Naslovnica | Kontakt
 

Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Cinična osuda božićnog konzumerizma Ispis E-mail
  
Utorak, 22 Prosinac 2009
 

sirotinja1Tko bi ikada pomislio da će Bozanić zavapiti za prošlim vremenima? Dobro, nije bilo baš tako, nije se kleo u komunizam već ga je po običaju uglavnom samo kleo, ali je diskretno gotovo zažalio za danima kada se Božić slavio u intimi doma, jer ovo što se danas događa također ga nikako ne veseli.

Tada je, kaže, javno slavljenje bilo zabranjeno. Što je točno pri tome mislio šef Kaptola nije iz epistole posve razvidno, ali se dade nazrijeti da je muka u tome što se Božić nije slavilo službeno, od strane vlasti, sa svim pratećim folklorom.

Iz vlastitog naime sjećanja na proslave Božića u ta "mračna" vremena ne pamtim da smo se imalo i od ikoga sakrivali idući na polnoćku, da smo kradomice nabavljali (ili, ne daj bože, krali) božićna drvca, kupovali purice i bakalar, odojke i ostale božićne rekvizite, pucalo se i tada iz svih oružja a i čestitalo se javno brici u brijačnici, mesaru u mesnici, susjedima kad bi ih se susrelo na ulici… Istina, načelniku općine i policije uopće se nije čestitalo, ili se to, po potrebi, činilo diskretnije, po privatnoj liniji, kad bi načelnik svratio na piće i kolače. Tada mu je ipak, kaže Bozanić, falilo javnosti Božića. Sad, međutim, kad ima svu javnost koju može zamisliti, opet ne valja. Sve je otišlo u... konzumerizam.

nova-crkva2Od pada "mračnih" vremena, javnost se koloristički i nije mnogo promijenila; ostala je jednako mračna, zacrnjevši se sasvim lijepo od pustih mantija. Ne otvara se, da se poslužimo već poznatom metaforom, niti pašteta bez njihove nazočnosti i blagoslova, po školama prhutaju mantijice, a križevi vise po zidovima, baš kao po crkvama i samostanima. Eno nam se i takozvana alternativa slika pod križem, uz Tuđmanov portret pride, da se zna veza; lako što se slikaju u tom aranžmanu, jer već i nema zida gdje ne vise pa se i nema gdje, ali što to stavljaju na svoj plakat pruža osebujan alternativni prilog "kulturi kršćanstva".

Što god popovima padne na pamet, o čemu god pomisle, lako sazovu medije, koji hitro prenose, takmičeći se u brzini i količini. A teme su do zla boga svjetovne, neke čak i vrlo svjetovne. Od građevinskog poduzetništva (tu su crkeni akteri vrlo zaposleni i moćni, valjda stoga interes i briga), preko neradne nedjelje (u kojoj radnici mogu raditi samo ako izvode radove na crkvenim projektima), umjetnoj oplodnji (kako je krenulo, to jest kako im poslušni ministranti, slučajno i prikladno državni ministri poput Milinovića, idu na ruku, uskoro će se kao jedina dopuštena opcija prokreacije predlagati bezgrešno začeće), razvaljuju po abortusu, pederima, osobito su im drage teme vezane us seks i spolnost, pa su se ovih dana uhvatili i ženskih sisa, ne bi li i tu stvar držali u svojim rukama, a ne da ih liječnici razvlače po mamografima. 

Opasni konzumerizam sankilota

nova-crkvaI taman kad se u toj našoj crnoj javnosti više ne možeš ni maknuti a da ti ne iskoči neka mantija, opet im nešto ne valja. Kad su se već dobro namirili zemaljskim blagom i dobrima, zajedno s onima koji su namirili i njih i sebe, dok su u skladu s prethodnim procesom mase građana, običnih, ostale bez gaća (netko mora) ili će to vrlo skoro, kud ćeš prikladnije nego pozvati na borbu protiv konzumerizma! Ma reklo bi se, kao svojedobno Daniel Cohn Bendit, Rudi Dutschke i svi šezdesetosmaši zajedno, koji prokazivahu potrošačko društvo, crkva nas vodi u revoluciju.

Međutim, najmanje je tu o konzumerizmu riječ, jer potrošnja je nešto što si naši sadašnji domaći sankiloti baš i ne mogu priuštiti. Pozivati ih da ne troše jednostavno je cinično. Stotine tisuća nezaposlenih, njihove porodice i s njima notorno gladni penzioneri, ne jurišaju na skupe dućane, ekskluzivne noćne provode, skijanje po bijelom svijetu i bijelim planinama Austrije, Švicarske, Italije… niti ne sanjaju potrošnju iz obijesti, pa ni bilo kakvu. Juriš naših sankilota usmjeren je na sirotinjske kuhinje i osebujnu kulturnu novinu u Hrvata, dućane za sirotinju. 

nova-crkva3O kojem to onda konzumerizmu zbori Bozanić, sav onako fin i uglađen, uštirkan i u zlatnom ornatu, taman pristigao iz blještavih dvora, kakvi se nemilice grade diljem domovine (po čemu je Kaptol možda već prešišao Tita), srebrnog i zlatnog posuđa i bijesnih automobila koje voze njegovi Men in black.

On ni ne govori o konzumerizmu u njegovu pravom značenju, kao fenomenu kapitalizma modernih društava koja na njemu temelje svoju egzistenciju pa potiču sve građane na što veću potrošnju kako bi mogli svu tu robu dalje proizvoditi, prodavati, brzo bacati, ponovo kupovati i tako održavati taj circulus vitiosus. Time bi se opasno približio spomenutim šezdesetosmašima, a s takvima se sigurno ne bi štel mešati. Doduše, i za crkvu i za vlast u ovom je trenutku itekako politički korisno anestezirati osiromašeni puk i uvjeriti ga da je baš dobro da ne troše jer je to, eto, zlo konzumerizma. Pa onda ni muka neimaštine neće biti tako velika, a možda će se time zadobiti božja milost koju bi im mogli srediti njihovi zemaljski poslanici, njihovi pastiri. Ovce, kako to već s njima biva, neće trebati mnogo uvjeravati da se odreknu konzumerizma; bit će dovoljan pogled u lisnicu i na obavijest o netom dobivenom otkazu. 

Tko ima pravo na etiketu Božić? Kobasica, kondom, HEP, načelnik općine….? 

nova-crkva4Ali nije samo o tome riječ. Govori Bozanić o konzumerizmu, a u stvari proklinje javnu praksu koja "s puno neukusa mnogočemu pridaju etikete s imenom ’Božić’". Tko bi za to mogao biti kriv? Trgovački lanci, kod kojih vam svaka kobasica želi sretan Božić; HEP ili plinara, koji vam na obračunu troškova struje i plina od kojih vas hvata užas zalijepe anđeleka koji vam također umiljato čestita Božić; o načelnicima i najsitnije općine, koji će nekamo utisnuti neku čestitku, makar štampati kalendar sa svojim likom ili imenom na njemu; TV i svi ostali mediji koji samo prenose te skupo plaćene svinjarije, za iole iskrenog vjernika duboko uvredljive? Ali ne, nisu krivi niti trgovački lanci, niti HEP, ni plinara, ni stranke i marni načelnik općine, krivi su – mediji i građani obični. Naravno. U ovoj državi, kao valjda ni u jednoj na svijetu, za nešto što se dogodilo nisu krivi sudionici i kreatori događaja već oni koji ga obznanjuju. Kaže Bozanić: "Na tome neukusu i znatiželji lako parazitiraju pojedini suvremeni mediji kao najvjerniji saveznici, često u namjernome, a katkad i u nenamjernome, razgrađivanju istinske kršćanske kulture".

Tu smo saznali dvkontejnerije ključne stvari. Razotkriveni su krivci (dakle, notorno i notorni mediji), ali i ono za što su krivi. A krivi su za "razgrađivanje istinske kršćanske kulture". Što bi bio sadržaj toga, za opću upotrebu svih građana, ostalo je nejasno ali se može prilično lako nagađati. Jasno je tek da bi Bozanić i momci u crnom htjeli činiti upravo ono za što optužuju režim iz mračnih vremena i zbog čega ga i proglašavaju totalitarnim, to jest, kontrolirati javnost i određivati koje se kulturne (po njima to valjda jedino i neupitno mogu biti kršćanske) vrijednosti imaju nositi, a koje valja osuditi i izbaciti iz upotrebe.

Kako bi to trebalo izgledati u javnosti nije rečeno, samo je spočitnuto što je neodgovarajuće, pa kaže: "danas je (Božić) izgubljen u komercijalizaciji te je postao prihvaćen okvir za slavlja raznorodnih sadržaja".

Tko se javnosti laća... 

condom_christmas_treeHtjeli su javnost, sad je i imaju. Eno se upravo sprema i kićenje sexy Božićne jelke u jednom od trgovačkih centara u izvedbi znamenite tvrtke proizvođača kondoma. Pogodite čime će drvce biti okićeno. Nije se nimalo teško složiti s mantijama da se radi o kiču, da je na djelu sirov prostakluk. No kada svom silom, i to ne samo putem propovijedi već i uz pomoć servilne vlasti, namećete javnosti ono što zovu "kulturom kršćanstva" svima i svugdje, to neizbježno donosi ružne plodove. Šteti ne samo "kulturi kršćanstva" već kulturi uopće, građanskoj kulturi. Ali i to je dio kulture, i ljepšima se ne možemo vidjeti no što se pokazujemo.

Jer gotovo je političko pitanje tko će se pokazati većim katolikom, pa će od bojazni da ne ispadne mali, na svaku svoju kobasicu objesiti anđelka s čestitkom za Božić.

