Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Povodljivost Gradskog vijeća

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

krivica1Nakon provedenog javnog natječaja gradonačelnica je za nepoznati iznos prodala nekretninu na području uvale Krivica, a da Gradsko vijeće nije raspravljalo niti odlučivalo o tome iako se radi o nekretnini kojom raspolagati može samo predstavničko tijelo. Mada je Gradsko vijeće donijelo samo odluku o raspisivanju javnog natječaja, a ne odluku o prodaji, gradonačelnica je bez pitanja i bez nužne nove odluke vijeća sama odlučila kome će i za koliko prodati gradsku nekretninu. U cijelom nizu radnji i odluka Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja je samo usvojilo odluku o raspisivanju javnog natječaja. Pored svega navedenog niti jednom gradskom vijećniku nije sporno na koji način gradonačelnica prodaje nekretninu koju može prodati samo gradsko vijeće! 

Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja 28. rujna o.g. na svojoj 10. sjednici usvojilo je Odluku o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Malog Lošinja – č.zgr. 706/1 k.o. Veli Lošinj. Vijeće je, naglašavam, usvojilo odluku o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine. Nakon te odluke brže bolje raspisan je i javni natječaj na kojem se pored nekretnine koja je bila na Vijeću nalaze i još četiri nekretnine u neposrednoj blizini, sve na području uvale Krivica, koje je po svojoj volji odlučila prodati sama gradonačelnica. O tom javnom natječaju sam već pisao. 

Natječaj je raspisan, trajao je kratko, ponude su stigle, ponude su otvorene, ugovori o prodaji su potpisani (navodno da imaju i oznaku tajnosti), u tijeku je uknjižba vlasništva, a da o tome nitko ništa ne zna. Osim što javnost nema pojma o sudbini natječaja pojma o tome nemaju ni gradski vijećnici. S obzirom da je od sjednice vijeća na kojoj je donesena odluka o raspisivanju javnog natječaja prošlo više od dva mjeseca i dvije sjednice gradskog vijeća, da - koliko znamo - niti jedan vijećnik nije pitao što se zbiva s tom prodajom, može se zaključiti da to vijećnike ni ne zanima. A trebalo bi ih zanimati. Je li moguće da vijećnike koji su donijeli odluku o raspisivanju javnog natječaja za prodaju gradske imovine ne zanima što je bilo na natječaju? Zar ih ne zanima kako je moguće i zašto je uopće gradonačelnica sama prodala nekretninu za koju su odlučili raspisati javni natječaj i koju prema zakonu može prodati samo gradsko vijeće?

Od gradskog vijeća koje šutke prihvati da je na sjednici na kojoj je prisutno 13 vijećnika prošla odluka za koju je glasalo 6 vijećnika ne treba ništa očekivati, pa čak ni to da pita gradonačelnicu kako je moguće da ona prodaje ono što po zakonu i statutu može samo gradsko vijeće. Da gradski vijećnici svoju funkciju gradskog vijećnika ne smatraju ritualnom i statusnom i da stvarno žele biti ono što u naravi trebaju biti - predstavnici građana - tada bi puno ozbiljnije i odgovornije shvaćali svoju ulogu. Umjesto da bude nadzor izvršne vlasti Gradsko vijeće je postalo apologijsko i poslušno tijelo za odobravanje svih i svakakvih poteza gradonačelnice. Ostaje jedino misterij kako se uopće dogodio incident sa sada već legendarnim glasovanjem na zadnjoj sjednici vijeća kad nije - ili je - prošla odluka o sastavu tijela za izbor dimnjačara. Ako se pokaže da na prvom od 1000 ipak vrijedi elementarna logika i ako se pokaže da odluka važna za izbor dimnjačara ipak nije prošla to će biti prva odluka koja u ovom sazivu nije prošla. Tada bi se tu situaciju moglo opisati kao trenutak nehotične pobune gradskog vijeća.

