Naslovnica | Kontakt
 

vinjeta
vinjeta0
  daj-pet-grey
prije_skoka
Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
HZZO "ukida" katamaran, liječniku opet autobusom

13-milijunski dug radi dogradnje Rive Priko

Lošinj protiv turizma koji ždere prostor

Rekonstrukcija gradskog poglavarstva

Evaluacija nije strašni sud

ABC ravnopravnosti: rod i politika

"Učenikov blog - slučaj koji to nije"

Osniva se nova gradska tvrtka

'Ima nas 99 posto'

Iz Poglavarstva u gradonačelničku kandidaturu

Stranke ignoriraju ekološke udruge

Stanari rezolutno protiv stanogradnje na Rukaviću

SDP, HNS, IDS i PGS idu skupa

Izabrani kandidati SDP

Konstituiranje Savjeta mladih

Novi koeficijenti za plaće u gradskoj upravi

Županija i Mali Lošinj zakopali ratnu sjekiru

Županov sastanak za Cappellija je igraonica

Kocke su bačene

www.volim-losinj.org pripada onima koji ga pišu i čitaju

U tri godine na Lošinju 200 novih stanova

biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Kapetanija podnosi kaznenu prijavu Ispis E-mail
  
Srijeda, 08 Srpanj 2009
 

bagerRadovi u osorskoj luci i postavljanje 65 metara pontona, što je protekli vikend odradio koncesionar, tvrtka Zdenka Perčina »Blue marlin«, napravljeni su bespravno, potvrdio je ravnatelj Županijske lučke uprave Mali Lošinj Anđelko Petrinić, kao i malološinjska Ispostava Lučke kapetanije, koja je jučer odmah po primitku prijave obavila očevid na terenu, izvijestio je Novi list.

Kapetanija je utvrdila da su pontoni postavljeni bez valjanih dokumenata te je doneseno rješenje o zabrani njihovog korištenja. Lučka kapetanija podnijet će kaznenu prijava te o svemu obavijestiti Ministarstvo graditeljstva i zaštite okoliša, u čijoj je nadležnosti izdavanje lokacijske dozvole.

Zahtjev podnesen prije dvije godine

Da podsjetimo, protekli vikend je koncesionar Zdenko Perčin u osorskoj luci postavio ponton za privez 20 plovila, za što nema lokacijsku dozvolu. Perčin ne poriče da je to učinjeno bez ishodovanja potrebne dokumentacije, to jest lokacijske dozvole, a svoj je postupak »opravdao« činjenicom da je ishodovanje dokumentacije u tijeku te potrebom da realizira program temeljem kojeg je prije tri godine dobio koncesiju u osorskoj luci na deset godina, a jedan od dijelova plana ulaganja je postavljanje pontona zbog potrebe proširenja kapaciteta u luci.

Zahtjev za lokacijsku dozvolu podnesen je prije dvije i pol godine, ali u lošinjskom uredu nadležnog ministarstva, po riječima Perčina, stalno nešto odugovlače i administracija se pokazala nedjelotvornom.

Nema opravdanja za sporost

Iako se bespravno postupanje ne može opravdati i na njega je uvijek potrebno reagirati, u slučaju osorske luke, ali i mnogim drugim slučajevima na Cresu i Lošinju, potvrdilo se da ured za izdavanje dozvola za gradnju svojom sporošću negativno utječe na realizaciju mnogih projekata jer se njihov početak odgađa od više mjeseci do nekoliko godina.

I dok će Perčin i drugi snositi posljedice jer su u poslovni pothvat ušli prije nego što su dobili sve potrebne dozvole, djelatnici državne uprave neće snositi nikakve posljedice što odugovlače s rješavanjem predmeta i što se na lokacijsku dozvolu, u ovom slučaju, čeka više od dvije godine, piše Ira Cupać Marković.

Povezano:
Kapetanija podnosi kaznenu prijavu
MO Osor prijavio bespravne radove u osorskoj luci


2979 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (73)RSS feed komentara
Komentira Hm
08-07-2009 23:17,
 
Ponton
Dajte zaboga šta nije ovaj tekst, a posebno zadnji pasus sve rekao oplakavajući perčina ICM ili je bobilanalog ili nešto drugo da je tako sročila onih nekoliko nebuloza. 
Vidite da je Perčin priznao da sve radi bez dozvole, a ono što tomić sere o zabrani korištenja pontona je obično licemjerje kad zna da izjavljuje jedno a onog kriminalca zapravo štiti, jer ga je on i postavio zajedno sa svojim sljedbenicima. 
Ništa tomić ne spominje ostalu dokumentaciju kao na primjer: PP, studija utjecaja na okoliš, nekakav stav mještana, rasprava oko ovakva projekta i t d. 
 
Najinteresantnije je u svemu tome što tomić nije baš jako uvjerljiv na terenu kao u izjavama, a sve se vidi kako ga se i svih posljedica uplašio perčin. Ako je istina što je taj bahati konj uradio u Osora, treba ga protjerati ne iz Osora kao iz Lošinja, nego odakle vuče korjene. Njegovo ponašanje samo govori o njemu kakav je, koliko inteligentan, a da ne govori kako visoko mišljenje ima o sebi a zapravo je napuhana vreća govana i malograđanin od kojeg osim odgoja, novac napravio debila.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Ah
08-07-2009 23:24,
 
Marina
E moj HM dođi sutra u Osor pa ćeš vidiiti šta je marina, postoji dva dana, a ima više jedrilica nego Kučić u Malom. Osorani želim vam dobar tek, jer na onoj plićini uz toliko ljudi, bit će govana, a možda je to i dobro da i nerezinci vide kako će im biti kada dobiju toliko željenu marinu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Iznenađen
08-07-2009 23:34,
 
Kasa uzajamne pomoći
U predhodnim tekstovima se čude, iznenađeni pitaju se kao je tako što moguće pa je, dokle tomić i gari budu tamo di jesu, a perčin plaća, bu drug kapetan tomić držal prijavu u ladici bar do kraja ljeta pa onda prijava sudu za prekršaje pa malo žalba pa će sve pomalo u zaborarav. Znamo u kakvoj državi živimo zato dragi moji radite rušite gradite jer kada profunkcionira pravna država svi smo najebali.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira zabrinuti pješak
09-07-2009 09:17,
 
a drugooptuženi ?
....a spomenuta Ispostva nema pravo da iznese svoje gledanje na stvar u članku ?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Turist
09-07-2009 09:47,
 
Turizam
Ma vi bi svi htjeli da vam turisti svrate do Merag, ili se privžu u Rijećkoj luci, pošalju pare poštom i vrate se od kuda su i došli..... Mislite li da će vam netko doći zbog mirisne kadulje? I ovo malo gostiju treba potjerati, b r a v o !!! Strašn nam zemlja, cijene i ostala ponuda... Zdenko, možda ti administracija udijeli u devetoj godini papire, pa možeš dva mjeseca na miru raditi
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira inormbiro
09-07-2009 11:03,
 
odgovornost
Zabrinuti pješak je postavio pravo pitanje, ali pitanje je i hoće li i novinarka odgovarati za prozivanje odgovornih bez da sasluša i drugu stranu i snositi posljedice što objavljuje nepotpune informacije.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira PRAVILA VRIJEDE SAMO ZA NEKE
09-07-2009 12:37,
 
