Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Rasulo s mirisom boljševičke pedagogije

Korisnička ocjena:  / 7
LošeNajbolje 

odgdomRadnici i štićenici Odgojnog doma Mali Lošinj nisu mogli ni slutiti da će dolaskom Kukuriku koalicije 2011. na vlast i imenovanjem vršitelja dužnosti ravnatelja g. Mirka Brkanlića, Dom proživljavati renesansu već gotovo zaboravljenog boljševizma kršenjem propisa o imenovanju vršitelja dužnosti, ostavljanjem ustanove mjesec dana bez odgovorne osobe, te rasulom i neredom koji je izazvao aktualni nezakoniti v.d. ravnatelj.

Posljedica tog stanja su urušeni međuljudski odnosi u kolektivu kojemu je odgoj osnovna zadaća tako da vršitelj dužnosti ravnatelja ne komunicira s radnicima, te ga više niti čistačica ne pozdravlja. Četrdesetak zaposlenih od kojih je veći broj visokoobrazovanih ne pamti ovakvu bahatost odgovorne osobe, kršenje propisa i potpunu politizaciju svega što bi trebalo biti samo u interesu odgoja i profesionalnog izvršavanja radnih zadaća zaposlenika, a ne dnevne politike i političkih ambicija. U dvije godine djelovanja vršitelj dužnosti ravnatelja Doma pokazao je nekompetentnost, neznanje i nebrigu za ovu ustanovu. Ništa od toga nije iznenađujuće od osobe o čijoj profesionalnosti, marljivosti, radnom elanu i predanosti radu znaju svi radnici doma, ali iznenadila ih je zavidna sposobnost manipulacija, laži i sebičnosti. 

Tako se g. Brkanlić svakome tko ne može izbjeći da ga sluša hvališe kako se svakodnevno čuje s potpredsjednicom vlade Milankom Opačić, županom Zlatkom Komadinom, te da s premijerom Milanovićem ponekada zna popiti kavu.

Iako je još u travnju napunio 65 godina života i već je morao biti u mirovini, g. Brkanlić je putem SDP - ovskog Upravnog vijeća kojim je predsjedala Danijela Burić (na bolovanju već duže vrijeme) uz potporu čelnika lošinjskog SDP-a Milana Pejića te ravnateljice Centra za socijalnu skrb Branke Sepčić izigrao zakon i produžio si vrijeme sjedenja u fotelji ravnatelja malološinjskog Doma. Protuzakonito. Jer, eto zabrinut je za uspješan završetak školske godine. Čovjek koji si dopušta da sa završenom višom defektološkom školom nadzire rad profesora sa završenim fakultetima i s akademskim zvanjima, primjer je osebujne bahatosti i malograđanštine, no odgovornost za takvo njegovo ponašanje snosi praksa svojstvena SDP-u kao političkoj stranci. U SDP-u se zakona tradicionalno ne drže «kao pijan plota», a slično se odnose i prema stručnom radu. Neka mladi bježe s otoka jer ne mogu pronaći posao, ali SDP-ovski kadrovi trebaju sjediti u foteljama i do 70-te godine života. Očito je riječ o nekoj novoj podobnosti inspiriranoj praksom starih komitetskih kadrova.

No SDP-ovci kojima poštivanje zakonitost nikada nije bilo vrlina ovih su se dana međusobno posvađali te je opet - po tko zna koji put - došlo do smjena članova Upravnog vijeća Doma. Tako su u Upravno vijeće imenovani radnici policijske postaje, inače sinovi „provjerenih" policijskih kadrova iz bivšega sustava. Mogućnosti uklapanja kadrova iz policije s odgojnim metodama koje trebala promovirati kroz upravljanje domom u odgojnom radu sa štićenicima izaziva opravdani zazor među svima koji o odgoju nešto znaju. Radnici doma su osupnuti ovom maškaradom i nedostatku zdrave pameti koju provodi Brkanlić s lošinjskim SDP-om. Lako je zaključiti kakva bi se politika provodila i na području grada Malog Lošinja kad bi lošinjsku vlast predvodio SDP.

