Naslovnica | Kontakt
 

vinjeta
vinjeta0
  daj-pet-grey
prije_skoka
Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
U Lučkoj upravi više ne trebaju koncesionare Ispis E-mail
  
Četvrtak, 08 Rujan 2011
 

luka1U Županijskoj lučkoj upravi (ŽLU) Mali Lošinj do kraja kolovoza ostvareni su rezultati 15 posto bolji od planiranih, odnosno ostvaren je veći prihod nego da je posao obavljao bilo koji od koncesionara koji su se početkom godine nadmetali za dobivanje koncesije u lošinjskoj luci, izvijestio je Novi listda

Tako izgleda da je Lučka uprava nepovoljnu situaciju, budući je u predsezoni bilo mnogo prozivki da nautičari zaobilaze lošinjsku luku, da se ne pruža usluga na razini prijašnjih godina i slično, u konačnici okrenula u svoju korist.

Naime, od kraja prošle godine do početka svibnja ove godine trajala je »trakavica« oko izbora koncesionara u lošinjskoj luci, koja je završila poništavanjem odluke o izboru koncesionara, a kako više nije bilo vremena raspisivati novi natječaj, Lučka uprava je odlučila samostalno organizirati prihvat plovila i naplatu, te je u konačnici, s manje plovila u luci, ostvarila veći prihod.

Po informacijama koje su na press konferenciji prezentirali ravnatelj ŽLU Mali Lošinj Gracijano Petrinić i predsjednica Upravnog vijeća lučke uprave Ljiljana Rukonić, prošle godine je lošinjska ŽLU od koncesionara u lošinjskoj luci ostvarila prihod od 1,1 milijun kuna, dok je u razdoblju od svibnja do kraja kolovoza ove godine ostvareno 1.828.736 kuna prihoda. Tih 728 tisuća kuna više, ostvareno je s 3.164 plovila manje. Naime lani je u lošinjskoj luci tijekom cijele godine bilo registrirano 9.134 plovila, a ove godine u osam mjeseci 5.970.

Ispravna odluka

Na području svih luka koje su u nadležnosti lošinjske Lučke uprave, lanjske godine registrirano je 14.765 plovila, a do kraja kolovoza ove godine bilo ih 10.650 plovila, s tim da je prihod od lučkih pristojbi i naknada, koncesije i gospodarske djelatnosti također veći nego lani, budući je u 2010. godini ostvareno 2,5 milijuna kuna, a u osam mjeseci ove godine 2.885.807 kuna.

Čelnici Lučke uprave, Rukonić i Petrinić, zaključuju kako su mnogi problemi nastali ne njihovim krivnjom, no unatoč svemu postignuti financijski rezultati premašuju plan. Rukonić kaže kako se pokazalo da je odluka o tome da se ne raspisuje novi natječaj za koncesionara, već da posao organiziraju samostalno, pokazala ispravnom te će poslove u luci i dalje odrađivati sami, čime se prekida višegodišnja praksa po kojoj se luka davala u koncesiju.

Niz loših okolnosti

Među okolnostima koje su početak sezone u luci označile problematičnim, a za što u lučkoj upravi tvrde da ne snose krivnju, izdvajaju dugotrajni žalbeni postupak kod izbora koncesionara, nemogućnost korištenja dijela luke zbog pontona bivšeg koncesionara, koji su uklonjeni tek 26. srpnja, prozivke Udruženja obrtnika i Turističke zajednice, kao i to što je netko na web stranice koje koriste nautičari još u ožujku stavio netočne informacije da lošinjska luka ne raspolaže vezovima i da je izvan funkcije, na što nije reagirala ni Turistička zajednica niti bilo koji drugi subjekt.

Petrinić je istaknuo da je redovni brodski, brzobrodski i međunarodni promet odvijao bez zastoja i ikakvih problema te je istaknuo dobru suradnju s ispostavama Lučke kapetanije u Malom Lošinju, na Susku i Unijama, potom lošinjskom policijskom postajom, pomorskom policijom, carinom, pomorskom agencijom Lošinjske plovidbe.

(Ira Cupać Marković)

Povezano:
Kome je to u interesu?
Poništen natječaj za pontone u lošinjskoj luci
Što je lučkih 500 tisuća u odnosu na 10-milijunsku investiciju Grada?
"Cappelli me dere dok mu ja skupljam novac za rivu Priko"
Županija i Mali Lošinj zakopali ratnu sjekiru
Županov sastanak za Cappellija je igraonica
Lučka uprava Lošinj narušila slobodnu tržišnu utakmicu
U Lučkoj upravi više ne trebaju koncesionare
Obrtnici traže naknadu štete zbog fijaska u lošinjskoj luci
Luka bez pontona
Nautičare vratiti, ako treba, i četverovezom
Nautičari ne zaobilaze Mali Lošinj - vinjeta izdano koliko i lani
Nautičari zaobilaze Lošinj
Teorija urote
Nalaz stručnog povjerenstva o ponudama za lučke koncesije
Pobuna zaštićenih "svetih krava"
Birokracija, porezi i davanja guše poduzetnički duh
Malološinjska luka peti dan bez struje i vode
Nakon 100 dana državna komisija shvatila da nije nadležna za koncesije na Lošinju
Zbog žalbi lučke koncesije na čekanju
Koncesiju za luku Mali Lošinj dobio Y/C Marina


1279 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (47)RSS feed komentara
Komentira lobotomija
08-09-2011 17:01,
 
dobro jutro!
Kako Vas nije sram,taj vaš dojučerašnji "igrač"uredno nas pelješio i sad ste kapil?i(još se hvalite)...Bome ste i jedni i drugi roba za DORH
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Bonaca
08-09-2011 18:12,
 
...
Famozni dvojac "zaključuje kako su mnogi problemi nastali ne njihovim krivnjom". Odluku da YC Marini daju koncesiju iako NE zadovoljava uvjete natječaja, donio je tko? Franjo Tuđman možda? Nisu krivi što su se zbog toga ostali žalili? Da ti stane pamet.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira zaprepašten
08-09-2011 19:55,
 