A TOVAR
CJELA FRKA OKO OSORA I TREBA, A ŠTA JE SA TOVAROM? NEMOJTE REĆ DA NISTE VIDILI ŠTA SE TAMO RADI KOLIKO JE MATERIJALA BAČENO U MORE JOŠ MALO PA ČE NIKNUT I MINI MARINA SERVIS 50 BRODOVA 100 MOTORA I 5 KONTEJNERA NA ULASKU U GRAD. ZA PRIMORSKI DOJAM KAD DOĐE I OVA 4 TURISTA ŠTA IMAMO KATASTROFFA. TREBA SMJENIT SVIH I SVE. NEK SE UGLEDAJU NA SANADERA. :(
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Ivo
09-07-2009 16:00,
 
Kopija
Pa na njega su se i ugledali
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Baša
09-07-2009 23:52,
 
Ajme meni
Ja mislim ako je to ta baraba uradila u BISERU KVARNERA, treba ga natjerati da sve vrati u prvobitno stanje i nakon toga ga zatvoriti. Pa šta taj debil (netko reče mammin sin), misli tko je i što misli o sebi.E moj prijatelju nemre se sve kupiti novcem, neki puta treba i malo obraza, a znamo da ga ti nisi nikada imao.Osorani protjerajte taj ološ kao što smo ga mi potjerali iz lošinja.
 
» Prijavite komentar Administratoru
» 
 
Komentira Turistička ponuda.
10-07-2009 08:21,
 
...
Niti jedan ponton se nebi smio maknut dok se ne maknu bespravno postavljeni pontoni u luci Mali Lošinj a to se neće dogoditi jer tamo pontone drži zamjenica gradonačelnika.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
10-07-2009 10:19,
 
Zamjenica može, a Zdenko ne
Pa što je to, zamjenica gradonačelnika može, a Perćin ne. :? I ja predlažem n NE SKIDAJ PONTONE!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Turistička ponuda.
14-07-2009 10:33,
 
...
Kakav je tko čovjek u to neću ulaziti ali mislim sljedeće: treba puno viče mjesta poput ovog u Osoru jer se upravo tako može zaštiti Jadran točnije ako imaš dovoljno vezova pod kontrolom možeš zabraniti sidrenje bilo gdje jer tako štitiš posejdoniju glavni izvor života za ribe. 
A i ne samo to nego tako i naplačuješ vez te povećavaš prihod od turizma nemojte zaboraviti da se kod nas još uvijek ne naplaćuje ni pedeset posto noćenja koje ostvaruju jahtašti. 
Zato podržavam ovakve projekte samo naravno po propisu i zakonu ali ne zaboravite da bi to funkcioniralo morate znati da je potrebno ubrzati birokraciju i korigirati gospodarstvene propise koji sve koče pa tako i ovaj projekt u Osoru.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Projektant
15-07-2009 16:27,
 
Ponuda
Mislim da bi bi ti malo drukčije podržavo ovakve projekte da se ti kupaš i jedeš ribu iz toga dijela mora (od Osora do Nerezina u prosjeku dubina do pet metara, pa kampovi nerezina i osora, bočanje, nerezine,osor i još tridesetak plovila sa bar po tri u posadi pa kad oni počmu sa seru, volio bi te tada pitati kada plivaša i usput sretneš neželjen plivače (govna), koliko bi podržavao ovakve projekte, a da ne govorimo o poštenim namjerama i tko bi tu namakao lovu. 
Zanima me koliko se samo uplati kako ti kažeš sa tih legalnih plovila boravišne i ako se naplati koliko od toga ima koristi grad. Gotovo sam siguran, poznavajući Perčina da će od grada tražiti da mu nešto otpiše, a ne da još plati. 
 
Prića se da Perčin osim toga tvog projekta ima namjeru sve to obznaniti kao MARINA pa mislim da će tu imato posla i carina, a poradi držanja i čuvanja strane imovine u moru, a bez iakovih dozvola. Mislim ako mu sjedne carina za vrat, neće mu pomoći ni Petrinić ni Tomić.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gregica
18-07-2009 00:28,
 
Marina
Ajmo zeleni, Gregorina i ostali iz Nrerezina, malo zaviriti u Osor šta se dešava ili ste se umorili oko "stvari" da se zajebe Lekića. 
Perčin Vam je veći zalogaj i od Jurekovića zajedno sa Lekićem pa radi njegove neciviliziranossti i ponašanja, nemate baš jaja. Nek se osorani i Spajo **** sami, ali govna iz Osora će doći i do Nerezina pa i do Emanuele.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Skeptik
19-07-2009 09:50,
 
Gregi
Ja bi reka da je Gregorini dosta, a i šta bi ona trebala da se petlja sa onim luđaom iz Osora, ima ih dosta i u Osoru i Nerezinama pa neka se je.. sami Andrea je izglada svoju misiju finila sada kako je otvorila neke nove stranice demokracije i pokazala normalnim ljudima da treba dići glas i suprotstaviti se nekim anomalijama, koje neki mogu kako hoče, dok neki ne uspijevaju ni legalno, ona i njena udruga za zašutila. 
 
Predlažem da sada Emanuela i Nadir osnuju neku novu stranku na primjer "ZELENO PLAVI OTOCI - EKO".
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira HDZ-ovas
19-07-2009 11:20,
 
Pravda
Šta eko ovaj eko onaj tu je problem funkcioniranja države, zapravo točno se zna tko šta može, kako i na koji način. U Malom Lošinju je sve moguće pa i to, a posebno kada se radi o članu ili simpatizeru rukovodeće strukture. Sama ova bespravna nedjela koja je učinio Perčin, imaju uporište svih koji se kroz tisak pravdaju; mi smo učinili ovo, pokrenuli postupak, obustavili radove i slićno. 
 
Pođimo od Tomića, podnešena prijava ništa se značajno nije dogodilo, Lučka uprava, (Tomić, Petrinić, Fatuta i još neki uz blagoslov Capelia), ne samo što ništa ne poduzimaju, već svojom inertnošču mu i daju suport i brane ga zajedno sa novinarom novog lista. 
 
U pravnoj državi, a što je po zakonu i kod nas, za takav postupak, osim što se oduzima koncesija i vraća u prvobitno stanje, odgovara se krivično, a posebno na arheološkim zonama, a što se tu može kada treba i na taj način vračati dugove i obveze iz nekih ranijih vremena. 
 
