Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Interesna politika

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

hsls-mo-nerezinePolitička prevara, korupcija, kuhinja, diktat, pojmovi su kojima su HSLS-ovci na presici nazvali izbor Sonje Gulam za predsjednicu Mjesnog odbora Nerezine. Istaknuto je da nije poštivana volja birača, budući je nositeljica liste HSLS-a Leda Bolić dobila najviše glasova, ali je na prijedlog i uz uz potporu HDZ-a za predsjednicu izabrana Gulam, koja je imala najmanju podršku birača, izvještava Novi list.

Predsjednik HSLS-a Rudolf Ivković obrušio se na predsjednika HDZ-a Antu Nedića i gradonačelnika Garija Cappellija koje smatra najodgovornijim za ovakav ishod. Pritom navodi da se Cappelli kukavički ponio i nije prisustvovao konstituirajućoj sjednici nego je za to ovlastio Nedića, a samo sat ranije bio je na konstituiranju MO Ilovik.

Ivković tvrdi da mu je u telefonskom razgovoru nakon izbora za MO Nerezine, kada je lista HSLS-a dobila najviše glasova, Cappelli rekao da osobno smatra da bi Leda Bolić trebala biti predsjednica te da je tada ružnim riječima govorio o HDZ-u. Ni HDZ-ovac Luigi Satalić nije bio za preglasavanje, ali je po nalogu stranke morao pristati, jer mu inače neće zaposliti kćer, kaže Ivković, dodajući da je izbor Gulam žestoka kuhinja s interesom.

Izbor Sonje Gulam posljedica je interesne politike, kaže Ivković i navodi da ona vodi slovensko naselje Bučanje u kojem je mnogo neriješenih imovinsko-pravnih odnosa i nelegalnih situacija, i da se govori kako joj je HDZ obećao legalizaciju bespravnih objekata u tom naselju.

– Iako je birači nisu htjeli, hoće je HDZ, kaže Ivković i zaključuje da izbori ni ne trebaju ako se sve rješava na ovakav način. Gari Cappelli u Saboru glasa za antikorupcijsku politiku, a političku korupciju radi u svojoj sredini, kaže Ivković.

– Žao mi je zbog birača koji su me podržali i koji su vjerovali da ću biti predsjednica. Razočarana i u afektu na konstituirajućoj sjednici najavila sam ostavku, ali o daljnjim koracima ćemo odlučiti u Predsjedništvu stranke, kaže Bolić. Raul Krstačić smatra da je vjerodostojnost Sonje Gulam upitna, osim različitih stavova koje je iznosila prije konstituiranja MO, jedva je prošla izborni prag, što govori o tome koju podršku ima u mjestu, pa ovakav ishod Krstačić smatra političkim silovanjem. (I. C. M.)

Komentari: 

0 0 # Političar 2011-02-18 21:38
[censored]e, kakva terminologija, Interesna politika Pa jeli postoji neka druga :-) :-) :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jadna bolićkariki 2011-02-21 14:30
Rudi je svašta gospoði Bolić obećao. I to financijski. Ali sada ništa od toga, žena pomalo kuži da od Tatjane i Rudija može imati samo svraba, a ništa od obećanja. Rudi je gospoðu uvjerio da je on budući gradonačelnik, a da će ona brinuti za Nerezine. Šefica ureda grada biti će Tatjana Dumenčić, ujedno šefica protokola i rudijeva glasnogovornica . Ljepote li. Svaki dan ću ić u gradsku upravu. Kod Tatjane, naravno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ambicija 2011-02-21 14:39
Rudi je totalno skrenuo od ambicije. Prvo je prijetio Gulamici, a onda je zvao njenog direktora da je otpusti jer da će inače imati problema kad on za dvije godine postane gradonačelnik
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Volja narodaRidimutak 2011-02-22 22:10
Volja naroda je bila da Gospoða Bolić bude predsjednica mjesnog odbora Nerezine što se nakon prebrojavanja glasova moglo i vidjeti. Netreba tu biti previše pametan. Igre i igrice vladajućeg HDZ-a ovaj put dostižu vrhunac. Da ispadnu pošteni ne guraju svog kandidata vać na prvu poziciju izglasavaju Gulamicu koja je jedva prešla izborni prag. Jeli to volja naroda?? Vidim nekima smeta Rudi ali u Nerezinama je izbore dobio Rudi i njegovi kandidati i to ne glasovima umrlih. Mislim da s ovim raspletom ni biračko tijelo HDZ-a u Nerezinama neće biti sretno. Riki i Ambicija pokušajte argumentirano sudjelovati a ne pljuvati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Politička nepismenostPolitičar 2011-02-22 23:26
Koaliranje je u politici je legitimno, to da li je ili nije moralno koga briga.
