Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Rogar: Ivković protuzakonito prebacio imovinu na suprugu da bi izbjegao naplatu potraživanja

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

kucaSlučaj počinje izgradnjom Poslovnog centra Apirudi kalvarija kad je obrt Apirudi-Apsyrtides Rudolfa Ivkovića sklopio posao s tvrtkom Legat-konzalting čiji vlasnik Ivan Rogar već osam godina pokušava naplatiti kako kaže »negdje između 12 i 13 milijuna kuna«, ali je »shvatio da je Ivković protuzakonito prebacio imovinu na svoju suprugu«, izvijestio je Novi list.

Već godinama pokušavam doći do svojeg novca koji mi duguje Rudolf Ivković, gradski vijećnik u Malom Lošinju. Sudskim putem sam ga pobijedio i dužan mi je, sa zateznim kamatama, negdje između 12 i 13 milijuna kuna. No kad sam htio pokrenuti ovrhu da se po pravomoćnoj presudi naplate potraživanja moje firme Legat-konzalting, shvatio sam da je prethodno protuzakonito prebacio imovinu na svoju suprugu, i to samo kako bi izbjegao moju naplatu potraživanja – rekao nam je zagrebački poduzetnik Ivan Rogar u razgovoru koji smo s njim vodili na temu Ivkovićevih dugova prema njemu. 

Dodaje kako ne zna kada će se kraju približiti desetogodišnja borba za novac koji mu je ostao dužan obrt malološinjskog utjecajnog političara i vijećnika HSLS-a Rudolfa Ivkovića, poznatog kao žestokog oporbenjaka aktualnoj vlasti HDZ-ovca Garija Cappellija.

S obzirom na to da po Rogarovom mišljenju uopće nije sporno da je Ivković s jasnim ciljem izbjegavanja ovrhe nad dijelom višeetažne kuće čiji je bio vlasnik, dio te nekretnine, a radi se o dva apartmana u prizemlju i potkrovlju, darovnim ugovorom prebacio na svoju suprugu, tom zagrebačkom poduzetniku nije preostalo drugo nego da 23. kolovoza 2013., neposredno nakon donošenja drugostupanjske presude u njegovu korist, podigne tužbu kojom osporava Ivkovićevo darovanje nekretnine supruzi. To je trenutno i posljednji čin ove priče, dosad uglavnom nepoznate otočnoj javnosti kojoj se Ivković predstavlja kao moralna vertikala.

Spriječio naplatu
– Njegovo ponašanje je bilo prevarantsko – kaže Rogar čijoj je firmi Legat-konzalting po pravomoćnoj sudskoj presudi od 11. travnja 2013. obrt Rudolfa Ivkovića dužan isplatiti 6 milijuna kuna. No tom iznosu treba pridodati kamate koje se zaračunavaju još od 27. veljače 2006. pa sveukupni dug iznosi dvostruko više, preko 12 milijuna kuna. No prebacivanjem vrijedne imovine na suprugu, i to nakon što je 3. lipnja 2009. donesena prvostupanjska presuda protiv njega, Ivković je manevrom s obiteljskom kućom Rogara do daljnjega spriječio u naplati potraživanja, iako je država i u drugom stupnju, presudom Visokog Trgovačkog suda, Legat-konzaltingu dala za pravo.

Rudolf Ivković, svojedobno i zamjenik gradonačelnika Malog Lošinja Garija Cappellija u mandatu od 2005., na otoku se predstavlja kao beskompromisni borac za razotkrivanje navodnog kriminala u gradskoj upravi, ali sada se nakon pravomoćne presude protiv njega doimlje kao samo jedan u nizu političara koji promoviraju pravdu i pravednost, dok se u biznisu ponašaju nekorektno, gube sudske presude, a potom izbjegavaju plaćanje svojih obveza transferiranjem svoje imovine na druge članove obitelji.

Poslovni centar Apirudi kalvarija
Rudolf Ivković bio je vlasnik obrta Apirudi-Apsyrtides koji je u prvom dijelu dvijetisućitih zagrebačkoj tvrtki Legat-konzalting u vlasništvu Ivana Rogara povjerio poslove koordinacije i izvođenja građevinskih, obrtničkih i instalaterskih radova na izgradnji Poslovnog centra Apirudi kalvarija u Malom Lošinju. Prema ugovoru, aktivnosti Legat-konzaltinga trebale su obuhvatiti poslove koordinacije svih sudionika u izgradnji, odnosno svih izvoditelja koji su u neposrednom ugovornom odnosu s Ivkovićevim Apirudijem.

Legat-konzalting je trebao organizirati izvođenje svih radova, koordinaciju svih sudionika u izgradnji, vođenje gradilišne dokumentacije i građevinskog dnevnika, obračun izvedenih radova, praćenje svih mjera zaštite na radu, organizaciju ishođenja atesta, certifikata i uvjerenja o kvaliteti za radove kooperanata te organizaciju tehničkog pregleda i primopredaju izvedenih radova Apirudiju Rudolfa Ivkovića. Legat-konzalting je, sudeći po presudi, posao obavio korektno, u skladu s ugovorom potpisanim s obrtom Rudolfa Ivkovića, poštujući pritom sve zakonske propise. No unatoč tome, iz samo njemu poznatih razloga, utjecajni je HSLS-ovac donio poslovnu odluku da svom dojučerašnjem partneru ne plati većinu njegovih osnovanih potraživanja. Stoga je Ivan Rogar pravdu potražio najprije na Trgovačkom sudu u Rijeci.

Spor je trajao dugo, godinama, no ipak je u lipnju 2009. Rogar dočekao prvostupanjsku presudu u svoju korist. Otada pa do pravomoćnosti potvrđene na Visokom Trgovačkom sudu u Zagrebu prošle su još četiri godine. Nakon donošenja prvostupanjske presude, Ivković je obiteljsku kuću darovnim ugovorom prepisao na suprugu. Napravio je to 19. srpnja 2010., prebacujući na suprugu potkrovlje i još jednu etažu. Istim darovnim ugovorom Ivković si je osigurao pravo doživotnog uživanja, što mu je omogućilo da odmah i nesmetano nastavi živjeti u toj kući. Ivković je, dakle, ostao u trajnom posjedu kuće, a pritom je izbjegao njen gubitak kroz ovrhu koja se mogla očekivati ukoliko drugostupanjska presuda bude u korist Legat-konzaltinga, a tako je i bilo.

Osporavanje darovanja
Viši trgovački sud je doista i potvrdio prvostupanjsku presudu u korist Legat-konzaltinga koji se u tom trenutku više nije mogao niti imao od čega naplatiti, jer je Ivković u međuvremenu »izgubio« dio imovine. Stoga toj zagrebačkoj firmi nije preostalo ništa drugo nego da 23. kolovoza 2013., nakon donošenja drugostupanjske presude u njenu korist, podigne tužbu kojom osporava Ivkovićevo darovanje nekretnine supruzi, i to u dijelu koji je potreban za namirenje Legat-konzaltingovih potraživanja prema obrtu lošinjskog političara.

U razgovoru koji smo s njim vodili o ovoj temi Ivan Rogar kazao nam je da se njegova sada već i desetogodišnja borba za novac koji mu je ostao dužan obrt Rudolfa Ivkovića još uvijek nije približila svom kraju.

– Sudskim putem sam ga pobijedio. Dužan mi je, sa zateznim kamatama, negdje između 12 i 13 milijuna kuna. Kad sam htio pokrenuti ovrhu da se po pravomoćnoj presudi naplate naša potraživanja, shvatili smo da je protuzakonito prebacio imovinu na člana svoje obitelji. To je napravio u cilju da izbjegne plaćanje obveza po sudskoj presudi. Naravno da smo pokrenuli postupak pravnog pobijanja darovanja, održana su i dva ročišta, no to će potrajati. Pitanje je, međutim, ne samo kada, nego i kako se naplatiti kad Ivković oko tog projekta protiv sebe ima desetak tužbi, kaže Rogar. Njegova je firma Legat-konzalting zbog Ivkovićevog duga blokirana, a zbog posla za Ivkovića ostao je dužan državi i kooperantima. Dio duga kooperantima namirio je pozajmicama, što znači da se zadužio kako bi platio ustvari Ivkovićeg dug. Zbog nenaplaćenog potraživanja i problema država mu je htjela pokrenuti stečaj nad firmom, no zasad je, kaže, to izbjegao.