Uništavanje ove lošinjske odgojne ustanove prolazi bez ikakve reakcije državne i lokalne vlasti, ali i bez otpora samih djelatnika kojima rasulo, uništavanje i posvemašnja devastacija svega do sada postignutog nije razlog da podignu svoj glas. Njihovu se šutnju može objasniti politikom «ne talasaj», jer plaća ionako stiže.

Trenutno je u tijeku postupak izbora novoga ravnatelja ustanove, pa će biti zanimljivo kako će policijski službenici uz podršku uglednog lošinjskog SDP-ovca Brkanlića kadrirati novoga ravnatelja. Izbor ne može biti drugo do odraz sklonosti boljševičkoj pedagogiji. Ovaj Dom, ovakva njegova politika i ovakvi djelatnici u novoj razvojnoj koncepciji Lošinja nemaju perspektivu. Nas Lošinjane treba osloboditi i štićenika i ovakvih stručnjaka. Lošinj se treba usmjeriti razvoju visokog turizma.

Komentari: 

113 # bosanska poslagrbavac 2014-07-19 10:09
Pomislili smo da su bosanci samo u HDZ-eu, ali sada vidimo da su podjednako zastupljeni i u SDP-eu. Blago nama. Čovjek bi pomislio da je rasulo samo u gradskoj upravi koju vodi HDZ, a sada vidimo da može i gore i bijednije. Uz ovakve u gradu i ustanovama, dolazak ruskog kapitala se čini mlaka vodica. Ali kada se prisjetimo tko je instalirao ove u gradu, nije daleko da je svog bosanca instalirao i u domu. Nema veze koja je stranka, važno je da je bosanac. Jadni štićenici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # Lista šovinistaEskim 2014-07-19 15:44
Citat grbavac:
Pomislili smo da su bosanci samo u HDZ-eu, ali sada vidimo da su podjednako zastupljeni i u SDP-eu.
Svaki narod ima svoje bosance da ima koga okriviti. Nijemci su imali Židove, Židovi imaju Arape, a Hrvati Srbe i Bosance. Jedno je sigurno; nisu Bosanci prodali Rusu Jadranku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # lista komunistakoko 2014-07-19 16:15
Citat Eskim:
Svaki narod ima svoje bosance da ima koga okriviti. Nijemci su imali Židove, Židovi imaju Arape, a Hrvati Srbe i Bosance. Jedno je sigurno; nisu Bosanci prodali Rusu Jadranku.
lošinjanima su za sve krivi puntari pa tako je i dionice Jadranke prvi rusima prodao puntar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1210 # ulična pedagogijatrg 2014-07-19 10:14
Ja svaki dan vidim te profesore iz doma gdje sjede na trgu u kafićima. Oni su trajni inventar na ulicama Lošinja. Tko se uopće brine za klince u domu? Šta će nam taj dom na Lošinju? Valjda da drug iz Zagreba može njime upravljati i baviti se turizmom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
156 # Mirko pazi metakSlavko 2014-07-19 12:13
Citat trg:
Ja svaki dan vidim te profesore iz doma gdje sjede na trgu u kafićima. Oni su trajni inventar na ulicama Lošinja. Tko se uopće brine za klince u domu? Šta će nam taj dom na Lošinju? Valjda da drug iz Zagreba može njime upravljati i baviti se turizmom?
ovaj dom je davno trebalo zatvoriti jer se ne uklapa u destinaciju sa 5 zvjezdica. Vrijeme je da rusi otkupe zgrade od Ministarstva socijalne skrbi i prekine dugogodišnju agonije te ustanove koja ničemu ne služi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # drekstinacijaasd 2014-07-21 21:28
Citat Slavko:
ovaj dom je davno trebalo zatvoriti jer se ne uklapa u destinaciju sa 5 zvjezdica.
Ma možeš mislit, destinacija sa 5 zvjezdica koja nema javni zahod nego se piša i sere u Gortanovoj, a da o drugim stvarima i ne govorim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Moby DickHarry Callahan 2014-07-21 21:39
Javni gradski wc postoji odavno i najmodavac ga je dužan održavati kako stoji i u ugovoru ili se ugovor raskida ,ali jednostavnije ga je koristiti kao besplatni skladišni prostor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # hendlanjedorin 2014-07-22 07:50
Citat Harry Callahan:
Javni gradski wc postoji odavno i najmodavac ga je dužan održavati kako stoji i u ugovoru ili se ugovor raskida ,ali jednostavnije ga je koristiti kao besplatni skladišni prostor.
sve je to u funkciji ne diranja gradske vlasti, čini se da se Gariju smiješi i četvrti mandat čime će ući u povijest.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # predaja Čikata RusimaGarrrry 2014-07-23 11:28