Ima pet članoca MO, tj, pet glasova i oni BIRAJU PREDSJEDNIKA.
To vam je procedura u DEMOKRACIJI.
Hdz i Gulam imaju zajedno više glasova od Bolić i točka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NepismeniSv.Jakov 2011-02-22 23:35
Ma Nerezinci su vam malo brižni,
slušaju poslušno svog šerifa,
nedjeljom na misu, navečer na šank.
Sad će biti sve dobro kad bude Veliki projekt realiziran.
Svi će se opismeniti, nova radna mjesta,
ma Eldorado.
Živio Šerif. Ma ajde popijmo još jednu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nepismeni i pijaniNerezinac 2011-02-22 23:40
Da, žena nam je predsjednica i još Slovenka.
Trebala nas je voditi Domuaća, žena šta takne
pretvara u zlato.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............Ridimutak 2011-02-23 01:29
Koaliranje je legitimno.... Istina ali u ovom slučau jadno i bijedno. Gulamica kao "NEOVISNA" kandidatkinja jedva glasova za izborni prag predsjeda MO Nerezine. Ma krasno. To bi trebalo i u Zagrebu napravit, pa neka Milorad Pupovac bude premijer. Bravoooooooo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...ispravak netočnog navoda 2011-02-23 02:11
U tekstu se navodi:''...a samo sat ranije bio je na konstituiranju MO Ilovik''. Netočno. Sjednicu s M.O. Ilovik vodila je Ružica Baumgarten ne gradonačelnik Capelli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # i legitimno i poštenoriki 2011-02-23 10:10
Graðani Nerezina nisu birali predsjednika MO, nego članove MO, njih 5, koji izmeðu sebe biraju predsjednika. Dakle netko je s nekim trebao koalirati. Gulamica nije htjela s Rudijem, a Hdz nemože, jer je ovaj izašao iz koalicije i izabrao svoj politički put. Iz kojeg razloga bi ga Hdz trebao podržavati? Pa to su gluposti. Zamislite da je Leda Bolić predsjednica MO Nerezine a nema većinu u MO. Kakve su to gluposti? 1997. godine na lokalnim izborima Hdz je dobio od Balije 300 glasova više, pa hdz-ovac nije postao gradonačelnik,n ego Balija. Vidi vraga kada ljevičari tumače demokraciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ljevičar?Mimijevac 2011-02-23 10:24
Ha ha ha, hoćeš reći da je Rudi ljevičar....... ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # XM 2011-02-23 10:32
Sad će i na ulazu u Nerezine staviti rampu kao na Bučanju ,pa će do pomorskog dobra i do mora moći doći samo Slovenci a domaći mogu samo gledati preko ograde.
Sada su otvorena vrata i da se legalizira bespravna gradnja u Bučanju , jer se tamo može napraviti što god se hoće a u Nerezinama ako postavite prozorčić na kuću ,odmah će vam stići graðevinska inspekcija i kazna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ......Xsenofobija 2011-02-23 10:46
XM = ksenofobija, mržnja prema strancima, primitivizam, zatucanost,vuko j...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bespravna gradnjaInspekcija 2011-02-23 10:54
Inspekcija će doći, svima i ne samo u Nerezinama.
