Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Ljiljana Rukonić kandidatkinja za gradonačelnicu

Korisnička ocjena:  / 3
LošeNajbolje 

sdp-rukonicZlatko Komadina, predsjednik Županijske organizacije SDP-a i kandidat za primorsko-goranskog župana na skorašnjim lokalnim izborima jučer je u Maloj vijećnici Grada Krka javnosti predstavio svoje stranačke kolege i kolegice s kojima socijaldemokrati ulaze u izbornu utakmicu na kvarnerskim otocima, izvijestio je Novi list

Među predstavljenima je i Ljiljana Rukonić kao kandidatkinja za gradonačelnicu Grada Malog Lošinja.

Komentari: 

01 # Lokalni izboriLošinjan 2012-12-12 18:09
Pero Goleš ne želi ili?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # demokracijaILI 2012-12-12 18:22
Citat Lošinjan:
Pero Goleš ne želi ili?


Odgovor glasi: "ili".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # hahaBob Rock 2012-12-12 18:21
Pa ti si smiješan. Po čemu to Goleš i to još Pero može biti gradonačelnik?? ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # he heILI 2012-12-12 18:25
Citat Bob Rock:
Pa ti si smiješan. Po čemu to Goleš i to još Pero može biti gradonačelnik???

A po čemu to može biti Rukonićka?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ?Bob Rock 2012-12-12 21:43
Citat ILI:
Citat Bob Rock:
Pa ti si smiješan. Po čemu to Goleš i to još Pero može biti gradonačelnik???

A po čemu to može biti Rukonićka?

Rukonićka nikad nije u diskontu vikala: Jeli vi znate ko je moj tata!!??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # konacno osvjezenjebivsa suradnica 2012-12-12 18:48
ako lili pobjedi vecini sadasnjih sminkera i glumaca nece biti lako. konacno ce morati zaraditi placu ili otici. a takvih je u gradu i okolici do sada bilo previse. na momente sam te mrzila ali ti ne mogu prebaciti da si neradnica, nepostena, neiskusna i uporna ko tovar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # :)))))))dinarida 2013-01-28 00:10
Citat bivsa suradnica:
ako lili pobjedi vecini sadasnjih sminkera i glumaca nece biti lako. konacno ce morati zaraditi placu ili otici. a takvih je u gradu i okolici do sada bilo previse. na momente sam te mrzila ali ti ne mogu prebaciti da si neradnica, nepostena, neiskusna i uporna ko tovar.

Citat Profesor:
Citat bolja budučnost:
Kčerka i sestra, supruga i majka. žena koja može mirne duše stati na čelo našeg mjesta i svojim životom posvjedočiti sve vrijednosti ljudskog življenja. Nije lako ostati svoj u vrtlogu političkih i ekonomskih previranja, a posebno pod okom svojih sumještana. Liljana je tu uspjela i bez obzira na kontroverzna mišljenja o njoj ostaje osoba koja i do danas čuva bit svoje ljudskosti. Nitko ne bira bogatstvo.materijalno niti duhovno. To su životna obilježja koja nas deklariraju u društvu, nastaju kroz život ili pak budu naslijeđena što je daleko veča odgovornost. Gospoda Ljiljana Rukonić svoje materijalno dobro nesebično dijeli s drugim ljudima, kao i svoja životna iskustva. A sve nebi bilo vrijedno spomena da je nastalo u vrijeme kada je Hrvatska nastajala,hvala bogu,ali i postala leglo mita korupcije i brzog bogačenja. Njezino materijalno nastajalo je dugogodišnjim odricanjem od svakodnevnih blagodati života. Kao supruga dugogodišnjeg pomorskog kapetana i visoko obrazovana ekonomistica znam da je nesebično uvijek pomagala potrebitima u materijalnom pogledu i duhovnom rijeci. U vrijeme kada si je mogla priuštiti lagodan život bila je na raznim funkcijama u gradu i davala svoje vrijeme,brinula se o bolesnim i starim članovima obitelji i osvojoj djeci koju je izvela na pravi put. Pa sa obzirom što je evidentno percipirati, a posebno što se radi o ženi za koju se kaže da nosi 3stupa svaki negativni komentar i proturječje je nepotrebno!


Moja Lili, jeftinoga pr-a. Ona je zena, majka, moja zena to nije???.
Visoko obrazovana ekonomistica, sto je to visoko u diplomiranom ekonomistu?
Bolesni clanovi obitelji :zzz , majka Tereza?
Djeca, studirala 12 godina, moja 5, sa stipendiom koju moraju vratiti :cry:

Nemam nista osobno protiv te zene, ali ovo gore je to mac or not to mac ?

Ovo je ona o sebi napisala ili netko od njenih bliznjih!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tras bum bumBum bum tras 2016-07-26 22:08
Samo narcisoid i blebetalo kao ljiljana može o sebi ovako pisati!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
311 # šminkeriLošinjan 2012-12-12 19:14
Mislim da je najveća šminkerica upravo gđa Rukonić, toliko pudera i šminke na licu dovoljno je za deset osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # ....... 2012-12-12 19:38
Bravo Ljiljana, samo naprijed!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ...tugo moja 2012-12-13 02:13
Kad vidim kakve sve spodobe pretendiraju za gradonačelničku fotelju, dođe mi da glasam za Šjor Anđela!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # meni je ona o.k.pionirka 2012-12-13 09:37
poštena je,ima iskustvo,financ ijski je neovisna od politike,ima bekgraund..
ali zateći će praznu gradsku blagajnu,brdo ljudi uvaljenih na gradski proračun,frakci jsku borbu već ima unutar svojih.. a ni vlastita taština joj baš neće pomoći pri tom svemu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Bekgraundzoro 2012-12-14 08:39
Citat pionirka:
poštena je,ima iskustvo,financijski je neovisna od politike,ima bekgraund..

O njenom poštenju bi se dalo raspravljati u svezi izrade Prostornog Plana GML, pa onda i njenom iskustvu. Financijski nitko tko mora raditi za život nije neovisan, a da ima bekgraund ima: Nisu je kanddirali lošinjski SDPovci nego županijski glavešine i predstavili su je na Krku, a ne na Lošinju. A da ima bekgraund, ima. vidi se i po tome što je županijske glavešine postavili u upravna vijeća Lječilišta Veli i Lučku upravu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tras bum bumBum bum tras 2016-07-26 22:16
poštena po čemu, što ponižava druge?
Iskustvo u čemu, nema ta pojma ni o čemu jedino što puno laprda.
Financijski neovisna, kako znaš, zašto onda protežira albiće i svesrdno se za njih zalaže sve do župana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nema više kreditaTres 2016-07-27 14:51
Ako je kod nekih glasača još i imala nekakav kredibilitet (kao Gariju će vaditi mast), tokom ovog mandata je kao gradska vijećnica izgubila svo moguće povjerenje glasače i kredibilitet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Nepotizam i sukob interesaLošinjan 2012-12-13 12:17
Poštena a u SDPu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # isti istiY mann 2012-12-13 18:01
Sen čul da je včera bila va Lošinju sa nekim visuokim političarom iz Zagreba,pa da ga je vodila kao malog"i prežentivala jude ki su iz ovega kraja.Pa su šli na marendu i je pozvuala i Vika,pa Vinko ni otel prit.Sada mi je jasno da je ista štorija i da je ona jedna od one škuadre,Vinko i 40.......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
95 # fureštiLošinjanka 2012-12-13 20:12
Nadam se da će uspijeti maknuti Garia i ove bosance koji su se nakotili u gradskoj upravi, a zaboravili na ljude koji su tu rođeni čiji noni i none tu pokopani. Sramota!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # ....bosanac 2012-12-13 20:34
Citat Lošinjanka:
Nadam se da će uspijeti maknuti Garia i ove bosance koji su se nakotili u gradskoj upravi,

