Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

»Budimo svi složni i jednaki«

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

z1tKandidacijska lista građana nositelja Živka Zubera održala je danas na glavnom gradskom trgu prezentaciju svog izbornog programa usmenim izlaganjem i obrazloženjima pojedinih kandidata putem razglasa, podjelom letaka te ponudom zakuske i pića. Letak prenosimo u nastavku teksta.

 

z1

z2

z3

Komentari: 

21 # ...idimidođimi 2013-05-15 17:23
Složni DA ali jednaki JOK.
Budite vi jednaki i širite Bratstvo i jedinstvo,a najveća faca vam je Kemo.Di ste njega našli?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # fureštiremi 2013-05-16 12:46
Citat idimidođimi:
Složni DA ali jednaki JOK.
Budite vi jednaki i širite Bratstvo i jedinstvo,a najveća faca vam je Kemo.Di ste njega našli?
Ovo je lista furešta. Pod "jednaki" oni jadni misle na jednakost u (građanskim) pravima, obvezama i prilikama, a što furešti u M.Lošinju niti su imali nit će imati. Pa za djecu "domaćih" već se u vrtiću zna da će biti direktori, šefovi, povlašteni a na fureštima je da za njih marljivo rade i muče.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # fureštivelopinjan 2013-05-19 13:54
nisu to furešti već garijevi dupelisci..
sve bivsi hdz,ko ih ne zna...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # ...idimidođimi 2013-05-15 17:25
Živko kako možeš tražiti da glasamo za tebe kad si na prošlim izborima izdao birače i otišao u koaliciju sa HDZ-om?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # bezvezeDrmeš 2013-05-15 17:34
Citat idimidođimi:
Živko kako možeš tražiti da glasamo za tebe kad si na prošlim izborima izdao birače i otišao u koaliciju sa HDZ-om?

O kakvoj izdaji pričaš? U čemu se sastoji ta izdaja? Je li prije izbora obećao da neće koalirati s HDZ-om? Pa zar ne vidiš da ni jedna stranka, pa čak ni Rudijeva i Lilina, a ni ostale ne obećavaju biračima da poslije izbora neće koalirati s ovim ili onim?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # .....lola 2013-05-15 17:44
Citat Drmeš:
Pa zar ne vidiš da ni jedna stranka, pa čak ni Rudijeva i Lilina, a ni ostale ne obećavaju biračima da poslije izbora neće koalirati s ovim ili onim?

Stranka ili lista koja bi takvo što obećala ne bi dobila moj glas. Politika nije dječji vrtić u kojem se djeca dure jedni na druge tipo "neću da se igram s tobom".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 0 bodovaćo 2013-05-15 21:03
Ko dobije na izborima,redni broj 11 priklonit će se njima ......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # .....Garfild 2013-05-15 21:30
Citat ćo:
Ko dobije na izborima,redni broj 11 priklonit će se njima ......

Ako će time doprinjeti da se rješava pitanje napuštenih životinja neka se prikloni ko god da pobijedi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # NezvisniPero 2013-05-16 03:16
Poznata je stvar da je ovu listu "nezavisnih" na proslim izborima sponzorirao Dasmir. zasto je bas njih financirao Dasmir, lako je zakljuciti.
Toliko o nezavisnoj listi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # legeda kaže..pionirka 2013-05-16 09:51
..da je sakupio svu gradsku sirotinju,nahra nio ih i napojio,dao im po 100kn,i rekao da glasaju za..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # briškula i trešetesilvano 2013-05-16 07:17
nije financirao Dasmir, nego njegov otac pok. Hasbi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # financiranje nezavisnihUrotnik 2013-05-16 08:06
Citat silvano:
nije financirao Dasmir, nego njegov otac pok. Hasbi...

Ma ne! Nezavisne su financirali Hezbolah, UDBA, Al Kaida, CIA i sovjetski GPU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # "Nezavisni"Trgovci 2013-05-26 09:41
Dašmir je financirao Zubera a zauzvrat je on posredovao u jeftinoj prodaji velikog djela gradskih parcela oko Sv.Ivana. nije bezveze na Lidu bio onoliki Zuberov plakat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Komunalni (ne)redhahaha 2013-05-26 17:55
Citat Trgovci:
Dašmir je financirao Zubera a zauzvrat je on posredovao u jeftinoj prodaji velikog djela gradskih parcela oko Sv.Ivana. nije bezveze na Lidu bio onoliki Zuberov plakat.
Čisto sumnjam da lik koji za svoju djecu traži besplatne školske knjige nekoga financira, ali da ima utjecaja, ima. Prošle godine je sam pomicao panoe sa slikama izložene na rivi da ne smetaju njegovim reklamama za pizzu i Fruhstuck koje stavlja na kolnik. Vidi sliku:

A sada su to napravile gradske službe. Možda je to zato što kod njega stalno sjede utjecajne osobe kao Volarić i Badurina. Vidi sliku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # jadnikriva 2013-05-26 20:36
Misliš da je on pogledao te slike uopće,a kamoli pomislio da možda,na trenutak,uljepš avaju i njegov grad.
I da možda ljudi u Lošinj dolaze radi ljepote,a ne radi njegovog šugavog sladoleda,kriča vih boja.
Jadnik,i on i njegovi političari
A i mi sa njima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # €€€€€€€€Bakljavar 2013-05-26 20:59
Citat riva:
Misliš da je on pogledao te slike uopće,a kamoli pomislio da možda,na trenutak,uljepšavaju i njegov grad. I da možda ljudi u Lošinj dolaze radi ljepote,a ne radi njegovog šugavog sladoleda,kričavih boja. Jadnik,i on i njegovi političari. A i mi sa njima.
A je si ti pogledao te slike? Neki stari ljudi i žene, nema ženskih guzica i sisa, palmi i sunca na zalasku, jedrilica i agava, a slike nisu ni u koloru. Neka umjetnost. Normalno je da Dašmiru smetaju jer zaklanjaju prilaz sljastičarni i skrivaju njegove umjetničke reklame za bier, fruštuk pizzu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Crna rupaGG 2013-05-27 17:51
Pogodite za koga je napravljena ova crna rupa u izložbi na Rivi. Nagrada besplatna kava i sjedenje s vlasnikom na terasi.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # lista za male ljudesrbin 2013-05-16 12:59
Ja sam Srbin i glasam za ovu listu, jer to je lista malih ljudi, pa i onih najsiromašnijih . Zuber i Kemal su uvijek ljudima pomagali i imaju volju pomoći. A aLjiljani i Gari za slagati i prevariti. Rudi za galamiti i obećavati, a ostali me ne zanimaju. I dobiti će sve glasove furešta jer njih nije sramota razgovarati se i družiti s običnim malim ljudima. Zuber i Kemo će imati 2 vijećnika i onda neka pregovaraju s kim hoće, a Rudi koji je Kemu i Laknera izbacio neće imati niti jednoga jer sluša i Ljilju i Garija, a najviše Tatjanu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # domaćagrdobina 2013-05-16 14:24
odi bre da se lećis u banju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ...srbin drugi 2013-05-16 13:46
I ja sam srbin i ne pada mi napamet dati glas ovim pajacima koji se neznaju ni slikati. I daj kome su to oni pomogli osim sebi??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # nije šija nego vratsilvano 2013-05-16 14:48
urotniče pobrkao si lončiće, UDBA i sovjetski GPU financiraju Jadranku d.d. a ne Živkovu i Keminu nezavisnu listu (čitaj Hrvatski tjednik)...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # podjelevrač 2013-05-16 15:47
Dragi glasači pustite ove sveznalice neka oni komentiraju a vi izađite i dajte ovoj listi svoj glas jer ovo nisu izbori u kojima se gleda iza nego naprijed a svatko pa i ovi položit će račune kad dođe vrijeme.Tko je s kim bio nije bitno već što je napravio a i poruka na kraju tko kaže da se ne bori za vlast taj debelo laže.
IZAĐITE LIJEPO U NEDJELJU I ODLUČITE O SVOJOJ BUDUĆNOSTI U ČETIRI GODINE A NE IZ PRIKRAJKA POSLIJE KUKATI.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # vrati se...kaurin 2013-05-26 07:34
kome su otišli Živkovi glasovi, danas bi vijeće bilo već konstituirano da je prošao sa jednim vijećnikom, a dr. Devčić ne bi postao bogata udavača...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # uzalud vam trud sviračiriko 2013-05-26 20:31
nema ništa od udaje, sklapa se velika koalicija, a Devčić sa svoja dva vijećnika ostaje bez vlasti. Želim mu više sreće za četiri godine...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ako..pionirka 2013-05-26 20:47
..je tako,biće gradonačelnik za 4 godine..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jel to san il javabob rock 2013-05-26 23:23
Citat riko:
nema ništa od udaje, sklapa se velika koalicija, a Devčić sa svoja dva vijećnika ostaje bez vlasti. Želim mu više sreće za četiri godine...