Ako pošeljete pismenu prijavu, stižu.
Uostalom i Bučanje je platilo kazne.
Jedino neće doći u nerezinski škver,
Tamo se vrše graðevinski radovi, a zamislite nema nigdje table.(vidljivo istaknute)
Šta mislite ima li, kako ste ga prije nazvali Šerif, graðevinsku dozvolu.
Možda bi im trebalo poslati inspekciju.
Ko voli nek izvoli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tonkica Palonkica 2011-02-23 10:58
XM nije ksenofob, nego budala koja ne zna što su ovlaštenja Mjesnog odbora. Mjesni odbor ne može izmoliti ni milost da se jutarnja crkvena zvonjava pomakne u pristojno vrijeme, a kamo li da će legalizirati bespravnu gradnju :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jadni mi!!Ridimutak 2011-02-23 15:48
Ispravak Rikiju.Mještani Nerezina nisu birali članove MO nego su glasali za liste. Lista Gulamice kao "NEZAVISNE LISTE" dobila je (ponavljam) glasova jedva za preći izborni prag i mišljenja sam da je nezavisna lista trebala podržati volju naroda tj. listu sa većinom glasova. Ali kao i sve u ovoj državi tako su i nezavisne liste "NEZAVISNE" malo sutra a politikanstvo i sitne prevare birača u ovako malom mjestu govore što se dogaða u gradovima,općin ama,županijama pa i u vrhu države. Čemu uopće izbori??? Kao što je prije ustvrðeno, ovo je bio legitiman način da se doðe do predsjednika. Jadni svi mi u ovoj državi ako se to bude smatralo legitimno!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # veloselac 2011-02-23 15:57
Kad vidim šta se sve piše,kako se barata 'voljom naroda' u Nerezinama,prav o mi je čudo kako je sve glatko prošlo na Iloviku.Čuo sam da se tamo vlast promijenila nakon godina da su isti vladali al kolko vidim ni glasa o show-programima ala ovo šta Nerezinci trpe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # demokrat 2011-02-23 16:05
Ridimutak, nezavisna lista se zove tako jer je nezavisna i odgovarna je onima koji su glasovali za nju, a ne "volji naroda" koji je glasove dao nekoj drugoj listi. Ako nisi shvatio, da ponovim: nezavisna lista nema nikakve obveze prema listi koju je netko drugi birao. Da je bilo volje naroda, izabrao bi samo jednu listu i nikoga drugog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............... ...Ridimutak 2011-02-23 20:37
Ima nas tu više koji ne razumijemo. Mene smeta što je nakraju izabran predsjednik-ca iz nezavisne liste koja je dobila najmanju potporu birača, pa se iz toga dade zaključiti da nezavisna lista nije nije nezavisna nego samo slijepo crijevo HDZ-a. Možda griješim a možda sam naivan ali ovo mi previše smrdi, toliko da se kao birač osjećam blesavo i izmanipulirano. Hvala na razumijevanju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # čari politikeguc 2011-02-23 20:47
Ridimutak, pa lijepo je neto podsjetio da je Balija izabran za gradonačelnika iako je HDZ imao najveću potporu birača. Zašto bi to bilo u redu i demokratski, a ovo s Nerezinama loše i nedemokratski? Mjeri istim aršinom i jedno i drugo. Jer nema neke druge politike do interesne politike, ma koliko se Rudi pjenio. I ovo što on izvodi je interesna politika, a ne večer poezije. To su ti čari demokracije, moj brajko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gdje ja živimZmaj 2011-02-23 21:58
Probudio sam se i pomislio [censored]te gdje ja živim
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ksenofobija vs PonižavanjeXM 2011-02-23 21:58
