Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

ABH: "Moj dom su Lošinj i Hrvatska"

Korisnička ocjena:  / 144
LošeNajbolje 

seplNa web stranici Akcije za bolju Hrvatsku objavljen je intervju s Draženom Šeplom, predsjednikom lošinjskog ogranka stranke. Na prijedlog ureda stranke intervju prenosimo u cijelosti.

Predsjednik Gradskog ogranka Akcije za bolju Hrvatsku Mali Lošinj, četrdesetsedmo-godišnji Lošinjanin, Dražen Šepl, oženjen, otac dvoje djece, dragovoljac Domovinskog rata od kolovoza 1991.g. u svom rodnom Daruvaru (pri pričuvnom sastavu policije jer HV još ondje nije bila ustrojena), prvi pomoćnik zapovjednika za psihološko - promidžbeno djelovanje 52. Samostalnog bataljuna, ratni djelatnik Ureda za obranu Daruvar, te pripadnik 9. Gardijske brigade – Vukovi.... diplomirani socijalni radnik, već 20 godina živi i radi u Malom Lošinju, kao ravnatelj i odgojitelj u Odgojnom domu Mali Lošinj. Nikada član niti jedne udruge, osim udruge ravnatelja u djelatnosti socijalne skrbi i udruge socijalnih radnika, pri kojoj je i predsjednik sekcije socijalnih radnika Cresa i Lošinja.

 

Gospodine Šepl zašto ste se politički aktivirali i zašto baš ABH?

Jedan sam od utemeljitelja daruvarskog HDZ-a od kraja 1989.g., a iz kojeg sam istupio još 1992.g. (poglavito zbog Manolića, Mesića i sl.) iz razloga što kao romantični hrvatski domoljub nisam želio operativno baviti se politikom, prepuštajući to političarima i kompromiserima, ali duboko vjerujući kako u konačnici hrvatska sloboda i suverenitet nikada više ne će biti upitni. Međutim, ni na kraj pameti mi nije bilo da će samo nakon i nepunih 20 i to mirnodopskih godina , svi elementi državnosti, suvereniteta i neovisnosti doći u pitanje. Nisam mogao ni zamisliti da će se tisućljetni hrvatski san o vlastitoj državi, do koje smo došli na najteži mogući – krvavi način, tako lako raspršiti. Ni u snu nisam vjerovao da će zemlja sa takvim prirodnim potencijalom i geostrateškim položajem, nakon neviđene pljačke biti toliko materijalno opustošena, kao niti da će jedna 90%-na kršćanska zemlja biti toliko moralno i duhovno unakažena i devastirana. Nisam nikada mogao pomisliti da će nakon samo nepuna dva desetljeća, Hrvatska biti potpuno premrežena starim udbaškim kadrom i njihovim potomcima, patološkim mrziteljima svega hrvatskoga, s onima koji na Hrvatsku nikada nisu računali, niti su je htjeli i to na položajima u svim društvenim, političkim i medijskim strukturama. Spoznaja da danas na Pantovčaku nemam svog predsjednika, da u Saboru nemam niti jednu stranku, niti jednog zastupnika (izuzev nekolicine lokalnih Slavonaca) koji me istinski zastupa, da nemam gotovo niti jedan TV kanal, niti jedne tjedne, a pogotovo dnevne novine, dovela me pred zid kao i 1991. kada se Hrvat treba priupitati: "Ili se brani ili te ne će biti"! Ono najbolnije je što je Hrvatsku do tog poraznog stanja dovela moja bivša i nekada sveta stranka HDZ. Vodeći se politikom pristupanja EU bez alternative, pristajući na sve moguće ustupke, odustajanjem od svih kršćanskih i temeljnih društvenih vrjednota, odustajanjem od svojih branitelja, stvaratelja države i heroja,od svojih prirodnih bogatstava,od svojih granica, od svoga mora, rasprodajom „obiteljskog zlata, srebra, ali i željeza",pristajanjem na kriminalizaciju Domovinskog rata i branitelja... dovedeni smo na rub kolonijalnog i dužničkog ropstva i to potpuno podanički i „spuštenih gaća . Zbog neviđenih koruptivno-lopovskih skandala HDZ je potpuno izgubio kompas, okrenuo se samo sebi i nastojanju da pod svaku cijenu opstane na vlasti i to sam, bez konkurencije. U svojoj nemoći da uspije u toj nakani, okrenuo se destrukciji i opstrukciji svojih prirodnih saveznika iz drugih manjih državotvornih stranaka kao što je to i činio puna dva desetljeća i u čemu je najjači. Nekada sveta, državotvorna stranka, koja je na platformi slobodne, suverene i neovisne Hrvatske 1990.g. dobila plebisticarnu potporu Hrvata i izvela nas iz „tamnice naroda", postala je predvodnica tzv. Saveza za euRopsku uniju odnosno protuhrvatska, veleizdajnička, koruptivno-interesna i bahata organizacija. Nažalost, moram biti samokritičan i priznati svoj grijeh da sam toj bahatosti i sam doprinio jer sam je hranio svojim dugogodišnjim biranjima HDZ-a kao „manjeg zla", a sa gorčinom u sebi nakon svakog glasovanja, pa i kada je zahvaljujući i mojem glasu pobjeđivao na izborima.

Kamo sreće, da je HDZ radio svoj posao, da je štitio nacionalne interese, baštinio kršćanske vrjednote, čuvao temelje nastanka države i dignitet Domovinskog rata i hrvatskih osloboditelja,lustrirao se i očistio od udbaških i koruptivnih elemenata, stvarao prirodno savezništvo sa drugim državotvornim strankama, poticao sve-hrvatsko zajedništvo, umjesto što je isto razbijao, čuvao nacionalno „blago" umjesto što je rasprodavao, štitio državni suverenitet umjesto što nas je nasilno uvukao u kolonijalno ropstvo, sada o svemu ovome ne bi govorili. Imali bi sada na Pantovčaku pravog hrvatskog predsjednika, a na vlasti jaki državotvorni HDZ , uz najmanje dvotrećinsku većinu hrvatskih državljana.

Ovako,tu smo gdje jesmo. HDZ neslavno i gubitnički završava svoju političku priču i to ne može više promijeniti nikako predizborno „busanje u prsa i mahanje hrvatskim barjakom", niti nametanje teze opetovanog „biranja manjeg zla", niti pokušaji destrukcije i razbijanja državotvornih malih i sitnih „konkurenata", niti isfucane teze o „rasipanju glasova", niti istrošeno plašenje „crvenim drugovima"... Je, istina je da se pokazalo kako Kukurikavci nisu nikakva promjena, da su samo kontinuitet loše politike i vladanja, da su još gori i nesposobniji, ali podsjetiti ću, a tko ih je doveo na vlast nego sam HDZ, svojim katastrofalnim vođenjem države. Osobno, držim da je međusobno izmjenjivanje na vlasti dviju najvećih stranaka i njihovih satelita bilo najpogubnije za Hrvatsku, a da su se iste po modelu koruptivnog vladanja i funkcioniranja, ali i ideološki (kao primjerice po pitanju ulaska u EU bez alternative) toliko približile jedna drugoj da je konačno sazrjelo vrijeme za veliku koaliciju: HDZ/SDP. Moju tezu najbolje potvrđuju i pouzdane informacije o sve učestalijim pregovorima lokalnih čelnika HDZ-a i SDP-a i njihovim „deal-ovima" o međusobnom nenapadanju, osim ponekad folklorno-javnog, kao i sporazumnim dogovorima o međusobno-miroljubivom izmjenjivanju na vlasti, ovisno o vanjskim okolnostima, ali i o tome da se zato zajednički žestoko bore protiv svih „malih" stranaka i da im pod svaku cijenu spriječe ulazak u gradska i županijska vijeća. Sve to, potvrda je mojih ranijih teza o tome da nema izlaska iz krize i razvoja Hrvatske dok obje te stranke ne završe u ropotarnici povijesti.

Na novom sve-hrvatskome državotvorno-domoljubnom, demokršćansko-pravaškom zajedništvu (ali ovoga puta, bez HDZ-a) je da pokuša spasiti izrazito tešku situaciju koju nas je kobno dvovlašće dovelo. Nakon svojevrsne političke oluje, prva zadaća prave domoljubne vlasti trebala bi biti duhovno-moralna obnova svih političkih i društvenih struktura, jer bez toga ne može doći niti do materijalnog blagostanja.

Akcija za bolju Hrvatsku – ABH, je prirodan politički slijed stvari za svakog istinskog i poštenog domoljuba jer ono što je HDZ bio 1990., to su danas ABH i ostale domoljubne stranke okupljene oko koalicije Zajedno Hrvatska i u tom smjeru i okrupljavanju treba tražiti nove putove sve-hrvatskoga pobjedničkog zajedništva.

Koji je vaš stav o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji?

Osobno nemam ništa protiv Europe, jer Hrvatska je oduvijek i bila dio Europe i nikada nije niti otišla iz nje. Europska unija je nešto sasvim drugo, ona nije nikakva idealistička tvorevina i organizacija, već se pod krinkom globalizma, multikulturalnosti i „država bez granica" kriju opasni i uski interesi izrazito moćnih skupina i pojedinaca.

Drugim riječima Hrvatska sa svojim prirodnim bogatstvima je potrebnija Europskoj uniji, nego što je ta EU potrebna Hrvatskoj. Cijenu ulaska već smo skupo platili prodajom i izdajom gotovo svih nacionalnih interesa i temeljnih kršćanskih vrjednota, a pravu cijenu ćemo tek platiti kada uđemo. Možebitne mane i nedostaci se namjerno prešućuju od naroda, a pojedine sitne i periferne prednosti medijski se glorificiraju i uzdižu do groteske. Primjerice, kao velika prednost navodi se lakši komforniji prelazak granice, u trenutku dok većina ljudi nema novca za napustiti i svoj grad, niti svoju županiju, a kamoli ići prijeko granice. Ili, recimo puste fraze o povlačenju velikih novaca iz pred-pristupnih fondova, a da se prikriva činjenica kako velika većina Hrvata nikada ne će moći doći do istih, odnosno kolika je cijena koštanja ulazaka u takve projekte, a sama realizacija veoma upitna i selektivna. Osim toga, nismo li se borili u Domovinskom ratu zbog izlaska iz jedne takve umjetne tvorevine i krvlju stekli toliko željenu slobodu, da bi je se sada tako lako odrekli i kao „guske u magli „ hrlili u jednu novu, nepoznatu i vrlo vjerojatno veoma opasnu avanturu i to u vrijeme kada nam svakodnevno dolaze dokazi i primjeri silnih nedostataka i problema iz zemalja koje su već unutra. Iako sam legalista, uz možebitnu upitnu i dvojbenu neregularnost pristupanja, jer je EU izabrala, zapravo manjina uslijed zakonskih pogodovanja, medijski agresivnog marketinga, uglavnom novcima poreznih obveznika, podaničkog mentaliteta koji su sustavno stvarale sve Vlade od 2000.g. pa na dalje,a u ovladanom i nadziranom medijskom ozračju, osobno sam protiv EU, ponajviše iz razloga što držim da Hrvatska može više i bolje sama, slobodna i suverena.

Da li je trebalo objaviti registar branitelja?

