Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Parapsihologija kao politika

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

brzoifinoJednoglasnim prihvaćanjem prijedloga reorganizacije gradske uprave sastavljenog u tajnosti preko noći, a uz kolaboraciju gradonačelnice s tajnim, neimenovanim stručnjacima vijećnici su pokazali da je njihovim (ne)postupanjem Grad Mali Lošinj zapao u situaciju koju se može nazvati predpolitičkom. U ovom Gradu nema osnovnih političkih elemenata jer nema nikakvih javnih politika ni stranaka na vlasti ni opozicije, pa ni same gradonačelnice. U takvoj situaciji prostor ispunjavaju privatni interesi i privatne politike bez ikakve javne kontrole. 

Monolitno vijeće 

Kako je već uobičajeno i novi saziv Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja sa zadivljujućom lakoćom i munjevitom brzinom postizava konsenzuse, pa je tako i odluka o preustroju gradske uprave koju je predložila gradonačelnica prošla brzo i lako. Takvog se konsenzusa ne bi posramio ni partijski kongres Radničke partije Sjeverne Koreje. No ovaj saziv Gradskog vijeća zanimljiv je i zbog činjenice da su se oporbeni vijećnici pokazali revniji u povlađivanju gradonačelnici nego što su to vijećnici vladajućeg HDZ-a i njegove službene vladajuće koalicije. Tako je u raspravi o preustroju, koji je na Gradsko vijeće došao po hitnom postupku, oporbeni IDS-ov vijećnik Andrino Maglievaz prijedlog gradonačelnice ocijenio mudrim, dodajući da ga može dati samo odgovorna osoba koja je sigurna u sebe i koja je uvidjela da ju je postojeće ustrojstvo sputavalo u efikasnijem vođenju Grada. Dajući podršku prijedlogu preustroja vijećnik PGS-a, Branko Domac, također iz redova "ljute oporbe", dodvoravajući se tragično mazohistički, i slaveći moć gradonačelnice ističe potporu preko 50% birača koju je gradonačelnica dobila na izborima. Valjda mu je to dovoljan razlog da gradonačelnica može raditi što god hoće i kako god hoće bez ikavog ozbiljnijeg propitivanja sadržaja predložene odluke.

Objašnjenja koja to nisu
Sama gradonačelnica u izjavi za portal Otoci.net o temi preustroja gradske uprave je rekla:

"Ovo je bilo najavljeno u predizbornom programu, a potrebu za time osnažuje i to što su ostale stranke, koje su sudjelovale u lokalnim izborima, navele da žele unaprijediti učinkovitost javne uprave, možda u drugačijoj formulaciji. Po dobivanju izbora, angažirala sam stručnjake - pravnike i psihologe - te se pokazalo da postoje 'rupe' koje su rezultat dugogodišnjih odnosa, što se događa u svim sustavima koji broje više ljudi, odnosno da postoji potreba za drastičnijom reorganizacijom".

Provjera ove tvrdnje u predizbornom programu, tvrdnje koja je jedini argument za preustroj kakav je gradonačelnica predložila, pokazuje da ona nije istinita. Preustroj nije najavljen predizbornim programom, nije bio predizbirno obećanje, pa se može reći da se radi o podvali. U tiskanom predizbornom programu kandidatkinje za gradonačelnicu Ane Kučić pretenciozno nazvanom "Prvi od 1000" nigdje se ne govori o preustroju gradske uprave. U trećoj točki programa - Prvi na usluzi gospodarstvu i građanima - nalaze se tri rečenice koje se dotiču gradske uprave, citat:

"Grad Mali Lošinj uvest će sustav nagrađivanja gradskih službenika i njihovo ocjenjivanje od strane građana. Namjera nam je biti učinkovitiji servis svim građanima i poduzetnicima, te skratiti vrijeme dobivanja svih potrebnih suglasnosti i dozvola na najkraći mogući rok. Svim našim sugrađanima i poduzetnicima status rješavanja njihovih zahtjeva i rok u kojem se očekuje njihovo izdavanje bit će vidljiv na internetskim stranicama Grada Malog Lošinja."

Dakle, preustroj gradske uprave nije najavljen predizbornim programom nego je predizbornim programom najavljeno uvođenje sustava ocjenjivanja gradskih službenika te obećana veća transparentnost mogućnošću praćenja stanja spisa na internet uz brže izdavanje "suglasnosti i dozvola". To je najavljeno u predizbonom programu, a ne preustroj gradske uprave. U skromnim i neozbiljnim materijalima prezentiranim Gradskom vijeću, u obrazloženju prijedloga gradonačelnice nalazi se samo jedna rečenica koja bi mogla imati veze s obrazloženjem, ali svakako nije pravo obrazloženje. U toj rečenici gradonačelnica vijećnicima kaže da prijedlog odluke (o ustrojstvu jedinstvenog upravnog odjela) "polazi od potrebe za reorganizacijom sadašnjeg ustrojstva gradske uprave, a u cilju poboljšanja efikasnosti rada i veće učinkovitosti gradske uprave". Uz spomenuti prijedlog gradonačelnice u materijalima se nalazi samo još prijedlog Odluke o ustrojstvu i djelokrugu Jedinstvenog upravnog odjela Grada Malog Lošinja. Iz ovoga se može zaključiti da se u reorganizaciju gradske uprave ide iz potrebe za reorganizacijom najavljene u predizbornoj kampanji u kojoj je najavljeno nešto sasvim drugo - ocjenjivanje službenika od strane građana. Ide se u reorganizaciju gradske uprave zbog potrebe reorganizacije, a sama potreba nije ničim obrazložena niti precizno utvrđena. Nije izrađena (ili nije prezentirana) temeljita stručna analiza stvarnog stanja i problema i razloga nefunkcionalnosti gradske uprave. No da bi Gradsko vijeće aklamacijom prihvatilo prijedlog o preustroju gradske uprave vijećnicima je bila dovoljna jedna izmišljena tvrdnja o predizbrnom obećanju i jedna nesuvisla rečenica obrazloženja o tome da potreba za reorganizacijom polazi od potrebe za reorganizacijom.

"Rupa" u službenicima ili u ustroju?
Iako je gradonačelnica angažirala stručnjake, pravnike i psihologe, nitko osim nje nije vidio rezultate, ocjene i preporuke angažiranih stručnjaka. Je li svrha anagažiranja stručnjaka (pravnika i psihologa) bila ocjena funkcionalnosti postojećeg sustava/ustrojstva gradske prave ili je predmet njihova rada bila ocjena sposobnosti službenika, nikome nije jasno. A očito je da nikoga niti ne zanima, a ponajmanje zanima one koje bi to trebalo najviše zanimati - gradske vijećnike. Iako se dakle ne zna što su stručnjaci utvrdili u "snimci stanja", iako se na zna što je razlog neučinkovitosti gradske uprave i kako se ona manifestira, iako se ne znaju ni rezultati ni metodologija testiranja - ukidaju se upravni odjeli, a zajedno s njima i tri pročelnička radna mjesta. Ispada da su psiholozi utvrdili kako je problem samo u pročelnicama, te da će njihovim uklanjanjem biti uklonjeni i svi problemi rada gradske uprave... Pa ako je tome tako zašto se gradonačelnica nije samo zahvalila pročelnicama i sukladno svojim statutarnim ovlastima ih razriješila te imenovala nove osobe po svom izboru? Na tome joj nitko ne bi mogao prigovoriti. Istina je i to da su i same pročelnice mogle pokazati političku i ljudsku korektnost nakon prošlih izbora te su mogle ponuditi novoj gradonačelnici mandate na raspolaganje.

Obrazloženjem gradonačelnice kako "se pokazalo da postoje 'rupe' koje su rezultat dugogodišnjih odnosa, što se događa u svim sustavima koji broje više ljudi, odnosno da postoji potreba za drastičnijom reorganizacijom" nastavlja se niz nelogičnosti i neracionalnosti, ako ne u postupanju onda u javnom obrazlaganju razloga zbog kojeg se ide u "drastičnu reorganizaciju" gradske uprave. Zbog dugogodišnjih odnosa pokazalo se da postoje "rupe" ... Iz ove teško razumljive, kriptične tvrdnje nije lako razumjeti što se želi reći, a što sakriti, no zazivanje pomoći psihologa sugerira postojanje problema (rupa) u međuljudskim odnosima zbog predugog trajanja tih odnosa. Pa ako se uvijenim obrazloženjem o rupama zbog dugogodišnjih odnosa skrivaju neki narušeni međuljudski odnosti logičan je zaključak da problem nije u ustroju nego u međuljudskim odnosima. A međuljudski odnosi se ne rješavaju preustrojem. Jer ako su problem međuljudski odnosi i ako se taj problem rješava reorganizacijom kojom se razvlašćuju pročelnice može se zaključiti da se problem rješava na krivi način. Umjesto smjene pročelnica, ukidaju se pročelnička mjesta. Umjesto da smijeni pročelnice i imenuje nove osobe na njihova mjesta gradonačelnica ide u možda nepotrebnu i lošiju reorganizaciju gradske uprave.

Odgovorne "rupe" a plaća ustroj
Gradonačelnica je pred vijećnicima izjavila da "Ovo nije promjena iz razloga što pročelnice nisu u svom radu bile odgovorne. Dugi niz godina pročelnice su radile odgovorno. No, složit ćemo se da neke stvari nisu funkcionirale kako treba, a gradonačelnik je uvijek odgovoran i zato su nam trebale drastične promjene". Dakle, pročelnice su radile odgovorno, i to dugi niz godina, no stvari nisu funkcionirale kako treba. Međutim, preustrojem pozicije gube samo pročelnice. Iako su radile odgovorno. Iako su radile odgovorno bilo je problema pa zato mičemo pročelnice. Premda je gradonačelnica upotrijebila retoričku figuru "složit ćemo se" iz arsenala logičkih smicalica da sugerira kako je opće poznata činjenica da "neke stvari nisu funkcionirale kako treba" vijećnicima je to prihvatili kao dovoljan razlog da glasuju za preustroj gradske uprave ne pitajući koje to stvari nisu funkcionirale kako treba, kad su pročelnice dugi niz godina radile odgovorno. Zašto javnost i vijećnici nisu upoznati sa rezultatima stručnih analiza, zašto je rješenje problema preustroj, zašto su samo pročelnice koje su odogovorno radile svoj posao krive za "rupe" ostat će poznato samo gradonačelnici.

Iako su obrazloženja o ukidanja tri upravna odjela nekakve "rupe" u međuljudiskim odnosima "radi kojih neke stvari nisu funkcionirale" nelogična i proturječna, a sam predloženi preustroj neobrazložen, vijećnici su ga odobrili. Nikoga od njih nisu zanimali stvarni razlozi preustroja niti ih zanima kako će preustroj popraviti efikasnost gradske uprave čije pročelnice su dugi niz godina, prema riječima gradonačelnice, radile odgovorno.

S obzirom da nema niti jednog stvarnog, mjerljivog podatka o radu gradske uprave, nema broja predmeta po odjelima i po službenicima, nema podataka o broju žalbi i o ishodima žalbi, gradonačelnici će biti vrlo lako dokazati bolju učinkovitost gradske urpave s novim preustrojem. Bit će dovljno da usplahirenim vijećnicima jednom kaže "složit ćemo se da je gradska uprava sada efikasnija". Ali I to će biti retorička figura, jer stvarno efikasnija neće biti. Ne samo da se neće poboljšati efikasnost nego će se ona zasigurno i smanjiti. Uvođenjem Jedinstvenog upravnog odjela organogram gradske uprave dobiva još jednu nadrazinu u strukturi. Pa će tako svaki predmet koji je do sada išao direktno u upravni odjel za npr. komunalni sustav sad ići u Jedinstveni upravni odjel koji će onda predmet dodjeliti službenicima u komunalnom sustavu na rješavanje. Nakon rješavanja istog predmeta od strane zaduženog službenika do otpreme predmeta stranci postojat će opet stepenica više. Dakle niti teoretski nova reogranizacija (praktično centralizacija) ne može biti efikasnija od dosadašnje. Uostalom, ni predlagateljica ove reorganizacije niti jednom riječi nije utvrdila da je razlog (općepoznate) neefikasnosti gradske uprave njeno loše i nefukcionalno ustrojstvo. Upravo obrnuto, u više navrata je indirektno rečeno da je problem u ljudima i "rupama" kakve se javljaju u sustavima gdje je više ljudi. A da bi stvar bila čudnija, isti ljudi kod kojih postoji "rupa", istih sposobnosti, na istim poslovima, uz jednu hijerarhijsku razinu više, reorganizacijom trebaju postati efikasniji. Unatoč svim tim protivrječnostima i nedorečenostima Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja donijelo je bez ikakvog propitivanja odluku o preustroju uz pravu bujicu lauda gradonačelnici.