Želio sam nagodbu
– Nema sumnje, Ivković me poslovno prevario. Sud je to ustanovio. Unatoč tome, želio sam se s njime nagoditi, razgovarati o dugu, ali on to nije htio. Stalno je to odugovlačio, išao je na varijantu iscrpljivanja. Sve će napraviti samo da ne plati svoje dugove – kaže Rogar.

Njegov Legat-konzalting vodio je Ivkoviću gotovo cijelu investiciju, a onda je, kaže, »Ivković iz nerazumljivih razloga puknuo«.

– U svojoj beskrajnoj manipulaciji Ivković je čak tvrdio da radovi koji su odrađeni preko Legat-konzaltinga nisu dobro obavljeni, no to nije moguće jer je objekt dobio uporabnu dozvolu. Pa on je potpisao sve situacije, potvrdio je da su radovi obavljeni i da je sve bilo u redu, i na kraju je objekt prošao tehnički pregled – kaže Rogar.

Pravo prvokupa

Zanimljivo, Ivković je zaštitio svoj interes u darovnom ugovoru supruzi. U njemu je, naime, kroz jedan članak sebi osigurao pravo prvokupa te nekretnine. To se, inače, radi kad se novog vlasnika, u ovom slučaju najbližeg člana obitelji, želi spriječiti da nekretninu proda, a da je pritom nije najprije ponudio darovatelju, u ovom slučaju Rudolfu Ivkoviću.

Predstečajna nagodba bez Legat-konzaltinga?

Sumnju u poslovnu korektnost Rudolfa Ivkovića budi i prijedlog za otvaranje postupka predstečajne nagodbe iz prosinca 2012. godine za njegov trgovački obrt Apirudi-Apsyrtides. U tom dokumentu Ivković je iskazao da ima samo jednog vjerovnika - Hypo Alpe Adria bank s ostatkom kredita od 1,6 milijuna eura, odnosno 12 milijuna kuna. Iako je u tom trenutku protiv njega donesena prvostupanjska presuda s tadašnjim dugom prema Legat-konzaltingu, bez zateznih kamata, od oko 5,5 milijuna kuna, Ivković to očito nije iskazao u poslovnim knjigama, ali ni u prijedlogu za otvaranje postupka predstečajne nagodbe, što je bila njegova obveza. Može se nagađati da je pravi razlog zašto je to svjesno propustio napraviti bojazan da bi se prikazivanjem te obaveze izložio riziku da predstečajna nagodba ne prođe.

Rudolf Ivković pak tvrdi kako su u predstečajnoj nagodbi njegovog obrta prijavljeni svi vjerovnici, pa tako i Legat-konzalting, kojeg na tom popisu, međutim, nismo našli.

Ja sam podnio anonimnu prijavu

Za nekoliko anonimnih kaznenih prijava dio lošinjske javnosti je pretpostavljao da ih je upravo Rudolf Ivković podnosio policiji i državnom odvjetništvu, uvjeren u kriminal u gradskoj upravi. To nikad nije potvrđeno, ali za zadnju anonimnu prijavu, Ivković nam je potvrdio da ju je on poslao. U njoj se tvrdi da je gradnja stanova na gradskom zemljištu na Rukaviću običan kriminal s obzirom na način donošenja prostornog plana i podjelu stanova između Grada i investitora.

– Tako je, ja sam je podnio i dao iskaze, kaže Ivković.

Ivković: Neću ići u grob s dugom

Prozvani Rudolf Ivković priznao nam je u razgovoru da je Legat-konzaltingu dužan sada već i šest milijuna kuna uvećanih za kamate.

– Izgubio sam sudski postupak, ali ja s dugom neću ići u grob. Nisam prevarant i svoje obaveze izvršavam. Vratit ću dug i zato jer je moja imovina u nekretninama, odnosno poslovnim prostorima procijenjena na 4,5 milijuna eura. Još sam dužan Hypo banci oko milijun eura, a Legat-konzaltingu, bilo to i dva ili dva i pol milijuna eura, sve ću vratiti. No prije toga tužbom moram skinuti hipoteku Hypo banke na mojim poslovnim nekretninama. Kad to napravim i prodam ih, vraćam sve dugove, kaže Ivković. Smatra da je, unatoč sudskoj presudi po kojoj je kriv i da mora isplatiti Legat-konzalting, ustvari on žrtva prevare.

– Umjesto da ja njih tužim, tužili su oni mene. Preduhitrili su me tužbom. Nisam se ni snašao, a već sam bio tužen. A pobijedili su me namještenim dokazima – uvjeren je Ivković.

Prema njegovim riječima, firmu Legat-konzalting uveo je u svoju investiciju kao projektante i nadzor. Nakon određenog vremena glavnog izvođača iz Splita zamijenio je izvođačem iz Zagreba.

– Tada to nisam znao, ali to je bila firma povezana s Ivanom Rogarom, vlasnikom Legat-konzaltinga. Ispalo je da je isti čovjek projektant, nadzor i glavni izvođač. Istodobno su mi s gradilišta počeli nestajati šleperi građevinskog materijala. Nudio sam Rogaru nagodbu po kojoj on za potraživanja prema meni može preuzeti poslovne prostore, ali on je inzistirao na novcu – kaže Ivković.

Iako ga je vlasnik Legat-konzaltinga Ivan Rogar optužio da je dva stana u kući namjerno darovao članu obitelji kako bi izbjegnuo ovrhu, Ivković kaže da to nije istina. Ponudio nam je prilično nejasan odgovor o tom prebacivanju, pravdajući to kreditom za uređenje tih stanova koje je zbog iznajmljivanja morao prebaciti, po nalogu Hypo banke, na suprugu koja se bavila iznajmljivanjem. No prije tog čudnog objašnjenja, izrekao je neistinu.

Na naše izričito pitanje ponovljeno tri puta, o tome je li stanove prebacio na člana obitelji nakon nepravomoćne presude, kao i drugostupanjske, na Visokom Trgovačkom sudu, rekao je da je to učinio prije presude. To, međutim, nije istina, jer je prvosupanjska presuda protiv njega donesena 3. lipnja 2009., a darovni ugovor je napravio 19. srpnja 2010.

– Oko toga nije bilo malverzacija, zaključio je Ivković koji će se o tome očitovati na sudu, budući ga je Rogar tužio tražeći pobijanje darovnog ugovora.

(Robert Frank)

Komentari: 

