Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Kompromis je moguć

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

DupiniStručnjaci Državnog zavoda za zaštitu prirode ovaj tjedan boravili su na Lošinju gdje su intervjuirali predstavnike različitih interesnih grupacija - ustanova, institucija, gospodarstva, udruga s ciljem da prikupe informacije o stavovima prema zaštiti dijela mora uz istočne obale otoka Cresa i Lošinja, izvjestio je Novi list.

Naime, za taj je prostor Ministarstvo kulture 26. srpnja 2006. godine proglasilo preventivnu zaštitu u kategoriji posebnog rezervata, u javnosti poznatijeg kao rezervata za dupine. Preventivna zaštita prestaje važiti nakon tri godine, to jest u srpnju ove godine te je za trajnu zaštitu potrebno izraditi stručnu podlogu.

DupiniBudući da je Državni zavod za zaštitu prirode središnja javna ustanova za izradu stručnih poslova vezanih uz zaštitu prirode u cijeloj Hrvatskoj, oni će biti izrađivači stručne podloge i za preventivno zaštićeno područje uz istočne obale Cresa i Lošinj. Treba napomenuti da, iako je preventivnom zaštitom predviđena kategorija posebnog rezervata, zakon ne obvezuje da se taj stupanj proglasi i kod trajne zaštite, što znači da kategorija zaštite može biti niža. U svakom slučaju, na to imnoga druga pitanja vezana uz zaštićeno područje odgovorit će stručna podloga, s čijom se izradom krenulo. Kako bi se što točnije prepoznali stavovi i interesi lokalne zajednice i predložio optimalan režim zaštite, obavljeni su razgovori, a odgovori prikupljeni na Lošinju bit će akceptirani u izradi stručne podloge.

- Intervjui koje smo tijekom ovog tjedna obavili dali su nam dosta korisnih informacija, stoga zahvaljujemo svima koji su se odazvali našem pozivu. Obavili smo oko 25 razgovora, evidentno je da postoje određeni problemi, a po povratnim informacijama, oni u najvećem dijelu proizlaze iz nedovoljne informiranosti ili krivih informacija. Mi ćemo stručnom podlogom ponuditi rješenja, smatramo da je kompromis moguć, a po završetku njene izrade i prije proglašenja trajne zaštite, stručnu podlogu ćemo prezentirati javnosti.

Napominjem da Državni zavod samo izrađuje stručnu podlogu, dok proglašenje zaštite nije u našoj nadležnosti. Informacije prikupljene ovdje, na otoku, su nam korisne i nastojimo ovakvim kontaktima pridonijeti tome da se promijeni doživljaj lokalnog stanovništva da se pravila kreiraju u Zagrebu, bez konzultacija s njima. Stoga bi nam bilo draže da su se našem pozivu odazvali svi koje smo pozvali, komentirala je Karla Fabrio, voditeljica Odsjeka za zaštićena područja Državnog zavoda za zaštitu prirode, uz koju su ovaj tjedan intervjue na Lošinju obavljali i stručna suradnica Vesna Zlatar i vanjski suradnik Marko Pečarević.

List podsjeća da je pitanje zaštite i rezervata za dupine tema koja od samog proglašenja intrigira otočnu javnost, kao i da je velik broj onih koji se protive zaštiti. Zahtjev za ukidanje zaštite bio je i zaključak lošinjskog Gradskog vijeća u kolovozu ove godine. Zaključak tada nije bio jednoglasan, naime, ukidanje su podržali vijećnici vladajuće kolicije HDZ-HSLS-HKDU i Nezavisne gradske liste te oporbeni vijećnik HNS-a, dok o ovakvom zaključku nisu glasovali vijećnici PGS-a, SDP-a i IDS-a.

Komentari: 

0 0 # Ni RŽuja 2009-03-08 13:26
Mogu mislit ko se nije odazvao pozivu na razgovor: Lekićeva škvadra koja neće ni R od rezervata. Nemaju oni šta razgovarati, a kad bude proglašen rezervat srat će da ih niko nije pita.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gari Cappelli pouzdan i od riječitorpedo 2009-03-08 14:57
Gari Cappelli od riječi

Imamo srece da smo pred 4 godine izabrali g. Cappellia. Sa predizbornom parolom "Iskoristit ću sve svoje veze sa Zagrebom" imam direktan kontakt s Vladom Republike Hrvatske.

Sada se vidi kakav ima utjecaj na Zagreb, pošalje pismo o pitanju rezervata.

Ha ha, ili ga nije briga za svoju raju ili je nesposobni ljepotan. Vidimo ga svakodnevno s premijerom, baš me zanima je li uopće to pitanje spomenuo ili se samo čudi premijeru Sanaderu kako dobro izgleda i daje komplimente.