Tko prodaje gradsku nekretninu?
Prema Zakonu o lokalnoj i područnoj samoupravi i prema Statutu Grada Malog Lošinja, čl.32, Gradsko vijeće odlučuje o stjecanju i otuđenju nekretnina Grada Malog Lošinja čija ukupna vrijednost prelazi 0,5% iznosa prihoda bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o stjecanju i otuđenju nekretnina. Valjda se iz tog razloga gradonačelnica udostojila uopće obratiti Vijeću i predložiti raspisivanje natječaja za prodaju nekretnine na Krivici. Da gradski vijećnici nisu samo poslušnici koji ni ne čitaju materijale već samo redom dižu ruke za predložene odluke mogli su primijetiti očigledne nelogičnosti u materijalima. Iako je 12. točka dnevnog reda Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Malog Lošinja, u materijalima se nalazi prijedlog odluke o raspisivanju natječaja i čudna odluka gradonačelnice o prodaji iste nekretnine. U materijalima kojim se gradskom vijeću predlaže da donese odluku o raspisivanju javnog natječaja o prodaji nekretnine nalazi se i Odluka gradonačelnice o prodaji iste nekretnine. Niti jednom vijećniku to nije bilo čudno! Citiram odluku gradonačelnice o prodaji Klasa: 947-01/18-01/13; Ur.br. 2213/01-01-18-11 Mali Lošinj, 10.09.2018.: „Prihvaća se prijedlog za prodaju nekretnine u gradskom vlasništvu uz procjenu prometne vrijednosti sudskog vještaka Zvonka Kunovića, ing.građ. (Fortuna Nova d.o.o) za č.zgr. 706/1, zk.ul. 3568 k.o. Veli Lošinj, i upućuje se Gradskom vijeću Grada Malog Lošinja na razmatranje i donošenje Odluke o prodaji sljedeće nekretnine: č.zgr. 706/1, zk.ul. 3568 k.o. Veli Lošinj, katastarske površine ruševina 84 m2, stvarne površine ruševina 59,84 m2, te zemljište 240,16 m2, vlasništvo Grada Malog Lošinja u cjelini, početna cijena iznosi 370.000,00 kuna (1.233,33 kn/m2)". Dakle 18 dana prije sjednice gradskog vijeća na kojoj će isto vijeće donijeti (samo) odluku o raspisivanju natječaja o prodaji nekretnine gradonačelnica je već donijela odluku da proda nekretninu koju po zakonu može prodati samo Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja?! Zar niti jedan vijećnik nije pitao čiji prijedlog o prodaji se prihvaća? Zar ni jedan vijećnik nije smogao ni hrabrosti ni pameti da pita „a zašto mi odlučujemo o raspisivanju javnog natječaja o prodaji kad je gradonačelnica već odlučila prodati tu nekretninu?"