Time će istovremeno uvjeravati sve druge da su veliki katolici i da tako valja činiti, pa će narod, povodljiv kakav već jest, lijepiti anđelke i čestitke kamo stigne i, kako vidimo, vješati ih uz kondome po božićnim jelkama.  

nova-crkva1Katolička crkva u Hrvata, kao i sami cendravi Hrvati, nikad zadovoljna. Prije, kaže, nije smjela u javnost, pa je bilo loše; sad kad je preplavila javnost i kad je ništa ne priječi da čini u njoj što joj padne na pamet, imalo to s kulturom (s atributom "kršćanska" i bez njega) ikakve veze ili ne – opet ne valja. Javnost uvijek ispada nekako neposlušna. Možda je ipak najbolje da zamijene narod, za neki koji će poslušnije marširati u ritmu propovijedi.

 

Đurđa Knežević, portal ZamirZine

Povezano:
"Ovo nam je opomena da u odgoju budemo još oprezniji"
Mesić: Trebalo bi napraviti reviziju ugovora s Vatikanom
Sotonska statistika
Prljava završnica
Cinična osuda božićnog konzumerizma
Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne pogađa
Sudska potvrda svjetovnosti talijanske države
Strasbourg protiv križeva u učionicama
Država i raspelo
Moja maternica, moji jajnici ...
Biblijom po glavi
Zlatni kavez za Sudca
Bizaran zakon: "sveta" i obična buka
Buka je buka, i sa zvonika i s minareta
Ozakonjenje terora
Kaptol mijenja definiciju buke
Kome zvone zvona
Zvonosvir


1063 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (77)RSS feed komentara
Komentira ..
22-12-2009 15:10,
 
..
Ne razumijem zašto se crkva protivi umjetnoj oplodnji. Zar Isus nije smrzlić iz epruvete? 
danas znamo da je bezgrešno začeće moguće. 
Što se tiče konzumerizma nije crkvi stalo do siromaha nego ih koriste da vas nagovore da ne kupujete ništa nego da sav taj novac što ste namijenili konzumerizmu donirate crkvi jer oni nemaju više para da grade nove crkve .
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Šimun Gubavac
22-12-2009 15:19,
 
Pouka iz Betanije
A ja se čudim da Crkvi smeta konzumerizam kad ni sam Isus nije protiv njega, tj protiv luksuza i rasipnosti. Evo u Svetom pismu piše: 
 
Kad je Isus bio u Betaniji, u kući Šimuna Gubavca, pristupi mu neka žena s alabastrenom posudicom skupocjene pomasti i polije ga po glavi, dok je on bio za stolom. Vidjevši to, učenici negodovahu: "Čemu ta rasipnost? Moglo se to skupo prodati i dati siromasima." Zapazio to Isus pa im reče: "Što dodijavate ženi? Dobro djelo učini prema meni. Ta siromaha svagda imate uza se, a mene nemate svagda. 
 
Znači siromaha koji prekapaju kontejnere imaćemo svagda, ali Božić je jednom godišnje. Mora biti da Bozanić ne čita Sveto pismo nego samo blagajnički izvještaj :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Ponovno jaše
22-12-2009 16:49,
 
...
Ovaj portal je toliko opterećen ideološkim nazorom administratora i njegove skromne družine da više liči na ateistički manifest nego na stranicu koja se bavi problematikom lokalne zajednice. 
 
Uopće ne razumijem kako je ovaj članak kompromitirane Đurđe Knežević kao i drugi članci koji se pojavljuju na stranici (a koji su mahom kritički usmjereni protiv Crkve i religije uopće) povezan s Malim Lošinjem („Bez Boga, bez gospodara“, „Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne pogađa“, „Država i raspelo“ itd)? 
Da da, već znam odgovor koji slijedi; kako je stranica otvorena za suradnju svima i kako se stranica ne mora baviti samo dupinima i blać truć, ali postoji elementarna nelogičnost uređivanja i stavljanja tekstova koji uglavnom idu za kritiziranjem religije i njezinih predstavnika. 
To naravno nije nedopušteno ali je primjerenije web stranici "Protagore" ili sličnih udruga, no web stranici Volim Lošinj. 
Drugim riječima, zbog čega nas Kikić i kompanija opterećuju svojom nesnošljivošću prema Crkvi i općenito svojim ideološkim stavovima? 
 
Nadalje, zbog čega stranica služi kao reklamna agencija za udrugu „Idem i ja“? Nije da smatram kako ta udruga ne čini dobro za lokalnu zajednicu, ali brate Kikiću, pa ne mora baš svaki put kad Genov prdne ti da staviš članak o tome. Zbog čega jednostavno udruga ne osnuje svoju stranicu i prestane s zatrpavanjem minornim podacima o tome kao su prekjučer štampali dvije majice? 
 
Jeste li primijetili kako građani Lošinja jednostavno ignoriraju stranicu iz tih razloga? U gradu postoji čitav niz događaja (zajednica Talijana redovito odlazi na izlete, branitelji također, društva različitih bolesnika također putuju, objavljuju određene prospekte, publikacije, letke, vjerske organizacije (namjerno sam upotrijebio izraz „vjerske organizacije“ jer me strah da Administrator ne dobije infarkt kad pročita riječ „katolička“) imaju niz događanja, o domu za djecu i njihovoj aktivnosti da i ne govorim), a za te aktivnosti na stranici možete pročitat najčešće ako ih administrator preuzme iz Novog Lista. Kad ste pročitali članak o primjerice Zajednici Talijana koja je bila na izletu? Nikad. Zašto? Zašto čitav niz formalnih i neformalnih udruženja nema potrebe, volje ni inicijative da svoja događanja objavljuje na ovoj stranici? Osim toga, zbog čega bi? Da im ponovno na predstavu dođe „Maja Sekušanec“ i popljuva višemjesečni rad skrivajući se iza nepostojećeg imena? 
 
 
Moje mišljenje je da je to zbog toga što ljudi stranicu ne doživljavaju kao svoju, kao stranicu koja se tiče njih i njihovog grada, nego kao projekt dvoje-troje ljudi koji nas zatrpavaju svojim ideološkim nazorima i osobnim frustracijama. 
 
No to je samo moje mišljenje.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
22-12-2009 17:21,
 
...
Stvar je u tome da ova stranica nije medij, nego projekt par osoba, koje naprosto reklamiraju svoje stavove i aktivnosti, a kad i prati druge događaje, to je samo zato jer je svojedobni razgovor između gradskih otaca i webmastera tekao otprilike ovako: - Dobit ćete novce za Idem i ja, ali prestanite nas pljuvati na stranici - OK, pljuvat ćemo vas manje i koji put ćemo pratiti što radite.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ..
22-12-2009 17:25,
 
..
Tekstovi na ovom portalu nikoga od nas ovdje ne opterećuje svojom nesnošljivošću prema Crkvi niti svojim ideološkim stavovima? Meni se čini da Vi gospodine ili gospođo Ponovno jaše kritike upućene crkvi doživljavate osobno. Jesu li tekstovi na ovim stranicama poljuljali vaše katoličke temelje. Ako je tako nemojte ih čitati nitko Vas ne prisiljava na to. Slijedite i dalje vjerno ideologije crkve i nemojte čitati ove tekstove. Sudeći po posjetama i komentarima tih tekstova možete zaključiti koji su najinteresantniji i najposjećeniji i koji zanimaju građanstvo. I vi možete jednostavno napraviti svoj portal i pisati o čemu želite. Maja Sekušanec je seksualno isfrustrirana osoba čiju je svijest oblikovala upravo crkvena ideologija.  
"Zašto čitav niz formalnih i neformalnih udruženja nema potrebe, volje ni inicijative da svoja događanja objavljuje na ovoj stranici?" 
Zato što imaju vlastite stranice i tamo pišu i objavljuju svoje objave!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Administrator
22-12-2009 19:13,
 
Jahanje krivog konja
Posjetitelj pod nadimkom Ponovno jaše prigovara da je ovaj portal "toliko opterećen ideološkim nazorom administratora i njegove skromne družine da više liči na ateistički manifest nego na stranicu koja se bavi problematikom lokalne zajednice". 
 
Kao i u više ranijih prigoda, zajašio je krivog konja, jer da je pročitao impresum uočio bi da se portal ni ne predstavlja kao medij koji se bavi isključivo problematikom lokalne zajednice. Čime se bavi, što mu je cilj te povod njegava nastanka naveden je u impresumu još na dan prve objave. 
 
Prigovorom da mu portal liči na ateistički manifest zbog "inkriminiranih" članaka pokazao je pak da ne zna razlikovati ateizam kao stajalište prema vjeri ili postojanju božanstava od sekularizma, odnosno laicizma kao stajališta da državna vlast i njene ustanove trebaju biti odvojene od vjere i vjerskih organizacija. Naime njegov prigovor da su članci "mahom kritički usmjereni protiv Crkve i religije uopće" je neumjestan, jer kritika Crkve nije automatski i kritika religije uopće, a za objavu članka o izdavanju knjige "Ateološki traktat" pod naslovom "Bez Boga, bez gospodara" uzetim iz recenzije Slobodana Šnajdera zaslužna je banalna činjenica da je izdavač žitelj obližnjeg nam Cresa. 
 