Ući će u povijest po tome što je prodajom gradskih terena omogućio nekontroliranu ho-ruk devastaciju Čikata. Bez tih terena Rusi bi najprije pod kontrolom grada trebali izraditi urbanistički plan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # a gdje je plan?ruski plan 2014-07-23 17:14
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Šolićeva vjerodostojnostGost 2014-07-23 18:13
Ovaj dio članka vrijedi posebno istaknuti radi vjerodostojnost i Sanjina Šolića i cijele uprave sada ruske Jadranke:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # ruski planLittle Odessa 2014-07-23 19:40
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Lošinj na akcijskoj rasprodajuFoo 2014-07-23 19:50
Citat Little Odessa:
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
A Crkva je već kriomice bez puno buke prodala zemlju na Unijama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # životinjka farmaorvel 2014-07-24 07:17
Citat Little Odessa:
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
ništa novo nisi otkrio/la, Lošinj nikad u povijesti nije bio slobodan grad. Od Ilira, Rimljana, Mlečana, Austrijanaca, Talijana, Jugoslavena i sada Rusa uvijek je netko drugi bio gazda a građani Lošinja obične sluge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Dični domaćiAnus 2014-07-24 09:10
Citat orvel:
Citat Little Odessa:
Plan je pokupovati sve strateške stvari na otoku, do sada Jadranku sa svime što posjeduje, uskoro Mataldu od crkve, a sutra Lječilište u Velom od PGŽ, Kovčanje i Velopin od RH, uz pomoć pozitivnih zakona ove države na prevaru jeftino otuđiti zemljište za aerodrom, a onda kada više ništa ne preostane gradsku vlast staviti u svoju isključivu funkciju.
Nakon toga će građani Malog Lošinja postati sluge stranog gazde koji će vedriti i oblačiti kako mu se sviđa.
ništa novo nisi otkrio/la, Lošinj nikad u povijesti nije bio slobodan grad. Od Ilira, Rimljana, Mlečana, Austrijanaca, Talijana, Jugoslavena i sada Rusa uvijek je netko drugi bio gazda a građani Lošinja obične sluge.
Ali uvijek je bilo Lošinjana i drugih otočana koji se diče da su domaći koji su se znali gazdama uvući u guzicu i zajedno s njima vladati običnim građanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # spašavaj se ko možeTrojni pakt 2014-07-24 13:11
Citat orvel:
ništa novo nisi otkrio/la, Lošinj nikad u povijesti nije bio slobodan grad. Od Ilira, Rimljana, Mlečana, Austrijanaca, Talijana, Jugoslavena i sada Rusa uvijek je netko drugi bio gazda a građani Lošinja obične sluge.
Ni ti nam nisi ništa novo otkrio, jer se to o čemu pričaš ne odnosi samo na Lošinj, nego na gotovo cijelo područje današnje Republike Hrvatske. Sve je to istina, no zadnjih dvadesetak godina ipak ne možemo reći da nas je netko drugi tlačio osim naše vlastite nesposobnosti, odnosno u konkretnom slučaju Lošinja, totalna nesposobnost uprave Jadranke d.d. da održi vlastitu neovisnost, kako je bilo zamišljeno i obećano prilikom pretvorbe firme. Žalosno je što će pod pritiskom ruskog kapitala uskoro kapitulirati i gradska vlast, a građani će biti kolateralne žrtve. Ukoliko Rusi od RH kupe Kovčanje, tamo možemo očekivati arhitekturu i sadržaje Las Vegasa i Miamia zajedno, u punom smislu značenja te riječi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # boško ne buhapavo 2014-07-22 21:56
Dragi Slavko ,ako si tako upućen tko čemu i komu služi upitaj neke od stotina bivših štićenika koji su u toj ustanovi stekli znanja i vještine pomoću kojih uzdržavaju sebe i svoje potomke,služi li dom komu ili čemu...ti mora da si mjera svih stvari kad tako lako ocjenjuješ tuđe živote,jer djeca tamo žive svoj život...da imaju bolje,da mogu bolje,oni bi izabrali bolje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
512 # Koja Jalnostpero 2014-07-20 16:53
Bilo bi najbolje da "profesori iz doma" uopće ne izlaze van. Kad pogledaš na terasu kafića samo oni sjede a ostali iz grada vrijedno rade :) , a očito je da i ti dijeliš istu terasu i bojiš se da ti oni ne preuzmu inventarsku pločicu :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
214 # Pitanjepero 2014-07-20 16:59
a tko pazi na "Lošinjsku" dječicu dok pijani hodaju po gradu i razbijaju? ruku na srce mislim da manje problema rade "domska" djeca....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # Trajni inventarVID 2014-07-21 21:13