Osobno ne bi imao ništa protiv objave registra branitelja, ali sam protiv iz načelnih razloga. Problem lažnih branitelja postoji, ali je predimenzioniran i „isfabriciran", te se lako, efikasno i brzo može riješiti na drugačiji način, a ne političkom objavom registra. Projekt objave registra nastao je u kuhinji obavještajnog podzemlja, Save Štrpca i drugih protivnika hrvatske samostojnosti, a sa namjerom diskreditiranja Domovinskog rata i digniteta branitelja, s ciljem unošenja razdora među branitelje i uzdrmavanja samih temelja nastanka hrvatske države. Samom objavom se ništa nije riješilo, samo se neprijateljskim istražiteljima olakšalo buduće kazneno procesuiranje naših branitelja. Objava registra branitelja je običan politički spin, bacanje magle i skretanje pozornosti sa važnih i gorućih nacionalnih pitanja koje ova nesposobna Vlada nije u stanju riješiti. Također, ova objava je još jedan dokaz, ne kako se to želi prikazati „raščišćavanja stvari", nego sluganskog čina podaničke vlasti jer suverene i slobodne zemlje ne objavljuju takve podatke, a ne postoji niti i jedan primjer zemlje na svijetu koja je to učinila.

Vaš stav o zdravstvenom odgoju?

O samom zdravstvenom odgoju nemam loše mišljenje, međutim ovdje je riječ o velikoj podvali jer je cijeli zdravstveni odgoj zapravo uveden zbog spolnog odgoja, odnosno zbog famoznog tzv. 4. modula, a sve ostalo je samo lijepo pakiranje i fasada kojem je zadatak prikriti bit i stvarni razlog. Riječ je o nasilnom nametanju svjetonazora jedne agresivne manjine, koja je podržala ovu vlast na prošlim izborima uz taj traženi uvjet. Ono što je zanimljivo vidjeti u cijeloj ovoj priči oko spolnog odgoja, je to što neke stranke i udruge, napadaju ovu vlast zbog istog, što bi bilo za svaku pohvalu, da to nije pomalo licemjerno od njih jer su upravno oni nasilno nas uguravali u EU, ili su šutjeli dok su nas uguravali, a trebali su znati da su u pravnim stečevinama euROPSKE unije upravo takvi protu-kršćanski zakoni, poput Zakona o medicinski potpomognutoj oplodnji i Zakona o spolnom odgoju, te da ćemo njihovim uvođenjem biti uvjetovani.

U više navrata ste spomenuli da mediji u Hrvatskoj nisu slobodni, da su protuhrvatski, strogo nadzirani i dirigirani, nedemokratski . Tko je kriv za takvo stanje u medijima?

Na ovo pitanje bi najradije odgovorio protupitanjem; A tko je to bio uglavnom na vlasti proteklih 20-ak godina? U mnogim zemljama mediji su u vlasništvu globalističkog i sumnjivog kapitala, ali ovakvo nedemokratsko stanje medija i potpuni nadzor od strane jedne političke orijentacije je raritet i u svjetskim okvirima. Ovo stanje medija puno govori o tijekovima novca, dobroj organiziranosti ultra-lijeve, udbaško-protuhrvatske tzv. antifašističke opcije, ali i potvrđuje moju tezu o potpunoj premreženosti do nedavno vladajuće stranke kadrovima iz bivšeg sustava, ili pak tvrdnju o njihovoj krajnjoj nesposobnosti jer nisu uspjeli osigurati ni minimum medijskog prostora,čak niti za sebe. Prepustivši potpunu prevlast nad medijima svojim političkim protivnicima, uz sve ranije navedene razloge, izgubili su svaku šansu pobijediti na izborima.

O zlostavljanju djece u Hrvatskoj

Još jedan primjer zločestog i namjernog podmetanja , gdje se Hrvatsku želi prikazati kao nazadnu, prekonzervativnu, „dinaroidnu" i zaostalu, pa nas „napredniji" trebaju „podučiti o pravima djece", a stvarnost je upravo suprotna. Istina u porastu je među-vršnjačko nasilje, ali nikada manje nije bilo zlostavljanja djece nego danas. Odnosno istina je, djeca su danas strahovito izložena zlosilju, ali ne od strane svojih roditelja, nastavnika i odgojitelja, već od strane multimedije, svih oblika medijskog „žutila", „bigbrotherizacije", posvemašnje „crne kronike" i svih drugih društveno-promotivnih pojavnosti kojima se udarna na temeljne društvene i kršćanske vrjednote, na Boga, obitelj, poštenje i Domovinu, a koje nasilno promiču anti-vrijednosti; poput klanjanja "zlatnom teletu", imati, posebice novac, promoviranje lažnih idola u dilerima, svodnicima i drugim kriminalcima koji stječu materijalna bogatstva bez rada, iskorištavanjem drugih ili prijevarom, nametanjem vrijednosnog stava o tome kako postati zvijezda i uspjeti „prijeko noći", bez ikakvoga truda, zalaganja i sl.

Nedavno ste smijenjeni sa pozicije ravnatelja Odgojnog doma Mali Lošinj, možete li nešto više reći o razlozima vašeg smjenjivanja?

Prvo bi pripomenuo kako sam uopće i postao ravnatelj. To se dogodilo nakon 15 godina rada u struci i u toj ustanovi , kao dokazani stručnjak, sa svim potrebitim stručnim, radnim i moralnim kvalitetama bez formalne stranačke pripadnosti. Iako o uspješnosti moga mandata najvjerodostojnije mogu svjedočiti sami djelatnici firme, moram istaći da sam smijenjen nakon iznimno uspješnog mandata što je lako provjeriti svim dostupnim i statistički mjerljivim pokazateljima. Iako je bilo vidljivih naznaka da se radi na mom smjenjivanju još za trajanja mandata zbog ideoloških razloga, na nagovor radnih kolega i suradnika pristao sam ponovno kandidirati se na natječaju. Po provedenom natječajnom postupku, jednoglasno sam ponovno izabran za ravnatelja, međutim na odluku upravnog vijeća, ministrica socijalne politike i mladih Milanka Opačić, putem svoje savjetnice Dubravke Marušić, bez ikakvog obrazloženja odbila je dati mi suglasnost. Ministrica donosi odluku o raspuštanju starog sastava upravnog vijeća, imenuje novo u kojem se moj sadašnji nasljednik, Mirko Brkanlić, iako ima samo višu školu (završenu u Beogradu), ali član SDP-a, gotovo sam sebe predlaže, prvotno za predsjednika upravnog vijeća, a potom i za vršitelja dužnosti ravnatelja, navodno samo za na kratko dok se ne provede novi natječajni postupak, međutim to „kratko vrijeme" traje još i danas, evo već 9 mjeseci. Moram pripomenuti kako je sve to događalo uz svesrdnu pomoć i dogovor lokalnog HDZ-a i njegove „sive eminencije", kontroverznog i sve-vječnog Josipa Sarića zaposlenog u navedenom ministarstvu, a što dokazuje tezu o udruženom političkom djelovanju i interesnom funkcioniranju i bliskosti te dvije najveće političke formalno kao ideološki suprotstavljene stranke. Slična situacija se dogodila i u lokalnom Centru za socijalnu skrb, gdje je smijenjena uspješna diplomirana socijalna radnica, bliska HDZ-u, a na njeno mjesto postavljena članica SDP-a. Kao predsjednik sekcije socijalnih radnika Cresa i Lošinja, još istražujem modalitete ostalih smjena, da ne kažem „čistki" u sustavu socijalne skrbi. Dosadašnji podatci su katastrofalno poražavajući, te se već sada može zaključiti kako ima opravdanih elemenata za tužbu zbog zapošljavanja na vjerskoj, nacionalnoj i nestručnoj osnovi, protivno i na štetu struke socijalnog rada, a koja bi morala biti prioritetna u djelatnostima socijalne skrbi.

Kako vidite lokalno političko pozicioniranje ABH Lošinj?

ABH Lošinj je zaista potpuno drugačija politička stranka od svih drugih na otoku. Za relativno kratko vrijeme svoga postojanja uspjeli smo se nametnuti do razine prepoznavanja kod velikog broja Lošinjana. Međutim, sa rastom utjecaja na otoku, mnogima počinjemo „smetati", lijevima jer nas ideološki ne mogu prihvatiti, a HDZ-u jer smo ušli u „njihovo dvorište" i „preotimamo" im članove i birače. Veoma smo aktivni i puno radimo jer je za nas, kao nove, predizborna kampanja prekratka, a nismo tzv. velike stranke koje mogu i sasvim uništavati Lošinj i učiniti stotine veleizdaja, a da imaju svoje stabilno biračko tijelo i osigurane glasove. Ipak, imam viziju stvaranja pobjedničkog ABH. Ako je HDZ sa partnerima neviđenom destrukcijom, opstrukcijom, formiranjem raznih predizbornih „nezavisnih" lista, svojih lista nacionalnih manjina, neprincipijelnim savezima, raznim spletkarenjima, podmetanjima i "rovarenjima" mogao doći do pobjedničkih 1600 glasova, zašto onda i ABH sa svojim prirodnim koalicijskim partnerima,ne bi mogao to isto učiniti, sa krajnje, pozitivnim, afirmativnim pristupom, spajanjem vjere, domoljublja, dobrote, nudeći svoja rješenja za sve goruće gradske probleme i predstavljanjem svojih kvalitetnih programa, projekata i strategija razvoja. Na platformi sve-hrvatskoga zajedništva i domoljublja, unošenjem duše, moralnosti i poštenja u politiku, želimo toj svetoj djelatnosti služenja svome gradu i svojoj Domovini, dati novi impuls i otočanima vratiti vjeru u politiku i političare. Namjera mi je od ABH učiniti političku "tika-taku" (Barceloninu), odnosno sustav koji svojim drugačijim altruističnim pogledom na politiku, svojom besprijekornom organizacijom , kontinuiranom akcijom i afirmativno-pozitivnim pristupom, poticanjem što većeg broja članova na maksimalni angažman u području gdje su najjači, jednostavno melje svoje političke protivnike "posjedom lopte", a bez "klasičnog napadača" odnosno bez jakih i nezamjenjiv pojedinaca i tzv. lidera.

Moram međutim istaći, kako projekt stvaranja pobjedničkog lošinjskog ABH još nisam završio jer ostvarenje ovako velike misije i zadaće ipak najviše ovisi o ljudskom faktoru i uključivanju najkvalitetnijih ljudi, koliko god je to moguće. Zbog dosadašnjeg gledanja na politiku, iskustva sa političkim strankama, političarima koji su zloupotrebljavali politiku za ostvarivanje svojih bolesnih ambicija i osobnih interesa, kao i stava da se politikom ne bave najbolji, najkvalitetniji i najsposobniji ljudi, već interesno motivirani karijeristi , nisam još uspio uključiti mnoge kvalitetne Lošinjane, koje bi rado vidio sa nama, a koji predstavljaju moralni autoritet i vertikalu kao i ljudsku i stručnu kvalitetu u ovome gradu. U pregovorima sam sa nekima od njih. Vjerujem kako ću na tom putu uspjeti, ako ne do ovih, onda svakako do slijedećih izbora. Nadam se kako će naše poštene namjere, sposobnost i vizija razvoja Lošinja biti prepoznate, te honorirane od strane birača već na ovim izborima.

Mnogi na Lošinju povlače usporedbu između Laburista i ABH, kao nove snage koje mijenjaju političku kartu Lošinja, odnosno kako Laburisti na ljevici istiskuju SDP, dok uvjetno rečeno "desnicu" preuzima ABH, od istrošenog i kompromitiranog HDZ-a?

