Naslovnica | Kontakt
 

Glavni Izbornik
Naslovnica
Zaštita mora
Komunalni red
Buka
Prostorni plan
Mrak projekt
Kontakt
Impressum
Arhiva
Plan stranice
Drugi Izbornik
Apoksiomen
Udruge
Kultura
Politika
Gospodarstvo
Razno
Mediji
Galerije
Najnovije ...
LINKOVI
• Otočki vjesnik
• Grad Mali Lošinj, službena stranica
• Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja
• Službene novine Primorsko goranske županije
• Umjetničke zbirke Maloga Lošinja
• Lošinj - Wikipedia
• Mali Lošinj - Wikipedia
• Otok Unije
• Astronomsko društvo "Leo Brenner"
• Društvo za zaštitu životinja Mali Lošinj
• Plavi svijet
• Okoliš - glasilo ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
• Strategija prostornog uređenja RH
• Svjetlosno zagađenje - LightPollution.org
• Morsko prase - web časopis o moru i morskim temama
• Državni hidrometeorološki zavod
• Zakoni o zaštiti okoliša
• Eko Kvarner
• Prijatelji životinja
• Odgojni dom Mali Lošinj
• Klub liječenih alkoholičara "Bonaca", Mali Lošinj
• Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata
• Zelena lista
• Zaštita bjeloglavih supova
• Šahovski klub "Lošinj"
• Centro Europeo per la Scienza, l'Arte e la Cultura, ECSAC
• Gradska knjižnica i čitaonica Mali Lošinj
• Foto klub "Lošinj"
• Hemodijaliza Mali Lošinj
• Moto klub "Lošinj"
Najčitanije
Aktualno
Rondo i Fido
Odabrano

  Poziv na suradnju

knjiga žalbi

Distribucija sadržaja
   
Znanje, neznanje i većina Ispis E-mail
Cinik   
Srijeda, 09 Travanj 2008
 

Dugo, dugo nisam čitao i sudjelovao, i sad vidim ovu raspravu.Pprijetnje koje iznosi otočanin su me šokirale! Ljudi, ja sam sa otoka i ne mislim kao "Otočanin".

Imao bih štošta za primijetiti i dodati o načinu kako nas se obavještava i uključuje u raspravu oko osnivanja rezervata, ali to ću za sada zadržati za sebe. Ipak, čini mi se kako "Otočanin" očigledno ne razumije neke stvari. On misli da je svijet u kojem danas živimo svijet u kojem je moj (a možda i njegov) pradjed lovio ribu mrežama od konoplje ili tako nečega, i kad je utjecaj ribolova moga pradjeda bio svega 10, 15 ili 20 milja od njegovog mjestašca uz more. Tada ljudi iz Zagreba ili Madžarske nisu imali pojma kako je na moru niti su imali ikakav utjecaj na more.

ecologyDanas, 150 godina nakon mog pradjeda, ljudi čak sa drugih kontinenata npr. sjeverne Amerike i Azije utječu na more i okoliš u kojem je moj pradjed lovio ribu (valjda si čuo za globalno zatopljenje, klimatske promjene, CO2 i slično). Svijet je danas postao globalan, no ovom "otočanu" koji valjda ignorira cijeli svijet oko sebe, to još nije došlo do mozga pa on misli da su more i otok samo njegovi i da samo on ima neki utjecaj ali i pravo na more. 

Istovremeno, ljudi koji se bave ekologijom za "Otočana" (ili otočaNIna) su lijene budale koje prodaju maglu. To što cijeli svijet poziva na zaštitu okoliša i upućuje na ogromne probleme koji će nas uskoro sustići, nema veze. Jer ipak, otočanin zna sve najbolje. On može prepoznati prave činjenice i prave argumente, a svi drugi ne mogu.

"Otočanin" vjerojatno misli i da su Prelog, Ružička i Tesla lijene budale koje nisu znale orati i kopati (ili loviti ribu) pa su se zato bavili "mudrovanjem"... Ali "Otočanin", kojemu su ZagrePčani loši (posebno me Zagrepčani diraju jer mi je žena iz Zagreba, jer sam studirao u Zagrebu i jer mi pola obitelji živi u Zagrebu, a imam tamo i lijenih prijatelja) jer su lijeni pa pokušavaju (zamisli!) predložiti zaštitu na moru, dobri su kao turisti koji ostavljaju novce na otoku, i kao kupci njegove ribe, i kao porezni obveznici koji plaćaju školovanje njegovoj djeci, i koji plaćaju izgradnju nove ceste do Lošinja, i koji plaćaju kupovinu trajekata itd i t.d. i t.d. Ili "Otočanin" misli da sve to plaćaju samo Lošinjani?

E moj "Otočanine", svijet se promijenio. Mi svi plaćamo, kako razvoj otoka tako i razvoj Zagreba i Hrvatske. Jednako kao što ti imaš pravo na pršute i pšenicu sa kopna, i svi tamo imaju pravo na ribu i kupanje u moru. 

Kao što ti imaš pravo boriti se za očuvanje Velebitskih šuma ili čak i prašuma oko Amazone kao proizvođača kisika koji dišeš, i ljudi iz npr. Osijeka imaju se pravo zalagati za zaštitu mora. Kao što ti možeš npr. reći da šumari iz Gospića sijeku previše šume ili da talijanski poljoprivrednici bacaju previše pesticida pa to ima utjecaj na tebe, tako i oni iz Čakovca imaju pravo reći da zagađenje mora ili nestanak dupina ima utjecaj na njih.

Ljudi idu u škole i fakultete da bi naučili nešto i mislim da bi se trebali dijeliti na obrazovane i neobrazovane, a ne na Otočane i Zagrepčane. Ljudi promišljaju, vide probleme, traže rješenje. Ali nailaze na zidove umišljenosti, sebeljubivosti, samodostatnosti, ksenofobije, sitnih ili krupnih osobnih interesa, neukosti i neznanja, korupcije ...

Ja mislim da većina nas na Lošinju nije takva i da ćemo prije ili kasnije doći do razgovora u kojem neće biti mjesta za prijetnje i politička podmetanja. Volio bih kad bi to bilo prije, ali, Bože moj, bit će valjda dobro ako bude i kasnije. Ipak, ovakva pisanja i dopisivanja, siguran sam, mogu pomoći da se jasno vidi kakvi stavovi se prezentiraju kao stavovi većine. Nadam se da će u nekom trenutku ta "većina" biti u mogućnosti jasno pokazati iza čega / koga se ona stvarno nalazi.

Stoj/te mi dobro.

Ovo je komentar posjetitelja koji se potpisao kao Cinik uz napis Hrvatska bi kršila međunarodne obveze . Objavljujemo ga kao zaseban članak uz minimalne grafičke intervencije. 

Povezano:

Dobre dupine volimo žive, ali neki ih više vole mrtve
Prugasti dupin je još u luci
Vragolasti gost
Prugasti dupin u lošinjskom zaljevu
Stručnjak za dupine
Dvolična igra: Gradska vlast protiv rezervata za dupine
Dan dupina 2008.
Cinizam, bahatost ili autizam?
Ekološka svijest se gubi
Za trajno proglašenje rezervata kod Malog Lošinja
Uz Međunarodni dan zaštite okoliša
Kazna za uznemiravanje dupina
More umire
Lošinjski rezervat u ropotarnici Vladinih nerealiziranih projekata
Dupini kraj vučjeg brloga
Destinacijski management
Povjerenstvo osporava znanstvenike
Pojedinačni ili interesi budućih generacija?
Dupini između interesnih skupina
Obveze iz Konvencije o biološkoj raznolikosti
Bilješka sa sastanka u Ministarstvu
Edukacije i informacija nikad dovoljno
Neprihvatljiva najava ministarstva
Znanje, neznanje i većina
Područja od specijalnog interesa za zaštitu
Hrvatska bi kršila međunarodne obveze
Glas građana za netaknuto more i slobodne dupine
Drugim metodama protiv rezervata
Izumire li dobri dupin
Puntarski fuoj, studeni 2007.
Za trajno proglašenje rezervata
Više od 2.000 potpisa protiv rezervata
Politikantstvo, ksenofobija i manipulacija činjenicama
Suživot čovjeka i dupina
HNS za zaštitu labudova
HSP protiv rezervata za dupine
ZERP da, rezervat ne
ACCOBAMS i peticija
Reakcija na besmislene teze novinara
Zaštita dupina na čekanju
Selektivna reagiranja
WELCOME TO THE DOLPHIN FRIENDLY COUNTRY
"Male šape" za zaštitu životinja i biljaka
Dupini i u moru i na kopnu
Predstavka u vezi zaštite mora
Plavi svijet ne pretendira na upravljanje zaštićenim područjem
Javnost i proglašenje rezervata
Zemlja prijatelja dupina
Rezervat dupina nije zoološki vrt
Nasipavanje uništava infralitoralne zajednice
Hrvatska, zemlja prijatelja dupina
Prijatelji životinja pozdravljaju odluku Vodnjana
Dupinarija neće biti
Dupinarija u Vodnjanu neće biti
Lošiji dani za dupine?
Deklaracija o zaštiti Jadrana
Bolji dani za dupine
Ministarstvo ostaje pri odluci o rezervatu
Ako se želi rezervat, neka bude na cijelom Jadranu
Lošinj otok dupina?
Osnovati gradsku ustanovu
Za zakonsku zabranu zatočavanja dupina!
SRD Udica: Nismo za rezervat!
Izvješće o tribini Eko koordinacije
Rezervat ne znači "kavez"
Jasenice protiv zatočenja dupina
Skandalozno planiranje dupinarija
Dupini ugibaju zbog ljudske zabave i dobre zarade
Zaštita je mudro upravljanje na dobrobit ljudi i prirode
Dupini nisu cirkusanti
Ribari protiv zaštite dupina
Osnivač Dolphin projecta u Hrvatskoj
Međunarodna godina dupina
Spriječiti izgradnju dupinarija!
"Dobri dupini trebaju širokogrudne ljude"
Tribina Rotary kluba Lošinj
Odbijen zahtjev za lokacijsku dozvolu marine u Nerezinama
Dupini su zaštitni znak otoka Lošinja
Rezervat za dupine na HTV
Marina Nerezine
 


759 posjeta
. Odgovore možete naći na RSS 2.0 • Unos novog komentara.
Komentari (42)RSS feed komentara
Komentira mare
09-04-2008 13:38,
 
Bravo!
Bravo piscu komentara! Ja bi ga umnožila i poslala svim domačinstvima na otoku! Zdravo, trezveno, pozitivno razmišljanje!9
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zicer
09-04-2008 13:56,
 
Svjež zrak
Tako je, slažem se sa Mare! Nakon onog što pišu likovi kao Otočanin, Šuvar i slični ovo je kao da je svjež zrak ušao u zagušljivu balkansku krčmu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira mare
09-04-2008 14:31,
 
Loš zrak!
Kako je moguće da mi na tom predivnom otoku, klimatskom raju... imamo toliko lošeg zraka!? Šteta po nama.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zicer
09-04-2008 15:18,
 
trag novca
Moguće je, Mare. Samo slijedi trag novca pa ćeš znati otkud dolazi smrad.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira mare
09-04-2008 15:58,
 
Prozor!
A ima i ljudi koji znadu otvarat prozore i zračit,samo što su na svakom prozoru dva portira za zatvaranje. A nas male boli glava kad prozori lupaju. 
Ili da barem cinik malo češče reagira, pa je odmah bolja "arija"!
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira otočanin
10-04-2008 07:53,
 
cinično filozofiranje o neistini
Dragi moji otočani vi koji ste uistinu otočani (jer ovaj članak koji je gore korišten kao uvod u temu pokazuje da ovdje žive ljudi koji u najmanju ruku ne mare za otočane i ili su se prodali za malo nečega) želim vas pozvati na razmišljanje upravo o tom članku koji govori jednakim pravima za sve pa se pitanje samo nameće: kad ste imali mogućnost svoje dijete nakon doručka poslati na fakultet, kad ste imali mogućnost otići specijalisti na pregled nakon istog tog doručka, kad ste imali mogućnost dići se u jutro i na putu na posao vidjeti da je danas akcija pa ćete moći kupiti nešto što si inače nikad nebi mogli priuštiti, a sad je na sniženju od sedamdeset posto itd.... 
Neću više nabrajati jer bi mogao do sutra, ja vas pitam dokle ćemo nasjedati na natezanja ljudi koji žive lagodno a nama prodaju pamet kako treba živjeti, nama pričaju o cestama koje su nam oni izgradili, to pričaju nama koji smo sedamdeset godina turizmom slali boravišnu pristojbu u Beograd a nakon njega u Zagreb ( neću nabrajati sva ostala davanja) i uvjek su nam govorili da je to za naše dobro. A da ne spominjem sve naše pomorce koji stoljećima donose živi kapital iz inozemstva te ga ovdje pretvaraju u razvitak. 
Pa evo vidimo kako nam je dobro, jako dobro živimo, onako kako ONI kažu i još za to moramo biti sretni. 
A istina je da ti isti "ekolozi" žive na našj grbači jer su i u onom a i u ovom sistemu bili povlašteni. 
Dok smo mi ovdje živjeli po zakonu oni su gradili Artatore, i Kandiju i to sve bespravno i bez plana jer to svaka budala vidi kad vidi njihove vikendičetine svakakvih oblika, i sad ti isti "ljudi" nas, uče kako poštivati pravila koja pogodite što, oni nametnuše. 
Ovdje spomenuh Artatore i Kandiju ali imamo ih i u Nerezinama i diljem otoka, na Punta križi primjerice imaju kampove na divljaka. 
Ali što je tu je oni su tu povremeno a mi smo ti koji smo"ŠTETNI" za ovaj kraj zato jer ONI misle da smo mi uništili planet i globalno ga zagrijali, pa tako isti ONI misle da smo mi krivi za stanje u svijetu. 
A isti ONI imaju BANDIĆE i slične njemu na položajima koji svima nama kroje sudbinu a niš ne poduzimaju. 
Sad kad su protejerani sa svojih ognjišća dolaze nama soliti pamet kako ćemo živjeti,a ja pitam zašto tu "EKOLOGIJU" ne sprovodite u zagrebu. 
Lošinj ima najčišće more na svijetu i nije zagađeno i neće to nikad ni biti dok na njemu žive OTOČANI jer oni su ga čuvali od davnina ne samo prije sto pedeset godina nego prije puno prije. 
I ako vam svi ti fakulteti nisu pomogli da shvatite kako je upravo tradicija najveći zaštitnik prirode onda ste vjerojatno diplome dobili preko veze i vi, i vaši Mađari koji se potajno nadaju da će kroz vas ponovo dobiti more. 
Vi dragi moji "PAMETNJAKOVIĆI" ste se prodali za šaku nečega što vi nazivate znanost i svjest o životu a niste ni svjesni da su vas izmanipulirali oni koji žele biti gazde na tuđem. i koliko god vi mislili da je ovo vaše ispravno nije iz više razloga a ja ću vam reći jedan od glavnih niste svoju zaštitu radili u skladu sa OTOČANINOM I TRADICIJOM i tako ste došli u sukob s nečim što je jedini pravi zaštitnik ovog kraja. 
Ali ste i učinili jednu dobru stvar probudili ste u nama stari uspavani patriotizam te zahvaljujući vama više nikad nećemo dozvoliti da pokušate narušiti našu slobodu i pravo na odlučivanje u našoj kući. 
Neka je Bog s vama i neka vam da pameti i snage da priznate da niste u pravu. 
Pozdrav od OTOČANA :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira xman
10-04-2008 08:36,
 
Lošinjski bandići
Znao sam da će Cinikov članak za posjetitelje profila Otočanina biti ono poslovično "Margaritas ante porcos", ili hrvatski - bacanje bisera pred svinje. Na argumente o nužnosti zaštite okoliša i činjenicu da je more javno, a ne privatno dobro, opet se baja o patriotizmu, tradiciji, prodaji "za šaku nečega", a novost je samo tendenciozno spominjanje Bandića. 
 
Idemo redom, pa ću najprije o moru. More nije Otočaninovo vlasništvo. Nije ni vlasništvo SVIH otočana. Nije vlasništvo ni ekologa, Zagrepčana, Riječana i t.d., ali je u isto vrijeme "vlasništvo" sviju njih kao građana Hrvatske. Među otočanima ima onih koji se protive zaštiti mora jer se boje uvođenja reda ili vide vlastitu korist u betonizaciji obale, nasipavanju, apartmanizaciji ... Da li su njihovi interesi važniji nego interesi onih koji žele da Mediteran ostane kakav je nekada bio i da se ne Lošinj ne pretvori u gigantsko apartmansko naselje? Tko se tu zalaže za tradiciju, a tko je protiv nje i želi srušiti tradiciju kako bi gradio marine, apartmane i betonirao lošinjske plaže? 
 
Kad smo kod tradicije podsjetio bih Otočanina da je dio te tradicije i činjenica da je iz ovog akvatorija uz potporu vlasti već nestala jedna vrsta dupina. Dakle, imamo tradiciju UNIŠTAVANJA života u moru, a ne njegova očuvanja. Koliko mi je poznato, u Otočana se tada nije probudila ljubav prema moru i životu u njemu, nego su nezainteresirano gledali kako se tamane dupine. Tada još nije bilo ekologa da im "sole pamet" i ukažu kako gledaju izvršenje zločina prema Prirodi. 
 
Drago mi je da je Otočanin spomenuo Bandića, jer i mi na Lošinju imamo naše bandiće. Poput onog zagrebačkog i lošinjski bandići se služe retorikom pljuvanja po građanima koji se opiru njegovim planovima da potkopa cijeli Zagreb kako bi sgradio podzemne garaže. I za njega su to neradnici koji rade za tuđe interese, ljenčine, ljudi koji ne žele napredak. Istu priču pričaju i lošinjski bandići. Jesi li i ti Otočanine bandić ili samo radiš za nekog bandića?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
10-04-2008 08:42,
 
Patriotizam
Patriotizam je ljubav prema otađbini, tlu na kojem su živjeli očevi. Pa se ja pitam ko je patriot; onaj ko ga čuva ili onaj koji hoće da ga potroši da ništ ne ostane djeci.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira mare
10-04-2008 10:59,
 
...
Samo da napomenem - ova "mare" sa gornjih postova nije "mare" koja je svojedobno aktivno sudjelovala u raspravi o rezervatu (što je i očito, no...), a koja u zadnje vrijeme samo čita što se događa jer smatra da je sve rečeno i prožvakano (ne samo na ovom site-u, nego općenito) i previše puta - a uskoro će i rezultati. 
Nije da se slijepo slažem s Otočaninom, a osobito s njegovim pristupom i retorikom :eek , no i dalje stojim iza svih onih mega-postova koji su tu negdje po stranici... Pozdrav, mare
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira xman
10-04-2008 11:58,
 
ona druga mare
Svatko tko je pratio raspravu o ovoj temi mogao je i sam zaključiti da je ova mare neka sasvim druga mare, različita od one koja je svojedobno od silne ljubavi prema otoku, tradiciji i zaštiti prirode zazivala PTSP i dinamit protiv dupina.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ekolog
10-04-2008 12:52,
 
ribari??????????????
Pa o kakvom je časnom i neradničkom skupu riječ kada se radi o povjerenstvu ili kako god što je jučer obajavio Novi list.Ribari, brodari...odmetnuli se od svoje šljakerske baze pa prodaju muda pod bubrege predvodeći ribarsku i brodarsku revoluciju. Prestanite na ovoj stranici tim marginalnim likovima davati važnost. Kakav Otočan, kakva Mare...nemojte me nasmijavati. Znam da im se još vrti u glavi od sastanka u ministarstvu, zavodljivo je li?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira suvarAM
10-04-2008 13:28,
 
...
ej Dodo Mexikajdo,nisam te dugo vidio,gdje si pobjego s losinja,kako tvoj teoloski fax? 8)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira mare
10-04-2008 15:30,
 
za ekologa
Član "neradničkog skupa" ti je među ostalim (nekim pripadnicima Gradskog vijeća, i čini mi se i Poglavarstva) i šefica... A ovo sa šljakerskom bazom jasno govori o tome kako svih koji se bave "šljakerskim poslovima" (čitaj: njihov rad uključuje fizičke aktivnosti, za razliku od "vas" - velebnih sivo-požutjelih piskarala), smatraš građanima drugog reda. Štoviše, izjava ti odaje dojam ljutnje što se petljamo gdje nam nije mjesto, umjesto da "šljakamo". Kako se samo usuđujemo, jel tako, mi, polupismena raja?  
 
Kako bi sad to nazvali ovi iz kojekakvih udruga, da je situacija obrnuta, i da je netko od "nas" napisao post u ovom tonu?! Ksenofobično, ovakvo-onakvo. "umišljenost, sebeljubivost, samodostatnost, ksenofobija, sitni ili krupni osobni interes, neukost i neznanje, korupcija.."... Evo, Otočanin je dobio i svoju temu zbog takvog tona. 
 
A i zanima me šta si točno mislio s tim - "ostavili se šljakerske baze i prodaju muda pod bubrege". Šta je, frka vam je jer smo vas prokužili, pa smo sad i mi vidjeli kako se to radi (hoda po skupovima i "prodaje muda pod bubrege") i uvidjeli smo da je to u biti ful jednostavno, pa vam sad gori pod nogama. Jer ako sad i mi "šljakeri" prebjegnemo u one što "prodaju muda pod bubrege", onda ste nagrabusili.. Hehe Zato to i nazivaš "ribarskom i brodarskom revolucijom" - nedostojna raja se pobunila protiv plemenitaša i velikih i pametnih koji su uvijek u pravu, ma zamisli ti samo, kako se samo usuđuju ti neki marginalni likovi, treba pod hitno ugušiti tu revoluciju, jel tako?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira šljaker
10-04-2008 15:52,
 
muda pod bubrege
Daj mare ne benavi se. ovo sa šljakerskom bazom što je ekolog napisao čitam da šljakere ne smatra građanima drugog reda nego se ruga likovima koji u njihovo ime rade za bogznakakve interese. tj. ekolog kaže da su se odvojili od svoje šljakerske baze i paradiraju po ministarstvima. A ti čitaš kako tebi paše pa nek ti bude, ali prozirno je :) A prodavanje muda pod bubrega to je ono fol radimo za ribare a korist će imat drugi. Tako je bilo i s proleterskom revolucijom a znamo ko je imo koristi. Pa će tako biti i sribarskom i brodarskom, moja mare  
;)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira suvarAM
10-04-2008 18:11,
 
...
a dobro vas je mare bocnula,valjda u zicu,odmah se pocne braniti nije 'bubreg znacio doslovno bubreg nego jetra'...itd kad se vama izvuce nesto sto ste pisali odmah pocinje pravdanje;nismo tako mislili nego ovako
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira šljaker
10-04-2008 18:28,
 
...
A i ti suvare ga kenjas. Prvo ko smo to mi, konjino?? ja sam ja i pisem za sebe a ne kao par vas što sve nešto mi pa mi. A drugo , bocnula mare ko prstom u "ono iza" ;) što sam mislio to sam i napisao :da je ta priča o ribarima prodavanje muda pod bubrege a ne neka jetra i pravdanje.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Ja
10-04-2008 19:27,
 
mi i vi
Stvarno, ko su to mi i vi? Ja sam primjetio da od ekologa ima potpisanih stvari imenom i prezimenom, a oni koji pljuju po njima su uvjek anonimni. Izgleda da tu ne možeš komentirati bez da te svrstaju kao da ljudi nemaju svoj ja. Nemojte samo opet o patriotizmu, tradiciji ,zagrebčanima i te otrcane fore za malu djecu.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Otočanin
10-04-2008 19:47,
 
Za ekologa
Za radnika pod nicom ekolog: 
Ti te ljude možda smatraš marginalcima ali im to sigurno nemaš muda u gradu u lice reći jer si sigurno ti taj koji ovu zemlju prodaješ prikrivenim četnicima pod europskom zastavom i krinkom ekologije. 
A što se tiče marginalaca pa njihova imena znaš pa ih zaustavi na ulici reci im svoje ekološko mišljenje ili kreni u javnu borbu kao oni protiv rezervata ti se veliki radniče bori za. 
A što se tiče ostalih pozdrav svima i drago mi je da su se uključili te ih pozivam da uistinu nađemo neko zajedničko rješenje jer inače niš od zaštite a nama nikako ne odgovara da nema reda mi itkako želimo red ali red u našoj kući radimo mi građani ovog otoka. 
I da jioš nešto za onog X-mana ili kako se već zove vlasnici ovog mora su prvo lošinjani a onda svi drugi Hrvati kao što su vlasnici slavonskih ravnica prvo slavonci a onda svi ostali i tko tako ne prihvaća taj je bez korjenja i taj vjerojatno i nije Hrvat. :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
10-04-2008 20:01,
 
...
A gdje su tebi muda Otočanine pa da tu napišeš ime i prezime umjesto da kurvinjski anonimno govnariš o četnicima i sereš o Hrvatstvu, a da si zaista domoljub ne bi bio za uništenje nego čuvanje mora.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zabrinuti pjesak
11-04-2008 10:09,
 
globalizacija
Gdje početi, no dobro, prvo malo o meni: Jesam li Lošinjanin ili nisam? Moji roditelji nisu sa Lošinja, no u OŠ 60% djaka iz razreda je bilo gdje oba roditelja nije bilo sa losinja, daljnjim 30% jedan roditelj nije bio sa losinja, a samo se 10% moglo podičiti da su im oba roditelja rodjena sa losinju, S druge strane mogu se podičiti da sam jedan od 10% iz moga razreda koji je uistinu i rodjen u Lošinjskom domu zdravlja, a ne u Rijeci ili još dalje...No medjutim gledano povijesno prema čerpić tehnologiji gradnje kuća koju je Fučić otkrio u Nerezinama zaključeno je da "pravi" Lošinjani potjeću u stvariiz Bosne. 
Otišao ja u povijest a globalizacija stiže... e tu je pitanje: oduprijeti se ili ne ? odgovor je jasan: NE, ali naravno pokušati se uklopiti tako da svi Lošinjani budu zadovoljni.. KAKO? pa teško prvo i zato što nikad SVI neće biti zadovoljni 
No evo par crtica: 
 
Neki Lošinjani su išli radit u Deutschland i ljudi ih tamo primili, aneki se i odselili... Neki su Deutschlanderi dolazili kod nas na ljetovanje, jel pristojno da nekima dozvolimo da se i dosele ? 
 
Sa Losinja poslije dorucka ne mozemo otici na Fakultet i vratit se doma na rucak u pauzi ? Postoje dva riješenja: 
- Zeznuti nekog zagrepcana i zamjeniti stanove (prijeiznesena teza zamjene pogleda kroz prozor za parking pod prozorom) 
- Raditi na tome da populacija homo sapiensa na losinju namnozi na najmanje 1/2 miliona, kad ce Losinj garantirano osnovati sveuciliste, a i Specijalista nece manjkati 
 
- Tradicija zaštitnik prirode - kaze Otocanin, pa jest tradicija u Africi je da zena rodi 11-toro djece i od toga umre 9-10 i za svih ima klope, no onda dodje globalizacija i plemeniti bijelci im pomognu da odrze na zivotu svih 11, ali im ne kazu kako ih sve prehraniti, i tu se postavlja pitanje gdje pocijne tradicija? Jel tamo gdje je ribaru dovoljno dnevno da ulovi 4 ciplića, a žena da mu iskopa 3 krumpira i tako iz dana u dan, ili bi danas "tradicionalisti" htjeli ipak malo više ? 
 
E sad šta ? svijet se sve brže i brže mijenja, večina od nas ne stigne to pratiti, a htjeli bi... i tu mislim da su temeljne postavke dobro postavljene na našem Otoku: 
- Ne širiti urbanističke zone (ne pretjerano) 
- Zaštititi more (Zerp, pročistači, pa i ekološka zona ako hoćete) 
- Zaštititi zrak (moj prijedlog o samo jednom parkingu na otoku - onom na meragu naravno neće proči ni kod "Tradicionalista" 
- Dozvoliti slobodnu razmjenu roba i dobara :-)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira toncica
11-04-2008 10:38,
 
losinjani
Mislim ( i na to imam pravo ) da se o tome tko je Losinjan, a tko nije ne treba ni raspravljati. Losinjan je onaj koji na Losinju zivi, radi i odgaja djecu. Naglasak je na: TIJEKOM CIJELE GODINE. Prave Losinjane ( porijeklom i rodjenjem ) mozemo svi skupa nabrojiti na prste. Ja po toj teoriji nisam losinjanka, a tu zivim, radim i odgajam djecu tijekom cijele godine od kad sam se tu rodila. Naime, da ne idemo dalje u korijene, roditelji su mi: jedan sa susjedog otoka rodjen u Rijeci, a drugi sa kopna. Ja sam rodjena u Malom Losinju pa bi po tome mogla biti losinjanka. A moja djeca??: stariji je rodjen u Malom Losinju, na sto sam vrlo ponosna i sretna i zahvalna nasoj ginekologici, a drugi je nakon dvije godine rodjen u Rijeci i on onda nije losinjan, bez obzira sto je rodjen u Rijeci iz razloga sto je na Losinju zatvoreno rodiliste. Nije on kriv, ali nije ni losinjan. NEMA LOGIKE.Pustite price o tome tko je losinjan, a tko nije i bavite su onime tko je dobar covjek, a tko nije. Pogledajte koliko ima samo dokaza za biti losinjan ili za ne biti u mojoj familiji, pa cete shvatit koliko je to glupo.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira zabrinuti pješak
11-04-2008 12:27,
 
tko ili što je losinjan
Vidim da sam krivo shvaćen, naime upravo sam cijelu litnaiju i zapoceo da bi se izvukao zakljucak da je neodredivo tko je losinjan, pa se tako ne bih slozio ni sa toncicom: Naime smatram DA JE LOSINJAN SVATKO ONAJ KOJI SE TAKVIM OSJEĆA. To mislim da je slično kao i s nacionalnošću, Netko će se odmah po dolasku u Ameriku osjećati kao Amerikanac, a nekome će se još i unuci rodjeni preko Atlantika osjećati Hrvatima.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Boo
11-04-2008 14:00,
 
Lošinjanstvo i kako ga steći
Mislim da i Tončica i Zabrinuti pješak imaju zdrav, pošten, pristojan i human odgovor na pitanje tko je Lošinjan. Tončica ističe besmislenost pokušaja da se to definira mjestom rođenja ili porijeklom roditelja i poziva da pogledamo tko je dobar čovjek, a tko nije. Za Pješaka Lošinjan je onaj tko se tako osjeća. 
 
Problem je, međutim, u tome što u svakoj sredini, pa i na Lošinju, ima pojedinaca i skupina koji si uzimaju pravo da oni određuju tko zaslužuje status Lošinjana, a tko ne. Može netko biti rođen na Lošinju ili na njemu proživjeti cijeli život, ovi će ga samozvani suci uvijek tretirati kao došljaka, pridošlicu, furešta. S druge strane, nekome tko se na Lošinj doselio prije godinu dana ti će ljudi pripisati "Lošinjanstvo", baš kao i nekima koji na Lošinju ni ne žive. Na taj način, uzalud je netko dobar čovjek ili se osjeća Lošinjanom - on nije Lošinjan jer ga "suci" smatraju fureštom. 
 
Pa kako se onda postaje Lošinjanom? Odgovor leži u čarobnoj riječi INTERES. Na Lošinju postoje skupine i pojedinci koji svoje kolektivne ili osobne interese smatraju svetima, a kako bi im osigurali tu svetost i nepovredivost proglašavaju ih lošinjanskim (po potrebi, da bi bolje zvučalo i hrvatskim) interesima. Na taj način zalaganje za zaštitu lošinjskog mora postade antilošinjanska rabota furešta i zavjera mračnih antihrvatskih snaga protiv Lošinjana. Formula glasi: Mi smo protiv zaštite mora -> Mi smo Lošinjani -> Tko je za zaštitu mora nije Lošinjan. 
 
Pa ti sad Tončice budi dobra kao sestra Tereza, ali za ove koji se smatraju jedinim pravim Lošinjanima jer iz interesa dižu dreku protiv zaštite mora, nećeš biti Lošinjanka ako glasno kažeš da treba štititi more i obalu. Isto vrijedi i za Pješaka: možeš se ti osjećati Lošinjaninom, ali nećeš to biti ako svoj osjećaj izraziš na način koji bi nekome "važnom" ugrozio interes. A to si svojim komentarom već učinio. Nisi za širenje urbanističkih zona, dakle nisi Lošinjan, jer netko baš to priželjkuje i već radi na tome. 
 
Moj zaključak glasi: Lošinjan je onaj koji prvi vrisne "Mi Lošinjani" kako bi osigurao neki svoj sebični interes.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira ekolog
11-04-2008 15:26,
 
razgovor
Otočan je u stvari rabljanin pa ni on nije pravi lošinjanin. Znam da ga boli hrvatstvo jer su pravi hrvati gotovine, galvaši, korade and co. svi ekolozi ovog svijeta nisu nanijeli svojim bližnjima, a da ne govorim hrvatima toliko, zla kao ovi pravi i dokazani hrvati.Ne bi ja ovu priču širio da njega stalno ne muče četnici. Njega ne muče ribari i njihovi problemi, već plakati s tri prsta i ostale psine. A u ministarstvu mu se svidjelo...
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira more
11-04-2008 15:35,
 
...
Ekolog se zabunio ili je krivo informiran. Otočanin je s Paga porijeklom. I što mu se manje radi to mu se više bavi politikom.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira lussinpicollo
11-04-2008 15:55,
 
Ista pjesma
A ima li šta novo Boo :? To da je važno ko prvi vrisne je stara stvar kao za vrijeme Juge ako ti neko nagazi na žulj da samo kazes Mi komunisti. Pa ko je protiv tebe taj je protiv komunizma, antidržavni element. Tako i sada, samo sad su sve Hrvati i lošinjani a drugi kao nisu. Pa pjevaju pjesmu Ko protiv dupina ne brije, lošinjanin nije, tralallalla :x
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Xman
11-04-2008 16:42,
 
Turistima i dupinima smeta buka
Što mislite hoće li sada organizatori sajma dignutii dreku da su Dalmatinci proljevali krv za ovu zemlju, a da tu sad neki strani plaćenici lažnom ekologijom ... i dalje znate, toga ima i na ovom sajtu. Obratite pozornost na ono o dupinima na kraju. 
 
Četiri prosvjednika ispred Sajma nautike u Splitu upozorila su na buku u moru koju stvaraju motori brodova, a koja po znanstvenim istraživanjima šteti flori i fauni 
Dok se većina posjetitelja Sajma nautike u Splitu danas zavidno divi gledajući mega jahte i dimenzije brodskih i vanbrodskih motora koji premašuju dimenzije plovila, želimo upozoriti na negativne posljedice koji veliki brodovi uzorkuju, poručili su okupljeni prosvjednici. 
 
Naime, masovni turizam, a time i nautika ozbiljno ugrožavaju podmorje. Buka koju proizvode brodovi, platforme, gliseri i morski skuteri bitno utječe na biljni i životinski svijet mora, kazao je Lovro Rumora, dopredsjednik Zelenih Hrvatske na jučerašnjem prosvjedu održanom na Rivi, u kojem je kao predstavnik udruge 'Prijatelji životinja' sudjelovao i Mladen Visković, te članica uduge 'Eko centar - Zeleno Sunce' Jadranka Šimunović iz Dubrovnika. 
 
Snažni brodski motori, tvrde ekolozi, tjeraju ribe, utječu na njihovu reprodukciju i anatomiju. Prema riječima Rumore to su potvrdila i znanstvena istraživanja, a isti zaključak donesen je i na stručnom simpoziju održanom prije nekoliko godina u Dubrovniku. 
 
Mnoge zemlje su nekim brodovima zabranile ulazak u njihove teritorijalne vode, stoga želimo da i naša Vlada i resorna ministarstva razmotre i ograniče ovu novu pojavu zagađenja. Jadransko more je izuzetno osjetljivo i ugroženo jer za vrijeme ljetne sezone postaje prava autocesta po kojoj bruje stotine tisuća plovila, istaknuo je Rumora dodajući da Zeleni nisu protiv brodova, ali zahtjevaju da se donese pravilnik kojim će se zaštiti flora i fauna na Jadranu. 
 
Dubrovčanima najveći problem, kako veli eko aktivistica Šimunović, stvaraju kruzeri kojih je sve više u njihovoj luci. Buka koju proizvode smeta čak i turistima, pa u nekim hotelima zbog toga ne žele gostovati. 
 
Ribe i morski sisavci postaju “gluhi” od buke. Dupininima prijeti izumiranje što potvrđuje i podatak da ih je prije dvije godine bilo 220, a sad ih ima 180. Građani bi trebali biti više ekološki osviješteni i upoznati s negativnostima koje donosi masovni turizma i nautika, napomenula je Dubrovčanka koja je samo zbog prosvjeda 'potegla' do Splita.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Pero
11-04-2008 21:00,
 
farmeri
Pravi su otocani ??? Lekić, Benvin, Sokolić, Mužić ...oni koji su najvise skupili oko sebe , otocana da ih zastite "od tajkune furesta". 
Tako da ovi kada su prepisali svu imovinu od "pravih" otocana koji su izbjegli ili otjerani, smatraju se Lošinjanima, azapravo su svi sa sela odnosno seljaci.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Otočanin
12-04-2008 18:22,
 
OTOČANIN
Za mene je otočanin svatko tko živi i radi na otoku i svoje kosti namjerava ostaviti ovdje i pri tomu sve sto radi, radi na dodrobit zajednice. 
Mi otočani smo ljudi koji živimo u svojevrsnoj izolaciji i nemamo iste uvjete za život koje imaju ljudi po velikim gradovima pa i ako hoćete ljudi koji žive po svim ostlim mjestima na kontinentu. 
Zato kad taknete u ovo malo nečeg a da za to niste nas pitali nema teorije koja će opravdano proći da bi mi pristali na još više izolacije, i zato dragi moji kontinentalci molim vas da ........ jer dirate ono sto je čovjekova svetinja i to je jedino što čovjek na ovom svijetu ima ako je svjestan svog postojanja. 
dragi moji ekologići nemojte mi soliti pamet tko je od kud jer opet vam kažem otočanin je svatko tko živi i život daje za prvo: otočane, drugo:sve ostalo što je vezano za otok. 
Čovjek je na prvom mjestu pa tek sve drugo jer mene je rodila žena a ne životinja a vas?!Kažem vam i i stalno vam ponavljam nemojte nam trpati ispred svega ekologiju koja ne mari za suživot čovjeka i prirode i nemojte nas nazivati mrziteljima životinja jer ste u krivu mene su moji stari uvjek učili kako se životinja poštuje i drži u domaćinstvu i kako se postupa prema njoj koja je u divljini nikad nismo uništavali prirodu niti je nismo zaboravili. 
Pa ne živimo mi ovdje dve godine dragi moji malo smo duže tu nego što vi to možete zamisliti i vidi čuda još uvjek najčišće more na svijetu i još uvjek nakvalitetnija riba na svijetu. 
A zaštita pa uvjek je bila prisutna kroz zakone o ribolovu prometu i slič. a tko ih danas sprovodi e to je pitanje koje se nameće, gdje je obalna straža gdje su vojska i policija nema je, a znate zašto zato jer bi tad našoj dragoj europi mogli reći mi imamo čime kontrolirati naše i tad oni nebi mogli biti gazde itd znači sve je jasno da ne ponavljam kao papagaj priča nije samo u tome tko je otočan i tko nije već se radi o skrivenim namjerama, nametanja nečeg što nije naše.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira drugi otočanin
12-04-2008 18:44,
 
DRUGI OTOČANIN
Zašto stalno prozivaš kontinentalce, Otočanine? I zašto govoriš u ime svih otočana? Evo i ja sam otočanin, živim na otoku i volim ga i ne želim živjeti na drugom mjestu niza kakve novce ali držim da mi ekolozi ne sole pamet jer i ja znam da je priroda i naše more ugroženo. I ja sam za suživot čovjeka i prirode ali ne tako da izumiru vrste jer čovjek je na prvom mjestu kako kažeš. I kažeš da nikada nismo uništavali prirodu, ali gdje je onda obični dupin i zašto je i Dobrog dupina sve manje? Dupininima prijeti izumiranje što potvrđuje i podatak da ih je prije dvije godine bilo 220, a sad ih ima 180 piše ti u članku iznad. I još jednom nisi ti SVI OTOČANI.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Boo
12-04-2008 20:14,
 
Interes, interes, interes
Otočanin nas je u svojoj beskrajnoj mudrosti obdario pojašnjenjem da je otočanin svatko tko živi i život daje za prvo: otočane, drugo: sve ostalo što je vezano za otok i tako vratio pitanje na početak: Tko je otočanin? Ja na primjer nisam spreman dati život za to da se ukine zaštita mora, a Otočanin tvrdi da smo svi za to, a cijela stvar je vezana za otok. Dragi Otočanine, na kraju ispada da je otočanin samo onaj tko je za interes vas koji ste protiv zaštite mora.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Otočanin
12-04-2008 22:29,
 
DINOSAURI
Pitanje za drugog otočanina: A gdje su nestali dinosauri? 
Ili recimo gdje su nestali stari Iliri? 
Nemojte fantazirati i naravno da nebi živio nigdje drugdje pa zar se igdje može živjeti osim na lošinju? 
Ali Lošinjane se pita i ako tako bude biće OK. 
Shvatite svi koji žele nešto učiniti moraju narodu pokazati da su uz njega ako ne ne prolazi stvar prije ili kasnije ne prolazi.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira lošinj
13-04-2008 07:57,
 
naprijed otočanin
Čvrsto stojim uz otočanina i ako ste primjetili u njegovim ranijim člancima nije on protiv zaštite niti ribari nisu protiv zaštite , ali ne ovakve kakva nam se nameće, neosnovane i nelogične. 
Najbolje da nas zatvore u rezervat kao indijance i oni su jadni mislili da će im biti bolje.??? 
 
zamolio bi sve koji žive na našem predivnom otoku da sami prokopaju šta se krije iza rezervata, jer stručnjaci tvrde da to ne može zaštititi dupine.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Ilir
13-04-2008 08:20,
 
Dinosaure nije uništio Čovjek
Dragi Otočanine, za nestanak dinosaura nije odgovoran čovjek: Nestali su milijunima godina prije pojave čovjeka na Zemlji. A na pitanje gdje su nestali stari Iliri mogu ti odgovoriti da nisu nestali, jer se njihovi geni nalaze i u tebi, sviđalo se to tebi ili ne. 
 
Dakako da o zaštiti mora treba pitati i Lošinjane, ali kako smo vidjeli ti imaš ozbiljan problem oko pitanja tko je Lošinjanin, a tko nije. Uporno pjevaš istu pjesmu da "Ko protiv dupina ne brije, lošinjanin nije", kako je napisao Lussinpicolo. A predstavljaš se kao glasnogovornik SVIH Lošinjana što nisi nego govoriš u ime onih kojima je vlastiti đep važniji od interesa cijele zajednice.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira ekolog
13-04-2008 08:28,
 
dajte nam odgovor
Pa recite konačno što se krije iza zaštite mora, dupina...do kakve je to istine došao Fabijanić, Krstaš i c?. Pa ovdje recite ako nemate priliku u medijima ili javnim skupovima. Tko vam brani da obznanine tu podvalu, istinu ili što?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Prof.
13-04-2008 09:36,
 
zamka
Da pojasnimo. Ipak kroz ovu polemiku ( ne, to su napadi, diskvalifikacije, prozivanja i sl.)vidimo da su u pitanju materijalni interesi, obrazovni status, vrijednosni sustav koji je ovisno o grupaciji, staležu ili kako već hoćemo to nazvati, bitno različit. Jasno je da je pozicija intelektualaca, menađžera, poduzetnika bitno drugačija od pozicije seljaka, ribara, obrtnika. Koliko god u kapitalizmu konzumentske tričarije postaju dostupne većini i pružaju lažnu sliku jednakih mogućnosti to nije u ni jednoj činjenici točno. Ovaj sukob je stvaran , a nemoć budi bjes.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Xman
13-04-2008 10:09,
 
Odgovor Ekologu
Što se krije iza zaštite mora kraj Lošinja već odavno je razotkriveno. To je zavjera furešta raznih fela protiv Lošinjana u kojoj sudjeluju Srbi, Četnici, komunjare, Englezi, Europa, Sorosevi plaćenici, Purgeri, Zagrepčani, vikendaši, neradnici, troprstaši i lažni ekolozi. Svi oni lažno i zlonamjerno tvrde da je to dio hrvatskoga mora, a svatko zna da je to privatna bara onih kojima je tu lovište i gradilište uz obalu. 
 
Zna to i gradska vlast. Da je to privatna bara, a ne općehrvatsko dobro odlučilo je Gradsko vijeće kad je imenovalo članove Povjerenstva za rezervat u moru. U povjerenstvo su imenovani: 
 
1. Robert Belaj 
2. Luigi Satalić 
3. Kemal Berberović 
4. Ferdinand Zorović 
5. Ivan Fabijanić 
6. Ivica Krstaš 
7. Jelena Jovanović 
 
Zadatak Povjerenstva je "koordinirati aktivnosti vezano uz Rješenje o preventivnoj zaštiti dijela mora uz istočne obale Cresa i Lošinja u kategoriji posebnog rezervata - rezervata u moru", a kakvo to "koordiniranje" od njega očekuje gradska vlast i kako će izgledati u praksi pokazuje sastav Povjerenstva. 
 
Prošle je godine u Novom listu objavljen članak pod naslovom "Ribari neće ni R od rezervata za dupine", a to su riječi koje je novinaru rekao poznati nerezinski "ribar" Ferdinand Zorović, gle čuda, član Povjerenstva. "Nećemo ni R od rezervata! Napiši slobodno da sam ja to rekao, Ferdinand Zorović iz Nerezina. Dupini su zaštićeni, a nas nitko ne štiti! To je opstrukcija, u pitanju su osobni interesi, a ne interes naroda", kaže on, ne mareći pritom za općepoznatu činjenicu da i sam govori zbog osobnog interesa kojeg u poznatom komunjarskom stilu naziva interesom naroda. Jer ne kaže se uzalud da pas ne laje radi sela, nego radi sebe. 
 
Član Povjerenstva Ivica Krstaš također zastupa "interes naroda" pa za Novi list povlači i argumente antičkih vremena kad se tim dijelom mora plovilo na jedra i vesla, pa nije bilo buke motora ni zagađenja mora antifouling premazima, a riba se lovila bez elektroničke opreme i drugih čuda tehnike. Da bismo još jednom dobili potvrdu istinitost one narodne o psećem lavežu, spomenut ću da je on predsjednik udruge brodara, no kako ne sumnjam u njegovo poštenje vjerujem da članovima svog udruženja savjetuje da turistima NE obećavaju susret s dupinima i NE hvale se kako smo prvi na Mediteranu koji sustavno štite te drage morske životinje. Siguran sam da mu je važnija istina od zarade, pa možda izletnicima dijeli letke kojima ih informira da je "stručna podloga zagovaratelja zaštite dupina potpuno proizvoljna ... itd". 
 
Kako piše Novi list, Ivan Fabijanić je na sastanku u Ministarstvu govorio u ime svih žitelja ovog otoka te da je rekao da je važno "da smo izašli iz priče o dupinima i ribarima, ovdje je riječ o ugrožavanju života žitelja ovih otoka". Sudeći po ovome, sumnja da iza slično intoniranih anonimnih komentara na ovoj stranici pod raznim nadimcima (Suvar, Otočanin, Lošinjan itd.) stoji upravo on čini se osnovanom. 
 
Ostali članovi Povjerenstva (uz izuzetak Jelene Jovanović) su tu da "koordiniraju" u duhu stava svih lošinjskih stranaka na vlasti i u oporbi i nezavisne liste u vlasti da je rezervat zlo, a spomenuta J. Jovanović je u njemu tek radi fingiranja zastupljenosti svih interesa. 
 
Na pitanje do kakve su istine došli Fabijanić, Krstaš i ostali znaš i sam odgovoriti, ako znaš kakvi se planovi kroje u Nerezinama i za njih, te kakvi su poslovni, stranački i osobni odnosi među članovima Povjerenstva, nositeljima gradske vlasti i onima koji kroje te planove.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Otočanin
13-04-2008 23:27,
 
Gospođa Jovanović će nas spasiti
Gdje su nestali Dinosauri i Iliri i tko je za to kriv?, ma zar niste sami sebi dosadni, zar ne kužite da se ovdje radi o želji ljudi na otoku, da sami odlučuju kako će živjeti i kako se tu radi o osnovnim ljudskim pravima. 
O dinosaurima bi mogao reći da su nestali upravo zato jer je tako trebalo biti da bi mi svi skupa danas mogli komunicirati ovim putem preko neta. pitat ćete se kako?: pa razmislite od čega se proizvodi većina točnije 95% svega danas i zamisli od plastike i zamisli od čega se radi plastika?: od naftnih derivata, a kako su oni nastali u 95% slučaja od taloženja životinjskih masti tijekom stoljeća i eto svrhe zašto su na zemlji postojali stvorovi kao što su bili dinosauri. 
(I nemojte zaboraviti vi ekolozi da vi najviše forsirate konzumaciju ne životinjskog razmislite o tomu iskreno i vidjet ćete kako je sve to začarani krug.) 
Pa ako hoćete i njihova krv teče kroz naše vene između ostalog ili bolje rećeno pored krvi starih Ilira. 
Znači htjeli mi ili ne biti će kako bude a odlika čovjeka ili barem pravog čovjeka je dijalog iz kojeg proizlazi umjerenost, koje u ovom slučaju nema i nije je bilo zato jer su u početku otočani bili isključeni i još uvjek se njih i Hrvatske znansvenike isključuje iz cijele priče i zamislite kako nam ovaj X-man servira jedina osoba u povjerenstvu koja će biti od koristi za zaštitu dupina je gospođa JOVANOVIĆ pitam se u čemu je problem zar samo Jovanovička voli Lošinj a Krstaš, Fabijanić,Zorović,Berberovič,s atalić i Belaj su mrzitelji Lošinja i oni će učiniti sve da se zaštita poništi. 
Pa uistinu ste u najmanju ruku jadni ako tako mislite ali nema veze vidjet ćemo na kraju kako će biti. Ćinjenica je jedna, lošinjani su odlučili na ovom slučaju da više ne dozvole da se o njihovoj sudbini odlučuje u Zagrebu ili ako se bude odlučivalo tamo, da budu prisutni. 
U suprotnom samo sam za jedino moguće rješenje OPOZIV 8) P.S. Pozdrav svima koji bi željeli da se ovo rješi pozitivno za sve strane a vjerujte rješenje postoji samo je bitno ignorirati one koji imaju zadatak rušiti ovo društvo svim oružjima pa su se ovaj put poslužili ekologijom samo to ne prolazi jer je već viđeno.
 
» Odgovorite na komentar...
» Prikaz 1 odgovora
 
Komentira Xman
14-04-2008 07:57,
 
Opoziv od zdravog razuma
Ne znam na čemu si Otočanine, ali mora biti da je nešto jače od pive ili rakije. Da si "čist" primijetio bi da nisam napisao da je kako je gđa Jovanović jedina osoba koja će u Povjerenstvu biti od koristi za zaštitu dupina. Napisao sam: "J. Jovanović je u njemu tek radi fingiranja zastupljenosti svih interesa." A to je velika razlika. 
 
No ako nisi pod utjecajem neke droge, a pišeš ovakve stvari, znači da si lažovčina i demagog koji podmeće i podvaljuje. Istina je da je J. Jovanović imenovana u Povjerenstvo samo reda radi, onako simbolično, a uz ovaj sastav vjerojatno neće imati prigode ni progovoriti. Kockice su poslagane i rezervata neće biti, jer lošinjski tajkuni neće dopustiti da im ekolozi kvare biznis. 
 
Da sam ja u Povjerenstvu predložio bih da se sa glavnog trga makne fontana, a ona dva bronzana dupina prodaju kao sekundarna sirovina jer više neće simbolizirati Lošinj. Na njihovo mjesto postavio bih onu socrealističku nakazu, spomenik naoružanom podvodnom ribolovcu koji ponosno drži crknutu ribu. To će biti pravi simbol Lošinja kad Otočanin i njegova ekipa postignu opoziv zdravog razuma i pobjedu tajkunskog interesa nad interesom budućih generacija Lošinjana.
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Otočanin
14-04-2008 13:35,
 
Droga
Mene zanima na čemu si ti ili što su ti ti veliki ekolozi uvalili kad ne možeš čuti niš osim sebe? Zanima me kako je moguće da ti X-mane nikako ne može4š prihvatiti ništa što je nečije mišljenje i kao s takvim se složiti ili ne što ne vidiš da stalno izazivaš te pokušavaš progurati neku podvlu ili uvredu pa zato sebe trebaš smatrati lažovom i pitati se za koga ti radiš ako uopće nešto u životu radiš. 
Ma mislim da je uzaludno sljepcu objašnjavati kako izgleda zelena boja, ili gluhom pojasniti kako zvuči neka pjesma. ti jednostavno ne možeš prihvatiti da o ovoj stvari koja je od kapitalne važnosti ne mogu odlučiti pojedinci sa nekim vezicama u Zagrebu nego je to ipak pitanje života skoro deset tisuća ljudi i opet ti kažem o sebi možeš odlučivati ali o zajednici moraš sa zajednicom. 
Pa ako hoćeš skočiti sa zgrade što se mene tiče možeš i večeras a ako želiž meni krojiti život znaš gdje sam pa se slobodno javi da vidimo tko je na čemu. :)
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira gost
14-04-2008 13:42,
 
...
Ma ti si stvarno na "nečem" kad zoveš da ti se javi jer kao on zna gdje si a potpišeš se anonimno :? :? ili se vi dvojica poznate osobno??? Pa daj i nama reci gdje si ako nije tajna. Oli si prolupao?
 
» Odgovorite na komentar...
 
Komentira Xman
15-04-2008 14:21,
 
Nemoguća misija
Odavno sam shvatio da je raspravljanje s likovima koji pišu pod nickom Otočanin i njihovim pomagačima nemoguća misija. Oni nemaju mišljenja, stavove i argumente nego samo goli, sirovi interes, pa.u nedostatku argumenata svaki glas protiv svoga interesa proglašavaju neprijateljskim činom i “otkrivaju” uobičajene sumnjivce: neradnike (jer samo oni su radnici), Srbe (jer, kao, samo oni su Hrvati, a drugi nemaju nikakva prava), Četnike (jer svi oni i samo oni su bili branitelji), Purgere (jer oni su “domaći”, a nitko tko nije domaći nema nikakva prava), Slovence (jer oni, vidi vraga, NE dopuštaju da štitimo naše more), ekologe (jer oni bi, vidi vraga, DA štite naše more) i t.d.  
 
I takav lik meni prigovara da ne mogu “čuti niš osim sebe”. Lik koji na sve što je rečeno na ovim stranicama, a nije iz njegove “kuhinje”, poteže pobrojane “argumente” i prijeti “opozivanjem” tvrdi da ja ne mogu prihvatiti “ništa što je nečije mišljenje i kao s takvim se složiti ili ne”. Pa pitam ja tebe, tzv. Otočanine kako da prihvatiti mišljenje kojega nema i kako da se složiti s nečim čega nema, tj. nepostojećim mišljenjem. Nema kod tebe i tvoje ekipe mišljenja. Vi imate samo interes. A u raspravi gdje jedan ima mišljenje i pokušava ga izložiti dok drugi ima samo sirovi interes koji ne uvažava i interese drugih, svako se služi onim što ima: jedan iznosi podatke, brojke, činjenice i argumente dok drugi poteže argument batine, prijetnje, šake i galame. Onako kako je na pokušaj uspostave dijaloga jedan od članova Povjerenstva rekao za novine “Ni R od rezervata!”. Može li se s takvim likom uopće razgovarati i može li takav čuti ikoga osim samoga sebe? Ne može. On urla da je njegov interes jedini važan i poput negdašnjih komunističkih kumova proglašava ga općim interesom naroda. Da, moj dragi Otočanine, ti i tvoji nam prodajete onaj prastari otrcani trik i derete se NAROD TO SAM JA! 
 
Naravno, kad netko poput mene napiše svoje mišljenje, a ono ne ide niz dlaku tvojem sebičnom interesu, ti na to ne odgovaraš argumentima nego pišeš “što ne vidiš da stalno izazivaš te pokušavaš progurati neku podvalu ili uvredu pa zato sebe trebaš smatrati lažovom i pitati se za koga ti radiš ako uopće nešto u životu radiš”. Ma naravno da te izazivam: pa ja pišem “nedopustive” stvari o ustavu RH, pravu građana da brinu o okolišu, a to je protiv tvog interesa jer ustav i zaštita okoliša su tvoji neprijatelji, pa bi ti da ih OPOZOVEŠ. Naravno, to da sam te uhvatio u laži u svezi mojeg opisa uloge Jovanovićke u Povjerenstvu ne spominješ. A lagao si.  
 
Kažeš da je pitanje zaštite mora od kapitalne važnosti (što je točno) i da je to pitanje života skoro deset tisuća ljudi (što je također točno), te da o zajednici treba odlučivati sa zajednicom (također točno). No problem je u tome što pod zajednicom ti smatraš ono društvance zastupnika lošinjskih tajkuna od kojih se jedan već javno izjasnio da od rezervata neće ni R. Naravno, oni su za tebe zajednica i nitko drugi ne spada u zajednicu. 
 
I na kraju, kako ti zamišljaš zajednicu i odlučivanje o zajednici vidi se po tome što si napisao “Pa ako hoćeš skočiti sa zgrade što se mene tiče možeš i večeras”, a po svemu sudeći znamo i tko se krije iza tvog nadimka jer pišeš “znaš gdje sam pa se slobodno javi da vidimo tko je na čemu”. Nema potrebe, znamo na čemu si. Valjda na plaći :grin
 
» Odgovorite na komentar...
 

Komentirajte članak
  Ime
  Upišite adresu asd • adacta.org (• = @)
   Naslov
Dostupni znakovi: 5000
Slika sadrži skrivene znakove koje treba unijeti u polje za unos
Unesi znakove koje vidiš. Ako su nečitljivi, osvježi da se prikažu novi.