14 # Držte lopova....Dijabolik 2015-02-05 13:16
To je onaj lik koji stalno galami o kriminalu? Postoji stara izreka otprilike "tko o čemu: vojska o skraćenju a kurva o poštenju".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ???don 2015-02-05 13:16
Nisam neki stučnjak,ali ako se radi o prebacivanju nekretnina,pokr etnina i ostalog na članove obitelji ili nekog drugog u cilju izbjegavanja naplate duga,tj. od onog trenutka kada je dužnik bio upoznat sa svojim dugom,ugovor se sudskim putem bez većih problema može poništi,bar je tako bilo u mom slu 8) čaju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ...gost 2015-02-05 13:25
Da, tako će biti i u ovom slučaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # duglol 2015-02-05 13:25
pola hrvatske je u dugovima Ivković to otvoreno priznaje, nego članak je vrlo atraktivan s obzirom da je otvoreno istupao protiv gradske uprave uostalom kko ne bi zaštitio svoju obitelj? podla namještaljka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ...Eliot Kesss 2015-02-05 13:32
Nije problem što je Ivković u dugovima, nije problem ni to što je propao ni to što se pokušava spašavati. Problem je samo u tome što je on političar koji laže, manipulira i vara a istovremeno se samoproglašava borcem protiv kriminala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Velika zavjeragost 2015-02-05 13:42
Lol, Rudiju su smjestili?:
-da ostane dužan
-da izgubi sudski spor
-da nezakonito sakriva imovinu
-da laže u predstečajnoj nagodbi.
Tko mu je to smjestio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # predstečajna nagodbarobert 2015-02-05 14:01
Citat gost:
Lol, Rudiju su smjestili?:
-da ostane dužan
-da izgubi sudski spor
-da nezakonito sakriva imovinu
-da laže u predstečajnoj nagodbi.
Tko mu je to smjestio?
Smjestili su mu oni isti s kojima je sadio tikve, ali nije Rudi blesav vratiti će on to s kamatama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # A ne...Axel 2015-02-05 15:36
Ja pak mislim da je Rudi blesav...a on ne vraća ni glavnicu a kamoli kamate...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
42 # PoštenjaciBrontulon 2015-02-05 13:44
Čudi me toliko moraliziranje i pretresanje imovinskog stanja jednog običnog poduzetnika koji je u okolnostima poslovanja u našoj zemlji jednostavno upao u krizu. Činjenica da je pri tom najglasniji oporbeni gradski vijećnik daje tome ponešto drugačiji smisao.
Iz samog tona članka vidi se da je naručen i da je novinar možda na neki način motivirano g.Ivkovića prikazao kao najgoreg prevaranta. Vjerojatno je slučajno što se moralni profil g.Ivkovića propituje upravo u ovom momentu kada se bori protiv urbane devastacije na Rukaviću i pri tome čini izvođaču bremenitom dugovima (koji valjda nikome ne smetaju), kao i onima oko njega neugodnosti obraćajući se i najvišim instancama vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # ...gost 2015-02-05 14:17
Da je Ivković jedna obični poduzetnik o njemu se ne bi pisalo niti moraliziralo. Ivković je političar, predsjednik Hsls-a, gradski vijećnik dakle javna odoba a ne obični poduzetnik. Da je obični poduzetnik njegov posao i problemi bi bili samo njegovi i njegovih vjerovnika. Sada se pokazuje da je sva Ivkovićeva galama o krimainalu samo odvraćanje pažnje od sebe i svojih postupaka. Dobar odgovor ti je unaprijed dao Eliot Kesss: "Nije problem što je Ivković u dugovima, nije problem ni to što je propao ni to što se pokušava spašavati. Problem je samo u tome što je on političar koji laže, manipulira i vara a istovremeno se samoproglašava borcem protiv kriminala."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Valna dužinagost 2015-02-05 14:21
Po Brontulonu možeš krasti, varati, lagati ako si najglasniji oporbeni gradski vijećnik...
Ivković i Brontulon su na istoj valnoj dužini...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Moralni profilCSI 2015-02-05 14:33
Citat Brontulon:
Vjerojatno je slučajno što se moralni profil g.Ivkovića propituje upravo u ovom momentu kada se bori protiv urbane devastacije na Rukaviću
Ali nije slučajno što protiv devastacije Čikata nije rekao ni riječ nego se od vatrenog protivnika svih poteza gradske vlasti preobratio iznenadnog saveznika u potpori graditeljskih avantura investitora kojeg se može samo poželjeti. Vidi članak volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Vrh ledenog brijegaLjubopitljivi 2015-02-05 13:49
Novinar je dotakao samo dio "nestašluka" vrlog vijećenika Ivkovića. Nije sakrio samo svoju kuću od vjerovnika na način da ju je prebacio na ženu, već je prebacio i parcelu prekoputa svoga centra na svoju kćer. Zanimljivo bi bilo vidjeti kako je vijećnik Ivković stakao navedeno zemljište od grada Malog Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Lud, zbunje...Logički Delirij 2015-02-05 14:01
Teško je shvatljiv tok misli ili stanje svijesti Rudolfa Ivkovića. Priznaje da je dužan Hypo banci milijun eura iako u prestečajnog nagdbi sam utvrđuje da mu je dug 1.600.000 € koji može samo rasti. Iako sam priznaje dug (za Novi list i javnost tvrdi da je 1.000.000 € a u postupku predstečajne nagodbe izjavljue da je dug 1.600.000 €) kaže da tuži Hypo banku da mu skine hipoteku s njegovoih prostora. Moguće samo u glavi Ivkovića...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ...franz 2015-02-05 15:32
Da. Veliki je trud uložen u taj članak možda i nešto novaca poreznih obveznika a da se ne objavi.. Instalacija koja je očito namještena da se protivnika diskreditira i ocrni iako tema ni najmanje ne spada u domenu izvještavanja jer privatni sporovi to nisu i o njima odlučuju sudovi a ne nakakav novinar. Taj isti novinar ima šta za pisati npr. rušenje kulturne baštine, blatnjave ceste po cijelo gradu, rupetine na Rukaviću koje će tamo ostati do ko zna kada, skoro 2 milijuna kuna ulupano u kružni tok koji to nije niti će biti, nalaz državne revizije po stavkama javne nabave u milijunima kuna koji nisu provedeni po zakonu itd. Dakle izvještavanje o javnom dobru. Šta mene i općenito ljude brine Rudi i njegovi sporovi? Mene brinu druge stvari ali o njima nitko ne piše. Zašto??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # pljuvačiboby 2015-02-05 15:40
Ovi dežurni pljuvači koji rado Ivkovićeve probleme nazivaju kriminalon imaju previše svojih briga pa malo skreću pozornost sa pravih stvari. Vući takve paralele je u prvom redu zlonamjerno ali to znamo. Ima puno ljudi kojima je stao na žulj pa ga treba malo pljuvati. Ali na kraju krajeva to na umanjuje pravi kriminal koji se nete pod tepih a još manje abolira aktere istog. Vi koji se služite ovakvim smicalicama shvatiti će te da ovo ne umanjuje ono što vas čeka. Svaka rit dođe na šekret jeli tako??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RobiPljuvač 2015-02-05 18:32
Tko je pljuvač pravo je pitanje. Nitko nije svetac pa niti naš gradonačelnik Gari Cappelli ali to što mu vrli gospodin radi u zadnjih nekoliko godina prelazi granicu zdravog razuma. Isti je sebi uvrstio u glavu kao neko poslanje da ga sjede. Od silnih anonimnih prijava gradska uprava ne može doći sebi u zadnje dvije tri godine. Prijave Uskoku, poskoka, Dorhu , poreznoj upravi inspekcijama... .., gradske službe ne mogu doći do daha i umjestonda riješavaju moje i vaše probleme kopiraju papire iz 2006,7,8,9...., odgovaraju na upite.....nebi, i kako "korumpiranog" Cappellia zatvorio. Mislim da bi se u jutro trebao pogledati u ogledalo i barem sebi priznati neke stvari
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ludilo brale...Rz Brzotrz 2015-02-05 15:42
Kad smo kod delirija. Kako objasniti ovu izjavu: "Umjesto da ja njih tužim, tužili su oni mene. Preduhitrili su me tužbom. Nisam se ni snašao, a već sam bio tužen. A pobijedili su me namještenim dokazima – uvjeren je Ivković." I Trgovački sud i Viši trgovaćki sud su dio šire zavjere protiv sirotog vijećnika Ivkovića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....asdf 2015-02-05 15:59
Zanimljivi su pokušaji Rudijeve sljedbe da ga odbrane. Ni na jedan konkretan navod za što se optužuje Rudi (da laže, skriva, manipulira)ne daju dokaz kojim bi to osporili već ga brane maglovitim tezama zavjere i pridjevima. Maglovitim i besmislenim tezama o zavjeri žele mu dati na važnosti a istovremeno s druge strane pridjevima tipa "jadni", "obični" ga žele prikazati kao žrtvu tobožnje urote. Rudi može biti žrtva samo vlastitih slabosti i nemorala. Kraj priče.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nitko nam nije krivDušan 2015-02-05 16:32
Činjenica da je Ivković gradski vijećnik i da je predsjednik lošinjskog HSLS-a te da toliko dugo vlada liberalnom strankom kao sektom pokazuje samo svu jad političke situacije na otoku koja garantira da će sve otići u krivo. Budući smo to birali, to smo i zaslužili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ApseidešApisrudu 2015-02-05 17:22
Citat Dušan:
Činjenica da je Ivković gradski vijećnik i da je predsjednik lošinjskog HSLS-a te da toliko dugo vlada liberalnom strankom kao sektom pokazuje samo svu jad političke situacije na otoku koja garantira da će sve otići u krivo. Budući smo to birali, to smo i zaslužili.
Znate li uopće kako je Rudi postao Predsjednik HSLS a ? Uz čiju pomoć ? I uz čiji blagoslov?
Tko točno odgovori dobiva sedam dana boravka u luksuznom hotelu na Ohridu !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # pop jordanovmile 2015-02-05 17:46
Citat Apisrudu:
Znate li uopće kako je Rudi postao Predsjednik HSLS a ? Uz čiju pomoć ? I uz čiji blagoslov?
Tko točno odgovori dobiva sedam dana boravka u luksuznom hotelu na Ohridu !
Rudi je izvršio prevrat u HSLS-u po nalogu vodstva lošinjskog HDZ-a (vaučer za boravak u hotelu na Ohridu ostavite na porti Grada).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # #Bon Bon 2015-02-05 17:44
Predsjednikom HSLS-a došao je pučem i metodama anibirokratske revolucije a velike nade Prusac i Kušeta su ispali naivci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ................. 2015-02-05 18:03
Svaki grad uz naše more ima svoga Lera...i mi ga imamo. To je Rudi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zahvaljujući HDZ-uRS 2015-02-05 18:13
Uspio je preuzeti HSLS uz pomoć HDZ jer su mu dali 25 ljudi koji su netom prije izborne skupštine postali liberali ( i sam sam igrom slučaja jer me zamolio Gosp. Šarić postao liberal) i odradili smo posao za gospodina Ivkovića. Dobili smo cedulje sa imenima za koje i dan danas neznam tko su i odradili posao pomuputuma
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MoralnaVertikala 2015-02-05 18:16
Srušio mi se svijet u nedjelju, vjerovao sam gospodinu Ivkoviću kao moralnoj vertikali ovog grada. Moram konstatirati svi ste vi isti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otpustii nam duge našeđizus krajst 2015-02-06 16:11
Citat Vertikala:
Srušio mi se svijet u nedjelju, vjerovao sam gospodinu Ivkoviću kao moralnoj vertikali ovog grada. Moram konstatirati svi ste vi isti.
Svima se srušio svijet a ne samo tebi, pa ipak je Rudi vjernik i svake nedjelje nazoči svetoj misi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # I moja žena i ja takođerTajk je 2015-02-05 18:38
U pravu si RS i ja i moja žena smo zatvorili lokal da bi bili nazočni na toj izbornoj s kupštini.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Dopuna moralnog profilaNyCSI 2015-02-05 18:10
Zanimljivo da Ivković nije nikad ni riječju spomenu a niti spočitnuo gradskoj vlasti posao s Otokom sunca i slovenskim investitorom. Možda zato jer mu je isti sredio reprogram kredita u Hypu koji sad ne vraća. Bilo bi zanimljivo da se novinar pozabavio Rudijevim naplaćivanjem deviznih dnevnica i troškova koje je naplatio od grada a za privatne posjete tom investitoru. Dobro je netko primjetio, to je samo vrh sante leda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # devize.slovenac 2015-02-05 20:42
Citat NyCSI:
Zanimljivo da Ivković nije nikad ni riječju spomenu a niti spočitnuo gradskoj vlasti posao s Otokom sunca i slovenskim investitorom. Možda zato jer mu je isti sredio reprogram kredita u Hypu koji sad ne vraća. Bilo bi zanimljivo da se novinar pozabavio Rudijevim naplaćivanjem deviznih dnevnica i troškova koje je naplatio od grada a za privatne posjete tom investitoru. Dobro je netko primjetio, to je samo vrh sante leda.