Svako malo neko potegne Bosance koji su se kao nakotili u gradskoj upravi. a kad pitaš da se navedu njihova imena nema odgovora. Hajde barem ti nabroji koji su to.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ha, ha, haBum bum tras 2016-07-26 22:19
Možda će maknuti bosance al će ti dovesti šiptare, šta ti je bolje (ili gore)?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # DomaćiLošinjan 2012-12-13 20:28
Zašto onda ne koalira sa Lošinjanima nego sa HNSom koji poziva na nekršćanstvo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
83 # bosancuSulejman Paša 2012-12-14 08:18
...Kljaić,Nedić ,Zrinka,kćer od Zrinke,Martina(Mršo).
Oš još???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
93 # sAga 2012-12-14 08:24
Zaboravio si i pola lošinj parkinga rodjaci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
38 # spisakbosanac 2012-12-14 08:30
Citat Sulejman Paša:
...Kljaić,Nedić,Zrinka,kćer od Zrinke,Martina(Mršo).
Oš još???

Kljajić ne radi u gradskoj upravi nego u Lošinj parkingu. Nedić je zaposlen u Srednjoj školi. Ne znam tko je Zrinka, kćer od Zrinke, a Martina Mršo je rođena ovdje i ovdje se školovala. Spao spisak Bosanaca u gradskoj upravi ni na jedno slovo :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # ...kebab 2012-12-14 09:44
Kad ti čovjek Citat bosanac:
Citat Sulejman Paša:
...Kljaić,Nedić,Zrinka,kćer od Zrinke,Martina(Mršo).
Oš još???

Kljajić ne radi u gradskoj upravi nego u Lošinj parkingu. Nedić je zaposlen u Srednjoj školi. Ne znam tko je Zrinka, kćer od Zrinke, a Martina Mršo je rođena ovdje i ovdje se školovala. Spao spisak Bosanaca u gradskoj upravi ni na jedno slovo :P

Kad ti čovjek nabroji, ti se izmotavaš. Radije pojedi govno i šuti. Lošinj parking=Grad jer je u 100% vlasništvu grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # ognjištarstvoSulejman veličanstveni 2012-12-14 11:49
Citat kebab:
Kad ti čovjek Citat bosanac:
Citat Sulejman Paša:
...Kljaić,Nedić,Zrinka,kćer od Zrinke,Martina(Mršo).
Oš još???

Kljajić ne radi u gradskoj upravi nego u Lošinj parkingu. Nedić je zaposlen u Srednjoj školi. Ne znam tko je Zrinka, kćer od Zrinke, a Martina Mršo je rođena ovdje i ovdje se školovala. Spao spisak Bosanaca u gradskoj upravi ni na jedno slovo :P

Kad ti čovjek nabroji, ti se izmotavaš. Radije pojedi govno i šuti. Lošinj parking=Grad jer je u 100% vlasništvu grada.

Nije me briga za ta ognjištarska prepucavanja, ali g.... treba pojesti kebab. Točno da je Lošinj parking u vlasništvu grada, ali djelatnici nisu zaposleni u gradskoj upravi nego u doo. Pa ako Martina Mršo nije bosanka, a ako je rođena ovdje ona je domaća, nema nijednog bosanca u gradskoj upravi :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Pa gdje su sad ti Bosanci?fritula 2012-12-15 12:26
Citat Sulejman veličanstveni:
Citat kebab:
Kad ti čovjek Citat bosanac:
Citat Sulejman Paša:
...Kljaić,Nedić,Zrinka,kćer od Zrinke,Martina(Mršo).
Oš još???

Kljajić ne radi u gradskoj upravi nego u Lošinj parkingu. Nedić je zaposlen u Srednjoj školi. Ne znam tko je Zrinka, kćer od Zrinke, a Martina Mršo je rođena ovdje i ovdje se školovala. Spao spisak Bosanaca u gradskoj upravi ni na jedno slovo :P

Kad ti čovjek nabroji, ti se izmotavaš. Radije pojedi govno i šuti. Lošinj parking=Grad jer je u 100% vlasništvu grada.

Nije me briga za ta ognjištarska prepucavanja, ali g.... treba pojesti kebab. Točno da je Lošinj parking u vlasništvu grada, ali djelatnici nisu zaposleni u gradskoj upravi nego u doo. Pa ako Martina Mršo nije bosanka, a ako je rođena ovdje ona je domaća, nema nijednog bosanca u gradskoj upravi :lol:

A Zrinka je možda Bosanka, ali ne radi u gradskoj upravi nego je matičarka u Županijskom uredu. Pa gdje su sad ti Bosanci koji su se nakotili u gradskoj upravi, moliću lijepo????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Bilo@yahoo.combilo tko 2012-12-14 08:26
Bilo tko da dođe dobro dođe samo da više Bopris badurina ne bude gradonačelnik
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # x@yahoo.combilo tko 2012-12-14 08:29
Bilo tko samo da odu ovi koji nisu krali majke mi.
Ako dođe druga strana na vlast mora pretresti grad od početka, mobing kriminal i slične radnje same će se pokazati.
Danas je i normalno da se cinkaju jedan drugoga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bilo tkoAga 2012-12-14 16:51
Neće se ništa pokazati jer kod nas vrlo uspješno i zajednički kradu i vlast i oporba.Ne može niko nikoga cinkati kada svi skupa imaju prste u pekmezu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
67 # domaći... 2012-12-14 12:23
što bi ste vi domaći da vam nema bosanaca? Tko bi vam djecu popravio i žene oraspoložio da nije bosanaca?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
44 # NatalitetLošinjan 2012-12-14 13:17
Pa nebi Bosni toliko rastao natalitet da vam ne trošimo žene :))
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # metafizike,malopionirka 2012-12-14 16:47
Sigurno da postoji neformalna mreža zavičajnog tipa koja se provlači ne samo kroz gradske nego i državne institucije(por ezna,bilježnik, ured za gospodarstvo,od gojni dom)
Da li zajednica,grad ili država,ima koristi od takve vrste umreženosti ili to dovodi do neformalnih podcentara moći koji sa garđanskom,mode rnom državom imaju malo veze je pitanje za sebe.
I to nijedan gradonačelnik promijeniti neće,niti može..
Mene osobno smeta kod najistaknutijih (gore ne navedenih)člano va te ekipe taj duh kasabe koji su donijeli u obliku pohlepe,državot vorne uhljebljenosti i licemjerne malograđanštine..
Ali..u ovoj generaciji su možda Bosanci,u slijedećoj su sigurno Lošinjani.. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Umreženi zavičajciautsajder 2012-12-14 17:56
Ama koji Bosanci kad ni jedan ne drži glavne čvorove mreže o kojoj govoriš? A ta mreža je zaista zavičajna, jer još za vrijeme juge pa tako i danas moć se nalazi u Jadranki i Lošinjskoj, a tamo drmaju zavičajci s Lošinja i Cresa. Njima se sve podređuje, pa se i ispravci prostornog plana sada rade po njihovoj narudžbi. A Bosanca tu ni od korova :P Pričanje o njima služi tome da se odvrati pozornost od braće Mužić, Šolića, Benvina, Lekića ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # govor mržnjebosanac 2012-12-14 18:35
Citat:
Mene osobno smeta kod najistaknutijih (gore ne navedenih)člano va te ekipe taj duh kasabe koji su donijeli u obliku pohlepe,državot vorne uhljebljenosti i licemjerne malograđanštine..
pionirka zbog čega mrziš bosance, nije valjda da ti je sujeta povrijeđena!
hoćeš reći da su lošinjani prije dolaska bosanaca bili "pošteni"?
pohlepa, licemjerje, i malograđanština postoje u svakom društvu od kada postoji i čovjek!Da si bar malo čitala i prošla svijeta znala bi to! Objasni mi kakav je to duh kasabe, što želiš time reći i što ti uopće smeta u državnim institucijama(p orezna,bilježni k, ured za gospodarstvo,od gojni dom)? ne treba nam metafizika već obrazloži svoje nezadovoljstvo tim institucijama? Ti ljudi rade svoj posao a ti imaš pravo da pišeš žalbu i prijavu ako smatraš da taj posao ne obavljaju korektno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Seobe narodaMongol 2012-12-14 18:59
Citat bosanac:

pionirka zbog čega mrziš bosance, nije valjda da ti je sujeta povrijeđena!
hoćeš reći da su lošinjani prije dolaska bosanaca bili "pošteni"?

Prije dolaska Bosanaca nije ni bilo koga da bude "pošten" ili "nepošten" jer je Lošinj bio prazan od ljudi. Većina tekstova na internetu piše isto: "naseljavanje i razvoj Malog Lošinja seže još od 12. tog stoljaća, kad se pred naletima Mongola iz Ugarske na otok naselilo 12 hrvatskih porodica." Zanimljivo je da se ne navodi otkud su te porodice došle, a došle su iz - Bosne ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?mudra misao 2013-01-21 12:15
Citat pionirka:
Sigurno da postoji neformalna mreža zavičajnog tipa koja se provlači ne samo kroz gradske nego i državne institucije(porezna,bilježnik,ured za gospodarstvo,odgojni dom)
Da li zajednica,grad ili država,ima koristi od takve vrste umreženosti ili to dovodi do neformalnih podcentara moći koji sa garđanskom,modernom državom imaju malo veze je pitanje za sebe.
I to nijedan gradonačelnik promijeniti neće,niti može..
Mene osobno smeta kod najistaknutijih(gore ne navedenih)članova te ekipe taj duh kasabe koji su donijeli u obliku pohlepe,državotvorne uhljebljenosti i licemjerne malograđanštine..
Ali..u ovoj generaciji su možda Bosanci,u slijedećoj su sigurno Lošinjani.. :lol:



kakveveze ima javni bijeznik s ostalom skupinom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # pionirkiY mann 2012-12-14 18:04
Slažem se pionirka.U pravu si,jer sada je samo pitanje tko šta ima i tko je koliko pohlepan,jer veliki direktori uglednih"firmi su Lošinjani a veći su muljatori od ovih Bosanaca.U Lošinjskoj šlovidbi je pod pokroviteljstvo m ovih direktora i onih koji su nedavno otišli u penziju,otpušte no oko 350 radnika a u Jadranci oko 1000.A ti direktori i danas kotiraju kod gradskih vlasti kao veliki i značajni privrednici ovoga grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # DomoljubljeLošinjan 2012-12-14 19:28
Bosanci su toliki domoljubi da su svi pobjegli iz Bosne i jedino u hrvatskoj mogu pronaći budućnost
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ....Pravi Lošinjan 2012-12-14 19:37
Citat Lošinjan:
Bosanci su toliki domoljubi da su svi pobjegli iz Bosne i jedino u hrvatskoj mogu pronaći budućnost

Nisu bolji ni Lošinjani. i oni su se razbježali širom svijeta, a ovi koji sada viču da su pravi Lošinjani su uglavnom doseljeni ratari i ovčari s Cresa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Domaće je domaćeLošinjan 2012-12-16 13:15
Ima li Bosanaca uopće još u Bosni ili je cijela srpska? Sva sreća na Hrvatskoj pa imate gdje živit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?mudra misao 2013-01-21 12:20
Citat Lošinjan:
Bosanci su toliki domoljubi da su svi pobjegli iz Bosne i jedino u hrvatskoj mogu pronaći budućnost



KRETENU,

hrvati iz bosne imJu dvije domovine- hrvatsku i bosnu.
srbi iz bosne imaju 2 domovine- bosnu i srbiju
bosnjaci iz bosne imaju 1 domivinu- bih
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # odgovor mržnji bosancapionirka 2012-12-14 21:00
kasaba=mračna,m aglovita varoš u bosanskim gudurama,nešto kao Lošinj zimi+ duhovi osmanlija
umreženost=nađi ista prezimena u lokalnim državnim institucijama i definiraj mi riječ nepotizam,klijentelizam
bosance obožavam..kad gledam lud,zbunjen
o šoliću,lekiću,m užiću..svi bi vi bili kapetani tankera,a barku ne znate zavezati..
pričate o nekim radnim mjestima,izgubl jenim,a ne gledate u kojem okruženju te firma,ma čije sada bile,uopće posluju..nabroj ite 20 najboljih hrvatskih turističkih tvrtki i jadranka će biti u njima,dakle ti "pravi"domaći nisu upropastili otok,ma koliko se možda činilo da su mogli i bolje,,ima i puno gorih slučajeva,hvar, haludovo,liburn ija hoteli..
u ovoj zemlji ima preko 350000 nezaposlenih,je su li za sve njih krivi lekići,mužići i šolići..ili ima nešto i u nesposobnoj,kor umpiranoj,rodij ačkoj državnoj upravi..u mentalitetu otimačine..uhlj bljivanja...ja tebi ,ti meni..a preko leđa raje..eto ti odgovor šta je kasaba..tamo gdje ima raje..
da citiram samu sebe "u slijedečoj generaciji svi Bosanci će biti Lošinjani" i možeš to shvatiti kao kletvu ili kao blagoslov,biraj :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pionirkibosanac 2012-12-14 22:46
ako te brinu brojni nezaposleni, otvori poduzeće pa ih zaposli! lako je tebi besposličariti jel ti se može! Ali kriza nije samo u Hrvatskoj već i drugdje u svijetu. Osjetićeš to možda već sljedeću sezonu jer konkurencija će porasti a gosta će biti manje! Za krizu u svijetu i 350000 nezaposlenih nisu krivi bosanci, niti je tko na ovim stranicama krivio lekiće šoliće i mužiće za krizu i nezaposlenost u zemlji i svijetu, ali tebi čini se jesu krivi! po tvom dijalektu da se zaključiti da si bosanka, a poznato je da svoji svoje najviše mrze!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # De odjeb' te od Bosne i nešto naučite.NoMad 2012-12-14 22:18
Podrijetlo i uspon dinastije Kotromanića i Bosne ponosne.