Prihvaćanjem prijedloga reorganizacije gradske uprave sastavljenog u tajnosti preko noći, a uz kolaboraciju gradonačelnice s tajnim, neimenovanim stručnjacima vijećnici su pokazali da je njihovim (ne)postupanjem Grad Mali Lošinj zapao u situaciju koju se može nazvati predpolitičkom. U ovom Gradu ne egzistriraju osnovni politički elementi – ne postoje politike, a niti stranke. Budući da nema nikavih javnih politika niti stranaka, odnosno koalicije na vlasti niti javnih politika stranaka u opoziciji, pa ni same gradonačelnice, stranke postoje samo na papiru i aktiviraju se samo pred izbore, te stoga ne postoji politički prostor. U takvoj situaciji prostor ispunjavaju privatni interesi i privatne politike bez ikakve javne kontrole. U takvoj je situaciji moguće bez ikakvog promišljanja i propitivanja preko noći promijeniti gradski ustoroj bez ikakvog jasnog obrazloženja o razlozima i ciljevima, a svakako i bez straha od pogreške. U takvom političkom sustavu nema mogućnosti da gradonačelnica pogriješi. Jer ovom I ovakvom gradskom vijeću je dovoljno da gradonačelnica kaže "složit ćemo se, da je sad gradska uprava efikasnija", a građanima ostaje da utjehu traže u sloganu da je Lošinj ipak "prvi od 1000".

Komentari: 

128 # Festival cvjećaJapanac 2018-04-11 15:37
Grad i gradska vijećnica postali su modna pista i javna kuhinja s pet zvjezdica, na žalost manjka tu sposobnosti i želje za dostignuti Michelinovu zvjezdicu. Za stolom se rješavaju privatni interesi uz treptanje okica u bratstvu i jedinstvu. Politika više nije politika nego skup parade i kiča, naslikavanja i dijeljena cvijeća, trešanja i medalja. A dotad građani ispaštaju i obolijevaju jer se na njima liječe kompleksi malih veličina koji su dobili moć, postali bitni ušavši u gradsko vijeće. I danas je sve teže skrivati ispod tepiha prljavštinu i muljanja pa ćemo posaditi trešnje i skrivati se iza njih, ali ne zna gradonačelnica da trešnja ima tanko deblo. Niti ima hrabrosti suprostaviti se ikome.. Dragi građani na sljedećim izborima birajte nekoga s karakterom i mudima, jer još trava nije nikla di je stala Anina štikla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # PožarVatrogasac ili piroman 2018-04-11 16:59
Kad se više ne bude moglo skrivati prljavo posuđe i rublje doći će do kratkog spoja u instalacijama i eto požara. U pepeo će otići svi izvještaji, diplome vjećnica koje su nestale iz arhive, zataškani sukobi interesa, subvencije dodijeljene po babi i naravno nova izmišljena radna mjesta stručnjaka -pravnika i psihologa. Molim Vas provjerite instalacije i pušenje u i oko zgrade,a i osiguranje.

Građani Lošinja, ne voze se avionima ali zato se puši naveliko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # Vatru gasi brata spasiFiore 2018-04-13 19:24
Citat Vatrogasac ili piroman:
Kad se više ne bude moglo skrivati prljavo posuđe i rublje doći će do kratkog spoja u instalacijama i eto požara.
Požar je zbog prljavog veša već izbio u Belviu a kaće u žutoj kući neznamo. Ali hoće :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # ...Licemjer 2018-04-13 20:11
Šteta što nije izgorio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
032 # diktatura kapitalaaborigin 2018-04-11 17:18
Svako podcjenivanje naroda doći će kad tad na naplatu. Jadne su lošinjske stranke na čelu sa HDZ-om koji štite jedino interese krupnog kapitala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Eksperti iz GMLPicajzla 2018-04-12 17:07
O kvaliteti gradske uprave na čelu s gradonačelnicom najbolje govore Službene novine PGŽ br.8/2018. od 30.ožujka 2018. U tom broju Službenih novina objavljeno je 5 ispravaka odluka usvojenih na GV. Gradski vijećnici koji su se prihvatili te obveze bi također trebali poraditi na sebi i svom informiranju. Cure i dečki u GV bi trebali prestati pilatovski prati ruke od odgovornosti s lažnom tvrdnjom da su samo stručne službe odgovorne za nezakonite odluke....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # ne može to takogost 2018-04-12 19:23
Citat Picajzla:
O kvaliteti gradske uprave na čelu s gradonačelnicom najbolje govore Službene novine PGŽ br.8/2018. od 30.ožujka 2018. U tom broju Službenih novina objavljeno je 5 ispravaka odluka usvojenih na GV. Gradski vijećnici koji su se prihvatili te obveze bi također trebali poraditi na sebi i svom informiranju. Cure i dečki u GV bi trebali prestati pilatovski prati ruke od odgovornosti s lažnom tvrdnjom da su samo stručne službe odgovorne za nezakonite odluke....
jesu li gradski vijećnici upoznati sa tim i jesu li glasovanjem na GV prihvatili te izmjene?
članovi GV izglasaju da je nešto bijelo, a onda pročelnice svojom jednostranim odlukama objave izmjenu i napišu da je to crno.
samo onaj koji je donio odluku može je i mijenjati.
ovo je direktno kršenje zakona i demokratske procedure, ne može to tako.
mislim da je gradska uprava zrela za jedan upravni nadzor i stroge sankcije za sve odgovorne osobe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
291 # RealistBuha 2018-04-12 18:15
Zar za te propuste nije odgovorna pravna služba grada. Znamo koja je pročelnica vodi. Vjećnici su tu nedužni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
024 # vjećnici nisu neduznigost 2018-04-12 18:31
Citat Buha:
Zar za te propuste nije odgovorna pravna služba grada. Znamo koja je pročelnica vodi. Vjećnici su tu nedužni.
Nisu nedužni jer nisu ništa poduzeli protiv toga. A odgovorna nije nekakva pravna služba, nego pročelnica onog ureda uprave koji je proizveo neku odluku. A nije bez krivnje ni služba za unutarnju reviziju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # zbogom pametikerubin 2018-04-12 19:09
Citat Buha:
Zar za te propuste nije odgovorna pravna služba grada. Znamo koja je pročelnica vodi. Vjećnici su tu nedužni.
Vijećnici rade na daljinski, nitko od njih ne razumije problematiku o kojoj se raspravlja i ne čita materijale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # Realist od slona pravi buhuPicajzla 2018-04-12 18:50
To što Grad Mali Lošinj jedini u Hrvatskoj nije usvojio Proračun za 2018. već je usvojio Plan Proračuna Grada Malog Lošinja za 2018. godinu jest odgovornost pročelnice, gradončelnice i svih vijećnika. Svaljivati odgovornost samo na pročelnicu/e nije pošteno. Zašto gradonačelnica i gradski vijećnici ne čitaju i ne razmišljaju o materijalima koje usvajaju.
Šta jest onda odgovornost odnosno obveza gradskih vijećnika i gradonačelnice ako je za svaku nezakonitu odluku odgovorna kakva pročelnica. Šta jest onda obveza gradskih vijećnika- usvojiti svaku odluku koju predloži gradonačelnica jer eto osvojila je više od 50% glasova? A ako se pokaže da je kakva odluka nezakonita onda su krive pročelnice. Ako građani mogu vidjeti nezakonitosti, prije toga bi to morali vidjeti i vijećnici i gradonačelnica.

Ipak, na ovoj stranci i od nekih osoba osporavani predizborni slogan gradonačelnice "prvi od 1000" u ovom slučaju vrijedi. Lošinj jest "prvi od 1000" u ispravljanju usvojenih odluka, i "prvi od 1000" koji nije usvojio Proračun već je usvojio Plan proračuna za 2018. i "prvi je od 1000" koji je ispravio takvu grešku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Plan proračuna?gost 2018-04-14 10:26
Citat Picajzla:
To što Grad Mali Lošinj jedini u Hrvatskoj nije usvojio Proračun za 2018. već je usvojio Plan Proračuna Grada Malog Lošinja za 2018. godinu jest odgovornost pročelnice, gradončelnice i svih vijećnika.
A što je to Plan proračuna? Nisam stručan za te stvari pa sam pitao gugl, ali ni on ne zna :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PionirBuha 2018-04-12 19:15
Kiko odkad ti braniš Ružicu, ha,ha....?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # A i da je?Picajzla 2018-04-12 19:27
A nije Kiko :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
318 # Stidna dlakaStid 2018-04-12 19:52
Natječaj za novo radno mjesto u gradskoj upravi
- Pisač kratko kratkog sadržaja-
Potrebno je detaljno pročitati sve materijale koje vijećnice i ekipa moraju pročitati prije donošenje bilo kakvih odluka, ne stižu..
Nemojte se ljutiti,ali ti ljudi su isto samo smrtnici kao i mi,jednostavno ne stignu sve procitai i razmotriti,jer tko će onda obići sve restorane i odraditi degustacije, pobrati toliko bilja i zameljat toliku kozmetiku, sagraditi nezakonito kuću uz kuću i rentat apartmane..ima tog posla puno. Treba smisliti kako pomoć tim ljudima,a ne osuđivati ih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
242 # E moj narodeGost 2018-04-13 11:37
A tko je dozvolio gradnju onakve zgradurine na Rukaviću koja strši kao prst u oko i nagrđuje izgled grada, a trebala je biti "manja obiteljska kuća" kako je meni bilo rečeno kad sam ja htio kupiti parcelu. Kako je nekima dozvoljeno graditi na 100%-tnoj iskorištenosti parcele, a ostalim smrtnicima iskorištenost ne smije biti veća od 30%. Za kompleks zgrada na Rukaviću bunilo se godinama a za ovakvu kasarnu ni jedna pritužba. Očito je dobro plaćeno. Jel to Kačinari ima zaštitu gradonačelnice? ??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
034 # ImunitetLovor 2018-04-13 13:14
Citat Gost:
A tko je dozvolio gradnju onakve zgradurine na Rukaviću koja strši kao prst u oko i nagrđuje izgled grada, a trebala je biti "manja obiteljska kuća" kako je meni bilo rečeno kad sam ja htio kupiti parcelu. Kako je nekima dozvoljeno graditi na 100%-tnoj iskorištenosti parcele, a ostalim smrtnicima iskorištenost ne smije biti veća od 30%. Za kompleks zgrada na Rukaviću bunilo se godinama a za ovakvu kasarnu ni jedna pritužba. Očito je dobro plaćeno. Jel to Kačinari ima zaštitu gradonačelnice???
Pa šta ne znaš da su to stare obiteljske veze??? Magazin je tu stvorio imunitet, a pri tome radi kao zaštitnik i savjetodavac našoj gradonačelnici svojoj nesuđenoj Lošinjskoj Nevjesti. On gradi po uzoru prijetelja koji cuclaju na ruskom izvoru, copy paste sa španjolskih obala. Nije lako imat svoju ideju i kreativnost. A eto Rukavić ne valja,nije građen za našu djecu. A ova grdosija jest,a uz nju dobivaš gratis parcelu za peškirić prostrt na onim sarkofagovima što strše po Čikatu.