...
Gospođa rukonić je lažljivica i manipulatorica, a Petrinić je panjina. 
Zašto ovo tvrdim, zato jer su to isti ljudi koji su doveli do ovog stanja u kojem je trenutno nautički turizam u gradu. Kažu da su zadovoljni situacijom a ne navode da upravo počinje proces na sudu koji će vjerojatno izgubiti te će nastati štrta u više milijunskim iznosima što i potkrpljuju rezultatom koji su postigli ove sezone. A da ne kažem da isti ti ljudi s ovim istupom dovode u pitanje poslovanje Serđa Kučića kojem treba hitno inspekciju i reviziju poslati. ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ajme meni
09-09-2011 10:59,
 
tko je ovdje lud???
više od 10.god. im je trebalo da shvate da je isplativije zadržati pod svojim vlasništvom!!? treba ih sve smijeniti pod hitno! :upset
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Lusinjanka vera
09-09-2011 14:13,
 
Visoki turizam u centru luke
Ne želim nautički turizam u centru grada. Ne želim javne sanitarne čvorove sa tuševima naimjnjenim nautičarima koji goli hodaju po strogom centru grada ("visoki turizam" gologuzih spodoba u centru? koja to još luka centru grada na Jadranu ima??). Ne želim slušati buku pijanih nautičara koji od svoje crkavice najviše ostave u Lidlu, Konzumu i Diskontu Jadranke. Neka u centru ostane luka za brodove i mega jahte. I domaće barke. Lijepo ih je vidjeti. A oni sigurno neće narušavati javni red i mir kao ovi uznojeni, pijani, golači s ručnikom oko vrata. Sram me je hodati među njima. Tko vam je uzor istaknuti turistički radnici?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira S.L.
14-09-2011 09:46,
 
Neka luka bude luka!
Suzdržat ću se od komentiranja hvalisanja gospođe Rukonić da je donesena ispravna odluka da Lučka uprava samostalno vodi poslove luke, kad svi znamo da je ta odluka iznuđena nizom pogrešnih koraka, no podravljam tu odluku već iz razloga što financijski pokazatelji govore u prilog toj odluci (premda se postavlja pitanje zašto nitko nije već ranije uočio neobične financijske rezultate dugogodišnjeg istog koncesionara). 
 
Ono što očekujem od Lučke uprave je da radi svoj posao na način da lošinjska luka bude luka, a ne marina u što ju je pretvorio bivši koncesionar da je postala ono što opisuje Lusinjanka vera. No čini mi se da Lučka uprava ne namjerava prekinuti tu sramnu tradiciju, jer jutros sam vidio kako je s jahte sišao muškarac u sportskim gaćicama i točno pred ulazom u zgradu gradske uprave prostro strunjaču i na njoj počeo izvoditi jutarnje vježbe.  
 
Vlasnici kafića koje se na TV lažno predstavlja noćnim klubovima već su cijeli grad pretvorili u svoju prćiju i maltretiraju građane nesnosnom bukom, pa sad još samo treba da Lučka uprava ide njihovim stopama i luci opet dade karakter marine, a rivu uokolo luke pretvori u dnevnu sobu jahtaša. 
 
Gospodo, uozbiljite se!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
14-09-2011 10:53,
 
...
Molim sve da ni slučajno ne kažu Rukonićki da je prostitucija vrlo profitabilna, jer će po njenom mentalno sklopu početi se i time baviti.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Zbunjeni
14-09-2011 13:34,
 
...
A ja bih molio da joj nitko ne kaže da postoji Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama, da se ne bi razočarala. Naime u njemu stoji u Čl.48. da je "Lučka uprava je neprofitna pravna osoba ...".  
Zbog toga mi nije jasno hvalisanje i oduševljenje ostvarenim financijskim rezultatom odnosno zaradom, meni je to malo čudno.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Još zbunjeniji
14-09-2011 14:02,
 
...
Kad već Zbunjeni spominje Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama, treba spomenuti da u Čl.50. koji definira djelatnost lučke uprave, stoji kao obveza LU: "... osiguravanje pružanja usluga od općeg interesa ili za koje ne postoji gospodarski interes drugih gospodarskih subjekata". 
Iz prvedenog natječaja vidljivo je da postoji gospodarski interes i to veliki. Iz razloga što je neprofitna pravna osoba i da treba pružati usluge gdje nitko drugi neće, želja za zaradom vodstva ŽLU ML je nezakonita.  
Također iz ovog nesuvislog hvalisanja na press konfernciji, teško je shvatiti što LU naplaćuje, i po kojem cjeniku. Jesu li oni Lučka uprava neprofitna pravna osoba ili društvoa kapitala registrirano kao marina za nautičare.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lussignanka falsa
14-09-2011 14:19,
 
...
lussignanka vera - svaka čast!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Mensa
14-09-2011 14:28,
 
...
I još organiziraju press konferencije. Lili jesi li čula za izreku "mudro šuti"? Takve gluposti je pogotovo teško prihvatiti od osobe koja je testirala svoj IQ i koji je veći od 180.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Čuka
14-09-2011 14:35,
 
Imam strašan plan
Citat s press konferncije:" U Županijskoj lučkoj upravi (ŽLU) Mali Lošinj do kraja kolovoza ostvareni su rezultati 15 posto bolji od planiranih." 
S obzirom da nemam IQ 180, ovako glup mogu zaključiti da su oni planirali takva događanja, pa su namjerno dodjelili konesiju onome tko nema uvjeta za to, pa su znali da će se ostali žaliti, 
pa će oni sami zarađivati.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Dubravko Kušeta
14-09-2011 14:36,
 
ARHIPELAG d.o.o.
U Novom Listu je prošli tjedan objavjen prilog o održanoj konferenciji za tisak u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj. Tom prigodom predsjednica Upravnog vijeća gđa Ljiljana Rukonić i ravnatelj g. Graciano Petrinić izrekli su nekoliko neistina te ih mi i ovim putem demantiramo. Izrečene laži tiču nas se jer je naše trgovačko društvo Arhipelag d.o.o. bilo učesnik na natječaju za dobivanje koncesije za privez i odvez plovila u luci Mali Lošinj. 
 