Naravno, da dolaskom Laburista i ABH na političku scenu, u Lošinju više niša ne će biti isto. Međutim, nemojmo se zavaravati. SDP i HDZ su "velike" stranke koje imaju stabilno biračko tijelo, bez obzira koliko uništili ovaj otok i Hrvatsku i makar učinili i stotinu veleizdaja nacionalnih interesa. Posebice bi tu izdvojio SDP koji ima 95 postotnu naklonost globalističkih, protuhrvatskih, protukršćanskih, strogo nadziranih i dirigiranih medija. Nadalje, nemojmo zanemariti iznimno veliku "glasačku mašineriju" svih stranačko-podobno zaposlenih i postavljenih kadrova, a stalnim izmjenjivanjem na vlasti te dvije stranke posljednjih 20-ak godina. Primjerice, neki dan sam razgovarao sa jednim našim simpatizerom, djelatnikom gradske firme, čije ime radi njegove zaštite ne mogu javno iznijeti (ali mogu ostaviti u redakciji), koji nas u potpunosti podupire, ali se boji i formalno istupiti iz HDZ-a zbog sigurnog otkaza. Sa druge strane, iznesena sličnost između Laburista i nas kao političkih antipoda je samo na prvi pogled. U stvarnosti razlike su iznimno velike u ideološkom smislu, ali prije svega u medijskom tretiranju. Pametnima je dovoljno da se zapitaju; ako su mediji toliko protuhrvatski , protukršćanski i strogo nadzirani od strane globalnog i sumnjivog kapitala, kako to da Lesar, Laburisti i osobe poput primjerice don Ivana Grubišića, odjedanput dobivaju tako veliki medijski prostor.?

Koji su slijedeći politički potezi Akcije za bolju Hrvatsku Lošinj?

Prije svega nastavljamo sa izgradbom ustroja i organizacije. Do sada smo, pored temeljnog gradskog ogranka ABH Mali Lošinj, ustrojili i dva mjesna ogranka, Veli i Mali Lošinj, te Mladež. Imamo dva povjerenika, za Susak i Ilovik. Želja nam je do izbora osnovati sve mjesne ogranke ili bar imati organiziranu strukturu povjerenika odnosno stranačkih aktivista u svim mjestima na otoku. Osobno biti ću zadovoljan, tek onda kada budemo imali ogranak i na "Malim Srakanama". Glede programa i projekata, u tijeku je anketiranje otočana o njihovim specifičnim potrebama i promišljanjima, a zbog snimanja stvarnog stanja kako bi se kvalitetno završila strategija razvoja Lošinja na kojoj već radimo. Strategija nije konačna i nepromjenjiva kategorija, nego će ona trajati i dinamički se razvijati ovisno o ugradnji konstruktivnih stručnih i najboljih prijedloga svih najkvalitetnijih ljudi u gradu koje namjeravamo aktivno uključiti u izradbu iste, bez obzira na možebitnu stranačku pripadnost i ona predstavlja viši gradski interes. Na jednoj od slijedećih konferencija za tisak ili javnoj tribini, javno ćemo predstaviti viziju Strategije i dosadašnji rad na istoj. Nadalje, gradonačelniku smo predložili formiranje nadstranačkog Savjeta za razvoj ljudskih potencijala jer Lošinj vidimo i kao međunarodno znanstveno-intelektualno odredište. Početkom ožujka aktivisti našeg mjesnog ogranka Veli Lošinj predstaviti će javnosti dio našeg izbornog programa: Moj dom su Lošinj i Hrvatska, tu želim živjeti raditi i stanovat, a koji se sastoji od dva projekta: Lošinj – otok pune zaposlenosti (odnosno otok bez nezaposlenih) i Lošinj – otok bolje stambene zbrinutosti.

Recimo da uspijete sa svojim koalicijskim partnerima iz Zajedno Hrvatske već na ovim lokalnim izborima pobijediti, ali ne možete sami formirati gradsku vlast, sa kojom još političkom opcijom vidite mogućnost pobjedničkog koaliranja.

Definitivno sa Hrastom kojega sam bio simpatizer od samoga osnutka i koji su pravi demokršćani kao i mi, ali to je, nažalost nemoguće jer oni više nisu samostalan politički subjekt. Iako idealno zamišljen kao sve-hrvatski pokret toliko potreban Hrvatskoj, u kojemu sam i sam prepoznao možebitnu toliko traženu i spasonosnu formulu sve-hrvatskoga zajedništva, sve se brzo raspršilo intervencijom HDZ-a. U svojoj višegodišnjoj maniri i praksi destruktivno-razbijačkog djelovanja političkih konkurenata, poput nekada HKDU-a, HSS-a, Pravaša, HDZ je jednostavno izvršio puč i preuzeo Hrast. Tim potezom HDZ je pasivizirao i izmanipulirao pretežiti dio nezadovoljnih, ali slabo upućenih vjernika i potpuno stavio pod svoj nadzor taj dio, za njih samo "biračkog tijela". Identična slika Hrasta je i na lokalnoj razini. Osobno poznajem veliki broj članova i simpatizera Hrasta i moram priznati da su to časni, obiteljski ljudi, ali pretežito potpuno nesvjesni svoje namijenjene im uloge. Mahom pošteni, ali i naivni dovedeni su u zabludu, samo predizborno-folklornog "obraćenja" HDZ-a, kada se uvijek "razmašu hrvatskim barjakom" i verbaliziraju kršćanske vrjednote, nudeći opetovane floskule o potrebi biranja "manjeg zla" jer to je kao maksimum prava koja Hrvatska smije imati, te teorijom o "rasipanju" glasova, naravno ako ne idu njima. Tako zavedeni birači Hrasta uvjereni da svojim djelovanjem i glasom na izborima štite obiteljske i kršćanske vrjednote, a zapravo biraju kontinuitet sluganske , veleizdajničke, protuhrvatske i protukršćanske politike. Zaista mi je žao što je tako jer imam viziju kako bi Hrast, ABH i Zajedno Hrvatska već na ovim izborima donijeli Lošinju istinsku, domoljubnu, pro-kršćansku, poštenu i sposobnu vlast.

Komentari: 

1445 # ti si prišt koji će brzo puknutPsorijaza 2013-02-28 16:15
Šepl pa ti pojma nemaš što se događa oko tebe a u bajkama kojim živiš to se ne može opisati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1138 # što je toMislav 2013-03-03 12:45
Po količini mržnje i izljeva bijesa očito je da je intervjuirani dotakao suštinu stvari, te se prozvani ne mogu usredotočiti na kvalitetnu argumentiranu diskusiju. Neću se spuštati na tu vašu razinu komunikacije i izreći recimo: „Brkanliću, ti si prišt koji će brzo puknut“, već pozivam na razuman i konstruktivan dijalog, a vezan, prije svega na iznesene teme i stavove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1475 # FureštiLošinjan 2013-02-28 16:48
Koliko je ovaj isfrustriran to nisu istine. Još jedan koji za sebe voli tvrditi da je Lošinjan koji pljuje po pravim Lošinjanima, ovaj put po lokalnim vjernicima. Ako te Hrast nije htio u koaliciju a svi znamo da ste pregovarali onda to pokazuje vašu nesposobnost koju sada iskazujete tako što pljujete po Hrastu kao što ste pljuvali po Morinu.

Vama ništa ne valja ako nije po vašem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5142 # ŠovinistiDođoš 2013-02-28 17:00
Citat Lošinjan:
Još jedan koji za sebe voli tvrditi da je Lošinjan koji pljuje po pravim Lošinjanima, ovaj put po lokalnim vjernicima.

A ti si još jedan koji poteže pitanje tko je pravi Lošinjan na koje nitko ne može dati odgovor koji se ne može osporiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1444 # ŠeplSupermen 2013-02-28 17:49
Potpiši se drugi put kako bi svi vidjeli tvoje pravo lice iza maske u kojoj se skrivaš pa ti si posvađan sa svim mogućim strankama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4131 # Morin???Lika 91 2013-03-01 11:34
Morin tko je to?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2139 # Treća opcija se stvaraMarijan 2013-02-28 18:10
'Nikakve strukturalne reforme nisu provedene svih 20-ak godina, kako bi se omogućio održivi razvoj. Krediti nisu uloženi u investicije, nisu se stvorili uvjeti za normalan zdrav gospodarski rast. Građani Hrvatske su natrpani kreditima i povećanim standardom preko konzumerizma, kojeg je dugoročno nemoguće održati. Žalosno je što će mladi ispaštati zbog krivih odluka starijih generacija, kojima je bio interes kratkoročno blagostanje na račun buducih narastaja!

Svi kritiziraju dolazak MMFa, a sami smo stvorili uvjete da oni dođu. Sve predispozicije smo ispunili. Upali smo u klopku, najeli se sira i sad se čudimo zašto se ne možemo izvući iz problema.

Onda se ljudi pitaju zašto mladi odlaze, zašto se ne bore? Za koga se boriti? Za HDZ ili SDP, mozda HNS? Za koga otplaćivati 50 MRD eura inoduga? Kojoj se budućnosti radovati? Pogledajte sto se dogodilo i događa Grčkoj, Irskoj, Španjolskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Sloveniji...

Dok Vlada maže očima lijepim pričama da je sve spremno, samo što ne krene i predsjednik nas još savjetuje kako to da učinimo (samo treba zasukati rukave), mi i dalje tonemo nizbrdo. Vec 6 godina smo u krizi, promjenili smo Vladu i opet ništa. Tko je tu lud? Da čekamo do 2020.? Bit cemo više godina u krizi nego što smo bili u prosperitetu.

Žalimo se na nepotizam, kriminal, korupciju, političko-tajku nsku oligarhiju, a dalje smo spremni za njih glasati, zastavicama mahati i uvjerevati se međusobno kako su jedni bolji od drugih i obrnuto.

Ovo društvo i ova zemlja propadaju. Neće nas ni ulazak u EU spasiti, niti EU fondovi i silne milijarde koje samo nas čekaju. Mladi će napustiti zemlju, a ostat će oni koji nisu imali para, znanja ni prilike da odu. Oni će otplaćivati buducih 100 MRD eura inoduga. Rasprodat će se sve živo i neživo, pokretno i nepokretno. Bit ćemo tuđe sluge u vlastitoj zemlji.