Ili je to cijena oporbe?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
148 # Briga za vizuruJuki 2018-04-14 10:41
Citat Lovor:
Citat Gost:
A tko je dozvolio gradnju onakve zgradurine na Rukaviću koja strši kao prst u oko i nagrđuje izgled grada, a trebala je biti "manja obiteljska kuća" kako je meni bilo rečeno kad sam ja htio kupiti parcelu. Kako je nekima dozvoljeno graditi na 100%-tnoj iskorištenosti parcele, a ostalim smrtnicima iskorištenost ne smije biti veća od 30%. Za kompleks zgrada na Rukaviću bunilo se godinama a za ovakvu kasarnu ni jedna pritužba. Očito je dobro plaćeno. Jel to Kačinari ima zaštitu gradonačelnice???
Pa šta ne znaš da su to stare obiteljske veze??? Magazin je tu stvorio imunitet, a pri tome radi kao zaštitnik i savjetodavac našoj gradonačelnici svojoj nesuđenoj Lošinjskoj Nevjesti. On gradi po uzoru prijetelja koji cuclaju na ruskom izvoru, copy paste sa španjolskih obala. Nije lako imat svoju ideju i kreativnost. A eto Rukavić ne valja,nije građen za našu djecu. A ova grdosija jest,a uz nju dobivaš gratis parcelu za peškirić prostrt na onim sarkofagovima što strše po Čikatu. Ili je to cijena oporbe?
I više nema brontulanja da će gradnja "nepovratno uništiti vizuru tog gradskog predjela" i mahanja peticijom protiv gradnje :lol:

volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
028 # Alo Miki...Miki 2018-04-13 14:52
Zato je bio Odboru za prostorno planiranje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # 2 pitanja za Gostatempus fugit 2018-04-13 20:06
Citat Gost:
A tko je dozvolio gradnju onakve zgradurine na Rukaviću koja strši kao prst u oko i nagrđuje izgled grada, a trebala je biti "manja obiteljska kuća" kako je meni bilo rečeno kad sam ja htio kupiti parcelu. Kako je nekima dozvoljeno graditi na 100%-tnoj iskorištenosti parcele, a ostalim smrtnicima iskorištenost ne smije biti veća od 30%. Za kompleks zgrada na Rukaviću bunilo se godinama a za ovakvu kasarnu ni jedna pritužba. Očito je dobro plaćeno. Jel to Kačinari ima zaštitu gradonačelnice???
Prvo pitanje, kada si to i od koga htio kupiti parcelu?
Drugo pitanje, jel ti znaš koliko je za vrijeme vladavine bivšeg gradonačelnika napravljeno izmjena urbanističkih planova?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ovo će loše završititeran 2018-04-13 15:05
Sa takvim savjetnicima Gradonačelnici nisu uopće potrebni neprijatelji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # NeprijateljGost 2018-04-14 14:28
Gradonačelnica je sebi največi neprijatelj!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 0 # Bzzz bzzzzPčelica Rudy 2018-04-13 15:28
Nema naša gradonačelnica puno neprijatelja, samo tri neprijateljice, dame u godinama prema kojima ima poštovanja radi finog odgoja pa se ne može politički suprostaviti jer nije imala otkoga žena naučiti što znači biti čvrsta ruka i političar čistog obraza,stoga ju nećemo kriviti. Pokušajmo ju primjerima naučiti.

Što se tiče pritužbi.. gospodin Ivković je otišao u mirovinu i pokušava mirno spavati pa više ne piše tužbe i pritužbe, ne zove USKOK,policiju, novinare,ne diže bune... A svi mi drugi se svrstavamo pod one koji gledaju u svoj tanjur, sredujem apartmane jer sezona ide ili jednostavno nemamo pojma o pojmu. Zujimo u svom ritmu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
67 # prodaja magleel ninjo 2018-04-14 07:18
Citat Pčelica Rudy:
Što se tiče pritužbi.. gospodin Ivković je otišao u mirovinu i pokušava mirno spavati pa više ne piše tužbe i pritužbe, ne zove USKOK,policiju,novinare,ne diže bune... A svi mi drugi se svrstavamo pod one koji gledaju u svoj tanjur, sredujem apartmane jer sezona ide ili jednostavno nemamo pojma o pojmu. Zujimo u svom ritmu..
Pčelica Rudi nema škole ni faksa ali je preveslao vlasnike Jadranke prodavši im bezvrijedne hale za velike novce, a sve pod geslom "ako ne kupi Jadranka prodati ću Plodinama". Dobar štos :roll: !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # pekarnica do pekarnice, dvije pekarnicemlinar, pekar, apotekar 2018-04-14 09:32
Citat el ninjo:
Citat Pčelica Rudy:
Što se tiče pritužbi.. gospodin Ivković je otišao u mirovinu i pokušava mirno spavati pa više ne piše tužbe i pritužbe, ne zove USKOK,policiju,novinare,ne diže bune... A svi mi drugi se svrstavamo pod one koji gledaju u svoj tanjur, sredujem apartmane jer sezona ide ili jednostavno nemamo pojma o pojmu. Zujimo u svom ritmu..
Pčelica Rudi nema škole ni faksa ali je preveslao vlasnike Jadranke prodavši im bezvrijedne hale za velike novce, a sve pod geslom "ako ne kupi Jadranka prodati ću Plodinama". Dobar štos :roll: !
a teško Milutina preveslati, taj je toliko ambiciozan da nema drugih ideja nego na svakoh 100 metara otvoriti pekarnicu koja će raditi samo u sezoni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # ...Licemjer 2018-04-14 10:36
Želi impresionirat Ruse, iako mu to ne ide.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # BzzzzzzzzzMuha 2018-04-14 14:25
Gradonačelnica je sama sebi največi neprijatelj. Netreba njoj niti jedan više!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # rupetinarukavić 2018-04-13 22:32
"Rupa" u službenicima ili u ustroju?
Najveća rupa je upravo gradonačelnica. Umišljena a nesposobna, i još prepisuje prethodna izvješća i izvješćuje o broju popijenih kava u gradskoj upravi i količine potrošenog toalet papira u toaletina gradske uprave. Ništa nemože bez Nedića, ništa nezna bez Martine Krajine i ništa nesmije bez Garija.
A vijećnici su hrpa niškoristi koji od materijala eventualno pročitaju dnevni red, i to ako... ; osim možda Kamalića koji će baciti oko na točku koja ga se osobno tiče. A opozicija? To je jad i bijeda,. Upravo zbog toga i jesmo politička zaostala zabit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
53 # RupicaRukavac 2018-04-13 22:45
Rukaviću,molim te da nas kao građane Lošinja izvještavaš o svim rupama u gradu. Izvjesti nas i o rupama pročelnica kad već sve znaš. Unaprjed hvala!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # RupeIstraživać 2018-04-14 15:12
Rupe pročelnica češ morati sam istražiti ako ti dozvole, ali bojim se da ni svoju nisi uspio istražiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
147 # dragom rukavcurukavić 2018-04-14 11:47
Eto dragi Rukavac se našao pogođen. Nije riječ o pročelnicima, manje više, ove ili one, možda ih je i trebalo posmjenjivati. Međutim to nemože najveća neradnica i neznalica zadnjih 9 godina na otoku. Sada kada se dohvatila fotelje ignorira sve što je napravio bivši gradonačelnik a sadašnji ministar. Ima kompleks od njega, željela bi barem malo postići od onoga što je on učinio u našem gradu, ali jednostavno joj nedostaje sposobnosti za to. Gradska uprava je neefikasna uvijek i samo zato jer su čelnici (gradonačelnica i zamjenik) neefikasni, što nije bio slučaj za vrijeme Garija. Uostalom malo smo mjesto pa se sve zna, sve skrivene male tajne. Eto Rukavac moj, gradonačelnica za lošinjski hdz kao istambulska konvencija za središnji hdz. U funkciji podjele i rasapa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Radi se, radi ...Gost 2018-04-15 17:47
Citat rukavić:
Gradska uprava je neefikasna uvijek i samo zato jer su čelnici (gradonačelnica i zamjenik) neefikasni, što nije bio slučaj za vrijeme Garija.
Ne znam baš ... Na Čikatu se buši, ruši i betonira kao da je Gari još tu. Čak i nedjeljom, na Dan Gospodnji :P


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # mašalarad, rad i samo rad 2018-04-15 18:14
Citat Gost:
Citat rukavić:
Gradska uprava je neefikasna uvijek i samo zato jer su čelnici (gradonačelnica i zamjenik) neefikasni, što nije bio slučaj za vrijeme Garija.
Ne znam baš ... Na Čikatu se buši, ruši i betonira kao da je Gari još tu. Čak i nedjeljom, na Dan Gospodnji :P

www.youtube.com/.../

Jel ono Miha telefonira pored bagera?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Haračenje ČikataDC 2018-04-16 09:51
A iz pozadine Haračić promatra ovo haračenje Čikata i rezignirano si misli 'dobro je da sam na vrijeme umro'.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # Podjela i rasap u funkciji ozdravljenjaJuki 2018-04-14 13:02
Citat rukavić:
Nije riječ o pročelnicima, manje više, ove ili one, možda ih je i trebalo posmjenjivati. Međutim to nemože najveća neradnica i neznalica zadnjih 9 godina na otoku. Sada kada se dohvatila fotelje ignorira sve što je napravio bivši gradonačelnik a sadašnji ministar.
Ako ostane dosljedna u ignoriranju svega što je napravio bivši gradonačelnik a sadašnji ministar i ne krene njegovim stopama, neka joj pomogne Svevišnji da je ne sruše, a ona će zaslužiti spomenik zahvalnosti što nije dopustila betonizaciju cijelog Lošinja.Citat:
Ima kompleks od njega, željela bi barem malo postići od onoga što je on učinio u našem gradu, ali jednostavno joj nedostaje sposobnosti za to.
Nisam psiholog da bih nekome dao dijagnozu da ima komplekse (ti valjda jesi, pa to radiš) ali ako joj nedostaje sposobnost da postigne ono što je Kapeli učinio u našem Gradu dobro smo izabrali. Njen položaj se neće moći oslikati u ovom stilu s njenim portretom umjesto Kapelievog :lol:


Citat:
gradonačelnica za lošinjski hdz kao istambulska konvencija za središnji hdz. U funkciji podjele i rasapa.
Kamo sreće kad bi bilo tako pa da se i lošinjski HDZ rješi uhljebničko koruptivne frakcije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # Juka - kukarukavić 2018-04-14 13:54
Samo u jednom si u pravu , portret s šefom Jadranke umjesto s Kapelijem s sadašnjom gradonačelnicom bio bi i izazovniji, uzbudljiviji i kako god to zvučalo prirodnija ( bez aluzija na IK)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Perverzija je perverzijaJuki 2018-04-14 17:20
Citat rukavić:
Samo u jednom si u pravu, portret s šefom Jadranke umjesto s Kapelijem s sadašnjom gradonačelnicom bio bi i izazovniji, uzbudljiviji i kako god to zvučalo prirodnija ( bez aluzija na IK)
Nema ničeg prirodnog u simbolici slike na kojoj manager ruske tvrtke pokroviteljski grli čelnika jednog Grada, pa makar on bio žena. To je veća perverzija od kozojebstva i pedofilije zajedno, bio taj gradski čelnik muškarac ili žene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
219 # Privatno prometaloMuha 2018-04-14 14:33
U našem Gradu nitko nema potrebu za službenim vozilom tj. nitko ne može do njega jer naša gradonačelnica si ga je prisvojila pa službeni auto koristi 24 sata dnevno i službeno i privatno.A mi budale to financiramo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Voditelj kafićaKantunac 2018-04-14 14:44
A naš zamjenik gradonačelnice lijepo čisti i iznajmljuje apartmane,radi osiguranje i "vodi" restoran Zakantuni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # tko umije njemu dvijesuper hik 2018-04-14 16:20
Citat Kantunac:
A naš zamjenik gradonačelnice lijepo čisti i iznajmljuje apartmane,radi osiguranje i "vodi" restoran Zakantuni
Očito je sposoban kad može raditi na četiri kanala i još voditi HDZ. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Ne stigne se od obvezagost 2018-04-14 17:58
Citat super hik:
Citat Kantunac:
A naš zamjenik gradonačelnice lijepo čisti i iznajmljuje apartmane,radi osiguranje i "vodi" restoran Zakantuni
Očito je sposoban kad može raditi na četiri kanala i još voditi HDZ. ;-)
Zato ne čudi što fejs HDZ Mali Lošinj nakon čestitke Uskrsa nema ni jedne objave. A prije 17.ožujka status "Danas je održan Gradski odbor u proširenom sastavu na kojem nam je naš ministar Gari Cappelli ukratko govorio o aktualnoj političkoj situaciji na razini države, kao i o mnogobrojnim projektima koje provodi Ministarstvo turizma. Isto tako, kratak osvrt na gradske projekte dala je gradonačelnica Ana Kučić. #hdzlosinj #prviod1000", a prije toga samo čestitka za Božić 25. prosinca 2017. A ne stigne ili ne zna složiti ni naslovnicu za fejs pa je samo kopirao s Aninog FB :oops:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # I gradonačelnica i svestrani zamjenikFejzbuk 2018-04-14 18:28
Njima politika počinje i završava na FB. To su fejzbuk političari koji nemaju sadržaja-oni samo mogu biti nazočni i ispunjavati svojim tjelima prostor i osmejhivati se....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Lošinjski HDZ bez H i DKič maher 2018-04-15 09:29
Citat gost:
Citat super hik:
Citat Kantunac:
A naš zamjenik gradonačelnice lijepo čisti i iznajmljuje apartmane,radi osiguranje i "vodi" restoran Zakantuni
Očito je sposoban kad može raditi na četiri kanala i još voditi HDZ. ;-)
Zato ne čudi što fejs HDZ Mali Lošinj nakon čestitke Uskrsa nema ni jedne objave..... A ne stigne ili ne zna složiti ni naslovnicu za fejs pa je samo kopirao s Aninog FB :oops:
Znajući da slika govori više od tisuću riječi posjetio sam FB stranicu lošinjskog HDZ-a da provjerim tvoj navod. Stranica je čisti kič bez ikakvog šireg političkog sadržaja vrijednog pozornosti. Svojom ispražnjenošću stranica odražava činjenicu da je lošinjski ogranak HDZ samo zajednica, i to zajednica skupine građana okupljenih oko jednostavne računice da im 30-35 % glasova na izborima može osigurati učešće u gradskoj vlasti. A nema boljeg i bržeg načina za namirenje privatnih interesa od suučesništva u vlasti.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ...hranitelj tuljana 2018-04-15 15:28
HDZ i jest ispražnjen svakog sadržaja i vrijednosti osim mentaliteta skakavaca tako da stranica realno odražava stvarnost. Ja bih jedino maknuo križ, sada kad se više ne moraju pretvarati da predstavljaju katolike... Međutim ne znam zašto prazna stranica vama smeta. Glasaći?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # sušilica za vešgost 2018-04-15 17:15
kakve to krpe vise na križu? suši se oprani prljavi veš HDZ-a?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Ima kome se HDZ sviđaRođo 2018-04-16 08:58
Nema veze što se tebi nesviđa kad se sviđa Karlu Magazinu i još 131 ljudi :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
212 # ništa, ništamrtvaška 2018-04-15 15:15
Eto, išao sam potražiti FB stranice lošinjanskog SDP-a, Hns-a, Pgs-a, Ids-a, Hss-a, Hsls-a i nezavisnih lista i ništa, ništa. A željeli bi na vlast, odnosno doseći tih famoznih 35%. Zašto bi se Hdz trudio, i ovo je puno previše koga sve ima za konkurente. Ali naravno dušebrižnici ne žele to vidjeti, tu bijedu i jad od stranaka i čelnika. Pa im smetaju objave Hdz-a. Jednostavno je: nemojte ih čitati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # na vlasti su zbrda zdola skupljene neznalice, kvazi političari, korumpirani jadnici, sitne duše, obični lopovilošinjska i hrvatska realnost 2018-04-15 16:00
Citat mrtvaška:
Eto, išao sam potražiti FB stranice lošinjanskog SDP-a, Hns-a, Pgs-a, Ids-a, Hss-a, Hsls-a i nezavisnih lista i ništa, ništa. A željeli bi na vlast, odnosno doseći tih famoznih 35%. Zašto bi se Hdz trudio, i ovo je puno previše koga sve ima za konkurente. Ali naravno dušebrižnici ne žele to vidjeti, tu bijedu i jad od stranaka i čelnika. Pa im smetaju objave Hdz-a. Jednostavno je: nemojte ih čitati.
Te političare bi trebalo najprije poslati na provjeru duševnog zdravlja, a tek kasnije im dopustiti da pristupe izborima. A nakon što osvoje vlast trebalo bi ih još jednom dobro čekirati. Koliko puta ste posljednjih mjeseci čuli ovako ili na sličan način upakirano pitanje, prouzročeno činjenicom da se na javnu scenu penju ljudi za koje se kasnije ispostavi da su upitnih karakternih sposobnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
028 # Jad i bijeda od stranaka i čelnikaKič maher 2018-04-15 16:59
Citat mrtvaška:
Eto, išao sam potražiti FB stranice lošinjanskog SDP-a, Hns-a, Pgs-a, Ids-a, Hss-a, Hsls-a i nezavisnih lista i ništa, ništa. A željeli bi na vlast, odnosno doseći tih famoznih 35%. Zašto bi se Hdz trudio, i ovo je puno previše koga sve ima za konkurente. Ali naravno dušebrižnici ne žele to vidjeti, tu bijedu i jad od stranaka i čelnika. Pa im smetaju objave Hdz-a. Jednostavno je: nemojte ih čitati.
Lijepo od tebe što iskreno potvrđuješ da je HDZ sa svojim partnerima isti jad i bijeda od stranaka i čelnika kao i oporba. U pravu si da se uz takvu konkurenciju HDZ ne mora truditi. Ako mu za većinu u vijeću nedostaje glasova birača, HDZ si jednostavno kupi već izabrane vijećnike, kao što si je nekoć za dolazak na vlast kupio nezavisnog Mužića, a poslije zadnjih izbora za ostanak na vlasti kupio tandem HNS-IDS. HSS je ionako u koaliciji s HDZ-om, a HSLS je eutanaziran Ivkovićevim prelaskom na tamnu stranu (podržao je sve odluke u korist ruske Jadranke).

A tvoj prigovor što nam smetaju kič objave HDZ-a uz savjet "Jednostavno je: nemojte ih čitati" naprosto glupava. Kako bismo uopće znali da su objave imbecilne kad ih ne bismo čitali :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
161 # HaračCd 2018-04-16 17:49
U -ebote ti znaš i što Haračić misli !!!! Ti si stvarno kapacitet !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # bukva ostaje bukvadvd 2018-04-16 19:37
Citat Cd:
U -ebote ti znaš i što Haračić misli !!!! Ti si stvarno kapacitet !
A ti nikada nisi čuo za stilke figure, npr. za aluziju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # BukvicaCd 2018-04-16 23:08
Sada je jasno da potječeš iz grupe "satiričara",bu kvica si ti jer si se upecao na praznu udicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Bukvan ili trol?Dingo 2018-04-17 09:11
Citat Cd:
Sada je jasno da potječeš iz grupe "satiričara",bukvica si ti jer si se upecao na praznu udicu.
Ako si komentar kako Haračić promatra haračenje Čikata i da misli 'dobro je da sam na vrijeme umro', zaista bukvalno shvatio (jer na fotki je njegov spomenik na Čikatu) onda si budala. A ako si time pecao, upecao si samoga sebe i to na vlastitu praznu udicu :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Uklanjanje prirodnih stijenaGinko 2018-04-17 12:07
"Jadranka hoteli" kao koncesionar uklanja prirodne stijene, odnosno dosadašnje površine korištene za ulazak u more. "Radovi na obali uvale Čikat izvode se temeljem ishođenih važećih dozvola od nadležnih tijela, a s ciljem uređenja plaže", obrazlažući to dalje "podizanjem razine uređenosti ponude i usluge ugostiteljsko-t urističke zone Čikat i čitave destinacije". Radove izvodi tvrtka "Margea" iz Malog Lošinja.
/Izvijestio portal otoci.net/



Zanima me da li je Jadranka dobila koncesiju za uklanjanje prirodnih stijena za gradnju privatnih plaža pred vilama sa zabranjenim pristupom domorocima i njihovoj vrištavoj dječurliji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # BukvicaCd 2018-04-17 14:22
Tipično za "satiričara" kad nema argumenata onda vrijeđa !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Činjenica koja vrijeđaDingo 2018-04-17 17:25
Citat Cd:
Tipično za "satiričara" kad nema argumenata onda vrijeđa !
Ne raspravljaj kad te činjenice vrijeđaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Kad tuljani utihnugost 2018-04-18 08:05
Citat Dingo:
Citat Cd:
Tipično za "satiričara" kad nema argumenata onda vrijeđa !
Ne raspravljaj kad te činjenice vrijeđaju.
Nakon što je Sabor glasovao za usvajanje nepotrebne IK jerbo nema veze s borbom protiv nasilja nad ženama, a služi jugozomboidnom iskorjenjivanju tradicije i katoličkih obiteljskih vrijednosti te nametanju rodne ideologije djeci i mladima u vrtićima, školama i medijima, hranitelj tuljana je prestao slati edukativne napise protiv tog urotničkog zla. Izgleda da se počeo javljati pod drugim nickom. Nazivanje nepobitnih činjenica vrijeđanjem odaje njegov "rukopis" :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # %%%Dron 2018-04-18 09:09
Citat gost:
Citat Dingo:
Citat Cd:
Tipično za "satiričara" kad nema argumenata onda vrijeđa !
Ne raspravljaj kad te činjenice vrijeđaju.
Nakon što je Sabor glasovao za usvajanje nepotrebne IK jerbo nema veze s borbom protiv nasilja nad ženama, a služi jugozomboidnom iskorjenjivanju tradicije i katoličkih obiteljskih vrijednosti te nametanju rodne ideologije djeci i mladima u vrtićima, školama i medijima, hranitelj tuljana je prestao slati edukativne napise protiv tog urotničkog zla. Izgleda da se počeo javljati pod drugim nickom. Nazivanje nepobitnih činjenica vrijeđanjem odaje njegov "rukopis" :lol:
dobro si to uočio
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # o potpisu, rodehranitelj tuljana 2018-04-18 19:31
Citat gost:
Citat Dingo:
Citat Cd:
Tipično za "satiričara" kad nema argumenata onda vrijeđa !
Ne raspravljaj kad te činjenice vrijeđaju.
Nakon što je Sabor glasovao za usvajanje nepotrebne IK jerbo nema veze s borbom protiv nasilja nad ženama, a služi jugozomboidnom iskorjenjivanju tradicije i katoličkih obiteljskih vrijednosti te nametanju rodne ideologije djeci i mladima u vrtićima, školama i medijima, hranitelj tuljana je prestao slati edukativne napise protiv tog urotničkog zla. Izgleda da se počeo javljati pod drugim nickom. Nazivanje nepobitnih činjenica vrijeđanjem odaje njegov "rukopis" :lol:
Krivo si uočio, međutim kad smo već kod "potpisa", ako već i odlučimo ignorirati da "velik" broj "različitih" "komentatora" ima isti stil pisanja, jednaku sintaksu i jednake "argumente" prilikom napada na mene, uočio sam i kako su ti svi "različiti" "komentatori" u isto vrijeme, prije oko 10 dana prestali odgovarati na moje upise. Sad, ili ima jako puno različitih komentatora pa su, eto slučajno, svi u isto vrijeme donjeli jednaku odluku, ili je naoko "veliki" broj "komentatora" u stvarnosti jedna do dvije osobe (koja je dobila nalog da mi više ne kontrira).
Koja god od ovih opcija bila posrijedi, stjeće se dojam da su "komentatori" pod nečijom kontrolom, stoga se ne može govoriti da predstavljaju "glas naroda".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # teorija zavjereDron 2018-04-18 20:55
I opet si možda u pravu, razotkrio si pojedinačnu ili grupnu teoriju zavjere kojoj je jedini cilj provokacija hranitelja tuljana.
Ili je možda obrnuto?
Hajde, nahrani lijepo te tuljane i ne diraj više kompjutere.
Stoput ti je dokazano da ne odgovaraš na postavljena pitanja, nego samo lupetaš bez veze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # ...hranitelj tuljana 2018-04-18 21:24
Kao i teorija zavjere po kojoj "defoultni" komentator anonimno piše ispod članaka u Jutarnjem ili Novom listu pa ih onda (jasno pod drugim imenom) prenosi ovdje, kao "pogledajte što ljudi pišu". Međutim, nedostatak trolova ne uzrujava me suviše, nekako se lakše diše. Jedino mi ponekad fali pionirka...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # ...Licemjer 2018-04-17 17:44
Čudi me što nisu već Haračićev spomenik uklonili...
Ili ga zamjenili nekom kičarijom koju su Jadrankini vrli dizajneri osmislili...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
217 # bunker umjesto kokošinjcagrađanin 2018-04-18 09:59
Citat Licemjer:
Čudi me što nisu već Haračićev spomenik uklonili...
Ili ga zamjenili nekom kičarijom koju su Jadrankini vrli dizajneri osmislili...
Nemoj im davati takve ideje, ako treba maknuti će oni Haračića i posaditi ga na ogoljelu Boca Falsu, kao što su sa glavnog trga maknuli spomenik palim borcima i žrtvama fašizma. A na njegovo mjesto će postaviti spomenik jednom od živućih kreatora devastiranog Čikata.

Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Uzalud vam trud sviračiKon Tiki 2018-04-18 11:34
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Niste pozvali svećenika, džaba ste krečili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # leteći cirkus Orfeimalograđanin 2018-04-18 11:37
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Tipična predstava u Milanovoj režiji, ali je navodno bilo i incidenata od strane lokalnog stanovništva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # Glavno je da se feštaVeloselac 2018-04-18 12:16
Citat malograđanin:
Citat građanin:


Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Tipična predstava u Milanovoj režiji, ali je navodno bilo i incidenata od strane lokalnog stanovništva.
Organizirali su javno okupljanje, a nisu osigurali dovoljan broj redara ili zaštitarsku službu. Nakon incidenta je morala uredovati policija iz Malog Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # poziv na javno okupljanjeVeloselac 2018-04-18 12:23
Citat Veloselac:
Organizirali su javno okupljanje, a nisu osigurali dovoljan broj redara ili zaštitarsku službu. Nakon incidenta je morala uredovati policija iz Malog Lošinja.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Ma nemoj!D. 2018-04-24 10:23
Citat Veloselac:
Najljepša trgovina na otoku? Tko je bio u žiriju za izbor? Prema kojim mjerilima se ocjenjivalo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Lošinjski nukleusAtomski fizičar 2018-04-24 10:52
Radi se o samoproglašenoj najljepšoj trgovini na otoku, a autori slogana su Milutin Đebić i PR služba Jadranke. Slogan je "vjerodostojan" koliko i slogan gradonačelnice "Prvi od 1000". Sve to dolazi iz istog centra- iz intelektualnog vakuma na čijem obodu jest debela ovojnica isprepletena kičem, neukusom, neinvetivnosti, bahatosti, prezirom i umišljnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Zid šutnje javnih medijaAcus 2018-04-24 12:17
Citat Atomski fizičar:
Radi se o samoproglašenoj najljepšoj trgovini na otoku, a autori slogana su Milutin Đebić i PR služba Jadranke. Slogan je "vjerodostojan" koliko i slogan gradonačelnice "Prvi od 1000". Sve to dolazi iz istog centra- iz intelektualnog vakuma na čijem obodu jest debela ovojnica isprepletena kičem, neukusom, neinvetivnosti, bahatosti, prezirom i umišljnosti.
A sve to zaštićeno je od kritike građana zidom šutnje javnih medija o svemu osim o blistavim uspjesima u kupovini nagrada, priznanja, sponzoriranih kič reportaža i drugih medijskih uradaka za kamuflirano propagiranje. Iz javnih medija građani neće saznati ništa što vlastodršci i privilegirani poduzetnici ne žele da saznaju. A kad uoči narednih izbora postanu birači, opet će saznati da se mnogo obećalo, a još više izvršilo i da smo #prviod1000.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanje je u čijem džepu je završio taj višakTarik 2018-04-24 14:58
Citat Acus:
A kad uoči narednih izbora postanu birači, opet će saznati da se mnogo obećalo, a još više izvršilo i da smo #prviod1000.
Da, kao onaj vic o kviz pitanju: Koliko republika i pokrajina je imala bivša SFRJ?
Natjecatelj odgovori: devet.
Voditelj kviza će na to: Bravo odgovorili ste i više nego što smo tražili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Dobili smo što nismo tražiliFakabund 2018-04-25 09:04
Citat Tarik:
Citat Acus:
A kad uoči narednih izbora postanu birači, opet će saznati da se mnogo obećalo, a još više izvršilo i da smo #prviod1000.
Da, kao onaj vic o kviz pitanju: Koliko republika i pokrajina je imala bivša SFRJ?
Natjecatelj odgovori: devet.
Voditelj kviza će na to: Bravo odgovorili ste i više nego što smo tražili.
Pa i mi možemo reći "Bravo, dobili smo više nego što smo tražili". Nismo tražili da nam ruski agenti određuju budućnost, ali gradonačelnici i Gradska vijeća pristaju na provođenje master plana Jadranke za cijeli Grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # vozi sigurni, vozi tenkMockingjay 2018-04-24 14:52
Još bi im netko vjerovao da su napisali "najljepši bunker na otoku".
Žiri? Predstavnici MORH-a, MUP-a, NATO saveza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # ???maloselac 2018-04-18 16:35
Citat malograđanin:
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Tipična predstava u Milanovoj režiji, ali je navodno bilo i incidenata od strane lokalnog stanovništva.
Ima li očevidaca, što se to desilo na tako značajnom skupu da je policija morala intervenirati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # netko dobio stan a netko batinemilutin 2018-04-18 18:07
Citat maloselac:
Ima li očevidaca, što se to desilo na tako značajnom skupu da je policija morala intervenirati?
Očevici su svi nazočni na tulumu ispred marketa, ali dobili su zabranu da o tome pričaju pod prijetnjom otkaza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # poštar popio?hranitelj tuljana 2018-04-18 19:38
Da, svi na ovim slikama uključujući nezaposlene i djecu dobit će otkaze ako progovore makar anonimno nptr. na ovom mjestu, ili se sporni navodni događaj navodno nije ni dogodio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # kako ti kažešDron 2018-04-18 20:42
Citat hranitelj tuljana:
Da, svi na ovim slikama uključujući nezaposlene i djecu dobit će otkaze ako progovore makar anonimno nptr. na ovom mjestu, ili se sporni navodni događaj navodno nije ni dogodio.
Možda si u pravu, osim što je Šola danas navodno viđen kako iz čistog mira ulazi u policijsku postaju. Ali ni to se možda nije dogodilo. Kao što se ni na Čikatu ništa nije dogodilo. Možda mi svi spavamo i samo ružno sanjamo. Možda imamo kolektivnu halucinaciju od vode iz Vranskog jezera. Ne haluciniraju samo oni koji umjesto vode konzumiraju Jack Daniels.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Nitko ne halucinira od vode iz Vranskog jezeraRavnatelj plaže 2018-04-20 23:24
Citat Dron:
Možda si u pravu, osim što je Šola danas navodno viđen kako iz čistog mira ulazi u policijsku postaju.
Naravno da se dogodilo, nije bilo zaštitara pa su prisutni građani morali obuzdavati napadača.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # kriv sam časni sudemaloselac 2018-04-21 11:40
Citat Ravnatelj plaže:
Citat Dron:
Možda si u pravu, osim što je Šola danas navodno viđen kako iz čistog mira ulazi u policijsku postaju.
Naravno da se dogodilo, nije bilo zaštitara pa su prisutni građani morali obuzdavati napadača.

Da li je i Milutin pokušao obuzdati napadača?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # MoroŠofer 2018-04-18 21:06
Citat maloselac:
Citat malograđanin:
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Tipična predstava u Milanovoj režiji, ali je navodno bilo i incidenata od strane lokalnog stanovništva.
Ima li očevidaca, što se to desilo na tako značajnom skupu da je policija morala intervenirati?
Ma nije bilo gotovo ništa bivši djelatnik Jadranke malo Šakom očešao. Velikog direktora Šolića ( velikog direktora samo po konstituciji i kontu na računu )
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Rubikova kockaDron 2018-04-18 21:15
Citat Šofer:
Ma nije bilo gotovo ništa bivši djelatnik Jadranke malo Šakom očešao. Velikog direktora Šolića ( velikog direktora samo po konstituciji i kontu na računu )
Hvala za info, kockice polako dolaze svaka na svoje mjesto. Inače ne posjećujem snobovska okupljanja jer mi izazivaju jaki osjećaj gađenja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # kapom i šakombijelac 2018-04-18 21:25
Citat Šofer:
Ma nije bilo gotovo ništa bivši djelatnik Jadranke malo Šakom očešao. Velikog direktora Šolića ( velikog direktora samo po konstituciji i kontu na računu )
A gdje su bili zaštitari ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # veliki propust organizatoraDron 2018-04-18 21:39
Citat bijelac:
Citat Šofer:

Ma nije bilo gotovo ništa bivši djelatnik Jadranke malo Šakom očešao. Velikog direktora Šolića ( velikog direktora samo po konstituciji i kontu na računu )
A gdje su bili zaštitari ?
Nekima ne trebaju zaštitari, oni su nedodirljivi. Osim ponekad.
Navodno su se u jednom trenutku prevrtali stolovi, a boce i čaše sa istih su letjele na sve strane. Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # zanimljivo???hranitelj tuljana 2018-04-18 21:47
Citat Dron:
Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana.
Volio bi to, zar ne? Nije lijepo od tebe, ali lijepo da priznaš... nego dron, tko upravlja tobom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # manipulantgost 2018-04-18 22:39
Citat hranitelj tuljana:
Citat Dron:
Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana.