Dosta puta slušam o akcijama kapetana Tomića koliko je glasan za bezazlene akcije (neki molić ili neka sitna akcija oko uređenja nekog postojećeg puta na pomorskom dobru ili uređenja neke plaže), a ovo njegovo ponašanje prema krupnijim ribama ga i pokazuje tko je i šta sve može, a poznavajući ga, sigurno nije progledao kroz prste tek tako. Ruka ruku mije, obraz oadvije, reče Dunja Spišić.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira .
19-07-2009 18:27,
 
Rujnica
Kako je moguce a moguce je da Percin ceka više od godine dana papire za pontone, a na Rujnici izgradnja pontona nasipavanje mora, bez dozvole bez komisijske kontrole bez papira od opcine, vezane su jahte. Kada ej prerezana vrpca i kada je dobivena dozvola za iznajmljivanje vezova za jahte. Gospodarski inspektor ??? Kapetan Tomić ??? tko ce biti odgovoran ako se sta desi.. 
E moj Zdenko, za podmazati i dobiti papire treba vise love.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira BIBI
20-07-2009 15:49,
 
Kompezacija
To je tako, oba bespravno iako Tomić u novinama "podnešena je prijava", naravno protiv Perčina, ali mislim da je dragi naš kapetan Tomić trebao najprije podneti prijavu protiv Lučke uprave i odgovornih, jer oni su ti koji trebaju kontrolirati poslovanje i ponašanje koncesionera patako i u ime koncesionera su dužni, ukoliko je u skladu sa zakonom, zatražiti i valjane dozvole (lokaciska) i tek nakon pravomoćnosti lokaciske mogu započeti sa radovima, naravno u skladu sa onim što piše u odobrenju. 
To što je Perčin u svoje ime predao zahtijev 26.06 2009. za izdavanje Lokacijske dozvole, a za što i nema zakonske osnove i da bi već 27. 06. započeo sa puštanjem pontona u more, dakle svjesno planira i samo instaliranje istih znajući da je sve bespravno.  
E sad se postavlja pitanje imali on od nekoga nekakvo tiho odobrenje ili je sve uradio na svoju ruku. 
Provlači se i nekakva polemika oko legalnosti same luke i koncesije u Malom, tim više kada se zna da je ili je bio g. Kučić član upravnog vijeća ŽLU pa tu je Tomić pa Fatuta i g. Petrinić šef ili već šta je, tako se i nagađa o eventualnom sukobu interesa i korumpiranosti, a što i nije nemoguće u našem društvu, a uspjelo se pomalo i pridobit Novi list što se i vidjelo kroz ona dva objavljena članka. 
 
Ja bih rekao, obzirom da svi pozicionirani i odgovorni, mislim i na gradonačelnika, šute i ne očituju se, SVI SVE ZNAJU I SVI IMAJU UMOČENE RUKE OKO OBA SLUĆAJA. 
 
Očito je da naši zakoni ne vrijede za svih nas isto, a i večinom oni koji pribjegnu svesno oakovim pothvatima, osim što imaju podršku lokalnih šefova, imaju i novac pa si mogu dozvoliti luksuz i po pitanje sankcioniranja kao i vračanja u postojeće stanje.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira piskaralo
20-07-2009 16:09,
 
"poslovni pothvat" ICM
Slažem se sa svime što piše BIBI, samo mislim da Perčin nije pomalo pridobio Novi List, tj. novinarku ICM, nego ga pridobio potpuno. Jer da ima novinarskog poštenja ne bi ICM naricala da će Perčin snositi posljedice jer je u "poslovni pothvat" (moš mislit poslovnog pothvata kršenjem zakona) uša prije nego što je dobio dozvole, i da djelatnici državne uprave neće snositi nikakve posljedice što lokacijska dozvola nije izdata bez da je pitala zašto lokacijska nije izdata. Pa je pitanje hoće li odgovarati što medijski promiče kršenje zakona?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ja
20-07-2009 18:54,
 
kapetan
Kakvi papiri trebaju za vezove i rad vezova na Rujnici.
 
» Prijavite komentar Administratoru
» 
 
Komentira Svjedok
21-07-2009 00:14,
 
Adria marina
Vidim ja da, ako profunkcionira pravna država, bit će gužve, a i posla za Državno odvjetništvo i USKOK.Ja kao vizionar i svjedok vidim da će padati i glave, a prvi bi mogao biti Tomić pa nakon njega Petrinić i neka im bude kako su kuhali tako će kusati, samo mislim kako sam ćuo da Tomić ode u penziju, a ovi drugi nek se grebu. On je uzeo što je trebao, malo Kušeta i Marina, malo Kučić Sergio, malo Runjica, i sada malo puno Perčin, a njemu dosta. 
Jadan je on kapetan svima koji nisu dali je napakostio, ali sve će mu se to vratiti.Kad bude penzioner ne samo da će ga zapišavati psi, već i njegova vlastita djeca.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Licemjer
21-07-2009 14:39,
 
Zaboravan
Naš svjedok je zaboravija spomenuti glavne mentore Capelia i Ivkovića. ZNA se tko je odrađivao u Nerezinama "našu stvar" 
prrčin, veber sa svojim bosancima i crneković.Svi su oni nešto dobili (crnjeković uređenu plažu sa strujom i vodom, čak i PGS-ove Gustafe, veber radove na crkvama, perčin marinu u osoru, blagoslov potpisuje kapetan kuka.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Turistička ponuda.
21-07-2009 16:19,
 
...
Jeste čuli da ni ona benzinska na Runjici nema uporabnu ni kompletne papire. 
Nije ni čudo da umjesto benzina toče vodu kad službeno ni nisu benzinska. :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
21-07-2009 17:10,
 
...
Licemjere jeli ti mozak zakuhao od vrućine? Kakve veze imaju Capeli i Ivković s koncesijama i lokacijskim? To radi Županija i Lučka uprava, a nisu u nadležnosti grada.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Licemjer
22-07-2009 08:38,
 
....
Dragi Goste 
 
šta misliš da Gosp. Capeli nebi trebao znati šata se sve dešava u njegovom djelokrugu vlasti i nije važno pod ćiju upravu i ingerenciju spada. 
Ono za Ivkovića, Gari samo vraća dug Ivkoviću i Ivkovićevim ljudima t.zv. "minuli rad". 
 
Šta nije HSLS član vladajuće strukture.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
22-07-2009 10:11,
 
...
Licemjeru, tebi su se stvarno pobrkali lončići. Dozvole za lokaciju i davanje koncesije nisu u djelokrugu gradonačelnikove vlasti, pa ih on ne može ni davati ni uskratiti. Zato mi nije jasno zašto se Cappelija povezuje s Perčinovim očitim kršenjem zakona. Biće da je stvar u visokim temperaturama i rashlađivanju Pan pivom :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Licemjer
22-07-2009 12:30,
 
.....
Za tvoju informaciju oko piva, pijem karlovačko, a ono da ti ponovim, gari nije odgovoran, ali bi trebao reagirati na ovakva nedjela jer sve se dešava u jegovoj kući, a obzirom da on to zna ako ne nikako, zna iz tiska pa nije izgraditi marinu bespravno mala stvar.Danas je županija odgovorna, sutra grad što i nije bitno vruči krompir je zajednički i svi ga moramo hladiti. Ti bi morao na karlovačko ili pitaj malo ivkovića iz čije crkve dolazi prljavi blagoslov. Idi u Osor i pitaj malo osorane kakav im je stanovnik perčin.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira .
22-07-2009 21:03,
 