Jeli to ono šta mislim da je? Kradeze+esdepe? ? Politika=[censo red]
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rock me babyriko 2013-05-27 07:26
je, je, to je upravo to, najjača je ljubav prema vlasti, a tek onda dolazi ljubav prema Bogu, mami, djeci, domovini...Gari i Ljilja opet zajedno, a Rudi&Renata i Devčić mogu pjevati borbene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .bob rock 2013-05-27 12:59
A ja danas čuo da Dakić ide sa sdp-om. Znači opet sa kradezeom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # da-bamaurizio 2013-05-27 15:36
g. Dakić-Baricevic h ide sa SDP-om da bi imali isti broj vijećnika po 6 i time iste startne pozicije za uspješne pregovore sa HDZ-om. Gospodine oprosti im jer ne znaju što čine...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bratstvo i jedinstvokerubin 2013-05-28 07:28
riko, a tko bi bio predsjednik gradskog vijeća Ljilja ili Anto...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kalvarijariko 2013-05-28 15:29
ni ljilja ni anto nego Elvis Živković koji je prihvatio da nosi križ slijedeće četiri godine...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ipak netko drugimarko 2013-05-28 22:43
Elvis neće biti predsjednik gradskog vijeća. Tako bar kažu oni koji su hdz-eovi vijećnici. Ako to nije Ljilja, koja je do kraja urušila i uništila stranku koju su joj poklonili, onda SDP-e prestaje potpuno postojati u ovom gradu, jer neće imati ništa, nikakav utjecaj na vlast. Nezavisni Devčić niti u običnom razgovoru nije sposoban izreći jednu prostoproširenu rečenicu, a kako bi mogao voditi lokalni parlament. Rudi koji je najveći gubitnik i razočaranje, bi mogao biti dobar predsjednik gradskog vijeća i mogao bi jedini nadzirati Cappellija, ali ima samo jedan mandat - nedovoljno da bi ga itko ozbiljno podržao. Barichievich? Izborni gubitnik, nije napravio nikakav iskorak. HNS je najveći gubitnik s jednim vijećnikom, a najveći dobitnici su nepostojeći IDS, PGS i HSS. Zapravo jedini HDZ ima pravo na zadovoljstvo. Dobio je gradonačelnika i zamjenika, do nogu je potukao nekopententnu Ljilju ima pojedinačno 5 vijećnika, SDP 2, što je katastrofa. Zato će im teško biti teško preživjeti ovaj poraz, a za četiri godine Ljilja će ga potpuno sahraniti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Bla bla blaZork 2013-05-29 08:54
Citat marko:
Nezavisni Devčić niti u običnom razgovoru nije sposoban izreći jednu prostoproširenu rečenicu, a kako bi mogao voditi lokalni parlament

Devčić je školovan čovjek koji se izražava jasno i sažeto bez fraziranja i demagogije. A za vođenje lokalnog parlamenta ne treba drugo do poznavanje poslovnika i gradskog statuta. Posao predsjednika Vijeća nije da sam brblja, nego da održava red i štiti vijećnike od histeričnih brbljavaca kakav je Rudi.
Citat:
Rudi koji je najveći gubitnik i razočaranje, bi mogao biti dobar predsjednik gradskog vijeća i mogao bi jedini nadzirati Cappellija,
Možeš misliti :lol: Predsjednik vijeća koji ni sam ne razumije što govori, a kamoli da bi ga razumjeli drugi. A prema statutu Grada predsjednik nema ništa više ovlasti nadzora nad gradonačelnikom od bilo kojeg vjećnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ...i ovce i novceyucatan 2013-05-29 07:28
odliča analiza, ali nisi nam objasnio kako će HDZ sa pet vijećnička mandata dobiti predsjednika vijeća. Svi se vide na poziciji predsjednika vijeća što je najtragičnije u ovim izborima, jer je sastav toliko šupalj da se ne bi mogao sastaviti ni pošteni mjesni odbor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Predsjednik vijećaZork 2013-05-29 08:24
Citat yucatan:
odliča analiza, ali nisi nam objasnio kako će HDZ sa pet vijećnička mandata dobiti predsjednika vijeća. Svi se vide na poziciji predsjednika vijeća što je najtragičnije u ovim izborima, jer je sastav toliko šupalj da se ne bi mogao sastaviti ni pošteni mjesni odbor.

Ovo ne da nije odlična analiza, nego uopće nije analiza. To je samo razglabanje o jednoj u osnovi počasnoj funkciji bez stvarne moći. Tko god bio predsjednik gradskog vijeća ima samo ona prava koja mu određuje Statut, a sjednice mora voditi prema poslovniku. Za dnevni red sjednice predsjednik Vijeća može predložiti što god mu se prohtije, ali hoće li ta točka biti razmatrana ne odlučuje on nego većina članova Vijeća. Evo što su prava predsjednika gradskog vijeća:

Članak 34.
Predsjednik Gradskog vijeća:
- zastupa Gradsko vijeće,
- saziva i organizira, te predsjedava sjednicama Gradskog vijeća,
- predlaže dnevni red Gradskog vijeća,
- upućuje prijedloge ovlaštenih predlagatelja u propisani postupak,
- brine o postupku donošenja odluka i općih akata,
- održava red na sjednici Gradskog vijeća,
- usklađuje rad radnih tijela,
- potpisuje odluke i akte koje donosi Gradsko vijeće,
- brine o suradnji Gradskog vijeća i Gradonačelnika,
- brine se o zaštiti prava vijećnika,
- obavlja i druge poslove određene zakonom i Poslovnikom Gradskog vijeća.