Prvi poznati član dinastije, ban Prijezda I. (o. 1250. - nakon 1287.), bio je rođak i nasljednik bosanskoga bana Mateja Ninoslava. Prijezdu su naslijedili sinovi Prijezda II. i Stjepan I., zvan Kotroman, po kojem je dinastija dobila ime. Banovali su zajedno približno do 1290. godine, a potom je čast bosanskog bana obnašao sam Stjepan.

Godine 1301. Kotromanići su kratkotrajno izgubili vlast u Bosni u korist hrvatske velikaške obitelji Šubića. Stjepana I. potisnuo je Mladen I. Bribirski, koji je zavladao Bosnom kao "ban bosanski". Stjepana I. naslijedio je sin Stjepan II., najprije kao vazal Mladena II. Bribirskoga, a nakon bitke kod Blizne 1322., kao samostalan vladar (1322.-53.).

Za njegove se vladavine Bosna znatno teritorijalno proširila. Proširio je svoju vlast na Hum, Usoru i soli, a 1326. godine iskoristio je feudalnu anarhiju u Hrvatskoj i osvojio Završje (Tropolje). Njegova kći Elizabeta udala se za ugarsko-hrvatsk og kralja Ludovika I. Anžuvinca.

Stjepana II. naslijedio je nećak Tvrtko I. (ban 1353.-77.; kralj 1377.-91.), najistaknutiji vladar iz dinastije. Od vremena njegove vladavine plemićki sabor (stanak) u Bosni birao je vladare isključivo iz roda Kotromanića. U savezu s kraljem Ludovikom I. i srpskim knezom Lazarom Hrabljenovićem, Tvrtko je porazio moćnog srpskog velikaša Nikolu Altomanovića te preuzeo zapadni dio njegovih oblasti s Polimljem, te gornje Podrinje, Gacko i još neka mjesta, a 1377. zauzeo je Trebinje, Konavle i Dračevicu i proglasio se kraljem Bosne i Srbije. Sredinom 1390. osvojio je većinu Dalmacije, osim Zadra, te se okitio naslovom kralja Hrvatske i Dalmacije.

Za Tvrtkova nasljednika Stjepana Dabiše (1391.-95.) ojačala je moć bosanskih velikaša Hrvoja Vukčića Hrvatinića, Pavla Radenovića i Sandalja Hranića Kosače, koji su utjecali na izbor pojedinih vladara u Bosni. Godine 1393. morao je Dabiša u Đakovu sklopiti ugovor o nasljeđivanju s hrvatsko-ugarsk im kraljem Žigmundom kojim je Bosna nakon njegove smrti trebala pripasti Ugarskoj. Nakon kratke vladavine Dabišine udovice Jelene Grube (1395.-98.), na bosansko su prijestolje došli Stjepan Ostoja (1398-1404., 1409-18), Tvrtko II. Tvrtković (1404.-09., 1421.-23.), Stjepan Ostojić (1418.-21.) te Stjepan Tomaš Kotromanić (1443.-61.).

Za vladavine Stjepana Tomaša došlo je do unutrašnjeg sukoba između kralja i moćnog velikaša Stjepana Vukčića Kosače koji je primirila tek turska opasnost, ali samo za kratko.

Pad dinastije

Tomaša je naslijedio sin Stjepan Tomašević (1461.-1463.) koji je kraljevski dvor preselio iz Bobovca u Jajce zbog neprestane osmanske prijetnje. Suoćen s turskom opasnošću, kralj je zatražio pomoć i krunu od pape Pija II. koji je u studenom 1461. poslao izaslanike u Jajce da okrune Stjepana Tomaševića.

Godine 1462. sklopio je savez s kraljem Matijašem Korvinom i uskratio plačanje danka sultanu. Nato je sultan Mehmed II. Osvajač, na proljeće 1463. godine poslao vojsku u Bosnu. Kralj je pobjegao s dvorom iz Jajca u Ključ koji je turska vojska opsjela. Nakon predaje, kralj i njegov stric Radivoj Ostojić je pogubljen, a dinastija Kotromanića nestala je osmanskim osvojenjem srednjovjekovne Bosne. Kraljeva mačeha Katarina Kosača i supruga Stjepana Tomaševića, kraljica Mara pobjegli su u Hrvatsku i Dalmaciju, a Turci su zarobili djecu kralja Stjepana Tomaša, Sigismunda i Katarinu te ih odveli iz Bosne zajedno s oko sto tisuća robova.

Godine 1465. sultan je nasuprot bosanskom kralju Nikoli Iločkom, kojeg je imenovao kralj Matijaš Korvin, postavio na vlast u Bosni, Matiju Radivojevića, sina Radivoja Kotromanića, koji se kao turski eksponenat zadržao na vlasti do oko 1471. godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # ?,Bob Rock 2012-12-14 22:34
Koju travu ti pušiš??? Pa nije ti ovo wikipedija. Tema je Ljiljana Rukonić i njena kandidatura. Usput da nadodam da je to sasvim normalan i očekivan potez vrha SDP-a jer sa Golešom kojem samo stopala vire id tatine guze nije bili šanse na izborima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko to tamo virijura 2012-12-15 12:09
Citat Bob Rock:
Koju travu ti pušiš??? Pa nije ti ovo wikipedija. Tema je Ljiljana Rukonić i njena kandidatura. Usput da nadodam da je to sasvim normalan i očekivan potez vrha SDP-a jer sa Golešom kojem samo stopala vire id tatine guze nije bili šanse na izborima

A pobjedu treba donijeti netko tko viri iz guze bivšeg i sadašnjeg župana - Komadine i Vujića :o
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ovcejadne 2012-12-14 22:35
I jedan i drugi, napustili ste selo ali selo nije napustilo Vas .
Tema je nešto sasvim drugo...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # adminuBob Rock 2012-12-14 22:38
Samo da nadodam da stranica u mobilnoj verziji ims tu manu. Kada pišem tekst lijeva i desna strana prozora se ne vide tako da se lako potkrade greška koja se vidi tek po objavi. Hvala..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Bob Rocku s poštovanjem i ljubavlju,Broj 1 sa malom crnom knjižicom.NoMad 2012-12-14 22:54
Samo kvalitetu, za vas sitnozube deda Franjine pionire šta ostane. :-x Očito je iz teksta što je tema, pa mi nije jasno koji [censored] ste se uhvatili Bosanaca kao da su ultimativno zlo, i dežurni krivci za sav jad ove enklave, što se još naziva i otokom po pravopisu. Davno, prije humanog preseljenja Bosanaca 90-ih, ste vi sami sebi udarili temelje ovome što se sada dogadja,ali,sva kako da je lakše okriviti dotepence nego domoroce. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gradonačelnik/c abosanac 2012-12-14 23:03
je li gđa Rukonić jedini kandidat za gradonačelnika ML?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ...kgb 2012-12-15 07:12
Citat bosanac:
je li gđa Rukonić jedini kandidat za gradonačelnika ML?

po procjeni američke agencije "Shit & Space" to bi mogao biti i Slavko Linić, propali ministar s Grobnika koji svoju budućnost vidi na Lošinju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # odgovor odgovoru dosadnog bosancapionirka 2012-12-15 10:06
Dakle, ako je Rukonićka (teoretski)crta la planove po željama ekipe iz Lošinjske, da li je to dobro ili loše za stanovnike Lošinja?
p.s.bosancu : skini mi se sa tim preosobnim TI(ti mrziš,ti besposličariš,t i ..previše užegle strasti)a sve samo da ne bi odgovorio na pitanje o nepotizmu i istim prezimenima de la prsten :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # teorija i praksaskojevac 2012-12-15 10:17
Citat pionirka:
Dakle, ako je Rukonićka (teoretski)crtala planove po željama ekipe iz Lošinjske, da li je to dobro ili loše za stanovnike Lošinja?

