Naslovnica | Kontakt
 

vinjeta
vinjeta0
  daj-pet-grey
prije_skoka
Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Centar za zdravo odrastanje
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
• Dom zdravlja Mali Lošinj
• Jedriličarski klub "Jugo"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
biologija

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Hrvatska bi kršila međunarodne obveze Ispis E-mail
Administrator   
Petak, 21 Ožujak 2008
 

Smatramo neprihvatljivom najavu Ministarstva kulture o mogućnosti smanjenja kategorije zaštite i površine Lošinjskog rezervata za dupine koji se proteže uz istočnu obalu Cresa i Lošinja.

dupini Podsjećamo da je Ministarstvo kulture u srpnju 2006. godine donijelo rješenje o preventivnoj zaštiti dijela mora uz istočne obale otoka Cresa i Lošinja u kategoriji posebnog rezervata - rezervata u moru temeljem Stručne podloge koju je izradio Državni zavod za zaštitu prirode. Posljednji uznemiravajući podaci govore da je u posljednjih petnaestak godina na predmetnom području došlo do smanjenja populacije dobrih dupina za čak 40%. Također, zbog ubijanja, onečišćenja mora, buke i prelova ribe druga vrsta dupina koja je obitavala u ovom području (obični dupin - Delphinus delphis) već je izumrla.

Posebno je potrebno naglasiti da je Vlada Uredbom o proglašenju ekološke mreže (NN109/2007) ovo područje proglasila dijelom Nacionalne ekološke mreže, a  čime je ovo područje identificirano kao kandidat za ekološku mrežu Europske unije NATURA 2000.

Smanjenjem stupnja zaštite izgubio bi se sam smisao proglašenja ovog rezervata s obzirom da kategorija koja se razmatra (Zaštićeni krajolik) ne može biti kategorija zaštite kojom se štite pojedine životinjske vrste. Također, smanjenjem tj. ukidanjem statusa zaštite Lošinjskom rezervatu za dupine Republika Hrvatska grubo bi prekršila niz prihvaćenih međunarodnih obveza koje imaju za cilj zaštitu pojedinih ugroženih životinjskih vrsta (Sporazum o zaštiti kitova u Crnom moru, Sredozemnom moru i Atlanskom oceanu - ACCOBAMS, Aneks 2 Direktive o staništima EU, Bernska, Bonnska, Barcelonska konvencija, CITES).

Smanjenjem stupnja zaštite omogućili bi se i značajni zahvati u okoliš kao što je npr. predložena gradnja marine u mjestu Nerezine do 400 vezova. Naime, buka i uznemiravanje identificirani su kao ključni faktori koji imaju negativan utjecaj na dupine, te u slučaju dodatnog, značajnog povećanja prometa ovim područjem možemo očekivati potpuno napuštanje ovog područja od strane ove kritično ugrožene zajednice dobrih dupina. Planirati gradnju takve marine unutar rezervata i u malom mjestu od svega 300 stanovnika, smatramo protivno načelima održivog razvoja i prevladavanjem pojedinačnih interesa nad interesima lokalne zajednice i interesima Republike Hrvatske u cjelini.

Istovremeno podsjećamo da smo već 2006. godine upozorili na činjenicu da Grad Mali Lošinj pokušava pomoću novog prostornog plana smanjiti stupanj zaštite Lošinjskom rezervatu dupina suprotno Rješenju Ministarstva kulture, iako je zaštićeno područje svega nekoliko mjeseci ranije proglašeno uz deklarativnu podršku te iste gradske vlasti.

Zbog svega navedenoga uputiti ćemo prosvjedno pismo svim relevantnim svjetskim institucijama i stručnjacima i upozoriti na opasnost koja prijeti prvom rezervatu za dupine na Mediteranu.

Tražimo da Ministarstvo kulture ne poduzima nikakve korake vezane uz smanjenje kategorije zaštite i površine Lošinjskog rezervata za dupine i da Uprava za zaštitu prirode Ministarstva kulture, Državni zavod za zaštitu prirode i Javna ustanova Priroda provedu otvorenu i strukturiranu javnu raspravu u kojoj će informirati sve dionike o mogućnostima provedbe mjera zaštite, te nakon provedenih konzultacija sa dionicima predlože pravilnik o mjerama zaštite i korištenja prostora zaštićenog područja.

 

EKO KOORDINACIJA UDRUGA:

Centar za zdravo odrastanje Mali Lošinj, Društvo za zaštitu životinja Mali Lošinj, Ekokvarner Cres - Lošinj, Plavi svijet Veli Lošinj, PostPesimisti Mali LošinjŽenska grupa Lošinj

Za eko koordinaciju udruga

Manuela Filipas 

Povezano:

Država na zaštiti aktivna, županija i grad spavaju
Rezervat pao u zaborav
Novi projekt: lošinjski centar za istraživanje mora
Lošinjski rezervat za dupine - od našeg najvećeg uspjeha do najvećeg razočaranja
Plastika
Dan s dupinima
Aktivnost udruge Plavi svijet
Plavi svijet obilježio desetu godišnjicu rada
Nagrada za odgovorni turizam
Reagiranje "Plavog svijeta" na dezinformacije "Novog lista"
Zaštita mora adut razvoja
Kako pronaći ravnotežu?
Jedna pravila za vani, druga za "po doma"
Naši dobri dupini ostali su bez zaštite
Neznatna zaštita dupina
Za zemlju prijatelja dupina
Održivo gospodarenje ili lokalni interesi?
Političke konotacije su nekorektne
Tko u ovoj priči ne govori istinu?
Upitnik o stavovima o zaštiti mora
Kompromis je moguć
U potrazi za optimalnim rješenjem
Dobre dupine volimo žive, ali neki ih više vole mrtve
Prugasti dupin je još u luci
Vragolasti gost
Prugasti dupin u lošinjskom zaljevu
Stručnjak za dupine
Dvolična igra: Gradska vlast protiv rezervata za dupine
Dan dupina 2008.
Cinizam, bahatost ili autizam?
Ekološka svijest se gubi
Za trajno proglašenje rezervata kod Malog Lošinja
Uz Međunarodni dan zaštite okoliša
Kazna za uznemiravanje dupina
More umire
Lošinjski rezervat u ropotarnici Vladinih nerealiziranih projekata
Dupini kraj vučjeg brloga
Destinacijski management
Povjerenstvo osporava znanstvenike
Pojedinačni ili interesi budućih generacija?
Dupini između interesnih skupina
Obveze iz Konvencije o biološkoj raznolikosti
Bilješka sa sastanka u Ministarstvu
Edukacije i informacija nikad dovoljno
Neprihvatljiva najava ministarstva
Znanje, neznanje i većina
Područja od specijalnog interesa za zaštitu
Hrvatska bi kršila međunarodne obveze
Glas građana za netaknuto more i slobodne dupine
Drugim metodama protiv rezervata
Izumire li dobri dupin
Puntarski fuoj, studeni 2007.
Za trajno proglašenje rezervata
Više od 2.000 potpisa protiv rezervata
Politikantstvo, ksenofobija i manipulacija činjenicama
Suživot čovjeka i dupina
HNS za zaštitu labudova
HSP protiv rezervata za dupine
ZERP da, rezervat ne
ACCOBAMS i peticija
Reakcija na besmislene teze novinara
Zaštita dupina na čekanju
Selektivna reagiranja
WELCOME TO THE DOLPHIN FRIENDLY COUNTRY
"Male šape" za zaštitu životinja i biljaka
Dupini i u moru i na kopnu
Lažni plakati Eko Kvarnera na otocima
Predstavka u vezi zaštite mora
Plavi svijet ne pretendira na upravljanje zaštićenim područjem
Javnost i proglašenje rezervata
Pomoć bespomoćnoj policiji
Zemlja prijatelja dupina
Rezervat dupina nije zoološki vrt
Nasipavanje uništava infralitoralne zajednice
Hrvatska, zemlja prijatelja dupina
Prijatelji životinja pozdravljaju odluku Vodnjana
Dupinarija neće biti
Dupinarija u Vodnjanu neće biti
Lošiji dani za dupine?
Deklaracija o zaštiti Jadrana
 



2298 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (89)RSS feed komentara
Komentira tupan
21-03-2008 17:52,
 
zaštita dupina
Išao sam na Crveni otok kod Rovinja i ugledao 6-7 veselih dupina. Molim eko-koordinaciju da mi točno navede kako su ti dupini zaštićeni po već potpisanim međunarodnim konvencijama. Također molim da mi se taksativno navede koju dodatnu zaštitu dobivaju naši dupini u rezervatu i kako će se pratiti pozitivan učinak zaštite na dupine. Za kraj molim primjere iz svjetske prakse.  
Zna li netko tko je imenovan u Povjerenstvo za dupine?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
21-03-2008 18:02,
 
...
Nisam ekolog al znam da dupini ne dobivaju nikakvu, pa ni dodatnu zaštitu. rezervat je stvar samo na papiru kao i mnoge druge stvari u Lijepoj našoj.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
21-03-2008 20:03,
 
...
To s rezervatom je isto kao sa ZERP-om. Vlada se klela da ne damo ZERP jer da štitimo život u moru, a kad su Slovenco i Talijani digli dreku Sanader se povukao kao posran. Isto tako svi su slavili kad je odlučeno za rezervat a onda je Lekić pokrenuo stvar i sada dreče ribari i sve stranke u Gradu na čelu s Capellijem kao i oni potplaćeni "stručnjaci" pa će Vlada ukinut rezervat. A tu neki prjete da će ubijati dupine.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lošinj
21-03-2008 21:36,
 
...
Napišite ovdje koliko će novaca dati EU za taj projekt, pa imajte obraza reći da je to radi dupina i navodne zaštite. 
 