Usput da kažem, žalosno je što na službenoj stranici Grada nema ni statuta ni poslovnika o radu gradskog vijeća. Ako ne vjerujete provjerite na linku www.mali-losinj.hr/akti-grada/
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sinovi morašime 2013-05-29 09:50
čemu onda ovakva frka ako predsjednik vijeća nema veće ovlasti od bilo kojeg vijećnika...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # profesionalcipajac 2013-05-29 10:15
volio bih vidjeti uspjeh predjednika vijeća,kao vladanje gradonacelnika, kada u vijeću ima:
vijećnika B.B. koji nastavlja sa mešetarenjem i dilanjem imovine
novog vijećnika škampa koji se mora namiriti ostalo od rasprodaje gradske imovine,
Stari vuk pod svim mogucim prijavama uskoka i nesuđenog gradonacelnika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # manipulacijaYork 2013-05-29 11:43
Citat šime:
čemu onda ovakva frka ako predsjednik vijeća nema veće ovlasti od bilo kojeg vijećnika...
Ima mogućnost manipuliranja sjednicom ako u Vijeću sjede ovce koje ne poznaju poslovnik o radu Vijeća i Statut Grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ribe, raci, škampi i prstacijakuzi 2013-05-29 16:24
pajac je 100 % u pravu. ovo je sastav vijeća koji ni šeks ne bi držao pod kontrolom. Zato gospodo sazovite sjednicu gradskog vijeća kojom će predsjedavati najstariji vijećnik i neka pobijedi onaj koji dobije najviše glasova. Ako ne može drukčije onda pošteno...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # Zork izvrće pričumarko 2013-05-29 18:32
Zork pokušava izvrnuti temu o kojoj se govori. U svom skromnom pogledu na to tko bi realno mogao dati predsjednika gradskoga vijeća grada Maloga Lošinja od svih aktera koji su ušli u gradsko vijeće, zork pokušava promijeniti temu i nametati temu ovlasti predsjednika, a o tome nisam napisao niti rijeći. Potpuno je nevažno koje ovlasti ima predsjednik gradskoga vijća našega grada, činjenica je da se on mora izabrati i da se oko toga vode razgovori. Ako je to tako nevažna tema, i ako je to nebitno zašto je gospodin Ivković istu večer jurio do Devčića,čim je zbrojio do 8, nudeći mu brda i doline. Zamislite, osoba koja ima jedan mandat nudi drugoj osobi čija je lista dobila dva mandata vlast u gradu. Do tri znamo brojati, ali koliki je to apsurd? Svi znamo da 3 od 15 nije većina. Zatim Ljiljna Rukonić koja s SDP-eom im 2 mandata tom istom Devčiću koji ima također dva mandata, ali osvojena samostalnim izlaskom, a ne skrivajući se u peterostranačko j koaliciji također nudi mjesto predsjednika gradskoga vijeća. Znamo kojiko je 2 plus 2. To nikako nije osam. Želi li Ivković i Rukonić reći da vijećnici PGS-a i IDS-a i HNS-a nisu sposobni o samostalno odlučivati i donositi odluke pa će eto oni to uraditi u ime nih. Toliko drže do drugih u vijeću ravnopravnih vijećnika? Zašto LJilja i Rudi ne ponude mjesto predsjednika gradskoga vijeća npr. gospodinu Mariju Kamaliću koji nije član HDZ-a, nego pripada HSS-u. Ili gospođi Simičić koja nije član HDZ, nego je nestranačka osoba? Zanimljiva situacija u kojoj bi nezavisni vijećnici trebali ići s gubitnicima izbora. Ti isti vijećnici su imali i svoje programe. Kako će ih realizirati bez izvršne vlasti, odnosno gradonačelnika i dogradonačelnic e, te pročelnika i cjelokupne gradske uprave i gradskih poduzeća? Ili nije važno što su obećali građanima? Prethodni komentari su naglasili kako je gradsko vijeće zapravo nebitno i bez osobitih nadležnosti, što je u jednom djelu i istina. Čemu onda buka? U čemu je problem gospodine Zork?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ovlastiŠokre 2013-05-29 18:49
Citat marko:
Zork pokušava izvrnuti temu o kojoj se govori. .... Prethodni komentari su naglasili kako je gradsko vijeće zapravo nebitno i bez osobitih nadležnosti,
Nešto si pobrkao, prijatelju. Nitko nije rekao da je gradsko vijeće nebitno, nego da predsjednik vijeća nema neke posebne ovlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # naknadadadaist 2013-05-29 20:33
Ali je naknada predsjedniku veća nego članu vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # re:pušmipuli 2013-05-29 22:47
Citat marko:
Kako će ih realizirati bez izvršne vlasti, odnosno gradonačelnika i dogradonačelnice, te pročelnika i cjelokupne gradske uprave i gradskih poduzeća?

O kojoj izvršnoj vlasti govoriš? Od kada je gradonačelnik i njegov zamjenik izvršna vlast? Ne lupetaj. To što si je Gari namjestio izglasavanjem bivšeg vijeća sve moguće ovlasti to ne znači da je to u redu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Tko to tamo lupeta?Lupetalo 2013-05-30 09:32
Citat pušmipuli:
Citat marko:
Kako će ih realizirati bez izvršne vlasti, odnosno gradonačelnika i dogradonačelnice, te pročelnika i cjelokupne gradske uprave i gradskih poduzeća?
O kojoj izvršnoj vlasti govoriš? Od kada je gradonačelnik i njegov zamjenik izvršna vlast? Ne lupetaj.
Gradonačelnik i njegov zamjenik je izvršna vlast otkako je to uređeno zakonom i u skladu sa zakonom uneseno u statut Grada Malog Lošinja:
Članak 47. Statuta
- Gradonačelnik zastupa Grad i nositelj je izvršne vlasti Grada.
- Mandat gradonačelnika traje četiri godine.
- U obavljaju izvršne vlasti gradonačelnik:
- priprema prijedloge općih akata,
- izvršava i osigurava izvršavanje općih akata Gradskog vijeća,
- utvrđuje prijedlog proračuna Grada i izvršenje proračuna,
- upravlja nekretninama, pokretninama i imovinskim pravima u vlasništvu Grada, u skladu sa zakonom, ovim Statutom i općim aktom Gradskog vijeća,
- odlučuje o stjecanju i otuđenju pokretnina i nekretnina Grada Malog Lošinja čija pojedinačna vrijednost ne prelazi 0,5% iznosa prihoda bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o stjecanju i otuđivanju pokretnina i nekretnina, a najviše do 1.000.000,00 kuna, ako je stjecanje i otuđivanje planirano u proračunu i provedeno u skladu sa zakonskim propisima,
- upravlja prihodima i rashodima Grada,
- upravlja raspoloživim novčanim sredstvima na računu proračuna Grada,
- odlučuje o davanju suglasnosti za zaduživanje pravnim osobama u većinskom izravnom ili neizravnom vlasništvu Grada i o davanju suglasnosti za zaduživanje ustanova kojih je osnivač Grad,
- donosi pravilnik o unutarnjem redu za upravna tijela Grada,
- imenuje i razrješava pročelnike upravnih tijela,
- imenuje i razrješava unutarnjeg revizora,
- utvrđuje plan prijma u službu u upravna tijela Grada,
- predlaže izradu prostornog plana kao i njegove izmjene i dopune na temelju obrazloženih i argumentiranih prijedloga fizičkih i pravnih osoba,
- usmjerava djelovanje upravnih odjela i službi Grada u obavljanju poslova iz samoupravnog djelokruga Grada, odnosno poslova državne uprave, ako su preneseni Gradu,
- nadzire rad upravnih odjela i službi u samoupravnom djelokrugu i poslovima državne uprave koji su preneseni Gradu,
- daje mišljenje o prijedlozima koje podnose drugi ovlašteni predlagatelji,
- obavlja nadzor nad zakonitošću rada tijela mjesnih odbora,
- obavlja i druge poslove predviđene ovim Statutom i drugim propisima.
- Gradonačelnik je dužan izvijestiti Gradsko vijeće o danim suglasnostima za zaduživanje iz stavka 3. alineje 8.
ovog članka tromjesečno do 10. u mjesecu za prethodno izvještajno razdoblje.