Je li odluka o javnom natječaju odluka o prodaji?
Prijedlog Odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Malog Lošinja – č.zgr. 706/1 k.o. Veli Lošinj koja se je našla na vijeću obrazlaže se činjenicom da njena procijenjena vrijednost prelazi 0,5% iznosa prihoda bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o prodaji i da takvu odluku donosi Gradsko vijeće. Zbog toga se pred gradskim vijećem našao prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja. Iako je od gradskog vijeća tražila da donese odluku o raspisivanju javnog natječaja, gradonačelnica je sama ranije već donijela odluku o prodaji iste nekretnine?! U materijalima za 12. točku dnevnog reda Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Malog Lošinja nalazi se prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnina, a u obrazloženju te odluke se navodi da vrijednost nekretnine prelazi 0,5% iznosa prihoda bez primitaka pa je to odluka koje može donijeti samo gradsko vijeće. U materijalima se nalazi i odluka gradonačelnice od 10. rujna 2018. o prodaji te iste nekretnine za koju je utvrdila da ju može prodavati samo Gradsko vijeće. Dakle, iako Gradsko vijeće tek treba donijeti odluku o raspisivanju javnog natječaja za prodaju, gradonačelnica je donijela odluku o prodaji nekretnine za koju sama priznaje da je ne smije prodavati ali ju ipak prodaje temeljem čl. 47. Statuta. A taj članak određuje da gradonačelnica odlučuje o stjecanju i otuđenju pokretnina i nekretnina Grada Malog Lošinja čija pojedinačna vrijednost ne prelazi 0,5% iznosa prihoda bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o stjecanju i otuđivanju nekretnina. Gradonačelnica, dakle, predlaže Gradskom vijeću da donese odluku o raspisivanju natječaja za prodaju nekretnine jer je vrijednost nekretnine veća od one s kojom ona može raspolagati, iako je sama već donijela odluku o prodaji iste nekretnine pozivajući se na članak koji joj to onemogućuje. Gradskim vijećnicima koji ne mogu dokučiti da 6 nije većina od 13 teško je primijetiti takvu smicalicu ili su jednostavno samo listali materijale i nisu ih pročitali? Teško je vjerovati, ali dokaz je na službenoj stranici Grada Malog Lošinja u materijalima za 10. sjednicu Gradskog vijeća.

Nakon provedenog javnog natječaja gradonačelnica je za nepoznati iznos prodala nekretninu, a da Gradsko vijeće nije raspravljalo niti odlučivalo o tome iako se radi o nekretnini kojom raspolagati može samo predstavničko tijelo. Mada je Gradsko vijeće donijelo samo odluku o raspisivanju javnog natječaja, a ne odluku o prodaji, gradonačelnica je bez pitanja i bez nužne nove odluke vijeća sama odlučila kome će i za koliko prodati gradsku nekretninu. U cijelom nizu radnji i odluka Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja je samo usvojilo odluku o raspisivanju javnog natječaja.

Pored svega navedenog niti jednom gradskom vijećniku nije sporno na koji način gradonačelnica prodaje nekretninu koju može prodati samo gradsko vijeće!

Besmislena odluka u hitnoj proceduri
Da je sadašnji saziv gradskog vijeća idealan za manipuliranje može se vidjeti na svakoj sjednici gradskog vijeća, no kad se već bavimo događajima s 10. sjednice ostanimo na njoj. Kao 19. točka dnevnog reda našla se u hitnom postupku Odluka o stjecanju nekretnina na Tovaru temeljem zaključka gradonačelnice da se Gradskom vijeću Grada Malog Lošinja dade na razmatranje i usvajanje prijedlog Odluke o stjecanju nekretnine. U materijalima koji su došli na stol na samoj sjednici Gradskog vijeća nalazio se je prijedlog Odluke o stjecanju nekretnine s obrazloženjem te procjene nekretnina koje se navodno Odlukom stječu. U Odluci o stjecanju nekretnina se utvrđuje da je procijenjena vrijednost nekretnina 19.421.990 kuna. U čl.2. Odluke stoji: „Grad Mali Lošinj će putem nadležnog tijela državne uprave, Republiku Hrvatsku zatražiti darovanje nekretnina navedenih u članku 1. ove Odluke". Iz teksta odluke je vidljivo da to nije odluka o stjecanju nekretnina već izjava o namjeri da se zatraži poklanjanje željene nekretnine. U ovom slučaju vrijedi izreka „vrti ražanj, a zec u šumi". Ipak gradonačelnica je uvjerila Gradsko vijeće i ono je stvarno izglasalo odluku o stjecanju nekretnina koje to nije. Stjecanje nekretnina je pravni posao kojim se stječe nekretnina, a taj pravni posao može biti kupoprodaja, zamjena ili darivanje. Odluka da će se zatražiti darovanje nekretnina nije dakle odluka o stjecanju nekretnine niti je grad tom odlukom išta stekao.

