha HDZ da se na sve moguće načine popljuje i ospori govor Rudia.Nije ovdje riječ o Rudiu nego da će ga Anto Nedić tužiti za uznemiravanje vijećnika.Netko je iz HDZ-a naredio da svi koji rade u Gradu i na mjestima koje pokriva grad da se krene sa pljuvačnicom protiv RudiaPogledajte samo komentare i u koje vrijeme se pišu.Nakon završetka radnog vremena komentari prestaju,jer svi HDZ ovci idu doma..A koji je faktor Rudi u našem gradu.Svaki nezadovoljni graðanin Lošinja je Rudi,a Rudi ima snage da to i javno kaže.90% ljudi oko Garia priča protiv njega,ali po pravilima partije svi mu se uvlače u guzicu i tapšaju po ramenu da je najpametniji.Ka da gari izgubi izbore svi će se našutavati s Gariem kao što i sada nigdje nema Balije.Pogledaj te stvarnosti u oči i počnite razmišljati svojom glavom,a ne glavom onih koji vas prave budalama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-02 16:46
Sprema se koalicija SDP - HNS - IDS - Laburisti - HSLS!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # oggi 2012-08-02 16:52
Daj ne budali, zmn. Do nedavno je Rudi virio iz šupka hadazenjerama jer su mu sredili da preuzme HSLS. Od stranke je napravio privatnu prćiju, a kad nije dobio sve što je tražio za sebe osobno izaša je iz koalicije, otjerao neposlušne članove i sad se pravi velikom poštenjačinom. Od stranke je napravio privatni obrt i javnosti prodaje tračeve koji mu se obijaju o glavu i bez da ga se tuži sudu, jer ništa nije dokazao. To bi trebalo dojaviti središnjici HSLS-a jer im samo nanosi štetu. A svaki nezadovoljni graðanin Lošinja ipak nije Rudi jer nisu baš svi nezadovoljni graðani Lošinja frustrirana tračerska naklapala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JOKE 2012-08-02 18:12
Ljudi, kada je o koalicijama riječ onda bi to moglo izgledati i ovako: Hdz-ladonja-Pgs -HSU-HSS - Hkdu i HSP. Baš bi bilo zanimljivo vidjeti taj okršaj. A pobjednik se unaprijed zna. Baričević-Dakić .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ... 2012-08-02 18:20
Koliko se napada Rudija ,toliko je očito da ga se boje jer je previše kriminala u gospodarenju gradskom imovinom, ako počnemo samo od besplatnog ustupanja terase kumu državnog inspektorata ,pa nastavimo sa namještenim natječajima i zapošljavanjem podobnih,ne trebamo ni ići na krupnije stvari da bi bilo očito da ovakva gradska vlast ne bi opstala ni jedan dan nigdje osim kod nas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-02 18:28
Na Lošinju nema HSP-a službeno, ima ABH
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..znm 2012-08-02 18:31
Oggi(neću nastaviti...)
Ma tko su uopće ti rudi gariji nedići sarići lilići....
Što oni predstavljaju u ovom gradu.Samo neradnici i ðabalebaroši se skupljaju oko tih likova nebi li im ti likovi bacili malo mrvica sa svadbenog stola.I tako ti jadni ðabalebaroši koji tvrde da nema kriminala i da je sve ispravno zadovoljni mrvicama koje skupljaju po podu hrane se i aplaudiraju ljudima koji će sutra završiti ne na stup srama nego u "sobata za kukulele".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ...bb 2012-08-02 18:38
Osobno sam vidio jedan dokument na temelju kojega je isplaćena pozamašna svota novca gospodinu Borisu Badurine,od strane Grada koji je potpisao Gari Cappelli.Porez po tom dokumentu je bila obveza Grada koji je uplatio i sva davanja za gospodina vijećnika Borisa Badurinu.Koji je on stručnjak i što je to njemu mogao grad isplatiti i za koji posao?
E tu je Rudi u pravu što otkriva te malverzacije,je r taj novac je novac svih nas pa i vas koji štitite taj kriminal.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rudi I. 2012-08-02 18:46
Osobno sam vidio kao bb opći s kozom. Doduše moguće je da je i muzao kozu ali nema veze,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # picaman 2012-08-02 19:01
A meni osobno se ukazala Gospa na pici u Koralu. Pojeo sam je pa ne mogu dokazati ali vjerujte mi na časnu rječ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GospaSP 2012-08-02 19:44
ahahaaaa ,
ovako se odavno nisam nasmijao

Zašto na ove stranice ne stave like ?
Ti i ovaj iznad zaslužujete ih bar 10
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2012-08-02 20:06
Meni se ukazala financiska policija.Majke mi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Je li blesavo pažljivo čitati Rudija?Guest 2012-08-02 20:11
Ljudi ajmo pomno čitati šta Rudi govori. Sve je to nesuvislo nepovezano a posljedica njegovog intelektualnog kapaciteta i nemogućnosti da izrazi ono što mu je Lili rekla. Npr. što znači rečenica iz komentara na priopćenje: "Vijećnicima ne prijetim, već javno, na press konferencijama iznosim istinu. Ako je prijetnja moja rečenica da ćemo preispitati odluke vlasti i one štetne poništiti, ili da je SDP u službi HDZ-a, neka predsjednik Vijeća i SDP dokažu argumentima da je to neistina." Kaže Rudi je ne prijetim već javno iznosim istinu. Koju istinu i što to on tvrdi? Ne objašnjava, valjda svi znamo na koju istinu on misli. Pa nastavlja: "Ako je prijetnja moja rečenica da ćemo preispitati odluke vlasti i one štetne poništiti, ili da je SDP u službi HDZ-a, neka predsjednik Vijeća i SDP dokažu argumentima da je to neistina." Dakle netko drugi treba dokazati da je neistina ono što on planira napraviti (poništavati odluke i kazneno goniti) ili neka vlast dokaže argumentima da je neistina da je SDP u službi HDZ-a. Dakle ako se te dvije besmislene tvrdnje ne mogu opovrgnuti onda je ne prijetim. Njegova sljedba to vjerojatno razumije, ja ne. Moguće da bi s 4,5 promila alkohola u krvi to shvatio.

Iako je milijardu poto siguran da ga se neće procesuirati za kazneno djelo prijetnje u komentaru na priopćenje izbjegao je ponoviti prijetnju da će kazneno goniti sadašnju vlast već kaže “...da ćemo preispitati odluke vlasti i one štetne poništiti a ispušta prijetnju kazenim progonom. Gdje je ispala prijetnja kaznenim progonom, odnosno hrabrost.

Rudijeva uvrnuta logika kaže da je HSLS parlamentarna stranka iako nema predstavnika u GV jer prima od grada mjesečnu naknadu i to po njemu znači da imaju povjerenje graðana. Dakle ne opovrgava tvrdnju da HSLS nije zastupljen u vijeću suprotnom tvrdnjom npr. da je zastupnik taj i taj član HSLS-a nego je dokaz za to samo njegova nedokazana a vjerojatno i lažna tvrdnja da od Grada Malog Lošinja HSLS dobiva mjesečnu naknadu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 20:18
I sokol Marić je bio uvjeren da nije prijetio pa je završio u pritvoru. Tko drugome zove Uskok, Uskok njemu doðe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Komentira:Je li blesavo..... 2012-08-02 20:42
Bože dragi hvala ti što takve budale napadaju Rudia.Ljudi dragi takvim glupim analizama samo dižete rejting Rudiju.Šta mislite da su obični graðani koji nemaju ni za kruh budale koji bi vam trebali dati glas na izborima.A ovdje se redom javljaju ljudi iz HDZ koji po stranačkoj direktivi pišu,a i oni ne vole ove koji im dirigiraju.Baš je veselo na ovom portalu.Ajmoooo o narode.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 20:49
Mislim da je prethodni komenator koji tvrdi da budale napadaju Rudija onaj bb koji opći s kozom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # istina što je to?austrijc 2012-08-02 20:49
da li je istina da je boris badurina u vlasništvu gradskih parcela na kalvariji?
da li je istina ako se kaže da se je cigo zaposlio u gradu na mjesto šofera i da vozi sina od garija u zg na školu?
da li je istina da je milan mužić bio zaposlenu vodovodu?
da li je istina da je vodanović u vodovodu?
da li je istina da se nije ni jedan stan napravio osim na opskrbnom centru?
da li je istina da ovaj portal dobiva gradske novce da bi postojao?
da li je istina da goleš napada gradsku vlast?
da li je istina da je grad bez dugova?
da li je istina da ima 50 zaposlenih u gradu više nego prije 8 godina?
da li je istina da je na parkiralištu na novoj rivi naplatna kućica naopako već godinu dana?
da li je grad posran od psećjih i ljudkih govana?
....