...
Gari mora platiti dugove izbora a za informaciju svih on sjedi u masu tijela i ima itekako utjecaja samo ga ne želi i ne može iskoristiti. To je kao i njegov sad već bivši ili bolje rečeno počasni šef Ivo sve su to jasni pokazatelji koliko se On brine za svoj grad.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira PTSP
23-07-2009 08:09,
 
uzor
Licemjeru, sigurno si i ti nešto muljajući zgriješio i platio kaznu, a to ne možeš oprostiti kap tomiću. Tvoje dokaze i svjedoke, ako ih stvarno imaš, obavezno i odmah proslijedi uskoku. Dugo godina poznam osobno kap. Tomića i želio bih da je većina našig građana poput njega. Večina koji su sa njime surađivali na bilo kiju način, još od broda, škole, vjesnika, jadranke o njemu kažu samo da je radišan, stručan, pošten i hrabar. Za svoj rad i hrabroost je pokupio mnoge nagrade. Njegovo mišljenje traže mnogi, od običnih građana do ministarstva. Znam da surađuje s policijom, specijalcima i mornaricom a ne bih se čudio da radi i za uskok. Licemjeru, promjeniti ću mišljenje kada me uvjeriš konkretnim dokazima za koje tvrdiš da ih imaš.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira .
23-07-2009 10:04,
 
to je to
Što je poduzeto: 
-Tovar 
- Rujnica 
- Kovcanje
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lajka
23-07-2009 10:08,
 
I TO JE TO
Pitaš što je poduzeto. A ja pitam što si TI poduzeo. I to je to ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira .
23-07-2009 17:01,
 
...
Korumpirani poltron kao i Gari.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lč
23-07-2009 17:47,
 
...
Ovom glupanu koji nema ni toliko pristojnosti da uz svoje bljuvotine napiše barem nic ne vrijedi ništa objašnjavati. On uporno tupi jedno te isto, a nema pojma o ničemu. Barem da pročita današnji članak u Novom listu: 
 
Polovicom listopada konačan prijedlog Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama mogao bi biti definiran i naći će se pred Vladom, potvrđuje državni tajnik za more u resornom ministarstvu Branko Bačić. Prema sadašnjim tezama, ključno je da se njime sprema decentralizacija sustava koncesija na pomorskom dobru, uređenje granica cijelog pomorskog dobra, te status lučkih uprava. 
Do sada je na obalnom teritoriju utvrđeno tek oko 700 kilometara granica pomorskog dobra, ili nešto više 10 posto od ukupnog područja, a prema podacima Ministarstva u 2008. od koncesijskih naknada uprihodovalo se oko 321 milijun kuna. U ovom je trenutku neprecizno projicirati koliko bi prihod od izdanih koncesija iznosio kada bi na cijelom obalnom području bile određene granice pomorskog dobra i izdane koncesije za određene djelatnosti, no Bačić grubo računa da bi se sadašnji prihod najmanje utrostručio, točnije dosegao milijardu kuna godišnjeg prihoda od naknada. 
Predlaže se da se sustav koncesija decentralizira, odnosno da se dodjela pojedinih koncesija za obavljanje neke vrste djelatnosti spusti na lokalne razine upravljanja, dakle na grdove i općine. Tako bi gradska ili općinska vijeća dodjeljivala koncesije na pomorskom dobru bez prava gradnje na rok od 10 godina, a koncesijska naknada u cijelosti bi bila prihod lokalnog budžeta. Riječ je uglavnom o dozvolama za obavljanje prodaje na štandovima ili plažama. Koncesije za gospodarsko korištenje pomorskog dobra sa ili bez prava gradnje na području velikog grada i županijskih središta na rok do 20 godina, izdavala bi gradska vijeća. Takva koncesijska naknada dijelila bi se, predlaže se, na tri jednaka dijela, i usmjeravala u proračune grada, županija, te državni proračun. Na području ostalih, manjih gradova i općina, koncesije na pomorskom dobru s pravom gradnje objekata dodjeljivala bi županijska skupština, a naknada bi se opet u tri dijela slijevala u tri proračuna. 
 
Pa sad ti vole vidi koliko si glup.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Seronja
23-07-2009 18:17,
 
pontoni
Hvala bogu da ih je stavio, 
 
sada se ljudi imaju barem gdje vezati. Tomić i cijela uprava bi trebala koncesionirati što višre vala i onemogućiti divljacima da spavaju po valama. 
Odgovorite mi koja je razlika između jahtaša u Krivici i kampera na Liskom? 
 
pozdrav i neka se govna turistička kontroliraju, a ljude koji tu žive pustite neka rade.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira pojo
23-07-2009 18:38,
 
...
Daleko čemo stić ako hvalimo bogu kad neko bezobrazno krši zakon. Idemo dalje na Balkan u petoj brzini. A ti si više nego seronja ti si tovar kad neznaš da Tomić i uprava nemaju ništa s davanjem koncesija.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
23-07-2009 18:48,
 
govna turistička
Slažem se, pustite ljude da rade a ne gnjaviti zakonima. Ne smiješ prodavati alkohol mladima, ne smiješ graditi gdje hoćeš, moraš imati uvjete, lokacijsku ... A govna turistička otjerati kući i neka samo šalju novce a ne da tu smetaju.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ribar
23-07-2009 22:02,
 
kava
Svjedoče, ja bih bio počašćen da se s kap. tomićem, magistrom-dipl.inžinjerom, nađem na kavi bilo kada a posebno kada bude u mirovini. Osobno mi je spasio brod i posadu od potapanja kao i mnoge druge, više stotina ljudi izvadio iz mora, područje smo s najmanje nezgoda i najbolje organiziranom službom spašavanja, brodovi su nam najuredniji. Bolno je priznati da netko ipak rtadi svoj posao.Tvoji dokazi završavaju na "zna se" "vidi se" "razumje se". Napadaš ga jer se s njime ne možeš igrati, nije pijun ni HDZ-a, ni SDP-a.Nisi svijestan da bi se tvoja zločestoća, zavist i mržnaj, Božjom voljom mogla tebi ostvariti.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira seronja
24-07-2009 18:34,
 
red
Barke u luci je red, a barke u valama je nered. 
 
Ja sam na strani Tomića on je svoje napravio i znam da koncesiju daje Županijska Lučka uprava ili Država, a također znam i da su lošinjski brodovi-kajići sigurno jedni od najneurednijih na Jadranu, čast izuzecima, možda jedino Pločani i Riječani imaju neurednije. Lošinjani ne znaju niti pašnjak vezati, a kamoli pjombati dovoljno je pogledati kakve su im barbete. 
 
Pitanje: gdje idu govna naših turista koja su sigurno bolja od naših domaćih govana, kada se jedrilica usidri u osorskoj vali ili kada se veže za ponton koji je Zdenko postavio. 
 