Vidim da sam od nekih proglašen ksenofobom ,jer mi smeta da se jedna lijepa uvala tretira kao druga država ili Savudrijska vala.Slobodan pristup pomorskom dobru i poštivanje zakona treba postojati na svakom dijelu otoka pa tako i u Bučanju a ne kao u ovom slučaju da je to država u državi . Ali za neke je to izgleda neshvatljivo.Po kušajmo zamisliti situaciju kao što je u Bučanju u bilo kojoj drugoj zemlji Europske unije i kako bi bila riješena. Kako je Slovenija riješila štednju Hrvatskih graðana u Ljubljanskoj banci , kako je riješila problem nuklearke Krško. Neki me mogu smatrati ksenofobom ali i ja njih mogu smatrati iz interesa zlonamjernim ili kratkovidnim budalama.Kroz političko trgovanje trenutno neprihvatljivo stanje se pokušava učvrstiti umjesto riješiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2011-02-23 22:20
Nezavisna lista Skočibušić-Muži ć je postavila i u Lošinju Garija i HDZ na vlast a zauzvrat je jedan dobio dobru plaću i izmišljeno nepostojeće mjesto savjetnika u Vodovodu i Čistoći , a drugi je pokrao Lošinj -parking d.o.o. . Pa nije čudno da je sličan scenarij i u Nerezinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..ksenofil 2011-02-23 22:30
XM
ne smatram te ksenofobom, ali govoriš gluposti. U Bućanju nije zabranjen pristup pomorskom dobru, osim ako misliš da se voziš autom na plažu!Daj budi malo jasniji, kakvi problemi s nuklearkom Krško i kakva štednja hrvatskih graðana?
Navodiš neke probleme o kojima nitko nema pojma pa ni ti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # WTF HSLS ???Nisam odavde 2011-02-24 11:35
Nešto nevezano za Nerezine. Ma što je to uopće HSLS? Je li to uopće postoji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..hsls 2011-02-24 11:46
Link Text (www.hsls.hr/)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Obrt za uhljebljenjeLiberal 2011-02-24 11:52
Ma to ti je stranka koja uvijek ide u koaliciju s pobjednikom na izborima, njeni se članovi dobro okoriste, a kad Vladi krene loše, oni se popišmane, iziðu iz Vlade i postanu glasna oporba. I čekaju da vide tko će pobijediti, pa mu se pridruže. A onda sve Jovo nanovo.

Zbog šogora Ðurðe Adlešić Zagrebački velesajam odrekao se 400.000 kuna (novilist.hr/.../...)

HSLS ti je nešto kao obrtnička zadruga za uhljebljenje svojih članova i rodbine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rudimutkuriki 2011-02-24 15:58
Naivan si Rudimutak. Rudi je gospoðu Ledi Bolić obećao brda i doline, i njenoj kćeri. I to popriličan iznos. Kada je gospoða shvatila da je izvozana, sama je zamolila Satalića i Gulamicu da izmeðu sebe to riješe, kako bi se ona od svega maknula. To ti je Rudijeva igra. Obećava, pa onda neka se snalaze, jer od toga nema ništa. Kao niti dužnicima koji su mu izvodili radove na objektima. I zašto su uopće važne Nerezine? Hdz tamo nikada nije niti pobjeðivao, baš se previše i ne trudi,ali Rudi je pred bankrotom, čak ni Kresencija to više ne zanima. A ti pričaš o demokraciji. Demokratski su izabrani vijećnici, a dalje je stvar matematike. Kao npr. koalicija Račan-Budiša, Budiša izašao, Račan je zadržao vlast. E to je legalno, ali nelegitimno, kao i Kosorica sada. A u Nerezinama je to potpuno legalno i legitimno, čak i pragmatično, Hdz je baš upravo vlast prepustio nestranačkoj osobi jer je graðanima stranaka i strančarenja preko glave.