Oboje navedenih su tijekom konferencije za tisak izjavili da je Lučka uprava u Malom Lošinju od svibnja do kolovoza ove godine ostvarila 1.826.736 kn prihoda, što je više "nego da je posao obavljao bilo koji od koncesionara koji su se početkom godine nadmetali za dobivanje koncesije u lošnjskoj luci". Takva tvrdnja je notorna laž jer je naše društvo, u sklopu prijave za natječaj, kao naknadu za koncesiju predložilo iznos od 1.760.000 kn stalne (fiksne) godišnje naknade i 7.61 % od godišnje ukupnog prihoda promjenjive (varijabilne) naknade. Dakle, iznosi prihoda bili bi veći od ovoga što je samostalnim poslovanjem ostvarila Lučka uprava odnosno Lučka bi uprava, da je koncesiju dodjelila našem društvu, raspolagala sa znatno više novca. Cijeli efekt uvećalo bi i ono o čemu čelni ljudi Lučke uprave šute, a to je da su za ostvarenje tih prihoda imali i značajne troškove kojih ne bi imali da samo naplaćuju koncesiju. Javnost mora znati da je naše društvo, kao učesnik na natječaju, ponudilo da o svom trošku nabavi i postavi pontone kao i da uredi sanitarne prostore za nautičare, a što će sada biti učinjeno novcem Lučke upave. Samo za nabavku pontona biti će, prema riječima gđe Rukonić, utrošen iznos od najmanje 195.000 EUR, što je približno sav jedan godišnji prihod Lučke uprave od priveza i odveza plovila u malološinjskoj luci, dok će za uređenje sanitarnih prostora biti utrošen sada nepoznat iznos, ali opet iz novca Lučke uprave, čime će biti dodatno umanjen kapacitet financiranje drugih projekata iz njene nadležnosti. 
 
Čelni ljudi Lučke uprave priznaju da je ove sezone u luci Mali Lošinj bilo čak za trećinu plovila manje nego godinu ranije ali hvale se da je, uprkos tome, prihod bio veći. No, te je brojke ispravno tumačiti na način da je u prošloj godini (i 10 godina unatrag) koncesija koju je Lučka uprava naplaćivala od koncesionara bila nerazumno niska pa te prihode "prebaciti" i nije neki naročit uspjeh. Osim toga, da je na neuspješnom natječaju bio izabran koncesionar, pontoni bi sasvim sigurno bili na svom mjestu, broj plovila se ne bi smanjio (jer je trend uvećanja broja nautičara na Jadranu očit), a ukupno ostvareni prihodi bi bili i znatno veći. Dokaz tome je što i sama Lučka prava za slijedeću godinu, nakon što će sama nabaviti i postaviti pontone, planira uvećanje prihoda od 40 %, što se, sasvim sigurno, moglo ostvariti i ove godine da je na natječaju bio odabran koncesionar. 
 
Vezano za provedeni natječaj koristimo priliku javnost upoznati sa razlozima zbog kojih je ponuda našeg društva proglašena nevaljalom. Nama je zamjereno da stranice u uvezanoj ponudi nismo ispravno numerirali (umjesto numeriraja 1, 2, 3,...trebalo je pisati 1/27, 2/27, 3/27, itd.) i da u ponudi nismo priložili ispravnu registraciju našeg društva sa Trgovačkog suda jer, umjesto da ju dobijemo sa suda ili od javnog blježnika mi smo ju "skinuli" s službene internetske sranice Ministarstva pravosuđa i ovjerili našim pečatom. No, propis koji regulira provođenje ovakvih natječaja propisuje da se prilaganje registracije trgovačkih društava ne može postavljati kao uvjet sudjelovanja na natječaju, a istovremeno u Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti ne postoji djelatnost "privez i odvez plovila", pa dolazimo do aspurdne situacije da se od našeg društva protuzakonito tražilo da priložimo registraciju za djelatnost za koju se u Hrvatskoj nitko ni ne može registrirati !? 
 
Dodatno ističemo da Lučka uprava, za razliku od našeg društva, na svoje prihode ne plaća ni PDV niti porez na dobit te je izostankom i tih prihoda šteta za državni proračun još veća. Budući da smatramo da Lučka uprava ovakvim poslovanjem narušava slobodnu tržišu utakmicu, ovime javno pozivamo poreznu vlast da donese odgovarajući akt kojima ih, sukladno člancima 6.2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost i 2.7. Zakona o porezu na dobit, proglašava poreznim obveznicima. 
 
Naše je društvo u prijavi za natječaj ponudilo najveći iznos koncesijske naknade, zapošljavanje 23 djelatnika, uređenje pontona i sanitarnih prostora o svom trošku, ukupnu investiciju tijekom trajanja koncesije od preko 10 mil kn te traženu i valjanu bankarsku garanciju. No, ljudi koji odlučuju, uključujući i osobe koje javnosti govore laži, ocijenili su i odlučili, iz samo njima poznatih razloga, da treba biti drugačije. Naše trgovačko društvo vjeruje u pravni sustav Republike Hrvatske te i dalje koristimo sve pravne lijekove koji nam stoje na raspolaganju da dokažemo nezakonitost, besmisao i štetnost njihovih postupaka.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Picajzla
14-09-2011 15:13,
 
...
Samo na PDV-u za prvih osam mjeseci ove godine, ŽLU vođena gospodarskim genijama (Petrini i Rukonić), oštetila je državu za 420.149,28 kn neobračunatog i neuplaćenog PDV-a. Također bi bilo zanimljivo vidjeti kako su ustrojeni sustavi interne kontrole budući zbog statusa neprofitne pravne osobe nisu predmet vanjskih kontrola. Naravno, neći platiti ni kune poreza na dobit. 
Kako ŽLU Mali Lošinj vodi blagajnu, kako osigurava velike dnevne utrške, kako kontrolira osobe koje vrše naplatu i na koji način su izabrani na to radno mjesto? Kako biti sigurni da prihod nije stvarno bio veći od iskazanog?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira nautičar
14-09-2011 15:24,
 