Na njegovo sugestivno pitanje kako li su članci "Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne pogađa" i "Država i raspelo" povezani s Malim Lošinjom može se odgovoriti protupitanjem: Djeluje li katolička Crkva u ovim krajevima i ima li na Lošinju državnih i javnih ustanova u kojima bi raspela mogla osvanuti, ili se tamo već nalaze. U svakom slučaju, ateizam, teizam, agnosticizam i bezvjerje su legalni, baš kao i sekularizam, zajamčeni ustavom RH, te članci i rasprave o tim temama nisu u nadležnosti anonimnog posjetitelja jednog web portala. 
 
Tvrdnju o "elementarnoj nelogičnosti uređivanja i stavljanja tekstova koji uglavnom idu za kritiziranjem religije i njezinih predstavnika" opovrgava sadržaj članaka, jer – kako je već rečeno – valja razlikovati kritiku religije od kritike njezinih predstavnika – no ponajbolje ju opovrgava obično prebrojavanje. Dovoljno je kliknuti na Plan stranice i prebrojati članke koji uzrujavaju Ponovno jaše, te ih staviti u odnos prema ukupnom broju članaka. Uvid u tu egzaktnu činjenicu tvrdnju o "stavljanja tekstova koji uglavnom idu za kritiziranjem religije i njezinih predstavnika" čini naprosto smiješnom. 
 
Ponovno jaše pita: "Kad ste pročitali članak o primjerice Zajednici Talijana koja je bila na izletu? Nikad. Zašto? Zašto čitav niz formalnih i neformalnih udruženja nema potrebe, volje ni inicijative da svoja događanja objavljuje na ovoj stranici?". Odgovor na ta pitanja je jednostavan. Na stranici se pojavljuju članci koje administrator prenese iz drugih medija, za koje administrator i članovi uredništva procijene da bi mogli biti zanimljivi posjetiteljima kako zbog informiranja tako i radi iznošenja mišljenja i stavova o temi, a pojavljuju se i članci koji pristignu od zainteresiranih za njihovo objavljivanje. Pa ako Zajednica Talijana nije zainteresirana za objavu oglasa i članaka o svojim aktivnostima na ovom portalu, takvih objava neće ni biti. No bit će, kao i do sada članaka formalnih ili neformalnih udruženja, ustanova i poduzeća, te anonimnih i potpisanih pojedinaca koji pošalju svoje priloge i fotografije. Jedina ograničenja navedena su u impresumu, pozivu na suradnju i pravilima komentiranja, no ograničenja se ne odnose na broj priloga.  
 
Mišljenje gospodina koji Ponovno jaše da ljudi stranicu ne doživljavaju kao svoju, kao stranicu koja se tiče njih i njihovog grada, nego kao projekt dvoje - troje ljudi koji "nas zatrpavaju svojim ideološkim nazorima i osobnim frustracijama" legitimno je, no broj pojedinačnih posjeta i broj učitanih stranica dnevno opravdava njeno postojanje. Ideološka pozicija s koje je on kritizira, a u ime nedefiniranog kolektiviteta skrivenog iza riječi "nas" i njegova osobna frustriranost sadržajem nisu dovoljni da se uredništvo osjeti obaveznim išta promijeniti.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Zabrinuti pješak
22-12-2009 19:55,
 
Lošinj u srcu
Evala,  
1. Stranica je kikićeva i on ima pravo po njoj švrljat šta oče 
2. Ne dopusti li drugima da komentiraju njegove švrljotine odnosno da objavljuju svoje smanjit će posjećenost stranice 
 
... pokušat ću bit nepristran: 
1. Nakon ukidanja vjisti na službenoj gradskoj stranici VL je dobar izvor info o aktualnim dogadjajima 
2. Mislim da Administrator dobro radi svoj posao i da dopušta svakome (u okviru pravila koja smatram korektnima) da objavi svoje mišljenej ili članak 
3. Zašto onda nema više autora? - e taj odgovor je malo kompliciraniji: 
a) ljudi se ne žele potpisati 
b) ljudi ne žele da ih se dovodi u vezu s Administratorom 
c) ljudi se zgražaju nad nekim primitivnim komentarima 
d) itd 
...no ja podržavam nastojanja administratora i želim njemu i svim posjetiteljima VL sretne blagdane i uspješnu NG..
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Orco
22-12-2009 20:09,
 
Lošinj u srcu i za mene
Evo da ja dodam Zabrinutom pješaku 
 
d) Ljudi ne žele da se izlože komentarima. Zato nema autora i članaka o udrugama  
A neki se ne plaše komentara i svaka im čast za to :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
22-12-2009 20:38,
 
...
Neki su pokušali ali im admin nije dopustio to vam jamčim jer sam to osobno iskusio na lokalnim izborima. 
po svima se pljuvalo i svih se napadalo ali kad sam pokušao pohvaliti i napisati nešto dobro o protukandidatima Gariju nije dopustio nije dopustio temu ni sa imenom ni bez njega prema tomu sve je jasno. 
Ali da ne skrenem s teme ova tema koja je ovdje postavljena je itekako na mjestu i sto posto sam uz autora primjerice sličnu stvar smo imali i sinoć na medijima kad je biskup Škvorčević pozvao ljude na umjerenost iz svog glamuroznog stana u svojoj baršunastoj odjeći. 
Jese li znali da se sve one reverende( biskupove halje) šiju ručno te čak i gumbi su ručno napravljeni od posebnog konca takva jedna halja vrijedi od 5 tisuća kuna pa na dalje, njegove naočale koje je imao na sebi su jedne od najskupljih koje se danas mogu nabaviti cca 3 tisuća kuna a samo ured ili ne znam kakva je to prostorija nešto kao na najglamuroznijem francuskom dvoru iz doba nekog Luja. 
To nije više ni smiješno ni licemjerno nego oholo i bahato što ti klerici rade takvo ponašanje je prešlo sve granice i prema tomu ja kao vjernik više ni kune nedam njima u ruke a mislim da bi i vlada trebala pasti koja im daje tristo milijuna kuna iz proračuna. 
Samo još citat iz biblije kad je Isus poslao dvanaest apostola u misiju svjedočenja radosne vijesti rekao je: " jednu haljinu imajte jedan pas, i jedne sandale, novce ne uzimajte jedite ono što vam daju i spavajte gdje vas smjeste tamo gdje vas slušaju propovjedajte i svjedočite" kad su ga pitali što u slučaju kad ih ne budu slušali tad reče: otresite prašinu sa sandala i idite iz tog kraja". A što su oni učinili? Ono što je ubilo vjeru i duhovnost: RELIGIJU.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira pionirka
22-12-2009 21:30,
 
protestanti
meni su protestanti puno veca fora,em su skromniji,em zena moze biti sefica u crkvi
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ma imena nisu važna
22-12-2009 23:29,
 
kompromitirana Đurđa Knežević
Moram reći da za ovu gospođu prvi put čujem, pa neznam po čemu je kompromitirana, našla sam neke njene tekstove koji su zanimljivi za pročitati ali ne razumijem što je to gospođu kompromitiralo, ako bi mi netko malo bolje pojasnio možda ne razumijem dobro.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Autoritet
22-12-2009 23:41,
 
...
Što tu ima za razumjeti? Ne treba da razumiješ nego da vjeruješ. Gospođa je kompromitirana jer to kaže Ponovo Jaše. Nije na tebi da propituješ Autoritete s velikim A.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ..
22-12-2009 23:53,
 
..
ma ponovno jaše se može usporediti sa zorom očajnika koji se davi u neznanju pa bunca svašta, ne čini mi se kao neki dobar izvor informacija,
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Viktor
23-12-2009 11:18,
 
Men in black
Tekst novinarke Knežević je odličan. Zašto ga nebi objavili? A kritika Ponovo jaše( ili Men in black) ne stoji. I u novinskim redakcijama i drugim medijima onaj koji nešto radi pošalje izvještaj redakciji, ili najavu da će nešto raditi. Pa tako mislim da mogu i sve udruge to napraviti na ovoj stranici. Nisam pročitao niti na ovoj stranici niti u široj javnosti da se puno piše o religiji i u filozofskom ili u psihološkom ili nekim drugim aspektima. Uglavnom ljudi kritiziraju bahatost mantijaša, da citiram Knežević, nemoral i perverziju koju upražnjavaju, raskoš u kojoj žive, uplitanje u stvari koje ih se ne tiču niti koje razumiju niti poznaju. A onda onako ljudski ( pa nismo sveci) prokomentiramo tko je aktualna veza dragom nam B....... koji nas je napustio i otišao sa svojom vrlo zemaljskom ljubavi na drugi posao tj. drugo mjesto...Nekako mi je neprimjereno da se netko tko živi crkvu ( jeli tako vi to kažete?) progovara iza imena Ponovo jaše'. I drugo da je toliko usmjeren na jednu osobu kojoj se uvijek indirektno obraća- tako intenzivna usmjerenost puno govori o frustraciji koju nosi svećenički život...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira komitetlija ponovo jaše
23-12-2009 11:47,
 
...
Možda je man in black koji se hvali da Ponovno jaše zaista mantijaš, ali ja bi rekao da je on preobraćeni komunist i to bivši komitetlija jer čovjek zna znanje. Piše da su članci kritički usmjereni protiv Crkve i religije uopće, a tako se prije govorilo da ne vjeruješ u partiju, socijalizam i marksizam ako kritiziraš nekog komitetliju ili predsjednika Mjesne zajednice što krade. I zato se nazvao Ponovo jaše jer evo ga opet jaše ali sada drugog konja za trku imade :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira fibre
23-12-2009 12:56,
 
...
Hvala Ponovno jaše, da nije njega ne bi pažljivo pročitao članak "kompromitirane" autorice, ali baš me zanimalo šta piše protiv religije uopće. I ne vidim ništa protiv religije štaviše autorica priznaje da je slavila Božić i išla na polnočke u ona mračna vremena. Znači da Ponovno jaše laže i pljuje bez osnova, jer religija je religija a popovi su popovi, Tj. Bozanić nije Isus, hvala Bogu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
23-12-2009 14:35,
 
ideološki nazori
Ponovo jaše, jesu li i ovo članci koji se bave kritiziranjem religije i njezinih predstavnika: 
 
Link Text 
 
Link Text
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ideolog
23-12-2009 18:55,
 
Za ponovno jaše
Evo još malo ideoloških nazora ;) 
 
Vjernici jedne njujorške crkve dobili su od svoga svećenika Tima Jonesa neuobičajenu preporuku. Naime, svećenik je tijekom propovijedi održane na misi u posljednjoj nedjelji prije Božića, preporučio svojim siromašnim vjernicima da "slobodno kradu". Tim je riječima, svećenik iskoračio iz tradicionalnogh crkvenog pouka i puku težega imovinskoga stanja savjetovao da krađom dođu do nužnih potrepština. 
 