Odgovor kada su na sidru idu u Vasionu, a kada su na pontonu mozda u neku crnu jamu kod Spajića ili Perčina ili kod nekog drugog ugostitelja. Svako govno uhvaćeno u tu jamu manje govana Manueli i sličnim pod nosom. 
 
ja vjerujem da je sada bolje, ljepše i čišće, a ti? 
 
Što se tiče dozvola dovoljno je pogledati dva stara druga, Jureković i Lekić, jedan je uložio silne novce u cestu, lukobran, obalni zid, mulić, sidrišta, a drugi u papire. Rezultat je isti oboje su u bankrotu s projektom i oboje imaju zloćudnu bolest. 
 
Dva oprečna pristupa ali rezultat je jednak. Ma molim vas ljepo ljudi od čega ćemo živjeti od Fučića i Popova ako nam daju nešto novaca od mita?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Dino
24-07-2009 19:00,
 
...
Seronja si je odabrao baš dobro ime jer samo sere. Kad piše da neko prima mito treba imat muda pa napisati pravo ime jer lako je pljuvati po ljudima anonimno bez straha da ćeš morati dokazati. A Perčinu je zahtjev za lokacijsku dozvolu uredno odbijen, a kad ga je opet tražio nije čekao riješenje nego je postavio pontone. Možeš ti seronja pričati šta hoćeš ali to je kriminal. A onaj ko podržava kriminal isto je kriminalac. A sigurno nećemo živjeti od Jurekovića i Lekića jer oni rade za sebe a ne za nas.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Seronja
25-07-2009 14:47,
 
Tako je
Tako je, 
 
a zašto je odbijena, dozvola, ja vjerujem zbog potencijalnih arheoloških nalaza na lokaciji Osora. Srećom kada se obaraju sidra na tom području nema opasnosti od uništenja istih. Jedno je zakon, a drugo razum.  
Što se tebe tiče Denis sorry ''Dino'', da li si ikada bio u Sv. Jakovu ili recimo u Nerzinama na području Galboke ili jesi li prošao kada kraj novog kompleksa u malom na početku kročate... 
 
To je sve redom primorska ili još bolje lošinjska arhitektura. Ili je mito ili ste neizmjerno nemoćni ili glupi. Ja ne vidim kako se takvo što može napraviti s građevinskom dozvolom i kako se ta dozvola može izdati bez mita. 
 
Stvarno ne znam što je gore da ste korumpirani ili tupi.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
25-07-2009 15:29,
 
...
Kazes da jedno je zakon a drugo razum. Ja sam za zakon. Jer za zakon znam jer je napisan i mogu se pozvati na njega. A ko je taj ciji razumu bi trebalo suditi? Kome se zaliti ako se sudi po necijem razumu? Zakon sluzi da niko ne moze raditi sto mu je volja jer je to, kao, razumno. A ti mora da si stručnjak za primorsku arhitekturu kad znaš da je za te dozvole trebalo dati mito :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira
25-07-2009 16:42,
 
...
Ok, ti kažeš da su Fučić i Popov glupi, može biti, a da su često bolesni to je činjenica. 
 
a za arhitekturu sam stručnjak naime arhitekt sam, ne inženjer građevine koji radi urbanizam ;-) 
Te Lešićeve kuće ne da nisu sagrađene u primorskom duhu nego nisu niti u bosanskom to je bez duha. 
 
Zakon je da se ne smije niti sidriti u Osoru ali taj dio te ne zanima mada je označeno znakom, koji ti vjerujem ne znaš niti da postoji, nego samo kako nekoga sjebati da ti bude sličniji. 
 
p.s. vjerujem da tebe neće zakon od Kosorice zahvatiti, ti ne možeš imati plaću veću od 3000 kn
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Simpatizerka
26-07-2009 10:12,
 
ovlasti bez sranja
Na znanje SVJEDOKU 
 
ZAKON O LUČKIM KAPETANIJAMA  
Zakon o lučkim kapetanijama, je donio Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 7. studenog 1997. objavljeno u narodnim novinama br. 124. 1997. godine 
 
Članak 7.  
Ispostava kapetanije obavlja poslove iz djelokruga kapetanije, a poglavito:  
1. n a d z i r e provedbu zakona i drugih propisa u kojima se regulira održavanje reda na pomorskom dobru,  
2. n a d z i r e plovidbu, pristajanje, privezivanje, odvezivanje i sidrenje brodova i brodica,  
3. vodi očevidnik brodica i utvrđuje njihovu sposobnost za plovidbu,  
4. n a d z i r e ukrcaj i iskrcaj tereta i putnika,  
5. sudjeluje u traganju i spašavanju ljudskih života i imovine na moru,  
6. vodi očevidnik prijava dolaska i odlaska stranih jahti i brodica,  
7. obavlja meteorološka motrenja i mjerenja za potrebe sigurnosti plovidbe,  
8. i z v j e š ć u j e lučku kapetaniju o utvrđenim opasnostima za plovidbu, nastalim promjenama na plovnom putu, luci ili drugom dijelu pomorskoga dobra.  
U ispostavi lučke kapetanije mogu se obavljati i drugi poslovi iz djelokruga lučke kapetanije, na temelju ovlasti lučkoga kapetana.  
 
Pusa :x
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Svjedok
26-07-2009 14:43,
 
Kapetanija
Zanima me šta si ti htjela reći citatom Zakona, a osim toga stavak osam; kažeš izvješčuje kapetaniju, zanima me tko to izvješčuje. 
 
Ako citatom želiš zaštiti perčina, mislim da ti je bez temelja. Činjenica je da je perčin izvršio kaznenao djelo i to na nečem na što nema pravo. Za sad je Lučka uprava jedini davatelj koncesije i određuje pravila igre, a ono što je koncesionar učinio treba odgovarat i Lučka uprava ne dužna postupiti po dijelu Ugovora i oduzeti mu koncesiju (raskinuti ugovor), a kapetanija biti dioslijedna oko kaznene prijave i sprovođenja daljnjeg bespravnog korištenja dodanih vezova.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Zrno
28-07-2009 09:43,
 
Kapteneria
Kapetanija izvješčuje kapetana, a kapetan provodi zakon samo ne za svih isto. 
Dajem primjer, kod nas u Nerezinama smo pokušali urediti šetnicu prema sadašnjoj benziskoj (postojala je tako zvana kozja staza) i samim ulaskom strojeva na obalu vrli kapetan je intervenirao i počeo komplicirati, a znamo koliko je za opće dobro maknuti pješake i bicikliste sa ceste. 
Naime, htio sam kazati i ukazati da taj kapetan Tomić i nema baš neke kriterije posebno ne ako se radi o nekim za njega podobnim pojedincima. Dokazano je da neki "njegovi" mogu raditi što hoče, netko ih je već nabrojio.
 
» Prijavite komentar Administratoru
» 
 
Komentira M/B Kamen
28-07-2009 17:56,
 
Zrno govori istinu
Gospodin Zrno, 
 
Vi govorite istinu, jedino što bih ja dodao, a djelomično nije u skladu s Vašim pisanjem je: 
Tomić ne štiti nikoga već se boji nekoga, molim Vas, zašto kapetanija zaustavlja uvijek iste ljude, a ne zaustavlja neke druge ljude? 
 