Polaziš od krive pretpostavke da je (teoretski, jelda?) crtala planove po željama ekipe iz Lošinjske. Pročitaj članak o zahtjevu za brisanje turističke zone gdje je vlasnik terena Danko Končar i postavljanje nove.
volim-losinj.org/.../...
Ali ta nova nije po željama ekipe iz lošplov nego iz Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ekskluzivnokašman 2012-12-15 17:50
Končar je popušio, prihvaćena je sugestija GV Malog Lošinja da se tih 12 ha ukine i rasporedi na više manjih tuističkih zona d Punta Križe do Ilovika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # nepotizambosanac 2012-12-15 11:00
nepotizam i ista prezimena u općini i državnim institucijama me uopće ne zanimaju, jer nemam ambicije postati službenik u općini ili nekoj drugoj državnoj instituciji. Kada mi se ne sviđa što oni rade i kako rade - žalim se na njihov rad protestiram i pismeno i usmeno!U mom poduzeću zapošljavam ja koga želim neki put i rodjake i netjake. kada ne rade onako kako ja želim lete vani iz firme! A ti ako ne želiš da te netko optužuje za besposličarenje i govore mržnje nemoj se služiti govorom mržnje i spletkarenjem, izađi iz srednjeg vijeka, jer osmansko carstvo danas je samo na rtv tv u sulejmanu veličanstvenom! Živim na otoku dugi niz godina i družim se sa domaćima otočanima lošinjanima i komentari osoba koji se nickom predstavljaju kao domaći lišinjani otočani i autohtoni nisu 100% otočani, jer oni nisu puni mržnje prema bilo kome, znam to! Puno je gluposti napisano- zašto otočani ovo, zašto otočani ono!! Nitko ne brani otočanima da studiraju medicinu i zaposle se kao liječnici u bolnici.Nitko im ne brani ni druge fakultete da studiraju i zaposle na odgovarajućim mjestima. Što su bosanci i slavonci ili zagrepčani krivi što neka otočna djeca ne uče pa ne mogu upisati odgovarajuće fakultete. glupost
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nećače dragipionirka 2012-12-15 18:43
nepotizam u vlastitoj firmi se zove obiteljska firma... :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # obiteljska firmabosanac 2012-12-15 22:55
najurio sam sve rodjake i netjake iz firme jer su neradnici i uposlio druge vrsne suradnike i vrijedne radnike koji nemaju obiteljske veze samnom. Je li firma još uvijek obiteljska? Za mene jest a za tebe nije! Žao mi je što te nitko neće zaposliti u općini ni u drugoj državnoj instituciji. dođi kod mene ako imaš dobre preporuke, ja imam dosta posla ako voliš radit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ja u kope,a ti u ...pionirka 2012-12-16 09:23
..a obiteljska firma u državnim institucijama se kaže nepotizam..u blažoj varijanti ..južni talijani imaju sofisticiraniju verziju,međunar odno brendiranu kao cosa nostra..
ovim objavljujem kraj ove virtuelne osobnosti,ubije na je davljenjem bosanca :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # prezimenapusmipuli 2013-01-21 12:25
Citat bosanac:
nepotizam i ista prezimena u općini i državnim institucijama me uopće ne zanimaju, jer nemam ambicije postati službenik u općini ili nekoj drugoj državnoj instituciji. Kada mi se ne sviđa što oni rade i kako rade - žalim se na njihov rad protestiram i pismeno i usmeno!U mom poduzeću zapošljavam ja koga želim neki put i rodjake i netjake. kada ne rade onako kako ja želim lete vani iz firme! A ti ako ne želiš da te netko optužuje za besposličarenje i govore mržnje nemoj se služiti govorom mržnje i spletkarenjem, izađi iz srednjeg vijeka, jer osmansko carstvo danas je samo na rtv tv u sulejmanu veličanstvenom! Živim na otoku dugi niz godina i družim se sa domaćima otočanima lošinjanima i komentari osoba koji se nickom predstavljaju kao domaći lišinjani otočani i autohtoni nisu 100% otočani, jer oni nisu puni mržnje prema bilo kome, znam to! Puno je gluposti napisano- zašto otočani ovo, zašto otočani ono!! Nitko ne brani otočanima da studiraju medicinu i zaposle se kao liječnici u bolnici.Nitko im ne brani ni druge fakultete da studiraju i zaposle na odgovarajućim mjestima. Što su bosanci i slavonci ili zagrepčani krivi što neka otočna djeca ne uče pa ne mogu upisati odgovarajuće fakultete. glupost


tko su Lošinjani?
Evo Vam par prezimena, pa izbacite onog tko je Lošinjan, a tko furešt

Abdija
Curi
Majk-
Goleš
Lešić
Lekić
Turkalj
Žugić
Abazović
Kokić
Kličković
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Najbrojnija prezimena 2011Popis 2013-01-21 13:59
Prezimena u Malom Lošinju
1. Kučić
2. Mužić
3. Nikolić
4. Abdija
5. Saganić
6. Komadina
7. Badurina
8. Baljak
9. Toić
10. Muškardin
11. Janković
12. Magazin
13. Curi
14. Kuljanić
15. Stojanović
16. Škoda
17. Gashi
18. Knežević
19. Lovrić
20. Jovanović
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # popis iz 1941da 2013-01-21 21:13
Stavi i popis iz recimo 1941 i 1945 ,
i recimo 1971 i iz 1871
pa usporedi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Prijateljima BosancimaLošinjan 2012-12-15 17:54
Bosanac u pravu si.Imam puno prijatelja Bosanaca,i to su super ljudi,korektni, dobri pošteni,radišni i mogu ti reći pravi prijatelji.Kao i ostali ljudi ti Bosanci su dobri i pošteni,ali image Bosanaca kvare pojedinci koji su zbog pohlepe i nezasitnosti došli na položaje uz pomoć nepotizma.Znamo svi tko je u ovom gradu "Don Corleone"i kome se ti ljudi klanjaju i uređujui pripremaju za doček čim saznaju da je na trajektu na Valbiski.
I opet o Bosancima sve najbolje,jer imam puno prijatelja Bosanaca i veseli me da su mi to prijatelji.Inač e ja sam Lošinjan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Plastični anđelAl Kapone 2012-12-15 18:26
Citat Lošinjan:
Znamo svi tko je u ovom gradu "Don Corleone"i kome se ti ljudi klanjaju i uređujui pripremaju za doček čim saznaju da je na trajektu na Valbiski.

