Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Rudolf Ivković kandidat HSLS-a za gradonačelnika

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

hslsRudolf Ivković, predsjednik lošinjskog HSLS-a kandidat je stranke za gradonačelnika na predstojećim lokalnim izborima, jednoglasna je odluka Izvršnog odbora, rečeno je na press konferenciji na kojoj su lošinjski liberali najavili da kreću u predizbornu kampanju, izvijestio je Novi list.

30. siječnja u maloj sali Manfrina s početkom u 19 sati održat će prvo predstavljanje stranke i programa te pozivaju građane da pitanjima i prijedlozima budu njegovi sukreatori. »Želimo čuti potrebe građana te revidirati postojeći program kao i zajednički sukreirati program koji će biti po mjeri građana«, poručuju iz HSLS-a.
Gradonačelnički kandidat Rudolf Ivković kaže da su kao liberali otvoreni za pregovore i koalicije, ali da neće odstupiti niti od jedne točke koju smatraju važnom sastavnicom programa, te da će pomno birati stranku s kojom će koalirati. Na presici su uz Ivkovića bili Jadranka Špiranec, Denis Tariba, Mario Popović, Jasmina Hodžić i Andrija Maričević.

 

(I. C. M.)

Komentari: 

35 # ...xyz 2013-01-25 13:33
Bravo rudi svi smo za tebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
55 # sviTovar 2013-01-25 13:44
Citat xyz:
Bravo rudi svi smo za tebe.

Tko ste to vi svi? Ja poznajem barem deset ljudi koji bi radije birali tovara da se kandidira nego Rudija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # izborpušmipuli 2013-01-25 17:00
Citat Tovar:
Citat xyz:
Bravo rudi svi smo za tebe.

Tko ste to vi svi? Ja poznajem barem deset ljudi koji bi radije birali tovara da se kandidira nego Rudija.

Naravno da možeš birati tovara to je tvoje demokratsko pravo a u redovima tvoje stranke ih a na pretek pa samo izvoli..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # tovarbobi 2013-01-25 18:40
Ja ih poznajem još 1010...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # Već viđeno??? 2013-01-25 13:54
Dvije tri pressice u kojima se kritizira sadašnja vlast koja je i postavljena uz pomoć Rudijevih glasova. A kada se glasovi razvodne opet u koaliciju sa Garijem kao i prošli put. Trenutna politička scena nam je jako loša jer osim što se daju poneke kritičke izjave ,nitko od opozicije i vladajućih ne poduzima ništa da se Lošinj ekonomski pokrene.Dva tri klana ubiru vrhnje i nitko nikoga ne dira jer svima u gradskom vijeću i gradskoj upravi tako odgovara ,neko dobije kost,neko mrvice i svi šute.Iako je dugo bila tendencija naseljavanja na otok ,danas ni mladi ni stari ovdje više nemaju nikakve perspektive.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # lokalni š.....zok 2013-01-25 15:36
Slažem se,samo šta ćemo mi ostali,mladi i stari,odseliti se,dalje šutiti ili nešto poduzeti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Već viđenoLošinjan 2013-01-25 18:49
Citat:
Trenutna politička scena nam je jako loša jer osim što se daju poneke kritičke izjave ,nitko od opozicije i vladajućih ne poduzima ništa da se Lošinj ekonomski pokrene.
A zašto bi se morali opet birati isti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # SDPIDS,LS,HDZ ,HSLS 2013-01-25 18:57
Ma ce mu je ona z kapicon divojka oli forsi nova Dogradonacelnic a , ako ki znua neka mi rece.
Ala tako boh
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # ova sa slike nema kapicuGrudolf 2013-01-25 19:41
Koja z kapicon?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Mi smo za RudijaHaračićeva 2013-01-25 19:59
Da, mi iz Haračićeve, ali bit će nas puno više, jer on bar nešto pokušava. Nije nam važno s kojom će strankom koalirati, ali znamo da je važno da on bude unutra i zastupa naše interese. Glasati ćemo za Rudija, a ne za HSLS. Što je to uopće HSLS? Ništa. Mi želimo da on koalira sa SDP-eom a ne sa Ljiljanom Rukonić, sa HDZ-eom a ne sa Cappellijem itd. Zato Rudi, naprijed, imaš puno ljudi koji će te podržati, a to javno ne smije reći. Mislimo kao i ti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Rt Dobre nade...Magelan 2013-01-25 21:14
Citat Haračićeva:
Da, mi iz Haračićeve, ali bit će nas puno više, jer on bar nešto pokušava. Nije nam važno s kojom će strankom koalirati, ali znamo da je važno da on bude unutra i zastupa naše interese. Glasati ćemo za Rudija, a ne za HSLS. Što je to uopće HSLS? Ništa. Mi želimo da on koalira sa SDP-eom a ne sa Ljiljanom Rukonić, sa HDZ-eom a ne sa Cappellijem itd. Zato Rudi, naprijed, imaš puno ljudi koji će te podržati, a to javno ne smije reći. Mislimo kao i ti.