Citat trg:
Ja svaki dan vidim te profesore iz doma gdje sjede na trgu u kafićima. Oni su trajni inventar na ulicama Lošinja.
Ako ih svaki dan vidiš da sjede na trgu onda si i ti trajni inventar na ulicama Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
129 # na kavu ubueno 2014-07-19 14:55
Sada ne valja,a valjalo je kad su se tamo zapošljavali tj.uhljebljival i preko gospodina iz Zg.,ima ih više nego štićenika,svima dobro poznati po radnom vremenu provedenom u lošinjskim kafićima,da ne spomenemo stručnost i visinu plaće koju po ničemum ne zaslužuju,sada još imaju obraza pozivati se na poštenje.Slažem se,dom bi trebalo zatvoriti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # controling agencyfurio 2014-07-20 07:36
Citat bueno:
Sada ne valja,a valjalo je kad su se tamo zapošljavali tj.uhljebljivali preko gospodina iz Zg.,ima ih više nego štićenika,svima dobro poznati po radnom vremenu provedenom u lošinjskim kafićima,da ne spomenemo stručnost i visinu plaće koju po ničemum ne zaslužuju,sada još imaju obraza pozivati se na poštenje.Slažem se,dom bi trebalo zatvoriti.
možete kukati i pljuvati koliko hoćete ali dom se nikad neće zatvoriti. Država preko tog doma kontrolira lokalnu vlast u Lošinju bez obzira koja je stranka na vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Teorija zavjereVanzemaljac 2014-07-20 08:32
Citat furio:
možete kukati i pljuvati koliko hoćete ali dom se nikad neće zatvoriti. Država preko tog doma kontrolira lokalnu vlast u Lošinju bez obzira koja je stranka na vlasti.
Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # opa cupalino 2014-07-20 14:00
Citat Vanzemaljac:
Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
..a možeš li nam ti objasniti kako su u upravno vijeće Doma imenovani djelatnici policije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ....Policjot 2014-07-20 14:34
Citat lino:
Citat Vanzemaljac:
Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
..a možeš li nam ti objasniti kako su u upravno vijeće Doma imenovani djelatnici policije.
Pa to ti je objašnjeno u članku. pročitaj ga pažljivije ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # imposibilerenato 2014-07-20 16:00
Citat Policjot:
Pa to ti je objašnjeno u članku. pročitaj ga pažljivije ;-)
sada mi ništa nije jasno, kakve veze ima HDZ-ovska policija sa SDP-ovskom socijalnom skrbi. Nije valjda
moguće da ministrica Opačić ne vlada svojim resorom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # lino ladaEh.... 2014-07-23 10:29
Citat lino:
[quote name="Vanzemaljac"]Da li nam možeš pojasniti mehanizam kojim država (bez obzira koja stranka je na vlasti) kontrolira lokalnu vlast? Ako ne možeš ili nećeš to je gluplja teorija zavjere od one da svijetom upravljaju vanzemaljci s Andromede s bazom na Himalaji.
..a možeš li nam ti objasniti kako su u upravno vijeće Doma imenovani djelatnici policije./quote ]a možeš li nam ti objasniti kako je g. Brkanlić imenovan kao član upravnog vijeća dvije ili tri ustanove? Tko bi po tvome bio idealan za UV?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # budalaštinaLSD 2014-07-20 08:57
Hočeš reći da direktor odgojnog doma naređuje gradonačelniku?
:lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # ...pionirka 2014-07-19 18:54
Koji bijedni pamflet od clanka...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...Ljubo Pitljivi 2014-07-19 19:21
Zašto bijedan pamflet?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....pionirka 2014-07-21 17:17
Navod:te ga cak niti čistacica vise ne pozdravlja...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
511 # tipično lošinjsko pljuvanjedjelatnik 2014-07-20 20:11
mnogo toga stoji u ovom članku, također i komentari su dosta realni, ali SVIH prozivati je potpuno nekorektno jer u tom kolektivu ima mladih, kvalitetnih radnika koji unatoč stanju rade savjesno svoj posao. Nažalost samo se čeka da se po svemu pljuje.
Zatvarali bi dom, a na našim ulicama ima puno više problematičnih maloljetnika/ic a koji svoje ponašanje i odgoj donose iz kuće, dal bi i te kuće zatvarali!?!?!? ?!?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # ponoćni jahačidoc 2014-07-21 07:24
Citat djelatnik:

Zatvarali bi dom, a na našim ulicama ima puno više problematičnih maloljetnika/ica koji svoje ponašanje i odgoj donose iz kuće, dal bi i te kuće zatvarali!?!?!??!?
nemoj tako, onda bi morali zatvoriti mnoge luksuzne kuće jer su to uglavnom dječica naših direktora i tajkuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
92 # ...z.z. 2014-07-21 11:08
Ima li smisla takvu zgradu,te veličine,na tom položaju koristiti u svrhu odgojnog doma,mislim da nema,osim možda za pojedince.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
57 # ovo je živi užaspero 2014-07-21 13:33
Citat z.z.:
Ima li smisla takvu zgradu,te veličine,na tom položaju koristiti u svrhu odgojnog doma,mislim da nema,osim možda za pojedince.

Ima li smisla da Rus ima privatnu Vilu na čikatu te veličine ili nema? tko smo mi da si uopće dajemo za pravo komentirati tko šta ima i za što se koristi? Bože kakav smo mi narod.....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # strava i užasrip 2014-07-21 15:19
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,pos toji mala razlika 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
72 # stop kriminaluero 2014-07-21 16:10
Citat rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
ako je točno da ima dvostruko više odgajatelja od štićenika onda je to kazneno djelo i treba pozvati DORH da utvrdi čija je to prčija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Karavana kriminalaHari Poter 2014-07-21 16:16
Citat ero:
Citat rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
ako je točno da ima dvostruko više odgajatelja od štićenika onda je to kazneno djelo i treba pozvati DORH da utvrdi čija je to prčija.
Pa nazovi ero ko ti brani :lol: Samo mislim da je ovaj članak kost da se kerovi međusobno glođu dok karavana puno većeg kriminala mirno prolazi 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # kamuflažastendal 2014-07-21 18:08
Citat Hari Poter:
Pa nazovi ero ko ti brani :lol: Samo mislim da je ovaj članak kost da se kerovi međusobno glođu dok karavana puno većeg kriminala mirno prolazi 8)
Hari je dobro postavio stvar, dom za odgoj je samo ješka da se nešto na brzinu proda rusima ili "nepoznatom investitoru"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Pogani jeziciVID 2014-07-21 21:10
Citat rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
Zanimljivo da se ovdje napada samo na odgajatelje, a kao da nikome ne smetaju Brkanlićeve smicalice, spletke i kršenje zakona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
44 # pogana vlakamimi 2014-07-21 21:47
Citat VID:
Zanimljivo da se ovdje napada samo na odgajatelje, a kao da nikome ne smetaju Brkanlićeve smicalice, spletke i kršenje zakona.
nisu to samo Brkanlićeve nego i Opačićkine smicalice, a zna se tko je glavni savjetnik ministrici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # misao........ 2014-07-23 10:36
Citat rip:
Rus je vilu na čikatu kupio,njegova je privatno,kako je do toga došlo nije tema,a navedena zgrada je u državnom vlasništvu,a od plačanja poreza građana i zaduživanja države odvaja se za plaće navedeneih odgajatelja,postoji mala razlika 8)
Slažem se sa gore navedenim samo što tako možemo gledati policiju, vojsku, gradsku upravu pa prema višim instancama. Sve mi to plaćamo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