Pa sad ti vidi tko lupeta ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sjever-sjeveroz apadšime 2013-05-30 07:28
znači da Gariu odgovara ovakvo stanje kako bi mogao dovršiti projekte za koje je dobio ovlasti od prošlog saziva vijeća. To potvrđuje prognozu rečenu prije izbora da će vijećnici HNS-a, IDS-a i PGS-a u suštini podržavati Garia i Antu, a raditi protiv Ljilje. Vrlo zanimljiva situacija koju ne bi izrežirao ni majstor horora Hitchcok.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # crne rupe IIromulo 2013-05-30 10:01
GG nije vidio još dvije rupe u izložbi, ispred terasa Apoksiomena i Fortune, molim besplatnu kavu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # -----Bljak 2013-05-30 16:06
Citat romulo:
GG nije vidio još dvije rupe u izložbi, ispred terasa Apoksiomena i Fortune, molim besplatnu kavu...
Ne znam šta ste se usprdili oko Dašmira i drugih koji uredno skupo plaćaju za svoje terase pa žele da budu pristupačne gostima. A ne smeta vam što je Baljak okupirao veći gradski prostor nego ovi svi zajedno, a ništa na plaća. I još je srušio železnu ogradu oko prostora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razočarao si me pušmipulimarko 2013-05-30 10:13
Pušmipuli je sada naučio i to da je gradonačelnik i dogaradonačelni k izvršna vlast. Znanje dobro dođe. Zato ova stranica ima smisla. Zapravo svi ponešto naučimo, i to je dobitak za svih. Točno je da je Cappelli u dobroj situaciji jer to mu omogućava zakon s ovlastima koje propisuje izvršnoj vlasti. "Šime" je u pravu vijećnici HNS, IDS, i PGS-a su u poziciji da neće podržavati propali eksperiment gospođe Rukonić, nego će se prikloniti podršci projekata koje će hdz-eova izvršna vlast predlagati. To je jedino racionalno i potrebno u ovoj situaciji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # lik i djelo gospodina Elvisa Živkovićaizvorni HNS-ovac 2013-05-30 10:49
Laburisti su predložili svog predsjednika za gradonačelnika, ali i za nositelja liste. Nisu uspjeli, što ne znači da nisu dali sve od sebe. Građani ih nisu prepoznali. Ali kako je to sa drugima? Mario Kamalić se sklonio u sigurnost hdz-eove većine, predsjednik IDS-a i PGS-a u sdp-eovu vlaku uvalili se u vijeće. Samo predsjednik HNS Franko Vodanović je izvisio na dalekom 10. mjestu na koalicijskoj listi. Kako i zašto? Otkuda na 2. mjestu gospodin Elvis Živković, a ne predsjednik stranke? Kako je gospodin Živković mogao na to pristati i dozvoliti poniženje čitave organizacije HNS-a na otoku, stavljajući njenog predsjednika na ponižavajuće i degradirajuće 10. mjesto? Vodanović je loš, sumnjiv i nepouzdan predsjednik i ne može kao i drugi predsjednici biti na listi na onom mjestu koje mu garantira ulazak u vijeće? Zašto je onda uopće predsjednik stranke? Elvis je radio iza leđa predsjedniku, zajedno sa Ljiljom? Žalosno Elvise, ako je istina, a činjenice na to upućuju. Gledao si samoga sebe, briga te za stranku i ljude iz stranke, pa i predsjednika stranke. Prodao si se za svoj jadni mali osobni interes. Ako se nisi slagao u stranci s predsjednikom i ljudima zašto nisi izašao? Ako imaš političke kulture, hoćeš li dati ostavku na mjesto vijećnika i omogućiti da predsjednik stranke bude u vijeću, ili ćeš napustiti HNS? Trećeg rješenja nemaš, a da bi bilo moralno. Ili je to diktat tvoga mentora i direktora Kreše, pa tko mari za moral u politici? Jadno Elvise, to nije tvoj mandat, to je mandat HNS-a, a njime upravlja Ljiljna Rukonić. S kojim pravom? Prodao si se svima i svakome. Možda Vodanović i nije najsretnije rješenje za našu stranku, ali je ipak predsjednik. To sve što je njemu učinjeno nije u redu. Ljilja je u kampanji govorila svašta protiv osobe predsjenika tvoje stranke, a ti si šutio. I sada šutiš. Do kada Elvise? Zar cijena trajanja u politici mora biti plaćena gubitkom svakog moralnog obzira i izdaje svog predsjednika i svoje stranke? I vodiš razne pregovore za sastavljanje većine u vijeću. Naša stranka te je ovlastila za to? Valjda to radi predsjednik stranke? i ti si postavio stvari kao Rudolf Ivković - stranka to sam ja? Samo naprijed Elvise, to čak niti tvoj mentor i direktor Kresencio Lekić u njegovo vrijeme nije činio. Imao je bar malo političke svijesti i osobnog poštenja u politici. Ti nimalo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # interesni HNS-ovciugo 2013-05-30 13:21
izvorni HNS-ovac je promašio i vlak i stanicu, listu je sa Ljiljom sastavljao upravo Kresencio Lekić, te odredio 10. mjesto za Franka Vodanovića. Slažem se jedino da je predsjednica županijske organizacije HNS-a Nada Turina-Đurić trebala reagirati i ne dozvoliti takvo kadroviranje ili jednostavno smijeniti Franka i postaviti Elvisa...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....Koala 2013-05-30 13:32
Citat ugo:
izvorni HNS-ovac je promašio i vlak i stanicu, listu je sa Ljiljom sastavljao upravo Kresencio Lekić, te odredio 10. mjesto za Franka Vodanovića.
Šta vam je judi, pa plan je bio da Ljiljina koalicija dobije deset vjećnika pa bi ušao i Vodanović. Ali glupi Lošinjani nisu prepoznali skromnost koalicije koja je na izbore izišla bez programa i zvučnog slogana nego samo s Ljiljinim obiteljskim bekgraoundom i time šta kod nje nema šminkanja. To je trebalo biti dovoljno za pobjedu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nije istinaLošinj 2013-05-30 14:00
Citat ugo:
izvorni HNS-ovac je promašio i vlak i stanicu, listu je sa Ljiljom sastavljao upravo Kresencio Lekić, te odredio 10. mjesto za Franka Vodanovića. Slažem se jedino da je predsjednica županijske organizacije HNS-a Nada Turina-Đurić trebala reagirati i ne dozvoliti takvo kadroviranje ili jednostavno smijeniti Franka i postaviti Elvisa...


Listu nije nitko drugi sastavljao nego je izvršni odbor HNS-a glasovao i ispali su takvi rezultati.Zato ne pišite gluposti kada već nemate pojma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko nas izda...vuk 2013-05-30 19:20
u lošinjskom HNS-u ima toliko frakcija da nije čudno da je predsjednik stranke završio na 10. mjestu. Franko je simpatizer Garia i to je bilo odlučujuće, sve će se vidjeti na konstituirajućo j sjednici gradskog vijeća gdje će biti još šokantnih događaja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odluku HNS nije donioizvorni HNS-ovac 2013-05-30 19:47
Gradsko vijeće Hrvatske narodne stranke nikada nije glasovalo o zajedničkoj listi. To je jedina istina. Živković je prodao HNS gospođi Rukonić za svoju beznadežnu kandidaturu s njom u paketu, a usput eliminirao Vodanovića. Vodanović je svojim gramzivim ponašanjem to zaslužio, ali smo to mi u stranci morali odlučiti a ne gospođa Rukonić. Ako se ovo stanje u stranci ne riješi, HNS će doživjeti sudbinu PGS-a gdje su tražili osobu za predsjednika pune 3 godine. I niti sada ga nemaju, osim Domca koji je natjeran to privremeno biti, i koji pojma nema što ga je snašlo. Zato, urušavanje HNS-a je plan HDZ-a, gdje ga na gradskoj političkoj sceni nitko ne može niti minimalno ugroziti. Uostalom, vrlo brzo ćemo se uvjeriti da opozicije u gradskom vijeću neće biti, naprotiv.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IstinaLošinj 2013-05-30 20:48
Nije glasalo o zajedničkoj listi,ali je glasalo o kandidatima HNS-a za ulazak u gradsko vijeće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # a raspored?izvorni HNS-ovac 2013-05-30 21:36
Bravo Istino. Ali je Ljiljana napravila raspored, zar ne? Dakle, Vodanović bi trebao biti presretan što nije na 15. mjestu? Opet isto. Mi smo odlučili da idemo u koaliciju sa SDP-eom, pri tome na sjednici nitko nije spominjao IDS i PGS, a da o HSU ne govorim, a osvanemo s tim strankama u koaliciji. A gospođa Rukonić je raspoređivala imena na koja će mjesta postaviti. U tome je problem. Ona je raspoređivala i rasporedila Elvisa Živkovića, a on je samozadovoljno i samozatajno šutio i pravio se mutavim. Kao on je tu samo zbog toga jer je "stručnjak", kao i Ljilja uostalom. Sramotno i nedostojno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # "izvornom hns-ovcukašman 2013-05-30 21:49
Izvorni HNS-ovci su u vrijeme kad ti pišeš po Volim Lošinj u crkvi na misi i procisiji
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Izvorni HNSYoYo 2013-05-30 22:32
Citat kašman:
Izvorni HNS-ovci su u vrijeme kad ti pišeš po Volim Lošinj u crkvi na misi i procisiji