A svi znaju i tko si ti jer te čuju u Stopu kad pljuješ po dotičnom, a zavidiš mu što ti je izmaklo da ti budeš lošinjski Don Corleone. To mjesto treba pripast Lošinjanu, a ne dotepencu :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hhhmiran 2012-12-15 21:45
Komunizam sigurno neće pobijediti,vidi te šta rade....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # on, kaj...Ja,ali neka druga 2012-12-16 16:06
a kak ste ludi
svi bi se htjeli gradonačelnika igrati
a kaj će vam to
dajte da padnemo pod općinu cres ili kaj već
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # činjenicalošinjan-drugi 2012-12-16 17:13
Činjenica je da se kod zapošljavanja u "javne" službe/firme rađe zaposli stranac iz stranke, nego domaći koji nije u stranci, ili ne daj bože u "konkurentskoj" stranci.
Da ne kažem da je i stranac bez stranke, koji možda uđe kad dobije posao u prednosti nego domaći iz krive stranke. Bez obzira koju školu, iskustvo ili znanje dotični ima.
Ustvari Opće je poznato da ako želiš raditi u gradskim/državn im firmama moraš biti u njihovoj stranci, njima u biti nije bitno odakle si, to su samo konstrukcije sa ove stranice...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # od a-žx-man 2012-12-16 20:48
Citat lošinjan-drugi:
Činjenica je da se kod zapošljavanja u "javne" službe/firme rađe zaposli stranac iz stranke, nego domaći koji nije u stranci, ili ne daj bože u "konkurentskoj" stranci.
Da ne kažem da je i stranac bez stranke, koji možda uđe kad dobije posao u prednosti nego domaći iz krive stranke. Bez obzira koju školu, iskustvo ili znanje dotični ima.
Ustvari Opće je poznato da ako želiš raditi u gradskim/državnim firmama moraš biti u njihovoj stranci, njima u biti nije bitno odakle si, to su samo konstrukcije sa ove stranice...


potpisujem od prvog do zadnjeg slova
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # 24.000€ za Jasmina Stavrosamicica 2012-12-17 08:42
U jučerašnjem NL nalazi se članak o plaćanju muzičara za doček Nove Godine, između ostalih piše da će Jasmin Stavros dobiti 24.000 € za nastup u Malom Lošinju!!! Izborna kampanja je počela!!! Koji je to nivo ljudi koji poziva Jasmnina Stavrosa i još ga toliko plaća??? Nadam se da će sljedeći gradonačeknik ili gradonačelnica imati kulturnije kriterije i šparnije raspolagati našim novcima! Sramota!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # računicabogataš 2012-12-17 15:29
24 000 € = 180356.59 kn
Citat Wikipedija:
Prema popisu iz 2001. godine, grad Mali Lošinj broji 8388 stanovnika


180356.59 / 8388 = 21,50 kn

Znači svaki građanin Lošinja će Stavrosu uplatiti 21,50 kuna za koncert za doček, bez obzira ima li za kruh na badnjak. Jako lijepo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # Ljilja je zakonJo Jo 2012-12-17 15:35
Svi komentari vode u krivom smijeru kao da ne smjete reć ono što mislite, recite otvoreno, meni osobno je drago da ima netko ko može ozbiljno konkurirat Gariju. Ljiljana vam je ozbiljno pomrsila račune,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # kruha i igaraBob Rock 2012-12-17 20:01
To sa Stavrosom je zapravo predizborni skup umotan u novogodišnje slavlje. Gari ga plaća iz našeg džepa misleći kako će nam zvoniti u ušima do izbora i da ćemo se tada sjetiti tko nas je zabavljao našim novcem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # GOSPOĐA RUKONICneopredijeljeni 2012-12-18 13:19
jedan sam od došljaka a kako sam se ovdje nastanio morat cu tu i glasati. raspitao sam se o ovima koje ovdje spominjete i dosao do zakljucka da je ova gospođa Lj.Rukonic u stvari jedini prihvatljivi kandidat za gradonacelnicu. visoko obrazovana, puno radnog iskustva u ekonomiji, upravi i bankarstvu, govori jezike, kazu vrijedna i odlucna, pristojno se ponasa, dobro izgleda, starosjedioc je i voli losinj. tako kompletnu osobu nisam pronasao među drugim ovdje spomenutim kandidat. volio bih da se ocitujete o nepoznatim dobrim stranama i drugih kandidata kako bi mi bilo lakse oprijedeliti se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # neopredjeljeniLošinjan 2012-12-18 19:33
Ne pili naopako i ne muljaj, nije narod glup.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # auto@net.hrAutohtoni 2012-12-19 00:33
Gospodja Rukonic, doista je OK osoba pristojna, ugledna, ugladjen, vrijedna. Kao takva sigurno bi predstavljala Losinj 10 puta bolje od sadasnjih. No kod gosp. Rukonic ima odredjenih manjkavosti. Ona nigdje nije ostala dugo. Iz banke se je pokupila, iz grada je otisla, od koncara je otisla, imala je obrt neko vrijeme.....boj im se da gospodja Rukonic samo zeli dokazati sto moze postici, a da je ni najmanje ne interesira nesto napraviti.
Jos jedan nedostatak je taj sto bi bila produzena ruka Pink Pantera i ekipe iz ex. Losinjske Plovidbe. No ruku na srce i Cappelli je produzena ruka, svih i svakoga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # xxx@yahoo.combilo tko 2012-12-19 09:43
Kada se predstave kandidati za gradonačelnika vidjeti ćemo za koga ćemo moći glasati.
Vjerujem da neće g. Cappelli i gđa. Rukonić biti jedini.

U slučaju da budu samo dva kandidata gđi. Rukonić će biti osnovno da pokrene apatične glasače koje srećemo svakodnevno na ulici.

Dok će g. Cappelliju biti puno lakše jer svi uhljebljeni i velika večina HDZ-a je vrlo disciplinirano glasačko tijelo.

Ja držim fige za gđu. Rukonić
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # PrognozaIQ 2012-12-19 13:58
Rezultati na sljedećim izborima za gradonačelnika
Ljiljana Rukonic 283 glasova
Rudolf Ivkovic 176
Gari Capelli. 820
Dubravko Kušeta 730
Mario Hofman. 470
Dragan Balija. 960
Za drugi krug , molim vase prognoze
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko je Dragan Balijalumen 2012-12-19 14:15
A tko je taj Dragan Balija?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...PS 2012-12-19 14:21
e stvarno ti je visok IQ
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KPKukulele 2012-12-19 18:47
Ja sam čuo danas de se spremaju šporkarije po novinama za Garia,kao jučer za Butkovića pa bi bilo dobro pričekati sa kometarima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Rekla - KazalaLošinjan 2012-12-19 19:11
Na Lošinju je normalno "nešto čuti" :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # senzacijairud 2012-12-19 20:09
Citat Lošinjan:
Na Lošinju je normalno "nešto čuti" :)