Volio bi to, zar ne? Nije lijepo od tebe, ali lijepo da priznaš... nego dron, tko upravlja tobom?
Opet izvrćeš tuđe riječi, najprije postavljaš provokativno pitanje, a onda sam odgovaraš na njega, onako kako ti odgovara. Jadniče, ne ide ti baš, tuljan si bio i ostao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # kad ne znaš što bi, promijeni nickhranitelj tuljana 2018-04-19 06:25
Izvrćem? Pa kqd već čitaš misli "drugih" komentatora i znaš što su željeli reći, pojasni nam što je točno Dron mislio rečenicom:
Citat Dron:
Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana.
Koliko znam, ljudi kad koriste formu "bilo bi zanimljivo XY" opisuju događaj koji bi željeli vidjeti... jer mi drugi ne čitamo misli nego napisano.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # pojasnit ću tiDron 2018-04-19 09:04
Bilo bi zanimljivo vidjeti postupanje policije i epilog priče vezano za propust organizatora kojemu na ovom otoku svi gledaju kroz prste.
I da, paranoja je kod tebe postala ozbiljno gadna stvar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Nje paranoja nego podlostHigijeničar 2018-04-19 10:22
Citat Dron:
Bilo bi zanimljivo vidjeti postupanje policije i epilog priče vezano za propust organizatora kojemu na ovom otoku svi gledaju kroz prste.
I da, paranoja je kod tebe postala ozbiljno gadna stvar.
Ne radi se kod njega o paranoji, nego o podlosti. Kad na poruku "Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana" netko uzvrati pitanjem "Volio bi to, zar ne?" i ne čekajući odgovor na pitanje koje je postavio konstatira kako od tebe nije lijepo što bi volio da je netko nastradao, ali da je lijepo da priznaš - premda nisi priznao, jer nisi ni odgovorio na njegovo pitanje - to je primjer ekstremne podlosti. Pored takvog nitkova opasno je i stanovati jer bi se mogao posrati pred vlastitim vratima, a onda te prijaviti policiji kao počinitelja. Lik je naprosto prljavko s kojim iz higijenskih razloga ne treba raspravljati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # dodatakDron 2018-04-19 11:16
Citat Higijeničar:
Citat Dron:
Bilo bi zanimljivo vidjeti postupanje policije i epilog priče vezano za propust organizatora kojemu na ovom otoku svi gledaju kroz prste.
I da, paranoja je kod tebe postala ozbiljno gadna stvar.
Ne radi se kod njega o paranoji, nego o podlosti. Kad na poruku "Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana" netko uzvrati pitanjem "Volio bi to, zar ne?" i ne čekajući odgovor na pitanje koje je postavio konstatira kako od tebe nije lijepo što bi volio da je netko nastradao, ali da je lijepo da priznaš - premda nisi priznao, jer nisi ni odgovorio na njegovo pitanje - to je primjer ekstremne podlosti. Pored takvog nitkova opasno je i stanovati jer bi se mogao posrati pred vlastitim vratima, a onda te prijaviti policiji kao počinitelja. Lik je naprosto prljavko s kojim iz higijenskih razloga ne treba raspravljati.
Ne želim poštene ljude stavljati u neugodnu situaciju, ali ako je takva faca onda neka se obrati na pravu adresu i sam otkrije kako se zataškava nedavni požar u Belviju. Nakon toga kad zbroji 2 + 2, dobit će rješenje jednadžbe bez ijedne nepoznanice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Crvene haringeHigijeničar 2018-04-19 11:52
Citat Dron:
Citat Higijeničar:
Citat Dron:
Bilo bi zanimljivo vidjeti postupanje policije i epilog priče vezano za propust organizatora kojemu na ovom otoku svi gledaju kroz prste.
I da, paranoja je kod tebe postala ozbiljno gadna stvar.
Ne radi se kod njega o paranoji, nego o podlosti. Kad na poruku "Bilo bi zanimljivo da je nastradao netko od okupljenih građana" netko uzvrati pitanjem "Volio bi to, zar ne?" i ne čekajući odgovor na pitanje koje je postavio konstatira kako od tebe nije lijepo što bi volio da je netko nastradao, ali da je lijepo da priznaš - premda nisi priznao, jer nisi ni odgovorio na njegovo pitanje - to je primjer ekstremne podlosti. Pored takvog nitkova opasno je i stanovati jer bi se mogao posrati pred vlastitim vratima, a onda te prijaviti policiji kao počinitelja. Lik je naprosto prljavko s kojim iz higijenskih razloga ne treba raspravljati.
Ne želim poštene ljude stavljati u neugodnu situaciju, ali ako je takva faca onda neka se obrati na pravu adresu i sam otkrije kako se zataškava nedavni požar u Belviju. Nakon toga kad zbroji 2 + 2, dobit će rješenje jednadžbe bez ijedne nepoznanice.
Zašto misliš da je njemu stalo do bilo kakvog saznanja? Tuljanče je cura na zadatku. Posao mu je da bruma portal "crvenim haringama", ješkama za ometanje rasprave o makinacijama investitora kakvog se može samo poželjeti i njegovim pomoćnim službama u žutoj kući.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # toliko od meneDron 2018-04-19 11:39
Citat hranitelj tuljana:
Volio bi to, zar ne? Nije lijepo od tebe, ali lijepo da priznaš...
Na ovo pitanje si već dobio odgovor.Citat:
nego dron, tko upravlja tobom?
Ovdje ću ti reći samo da ovaj Dron ima ugrađen vrlo precizan detektor za sranja na ovom otoku, autopilota i uključeno samonavođenje koje korigira trajektoriju u pravom smjeru.
Ima i ugrađen ILS, tako da ne brineš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
73 # imam lud da sam papirbaksuz 2018-04-20 15:40
Citat Šofer:
Ma nije bilo gotovo ništa bivši djelatnik Jadranke malo Šakom očešao. Velikog direktora Šolića ( velikog direktora samo po konstituciji i kontu na računu )
Šofer završio u reštu pa drugi put neće dirati Velikog direktora !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
813 # Faul na pomorskom dobruGarfild 2018-04-18 12:34
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Ali prije će vijest o ovom cirkusu osvanuti u Novom listu na sponzoriranoj stranici Otoci nego vijest da je čelnicima Grada i Jadranke na Mujagićev zahtjev ministarstvo odsviralo faul u kaznenom prostoru pomorskog dobra :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # cirkus na javnoj površiniŽalosna Sova 2018-04-18 12:58
Citat Garfild:
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Ali prije će vijest o ovom cirkusu osvanuti u Novom listu na sponzoriranoj stranici Otoci nego vijest da je čelnicima Grada i Jadranke na Mujagićev zahtjev ministarstvo odsviralo faul u kaznenom prostoru pomorskog dobra :lol:
Dobro si rekao, to nije bila predstava nego cirkus Svemoćnih vladara Lošinja.

Zakon o javnom okupljanju predviđa kaznene odredbe protiv organizatora koji policiji ne prijavi javno okupljanje ili ne poduzme potrebite mjere radi osiguranja reda i mira na javnom okupljanju.
Baš me zanima kraj ove priče.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # Kraljica nazočenjaFejzbuk 2018-04-18 13:23
Gradonačelnica i sva vlast je bila na otvaranju privatne trgovinice? O čemu se tu radi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
120 # Meni se čini da je opet u pitanju...Pitu Guli 2018-04-18 13:54
Citat Fejzbuk:
Gradonačelnica i sva vlast je bila na otvaranju privatne trgovinice? O čemu se tu radi...
sinergija (ili po narodski: ja tebi, ti meni)
Počeli su sa otvaranjem prefarbanih pekarnica, ovo je sada Milutinov kapitalni objekt. Netko guli pitu, a netko će krumpire.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Ritualno nazočenjegost 2018-04-18 13:56
Citat Fejzbuk:
Gradonačelnica i sva vlast je bila na otvaranju privatne trgovinice? O čemu se tu radi...
Radi se o ritualnom nazočenju. Kao što se na Svetu misu ide radi milosti Nebeskog Gospodara, nazočenjem ovakvim događanjima ulizuju se svemoćnom Zemaljskom vladaru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Sponzorirane vijestiSnob 2018-04-20 10:23
Citat Garfild:
Citat građanin:
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Ali prije će vijest o ovom cirkusu osvanuti u Novom listu na sponzoriranoj stranici Otoci nego vijest da je čelnicima Grada i Jadranke na Mujagićev zahtjev ministarstvo odsviralo faul u kaznenom prostoru pomorskog dobra :lol:
Nisi pogodio :lol: Otvorenje marketa u Velom je u sponzoriranim medijima prešućeno. Vjerojatno zbog incidenta. A ni vijest o incidentu Ministarstva u svezi koncesija na pomorskom dobru nije objavljena jer nema tko da je sponzorira :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
128 # Idu mi suze na očiBrancin 2018-04-18 17:41
Ganut sam prizorom di gradonačelnica i Šolić zajednički režu tortu kao mladenci na svadbenoj svečanosti. A još nedavno je bila Jadrankina loto djevojka za izvlačenje nagrada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # a vidi ti ovoTiramisu 2018-04-19 12:54
skupili su se kao da otvaraju Pelješki most, nedostaju samo Kapeli i Butković
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # marketveloselac 2018-04-20 20:06
Citat Tiramisu:
skupili su se kao da otvaraju Pelješki most, nedostaju samo Kapeli i Butković

nedostaje samo Butković, Kapeli se sa Milutinom ispred marketa uslikao dan ranije
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # mali od fešterip kirby 2018-04-20 22:16
Citat veloselac:
nedostaje samo Butković, Kapeli se sa Milutinom ispred marketa uslikao dan ranije
Bome ovaj Milutin rasturio Jadranka trgovinu ko beba zvečku. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # lubrikantRio Mare 2018-04-20 22:22
Citat rip kirby:
Citat veloselac:

nedostaje samo Butković, Kapeli se sa Milutinom ispred marketa uslikao dan ranije
Bome ovaj Milutin rasturio Jadranka trgovinu ko beba zvečku. :cry:
Džebo se trudi svima na vlasti uvući u šupak, i za sada mu dobro ide.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Pjesma, piće, batine, prava feštaHomo balcanikus 2018-04-20 19:33
Ovo je moguće samo u Malom Lošinju. Otvara se mala trgovina koja je radila 50 godina, pravi se veliki društveni događaj. Gradski vijećnik vodi ceremoniju, gradonačelnica drži govor i reže tortu zajedno s predsjednikom uprave privatne firme uz vidljivi veliki ponos predsjednika gradskog vijeća i zamjenika gradonačelnika. Predsjednik uprave dobije batine od bivšeg radnika. I svi sretni...do idućeg EVENTA.

p.s. Ali se treba ipak pohvaliti zamjenika gradonačelnice koji se popravio i koji je pazio kako i kad otvara usta, jer se nije pojavila niti jedna slika s njegovim slasnim žderanjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Nije za svegost 2018-04-20 20:21
Citat Homo balcanikus:
Ovo je moguće samo u Malom Lošinju. Otvara se mala trgovina koja je radila 50 godina, pravi se veliki društveni događaj. Gradski vijećnik vodi ceremoniju, gradonačelnica drži govor i reže tortu zajedno s predsjednikom uprave privatne firme uz vidljivi veliki ponos predsjednika gradskog vijeća i zamjenika gradonačelnika. Predsjednik uprave dobije batine od bivšeg radnika. I svi sretni...do idućeg EVENTA.
p.s. Ali se treba ipak pohvaliti zamjenika gradonačelnice koji se popravio i koji je pazio kako i kad otvara usta, jer se nije pojavila niti jedna slika s njegovim slasnim žderanjem.
Kako je bivši gradonačelnik rekao ~ mjesto ugodno za život. Nije precizirao za koga.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # marketodvjetnik 2018-04-20 21:39
Nisu napisali da će i protiv organizatora podnijeti prijavu radi loše organizacije i nedostatka zaštitarske službe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Parada kiča i neukusaSnupi 2018-04-28 09:54
Citat građanin:
Citat Licemjer:
Čudi me što nisu već Haračićev spomenik uklonili...
Ili ga zamjenili nekom kičarijom koju su Jadrankini vrli dizajneri osmislili...
Nemoj im davati takve ideje, ako treba maknuti će oni Haračića i posaditi ga na ogoljelu Boca Falsu, kao što su sa glavnog trga maknuli spomenik palim borcima i žrtvama fašizma. A na njegovo mjesto će postaviti spomenik jednom od živućih kreatora devastiranog Čikata.
Evo kakvu predstavu su jučer napravili u Velom Lošinju povodom otvaranja starog/novog marketa u novoizgrađenom bunkeru kojega su osmislili vrli dizajneri.
Nakon ove neukusne predstave povodom otvorenja nekakve trgovine u Velom na čijem vrhuncu su gradonačelnica i predsjednik uprave Jadranke dd zajednički rezali tortu da bi simbolizirali proslavljenu sinergiju gradske vlasti s privatnom tvrtkom uprizorena je nova parada kiča, lošeg ukusa i neinventivnosti : Proslavljen je 19. rođendan Apoksiomena, brončane statue stare preko 2000 godina (!). Za rođendan je uzet datum kad je prije 19 godina izvađen iz podmorja pa mu je to po odluci režisera ovog cirkusa, Grada i TZ Mali Lošinj, rođendan. Proslava se odvijala uz nešto što je nazvano "antička gastropriča" i utrku učenika OŠ na stazi od 192 metra. A zašto baš 192 metra? Pa zato što je statua visoka 192 cm!