Nešto poznato "otok sunca" a tu je i Badurina, ajme majko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Mogući razvoj situacije.......... 2015-02-05 18:23
Pokazuje se da bi istraga protiv Rudija mogla ići u više smjerova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # kriva procjenafox 2015-02-06 07:37
Citat .......:
Pokazuje se da bi istraga protiv Rudija mogla ići u više smjerova.
Ovaj članak je izazvao tektonski poremećaj na lošinjskoj sceni, izgleda da je netko krivo procijenio pa je umjesto lisice istjerao medvjeda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Kušeta i prusacVaraždinsko zelje 2015-02-05 18:41
Rudi ih je naguzio, amateri a htjeli su Snješkom s[cenzurirano] ADZ
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ApsurduUApsideš 2015-02-05 19:06
Odgovor bi znaci izgledao otprilike ovako.
HSLS preuzet pučem , uz pomoć HDZa lošinjskih poduzetnika čitaj =(Kamalic predsjednik udruženja) -( Albanci)-(Saric ). Bravo Kosor
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # lošinjski bedakijožek 2015-02-05 20:40
Citat UApsideš:
Odgovor bi znaci izgledao otprilike ovako.
HSLS preuzet pučem , uz pomoć HDZa lošinjskih poduzetnika čitaj =(Kamalic predsjednik udruženja) -( Albanci)-(Saric). Bravo Kosor
Isto je Rudi pokušao i sa IDS-om ali je Cavedoni bio lukaviji od njega i doveo cijelu svoju obitelj na izbornu skupštinu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # mujohaso 2015-02-05 23:41
Samo se vi naslađujte... Na kraju će biti svakom svoje. Institucije će reći svoje na kraju a Ivkovićevi problemi su p.... dim u odnosu na ono što vas čeka.. Hola...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Opet će se netko iznenaditiZlatomir 2015-02-06 09:35
A misliš da institucije neće imati posla s Rudijem?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # #.Suljo 2015-02-06 08:50
Haso naravno da si glup pa ne možeš shvatiti. Nitko se ne naslađuje Rudiju kao propalom poduzetniku, u ovom članku i raspravi koja se razvila na ovim stranicama se ukazuje na licemjerstvo političara i vijećnika Ivkovića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # #Nik Cinik 2015-02-06 09:31
Kad se čovjeka koji stalno, glasno i javno optužuje druge za kriminal i kad se pokaže da je taj čovjek kriminalac- pa normalno da ću se naslađivati. I ne mislim da sam loš. Samo sam normalan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ......Brko 2015-02-06 10:01
1)Rudija Ivkovića kao poduzetnika i čovjeka treba žaliti.

2)Rudija Ivkovića kao političara treba prezirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # suljihaso 2015-02-06 15:16
Citat .Brko:
1)Rudija Ivkovića kao poduzetnika i čovjeka treba žaliti.

2)Rudija Ivkovića kao političara treba prezirati.

Preziru ga mnogi iz hadezea i tu je njegova snaga. Ovaj članak i ovi komentari garijevih dupeuvlaka ne mijenja činjenicu da se protiv vas zbog nnega vode mnoge istrage. I još nešto.. Ako je Rudi kriminalac zašto ne prijavite kriminalne radnje, ako je Rudi lagao spram vas zašto ga ne tužite za klevetu..... Samo vi prezirite. Na kraju kandžija puca..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # #Zlatomir 2015-02-06 15:39
Haso ti se pokazuješ sve glupljim i glupljim. "Preziru ga mnogi iz hadezea i tu je njegova snaga." Snaga može imati podlogu u mišićima, intelektu, poziciji moći, novcu i sl. Prezir ne može nikome biti snaga. Kao što je jedan komentator primjetio, i ti si na istoj valnoj dužini kao i Rudi...Priče bez smisla i činjenica a puno demagogije, paranoja, laži i petljanja...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ...D.K. 2015-02-06 15:47
Kaže Haso: " Ako je Rudi kriminalac zašto ne prijavite kriminalne radnje..." Rudi je dokazani kriminalac, iz činjenica koji su navedeni u tekstu (a koje ovaj nije osporio) nedvojbeno je da je on kriminalac. Pristoji ljudi puštaju da nadležni za to pokrenu po službenoj dužnosti postupak s obzirom da je članak javno objavljen u Novom Listu.

Slažem se da Rudija kao neuspjelog čovjeka teba žaliti ali kao političara ga treba prezirati. Jadan je.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ...Kalimero 2015-02-06 15:55
Zanimljivo je da kao što političar Rudi stalno javno nekome prijeti, također i njegovi apologeti imaju isti mentalni sklop. Nema činjenica, jasnog i logičnog stava o bilo čemu, samo nejasne prijetnje, npr. "Ivkovićevi problemi su p.... dim u odnosu na ono što vas čeka..", ili "samo vi prezirite. Na kraju kandžija puca.."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ??pušmipuli 2015-02-06 17:09
Citat Kalimero:
Zanimljivo je da kao što političar Rudi stalno javno nekome prijeti, također i njegovi apologeti imaju isti mentalni sklop. Nema činjenica, jasnog i logičnog stava o bilo čemu, samo nejasne prijetnje, npr. "Ivkovićevi problemi su p.... dim u odnosu na ono što vas čeka..", ili "samo vi prezirite. Na kraju kandžija puca.."
Eto nitko nije suvislo odgovorio kako je riva plaćena nekoliko mil. kuna više bez provedenog javnog natječaja, ili zašto se potrošilo milijune na kružni tok koji to nije ili koliko će mil. koštati nas porezne obveznike raskid trostranog ugovora sa "međimurje graditeljstvo" kojeg navodno Gari ne želi potpisati ali mora a time i obeštetiti dotičnu firmu u poslu oko Rukavića. Eto odgovori na ta i takva pitanja kojih ima još su građanima puno zanimljivija od Rudijevog laže-ne laže. Ali kažu napad je najbolja obrana pa eto napali ste... I šta sad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ????Repić 2015-02-06 17:52
Pušmipuli kome postavljaš ta pitanja?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mmpušmipuli 2015-02-06 21:46
Citat Repić:
Pušmipuli kome postavljaš ta pitanja?