516 # osinjakpčelica maja 2014-07-21 18:53
Lijepo je čuti različita mišljenja da bi čovjek imao jasniju sliku o određenoj temi.Međutim,is to je tako lijepo ili bar pristojno znati nešto o temi o kojoj se progovara...poj edinci koji iznose sudove o radu odgojitelja Odgojnog doma trebali bi znati da odgojitelji rade poslijepodnevnu i noćnu smjenu,a štićenici su u jutarnjim satima u školi sa savojim nastavnicima.Ne znam što ima nečasno u tome da se popije kava u svoje slobodno vrijeme...poseb ice što u gotovo svim lošinjskim ugostiteljskim objektima rade bivši štićenici doma ,a neki su vlasnici kafića bili stanovnici spomenute ustanove...Veli ki kritičari odgojno obrazovnog rada smetnuli su s uma da Lošinj ne bi imao vodoinstalatera ,bravara,tokara ,stolara da većina današnjih uglednih obrtnika nisu svoja zvanja stekli upravo u toj ustanovi. Najviše me žalosti činjenica da bi ovi ljudi koji sistemom prijekog suda proglašavaju dom nepotrebnim,bil i spremni mladim ljudima, koji su u većini slučajeva grubo zakinuti od samog rođenja, uskratiti priliku da stanu na svoje noge i pokušaju koraknuti u život u kojem nema otvorenih vrata...stoga,i majte na umu ,dobri ljudi,mjerom kojom mjerite,mjerit će vam se...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # DomHarry Callahan 2014-07-21 21:30
Većina štićenika su stalni gosti 5. policijske postaje ,a kako su naši gosti sretni zbog čestih krađa i provala možemo samo pretpostaviti.D om u kojem se odgajaju maloljetni ubojice,prijest upnici i provalnici se nikako ne uklapa u najveći turistički grad na otocima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
312 # nepodnošljiva lakoća osuđivanjapavo 2014-07-21 22:45
Naprosto nije istina da je većina štićenika u policijskom tretmanu,a i da jest ,u vrijeme turističke sezone su izvan Lošinja,tako da taj argument otpada..svi znamo da Rimom ne možete prošetati s torbicom na ramenu,da o drugim destinacijama ne govorim,ali,ako želimo biti zlonamjerni,mož emo okriviti te mlade ljude za svu nebrigu društva da prevenira devijacije bilo koje vrste...Gospodi ne Harry,sutra može vaše dijete ili neko dijete koje volite ,pokleknuti...b ilo bi zanimljivo kako biste onda zborili...ili bi vi to sve po kratkom postupku...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
44 # ničija zemljapetko 2014-07-22 07:00
Citat pavo:
Naprosto nije istina da je većina štićenika u policijskom tretmanu,a i da jest ,u vrijeme turističke sezone su izvan Lošinja,tako da taj argument otpada..svi znamo da Rimom ne možete prošetati s torbicom na ramenu..
..u Rimu ćeš ostati bez torbice a u Lošinju bez ičega, ovdje se kradu zemljišta, stanovi, automobili, brodski motori a nitko se zbog toga ne zabrinjava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Prljavi Harrydiogen 2014-07-22 09:03
Citat Harry Callahan:
Većina štićenika su stalni gosti 5. policijske postaje ,a kako su naši gosti sretni zbog čestih krađa i provala možemo samo pretpostaviti.Dom u kojem se odgajaju maloljetni ubojice,prijestupnici i provalnici se nikako ne uklapa u najveći turistički grad na otocima.