[cenzurirano] vas rudi ako vam to on mora reći
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .. 2012-08-02 20:57
Citat:
da li je istina da je milan mužić bio zaposlenu vodovodu?
Istina je. A u odluci da ga se zaposli sudjelovao je i Rudi i zahvaljujući tome postao je dogradonačelnik .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 21:09
Ma nije Rudi, on je dokazana poštenjačina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Visuljak meðu nogama 2012-08-02 21:44
Da bar koristite vlastita imena, drugačije bi ste se izražavali siguran sam! :-))) :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2012-08-02 21:50
A pazili bi i što nazivaju istinom ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-02 23:42
Lošinj je u k...u kad jedan šarlatan Rudi poštenjačina i jedna manipulatorica i lažljivica poznatija kao Lili IQ uz pomoć etičnih novinara Marte s radio Mileve i ICM iz Novog Lista hoće doći na vlast.
Strašno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Biti glup i bijesanGuest 2012-08-02 23:58
Čovjek koji se potpisuje kao Visuljak meðu nogama zamjera drugima što ne koriste vlastita imena. Imaju li Rudi i Lili barem nekog normalnog koji može nešto suvislo napisati. Mislim da će i Admin biti prijavljen Uskoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..Tsunami 2012-08-03 09:55
Gradsko vijeće pod presijedanje predsjednika Anta Nedića će uskoro proglasiti elementarnu nepogodu.Pojavi o se tsunami pod imenom Rudi.Elementarn a nepogoda će biti izglasana jednoglasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZeroZero 2012-08-03 10:31
Ma vi ste svi debili kad pišete o tom kretenu Rudiju , on će si još umisliti da je on neka marka a on je jedna obična politička i moralna 0 (nula)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 10:36
Konačno se slažem s Rudijevom sljedbom. Rudi je Taunami odnosno elementarna nepogoda za Mali Losinj
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Medici 2012-08-03 10:40
Tsunami nastaje zbog tektonskih poremecaja u Zemljinoj kori. Tsunami Rudi je nastao zbog psihičkih poremećaja u sivoj kori njegovog mozga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2012-08-03 10:42
Ljudi mu se raduju koliko i tsunamiju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za ruletarule 2012-08-03 11:17
Nova gradonačelnica biti će Ljilja IQ. Zamjenik će biti Franko Vodanović (zbog koalicije SDP-a i HNS-a) Predsjednik gradskog vijeća biti će Vera Buljat Lovrić (zbog koalicije SDP-HNS-Pgs). U vijeću će biti još Massimo Banić, Kušeta mlaði,(Pgs), Milan Pejić, Mirko Brkanlić, Dragomir Fatuta (SDP), Andrino Maglievaz (IDS), Mario Hofman, Robert Nikolić i Elvis Živković (HNS), ukupno 9, dakle većina. Hdz će dobiti 3 mjesta u vijeću, jedno ABH, i dva nezavisna vijećnika. Dakle ovdje ne vidim Rudija, jednostavno nema prostora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # čitatelj 2012-08-03 11:27
Ovdje ima dobrih komentara, duhovitih, pronicljivih, informativnih, ali i smješnih. Nažalost ima i onih puni mržnje i zlobe, diskreditirajuć ih, punih destrukcijom. Svi imaju priliku reći što žele, osjećaju i što im padne na pamet. Ipak, stvarnost je uvijek negdje izmeðu svega ovoga. Zato su izbori najbolji pokazatelj. Da li Cappeli i vladajuća koalicija i dalje ima povjerenje lošinjana upravo će pokazati izbori. Kako god koalicija s HDZ-om (po svim komentarima do sada loše stoji i zbog silnog kriminala i lopovluka kojeg je ta stranka počinila), kada Kukuriku koalicija uvede porez na imovinu od 01.01.2013. to će pogoditi jako puno domaćih ljudi na otoku koji imaju starine po selima, neobraðenu zemlju ili koji kvadrat viška kuće ili apartmana. Zbog toga će raspoloženje ljudi prema Kukuriku biti odbojnije. I tu ovi iz HDZ-a imaju realnu šansu-. A da o kasama povezanim s poreznom upravom od 01.1.2013. , gdje naši ugostitelji neće moći više krasti prikazivajući prihode na razili od 25-30%, objektivno će odium ići na Kukuriku koaliciju. I to će odlučivati. Zato Rudi ovdje nije bitan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # odgovor će stićikomiterna 2012-08-03 11:44
Hdz još nije uzvratio udarac. Rudi se zavarava ako misli da ćemu oni ostati dužni. Nedićevo obraćanje na jedan kulturan način je samo paravan kada krenu. Koliko će prijava otići s Lošinja u vezi Rudija od načina kupovine propalog graðevinara (privatizacijsk i kriminal po zakonu ne zastarijeva), pa kroz cijelu investiciju, dugove. A još dugovi prema gradu, privatnim tvrtkama i fizičkim osobama. Sve to će ići u opticaj kada tajming bude najpovoljniji. A Lilja IQ, njen dosje sa svim ugovorima koje je u ime i za račun Danka Končara, odnosno njegovog poduzeća sklapala za zemljišta po Punta Križi (s članovima svoje šire ) obitelji po uzoru na Vinku Cetinski, naravno po višestruko većim cijenama nego bi se za isto moglo inače kupiti, čime je evidnetno oštetila poslodavca za kojega je radila. I to će izaći vani, ugovori, imena, cijene, ukupni iznosi, kao i usporedba s onim cijenama po kojima je prodavao grad, , ali i Končaru osobno u tajmingu koji bude za to najpovoljniji. Dakle ne treba podcijeniti sposobnost političara u hdz-u da snažno uzvrate, bar se tako prića po gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ličanin 2012-08-03 11:46
Kada je Rudi otišao s mjesta dogradonačelnik a Maloga Lošinja svi zaposlenici su plakali.
Od sreće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # macmalić 2012-08-03 12:20
Rule, sve si dobro prognozirao, samo nisi naveo imena vijećnika iz Hdzea. A to će biti: Turkaljica, Šepuka i Antičević. Ostali, nazad u Bosnu. He,he,he....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2012-08-03 12:21
Mislim da ovdje počinje biti sve jasnije.Najviše napadaju HDZ ovci i to je očita panika u tim redovima,jer će isplivati govna na površinu.Očito i ovdje ima neka "FIMI media" koju će USKOK otkrit,a onda su na redu:Zna se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-03 12:46
Vezano za koaliciju, priprema se jaka desna snaga, pregovori su navodno već počeli. To uključuje ABH - HKDU i neka poznata imena, sve bez mrlje u prošlosti. Slažem se da je SDP u prednosti ali više na državnoj razini nego na lokalnoj. Slažem se i da HDZ zna uzvratiti udarac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 13:26
ovom je gradu odavno potrebna jedna jaka desna oporba
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ÐUBRAD !!!Inge 2012-08-03 14:07
Na poreznoj listi srama nalazi se i sama - poreznica

Link Text (www.jutarnji.hr/.../1045173)

U jednoj ruci kanistar u drugoj šibice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 14:47
Ministar Hajdaš Dončić raspustio Upravno vijeće luke Split zbog nerada. Mislim da bi legalist trebao i nejga upoznati sa slučajem luke Mali Lošinj. Koncept odluke već ima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zvrk 2012-08-03 15:12
E moj rule, lijepo si ti složio sastav viječa. A što misliš na ovo. Gari Cappelli : gradonačelnik,
Elvis Živković : dogradonačelnik , Andrino Maglievaz predsjednik GV, Anto Nedić i Živko Zuber potpresjednici, vjećnici Siniša DB, BB, ...... Ukupno 12 od 15 VEĆina uska ali većina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Molim pojašnjepero 2012-08-03 15:25
Što, Lili IQ radila za Končara. Znam da je bila Garijeva pročelnica odgovorna za prostorno planiranje. Tražio sam od nje da uvrsti i moje zemljište u graðevinsko jer se nalazi uz granicu grað. obuhvata meðutim ništa, ali zato vrlim poduzetnicima da ih neimenujem stavila je unutra. Sad kužim zašto je zovu LILI IQ. Meðutim poznato mi je da joj e Rudi dao otkaz u Gradu, pa me ti vaši komentari doista zbunjuju. Ljudi moji tu se nezna tko koga j....
kao u onoj seriji , mislim da se zvala Dinastija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bit će frkeKara Marko 2012-08-03 15:31
A kada za godinu dana , karamarko preuzme vlast u državi svi će ovi štakori sami davati ostavke i tražiti razrešenja a neka fina gospoda će se opet uvlačiti u d... Gariu, Nediću i ostalima.... Okreće se kolo sreće
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ugledni neuglednik 2012-08-03 15:36
U svezi Ingrid kaže se u članku "Osim toga, riječ je o uglednoj lošinjskoj obitelji ...". Znači, postoje i neugledne lošinjske obitelji kao što je moja. Imam fakultet, skromnu plaću i član sam neugledne lošinjske obitelji, koja se ne nalazi na listi poreznih dužnika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .... 2012-08-03 15:40
Opet komentari istih lumena koje je Gari natjerao da pišu dok su na poslu.To mi već pomalo sliči na dragog voðu iz Sj.Koreje.A mislim da Gari i Kim Jong Il imaju istog frizera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 15:46
Ima jedna lumenica koja za vrijeme svoga radnog vremena u Općini stalno hvali Rudia kao Spasitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .... 2012-08-03 15:58
Hval Bogu još sat vremena pa idem doma i neću morat pisati protivRudia sve do ponedjeljka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 16:08
Prije mislim da ćeš ti biti s njim ovaj vikend. golupčići
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 16:12
A ja ću hvaliti Rudia i preko vikenda. To je humanitarni rad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nisam znaozvrk 2012-08-03 16:18
Nisam znao da Rafael šiša i Kim Jong il-a. Ali znakovito koliko ti je on prirastao srcu pa ga već deseti put spominješ na ovom portalu. Vidjećeš da će se komentari nastaviti i dalje. Znaš zašto. Zato što su svi u ovom gradu ludi za Rudijem. Posebno oni koju su snjim ušli u posao (vlasnici posl. prostora u poslovnoj zgradi), a tek ljudi u malim mjestima:Beleju i Ustrinama gdje sve neistomišljenik e terorizira svojim prijetnjama a to je usavršio vrhunski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rambo 2012-08-03 16:22
Da je teror prijetnjama usavršio vrhunski pokazuje i to što prijeti poslodavcima supruga svojih političkih protivnika da će ih prijaviti financijskoj inspekciji, Uskoku, biskupu i šta ja znam kome sve ne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nije to o RudijuGuest 2012-08-03 17:26
Ja mislim da bi netko Rudiju i njegovoj sljedbi trebao objasniti da se o Rudiju puno piše i priča ne zato što je on važna, kvalitetna, vrijedna ili politički jaka osoba. On je zanimljiv kao fenomen. Dakle osoba koja ima izrazitih psihičkih problema koja je lječeni alkoholičar koji je nakon izlječenja u stalnim poslovnim promašajima ( pčele, trgovina meda, graðevina, trgovina graðevinskim materijalom) s puno obiteljskih problema a zbog čega mu se manje više cijeli grad smije ili žali svejedno- silno želi biti odnosno uvjeren je da će biti gradonačelnik. Takvom osobom-atomskom bombom upavljaju iz zavjetrine hinjski Lili IQ i plastični anðeo. Njihova bolesna ideja je da će Rudi ekspolodirati i od grada napraviti slučaj kako bi u općoj političkoj konfuziji oni isplivali. Jako nisko od njih. Meni je Rudja žao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kalif umjesto kalifaIznogud 2012-08-03 19:32
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ingra 2012-08-03 23:50
Jel gospoða Lekić iz porezne iz kradezea? Ništa novo. A gdje bi drugdje uopće mogla biti? Ugledna lošinjska obitelj u kradezeu. Sramota, prokleti kradezeovci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-03 23:59
Kažu mi da je u SDP ali ja to ne vjerujem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 00:01
To je nova pavednost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..KZ 2012-08-04 10:27
Ovaj će portal uskoro biti zatvoren odlukom suda.Priprema se Kaznena prijava protiv vlasnika portala,jer održavanje ovog portala stvara mržnju prema odreðenim ljudima koji se ovdje spominju,a onaj tko kleveće je "nepoznat".To je kazneno djelo po Hrvatskom Kaznenom zakonu,jer svatko tko je napadnut i vrijeðan,mora imati priliku da se brani,a nemože se braniti od nepoznate osobe koja se krije iz nepoznatog nicka.
Konkretno u tekstu koji je povod ovoj stranici radi se o napadu Rudolfa Ivkovića na čak neke nespomenute vijećnike koje brani gospodin Nedić.I tu je stvar čista.Zna se tko vrijeða i tko koga brani.Na ovim stranicama stalno se pljuuje po Gariu,Lili,Rudi i mnogi ostali,a vrijeðalica se krije pod krivim i nepoznatim nickom,kojeg štiti Administrator(v lasnik portala).Gospod ine Administratore, koja je svrha ovog vašeg portala?Da se naslaðujete iza kurvinih sinova koji nemaju muda da se predstave i na taj način vrijeðaju gradonačelnika, vijećnike,polit ičare.To je nedopustivo i bit će vam zabranjeno na takav način voditi ovaj portal.Ovakvi portali se u civiliziranom svijetu održavaju tako da osoba koja želi komentirati neke dogaðaje,prije komentara se mora logirati sa punim podacima i adresom,a tek tada se može pojaviti pod nekim imenom,tako da kada netko bude nekorektno prozvan i vrijeðan može dobiti odgovor tko ga je vrijeðao,a ne ovako kako vi to činite naslaðivanbjem kada se vrijeða garia ili Rudia ili bilo koga.Ovu sapunicu pratimo nas nekoliko odvjenika,i došli smo do saznanja da vas upozorimo kako morate promijeniti način rada i da se prilagodite radu kao što to rade i ostali portali gdje se graðani mogu javljati sa svojim komentarima,ali nesmiju vrijeðati.Nemoj te se igrati jer i mi odvjetnici znamo nešto o ovim poslovima,pa vas za sada upozoravamo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..iksipsilon 2012-08-04 11:41
Zamislite da nacionalnoj razini postoji oavkav portal gdje bi graðani mogli vrijeðati kako se tko sjeti,Saborske zastupnike,član ove Vlade ili bilo koga drugoga,i to pod nekim lažnim imenom.Koliko bi trajao taj portal?
Bravo KZ!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kvazi 2012-08-04 11:43
Ovi kvazi odvjetnici zbunjuju. Prvo tvrde da će portal uskoro biti zatvoren odlukom suda iako se tek priprema kaznena prijava (s velikim K da naglasi ozbiljnost) iako oni tek prate ovu sapunicu (pravnički termin) i upozoravaju vlasnika (zašto ne urednika) da promjeni ponašanje i da se ne igra. Neovisno o tome što nisu napravili ništa osim pokazali frustriranost već znaju da će biti odlukom suda portal zatvoren. A barem bi ti Rudi trebao znati da i kad bi bilo bilobkakve parnice to sigurno ne bi bilo tako skoro. To te na kraju i spašava.