Svojoj kongregaciji je otac Jones rekao: "Moj savjet, kao kršćanskoga svećenika vam je da kradete. Ne savjetujem vam ovo jer smatram da je krađa dobra radnja ili jer mislim da je bezopasna", rekao je Jones i dodao da vjernicima savjetuje da "ne kradu od malih obiteljskih poduzeća, već da kradu od velikih korporacija koje od naroda konstantno uzimaju.", prenosi Yorkpress. 
 
Svećenik je naglasio da savjete daje "teška srca", ali da se nada da će zajednica prepoznati potrebe najugroženijih građana i kroz tu prizmu prepoznati i objasniti svećenikove riječi. Konačno, otac Jones je dodao svojim vjernicima da ne uzimaju više od potrebnoga, dakle samo "ono najnužnije". 
 
Newyorška policija razmatra svećenikovu propovijed i razmišlja o podizanju prijave protiv njega zbog poticanja na kriminalno djelovanje.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
24-12-2009 11:39,
 
Tko je ugasio svijetlo?
Evo da ispravim ideološke nazore 
Link Text
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira rado
24-12-2009 13:31,
 
Sretan BOŽIĆ
SRETAN BOŽIĆ SVIM BALJACIMA NA LOŠINJU I ŠIRE
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira čestitar
24-12-2009 14:07,
 
Sretan ti Božić Đurđa
A što je to netočno ili lažno napisano od "kompromitirane Đurđe Knežević", moliću lijepo??? Sretan ti Božić Đurđa i svaka čast :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Reader
24-12-2009 19:34,
 
Ponovno jaše, warm up your left hand r
Zašto Ponovno jaše svoju opsesiju ne pokuša rješiti privatno?!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira 8čan
24-12-2009 22:16,
 
...
Na ovoj stranici se može puno toga reći što nekima očigledno ne paše,pa napadaju i administratora i sve druge,a čini mi se da se puno puta namjerno pokušava zatrpati s komentarima neka , za zajednicu nebitna tema da bi se skrenula pozornost sa tema gdje je riječ o puno većim problemima i krađama u našem gradu od strane naših "uglednika"
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Viktor
25-12-2009 11:34,
 
Web aktivizam
Nije lagodna uloga i pozicija svakog aktiviste i aktivistikinje. Tako isto ni web aktiviste u kojoj je ponekad ulozi vlasnik stranice ili administrator kojega ističete u jednoj osobi. Za to je potrebno i hrabrosti i odgovornosti i kritičkog razmišljanja. Stavljati pred site ljude poziv da uključe mozak, savjest, odgovornost i neki rad budi u njima osjećaj krivnje ili su ljudski lijeni, inertni, sebični. Jučer sam čitao članak dr. Mirjane Krizmanić koja također ističe da nema u svojoj okolini puno razumijevanja za svoj aktivizam, proziva ljude za pasivnost i komentira današnje stanje u Hrvatskoj. Zanimljivo i vrlo pesimistično. Ovaj grad nije grad problema i krađa, nego vrlo prosječna zajednica ljudi, vrlo perspektivna ali i lijepa za život. Analizirajući tekstove koji su objavljeni kao autorski radovi ili prenešeni iz drugih medija ne vidim niti kritičnost zbog kritičnosti, negativizam i destrukciju. Da skratim, svaka pohvala ljudima koji izdavajaju svoje vrijeme i znanje u korist zajednice.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Sekularista
25-12-2009 11:57,
 
Pozdrav za Ponovo jaše
Jedan tekst koji odlično dopunjava gornji tekst: čitajte Mala zemlja za veliko podmazivanje na http://www.h-alter.org/ vijesti/hrvatska/mala-zemlja- za-veliko-podmazivanje. Zanima me što Ponovo jaše može reći o Maji Sekušanec iz ove perspektive. Svakako razumijem njegovu zauzetost današnjim obavezama, jer dok mi jedemo i odmaramo se , pa i malo čitamo on tješi stado i daje im nadu...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira špiclov
25-12-2009 12:14,
 
...
Ma dajte ljudi otkačite se od tog lika Ponovo jaše jer taj se javi uvjek na iste teme, dobije po piksi pa zašuti do nove prigode :) Šteta da se raspravlja o njegovim frustracjama a ne o ovom kvalitetnom članku o cendravim biskupima :) Bolje recite jeste bili na polnoćki jer sada se prati tko ne dolazi. A to rade isti špicli koji su prije pazili ko dolazi i javljali komitetu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Narkoman
26-12-2009 01:29,
 
ima li što posla
Crkva dobija novce od proračuna Grada Malog Lošinja kao i Volim Lošinj ali i idem i ja. I vjerujem da je tu najveći problem. Ili možda u tome što kikiću zvone zvona pokraj stana kojega je platio krvavo zarađenim novcem, plaćajući kredit 30 godina s valutnom klauzulom ili možda ne. 
Ima li što posla u Volim Lošinj za nas bivše narkomane? Ja dolazim iz istog miljea kao i kikić neradnik i ovisnik.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zvijezda Repatica
26-12-2009 08:35,
 
Ljutnja u noći
Ne možeš spavati pa se u mraku ljutiš. A kao narkoman vjerovatno poznaš dobro farmakologiju pa si uzmi neko sredstvo za spavanje. Nije dobro družiti se s demonima. Kako mi nismo protestanti već katolici mi se ne furamo na rad. Zato biti neradnik je o.k. Kaže ova religija da je rad kazna. Zašto bi onda radio? Ovisnost je bolest isto kao i dijabetes, artritis, leukemija. Jedino je problem što je to božji naum, da ne kažem kazna. Tu imam malu dilemu , zašto se ljudi ljute na bolesnike? Pa i ti u svojoj nesanici na volim - losinj? Možeš se ljutiti na klimatske promjene, teroriste, bankare ili boga. Ljubomorna sam jer je Kikić zvijezda i centar tvoje nesanice.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Administrator
26-12-2009 09:03,
 
Re: ima li što posla
Narkoman piše, 
Navod
Crkva dobija novce od proračuna Grada Malog Lošinja kao i Volim Lošinj
 
 
Volim Lošinj ne dobija novce iz proračuna Grada Malog Lošinja. Istinitost ove tvrdnje lako je provjeriti na web stranici Službenih novina PGŽ, te na tabeli uz članak Prizivanje duha kulturne revolucije na ovoj.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Dr.
26-12-2009 09:13,
 
Vic
Kao da djete zna što je 200 kg. Kao da narkoman zna što je proračun. Ali i da se stavrno ljudi natječu oko novaca ili nuđenje projekta je legitimno. A sada zamislite na razini svijeta, pa Europe, pa RH, pa do zadnjeg "atoma". Tko može biti božjim slugama nasuprot. Radi se o moćnicima, vlasnicima najjačih multinacionalnih kompanija, političkih i financijskih "vlasnika" država, vlada i tra lala, tako da dovoditi udruge u poziciju takmičara s crkvom je bedasto, glupo i neozbilno čak i za jednog narkomana.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
26-12-2009 09:27,
 
...
"Volim Lošinj" DOBIVA novce iz proračuna. Naravno, ne direktno jer nije pravna osoba, ali su fizičke osobe koje uređuju stranicu itekako namirene iz proračuna. Pravno je možda sve čisto, ali moralno nipošto.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira song
26-12-2009 09:46,
 
ko bi to platio
Je sigurno , grad se pretrgo da plaća za stranicu da anonimno možeš pljuvati i rugati se svemu. Pa vidi samo na naslovnici komentare ispod Na redu su izmjene i dopune Prostornog plana :) Ko bi to platio :?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zombi
26-12-2009 10:32,
 
ko bi to platio
Platila bi oporba. Da je ima :grin
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Limun
26-12-2009 12:08,
 
ravnopravnost spolova
Iskoristio sam link na službene novine PGŽ pa vidim da gradski odbori, savjeti, povjerenstva itd. niču kao gljive poslje kiše ali ništa o tome što treba da rade i čemu služe. Osnovalo je Odbor za socijalnu zaštitu građana, Komisiju za unapređivanje i razvitak manjih mjesta, Povjerenstvo za ravnopravnost spolova, Savjet za turizam, Savjet za poljoprivredu, ribarstvo i ruralni razvoj. A ima tu i smješnih stvari kao Povjerenstvo za ravnopravnost spolova u kojem su sve samo žene (kao da ravnopravnost spolova nema veze s muškarcima, tj. kao da postoji samo jedan spol), a na čelu je predsjednik. Znači već tu nema ravnopravnosti jer ako je na čelu žena onda je valjda predsjednica :). Ma neš ti ravnopravnosti spolova kad je nema ni u odluci o imenovanju. 
Link Text
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Bojana Genov
26-12-2009 13:13,
 
...
Volim Lošinj je stranica nastala kao građanska inicijativa, dakle nekoliko aktivista i aktivistkinja je odlučilo otvoriti stranicu u razdoblju kada je ukinuta gradska stranica. Namjera osnivača je bila da otvori prostor u kojemu je moguće bez straha, anonimno, otvarati teme i pitanja, pisati i pitati.  
 