i.imgur.com/0d2JpWX.jpg
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Vanity FairDron 2018-04-28 10:40
Nemoj mi to raditi, malo prije sam bio na WC-u, sad moram još jednom.
Uvažena novina bi umjesto rubrike Otoci, isključivo za Lošinj, članke trebala objavljivati u rubrici Vanity Fair.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Brutalni provincijalizamgost 2018-04-29 08:39
Kao i svaki rođendan, fešta je završila rezanjem torte i rođendanskom pjesmom, izvješćuje Purić na Otoci.net. Ako to nije izmislio, a sigurno nije, ovo nije bila samo parada kiča i neukusa nego i brutalnog provincijalizma . Nemojmo se čuditi kad netko radi vlastite promocije predloži da taj pjesmuljak u slavu spomenika tuđe kulture bude proglašen za himnu Grada Malog Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # mafija, korupcija i sajam taštinegrađanin 2018-04-29 11:27
Citat gost:
Kao i svaki rođendan, fešta je završila rezanjem torte i rođendanskom pjesmom, izvješćuje Purić na Otoci.net. Ako to nije izmislio, a sigurno nije, ovo nije bila samo parada kiča i neukusa nego i brutalnog provincijalizma. Nemojmo se čuditi kad netko radi vlastite promocije predloži da taj pjesmuljak u slavu spomenika tuđe kulture bude proglašen za himnu Grada Malog Lošinja.
Ljigavo do dna, odeš u Zagreb ili Rijeku i razgovaraš sa normalnim ljudima, neki od njih su na pozicijama i u toku su sa situacijom na Lošinju, a njihova zgražanja i podsmijehe je nemoguće opisati.
U povratku već u salonu trajekta dobivaš želučane tegobe kad ugledaš tko putuje, gdje i s kim, a kasnije otkriješ i zašto.
Jednom riječi sve ovo je prejadno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
125 # .....Velomišćanin 2018-04-18 13:46
Evo vam dokaza da se nastavlja ministrova (Garijeva) politika. Prazno, bez supstance, bačeni novci u nefunkcionalnu trgovinu ali sve na crvenom tepihu. Neće me čuditi ako velemajstor Milorad i ovu trgovinu zatvori slijedeće zime i to sebi pripiše kao veliki poslovni uspjeh. Bravo i za Jadranku koja zna zaposliti sposobne !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
223 # Kocka, kocka, kockicaLittle Cube 2018-04-18 14:01
Citat Velomišćanin:
Evo vam dokaza da se nastavlja ministrova (Garijeva) politika. Prazno, bez supstance, bačeni novci u nefunkcionalnu trgovinu ali sve na crvenom tepihu. Neće me čuditi ako velemajstor Milorad i ovu trgovinu zatvori slijedeće zime i to sebi pripiše kao veliki poslovni uspjeh. Bravo i za Jadranku koja zna zaposliti sposobne !
Možda zatvori trgovinu, ali priča se da su na katu luksuzni stanovi za brendirane menadžere koji vole brzu vožnju u službenom automobilu kako bi preko reda ušli na trajekt.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
126 # dvaput je dvaputkarlo 2018-04-18 15:44
Citat Little Cube:
Možda zatvori trgovinu, ali priča se da su na katu luksuzni stanovi za brendirane menadžere koji vole brzu vožnju u službenom automobilu kako bi preko reda ušli na trajekt.
Trgovina se radila samo zato da se na povoljnoj lokaciji bez problema sagrade dva luksuzna stana za menadžere. Veloselci su opet popušili kao i obećanje za rekonstrukciju ceste Mali Lošinj - Veli Lošinj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
119 # Idealni kandidat za JadrankuFanđo 2018-04-18 14:11
Citat Velomišćanin:
Bravo i za Jadranku koja zna zaposliti sposobne !
Sjećam se onog famoznog oglasa na kojem je pisalo "Idealni kandidat je osoba čvrstog karaktera, odlučna uspjeti i snažno potiče entuzijazam suradnika i klijenata. Govori barem dva strana jezika, kompjuterski je potpuno pismena ... i VOLI BRZU VOŽNJU VRHUNSKOM SLUŽBENIM AUTOMOBILOM" :lol: Kad ih tako tražiš takve i dobiješ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
119 # oglas za antologiju ljudske glupostiwatafak 2018-04-18 14:25
Citat Fanđo:
Citat Velomišćanin:
Bravo i za Jadranku koja zna zaposliti sposobne !
Sjećam se onog famoznog oglasa na kojem je pisalo "Idealni kandidat je osoba čvrstog karaktera, odlučna uspjeti i snažno potiče entuzijazam suradnika i klijenata. Govori barem dva strana jezika, kompjuterski je potpuno pismena ... i VOLI BRZU VOŽNJU VRHUNSKOM SLUŽBENIM AUTOMOBILOM" :lol: Kad ih tako tražiš takve i dobiješ.
Vječna fotografija, treba je spremiti za buduća pokoljenja.


Čega se pametan stidi, time se budala ponosi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
108 # Nastavak Garijeve politikeŽuti 2018-04-21 21:57
Nije nastavak Garijeve politike. Kada mujagić dobije novi projekt od grada onda ćeš bit nastavak iste.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
77 # ProjektiNeofen 2018-04-22 07:21
Citat Žuti:
Nije nastavak Garijeve politike. Kada mujagić dobije novi projekt od grada onda ćeš bit nastavak iste.
Koliko mi je poznato mujagić nije dobivao projekte od Grada. Za dobiti gradske projekte bili su pretplaćeni neki drugi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
86 # Pričaš pričeŽuto zeleni 2018-04-22 17:40
Pričaš priče stari, bez grada mujagić građevinar na postoji. Postoji mujagić pisac, novinar, pjesnik, bolesnik.....bi lo šta....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
69 # dugine bojegost 2018-04-22 18:02
Mislim da ti pričaš priče besmislene. Grad nije "mujagiću" dao projkte jer grad nema svoje projkte. Prije se radi o tome da je Mujagic gradu nudio odnosno dao projekte. To što u predizbornim kampanjama njegove projekte proglašavaju gradskim to je politika.Misliš da su u gradu sposobni osmisliti bilo kakav projekt?
A mislim da te je pisac mujagić nečim gadno isprivocirao kad si ga proglasio i bolesnikom...
Žuto zeleni, napol dugine boje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # Simptom bolestiPitur 2018-04-22 18:29
Citat gost:
A mislim da te je pisac mujagić nečim gadno isprivocirao kad si ga proglasio i bolesnikom...
Žuto zeleni, napol dugine boje?
Žuto-zelena boja simbolizira bolest, kukavičluk, nesklad, ljubomoru, zavist, lijenost i cinizam. Žuto zeleni si je izabrao nick koji jako dobro opisuje njegovu narav :lol: Inače, žutozeleni ten je signal oboljenja jetre ili žuči.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
29 # Budala se dočepala internetagost 2018-04-22 20:12
Citat Žuti:
Nije nastavak Garijeve politike. Kada mujagić dobije novi projekt od grada onda ćeš bit nastavak iste.
Što reći nego da si budala ... Zar se sva Garijeva politika svodila na Mujagićeve ili Mihine projekte? Da se njegova politika nastavlja vidimo po pikamiranju grota i betonskim sarkofazima na Čikatu. A znamo čiji su to projekti. Ne Mujagićevi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
78 # eh kad bi...morska bolest 2018-04-22 18:53
Eh kad bi Mujagić bio građevinac kao što je pisac, detaljan i temeljit. To u građevini sigurno nije, nego obrnuto, površan, bez temeljitih izračuna, puno blefa i inercije. Međutim ovo što on piše dobro temelji na pravilnicima, propisima. Od grada je dobio i više nego zaslužuje, ali niti gradski čelnici ne znaju što bi radili, čime bi se bavili, bezidejni i jalni, zavidni i inferiorni, potkupljivi i lažljivi. Eto s tom ekipom mi idemo nekamo, ali ne znamo kamo. Problem je u tome što o tome kamo mi idemo upravo gradska elita nema pojma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # Eh kad bi bilo više pameti...Gost 2018-04-22 19:27
Fascinanatna je lakoća kojom anonimni komentator s visine uspijeva tako lagano ocjeniti, procjeniti i valorizirati "građevinca Mujagića" a svakako je i za pohvaliti njegovu objektivnu vagu kojom jest izvagao tko je kome više dao?.

Meni nije logično da jedna te ista osoba je kod pisanja detaljna, temeljita a kao građevinar je površan, bez temeljitih izračuna, blefer inertan ili šta je netko tko ima morsku bolest htio reći.

I zašto uopće raspravljamo o nekom građevincu. Možda smo ljuti što dobro piše?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # malo je pisaca...mrki medvjed 2018-04-22 19:45
Lijepo bi bilo da ima malo više Mujagića, odnosno onih koji kritički (ne kritizerski) obrađuju pojedine teme. Problem je u tome što su one argumentirane, a to smeta... Zaista bi bilo pravo zadovoljstvo čitati na sličan način pisanu argumentaciju onih koji nas vode (gradonačelnik i zamjenik) svojih postupaka i procedura. Ali kada će nam oni javno odgovoriti na sve što Mujagić piše? Oni ne moraju i ne trebaju biti anonimni komentatori, nisu li oni javne osobe koje svi mi plaćamo?.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # prpa od pitanjaYoda 2018-04-22 20:30
Citat mrki medvjed:
Ali kada će nam oni javno odgovoriti na sve što Mujagić piše?
Nisu odgovarali ni na kritike izrečene na tribinama čovjek po mjeri otoka a bili su nazočni. A na tribinu uoči izbora nisu imali petlje ni doći :lol:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # g. Capeli je shvatiomali mul 2018-04-29 09:26
Gospodin Capeli je shvatio da već poslije godine dana vlasti ovih besprizornih likova već sve urušeno i da on zaista mora izabrati: ili otići iz ministarstva i spašavati grad ili pustiti da sve ovo ode u propast. HdZ je u takvom stanju da ne može o ničemo odlučivati a da to nisu pohvale gradonačelnici, uvlačenje do krajnje degutantnosti, uzdizanja nesposobnih i neprilagođenih vremenu i prostoru. Sva je sreća da postoje Genov i Mujagić, da ponešto od toga iznesu na vidjelo jer bi ovi mogli raditi u miru i tišini svoga neznanja i bahatosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # kasno je za ljubavgorki 2018-04-29 12:08
Citat mali mul:
Gospodin Capeli je shvatio da već poslije godine dana vlasti ovih besprizornih likova već sve urušeno i da on zaista mora izabrati: ili otići iz ministarstva i spašavati grad ili pustiti da sve ovo ode u propast.
Nitko više ne može spasiti ovo što su loto djevojka i vitez bez mača napravili od gradske uprave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # bajkoviti Lošinj i ništa višeOstap 2018-04-29 12:24
Led je krenuo, gospodo porotnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Kamo plovi ovaj brod?Fakabund 2018-04-29 14:51
Citat mali mul:
Gospodin Capeli je shvatio da već poslije godine dana vlasti ovih besprizornih likova već sve urušeno i da on zaista mora izabrati: ili otići iz ministarstva i spašavati grad ili pustiti da sve ovo ode u propast.
Gospodin Capeli nema što za izabrati jer presretan je što je pravovremeno napustio brod koji tone pod teretom njegove politike kao gradonačelnika. To što sada imamo zacrtano je kad je uz gotovo jednoglasnu potporu Gradskog vijeća i "stručnu" suradnju gradske uprave koju je sam ekipirao razvoj prepustio upravi i vlasniku Jadranke da od Grada Malog Lošinja novcem iz Sibira učine top destinaciju s pet zvjezdica za topmilijardere. Likovi koji sada upravljaju Gradom zaista ne ulijevaju povjerenje i čini se da ne znaju što da rade. Ali naivno je nadati se da bi ovaj brod u pravom kursu mogao usmjeriti baš onaj tko ga je skrenuo u krivom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # spirala smrtiDJ Tramp 2018-04-29 17:14
Mnogi misle da sa krajem nečijeg mandata prestaje i odgovornost za počinjenu štetu i druge postupke učinjene za vrijeme trajanja istog, no nije to baš tako. Možeš ti napustiti sve brodove, ali te to ne oslobađa odgovornosti. A što više mijenjaš brodove, to za sobom ostavljaš više tragova o svom modusu operandi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Transformator otoka Lošinjagost 2018-04-30 13:59
Citat Fakabund:
Citat mali mul:
Gospodin Capeli je shvatio da već poslije godine dana vlasti ovih besprizornih likova već sve urušeno i da on zaista mora izabrati: ili otići iz ministarstva i spašavati grad ili pustiti da sve ovo ode u propast.
Gospodin Capeli nema što za izabrati jer presretan je što je pravovremeno napustio brod koji tone pod teretom njegove politike kao gradonačelnika. To što sada imamo zacrtano je kad je uz gotovo jednoglasnu potporu Gradskog vijeća i "stručnu" suradnju gradske uprave koju je sam ekipirao razvoj prepustio upravi i vlasniku Jadranke da od Grada Malog Lošinja novcem iz Sibira učine top destinaciju s pet zvjezdica za topmilijardere.
jučer u Jutarnjem Šolić hvali PROJEKT KOJI ĆE TRANSFORMIRATI JEDAN OD NAŠIH NAJLJEPŠIH OTOKA. A to mu je omogućio gospodin Capeli, zaradio si ministarsku fotelju i zbrisao sa mjesta zločina.
www.jutarnji.hr/.../7299811
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Ideje naše benzin vašOstap 2018-04-30 18:00
Citat gost:
jučer u Jutarnjem Šolić hvali PROJEKT KOJI ĆE TRANSFORMIRATI JEDAN OD NAŠIH NAJLJEPŠIH OTOKA. A to mu je omogućio gospodin Capeli, zaradio si ministarsku fotelju i zbrisao sa mjesta zločina.
U naslovu članka Šolić kaže:
Nema računice po kojoj je zračna luka isplativa, ali naprosto je moramo izgraditi
OK, sada me zanima koja to budala forsira investiciju koja će svjesno proizvoditi gubitak? Mislim da za to negdje postoje i kaznene odredbe vezane za nesavjesno poslovanje.
Drugo pitanje, na Mataldi se planiraju smještajni kapaciteti od koliko ono, 1200 ležaja? Koliko od tih golfera će produžiti sezonu privatnim iznajmljivačima na Lošinju?
Odgovor je: TOTALNA NULA.
Treća stvar, Šolić namjerava u equity investiciju (što po definiciji spada u rizične poslove)) uvaliti i GML i RH, na temelju vrijednosti terena u vlasništvu istih. To znači da bi ne eventualni, nego siguran gubitak u poslovanju zračne luke snosili i GML i RH, a eventualna zarada od golfa bi išla isključivo Jadranki d.d.