Jer se boji da mu ovi drugi ne izbe zube npr. Ivan Lovaković, Marko Mužić, Mile Popov, Zdenko Perčin i slični, a zašto? Pa nije im malena plaća u kapetaniji. 
 
Dok druge ljude maltretiraju i zaustavljaju dok voze ljude na Susak ili kamo već, ja sam nio osobno prisutan kada je kapetanija zaustavila jednog gospodina s punim brodom gostiju za Susak ispred bokafalse i davila nas. Isti učinak je mogla postići dolaskom na brod prije polaska ili nakon vezivanja na Susku. 
 
Što se tiče Nerezinske šetnice ona navodno smeta plovnom putu, vidite vi
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira kamen
28-07-2009 21:35,
 
staza
Za stazu u Nerezinama trebali ste uzeti begere od ovoga sto radi na Rujnici, pa ni Tomić ni inspekcija ne bi dosla.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira KERUM
30-07-2009 12:15,
 
Bager
Još bolje Jančića, njega će sačuvati seka i gari
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Eko Kvarnet
30-07-2009 13:31,
 
Bespravna
A di je tu sada EKO KVARNER sa svojim borcima ili su postigli cilj, INA dala nešto, Lekić i Jureković obolili pa su zaustavili akcije, a sve aludira na to da je bio uglavnom vlstiti interes, Nadir i Emanuela kontra Lekića, a Gregorinia protiv Dade. 
E sad moji dragi osorani tko vam je kriv kada nemate takvih boraca.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira artatore
30-07-2009 13:43,
 
...
Dragi prijatelju, da si uopće imao muda nešto poduzimati pa da su ti zato noćni djelatnici provalili u kuću i dva puta izbušili gume na autu i ti bi odustao od svega.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Bertović,Dlaka,Mavrović,Spajić
30-07-2009 16:32,
 
Radnici
Uprava razno razna ne radi, od one koja izdaje papire (dozvole) do one koja zabranjuje, goni ili presuđuje pa čak i ona koja naplaćuje porezna. 
 
Nema to veze s Perčinom, Filipasicom, Lekićem, Mavrovićem, Jurekovićem, Mužićem, Bertovićem, Dlakom, Spajićem, Dragoslavićem, Magazinima,... svi ovi ljudi zarađuju za svoj kruh radom. Neki imaju i zaposlene i ja radim kod jednog od njih. To nisu tajkuni rade subotom, nedjeljom imaju koliko rade ili malo manje. 
 
Jovanovićka, Gregorina, Genov, *****... žicaju i traže jer su oni bitan element društva, udruge. Oni su apsolutni neradnici i to nije kleveta niti mržnja. To je istina, možda jedino plavi svijet uspjeva nešto usvajanjem dupina zaraditi samostalno bez donatora. Ovi imaju sve, još uvijek. 
 
Fučić, Tomić, Petrinić, policija, gradska uprava s svojim poduzećima ''profitabilnim''...., gule ćoka, dobre plaće, dnevnice, komisije, bolovanje, godišnji, ja imam 20 dana godišnjeg i 9 godina radnog staža, oni imaju maksimalno 28-30, možda ne svi. 
 
Ovi prvi su uvučeni u njhov vrtlog netko na ovoj strani, a netko na drugoj, kako se ne bi vidjelo što sve ne rade, a trebali bi. 
 
Da je Jureković dobio dozvolu on ne bi radio bespravno, a da ima potrebe za vezovima u Artatorama to možete vidjeti svaki dan ako se tamo kupate. Sve one jahte što su usidrene ispuštaju fekalije, a svi oni mulići su napravljeni bespravno i ružno, uglavnom za vikendaše i turiste. 
 
Perčin također, pošaljite te arheologe i to pregledajte, preronite i dajte pod kojim uvijetima da postavi pontone i gotovo. Sidra jahti stalno ruju isto područje. Kada bi Magazin trebao 7 godina za napraviti kuću pa tko bi ju kod njega naručio. Ali za dozvole nema alternative. 
 
Runjica je ljepša nego što je bila, a promjenilo se nije ništa jedino ispust ne ide više u Privlaku na 18 m nego na Kijac 78m dubine. 
 
Nerezine ono je čista sramota kanalizacija smrdi i ovih dana, dvije luke nasukan brod, brodogradilište. Marina bi bila idealna sanacija tog područja, a i posla bi bilo, sada imate što? Plažu? 
 
Cesta za Osoršćicu je super treba ju sačuvati i urediti. Vojska je uredila puteve, pa to je valjda prva stvar koju živa bića stvaraju, put; kozja staza, put slonova, utabana staza, autoput. Što s tim ne valja? Jedino se nitko od ''ekologa'' ne bunoi protiv D100 jer može lakše u zagreb. 
 
Nemojte ih slušati nego ih tjerajte, danas ili odmah, nema više vremena sada mora doći do promjena u odnosu prema poslu. 
 
Sve je ok, dok ne dođete do uprave ili neke državne/gradske firme. 
 
Živija rad, doli nerad
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Juki
30-07-2009 16:55,
 
lauda kršenju zakona
A evo još jedne laude kršenju zakona pod maskom priče o tome kako ljudi zarađuju za kruh svojim radom. A najbolje mi je ovo da Jureković ne bi radi bespravno da je dobio dozvolu, jer to znači ako mi ne dozvoljavaju da prodajem djeci alkohol ja ću to raditi bespravno i nikom ništa. Vi ste krivi što mi nedate da zarađujem kruh. I sve je bolje, a za propise nas nije briga. To je kao što su četnici rekli da nema veze što ruše Dubrovnik, jer napraviće ljepši i stariji. A za ove što kao žicaju i da su apsolutni neradnici, Gregorina je profesorica i zaposlena, Genov ima privatnu firmu a ***** je umirovljenik. Ali papir, tj internet sve podnosi pa i tvoje gluposti :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira brija
30-07-2009 17:07,
 
...
Ma ko si ti tovare jedan da je dobro što ti kažeš da je dobro. Kad bi svako radio kako misli da je dobro i da ga nije briga za Zakone gdije bi stigli???
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira mmm
30-07-2009 17:18,
 
...
....brija, mislim da bi nam tek onda bilo dobro, samo još uvijek nemam m..da radim nešto bez papira...
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira brija
30-07-2009 18:04,
 
...
Je bilo bi nam jako dobro jer bilo bi i krvavih glava. Ovi šta buše gume počeli bi podmetat bombe. A policija bi se pretrgla s onim istraga u tijeku :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Franka
30-07-2009 18:32,
 
dokaz
Zašto se palite? 
 
Je istina je, jovanović, gregorina i genovica, a nadasve ***** su donirali puno za udruge, a nikada ni kune nisu uzeli iz gradskog proračuna. 
 