Kako stranica izgleda, odraz je isključivo Lošinja i njegovih građana. Volim Lošinj je oglasna ploča, na koju svatko može objesiti što god želi. Prigovor da jednog sadržaja ima previše, a drugog premalo je potpuno ispravan, ali pogrešno adresiran. Budući da Volim Lošinj nema novinare, nego očekuje priloge građana, udruga, institucija i svih zainteresiranih da pišu o svome i tuđem radu, onda prigovor o neizbalansiranoj ponudi sadržaja valja uputiti onima koji su odgovorni za deficit: onima koji ne pišu i ne šalju obavijesti. 
 
Centar za zdravo odrastanje piše redovno o svome radu jer smatra da je taj rad vrijedan, jer želi da bude vidljiv u zajednici, jer je to način na koji stimulira i raduje svoje korisnike, te jer smatra da rad udruga općenito valja biti vidljiv. Činjenica da je rad Centra za zdravo odrastanje opisan na volim-losinj, a naročito da nekome ide na živce, ne može se staviti na teret niti administratoru niti timu Centra. 
 
Volim Lošinj stoji koliko zakup prostora u virtualnom prostoru, a to je nekih 700 kn godišnje. Projekt Volim Losinj je u cijelosti volonterski. Da jest plaćen, ne bi to također bilo niti nemoralno, niti nezakonito, kako netko potpuno neupućen zlobno insinuira. U kapitalističkom društvu prilično je normalno da se rad plaća, a održavanje web stranica je također rad. Smatrajte se pozvanima pitati Turističku zajednicu, Vodovod i čistoću, gradski muzej, Grad Mali Lošinj ili bilo koje tijelo javne vlasti ili javno poduzeće koliko plaćaju rad te vrste i smatraju li to zakonski ili moralno upitnim. 
 
Isto tako moglo bi se lako argumentirati zašto bi bilo opravdano da se volim losinj, baš kao i svaki drugi neprofitni projekt, financira javnim novcem. 
 
No isto tako znamo da oni koji bacaju prljavštine i laži, prozivaju ljude narkomanima i kriminalcima, ne trebaju argumenata niti ih daju, nego samo svoju prljavštinu nastoje rasprostrti na što veći broj svojih neistomišljenika.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira M.N.
26-12-2009 16:34,
 
Cinik
Krenuli od popova...Za što njima treba novac? Ili dvori? Ili skupocjena odjeća? I onda cinik svih cinika ljude proziva za konzumerizam, a pojedinci iz okruženja Kikića za stan ili previše popušenih cigareta. Kako je religija odavno prepoznata kao opijum naroda, što li su popovi, konzumerizam prepoznali kao prijetnju svom biznisu? I još me zanima,ako mi tko može pomoći, što je istinska kršćanska kultura?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Otočanka
26-12-2009 16:41,
 
Fuj
Kao ilustracija ovog teksta su stavljene odvratne, skupe i neukusne crkve. To vas ne potiče na prezir. Za to se daje novac svih građana? A da komentiramo vozni park ili njihove dvori i stanove koje su platili" krvavo zarađenim novcem, plaćajući kredit 30 godina s valutnom klauzulom ili možda ne".Fuj .
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zigx
26-12-2009 17:04,
 
boli ga kita
Ma Kikića sigurno boli kita za sve ovo. Nije se dodvoravao nikom ni prije pa neće ni sad.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Irokez
26-12-2009 18:19,
 
cendravi Biskup
Evo primjera koji pokazuje da je "kompromitirana Đurđa Knežević" u pravu kad kaže da Crkvi čas treba čas smeta javnost: 
Link Text 
Piše da su Bozanića naljutili fotoreporteri i da jedino što je kardinala možda moglo zasmetati jest dolazak mlade fotoreporterke u prostor ispred propovjedaonice, s irokez frizurom, brojnim naušnicama i poderanim trapericama :) :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Frici
27-12-2009 08:15,
 
Božićni spektakl
Evo i Novi list nas zatrpava svojim ideološkim nazorima pa Zdravko Zima danas piše: "Isusov rođendan dočekao sam u Crkvi sv. Marka ... Polnoćka je prošla onako kako Bog zapovijeda. Doduše, ne znam zbog čega je na kraju svirana državna himna. Kao da je Božić hrvatski nacionalni praznik, a ne blagdan svih kršćana istočnog i zapadnog obreda koji čine trećinu planetarne populacije (1,4 milijarde)." 
 
"Opasnost kojoj je kršćanstvo izloženo u kapitalizmu perfidnija je i pogubnija od one kojoj je bilo izloženo u ateistički postuliranim sredinama. Zašto? Zato što je kapitalističko društvo svojim vizualnim totalitarizmom, inzistiranjem na onom što je dohvatljivo golim okom, pretvorilo čovjeka u pasivnog promatrača, toliko razmaženog da prihvaća ili priznaje samo ono što je dostupno njegovim ionako limitiranim osjetilima... »Naše doba nedvojbeno daje prednost slici nad stvari, kopiji nad originalom, predstavi nad stvarnošću, prividu nad bićem. Ono što je u njemu sveto je opsjena, a ono što je profano je istina«. Golema akumulacija kapitala kanalizirana je u akumulaciju spektakla kao kohezionog faktora jednog krajnje korumpiranog društva. 
 
Spektakl je pogled na svijet objektiviran u likovima uspješnih menadžera, uspješnih brokera i njihovih uspješnih pratilja, koje su se u nekim poštenijim vremenima zvale prostitutke." 
 
Cijeli tekst na linku: 
http://www.novilist.hr/ Vijesti/Novosti/isus-krist- superstar.aspx
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Viktpor I.
27-12-2009 09:13,
 
Veliko ništa
Koga boli ona stvar gdje Zima provodi noći. Očekujem u slijedećem tekstu da nam kaže kako je rođendan direktora komunalnog poduzeća proslavio u antiknom krevetu iz 17.stoljeća, jednom od mitskih mjesta kanaliziranja ljudske seksualnosti. Tko još čita tog dosadnjakovića? Dosadno, malograđanski, a pretemciozno. Čitajte Dežulovića, Tomića, Ivančića, Jergovića, Lucića pa onada Kovača i da dalje ne nabrajam pa se smijte ili plačite ako ste shvatili gdje živite.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira mik
27-12-2009 10:14,
 
...
Ko si pa ti da određuješ što će ko da čita i komentira?? Da nisi ponovo jaše a prominija nik :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira sory
27-12-2009 10:42,
 
anatema
A ne Viktpor I. sigurno nije Ponovno jaše jer taj ne bi preporučio Ivančića i Dežulovića koji su pisali za sotonistički Feral a i sada pišu kao da ih je opsjela Sotona. Bacio bi na nji anatemu kao na ovaj sajt :x
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ..
27-12-2009 12:26,
 
...
božić je nekad bio zajednički svim kršćanima a sad u ovo vrijeme privatizacije i božić je privatiziran, samo neznam ko ima monopol
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
27-12-2009 13:07,
 
monopol na bozic
Monopol imaju bivsi komunisti. Vratili popovima crkvenu imovinu i zato dobili pocasna mjesta u crkvama. I izgurali bakice koje su isle u crkvu u komunisticko vrjeme da stoje pred vratima crkve.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Bakica
27-12-2009 15:36,
 
...
Valjda se metaforičke bakice već i biološki nestale. Ali zgodno je da vam je ostala slika bakica. Jer to nikada nisu bila muška posla, mislim, lizati oltare. S popovima su se jedino razumjele one, bakice te poneka mlađa žena (svaka sličnost i aluzija namjerna, tendenciozna i ciljana) jer ko oni nisu baš "normalni " muškarci, mantijaši, nositelji neke porodične tajne ili greške. Današnji, feninizirani muškarci bez problema za svoju muškost kleče ko ženskadija, pletu se s popovima...I to je valjda posljedica emancipacije i odlaska s machistickog i patrijarhalnog balkana.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
27-12-2009 15:50,
 
...
Izguraše ovi novokomponirani katolici bakice i metaforički i doslovno, jer za nove bakice više nema mjesta u prvim redovima.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira DelBoy
27-12-2009 16:37,
 
Ukradena religija
Draga Bakice, pišeš da feminizirani muškarci bez problema za svoju muškost kleče ko ženskadija i pletu se s popovima i da je to posljedica emancipacije i odlaska s machistickog i patrijarhalnog balkana. Nisi u pravu. Radi se o tome da je kršćanstvo ŽENSKA RELIGIJA koju su od žena ukrali muškarci kad su vidjeli da je to moćno političko oruđe i sredstvo za zgrtanje bogatstva. Jer temeljno vjerovanje kršćana je vjera u Isusovo uskrsnuće, a prvi svjedoci njegova uskrsnuća bile su žene, kojima je, prema Evanđelju, Isus naložio da o tome izvijeste ostale. I još nešto: žene su odmah povjerovale, a nisu sumnjale kao muškarci i onaj apostol koji je sumnjičavo gurao prste u Isusove rane. Dakle, na početku Vjere bijahu žene, a ne muškarci. 
 