...ode kompas....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ....har 2013-01-25 21:46
Citat Haračićeva:
Da, mi iz Haračićeve, ali bit će nas puno više, jer on bar nešto pokušava.

Da, pokušava svoje dupe uvaliti u fotelju i raditi ono što priča da drugi rade :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # potpisujembob rock 2013-01-25 20:34
Nisu samo stanovnici Haračićeve prepoznalu Rudijev rad. Ima još puno ljudi na otoku koji prate šta se događa na sceni, tko mulja i tko ukazuje na muljanje. Rudi bravo i naprijed. Mislim da će se i sam Rudi iznenaditi koliko će glasova pokupiti na očaj i razočaranje ovih sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # AnalizaDr Freud 2013-01-25 21:49
Nerado analiziram javno tuđe ponašanje i djelovanje. Ponukan hvalospjevima upućenim kandidatu za gradonačelnika g. Ivkoviću moram reagirati. Kandidat (pa i svaki drugi čovijek) ima pravo misliti o sebi što hoće. Pitanje je kolko su ta mišljenja utemeljena na realnosti. Naime, narečeni kandidat pati od osjećaja omnipotentnosti . Samo po sebi to ne bi bilo strašno da ga okolina ne tapša po ramenu i ne ohrabruje u njegovim jurišanjima na vjetrenjače. Žalosno, ali na kraju svega biti će upamćen kao lokalni ridikul...sanja r koji je sanjao snove o veličini. Na žalost takvi na kraju ostaju razgovarati s Napoleonima...cezarima...Bogovima...
Narečeni kandidat ne ispunjava ni približno karakteristike jednog lidera. Da ne nabrajam od obrazovanosti.. .dikcije...soci jalnih vještina itd.
Zato....ne hranite mu bolesne ambicije. To nije dobro za njegovo zdravlje, a ni za mentalnu higijenu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Nečeš razbojničeMilan B. 2013-01-25 22:24
Bio je milicajac, komunalni redar, a neuspješni je poduzetnik kome je propao posao s medom, trgovinom, građevinom, ima dugove koje ne može platiti.Sve mu je propalo Najlakši izlaz iz problema? Naravno pozicija gradonačelnika. Mislim da bi s obzirom na dugove bilo bolje da se kandidira za gradonačelnika Zagreba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Račun vjerojatnostiŽule 2013-01-25 22:29
A i šanse bi mu bile veće u Zagrebu. Tamo ga ne poznaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # #Ineo 2013-01-25 22:35
Baš je pristojan naš Rudi. On i svoju ljubavnicu persira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # #HSLS 2013-01-25 22:37
Ne znam za ljubavnicu ali znam da persira svoju tajnicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # tooo!!!!bob rock 2013-01-25 22:45
Treba zaradit plaću u Gradskoj upravi... samo vi pljujte... I bez tog posla ćete uskoro ostati....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # ..Grunf 2013-01-25 23:17
Volontirao ili ne dobro su se kradezeovci uzje.... kao i svaki put kad je Rudi u pitanju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # #Grunf 2013-01-25 22:57
Bob rock, ti volontiraš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # #Grunf 2013-01-25 23:30
Nastavi niz: Lili, Dorijan, Rudi...
Možda šjor Anđelo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # NizSior Angelo 2013-01-26 00:03
Vidm da su Garijevi vojnici u gradskim slizbama mobilizirani, pa ne prestaju kakiti po kandidatima.
Grunf, ajde ti nastavi sljedeci niz:
Sanader, Torbar (Barisic), Polancec, Pavosevic ..... mozda Gari, Anto, pa drug bivsi poreznik
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
63 # nestanakelio 2013-01-26 08:34
Mala mjesta i mali otoci su pred četrdeset godina imali nekoliko tisuća stanovnika, sada je to samo par stotina. Mi u Nerezinama smo na putu sigurnog nestanka. Jedino Sveti Jakov raste u broju stanovnika zbog doseljenih bosanaca ( i Rikija). Sam grad je počeo padati, stanova nema, posla nema, poduzeća na otoku ne otvaraju nova radna mjesta, grad drži poslušnike i ne otvara pitanja razvoja, crkva drži ogromnu imovinu neiskorištenu koja nije u funkciji vjernika niti ikoga. Jal i zavist caruju na našem otoku, i mi nestajemo. Smanjivanjem broja stanovnika, smanjuje se i roj mogućih radnih mjesta, aktivnosti, promet. Samo se množi roj političara, nažalost. Zato nam treba Rudi za gradonačelnika, on nije političar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # broj stanovnikaTiki 2013-01-26 08:47
Citat elio:
Jedino Sveti Jakov raste u broju stanovnika zbog doseljenih bosanaca ( i Rikija)....Smanjivanjem broja stanovnika, smanjuje se i broj mogućih radnih mjesta, aktivnosti, promet.