Bravo Hrvatska sve ciljeve si ostvarila. Imaš demokraciju, tržišnu ekonomiju, slobodu govora. A zapravo imaš izbor između političke diktature, bankarske diktature, diktature poslodavca i slobodna si (ograničena) kretati se onoliko, koliko novca (duga) u džepu imaš".- Dnevno.hr
Mladi, riješenje nije u odlasku iz Hrvatske, nego u trećoj opciji koja vam se nudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1414 # sada su lokalni izboriLošinjan 2013-02-28 18:25
Moram vas podsjetiti da sada slijede lokalni izbori, ne parlamentarni. Kako misliš srediti lokalne probleme? Mene kao otočana ne zanima što piše Dnevno.hr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0116 # jadnicipoveznik 2013-03-06 18:16
Tragedija Malog Lošinja je u dvije činjenice. Smetaju mu nesretni štićenici Doma, jer ih se ne poštuje kao ljude. A odnos Doma i Ministarstva prema njima je zločinački. Pa se i jedni i drugi, u suradnji s gradom, nastoje riješiti Doma i dočepati se vrijednih nekretnina. Drugo, bolesna kultura, koja se ogleda u dvoličnom vjerovanju u jedno, a suprotnom djelovanju, se panično boji znanja, vrijednosti i promjena. Tako mediokriteti u Domu i gradu, tjeraju iz grada sve živo što je drugačije. Brkanlić trenutno vehementno obračunava s djelatnicom Doma, koju je 2004. godine Hebrang poslao da spasi Dom, a koja u odnosu na Brkanlića ima bar deset puta više diploma, titula, specijalizacija za rad s djecom, od svih ostalih djelatnika Doma zajedno. Pri tom izmišlja optužbe, ponaša se nasilnički i samovlasno, zloupotrebljava položaj i još za sve te svinjarije osigurava podršku Ministarstva. Međutim, u ODO Rijeka je zaprimljena kaznena prijava protiv svih njih, pa i ministrice Opačić. Baš će biti veselo pratiti kako će ODO hvatati krivine da ih spasi kaznene odgovornosti. Ali, nemaju šanse- naletili su na minu, kojoj se nisu nadali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1453 # ni v od vjernikavjernica 2013-02-28 21:30
Gospodin Šepl bi trebao pročitati Bibliju kako bi naučio što je vjera i kršćanstvo jer blatit po kršćanstvu zbog politike je težak grijeh i ne znam odakle vam za pravo suditi u ime Njega. Klonit ću se vaših "vizija" radi vlastite sigurnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0135 # ispravakora et labora 2013-03-03 10:44
Netočno je da je Šepl igdje blatio kršćanstvo, već samo kritizirao one koji zlorabe kršćanstvo u političke svrhe! A to je velika razlika!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1136 # vjerniciMislav 2013-03-03 17:12
Pročitati Bibliju i naučiti što je vjera -ovako sročeno čini se vrlo jednostavnim pothvatom. Samo naizgled. Kako je općepoznato da je Biblija načitanija knjiga, onda bi početna postavka trebala rezultirati i činjenicom da na svijetu ima vjernika koji su poučeni što je vjera i kršćanstvo, a što bi opet značilo uvažavanje i Isusovih zapovijedi: Ljubi Gospodina boga svoga svim srcem, svom dušom i svom pameti svojom te Ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe.
Ne očito je da pogrešna postavka vodi u pogrešan zaključak.
Teologija uči da je vjera čisti milosni Božji dar, a označava osobni stav prema Stvoritelju kao izvoru života. Može se reći da je vjera jedan od temeljnih odnosa čovjeka prema svemu svijetu . Iz toga odnosa prema Bogu naravno da proizlaze i kvalitativni odnosi prema svemu što je oko nas i što nas okružuje. Ova socijalna funkcija vjere upravo me ponukala da pišem ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1136 # moralmarina 2013-03-03 21:29
Ili da se nadovežem na Mislava – g. Šepl je ponukan da piše o našim prilikama gdje se očevidno događa kršenje i rušenje društvenih, a u našem kulturnom krugu , rušenje i kršćanskih normi. Prije svega mislim na rušenje moralnih morni koje vjera nastoji sačuvati i za koje se zauzima. Naravno da bi izjednačavanje morala i vjere bio jednostran princip , ali isto tako zanemarivanje tog principa dovodi do degradiranja čovjeka na moralnom i društvenom području. Čini se da je političko djelovanje g. Šepla povezano upravo sa sviješću o povezanosti morala i društvenog djelovanja te stoga upozorava na dezorijentaciju u našim političkim sferama.
To je samo još jedan pokušaj djelovanja na promjenu javnog mnijenja koje naginje zadržavanju postojećeg načina razmišljanja. Svakodnevni smo svjedoci činjenice koliko ljudi postaju žrtvama nepravde, klevetanja, omalovažavanja, poniženja , agresija koje onda stvaraju ogorčenost i želju za osvetom. No, iskreni optimizam u ovom članku očituje glas da postoje pojedinci koji drže do moralnih načela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1341 # dvostruka igrakoalicija 2013-03-03 21:41
gospodinu šeplu nije smetao hrast prije pregovora ali mu je smetao nakon što ga je grast odbio.

Pitanje za abh, znate li sa kime ide hrast u koaliciju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1433 # dejstvoCarla Del Ponte 2013-02-28 21:46
ti si predložio gradonačelniku kojeg si zatim javno popljuvao!?

vidim politika ti je jača strana nema šta..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1132 # CarliMislav 2013-03-03 12:47
Vidi Carla, nitko nije nikoga popljuvao, čovjek je samo iznio istinu, činjenice i svoja promišljanja na kulturan i civilizirani način. Koliko ga osobno poznajem, znam da intervjuirani nije tip koji funkcionira na razini „pljuvanja“ , „niskih“ udaraca i osobnih diskreditacija svojih neistomišljenik a, već jednostavno ne želi biti diplomata i iznosi stavove o kojima se drugi ne usude niti razgovarati, a kamoli javno ih iznositi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1477 # ma je li to Šepl?mišić 2013-02-28 21:49
Eh kad bi Dražen Šepl znao ovako nešto izreći ili napisati. Dok je bio ravnatelj doma čovjek je bio nepismen, pa mi to iz doma svi znamo. On priča o demokršćanima i katoličkoj crkvi, a tko ga je vidio na misi? A problem mu je naš ravnatelj koji je završio u Beogradu, hoće time implicirati i nacionalnost istoga, a tko je onda njegova supruga? Taj bolesnik koga je (hvala Bogu) Opačićka smijenila, bio je ravnatelj 4 godine, a meni u odgojnu grupu nikada nije došao, niti je došao pitati štićenike vidjeti gdje spavaju, što im treba i da pokaže barem elementarnu brigu za one za koje je zadužen. svih nas je bilo sram tko nam je ravnatelj, ali i kakvo nam je Upravno vijeće Koje je cijelo bilo u HDZ, i kojeg li čuda baš njega kako on kaže izabere s 5:0. Sada mu Hdz koji mu je dao mandat i drugi puta izabrao nevalja. Koji kompleksaš i budala, ali i lažov. A i ovaj profesor iz Osijeka (čovjek propupao i prolupao u kasnim šeždesetim, za još prolupanijom i uvrnutijom jednom stručnjakinjom) koji mu piše ove tirade je odavno ozbiljan pacijent za neku kliniku koje nema na našem otoku. A naš ravnatelj (kakav-takav) trebao bi i Šepla otpustiti jer ništa na poslu ne radi, uništava svojim neradom i kompleksima te mlade ljude koji uz njega nemaju budućnost niti priliku. Šepl je karikatura odgojnog doma, a postao je i ruglo naše otočne političke scene. Upravo i jedino ga je taj Sarić mogao poslati u politiku, ali i tu mi nešto govori, da taj gubenator nije ovakve likove gurao u politiku. O tempora o mores.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1463 # Čudnih li vremena, čudnih li običajaKomentiram 2013-02-28 21:54
ja neznam iz kojeg djela teksta da citiram ovog tipa jer bi bilo najbolje citirati cijeli tekst i onda iz svake rečenice izvući glupost ovo je najbolji primjer kako se ljude pravi budalama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1422 # totalno drukčiji od drugihrock and roll 2013-02-28 22:08
Citat:
ABH Lošinj je zaista potpuno drugačija politička stranka od svih drugih na otoku
slažem se upravo to si pokazao svojim "montiranim govorom"....abh lošinj ima strategiju razvoja otoka lošinja a pogledaj samo tko je u toj stranci i dođe ti muka da ti svaka strategija prođe kroz analni otvor
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1131 # štakoru odnosno mišuTvrtko 2013-03-04 09:11
Brkanliću, ovo što si napisao i na koji način više govori o tebi samom nego o onome na koga se odnosi. Umjesto vrijeđanja i pokušaja osobne diskreditacije, na najprimitivniji način, bolje bi ti bilo da si argumentirano demantirao iznesene navode i suvislo pobio iznesene teze. Moglo bi se spustiti na tvoju razinu i uzvratiti ti istom mjerom, poput: za koga ćeš navijati na slijedećoj kvalifikacijsko j utakmici Hrvatske?, jel istina što kažu da se potpisuješ na ćirilici?, jel istina da si desetljećima na poslu slovio za najvećeg neradnika i destruktora, koji bi ostavljao djecu samu i bez dužnog nadzora, kako bi provjeravao „mogu li sami“?, jel istina da na izbornom sastanku udruge odgojitelja nisi dobio niti jedan glas iz svoje ustanove?, jel istina da ti je Sarić godinama pogodovao dobivati proračunski novac za razno-razne namještene projekte, poput rada sa ženama roditeljima, a koji su rezultati bili i sa kakvim tragičnim epilogom znaju svi Lošinjani?.... Mogao bih nastaviti niz u nedogled, ali jednostavno ne funkcioniram na taj način. Za usporedbu kvalitete rada između tebe Brkanliću i intervjuiranog, opet neka govore činjenice, a one kažu: Kao voditelj stambene zajednice u to vrijeme, neprofesionalno si razdvojio braću blizance i intervjuiranom „uvalio“ tzv. goreg koji ti je kao remetio rad. Kao rezultat uspješnosti odgojnih utjecaja proizašla je činjenica da je Brkanlićev otišao iz doma sa kao polu-ovisnik sa darovanim sedmim razredom, dok je njegov „lošiji“ veoma uspješno završio kompletnu srednju školu, postao odličan športaš i solidan glazbenik. Pametnome dosta, a jesi li možda upravo ti sve ono što imputiraš intervjuiranome : bolesnik, kompleksaš , budala, karikatura, ruglo Lošinja i lažov neka procjene drugi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1484 # Nekad je bolje šutjetiVrač 2013-02-28 22:05
Gospodine Šepl očito je da bi sa vama jedino ustaše i domobrani mogli doći na vlast jer nitko drugi sem vas nije sposoban ili nedaj Bože podoban.O čemu vi pričate pa to je riječnikom krčme "sranje"živite ovdje 20 godina a niste svjesni ni gdje ste došli a još gore zašto ili ste neki prorok bez vizije budućnosti a slijep od prošlosti.
Mislim da je nakon ovoga jasno svima da vi niste nitko i ništa na političkoj sceni već vam je ovo napisao neki gore vaš izfrustrirani politički savjetnik koji očito niti nr zna gdje je Lošinj.
Govoriš o domoljublju pa od silnog domoljublja ti pobjegao na Lošinj.Mislim da vam je u startu bolje da se kanite politike kako ste u početku navel već se uhvatite posla kojeg radite to je za vas najbolje.Kažeš izašao iz HDZ -a kome pričaš.I na kraju ako ovi do sada nisu imali viziju ti ćeš je imati još manje.
O daljnjem neću jer bi bilo malo prostora što bi ti htio reći ali mislim da ti od ovoga ništa nebi išlo u glavu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1394 # Javna brukaLošinjan 2013-02-28 22:31
Citat:
O daljnjem neću jer bi bilo malo prostora što bi ti htio reći ali mislim da ti od ovoga ništa nebi išlo u glavu.
I ja bi mu savjetovao da prestane sramotit ženu ali mu ni to nebi ušlo u glavu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1442 # realistBojčić 2013-03-01 01:24
usred ovakve krize u državi pojavio se netko tko će prodavati gradu priče kako bi time pridobio nekoliko glasova NEVJEROJATNO zar u ovoj stranci zaista postoje članovi koji ovo podržavaju?ni u vrijeme pionira nije bilo takvih pamfleta
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3145 # Dotaknuo je osinje gnijezdoIvana 2013-03-01 09:24
Ne bih se složila sa svim stavovima iz intervjua, ali po reakcijama, očito da je čovjek dotaknuo tabu teme i osobe o kojima se nije smjelo govoriti u proteklih 20 godina. Sve čestitke na hrabrosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
268 # FrazeTumbir 2013-03-01 09:46
Citat Ivana:
Ne bih se složila sa svim stavovima iz intervjua, ali po reakcijama, očito da je čovjek dotaknuo tabu teme i osobe o kojima se nije smjelo govoriti u proteklih 20 godina. Sve čestitke na hrabrosti.