...
Gosp. Kušeta je jedan od rijetkih koji još vjeruju u pravnu državu. U takvoj se državi ova situacija nebi niti dogodila. Da uskok i službe gonjenja rade mnogi bi odgovarali za ovu situaciju. Gdje u svijetu neprofitna organizacija može voditi ovakav posao uz to da neplaćaju porez na dobit ni PDV. Kako su samo izgledali ti ispostavljeni računi. Pa i za telefonski poziv u humanitarne svrhe naplaćuje se PDV. Kako su regulirani troškovi te neprofitne organizajije npr. onaj zaštitar koji se uglavnom sklanjao ispod suncobrana koji bi zbog veličine trebao lokacijsku dozvolu a pivu skrivao u moru na + 28. Ajde pravna državo i institucije djelujte. Bodite se sa rogatima. Lako je zaj. nas stoku sitnog zuba za svaku glupost.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira žuja je zakon
14-09-2011 15:28,
 
20
Hahaaa! Onaj ispod suncobrana je stvarno bio kul. A zašto je pak on tamo bio. Garant da nadomjesti nedostatak sanitarnog čvora.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
14-09-2011 15:34,
 
Nije prioritet
Meni stvarno nije jasno, kako je moguće da Vijeće ŽLU dodjeli koncesiju onome tko nije ispunio uvjete natječaja? To je utvrdilo stučno tijelo i o tome sastavilo zapisnik koji je svima dostupan. Pored toga ovi genijalci dodjeljuju koncesiju a policija i državno odvjetništvo ne reagiraju. Valjda love krupnu ribu pa ne stignu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Čuka
14-09-2011 17:53,
 
...
"Rukonić kaže kako se pokazalo da je odluka o tome da se ne raspisuje novi natječaj za koncesionara, već da posao organiziraju samostalno, pokazala ispravnom te će poslove u luci i dalje odrađivati sami, čime se prekida višegodišnja praksa po kojoj se luka davala u koncesiju." 
Oni su odlučili da ne raspisuju novi natječaj, a nije završio ni žalbeni psotupak po ovom. Što ako drugostupanjsko tijelo donese odluku da je novi koncesionar Arhipelag d.o.o. ili Lošinj parking d.o.o.. Vjerojatno će briljantni um Rukonićke nešto smisliti. Možda će se u tom slučaju žaliti ŽLU.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Povjerenik
14-09-2011 19:27,
 
...
U već spomenutom zakonu stoji u Članku 53. Vlada Republike Hrvatske može raspustiti Upravno vijeće lučke uprave iz članka 51. ovoga Zakona na prijedlog ministra: 
1. ako ne donese dvogodišnji plan razvoja luke, 
2. ako godišnji plan i program rada i razvoja luke ne budu prihvaćeni ili se ne ostvaruju, 
3. u drugim naročito opravdanim slučajevima. 
Izjavama na press konferenciji famozni dvojac Rukonić-Petrinić, trudi se ostvariti razloge za slučaj pod točkom 3. Te razloge je dodatno pojasnio Dubravko Kušeta. Mislim da je kršenje Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama, kao i pravljenje štete ustanovi koju vode je svakako drugi naročito opravdan slučaj za raspuštanje Upravnog viijeća ŽLU Mali Lošinj.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
14-09-2011 20:08,
 
...
Da li netko mozda zna da li postoji radno mjesto za PFSO(Port Facility Security Officer) u Luckoj upravi i tko ga obavlja?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira žuja
14-09-2011 20:12,
 
je zakon
Biće onaj ispod suncobrana
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira james dean
14-09-2011 20:33,
 
za Kušetu
Lijepo si sve obrazložio ciframa, ali ne laje pas radi sela nego radi sebe. Nije se Arhipelag d.o.o. javio na natječaj iz altruizma prema lučkoj upravi da joj donese više prihoda.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira james bond
14-09-2011 20:40,
 
...
Nije to ni tvrdio.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Jame Cook
14-09-2011 20:42,
 
...
James, James Bond, oteo si mi riječ iz usta :) James Dean samo pokušava umanjiti kvalitet Kušetinog komentara. Bez uspjeha.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira james dean
15-09-2011 00:07,
 
...
Ne razumijem u čemu se ogleda kvalitet Kušetinog komentara. Čovjek je iznio na svjetlo dana razlog zbog kojeg mu je ponuda proglašena nevažećom i još se tome čudi. Ovo s numeracijom stranica je glupost, ali na ovako ozbiljnom natječaju prilagati neslužbene dokumente govori samo o neozbiljnosti Kušetine tvrtke. Prilaže neslužbenu kopiju registracije svoje tvrtke i pazi ovo OVJERAVA ju pečatom svog društva. Mislim da se dotični malo zanio u svoju ulogu jer ovjeravati dokument trgovačkog suda pečatom svoje tvrtke zvuči mi kao neki vic. Pa valjda je ustanova koja izdaje dokument nadležna za njegovu ovjeru a ne Arhipelag d.o.o. 
Nadalje, argument da će Lučka uprava potrošiti 195.000 eura na nabavku novih pontona i uređenje sanitarija mi se čini kao argument iznesen pred desetogodišnjaka da bi mu se začepila usta po principu odgovor si dobio, više ne pitaj. Ne znam samo otkuda dotičnome pravo spočitavati lučkoj upravi troškove za nabavku pontona i uređenje sanitarija kad bi i sam kad bi bio koncesionar morao uložiti ista sredstva + što bi svake godine plaćao koncesiju u iznosu 1 760 000 kn + postotak od naplate priveza i sa svim tim teretima vjerujem da je na kraju izračunao da posluje s dobiti, jer čisto sumnjam da bi se upuštao u ovakvu investiciju da bi poslovao s gubitkom. Kako će onda biti smanjen kapacitet financiranja projekata iz nadležnosti lučke uprave kad bi dotični koncesionar iz cijele priče izašao s dobitkom a na sebi bi još nosio dodatni teret koncesije? 
Da ponovim, ne laje pas radi sela nego radi sebe.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira James Cook
15-09-2011 05:48,
 
promašena izreka
Jamese Dean: 
Navod
Da ponovim, ne laje pas radi sela nego radi sebe.
 