Katastrofa ipak je došao Balija poslije Balije.

Ive Fabjaniću nismo se vidjeli dugo, a govorili od Kolovoza 2008. Što ti govoriš, meni su neki naši zajednički prijatelji poručili kao si se dogovorio s HDZ-om g. Badurinom, g. Cappelliem i ostalim vrijednim ljudima da će se pustiti to pitanje do kraja roka i kako će se automatizmom rezervat ukinuti.

Bog i ha ha, 2000 nas bi trebalo glasati za HDZ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # narod 2009-03-08 15:32
Slažem se s torpedom da Kapeli nije dobro iskoristio svoje veze sa Zagrebom. Umjesto što je za Lošinj dobio onu bezveznu hrpu metala s dna mora (apoksiomena) bolje da je rekao dr. Ivi da njegov, Kapelijev narod, tj. Lekić i još par njih neće ni R od rezervata, pa nisu došli ni na razgovore. Ne treba narodu, tj. Lekiću i kompaniji umjetnost i kultura nego nego da mogu nasipat more za Marinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # krivolovac 2009-03-08 15:50
Tako je narode! Kapeli daj sredi kod Sanadera da ttvoj narod može gadit more i bavit se krivolovom, a ne da se štiti priroda i te gluposti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kako ko dišeajmemeni 2009-03-08 16:01
U članku kaže "ukidanje su podržali vijećnici vladajuće kolicije HDZ-HSLS-HKDU i Nezavisne gradske liste te oporbeni vijećnik HNS-a, dok o ovakvom zaključku nisu glasovali vijećnici PGS-a, SDP-a i IDS-a."

E pa sada se zna za koga da glasaju ekolozi i ljubitelji prirode a za koga oni za betonizaciju i zagaðivanje. Jedino još ne znamo kako diše Snjeguljica, jer joj muž još nije odlučio :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # E svašta!Macmalić 2009-03-09 10:10
Gospodo zašto si komplicirate život? Svi smo za zaštitu prirode, no većina nema pojma da bi posljedice bile da tamo gdje je rezervat ne možete ni proći barkom, ni ići na lignje, ni na izlet ni baciti mrežu ni parangal a Privlaku bi mogli i zazidati. Mislite malo glavom ljudi moji. A delfina tamo tako i tako ne bi bilo jer oni idu za hranom. Prošlog sam se ljeta skoro svakodnevno dva mjeseca po tom prodručju vozio barkom a od dupina ni "D"...dajte, nemojte da vas netko drži za budale i na račun kvalitete Vašeg života sebi diže spomenik....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tako jetorpedo 2009-03-09 10:45
Bok,

Ja mislim da ce apoksiomen doci na Lošinj isto kao što će ukinuti rezervat. Koko kaže g. Cappelli:
"Zahvalimo Sanaderu"

Bok
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-03-09 13:27
Macmalić, kenjaš kvake. Rezervat moze imat razne stupnjeve zaštite i o tome se razgovaralo. Ali krivolovci neće da čuju za rezervat jer onda ne bi mogli radit šta hoće. I zato nisu bili na sastanku pa da poslje mogu reć da ih niko nije pitao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Heh...kultura dijaloga...macmalić 2009-03-10 00:01
Bezimeni ne ću se spuštati na tvoj nivo polemike, samo ti velim da "krivolovcima" (ma što pod time misliš) najmanje smeta bilo kakova zaštita jer ako mogu biti krivolovci sada zašto ne bi mogli biti krivolovci i poslije? Što misliš da će rezervat štititi specijalci? Onaj tko će nastradati su ljudi koji poštuju zakon a koje i sada policija naradije globi jer recimo nemaju na barci onu glupu kartu....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2009-03-10 11:03
Ja bih cijenila da pro-rezervatist i prestanu obmanijivati javnost govoreći da "oni (problemi) u najvećem dijelu proizlaze iz nedovoljne informiranosti ili krivih informacija...".
Ponavljam, mi nismo neinformirani niti imamo krive informacije. Upravo suprotno.