Eto rješenja! Doseljavanje Bosanaca i povećanje Rikijevih aktivnosti pa neće biti smanjivanja broja stanovnika ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # biti će ih-tek je počeloniko 2013-01-26 08:43
Ljilja IQ, Rudolf Ivković, Dorijan Božičević, pa vjerojatno Kapeli, Nedić, ali najveće iznenađenje mogao bi biti dr. Branko Lakner, ali i dr.Šime Mužić. Uz njih ne treba zaboraviti niti razočaranog Fatutu, Lovru Heskya, Baričevića-Daki ća i naravno ispred HNS-s Marija Hofmana. Bit će to vrlo zanimljiva utrka. Nigdje Dubravka Kušete???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Rudi kao politički žigoloDr. Erich 2013-01-26 11:49
Dogodilo se ono što se moralo dogoditi. Rudolf Ivković objavio je svoju kandidaturu za gradonačelnika na stranica omiljenog mu Novog Lista. I u "predstavljanju " se mogla samo nastaviti dosljedna isprazna politika bez ikakvog sadržaja i smisla s ljudima koji garantiraju da se takva politika ne može upristojiti. Ni za Rudija ni za ovakav sastav HSLS-a nema nade.

Jake snage HSLS-a ,pet članova na čelu s svojim predsjednikom Rudolfom Ivkovićem na konferenciji za tisak su nam objavili da je Rudolf Ivković kandidat za gradonačelnika i da kreću u kampanju. Umjesto da u spomenutom obraćanju javnosti od HSLS-a dobijemo informacije dobili smo samo zbunjujuće poruke. HSLS na čelu s dugogodišnjim predsjednikom poslao je poruke:

-1) Da HSLS u Malom Lošinju nije svjestan svoga dugogodišnjeg postojanja jer se prvi put predstavljaju. To je pogotovo čudno s obzirom da isti članovi HSLS redovno pojavljuju na "presicama" i stalno se u istom sastavu "slikaju" za Novi List. Moguće da su zaboravni.


-2) Da HSLS ima progam ali da u njega ne vjeruju pa pozivaju građane da ima ga napišu jer poručuju: "Predstavit će predizborni program a pozivaju građane da daju prijedloge i budu njegovi sukreatori. Populizam nije svojstven liberalima ali ako koristi...

-3) Da HSLS nama dogovorenu koaliciju ali da će ići u koaliciju samo s onom strankom koja prihvaća njihov program a koji će imati nakon što im građani kažu što žele (vjerojatno nakon tribine 30.siječnja).