Slažem se s Ivanom. Da se malo manje služi već otrcanim ukrasnim pridjevima poput kršćanski, domoljubni, istinski, svehrvatski itd. tekst bi bio kvalitetniji i ne bi bio odbojan onima koji ne nasjedaju na te fraze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1447 # Lik i djelo šefa abhrojalist 2013-03-01 09:35
Tko je ovaj tip? Tko ga okružuje, tko ga je instalirao? Od koga taj tip dobiva instrukcije? Tko mu piše govore i istupe?
Što je do sada postigao? Koliko ima sljedbenika među djelatnicima Odgojnog dom koji ga dobro poznaju i kojima je bio ravnatelj? Kakav je to uspješan ravnatelj bio vidi se po rasulu i nepravilnostima koje je ostavio za sovom. Osim što se po cijele dane igrao na kompjutoru i nije izlazio iz kancelarije (osim na trg na sunčanje za pauzu u trajanju od 2 sata). Nesposoban je voditi svoju obitelj, a želio bi voditi stranku, grad, državu. Moš si mislit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1135 # rojalist_odgovo rLadislav Turudić 2013-03-03 09:11
Nitko Dražena nije instalirao, jer mi jednostavno ne funkcioniramo na taj način. Gosp. Dražen je izabran velikom većinom članova nakon što je gosp. Ranko dobio druga zaduženja. Evo otvoreni poziv, dođi na sastanka i uvjeri se u način funkcioniranja, samo je mali problem što je u zbilji vjerovatno teško naći "rojalista". No nema veze dođi ti pa se uvjeri.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1132 # odgovor rojalistiMislav 2013-03-03 16:52
Tko je ovaj tip? Onaj kojemu nije bilo niti na kraj pameti da će se više ikada morati baviti politikom iz koje je otišao još '92., točnije '91. Jer je otišao u rat, braniti svoju Domovinu. Tko ga poznaje, dobro zna tko je on, a oni koji ga još ne poznaju, upoznati će ga. Insinuacije o instaliranju, instrukcijama, pisanju govora i istupa su smiješne, ali i potvrda, da to što radi, očito nešto vrijedi. Istina da među djelatnicima Doma nema previše sljedbenika jer su oni već odavno opredijeljeni između dva „velika“ bloka, ili pak kako i pretežiti dio sposobnih i pametnih Hrvata šute i drže se po strani, zbog dosadašnjeg katastrofalnog i prezrenog gledanja na politiku i političare. Što je i kako bivši ravnatelj radio u svom uredu, njega i ne trebamo pitati jer očito je rojalist „dobro“ informiran, a i bjelodano je od silne „zaposlenosti“ imao vremena pratiti i koliko dugo pije kavu, a i kako isti vodi svoju obitelj. Ono što se sa sigurnošću i lako može provjeriti je da svi statističko-mje rljivi pokazatelji (broj kaznenih djela i drugih asocijalnih radnji, broj bjegova iz ustanove, uspješnost odgojno-obrazov nog tretmana malodobnika, potpuni izostanak bilo kakvih većih ekscesa i „afera“, a što su redovito pratile mandate svih drugih prijašnjih ravnatelja, kontinuirano rad u krajnjim gornjim granicama kapaciteta itd… i to unatoč sadašnjem vd-u, koji mu je svo vrijeme podmetao „klipove“, lobirao kod djelatnika protiv njega, te neprofesionalno blatio i diskreditirao ustanovu prema van – slikovito bi se to moglo najbolje prikazati karikaturom na kojoj bivši ravnatelj kao maratonac uspješno dolazi na cilj, sa sadašnjim vd-om na leđima, koji ga pri tom bjesomučno bode nožem, a dok ga „siva eminencija“ drži za stražnjicu i podupire u tom....) ukazuju da nije bilo govora o nikakvom „rasulu“ niti o nepravilnostima (osim u nečijim željama), te da je bivši ravnatelj Šepl iznimno kvalitetno odradio nešto više od jednog cijelog mandata, što su potvrdila dva inspekcijska nadzora i stručni suradnici koji su obilazili korisnike i ustanovu, a zbog čega je razvidno i dobio ponovno povjerenje upravnog vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0117 # rojalist odgovorVlado 2013-03-07 00:19
rojalist kakav je to nick.Možda za kralja i otadžbinu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2146 # pogodakora et labora 2013-03-01 10:33
Ovoliko strasti i pljuvanja na jedno političko viđenje i političku platformu samo potrđuju da je gospodin Šepl bio u pravu. Samo mentalni komunisti ne trpe drugačije političke vizure, pogotovo ako ugrožavaju trenutne centre političke moći. Uostalom, malo tko se ovdje suprotstavio argumentima i činjenicama iz članka, već uglavnom (dis)kfalifikac ije ispod pojasa! Tako poznat rukopis iz kumrovečke škole.Uostalom, poznato je da je kao ravnatelj imao veliku potporu većeg broja djelatnika,a oni koji ga sada pljuju su zasigurno kao i uvijek bili najveći neradnici! Gospodine Šepl ne dajte se pokolebati, samo naprijed, istina je voda duboka i na kraju uvijek pobjeđuje!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
138 0 # anti anti antiHH 2013-03-01 10:56
Citat ora et labora:
Ovoliko strasti i pljuvanja na jedno političko viđenje i političku platformu samo potrđuju da je gospodin Šepl bio u pravu.


To što ti nazivaš pljuvanjem na jedno političko viđenje znači da ima ljudi koji se s njime ne slažu, a nikako ne može značiti da je g. Šepl u pravu. Kako može biti u bilo čemu u pravu djelatnik odgojne ustanove koji tvrdi da nasilja nad djecom najmanje ima u obitelji, kad podaci pokzuju upravo suprotno?

Citat:
Samo mentalni komunisti ne trpe drugačije političke vizure, pogotovo ako ugrožavaju trenutne centre političke moći.
Samo mentalni komunist može si nadjenuti nick "Ora et labora" (tj. moli i radi), jer to nije drugo do inačica refrena komunističke himne "Da nam živi, živi rad".
Citat:
Uostalom, malo tko se ovdje suprotstavio argumentima i činjenicama iz članka, već uglavnom (dis)kfalifikacije ispod pojasa! Tako poznat rukopis iz kumrovečke škole.
Kad vidim njegov napad na "protu-kršćansk e zakone, poput Zakona o medicinski potpomognutoj oplodnji i Zakona o spolnom odgoju" ne trebam biti polaznik kumrovečke škole da prepoznam rukopis kaptolske škole pamfleta protiv ustavnog poretka RH kao sekularne države u kojoj je Crkva odvojena od države. Uostalom, Zakon o seksualnom odgoju uopće ne postoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1139 # protu antiora et labora 2013-03-01 11:12
Po svim statistikama porast obiteljskog nasilja nad djecom nije u porastu,ako imate drugačije pokazatelje-pod astrite ih! I znakovito je da se ne osvrćete o zlosilju o kojem gospodin Šepl govori, a koje je evidentno! Proglašavati slogan Marije Terezije komunističkim izumom samo je potvrda vašeg mentalnog sklopa. i zašto bi njegov stav o Zdravstvenom odgoju bio dirigiran iz "kaptolske škole" samo zato jer konicidiraju, ta on ne mora poput vas ići u komitet po svoje mišljenje već ga očito izvodi temeljem svojeg radnog i životnog iskustva!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1371 # Da nam živi radHH 2013-03-01 11:24
Citat ora et labora:
Po svim statistikama porast obiteljskog nasilja nad djecom nije u porastu,ako imate drugačije pokazatelje-podastrite ih!

Zašto bih podastirao ikakve pokazatelje, kad ih nisi podastro ni ti za svoju tvrdnju. A ja ne govorim o stopi porasta ili pada nasilja nad djecom u obitelji, nego o učešću istoga u ukupnom nasilju nad djecom.
Citat:
Proglašavati slogan Marije Terezije komunističkim izumom samo je potvrda vašeg mentalnog sklopa.
Kao prvo, lažeš da sam slogan "ora et labora" proglasio komunističkim izumom. Precizno sam napisao da je to inačica jednog refrena komunističke pjesme. A kao drugo, taj slogan je moto benediktinskog reda nastao mnogo prije nego što je Marija Terezija i rođena. Tebi za edukaciju, evo link:
hr.wikipedia.org/wiki/Ora_et_labora
Citat:
i zašto bi njegov stav o Zdravstvenom odgoju bio dirigiran iz "kaptolske škole" samo zato jer konicidiraju, ta on ne mora poput vas ići u komitet po svoje mišljenje već ga očito izvodi temeljem svojeg radnog i životnog iskustva!
A po čemu je očito da je to njegovo mišljenje stvoreno neovisno o ovoj ludoj kampanji za pobunu protiv države zbog nekoliko sati zdravstvenog odgoja u školskoj godini?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1135 # lolora et labora 2013-03-01 11:57
Potpuno nebitno je li slogan ora et labora od benediktinaca ili Majke Tereze ( priznajem lapsus gore ) koja ga često iznosila, ali u svakom slučaju ponajmanje ima veze s nekakvim komunističkim pjesmama, tebi tako omiljenim! Osim toga prestani prebirati po mojem nicku, jer je apsolutno nevažan već se usredotoči na temu! Njegov stav o ZO je sasvim legitiman,znaš demokracija je i za razliku od komunističkih vremena svatko ga ima pravo iznijeti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1351 # hororKomentiram 2013-03-01 12:33
kako će nama pomoći stav o zdravstvenom odgoju da mi na Lošinju pronađemo posao? Da nije tužno bilo bi smješno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2138 # Prvo pročitaj interjvu, pa onda kritizirajABH VELI LOŠINJ 2013-03-01 13:36
"Početkom ožujka aktivisti našeg mjesnog ogranka Veli Lošinj predstaviti će javnosti dio našeg izbornog programa: Moj dom su Lošinj i Hrvatska, tu želim živjeti raditi i stanovat, a koji se sastoji od dva projekta: Lošinj – otok pune zaposlenosti (odnosno otok bez nezaposlenih) i Lošinj – otok bolje stambene zbrinutosti."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1372 # Batina s dva krajaHH 2013-03-01 12:54
Citat ora et labora:
Potpuno nebitno je li slogan ora et labora od benediktinaca ili Majke Tereze (priznajem lapsus gore) koja ga često iznosila,
A reci ti meni kako je Marija Terezija iz tvog komentara sad odjednom postala Majka Tereza? I javi mi tko si ti da možeš tako autoritativno suditi o tome koje činjenice su bitne, a koje nebitne? Imaš li za to mandat ABH ili možda čak Kaptola kao onaj lošinjski vjeroučitelj koji tvrdi da nije bilo križarskih ratova?
Citat:
ali u svakom slučaju ponajmanje ima veze s nekakvim komunističkim pjesmama, tebi tako omiljenim!
Dakako da ima veze. U oba slučaja se propagira kult rada bez razmišljanja. Radi, moli i ne razmišljaj; Živio rad, jer rad je smisao života, a drugo te se ne tiče. A tvoja tvrdnja da je meni ta pjesma "tako omiljena" je prilično podla i pokvarena insinuacija.
Citat:
Njegov stav o ZO je sasvim legitiman, znaš demokracija je i za razliku od komunističkih vremena svatko ga ima pravo iznijeti!
Ja mu ni ne osporavam to pravo. Ali ni ti meni ne možeš osporiti pravo da osporavam njegove stavove. Demokracija je batina s dva kraja. Demokratsko pravo da govoriš podrazumijeva demokratsko pravo da ti se odgovori. Imaš li što protiv toga? Ili možda misliš da bi trebao biti zaštićen od toga?
Ako ti nešto nije jasno, nađi nekoga da ti donji tekst prevede na hrvatski:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0134 # prijevodora et labora 2013-03-01 13:20
Upravo sam gore objasnio da je Marija Terezija bila lapsus, a odnosilo se na Majku Terezu, kao prvo!
Kao drugo,tvoje tumačenje ora et labora je u skladu s tvojim prepoznatljivim svjetonazorom i kako bi komunisti željeli,ali izvorni kršćanski smisao jest da je to duhovni program, način kako Bogu pustiti da uđe posred našeg života i susretati ga u svojoj svakodnevici. Životno pravilo moli i radi je pomoć da svoju svakodnevicu duhovno svladamo i u njoj prepoznamo mjesto na kojem nas Bog najviše potiče i gdje odlučujemo želimo li sebe i svoj život zadržati za sebe ili ga predati i uzvratno darovati. Rad, svakodnevica nije nešto Bogu strano, nego je to duhovno mjesto gdje možemo uvježbavati ljubav, strpljivost, nesebičnost, poštovanje, poslušnost i otvorenost za Boga i čovjeka. Iskustvo Boga nije pridržano samo onima koji su se potpuno povukli iz svijeta, nego je svakome moguće da to postigne i usred meteža svoje svakodnevice.
I daj okani se mojeg nicka, koji je mogao biti i drugačiji, zar bismo onda o tome raspravljali, samo da bismo mene diskreditirali kao sugovornika, a baš jednako kao što se pokušava i gospodina Šepla. I zašto bih ti ja javljao tko sam,zar da bih možda završio na nekakvom sudu partije ili u nekoj od jama kako je to bilo uobičajeno u kom-sistemu!?
I za kraj, jer nemam namjeru protratiti dan raspravljajući s tobom, ne treba mi prijevod s engleskog, kao Ingid :-),ali možda treba tebi jer da ne treba ne bi napadao ni mene ni g Šepla-ad hominem već argumentima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1341 # E, budale :lol:HH 2013-03-01 13:35
Citat ora et labora:

tvoje tumačenje ora et labora je u skladu s tvojim prepoznatljivim svjetonazorom i kako bi komunisti željeli,
Nemaš ti dovoljno obrazovanja, opće kulture i slobode nedogmatskog mišljenja da bi iz mojih postova prepoznao koji mi je svjetonazor, a očito je da si me svrstao među komuniste (ma što to tebi značilo, s obzirom na to da komunistička stranka ne postoji, a bivši komunisti prešli u HDZ, HSP i druge hrvatske stranke te pohrlili u prve redove crkvenih klupa).
Citat:
ali izvorni kršćanski smisao jest da je to duhovni program, način kako Bogu pustiti da uđe posred našeg života i susretati ga u svojoj svakodnevici. Životno pravilo moli i radi je pomoć da svoju svakodnevicu duhovno svladamo i u njoj prepoznamo mjesto na kojem nas Bog najviše potiče i gdje odlučujemo želimo li sebe i svoj život zadržati za sebe ili ga predati i uzvratno darovati. Rad, svakodnevica nije nešto Bogu strano, nego je to duhovno mjesto gdje možemo uvježbavati ljubav, strpljivost, nesebičnost, poštovanje, poslušnost i otvorenost za Boga i čovjeka. Iskustvo Boga nije pridržano samo onima koji su se potpuno povukli iz svijeta, nego je svakome moguće da to postigne i usred meteža svoje svakodnevice.
Sve to, opisano drugim pojmovima i bez uvođenja Boga u priču sa sličnim značenjem sadržaj je i komunističkog kulta rada; ljubav prema radu samome po sebi kao ispunjenju kompletne osobe socijalističkog kova.
Citat:
I zašto bih ti ja javljao tko sam,
A tko je to uopće od tebe tražio, zaboga, ludi čovječe :)
zar da bih možda završio na nekakvom sudu partije ili u nekoj od jama kako je to bilo uobičajeno u kom-sistemu!?[/]
E, budale :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0135 # to je toora et labora 2013-03-01 13:52
S obzirom ti nemaš argumenata osim komunističkog etiketiranja i omalovažavanja ( čime si samo potvrdio moju procjenu o tvojem komunističkom mentalnom sklopu ) ; znači-budala, luđak, neobrazovan, nepismen itd...moja svaka dalja rasprava s tobom završava!Jedini cilj koji si postigao jest da si demonstrativno pokazao takvim ophođenjem tko to zapravo g Šepla i napada! Pozdrav!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1321 # frazeHH 2013-03-01 14:08
Citat ora et labora:
S obzirom ti nemaš argumenata osim komunističkog etiketiranja i omalovažavanja ( čime si samo potvrdio moju procjenu o tvojem komunističkom mentalnom sklopu ) ; znači-budala, luđak, neobrazovan, nepismen itd...moja svaka dalja rasprava s tobom završava!Jedini cilj koji si postigao jest da si demonstrativno pokazao takvim ophođenjem tko to zapravo g Šepla i napada! Pozdrav!

Čovječe, pa ti si prvi počeo s etiketiranjem i ad hominem argumentima. Već u svom prvom postu si tebi posve nepoznate osobe nazvao mentalnim komunistima i učenicima kumrovečke škole. A reći nekome da je budala, luđak, neobrazovan i nepismen je sasvim umjesno kad taj počne potezati jame, sudove partije, religijske propovijedi i krive navode, komunističke mentalne sklopove i ostale fraze iz arsenala zatucanih desničara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
124 0 # nabacivanje frazetinama i novokovanicamaJezikoslovac 2013-03-04 18:57
E, što je previše - previše je! "Ora et labora" ili "Moli i radi" je geslo benediktinaca, najstarijeg još živućeg redovničkog reda na Zapadu. Iza tog gesla stoji razvoj cjelokupne zapadneuropske civilizacije - njene pismenosti, znanosti, gospodarstva, umjetnosti... pa nije ni čudo da je sv. Benedikt zaštitnik Europe. Bilo bi lijepo da oni koji vole koristiti to geslo znaju bar elementarne činjenice o tome što znači i gdje je uopće prikladno upotrijebiti ga. A što što se tiče izraza "zlosilje" (?!), pretpostavljam da "nasilje" ili "zlostavljanje" nisu dovoljno hrvatske riječi za gosp. Ora et labora...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1134 # frustracijaLika 91 2013-03-01 10:44
Vidim da je ovaj portal postao mjesto za liječenje osobnih frustracija i neuspjeha.Pa poštovana gospodo umjesto da kritizirate i blatite druge ulovite se posla i učinite nešto za Lošinj kad se već prozivate velikim Lošinjanima .a recite vi meni koja bi to politička opcija vama odgovarala???Čo vjek je iznio činjenice koje može za razliku od vas komentatora potkrijepiti dokazima .I za razliku od neki ovdje da DOMOLJUB JE I ISTINSKI HRVAT KOJI JE BIO SPREMAN ZA OVU DRŽAVU POLOŽIT ŽIVOT NA OLTAR DOMOVINE .Tužno i jadno čime se služite da prikrijete svoju nesposobnost očito neke boli istina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1352 # čiji je portal?Ovca 2013-03-01 14:29
Da se razumijemo osobna je volja bila postaviti ovdje ovaj pamflet Dražena Šepla radi osobne i stranačke promocije i ako nisi spreman na kritike onda nemoj ni ulaziti u politiku. Izbori nisu raspisani a vi iznosite svoje programe što je kršenje zakona jer nije počela predizborna kampanja što opet pokazuje o kakvom je tu "poštenju" riječ, vi iz očitoga "igrate poštenu kampanju". Po čistoj logici ste se barem mogli upitati kako ta se još ostali nisu izjasnili sa svojim programima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1384 # RealnostLošinjan 2013-03-01 11:21
Nakon što je Šepl iskritiziran stigla je stranačka vojska koja ga podupire i vi nikako da shvatite kako imate sami sebe ali ne i potporu birača, pa vi nećete dobiti 100 glasova, vi u biti ni neznate koliko je potrebno glasova za ulazak u vijeće meni se čini. Dođu sada ovdje neki iz Zagreba koji su iz Abh prodavat priču nama lokalnim o stanju na Lošinju a Lošinja vidjeli nikad nisu uživo. Kao što je već rečeno pravite od ljudi budale a ljudi su se odavno opametili. Ja sam siguran da će vas poslije izbora pogoditi strašan mamurluk.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
262 # vojskaora et labora 2013-03-01 12:02
Ja ne znam da li ovdje ima netko iz "stranačke" vojske, ja to u svakom slučaju nisam, niti bi ABH i bio moj izbor, ali će se uvijek boriti da svatko ima demokratsko pravo iznijeti svoj stav, a da ga se zbog toga ne diskvalificira komunističkim metodama kao što je ovdje slučaj. Ali očito je to u RH nemoguće očekivati dok se ne provede lustracija, uključujući i duhovnu da se derogiraju i mentalni sklopovi komunističkih klonova koje njihovi preci tako dobro instruiraju i ucjepljuju im svoj mentalni gen!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1312 # pila naopakoKomentiram 2013-03-01 12:31
nemoj me zavaravati obrnutom psihologijom, ovaj Šepl je popljuvao sve koji nisu pristali na koaliciju a ti govoriš o "demokraciji" i "slobodi govora". Mislim nemamo uopće razloga za prepirku izbori će pokazati tko je u pravu a tko je visoko letio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
436 # i to je tolika91 2013-03-01 12:36
I to je to ... ... ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1121 # igralika91 2013-03-01 12:52
Previše se neozbiljno igralo riječima koja imaju ozbiljna značenja. Takvom vrstom igre u praksi su se gubile vrijednosti, a igrači su postajali bezvrijedni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1332 # ratovanjedražena 2013-03-01 13:02
Bože dragi oprosti im jer ne znaju što čine....ovi bi još uvijek ratovali....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1313 # KrižariRobin Hud 2013-03-01 13:17
Citat dražena:
Bože dragi oprosti im jer ne znaju što čine....ovi bi još uvijek ratovali....

A u nedostatku Srba, oni bi lustrirali komunjare (ali samo one koji im se nisu pridružili) i krenuli u križarski rat protiv nevjernika i antikršćana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1332 # Svaka ti dalaLošinjan 2013-03-01 14:13
Citat:
A u nedostatku Srba, oni bi lustrirali komunjare (ali samo one koji im se nisu pridružili) i krenuli u križarski rat protiv nevjernika i antikršćana.
Govore u svojim komentarima o pravu zbora i komentiranja a pljuju na one koji njih ne podržavaju i samim time ne podržavaju slobodu govora. Mislim, ovi su totalna katastrofa..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0125 # istinalika91 2013-03-01 13:05
Ljudi vole čuti ono što im se sviđa, a ne ono što doista jest. Posljedica toga je laž.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1314 # čujte i počujteglasnogovornik 2013-03-01 14:18
"mi u abh možemo što hoćemo i kako hoćemo a tko je protiv nas njega pljujemo i ne dopuštamo da pljujete po nama, mi smijemo vi nesmijete, mi možemo vi nemožete"

"mi mi i samo mi a vi ste nebitni i dajte nama glas na izborima mi nismo sa lošinja ali smo veći lošinjani od vas lošinjana"

"mi smo uvijek u pravu pa i onda kada znamo da nismo u pravu, glasujte za nas bit će vam bolje jer mi imamo strategiju vi nemate, mi smo najpametniji a vi niste"

"mi volimo hrvatsku a tko nije snama taj ne voli hrvatsku

"NITKO NE MOŽE VOLJETI HRVATSKU VIŠE OD NAS KOJI SMO SE ZA NJU BORILI"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1332 # Mali LošinjLokalni izbori 2013-03-01 16:41
ABH je politički dječji vrtić i moraju još puno učiti ako žele opstati u politici. Koliko se daje primijetiti u ABH nema nekih posebnih stručnjaka kako bi se svi zajedno razvijali na pravilan način. Svaka predizborna kampanja rezutlira napadima na političke protivnike, dok se istovremeno ABH snalazi u napadu na druge, istovremeno se ne znaju nositi sa napadima na sebe. Ovo je politika i sigurno nitko neće svoje političke protivnike štediti. Razina tolerancije i političke kulture nebi škodila ABH. Na ovim izborima vam iz tih razloga ne dajem nikakve šanse, dok kroz godine rada i usavršavanja možete mnogo naučiti, ako opstanete. Ovakvim samopromocijama teško.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4132 # Svaka čast ABHFrom hell to cell 2013-03-01 18:08
Nadam se kako jjudi još nisu izgubili i ono malo pameti što im je ostalo nakon 2 (8) desetljeća udbaškog silovanja razuma, te kako će napokon prepoznati kome mogu vjerovati.
Svaka čast ABH.
p.s.
što se tiče izbora, krajnje je vrijeme pozabaviti se i pitanjem lažiranja istih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
55 0 # Za Ora et labora, s ljubavljuHH 2013-03-01 18:37
"Moli i radi": Biskup Ante Ivas napisao novi hit za Thompsona

Marko Perković Thompson ne voli plaćati porez svojoj državi, ali je i dalje bogobojazan i duboko zabrinut za Hrvatsku. To se može zaključiti iz njegove nove pjesme »Maranata« koja će biti objavljena na njegovom albumu »Ora et labora«, čiji je izlazak, kako piše Hrvatski list, planiran na uskrsni ponedjeljak.