Ovima iz kradezea. Ali na ta pitanje neću dobiti odgovore jer ih nikada ne dobijem. Anteeeeee javi se..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Kvisko 2015-02-07 11:09
Pitanja postavljaš sugestivino i pretpostavljam da tvoja pitanja trebaju biti dokaz kriminala ili ako ti nitko ne odgovori onda je to priznanje da se radi o kriminalu. Prije dogovora samo jedno pitanje. Zašto bi gradska uprava i grdonačelnik odgovarali na pitanja nekakvog anonimnog bezveznjaka na internetu? A pogovotov zašto bi ti odgovarao kradeze koji si tim nema ništa.

Ali ajmo probati odogovoriti: kako su plaćeni milijuni bez javnog natječaja? U skladu s zakonom! Nakndani radovi do 20% ugovorenih radova koji izvodi izvoditelj koji je izabran na javnom natječaju ne idu na javni natječaj.
Zašto se potrošilo milijune na kružni tok? Pitaj Županijske ceste koji su investitor i koji to plaćaju.
Koliko će koštati raskid trostranog ugovora sa "međimurje graditeljstvo"? Ništa. Grad je zaštičen kao lički medvjed.

Tema je inače lažljivi političar Rudolf Ivković, a ti tražiš krimainal gradske vlasti tamo gdje ga nema, niti ga može biti jer nisu odgovorni npr. za kružni tok. Imam dojam da i ti kao i Rudi jako patiš za mjestom gradonačelnika. Postoji još radnih mjesta gdje se može zaposliti i više zaraditi.

Haso, sad možemo nastaviti razgovor?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..nezaposlen 2015-02-07 11:30
Vidim biće prekovremenih. Vikendom aktivnosti ne jenjavaju. I još kažež da postoje nakakva radna mjesta. Kakva radna mjesta čovječe?? Pa od Garijevih uhljeba nema mjesta ni za podrumske štakore. Treba još oformiti malo kvalitetniju elitnu tipkačku postrojbu za procjenu učinka tipkanja na "volim lošinj"..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Pakiranje provizijeHalo Bing! 2015-02-07 13:48
Citat Kvisko:
Ali ajmo probati odogovoriti: kako su plaćeni milijuni bez javnog natječaja? U skladu s zakonom! Nakndani radovi do 20% ugovorenih radova koji izvodi izvoditelj koji je izabran na javnom natječaju ne idu na javni natječaj.
Lukav način za pakiranje provizije u naplaćene radove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Da ne pitalicaKvisko 2015-02-06 16:05
Huso, pusti priču i odgovori na jednostavno pitanje: da li Rudi laže?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # laže selohaso 2015-02-06 16:59
Dali Rudi laže nije me briga kao ni normalan svijet. Ako laže, laže sebi a nama ni u džep ni iz džepa. Ali vi hadezeovci dali lažete? E to me se tiče jer novcem kojim raspolažete je i moj novac. Tu je tajna svega a vi kao pravi političari pravite bauk od ničega i stvarate teme narodu pa ajmo opet po Rudiju. Pa ko bi vam bio kriv za vaša sranja da nema Rudija?? Haha a ste jadni..ccc
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Javne nabavkepimp 2015-02-06 17:21
Citat haso:
Dali Rudi laže nije me briga kao ni normalan svijet. Ako laže, laže sebi a nama ni u džep ni iz džepa. Ali vi hadezeovci dali lažete? E to me se tiče jer novcem kojim raspolažete je i moj novac.
Klikni na donji link pa ćeš vidjeti kako se troše novci za javne nabavke
docdroid.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ...Kvisko 2015-02-06 17:29
Haso nije u stanju odgovoriti sa Da ili Ne na najjednostavnij e pitanje.

Glupi Haso-demagog u najboljoj maniri Rudijevog logičko-demagoš kog galimatijasa kaže: "jer novcem kojim raspolažete je i moj novac". Možemo se truditi i nagađati što je želio reći ali rekao je besmislicu. Hasinim novcem može raspolagati jedino Haso ili njegova žena ako joj je dao punomoć za to. Kako jedna politička stranka može raspolagati novcem privatne osobe? Ne sumnjam da će Haso to objasniti i obraniti svoju intelektualnu čast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Nije haso baš glupAlan Ford 2015-02-06 17:42
Citat Kvisko:
Haso nije u stanju odgovoriti sa Da ili Ne na najjednostavnije pitanje. Glupi Haso - demagog u najboljoj maniri Rudijevog logičko-demagoškog galimatijasa kaže: "jer novcem kojim raspolažete je i moj novac". Možemo se truditi i nagađati što je želio reći ali rekao je besmislicu. Hasinim novcem može raspolagati jedino Haso ili njegova žena ako joj je dao punomoć za to. Kako jedna politička stranka može raspolagati novcem privatne osobe? Ne sumnjam da će Haso to objasniti i obraniti svoju intelektualnu čast.
Nije Haso glup koliko se tebi čini. Zna Haso da se i njegov novac nalazi u stavci prihoda gradskog proračuna kojim onda raspolaže jedna politička stranka. To je odgovor na tvoje pitanje "Kako jedna politička stranka može raspolagati novcem privatne osobe". Odgovori ti meni na pitanje otkud novac u gradskom proračunu? Samo bez demagogije molim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # Haso glupa a Alan posesivanKvisko 2015-02-06 18:08
Dakle Rudijevi demagozi ovako stvari stoje. Halo Bing....Moj novac je u mom džepu ili računu. Kad platim gradu komunalnu naknadu, doprinos ili porez na korištenje javne površine ja plaćam gradu svoje obveze. U trenutku kad sam moj novac izvadio iz džepa i platio moju obvezu gradu u tom trenutku taj novac više nije moj nego gradski. S njima upravlja onaj kome smo kroz izbore to pravo i dali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # pravo i dužnostAlan Ford 2015-02-06 18:24
Citat Kvisko:
Dakle Rudijevi demagozi ovako stvari stoje. Halo Bing....Moj novac je u mom džepu ili računu. Kad platim gradu komunalnu naknadu, doprinos ili porez na korištenje javne površine ja plaćam gradu svoje obveze. U trenutku kad sam moj novac izvadio iz džepa i platio moju obvezu gradu u tom trenutku taj novac više nije moj nego gradski. S njima upravlja onaj kome smo kroz izbore to pravo i dali.
Odgovorio si na pitanje "Kako jedna politička stranka može raspolagati novcem privatne osobe". Moram priznati, odgovorio si bez demagogije. Točno je da smo joj izborima dali pravo da njima upravlja, ali se time nismo odrekli prava da zabijamo nos u način kako to radi. To nam nije samo pravo nego i dužnost odgovornih građana da kontroliraju vlast. Jer radi se o našem zarađenom novcu, a ne o njihovom. Vidi gore link na javne nabavke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Kvisko 2015-02-06 18:41
Stvarno mi nije jasno što dokazuje taj popis II. izmjena i dopuna plana javne nabave s 114. stavki. Što to ima dokazati? Možda da ne moraš zabadati nos nekome, jer taj netko ti je na internetu dostavio sve podatke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ....Kvisko 2015-02-06 18:50
Još jedna dopuna odnosno ispravak Alan Fordovskog navoda. Gradskim novcima- proračunom grada ne upravlja ni jedna politička stanka. Upravlja gradonačelnik koji u našem slučaju jest član jedne stranke ali i ne mora biti član ni jedne političke stanke. Dakle ne upravlja HDZ tvojim novcem nego gradonačelnik upravlja gradskim novcem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ....Alan Ford 2015-02-06 19:30
Citat Kvisko:
Još jedna dopuna odnosno ispravak Alan Fordovskog navoda. Gradskim novcima - proračunom grada ne upravlja ni jedna politička stanka. Upravlja gradonačelnik koji u našem slučaju jest član jedne stranke ali i ne mora biti član ni jedne političke stanke. Dakle ne upravlja HDZ tvojim novcem nego gradonačelnik upravlja gradskim novcem.
Zar ti nisu rekli da gradski proračun donosi gradsko vijeće, a da gradonačelnik upravlja novcem prema proračunu? A u gradskom vijeću imamo koaliciju s HDZom na čelu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ...Kvisko 2015-02-06 19:46
Ajmo probati ponovo. Upravlja novcem, raspolaže novcem- gradonačelnik.
Gradsko vijeće donosi proračun na prijedlog- gradončelnika.
Gradsko vijeće ga prihvaća/usvaja . Gradsko vijeće nije stranka (već tijelo javne vlasti)u čijem sastavu jesu članovi političkih stanaka. Dakle GV Malog Lošinja nikako nije HDZ.