Nakon zbunjujućeg javnog nasupa HSLS može se ipak naslutiti osnovni motiv političkog djelovanja lošinjskih liberala a to je politička renta njihovog vođe. HSLS nudi građanima da požele što hoće, mi ćemo vam upravo to ponuditi samo da izaberete našeg Rudija za gradonačelnika. HSLS nudi u rentu-najam svog predsjednika Rudolfa Ivkovića.

Predstavila nam se Ljiljana Rukonić, osim sebe nije nam ponudila ništa. Predstavio nam se Rudolf Ivković, osim sebe nije nam ponudio ništa. Kad će se pojaviti kandidat koji će reći što nam nudi i za što će se boriti. Kandidati ponudite programe a ne sebe. Pozicija gradonačelnika nije sinekura i mjesto koji nosi društveni status ili rješavanje vlastitih poslovnih problema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # minusfrnjoka 2013-02-01 23:45
A što bi to recimo ti ponudio kad si tako pametan ako i ptice na granama znaju da je grad u minusu dva proračuna. Možda prodaju svega ako je išta i ostalo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # idemo...tim 2013-01-26 13:46
Nitko ne kaže da je Ivković najbolji kandidat,ali jedini ide otvoreno dok svi gor navedeni nemaju m... niti za to.Svakom stanovniku Malog Lošinja jasno je što se trenutno događa u gradu,kao što je Hrvatskom trebalo vladati 200-tinjak obitelji,tako bi izgleda Lošinjem trebale 2-3 obitelji,koje danas rade što hoće pod zaštiom aktualne vlasti. "Vojska" bespotrebno zaposlenih, večinom na gradskom proračunu,uz tih nekoliko obitelji, tu se pojavio i ABH,svi u službi svoga "vođe" koji im je obečao ako ostane i dalje "kruha bez motike".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # Ne idemoGrunf 2013-01-26 14:24
E moj time i ti si pod hipnozom. Demagogija, demagogija i demagogija. Da smo u Sjevernoj Koreji moguće da bi Rudi bio dobar kandidat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # a HNS i PGS?lokas 2013-01-26 15:01
Razgalamila se Ljilja, razgalamio se i Rudi, galame hadezeovci, a gdje su ostali? Ili ne postoje ili nemaju što reći? Bit će da postoje pa nemaju što reći, ili nepostoje pa ne mogu ništa reći? Obe su varijante otvorene? Zanima nas gdje su nade proteklih izbora? Kučić-Krstaš i Mlacović? Fatuta i Pejić? Jesu li to politički mrtvaci? A interesi Jadranke i Lošinjske? Nema ničega i nikoga? Zato je nažalost već sve izvjesno. Pobijediti će onaj koji postoji, a ne onaj koji to misli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # ..bob rock 2013-01-26 17:30
Ako se pod galamom misli na predizbornu utrku koja je započela to je ok. Rudi je možda u krivu kada kaže da želi saslušati ljude pa to na neki način uvrstiti u program a možda i ne ako uzmemo u obzir da su zadnjih 8 godina možda i slušali ali ne i čuli. Ja osobno mislim da je to ok. I doći ću na tribinu jer znam da sam dobrodošao kao i svi građani dobre volje. Dragi Rudi želim ti puno uspjeha u radui nadam se da ćeš i nakon izbora ostati i biti čovjek kakvog te cijeli grad pozna, pristupačan i dobar sugovornik..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # Pljesak na putu za propastMitar Tarabić 2013-01-26 17:37
Rudi je jadan čovjek. Njega u stvari treba žaliti. Ima zdravstvenih problema, sve mu je propalo, ima dugove koje ne može platiti za milijun godina, nema nikakvu imovinu (sve je morao prebaciti na ženu i djecu da bi je sakrio od vjerovnika), ima puno kaznenih parnica. U problemima je i zbog postupaka koji se spremaju a odnose se na period dok je bio dogradonačelnik i uzimao pare za sređivanje poslova s gradom a za što postoje pismeni dokazi i svjedoci. Takvu osobu koja je u fazi duševnog rastrojstva koristi kao pijuna ili još bolje kamikazu kandidatkinje SDP-a, za koju obavlja prljavi posao. Ona nikoga ne napada. To za nju radi Rudi koji javno optužuje za kriminal druge a tajno piše anonimne kaznene prijave na temelju instrukcija Rukonićke koja ga ohrabruje s svojim dobrim vezama u Vladi od premijera s kojim je svakodnevno na liniji do ministra policije (kako ga to ona uvjerava). Ovi kratki, neartikulrani borbeni povici podrške Rudijeve sljedbe kako na ovoj stranici tako i u gradu samo mu odmažu. Odnosno nedaju mu da skrene sa puta u propast. E moj Rudi...