Franka
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira turist
31-07-2009 09:53,
 
bravo ja
"A Rujnica je ljepsa nego je bila, nista se promjenilo nije". Samo sto nema dozvolu, za radove za privez jahti, za zatvaranja ceste vec dvije godine, zgradu koju vec rade dvije godine samo tijekom truristicke sezone, i sve se to gradi i radi na nasipu tako da je 10 metara u moru, kojim su povecani kvadrati, kako bi se bolje prodali. Cesta koja je zatvorena vec dvije godine, nikoga ne zabrinjava pa cak ni policiju, kako na Rujnici tako i cesta iz pravca škvera odnosno vatrogasaca prema Kadinu. A kako u Poljani naplacuju prolaz za ocekivati je da se naplata ocekuje na gore spomenute ceste, obzirom da su isti vlasnici tajkuni iz holdinga "Lošinjske plovidbe"
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira šerif
31-07-2009 10:05,
 
...
Turiste, ti nisi niš shvatio, a lijepo ti je onaj gore napisao da ti ljudi nisu tajkuni tj da "svi ovi ljudi zarađuju za svoj kruh radom. Neki imaju i zaposlene i ja radim kod jednog od njih. To nisu tajkuni rade subotom, nedjeljom imaju koliko rade ili malo manje." A eto vidiš i on radi kod jednog od njih, a ne grizeš ruku koja te hrani :). A to što krše zakon i njihova samovolja, a bože moj, oni zarađuju kruh. I zato bi on da potjera one koji tu pričaju o nekim zakonima i dozvolama i da ih potjera danas i odmah. Živio divlji zapad i zakon Šerifa!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Franka
31-07-2009 18:47,
 
da
da, pozdrav s runjice, na barci sam
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Kiki
04-08-2009 11:17,
 
Pošten rad
Sve je lijepo i neka ljudi rade i zarađuju, ali da to ipak bude legalno i neka se zarađuje na onome za što je uložen vlastiti rad i kapital. Ovo u Osoru, gledajući razvoj cijelog slućaja je čista otimačina, jer ako je istina da je Perčin to sve napravio bez ijednog odobrenja pa i van koncesije i u njegovom stilu, rušilački vlasti i odgovorni koji su mu i dali koncesiju zasigurno moraju staviti na stol postojeći ugovor o koncesiji i najmanje što treba, osim krivične pijave, oduzeti mu koncesiju, a one koji ga podržavaju prozvati i upitati ih koliki je njihov dil. 
Svi koji su imalo pri vlasti isti počevši od Spajića, Garija, Petrinića, Tomića i drugih, sve na stup srama.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira maks
04-08-2009 11:56,
 
di je pravna država
Neki ovdje brane kad se radi nezakonito jer kao treba pustiti ljude da zarađuju kruh. A da njima neko stane na žulj revali bi ka tovari da di je pravna država.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira mini
05-08-2009 09:33,
 
tko jami jami
E moj Kiki ? Ovi na Rujinici su dobili dozvolu (ako je to dozvola) prije mjesec dana a vec dvije godine, ruše, buše, nasipavaju more i devastiraju i to sve u našoj pravnoj državi ???
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira JDave
08-08-2009 22:13,
 
Hrvati iz Osora
A cemu sluzi pravo i jebena koncesija?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Nacija
09-08-2009 16:09,
 
Podobnost
Kakve veze ima hrvat, talijan ili bilo koja druga nacija sa problemom (predhodni naslov "hrvat iz Osora"), . Koncesija ti ne daje za pravo da možeš načiniti što te je volja pa ni "velikog boga" Osora da, (nabrajam) izzađe van koncesije sa sidrištem, postavi bespravno pontone na arheološkim lokalitetima, razruši i makne stari vinč od otprilike sto godina, zajedno sa postoljem, a koji je služio nama smrtnicima koji nemamo za platiti uslugu dizalice i molit koncesionara sa strahom za uslugu korištenja dizalice, koju su osorani, odričući se drugih ulaganja, investirali i da uglavnom služi svrsi, slijedeće van koncesiski granica, a na mjestu starog vinča se ravna teren , kopa, vjerovatno septička jama i nakon betoniranja kamuflira jalovinom, dovozi na to mjesto nekakva kapunera, naravno van granica odobrenja to jest na javnoj površini i na kraju se postavlja upozorenje potencijalnim korisnicima vezova da je oblekt u izgradnji vjerovatno da bi u slučaju nekakve nezgode vezani na pontonu bili zakinuti za osiguranje jer po upozorenju ispada da se vezujete na vlastitu odgovornost. 
 
Zaboravila sam spomenuti da je prije cijele akcije na travnatoj livadi uz kanal, koji su mnogi koristili ljeti za sunčanje i uživanje na klupama, kojih isto naravno više nema, gospogin koncesionar je svojom akcijom dovoženja ogromnih betonskih blokova (dvadesetak težine preko tone), dovoženjem lnaca - kadena koje su puštale ružinu i na kraju uništio je svojom radnjo lijepi di priobalja uz kanal i osim toga nakon cijele akcije riva je znatno pala i on ima sad hrabrosti optuživat druge kako nitko u Osoru ne brine o održavanju i uređenosti.  
 
Neki znaju reći; lako je tuiđim po drači tako i "veliki" poduzetnik Perčin, kada koristi tuđa dobra uz malo lojalnosto nekima iz vlasti. Da ne prićam nebuloze neka se očituje sa odobrenjma, dozvolama, ugovorima, vlasničkim listovima i slićno za korištenje prostora u osorskom kaštelu, bespravno označenim privatnim parking prostorima, javnim površinama već spomenutim i cijeloj terasi koju koristi u sklopu restorana. 
 
Ja ovako usput jer ne mogu podnijeti nepravdu, a još više nekoga koji se udarajući u prsa ne birajući sredstva da postigne cilj, hoda prreko nas osorana i od prvog dana njegovog dolaska pokušava pokazati neku snagu, a zapravo je smrtnik kao i svi mi, samo što misli da je napokon našao za sebe plodno tlo jer ga podržavaju korumpirani i koristoljupci iz vlasti. 
 
Ja kao skoro neutralna gospođa predlažem svim normalnim, a posebno muškim da stanu na stranu pravde i zaustave, a dakako i inzistiraju da ovakove spodobe, ne samo zaustave, već izopće iz društva. 
 
K lara
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Hrvat
09-08-2009 19:24,
 
...
Postavio si pravo pitanje. Zaista, kakve veze ima hrvat, talijan ili bilo koja druga nacija sa bezobraznim kršenjem zakona? A ja ću ti odgovoriti: ima veze. Ovaj šta se potpisa da su Hrvati iz Osora hoće reći da Hrvat ne **** zakone svoje države kad ima korist od kriminala. Pa se busa u prsa ko gorila da je Hrvat i da mu zakon ne može ništa. Jer je hrvat. Ma serem mu se na takvo Hrvatstvo.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Kapetan
11-08-2009 15:56,
 
Pravna država
Eto šta se desi perčinu, ništa, tresla se brda rodio se Tomić. 
Kao kapetanija je podnijela kaznenu prijavu, zabranila rad na novo postavljenom pontonu, ma dajte molim vas još će oni koji su napravili prijavu naje...i i biti krivci jer su povrijedili perčinov ego. 
 