Ne ulazim u tvoj komentar, samo ću reći: ne vidim svrhu ponavljanja ove izreke kad "pas" ni ne tvrdi da laje zbog sela.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira profi T
15-09-2011 09:07,
 
...
Točno, Kušeta iskreno i otvoreno piše o interesu svoje tvrtke i ne mulja o tzv. općim interesima ispod kojeg se obično skrivaju privatni kao u članku "Godine neplodnih rasprava zaustavljaju razvoj Nerezina". Tu se može reći da pas ne laje radi razvoja Nerezina nego radi svog profita.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Jamezdin
15-09-2011 11:00,
 
...
James Dean, mislim da su podaci o tome koliko ce lučka uprava potrositi tu da ukazu na to kako rukonicka i ekipa zapravo obmanjuju javnost kada iznose podatke o nevjerovatnoj zaradi, a ne iznose troskove poslovanja i investicije. Nitko se ne zavarava da se radi o unosnom poslu (ako itko sumnja dovoljno je pogledati kako se bivsi koncesionar obogatio), stvar je u tome da treba javnosti iznijeti prave podatke, a ne ih zavaravati da ih uvjerite da radite super posao. Uostalom, pretpostavljam da kad postoji tako velika investicija, onda se profit nece vratiti odmah prve sezone.  
Potpuno se slažem sa Profitom o tome kako je osvjezavajuce da neki poduzetnik ne maze ljudima oci opcim interesima i svojim dobročinstvima. Mislim da bi Nerezinci mogli bit sretni kad bi njihov serif uopce bio u stanju napisati onako pismen i argumentiran tekst.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira qwert
15-09-2011 12:45,
 
...
Jemezdin veli; " Nitko se ne zavarava da se radi o unosnom poslu (ako itko sumnja dovoljno je pogledati kako se bivsi koncesionar obogatio)," 
 
Ne grješi dušu, brate. Kako se bivši koncesinar mogao obogatiti od luke kad je njegova firma imala samo oko 30,000 kuna dobiti godišnje. Pa taj je jedva spajao kraj sa krajem, a ne da se obogatio.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira anketar
15-09-2011 13:07,
 
Luka ili marina?
Lusinjanka vera je napisala: 
"Ne želim nautički turizam u centru grada. Ne želim javne sanitarne čvorove sa tuševima naimjnjenim nautičarima koji goli hodaju po strogom centru grada ("visoki turizam" gologuzih spodoba u centru? koja to još luka centru grada na Jadranu ima??). Ne želim slušati buku pijanih nautičara koji od svoje crkavice najviše ostave u Lidlu, Konzumu i Diskontu Jadranke. Neka u centru ostane luka za brodove i mega jahte. I domaće barke. Lijepo ih je vidjeti. A oni sigurno neće narušavati javni red i mir kao ovi uznojeni, pijani, golači s ručnikom oko vrata. Sram me je hodati među njima." 
 
S.L. je napisao/la: 
Ono što očekujem od Lučke uprave je da radi svoj posao na način da lošinjska luka bude luka, a ne marina u što ju je pretvorio bivši koncesionar da je postala ono što opisuje Lusinjanka vera. No čini mi se da Lučka uprava ne namjerava prekinuti tu sramnu tradiciju, jer jutros sam vidio kako je s jahte sišao muškarac u sportskim gaćicama i točno pred ulazom u zgradu gradske uprave prostro strunjaču i na njoj počeo izvoditi jutarnje vježbe.  
 
Sličnih komentara je bilo i ranije i postavljalo se pitanje da li je malološinjska uvala luka ili marina, jer na web stranici ŽLU piše da je luka za privez, a sve ove godine je radila kao marina. Budući da oni koji su plaćeni za provođenje zakona i kontrolu zakonitosti to ne rade (a to ne radi ni ŽLU Mali Lošinj) predlažem administratoru da postavi anketu s pitanjima da li građani žele da luka bude luka ili da bude marina.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira totalno zbunjen
15-09-2011 13:20,
 
tko kome i kako
Zbunjeni i Još zbunjeniji su naveli neke članke Zakona o pomorskom dobru i lukama pa sam sad i ja totalno zbunjen. Pitanje glasi da li Lučka uprava uopće smije obavljati poslove koje radi koncesionar ili je ovo u lošinjskoj luci protu zakonito. Vidim u zakonu ovo: 
 
Prihodi lučke uprave su: 
1. lučke pristojbe, 
2. naknada od koncesija iz članka 66. stavka 5. točke 1. i 2. ovoga Zakona, 
3. naknada od koncesija iz članka 66. stavka 5. točke 3. i 4. ovoga Zakona, 
4. sredstva iz proračuna osnivača, 
5. ostali prihodi. 
 
Pa me zanima da li je Lučka Uprava sama sebe izabrala za koncesionara direktnom pogodbom bez natječaja ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ŽLUndra
15-09-2011 13:35,
 
...
Da, ŽLU je sama sebe izabrala bez natječaja, sami će sebe kao koncesionara kontrolirati i na to su ponosni. To može samo Lili. 
Uostalom zar se Lučka uprava mora držati zakona kao pijan plota.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira james dean
15-09-2011 13:36,
 
...
Kad već navodiš članak 66. onda nemoj preskakati prva dva stavka i servirati nam samo ono što ti paše. 
Članak 66. 
Pravo na obavljanje lučkih djelatnosti, korištenje postojeće podgradnje i nadgradnje, te gradnje novih građevina i drugih objekata nadgradnje i podgradnje stječe se na temelju koncesije. 
Koncesija iz stavka 1. ovoga članka može se dati pravnoj i fizičkoj osobi registriranoj za obavljanje obrta, koja ispunjava uvjete propisane ovim Zakonom. 
 