Mogu se složiti da nije ugodno Rudiju čitati komentare o sebi nepoznatih ljudi ali nije istina da se on ne može braniti od nepoznate osobe. To i radi na ovim stranicama ali neuspješno i zato ova frustracija. Ali on je zadnji koje ima pravo to tražiti (da mu se predstave kritičari) zato što je opće poznato da je on specijalista za pisanje anonimnih kaznenih prijava s nickom GRUPA ZABRINUTIH GRAÐANA LOŠINJA.

U skladu s njegovom u vrnutom logikom on bi se branio od ljudi (pa mora znati koji su) a ne od optužbi ljudi koji ga zbog nečeg napadaju. Neće iznosit argumente protiv napada, nego mu trebaju imana da bi se on branio do njih na način da bih ih onda javno difamirao, prozivao i anonimno prijavljivao.

Rudi jako uživa u svojim presicama u kojima javno bez arguemnata redom optužuje i prijeti kao u ostalom i prethodnom komentaru, a kad dobije samo malo natrag cvili, plače, prijeti. Ono što on radi drugim, drugi njemu ne smiju.

Rudi zašto se uvjek kriješ iz plurala. MI, mi, grupa graðana, zabrinuti graðani....? Daj jednom stani iz sebe i reci ja Rudi Ivković
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FB 2012-08-04 11:49
iksipsilon veli:
Citat:
Zamislite da nacionalnoj razini postoji oavkav portal gdje bi graðani mogli vrijeðati kako se tko sjeti,Saborske zastupnike,članove Vlade ili bilo koga drugoga,i to pod nekim lažnim imenom.Koliko bi trajao taj portal?
Takav portal postoji i zove se Vlada Republike Hrvatske na Facebooku. I još traje :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zvrk 2012-08-04 11:57
Vidio sam jutros Kiki kako naj ja po trgu, milijardu posto se usrao zbog prijetnji famoznog odvjetnika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .... 2012-08-04 12:03
Slažem se sa komentarom KVAZI.
I Rudi i Gari bi htjeli znati tko ih ne voli,pa traže da se ljudi potpisuju punim imenom i prezimenom.Jer uostalom tko napada Rudia?
Plaćenici od Garia.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 12:21
Je, je jako se boji ozbiljnih odvjetnika koji anonimno komentiraju po nickom KZ. Ovi Rudijevi su na intelektualnoj i mentalnoj razini osnovnoškolaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kvazi 2012-08-04 12:33
Odgovor komentatoru koji se slaže samnom. Rudi i Gari nisu isti. Gari ne prijeti vlasnicima portala, ne drži presice u kojima prijeti bez argumenata, ne piše anonimne prijave, ne traži da se ljudi potispuju svojim imenom i sličen ludorije koje izvodi šarlatan Rudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lawyer 2012-08-04 12:40
Po mom iskustvu odvjetnici su najobičniji plaćenici koji su spremni na sve (čak i na laž, a to im je omiljena stilska figura)
u interesu prvo sebe, a onda i svog klijenta.

Inače, postoji jedna urnebesna izreka: Trust me, I am a lawyer.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Šala malaGuest 2012-08-04 12:58
Kako znaš da odvjetnik laže?
Tako što miče usnama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Moje iskustvoVolim Lošinj 2012-08-04 13:09
Na ovim stranicama netko mi je uputio prijetnju koju sam ozbiljno shvatila. Napravila sam prijavu protiv nepoznatog počinitelja. Policija je od administratora stranice dobila IP broj, po kojemu onda policija (ne i administrator) mogu znati koji je to PC. U mojem slučaju otkriven je PC, ali budući da ga koriste dvije osobe (supružnici), onda policija nije znala tko je od njih dvoje autor prijetnje, te nisu mogli protiv njega (nje) podnijeti optužni prijedlog.
Dakle, svaki onaj protiv kojega je na ovim stranicama počinjeno kazneno djelo ima mogućnost napraviti prijavu i doznati o kome se radi. Anonimnost ne ukida odgovornost za izgovorenu riječ, samo malo više otvara prostor slobode. Mislim da je taj prostor potreban, bez obzira na to što nije uvijek jednostavno suočiti se sa svojim odrazom kod anonimne publike.
www.volim-losinj je potrebna i bez obzira na diskurs koji nije uvijek sasvim korektan dobar je pokazatelj stanja i javnog mišljenja u zajednici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..... 2012-08-04 13:10
Kvazi u pravu si.Rudi i Gari se razlikuju.Gari za razliku od Rudia to čini bez presica.Tko je najviše zahebo nas ugostitelje ove godine Rudi ili Gari?Tko nam je uvalio šator,a uplatnice za sva davanja gradu nama,Rudi li Gari?Tko nam je zatvorio grad pa smo morali plaćati sva davanja gradu bez obzira dali smo radili ili ne,Rudi ili Gari?Ti si plaćenik od Garia i ne ovisiš o tvom radu.
Gadovi smrdljivi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 15:26
Na primjedbu da Rudi i Gari nisu isti jer za razliku od Rudija koji drži presice" u kojima prijeti bez argumenata, piše anonimne prijave, traži da se ljudi potispuju svojim imenom" po komentatoru Gari to radi bez presica. To bi značilo da Gari takoðer prijeti bez argumenata, piše anonimne prijave, traži da se ljudi potispuju svojim imenom ali bez presica. A kao dokaz za to je tvrdnja da je Gari (bez presica) " zatvorio grad pa smo morali plaćati sva davanja gradu bez obzira dali smo radili ili ne" .

S obzirm na logičku besmislicu vjerujem da komentator nije ugostitelj već Rudijev sljedbenik koji želi nezadovoljstvo zbog ureðenja Rive Priko ili zbog nepotrebne i pogrešne odluke o postavi šatora na trgu želi pretvoriti u argument za besmislenu tvrdnju da Gari "prijeti bez argumenata, piše anonimne prijave, traži da se ljudi potispuju svojim imenom" i da je isti kao i Rudi.

Takva arguemntacija na Rudijevu žalost prolazi samo kod njegove sljedbe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor KZ-uBlue Ribbon Campaign 2012-08-04 18:56
Pročitaj si ovo i zašuti, jer si očito nov na internetu pa nemaš niti malo pojma o ovim stvarima.

Link Text (eff.org/.../...)

Tekst ti izgleda kao da ga je pisao vodoinstalater, a ne odvjetnik.

I zapamti, anonimno nije zabranjeno, ali je lažno predstavljanje itekako zabranjeno.