Ona će loše proći na izborima ali neće ništa izgubiti, ostat će dokona domaćica a jadni Rudi će završiti u nekoj od ustanova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ...loto 2013-01-27 08:56
Sve,samo neka Gari ostane ,on je najbolji izbor 8) :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Rudolf Ivković kandidat HSLS-a za gradonačelnikaMr. X 2013-01-27 12:45
U jbt, pa nama uopće nisu potrebne tajne službe niti MUP. Pa mi imamo čitavu silu sveznadara o svemu i svakomu, za ne povjerovat'. M'rš u tri čkepi materine licemjerne, stoko jedna sitnozuba. Pometite pred svojim vratima, pa onda čistite pred tuđim, niškoristi ljudskog roda. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # DuševniBolesnik 2013-01-27 20:19
Ma Rudi dali si ti svjestan da češ ti sad biti gradonačelnik nemoj dozvoliti ovim fureštima da govore i rade protiv tebe ipak si ti pravi Lošinjan !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # ?????vipovka 2013-01-27 23:46
ja bih voljela samo da znam koju skolu ili fakultet su zavrsili nasi kandidati za izbore i oni koji su ih okruzili?mislim ipak da je skola nekakav pokazatelj inteligencije,s posobnosti..pa kad su vec se odvazili na to da se kandidiraju za takvu poziciju,stanu pred narod i ocekuju biti izabrani da vode citav otok i narod na njemu dali imaju kakvu skolu zavrsenu?kakav trag svoje sposobnosti?ili misle da imaju pravo kao veci majmuni od nas da nam kroje zivote.gosp.ivk ovic i gospodja spiranec su dragi ljudi,ova hodzic(?),pa iskreno uz njih,onu rukonicku...mal o se bojim kako dalje.ni ovi sadasnji nisu zlatni,ma naprotiv gledaju samo svoje hdz dupe i dupe ostalih hdz-ovaca,ali i ovo sve me plasi kad vidim.ne vidim sposobnost u ikome od njih
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # Rudolf Ivković kandidat HSLS-a za gradonačelnikaMr. X 2013-01-28 11:18
Draga VIP osobo,zašto onda Vi, ne pokušate kad ste tako oštroumni i smatrate da komad papira za sobom automatski povlači i stupanj inteligencije te sposobnosti. Ma dajte molim vas,izvucite glave iz vlastitih i tuđih šupaka, i učinite nešto vlastitom inicijativom i zalaganjem za naše Malo mjesto pod suncem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Čekajući GodoaTele 2 2013-01-28 13:35
Odgovor Mr.X-u koji brani samozvane političare, problem ovih likova koji se javnosti prezntiraju kao političari i koji su okupirali javni prostor budalaštinama i demagogijom, ne nudeći pritom ništa osim izmišljenih afera i proizvodnje kaznenih progona je frustrirajuća. Osim što ne znaju definirati nikakav problem, program ili ideju, nude nam samo sebe. A tko su oni? Mahom neuspješni, nedokazani, frustrirani a upitnih moralnih i intelektualnih vrijednosti. Očito shvaćaju politiku kao priliku da se izvuku iz svoje teške svakodnevnice a nekima je politika pokušaj popravljanja društvenog statusa a nekima opet zadovoljavanje egzibicionistič kih nagona.