A da je u Nerezinama bilo tajno glasanje s istim rezultatom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............... .............Ridimutak 2011-02-24 22:35
Teško je iznijeti bilo kakvo osobno mišljenje jer je pljuvanje jedini argument. Osobno nisam blizak nijednoj stranci ali HDZ-a mi je stvarno dosta. Politički opterećeni ljudi su skloni neargumentirano m pljuvanju tipo: Rudi je obećao brda i doline..... Ma šta je Rudi mogao obećati?? Tu na otoku samo jedna stranka daje silna obećanja pa ih poslije zaboravi, pa onda nakon dvije godine doðe i obećaje isto kao i prošli put. Valjda misle da su ljudi ovce pa ne pamte. Tome sam svjedočio i to pouzdano znam. U stanju su obećati istu stvar po nekoliko puta u razmaku od dvije godine. Zanimljivo kako se pljuje po čovjeku bez nekog razloga a prešutno se gleda na sve rabote koje čini aktualna vlast. Jel itko primjetio da posao na otoku možeš dobiti samo ako si u HDZ-u. Jeli netko primjetio da će mu se posao i izmisliti ako treba ali moraš biti u HDZ-u. Jeli netko primjetio da nemože dobiti posao ako nije u HDZ-u. Više se neću nadmetati jer mi nije više do ove teme. Pomalo mi je zlo od mjesta u kojem sam roðen i u kojem sam odrastao. Ovo stvarno više nije mjesto u kojem želim da moja djeca žive.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # obećanjaGuest 2011-02-24 22:39
Ridimutak, a zašto misliš da Rudi nije mogao ništa obećati. Pa to je bar lako i može svako, jer obećanja te ništa ne koštaju :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # baš pljuvanjeriki 2011-02-25 10:21
Rudimutak pljuje bez argumenata, u kompleksu Bočac se zaposlilo 2o-tak ljudi, tko je od njih u HDZ-u? Šepuka nema ništa s HDZ-om, niti je Damir Magazin kojega mnogi komentatori lijepe na hdz u toj stranci, niti je dobio iti jedan posao od grada, niti Miki Kačinari koji je blizak Cappelliju nije dobio posao od grada. Pa tko to dobiva poslove. Neka tvrtka iz Meðumurja je dobila radove na dječijem vrtiću, GP Krk kanalizaciju Velopin i Priko, Elektrovoda kanalizaciju Nerezine i Sv. Martin i vodovod za Ilovik, Radnik poslove u Jadranci, Tercizio poslove za škver, pa gdje je tu HDZ?. Ako Rudimutak misli na radna mjesta pročelnika, onda je jasno da je samo jedna pročelnica od 3 u hdz-u, niti direktorica turističke zajednice i zamjenica gradonačelnika nije u hdz-u, pa primjen je u grad na posao dipl. ing. Basta, gospodim Mustač, dipl. iur. Čović i nitko od njih nije u hdz-u. Pa gdje su ti silni hdz-eovci? Rudimutak pljuje i lupeta bez veze i ikakvih argumenata. Je li ravnateljica OŠ u hdz-u-nije, kao niti ravnatelj srednje škole, Centra za socijalnu skrb, Lučke kapetanije, Odgojnog doma, Muzeja Lošinj, Doma za starije i nemoćne osobe Veli Lošinj, Doma zdravlja, Hepa, Pošte, Vodovoda, Elektrovode, lječilišta Veli Lošinj, Pučkog učilišta i sl. U nijednoj navedenoj instituciji na funkciji nisu kadrovi iz hdz-a. Zato Rudimutak lupeta, izmišlja i zlonamjerno podmeće neistine. Hdz ima vrlo malo i sasvim nedovoljno svojih ljudi na vodećim mjestima. Toliko, informiranosti radi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PolitikaAdolf 2011-02-25 10:44
Riki, nisi u pravu. Ridimutak ne pljuje, nego se bavi politikom prema načelima Adolfa Hitlera koji je rekao "Kad lažeš, neka laž bude velika, jednostavna i često je ponavljaj. Na kraju će ljudi povjerovati u nju".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?pionirka 2011-02-25 11:42
pa za vuc kasete u lidlu vjerovatno se nije niko pomamio,a ni lidl ne bi dopustio da mu oni veliki radnici sa rampi losinj parkinga cuce,ali vec za rad u turistickoj zajednici ipak ti treba neka iskaznica,da li personalna ili stranacka ,egal.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-02-25 12:00
Pa daj pionirka reci ko u turistickoj zajednici je HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # koaliranjeja 2011-02-25 13:44
Ljudi moji, stvarno ste titovi pioniri, ovo se u demokraciji zove koaliranje...pa to je čak jasno bilo i SDP, HNS, HSS, HSLS, IDS i LS-u jasno kad je HDZ dobio 30.46%, a SDP 28.48% ali nije poštivana "volja naroda". Na tim izborima su HNS i LS dobili po 1,32% a sudjelovali u vlasti. O čemu onda pričate?