U obrazloženju Odluke se navodi da se odluka donosi po hitnom postupku „... iz razloga što je na dan 26.listopada 2018. god. zakazana sjednica Vlade Republike Hrvatske na Hvaru, na kojoj će se razmatrati donošenje odluka radi unapređenja kvalitete života na hrvatskim otocima te Grad Mali Lošinj temeljem ove odluke namjerava u najkraćem roku prema nadležnom tijelu državne uprave uputiti zahtjev za darovanje predmetnih nekretnina, a odgađanje ove Odluke bi moglo nepovoljno utjecati na mogući prijenos vlasništva ...". Naravno da održavanje tematske sjednice Vlade RH na Hvaru posvećene otocima i upućivanje zahtjeva nadležnom tijelu državne uprave i takva „odluka o stjecanju nekretnine" gradskog vijeća po hitnom postupku nemaju nikakve stvarne veze pa ni pozitivni ni negativni utjecaj na mogući prijenos vlasništva. Tako da na spomenutoj sjednici Vlade RH o Tovaru nije bilo ni riječi.

O kvaliteti rada Jedinstvenog upravnog odjela i samoga gradskog vijeća govori i činjenica da se u Odluci utvrđuje da je vrijednost nekretnina koje se stječu 19.421.990 kuna, a procjene koje su u materijalima ukupno iznose 17.448.480 kuna. Dakle, gradski vijećnici zasigurno ne čitaju materijale, a još manje ih kontroliraju. Postavlja se pitanje na temelju čega uopće odlučuju. O tome kako rade gradske službe govori i činjenica da su procjene napravljene još 2017. godine, a pred Gradsko vijeće dolaze u hitnom postupku. Naravno da iz Grada Malog Lošinja ni vijećnicima niti javnosti nije objavljena sudbina Odluke o stjecanju nekretnina na Tovaru odnosno zahtjeva Grada da mu se pokloni Tovar, vjerojatno zato jer je Grad Mali Lošinj dobio odbijenicu nadležnog tijela državne uprave. To se očito smatra nebitnim, bitno je da su gradski vijećnici izglasali odluku o stjecanju nekretnina koje to nije i da su se zadovoljni razišli u uvjerenju da su priskrbili Gradu Malom Lošinju vrijednu imovinu. Ne treba sumnjati da je istog raspoloženja bila i gradonačelnica.

Komentari: 

162 # Sumnja je zlatpSto je sumnja 2018-12-08 21:15
Ne treba sumnjati da si materijale kao i uvijek nabavio od gđe.K, EX.P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Top secretTovar 2018-12-09 06:43
Zar materijali o prodaji gradskih nekretnina nisu javni???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # tko o čemuobjektivno 2018-12-08 22:10
Citat:
Od gradskog vijeća koje šutke prihvati da je na sjednici na kojoj je prisutno 13 vijećnika prošla odluka za koju je glasalo 6 vijećnika ne treba ništa očekivati,
Pa ne možeš mnogo očekivati ni od predstavnika javnosti koji žele kontrolirati vlast, a ne znaju ni kako se demokratski prebrojava glasove...

IS-PRA-VAK!
:zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # pamet na treću6 je više od 13/2 2018-12-09 08:07
Čak je i u Poslovniku Hrvatskog sabora navedeno da se odluke donose većinom glasova, a ne većinom danim glasova.

Članak 252.
Zakone, odluke, rezolucije, zaključke i druge akte Sabor donosi većinom glasova, ako je na sjednici Sabora nazočna većina zastupnika, osim ako Ustavom Republike Hrvatske nije drugačije određeno.

Također, ne vidim nikakav smisao utvrđivati i prebrojavati suzdržane glasove, ukoliko isti nemaju nikakvu važnost, odnosno zanemaruju se.