Ako su u crkvi, nisu izvorni HNS-ovci. HNS ne daje potporu talibaniji koja skuplja potpise za referendum, nego Hrvatska je dala podršku 'Maršu za bračnu jednakost' koji su organizacirale hom udruge Kontre i Iskoraka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bez naslovasmuđ 2013-05-30 22:13
Nemojte plakati za prolivenim mlijekom. Izgubili ste izbore, priznajte javno i čestitajte Anti i Gariju na pobjedi. Dogovorite se u svezi konstuiranja gradskog vijeća i budite konstruktivna oporba,ili pak ljuta oporba kao Rudi npr.Sada je barem svima jasno hdz ima gradonačelnika i predsjednika gradskog vijeća i što prije to shvatite i priznate bit će svima lakše. Ljilja pak kao dosljedan političar treba dati ostavku jer je izgubila izbore i povući se s čelnog mjesta SDP-a, sazvati izbornu skupštinu ogranka i ovaj promašeni eksperiment Komadine i Vujića staviti ad acta.Andrino je preživio po treći put, prvi put kao nezavisni Milana Mužića, prošli put kao zamjena D. Murljačića na listi nezavisne SKK (čitaj snježane kučić krstaš)i uspio je što je najvažnije u krizi sačuvati ono što je imao. SDP realno gledano ima dva vjećnika ali s obzirom na vlast u državi i rasturanje na županijskoj razini preskromno. Mislim da bi koalicija HNS i SDP bez IDS i Pgs ostvarila gotovo isti rezultat pa se pitam zašto su uopće išli zajedno. S druge strane pak HDZ i koalicija imali su boljeg i prihvaćenijeg kandidata i mnogo , mnogo bolju organizaciju i kampanju iz koje se mogla vidjeti snaga i zajedništvo. HDZ je također pojedinačno proša najbolje s pet mandata a uvjeren sam da neće imati problema niti Kamalićem koji će znati cijeniti dobiveno. Najveći problem vlasti biti će zajenički i timski nastup gradonačelnika i vijećnika tj. stranke bez soliranje ijedne strane. Ako se to dogodi HDZ će još dugo , dugo vladati Lošinjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HNSxxx 2013-05-31 06:18
HNS, usro sam se, je*ena je to stranka
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tsunami...martin 2013-05-31 07:40
smuđ je nešto lijepo sanjao, ali ne bu nič od tega. Kamalić u HDZ-u je elementarna nepogoda koji će zabijati nož u leđa svakome koji ga ne bude uvažavao (čitaj:podmaziv ao). Prošlo gradsko vijeće bilo je lakrdija, a ovo je tragedija. Zato hitno treba raspisati nove izbore, jer će svi projekti stati, a sezona propasti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kompartijanino 2013-05-31 11:18
kašman je dobro rekao, jedini iskonski HNS-ovac je Hanzi. Ako želi na zelenu granu mora maknuti iz stranke ove prevrtljivce...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dr. dolittlebarkariol 2013-06-01 07:28
martine, kome to odgovaraju novi izbori, ako si imao političkih ambicija trebao si sastaviti listu i izaći na izbore. Sada je gotovo, vijeće će se sastaviti i bez tvojeg Devčića. Pusti čovjeka da misli svojom glavom...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kramer vs kramerdustin hofman 2013-06-04 14:59
smuđ, objasni mi kako može Sandro rušiti Garia iako su iz iste stranke HDZ-a i to pnc4pza lošinjske pojmove barakaši...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # barakašizvrck 2013-06-04 16:01
Citat dustin hofman:
smuđ, objasni mi kako može Sandro rušiti Garia iako su iz iste stranke HDZ-a i to za lošinjske pojmove barakaši...
Sandro može Gariju jedino napuhati onu stvar, a ni jedan od njih nije barakaš ni za lošinjske pojmove. Ušli su u HDZ tek kad više nije bilo riskantno a moglo je biti korisno biti član HDZ-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # niškoristinikola 2013-06-04 17:48
Objektivno gledajući Aleksandar Volarić u političkom smislu je potpuno nevažan i nebitan tip. Nešto poput gospodina Tomislava Gospodnetića. On se fura na lovu,a ovaj drugi na retoriku. Nevažno i nebitno. Presiromašno i otužno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bogovi su pali na tjeme..mislav 2013-06-04 20:30
Hofman se lagano zaje.... sa našim istaknutim HDZ-ovcima, ali je činjenica da na izborima nitko nije pobijedio, te da se u subotu vjerojatno neće složiti gradsko vijeće. Grad M.Lošinj tako ulazi u sivu zonu zbog nesposobnih i korumpiranih političara, koji gledaju samo vlastiti probitak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # obraz=đon (od cipele)pušmipuli 2013-06-04 21:25
U svakom slučaju biće zanimljivo i treba otići vidjeti rko će kome u subotu dati glas. Maske će tada pasti i svi ćemo znati za kim pljuvati u budućnosti. Ko je bijeda koja se prodala za šaku rubalja ili koju parcelu?? Sve će se vidjeti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # .....bing 2013-06-04 22:10
Citat pušmipuli:
U svakom slučaju biće zanimljivo i treba otići vidjeti rko će kome u subotu dati glas. Maske će tada pasti i svi ćemo znati za kim pljuvati u budućnosti. Ko je bijeda koja se prodala za šaku rubalja ili koju parcelu?? Sve će se vidjeti...
Ne mogu vjerovati da netko može pisati ovakve gluposti. O kakvim maskama ti to pričaš? Čovječe, pa nitko se ne kandidira na izborima zato da bude u oporbi nego zato da bude u vlasti. Uostalom, nitko od kandidata nas nije pozivao da glasamo za njega zato što on ne želi vlast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # točno u podnedoc holiday 2013-06-04 22:09
vidimo se točno u podne (subota u palači frizi) početi će lošinjski ljetni cirkus. U glavnim ulogama Liliana Orfei i Gary Cooper, a sporedne uloge Rodolfo Valentino, Elvis Presley i ostali...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # bez cirkusa molimmali 2013-06-05 00:25
Cirkus je u lošinju trebao završiti 19.05.Karte su na stolu, rezultati su poznati. Čudim se Siniši i Devčiću što zavjese nisu spustili još 20.05. i otvoreno podržali pobjednike a to je činjenica :Gari Cappelli je izabran voljom građana Lošinja u prvom krugu s 54% glasova, HDZ i koalicija dobili su najveći broj glasova i 6 mandata u vijeću. Time bi priča iliti cirkus bio završen. Ovako se hrane destrukcija br.1 (Rudi ) i destrukciju br 2 (Ljiljanu Rukonić) koja je budimo iskreni najveći gubitnik ovih izbora i da ima imalo političke kulture i dostjanstva treba dati ostavku i raspisati izbore u lokalnom ogranku. Uz njih su još gore prozvani mecena,Ikar... zatim poduzetnik graditelj u mirovini i obiteljski prijatelj obitelji Cappelli i još neki likovi neuspješni povratnici u politiku kao npr. varga , Balija i pijuni ala macko i meco.Potvrda tome su anonimna pisma koja se i dalje šalju i nakon završene kampanje o navodnom kriminalu, stanogradnji , pustim terenima i eurima kojima se razmeću, Jadranci, Lošinjskoj, Rusima, Čikatu i čemu sve ne .Gospodo draga zapitajte se i pogledajte se u ogledalo barem kada perete zube ili skidate šminku prije spavanja, kojom lakoćom blatite ljude koji su načiji očevi, muževi, prijatelji,kole ge.Imate li savjesti, bojite li se ičega : Boga ,Vraga .... Ali neke , kaže ona narodna kako siješ tako ćeš žeti. Doći će i ova subota i s cirkusom ili bez njega život ide dalje. Ja ipak vjerujem u veliku većinu normalnh malih ljudi koji će kao i uvjek popraviti popraviti dojam i statistiku barem 53,8%
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Ko se čemu čudibing 2013-06-05 09:44
Citat mali:
Cirkus je u lošinju trebao završiti 19.05.Karte su na stolu, rezultati su poznati. Čudim se Siniši i Devčiću što zavjese nisu spustili još 20.05. i otvoreno podržali pobjednike
Ja im se ne čudim. Naprotiv, čudio bih se da su to učinili. Siniša je ušao u vijeće jer je neki broj ljudi imao povjerenje u njega, a njegov program smatrao realnim i prihvatljivim. Sinišin je posao trgovati s Garijem i koalicijom HDZ-a kako bi dobio garancije da će taj program biti i ostvaren. Ako je Devčićeva lista imala neki program, ja za njega ne znam, ali na plakatu su istaknuli da su "Za otok kakvog volimo" što je za jedan politički program vrlo maglovito. Neko ga voli kakav je nekada bio, a netko ga voli betoniranog, preizgrađenog i bučnog. A ni slogan "Zaustavimo rasprodaju Lošinja" nije konkretniji, jer Lošinj većinom rasprodaju privatnici prodajući svoju imovinu, a od gradske vlasti očekivati da će s gradskom imovinom postupati drugačije od države koja je državnu imovinu što poklonila, što budzašto rasprodala je pomalo naivno. Uostalom, ono što je do sada prodano prodano je strogo namjenski za financiranje projekata. Ne mogu znati što Devčić i njegov kolega misle i namjeravaju, ali čini mi se normalnim da s obzirom na slogane sa svojeg izbornog plakata ostanu po strani i u vijeću glasuju samo za odluke koje su u skladu s njihovim izbornim parolama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # trakavicaNN 2013-06-06 15:48
Citat bing:
Ne mogu znati što Devčić i njegov kolega misle i namjeravaju, ali čini mi se normalnim da s obzirom na slogane sa svojeg izbornog plakata ostanu po strani i u vijeću glasuju samo za odluke koje su u skladu s njihovim izbornim parolama.
To se neće dogoditi. Pupovac je pristao na sporazum s HDZ koalicijom, a jedan fotograf i jedan umirovljeni građevinar nagovaraju Devčića da priđe Ljiljinoj koaliciji. Što će biti ne zna se, ali HDZ će s Barićevićem imati većinu u vijeću. A ostvarenje programa Devčićeve liste biće u Pupovčevim rukama, s čime Devčić neće imati ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mentorudb 2013-06-07 09:04
Citat NN:
[quote name="bing"]Pupovac je pristao na sporazum s HDZ koalicijom, a jedan fotograf i jedan umirovljeni građevinar nagovaraju Devčića da priđe Ljiljinoj koaliciji.
Izgleda da je ova informacija točna barem glede fotografa. Na Purićevoj stranici se preko FB javio fotograf s prosvjedom što nije stavio fotku njegovog pulena. Kaže "A zašto je Purić stavio samo sliku od Pupovca?Tu nešto smrdi!!!"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # -----pepegrilo 2013-06-05 09:46
Najpoštenije bi bilo da u ovom gradu tko želi biti na političkoj sceni ili siva eminencija,da najprije plate porez i da se skinu sa Linićeve liste.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # lista kapitalistabenđo 2013-06-05 10:29
Citat pepegrilo:
Najpoštenije bi bilo da u ovom gradu tko želi biti na političkoj sceni ili siva eminencija, da najprije plate porez i da se skinu sa Linićeve liste.
Je, ali onda se ne bi mogli vozikati bemvejcem po gradu 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Novi modelsponzor 2013-06-05 12:26
Citat benđo:
Je, ali onda se ne bi mogli vozikati bemvejcem po gradu 8)
Neki mijenjaju aute, a neki si nabavljaju noviji model žene :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # zenskaaudi 2013-06-05 15:55
Citat sponzor:
Citat benđo:
Je, ali onda se ne bi mogli vozikati bemvejcem po gradu 8)
Neki mijenjaju aute, a neki si nabavljaju noviji model žene :lol:


Neki mijenjaju i žene i aute. Zar je to problem? neka mijenja tkonsto hoce, to nije vaš problem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # 54 %nezavisan 2013-06-06 14:23
Gari Cappelli izabran je voljom građana Lošinja ... Točno i tu nikakve dvojbe ni sumnje nema . Bio bi najvjerojatnije izabran i da je nastupio kao nezavisni kandidat,možda sa nešto manjim a možda i većim postotkom .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # bi.ma.pionirka 2013-06-05 00:42
otkrivena
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # wtf?pionirka 2013-06-05 06:39
.ovako stupidno aludiranje na nečiji identitet i opsesivno-kompu lsivna potreba da se nekom nicku doda ime i prezime(ovo je već drugi put da bezveze,ničim izazvani prozivate ženu,admin je obrisao prvi put)..pacijenti..
otkrivena?!? u kojem ste vi filmu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ogledalce, ogledalce...narcis 2013-06-05 07:31
vapaj koji se čuje do neba: bez cirkusa molim. Ako je sve tako čisto i pošteno i imate 54 % podrške birača izaberite za predsjednika vijeća g. Antu Nedića, konstituirajte vijeće i krenite raditi. Otkačite razne ikare, mecene, poduzetnike i kojekakve cicemace. Uostalom vi ste politički izmislili i Rudija i Ljilju, bili su u vašem šatoru četiri godine, zašto ih niste nečim zadovoljili nego ste mislili samo na sebe...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # pušmipuli zabavljačnikolić 2013-06-05 17:51
Komentator pušmipuli je u početku svog komentiranja i imao zapaženih i vale vrijednih komentara. Nažalost što dalje komentira spušta se ve više i postaje najobičniji navijač, a to može i ostati. Nažalost, njegov pristup nema niti crtu realnosti, on naprosto pršti od netrpeljivosti prema jednoj opciji, a prema drugoj je stravstveni navijač, da to nije moguće sakriti. A to ga čini neobjektivnim i nezanimljivim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # svakom svojepušmipuli 2013-06-05 18:25
Navijač ili ne crtu realnosti ipak imam. Obzirom da sam jedan od onih koji u ovom Gradu ne može kao privatnik u zadnjih 8 godina dobiti posao ni pod razno bez obzira na ponudu ili kvalitetu dok se druge zove i guraju poslovi pod nos i to poslovi koji su barem što ja znam preplaćeni imam pravo biti pristran, imam pravo ne voliti hadeze i imam pravo željeti promjene sviđalo se to nekima ili ne. Šteta što je esdepeova koalicija puna rupa jer bi vrlo lako mogli oformiti vlast i barem donekle zaustaviti način na koji sad Grad funkcionira a hadeze baciti u prošlost. Cijeli grad bruji o tome ko je koliko naplatio svoj glas a izbori su ne treba pametnom puno.. kupljeni novcima sponzora. Zato ne govorite da Lošinjani žele Garija i hadeze jer to nije istina bez obzira šta kaže izborni rezultat. Parola "LOŠINJ JE NAŠ" za koju i djeca znaju govori sve o onima koji su izbore financirali i tobože dobili. Ako treba još 4 godine neka vam Lošinja... ali ne Lošinjana. Zapamtite Lošinjani vas ne vole..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ferdinandFranz 2013-06-05 20:29
Zna se tko je rekao parolu Losinj je nas.Onaj koji dobiva poslove preko veze jedne dame.Pušmipuli je u pravu i Lošinjani nisu za politiku koju vode ovi po bratskim vezama ali vidjet ćemo kako će sve to završiti.Po HDZ-u svatko tko ne misli kao grupica ljudi koji se predstavljaju kao persone grate je protiv ovog grada.I zato bravo pušmipuli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # svi smo mi narčizi...bernardo 2013-06-05 20:44
svaka čast Narcisu, zaboravio si samo predložiti g. Kamalića za zamjenika predsjednika gradskog vijeća, a Devčić i Elvis neka idu loviti divlje svinje po P.Križi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ljubav u politici?nikolić 2013-06-05 21:17
Pušmipuli je iskreno rekao da je pristran, jer eto 8 godina ne može dobiti posao. Valjda na natječajima nije uspijevao dati najpovoljniju ponudu? Pa onda priča o ljubavi, kako, eto hadezea lošinjani ne vole. Ne moraju lošinjani nikoga voliti, pogotovo hadeze, ali ljubav ovdje ne odlučuje, ovdje odlučuju samo glasovi, odnosno njihov broj. Nema ljubavi u politici, pa niti u biznisu, pušmipuli. Umjesto te silne ljubavi , koristilo bi više pragmatičnosti, zar ne?
Ili su na ovim izborima glasali marsovci, a ne lošinjani?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ..pušmipuli 2013-06-05 22:56
Citat nikolić:
Pušmipuli je iskreno rekao da je pristran, jer eto 8 godina ne može dobiti posao. Valjda na natječajima nije uspijevao dati najpovoljniju ponudu? Pa onda priča o ljubavi, kako, eto hadezea lošinjani ne vole. Ne moraju lošinjani nikoga voliti, pogotovo hadeze, ali ljubav ovdje ne odlučuje, ovdje odlučuju samo glasovi, odnosno njihov broj. Nema ljubavi u politici, pa niti u biznisu, pušmipuli. Umjesto te silne ljubavi , koristilo bi više pragmatičnosti,zar ne?
Ili su na ovim izborima glasali marsovci, a ne lošinjani?