Naučite se osnovama demkracije...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...FakeEye 2011-02-25 15:42
neki gore nabrojani nisu članovi stranke, nego njeni simpatizeri, kod čega je interes obostran
neki drugi gore nabrojani se jednostavno ne žele izjasniti, nego se okreću kako vjetar puše
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .........Ridimutak 2011-02-26 17:20
Dobro nabrojano loše svrstano!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IntersiBill 2011-02-27 15:39
Svi ovi gore nabrojani nisu možda u HDZ ali su vezani sa HDZ i gradonačelnikom Cappelijem počevši od Šepuke pa nadalje da n nabrajam jer svima njima treba naći neku poziciju i uhlijebiti ih na nekakvu lovicu. Što se tiče Kamalićeve grupacije pa i HSS je dobio pozcije da se puno ne petlja što HDZ radi. Je li vidite vi Kamalića da on nešto piše protiv vlasti kao prije za vrijeme mandata Balije. Ja baš ne. Kafana i drugo je u prvom planu tako da šutnja je zakon ruka ruku mije i svi sretni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prdac 2011-02-27 16:37
Zanimljivo je kako se priča o tome da su na svim položajima sve sami HDZovci i kako samo oni dobivaju poslove i zaposlenja otrcala do toga da su samo simpatizeri, pa onda da nisu ni simpatizeri nego da su samo vezani s Cappelijem. To je isto kao kad netko prdne, pa se otvore vrata da se smrad izvjetri. Tako je i s raspravom o tome na ovoj stranici. Netko prdne, ali kad otvoriš vrata diskusiji smrad nestane :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Interesna PolitikaLino 2011-02-28 18:37
E moj Prdac, ima u ovom našem Lošinju toliko smrada da otvoriš neznam kakva vrata nebi bilo dosta. :zzz :zzz :zzz :zzz A što se tiče veza i namještanja poslova pa mislim da ti nije potrebo nabrajati sada ovdije od Balijine vladavine pa sada sa Cappelijem na čelu grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Svaštara br. 3

    Vjerodostojno 21.09.2019 13:36
    Oni imaju Hrvatsku!
    ZA NE POVJEROVATI! Kuščevića pod istragom za kriminal HDZ smjestio u Saborski odbor za ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    FF 21.09.2019 10:04
    Protagonisti i epizodisti
    Nikoga nisam zaboravio. Naveo sam protagoniste, zanemario epizodiste u pokušajima uredovanja ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 21.09.2019 09:51
    Lijepa naša korumpirana
    Neki su se već izvukli, a neki će se izvući unatoč medijskoj hajci, USKOK-u, pravosuđu i ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravopisac 21.09.2019 09:11
    Anto zloba
    Skidam ti kapu za umijeće skretanja pozornosti sa suštine komentara na sporedno. Poanta mog ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 20.09.2019 21:15
    Jeftina provokacija
    Ne bih se štel mešat, ali provokacija nije bila o temi pravopisne, nego gramatičke greške.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 20.09.2019 20:48
    Zar je ljubav spala na to?