Sigurno Rudi opet ima neku "senzaciju" koju mu je Rukonjićka stavila na papir da vježba za tiskovnu konfrenciju :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # kud kojipušmipuli 2012-12-19 21:43
Isčitavam ponešto ironije i zlobe u tvom napisu Irude. Mora da si dio prstena kad Rudijeva pisanja u novinama posprdno nazivaš senzacijama. Ti kao i svi otočani znamo da u tim "senzacijama" ima puno istine samo što jedan dio građanstva kojemu i ti pripadaš ne želi da se ti tekstovi uzimaju za ozbiljno da vam nebi fotelja došla u pitanje. Samo vi seruckajte po Rudiju. Strah je vrag.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # prstenašilili 2012-12-20 10:07
Prstenaši su neku večer imali feštu kod Šalova. Nisam pojma imao koliko ih ima. Oni su uvijek disciplinirani birači. Sigurno će svi glasati za gospođu Rukonić. A kakvi smo mi to Lošinjani kada nam jedan igrač odigra svaku utakmicu. Tko nam je kriv? Taj igrač ili mi. A tko bi recimo mogao spojiti jednog Mužića sa Sololićem i Volarićem, da ne spominjem Lekiće, Martinoliće, Ivkoviće,Sučiće , Cappelijeve, Magazine i Kučiće? A i za to su nam krivi furešti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ......Losinjan 2013-01-20 22:19
Prije Citat lili:
Prstenaši su neku večer imali feštu kod Šalova. Nisam pojma imao koliko ih ima. Oni su uvijek disciplinirani birači. Sigurno će svi glasati za gospođu Rukonić. A kakvi smo mi to Lošinjani kada nam jedan igrač odigra svaku utakmicu. Tko nam je kriv? Taj igrač ili mi. A tko bi recimo mogao spojiti jednog Mužića sa Sololićem i Volarićem, da ne spominjem Lekiće, Martinoliće, Ivkoviće,Sučiće, Cappelijeve, Magazine i Kučiće? A i za to su nam krivi furešti?



Prije svega, vecina ovih prezimena koje si ti naveo pod "domace" nisu Losinjani (npr. Solic i Magazin, Muzic je npr. sa Cresa) Zato se raspitaj prije nego se ulovis pisati. Nisu svemu krivi furesti nego je kriv mentalitet ljudi. To sto je netko Losinjan ne znaci da je npogresiv ili bolji covijek.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ??pušmipuli 2012-12-20 12:53
Možda griješim ali šta prstenaši nisu Garijevo glasačko tijelo???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # Glasačko tijeloRing 2012-12-20 13:23
Ne znam čije (ili čije će biti) glasačko tijelo škvadra iz Prstena, ali Rukonjičkino sigrno nije. Pa njeno glasačko tijelo neće biti ni lošinjski SDP-ovci :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Lokalni izboriLošinjan 2012-12-20 14:42
Zanimljiva će biti borba za povjerenje birača, najvjerovatnije neće nitko ni izaći na izbore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # Jad i bijedaVrač 2013-01-17 20:42
Jadan je grad kojeg vodi Rukonjićka pa što ona do sada nije uništila pa di je dolazila tu je uništila.Nadam se da će i stranku jer i nije bolje zaslužila,
Ako im je ona najbolji kadndidat onda im bilo sretno.Jedini tko će imati koristi bit će neka šminkerska radnja jer nedao bog je sresti bez šminke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
42 # bolja budučnostvolim lošinj 2013-01-20 00:17
gospodja Ljiljana rukonić je definitivno nešto što treba oovme gradu!! jedna pametna,vrlo sposobna, dobra i draga žena.. Samo naprijed Ljiljana Lošinj je uz vas!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ...uzi 2013-01-21 14:40
Citat volim lošinj:
Samo naprijed Ljiljana Lošinj je uz vas!!!

Baš si me nasmijao :lol: Pa uz nju nisu ni lošinjski SDp-ovci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # volim lošinjbolja budučnost 2013-01-21 17:44
Kčerka i sestra, supruga i majka. žena koja može mirne duše stati na čelo našeg mjesta i svojim životom posvjedočiti sve vrijednosti ljudskog življenja. Nije lako ostati svoj u vrtlogu političkih i ekonomskih previranja, a posebno pod okom svojih sumještana. Liljana je tu uspjela i bez obzira na kontroverzna mišljenja o njoj ostaje osoba koja i do danas čuva bit svoje ljudskosti. Nitko ne bira bogatstvo.mater ijalno niti duhovno. To su životna obilježja koja nas deklariraju u društvu, nastaju kroz život ili pak budu naslijeđena što je daleko veča odgovornost. Gospoda Ljiljana Rukonić svoje materijalno dobro nesebično dijeli s drugim ljudima, kao i svoja životna iskustva. A sve nebi bilo vrijedno spomena da je nastalo u vrijeme kada je Hrvatska nastajala,hvala bogu,ali i postala leglo mita korupcije i brzog bogačenja. Njezino materijalno nastajalo je dugogodišnjim odricanjem od svakodnevnih blagodati života. Kao supruga dugogodišnjeg pomorskog kapetana i visoko obrazovana ekonomistica znam da je nesebično uvijek pomagala potrebitima u materijalnom pogledu i duhovnom rijeci. U vrijeme kada si je mogla priuštiti lagodan život bila je na raznim funkcijama u gradu i davala svoje vrijeme,brinula se o bolesnim i starim članovima obitelji i osvojoj djeci koju je izvela na pravi put. Pa sa obzirom što je evidentno percipirati, a posebno što se radi o ženi za koju se kaže da nosi 3stupa svaki negativni komentar i proturječje je nepotrebno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # PRProfesor 2013-01-21 20:11
Citat bolja budučnost:
Kčerka i sestra, supruga i majka. žena koja može mirne duše stati na čelo našeg mjesta i svojim životom posvjedočiti sve vrijednosti ljudskog življenja. Nije lako ostati svoj u vrtlogu političkih i ekonomskih previranja, a posebno pod okom svojih sumještana. Liljana je tu uspjela i bez obzira na kontroverzna mišljenja o njoj ostaje osoba koja i do danas čuva bit svoje ljudskosti. Nitko ne bira bogatstvo.materijalno niti duhovno. To su životna obilježja koja nas deklariraju u društvu, nastaju kroz život ili pak budu naslijeđena što je daleko veča odgovornost. Gospoda Ljiljana Rukonić svoje materijalno dobro nesebično dijeli s drugim ljudima, kao i svoja životna iskustva. A sve nebi bilo vrijedno spomena da je nastalo u vrijeme kada je Hrvatska nastajala,hvala bogu,ali i postala leglo mita korupcije i brzog bogačenja. Njezino materijalno nastajalo je dugogodišnjim odricanjem od svakodnevnih blagodati života. Kao supruga dugogodišnjeg pomorskog kapetana i visoko obrazovana ekonomistica znam da je nesebično uvijek pomagala potrebitima u materijalnom pogledu i duhovnom rijeci. U vrijeme kada si je mogla priuštiti lagodan život bila je na raznim funkcijama u gradu i davala svoje vrijeme,brinula se o bolesnim i starim članovima obitelji i osvojoj djeci koju je izvela na pravi put. Pa sa obzirom što je evidentno percipirati, a posebno što se radi o ženi za koju se kaže da nosi 3stupa svaki negativni komentar i proturječje je nepotrebno!