Zanimalo bi me koliko je novaca potrošeno na autobuse glasača, razna čaščenja i na kraju samo plaćanje pojedinog glasa. Ako govoriš o toj plaćenoj skupini birača veliku pobjedu je izvojevao tvoj uzor. Ipak da izvučeš glavu iz Njegovog dupeta i realno sagledaš stvari vidio bi da velikoj većini Lošinjana ne odgovara hadeze. Onih 50-ak posto što nisu ni izašli na izbore a vječito seruckaju hvala jer zbog njih je situacija kakva jest.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ako..pionirka 2013-06-05 22:19
..su natječaji transparentni,z ašto je g.mujagić imao projekte za rukavić na svom stolu u kacelariji godinu i pol prije nego je to došlo na gradsko vijeće?
ako glasovi sve govore ,onda je činjenica da je ne-hadezeovskih vijećnika 50% više,ili to nisu onda lošinjanski glasovi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # amMamaleone 2013-06-05 22:45
Kao i u Zagrebu u Lošinju je glasala mašinerija koja nesmije puno razmišljati jer kampanja nije bila ravnopravna ako usporedimo ostale kandidate za gradonačelnika. Dali su Rudi i Ljiljana mogli pričati biračima da su napravili nešto kao Gari.Nisu mogli jer nisu bili u poziciji da raspolažu novcima građana Lošinja.Isto tako u Zagrebu ili Rijeci.Dakle nekorektno je da ljudi koji su raspolagali našim novcima pri čaju o svojoj uspješnosti ali mojim novcem.A što je sa neuspjesima a korišten je naš novac
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # 8. lipnja 2013.šime 2013-06-06 07:53
svi nezadovoljni građani imati će priliku ponovno glasati, jer ni koalicija SDP-a ni koalicija HDZ-a ne mogu naći osmog vijećnika. Zapleli su se kao pile u kučinu u vlastite spletke i podmetanja. To je možda i najpoštenije, samo bi svaka stranka trebala dobro protresti svoju listu i maknuti one koji ljude iritiraju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # zamjene tezabiljana 2013-06-06 13:06
Pušmipuli i pionirka koji po svojim komentarima iskazuju jako razočarane osobe i poprilično netolerantne, rade klasične zamjene teza. Kažu kako lošinjani ne vole hadeze. SDP i ljevičarsku koaliciju kojoj su dali 6% manje vole više? Neće reći kako a Obersnela nije glasalo 76% riječana, ali žele nama dijeliti lekcije. To što je Mujagić imao 2 godine projekt Rukavić prije natječaja, predlažem pionirki da i ona uloži u neki svoj projekt, uđe u rizik i čeka natječaj. Tko joj brani. Ali, tko bi prosipao demagogiju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # bilje,smilje i bosilje..pionirka 2013-06-06 20:22
imaš pravo,jako sam netoleratna na bahatost,glupos t i pokvarenost..
a moja mizantropija je proporcionalna tvojoj želji da daš guzice za mjesečnu apanažu..
patetična i smiješna mi je tvoja gorljiva želja da braniš "našu stvar"-običnu prevaru i krađu zajednice..
moje moraliziranje na ovim stranicama je samo dekadencija prekarijata,a ne apologatsko uvlačenje radi stranačkog kruha na stolu ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # the game is overilario 2013-06-06 19:26
šime nema pojma nego iznosi svoje tajne želje o novim izborima. HDZ ima ne samo Pupovca koji je potpisao sporazum, nego i Andrina koji će glasovati za Antu Nedića. Time će vijeće u subotu biti konstituirano na veliku žalost sivih i manje sivih eminencija...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # sansigotsansigot ostaje 2013-06-06 22:38
Andrino Maljevac,pa taj da je znao ploviti vjerojatno bi danas bio na brodu,a Pupovac ne bih volio biti u Garievoj koži i čekati glas od Pupovca jre ne kažu bez razloga u Europi,laže ko srbin,i kad tad će taj izdati kao što je izdao one koji su mu dali glas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ŠKAMPHSS 2013-06-06 22:55
Ako nekome treba čestitati onda je to gospodin Kamalić.Zamisli te vi koliko je taj gospodin inteligentan
Nema članova u stranci stranka ne postoji na državnom nivou i on zjebe svih i postane podpredsjednik
Mario skidam.ti kapu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # žvacet sa šurlicamakentaur 2013-06-07 07:29
ima g. Kamalić itekako dobar suport u HSS-u, a to je kapetan Ferdi poznati hotelijer, ugostitelj i lovac na divlje svinje. Bez njegove pomoći Mario bi do mirovine točio gemište i voćne sokove. Renata im je u stranci samo smetala, zato su je prebacili kod Rudia na specijalizaciju iz pčelarstva...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # PupovčePe... 2013-06-07 14:57
Jadna ti majka Pupovče.. Nisam vam dao glas da digneš ruku za Nedića i kradeze. Jel ti i dalje misliš podignute glave raditi i živjeti u Lošinju???? Ti ćeš znati ko se krije iz nicka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # pitam da pitamVe... 2013-06-07 15:26
Citat Pe...:
Jadna ti majka Pupovče.. Nisam vam dao glas da digneš ruku za Nedića i kradeze.
A za što jesi dao glas, ako smijem pitat :-*
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Kreten Pe...kolić 2013-06-07 18:11
Ovaj pod nickom PE... je kreten, prijeti, on je kao dao glas. Ma nemoj. Dao si glas i tvoje je završilo. Sada više nije na tebi. Odlučuju drugi, a ne ti. Vidio sam toliko političkih analfabeta i idiota, ali kao ovoga je susresti rijetkost. Toliko biti glupav je raritet nad raritetima. A kome bi trebao dati glas? Rudiju, Ljilji IQ ? Toliko lud pak zasigurno nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ..Pe... 2013-06-07 18:21
Citat kolić:
Ovaj pod nickom PE... je kreten, prijeti, on je kao dao glas. Ma nemoj. Dao si glas i tvoje je završilo. Sada više nije na tebi. Odlučuju drugi, a ne ti. Vidio sam toliko političkih analfabeta i idiota, ali kao ovoga je susresti rijetkost. Toliko biti glupav je raritet nad raritetima. A kome bi trebao dati glas? Rudiju, Ljilji IQ ? Toliko lud pak zasigurno nije.