U Svetom pismu piše: "Po suboti, u osvit prvoga dana u tjednu, dođe Marija Magdalena i druga Marija pogledati grob. I gle, nastade žestok potres jer anđeo Gospodnji siđe s neba, pristupi, otkotrlja kamen i sjede na nj. Lice mu bijaše kao munja, a odjeća bijela kao snijeg. Od straha pred njim zadrhtaše stražari i obamriješe. A anđeo progovori ženama: "Vi se ne bojte! Ta znam: Isusa Raspetoga tražite! Nije ovdje! Uskrsnu kako reče. Hajde, vidite mjesto gdje je ležao pa pođite žurno i javite njegovim učenicima da uskrsnu od mrtvih. I evo, ide pred vama u Galileju. Ondje ćete ga vidjeti. Evo, rekoh vam." One otiđoše žurno s groba te sa strahom i velikom radošću otrčaše javiti njegovim učenicima. Kad eto im Isusa u susret! Reče im: "Zdravo!" One polete k njemu, obujme mu noge i ničice mu se poklone. Tada im Isus reče: "Ne bojte se! Idite, javite mojoj braći da pođu u Galileju! Ondje će me vidjeti!" 
 
I tako su žene prve svjedočile uskrsnuću, dok su se ostali apostoli skrivali da ih ne uhvate Rimljani, a među njima i Petar, čiji nasljednik danas vrši funkciju pape. A jedan se papa kasnije pobrinuo da prvu svjedokinju Isusova uskrsnuća Mariju Magdalenu ocrni nazvavši je bludnicom. Bilo bi zanimljivo saznati što Isus misli o tome, jer taj papa je ocrnio i Isusa da je za prvog glasnika svoga uskrsnuća izabrao baš kurvu. 
 
Naravno, tu se radi o politici. U borbi za vlast nastoji se ocrniti konkurente (a to smo vidjeli i ovih dana), pa se to dogodilo i ženama. Barem u katoličkoj Crkvi gdje žene mogu biti samo sluškinje, dok muškarci drže svu vlast. U protestanskim zajednicama nije tako, jer tamo se Sveto pismo shvaća ozbiljno i ne krivotvori se proizvoljnim tumačenjima.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ...
27-12-2009 21:10,
 
ženska religija???
Ako je rano kršćanstvo bila ženska religija, zašto su je vodili i pisali o njoj muškarci?  
Meni se prije čini da su sve te biblijske žene iskorištene za nečije političke ciljeve kao i danas. Nije valjda istinit vic - "Zašto žene vjeruju u boga"? 
odgovor: "Zato što je muško"! 
Ako je muško?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Viktor. I
28-12-2009 07:33,
 
...
To je klasno i ideološko pitanje. Crkva predstavlja bogate, vlast i moć. A narod im služi da bi to provodili. Odgovor jednostavan i znan svima. A raspredati o psihološkim i filozofskim finesama ne može narod, uglavnom. Njih "lože" nacijom, vjerom, tlom i krvlju. Sve tlapnja do lapnje.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Emaus
28-12-2009 09:43,
 
Kad pijetao zakukuriče
Stvarno je zanimljivo da je apostol koji je tri puta zanijekao Isusa postao prvi rimski Papa, a zene koje nisu krile da pozaju Isusa ne mogu biti svećenice. Evo sto je zapisao Marko evanđelist: 
 
I dok je Petar bio dolje u dvoru, dođe jedna sluškinja velikoga svećenika; ugledavši Petra gdje se grije, upre u nj pogled i reče: "I ti bijaše s Nazarećaninom, Isusom." On zanijeka: "Niti znam niti razumijem što govoriš." I iziđe van u predvorje, a pijetao se oglasi. Sluškinja ga ugleda i poče opet govoriti nazočnima: "Ovaj je od njih!" On opet nijekaše. Domalo nazočni opet stanu govoriti Petru: "Doista, i ti si od njih! Ta Galilejac si!" On se tada stane kleti i preklinjati: "Ne znam čovjeka o kom govorite!" I odmah se po drugi put oglasi pijetao. I spomenu se Petar one besjede, kako mu ono Isus reče: "Prije nego se pijetao dvaput oglasi, triput ćeš me zatajiti."
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Ponovno jaše
28-12-2009 10:26,
 
banalna činjenica Cresa
Uvijek me iznova razvesele komentari ispod mojih postova. Naravno, najjači je administrator koji će svojim gramatičkim analizama „Nas“, [/i[i]]„Vas“ ali i složenijih riječi (jer on to može i zna, ima Klaićev rječnik tik do pepeljare) obradovati svakog dobronamjernog komentatora. No prava radost dolazi s ostalim postovima i potrebom psihološke analize mojeg nickovskog lika i dijela. Već dugo nisam čuo izraz „mantijaš“ pa dozvolite da upravo on bude istaknut kao meni najmiliji u skromnoj povijesti mojeg posjećivanja ove web stranice, iako su „luđak“, ultra ljevičar“ i „vrlo opasna osoba“ visoko na ljestvici dosadašnjih opisa vječnog jahača. 
 
Vezano za gore rečeno smatram da u ovim rasprava inače sudjeluje najviše 5-6 ljudi koji neprestano mijenjaju nickove i na taj način stvaraju umjetnu podršku svojih stavova. Za razliku od njih, na stranici nastupam samo s jednim nickom što ne namjeravam dokazivat jer to nije niti potrebno, a u konačnici je i nemoguće. 
 
No, krenimo redom. 
 
U bitnom, moj je početni post bio usmjeren na ukupan dojam stranice koja je opterećena ideološkim svjetonazorom „uredništva“ i zatrpana tekstovima o udruzi Idem i ja. 
Objašnjenja koja za to nudi administrator su fantastična. Tako “za objavu članka o izdavanju knjige "Ateološki traktat" pod naslovom "Bez Boga, bez gospodara" uzetim iz recenzije Slobodana Šnajdera zaslužna je banalna činjenica da je izdavač žitelj obližnjeg nam Cresa.“  
No iz obližnjeg je Cresa primjerice i Aleksandar Abramov, brutalno ubijeni student čije je ubojstvo izazvalo buru reakcija i na nacionalnoj razini. Usprkos činjenici da su mnoge dnevne novine (najviše Novi List) donosile reportaže iz Cresa, a knjiga žalosti se potpisivala u centru grada, „uredništvo“ i administrator nisu „banalnu činjenicu“ obližnjeg Cresa iskoristili za objavu jednog jedinog članaka o tom događaju.  
 
Uopće ne sumnjam da su stavovi o ateizmu i sekularnosti legitimni, moja kritika je upućena na njihovu kvalitetu pa i kvantitetu na ovoj stranici, a kako tu nisam dobio neki značajniji odgovor, nemam se na što očitovati. 
 
Spominjući Zajednicu Talijana naveo sam samo jedan primjer koji je u raspravi postao sinonim za sve one koji nemaju potrebu surađivati s ovom stranicom i njezinim „uredništvom“, a kojih je jako puno. Ja uistinu ne znam je li konkretno Zajednica Talijana ikada predložila i zamolila objavu kojeg podatka ili članka o njihovom djelovanju, ali takve i slične članke čitavog niza ostalih udruženja nisam vidio u većem broju. 
Na pitanje zbog čega ostala udruženja ne žele sudjelovati u radu stranice, već se ona pretvorila u servis troje ljudi i njihovih projekata, slab je odgovor vječno ponavljanje poziva na suradnju. Tom se pozivu očito ne odazivaju mnogi, pa je „oglasna ploča na koju svatko može staviti što želi“ uglavnom zatrpana beznačajnim informacijama udruge Idem i ja (oni su naime napravili svoju majicu!) i ateološkim traktatima administratora. 
 
Konačno, nisam niti tražio da se „uredništvo osjeti obaveznim išta promijeniti.“ Da sam išao u tom smjeru, tada bih se obratio uredništvu. No kako u impresumu stranice nije vidljivo tko čini uredništvo, takav bi pokušaj već u samom startu bio osuđen na propast.  
Ne pada mi napamet debatirati s uredništvo koje nije kadro predstaviti se imenom i prezimenom, a još manje s takvim uredništvom surađivati. 
Internetska stranica je medij i njezina kvaliteta i relevantnost određuje se među ostalim i ozbiljnosti kojom se pristupa radu. Stranica koju uređuju pojedinci nespremni stati iza svojeg uređivanja niti ne može izroditi bilo čim kvalitetnijim od Maje Sekušanec. Stoga ne očekujem bilo kakav zaokret u uređivanju stranice. Upravo suprotno, očekujem nastavak ovakve politike uređivanja i daljnje ignoriranje suradnje od strane svih relevantnijih udruga i udruženja građana.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira dinamovka
28-12-2009 15:48,
 
..
slažem se sa navedenim nicka Ponovno jaše,i ja sam ostala iznenađena time da se na ovoj stranici nije spomenula tragična smrt Aleksandra Abramova,ali se zato na dugačko raspravljalo o ubijenim psima,zar ne? I ljudi,budite tolerantniji,svatko ima pravo na svoje mišljenje,ne morate se slagati sa nekima,ali niti ih vrijeđati ili omalovažavati...ne kraju krajeva,tko vas tjera da ih čitate?Sretan Božić..
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
28-12-2009 15:57,
 
...
Pa spomenulo se je Abramova. Evo ; Sjednica Vijeća započeta je minutom šutnje povodom svirepog ubojstva creskog studenta Aleksandra Abramova u Rijeci.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ...
28-12-2009 16:03,
 