Čekamo nekog normalnog kandidata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # Rudolf Ivković kandidat HSLS-a za gradonačelnikaMr. X 2013-01-28 18:03
Štovani Gsp. Tele 2. Nadam se da je je Vaš nick, samo plagijat jedne telekomunikacij ske tvrtke, a ne sinonoim stupnja veše inteligencije. Dapače, izgledate prilično inteligena osoba sa vlastitim karakterom i mišlju, samo na žalost, istom dugovječnom demagogijom od SFRJ do HR. Samo znate kritizirati, omalovažavati i na posljetku izabrati, jednu te istu garnituru suvremenih političara RH. A isti ti, koji se danas djele na ljeve i desne, su svojevremeno puhali u isti rog i prošli istu političku školu u Kumrovcu kao uzorni Omladinci. Stara, tvrdolinijaška garnitura SKH je oformila HDZ, a mlađa liberalnija, SDP. Dajte molim vas, Vi, kao očito inteligentna osoba, lišena svih političkih sklonosti prema gore navedenim opcijama, učinite nešto za svoj grad. Samo nemojte srat' i pišat' uz vjetar, jer sve vam se vrati u facu. Ovi koji jesu, tu su zbog nas i na žalost, postavljeni od strane istih nas. U budućem političkom angažmanu, učinite sve da budete pošteniji od onih koje prezirete, a ne samo drugačiji, u prodavanju muda pod bubrege.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # "Tele 2 2013-01-28 20:13
Poštovani Mr.X možete biti mirni. Moja inteligencija je vjerojatno negdje između inteligencije teleta i prilično inteligentne osobe. Na moju žalost to je daleko ispod inteligencije jedne lokalne političarke a koja je kandidatkinja za gradonačelnicu. Možda je to i moj podsvjesni razlog frustracije našim političarima.

Vama kao inteligentnoj osobi s puno znanja i iskustva želio bih postaviti pitanje zašto sam ako kritiziram besprizorne likove koji politiku vide kao priliku za osobno izbavljenje raznih vrsta demagog i kritizer. Po Vama ja to nemam pravo već bih se trebao baviti politikom odnosno sam bih nešto "učiniti za svoj grad".

Ne želim se baviti politikom. Imam pravo nadati se boljim kandidatima kao što mislim da imam pravo kritizirati sve koji se javno nude. Nikako mi nije padalo na pamet niti sam kritizirao ove ljude prije. Nakon što su se javno ponudili kao kandidati možemo o njima javno raspravljati. Hvaliti ili kritizirati. Ovisno kako ih doživljavamo.