Ajd bok.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Anonimno je legitimno 2012-08-04 19:19
Da se pridružim Blue Ribbonu, predlažem anonimnom gospodinu "odvjetniku" pod nadimkom KZ, a koji bi u osnovnoj školi dobio jedinicu iz pravopisa, da pročita članak Anonimno je legitimno. (volim-losinj.org/.../...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Koalicija 2012-08-04 19:29
POLITIKA JE KURVA I ONAJ KOJI SE BOJI ILI MU SMETAJU OPTUŽBE NEKA SE NE BAVI POLITIKOM. NIKAKVO ZATVARANJE PORTALA NEĆE BITI JER NETKO VIŠE NE MOŽE TRPITI ŠTO SE TU PIŠE. NITI JEDAN ZAKON TE NE TJERA DA OVDJE ČITAŠ I KOMENTIRAŠ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...KZ 2012-08-04 19:30
Ma ja se samo zajebavam.Šta se odmah palite.Pa tko bi pametan zatvorio Volim Lošinj?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nepopravljivabagra 2012-08-04 20:00
Jadnog li grada gdije moramo birati izmeðu Rudija i Garija,prvi bi htio kroz politiku rješti svoje dugove,a drugi bi htio i dalje primati proviziju i mito,ustvari isto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 20:06
Nitko pametan ne bi zatvorio Volim Lošinj ali bi Rudi. KZ pokazuje koliko su jadni. nemaju argumente za raspravu pa prijete. Kad shvati da je ispao budala onda se šali. To je Rudijev koncept. App
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2012-08-04 20:10
A imaš li ti bagra kakav dokaz da Gari prima proviziju i mito ili samo lupetaš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Koalicija 2012-08-04 20:16
Ući će u Grad i Rudi (HSLS) i Goleš (SDP) i Gari (HDZ), tu ne možete ništa. Koliko god riječi napisali. Pitanje je samo tko će imati jače koalicije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...pro 2012-08-04 20:19
Ja ipak mislim da bi trebalo razmotriti prijedlog da se ovakav Volim Lošinj zatvori,i da mu se da jedna kulturna dimenzija gdje će se argumentirano raspravljati o problemima Lošinja.Ovako ispada da se ovaj portal zove Volim Rudia,Volim Garia.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...GaRu 2012-08-04 20:39
Predlažem Administratoru da napravi jednu anketu tko je za zatvaranje ovakvog portala a tko nije.Jedna vrsta referenduma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kulturna dimenzija ...Administrator 2012-08-04 20:47
pro je napisao/napisal a:
Citat:
... mislim da bi trebalo razmotriti prijedlog da se ovakav Volim Lošinj zatvori, i da mu se da jedna kulturna dimenzija gdje će se argumentirano raspravljati o problemima Lošinja.
Kulturnu dimenziju i argumentiranost raspravama daju sami posjetitelji. Kad administrator ne bi uklanjao neke komentare, dojam o kulturi pojedinih posjetitelja bio bi mnogo porazniji.

Povodom pete obljetnice uspostavljanja stranice objavili smo kratak osvrt na taj problem, a zbog prijetnji pokretanja postupka za zatvaranje ponovit ćemo cijeli osvrt na dosadašnji rad i povodom šeste obljetnice za tri dana:

Samo postojanje ove stranice, komunikacijski diskurs i najviše mogućnost anonimnog pisanja izazvali su mnogo frustracija, ljutnji i otvorenih pokuda, od anonimnih komentatora učesnika pa do komentara u „pravom tisku“, koji se takoðer prepoznao metom kritika. Anonimnost komentatora omogućila je ponekad krajnje neciviliziran i osoban diskurs, ponekad vrlo agresivne i niske napade, ali pretežno anonimnost je omogućila svježinu, britkost, iskrenost i beskompromisnos t iskaza.

Nestankom javnih tribina, graðanskih skupova i opozicijskih političkih stranaka, volim-losinj.or g je ostao jedini oblik komuniciranja kojim je moguće dati kritiku, poslati prijedlog, nasmijati se gluposti, prokazati neispravno, a sve to bez straha od izlaganja odmazdi u malom mjestu punom licemjerja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-04 22:00
Podržavam rad portala iako bi stvarno bilo lijepo ukloniti anonimne komentare i uvesti komentare logirane preko facebook profila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....pušmipuli 2012-08-04 22:19
Bravo admine!! Iako sam i sam ponekad bio "obrisan" podržavam admina u njegovom radu i trudu da ova stranica bude i ostane zanimljiva sa potrebnom dozom kulture. Što se tiče teme moram reći da je Rudi čovjek s mu..ma. Ipak treba količina hrabrosti u našem Gradu reći javno sve što je on rekao. Više ili manje argumentirano ja u puno toga vjerujem a pametnom i ne treba Rudi da neke stvari sam skonta. Ovi plaćeni od strane hadezea ispadaju smiješni u napadanjima Rudija i zapravo sami sebi štete. Imam par pitanja pa nek i odgovore; Dali Grad stvara ili rasprodaje svoje vrijednosti(jer nitko nije dao glas da bi se dijelovi čikata pa i ostali dijelovi otoka rasprodavali za pokrivanje minusa)? Po čemu je ovaj Grad učinjen prepoznatljiv kao turistička destinacija? Dali i koliko je ljudi zaposleno u Gradu bez potrebe i bez natječaja? Dali se gleda kroz prste pojedincima koji rade bez dozvola i potrebnih odobrenja te se istima namještaju Gradski poslovi? Imao bi još dosta toga pitati ali neću. Ova pitanja na koja ja kao i barem 90% graðana znaju odgovore dovoljna su da više nikad ne damo glas hadezeu. Dali mi netko može zamjeriti zbog toga?? Nemože.. Pravoga krivca nemojte tražiti u onome ko proziva nego u sebi koji ste i radili to što jeste i ljudi vas više nemogu vidjeti. I još jednom hvala adminu što održava ovu stranicu na kojoj možemo izraziti svoje nezadovoljstvo anonimno jer iz svoga iskustva govorim nije lako biti neprijatelj hadezeu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Plišani medvjedić 2012-08-04 22:24
Komentatori koji traže ukidanje stranice su promašili metu. Nije problem stranica već komentari niske razine, kulturne i moralne. Zanimljivo je mjesto i vrijeme pojavljivanja ideje o ukidanju stanice. U trenutku kad u raspravi koju je sam potakao Rudi i njegova sljedba shvate da ispadaju šarlatani i da nisu uspjeli s prijetnjama utišati one koji misle svjom glavom. Kad mu komentari ne pašu onda bi ukinuo stranicu. Rudi je liberal kao i Lukašenko. Rudiju bi bilo pametnije da se pokrije ušima i da proba puno više raditi i u miru rješiti svoje poslovne probleme.