Naslov albuma, čiji prijevod s latinskog glasi »Moli i radi«, moto je benediktitinaca , a tekst pjesme koja je programirana kao hit, Thompsonu je napisao šibenski biskup Ante Ivas. Maranata je fraza iz starog aramejskog jezika i znači – dođi gospodine. Stihovi su upravo onakvi kakvi se danas očekuju od jednog člana Hrvatske biskupske konferencije, trenutačno najaktivnije oporbene skupine u zemlji. Patetično se nariče nad zlohodom sudbinom Hrvatske i priziva nebesa da raščiste sve te strašne ljude koji trenutačno dominiraju državom.

Hrvatski list, koji će za nekoliko tjedana promijeniti ime u Hrvatski tjednik, otisnuo je cijeli tekst pjesme »koju će Hrvati pjevati, a jugonacionalist i zbog nje bjesnjeti«.

Ostatak teksta na
novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2129 # Treća opcija se rađaLošinjko 2013-03-01 21:11
"Jadna moja, (naravno i vaša) Hrvatska – što si to doživjela?! Ti, moja Hrvatska, podsjećaš me na autobus pun putnika koji su se oduševili namjeravnim putovanjem da vide prelijepe zemlje i krajeve, ali za volan su sjeli ljudi koji ne znaju voziti i nikako ne žele ispustiti volan iz ruku, a bahato pritišću po gasu. Ali su zato blagoglagoljivi i u svojoj vlasti i blagostanju vide i sami (nepostojeći) prosperitet naroda, iako je sve krenulo prema provaliji.
Više nema orijentira, izgubio se kompas i to onaj politički i moralni, ali i onaj po pitanju pravde, pravedenosti i ljudskosti. U životu političara, pa i dijela naroda više ne vrijede Božji zakoni. Oni su zastarjeli kao i mudrost. Nitko više ne radi kako Bog zapovida - što bi rekli moji Dalmatinci. “ Mojsije, ustaj, zapovijedi nove od Boga traži - stare se ne sluša! Ne poštuje nitko naredbe mu ove. Traži strože zbog spasa nam duša! Išto od Boga, išti zapovijedi take, da odmah kazne nedjela tvorce svake!” MP Pred Mojsijevim kipom). Sreća je nadohvat ruke, a rijetko kada u ruci. Ali nam za to političari obećavaju boljitak, za šest mjececi, za godinu dana i opet neki novi rok, a taj boljitak nas nikako neće pa neće! Baš smo neki baksuzan narod, ili bolje kazano - naroid." Mile Prpa
Bravo Šepl, bravo ABH!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1272 # Gospodarski programAbh 2013-03-02 13:50
Piše na stranicama Abh gospodarski program u kojem stoji:
Citat:

Hrvatska se visoko zadužena zemlja
Zamisli i to smo naučili od Abh. Otplata vanjskog duga može se vršiti prodajom imovine, refinanciranjem i ogluhom. To je vaš program za spas Hrvatske? U samo nekoliko rečenica?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0110 # gospodarski programVlado 2013-03-07 00:30
puno je opširniji kod kradezea u kukunama pa vidi gdje su nas doveli...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1251 # lažeko pas 2013-03-02 18:50
Dali netko zna šta je bilo danas na sastanku kod Hdz-ovaca i što je odlučeno?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# :)Guest 2013-03-02 19:14
Ovaj komentar je obrisao administrator
1271 # !!!sila 2013-03-02 20:51
Kada bi imala takav "posao" i ja bi imala vremena za vođenje takve stranke i ispijanja dugih kavica na suncem osunčanim tarasama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1271 # sve je to igrokazmišić 2013-03-02 21:09
Koliko komentara o nikome i ničemu. A zašto? Cappelli i Sarić isturili Šepla da se piše i lupa po njemu i ABH. Tako pokrivaju medijski prostor. A gdje su druge oporbene stranke? Nitko ne pita za njih i njihove programe. Upravo j to cilj. Pusti medvjeda da igra pa svi se okreću njemu, tko bi tada slušao nekoga normalnoga? Ma ljudi medvjed igra.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
129 0 # .....ko pas 2013-03-02 21:16
Kazu da gari ide na iz ore sa đurđicom.To je siguran poraz HDZ.Rudi ovaj puta sigurno pobjeđuje..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
107 # Vruće -HladnoŠete bandiere 2013-03-02 21:55
Gradonačelnik je svjestan da zbog svih sr*nja koje je napravio gubi izbore ,ali i ostavlja kukavičje jaje. Sada je vrijeme za igru vruće-hladno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2126 # komentarLadislav Turudić 2013-03-03 09:03
Doista je čudno što na Lošinju žive neki čudni ljudi čudnih imena. Ma naravno šalim se, sve je jasno, motiv i cilj. No nema veze prije ili kasnije shvatiti ćete da Vam uzalud trud. Nakon predstojećih lokalnih izbora, shvatiti ćete besmislenost vaših rabota. Probali ste u jednoj opciji, pa nije išlo, druga Vas nije htjela niti primiti. Probajte u nekoj ljevijoj možda tamo bude više sreće. U svakom slučaju svakome tko se potpiše stvarnim imneom vrlo rado ćemo odgovoriti na sva pitanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1271 # otpadakMislavu 2013-03-03 16:33
upravo je abh stranka sastavljena od ljudi koji ne mogu biti primljeni u niti jednu drugu stranku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2126 # otpatkuMislav 2013-03-03 16:56
Ne, nego ABH ne bi ni postojao da su druge stranke radile svoj posao, štitile otočke i nacionalne interese, te baštinili prave društvene vrjednote.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
123 0 # DomoljubHrvat 2013-03-03 20:19
a što ste vi to učinili za Hrvatsku od svog osnutka?koji ste zakon uspjeli promijeniti?za koliko ste kuna popravili proračun?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1246 # školazanima me 2013-03-03 16:01
....nije mi jasno sto mu vise smeta kod tog brkanlića - to sto ima samo srednju skolu ili to sto ju je zavrsio u beogradu.....je r ako je problem samo u srednjoškolskoj naobrazbi onda bi trebalo biti svejedno gdje ju je zavrsio.....ili je to samo okolisanje da bi se na ljepi način nesto drugo reklo....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1235 # ABHšjor domaći 2013-03-03 17:17
Da je nešto vrijedio, ostao bi doma u Daruvaru
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0120 # Lošinjanilika91 2013-03-03 17:35
Baš me zanima koliko ovdje ima pravih Lošinjana koji komentiraju ,jb. njima za politiku o kojoj vi govorite?A ko je trebao gdje ostati pa ko bi ovdije onda vrijeđao i komentirao da su svi ostali u svom kraju..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1120 # *****Dođoš 2013-03-03 17:57
Citat lika91:
Baš me zanima koliko ovdje ima pravih Lošinjana koji komentiraju

A koji k. je to čudo prirode kojeg nazivate "pravi Lošinjanin"? Kako ga prepoznati? Ima li neki znak na čelu ili na guzici? Hoda drugačije od furešta? Trese se zemlja po kojoj hoda? Dajte ljudi okanite se ćorava posla. Malo malo pa netko potegne "prave Lošinjane", a kad pitaš tko je i kako ga prpoznati, glasa čuti nije. A zašto? Pa zato što je svatko odnekud došao pa makar u trećem ili četvrtom koljenu, ali je došao. Pa je zato dođoš kao i onaj koji je došao jučer.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
120 0 # srami seLošinjan 2013-03-03 19:45
Citat:
A koji k. je to čudo prirode kojeg nazivate "pravi Lošinjanin"?
Sepl mi smo vec oguglali na te tvoje uvrede i nemoj da te ovakve rijeci kostaju u buducnosti!Osta t ces sam na svijetu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2112 # ....Dođoš 2013-03-03 19:52
Citat Lošinjan:
Citat:
A koji k. je to čudo prirode kojeg nazivate "pravi Lošinjanin"?

Sepl mi smo vec oguglali na te tvoje uvrede i nemoj da te ovakve rijeci kostaju u buducnosti!Ostat ces sam na svijetu..
Varaš se dečko, ovo nije napisao Šepl.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1211 # srami seLošinjan 2013-03-03 19:58
ja nisam dečko nego sam malo stariji od tebe i za tebe sam gospodin, ostavi se politike i uhvati se posla
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2114 # .....Dođoš 2013-03-03 20:20
Citat Lošinjan:
ja nisam dečko nego sam malo stariji od tebe i za tebe sam gospodin, ostavi se politike i uhvati se posla