..
Ništa ne može opravdati namjerno ubojstvo,kako ljudi tako i životinja. O ubojstvu Aleksandra Abramova bilo je dosta informacija u dnevnom tisku. Aleksandar Abramov je žrtva ulične tučnjave koja se svakodnevno događa oko nas, samo što je ta ulična tučnjava završila smrću jednog učesnika. Svaka tučnjava može imati smrtni ishod, bilo namjerni ili nenamjerni.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira M.I.
28-12-2009 18:45,
 
O stranici
Svi znamo da se poslije ovakve tragedije nema što reći, ali diskvalificirati ovu stranicu na takav način je neukusno. Čitajući komentare Ponovo jaše pomislila sam da se radi o pismenoj ali patetičnoj da ne kažem vrlo ograničenoj osobi. Na prvu čini vam se da je pametan, ali vjerujete nije. Pa buru reakcija su izazvale brojne stvari i na otoku i u Rijeci i širom RH ( npr. razlog odlaska Sanadera i brojne političke intrige). A kada je o knjizi, gore navedenoj riječ, nitko u Lošinju nije pokazao interes da ju promovira. U knjižnici se predstavljaju razne bedastoće, organiziraju razni pokreti razna prazna i nepotrebna predavanja, skupljaju besmisleni potpisi podrške svemu i svačemu. Brojne stvari nisu našle odjeka na ovoj stranici, pa što? Pisati o nesrećama ne radi se danas da bi se analiziralo, osuđivalo pojave već iz razloga senzacionalizma, a u podlozi interesa ljudi da se informiraju o tragedijama leže drugi motivi nego što Ponovo jaše želi reći i poentirati na svoj način. Kada se drugom događa tragedija mi mislimo da je potrošen "bonus" nesreće pa neće nama, koristimo ovakve događaje za pražnjenje svoje agresije i napetosti...ma nema smisla širiti temu. Ponovo jaše je nedobronamjerna osoba koja iz osobnih raloga ne voli par ljudi
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira M.I
28-12-2009 18:49,
 
Dalje
a kada niste dobronamjerni uvijek možete naći razloga da u nekom drugom pronađete negativnosti. Zašto posjećuje ovu stranicu. Ima tako divnih stranica kao npr. Križ života i brojne druge gdje se može Ponovo jaše informirati, a o nasilju i smrti još više.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Teacher
28-12-2009 19:22,
 
Nasilje i mediji
Nažalost medije prodaje nasilje i priče napisane na način da ne štite dignitet niti žrtava niti njihovih obitelji. Slučaj nesretnog Abramova je jedan od njih i meni je drago da na ovoj stranici nije bilo prepričavanja tekstova iz Novog lista i detaljnog raspredanja šta su rekli susjedi, šta prijatelji, šta nesretni roditelji.  
Isto tako nije prenešen tekst iz 24 sata i poslje Novog lista o maloj Patriciji i to je isto dobro, jer baš ti tekstovi pokazuju kako je novinarstvo palo na samo dno i da je samo cilj prodaja krvi. Kao prosvjetni radnik znam kakve to osjećaje nelagode budi kod djece i kod cijelih obitelji kada njihov privatni život i njihova nesreća budu razvlačeni za prodaju u širokoj javnosti.  
Ako bi netko želio pisati o problematici nasilja među mladima, treba to raditi na drugi način. Možda baš onako angažirano kako je pisano o ubojstvu psa, treba tako. S poštovanjem, mada anoniman, UČITELJ
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Viktor.I
28-12-2009 19:26,
 
Mitomani
Okruženi smo s mnoštvom glupavih frazetina, koje nam se nameću kao moralni kriteriji. Proizvode ih popovi, političari na isti način na koji ovi ljudi propituju toliku brigu za pse a ne za ubijenog mladića i slične zabrinutosti koje proizvodi Ponovo jaše. Ali to je svijest odgojena na "pseudoliterarnom kiču, ali i politikantskim glupostima" kojim je zagađen prostor oko nas. Kada nećete čitati Ivančića, Dežulovića, Kovača onda čitajte Igora Mandića. Isplati se da ipak ne zaboravite tko su moralne ništarije.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira GD
28-12-2009 19:40,
 
Lešinarstvo
Ponovno jaše prigovara što na ovom sajtu nije bilo nijednog jedinog članka o ubojstvu Aleksandra Abramova jer da su sve novine o tome pisale. A moje skromno mišljenje je da je to znak dobrog ukusa i pristojnosti jer se nije povelo za sveopćim medijskim lešinarstvom. Novine i tv koriste ljudske tragedije na odvratan način da iscijede i najmanju sitnicu i trač iz života žrtve i njegove obitelji i da ih prodaju znatiželjnoj publici radi profita. I još ovo: o ubojstvu su pisali i javljali svi mediji. Pa zašto bi i volim lošinj? A o toj knjizi pisao je samo Novi list? Pa zašto ne bi i volim lošinj?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Ateist
28-12-2009 19:47,
 
...
Pa što ako je netko ateist? Ponovno jaše koristi riječ ateist i ateistički kao uvredu i moralnu diskvalifikaciju. Ako je administrator, uredništvo, bilo koji komentator ili pisav teksta ateist i to proklamira, valjda samo koristi svoje pravo da javno proklamira svoj svjetonazor. Svojedobno je netko objavio egzorcističku molitvu ili nešto slično - molim ispriku što nisam baš znalac - pa nitko nije napao na njegovo uvjerenje da đavla ima, da ga je moguće prepoznati i istjerati ponavljanjem riječi u točnom poretku. Neka cvate tisuću cvjetova, neka se ideje takmiče kao što se takmiče proizvodi i usluge na tržištu! To je vrednota ugrađena u Ustav Lijepe naše, izabrali smo to pa uživajmo u raskoši! Nećemo valjda u liberalnoj demokraciji anatemizirati ateiste, no no to vuče na prezreno jednoumlje. Fuj Teufel!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira
28-12-2009 19:48,
 
...
nije baš direktno vezano za temu, ali mala primjedba: previše se Lošinjana godinama ponaša jako ignorantski prema Cresu, a da je pritom masa onih koji se smatraju "domaćim Lošinjanima" zapravo iz raznih creskih sela i gradova...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Vampir
28-12-2009 19:55,
 
Krv na stranicama
Malo tuđih sokova na stranicama ove virtualne novine ne bi bilo loše . Tuđe krvi, sperme, znoja, suza, 8) 8) 8) to je slasno, to daje čar, to diže čitanost, to nas čini živima i živahnima, TUĐI sokovi. He he he, dajte nam podrobne podatke o ubojstvima, tučnjavama, lokalnim genealogijama, spletkama i preljubima, zabranjenom seksu, smrti od sramotnih bolesti i pokojem ubojstvu. 
Toooooooooooooooo oh : 8)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira 2012.
28-12-2009 20:01,
 
Lezbijski vampir
A da ima netko kakav pornić iz kućne radinosti? Preferiram muške parove, bez djece molim.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Spam
28-12-2009 20:13,
 
...
Malo mi je neugodno ponoviti ove gadarije, ali moram da bi ilustrirao što je to loše novinarstvo koje još nije došlo na ove stranice hvala budi Bogu: u 24 sata rastravljalo se o živom djetetu da je umrlo, a o još življem da ima neku dijagnozu. Tekst je bio oduran i doživio je opće kritike i bojkot ovdje prozivanog Administratora. Onda se je javila uglednija novinarka uglednijeg dnevnika i istom manirom raspredala opet o dijagnozi maloljetnog djeteta i upotrebljavala slične pridjeve i stilska izražajna sredstva tipa užasan je bio šok i nevjerica. Nećeš razlike napisati da dijagnoze ima ili nema. Sva gadosti koje pišete jedni drugima uključujući psovke i argumente tipa vole jedan daleko su iznad razine ovakvog novinarstva. Molim Administratora da i nadalje piše o ubojstvima životinja, o biološkoj raznolikosti, promjenama prostornog plana i ko je napravio majice. Može i ankete o izbornoj pobjedi, to je duhovito i zamjenjuje rubriku smijte se s nama. Tko ne uživa u čitanju neinventivnog i anonimnog prepucavanja provincijalaca, ne mora ni čitati. Ipak je ovaj lokalni prostakluk jedna od zadnjih oaza pristojnosti, pa neka ostane nama koji tako mislimo. Sretan Božić i Nova godina!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Ponovno jaše
29-12-2009 07:38,
 
...
Najenergičnije odbijam tvrdnju da sam nečijom tragedijom htio diskvalificirati ovu stranicu.  
Izostajanje bilo kakve vijesti, komentara ili analize o ovoj tragediji spomenuo sam kao kontraargument administratorovoj tvrdnji kako je tekst o „Ateološkom traktatu“ objavljen iz banalnog razloga što je izdavač žitelj obližnjeg Cresa. Kao primjer nevjerodostojnosti te tvrdne mogao sam spomenuti bilo koju drugu vijest koja se tiče Cresa koja nije bila objavljena na ovim stranicama, a koja je po važnosti sigurno značajnija od činjenice da je izdavač jedne knjige žitelj Cresa. 
U svojim sam komentarima oštar i često beskompromisan, ali nikada nisam koristio nečiju tešku životnu tragediju kao potkrjepu svojih stavova i s gnušanjem se ograđujem od te tvrdnje. 
 