Razinu rasprave ruše svakako komentari tipa kao Bagra koji kaže:" Jadnog li grada gdije moramo birati izmeðu Rudija i Garija,prvi bi htio kroz politiku rješti svoje dugove,a drugi bi htio i dalje primati proviziju i mito,ustvari isto." Prvo mito se ne prima nego daje. Drugo, Gari bi htio i dalje primati proviziju! Kako Bagra to zna? Kad, gdje, koliko, od koga je primio proviziju? Ako zna onda ne treba o tome laprdati na stranci nego treba podnijeti kaznenu prijavu i poslati lupeža koji prima i lupeža koji daje proviziju tamo gdje im je mjesto- u zatvor. Ovako bez ikakvih dokaza, ležerno i na krivom mjestu, anonimno tvrditi da netko i dalje želi uzimati proviziju mi djeluje kao dio političkog koncepta koji se na ovoj stranici pomalo demistificira. Lošinj prikazati kao grad slučaj u kojem ima puno kriminala i u kombinaciji s općim nezadovoljstvom izbaciti iz političke margine „nove i poštene političare“ iz za sada tajanstvene Rudijeve koalicije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 22:34
Plšani medo nije stručanjak za mito i proviziju, jer mu ne stoji tvrdanja o mitu ali je komentar jako dobar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lud, zbunjen 2012-08-04 22:45
Ovi Rudijevi jurišnici bi se trebali dogovoriti hoće li pljuvati po ovoj stranici i adminu ili će ih hvaliti i slaviti. Pušmipuli hvali Rudija što ima muda i zahvaljuje adminu što održava ovu stranicu na kojoj, kaže on, "možemo izraziti svoje nezadovoljstvo anonimno jer iz svoga iskustva govorim nije lako biti neprijatelj hadezeu". KZ prijeti sudskom zabranom rada stranice, a austrijc pita da li je istina da ovaj portal dobiva gradske novce da bi postojao? i odgovara sa "[cenzurirano] vas rudi ako vam to on mora reći". Znači, ovaj portal olakšava da se bude neprijatelj hadezeu, a isti dobiva gradske novce da bi postojao. Tko je tu lud?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 23:08
Pušmipuli ti ne da si tajnica već si i glasnogovornica da li di to Rudi posebno plaća (u naturi ili kako)?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-04 23:55
Budući mu je bilo koji oblik plaćanja sad problem, to će rješiti kad postane gradonačenik kao što to obećava mnogima koju ga još puše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-05 00:22
I ja sam lud, na vlasti su lopovi, hoćeju me ubiti. Mogu li i ja biti gradonačelnik?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sloboda govora???pandora 2012-08-05 00:26
svako malo na ovoj stranici doðe netko i prijeti zatvaranjem starnice odlukom suda! Ko da hrvatski sudovi nemaju druga posla nego se baviti klevetanjem i tračanjem "časnih" pojedinaca. ko da su hrvatski sudovi u vlasništvu pojedinaca koji diktiraju što je moralno , dobro i ispravno?!pojed ini odvjetnici koji su diplomu stekli gledajući američke sapunice o zakonu i redu prijete ovoj stranici zatvaranjem jer im se nije dopao neki kometar!? samozvani odvjetnici, dajte skinite se s malih ekrana, ovo vam nije američka sapunica već stvarnost! borite se protiv tračeva vašim uzornim ponašanjem i djelima a ne prijetnjom o zatvaranju stranice i zahtjevima o objavi imena komentatora i tračara!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cinik 2012-08-05 00:26
Ne, ti možeš samo u HSLS.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ...... 2012-08-05 01:05
Nadam se da će izbori donijeti novu i bolju gradsku vlast, jer ovi osim što kradu, namještaju poslove samo odreðenim privatnicima, prodaju gradsku imovinu rusima i što su izmislili nova radna mjesta da bi pojedinci primali plaću, nisu napravili ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????fuki 2012-08-05 02:16
Ajde hadezenjare dajte odgovore na pušmipulijeva pitanja, i mene zanimaju odgovori. Ili se odgovor sastoji u pljuvanju po HSLS-u?
Jadnici.............
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-05 02:27
Ovdje netko komentira sa tri različita nadimka očito i priča sam sa sobom. Netko je tu lud i nema svoj život van interneta. [cenzurirano] vas Rudi i Gari više, stvarno niste normalni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ubo 2012-08-05 11:21
fuki, na Lošinju nema HSLSa jer HSLS je Rudi. A ko je Rudi to svi znamo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # gosttop lista 2012-08-05 11:24
Nabrojite 5 (max 10) najvećih rugla sezone 2012. na Malom Lošinju:
1. šator u centru grada na glavnom trgu
2. stolovi i stolice po trotoaru a bome i po cesti (koralj, galeb, noštromo, odisej itd)
3. smrad od zagazina do velopina
4. skakaona na veloj rivi
5. trg u centru je postao igralište za dječurliju
6. buka u centru grada
7. prljave i neodržavane uličice u pozadini
8. prenatrpanost "suvenira" i kineske robetine
9. TZG Malog Lošinja koja gradi virtualni imið otoka vitalnosti bez pokrića
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vili 2012-08-05 15:04
Ne razumijem da se još netko brine za lošinjske ugostitelje. Možete li uopće zamisliti popularnost i ugled Kamalića, Sučića, Goleša,Curia i sličnih. Što se graðana tiče sve ih se može odmah i zatvoriti i pritvoriti. Ovi naši ugostitelji utaje barem 7o% prometa. Eto vidjeti ćete od 01.01.2013. kada ovo društvo ministar Linić počasti sa kasama povezanim uz Poreznu upravu. Tko će se Garija i Rudija sjećati još.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..kz 2012-08-05 20:04
Slažem se sa pušmipuli koji tvrdi neke stvari koje stoje.Rudi ima muda da javno kaže istinu.Nitko nema muda ko Rudi jer se svi boje da im Sarić ili Nedić ili Badurina ili Gari ne napakoste kao što znaju HDZ-ovci.I to je tako.Rudiu nitko nišra ne može i zato ga se boje jer ima papire od svih malverzacija koje se rade u ovom gradu.Gore spomenuti ljudi su ljudi koji samo misle kako će nekome napakostiti i podmetnuti nebi li se domogli nekakve koristi.Prošeći te gradom i popričajte sa judima,i vidjet ćete da je svima pun kufer Garia i njegove družine.Već su se svima zgadili,a ljudi ne žele ili neznaju ići na ovaj portal pa raðe šute ali situacija je jako ozbiljna.Lošinj tone a Gari na palubi svira i opija se sa svojim guznim uguratorima.Kad bi barem u gradu imali još ljudi koji imaju muda da kažu bez straha ovim maškarama što ih ide.
A što se tiče ukidanja portala,svi koji komentirate članak KZ o ukidanju portala ste veliki naivci.Ja sam napravio samo jedan test,i vidim da su se monogi inješkali na praznu udicu na kojoj nije bilo ni kruha.Ali i to je dobro i zato bih volio znati koji su ti naibci koji se možda i zbog toga ne žele potpisati.Admin e-svaka čast,potpisao si se ali bilo bi još bolje da si se potpisao prof.Tomislav Kikić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zik 2012-08-05 20:19
Pa nisi se ni ti potpisao nego pišeš pod nickom kz. Rugala se sova sjenici. A ništa od onoga što je Rudi rekao ne presicama ne možeš nazvati istinom jer to su sve samo maglovite aluzije i nagovještaji. Kad bi Rudi zaista imao papire o malverzacijama ne bi slao anonimne prijave. Ovako je siguran da neće odgovarati za lažno prijavljivanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # došlo je vrijeme ćorkelabud 2012-08-05 20:52
Ja bih rekao da Rudi ima muda, ali muda labudova, i sve ovo je njegov labuði pjev prije nego što završi u ćorki.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .kz 2012-08-05 20:53
zik,naruči Novi list od utorka,a oni neka se opravdavaju nakon Novog lista od utorka 07.kolovoza 2012.Ali molim te šuti nemoj nikome kazati da sam ti to ja rekao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .... 2012-08-05 20:57
Očito HDZ ovci imaju dežurstvo na ovom portalu.Vani ljepo vrijeme toplo za kupanje ali napadi dežurnih HDZ ovaca konstantni.
Samo vi dežurajte.Gari će vam to platiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # platiša 2012-08-05 21:14
Vidim da se razumiješ u to ko koga plaća. Pa mi reci ko tebe plaća da dežuraš iako je vani ljepo za kupanje. Sigurno ne Rudi jer taj nikome ništa ne plaća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kad budala misli da je mudarGuest 2012-08-05 21:35
Kz je netko praznoglav ili je dobro napušen. S kim se Kz igra, kome baca prazne mamce, koga to verbalno pobjeðuje? Nesuvisle komenare ne treba ni komentirati. Što se tiče njgovorg (vjrojatno nejnog) idola Rudija taj nikad ništa nije rekao. Samo baca prašinu. Taj u životu nije u stanu složiti jednu smislenu rečenicu koja ima više od tri riječi. Dok je HDZ-u Rudija može miro spavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vili 2012-08-06 12:33
Zaista se lošinjski HDZ prepao. Eto izgubiti će izbore jer jedan propali čovjek laprda. Možete li zamisliti da jednu ozbiljnu stranku mogu pobijediti Rudi, Ljilja IQ i dorijan Božićević. To bi značilo da će HDZ na izborima dobiti 15%. A to niti približno nije realno. Ili recimo da se u izbornu utrku uključi Aleksandar Volarić, koliko bi taj dobio glasova? Koliko njega lošinjani vole, bilo bi lijepo za vidjeti? Ne bi bilo loše da na izbore izaðu još neki likovi koji o sebi imaju preveliko mišljenje i da dočekaju sud birača. Ali lakše je pametovat. Na izbore protiv Capellia i Nedića, pa što uspijete izbrojiti poslije zatvaranja birališta. E, a za to treba imati hrabrosti i truda, a toga je kod ovih pametnjakovića najmanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-06 12:43
Situacija na Lošinju je ista kao i pred parlamentarne izbore. HDZ se mora upitati jer će SDP napraviti široku koaliciju. Ali pokazalo se da ni SDP neće ništa pametno učiniti za RH, ista stvar znači vrijedi i za Lošinj.

Treba se zapitati što nama znače izbori i što želimo od njih dobiti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # krle 2012-08-06 13:49
ABH će pobijediti. Dosta nam je i HDZ-a i SDP-a. ABH će pola ovih strpati u zatvor. Dosta je komunara i hadezenjara. Nema koalicije, samo mi. Zapamtite - ABH - anti birokratska halabuka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koalicija 2012-08-06 14:02
A ti veze sa ABH imaš koliko i ja sa SRP-om 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gh 2012-08-06 17:08
Da Rudi ima muda kako neki tvrde digao bi glas zbog sinoćnjeg derneka s pjevanjem i pucanjem kojeg plaćamo mi graðani. Bilo bi bolje da je potrošeni novac dat lošinjskoj sirotinji koja nema za platiti režije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vili.. 2012-08-06 19:03
Vili vidim da spominješ Volarić Aleksandra i da bi trebao imati hrabrosti i truda.
Koliko ja znam Volarić Aleksandra ne vole jer je Volarić Aleksandar osoba koja stalno govori da se Javno komunalno poduzeće Cres mora odvojiti od Lošinja,jer kad bismo imali Javno Komunalno poduzeće Mali Lošinj imali bismo desetak radnih mjesta za našu djecu i sigurno bismo plaćali manje naknade za sve usluge Komunalnog poduzeća Cres.Volarić Aleksandar je 1994.godine oteo stanicu za tehničke preglede Javnom komunalnom poduzeću Cres i vratio je u Lošinj na opće zadovoljstvo svih Lošinjana pa se vlastodršci boje da bi svoji radom i trudom mogao vratiti Lošinju njegov dio komunalnog poduzeća..Volar ić Aleksandar je na svom poslu napravio usluge stotinama i stotinama i stotinama Lošinjana(pa i tebi vili)i znam da je prošle godine platio kaznu od 25.000,00 kuna jer je pomogao jednoj osobi i pustio ga je sa malo malo neispravnim ispušnim plinovima na vozilu., i Volarić Aleksandra ne možeš kupiti a ima dugi jezik.Volarić Aleksandar smeta Vinkima i Marinkima i ostalima jer ima viziju kako rješiti probleme aerodroma bez nikakve provizije.
A uostalom koliko me pamet služi Volarić Aleksandar se i osobno javio u jednom članku na ovom portalu da mu ne pada na pamet kandidirati se bilo koju funkciju u gradu.Rudijev politički pad je započeo kada je Volarić Aleksandar izašao iz HSLS i kada mu je rekao u lice sve ovo što vi sada pričate protiv Rudija.I Volarić Aleksandra nema na Linićevom popisu a nema ga niti na listi poreznih dužnika u poreznoj Upravi Mali Lošinj.Porezna kartica mu je cijela u zeleno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..bb 2012-08-06 19:32
Admin će sutra morati otvoriti novu stranicu,jer vidim da je danas Rudi ponovo raspalio rafal preko radia Lošinj radio Jadranka
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # t.k. 2012-08-06 19:41
Posjetitelj bez nadimka je u poruci s naslovom Vili napisao:
Citat:
Volarić Aleksandar je 1994.godine oteo stanicu za tehničke preglede Javnom komunalnom poduzeću Cres i vratio je u Lošinj na opće zadovoljstvo svih Lošinjana
Ovu laž neimenovani autor može prodavati samo onima koji ne znaju istinu. Volarić nikome ništa nije oteo, već je bio odgovoran za zatvaranje stanice u Malom Lošinju i otvaranje u Cresu.

Stanicu za tehnički pregled u Malom Lošinju zatvorila je ondašnja vlast po Volarićevoj želji i zahtjevu kako bi se izbjeglo plaćanje jednog dugovanja. Ukloniš dužnika i nestaje dug. Naime, stanicu za tehnički pregled u Malom Lošinju Volarić je vodio kao svoj dodatni izvor prihoda uz fotografsku radnju, a uz sve to još je primao i plaću kao "zaposlenik" Elektroprimorja premda tamo nije ništa radio, no to je već druga priča. U svakom slučaju, stanica je njegovom voljom zatvorena u Malom Lošinju, a otvorena u Cresu kao druga pravna osoba koja nije morala vraćati dug lošinjske stanice. U cijeloj toj priči zabavna je činjenica da su troškovi otvaranja stanice u Cresu daleko premašivali dug lošinjske stanice, ali Volariću i njegovim pajdašima na vlasti u tada Općini Cres-Lošinj nije na pameti bila ekonomska računica i interesi graðana nego pokazivanje moći.