Šta god da si neka si, ali nisi odgovorio na pitanje nego se izmotavaš na godine i "finoću", gospodine ;)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3122 # šjoru "domaćem"Mislav 2013-03-03 17:46
Svatko bi trebao biti ponosan na svoj rodni grad, ali prije svega voljeti svoj Lošinj, što upravo interjuirani i čini.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1252 # tj. LadislaveMislave 2013-03-03 19:35
hajde se molim te okani Lošinja sa kojim nemaš veze i bavi se svojom samoupravom a nas ostavi na miru i prestani nam pametovat što i tko će i kako ovdje napisati i shvatite već jednom da niste zanimljivi samo nas umarate praznim pričama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1231 # tko su šepl i ladislav?LOŠINJAN 2013-03-03 19:39
što vas dva hoćete?vama je dosadno u životu pa nemate pametnijeg posla nego tu kukat 24 sata sedam dana u tjednu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1241 # samo rat, rat i ratKomentiram 2013-03-03 20:11
Citat:
Tko je ovaj tip? Onaj kojemu nije bilo niti na kraj pameti da će se više ikada morati baviti politikom iz koje je otišao još '92., točnije '91. Jer je otišao u rat, braniti svoju Domovinu.
Samo ste vi bili na braniku domovine? pojasnite onu vašu nitko nemože voliti Hrvatsku više od onih koji su je branili? Diskriminacija što reći.....toliko ju volite da se ne trudite raditi nešto pametnije od pisanja na ovom portalu, nitko toliko ne visi ovdje kao vi NITKO
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1181 # marioneta hdz-adaruvar 2013-03-04 18:49
Može gospodin Šepl pisati što god želi i hoće, ali mora slušati Sarića koji ga je postavio za ravnatelja iako je totalno nesposoban za to. To jednostavno svi znaju. Najobičnija HDZ-ova sluga, marioneta i poslušnik. Jadno da jadnije ne može biti. Pomaže HDZ-u da podigne izlazak na izbore što samo HDZ-u odgovara, a zna da neće ući i time će zbuniti dio birača. Upravo HDZ-e to želi.
Politički analfabet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0116 # marioneta hdz-abosansko grahovo 2013-03-05 09:01
Može drug Brkanlić pisati što god želi i hoće, ali mora slušati Sarića koji ga je postavio za ravnatelja iako je totalno nesposoban za to. To jednostavno svi znaju. Najobičnija HDZ-ova sluga, marioneta i poslušnik. Jadno da jadnije ne može biti. Pomaže HDZ-u da podigne izlazak na izbore što samo HDZ-u odgovara, a zna da neće ući i time će zbuniti dio birača. Upravo HDZ-e to želi.
Politički analfabet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1181 # profdomac 2013-03-04 23:03
Žali bože institucije, gdje je tako sposoban ravnatelj sa oko 15 djelatnika na isti broj šticenika. Normalno da mora biti marioneta i poslušnik, netko ga mora uputiti da nešto okolo radi i špijunira...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1202 # strikan šepldomac 2 2013-03-05 00:14
Zar ovo lajkanje od strane abh ne pokazuje pravu sliku o njima - internet stranka koja samo visi po fejsu i portalima i prodaje kojekakve isprazne spike....kada ćete imat opet neke izbore već nam dosadno :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 0 # ali ne i pravedniLokalni 2013-03-06 23:22
Najače mi je kada se žalite na cenzuru u medijima ali kada si već napravio onaj facebook profil Lokalni izbori Mali Lošinj barem budi pravedan i objavi sve kandidature ili ti voliš cenzuru?Ajde sada da te vidimo, poštenog i prokršćanskog.E vo svi smo svjedoci ovdje sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2107 # gdje vam je razum braco moja?Darko Vinčić 2013-03-09 14:26
Citam malo ove komentare, i pitam se dali je stvarno moguce da su se ovi ljudi odrekli i Boga i Vjere, da su im novac i moc pomutili razum, dali je realno da ides protiv Crkve koja je od ljudi koji su ubijali jedni druge i hranili se njima napravila civiliziran narod, dali ti vjeru i moc da ne odustanes kad ti je najteže, da se boriš za svog brata kao za samoga sebe! dali je moguce da se pojavio sada netko tko ne želi živjeti u kalupu života koji je savršen za naš pojam i koji smo živjeli do sada, nego ga želi izvrnuti, želi uvjeriti narod da su nastali od Adama i Adama pa molim vas lijepo nemojte trovati djecu sa takvim stvarima, jos k tome želi profit za pojedinca a ostali da pate i da umiru od gladi i neimaštine jeli to cilj i svrha vašeg rada? a cemu to cinite, zelite se vratiti u proslost gdje nije bilo civiliziranih ljudi, neshvatljivo mi je to, svi teže ka boljem sutra, a danasnji narastaji ljudi su se poceli vracati u nazad! vratimo se na nasu realnost, netko je u ovom ratu izgubio oca, netko majku, brata, sestru nije li to dovoljno da se ujedinimo i da pomognemo jedni drugima da popunimo te praznine koliko je moguce i nastavimo na štakama tuge i boli da idemo dalje da se borimo i ne odustajemo sada kada su nas pritisnili sa svih strana, sami se neslažemo između sebe u jednoj kuci, u jednom gradu, a ocekujemo da ce nas neka europska unija ujediniti gdje je milion razlicitih misljenja, nemojmo se zavaravati tu su samo da bi izvukli profit iz nasih prirodnih resursa koji su hvala dragom Bogu u Hrvatskoj mnogobrojni, samo ih treba znati iskoristiti a vama su zamazali oci i nevidite ih! ABH stranka je stranka u kojoj pokusavamo ljudima iskreno prikazati koliko su skrenuli sa puta, koliko su Boga zapostavili i bracu svoju oko sebe! za primjer cu staviti sebe, ja u životu nemam ništa osim majke koja me voli vise od sebe i oca koji je Hrvatski branitelj i koji je izgubio vjeru u sebe i u Hrvatsko vodstvo koje je do sada katastrofalno vodilo i pokralo sve sto se dalo pokrasti, osiromašilo nas, ali opet to ništa koje imam ja, ja ga i cijenim jel vjerovatno da imam bogatstva i moc nebi bio ovakva osoba kakva jesam, nebi vidio realnost i nemoc pred kojom stojimo, samo želim da budemo kao jedno i da pokušamo omoguciti nasim buducim narastajima zdrav i normalan zivot kakav mi pojedinci nismo imali pogotovo branitelji i mi njihova djeca, ja sam zbog rata izgubio dom, djetinjstvo i skoro samoga sebe, ali vjeru u Boga nisam, živim na Lošinju jer je moja životna okolina u Vukovaru uništena za vrijeme i poslje rata, nemam se gdje vratiti a niti posla nema, zemlja stoji neobrađena i nitko ne želi raditi na njoj, a niti se trude pokreniti ista da bi se pocelo proizvoditi da se omoguci zivot tamo. nego smatraju da je lakše da se pusti narod van Hrvatske da idu i zarade za komadic kruha, da prehranjuju svoje obitelji ovdje, to je žalosno i protiv toga se i borimo, a to je onaj rat poslje rata koji je i mnogo gori jel sam ga osjetio na svojoj koži, nisu me ubili u ratu ali sada postepeno idu k tome moralno! a to necemo dopustiti, i zato se borimo, razmislite i vi dali zelite Lošinj u kojemu ce mladež živjeti za to da se svakog vikenda napiju nadrogiraju i zaborave na realnost, ucinimo da im realnost bude lijepa i da nemoraju bježati od nje! za to se borite braco moja, a to je ABH, i ja cu se potruditi da sto vise doprinesem kao clan!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
99 0 # A gde je pečat?Mojsije 2013-03-11 10:06
Citat Darko Vinčić:
Citam malo ove komentare, i pitam se dali je stvarno moguce da su se ovi ljudi odrekli i Boga i Vjere, da su im novac i moc pomutili razum, dali je realno da ides protiv Crkve koja je od ljudi koji su ubijali jedni druge i hranili se njima napravila civiliziran narod, dali ti vjeru i moc da ne odustanes kad ti je najteže, da se boriš za svog brata kao za samoga sebe!

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1102 # mirželimir 2013-03-09 21:31
dobro, a što fali nama slovencima, ¨braćo Hrvati i braćo Srbi¨, i mi imamo zahtjevnu nogometnu kvalifikacijsku skupinu. Tko će za nas navijati!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
197 # Bog sve vidi!Darko Vinčić 2013-03-12 03:38
Kako vas nije sramota sprdati se sa vjerskim simbolima i sa imenom Mojsija, odgoj vam je jednak nuli! Vjerujem da se iza ovih skrivenih imena skrivaju osobe slabih karaktera i osobe koje nemaju svoje ja, ili ih je sramota sto su rođeni baš takvi kakvi jesu :) Iznesite svoje mišljenje i stojte iza njega vec ako ste toliko uvjereni u svoje stavove, ali vjerujem isto da bas zato sto znate da ste u krivu i ne iznosite svoj identitet, ili nemate hrabrosti prihvatiti da ste raskrinkani i da se zna i tko ste i šta ste :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
296 # re:pušmipuli 2013-03-12 10:49
Kako Lošinjska tako je i Hrvatska realnost da srbočetništvo nije iskorijenjeno i uvijek i svugdje kod nas ima takvih sprdanja sa svime što je Hrvatima svetinja. Jad i čemer ljudi koji svaki dan odlaze u trgovinu sa mrskom im valutom teško možemo razumjeti a " oni " je nikad neće i ne žele prihvatiti kao svojom isto kao i Hrvatsku kao svoju domovinu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
943 # Ne vrijedi bez pečataMojsije 2013-03-12 10:58
Citat pušmipuli:
Kako Lošinjska tako je i Hrvatska realnost da srbočetništvo nije iskorijenjeno i uvijek i svugdje kod nas ima takvih sprdanja sa svime što je Hrvatima svetinja. Jad i čemer ljudi koji svaki dan odlaze u trgovinu sa mrskom im valutom teško možemo razumjeti a " oni " je nikad neće i ne žele prihvatiti kao svojom isto kao i Hrvatsku kao svoju domovinu..

A gdje vam je pečat?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
190 # pečatlika91 2013-03-12 11:11
Vedrane u kojem ti svijetu živiš i šta tebi toliko smeta A.B.H?puno pričaš a nisi svijestan svoje nesvijesti..... Ohladi malo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
931 # ))))))Mujo katolik 2013-03-12 12:07
Citat Darko Vinčić:
Kako vas nije sramota sprdati se sa vjerskim simbolima i sa imenom Mojsija,

Sad samo čekam da se zbog ove šale javi i neki islamski fundamentalist jer se ovime vrijeđa i njihova svetinja po imenu Musa-pejgamber.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
953 # abh -što je toSTRIC 2013-03-12 13:42
DAJ MAKNITE SE SA OVOG PORTALA, KOGA JOŠ ZANIMA ABH
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
185 # a domaćeg čovika ??moš mislit 2013-03-13 13:14
OČITO TEBE HAHAHAHA A ZAŠTO NE ODGOVORIŠ NA TVOJOJ STRANICI NA POSTAVLJENA PITANJA??MA JELI TO VEDRAN ŠTO JE NAPUSTIO A.B.H ONAJ VEDRAN KOJEG 3 STRANKE NISU UZELE U ČLANSTVO ONAJ KOJEMU SE PORTAL POLITIKE UGASIO ALLLLOOO KO SI TI DA NAM SUDIŠ????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
182 # Svaka vam čast ABH decki i cure!Ivanka Glavan 2013-03-15 08:53
Iskreno svakim danom sve više cujem za ABH stranku na otoku Lošinju i na medijima, decki su me iznenadili ugodno druženjima po gradu gdje su me docekali i uveselili mi tada jedno hladno jutro, ekipa nasmijanih i otvorenih ljudi iskrenih namjera i strasne volje za napretkom uvijek spremnih za casicu razgovora i ljepo druzenje, i sve ste jaci i jaci koliko vidim, na dobrom ste putu da preskocite i hdz i sdp, moram vas pohvaliti od srca, izvedite nas iz ovog logora crvenih i plavih bit cu vam zahvalna do kraja zivota, imate i moj glas ali i moje obitelji, svi cemo glasati za vas!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
83 0 # ********ujo 2013-03-15 10:31
Citat Ivanka Glavan:
koliko vidim, na dobrom ste putu da preskocite i hdz i sdp, moram vas pohvaliti od srca, izvedite nas iz ovog logora crvenih i plavih bit cu vam zahvalna do kraja zivota, imate i moj glas ali i moje obitelji, svi cemo glasati za vas!

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
180 # HvalaDarko Vinčić 2013-03-15 16:40
Hvala draga Ivanka, kao što sam vam rekao, gdje se sa srcem bori tu se nemože izgubiti, ugodno ste nas iznenadili sa vašim stavovima, to je ono pravo, kad se pronađeš u nečemu i shvatiš da je to tvoja stranka! :) A ti Vedrane uporan sa tim pečatima haha, kad češ se više uozbiljit :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
136 # Akcija za bolju Hrvatsku - ABHMarijan ABH 2013-04-03 17:08
Ako bismo samo preslikali rezultate skandalozno nedemokratskog referenduma, koji je ustvari bio čista prijevara, od 12 zastupnika, osmorica bi mogla biti eurofili, a barem četvorica morali bi biti suverenisti."
„Nama u ovom trenutku u Bruxellesu treba barem nekoliko hrabrih i sposobnih suverenista koji mogu reći NE i koji bi odande hrvatskomu narodu govorili gorku istinu i na vrijeme upozoravali na smicalice i opasnosti koje nam prijete."
„Uniji treba poslati jasnu poruku da ima mnogo Hrvata koji ne žele Uniju, koji ne će šutjeti i ne će dopustiti da Unija gazi i uništava Hrvatsku."
„Na našoj listi imamo samo čvrste i sposobne domoljube, od kojih čak tri doktora i nekoliko magistara. Svi su naši kandidati potpisali ugovor da će, ako budu izabrani, iz bezobrazno visokih EU plaća, uzeti samo minimalan iznos potreban za život, a sve ostalo ćemo uložiti u kampanju za izlazak Hrvatske iz Unije
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
128 # Akvija za bolju Hrvatsku - ABHMarijan ABH 2013-04-06 19:01
Podržavam sve braniteljske i državotvorno-do moljubne skupove i prosvjede iza kojih ne stoji protusuverenist ički i veleizdajničlki hdZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # HSP, ABH, HČSP, SP i VHStjepan 2013-05-02 09:38
Gospodine Šepl, svaka čast što ste okupili prave hrvatske stranke pod isti kišobran. Volio bi kada bi se to dogodilo u čitavoj Hrvatskoj. Sretno na izborima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.