Formulacije tipa "većinom danih glasova" nemaju veze ni sa zakonima ni sa demokracijom nego u krajnjosti samo rezultiraju neželjenim situacijama kakva je ova. Ne možeš pisati svoje pravilnike baš kako ti padne na pamet i pri tome derogirati nadređene zakone.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # jezikobjektivno 2018-12-09 22:15
U tom istom poslovniku, samo pet članaka dalje, stoji da "predsjedatelj prvo poziva zastupnike da se izjasne tko je za prijedlog, zatim tko je protiv prijedloga te tko se suzdržao od glasovanja". Kako netko tko se suzdržao od glasanja može dati glas, e stvarno ne znam... Tamo gdje to jest tako, gdje se i suzdržane pribraja među glasove (npr. u Vijeću EU), to je uvijek izričito navedeno. Tamo gdje nije, nije ni potrebno navoditi. Vjerojatno je do jezika, postoji fraza "suzdržan glas" koja zapravo znači "nije dao glas", ali okej... Pošaljite poslovnik upravnom sudu pa ćete dobiti odgovor, osim ako i oni nisu na Jadrankinoj platnoj listi, a nekako osjećam da takav zaključak zavisi o odluci.
:cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ...Pino 2018-12-09 22:53
Ti ćeš nam govoriti kamo ćemo poslati?
Vidi se da ne znaš proceduru. Kad naučiš javi se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Two weeks laterSting 2018-12-10 05:21
Citat objektivno:
U tom istom poslovniku, samo pet članaka dalje, stoji da "predsjedatelj prvo poziva zastupnike da se izjasne tko je za prijedlog, zatim tko je protiv prijedloga te tko se suzdržao od glasovanja". Kako netko tko se suzdržao od glasanja može dati glas, e stvarno ne znam... Tamo gdje to jest tako, gdje se i suzdržane pribraja među glasove (npr. u Vijeću EU), to je uvijek izričito navedeno. Tamo gdje nije, nije ni potrebno navoditi. Vjerojatno je do jezika, postoji fraza "suzdržan glas" koja zapravo znači "nije dao glas", ali okej... Pošaljite poslovnik upravnom sudu pa ćete dobiti odgovor, osim ako i oni nisu na Jadrankinoj platnoj listi, a nekako osjećam da takav zaključak zavisi o odluci.
:cry:
A ja nekako osjećam da zajedno sa poslovnikom na rješavanje nadležnim službama vjerojatno ide i video.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Baš briljantan umLjubopitljivi 2018-12-10 08:42
Prema objektivno(m), odluke se donose većinom glasova samo pod uvjetom da nema suzdržanih glasova. Ako ima sudržanih glasova e onda većina nije potrebna a argumenta za to je Nedićev poslovnik u kome to ne piše???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # DrmokracijaFijubriju 2018-12-10 10:47
Citat objektivno:
Pa ne možeš mnogo očekivati ni od predstavnika javnosti koji žele kontrolirati vlast,
Kao što ne možeš mnogo očekivati ni od predstavnika javnosti koji žele braniti vlast, a ne znaju da je pravo na izražavanja volje zastupnika važnije od težnje vlasti da da si poslovničkim smicalicama osigura neometano odlučivanje :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Objektivno ti radiš u gradskoj upravi?A.M. 2018-12-09 23:28
Objektivno je briljantan um. Čita samo Nedićev poslovnik koji mu potvrđuje tvrdnju da se suzdržani glasovi ne računaju iako to nigdje ni u tom i takvom poslovniku ne piše. Dapače piše da se pita tko je suzdržan i broje se i njihovi glasovi. Ali briljantni um to tumači da to znači da se oni ne računaju. Da bi neka odluka u demokraciji prošla, za nju mora biti većina. Dakle ako njih 13 odlučuje proći ce samo odluka za koju će glasati 7 ili više njih. Ako samo 6 glasa za odluku ostalih 7 ne moraju ni glasati, mogu kopati nos, smijati se, mogu biti i suzdržani. Bitno je da nisu za. Tako teško to prihvatiti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Ješka za moroneTm 2018-12-10 06:33