Osobi koja je ispjevala ovaj hvalospjev A. Volariću savjetujem da o temi njegovih zasluga za "otimanje stanice za tehnički pregled" od Cresa ušuti, jer bi nastavak te priče na površinu izbacio mnoštvo dokumentiranih prljavština.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..Mario Martinolić 2012-08-06 20:12
Stanica u Malo Lošinju je zatvorena na zahtjev komunističke partije Jugoslavije ogranak Mali Lošinj,jer je Auto moto društvo Mario Martinolić po naredbi komiteta morao zaposliti jednog profesora koji je bio višak u srednjoj školi.Po naredbi partije profesor je dobivao plaću a oni koji su radili u stanici nisu dobivali naknadu pa je gospodin koji je obavljao tehničke preglede prestao raditi,i tada ponovo po nalogu partije,Franka Kučića,Franje Andrića,Prusce i ostalih partijskih cirkusanata sagraðena je stanica u Cresu.Znači razlog izgradnje stanice u Cresu bio je dotični profesor,a Aleksandar Volarić nije NIKADA imao ništa protiv dotičnog profesora koji se pravedno borio za svoja prava protiv tadašnje komunističke bagre(a Volarić na žalost nije nikada bio član te partije) koja su mu obećali tadašnji sekretar partije predsjednik izvršnog vijeća i tajnik socijalističkog saveza Jugoslavije ogranak Mali Lošinj,a uskratili su mu ih odreðeni komunisti koji i danas vladaju Lošinjem.I pored toga što je Volarić radio sve te poslove nikada nije ostao dužan niti jedne lipe državi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nije šija nego vrat. 2012-08-06 20:21
Znači, oni koji su radili u stanici nisu dobivali naknadu pa je gospodin koji je obavljao tehničke preglede prestao raditi, dakle ipak je u pitanju bio novac ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ljilja IQ 2012-08-06 20:21
Pa Sandro ti si stvarno najveći bolesnik na otoku. Čak niti ja ne započinjem svaku rečenicu s JA, JA, JA, JA i opet JA. Baš bolesno, bolesno....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-06 20:49
Mislim da bi Admin V.Aleksandru trebao dodjeliti Oscara ili tako nešto za redovito
javlanje na ovim stranicama.Npr danas u 17.03
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Buljubašić 2012-08-06 23:37
Prema Aleksandru Velikom Volariću ne biti na Linićevoj listi je veliki doseg. To pogotovo ne bi trebao biti veliki doseg osobi koja je godinama primala plaću u državnoj firmi a na crno je zaraðivao na fotoaparatu i tehničkom pregledu. Njemu bi bilo zanimljivo usporediti prihode, plaćene poreze i imovinu.

Na njegovu sreću ne postoji stup srama za bespravne graditelje. Tu bi bio visoko.

Osoba koja o sebi govori u trećem licu kaže"Volarić Aleksandra ne vole jer je Volarić Aleksandar osoba koja stalno govori da se Javno komunalno poduzeće Cres mora odvojiti od Lošinja,jer kad bismo imali Javno Komunalno poduzeće Mali Lošinj imali bismo desetak radnih mjesta za našu djecu i sigurno bismo plaćali manje naknade za sve usluge Komunalnog poduzeća Cres." Nisam ga o tome nigdje i nikad čuo da javno govori. Ali i tu progovara narcisoidnost i osjećaj vlastite veličine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-07 00:31
Postoji li graðevinska dozvola za stanicu za tehnički pregled i restoran na Dražici?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # --i 2012-08-07 00:42
na žalost postoji i graðevinska i uporabna
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .damir 2012-08-07 00:45
čak i brdina 15 ima legalne papire
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JKP.. 2012-08-07 09:42
Upravo pripremam plaćanje račuma.Molio bih nekoga tko bi mi mogao objasniti Rčun koji sam dobio od JKP kojeg svi branite,a osoba koju napadate upozorava na nelogičnosti.
U računu piše:Javna vodoopskrba-fik sni dio komad!
Javna vodoopskrba-var ijabilni dio
Naknada za zaštitu voda
Naknada za korištenje voda
Naknada za razvoj
Gospodarenje otpadom
Naknada za održavanje sustava zbr.otpada
Zatezna kamata(normalno da je u svakom računu zatezna kamata jer je račun napisan 31.u mjesecu a stigao negdje oko 09.,a datum dospijeća 10.u mjesecu,a mi penzioneri dobivamo penziju 15.)
Sav taj novac uplaćujem na račun 2402006-....... .Erste Cres.
Pa ako se to mora tako plaćati zar nebi bilo logično da ja to plaćam na računJKP u mom gradu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # StranacStranac 2012-08-07 10:30
Mislim da ja Mali Lošinj jedno od najluðih mjesta u Hrvatskoj možda i luðe od Splita.
Vidim da politička opcija koja je naklonjena HDZu napada Volarica i stavlja ga u koš s Ivkovićem i Rukoničkom . Koliko znam Volaric i njegova kćer su u HDZu ili više nisu ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # amen 2012-08-07 10:54
U toj priči o zapošljavanju profesora a onda ukidanju Stanice za tehnički pregled u Malom Lošinju i otvaranju u Cresu da ga se riješe zadnju riječ je imao Vinko Mužić koji je tada bio na čelu općine Cres-Lošinj. On je amenovao ono što su odlučili provjereni partijski kadrovi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GH-uPušmipuli 2012-08-07 10:59
Za dernek i pucnjavu skidam kapu hadezeu iako jedva čekam izbore pa da ih više nema u Gradu. A tebi GH ako smeta slobodna Hrvatska i slavlje koje taj dan zaslužuje jedi govna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # amenu.. 2012-08-07 11:45
Najveću ulogu u zabijanju noža u leða T.K. prije 25 godina imao je Kemal Berberović,tada šnji predsjednik Socijalističkog saveza Jugoslavije,a sada nezavisni vijećnik,koji viri iz guzice vladajućih i pije kavu sa tim istim T.K.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .Furešt 2012-08-07 12:46
Stranče a šta se čudiš.Je oni su u HDZ-u i dotični gospodin je bio u HDZ-u od 1992.kada neki koji pljuju nisu ni bili roðeni.
Pa pogledaj povijest.Tko je Hrvatima bio najveći neprijatelj?
Sami Hrvati.U Jugoslaviji najveći broj ubojstava Hrvata izveli su Hrvati koji su bili lojalni Jugoslaviji.
Mi Hrvati nikada nećemo priznati uspijeh drugog Hrvata,nego ćemo biti ljubomorni na njegov uspijeh.I zato nam je tako je.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # H2O 2012-08-07 14:26
Pitanja komentatora koji se sprema paltiti račun za JKP. Bi li račun bio manji da je JKP lošinjski? Da li ide u Cres platiti račun za vodu?Je li creska Erste banka
ista Erste banka kao i lošinjska.?
Prosvjetli me.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ziel 2012-08-07 14:35
O političkoj veličini Aleksandra Velikoga Volarića govori i to da je prema njemu najveći lošinjski problem to što je sjedište JKP-a u Cresu kao i da se za to za što se on javno zalaže (promjena sjedišta iz omraženog Cresa u voljeni grad) javnosti nije poznato.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Naivni 2012-08-07 17:16
kz kupio sam danas na tvoju preopruku Novi list i ništa. Radiš li ti u marketingu Novog lista?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..TP 2012-08-07 18:24
Kad sam morala ići u Cres na tehnički bio mi je skuplji za put do Cresa i nazad.100kmx2,5 kn=250,00kuna.H vala Sandro,ušparao si nam 250 kuna.
Isto tako da netko vodi brigu o graðanima Lošinja,cijena za ono što nam naplaćuje JKP bila bi puno manja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Plastiša 2012-08-07 18:33
Draga TP, kad si morala ići na tehnički u Cres morala si zato što ga je Sandro zatvorio na Lošinju. A kad ga je otvorio na Lošinju nije to učinio zbog tebe da ušparaš 250 kuna i zato što vodi brigu o graðanima nego zato da zaradi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .TP 2012-08-07 18:42
Plastiša,a dali je možda Grad sagradio stanicu u Lošinju.Ili si možda ti dao pare?A u ostalom ti možeš slobodno ići i dalje u Cres.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-07 19:05
Bilo bi dobro malo se pozabaviti i povjesti losinjske stanice za TP. kako je sagraðena na čijem terenu, ima li uporabnu, kako je stara kuća postala auto salon a onda restoran a bez ikakvih papira, placenih komunalija...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dragan B. 2012-08-07 19:39
Nije li grad sufinancirao stanicu za TP?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .Radio Lošinj 2012-08-07 20:14
Radio Lošinj Radio Jadranka
-izbor iz programa
-informativni program
06.08.2012.kronika dana

Ajme majko ako je ono istina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .Radio Jadranka 2012-08-07 20:34
Preciznije.
www.jadranka.hr/JadrankaR.htm
Radio Lošinj-Radio Jadranka
klik na...izbor iz programa...
Informativni program
kronika dana
06.08.2012.
Priopćenje HSLS-a

Da ajme meni.Kao što su vikali za papu Ivana Pavla II:Santosubito
Za Rudija treba vikati:Gradonač elnik subito
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .. 2012-08-07 20:44
Da, ajme meni. Bolje je od "Nad lipom" na Novoj TV :-) Super komedija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Radio Mileva 2012-08-08 00:34
Rudijevi jurišnici se jako pate da bi skrenuli pažnju na Rudijevo laprdanje-priop ćenje na radio Jadranci. Bilo bi im puno lakše kad bi znali što je link. Rudijevi jurišnici me podsjećaju na crtani film i lik neumornog kojota koji se nikad ne predaje u lovu na pticu trkačicu.