Btw, prošli tjedan sam nešto napisala pod drugom temom (Upitnik o stavovima o zaštiti mora) i on nije objavljen. Ima li neki poseban razlog, ili kako to sad ide na ovoj stranici?
I da, vidim da netko koristi isti nickname kao ja na drugim temama, tako da javim da to nisam ja jer pišem samo na temi o dupinima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PoglavarstvoM.I. 2009-03-15 12:01
Svi koji se pozivate koliko se sjećam na prava poput onog svoj na svome pokazujete da gledate smo uske svoje interese. A vaš predstavnik Fabijanić nije našao za shodno da se uključi u rad oko stručne podloge jer razumljivo je da šuplja glava ne može i tome doprinjeti. A Garija koji ga je stavio sebi u politiku je pokazao koliko je nedosljedan. Gledali smo snimku kada Gari skače od veselja kada je proglašena preventivna zaštita. Ne razumijem kako možete smatrati da vaše interese zastupa čovijek koji je filozof malog mista, a ne ribar i čovjek koji se bori sza svoj kruh. On je poltikant, iskompleksirana pojava....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # snimku ?daj 2009-03-17 09:19
Stavi tu snimku ovdje da svi vidimo Garija kako skače ???????????? :P :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # BašAlias Fabijanić 2009-03-17 10:37
I stavi molim te i studiju koju je Plavi Svijet napravio kao podlogu za rezervat, ona stane u ovih 5000 znakova koji su nam na raspolaganju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DUPINIJA ZNAM 2009-03-17 13:18
Gari je ne samo skakao nego je i naredio da grad plati vatromet koji je ni manje ni više nego deset minuta pucao tko hoce može lako provjeriti koliko stoji takav vatromet nije ispod šesdeset tisuća kuna. Čovjek svaku situaciju koristi za svoju promociju.
Lako je tako biti poznat kad mu graðani plaćaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dupin 2009-03-17 16:01
JA ZNAM je u pravu. Bio je i vatromet i fešta i veliko slavlje. Sve dok Fabijanić i Krstaš nisu uspjeli obmanuti ljude i predstaviti svoj interes kao zajednički. A ministarstvo nije napravilo ništa, nego su samo poslali svoj dekret, nisu ništa objasnili ljudima, nisu napravili ozbiljni plan zaštite, nego sada prije izbora idu smanjivati štetu za vladajuću stranku.
I gradonačelnik takoðer nije razgovarao s ljudima iz Zavoda. Što to znači? Posao gradonačelnika nije da ugaða svima i da stvara lažnu sliku da se to može. gradonačelnik i njegova politička opcija bi trebali imati viziju i plan kako do nje doći, znači strategiju, pretočenu u predizborni program. Gdje je taj program? Sada na kraju mandata gradonačelnik o pitanju bitnojm za lokalnu zajednicu šuti. Nema što reći. Ali zato saziva smiješne proširene sjednice poglavarstva u petici, gdje nabraja svoje uspjehe i uspjehe svoje stranke na vlasti. Meðu njima tridesetak stanova. Gdje su ti stanovi? Tko stanuje u njima? Ili su i oni dim i magla kao rezervat za koji je vjerovao da ga svi hoće pa ga je slavio, a sada vjeruje da ga nitko neće pa o njemu šuti.
Ne može biti gradonačelnik nitko tko se nije javno odredio prema ovom prevažnom pitanju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # probudi se dupinA JOJ 2009-03-17 22:37
Kako se nije izjasnio kad je javno rekao da je protiv rezervata,a ne samo on nego i gradsko vijeće i poglavarstvo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # obmanaJA ZNAM 2009-03-18 12:22
Meni nije jasno kako su to dba čovjeka obmanuli 10 tisuca ljudi, i zar nije gradsko vijeće koje je legitimno izabrano od naroda odlučilo protiv rezervata?

Ostatak komentara je uklonjen iz razloga što sadržaj nije povezan s temom naslovnog članka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # on ne zna ili je budalagliser 2009-03-18 15:47
JA ZNAM bi trebao uzeti nik JA NE ZNAM, jer ne zna da gradsko vijeće ma koliko legalno izabrano nije tijelo koje o toj stvari odlučuje. More nije vlasništvo par lokalnih šerifa kojima smeta kontrola i zaštita mora nego je od općeg interesa, pa o njemu odlučuje država. A ako je itko obmanuo ljude to su ti šerifi koji su prvo podbunili ribare, kao, neće moći loviti ribu, a sada pjevaju drugu pjesmu, tj. kako bi rezervat zaustavio razvoj. Znači, je** se njima za ribare, njih zanima "razvoj", čitaj betonizacija, marina, jurnjava gliserima i struganje kočama do golog kamena na morskom dnu. No možda taj lik sve to zna, a ako ipak tupi te gluposti treba mu nik JA SAM BUDALA, jer misli da su svi Lošinjani glupi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # idiotgliser 3. 2009-03-19 09:27
JA ZNAM nije nikakva budala nego obični idiot, i tu sve završava, jer što ćeš sa idiotom? Za što i tko ga treba?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.