Prema Vašoj logici MR.X ja nemam pravo javno iznositi svoju ocjenu-kritiku već se tada sam moram politički aktivirati. Tu logiku ne mogu shvatiti. Možda zato što sam Tele.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Rudolf Ivković kandidat HSLS-a za gradonačelnikaMr. X 2013-01-28 21:43
Dragi Gsp. Tele 2.,za početak vam se moram ispričati jer vidim da su vas neke moje riječi uvrijedile. Zaista mi nije bio cilj, samo sam iznio svoje poglede, onako kako ja volim komunicirati. Otvoreno, konkretno,pomal o uličarski i relativno pristojno. I ne, ja uopće nisam osoba sa puno znanja i iskustva, bar ne onog koje vas većina smatra jedinim pravim, a to je školstvo. Imam samo osnovnu školu, jedan kurs i 43 g. na leđima. I k tome još, najgora mora lokal-patriota, sam furešt. Naravno da imate pravo komentirati rad onih koji nažalost odlučuju o našim sudbinama, vi i svi ostali. Ali samo njihov rad, odnosno ne-rad, i to kazniti na izborima, redovitim ili izanrednim. Ako malo bolje pročitate, vidjet ćete da u komentarima ima jako puno osobnog, a ne konkretnog. Kao babe na pijaci, rekla - kazala, na Kročati prdn'o - a na trgu se već usr'o. Tako to ne ide, i ne smije ići. Moje poštovanje, i još jednom duboka isprika ako sam vas osobno uvrijedio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # timVrač 2013-01-28 22:32
Interesantno da su te 2-3 obitelji dobro radile i surađivale sa svim dosadašnjim vlastima pa se pitam što to govori.Postoji li itko tko može doći na vlast bez njih.
Ma dajte molim Vas otrijeznite se Vama su svi drugi krivi za sve i tko će Vam ikoda biti dobar ma ljudi nema te vlasti.
Znate tko je Ivković, Rukonjić-Dorija n i drugi i ne budite glupi zar oni mogu napraviti nešto sami ako mislite da da onda sam ili ja lud ili Vi.
Svaka budala misli da je obnašati vlast privilegija nije i zato poštujte što narod izabere pa makar i većinom.
Pustite gluposti i razmislite te odaberite između tih svih zla jer od neprijatelja se lako čuvati njega poznamo.
Pluvali ste po svim predhodnicima sada po Gariju onda ako dođe drugi pljuvat će te po sebi što ste išta mjenjali to je činjenica.
I ja bi volio da je Gari malo drukčiji ali svidjelo se to Vama ili ne ovi koji ga žele zamjeniti nisu mu niti sjena i to je sušta istina.
Svatko može biti kandidat ali da li je sposoban to je drugi par rukava.
Teško je biti objektivan ali zagazite u dubinu srca i duše pa će te vidjeti da sam u pravu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # konačnolikan 2013-01-28 23:22
Konačno normalan komentar na ovoj stranici. Istina je i ja bih voljela da uz Garija imamo puno, puno ozbiljnije kandidate. Nažalost zbogovakve političke slike na otoku apstinencija na izborima biti će ogromna. Ovi koji drže vlast teško će izgubiti uz ovakvo mrtvilo i nepostojanje više kvalitetnih kandidata. Na našem otoku nemamo niti nevladinu scenu osim Udruge Idem i ja, zato nema niti javnog pritiska na vlast, a novaca na otoku ima popriličan broj građana. Zato je i puno pitanja, zašto , za koga, u čiju korist i tko to može doista bolje? Odgovor je većini građana potpuno jasan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?!?gogo 2013-01-29 12:44
I tako jedan drugog pohvališe,možda je čak i IP isti 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gogoVrač 2013-01-29 13:01
Nije mi stalo da namećen nekome svoje mišljenje ili stav pa ni osobi kodnog naziva likan već mi je stalo da shvatite Vi tko će nas prestavljati na slijedećim izborima.
Za koga se većina odluče ja to poštujem a da li je to moj odabir iskreno nije, jer mislim da Lošinj ima bolji kandidata poštenijih ,obrazovanijih nego ovo što se nudi a nudi se ništa što još dolazi neznam ali znam da je sadašnja vlast kud i kamo prihvatljivija iako kažem ima i bolje ali ti se ne kandidiraju na žalost.
Ne hvlim sam sebe niti mjenjam svoj kod da bi nekome poentirao već kao što sam naveo molio na razum i argumente bez vrijeđanja,iako su nas mnogi samim tim što su istakli kandidaturu već uvrijedio.
Kao čovjek i otočanin (furešti)u svojih 30godina ovdje shvatio sam tko je tko i da nažalost uvjek biramo one koji rade samo za sebe i manji dio interesne skupine.Stoga noj gogo za razliku od mnogih znam gdje mi je mjesto i nemamo isti IP.
A Vama i svima želim da Vas vaša savjest vodi, a ne simpatija ili susjed,a ja bi osobno o nekim kandidatima imao puno toga reći jer su napravili mnogo lošega ovoj zajednici i ljudima koji su danas zahvaljujući njima bez posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # #Tele 2 2013-01-29 18:31
Gogo, tko koga hvali? Ili tko sam sebe hvali kako sugeriraš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..šišmiš 2013-02-01 18:31
Ja sam danas čuo da je na predstavljanju Rudijevih programa bio Morin pa se pitam znači li to političku suradnju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 20.09.2019 21:15
    Jeftina provokacija
    Ne bih se štel mešat, ali provokacija nije bila o temi pravopisne, nego gramatičke greške.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 20.09.2019 20:48