Dali je netko izračunao koliko navaca će trebati idvajati grad Lošinj za kontrolu tog područja, koliko ja znam u proračunu nemamo ni za struju.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
21-03-2008 22:12,
 
...
Pa napiši ti koliko će EU dati novaca i kome će dati kad si tako pametan pa sve znaš. Jasno da ne znaš nego samo ubacuješ trač. A kad pitaš za račanunanje, da i ja pitam. Dali je nenetko izračunao koliko kunića zarade bi izgubili ribari kad bi se uvelo rezervat. Naime koliko bi poreza platili manje zbog izgubljene zarade ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Lik
21-03-2008 22:25,
 
Obraz
Kad bi EU dao novac za zaštitu dupina njih bi se štitilo za novac. U tome nema ničeg lošeg, jer ni komunalci ne čiste grad zato što vole čistoću nego zato što za to dobivaju novac. Isto tako oni koji su protiv rezervata i zaštite dupina ne mrze dupine nego se protive zaštiti zbog novaca. Pa sad ti imaj obraza reći da je bolje radi novca ugrožavati život u moru nego ga štititi.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ribar
22-03-2008 09:13,
 
...
Ostavite se ribara i poreza mi ga plaćamo ali nemožemo nikako plačati koliko vi možete potrošiti, mi vas financiramo a stalno nas napadate. :(
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Poreznik
22-03-2008 10:52,
 
Podatke na sunce!
Ribaru, kome ti to pišeš? Tko smo to mi koje vi ribari, kao, financirate. Ispada da samo ribari plaćaju porez, a svi drugi da žive od toga. Pa daj nam onda podatak o tome koliko su lošinjski ribari prijavili poreza za prošlu godinu pa ćemo znati tko koga financira. Naravno, ceh ribara taj podatak neće dati jer bi se vidjelo da su prihodi tako mali da manji ne mogu biti ni s rezervatom ni bez njega :p . A tada bi postalo očito da se iza ove hajke na dupine i zaštitare prirode ne kriju materijalni interesi ribara nego nekih drugih koji bi nasipavali obalu i žele da se po akvatoriju može haračiti do mile volje.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ekolog
22-03-2008 12:20,
 
promašaj
Ne razumijem i dalje razloge koji bi ribarima smetali vezano uz rezervat. Pa možda je ovo prilika da se stvarno štiti ovaj akvatorij u svakom smislu pa će domaći ribari imati od toga samo koristi a nikako štetu. Ja ne razumijem kako ih nije strah onoga što slijedi kada pristupimo EU. I ovo s ZERPom je pokazalo koliko je ozbiljna i moćna RH Vlada. I da su toliko bijesni i iracionalni. U Zagrebu živim pa sam imao priliku čuti kako su se ponašali na zadnjem sastanku. Prostački, nepristojno, nasilno. Mislim da je to nešto veće a ne strah od rezervata.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ribar
22-03-2008 13:17,
 
Podatke na sunce
Pišem za udruge potpisane ispod ovog članka a što se dupina tiče možda ih volimo i cijenimo više od vas koji ovo radite radi love, jer kad nisu donacije u pitanju nije bitno što na Unijama prijeti ekološka katastrofa i sl. Molim bez vrijeđanja pokažite da ste bar kulturni!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Macmalić
22-03-2008 13:58,
 
Konačno nešto razumno
ego ekologija je veliki biznis dragi moji, jer sve te udruge i pojedinci koji se udrugama pokrivaju uzimaju debele pare od nas ostalih koje su uvjerili da smo baš mi krivi za globalno zatopljenje itd pa nas grize savjest i ne pitamo što se s tim parama događa, a nazovi ekolozi - koje mediji izvuku iz naftalina svako malo teko toliko - jednostavno moraj proizvoditi paniku jer kako bi inače opravdali svoje postojanje? Pitajte dotične nazovigurue da li doma imaju struju, da li imaju klimu, da li se voze u autu i da li se peru u hladnoj vodi. Kome onda sole pamet? Ima puno puno stvari na samom Lošinju koje su daleko štetnije od neproglašavanja rezervata za dupine...ma kakve međunarodne obveze sve su to floskule nek mi netko navede gdje se je hrvatska međunarodno obvezala da će stvoriti rezervat za dupine i to baš u Lošinjskom akvatoriju?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Egoista
22-03-2008 14:53,
 
Egoisti svi ste isti
Ego ekologija, kaže Macmalić :) A po čemu je ego ribarstvo i druge ego aktivnosti (a one su ego zato jer se obavljaju zbog zarade a ne zbog ljubavi) bolje od toga što zoveš ego ekologija? Ja na primjer mislim da je novac uložen u očuvanje života u moru i prirode bolje i pametnije uložen od onoga za betoniranje obale i tamanjenje života u moru.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Poreznik
22-03-2008 14:58,
 
podatke na sunce
Nisam znao da je uvredljivo poštenog hrvatskog obrtnika pitati koliko plaća poreza :) Znaš ono, plaćaš porez državi koju voliš, pa da čujem koliko je voliš. I koliko tvoje zarade ugrožava zaštita dupina?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Ortak
22-03-2008 17:01,
 
Tajni partneri
Ne čudi me da su se na sastanku ponašali prostački, nepristojno, nasilno. Trebaš pogledati komentare po toj temi na ovom sajtu, čisto divljaštvo. Sasma je jasno da je to nešto veće od straha od rezervata. Radi se o gradnji marine u Nerezinama, velika lova je u pitanju pa je zato na sastanku bio i Kapeli. Mislim da ga je na sastanak poslao njegov ortak u Gradskoj vlasti Mužič da zajedno s onim nazovi stručnjacima koji pišu stručne radove po naruđbi (Gomerčić i Teskeređič) bude odvjetnik Kreši Lekiću.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
22-03-2008 17:54,
 
Podlost
Ti ljudi ne prežu od ničega pa ne čudi da su nasilni i prosti. O tome ponajbolje svjedoči ova podlost
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lošinj
22-03-2008 20:10,
 
...
Prostački,nepristojno i nasilno ajde dokažite to jer u laži su kratke noge. Ja sam čuo da su bili izuzetno pristojni, korektni i sve im je bilo argumentirano. TKO LAŽE ako ste to vi jz udruga, a po svemu sudeći jeste mislite li kad se dokaže suprotno da će vam itko više vjerovati.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
22-03-2008 20:43,
 
Prljavi igraju prljavo
Ako laže ribar ne laže vaga, kaže narod. Pa onda ti, moj dragi Lošinj izvaži pristojnost, nenasilnosti i argumente ljudi koji se služe lažnim plakatima s tri prsta da prikažu kako se za okoliš na Lošinju brinu četnici. Ne znam zašto mi pada na pamet naslov Prljavi igraju prljavo ;) I da dodam, premda nije važno: nism član ni jedne udruge, stranke ni sindikata.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira EV
22-03-2008 21:33,
 
...
Lošinju, kad kažeš da im je sve bilo argumentirano jesu li predočili podatke o tome koliko zarađuju od ribarstva na području rezervata pa da mogu pokazati koliko će zarade izgubiti? Ma sigurno jesu. Pokazali su porezne prijave :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lošinj
23-03-2008 09:46,
 
...
Kakve veze ima zarada ? da ne zarađuju nebi mogli od toga živjeti pa pretpostavljam radili bi nešto drugo ! 
 
Plakate koje spominjete ? kakve veze imaju ribari sa njima , nađite prave krivce. 
 
SRETAN USKRS svima !!
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Lero
23-03-2008 11:48,
 
ustanak protiv dupina
Plakate je proizvela ekipa koja je naručila i platila ekspertizu protiv rezervata i podbola ribarske vođe na ustanak protiv dupina :) Znači, ima veze.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
23-03-2008 15:14,
 
Odgovor lošinju
Zarada je u ovoj priči o dupinima jedino važna. Ribari traže ukidanje rezervata jer da će izbog njega izgubiti zaradu. Napadaju na udruge jer da podupiru rezervat zbog zarade. Kako god okreneš, zarada pa zarada... 
E pa sad pričajmo o zaradi. Ugostitelji u EU (Italija, Slovenija, Francuska itd) se bune jer da zbog zabrane pušenja u lokalima gube 20 do 30 posto prihoda. Ali oni ne pričaju o tome onako napamet i općenito nego dokazuju podatcima koje se može provjeriti kod poreznih vlasti. Pa se ja pitam zašto i lošinjski ribari odnosno njihova komora ne izlože podatke koliko zaradjuju i procijeni smanjenje zbog rezervata pa onda zahtjeva da im to država nadoknadi ako ne ukine rezervat. Umjesto toga oni kao mala djeca samo cvile da se država brine za dupine a "otočni čovik neka krepa". Ali oni o podacima neće pa neće. Pitam se zašto ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira NEMO
23-03-2008 16:02,
 
rezervat
I ponovo isto. Kako mogu ribari biti ugroženi rezervatom? Može li netko ribu ograditi, zagraditi isto kao i dupine. I zašto nebi lovili , oni u tom akvatoriju? Tko kaže da neće? Tko im prodaje i podvaljuje takve laži? Pa i da se svojim barbarstvom npr.izbore da ne bude rezervata. Što, biti će bogatiji? Veće face? Pa pojedinih će se sramiti njihova djeca. A pogotovo ovi nabrijani kvaziintelektualni ribari, nije mi jasno što oni tu traže. I kažete da nisu bili na satanku nepristojni. Jesu jer njihova pozicija nije pozicija pregovaranja ili želje da naprave najbolje za sebe i ostale ribare i općenito stanovništvo, već borba, konflikt, primitivizam koji odavno uključuje nacionalizam i ostale diskvalifikacije. A ono o marini je tek budalaština. Kako bi njima bilo stalo da bude marina. Što bi ribari dobili marinom?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira zviždač
23-03-2008 16:18,
 
uglednici
"Na sastanku u Ministarstvu kulture nazočni su bili predstavnici Ministarstva - državni tajnici Zoran Šikić i Jasen Mesić sa suradnicima, gradonačelnik Malog Lošinja Gari Capelli, prof. dr. Hrvoje Gomerčić sa Veterinarskog fakulteta u Zagrebu, dr. sc. Emin Teskeredžić s Insituta Ruđer Bošković u Zagrebu, predstavnici ribara - Tonči Božanić, Ivan Fabijanić, Igor Manzoni, Stipe Nedoklan, Ivica Krstaš i Marijan Mataković, predstavnice Državnog zavoda za zaštitu prirode, ravnateljica Javne ustanove Priroda za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Primorsko-goranske županije Sonja Šišić te predstavnici udruga Plavi svijet i Prijatelji životinja." 
Sada mi recite koga ti ljudi predstavljaju Na jednoj strani tko je Gomerčić, a dalje koga predstavlja vrli skup zvani "predstavnici ribara". Bukači, agresivci...Misle rješavati svoje interese silom, galamom. Nije mi jasno zašto na to pristaje Capelli.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Luka
23-03-2008 16:45,
 
Tuđim ... po koprivama
Dobro pitanje, NEMO: Što bi ribari dobili marinom? Baš ništa. Ali dobće Cresencio Lekić i njegovi kompići i zato su u akciju uključeni ribari preko njihovih predstavnika da se kako narod kaže "tuđim k.... mlati po koprivama". Kad ovaj fortunal prođe i vlada si posere u vlastita usta kao sa zerpom ribari će vidjeti da su ih Lekić i njihovi cehovcki vođe iskoristili za tuđi interes betonizacije obale i zagađivanja mora od kojega žive.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Ex - um
23-03-2008 16:47,
 
indijanci
Čitam prepisku i pomislih. Možda ribari polaze od ideje da ih moćnik, korporacija, razni ini pod krinkom ekologa i sl. žele upropastiti, iskorjeniti kao indijance njihovi osvajači. Možda je u pitanju plemeniti cilj a ne goli interes. Malo mi je teško povjerovati iako želim. Oni su prvi pokrenuli priču o novcu, plaćenicima pa se vodim onom "svaki ludi po sebi sudi". Pomozite mi da riješim svoju dilemu?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Čeper
23-03-2008 17:42,
 
Plemeniti cilj
Je, oni su prvi pokrenuli priču o novcu, ali kad ih pitaš koliko je to novca prema poreznim prijavama, ni da bi ;) Pa si i ja mislim da je u piatanju plemeniti cilj izgradnje marine, betoniranja nerezinskih plaža i nasipavanja obale.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Ribar
24-03-2008 08:31,
 
toliko o novcu
Naše porezne prijave su u poreznoj upravi , a vaše???
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Xman
24-03-2008 10:31,
 
Demagogija umjesto brojki
Rasprava o ovoj temi je postala komična otkako je netko postavio pitanje, "Ljudi, pa o kolikoj potencijalnoj šteti za ribare zbog rezervata uopće govorimo?". Dakako, da bi se o tome moglo raspravljati trebalo bi prvo znati kolika je uopće korist od ribolova u tom području, a jedini relevantan podatak o tome bio bi zbir prijavljenog poreza na dohodak od ribolova. Dakle, ribarski vođe koji su bili na sastanku u ministarstvu trebali su predočiti podatak da su ribari prijavili xxxxx kuna poreza za 2007. godinu, te da procjenjuju kako će zbog uvođenja ograničenja u rezervatu morati prijaviti yyyyy kuna manji dohodak. Da li su to učinili ili su pričali samo o zlim udrugama, srpskim, engleskim, slovenskim, talijanskim i inim tuđinskim interesima, o svojim zaslugama iz domovinskog rata, tradiciji i svojoj djedovini zaista ne znam, ali sudeći po tome što su iznosili u medijima čisto sumnjam. Ako je novac uopće spominjan, bilo je to zato da se opanjka udruge kako se za zaštitu dupina zalažu zbog novca, ali iznos novca koji oni zarađuju i mogao bi biti smanjen zabog rezervata sigurno nije spominjan. Kladio bih se da se u ime ribara pričala gorespomenuta demagoška priča, a ona dva navodna stručnjaka koji rade za projekt nerezinske marine su ponovila šašavu teoriju kako su dupini svugdje na Jadranu jednako ugroženi, pa ih ne treba štititi samo oko Lošinja nego svugdje, te da stoga treba ukinuti odluku o Lošinjskom rezervatu. Ovakvu nesuvislost može izreći samo stručnjak koji znanstvene radove pravi po naruđbi. Nešto mi govori da je Cappeli na tom sastanku bio samo statist koji je kao saborski zastupnik trebao dati važnost i težinu sastanku kojem krajnji cilj nisu interesi ribara nego investitora u marinu u skladu s prijedlogom gradskog prostornog plana koji se "sudara" s ograničenjim u vezi s redom u rezervatu. 
 
Na ovaj komentar me potaknula sasvim bezvezna poruka Ribara da su "naše porezne prijave u poreznoj upravi" i pitanje "a vaše?" Dakako da su u poreznoj upravi, ali to nije bilo pitanje. Pitanje je bilo na koji iznos dohotka su podnesene da bi se znalo o kojem je novcu riječ. Dakle, Ribar je odgovorio na pitanje koje nitko nije postavio, što je još jedan primjer izbjegavanja teme. Pitanje "a vaše?" je naprosto glupavo. Zna se kome se podnose: poreznoj upravi, a ne policijskoj postaji, radio Jadranki ili Župnom uredu :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira SuvarAM
24-03-2008 16:03,
 
...
Da, ja mislim da bi ribari trebali reci koliku bi novcanu stetu imali i koliko bi godisnje novaca izgubili da vise u rezervatu nemogu loviti i postaviti uvjet drzavi da im nadoknadi stetu. I vjerujem da bi im tu stetu drzava godisnje isplacivala,cvrsto u to vjerujem, sljedeci dokazi su me uvjerili u to: uistinu; drzava je zastitila cijene plavog dizela na 3,5 kn i obecala da ce im isplatiti razliku ukoliko dodje do povecanja cijene (istina?), isto kao sto se pobrinula da cijena benzina ne prijedje 8 kn (istina?), isto kao sto se pobrinula da na snazi ostane ZERP(istina?)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Njonjo
24-03-2008 16:06,
 
...
Slazem se sa suvarom,sto drzava obeca to i ostvari i ne sumljam da bi im nebi nadoknadili stetu :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira tonci
24-03-2008 16:12,
 
hm
Nabijem vas ja plave samo da vas se docepam,odite na dravu proucavati stuke. S vama najbolje ne raspravljati nista,uvijek ste u pravu i ne priznajete nicije misljenje. tko se zadnji smije najsladje se smije. ode vama rezervat
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira emil
24-03-2008 16:23,
 
...
Zle udruge, ima ih posvuda :(
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
24-03-2008 17:29,
 
Zanimljivo!
Suvar kaze da i on misli da bi ribari trebali reci koliku bi novcanu stetu imali i koliko bi godisnje novaca izgubili da vise u rezervatu nemogu loviti. Ali zanimljivo je da ne kaže da bi trebali reci i koliko zaradjuju dok rezervata nema. Pa da se vidi razlika :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira SuvarAM
24-03-2008 17:37,
 
...
Ne stari moj gostu,imas krivo ,nek oni pokazu koliko sad zaradjuju pa nek im drzava isplacuje godisnje koliko su zaradjivali.Jelte?Al vrati se jos jednom na onaj moj gore post pa mi odgovori na sve. Jer ja VJERUJEM SVE STO NAM POLITICARI OBECAJU
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
24-03-2008 18:18,
 
...
A tko to "oni" da pokažu koliko zarađuju i zasto? Mislio sa da ribari traže ukidanje rezervata jer da bi imali gubitke, pa ako je tako neka prvo kažu koliko zarađuju bez rezervata. Nemam se ja što vraćati temi o obecanjima politicara koju nisam ni otvorio nego se ti vrati ti temi sdasnjih zarada.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Suvar AM
24-03-2008 18:53,
 
...
Ma pisss off
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lošinj
24-03-2008 19:36,
 
pustite nas da živimo
Nisu samo u pitanju ribari već kompletno gospodarstvo otoka kao i svih susjednih otoka koji su se već izjasnili protiv rezervata. 
 
Bolje bi vam bilo da počmete poštivati otočke ljude . 
 
Kad ste već toliko stručni u svemu napravite stručnu podlogu o posljedicama rezervata .
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
24-03-2008 19:55,
 
...
He, he ... Sada i piss off samo da se ne spominje čista računica :) I nisam znao da pitati za iznos ugroženih prihoda znači nepoštivanje otočkih ljudi. Nisam stručan za pravljenje stručnih podloga al znam kao i svi da o izgubljenoj zaradi ne možeš govoriti ako ne navedeš koliko kuna je u pitanju.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira SuvarAM
24-03-2008 20:14,
 
...
ti se drzis samo onoga sto tebi odgovara,jel znas onu pjesmu od TBF-a "odjeb je lansiran" e tu ti pjesmu posvecujem. JER FRFLJAS O ONOME STO TI ODGOVARA,a ono sto ti ne pase to preskaces.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
24-03-2008 20:58,
 
...
Pa ti preskačeš ono što ti ne paše, a ne ja. Ja samo kažem da štetu treba izraziti u novcu. Na pr. ako poskupi gorivo taksist kaže: zarađivao sam 10 kuna po km, a sada zbog skupljeg goriva zaradjujem 8. Ista stvar je s ribarenjem: zaradjivali smo ove godine tolko, a ako se uvede rezervat da ne smijemo ribariti zaradjivat cemo toliko manje. U čemu je problem da se to kaže? Ne paše ti, jel tako :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira otočanin
24-03-2008 23:17,
 
izdajnici Hrvatskog naroda
Gospodine Draško opet ista priča i opet ćete reći kako s ovim nemate veze vi i vaša Bojana. 
Dragi moji od sad pa nadalje znajte da niste dobrodošli u M. Lošinju te da ćemo iskoristiti sva sredstva da vas odavdje potjeramo tražit ćemo reviziju financiranja svih udruga koje potkopavaju život na ovom području i do daljnjeg ćemo zahtijevati blokadu isplate sredstava te korištenje istih također i prostore koje koristite oni su vlasništvo naroda koji radi i umire za ove krajeve a vi niste ništa drugo nego destruktivni tipovi koji nam ugrožavate život smatrajte se opozvanima. A ako gradska vlast ne bude poslušala narod onda će oni biti opozvani. 
Ovo više nije rasprava ovo je obečanje hrvata koji su krvarili za ovo more i za ovu zemlju i probajte krenuti na to baš me zanima imate li muda za to a svi vaši jataci jasno znaju tko smo mi i slobodno nam se mogu obratiti na ulici licem u lice te nam tamo objasniti tu njihovu tezu o ekologiji, i pokazati svoje lice tko su i što su vidimo se uskoro na području gdje neće biti interneta nego čovjek na čovjeka. 
Pa čemo tadvidjeti tko je uistinu čovjek od ovog kraja. 
I još jednom vam kažem draško sve granice ste prešli i ne želimo vas ovdje prestanite dolaziti jer ćemo morati osnovati rezervat protiv vas. Ne izazivajte nas.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Pasquale
25-03-2008 11:33,
 
...
Otočane, jel to tvoja uskršnja poruka (poslanica) mira, ljubavi, praštanja itd. :?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ribar
25-03-2008 12:17,
 
reci Psguale
Ti što stalno mijenjaš nikove kako živjeti u miru i u ljubavi sa nekim tko ti zagorčava život !!! ???
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira lik
25-03-2008 17:33,
 
baš svašta
Šta život mu zagorčavaju zaštitom prirode??? Baš svašta :) :) :) Ma ovo što piše otočanin treba prijaviti policiji. Ili u Dom zdravlja ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira njonjn
25-03-2008 19:53,
 
...
neznaju cime se igraju :?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Otočanin
26-03-2008 08:17,
 
Jedino rješenje
Nazivaju nas lopovima i ubojicama dupina, nazivaju nas štetočinama za prirodu i ljudima nižeg reda jer nemamo pravo glasa u odlučivanju o našem kraju. 
A kad iz nas progovori govor mržnje onda nas nazivaju i nacionalistima i da ne kažem što još, a sve su učinili da nas nisu pitali i sad se čude što ih ne možemo smisliti. 
Draga gospodo ekolozi sve ste granice prešli i nećemo više tolerirati vašu "TIHU SILU" koju provodite nad nama nas nazivate Bukačima a ja kažem da je to vapaj u pomoć da je to vapaj ranjenika koji više nema što izgubiti pa vi razmislite kako će postupati onaj koji nema što izgubiti. 
Dragi moji europljani vi ste nas okupirali a ne pozvali u savez zato vam sad još u miru kažemo ne ali podsjećam vas ranili ste nas i za to tražimo ispriku i zadovoljštinu koja se sastoji u tomu da se hitno uključite u sanaciju štete. 
Ako niste na to spremni onda ponavljam OPOZVANI STE. Niste više bitni. 
I da to je moja Uskršnja poruka Isus kaže "Zlo imenuj i otjeraj od sebe". Nemojte misliti da su krščani rezervirani jedino za praštanje.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ekolog
26-03-2008 10:55,
 
komentar
Čini mi se da je ovaj netko tko se predstavlja Otočanin je netko tko se otvoreno ruga ribarima prikazujući ih primitivcima, divljacima...Zato skinite to s stranice. Jer mislim da je Fabijanićevo ponašanje uvredljivo i za ribare i za turističke djelatnike i ostale otočane. Umislio si seljak da je važna ličnost..
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Xman
26-03-2008 11:17,
 
Pjesništvo
Hajde Otočanine, smanji doživljaj. Nitko ne naziva ribare ubojicama dupina nego si je netko uzeo pravo da u ime ribara prijeti dinamitom i pokoljem dupina. Osobno vjerujem da se velikoj većini lošinjskih ribara od takvih prijetnji diže kosa na glavi i da ih je sram zbog fakina iz vlastitih redova. 
 
Svoje riječi sam nazvaš govorom mržnje i predstavljaš se kao govornik u ime zajednice lošinjskih ribara. Volio bih znati otkud ti to pravo, a ako su te kolege zaista odredili za govornika tvoje i njihove mržnje, lijepo napiši svoje ime i prezime i ne krij se iza nadimka. 
 
Budući da si sam napisao da iz tebe govori mržnja, daješ mi pravo zaključiti da iz tebe ne govori ljudski razum i da si stoga nepristupačan svakom argumentu. Ako je tome tako, to je tvoja privatna stvar, ali nemaš pravo svoju nerazumnost pripisivati i drugima. Osobno vjerujem da većinu lošinjskih ribara čine razumni ljudi. 
 
Svu svoju mržnju uperio si na ekologe, a odluku o rezervatu nisu donijeli ekolozi nego država. Tu odluku ne mogu ni povući ekolozi (jer je nisu ni donijeli) nego je povući može samo onaj tko ju je donio, dakle država. Hoće li to učiniti? Ne znam, ali znam da su za takvo što potrebni argumenti s obe strane. Oprosti, Lošinjenu, ali tvoj argument " hrvata koji su krvarili za ovo more i za ovu zemlju" može biti i argument za održanje rezervata. Hrvatsko more i briga za život u njemu pripadaju svim građanima Hrvatske, a za nju i njeno more nisu krvarili samo Lošinjani nego i Istrijani, Slavonci, Purgeri, Međimurci, Dalmatinci ... Mnogi od njih žele sačuvati Jadran. 
 
Treba li zaštititi život u moru, a među njima i dupine? Moje je mišljenje da treba, ali tko sam ja da me se sluša! Na to pitanje mora odgovoriti državna vlast koja mora izvagati sve ZA i PROTIV. Tu ne može nadvladati samo interes jednih nasuprot drugima već se mora naći kompromis. Međutim, ljudi koji istupaju u ime lošinjskih ribara stalno pokazuju da nisu spremni ni na kakav kompromis i dogovor, nego inzistiraju na ukidanju odluke o zaštiti. 
 
Nasuprot neporecivoj činjenici da je jedna vrsta dupina već istrijebljena i da se smanjuje broj dupina preostale vrste stoje zahtjevi ribarskih vođa da država odustane od njihove zaštite. Krivnja ekologa je u tome što ukazuju na tu činjenicu, a odgovornost ribarskih vođa (i onih koji ih podstiču) što traže da se ta činjenica zanemari. Dakako, o tome mora i može prosuđivati i odlučiti samo državna vlast. 
 
Svaki oblik zaštite prirode ima svoju cijenu, ali ona donosi i korist. Do sada ih nitko nije izložio na jedini način koji omogućuje sagledavanje problema, a to su brojke. Lošinjanin kaže da je njegova poruka na ovom sajtu "vapaj u pomoć" i "vapaj ranjenika koji više nema što izgubiti" i poziva: "Razmislite kako će postupati onaj koji nema što izgubiti." 
 
Dragi Lošinjanu, okani se pjesništva i navedi koliko kilograma ulova imaš godišnje na prostoru predviđenom za rezervat i koliko je to kuna u prijavi za porez na dohodak, pa ćemo znati koliki bi bio gubitak kad bi ti bilo potpuno zabranjeno loviti u rezervatu. Sve drugo spada u birtijsko naklapanje. 
 
Usput, ne znam kome si uputio poruku "opozvani ste" ali znam da se nikoga ne može opozvati anonimnom porukom na jednom web sajtu :)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Euro
26-03-2008 15:38,
 
ŠTO JE ZLO?
Osoba koja se predstavlja kao Lošinjan ne sramoti samo ribare nego i kršćane. Bez imalo stida kao svoju Uskršnja poruku navodi Isusove riječi "Zlo imenuj i otjeraj od sebe", a sebi uzima pravo da Zlom proglasi zaštitu čovjekova okoliša. Siguran sam da Isus pod Zlom nije mislio na očuvanje Bogom dane prirode i Božjih bića te da danas blagonaklono gleda na napore da se Svijet očuva od katastrofe koja prijeti zbog bezumne pljačke i zagađenja cijelog planeta. Lošinjanin se time pridružio svima onima koji Isusove riječi tumače kako odgovara njihovim sebičnim interesima i iskrivljavaju Isusov nauk da opravdaju zlo koje sami čine. Povijest je puna primjera da su Zlom neki ljudi nazivali one koji im smetaju kako bi imali "Božje" opravdanje da ga "otjeraju od sebe". Sve su to primjeri zločina počinjenih u ime Boga, a čine se i danas (terorizam). 
 
Čuvanje prirode i božjih bića nije Zlo. Zlo je uništavanje prirode za šaku Eura.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ribar
26-03-2008 18:12,
 
...
A UNIŠTAVANJE LJUDI KOJI RADE U TOM PODRUČJU TO NE SPOMINJETE samo laprdate gluposti recite kako čete vi zaštiti te jadne dupine, samo im smetate dok se vozikate među njima i slikate ih, a govorite da im ribari smetaju ???? :? :?  
 
Napišize koliko će EU dati za ovaj projekt pa onda možemo o novcima ,zaradi i poreznim prijavama. 
 
ne treba ubijati dupine tu se slažemo.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
26-03-2008 18:46,
 
...
A kako se uništavaju ljudi koji rade u tom području, moliću ljepo??? Love kao i talijani u Zerpu :) A po pitanju zarade od ribarenja i opet ni da bi, nego neka neko navede koliko će dati EU. Opet kažem treba prvo reći koliko se prijavilo zarade bez rezervata i procijeni kolika bi bila šteta, a onda tražiti novce od države i EU. Tako to ide i nikako drugačije ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ribar
27-03-2008 08:30,
 
ne pravi se lud
zna se koliko će EU donirati za ovaj projekt , pitanje je samo kome će to završiti u đepu , a sa zaradama ribara to nema nikakve veze. 
 
odgovori na pitanje kako vi to štitite dupine ne okreći temu jer nemamo šta komentirati??
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
27-03-2008 10:30,
 
Ako se zna napiši
Pa ako se zna koliko će donirati EU napiši. Ja recimo ne znam. A ako ne napišeš znači da ne znaš ni ti nego se praviš pametan i okrećeš na druge teme samo da se ne govori o zaradi od ribolova. A to kako MI štitimo dupine ne znam jer ja nisam MI :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Bojana Genov
27-03-2008 11:23,
 
Odgovor Otočaninu
Gospodine Otočanin, 
 
tema ove rasprave, u koju ste Vi uveli govor mržnje, ksenofobične izjave i prijetnje, jest zaštićeni rezervat u moru.  
Budući da se u svojemu pismu obraćate iz MI pozicije, dakle zastupajući još nekoga osim Vas samih, smatram potrebnim odgovoriti Vama i onima koje reprezentirate. 
 
Za zaštićeni rezervat u moru govori nekoliko neoborivih činjenica:  
• Ujedinjeni narodi su poslali izraze zabrinutosti za mora kojima prijeti ozbiljno smanjenje ribljeg fonda, spominjući posebice Jadransko more kao jedno od ugroženijih; 
• Većina vrsta dupina su u Jadranskom moru izumrla, bez obzira na vjerovanje stanovnika uz more da je more nepresušni izvor zarade i obilja, kojega je nemoguće iscrpsti; 
• Svi se istraživači slažu u tome da je i dobri dupin ugrožena vrsta, te je stoga i proglašen od strane nadležnih hrvatskih institucija zaštićenom vrstom;  
• Vijeće Europe je sačinilo listu područja od specijalnog interesa za zaštitu, među njima upravo ovo područje, što bismo mogli promatrati sa zadovoljstvom i sa malo gospodarske promućurnosti, koja uz zaštićena područja uobičajeno veže dobru zaradu. 
• Znanstvene institucije hrvatske države, koje su godinama proučavale ovo područje složile su se i poduprle zaštitu upravo ovog područja 
 
 
Protiv zaštićenog rezervata u moru govori sljedeće: 
• Tvrdi se da ovo područje nije ni po čemu posebno (osim što je, zahvaljujući Plavom svijetu, istraženo više od drugih); 
• Vaše vjerovanje da će uvođenje mjera zaštite u zaštićeni rezervat na moru smanjiti mogućnost zarade za ribare, mada nitko nikada nije rekao niti predložio da se zabrani ribolov za domicilno stanovništvo. 
 
Mada je na ove tanke argumente više puta odgovoreno, ponovit ću ih: 
Budući da je u ovom trenutku mogućnost zaštite cijelog Jadrana daleko (što bi bilo izvrsno i što predlaže Gomerčić), bolje je zaštititi dio, nego ništa; 
 
Budući da nikada nije bilo govora o zabrani ribolova u zaštićenom rezervatu u moru, logični je zaključak da ribarima – onima koji se glasno bune protiv uvođenja reda u rezervat – smeta upravo uvođenje reda te mogućnost kontrole njihova poslovanja i prihoda. Doimlje se da ribari brane nered i bezakonje, a ne svoje pravo na ribolov, jer im ono uopće i nije ugroženo. 
 
Kao građanka sklonija sam povjerovati ekspertizi hrvatskih znanstvenih udruga i institucija, Europske unije i Ujedinjenih naroda, nego Vašem vlasničkom odnosu prema zajedničkom moru. 
 
Sviđalo se to Vama ili ne, more je zajednički resurs, pripada svima, pa i susjednim državama, a ne samo Vama i Vama nemilim sugrađanima i sugrađankama. Stoga nećete imati nikakve koristi od toga da bilo koga pokušate istjerati iz grada, jer se Republika Hrvatska mora povinovati pravilima jače, bogatije i priznajmo, civiliziranije Europe. Svojatanje javnih dobara i uništavanje zajedničkih resursa više u Europi nije prolazno, pa makar bilo ukrašeno busanjem u hrvatska prsa i nacionalne interese. 
 
Isto tako u Europi ne prolaze Vaši stavovi i pristojna bi ih se zajednica stidjela i od njih ogradila, naročito kada ih plasirate upotrebljavajući zajednicu MI i sakriveni aninimnošću pseudonima prijetite svojim sugrađanima.  
Kao što je moje pravo da iznosim svoje mišljenje o javnom dobru kao što je more, Vaše je pravo kao građanina da preispitujete potrošnju društvenih resursa kao što su proračunska sredstva i poslovni prostori. To možete učiniti obraćajući se financijerima da pojačaju kontrolu u slučaju sumnje na nenamjensko trošenje sredstava, u slučaju sumnje na nezakonitosti možete se obratiti nadležnim poreznim organima. Isto je tako Vaše pravo da se pitate služi li prostor koji pripada zajednici svojoj svrsi i na dobrobit zajednice.  
Sve preko toga, Vaše prijetnje protjerivanjem koje ste uputili, kao i prijetnje opozivanjem vlasti, su napad na ustavne vrijednosti ove države na koju se pozivate. Tvrdnje da netko javnim novcem i u javnom prostoru potkopava i ugrožava život su, sve dok se ne potkrijepe činjenicama, kleveta i djelo opisano u Kaznenom zakonu. 
 
Vaše tumačenje domoljublja je jeftina i staromodna roba. Ne gurajte nikome pod nos da ste krvarili za ovo more i ovaj kraj. To Vam ne daje ništa više prava no drugima, a naročito ne pravo da unosite nered, zagovarate bezakonje i širite mržnju. To nisu otočne vrednote niti otočki način. Domoljublje se pokazuje brigom za zajednički interes, za okoliš, za poštivanje pravila, za ulazak u zajednicu europskih naroda, za budućnost djece i njihovu mogućnost da i oni imaju dobrobit od života uz more. 
 
Pobrkali ste lončiće pozivajući me da vam se obratim na ulici. To je veoma hrabro, budući da se niste potpisali. Ali vjerujem da Vi poznajete mene, kad ste mi se tako javno obratili, pa ja pozivam Vas da mi se obratite na ulici, veoma sam zainteresirana kako ćete mi to pokazati «tko je uistinu čovjek od ovog kraja».
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ekolog
27-03-2008 11:35,
 
svoj na svome
Meni ribarske prijetne izazivaju tugu jer ih se beskrupulozno manipulira. A krv i tlo na koje se pozivaju stvarno je potrošena roba. Pogotovo što svi zanamo da ih država zanima kao ...kada na crno prodaju sve što izlove i briga ih za poreze i tlo za koje su krvarili. Gluposti i gluposti. Čak i da znaju da je svaka mogućnost zaštite mora dobra i korisna istrajali bi zbog jala, da li hrvatskoh ili otočkog????
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Squalo
27-03-2008 11:45,
 
Ja ne želim biti "mi"
Ljudi moji, pa kako se mi to svijetu predstavljamo! Ovaj "otočanin" stvarno je nabrijan... Pa daj "otočanine" pruži neki argument, uključi se u raspravu, reci koju pametnu. Floskule tipa "ovo je obečanje hrvata koji su krvarili za ovo more i za ovu zemlju " i slično su stvarno floskule. Uostalom, kako znaš da i drugi koji su "krvarili" nisu za rezervat? Ja evo npr. živim ovdje od kad sam se rodio i podupirem ideju osnivanja rezervata. Moj otac sudjelovao je u Domovinskom ratu i krvario, i on je za rezervat. I moja mama i moja sestra. I neki moji prijatelji. I neki tatini prijatelji koji su krvarili u ratu. I ja mislim da je rezervat ok. Govoriti u množini, sakrivati se iza pseudonima i predstavljati svoje mišljenje kao mišljenje svih "nas" način je komuniciranja onog tko nema argumente. Zato, lijepo vas molim nemojte govoriti u množini jer ja eto ne podržavam vašu priču.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ajme meni
27-03-2008 12:30,
 
ajme meni
Sgualo sad ćeš ti čut svoje. Biće "znamo mi ko ste vi" koji ste za rezervat. Vi ste srbi, komunjare jugosloveni protiv kojih smo "mi" krvarili. Ajme meni s kim živimo :cry
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira P. T.
27-03-2008 14:18,
 
radnici i seljaci
Ovo postaje vrlo nelogično argumentiranje. Gdje i od koga su ribari ugroženi? Mogu biti samo od krupnog kapitala i nemilosrdne borbe za profiti. Tu oni kao i ostali radnici, poljoprivrednici, obrtnici u Hrvatskoj gube i to dalekosežno. Mogu oni svoj iracionalni bjes prazniti na jugoslavenima i ostalima koje prozivaju ali kapitalistička Hrvatska za njih je najteža i najgora opcija. Osim za pojedince. I poznajući ljude jer imam dugogodišnje iskustvo rada s ljudima znam da ova priča nema veze s rezervatom već je vapaj marginalnih, neuspješnih ( možda financijski i profesionalno) ljudi koji su zaglavili na otoku kao ribari, a odgajani kao nacionalisti pa s time da se osjećaju uvijek ugroženo od druge nacije jer je to bio najefikasniji način kako ih tjerati da viču gluposti, bore se za sveto tlo i ostale jadi i buncanja gubitnika. Jer da je priča o rezervatu imalo racionalna pa još u kontekstu aktualnih događaja oko ZERPa logika bi bila da svoj bijes i nezadovoljstvo upute na talijane pa i slovence. Za talijane su bili uvijek ljudi drugog reda pa u konačnosti za slovence i to povijest pokazuje. Njima u sred njihovih gradova i sla na svetom tlu hrvatskom govore talijanski , pokazuje matična država i dalje pretenzije prema hrvatskoj i njima je svejedno. Oni se pjene ne jugoslavene i komuniste. Uviđate li svu besmislenost svojih argumenata?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira otočanin
29-03-2008 15:04,
 
Bojanče
Draga bojana vi ste ona koja unosi razdor među građane Lošinja i vi to dobro znate i nebrinite se dolazi dan obraćanja vama i onima koji potkopavaju temelje življenja na ovim otocima. 
Nemojte misliti da ćete biti mimoiđeni, jer građani lošinjka plačaju ovu pljuvačnicu ovdje koju ste vi plasirali na internet i pitam se imate li uopće pravo kao udruga ponašati sxe kao javno glasilo. 
prozivate sve i svakog i ubrzo ćemo se vidjeti oči u oči ali na sudu jer vi ste ovdje skupili materijala za jednu jaku tužbu nas građana kojima ste ovakovim djelovanjem uništili poslove i reputaciju i na kraju ako hočete i zdravlje, pa sa svom tom klevetom nije nam drugo preostalo nego opoziv. dakle to će se i dogoditi.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira ajme meni
29-03-2008 15:47,
 
buncanje
Razdor među građane, potkopavanje temelja življenja na ovim otocima, uništavanje zdravlja poslova i reputacije, kleveta ... Otočanine daj pojasni jesili to sam smislio ili ti je neko pomogao. Zvuči kao nešto iz Partijskog komiteta. :) A hoćeš li opozvati i Slovence i Talijane zbog ZERP-a i tužiti P.T. jer da je to buncanje gubitnika?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Dvorska luda
29-03-2008 16:14,
 
OPOZIV???
Otočanin bi opozivao. Kako može opozvati onoga koga nije birao? Kako može opozvati nečije pravo da slobodno piše i govori? Kako može opozvati nečije pravo koje stječe kao slobodni građanin Republike Hrvatske? 
 
Izgleda da Otočanin prijeti opozivom sa spiska stanoviništva :(
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
29-03-2008 16:20,
 
...
Tu se već prijetilo i opozivom dupina. Pomoću dinamita. ja Mislim da je ovo za prijavu Policiji.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira stručni savjetnik
29-03-2008 16:36,
 
Rezervat
Koliko je meni poznato, a imam konrakt s međunarodnim institucijama po prirodi svog posla, problem rezervata je dignut na malo više razine od prepucavanja lokalnih aktera. Prema mojim saznanjima stupanj zaštite se neće i ne može smanjivati i ova priča je isprazna i nema smisla jer prolazi dragocjeno vrijeme u potpuno namještenom, nepotrebnom i upitnom sukobu. Također mi je dostupna informacija o zaključcima sastanka i gospodin Fabijanić u medijima širi lažne izjave vezano sastanak I donesene zaključke u Ministarstvu kulture. Bude li zainteresiranih moguće je i to predočiti javnosti. U priču o zaštiti mora odnosno danas rezervatu sam uključen već dugi niz godina . Osamdesetih sam bio član tima koji je radio studiju na ovom prostoru koja je bila financirana od Svjetske banke i nikada nije bilo pitanje ugrožavanja otočana i njihovog života. Ovakav pristup problemu koji su nametnuli lokalni ribari ( rečeno mi je samo nekoliko) je potpuno promašen. Također je izmišljena i proizvoljna priča koju je donio neki dan u jednim dnevnim novinama , gospodin ispred brodara navodeći sukob dva zakona: Zakon o zaštiti prirode i Zakon o pomorskom prometu s rezervatom. Čovijek očito nije pravnik i stvarno na onakve i pristup pravnom problemu izjave ne treba trošiti vrijeme. Danas su u priču uključeni ljudi koji s stručnim znanjem o ekologiji, biologiji i dr. namaju puno znanja i ova diskusija koju povremeno pratim je bespotrebna.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira schrenk
29-03-2008 16:44,
 
praštanje i suosjećanje za Otočanina
hnZslNemojte biti prestrogi prema Otočaninu. Ne vjerujem da se radi o mogućnosti pokazivanja više hrabrosti i agresije no što je ova izražena slabo pismenim urlicima na mediju koji omogućuje anonimnost.  
Pisma Otočanina pokazuju da je on jedno jadno i životom pregaženo stvorenje. U njegovom pismu prepoznajem neobrazovanost, nepismenost, životno gubitništvo i nemogućnost artikulacije vlastitih interesa i potreba na pristojan i društveno prihvatljiv način. 
Psihološki profil ove osobe pokazuje kukavno stvorenje sa dna društvene ljestvice - većina ribara nisu toliko neobrazovani i neartikulirani - pa pokažite malo samilosti i suosjećanja.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Plavi cvijet
29-03-2008 17:16,
 
Eeeee, moj...
E moj Ive pao ti na najniže grane kada se kao otočanin obraćaš sa Bojanče...Gdje ti je mrvica ponosa ičli muškosti da se predstaviš pravim imenom. Ive, Ive...
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Gaudent
29-03-2008 17:23,
 
Zmije na otoku
E pa isprvo sam mislio da je otočan glup jer misli da može opozvati nekog koga nisi izabrao ili imenovao a sada i ja mislim da je opasan. A još i kukavica jer piše anonimno. Takvi su najopasniji, podmukli kao zmije.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Bingo
29-03-2008 17:45,
 
lanski snjeg
Stručni savjetniče, samo neupućenom u lokalne odnose i interese može se činiti da se tu radi o interesu ribara. Potezanje priče o otimanju kruha ribarima služi sasvim drugom cilju, a taj je u svezi s planovima gradnje tj proširenja marine u Nerezinama, planovima koje bi zaštita dupina mogla ugroziti vezano za nasipavanje obale, čistoču mora, buku motora i tsl. Investitorima je do ribara stalo kao do lanjskog snjega. Kampanja se vodi i kordinira iz jednog središta. Iz njega idu instrukcije a možda i novci ribarskim predstavnicima šta da govore, kao i predst. malih brodara, pokrenut je i lošinjski HNS kojim iz "sjene" upravlja zna se tko pa je Vodanović održao tiskovnu konferenciju. Gomerčić je za Marinu /i honorar, zna se/ napisao "stručni rad" da treba štititi cjeli Jadran a ne samo lošinjski akavtorij tako da se ne štiti ništa te se kao stručnjak spominje i Teskeređić a taj od sve stručnosti ima samo kuću u Nerezinama i gradi još nekoliko te je dugogodišnji prijatelj sa zna se kim. Iz te kuhinje su izišli i oni plakati s tri prsta što je pisalo u novinama. Eto to je štorija o brizi za ribare.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira otočanin
30-03-2008 10:17,
 
ime
Dragi moji vi koji ste smislili ovaj način izražavanja putem NET-a vi ste smislili skrivanje iza nica, jedino Bojančica javno istupa jer ona i stoji iza ove organizacije pa se i nema smisla skrivati. 
Opet vam pokušavam prijateljski reći vrijeme je za drugi pristup jer onaj koji ste do sad imali je niš drugo nego tiha agresija pa se nemojte čuditi kad vam se vraća istom mjerom. 
Možete me nazivati kako hoćete možete me i otkrivati jer navodno znate tko stoji iz ovog nica nije to važno zapamtite da ste izazvali masu ljudi koji stoje iz ovog mog istupanja te morate znati bio to Ive ili Ante ili Marko sve su to lošinjani koji su odlučili stati na kraj onima koji stalno pokušavaju nametnuti svoju kulturuu tuđoj kući. 
Možda smo nepismeni ili glupi kako vi kažete pa takvi smo znači opasniji nego što ste i mislili pa zato razmislite o pristupu koji ste do sad imali ovoj problematici pa će se možda nešto promjeniti.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira bis
30-03-2008 10:20,
 
profes. ubojice
Baš čitam ovo o Gomerčiču i Teskerđiću a na stranici se pod Rekli su ... pojavilo: 
 
U ovoj je sredini odavno prevladalo shvaćanje profesionalne etike po kojem investitor legitimno teži isključivo i jedino maksimalizaciji profita, dok struka radi za naručitelja. Profesionalizam je sveden na značenje sadržano u sintagmi profesionalni ubojica. 
 
:grin ;) :cry
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Škarpoć
30-03-2008 12:19,
 
Tiha agresija
Nisam znao da se pravo na slobodno izražavanje mišljenja zajamčeno Ustavom RH zove "agresija". Otočanine jeli to kultura o kojoj ti govoriš da ne smiješ raditi što ti državni Ustav dopušta tj. izreći svoj stav jer Lošinj ima neku drugu kulturu a ne Hrvatsku? A ti da imaš hrabrosti i poštenja potpisao bi se tu punim imenom i prezimenom, ali nemaš.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Otočanin
30-03-2008 14:34,
 
Škarpoč
Škarpoč je ime i prezime?
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Škarpoć
30-03-2008 14:51,
 
masa i opziv
Pa ja nikom ne prijetim i da ću ih opozvati. Ja ne pišem MI kao da govorim u ime "mase ljudi koji stoje iza tvog istupanja" kako tvrdiš. Pa zašto da onda pišem pravo ime, a ti s masom koja stoji iza tebe kukavički se kriješ??? A možda pišem pod nicom da me ta tvoja masa ljudi ne OPOZOVE, šta misliš :p
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Otočanin
30-03-2008 18:33,
 
Tema su dupini i rezervat a ne ribe za g
A možda se ti petljaš gdje ti nije mjesto? 
Nego jesi li ti za trpanje Lošinjana u rezervate one ili ove i misliš li se držati argumenata? Ovo je tema o rezervatu dupina i MI (dvije tisuće dvjesto) Lošinjana želimo da nas ostavite na miru i da mi odlučujemo o svojoj sudbini u svom gradu. 
I naglasiti ću da smo potise skupljli samo do brojke na koji su nas natjerali i uspjeli smo a duboko vjerujem da bi skupili puno više da je trebalo, i moram naglasiti još da nismo skupljali izvan otoka, ali nemojte zaboraviti da su se svi susjedni otoci izjasnili protiv rezervata, pa kad krenemo skupljati izvan lošinja mogli bi se iznenaditi. 
A sad ću to sve povezati sa referendumom koji bi se trebao raspisati ako se skupe glasovi. 
450,000 je potrebno glasova da bi se raspisao referendum, pa vi meni recite koji je to postotak u odnosu na četri i pol milijuna ljudi koji žive u RH, a koliki je postotak dvije tisuće dvjesto u odnosu na 80000 Lošinjana. 
Znači ako je vjrovati u demokraciju na koju se svi vi pozivate onda mi objasnite zar bi trebalo referendum raspisivati ako bi građani skupili recimo milijun i pol. 
Meni se čini da su lošinjani jasno rekli što žele u lošinju: Žele biti svoji na svom i ono što su uvjek bili ljudi od mora kojima čak ni komunisti nisu uspjeli nametnuti svoj režim već su se izborili za svoju plovidbu i za svoju barku.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Škarpoć
30-03-2008 19:56,
 
...
Sad je jasno da Lošinjan govori u ime potpisnika peticije protiv zaštite dupina. Dobro a jesu te oni ovlastili za prijetnje pa da se prijetiš u njihovo ime? I još nešto: tamo su se potpisivali imenom i prezimenom i davali JMBG (valjda?). Pa onda napiši ovdje svoje ime da ljudi znaju ko se prjeti u njihovo ime.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
30-03-2008 20:10,
 
računica
Sada Lošinjanin dijeli lekcije šta je tema a on stalno tupi jedno te isto. Pa šta ako je skupljeno 2 tisuće potpisa?? Za zaštitu dupina skupljeno je 10 ili 20 puta više. A to njegovo da hoće biti svoj na svome ne drži vodu: more nije vlasništvo lošinjskih ribara nego opće narodno i državno dobro a za zaštitu se zalaže i EU. I još nešto: niko da navede kolika bi šteta bila za ribare od rezervata nego se ljute što se to pita. Zašto??? Kad bi ja imao štetu svima bi pod nos gurao točan račun ;)
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Otočanin
31-03-2008 06:32,
 
obeštećenje je dostojanstvo
Vi cijelo vrijeme gurate pod nos ribarima da kažu iznos štete koja bi nastala rezervatom. 
A cijelo vrijeme vam govorimo da se ovdje ne radi samo o ribarima. 
jasno je kao dan pa čak i iz potpisa da nisu samo ribari protiv rezervata, a nisu upravo iz razloga zato jer šteta koja bi nastala iz raznih zabrana je ogromna na tom se području više ne može graditi, ne može područje urbanistički rasti. 
Što znači da mladi naraštaji koji dolaze više ne mogu postati gospodarstvenici nego će morati trbuhom za kruhom u tu vašu veliku "zaštitnicu Europu" pa tamo biti sluge. 
Znači iz ovog proizlazi da je šteta neprocijenjiva jer vi ne zaustavljate progres samo sadašnjih generacija nego sljedeće naraštaje što znači da kad bi i pokušali govoriti o šteti dolazimo do iznosa koji se procijenjuju na milijarde eura. 
Pa ako je netko spreman platiti otočanima milijardu eura godišnje da bismo kompenzirali našu stagnaciju napretka onda može. 
Ali zapamtite upravo je caka ovog rezervata i svih sličnih dijelovanja takozvanih "eko akcija" zaustaviti napredak hrvatskog naroda i dovesti ga na poziciju gdje je bio nekad a to je sluge europljanima. 
Svatko tko je malo učio povjest složit će se s ovim. naravno da ćete opet ovu teoriju proglasiti seljaštvom ili nedaj Bože nacionalizmom ali svatko tko ne čuva svoje korijene prijeti mu da će ga vjetar otpuhati, zato je jasno da ovdje nikakovo obeštećenje ne dolazi u obzir ako nije u iznosima gore navedenim. 
Kroz cijelu povijest su nas cijepkali i rezali te su od Hrvatske učinili zemljicu koja je teritorijalno mala ali nikad nije izgubila ono što mali narodi jesu na ovoj planeti: "začin svijeta" zemlja kao što je hrvatska je upravo ono što svako dobro jelo treba a to je začin, a svaka zemlja je najposebnija po svojim ljudima koji trebaju imati svoje dostojanstvo i ponos jer bez toga sve drugo joj ne vrijedi pišljiva boba.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Xman
31-03-2008 08:29,
 
Začin svijeta u eurima
Drago mi je da je Otočanin konačno potvrdio da sva ova povika protiv zaštite dupina i prijetnje građanima koji se za nju zalažu nije zbog interesa ribara nego zbog sasvm drugih interesa. Otočanin je te interese nazvao urbanističkim rastom i gradnjom i time potvrdio da su predstavnici ribara članstvo svoga ceha zaista upregli u kola jednog opće poznatog interesa za gradnju - tj. proširenje marine u Nerezinama. 
 
Dakako, Otočanin se i dalje služi blesavim floskulama o dijelovanju "eko akcija" koje, kao, žele "zaustaviti napredak hrvatskog naroda i dovesti ga na poziciju gdje je bio nekad a to je sluge europljanima". Kad nemaš argumente, ne ostaje ti drugo do demagogija, a nemaš ih već zbog toga što gradnju i urbanizaciju nekog područja ne određuju eko udruge nego gradska vlast svojim prostornim planovima, a ovi moraju biti usklađeni sa županijskim planovima koji pak moraju poštovati odredbe na razini Ministarstva koje je usvojila Vlada RH. A kad Vlada donosi odredbe iz kojih izrastaju lokalni prostorni planovi ona vodi računa da more nije vlasništvo pojedinaca, lokalnih skupina, bogatuna i moćnika nego prema Članku 52. ustava RH "More, morska obala i otoci, vode, zračni prostor, rudno blago i druga prirodna bogatstva, ali i zemljište, šume, biljni i životinjski svijet, drugi dijelovi prirode, nekretnine i stvari od osobitog kulturnoga, povijesnoga, gospodarskog i ekološkog značenja, za koje je zakonom određeno da su od interesa za Republiku Hrvatsku, imaju njezinu osobitu zaštitu." Tu osobitu zaštitu uživa i lošinjski akvatorij ma koliko ti vikao da hoćeš biti svoj na svome, jer ti kao ribaru rezervat to ionako neće uskratiti. Druga je stvar ako želiš betonizirati i nasipavati obalu, upustiti se u unosnu apartmanizaciju zagađivati more otpadnim vodama, krčiti šumu i t.d. 
 
Inače, Ustav u istom članku kazuje: "Zakonom se određuje način na koji dobra od interesa za Republiku Hrvatsku mogu upotrebljavati i iskorištavati ovlaštenici prava na njima i vlasnici, te naknada za ograničenja kojima su podvrgnuti." Dio mora na kojem je proglašena zaštita nije tvoje vlasništvo, a baš i da si mu vlasnik, država ti može uz naknadu ograničiti pravo korištenja. Dakle, tvoje trabunjanje o eko udrugama da žele zaustaviti napredak hrvatskog naroda je obična glupost i podlo podmetanje, jer ako to netko radi, to je Država. 
 
Ostavit ću po strani tvoje pjesničke umotvorine o malenoj zemljici kao "začinu svijeta", dostojanstvu i ponosu, čuvanju korijena. a osvrnut ću se na ono bitno. Naime, ne javljaš se ti zbog dostojanstva, ponosa i čuvanja korijena nego zbog mnogo čvršće valute, navodnih gubitaka od nekoliko milijardi eura ako ne bude urbanizacije i gradnje. 
 
No dobro! Pozivam te da tu tvrdnju argumentiraš. Navedi koji dijelovi obale oko akvatorija predviđenog za zaštitu se planira urbaniziraii da se ne dogodi da po tvojim riječima "mladi naraštaji koji dolaze više ne mogu postati gospodarstvenici nego će morati trbuhom za kruhom u tu vašu veliku "zaštitnicu Europu" pa tamo biti sluge". I svakako navedi brojke. A potom sačekaj usvajanje već predloženog prostornog plana pa vidi što je njime predviđeno za gradnju u tom prostoru. Nemoj samo reći da je to rađeno bez vas, domoljuba koji su krvarili za ovu zemlju, jer bila je javna rasprava.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
31-03-2008 12:27,
 
sluga
Uzalud ti trud xmane. Lošinjan ne čita što se tu piše. On samo ponavlja istu priču. Da čita i razmisli o tome što se tu piše odavno bi zašutio i pokrio se ušima. Ali njemu su argumenti "bojanče", "začin svijeta" i frazetine iz narodnjačke glazbe. Mali sluga velikih lošinjskih tajkuna to je on.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Otočanin
31-03-2008 20:35,
 
stolica
Napisao bi neki odgovor ovoj ......osobi Xxl... ali dobio sam od njegovih komentara rijetku stolicu pa moram večer provesti na toaletu, ali neće biti problema jer ću ga zamišljat ispod :grin
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira psihijatar
01-04-2008 06:55,
 
bolest ili...
Analni tipovi uvijek su usmjereni na svoja govna. Zadržavaju ih, gledaju i prekomjerno se njima okupiraju. Otočanin je o sebi i prije puno više rekao što misli. Usmjeren na ...ma neću ipak jer to nije važno, a njemu bi potkopalo i ono malo lažnog identiteta, mislim muškog.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira otočanin
01-04-2008 07:18,
 
žena
Vi ste uistinu svi ovdje jadni ne znate što ćete pa pokušavate umanjivati nečiju muškost jer nemate nikakovi argumenata a ustvari time vrijeđate sebe jer ste vi ti koji se uvijek borite za ženska prava, pa mi nije jasno zašto stalno želite ljude s kojima ne možete izići na kraj da zbog tog nisu muški ili što ja znam. Kao da je to važno važno je jedino da vam je došao kraj i da vas ljudi kuže nema više prodaje muda za bubrege nego ćete morati imati argumente za ono što tvrdite i ne samo to nećete moći u tuđoj kući svoje sile provoditi nećete, a jasno vam je da ni u svijetu to više nitko ne "puši" dragi moji Bojanćići prošlo vrijeme laži.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira Limač
01-04-2008 08:10,
 
kultura dijaloga
Otočanin nam je rekao svoje argumente: to je rijetka stolica koju je ostavio u toaletu. E pa takvi su mu i argumenti (rjetki i smrde) i kultura dijaloga.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira suvarAM
05-04-2008 07:01,
 
...
daj otocanine,pusti ove zelene nek sami sebi pisu komentare,trebao si skuziti da nema smisla s njima raspravljati,rezervat ide na nizu zastitu i to ti je dokaz kakve cvrste argumente imaju
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira suvarAM
05-04-2008 07:08,
 
...
i sada ce mi napisati da smo podplatili politicare etc. etc. Al ne dira me to nista jer je napokon doslo ljudima u glavu tko,gdje i sto
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira gost
05-04-2008 08:07,
 
lutke na koncu
To što će rezervat možda ići na nižu zaštitu nije stvar argumenata nego smušene Vlade koja donosi zakone a onda ih povlači. Ista stvar je sa ZERPOM: imamo čvrste argumente da nas se pljačka pa vlada donosi zakon o ZERPU. Ali kad netko podvikne kao talijani i slovenci vlada se povuče cvileći i opet dozvoli pljačku. Isto je i s rezervatom, jer unatoč argumentima za potrebu zaštite vlada skače samoj sebi u usta i povlači što je odlučila. Ako se smanji zaštita biće to će biti još jedna pobjeda ljudske pohlepe nad zdravim razumom i kulturom baš kao i sa ZERPOM a već se zna tko, gdje i što. Dovoljno je reći Marina Nerezine! A ribarski vođe su samo lutke na koncu.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira komentator
07-04-2008 14:15,
 
komentar
Oni koji zastupaju ribare nisu niti ribari niti su ljudi koji od toga žele živjeti. A kada govore o ekolozima iz njih govori zavist ljudi koji su nesretni svojim životom, statusom...Ovo je prilika da i oni dobiju svojih 5 minuta slave glumeći zabrinutost. niti su u tome vjerodostojni.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira otočanin
07-04-2008 18:46,
 
Slavni
Otočani su itekako zadovoljni sa svojim životom ili se to može i ovako reći bili smo zadovoljni dok se niste pojavili vi koji ne znate ništa raditi pa sad pokušavate neradom nama nametnuti pravila, te lagodno živjeti. 
Ako znate što biste sami sa sobom, vratite se kad budete iza sebe imali iskustvo života i borbe. 
A ne tu sa šačicom zadojene klinčadije i ovisnika, gurate nama lažnu ekologiju. A mi koji se uistinu borimo za ovaj otok da bi na njemu sutra svi kruha imali koji žele pošteno raditi i živjeti, zahvaljujući vašem djelovanju postajemo ugrožena vrsta. I ako mislite da ribar koji ima kaić od šest metri i malo mreže nije faca jer s tim hrani i školuje svoju djecu i da nije zadovoljan jer od nemogućeg čini moguće onda se varate dragi moji pogotvo vi zagrebčani koji ne biste znali živjeti kad biste imali primanja manja od deset tisuća kuna po glavi, i kad nebiste imali tatice koji su nekim čudnim načinom preko noći postali vlasnici nemogućeg bogatstva pa vas mogu financirati povlačiti veze kako vi ne biste morali ništa raditi nego sjediti po vikendicama u Artatorama, Nerezinama, i Lošinju i rušiti slobodu OTOČANA. Opozovite se sami a nas ostavite na miru.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira asd
08-04-2008 07:56,
 
lud zbunjen
Otočanin kaže da se tu šačicom zadojene klinčadije i ovisnika gura lažna ekologija. Pa kad bi to uistinu bilo tako ljudi u ministarstvou i Vladi su šačica zadojene klinčadije i ovisnika, a lažna ekologija je kad nastojiš očuvati more od zagađenja i izlovljavanja ono malo ribe što još ima u njemu. Po Otočaninu je lažna ekologija kad uvodiš red i štitiš more! Pa onda je i ZERP lažna ekologija, a za njega se zalažu ribari :p Ko je tu lud a ko zbunjen? 
 
Onaj ko se protivi zaštiti okoliša /ekologiji/ brine samo za danas, za svoje dupe, a ne da bi i sutra svi imali kruha. Šta ćeš ostavit unucima kad more pretvoriš u ustajalu prljavu baru bez života jer kao to je sloboda otočana da to naprave????
 
» Prijavite komentar Administratoru
 
Komentira cinik
08-04-2008 22:46,
 
Znanje, neznanje i većina
dugo, dugo nisam čitao i sudjelovao. i sad vidim ovu raspravu. prijetnje koje iznosi otočanin su me šokirale! ljudi, ja sam sa otoka i ne mislim kao otočanin. imao bih štošta za primijetiti i dodati o načinu kako nas se obavještava i uključuje u raspravu oko osnivanja rezervata, ali to ću za sada zadržati za sebe.  
ipak, čini mi se kako otočanin očigledno ne razumije neke stvari. on misli da je svijet u kojem danas živimo svijet u kojem je moj (a možda i njegov) pradjed lovio ribu mrežama od konoplje ili tako nečega, i kad je utjecaj ribolova moga pradjeda bio svega 10, 15 ili 20 milja od njegovog mjestašca uz more. Tada ljudi iz Zagreba ili Madžarske nisu imali pojma kako je na moru niti su imali ikakav utjecaj na more. Danas, 150 godina nakon mog pradjeda, ljudi čak sa drugih kontinenata npr. sjeverne Amerike i Azije utječu na more i okoliš u kojem je moj pradjed lovio ribu (valjda si čuo za globalno zatopljenje, klimatske promjene, CO2 i slično). Svijet je danas postao globalan, no ovom "otočanu" koji valjda ignorira cijeli svijet oko sebe, to još nije došlo do mozga pa on misli da su more i otok samo njegovi i da samo on ima neki utjecaj ali i pravo na more.  
Istovremeno, ljudi koji se bave ekologijom za otočana (ili otočaNIna) su lijene budale koje prodaju maglu. To što cijeli svijet poziva na zaštitu okoliša i upućuje na ogromne probleme koji će nas uskoro sustići, nema veze. Jer ipak, otočanin zna sve najbolje. On može prepoznati prave činjenice i prave argumente, a svi drugi ne mogu. Otočanin vjerojatno misli i da su Prelog, Ružička i Tesla lijene budale koje nisu znale orati i kopati (ili loviti ribu) pa su se zato bavili "mudrovanjem"...  
Ali otočanin, kojemu su ZagrePčani loši (posebno me zagrepčani diraju jer mi je žena iz Zagreba, jer sam studirao u Zagrebu i jer mi pola obitelji živi u Zagrebu, a imam tamo i lijenih prijatelja) jer su lijeni pa pokušavaju, zamisli!, predložiti zaštitu na moru, dobri su kao turisti koji ostavljaju novce na otoku, i kao kupci njegove ribe, i kao porezni obveznici koji plaćaju školovanje njegovoj djeci, i koji plaćaju izgradnju nove ceste do Lošinja, i koji plaćaju kupovinu trajekata itd itd itd. Ili otočanin misli da sve to plaćaju samo Lošinjani??? 
E moj otočanine, svijet se promijenio. Mi svi plaćamo kako razvoj otoka tako i razvoj Zagreba i Hrvatske. Jednako kao što ti imaš pravo na pršute i pšenicu sa kopna, i svi tamo imaju pravo na ribu i kupanje u moru. Kao što ti imaš pravo boriti se za očuvanje Velebitskih šuma ili čak i prašuma oko Amazone kao proizvođača kisika koji dišeš, i ljudi iz npr. Osijeka imaju se pravo zalagati za zaštitu mora. Kao što ti možeš npr. reći da šumari iz Gospića sijeku previše šume ili Talijanski poljoprivrednici bacaju previše pesticida pa to ima utjecaj na tebe, tako i oni iz Čakovca imaju pravo reći da zagađenje mora ili nestanak dupina ima utjecaj na njih.  
Ljudi idu u škole i fakultete da bi naučili nešto i mislim da bi se trebali dijeliti na obrazovane i neobrazovane, a ne na otočane i Zagrepčane. Ljudi promišljaju, vide probleme, traže rješenje. Ali nailaze na zidove umišljenosti, sebeljubivosti, samodostatnosti, ksenofobije, sitnih ili krupnih osobnih interesa, neukosti i neznanja, korupcije, ...... 
Ja mislim da većina nas na Lošinju nije takva i da ćemo prije ili kasnije doći do razgovora u kojem neće biti mjesta za prijetnje i politička podmetanja. Volio bih kad bi to bilo prije, ali, bože moj, bit će valjda dobro ako bude i kasnije. Ipak, ovakva pisanja i dopisivanja, siguran sam, mogu pomoći da se jasno vidi kakvi stavovi se prezentiraju kao stavovi većine. Nadam se da će u nekom trenutku ta "većina" biti u mogućnosti jasno pokazati iza čega/koga se ona stvarno nalazi. 
Stoj/te mi dobro.
 
» Prijavite komentar Administratoru
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 14000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.



mXcomment 1.0.9 © 2007-2012 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
 
Promjena veličine slova
A+ | A- | Reset
Slikovnica
213.jpg
Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša. 

Zadnji komentari
Privatizacija gradske...
Zavidni susjedi
Susjedi laju a Baljak radi! :cry :cry :cry
26/05/12 Više...
Komentira S.D.

Stanari rezolutno protiv...
Stanovi po povoljnijim uslovima za socijalno ugrožene...
25/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
MA GARI JE JEDAN SAMODOPADAN NESPOSOBAN TIP, SVIMA SVE...
25/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
stan
stanovi je u pravu,treba zaboraviti doba socijalizma,treba...
25/05/12 Više...
Komentira rijeka

Stanari rezolutno protiv...
Garijev projekt
Garijev jedini projekt je "čini mi se" da proda što se može...
25/05/12 Više...
Komentira projekt

Stanari rezolutno protiv...
......
Iz povjerljivih izvora sam saznao da je u pripremi prodaja...
25/05/12 Više...
Komentira Krivica

Stanari rezolutno protiv...
nema UPU veze s tim
ODLUKA o donošenju I. Izmjena i dopuna Prostornog plana...
25/05/12 Više...
Komentira PPUG

Stanari rezolutno protiv...
...
Ne znam šta znači ovo ponavljanje javne rasprave kad se...
25/05/12 Više...
Komentira UPU

Stanari rezolutno protiv...
?????????
Daj nas prosvijetli Stan-u. Kako danas pošten radnik od...
25/05/12 Više...
Komentira Pušmipuli

Stanari rezolutno protiv...
Stan
sve se tu vidim vrti kako do stana besplatno ili da ga grad...
25/05/12 Više...
Komentira Stanovi

Stanari rezolutno protiv...
...
Taj parking je od svih parkinga na najboljoj...
25/05/12 Više...
Komentira jeka

Stanari rezolutno protiv...
A di će parkirat ljudi
Jel mi to širimo Priko da bi kompenzirali parkinge iznad...
24/05/12 Više...
Komentira Zabrinuti pješak

Stanari rezolutno protiv...
Dobiti će stan sinovi bogatih tatica koji imaju firme i...
24/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
:)
Se bum vas tužil !!!!!!
24/05/12 Više...
Komentira RADNIK

Stanari rezolutno protiv...
!!!
Ne bu ti "Radnik" iznajmljivao stanove,možda i bu ali ne za...
24/05/12 Više...
Komentira križevci

Stanari rezolutno protiv...
A koji će tek kriteriji biti za kadrovske stanove :upset...
24/05/12 Više...
Komentira diplomac

Stanari rezolutno protiv...
Već vidim kriterije po kojima će se dobivati socijalni...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
,,,
Stanovi za najam, to mi se čini jako dobra ideja SDP-a,...
23/05/12 Više...
Komentira podstanar.

Stanari rezolutno protiv...
i ja bi stan
Stanovi se grade za socijalu i ljude koji nemaju svoj...
23/05/12 Više...
Komentira srečko

Stanari rezolutno protiv...
A u članku piše Predviđa se da bi se na uslužnim poslovima...
23/05/12 Više...
Komentira j4

Stanari rezolutno protiv...
Ma čim je tu tvrtka Navam to je neka muljaža da se gradi...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Ja sam pročitao malo drugačiju vijest, ali ni tu ne znaš ko...
23/05/12 Više...
Komentira A gdje je novac?

Privatizacija gradske...
dernek
prenamijene zemljišta koje su kupili za sitno u građevinske...
23/05/12 Više...
Komentira tile

Privatizacija gradske...
Kaže Mujo ja sam inaće u životu sve ukro al Diplomu sam...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
Nema Otoka Sunca a nema bogami ni stanova.
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
OTOK SUNCA d.o.o. Established: 2008 Statistic number:...
23/05/12 Više...
Komentira

Stanari rezolutno protiv...
U lošinjskoj gradskoj vijećnici je 19. siječnja...
23/05/12 Više...
Komentira

 
  © 2012 Građanska inicijativa Volim Lošinj, Mali Lošinj Povratak na vrh!