Što od svega toga ima 99% otočkog stanovništa? NIŠTA.
Može li čovjek smisliti nešto blesavije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # za Gazdusamo deri 2018-05-01 19:04
Evo nove ideje, danas je u Pulu sletio prvi Boeing 787 Dreamliner, potrebna dužina poletno-sletne staze je samo 2800 metara, i svi problemi su riješeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Km gore doljeAvijatičar amater 2018-05-01 20:09
..,nije problem jos kilometar piste....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # evolucija avijacijeBraća Wright 2018-05-01 21:51
Citat Avijatičar amater:
..,nije problem jos kilometar piste....
Sa 900 metara su dogurali na 2500 metara, sada im nedostaje još samo 300 metara.
Nisu oni krivi što se Airbus i Boeing stalno natječu koji će napraviti veći avion, pa im trebaju i duže piste.
Tako da uskoro možemo očekivati VII izmjenu prostornog plana. Nema veze što će ljudima u Ćunskom krovovi popadati na glavu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Za t ose plaćaju PR agencije?PRdac 2018-04-30 16:39
Piše Boris Vlašić u Jutarnjem:

Sanjin Šolić predsjednik je Uprave hotelsko-trgova čkog društva Grupa Jadranka. U posljednjih je dvanaest godina potpisao investicije teške više od 200 milijuna eura. Na Malom Lošinju stvorio je niz hotela s četiri i pet zvjezdica, od klasičnog direktora postao je menadžer koji se razumije u građevinarstvo, ima na iskustvu i podacima izgrađenu filozofiju oko zapošljavanja, obilazi i analizira konkurenciju, izgleda kao čovjek koji je u potpunosti posvećen svojem poslu. Ne izbjegava govoriti o teškoćama. Želi napraviti dvije stvari - osposobiti golf-teren kako bi skupljao vrhunske goste i aerodrom kako bi im bilo lakše doći do Malog Lošinja. Usprkos ljepoti otoka, put do njega je zamoran i ovisi o trajektima i gužvi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # Kad kaskader gradi kult ličnostiPRdac 2018-04-30 16:45
Sanjin Šolić:
-Sanjin Šolić predsjednik je Uprave hotelsko-trgova čkog društva Grupa Jadranka
-Na Malom Lošinju stvorio je niz hotela s četiri i pet zvjezdica
-od klasičnog direktora postao je menadžer koji se razumije u građevinarstvo
- ima na iskustvu i podacima izgrađenu filozofiju oko zapošljavanja
-obilazi i analizira konkurenciju
- izgleda kao čovjek koji je u potpunosti posvećen svojem poslu.

Najdojmljivije je ovo zadnje, izgleda kao čovjek koji je u potpunosti posvećen svojem poslu. Da li se to novinaru omaklo ili mu je spustio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Šolićeva omaška u govoruHulk 2018-04-30 17:14
Citat PRdac:
Sanjin Šolić:
- izgleda kao čovjek koji je u potpunosti posvećen svojem poslu...
Najdojmljivije je ovo zadnje, izgleda kao čovjek koji je u potpunosti posvećen svojem poslu. Da li se to novinaru omaklo ili mu je spustio?
Ni prvo ni drugo nego treće: novinar zna kako se pišu naručeni hvalospjevi. Šolić nije baš oponašao kralja Luja XIV pa rekao "Grad Mali Lošinj to sam ja", ali je jednom "skromno" izjavio "Mi planiramo, Grad nas prati". A onda su to nazvali sinergijom. Šoliću se ovo omaknulo na jednoj tribini da bi potvrdilo Freudovu teoriju da omaškama u govoru čovjek nehotice razotkriva vlastite želje, motive i ambicije. Nazovimo to Šolićeva omaška:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Sporna tvrdnja gospođe Rakovac

    Rachael 23.09.2018 02:04
    Sporna tvrdnja gospođe Rakovac
    I am genuinely pleased to gglance att tһis webpage posts ѡhich contaіns lotѕ of usefuⅼ ...
     
  • Vila za mlađahnog direktora

    Casey 23.09.2018 01:17
    Vila za mlađahnog direktora
    I've been surfing on-line more than 3 hours these days, yet I by no means discovered any ...
     
  • Rašomon oko UPU Čikat

    Janis 23.09.2018 01:04
    Rašomon oko UPU Čikat
    I have been working on SEO to acquire good 1 1/2 to 2 years. Bring the content to them ...
     
  • (Ne)perspektivna ratna luka Kovčanje

    Emelia 23.09.2018 00:57
    (Ne)perspektivna ratna luka Kovčanje
    A large factor in improving your current rank is making sure you have a strong list.
     
  • Sporna tvrdnja gospođe Rakovac

    Micheal 22.09.2018 23:36
    Sporna tvrdnja gospođe Rakovac
    Awesome! Its trulү remarkable article, Ӏ һave goot mucһ сlear idea concerning from thiѕ ...
     
  • Lječilište dobiva polikliniku za tisuću ljudi i apartmane

    Elliot 22.09.2018 21:10
    Lječilište dobiva polikliniku za tisuću ljudi i apartmane
    You won't get replacement them in these throw away prices. It is very probable you will ...
     
  • »Svaštara« 2

    orlando 22.09.2018 16:28
    koljektivna raspaljotka
    Ovakvo stanje u lokalnoj samoupravi nije bilo nikada, što radi Ministarstvo uprave i ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 22.09.2018 12:29
    U službi Investitora
    Uspjehu Investitora kakvog se samo poželiti može.
     
  • »Svaštara« 2

    NN 22.09.2018 12:28
    Politička idila
    Preciznije piši Kučić propalo... A pitanje jest dobro, kome oni služe? Služe sami sebi pa su ...
     
  • »Svaštara« 2

    koko 22.09.2018 12:07
    piši kući propalo
    Čemu i kome služi gradonačelnica i njenih 11 patuljaka ?
     
  • »Svaštara« 2

    Tonkica Palonkica 22.09.2018 10:37
    Snjeguljica i 11 patuljaka
    Da nema Devčićevih zvocala, dovoljni bi bili skuti gradonačelnice ispod kojih su se sakrili ...
     
  • »Svaštara« 2

    Bečar Uša 22.09.2018 10:31
    Ima li pilota u avionu
    Postoji još puno razloga za brigu u GML. Stanje potencijalnih obveza po osnovi sudskih ...
     
  • »Svaštara« 2

    JubJub 22.09.2018 10:23
    Muzej demokracije
    Gradonačelnica i njezin Jedinstveni upravni odjel su zaključili da im vijećnica ne treba, jer ...
     
  • »Svaštara« 2

    Bečar Uša 22.09.2018 10:13
    Istina, rupa je bez dna
    Ne znam zašto se ti aligatore nadaš tome ali nade nema. Grad je krenuo u sudski postupak ...
     
  • »Svaštara« 2

    aligator 22.09.2018 09:18
    rupa bez dna
    Ima li nade da Grad dobije gradsku vijećnicu koju je platio 2,4 miliona kuna ?
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 21.09.2018 21:25
    lokalizacije
    Lošinj Lošinjanima?
     
  • »Svaštara« 2

    Lobo 21.09.2018 16:05
    Režim
    Istina je da ustav RH u čl.1. kaže da je Republika Hrvatska demokratska država u kojoj vlast ...
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 21.09.2018 15:01
    Bečkom dječaku
    Jučer u 20.53 si me citirao, a ispod citata si naveo članke Ustava RH. Ono što si citirao bio ...
     
  • »Svaštara« 2

    stiv 21.09.2018 13:37
    vladari iz sjene
    Tako je, Orlec je na Cresu ali orlečani vladaju Lošinjem.
     
  • »Svaštara« 2

    Egzorcist 21.09.2018 13:24
    Seks, demokracija i crkvena demagogija
    Kad iz redova totalitarne organizacije s apsolutnim monarhom na prijestolju čujem predavanje ...
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 21.09.2018 13:10
    Bezobrazan i osjetljiv gost
    Budući imaš problema pisati s razumjevanjem, ne čudi da nemaš mogućnost ni čitati s ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 21.09.2018 10:04
    Crveni karton
    Odgovarao sam redom na sve što si napisao, ali kad sam došao do citiranog dijela, sve ...
     
  • »Svaštara« 2

    asd 21.09.2018 09:44
    Ne svraćam u balkanske krčme
    Citiranjem tih članaka tebi nisam baš ništa dokazao, niti to mogu. Prije nego što sam ...
     
  • »Svaštara« 2

    Gošća 21.09.2018 09:26
    A i članstvo u pastoralnom vijeću pomaže
    Sudeći po tome da nema nikakvih tenzija u gradu vjerojatno je GO HDZ to odlučio a sve u ...
     
  • »Svaštara« 2

    Cvrčak 21.09.2018 09:14
    prijatelji gdje ste?
    Promjena na čelu lošinjskog Dječjeg vrtića "Cvrčak" - na mjesto vršiteljice dužnosti ...
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 21.09.2018 09:12
    Vrati se nazad i objasni
    Što si s citiranjem tih članka dokazao? Da vlast ne pripada narodu već političkim strankama ...
     
  • »Svaštara« 2

    Pajdo 21.09.2018 08:45
    Orlec je na Cresu, zar ne?
    Ali to znači da će prvi biti Cres, a ne Lošinj. Jer mislim da je Orlec još uvjek na ...
     
  • »Svaštara« 2

    HEP 20.09.2018 20:59
    tko je upalija svitlo ?
    Krčani se hvale sa sunčanom elektranom, a ne znaju da se kraj Orleca gradi puno jača i ...
     
  • »Svaštara« 2

    asd 20.09.2018 20:58
    Isprika
    Nisam te lovio, a ne smatram ni da sam te ulovio. Ipričavam se što sam se uključio u raspravu ...
     
  • »Svaštara« 2

    asd 20.09.2018 20:53
    Višestranačje
    A ja sam ti (na pogrešnom mjestu - ispričao sam se) savjetovao da pročitaš članke 3. i ...