Glupav je onaj koji te napravio jadniče. Svi koji smo glasali za Devčićevu listu prevareni smo jer nam je dano obećanje da neće ići sa kradezeom. Kakva glupa izjava.... Zamisli ti.. odlučuju drugi..Rasipaš mudrost ko govna po livadi a suštinu si zaboravio. Svi koji su glasali za Devčića glasali su za promjene a ti si najobičnije potkupljivo govno koje to ne želi razumjeti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ----zero 2013-06-07 18:30
Citat Pe...:
Svi koji smo glasali za Devčićevu listu prevareni smo jer nam je dano obećanje da neće ići sa kradezeom.
Tko vam je dao to obećanje? i kako vam ga je dao? Usmeno, pismeno, namigivanjem? Je li Devčićeva lista imala program u kojem je pisalo da neće ići s kradezeom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pjevanjebuba svaba 2013-06-08 20:53
Samo vi pjevajte borbene,
Prica je gotova danas a stvari stoje ovako :
ANTO NEDIC osam glasova, MARIO KAMALIC cetrnaest glasova, ELVIS ZIVKOVIC 15 glasova, i sad vas ja pitam tko to nije popularan oporbi.
Trebalo je vidjeti kako je Kamalic dobio svig 15glasova zapred. Mandatne komisije. Podnio je izvjesce poput profesionalca, Stari Kamalicu svakacast i cestitke da si za svoje glasovanje okupio ivladajuce i oporbu. Bravo ! Naravno da to pojedincima koji su razocarani u svemo oko sebenije po volji, ali za 4 godine su slijedeci izbori.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# cchzitl ylciffoGuest 2014-05-07 04:31
Ovaj komentar je obrisao administrator

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 18.11.2019 18:31
    Serijski troll
    Ovo se zove serijsko trolanje. Trolaš brzinom od tri minute za jedan komentar. :P
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:19
    Žrtve zaslužuju pravdu
    Na tužnu godišnjicu vrhunca još jedne (po Hrvate) tragične suradnje kokarde i petokrake ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:15
    A joj, je li to moguće?
    Očito nisi sposoban razlikovati "spominjanje mrtve djece" od "spominjanja iskorištavanja ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:10
    Tako je
    Nisu krivi zločinci što se nisu procesuirali nego oni koji su cijelo vrijeme na vlasti!
     
  • Svaštara br. 2

    Emanero 18.11.2019 17:49
    Poziranje na mjestu posebnog pijeteta
    Za to su odgovorni ovi kojima na tužnu obljetnicu idu suze ... od smijeha. i.imgur.com/XE28ue7.jpg ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 18.11.2019 08:07
    Isprika tuljanu
    Evo ispričavam se. Istina je da je mrtvu djecu prije tebe spominjao Markićkin portal narod.hr ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 17.11.2019 19:07
    ajme, majko...
    Izvoli... iako, ne očekujem ispriku...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 17.11.2019 18:06
    Tuljanska nekrofililija
    A tko je spomenuo iskorištavanje mrtvih osim tebe, tovare?
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 17.11.2019 17:31
    Hrvati neka šute?
    O kojem navedenom djetetu su informacije lažne? I, ako pisanje članka o ubijenim cilima za ...
     
  • Svaštara br. 2

    Licemjer 17.11.2019 15:22
    ...
    Znam gdje se informira. Ne čudi me, s obzirom na njegov reksponirani akumen. Čak nije ni ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 17.11.2019 07:47
    Izvori tuljanove mudrosti
    Prikladno skrojenim "informacijama" i njihovim interpretacijam a napaja se s izvora desničarske ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 16.11.2019 19:17
    Horor
    »Every decent man is ashamed of the government he lives under.« (Svaki se pristojan čovjek ...
     
  • Svaštara br. 2

    EK 16.11.2019 18:39
    Oskar za ljigavost ide ....
    Ljigavost mu je osigurala mjesto u Plenkijevoj Vladi ali nije zaboravio ni vjesnika ...
     
  • Svaštara br. 2

    Licemjer 16.11.2019 18:17
    ...
    Pa da, tipično tuljanovski i desničarski, živjeti u prošlosti, hvatat se za slamke i ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 16.11.2019 16:13
    402!!!
    Sjetimo se na ovu tužnu obljetnicu da je ukupno 402 djece stradalo u Domovinskom ratu ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 16.11.2019 16:08
    ne ponovilo se
    "Mići Cekinoviću je prije suđenja u Rijeci već dva puta suđeno na sudu u Karlovcu ali je ...
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    Kvazimodo 16.11.2019 13:52
    Kome zvona zvone? Ne pitaj, tebi zvone!
    Ali zato imamo radost i veselje od zvonjave, a danas kad svatko ima sat ili mobitel i korist ...
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    gost 16.11.2019 09:19
    Stvarno divno i krasno
    Kao jutros alarm Erste banke ili još češći alarm odnekud s obale Priko.
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    gost 16.11.2019 09:16
    Vjeruj u sebe, a ne u Erste banku
    Jutrošnja budnica na otoku vitalnosti u cnentru mjesta ugodnog za život svojih stanovnika.
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 16.11.2019 07:38
    loš je čak i za standup komičara, laže i samo što ne prasne u smijeh
    iz istih razloga je veliki govornik iz Gline'95 odustao od posjete Zagrebu, da mu ne bude frke ...
     
  • Svaštara br. 3

    Slavonac 16.11.2019 06:55
    toliko o navodnom protjerivanju
    Za one koji su posljednjih 30 godina imali sinkopu... Vezano za navodno protjerivanje iz ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 15.11.2019 19:38
    Dogovorena laž o putu za izbijanje Drugog svjetskog rata
    Upravo tako.Pa tako postoje oni koji vole činjenicu da je Jasenovac bio rekreacijski kamp u ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.11.2019 18:02
    Volim činjenice.org
    Želite li reći da je i službena povijest logora Jasenovac „skupina laži oko kojih su se ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 15.11.2019 14:21
    ako nečemu ne vjerujem, onda su to četnički portali
    a ti vjeruješ svemu što pročitaš, pogotovo na četničkim portalima? tamo piše da je u jasenovcu ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.11.2019 12:39
    Troll alert!
    Stara narodna kaže - Ne utrkuj se s konjima i ne svađaj se s budalama. Niti možeš konja ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 20:22
    Strawman
    I inače imate običaj vjerovati nacističkim izvorima. Čudi me da tako mudar čovjek nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 14.11.2019 20:01
    Dogovor o povijesnoj istini
    Kako reče Napoleon Bonaparte, povijest je skupina laži oko kojih su se ljudi složili, a oko ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 19:50
    Naš učo
    Nisam znao da je administrator ovdje i arbitar za istinitost komentara i prenesenih članaka.
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 19:44
    Naslov
    Dakle priznajete samo one izvore koji vam idu u prilog. Ne znam... izgleda da vas stvarno istina ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 14.11.2019 19:34
    Vjerodostojnost informacija
    Istina o karakteru ustanka protiv kvislinške ustaške vlasti ne može se naći na portalu ...