Ja ne smatram da je biti ateist moralna diskvalifikacija niti tu riječ koristim kao uvredu. Ateizam je legitiman stav i životni svjetonazor i ja ga ne sporim niti sam ga ikad sporio. Ono što me smeta je kvantiteta tekstova o ateizmu na ovoj stranici, a o čemu sam pisao u prethodnim postovima.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira GD
29-12-2009 09:07,
 
Oaza pristojnosti
«Najenergičnije odbijam tvrdnju da sam nečijom tragedijom htio diskvalificirati ovu stranicu» veli Ponovno jaše. Mi ne znamo što si ti htio ili nisi htio, ali znamo što si učinio. A učinio si da se izostankom vijesti o nečijoj tragediji u svezi Cresa poslužiš za potkrijepu tvrdnje kako objašnjenje objave vijesti o nekoj knjizi zato što je izdana na Cresu ne drži vodu. Jer eto, tragedija se dogodila Cresaninu, a vijest nije objavljana. No, knjigu je izdao Cresanin, a vijest je objavljena. Znači, po tebi i tvojoj uvrnutoj logici, nije istina da je razlog za vijest o knjizi to što je u pitanju Cres, jer da je u pitanju Cres bila bi objavljena i vijest o tragediji. Očevidno je da ti jedna tragedija služi kao argument za diskvalifikaciju stranice, pa je tvoje «najenergičnije» odbijanje ispalo strmoglavi pad s konja u galopu, a tvrdnja da nikada nisi koristio nečiju tešku životnu tragediju kao potkrjepu svojih stavova obična laž. 
Slažem se sa Spamom koji je ovu stranicu nazvao oazom pristojnosti jer nije objavila ono smeće iz 24 sata, a ni tračerski ispljuvak iz Novog lista u svezi tog smeća. A oaza pristojnosti je i stoga što nije sudjelovala u sveopćoj voajerskoj medijskoj pomami u svezi rečene tragedije, premda je u svezi s Cresom.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Drugi ateist
29-12-2009 09:08,
 
Htvatske moralne vertikale
Pa nije ni gram u odnosu na tone religiozne gluposti koja je dominanatna u cijeloj Hrvatskoj. Svi su odjednom katolici, pali su u religiozni trans uključujući Bandića, Glavaša, Norca i slične moralne veličine. I imate hrabrosti tražiti i da se na ovoj stranici ne piše o ateizmu. Zašto? Mene smeta kvantiteta gluposti u javnom prostoru (uz sav crkveni kič, gramzivost i pokavarenost) pa tko me pita? Kada govorite o Cresu žao mi je što netko ne poslika automobile koji su parkirani u dvorištima vjerskih objekata.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira oIo
29-12-2009 09:24,
 
Senzacija
Točno, knjiga koju je objavio ovaj Cresanin nije ni gram prema tonama knjiga o religiji, tzv. duhovnosti, kojekakvim vodičima za meditaciju i duhovnu obnovu itd. koje su zatrpale tržite, a država ih otkupljuje na račun poreznih obveznika i gomila u javnim knjižnicama. Zato je vijest da je u hrvatskoj otočnoj zabiti kakav je Cres (a ni Mali Lošinj baš nije bolji) objavljena knjiga "Ateološki traktata" prava senzacija koja zaslužuje i veću pozornost nego što ju je dobila objavom recenzije u Novom listu i na ovom sajtu. To je senzacija poput pojave časopisa o kulturi u poplavi časopisa o modi, celebritima, Vlatka Pokos i drugim sponzorušama, depilaciji, kako zavesti muškarca (ženu), postići orgazam bez suvišnih pitanja, i t.d.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ..
29-12-2009 09:35,
 
..
Zanima me da li je ponovno jaše pročitao knjigu i što mu to tako smeta što piše u toj knjizi?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira X-rates
29-12-2009 09:43,
 
...
Ma šta pričate gluposti?! Zar je normalno da ubojstvo dva psa ima članak i da je jedan od najkomentiranijih, a ubojstvo mladića iz Cresa nije niti spomenuto? 
Jeste vi normalni, kakvi su vam to kriteriji vrijednosti? 
Ne mora Vam se sviđat ničiji komentar na ovoj stranici, ali šta je previše je previše, dajte se uozbiljite.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira yxc
29-12-2009 09:49,
 
...
A mene zanima što misli pod onim "ukupan dojam stranice koja je opterećena ideološkim svjetonazorom „uredništva“. Koji ideološki nazor opterećuje ovu stranicu? Hajde Ponovno jaše iskaži se :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira jd
29-12-2009 10:25,
 
...
Pa već ti je gore napisano da je spomenuto u svezi minute šutnje u gradskom vjeću. A ja mislim da je dobro da nije bio članak jer našla bi se budala da nešto pljuvački komentira. A to smo već vidjeli jer neki samo čekaju prigodu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira pali jahač
29-12-2009 10:42,
 
...
mislim da je x-rates ponovo jaše samo s drugim nickom. Opal je s konja pa ga hoće opet zajahati :) :) :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Dogy
29-12-2009 17:02,
 
...
Normalno je da ubojstvo dva psa ima članak. Dokaz normalnosti je ogroman broj komentara. Znači, to je tema i pristup toj temi koja ljude zanima. Slične teme - okrutna besmislena ubojstva životinja - dobile su prostor i u Večernjaku, Jutarnjem, Vjesniku i drugim novinama, kao i sudski epilozi tih slučajeva. Što god X-rates o tome mislio, a zalažem se za njegovo pravo da o svome mišljenju javno piše, samo bez uvreda i upotrebe imenice glupost, ubojstvo životinja je nemoralno i protuzakonito. Tekst su pisali aktivisti i njihovo je pravo da se u javnom prostoru zauzmu za prava životinja. 
 
Osim toga normalno je da svaka tema ima članak, ako nekoga zaintrigira, netko se odluči napisati nešto o njoj i poslati je na info@volim-losinj.org
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira nilly
31-12-2009 20:22,
 
dobro jaše
Ponovno jaše ima dobrih postavki. Nisu za odbaciti neke njegove opservacije koje ukazuju na stanje na ovoj stranici. problem se javlja što Ponovno jaše u svakom svom javljanju dominantno govori o samome sebi. Prečesto govori u prvom licu jednine i očigledno je moguće i nesvjesno egocentričan i usmjeren na sebe i svoju dioptriju. Ima i poneku logičnu konstrukciju, a sve ostalu spada u red manti, fraza i dosadnih samoponavljanja nečega što je već rekao. Savjetujem mu da ne opisuje već rečeno, jer to uspije nevjerojatno razvodniti, nego da bude kraći, koncizniji, pa će mu time poruke biti puno preciznije i djelotvornije.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira Obama
31-12-2009 21:13,
 
...
Ma njemu bi bolje stajalo da ima nick Ponovno laže. Uhvaćen je u laži a on ponovno drobi isto. A logične konstrukcije su mu kao kad Bandić na tv kad kaže daj je Konndoleza Rice Obamina državna tajnica :)
 
» Odgovorite na komentar...
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 9000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2010 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
238.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Los Caballeros na glavnom trgu
....
Cemu takve cinicne primjedbe, kakve veze ima...
03/09/10 Više...
Komentira jaja

Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne...
Bože, hvala ti za hrvatske lopove!
bog ti pomoga pope, ljudi ne mogu, nema još...
03/09/10 Više...
Komentira don sroljo

Los Caballeros na glavnom trgu
ahaha
ovo mali i veliki ...mi se svidja !!! ;)
03/09/10 Više...
Komentira ola

Katoličku Crkvu i političke stranke kriza ne...
Bože, hvala ti za hrvatske lopove!
Bože, hvala ti za hrvatske lopove! Kome se ne...
02/09/10 Više...
Komentira CROLOPINA

Los Caballeros na glavnom trgu
Jedno misljenje gosta ako vam nesto znac
Ja zivim vani i posjecujem Losinj a i ostale...
02/09/10 Više...
Komentira stranac u noci

Los Caballeros na glavnom trgu
Jedno misljenje gosta ako vam nesto znac
Ja zivim vani i posjecujem Losinj a i ostale...
02/09/10 Više...
Komentira stranac u noci

Pas je ogledalo čovjeka koji ga odgaja
ovi ljudi su monstrumi
nemogu nikako shvatit da ljudi mogu bit tako...
02/09/10 Više...
Komentira ana

Učionica aktivnog građanstva 2010.
Politika buke
Film je zaista šaljiv, ali daje vrlo ozbiljnu...
01/09/10 Više...
Komentira Mad Max

Los Caballeros na glavnom trgu
Je, u sezoni se program kroji za turiste a van...
29/08/10 Više...
Komentira Suvar

Los Caballeros na glavnom trgu
...
Koje su ovo bolesne rasprave.....kakve veze ima...
29/08/10 Više...
Komentira Autohtoni

Los Caballeros na glavnom trgu
Bas si nasao Julijana Sokolica da ti bude uzor...
28/08/10 Više...
Komentira Cici mici

Los Caballeros na glavnom trgu
:grin
26/08/10 Više...
Komentira Suvar

Los Caballeros na glavnom trgu
Mali Hrvat
Ja nisam Veliki Hrvat već Mali jer su me moji...
26/08/10 Više...
Komentira atila

Los Caballeros na glavnom trgu
Atila the Hun
Veliki Hrvate, kad smo već kod toga ja sam...
25/08/10 Više...
Komentira macmalic

Los Caballeros na glavnom trgu
Gosti na prvom mjestu
Ads slažem se u potpunosti sa tobom, gosti i ...
24/08/10 Više...
Komentira atila

Los Caballeros na glavnom trgu
Treba grad osigurati prostor gdje će svako veče...
23/08/10 Više...
Komentira 8čan

 
  © 2010 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!