Evo rekapitualcijij e. Gradonačelnik predlaže i raspolaže namjenski sredstvima iz proračuna. Gradsko vijeće usvaja proračun. U cijelol priči se ne spominje ni HDZ a ni tvoji novci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ZNA SEAlan Ford 2015-02-06 20:19
Citat Kvisko:
U cijelol priči se ne spominje ni HDZ a ni tvoji novci.
Ni ne treba ga spominjati jer ZNA SE ko je na vlasti u Lošinju :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # mujihaso 2015-02-06 21:54
Citat Kvisko:
Haso nije u stanju odgovoriti sa Da ili Ne na najjednostavnije pitanje. Glupi Haso -demagog u najboljoj maniri Rudijevog logičko-demagoškog galimatijasa kaže: "jer novcem kojim raspolažete je i moj novac". Možemo se truditi i nagađati što je želio reći ali rekao je besmislicu. Hasinim novcem može raspolagati jedino Haso ili njegova žena ako joj je dao punomoć za to. Kako jedna politička stranka može raspolagati novcem privatne osobe? Ne sumnjam da će Haso to objasniti i obraniti svoju intelektualnu čast.
Ne mogu ti odgovoriti jer novinama ne vjerujem a Rudija nedovoljno poznam. Ali držim da novac koji je uplaćen u Gradski proračun bilo od poreza bilo od prodaje Gradskih čestica nije Garijev pa tako ni od Gradskog vijeća. Oni su instrument koji pošteno raspolaže. Koliko pošteno raspolaže vidi se po novim milijunašima koji sa svakom vlašću niču kao gljive i po projektima koji uvijek premašuju granice dobrog ukusa. Polemizirati sa tobom nebi dalje bar ne dok ne odgovoriš na pitanja od pušmipulija a i mene jako zanimaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # kaže on...tim 2015-02-06 17:54
Brkaju se kruške i jabuke,Rudi je krenuo u posao koji se izjalovio,dužan je,to i priznaje,a što se vidi i po sudskoj presudi.Dali će se izvući ili ne vidjeti će se u nastavku postupka,ali to se ne može usporediti sa trošenjem novca poreznih obveznika na promašene projekte,sve oblike korupcije i pogodovanja koja direktno nanose štetu građanima,misli m da Haso na to misli za razliku od Kviskove čiste hdz-ovske retorike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Kruške i JabukeMiješanje 2015-02-06 21:20
Privatni poslovni problemi ili dugovi nisu kriminal ,jer bi po tome i svi drugi koji ne uspijevaju na vrijweme podmiriti kredite npr u Švicarcima mogli biti proglašeni kriminalcima ,a još im država oprašta dugove. Kriminal je kako se raspolaže sa gradskim novcem i imovinom ,tu bi se već našlo dosta primjera kriminala,korup cije i nepotizma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Potezanje za jezikOsnovana Sumnja 2015-02-06 22:10
Kriminal je u najširem smislu kršenje zakona. Imati dug nije nezakonito niti je kriminal. Pa tako ni Rudija nitko ne optužuje zato što je dužan. Njegov krimen je kršenje zakona. Dakle, nezakonito skriva imovinu od svojih vjerovnika. Kriminal je iskazivati lažne podatke u službenim postupcima. A svoju političku karijeru gradi na tobožnjoj borbi protiv kriminala gradske vlasti u kojoj je sam donedavno i sudjelovao a sam krši zakone.

Moguće je da ima kriminala u raspolaganju gradskom imovinom. Npr. kad grad Mali Lošinj dodijeli besplatno gradske terene na Kalavariji Jadranci i Lošinjskoj plovidbi i tamo niknu velebne vile i apartmani za strance. Po meni to je moguće kriminal.
Moguće je da je kriminal kad grad Mali Lošinj subvencionira privatni projekt-stanicu za tehnički pregled i pokloni zemljište.
Indicira na kriminal i slučaj kad grad Mali Lošinj zamijeni zemljište u industrijskoj zoni s Rudolfom Ivkovićem na način da mu da vrijednu parcelu za put (a može ga izvlastiti) a ne ono zemljište koje mu je potrebno za kolni pristup njegovom objektu a koje bespravno i besplatno godinama koristi.

To nije kriminal samo zato što je to bilo za vrijeme poštenog gradonačelnika Balije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Kruške i JabukeMiješanje 2015-02-06 23:01
Uglavnom se slažem sa tobom sve je to točno,ali je to sitno i mrvice u usporedbi sa ovim što se događa sada i zadnjih nekoliko godina.Za koga je radio stari gradonačelnik se najbolje vidi po tome gdje sada radi,i koliko je ta osoba profitirala od kada je gole stražnjice došla sa Cresa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # '''.poštenjacine 2015-02-07 09:19
Misliš na Orlecana, kojemu je Balija platio naknadne radove na temeljima škole 2 miliona kuna a cijeli posao je ugovoren 4,5 miliona, samo na znanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Dvoglavi supPinklec 2015-02-07 09:45
Citat .poštenjacine:
Misliš na Orlecana, kojemu je Balija platio naknadne radove na temeljima škole 2 miliona kuna a cijeli posao je ugovoren 4,5 miliona, samo na znanje.
Možda misli na Balijinog šefa, prošlogodišnjeg dobitnika nagrade Grada za životno djelo koji je kao deficitarni mlađahni kadar dobio 684 kvadrata gradskog zemljišta na atraktivnom predjelu Kalvarija za sitniš od 50 DEM po kvadratu. Da bi tako riješio kritičan stambeni problem skromnog trosobnog stana u Omladinskoj ulici gradnjom troetažne vile vrijedne milijun i pol eura.
Vila za mlađahnog direktora
volim-losinj.org/.../...Treba li naglasiti da je gradonačelnik tada bio njegov djelatnik Balija Dragan?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # kapo makinavincek 2015-02-07 11:47
Citat Pinklec:
Možda misli na Balijinog šefa, prošlogodišnjeg dobitnika nagrade Grada za životno djelo koji je kao deficitarni mlađahni kadar dobio 684 kvadrata gradskog zemljišta na atraktivnom predjelu Kalvarija za sitniš od 50 DEM po kvadratu. Da bi tako riješio kritičan stambeni problem skromnog trosobnog stana u Omladinskoj ulici gradnjom troetažne vile vrijedne milijun i pol eura.
Treba li naglasiti da je gradonačelnik tada bio njegov djelatnik Balija Dragan?
..zar nije spomenuti "mlađahni direktor" danas gazda i gradonačelniku i svim lokalnim dužnosnicima od HEP-a do Lučke uprave ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # zaslužni.direktor 2015-02-07 13:10
Citat vincek:
Citat Pinklec:
Možda misli na Balijinog šefa, prošlogodišnjeg dobitnika nagrade Grada za životno djelo koji je kao deficitarni mlađahni kadar dobio 684 kvadrata gradskog zemljišta na atraktivnom predjelu Kalvarija za sitniš od 50 DEM po kvadratu. Da bi tako riješio kritičan stambeni problem skromnog trosobnog stana u Omladinskoj ulici gradnjom troetažne vile vrijedne milijun i pol eura.
Treba li naglasiti da je gradonačelnik tada bio njegov djelatnik Balija Dragan?
..zar nije spomenuti "mlađahni direktor" danas gazda i gradonačelniku i svim lokalnim dužnosnicima od HEP-a do Lučke uprave ?