Kako čitam piše da se koncesija može dati. Ne piše daje se ili mora se dati.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Žnj
15-09-2011 15:22,
 
ŽLU
Koncesija je bila potrebna samo da se izvlači novac ,upravljanje lukom i jeste posao koji treba obavljati ŽLU jer su i do sada primali plaće za to a nisu obavljali svoj posao. Ako će to raditi koncesionar ,ŽLU nije niti potrebna jer je u tom slučaju samo politički postavljen nepotreban parazit.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ŽLUndra
15-09-2011 17:52,
 
...
james dean je zasigurno Rukonićka, jer podmeće i s visine, autorativno govori o stvarima o kojima nema pojma. Iako je bila direktorica u Erste banci, nije znala razliku između aktivnih i pasivnih kamata. Kao predsjednica Upravnog vijeća Lučke uprave ne zna razliku između Lučke uprave i lučke djelatnosti. 
 
Obraća se osobi koja ne postoji, osobi koja nije citirala članak 66., pa prema tome nije mogala preskočiti prva dva stavka. Toliko laganja i manipulacija samo zbog toga da bi mogla citirati člank 66. stavak 2. u kome se nalazi riječ koncesijaa,može, pravna osoba. Članak 66. je dio glave e) koja definira lučke djelatnosti (ne djelatnosti Lučke uprave). 
Djelatnosti lučke uprave, opisana je u glavi b) Lučka uprava, u članicma 48.-50. U njima se definira lučka uprava, nadležnosti i odgovornost. Pa se tako Lučka uprava definira kao 
-neprofitna pravna osoba čije je osnivanje, ustrojstvo i djelatnost uređeno ovim Zakonom. 
-Djelatnost lučke uprave je: 
1. briga o gradnji, održavanju, upravljanju, zaštiti i unapređenju pomorskog dobra koje predstavlja lučko područje, 
2. gradnja i održavanje lučke podgradnje, koja se financira iz proračuna osnivača lučke uprave, 
3. stručni nadzor nad gradnjom, održavanjem, upravljanjem i zaštitom lučkog područja (lučke podgradnje i nadgradnje), 
4. osiguravanje trajnog i nesmetanog obavljanja lučkog prometa, tehničko-tehnološkog jedinstva i sigurnost plovidbe, 
5. osiguravanje pružanja usluga od općeg interesa ili za koje ne postoji gospodarski interes drugih gospodarskih subjekata, 
6. usklađivanje i nadzor rada ovlaštenika koncesije koji obavljaju gospodarsku djelatnost na lučkom području, 
7. donošenje odluke o osnivanju i upravljanju slobodnom zonom na lučkom području sukladno propisima koji uređuju slobodne zone, 
8. drugi poslovi utvrđeni zakonom. 
 
Sve to vrlo(j)m pravniku jamesu deanu manje vrijedi, nego riječ koncesija, može, pravna osoba, u 2. stavku Čl.66. koji glasi: Koncesija iz stavka 1. ovoga članka može se dati pravnoj i fizičkoj osobi registriranoj za obavljanje obrta, koja ispunjava uvjete propisane ovim Zakonom.  
Tako članak zakona kojii definira lučke djelatnosti općenito i koji utvrđuje da se koncesija može dati pravnoj i fizičkoj osobi, njoj služi da dokaže da lučka uprava može biti koncesionar jer je i ona pravna osoba. U članku 50. kojim se upravo definiraju djelatnosti lučke uprave nigdje ne stoji da može lučka uprav biti koncesionar.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira james dean
15-09-2011 19:45,
 
zasigurno si ameba
ti ŽLUndra si primat, jednostanični ameboidni organizam koji svaku osobu koja se ne slaže istog trenutka postavljaš na suprotnu stranu od one koja ti odgovara. Ne amebo, nisam Rukonićka, nisam ni Krstaš, ni Sergio, ni Gracijano, ni Gari, ni Kljaić, ni Ana Kučić, nisam nitko od njih, a ti amebo i dalje pogađaj tko sam "zasigurno" ja. Imaš 100 pokušaja, zasigurno ćeš pogriješiti. 
Dok je luku vodio bivši koncesionar Kučić, tu je bilo svega samo ne čistog posla. Čovjek je radio cijelu godinu za 30000 kuna dobiti sa kojima je onda prehranjivao cijelu obitelj. Nije mu bilo lako. 
Sad kad je konačno lučka uprava počela raditi svoj posao kako i sam Žnj sad bi se opet koncesija trebala dodijelit nekom trećem. A zašto će cijela ova administracija lučke uprave primat plaću, ako kompletno upravljanje lukom vodi koncesionar?! 
Nadalje, kako je i bivši koncesionar jedva krpao kraj s krajem, mislim da ni novom ne bi bilo lako pa bi također godinu završavao sa mizernom dobiti od koje bi jedva uspio kupiti koji stančić u Rijeci ili Zagrebu. Hoću reći, ako će se muljat, draže mi je da muljaju ovi u lučkoj upravi, al će barem nešto radit, nego da mulja koncesionar koji će godinu završavat sa minimalnom dobiti, a ovi dole će i dalje primat plaće nizašto.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ŽLUndra
15-09-2011 20:09,
 
...
Opusti se jamese. Puno žestine a ništa argumenata. Dokazani si manipulator, valjda zbog toga i žestina, a tvoja tvrdnja da je bolje da muljaju ovi u lučkoj upravi, nije blesava samo ako ti sam radiš u lučkoj upravi. Ljutis se na bivšeg koncesionara koji mulja i za to je kriv, a lučka uprava čije je obveza da ga kontrolira nije odgovorna za njegovo muljanje. Zato što nije dobro odrađivala svoju zakonsku obvezu da kontorlira koncesionara (kontrolira prihode i naplačuje varijabilni dio između ostalog) treba ih nagraditi da sami muljaju. Baš si mustra. Mislim da si ti ipak Lilil. Ako nisi imate isti mentalni sklop.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Logi
15-09-2011 23:17,
 