Moja Lili, jeftinoga pr-a. Ona je zena, majka, moja zena to nije???.
Visoko obrazovana ekonomistica, sto je to visoko u diplomiranom ekonomistu?
Bolesni clanovi obitelji :zzz , majka Tereza?
Djeca, studirala 12 godina, moja 5, sa stipendiom koju moraju vratiti :cry:

Nemam nista osobno protiv te zene, ali ovo gore je to mac or not to mac ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............... .........dinarida 2013-01-28 00:13
Citat bolja budučnost:
Kčerka i sestra, supruga i majka. žena koja može mirne duše stati na čelo našeg mjesta i svojim životom posvjedočiti sve vrijednosti ljudskog življenja. Nije lako ostati svoj u vrtlogu političkih i ekonomskih previranja, a posebno pod okom svojih sumještana. Liljana je tu uspjela i bez obzira na kontroverzna mišljenja o njoj ostaje osoba koja i do danas čuva bit svoje ljudskosti. Nitko ne bira bogatstvo.materijalno niti duhovno. To su životna obilježja koja nas deklariraju u društvu, nastaju kroz život ili pak budu naslijeđena što je daleko veča odgovornost. Gospoda Ljiljana Rukonić svoje materijalno dobro nesebično dijeli s drugim ljudima, kao i svoja životna iskustva. A sve nebi bilo vrijedno spomena da je nastalo u vrijeme kada je Hrvatska nastajala,hvala bogu,ali i postala leglo mita korupcije i brzog bogačenja. Njezino materijalno nastajalo je dugogodišnjim odricanjem od svakodnevnih blagodati života. Kao supruga dugogodišnjeg pomorskog kapetana i visoko obrazovana ekonomistica znam da je nesebično uvijek pomagala potrebitima u materijalnom pogledu i duhovnom rijeci. U vrijeme kada si je mogla priuštiti lagodan život bila je na raznim funkcijama u gradu i davala svoje vrijeme,brinula se o bolesnim i starim članovima obitelji i osvojoj djeci koju je izvela na pravi put. Pa sa obzirom što je evidentno percipirati, a posebno što se radi o ženi za koju se kaže da nosi 3stupa svaki negativni komentar i proturječje je nepotrebno!

I jos me zanima sta je ona kome donirala?na onome kako se drzi i ponasa ne izgleda ko netko tko zna donirati...a mozda se varam??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Kinder Pingui 11.11.2019 21:58
    %%%%
    omg, još jedan šeldonizam
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 11.11.2019 20:22
    Naslov komentara
    Lijepi riječnik. Koje su Židovi rase, azijati, crnci? Podsjećam da je židovstvo i religija.
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gos 11.11.2019 15:01
    Gownožder
    Pojeo gowno u svezi s Talijanima i Folksdojčerima, pa došao po još u vezi s Židovima :lol:
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    MS 11.11.2019 10:26
    Dim i magla
    Da je gradska vlast "Prvog od 1000 otoka" slična bjelovarskoj, a nije, mi bismo pomoću ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    bb 11.11.2019 08:56
    Savjet
    Pitaj Google prije nego što postaviš glupo pitanje. giyf.com/.../...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 11.11.2019 06:49
    Sve bolje i bolje...
    Kojoj rasi su pripadali njemački i hrvatski Židovi?
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    asd 10.11.2019 14:59
    Zbunjen ili munjen?
    Oni koji su se borili protiv fašista, nacista, ustaša i njihovi saveznika četnika (nazovimo ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    tako ti je mali kada se krivo 10.11.2019 12:49
    pukla ljubav
    Za dan grada nema predstavnika bratimljenog grada Križevaca. Dok su radnik Križevci uzimali ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    starfucker 10.11.2019 11:55
    anđeli garava lica
    Bebićka je jača i od sudbine njoj nitko ništa ne može. :lol:
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 10.11.2019 11:03
    Slobodno je lijepo
    Ja sam sad zbunjen. Mislio sam da su fašisti oni ljudi koji sustavno ubijaju nevine ljude zbog ...
     
  • O b a v i j e s t

    jeffersonhenry88 10.11.2019 11:01
    Hello google
    Hello google
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Bezimeni 09.11.2019 20:59
    Sanjar
    Bas je ,nekako,i tuzno,i smijesno,i jadno sve to licemjerje koje nas okruzuje. Pogubili su ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 09.11.2019 20:16
    HDZ bez kičme
    Gotovo dva mandata dogradonačelnic a, Kapelijev fikus i prema vlastitoj izjavi simpatizerka ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    treći čovjek 09.11.2019 19:39
    let iznad kukavičjeg gnijezda
    Nikad Lošinj nije pao ovako nisko u svojoj povijesti, nema to više veze ni sa HDZ-om ni sa ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 09.11.2019 19:35
    Međunarodni dan borbe protiv fašizma i antisemitizma
    9. studenoga svake godine diljem Europe i svijeta prisjećanjem na žrtve fašizma i antisemitizma ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Zt 09.11.2019 18:45
    Zna se
    Sve se zna. HDZ
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Komu 09.11.2019 15:33
    Cemu
    Ja vise nista ne kuzim,tko ,sto,komu,zbog cega dodjeljuje,prim a nagrade,priznanja,itd.
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Gost 09.11.2019 09:58
    Lošinjska detuđmanizacija HDZ-a
    A ja se slažem sa svim ovim što si napisao, ali rasprava o tome što se slavi ili ne ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Marti Misterija 09.11.2019 09:06
    Legitimna obrana, legitiman ustanak
    Pročitao sam što si napisao i odgovorio, ali moj odgovor ili nisi shvatio ili pokušavaš ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    asd 09.11.2019 08:43
    Bezmudi profašist
    Ovo je sjajan primjer profašističke podlosti. Potvrdio si moju raniju konstataciju da ti ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 09.11.2019 07:42
    Nismo svi isti
    Izgleda da Pavelić nije imao nekog svog "Snoba" da Horstenau pojasni "da se to tako radi ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Lošinjan 08.11.2019 20:51
    Akcija traje i dalje
    Prvo pročitaj što sam napisao.Napisao sam da je zločina bilo sa obadvje strane ali se ne ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 08.11.2019 20:01
    Baba vjetrulja
    A mogao bi predložiti da se s tornja glavne crkve makne Volarićev plastični anđeo i postavi ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    prolaznik 08.11.2019 19:40
    Marti Misterija
    Nadam se da će Bebićkin unuk,vrli teolog zvjezdoznanac poslije ove farse pogledati u nebo i ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    prolaznik 08.11.2019 19:32
    Marti Misterija
    pitam se da li će ovaj plakat Hrvatska demonska zajednica visiti na zidu dok se Bebićki ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Tintin 08.11.2019 16:47
    Prava stvar
    Siguran sam da ne kritiziraš ove zbog kojih se Vlada nepotrebno opravdava kad financira za ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 08.11.2019 14:30
    ...
    Mi koji je znamo još kad je radila u Jadranki ne padamo na tu spiku. Tada se se isplatilo da ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Marti Misterija 08.11.2019 13:48
    A što to slavimo, ako smijem pitati?
    Ako proslavu dana ustanka protiv kvislinške vlasti izazvanog ustaškim pokoljima nedužnih ...
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 08.11.2019 10:44
    Dvaput je dvaput
    A kad se vratila Kapeli je zapošljava i drugi put. Bez natječaja :-)
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    Marti Misterija 08.11.2019 09:54
    Sv. Pavao pred Gradskim viječem
    Možda sam zaista pogriješio da se pod "Lošinjan" krije Bebićkin unuk teolog, jer ovaj ...