Dok vi raspravljate o prebrojavanju glasova promiče vam sumnjiva rasprodaja nekretnina uz najljepšu uvalu na ovim otocima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # majstor opsjenarstvadavid 2018-12-10 07:25
Citat Tm:
Dok vi raspravljate o prebrojavanju glasova promiče vam sumnjiva rasprodaja nekretnina uz najljepšu uvalu na ovim otocima.
Istina ;-) ovo je samo brumanje da se skrene pozornost za buduće Odluke o rasprodaji nekretnina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Sinergija za golfgost 2018-12-10 13:13
Citat david:
Citat Tm:
Dok vi raspravljate o prebrojavanju glasova promiče vam sumnjiva rasprodaja nekretnina uz najljepšu uvalu na ovim otocima.
Istina ;-) ovo je samo brumanje da se skrene pozornost za buduće Odluke o rasprodaji nekretnina.
Mislim da su razlozi malo dublji od skretanja pozornosti s akcijske rasprodaje gradskih nekretnina. Ne brine "objektivno" za lošinjske nekretnine, dimnjake, prebrojavanje glasova ni za lokalnu demokraciju nego ga brine vjerodostojnost autora. Jer više puta je zazviždao da je gradska vlast napravila prekršaj u kaznenom prostoru, a zamjerio se i izrađivačima plana za golf na Mataldi. Kao na pr. s ovim:
volim-losinj.org/.../...
A baš ovih dana će se bez ikakvog stvarnog razloga i smisla osim radi hvalisanja mudrim vodstvom održati sjednica GV o golfu, a zatim će biti amenovanje Županijske skupštine u Rijeci. Zato mislim da "objektivno" piše u interesu županijske komponente sinergije za golf na Mataldi da se poslije može reći da njegovo pisanje o golfu nema smisla jer ne zna kako se broje glasovi. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Dok vi prebrojavate oni prodajuFukara 2018-12-10 09:26
Citat Tm:
Dok vi raspravljate o prebrojavanju glasova promiče vam sumnjiva rasprodaja nekretnina uz najljepšu uvalu na ovim otocima.
Konačno prava riječ na pravom mjestu. A ja zamjeram prvenstvenu autoru ovog teksta o čudnovatim nekretninskim transakcijama Ane Kučić uz pomoć svoje odane posluge u GV i Upravi što je dozvolio da ga se navuče na tanak led rasprave o prebrojavanju glasova, pa je ova zanimljiva tema propala u duboke vode zaborava. Dokazivanje da je u svezi prebrojavanja danih i nedanih glasova u pravu on, autor, a ne Nedić i njegovi trolovi i to u svezi minorne odluke o dimnjačaru je poput onog besmislenog teološkog nadmetanja o broju anđela koji mogu stati na vrh igle. Korist od rasprave o prebrojavanju glasova imaju samo prodavači naših gradskih nekretnina koji s jedne strane na sumnjiv nači, netransparetno prodaju nekretnine koje imamo, a od države žicare nekretnine koje nemamo. Za koga li ih žicare, pitanje je sad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Case closedFukara 2018-12-16 18:56
Citat Fukara:
Dokazivanje da je u svezi prebrojavanja danih i nedanih glasova u pravu on, autor, a ne Nedić i njegovi trolovi i to u svezi minorne odluke o dimnjačaru je poput onog besmislenog teološkog nadmetanja o broju anđela koji mogu stati na vrh igle. Korist od rasprave o prebrojavanju glasova imaju samo prodavači naših gradskih nekretnina koji s jedne strane na sumnjiv način, netransparetno prodaju nekretnine koje imamo, a od države žicare nekretnine koje nemamo. Za koga li ih žicare, pitanje je sad?
Sada kad je predmet zaključen, vratimo se tom mnogo važnijem pitanju.
Zapisnik sa sjednice:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.