Gdje je problem?
Ima bisera još. Citat: "Tako izgleda da je Lučka uprava nepovoljnu situaciju, budući je u predsezoni bilo mnogo prozivki da nautičari zaobilaze lošinjsku luku, da se ne pruža usluga na razini prijašnjih godina i slično, u konačnici okrenula u svoju korist." Podatkom da su ostvarili 30% manje registriranih plovila, potvrđuju da su prozivke da nautičari zaobilaze lošinjsku luku opravdane, ali to nije bitno jer su oni zaradili više novaca. .ebeš cjeli grad, svi gube i cvile, ali oni (ŽLU) su zaradili više pa je sve o.k.?!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira prestrašno
16-09-2011 08:14,
 
...
Napokon se shvatilo tko je kriv za lošu sezonu u gradu i gubitak više milijuna kuna: Lučka uprava. 
Gospoda iz Lučke su upropastili nautički turizam koji se gradio više desetaka godina: bravo Petriniću samo se ti drži gospođe lažljivice. 
Sve čega se dohvati ova gospođa ili je prodano ili je upropašteno svi, poslovi na kojima je radila nije ostajala na njima više od nekoliko godina pa čak i manje: to sve govori. 
Gospođa Rukonić je jedna manipulatorica i to je napokon izašlo na vidjelo, mada žalosno je što će opet patiti oni koj nisu krivi za to a to su građani. 8)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
16-09-2011 17:04,
 
...
Pa što nakon ovog Petrinić nije dobio otkaz???? Pa što je sa ovom državom????
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Odšteta
16-09-2011 17:22,
 
...
"Obrtnici pogođeni posljedicama smanjenog broja nautičara u lošinjskoj luci podnijet će tužbe i tražiti naknadu štete od Županijske lučke uprave Mali Lošinj i njenog osnivača Primorsko-goranske županije." Tek kad s riječi pređu na djelo, kad sudskim putem zatraže štetu, nekto u županiji će početi razmišlajti kome su dalu lučku upravu u ruke. Lili i Petrinić. Neka iz te silne dobiti plate štetu. To njima nije problem.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
16-09-2011 17:42,
 
...
Samohvala vodstva ŽLU dobrom zaradom predstavlja upravo ruganje obrtnicima, gradu i turstičkoj zajednici.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira političar
16-09-2011 18:11,
 
...
ŽLU vodi izuzetno sposobna političarka koja zna sve trikove tog drugog najstarijeg zanata na svijetu. Napraviš niz pogrešnih koraka i propusta s izborom koncesionara, pa si prisiljen sam organizirati privez jahti, a onda to što si morao napraviti nazoveš ispravnom odlukom. Kao da su mogli išta drugo a da ih sve netko ne premlati i baci u luku :) A kao prava političarka za sve probleme okrivljuje druge.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
16-09-2011 18:14,
 
...
otkaz? pa mendrila ga štiti
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ŽLUndra
16-09-2011 20:27,
 
Fatalizam ili fascinacija
Kakvu glupost još treba napraviti Rukonićka da bi netko postavio pitanje njene odgovornosti? Otvoreno krši zakone, pravi štetu ŽLU, državi, gospodarstvu grada, Turističkoj zajednici, ugledu grada i to sve pred očima javnosti (saziva press konferencije-svaka sličnost s Rudijem nije slučajna), koja se takvim ponašanjem, kako je netko ovdje primjetio, ruga svima nama. Kritičkim komentarima na ovoj stranici se obradujem jer pokazuje da ipak javnost nije blesava kao što Rukonić i društvo misle. Nakon takvih spoznaja da je javnost svjesna stvarnih krivaca, nedvojbeno dokazano, isključivo vodstvo ŽLU, postavlja se pitanje što radi gradska vlast? Ako možemo prihvatiti da župan Komadina štiti svoj izbor Upravnog vijeća, da ga osobno ne žulja problem gradske luke u Malom Lošinju, teško je prihvatiti pasivno ponašanje Gradonačelnika i Grada Malog Lošinja uopće. Iako je gradonačelniku luka ispod prozora,a svkodnevno je izložen i upoznat sa štetnim posljedicama nerazumnog i nezakonitog vođenja LOŠINJSKE GRADSKE LUKE od strane vodstva ŽLU gradonačelnik ne poduzima ništa. Osim što se nada da će se stvar riješiti, Istina je da Grad nema ingerenciju nad izborom članova Upravnog vijeća, ali to nije alibi gradonačelniku. Gradonačelnik ne smije gledati svaki dan kroz prozor prozuvodnju štete i slijegati ramenima- ja tu ne mogu ništa. Da li je Gradonačelnik Malog Lošinja i jednim dopisom upozorio župana Primorsko-goranske županije na nezakonito i štetno ponašanje vodstva ŽLU? Da li je ikada poslao prigovor nadležnom misnistru, ili Vladi RH? Da li je ikada naložio svojim službama da nađu način djelovanja koji bi promjenio neodrživo stanje? Da li je pokušao, kao prvi čovjek grada, saborski zastupnik i čelnik saborskog odbora za turizam, postići privremeni dogovor svih zainteresiranih kako bi se omogučilo funkcioniranje luke a što je od vitalnog interesa za grad? To pogotovo što su svi od vodstva ŽLU do sudionika natječaja iz Malog Lošinja.  
 