    Zar je ljubav spala na to?
    Čovjek te ignorira i ne javlja se više, pa ga pecaš i snubiš jeftinim provokacijama na temu ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 20.09.2019 20:38
    Evo njega opet...
    Zaboravio si još jednog "urednika" koji sa svojih, kako kažu, cca 80% komentara na portalu ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravopisac 20.09.2019 17:38
    SMETA MI KAD NEKOGA SMETA
    Za razliku od ovih glupavih nadimaka Anto Stipendija je valjda izraz vrhunaca inteligencije.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 20.09.2019 14:10
    Palci dolje
    Dva palca dolje: h.t. i Arso :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    FF 20.09.2019 13:09
    Urednici naših misli i stavova
    Mislim da je to bio sukob ambicija. Obojica su se pokušavali nametnuti kao arbitri u ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Klon 19.09.2019 19:19
    Suparništvo
    Možda je to zato što ste si slični. Obojica žudite da budete predmet rasprave pa te A.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Jole 19.09.2019 08:26
    94
    Mislim da bi pravnik to trebao znati bez da pita anonimce na stranici :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.09.2019 23:25
    Memorabilije
    Ajoj, nešto stvarno nije u redu na ovoj stranici kad je hranitelj tuljana postao glas razuma ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:47
    Danas ja sutra ti
    Isto tako držim krajnje neuvjerljivim da gospodin A nije i prije znao tko je Snob, Dandy, učo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:41
    Svi ko jedan na paloga
    Ne branivši gospodina A i ne ulazivši u njemu poznate motive pisanja bezbrojnih članaka ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.09.2019 17:25
    Dublje od dna
    Ako je junačina onaj tko sebe naziva Silvija, šta je onaj koji se naziva Anto stipendija? Ima ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    I.J. 18.09.2019 15:47
    Brifing
    njen duhovni vođa i serviser. ;-)
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Veteran 18.09.2019 14:15
    Tko prvi pljune ...
    Ni ja se ne razumijem u medicinu, ali kao veteran raspravljanja na internetu još iz davnih ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Potepuh 18.09.2019 09:45
    Politički masturbator
    Žalosno je i jadno kad lik koji javno napada nepravilnosti u gradu anonimno piše prljave ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Inokosni poslovodni organ 17.09.2019 10:54
    Brifing
    Pa pitaj to svog stručnog mentora i tutora kad se u radno vrijeme sastanete kod Dašmira da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravnik 16.09.2019 17:19
    Pojašnjenje
    Da li da ti to pojasnim na normalan ili na pravnički način?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    silvija94 16.09.2019 12:37
    Simfonija emocija skladana pogrešnim taktovima
    Da li mogu i drugi objavljivati na ovoj stranici primljene privatne mailove ili je to samo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    bo 16.09.2019 10:42
    Veliki korak
    Biće to mali korak za tebe, ali veliki korak za stranicu, Mujagiću :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 10:17
    By
    Čekaj, čekaj...Tomisla v Kikić je administarator stranice, Tomislav Kikić administrator ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tomislav Kikić 16.09.2019 09:20
    Dokoni penzioner dokonom investitoru
    Nisam se uplašio mogućeg pokretanja pravnog postupka ni kad je ovaj portal bio predmet ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 00:12
    A.M.
    Arsene nisam te baš razumio, jel može malo podrobnije
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Arsen Mujagić 15.09.2019 22:59
    Kraj moje rasprave o anonimnom hračkanju
    Anonimna osoba pod nadimkom gost napisao je komentar: „ A šta ti bildaš sastajanjem sa ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 22:12
    Imaš pravo
    Ne laje kuja radi sela nego radi sebe. U svakom slučaju jako žalosno,već mjesecima se ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr. Masturb 15.09.2019 21:52
    ...
    Prije se radi o nejebici koja izaziva izgleda i oštećenja mozga.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 21:20
    Farma
    Vidim gužva u našem zdravstvu pa su se psihički problemi i frustracije počele lječiti na ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Ervin 15.09.2019 20:45
    #transparentno
    Na web info se moglo vidjeti da je službeno vlasnik stranice jedan gospodin, međutim ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    M.U. 15.09.2019 18:41
    BMW
    gospođa puni a ljubavnica se vozi. :lol: :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 18:35
    DM
    upravo sam se vratio iz DM-a, ostavio sam gospođi manču da skupi prije za puni rezervar.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 13:38
    Birački promašaji
    Žali se biračima. Izabrali su i onu cirkusanticu Kolindu za predsjednicu države. Da ne ...