Zato i placa komunalnu naknadu za kucu 300 m2 umjesto izgrađene 480 m2
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...sabahudin 2015-02-07 13:43
Mene više brine Kruljac i Praksi.To su pravi menadžeri.Nedod irljivi i premazani svim mastima te veslaju u ove kompanije male bebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # šporkicafonja 2015-02-07 18:23
Da sabahudine.To ti ide po onom sistemu kada uništiš i upropastiš jednu firmu i stalno ju saniraš novcima poreznih obveznika i nitko te ne pita,pa niti Nadzorni odbor,kako to da propadaš, onda za nagradu dobiješ mjesto direktora još jače firme ali razumije se Javne ustanove(zagara ntirana plata bez obzira na rezultate).To nije kriminal,a kad pogledamo troškove i novac koji je utučen bez kontrole za spašavanje te firme,to nije kriminal.Krimin al je to što je vijećnik Ivković dužan ali svojeg vlastitog novca.A o Presiju da ne pričanmo:Njega pak nitko ne kontrolira.On zna dolaziti u Lošinj iz Cresa i po 4 puta na dan jer mu je plaćen prijevoz vlastitim vozilom.4x108 km=432 km x 2,5 kn/km=1.080,00 kn (keš na ruke) sve to plaćamo mi građani Cresa i Lošinja.To nije kriminal.To za našeg Jurjaka nije kriminal.To je normalno poslovanje u frizno vrijeme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # nema krizesan 2015-02-07 18:54
Citat fonja:
Da sabahudine.To ti ide po onom sistemu kada uništiš i upropastiš jednu firmu i stalno ju saniraš novcima poreznih obveznika i nitko te ne pita,pa niti Nadzorni odbor,kako to da propadaš, onda za nagradu dobiješ mjesto direktora još jače firme ali razumije se Javne ustanove(zagarantirana plata bez obzira na rezultate).To nije kriminal,a kad pogledamo troškove i novac koji je utučen bez kontrole za spašavanje te firme,to nije kriminal.Kriminal je to što je vijećnik Ivković dužan ali svojeg vlastitog novca.A o Presiju da ne pričanmo:Njega pak nitko ne kontrolira.On zna dolaziti u Lošinj iz Cresa i po 4 puta na dan jer mu je plaćen prijevoz vlastitim vozilom.4x108 km=432 km x 2,5 kn/km=1.080,00 kn (keš na ruke) sve to plaćamo mi građani Cresa i Lošinja.To nije kriminal.To za našeg Jurjaka nije kriminal.To je normalno poslovanje u frizno vrijeme.
On dolazi samo jedanput,a piše 4 puta dnevno,kao i nadzorni kojega moraš imati uz preporuku ako želiš dozvolu,dođe 2 puta,a piše 32.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # profešureustahije 2015-02-07 19:20
Citat san:
On dolazi samo jedanput,a piše 4 puta dnevno,kao i nadzorni kojega moraš imati uz preporuku ako želiš dozvolu,dođe 2 puta,a piše 32.
Ovo je već viša matematika, to ne mere svatko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # UskokPoskok 2015-02-07 20:44
Nevjerojatno je da ove naše na otocima ne dira niko a ponašaju se kao da im je to čaćina prćija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nažalost, stvari stoje drugačijelibero 2015-02-16 16:03
Nažalost, stvari su puno jednostavnije nego što ovdje zapjenjeni komentatori pokušavaju dokazati. Rudi je odbio ići u koaliciju s SDP-HNS-PGS-IDS -HSU na proteklim izborima. To je od njega tražio jedan čovjek. Da je išao, gradsko vijeće ne bi imao HDZ. Sve je jasno, Rudolf Ivković je obični smrdljivi trojanski konj, koji sluša gazdu. Pogodite tko je taj. A taj je od njega tražio i da iz stranke otjera Tatjanu Dumenčić. Tko je taj igrač kojeg Rudi bespogovorno sluša i de facto radi za interese HDZ-a? Taj igrač mu je ubacio i neke ljude oko njega direktno iz HDZ-a? Zašto je to tako odrađeno? Jednostavno da bi Rudi pokrio politički prostor. Pa gledajte, ovdje se raspravlja po ovim stranicama samo o Rudiju, gdje su drugi? Tu je kvaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nikad ne reci nikad007 2015-02-16 16:21
Citat libero:
Pogodite tko je taj. A taj je od njega tražio i da iz stranke otjera Tatjanu Dumenčić. Tko je taj igrač kojeg Rudi bespogovorno sluša i de facto radi za interese HDZ-a? Taj igrač mu je ubacio i neke ljude oko njega direktno iz HDZ-a?
Stvari stoje upravo kako je napisao "libero", svi znaju tko naređuje Rudiju a nitko neće da ga imenuje jer je vezan za obavještajnu službu direktno u Zgb.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Dovoljno je galamitiRudika Hapaš 2015-02-16 20:07
Rudi je jednostavno neuspješan čovjek, poduzetnik i političar. U pristojnom i uređenom društvu bi bio adekvatno zbrinuti i pod paskom.
U bolesnom društvu on je borac protiv korupcije, gradski vijećnik i predsjednik stranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za šaku dolaraLuigi 2015-02-16 21:20
Rudi je sav svoj politički legitimet izgubio u izjavi prilikom prodaje zemljišta na Čikatu kada se u vlastitom interesu vrlo lako udružio sa Garijem,kojem glumi opoziciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # maskenbaljure 2015-02-16 21:34
Citat Luigi:
Rudi je sav svoj politički legitimet izgubio u izjavi prilikom prodaje zemljišta na Čikatu kada se u vlastitom interesu vrlo lako udružio sa Garijem,kojem glumi opoziciju.
Sva politika Lošinja je samo gluma, nema tu puno pameti ni znanja. Stranke su samo paravan za osobni probitak, a političari davno potrošeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # uporni ste nema štapušmipuli 2015-02-17 00:29
Zločinačka organizacija ne miruje..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # politikapoštenje 2023-01-25 14:27
Pa zar i ti
Rudi sine brute, zaborav je zaborav.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 18.02.2025 13:02
    Obećanja su obveze
    Ma o čemu pričaš, budalo :lol: Pa namagarčeni su i svi drugi koji su glasovali za AK i njezin HDZ vjerujući da su obećanja političke obveze. Ja se ne mogu sjetiti ni jednog koje je ispunjeno.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 10:38
    Molim?
    Od kuda ti da mi to ne smeta?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 18.02.2025 09:26
    To trolu ne smeta
    Zanimljivo je da ovaj pacijent ne prigovara što drugi ljudi prisilno financiraju HDZ-ovu izbornu kampanju podmićivanjem poduzetnika, poljoprivrednik a i obrtnika. Debelim guskama vrat mažu poticajima iz gradskog proračuna.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:36
    He he
    Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju njihovo dopunsko. Socijalno ugroženi pojedinci imaju već riješeno dopunsko. Oni koji nisu vjerovali HDZu ili nisu željeli da im drugi i često siromašniji, plaćaju ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:33
    Tko bi rekao?!
    Pa nisam ja glup, ne vjerujem ja HDZu cijelo ovo vrijeme. Niti sam glasovao za njega. A nisam ni nitkov. Ne očekujem da drugi plate moje troškove i to prisilno. Koliko puta sam vam napisao da ne glasate za HDZ. Da ne vjerujete HDZu? Većinu je admin ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 17.02.2025 21:44
    ......
    Nit je glup nit se pravi glup. On je nitkov.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 17.02.2025 21:37
    Jadno, sramotno i nekulturno
    Milanović je pobijedio u najčistijem tipu izbora koji imamo. No premijer koji je po rangu niži od predsjednika republike potiče bojkot dolaska na njegovo ustoličenja.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lana 17.02.2025 19:49
    ...
    Ti si baš glup ili se praviš glup? Prije su ljudi imali svoje dopunsko, sada nemaju ni svoje dopunsko, ni dopunsko preko Grada. Pa plaćaju punu cijenu svega. Naravno da će platiti sami, a zna se tko ih je još jednom namagarčio.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 17.02.2025 17:29
    Pa netko treba platiti...
    "Ana je loša jer je podijelila lovu drugima pa nije ostalo za nas". Nego, iz čijeg džepa bi trebali platiti ljudi za SVOJE preglede? Iz čijeg džepa bi onaj koji plovi na strancu, trebao platiti SVOJE preglede? Onda oni koji posjeduju nekoliko apartmana?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    CC 17.02.2025 09:54
    Ne svima nego samo njima!
    Potpore nije dijelila kome treba i kome ne treba nego je platila glasove na narednim izborima. Uz 50 fotografija objavila je sladunjav tekst od kojeg mi se smučilo. Ono - "za razvoj gospodarstva na našem Lošinju!", "Za 2025. godinu pripremamo još veći ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ... 17.02.2025 09:16
    ...
    a možda jednostavno više nema para za dopunsko, pred Novu godinu je podijelila potpore i kome treba i kome ne treba, a umirovljenici neka se još malo strpe, sada bez dopunskog neka plaćaju doktore iz svog džepa

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 17.02.2025 08:27
    Brigu na veselje
    To je zato što je Ana ključeve Grada predala maškarama. A ona udarila brigu na karnevalskim veselje.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Gost 17.02.2025 08:12
    Podjela svijeta
    Opet se sudbina svijeta kroji u Minhenu. Hitlera i Mussolinija nema, ali sada su tamo Trump i Putin. EU, UN i Ukrajinci nisu ni u hodniku :sad:

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    WoW 16.02.2025 21:37
    Dal je snijeg, il su labudovi?
    Naravno da dopunsko nije uplaćeno, od 31.12.2024. na i Transparentnost , osim nekoliko putnih naloga nije prikazana niti jedna isplata.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 16.02.2025 14:55
    ...
    Koliko sam čuo sa nekoliko strana, nekim penzićima je već žao što su pristali da Grad umjesto njih samih vodi brigu o njihovom dopunskom osiguranju. Od toga da premije za siječanj i veljaču još nisu uplaćene, pa do problema u liječničkoj ambulanti ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 16.02.2025 10:28
    Ukalkulirana senilnost birača
    Misle da su lukavi kad ove "novosti" guraju par mjeseci prije izbora kao ješku za glasače. Čak i izborno obećanje besplatnog dopunskog za umirovljenike od prije četiri godine lažno prikazuju kao inovaciju. Sigurno misle da su svi penzići senilni pa ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ...... 15.02.2025 17:11
    Na vrbi svirala
    Na izmaku drugog mandata bez da su ostvarena predizborna obećanja gradonačelnica odvažno javlja da su prijavljena 4 projekta za žicanje novca iz Programa za razvoj otoka. Neispunjena obećanja ona i njen HDZ pokušavaju zataškati sa ova 4 na vrbi ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    NN 15.02.2025 14:55
    Znakovita šutnja o povijesti propadanja
    Idu mi suze od ganuća što i šef TZ ML odaje poštovanje talijanskoj vlasti nad Lošinjem. Ne hvali je jer nema je zašto hvaliti. Ali iz poštovanja ili da se domaći Talijani ne uvrijede prešućuje udarac koji su lošinjskom turizmu zadale talijanske vlasti.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938. godine u povijesti nazvan Minhenski sporazum kojim su velike sile dogovoril komadanje Čehoslovačke da udovolje Hitlerovim apetitima. Ako se pitate gdje su bili ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su sat i pol odlučivali o sudbini Ukrajine. Dogovarali su primirje i predaju teritorija Ukrajine Rusiji, iza leđa ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku vlast prije 1945. na ovim otocima. Evo što o lošinjskom turizmu u međuratnom razdoblju pod talijanskom vlasti piše u jednom znanstvenom radu: Nazadovanje otoka ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:02
    Terre di Italia
    Ova naša Straulinijada bi mogla biti predigra za nešto mnogo ozbiljnije od predizbornog plesa pod maskama za lokalnu vlast. Predizborno koketiranje naše gradonačelnice i uz to predsjednice ogranka navodno državotvornog HDZ-a sa Zajednicom Talijana ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 12.02.2025 22:16
    Talijanske zemlje
    GRUPA članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke), koja je povezana s desničarskom strankom Fratelli d’Italia (Braća Italije), održala je prije nekoliko dana u središtu Bologne povorku sa svijećama povodom obilježavanja ...

    Read more...

     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    Bing 12.02.2025 14:29
    Još 100 dana ...
    Jučer, oko 100 dana prije narednih izbora za gradsku vlast gradonačelnica "prvog od 1000 otoka" pa zatim "Grada za tebe" s ponosom javlja: Počinjemo gradnju dječjeg vrtića “Mrav”! S ponosom započinjemo izgradnju dječjeg vrtića “Mrav” – mjesta gdje će ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 12.02.2025 12:30
    Za glasove prodati se spremni
    A ti si sebi dao u zadatak da lažnom pričom o prozivanju Straulina sakriješ jednu sramotnu činjenicu. Gradske vlasti hrvatskog otoka Lošinja su se osramotile slavljenjem čovjeka koji se samo rodio na otoku bez da je za njega i njegove stanovnike išta ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 11.02.2025 21:53
    ....
    Hrvatima doseljenima na otok nakon 1945 nikako ne ide u glavu zasto je lokalno slavensko stanovnistvo zivjelo u skladu sa talijanima (da se pricalo talijanski, gledao i slusao San Remo i RAI kanali). Reci cu da pisma i razglednice koja je moja obitelj ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 10.02.2025 19:57
    Concerto romantico
    Talijanski desničari u Europarlamentu postavljaju izložbu o fojbama, pobunili se Hrvati i Slovenci: 'Fašiste pokušavaju prikazati žrtvama' piše Telegram telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 10.02.2025 08:10
    Hapsiti bez suvišnih zašto
    Danas kada smo četvrta zemlja po rastu BDP - a u EU, kreditni rejting nam raste, imamo u dućanima stalaže za sirotinju, Premijer apelirala prema vlasnicima ugostiteljskog smještaja da i Hrvatima priušte cijene koje mogu platiti da im djeca vide more.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska opcija nakon zadnjih izbora. Gradska vlast nema problema kao državna. Telegram piše "U koaliciji DP-a i HDZ-a sve kipti od neprijateljstva . Na sastancima će nositi ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 18.02.2025 13:02
    Obećanja su obveze
    Ma o čemu pričaš, budalo :lol: Pa namagarčeni su i svi drugi koji su glasovali za AK i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 10:38
    Molim?
    Od kuda ti da mi to ne smeta?
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 18.02.2025 09:26
    To trolu ne smeta
    Zanimljivo je da ovaj pacijent ne prigovara što drugi ljudi prisilno financiraju HDZ-ovu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:36
    He he
    Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:33
    Tko bi rekao?!
    Pa nisam ja glup, ne vjerujem ja HDZu cijelo ovo vrijeme. Niti sam glasovao za njega. A ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 17.02.2025 21:44
    ......
    Nit je glup nit se pravi glup. On je nitkov.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 17.02.2025 21:37
    Jadno, sramotno i nekulturno
    Milanović je pobijedio u najčistijem tipu izbora koji imamo. No premijer koji je po rangu niži ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lana 17.02.2025 19:49
    ...
    Ti si baš glup ili se praviš glup? Prije su ljudi imali svoje dopunsko, sada nemaju ni svoje ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 17.02.2025 17:29
    Pa netko treba platiti...
    "Ana je loša jer je podijelila lovu drugima pa nije ostalo za nas". Nego, iz čijeg džepa ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    CC 17.02.2025 09:54
    Ne svima nego samo njima!
    Potpore nije dijelila kome treba i kome ne treba nego je platila glasove na narednim izborima.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ... 17.02.2025 09:16
    ...
    a možda jednostavno više nema para za dopunsko, pred Novu godinu je podijelila potpore i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 17.02.2025 08:27
    Brigu na veselje
    To je zato što je Ana ključeve Grada predala maškarama. A ona udarila brigu na karnevalskim ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Gost 17.02.2025 08:12
    Podjela svijeta
    Opet se sudbina svijeta kroji u Minhenu. Hitlera i Mussolinija nema, ali sada su tamo Trump ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    WoW 16.02.2025 21:37
    Dal je snijeg, il su labudovi?
    Naravno da dopunsko nije uplaćeno, od 31.12.2024. na i Transparentnost , osim nekoliko ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 16.02.2025 14:55
    ...
    Koliko sam čuo sa nekoliko strana, nekim penzićima je već žao što su pristali da Grad umjesto ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 16.02.2025 10:28
    Ukalkulirana senilnost birača
    Misle da su lukavi kad ove "novosti" guraju par mjeseci prije izbora kao ješku za glasače.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ...... 15.02.2025 17:11
    Na vrbi svirala
    Na izmaku drugog mandata bez da su ostvarena predizborna obećanja gradonačelnica odvažno ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    NN 15.02.2025 14:55
    Znakovita šutnja o povijesti propadanja
    Idu mi suze od ganuća što i šef TZ ML odaje poštovanje talijanskoj vlasti nad Lošinjem. Ne ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938.
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:02
    Terre di Italia
    Ova naša Straulinijada bi mogla biti predigra za nešto mnogo ozbiljnije od predizbornog ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 12.02.2025 22:16
    Talijanske zemlje
    GRUPA članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke), koja ...
     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    Bing 12.02.2025 14:29
    Još 100 dana ...
    Jučer, oko 100 dana prije narednih izbora za gradsku vlast gradonačelnica "prvog od 1000 ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 12.02.2025 12:30
    Za glasove prodati se spremni
    A ti si sebi dao u zadatak da lažnom pričom o prozivanju Straulina sakriješ jednu sramotnu ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 11.02.2025 21:53
    ....
    Hrvatima doseljenima na otok nakon 1945 nikako ne ide u glavu zasto je lokalno slavensko ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 10.02.2025 19:57
    Concerto romantico
    Talijanski desničari u Europarlamentu postavljaju izložbu o fojbama, pobunili se Hrvati ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 10.02.2025 08:10
    Hapsiti bez suvišnih zašto
    Danas kada smo četvrta zemlja po rastu BDP - a u EU, kreditni rejting nam raste, imamo u ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska ...