Zbog pozajmice dao ostavku

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

ostavkaDirektor gradskog poduzeća Lošinj parking d.o.o. Mario Skočibušić, bez suglasnosti Nadzornog odbora i predsjednika Skupštine tvrtke, dao je kratkoročnu pozajmicu u visini 350.000 kuna tvrtki Dropuljić I.M.I d.o.o. registriranoj u Zagrebu, izvješćuje današnji Novi list ...

List se poziva na izjavu predsjednika Nadzornog odbora Ante Nedića da je sa Skočibušićem zbog prekoračenja ovlasti dogovoreno da podnese ostavku nakon što do kraja ovog mjeseca iskoristi godišnji odmor. 

Prekoračenje ovlasti ogleda se u tome što je Skočibušić dao pozajmnicu od 350 tisuća, a imao je pravo bez konzultacija s nadzornim odborom na transakcije do samo 20.000 kuna, piše Novi list te navodi Nedićevo pojašnjenje da pozajmica treba biti vraćena do 22. kolovoza uvećana za kamatu i da je na prijedlog Nadzornog odbora, predsjednik Skupštine tvrtke Lošinj parking, gradonačelnik Gari Cappelli, za vršitelja dužnosti direktora imenovao je Danijela Kljajića, inženjera prometa, koji je inače od ranije djelatnik ove tvrtke, te da će za 30 dana biti raspisan natječaj za popunjavanje mjesta direktora.

Novi list navodi da je Mario Skočibušić potvrdio da je dao kratkoročnu pozajmicu u visni 350.000 kuna uz 14 posto kamata, bez konzultacija s Nadzornim odborom, te da je izjavio da je tako postupio jer je već ranije u poduzeću postojala praksa o davanju pozajmica, na primjer Gradu Malom Lošinju, no da tada Nadzorni odbor nije reagirao:

- Dao sam ostavku i to smatram moralnim činom, jer je Nadzorni odbor moj postupak ocijenio negativnim. Nadam se da će ovaj moj postupak ponukati i druge zaposlene u gradskoj upravi i gradskim tvrtkama, da kada njihov rad bude ocijenjen negativno, također, podnesu ostavku, izjavio je za Novi list Skočibušić.

Na upit što će biti dalje s njegovim članstvom u Gradskom poglavarstvu, list navodi da je Skočibušić rekao da o tome još nije bilo govora, ali da ne isključuje mogućnost da i na to mjesto također podnese ostavku.

List podsjeća da je Skočibušić u Poglavarstvo ušao s Nezavisne gradske liste (NGL) Milana Mužića, nakon što je NGL u svibnju 2005. godine nakon lokalnih izbora podržala koaliciju HDZ - HSLS - HKDU - DC i tako osigurala preuzimanje vlasti koalicije stranaka na čelu s gradonačelnikom Garijem Cappellijem te da je Lošinj parking osnovala sadašnja gradska vlast i da je tvrtka već imala smjenu direktora i to u svibnju 2007. kada je ostavku dala prva direktorica tvrtke Nela Miculinić-Glavan nakon što je u prvoj godini poslovanja utvrđen minus u poslovanju od 600.000 kuna.

List navodi da je na njeno mjesto došao Mario Skočibušić, te da su u Gradskom vijeću u prosincu 2007. godine vijećnici vladajuće koalicije naveliko hvalili njegov rad i pozitivne pomake u poslovanju tvrtke, da bi nakon nešto više od pola godine Mario Skočibušić podnio ostavku. Novi list ističe da o tome kakvo je poslovanje Lošinj parkinga tek bi se trebalo doznati jer predsjednik Nadzornog odbora Anto Nedić kaže da će se napraviti financijska analiza i da vjeruje kako će se pokazati opravdanim daljnje poslovanje ove gradske firme te da je najteže novo poduzeće staviti na čvrste noge.

 

Podaci o zajmoprimcu iz Sudskog registra trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj

I.M.I. DROPULJIĆ d.o.o.

TEMELJNI PODACI:
Matični broj: 080276643
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu
Tvrtka: I.M.I. DROPULJIĆ d.o.o. za trgovinu, ugostiteljstvo, turizam i uvoz-izvoz
Skraćena tvrtka: I.M.I. DROPULJIĆ d.o.o.
Sjedište: Zagreb, Kamenščica 38
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
PREDMET POSLOVANJA:Šumarstvo, Ribarstvo, mrjestilišta i ribnjaci, usluge, Prerada i konzerv. riba i ribljih proizvoda, Proizvodnja građevinske stolarije i elemenata, Obrada i presvlačenje metala, Proizvodnja namještaja, Trgovina na veliko i posredovanje u trgovini, osim trgovine motornim vozilima i motociklima, Trgovina na malo ribama, školjkama i rakovima, Ugostiteljstvo, Prijevoz robe (tereta) cestom, Projektiranje, građenje i nadzor nad građenjem, Poslovi razminiranja.
Temeljni kapital: 18,300.00 kuna
Članovi društva - osnivači: Marko Dropuljić, rođen 24.02.1983,Funkcija - jedini osnivač d. o. o.
Članovi uprave - likvidatori: Marko Dropuljić, rođen 24.02.1983, Funkcija - direktor, Ovlaštenje - zastupa društvo pojedinačno i samostalno

 

Komentari: 

0 0 # PodaciIstražitelj 2008-08-07 11:42
Gosp. Skočibušić iznosi neistine da je dao pozajmicu po 14% kamata ima ljudi koji mogu to potvrditi .služi se lažima i obmanjuje javnost da bi sebe oprao u ovom kriminalu.Treba istražiti da li je Skoćibušić te novce oprao preko dotičnoga da bi pokrio svoje privatne financijske probleme. Treba ispitait iz kojih izvora je on tvrdio da poduzeće posluje pozitivno a, sada je odjedanput negativno. I ako je poslovao pozitivno iz kojih je to izvora bilo. Jadni mi ako imamo još ovakvih kako on tvrdi u gradskoj upravi koji rade ovakve stvari, zbilja super i reprezentativno za gradsku vlast..Još je zaboravio objasniti kamo su kupovana neka osnovna sredstva za firmu i završila u privatne ruke, odnosno zamijenjena starima, to je trebao isto iznijeti u novinama kad se predstavlja moralistom. :eek: :eek: :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # podatciivanko 2008-08-07 14:15
Trla baba lan da joj prodje dan. Rekla-kazala. Dokaze na sunce! Nedic suti, Gari suti jedino odleprsali direktor prica. Tko mu vjeruje? Jedino Vijece zna o cemu su tu radi jer su i vidjeli istinu. A mi budale ne znamo kome da vjerujemo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nečista poslagost 2008-08-07 12:33
Prvo ovdije ima par nejasnoča.Ako je direktor Skočibušić izvršio pozajmicu po kamatama od 14% dok je kod banke digo kredit po kamatama od 11% onda je on dobro radio za povečanje dobiti poduzeća Lošinj Parking i za to mu je nadzorni odbor morao dati priznanje isto kao i predsjednik skupštine, zašto se onda išlo u smijenu direktora to nije transparentno definirano. Najme činjenica je to cijela gradska uprava zna da je na skupštini poduzeća kao i pred nadzornim odborom zatečeno katastrofalno stanje u poduzeću, te je i nakon toga izvršena ovakva transakcija sve to ukazuje na nečista posla stoga bi bilo dobro da se naðe onoga koj je takve poslove odobravao i mislio da će sve to završiti pod tepih. :-? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bosno mojakatastrofa 2008-08-07 14:19
Jadni nas ( od prije godinu dana ) Kljajicu! Sto li si uzeo u ruke firmu sa katastrofalnim poslovanjem?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # saricichdz 2008-08-07 14:21
NAREDILO MU!! ZNA SE!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZnamDudli 2009-02-25 12:19
Samo kradu novac što nije njihov.Kako da Zabavniku (slovenac)dao parkiralište?Mi slim da za to nebih škodilo malo iztražnoga.
Dudli
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hop-hop-bušićlošinjanka 2008-08-07 13:12
Nazivati skočibušića direktorom ili gospodinom je previšeeee...Mo raš biti debil da odletiš s mjesta direktora u LP. Žao mi je gradonačelnika koji se okružio bahatim neradnicima pa sada ispašta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lpgost 2008-08-07 14:06
Meni nije jasno kako je mogao dati pozajmicu ako je u dugovima??? Pozajmica je nesto sto ce se vratiti, a bivsa direktorica prije nije nista vratila, pa nitko nista nije niti pitao. Koji je to budala, glumi moralistu medju kretenima. On moralista, a predsjednik NO, tj. profesor, zastupnik osiguranja i svercer mobitela. Bas me zanima kako je stalno zaposlen na dva mjesta. A pitate se gdje li su osigurana sva gradska vozila??? Neka da izvjesce o poslovanju lp u javnost, pa da vidimo o cemu se tu zapravo radi. Sto krije?? Ako je firma u gubitku, dobro da je i odletio, ako nije, onda nesto smrdi. A mogao bi dati i listu pristupnika u hdz u zadnjih godinu dana. Izleda onda, "losinjnka" da su svi direktori lp debili, pa lete bez krila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # krtica 2008-08-07 14:29
Ja ne nalazim Dropuljić IMI d.o.o. u sudskom registru. Jel netko našao? Baš me zanima, tko su osnivači i članovi uprave budući da je dotični šjor Mario od 2004. godine bio dužan izvjesnom Siniši iz Zagreba 40.000,00 EUR za koje mu je dao založno pravo na svojoj nekretnini kao i na stanu od mame. Sada je nekome koga ne možemo naći u ZG dao 50.000,00-ak i odmah u srpnju mu se skinulo založno pravo dotičnog Siniše sa nekretnina, kao i zabilježba nečije ovrhe na istima (ne Sinišine). Dobro, istina da je digao dodatnih 150.000,00 EUR 11.07.2008. dok je još imao prosjek plaće jer je znao da će letiti nakon članka o Mužiću i početka stezanja mreže. Možda ih je (dugove)isplati o od kredita? :roll: Ili mu je to za rješavanje tekućih problema jer mu onih 87.000,00 nikako da se skine još od 2001. godine. 150.000,00 na 15 godina i još 87.000,00 otprije - mora da su Sanmar i Vila Antonia jednostavno rudnik zlata! :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...SANDRA SKOCIBUSIC 2008-08-07 14:54
Dragi Krtice, vidim da se brinete za stanje naseg vlasnickog lista i kredita .Zaboravili ste gotovinski kredit u PBZ_u, Erste i jos dva kredita od pokojne seste koja on otplacuje. Vidim da imate puno slobodnog vremena, pa slobodno dodjite kod nas pa cemo Vam sve i objasniti da ne zivite u neznanju i da previse ne mozgate sta bi moglo biti sta. Pogledajte malo povijesni prikaz nekretnina na Unijama, pa ce Vam biti neke stvari jasnije. Hvala Vam na brizi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # krtica 2 2008-08-07 15:13
Gospoða Skočibušić je prilično revna u vrebanju na eventualne komentare o svojem suprugu na ovoj stranici. Šta nema nešto za raditi (agencija, smještaj, skuteri...)? Treba otplaćivati sve te gotovinske i negotovinske.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # leptir 2008-08-07 15:18
Gospoði Skočibušić svaka čast jer se podpisala a ne javlja se anonimno kao hrabri i pošteni krtica znakovitog imena podzemne životinje ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ima li još nade za nasGabrijel 2008-08-07 15:21
Moj Skočibušiću za riješavanje osobnih financijskih problema postoji knjižica zvana matrikula , pa se uhvati mora umijesto politike u koju si ušo da bi ti se oprostoli dugovi jer si zbilja čunka za poslovanje. Drugo možda neka prava revizija naðe da je bilo pozajmice i za proslavu unuka tvoga političkog mentora u Belviju, ko zna što će se još sve vidjeti osim već poznatog.Jadni smo ti mi ko nas vodi ove četri godine i plačamo porez. :-? :-? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LjigeGlasač 2008-08-07 15:41
Pa ne mogu vijerovati kakve sve barabe se bave politikom kad ovo sve pročitam
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pozajmicakojot 2008-08-07 17:29
Pa zamislite ako je ovo točno što se navodi u novinama da je lova dana po 14% onda je taj Dropulić komad budaletine jer u svakoj banci može dobiti kredit izmeðu 10 i 11 % promijenljive kamate. Mislim da su nabrzinu izlažirali novi ugovor kako bi sve zataškali i izbijegli što je više moguće skandale. E sada Cappelli ako imaš muda daj sav prljavi veš vani i završi sa ovom koalicijom koja ti je rovarila cijelo vrijem mandata, pokaži graðanima koji su ti dali glas pravo i pošteno lice i ovu bagru jednostavno razjuri oko sebe skupa sa savijetnikom u vodovodu i drugom ekipom koja od prvih dana u vlasti nije imala poštene namijere već, osobne interese. Napravi rez i daj im prljavi veš vani da vide ljudi kome su dali glasove na prošlim izborima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LIJEP POZDRAV?LP 2008-08-07 18:22
Nije Skocibusic jedini koji bi se trebao maknuti iz LP-a, onaj njegov proleter koji nezna smisliti dvije ciste mogao bi za njim isto, jer procitajte malo clanak GRADJANI DRUGOG REDA, tj. komentare sta se i kako radi u toj firmi.
Uostalom sta nebi svi zeljeli malo raditi u LP-u, cca godinu dana, pa da se malo obnovimo, pa nek nam onda daju otkaz uz oprostenje duga.
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Boby i RudiKoalicija 2008-08-07 19:12
Ljudi a di je tu Rudi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kruške i jabukeporezni obveznik 2008-08-07 21:52
E moj Skočibušiću prije nego si se uhvatio posla trebao si naučiti čitati bilancu i druge financiske izvještaje pa nebi mješao kruške i jabuke ili ti ga pozamice izmeðu Grada i drugih gradskih poduzeća i njih izjednačavao sa pozajmicom danom nekoj drugoj pravnoj osobi kao šta bi isto tako znao pročitati kad su pozajmice vraćene. Bolje ti je da se uhvatiš posla i to najbolje onoga za koji si školu završio pa da na pošten način vratiš svoje dugove kojih ako je istina sve što tu piše ima itekako puno i koliko ja znam a i večina u ovom gradu poštenim radom u ovome gradu to je vrlo teško a da nekažem nemoguće zaraditi, umjesto šta pljuješ po drugima i to nazivaš politikom i umišljaš si da će ti politika vratiti dugove. E ta su ti vremena davno prošla, prije 40 i više godina.... :sigh: :sigh: :sigh: :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čisti papiriRevizor 2008-08-07 22:20
Dobro ti je ovo direktore Skočibušiću napisano prije , a trebao bi znati i što ti je u poduzeću izvršena dokapitalizacij a koja ti je poslije stornirana i registrirao si tu lovu kao prihode,pa si valjao gluposti u javnosti o kakvom pozitivnom poslovanju jer ti je na to još i grad dao lovu.Ne trabunjaj gluposti jer za sve postoje papiri pa da ti ne bi i još gluposti izašlo na vidjelo u novine pokri se ušima i šuti i počni raditi a to preporuči i svome tehničkom rukovodiocu koj je završio ŠUP. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prijavasud 2008-08-08 00:09
A sta ce vam Rudi, sigurno dobro znate da on uvijek maše papirima za sud pa možete biti sretni da vam ne prilazi ali tko zna možda i hoce tko zna šta se sve skriva u njegovom arhivu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # arhivladica 2008-08-08 08:42
Puno je njih kod Rudija u ladici pa ce biti zanimljivo vidjeti sta ce biti kad izbori pocnu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Kurilaprostorni plan 2008-08-08 08:51
Ha, Ha navodno bivša pročelnica koja je odradila prostorni plan ima dobrog prutra na glavi, ajde Rudi ne ženi se SDP pa nečeš valjda da ti gradonačelnica bude Rukonička :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # dugoviministar 2008-08-08 09:01
Ako je Cappelli uzeo Skočibušića u LP,da si rješi dugove,onda bi Rudi morao ići kod Sanadera da ga postavi za ministra,jer za njegove dugove nebi bio dovoljan ni državni proračun. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sposobnostlist 2008-08-11 07:24
Možda ga je uzeo jer se prezentirao kao jedini meritoran u materiji prometa Grada Maloga Lošinja (pa ipak je on član poglavarstva zadužen za promet) a i sposoban da svoje ideje sprovede u dijelo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hop-hop-bušićlošinjanka 2008-08-08 09:38
Draga Sandra Skočibušić,
Ako misliš da ćemo svi plakati nad tvojom sudbinom varaš se. Ja imam velike kredite i radim od jutra do mraka, i dok ne vratim dug neću kupiti Golfića i živjeti kao da mi je muž Štrok. I još nešto, pozivati se na pokojnu muževu sestru je prestrašno! To samo govori o vama...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prometgraðanin 2008-08-08 09:47
Ajde viječnici tražite po kojoj osnovi se vrši sadašnja regulacija prometa jer postavljanje rampi nije izvršena napamet već na nekoj stručnoj postavci pa da graðani vide što su im vlasti bile namjenile, pa onda uzmite novu studiju pa usporedite i odlučite što je bolje i korisnije za graðane i njihov Grad jer stanje u prometu je već alarmantno. Tako da se jednom za svagda prestane sa praksom da nam samozvani stručnjaci ala Skočibušić i Nedoklan kroje sudbinu o prometu i procjenjuju što je to bolje a što nije. Sada imate dvije stručne studije pa ne možete reči kao za dupine i Gomerčića da su ne meritorni u materiji a ako neznate što bi mislili zovite treće stručnjake da vam daju svoje mišljenje i objašnjenja pa više nečete imati problema sa mišljenjem koji su čiji, jer stručnjaci nisu nikada ničiji jer je znanost iznad svega iako su možda prijatelji ili poznanici. Birani ste da pomognete graðanima i da riješavate njihove probleme kao i da ih izvještavate o tome šta i kako mislite riješiti, pa tako i učinite. Otvorite raspravu da se promet u ovome Gradu napokon počne riješavati i izvještavaj te nas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # studijeupitnik 2008-08-08 09:52
Pa šta u LP postoje dvije studije, zašto graðane nitko o tome ne izvještava??? :-? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # puprampa 2008-08-08 11:18
Moji sugradjani, necete vjerovati. Kakve studije, svi su oni lopovi otkad je rampa postavljena. Rampa kod policije ne bi smjela niti biti tamo. Svi oni zajedno i Kavedoni, i Glavanka, i Skocibusic i Kljajic i NO i Gari na celu kradu narod. Pogledajte malo PUP pa cete vidjeti da je rampa kod "Treffa" a da se Draga 1 i 2 ne smiju niti naplacivati. Nas losinjane koji tamo zivimo kradu vec nekoliko godina, a vi pricate o nekakvim studijama, a nigdje nema osnove ( rampe kod policije). Pobunimo se vec jednom za nase novcanike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2008-08-08 11:29
Pobunićete se vi malo sutra. Treba vama jedna purgerka Gregorina da vas pouči graðanskoj hrabrosti. A onda bi neki rekli da šta će nama purgeri solit pamet
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cestevozač 2008-08-08 11:57
Gradonačelniče dajte te dvije studije na vijeće pa da vidimo šta če reći. :-? :-? :-? Je postoji puno toga samo se radi onako kako se hoće
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KUMOVIBOSANAC 2008-08-08 17:30
POZDRAV! o sandri neču ništa jel ona je u LP niko i ništa a njeno javljanje i piskaranje tu znači da su krivi a o njoj govori činjenica da sa roðenom majkom ne razgovara cirka 15 godina, eto ko je ona! A sada si ti mustro na redu: Mario je jedno drsko i bahato stvorenje koje je mislilo da je BOG, SVE sve radnike u firmi je provocirao i omalovažavao a posebno čujem da je volio malog Žuleta koji je 90% invalid kojem je dao najmanju brutto plaću baš iz razloga što je polu slijep-ŽUTI NE LJUTI SE!, Kljajić je imo zabranu ulaska u ured od 3 mjeseca uz opasku koju mu je dobacio ili ti ili ja. Stare stvari je donosio od kuće a kupovo preko firme nove i nosio ih doma. Da skratim to je jedan lopov i smrad a koliko je poslovan vidi se iz njegovog privatno poslovnog života prije nego postade diša-ðubre! A sad ovaj njegov potrčko koji je završio šup a po gradu se nosio koda ima dva fakulteta, krao je naftu iz službenog auta i tanko barku, taxirao sa službenim autom, vozio ga doma i koristio kao da ga je on zaradio, za vrjeme radnog vremena taxirao barkom, krao alat i pametario a sada vidim a i čujem da se radnici izdrkavaju na njemu al njegov obraz je tako debel da on to sve junački podnosi! Ovome kraj dolazi do kraja mjeseca! A Dropulić, sitni zg kriminalčić koji je čak uzimo službeni auto od lp i vozio se kad mu je god trebalo!
Uglavnom ðubrad je pala zbog kraðe love a dečki po parkinzima nisu mogli dobit suncobran, čujem po centru pričaju možda se firma nakon svega ugasi tako da je vrli smrad skočko i 10 mladih ostavio bez posla ali teško mi je u to vjerovat ipak je to gradska firma a napuhano govno treba tužit pa nek vrati pare, i nebi se čudio da je preko zg mafijaša i njegove firme novac posudio sam sebi ili onom svom vjernom psu da kupi kuću na svetom uz pomoć18 tisuča eura kredita kojih je digo valjda radi reda da se ne priča da je baš plačena kešom!
Ako skočibušić dobije želju da upozna autora ovog članka nema beda samo neka kaže kad da mu dojdem u agenciju da mu ovo sve ponovim ali pred novinarom novog lista ali i večernjeg pošto mi je stric glavni urednik-pusa!
GOSPON CAPELLI nedaj da ti dečki popuše poso zbog budale jel momci nisu krivi što nema love i IDEMO DALJE!
---MOŽEŠ KOLIKO HOČEŠ AL NEMOŽEŠ DOKLE HOČEŠ! narodna
POZDRAV !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mmlošinjsko parkiralište OOUR 2008-08-08 18:29
:cry: Ma nije Skočibušić kriv za to što se dogaða.Kriv je Milan Mužić koji ga je gurao,a Mario je bio naivan.Odjednom je postao veliki direktor i stručnjak za promet,a i šire.Normalno,č ovjek se umislio,što je sasvim normalno,kad mu je Milan davao podršku,pa daj danas daj sutra i ode sve u materinu.Ali to je najmanji problem u ovome gradu.Ima mnogo "Skočibušića" koji su izgubili kompas,i koji misle da su Bogovi,i rješavaju svoje probleme,kredit e,dugovanje preko položaja kojeg imaju a narod im ga nije dao.To je još veći problem čd Skočibušića,ali ove druge treba pohvatati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?KOKOLO 2008-08-08 19:42
Ma ja se slažem sa BOSANCEM u potpunosti, gði. Skočibušić je bolje da šuti, jer ništa pametno nije rekla, a kad se već hvali
koliko kredita ima očito je odakle ih i plaća. A Nedoklan nije ništa nego drugo nego jedna lošinjska luda. Zašto se svi prave slijepi? I još nešto, znali itko zašto Skoćibušić popisuje tablice na autima u predjelu Čikata, prema crkvici? Jel to neki honorarni posao u ðiru? :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ho-hop-bušićlošinjanka 2008-08-12 10:18
Bilo bi mu pametnije da skuplja boce po Čikatu (sa Sandrom ha,ha..) i da vraća pošteno kredite, nego da popisuje brojeve tablica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # to su samo cinjeniceonaj koji u Istinu vjeruje 2008-08-13 18:21
-U novinama se pojavio postotak od 14%, nisam bas siguran zašto ali pretpostavljam eto reda radi da to sve skupa svjetlije izgleda, čak vjerojatno i onaj koji je dao taj članak u novine zna za pravi postotak. Neko je dobro primijetio da uzeti pozajmicu sa kamatom do 14 % bas i nema nekog smisla jer ionako u bilo kojoj banci možeš dobit povoljnije, pravi postotak je smiješan i možda bolje da ga ne spominjem ali reci ću da je nepovoljniji nego u ''bilo kojoj banci'' u svakom slučaju LP neće profitirati od te pozajmice već će imati nekoliko tisuća kuna štete (jer je LP s tom pozajmicom išao u ogroman minus ne bas 350k ali skoro) što već samo po sebi govori da je bivši direktor poslovao ''u svoju korist'', iako je vjerojatno znao za pravilo od 20k.
Tko je izmislio tih 14%, pa bivši direktor, postoje 2 ugovora, 1 je za siru javnost (kako se meni čini) a eto drugi je onaj ''pravi''
Uostalom zašto bi zaradio otkaz ako bi još profitirao sa davanjem pozajmice sa tako visokom kamatom?

-''Najme činjenica je to cijela gradska uprava zna da je na skupštini poduzeća kao i pred nadzornim odborom zatečeno katastrofalno stanje u poduzeću, te je i nakon toga izvršena ovakva transakcija sve to ukazuje na nečista posla stoga bi bilo dobro da se naðe onoga koj je takve poslove odobravao i mislio da će sve to završiti pod tepih.'' gost napisa... I to je točno ali ovaj zadnji dio ''..bilo bi dobro da se naðe onoga koji je takve poslove odobrio..'' pa to nije nitko odobrio niti nikada ne bi već se radi o tome da je bivši direktor već znao da se šuška o njegovom otkazu pa je brze bolje još nešto ''spasio'' kako novine kažu bez znanja predsjednika i NO sto je točno, iako je dobro znao pravila igre da ne smije dirati preko 20k.

-Netko je spomenuo da je kupovao na firmu pa nosio doma a od doma nosi rabljeno.. to nije neki veliki lopovluk ali opet dok s druge strane propovijeda radnicima da pošteno rade da ne kradu i sl. , mislim da bi poštenom čovjeku to bilo ispod svake časti ali ok njegov izbor jedino sto će mu se to vratit jednog dana kao npr. ovih dana.

-pup jesi ti siguran da je bi trebala biti tamo rampa? vlast može staviti rampu i na Beleju ako im se poželi, po meni je ta rampa kod MUP-a iz vise razloga, da nije, dionica od MUP-a do trefa bi bila u totalnoj komi, barem po ljeti jer bi se uvijek našao neki stranac koji bi mislio da ne može tamo proći ili jednostavno ne želi jer će morat platit vise nego na običnom parkingu tipa Budovina, sadašnja rampa je u blizini kružnog toka sto je dobro bas zbog takvih stranaca, te stvari se dogaðaju i ja sam osobno to vidio puno puta čak su znali sa motorima dolaziti na parkiralište Budovina jer su mislili da jednostavno ne smiju proći rampu.
Ako ti ako stvarno tamo živiš tamo on imaš pravo na karticu sto ne ? možeš se buniti na cijenu ali to je jedna druga priča.
Napisao si i sljedeće: ''Svi oni zajedno i Kavedoni, i Glavanka, i Skocibusic i Kljajic i NO i Gari na celu kradu narod''
Kavedoni- se piše Cavedoni i stvarno ne znam sto ti je on skrivio tip se snašao i uzeo koncesiju isto tako smo je mogli uzet i ti i ja za iste pare dok je bila prilika. Takve prilike vise neće biti.
Skocibusic- je samo sitna riba u cjeloj to prici al o tome kasnije
Kljajic je stvarno ok tip, ne bi mrava zgazio ne znam sto ti bi da tako napadaš
NO- ...sto je u cjeloj toj prici NO skrivio pa ništa jedino sto su otjerali direktora pa ne bi svega ovog bilo ali samo rade svoj posao za tvoju informaciju NO i njegovi članovi nisu dobivali nikakvu naknadu za taj ''posao'' već je to posve volonterski
Gari- pa stvarno bezveze lupetaš kao da si on uzima u svoj džep iz kase lp možeš mu zamjeriti sto je stavio takvog direktora ali nije on znao kako će sve to završiti

-Bosanac evo nešto znao prvo sam pomislio da je to Kljajić napisao :-) Skočibušić nikako nije podnosio Kljajića čak ga je i gurao iz firme za svaki problem bi bio kriv bas Kljajić a često bez razloga, to je istina, znam jer sam radio u LP. Pretpostavka je da se Skočibušiću nije sviðao Kljajić zbog toga sto bi on mogao jednog dana njega zamijeniti. Uglavnom bojao ga se. ima jedna ..nije bas narodna..vjeruj em da će mnogi prepoznati simboliku. ''Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.''
Ta zabrana ''pristupa'' uredu je bila velika pogreška.
To sto je Nedoklan završio ŠUP je sasvim ok i može raditi taj posao ali eventualno nas može smetati sto potpisuje sa ing. na kraju imena. Neka je na njegovu dušu.

-I na kraju zašto je Skočibušić dobio otkaz, ''lošinjsko parkiralište OOUR'' i ''SANDRA SKOCIBUSIC'' su natuknuli neke stvari čak i njegova izjava za novine ima neko značenje, ali priča je vrlo zamršena i nije za siru javnost (mozda se pojavi u novinama jednog dana ali nikako nije na meni da otvaram tu kutiju) samo ću simbolički reći da je to kao kada u američkim filmovima banda ide pljačkat banku i onda se meðusobno pobiju tijekom pljačke, oni jači ostanu i neko kaže ''pa nema veze dijeliti ćemo na manje dijelova ''
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lopinaeos 2008-08-13 19:49
Ma zasto tu vi svi nesto okolisate Mario je lopov i prevarant a ne nekakv moralan covijek koji je sam dao ostvku ,do nekidan se potpisivao kao ing , ali fax nije zavrsio. Znaci veliki lazljivac !!! Da nije bilo politike i Milana Muzica nikad se nebi culo za njega. Bez obzira na njegovu ostavku (citaj otkaz)ima tu posla za policiju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KUMOVIBOSANAC 2008-08-14 18:25
Svaka čast eos, a onome pametnome gore što reče da zaklan može obavljat sa šupom tu funkciju samo da ga boli ono ing. gle kompa boli me ona stvar za njegov ing neka se potpisuje sa magistar ako oče ali mene više boli to što on kao retard koji nezna složit dvije rečenice u komadu a najviše me smeta što je neradnik ima plaču od cirka 7500 kuna a kolika je tvoja bila bivši parkingovc?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MMPendreka ljudi pendreka 2008-08-13 20:17
Članak prije ovoga je predugačak.Sve to znamo.Samo pendrek može ovo oprati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KUMOVIBOSANAC 2008-08-14 18:33
ti koji u istinu vjeruješ samo da ti kažem da me zaboli za retarda što se potpisuje ing. to če ubrzo moč u zavodu za zapošljavanje, nego mene smeta što jedan neradnik i čovjek koji nezna složit dvije rečenice u komadu ima plaču cirka 7500 a što se mene tiče budala se može potpisivat i sa magistar. lošinjanki i eosu svaka čast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ISTINA KAKO KOMEML 2008-08-14 19:13
Gospodina Skočibušića je trebalo odavno smjeniti, jer se ništa od gore napisanog nije dogodilo preko noći. Zamjerio se ljudima u svakom mogućem pogledu, prvenstveno jer se nije ponio ko čovjek. Ono što je sad najtužnije je to da sigurno neće biti sankcioniran onako kako bi trebao, jer je to politika naše države. A što se tiče INŽINJERA, to je sramota, pljuska je to svakom školovanom čovjeku, tako da to nije na njegovu dušu kako piše Onaj koji u istinu vjeruje, to je prijatelju na žalost svih nas.
Sramota je što se sve može preko kumstva iliti veza i plavih koverti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pozajmica je kap u moruZAGOR i ČIKO 2008-08-18 09:57
Skočibušić je jedan mali priglupi lopovčić. On je gledao u svoga mentora hapi hapi i pokušao ga kopirati. To znači da su se prihodi LP trošili za sve i svašta a najviše za džepove pojedinaca koji su blizu vatre. Čak je Jurasić i gume za golf nabavljao a LP nema golf već DIREKTOR. Tu puno posla ima policija ali neznamo zašto ga ne prijave, valjda bi mnoge poznate face završile iza brave.
Pozdrav i nadopunite
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Što mi možeteKONOBAR 2008-08-27 16:04
LOŠINJ PARKING je mjesto gdje se okreće mnogo gotovine. Ona se troši nenamjenski tj. nešto pokradu radnici na rampama, nešto direktor i njemu bliski ljudi, nešto grad . Kako grad? Lijepo. Ako tvrtka plaća račune sa kojim nema nikakve veze ili ako razne transporte plati par puta skuplje.

Nadzor je takiðer kriv jer ima nalaz a nije ga proslijedio policiji. Možda nekog štite. :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2008-08-27 16:46
Što očekivati od čovjeka koji se lažno predstavlja za inžinjera prometa. Mislim da je i to već kazneno djelo koje se goni po službenoj dužnosti. Problem je da policija i odvjetništvo ne posjećuju ovu stranicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ðapić 2008-08-27 18:18
Koja je razlika izmeðu Ðapića i Skočibušića. Ðapić je za svoju titiulu prepisivao. Skoćibušiću je i to bilo teško. On se samo potpisivao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # karaktergost 2008-08-27 20:07
Šta se moglo više i očekivati od čovjeka koji kao član nadzornog odbora Turističke zajednice, na sjednici istoga bivšoj direktorici kaže "ukrali ste dva miliona ali šta je to", bez ikakvih dokaza,bahato iz glave, i stome ustvrdi da to nije ništa kao da se radi o dva kila krumpirima a ne o novcima graðana. I takav čovjek sjedi u poglavarstvu i odlučuje o novcima graðana i sudbini jednoga grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uputa za Uskokaadministrator 2008-09-03 14:24
Posjetitelj je s potpisom Uskok poslao poruku sljedećeg sadržaja: "Saljem vam pitanje zasto su sa vase stranice maknuti komentari o vrlom direktoru Losinj Parkinga koj je izvrsio pozajmicu sebi sa firminim novcima po smijesnoj kamati a zaduzio se po duploj kamati u Banci. Pa me zanima da li vi ko administrator stitite taj ******** i nedopustate ljudima da ga napadaju".

Budući da je naveo nepostojeću e-mail adresu, upućeni odgovor je vraćen kao neisporučen, a glasio je:

"Clanak s komentarima maknut je s naslovne stranice, ali ne i sa sajta. Mozete ga naći meðu člancima "Gospodarstvo" u meniju s lijeva".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vraćanje pozajmicegraðanin 2008-09-09 14:39
Jel zna tko dal je pozajmica vraćena 22.8.? Hihi :-? 8) :-) :-x Vraćena je sigurno :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor dudlijududli pudli 2009-02-25 12:48
bolje slovencu nego maðaru kriminalcu!!!!! :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # GARIprivatizacija 2016-02-15 15:46
Ne bi on ništa maznuo da nije Garija . On ga postavio i smjenio, tako će i Kljajića.

Skočibušić ne svetac, neće on do prve prilike ništa maznuti.Dok je mažnjao Žena mu se hranila kod Šalova, gdje se hrani sad........... Hajde uzdravlje lopine
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # parkiraj me nježnobrico 2016-02-15 18:24
Citat privatizacija:
Ne bi on ništa maznuo da nije Garija . On ga postavio i smjenio, tako će i Kljajića.

Skočibušić ne svetac, neće on do prve prilike ništa maznuti.Dok je mažnjao Žena mu se hranila kod Šalova, gdje se hrani sad........... Hajde uzdravlje lopine

Gari ne igra više za prvu ekipu, prije će Kljajić njega smijeniti. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    gost 27.07.2017 19:02
    Bez pritiska
    Ne bi baš rekao da su ih morali pritiskati. Svi osim Devčića klanjali su se Mihi i Šoliću a ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    trenk 27.07.2017 16:18
    skrivena kamera
    Strateške odluke do sada su se donosile u Velom žalu, a gradonačelnik i predsjednik gradskog ...
     
  • Nazovi G. radi kategorizacije

    SNWL 27.07.2017 12:38
    Istina!
    Dok ima ovaca bit če i vune!!!
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    baba mara 27.07.2017 12:18
    ja gardonačelnik
    O zaduživanju Grada ne odlučuju stručne službe nego gradonačelnik i gradsko vijeće. Tako ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    Mina Mino 27.07.2017 11:25
    podizači ruku i ništa više
    Nebrojeno puta se pokazalo da je upravo gradsko vijeće koje donosi strateške odluke ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    gost 26.07.2017 08:45
    Odgovornost za dugovanja
    O zaduživanju Grada ne odlučuju stručne službe nego gradonačelnik i gradsko vijeće. Tako ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    mauro 26.07.2017 07:41
    operacija lidl
    Neka se stručne službe u Gradu ugledaju na Grad Pulu koji je dobio kredit u iznosu 18,2 ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    Dendi 25.07.2017 17:46
    A što kaže ministar turizma?
    I na Plitvicama se provodi Garijeva politika "graditi koliko god stane". Novi list piše ...
     
  • Škovaca

    Kohezivni narativ 25.07.2017 16:02
    Razmaženo derište
    A ja sam sretan što su popratni događaji oko atraktivnog požara definitivno pokazali da za ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    valunjan 25.07.2017 15:28
    idu novi izbori
    Bit će promjena i na Cresu a ne samo na Vresu !!!
     
  • Škovaca

    gost 25.07.2017 15:21
    Hrvatsko čudo: Opoziv neopozivog
    Ne zna kako vi, ali ja sam presretan što imamo ministra obrane jer je Krstičević opozvao ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    Keršin 25.07.2017 10:56
    ....
    Pomalo,vidjet ćete uskoro promjene na Vresu!!!
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    Diogen 25.07.2017 09:12
    Jadranka nema Marića u Vladi
    Ali Agrokor ima svog čovjeka na utjecajnoj poziciji u Vladi zbog kojeg je premijer riskirao ...
     
  • Radijski val na kome plove otočni slušatelji

    diana 25.07.2017 09:05
    molba sos
    Poštovani, molim za pomoć! Danas oko 11 sati sa barke je pao psić, po imenu Tara, u podrucju ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    mungos 25.07.2017 07:46
    dugovanje ludom radovanje
    To nije nikakav razlog da se ne ide u izgradnju golf terena i resorta na Mataldi. Agrokor je ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    !!!!!!! 24.07.2017 20:44
    Dolari, euri
    i.imgur.com/KhtLugJ.jpg (http://i.imgur.com/KhtLugJ.jpg)
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    F.J. 24.07.2017 15:38
    Ispravak krivog navoda
    To nisu grobišta hrvatskih vojnika nego kvislinga u službi nacističke soldateske kojima su ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    Ero s onoga svijeta 24.07.2017 15:17
    Da, džabe je krečio
    Koliko god to razumnom čovjeku bilo ogavno, uvijek će biti onih koji će lažima, miješanjem ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    DO 24.07.2017 15:02
    Podaci i činjenice s terena
    Pogledajte kako Plenkovićev, vrhunski opremljeni, vatrogasni sustav funkcionira u gradskom ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    hranitelj tuljana 24.07.2017 14:36
    ako me sad nije šlagiralo...
    Kako je nekima odjednom Tuđman dobar... neke se stvari zaista ne mogu kupiti novcem...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    nacisti 24.07.2017 14:03
    Crveni
    Ideja nacional socijalizma i dalje ima puno pobornika koji veličaju koljače i ubojice a ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    hranitelj tuljana 24.07.2017 13:41
    da đabe je
    Koliko god to razumnom humanom covjeku to bilo nerqzumljivo pa čak i gadljivo, Mussolini, Hitler ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    Ime 24.07.2017 13:05
    Beba na putu
    Istina ili ne sada nije bitno jer ako niste vidjeli žena je trudna a o trudnicama sve ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    M.Ri. 24.07.2017 09:25
    Autizam Vlade RH
    Pogledajt snimak događaja na prvom snimku a zatim idiotsku reakciju autističnog a umišljenog ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    Luka 24.07.2017 09:02
    Džaba si krečio!
    Ne znam zašto ste se toliko usprdili zbog brisanje Titovog imena iz naziva trga glavnog ...
     
  • Škovaca

    J.L.Zbunjenog 24.07.2017 08:24
    Fuj!
    Predsjednik Sabora Gordan Jandroković sa sinom (!) te ministar Zdravko Marić i drugi ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    ### 23.07.2017 17:16
    ###
    i.imgur.com/twOBhfr.jpg (http://i.imgur.com/twOBhfr.jpg)
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    V.K. 23.07.2017 17:06
    Nema čvora, sve je jasno
    Razvojne planove za golf na Mataldi nema ni Grad Mali Lošinj. A nema ni kapitala da krene u ...
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    neno 23.07.2017 16:57
    gordijski čvor
    Punta Križa se nalazi na otoku Cresu, prema tome treba smanjiti površinu novog građevinskog ...
     
  • Koncesija ili namirivanje klijenata

    protupožarna krunica 23.07.2017 16:30
    1 svećenik vrijedi kao 65 vatrogasaca
    i.imgur.com/gLkT1CO.jpg (http://i.imgur.com/gLkT1CO.jpg)