Dok god se gradonačelnik i Grad Mali Lošinj ponašaju prema gradskoj luci kao lokvi poslije kiše, imat ćemo sitauaciju da glupo i nesposobno vodstvo ŽLU krši zakone i pravi štetu, i dalje samo sebe hvali na press konferencijama.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ŽLUndra
20-09-2011 20:44,
 
...
S obzirom na drastičnu promjenu poslovne politike, uvjetovanu izuzetnom vizijom i promišljenom strategijom ovog vodstva ŽLU, predlažemi im ukinu nepotrebni i nesretni Članak 13. u vlastitom statutu. On inače glasi: 
Lučka uprava sukladno Zakonu i drugim propisima kojima se uređuju koncesije na lučkom području: 
1. daje i oduzima koncesije za obavljanje lučkih djelatnosti, odnosno koncesije za obavljanje ostalih gospodarskih djelatnosti na lučkom području, 
2. zaključuje ugovore o koncesiji, 
3. najmanje jednom godišnje provjerava izvršavanje plana i godišnjeg operativnog programa rada ovlaštenika koncesije, 
4. utvrđuje na osnovi godišnjeg programa rada i razvoja luke na početku svake godine najveći broj novih koncesija koje se mogu dati radi obavljanja lučkih djelatnosti, uzimajući u obzir potrebe funkcioniranja luke i razinu prometa u luci, 
5. vodi upisnik koncesija, 
6. određuje lučke tarife za pojedine vrste usluga koje korisnicima luke pružaju ovlaštenici koncesije, 
7. poduzima mjere za uklanjanje lučke podgradnje i nadgradnje, izgrađene i postavljene na lučkom području bez odluke i ugovora o koncesiji, odnosno protivno njima. 
Kad malo bolje razmislim njima ni zakon ni statut nije potreban. To ih samo ograničava u ostvarenju velikih poslovnih poduhvata povećanje dobiti uz istovremeno smanjenje kapaciteta.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira cica maca
09-10-2011 15:55,
 
odgovor svim
Pa što vam je ljudi, 
pa da nismo reagirali odmah ( mislim na Vijeće L.U), bilo bi još gore, pa moralči smo spašavati stvar, pa smo tako uspjeli preuzeti nešto brodova, mi smo zaradili, drtžava je zaradila, i kako vidiš " vuk sit i ovce na broju ". Sva sreća da su mudri ljudi bili u vijeću L.U. , naravno na čelu sa Predsednicom, koja usput budi rečeno slijedeće godine se planira kandidirati za GRADONAČELNICU, i ja je podržavam odmah.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 14000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2012 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
raz70.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Stanari rezolutno protiv...
......
Iz povjerljivih izvora sam saznao da je u pripremi prodaja...
25/05/12 Više...
Komentira Krivica

Stanari rezolutno protiv...
nema UPU veze s tim
ODLUKA o donošenju I. Izmjena i dopuna Prostornog plana...
25/05/12 Više...
Komentira PPUG

Stanari rezolutno protiv...
...
Ne znam šta znači ovo ponavljanje javne rasprave kad se...
25/05/12 Više...
Komentira UPU

Stanari rezolutno protiv...
?????????
Daj nas prosvijetli Stan-u. Kako danas pošten radnik od...
25/05/12 Više...
Komentira Pušmipuli

Stanari rezolutno protiv...
Stan
sve se tu vidim vrti kako do stana besplatno ili da ga grad...
25/05/12 Više...
Komentira Stanovi

Stanari rezolutno protiv...
...
Taj parking je od svih parkinga na najboljoj...
25/05/12 Više...
Komentira jeka

Stanari rezolutno protiv...
A di će parkirat ljudi
Jel mi to širimo Priko da bi kompenzirali parkinge iznad...
24/05/12 Više...
Komentira Zabrinuti pješak

Stanari rezolutno protiv...
Dobiti će stan sinovi bogatih tatica koji imaju firme i...
24/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
:)
Se bum vas tužil !!!!!!
24/05/12 Više...
Komentira RADNIK

Stanari rezolutno protiv...
!!!
Ne bu ti "Radnik" iznajmljivao stanove,možda i bu ali ne za...
24/05/12 Više...
Komentira križevci

Stanari rezolutno protiv...
A koji će tek kriteriji biti za kadrovske stanove :upset...
24/05/12 Više...
Komentira diplomac

Stanari rezolutno protiv...
Već vidim kriterije po kojima će se dobivati socijalni...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
,,,
Stanovi za najam, to mi se čini jako dobra ideja SDP-a,...
23/05/12 Više...
Komentira podstanar.

Stanari rezolutno protiv...
i ja bi stan
Stanovi se grade za socijalu i ljude koji nemaju svoj...
23/05/12 Više...
Komentira srečko

Stanari rezolutno protiv...
A u članku piše Predviđa se da bi se na uslužnim poslovima...
23/05/12 Više...
Komentira j4

Stanari rezolutno protiv...
Ma čim je tu tvrtka Navam to je neka muljaža da se gradi...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Ja sam pročitao malo drugačiju vijest, ali ni tu ne znaš ko...
23/05/12 Više...
Komentira A gdje je novac?

Privatizacija gradske...
dernek
prenamijene zemljišta koje su kupili za sitno u građevinske...
23/05/12 Više...
Komentira tile

Privatizacija gradske...
Kaže Mujo ja sam inaće u životu sve ukro al Diplomu sam...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Nema Otoka Sunca a nema bogami ni stanova.
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
OTOK SUNCA d.o.o. Established: 2008 Statistic number:...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
U lošinjskoj gradskoj vijećnici je 19. siječnja...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Pa to je u redu da šalju prijetnje ovrhom za neplaćenu...
23/05/12 Više...
Komentira naknada

Stanari rezolutno protiv...
Mi ovdje svi pričamo neke priče o stanogradnji o prodaji ...
23/05/12 Više...
Komentira Komuna

Privatizacija gradske...
Krizmanik ti si naivan. Kad vidiš tko i koga se krizma...
23/05/12 Više...
Komentira pipo

Privatizacija gradske...
Krizma je nekad bila potvrda kojom osoba potvrđuje svoju...
23/05/12 Više...
Komentira krizmanik

Stanari rezolutno protiv...
.......
Netreba nama nikakav POS. Da Grad želi pomoći građanima...
23/05/12 Više...
Komentira pušmipuli

 
  © 2012 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!