Zato se ti jako dobro uklapaš u neku sredinu poznatu po lažljivosti, netrpeljivosti i nehumanosti njenih stanovnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # ...s gnjušanjem odbacujem...ivo 2014-07-22 11:12
Trebalo bi malo pogledati koliko ima odgajatelja,a koliko štićenika u odgojnom domu,te sam stupanj stručnosti među odgajateljima s obzirom da se odgojem u toj ustanovi bave ljudi različitih zanimanja,primj erice staklara,te po kojoj su osnovi zaposleni,pa tek onda preči na miris boljševizma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # prodavači magleeros 2014-07-22 15:47
[quote name="ivo"]Treb alo bi malo pogledati koliko ima odgajatelja,a koliko štićenika u odgojnom domu,te sam stupanj stručnosti među odgajateljima s obzirom da se odgojem u toj ustanovi bave ljudi različitih zanimanja,primj erice staklara,te po kojoj su osnovi zaposleni,pa tek onda preči na miris boljševizma./qu ote]ivo dobro si to primijetio, ista je stvar u Gradu pogledaj tko se bavi urbanizmom pa će ti biti jasno da gradimo nebodere.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
68 # rekla kazalaprijatelj 2014-07-22 17:34
Citat ivo:
Trebalo bi malo pogledati koliko ima odgajatelja,a koliko štićenika u odgojnom domu,te sam stupanj stručnosti među odgajateljima s obzirom da se odgojem u toj ustanovi bave ljudi različitih zanimanja,primjerice staklara,te po kojoj su osnovi zaposleni,pa tek onda preči na miris boljševizma.
Staklara? ja osobno ne poznajem nit jednog takvog. Možda bi prije nego kažeš nešto mogao utvrditi činjenično stanje, a ne govorit nešto što ti je netko rekao u birtiji. Ako sumnjate da netko radi u odgoju bez odgovarajuće diplome slobodno prijavite. Ja bi osobno prvi to napravio. Puno ima priča koje se vrte po Lošinju ali to valjda tako mora biti, jer smo malo mjesto. Nemojte se sramiti ili bojati, djelatnici odgojnog doma ne grizu pa ih pitajte koje su struke :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
53 # 4 plus jedanšjor domaći 2014-07-24 10:51
Jučer sam provjerio kod odgovorne osobe koliko štićenika ima sada u domu. Odgovor je 5 (pet), ma ne niti pet, jer im je jedan pobjegao..a neznaju gdje.Pa da se malo zbroji od domara, knjigovodstva, nastavnika, pedagoga i niti neznam tkoga sve još ima na plaći - pa koliko se nama od naših plaća odbija za financiranje takve djelatnosti. A financira se dosta obilato, jer da se napravi analiza svih "stručnjaka" koji su došli raditi u toj ustanovi, vidjelo bi se koliko je njih došlo sa autom, barkom, stanom. Ma nema takvih. Da su bili dobri ostali bi i doma, a došli su sa vrećicom robe i sada se prave "Đekovi" po gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Zašto baš sada?!?»

    Siwi 18.10.2019 09:07
    Ne hrani hranitelja tuljana!
    Za raspravljanje s nekim tko se predstavlja pod ovako blesavim nadimkom, a sugovornika u ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Nebitno 18.10.2019 06:56
    ....
    Nije bitno zna li odabranik sto je eugenika,vazno da zna da bi samo tako lijepi,zgodni ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 18.10.2019 06:53
    How yes no
    Gle, ne znam... razumijem ljutnju koju ti je izazvala kognitivna disonanca u tvojoj ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...