Ja mislim da i ako bude neke prijave to će biti neka mala kaznica tako da jadni perčin nebi imao još i za to dodatnih troškova. Bolje platiti zataškavanje i počastiti vlasti kako je i do sada radio
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira k.
11-08-2009 20:37,
 
mito
Nismo procitali da je K. Tomić, inspekcija podnijela prijavu, za Rujnicu... I kako se mogu koristiti pontoni bez dozvole ... kada za mali štand trebaju puste dozvole i preglede.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira bibita
12-08-2009 10:29,
 
BIROkrata
E mito mito. Stvarno si bolestan. Ispostave nemaju nikakve ovlasti, samo "šljakaju" nadzor, pišu zapisnike i šalju dalje. Do rijeke, zagreba, županije, ministarstva, grada. "Jamiti" može samo onaj iznad njih. 
 
pusa.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Rojs
13-08-2009 17:27,
 
Jamitva
Prođi malo od malog, nerezina i osora pa vidi koliko novaca pluta u lukama, a revnim naplatiocima ne promakne ni jedno plovilo, kao Fata dvista po dvista i ima za sviju i Tomića i Petrinića možda i Fatuti maqlo, da ne misliš da Kučić sve pare daje Lučkoj upravi - malo sutra. 
Pitam se pitam kamo ona sva govna, jer kako vidite sve vrvi od javnih sanitarnih prostora koji zaslužuju sve plave zastave, a kakvoća mora nije važna i šta je sa zelenima ili kako se već zovu, jeba liu vas patak.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira dggg
13-08-2009 18:00,
 
zeleni
pocerali kriminalci zelene busenjem guma i provalama u kucu, eto di su.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Konobarica
13-08-2009 22:29,
 
DALA BIH
Rojsu naivčino. Ja ne bih reskirala sa sitnišem. DALA bih samo onome ko ima kontrolu nad ovima koje ti spominješ. Onome koji mi može osigurati novčanu korist veću od uloženog. Ili si glup ili lud ili naivan da misliš kako oni na višim položajima ne znaju kako izgleda obala i što im rade podanici? Pa i oni čitaju novine, a poneki i ove naša nadmudrivanja. Ove tvoje lokalne mrave možeš uloviti za onu vašu mušku stvar, a u "marmeladi" samo ako možeš dokazati da nisu obavijestili one gore. 
Žao mi je što si gubitnik i nitko tebe ne pokušava potplatiti niti pičem za šankom. :cry
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Jack Nicholson
15-08-2009 13:04,
 
Rojs
E svaka ti cast Rojs, 
 
tebi je sve dobro kada mozes uspoređivati Zdenka i Serđa. 
 
Kako ti kaže konobarica tebi bi bilo dosta i 50 kn dnevno u gemištu. 
 
Jack Nicholson
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Brko
05-09-2009 10:36,
 
KIKIJU
E moj KIKI jebeno si u pravu, ali ništa se neće dogoditi, pogledaj malo oko sebe i probaj na jednu ruku nabrojiti tko od naših lokalnih čelnika nije korumpiran i koji nebi uzeo ponuđeno. Čitam ono o Kopčanju i nigdje se ne spominje Lučka kapetanija i njihova intervencija. Šta to Tomiću treba ionako ode on u zasluženu penziju i uživanje u poklonjenom.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 14000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2012 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
66.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Stanari rezolutno protiv...
Stanovi po povoljnijim uslovima za socijalno ugrožene...
25/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
MA GARI JE JEDAN SAMODOPADAN NESPOSOBAN TIP, SVIMA SVE...
25/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
stan
stanovi je u pravu,treba zaboraviti doba socijalizma,treba...
25/05/12 Više...
Komentira rijeka

Stanari rezolutno protiv...
Garijev projekt
Garijev jedini projekt je "čini mi se" da proda što se može...
25/05/12 Više...
Komentira projekt

Stanari rezolutno protiv...
......
Iz povjerljivih izvora sam saznao da je u pripremi prodaja...
25/05/12 Više...
Komentira Krivica

Stanari rezolutno protiv...
nema UPU veze s tim
ODLUKA o donošenju I. Izmjena i dopuna Prostornog plana...
25/05/12 Više...
Komentira PPUG

Stanari rezolutno protiv...
...
Ne znam šta znači ovo ponavljanje javne rasprave kad se...
25/05/12 Više...
Komentira UPU

Stanari rezolutno protiv...
?????????
Daj nas prosvijetli Stan-u. Kako danas pošten radnik od...
25/05/12 Više...
Komentira Pušmipuli

Stanari rezolutno protiv...
Stan
sve se tu vidim vrti kako do stana besplatno ili da ga grad...
25/05/12 Više...
Komentira Stanovi

Stanari rezolutno protiv...
...
Taj parking je od svih parkinga na najboljoj...
25/05/12 Više...
Komentira jeka

Stanari rezolutno protiv...
A di će parkirat ljudi
Jel mi to širimo Priko da bi kompenzirali parkinge iznad...
24/05/12 Više...
Komentira Zabrinuti pješak

Stanari rezolutno protiv...
Dobiti će stan sinovi bogatih tatica koji imaju firme i...
24/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
:)
Se bum vas tužil !!!!!!
24/05/12 Više...
Komentira RADNIK

Stanari rezolutno protiv...
!!!
Ne bu ti "Radnik" iznajmljivao stanove,možda i bu ali ne za...
24/05/12 Više...
Komentira križevci

Stanari rezolutno protiv...
A koji će tek kriteriji biti za kadrovske stanove :upset...
24/05/12 Više...
Komentira diplomac

Stanari rezolutno protiv...
Već vidim kriterije po kojima će se dobivati socijalni...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
,,,
Stanovi za najam, to mi se čini jako dobra ideja SDP-a,...
23/05/12 Više...
Komentira podstanar.

Stanari rezolutno protiv...
i ja bi stan
Stanovi se grade za socijalu i ljude koji nemaju svoj...
23/05/12 Više...
Komentira srečko

Stanari rezolutno protiv...
A u članku piše Predviđa se da bi se na uslužnim poslovima...
23/05/12 Više...
Komentira j4

Stanari rezolutno protiv...
Ma čim je tu tvrtka Navam to je neka muljaža da se gradi...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Ja sam pročitao malo drugačiju vijest, ali ni tu ne znaš ko...
23/05/12 Više...
Komentira A gdje je novac?

Privatizacija gradske...
dernek
prenamijene zemljišta koje su kupili za sitno u građevinske...
23/05/12 Više...
Komentira tile

Privatizacija gradske...
Kaže Mujo ja sam inaće u životu sve ukro al Diplomu sam...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Nema Otoka Sunca a nema bogami ni stanova.
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
OTOK SUNCA d.o.o. Established: 2008 Statistic number:...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
U lošinjskoj gradskoj vijećnici je 19. siječnja...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Pa to je u redu da šalju prijetnje ovrhom za neplaćenu...
23/05/12 Više...
Komentira naknada

 
  © 2012 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!