    Čovjek te ignorira i ne javlja se više, pa ga pecaš i snubiš jeftinim provokacijama na temu ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 20.09.2019 20:38
    Evo njega opet...
    Zaboravio si još jednog "urednika" koji sa svojih, kako kažu, cca 80% komentara na portalu ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravopisac 20.09.2019 17:38
    SMETA MI KAD NEKOGA SMETA
    Za razliku od ovih glupavih nadimaka Anto Stipendija je valjda izraz vrhunaca inteligencije.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 20.09.2019 14:10
    Palci dolje
    Dva palca dolje: h.t. i Arso :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    FF 20.09.2019 13:09
    Urednici naših misli i stavova
    Mislim da je to bio sukob ambicija. Obojica su se pokušavali nametnuti kao arbitri u ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Klon 19.09.2019 19:19
    Suparništvo
    Možda je to zato što ste si slični. Obojica žudite da budete predmet rasprave pa te A.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Jole 19.09.2019 08:26
    94
    Mislim da bi pravnik to trebao znati bez da pita anonimce na stranici :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.09.2019 23:25
    Memorabilije
    Ajoj, nešto stvarno nije u redu na ovoj stranici kad je hranitelj tuljana postao glas razuma ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:47
    Danas ja sutra ti
    Isto tako držim krajnje neuvjerljivim da gospodin A nije i prije znao tko je Snob, Dandy, učo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:41
    Svi ko jedan na paloga
    Ne branivši gospodina A i ne ulazivši u njemu poznate motive pisanja bezbrojnih članaka ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.09.2019 17:25
    Dublje od dna
    Ako je junačina onaj tko sebe naziva Silvija, šta je onaj koji se naziva Anto stipendija? Ima ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    I.J. 18.09.2019 15:47
    Brifing
    njen duhovni vođa i serviser. ;-)
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Veteran 18.09.2019 14:15
    Tko prvi pljune ...
    Ni ja se ne razumijem u medicinu, ali kao veteran raspravljanja na internetu još iz davnih ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Potepuh 18.09.2019 09:45
    Politički masturbator
    Žalosno je i jadno kad lik koji javno napada nepravilnosti u gradu anonimno piše prljave ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Inokosni poslovodni organ 17.09.2019 10:54
    Brifing
    Pa pitaj to svog stručnog mentora i tutora kad se u radno vrijeme sastanete kod Dašmira da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravnik 16.09.2019 17:19
    Pojašnjenje
    Da li da ti to pojasnim na normalan ili na pravnički način?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    silvija94 16.09.2019 12:37
    Simfonija emocija skladana pogrešnim taktovima
    Da li mogu i drugi objavljivati na ovoj stranici primljene privatne mailove ili je to samo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    bo 16.09.2019 10:42
    Veliki korak
    Biće to mali korak za tebe, ali veliki korak za stranicu, Mujagiću :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 10:17
    By
    Čekaj, čekaj...Tomisla v Kikić je administarator stranice, Tomislav Kikić administrator ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tomislav Kikić 16.09.2019 09:20
    Dokoni penzioner dokonom investitoru
    Nisam se uplašio mogućeg pokretanja pravnog postupka ni kad je ovaj portal bio predmet ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 00:12
    A.M.
    Arsene nisam te baš razumio, jel može malo podrobnije
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Arsen Mujagić 15.09.2019 22:59
    Kraj moje rasprave o anonimnom hračkanju
    Anonimna osoba pod nadimkom gost napisao je komentar: „ A šta ti bildaš sastajanjem sa ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 22:12
    Imaš pravo
    Ne laje kuja radi sela nego radi sebe. U svakom slučaju jako žalosno,već mjesecima se ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr. Masturb 15.09.2019 21:52
    ...
    Prije se radi o nejebici koja izaziva izgleda i oštećenja mozga.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 21:20
    Farma
    Vidim gužva u našem zdravstvu pa su se psihički problemi i frustracije počele lječiti na ...