Simpatični su mi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....milka 2012-08-08 01:24
A tebi Radio Mileva slijedi dodatak na plaću, a čim je dobiješ kupi si jedne čizme do pupka da se ne zasereš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Radio Mileva 2012-08-08 02:23
Poštovana gospoðo Milka, ja Vas ne razumijem. Tko će meni dati plaću jer sam primjetila da netko ne zna što je link? Osobno bih bila jako zadovoljna kad bi mogla dobivati plaću na tuðu glupost. Ukazujući na glupost Rudijevih enciklopedista i hakera bila bih jako bogata.
Laku Vam noć Milka, Kz, Pušmipuli ili kako se već zovete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..Damir 2012-08-08 09:49
Admin skida tekstove koji su u vezi sa ovim šlankom,jer sWjećam se da je jučer netko kometirao kako bi JAK trebao napraviti predstavu o ovoj emisiji na radiu i da bi glavni glumac morao biti Boris,i vrlo brzo je to uklonjeno.Znači da je jedan od Administratora i Boris.
A što se tiče priopćenja na radiu nije bitno tko piše nego što piše,pa neka se prozvani očituju,jer ako šute time potvrðuju da je priopćenje istinito.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .Ba.bo. 2012-08-08 10:05
Ovo je portal HDZ i kako ne reazumijete da oni koji su toliko investirali u ovaj portal da će imati i čovjeka koji će ga kontrolirati.Pa zar vi iz oporbe nebiste isto činili da ste na vlasti.Najvažni je je kontrolirati medije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dragica 2012-08-08 10:57
Drug Kojo ima novu curu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kako anonimni Damir sebe zamišljaGuest 2012-08-08 11:56
E moj Damire, kome bi se prozvani trebali očitovati? Tebi? Tko si ti da bi se tebi netko očitovao za izrečene nebuloze? Rudiju šarlatanu. Što budale sebi zamišljaju.
Logika prema kojoj ako se ne očituješ na budalaštine onda su budalaštine istina funkcionira samu u Rudijevoj sljedbi jadnih fanatika kojim je voða obećao rješavanje njihovih nerješivih problema kad postane gradonačelnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mi kao HSLS 2012-08-08 11:59
Damir:
Citat:
A što se tiče priopćenja na radiu nije bitno tko piše nego što piše,pa neka se prozvani očituju,jer ako šute time potvrðuju da je priopćenje istinito.
Meni nije bitno tko piše nego što piše pa sam pokušao slušati što je to napisano, ali brzo sam odustao kad sam čuo fraze o diktatu HDZ-a i produženoj ruci te ono nesuvislo "mi kao HSLS" tako da pojma nemam što je tu nadrobljeno. No ako je to bila prozivka kako kaže Damir podsjećam ga da šutnja prozvanih ne potvrðuje da je rečeno istinito. Naime, onaj tko nešto tvrdi, taj mora to i dokazati. Čak i na sudu okrivljeni se može braniti šutnjom, a tužitelj mora dokazati da su činjenice iz optužbe istinite ;-).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Baba Kata 2012-08-08 12:02
Sve mise pari da su uovi ki serejedu po rudiju sve iste persone.....iz huadezea..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jura 2012-08-08 12:08
Baba Kate, ima ona narodna: Što se babi htilo, to se babi snilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-08 13:08
A odakle si ti Baba Kato? Iz HSLS?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pere 2012-08-08 13:11
Zapamtite ovo što vam kaže Pere.
Ako Rudi postane gradonačelnik Grada Malog Lošinj,njegovi najveći i najbliži stručni suradnici u koje će imati ogromno povjerenje,bit će Boris Badurina,Damir Magazin,Kemal Berberović,Anto Nedić a vanjski suradnici Marinko Dumanić i Vinko Mužić.
Sa Sarićem će imati otvorenu liniju kao što ima Rusija i Amerika.
Pa znamo iz prošlosti kako je Rudi funkcionirao,a i ova ekipa.
Krv nije voda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .pere sere 2012-08-08 13:22
I tada će svi govoriti,pa nisam ja bio protiv Rudija.Ja sam uvijek ima visoko mišljenje o Rudiju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..Ekipa 2012-08-08 13:24
Normalno ako će Rudi imati ključeve kase da ćemo biti prijateji s njim.Pa nismo budale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-08-08 13:36
Jura a moguće ja da onaj koji stalno priziva Uskok i završi u Uskoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # koja crna kasa?ćuna 2012-08-08 15:41
O kojoj kasi pričate? Kasa je prazna da praznija nemože biti a tako će biti još jaaaaaaako dugo jer kredite treba vratiti. Ekipa se dobro pobrinula da ne ostane ni lipe u kasi..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # SavjetnikSavjetnik 2012-08-08 19:29
Pere zaboravio si Sanjina Šolića
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ličanin 2012-08-09 17:35
A što ako naš Rudi ne pobijedi ? Što će biti s nama? Ništa! Idemo našoj Ljilji IQ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .Pelješac 2012-08-10 18:29
Ma deneska sem pasala po piaci i sem čula kako niki štentaju da će Milan Mužić biti koordinator za izgruadnju muosta na Pelješcu,jer da ima puno prijatelji ki bi delali taj posal.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # mulacnuali 2012-08-11 02:43
Možda mu se i svemoguci Ferdi pridruži, on je veliki mešetar pardon menaðer :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # InfoInformator 2012-08-11 18:56
Ej halo KZ dužna si mi 35,oo kn ja od utorka svaki dan kupujem Novi List ali u njemu ništa od Rudijevog priopčenja za javnost. Vjerovatno su i u Novom Listu shvatili da je Rudi poremečena osoba !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # fff 2012-08-11 19:10
Baš šteta da najšira javnost nije saznala za atentat na Rudija i bliske mu suradnike/ce napadom PUR pjenom.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ,,,ðemo 2012-08-11 22:20
fff jadno i čemerno sa tvoje strane naslaðivati se tuðom nesrećom. Biće si iz redova hadezenjara pa te to veseli
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jadnici 2012-08-11 23:26
Tuða nesreća? "Napad purpenom" je prozvod bolesnog uma onoga koji je žrtva "napada". Ðemo koliko blesav moraš biti da bi povjerovao u tu budalaštinu. Izmišljenim napadima na sebe Rudolf sebi pumpa važnost. Jadni i bolesno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gari vs. rudiotočni menaðer 2012-08-12 00:17
meni se ovo čini ko utrka za novog gradonačelnika. Dajte ljudi malo više istinitih podataka o djelatnostima ova dva kandidata. Zanemarite vaše malograðanske zlobe nego argumentirajte to što navodite. što je to gari tako loše učinio da ga neki ovdje tako omalovažavaju? gari je roðen za političara! jel on kriv za zlodjela HDZ? e sad što bi neki da doðu na njegovo mjesto prije vremena druga je priča. a rudi? totalno ste me zbunili sad ne znam za koga ću glasati kad budu izbori!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Dosta je lopina i lažljivacaGuest 2012-08-13 22:17
I Rudi i Gari su lopine i patololški lažljivci! Trebaju nam novi, školovani i pošteni ljudi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Lažljivci i kukaviceGoll 2012-08-26 02:37
:-? Već je svima opće poznato tko su oni i što su, samo mi nije jasno tko uopće glasa za njih. Kako su uopće došli na vlast? Svi su isti kad se dokopaju vlasti, tako da sumnjam da bi se nešto promjenilo kad bi došao Ivković na vlast, a i smatram da nije sposoban za tu funkciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..Arsen Lupen 2012-08-26 17:08
Ima sposobnih,i oni će doći na vlast kada budu izbori.Ti sposobni ljudi su sada samo savjetnici Garia
i sve što je Gari do sada učinio mora im biti zahvalan.Ti ljudi su ponijeli sav teret u ovom mandatu,i sposobni su da nastave voditi Grad samostalno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Budalagigo 2012-08-26 23:20
Možda i ne bude Gari gradonačelnik, možda se neće niti kandidirati, ali sam siguran da iako se kandidira Rudi neće dobiti pa tko će glasovati za budalu i psihopata. Da je normalan šutio bi i nebi potezao mačka za rep, kao on nema putra na glavi i zamočenu ruku u pekmezu. Znam pouzdano nekolko njegovih urgiranja i namještanja prodaje gradskih nekretnina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ajoj 2012-08-26 23:57
Arsen lupen ,nemoj molim te da nam njegovi savjetnici doðu na vlast jer sve što su do sada napravili skupa s njim je nepotizam,krimi nal i korupcija što će nas koštati još 10 godina.Opozicij a je uredno suraðivala sa njim pa ni oni nemaju nekakve velike izglede.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # lissa 2012-08-27 12:56
Samo ABH ima šanse za pobijediti. Kakav Rudi? Nije li taj lik bio zamjenik gradonačelnika i istovremeno vodio velike infrastrukturne poslove koje je financirao grad? Taj je umočen do grla. Jedva čekam predizbornu kampanju da sve to lijepo objavima, i zalijepimo po zidovima, neka graðani čitaju. Uz njega će biti njegov gari kojeg toliko pljuje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # rudi i psihijatrijanezavisni 2012-11-29 19:31
Iz pouzdanih izvora znam da je Ivković bio hospitaliziran u Rijeci na odjelu psihijatrije i da je pio kolonjsku vodu za poslije brijanja,takvog ludaka želite na vlasti i onu kokoš od Tatiane Dumenčić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # aaahaha 2012-11-29 20:36
A tvoja mama se jeb... sa tovarom pa lupetaš gluposti. I ovaj neki kradezejac
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # yyypionir 2013-03-09 16:08
kako da je ovo toliko baš zanimljiva tema svima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # manipulacijapionirka 2013-03-10 01:04
Zanimljivo kako netko brzo nađe nešto na ovom portalu čime bi potiho skrenuo mlin na svoju vodu. Obična manipulacija pažnje čitatelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # polucijađezba 2014-08-19 15:58
Citat pionirka:
Zanimljivo kako netko brzo nađe nešto na ovom portalu čime bi potiho skrenuo mlin na svoju vodu. Obična manipulacija pažnje čitatelja.
sve u životu je nekakva manipulacija, eto Rudi i Gari ponovno jašu zajedno !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 18.02.2025 13:02
    Obećanja su obveze
    Ma o čemu pričaš, budalo :lol: Pa namagarčeni su i svi drugi koji su glasovali za AK i njezin HDZ vjerujući da su obećanja političke obveze. Ja se ne mogu sjetiti ni jednog koje je ispunjeno.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 10:38
    Molim?
    Od kuda ti da mi to ne smeta?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 18.02.2025 09:26
    To trolu ne smeta
    Zanimljivo je da ovaj pacijent ne prigovara što drugi ljudi prisilno financiraju HDZ-ovu izbornu kampanju podmićivanjem poduzetnika, poljoprivrednik a i obrtnika. Debelim guskama vrat mažu poticajima iz gradskog proračuna.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:36
    He he
    Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju njihovo dopunsko. Socijalno ugroženi pojedinci imaju već riješeno dopunsko. Oni koji nisu vjerovali HDZu ili nisu željeli da im drugi i često siromašniji, plaćaju ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:33
    Tko bi rekao?!
    Pa nisam ja glup, ne vjerujem ja HDZu cijelo ovo vrijeme. Niti sam glasovao za njega. A nisam ni nitkov. Ne očekujem da drugi plate moje troškove i to prisilno. Koliko puta sam vam napisao da ne glasate za HDZ. Da ne vjerujete HDZu? Većinu je admin ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 17.02.2025 21:44
    ......
    Nit je glup nit se pravi glup. On je nitkov.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 17.02.2025 21:37
    Jadno, sramotno i nekulturno
    Milanović je pobijedio u najčistijem tipu izbora koji imamo. No premijer koji je po rangu niži od predsjednika republike potiče bojkot dolaska na njegovo ustoličenja.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lana 17.02.2025 19:49
    ...
    Ti si baš glup ili se praviš glup? Prije su ljudi imali svoje dopunsko, sada nemaju ni svoje dopunsko, ni dopunsko preko Grada. Pa plaćaju punu cijenu svega. Naravno da će platiti sami, a zna se tko ih je još jednom namagarčio.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 17.02.2025 17:29
    Pa netko treba platiti...
    "Ana je loša jer je podijelila lovu drugima pa nije ostalo za nas". Nego, iz čijeg džepa bi trebali platiti ljudi za SVOJE preglede? Iz čijeg džepa bi onaj koji plovi na strancu, trebao platiti SVOJE preglede? Onda oni koji posjeduju nekoliko apartmana?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    CC 17.02.2025 09:54
    Ne svima nego samo njima!
    Potpore nije dijelila kome treba i kome ne treba nego je platila glasove na narednim izborima. Uz 50 fotografija objavila je sladunjav tekst od kojeg mi se smučilo. Ono - "za razvoj gospodarstva na našem Lošinju!", "Za 2025. godinu pripremamo još veći ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ... 17.02.2025 09:16
    ...
    a možda jednostavno više nema para za dopunsko, pred Novu godinu je podijelila potpore i kome treba i kome ne treba, a umirovljenici neka se još malo strpe, sada bez dopunskog neka plaćaju doktore iz svog džepa

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 17.02.2025 08:27
    Brigu na veselje
    To je zato što je Ana ključeve Grada predala maškarama. A ona udarila brigu na karnevalskim veselje.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Gost 17.02.2025 08:12
    Podjela svijeta
    Opet se sudbina svijeta kroji u Minhenu. Hitlera i Mussolinija nema, ali sada su tamo Trump i Putin. EU, UN i Ukrajinci nisu ni u hodniku :sad:

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    WoW 16.02.2025 21:37
    Dal je snijeg, il su labudovi?
    Naravno da dopunsko nije uplaćeno, od 31.12.2024. na i Transparentnost , osim nekoliko putnih naloga nije prikazana niti jedna isplata.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 16.02.2025 14:55
    ...
    Koliko sam čuo sa nekoliko strana, nekim penzićima je već žao što su pristali da Grad umjesto njih samih vodi brigu o njihovom dopunskom osiguranju. Od toga da premije za siječanj i veljaču još nisu uplaćene, pa do problema u liječničkoj ambulanti ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 16.02.2025 10:28
    Ukalkulirana senilnost birača
    Misle da su lukavi kad ove "novosti" guraju par mjeseci prije izbora kao ješku za glasače. Čak i izborno obećanje besplatnog dopunskog za umirovljenike od prije četiri godine lažno prikazuju kao inovaciju. Sigurno misle da su svi penzići senilni pa ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ...... 15.02.2025 17:11
    Na vrbi svirala
    Na izmaku drugog mandata bez da su ostvarena predizborna obećanja gradonačelnica odvažno javlja da su prijavljena 4 projekta za žicanje novca iz Programa za razvoj otoka. Neispunjena obećanja ona i njen HDZ pokušavaju zataškati sa ova 4 na vrbi ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    NN 15.02.2025 14:55
    Znakovita šutnja o povijesti propadanja
    Idu mi suze od ganuća što i šef TZ ML odaje poštovanje talijanskoj vlasti nad Lošinjem. Ne hvali je jer nema je zašto hvaliti. Ali iz poštovanja ili da se domaći Talijani ne uvrijede prešućuje udarac koji su lošinjskom turizmu zadale talijanske vlasti.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938. godine u povijesti nazvan Minhenski sporazum kojim su velike sile dogovoril komadanje Čehoslovačke da udovolje Hitlerovim apetitima. Ako se pitate gdje su bili ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su sat i pol odlučivali o sudbini Ukrajine. Dogovarali su primirje i predaju teritorija Ukrajine Rusiji, iza leđa ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku vlast prije 1945. na ovim otocima. Evo što o lošinjskom turizmu u međuratnom razdoblju pod talijanskom vlasti piše u jednom znanstvenom radu: Nazadovanje otoka ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:02
    Terre di Italia
    Ova naša Straulinijada bi mogla biti predigra za nešto mnogo ozbiljnije od predizbornog plesa pod maskama za lokalnu vlast. Predizborno koketiranje naše gradonačelnice i uz to predsjednice ogranka navodno državotvornog HDZ-a sa Zajednicom Talijana ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 12.02.2025 22:16
    Talijanske zemlje
    GRUPA članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke), koja je povezana s desničarskom strankom Fratelli d’Italia (Braća Italije), održala je prije nekoliko dana u središtu Bologne povorku sa svijećama povodom obilježavanja ...

    Read more...

     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    Bing 12.02.2025 14:29
    Još 100 dana ...
    Jučer, oko 100 dana prije narednih izbora za gradsku vlast gradonačelnica "prvog od 1000 otoka" pa zatim "Grada za tebe" s ponosom javlja: Počinjemo gradnju dječjeg vrtića “Mrav”! S ponosom započinjemo izgradnju dječjeg vrtića “Mrav” – mjesta gdje će ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 12.02.2025 12:30
    Za glasove prodati se spremni
    A ti si sebi dao u zadatak da lažnom pričom o prozivanju Straulina sakriješ jednu sramotnu činjenicu. Gradske vlasti hrvatskog otoka Lošinja su se osramotile slavljenjem čovjeka koji se samo rodio na otoku bez da je za njega i njegove stanovnike išta ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 11.02.2025 21:53
    ....
    Hrvatima doseljenima na otok nakon 1945 nikako ne ide u glavu zasto je lokalno slavensko stanovnistvo zivjelo u skladu sa talijanima (da se pricalo talijanski, gledao i slusao San Remo i RAI kanali). Reci cu da pisma i razglednice koja je moja obitelj ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 10.02.2025 19:57
    Concerto romantico
    Talijanski desničari u Europarlamentu postavljaju izložbu o fojbama, pobunili se Hrvati i Slovenci: 'Fašiste pokušavaju prikazati žrtvama' piše Telegram telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 10.02.2025 08:10
    Hapsiti bez suvišnih zašto
    Danas kada smo četvrta zemlja po rastu BDP - a u EU, kreditni rejting nam raste, imamo u dućanima stalaže za sirotinju, Premijer apelirala prema vlasnicima ugostiteljskog smještaja da i Hrvatima priušte cijene koje mogu platiti da im djeca vide more.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska opcija nakon zadnjih izbora. Gradska vlast nema problema kao državna. Telegram piše "U koaliciji DP-a i HDZ-a sve kipti od neprijateljstva . Na sastancima će nositi ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 18.02.2025 13:02
    Obećanja su obveze
    Ma o čemu pričaš, budalo :lol: Pa namagarčeni su i svi drugi koji su glasovali za AK i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 10:38
    Molim?
    Od kuda ti da mi to ne smeta?
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 18.02.2025 09:26
    To trolu ne smeta
    Zanimljivo je da ovaj pacijent ne prigovara što drugi ljudi prisilno financiraju HDZ-ovu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:36
    He he
    Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:33
    Tko bi rekao?!
    Pa nisam ja glup, ne vjerujem ja HDZu cijelo ovo vrijeme. Niti sam glasovao za njega. A ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 17.02.2025 21:44
    ......
    Nit je glup nit se pravi glup. On je nitkov.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 17.02.2025 21:37
    Jadno, sramotno i nekulturno
    Milanović je pobijedio u najčistijem tipu izbora koji imamo. No premijer koji je po rangu niži ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lana 17.02.2025 19:49
    ...
    Ti si baš glup ili se praviš glup? Prije su ljudi imali svoje dopunsko, sada nemaju ni svoje ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 17.02.2025 17:29
    Pa netko treba platiti...
    "Ana je loša jer je podijelila lovu drugima pa nije ostalo za nas". Nego, iz čijeg džepa ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    CC 17.02.2025 09:54
    Ne svima nego samo njima!
    Potpore nije dijelila kome treba i kome ne treba nego je platila glasove na narednim izborima.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ... 17.02.2025 09:16
    ...
    a možda jednostavno više nema para za dopunsko, pred Novu godinu je podijelila potpore i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 17.02.2025 08:27
    Brigu na veselje
    To je zato što je Ana ključeve Grada predala maškarama. A ona udarila brigu na karnevalskim ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Gost 17.02.2025 08:12
    Podjela svijeta
    Opet se sudbina svijeta kroji u Minhenu. Hitlera i Mussolinija nema, ali sada su tamo Trump ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    WoW 16.02.2025 21:37
    Dal je snijeg, il su labudovi?
    Naravno da dopunsko nije uplaćeno, od 31.12.2024. na i Transparentnost , osim nekoliko ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 16.02.2025 14:55
    ...
    Koliko sam čuo sa nekoliko strana, nekim penzićima je već žao što su pristali da Grad umjesto ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 16.02.2025 10:28
    Ukalkulirana senilnost birača
    Misle da su lukavi kad ove "novosti" guraju par mjeseci prije izbora kao ješku za glasače.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ...... 15.02.2025 17:11
    Na vrbi svirala
    Na izmaku drugog mandata bez da su ostvarena predizborna obećanja gradonačelnica odvažno ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    NN 15.02.2025 14:55
    Znakovita šutnja o povijesti propadanja
    Idu mi suze od ganuća što i šef TZ ML odaje poštovanje talijanskoj vlasti nad Lošinjem. Ne ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938.
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:02
    Terre di Italia
    Ova naša Straulinijada bi mogla biti predigra za nešto mnogo ozbiljnije od predizbornog ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 12.02.2025 22:16
    Talijanske zemlje
    GRUPA članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke), koja ...
     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    Bing 12.02.2025 14:29
    Još 100 dana ...
    Jučer, oko 100 dana prije narednih izbora za gradsku vlast gradonačelnica "prvog od 1000 ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 12.02.2025 12:30
    Za glasove prodati se spremni
    A ti si sebi dao u zadatak da lažnom pričom o prozivanju Straulina sakriješ jednu sramotnu ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 11.02.2025 21:53
    ....
    Hrvatima doseljenima na otok nakon 1945 nikako ne ide u glavu zasto je lokalno slavensko ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 10.02.2025 19:57
    Concerto romantico
    Talijanski desničari u Europarlamentu postavljaju izložbu o fojbama, pobunili se Hrvati ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 10.02.2025 08:10
    Hapsiti bez suvišnih zašto
    Danas kada smo četvrta zemlja po rastu BDP - a u EU, kreditni rejting nam raste, imamo u ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska ...