Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Lošinj počinje gradnju stanova na Rukaviću

Korisnička ocjena:  / 3
LošeNajbolje 

rukavicU predjelu Rukavić u Malom Lošinju počeli su pripremni radovi za izgradnju stambenog kompleksa na površini veličine 1,5 hektara, izvijestio je Novi list. Radi se o investiciji vrijednoj oko 50 milijuna kuna u kojoj zajednički sudjeluju Grad Mali Lošinj i privatni investitor, poduzeće Hal d.o.o. registrirano u Malom Lošinju.

Projektom je previđena izgradnja osam stambenih zgrada s 91 stanom te pristupna cesta. Budući da je riječ o gradskom terenu, svi troškovi projektiranja, komunalnog i vodnog doprinosa koji iznose više od pet milijuna kuna, kao i gradnja, obaveza su privatnog investitora, dok će Gradu Malom Lošinju koji će financirati izgradnju pristupne ceste i platiti nadzor, pripasti 22 stana. Ovim će stanovima, prema svemu sudeći, dobar dio Lošinjana riješiti svoje stambeno pitanje. Naime, ugovornom obvezom suinvestitor je ograničen u prodaji ostatka stanova – stanove mora prodavati po ograničenoj cijeni građanima Malog Lošinja, i to onima s POS-ove liste po 1.400 eura za četvorni metar, a Malološinjanima koji nemaju riješeno stambeno pitanje, a nisu na POS-ovoj listi, po 1.500 eura. 

Samo 15 stanova investitor može slobodno prodavati bez ikakvih ograničenja. Prema raspoloživim podacima, trenutačno na području grada Malog Lošinja živi oko 120 obitelji koji nemaju vlastiti stan.

Grad će kroz izdavanje tabularnih isprava kupcima stanova imati apsolutnu kontrolu nad izvršenjem preuzetih obaveza o prodaji stanova – građanima Malog Lošinja.

– Model zajedničkog ulaganja u projektiranje i izgradnju višestambenih zgrada na predjelu Rukavić u Malom Lošinju razvojni je projekt kojim će se kvaliteta življenja na otoku uvelike podići na višu razinu. Izgradnjom stanova na predjelu Rukavić riješit će se pitanje stanovanja za 91 obitelj. Ukoliko pored navedene izgradnje uzmemo u obzir planiranu izgradnju stanova u Creskoj ulici, Ćunskom i Nerezinama, zaključak je da će Grad Mali Lošinj kroz idućih nekoliko godina u potpunosti riješiti osnovno egzistencijalno pitanje stanovanja za sve obitelji s našeg područja. Treba također naglasiti da je taj proces već započeo, jer do Nove godine 15 obitelji dobiva ključ u ruke za stanove stambene zone Kalvarija, poručuju iz Grada Malog Lošinja, napominjući da će se izgraditi i javno parkiralište za potrebe okolnog stanovništva.

Za sada izdane tri dozvole

Iako se radi o projektu kojim se želi riješiti problem stanovanja za građane Malog Lošinja, a deklarativno su ga podržale i sve političke stranke, projekt je naišao na otpore dijela javnosti.
– Zbog toga se odužio postupak izdavanja dozvola. Za sada su izdane tri dozvole i početak radova, odnosno iskop za njih se planira u sljedećih tjedan dana. Radovi na svim ostalim objektima planiraju se početi u prosincu, dok se predviđa da će završetak svih zgrada biti tijekom travnja 2015. godine, zaključuju privatni investitori.

(Slađana Vignjević)

Komentari: 

013 # samo hrabro!gost 2014-11-21 11:34
Zanimljivo kako je hrabar taj naš investitor HAL d.o.o., koji je u prošloj godini ostvario ukupan dobitak od 61,00 kn! Odakle će, jadni, namaknuti sredstva za izgradnju Rukavića? Koja će im banka dati kredit na temelju takvog poslovanja? Hoće li založiti svoje (ili tuđe) nekretnine?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ..........HAL doo 2014-11-21 17:44
HAL d.o.o.
V. GORTANA 9, 51550 MALI LOŠINJ

2013. godina

Prihod 636.520 kn
Rashod 562.355 kn
Dobit 58.932 kn

Imovina 8.532.104 kn

Zaposlenici 1
Prosječna netto plaća 8.534 kn
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FotografŠime 2018-08-12 00:59
Citat HAL doo:
HAL d.o.o.
V. GORTANA 9, 51550 MALI LOŠINJ

2013. godina

Prihod 636.520 kn
Rashod 562.355 kn
Dobit 58.932 kn


Imovina 8.532.104 kn

Zaposlenici 1
Prosječna netto plaća 8.534 kn

Kada će etažiranje i kraj ovoj priči.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # pindžurpitagora 2014-11-21 19:27
Citat gost:
Odakle će, jadni, namaknuti sredstva za izgradnju Rukavića? Koja će im banka dati kredit na temelju takvog poslovanja? Hoće li založiti svoje (ili tuđe) nekretnine?
U ovom poslu na Rukaviću netko će ostati kratkih rukava, matematika tu ne štima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zar?Pero 2014-11-21 21:22
Citat pitagora:
Citat gost:
Odakle će, jadni, namaknuti sredstva za izgradnju Rukavića? Koja će im banka dati kredit na temelju takvog poslovanja? Hoće li založiti svoje (ili tuđe) nekretnine?
U ovom poslu na Rukaviću netko će ostati kratkih rukava, matematika tu ne štima.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ???s.s. 2014-11-21 19:39
Dali će i u ovoj tvz. investiciji grad biti garant poznatom investitoru kao u slučaju Lidl-a,a koji je dobro poznat s liste dužnika,s blokiranom imovinom,te koji je več pokupio novac od pojedinih građana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
151 # je... budale...Zalutali... 2014-11-21 20:42
Puno vi toga neznate, a samo lajete i pljujete po svima koji nešto hoće napraviti u ovoj sje.. državi.. Zašto u facu ne pitate di su pare i koje koga pokro i zaj.., te otkud će koja kuna ići i tko će šta financirati..
**Manje lajte više radite i bit će bolje..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # ne laje pasjoko 2014-11-22 17:31
Citat ...Zalutali...:
**Manje lajte više radite i bit će bolje..
...reče Bandić i završi u Remetincu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Institucije pravne državeBuldog 2014-11-22 18:06
Citat joko:
Citat ...Zalutali...:
**Manje lajte više radite i bit će bolje..
...reče Bandić i završi u Remetincu.
Govorio je i "Neka institucije pravne države rade svoj posao". Poslušale su ga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ?rukavić 2014-11-22 16:42
tko je jamio, je jamio...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
212 # ..ogorčen i razočaran..*Stranac u Noći 2014-11-22 21:43
Što je bilo prije, Veliki Lošinjani prisjetite se kako ste i kada došli na ovaj otok,na koje načine ste stekli imovinu.. sad iznajmljujete stanove skupe ko sv.Petra kajgana (čast izuzecima), a uglavnom su to sve rupe,namještene stvarima još iz 45, a oni što su se oparili renoviranjem hotela Aurora,Vespera, Punta i Bellevue.. kažu ljudima može na cijelu godinu,a kad dođe 1.6. "svi mars napolje", jer dolaze turisti.. E kad bi ti Turisti mogli poslat pare, a da nedođu, bilo bi idealno.. Radite svakako i svašta, ali se usudite pričati o moralu,poštenju ,časti.. Usta vam puna hvale otoka.. A što ste dali ovom otoku, što ste dali gradu, mladima,starcim a.. ispravite me ako griješim,ali jedno veliko NIŠTA.. Šta je bilo 95,98....2013 i 2014 godine.. jamili ste preko noći.. dionice Jdranke prodali za smješne pare Strancu,a veliki domoljubi,Vi ste Veliki Lošinjani.. Pa svaka vam čast..skidam kapu.. Naguzili ste se Rusima jako ljepo.. jer treba sad bit dio te mase.. kriza je..loše ide.. Stigli su Rusi s parama pa ubaci se u krug.. Fuj..
Bunite se, ne rađaju se djeca,mladi ne ostaju.. Pa kako da imam dijete kad nemam gdje zivjeti, ne mogu nigdje kupiti pristojan stan, a o mogućnostima za kupnju stana da i nepričam.. prijave nas na crkavicu,jado jadna kako dignut kredit.. Bez kredita ništa.. ako se i skrpaš nekako..radiš ti,radi žena..super..pr eživljavamo, ali za naše djete nema mjesta u vrtiću.. itd. idt.. Pljujete po sezoncima, srbima,bosancim a, nitko nevalja.. a Vaša djeca paradiraju po trgu i ispijako tko zna koliko kava,jer zašto bi oni radili svakakve poslove. Kad tajo ugura na dobru poziciju onda ću raditi...
..Pustite ljude neka rade, vodite brigu o pametnijim stvarima.Očisti te prvo ispred svoga praga..
Dragi Lošinjanu kako TI doprinosiš našem gradu, što si Ti napravio za ovaj otok vitalnosti??? Zapitaj se svaku noć kad legneš na počinak..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Kasna je ura, ali ipak...Stranger in the nigh 2014-11-23 03:28
Ima Lošinjana raznih. Neki su tu od "stoljeća sedmog" (ili bar tako govore), neki su došli s prvim turizmom (onim iz 19. stoljeća), neki s godinom 45-om, neki s prvim poslijeratnim hotelima, neki s prvim otvorenjem Sunčane uvale, neki s Domovinskim ratom, neki s krizom zadnjih godina... whatever, nije bitno. SVI smo mi LOŠINJANI jer živimo na otoku Lošinju. Sada i ovdje. Točka. Razlikujemo se samo po tome jesmo li "dobri, loši ili zli". Turizam je uništio naše selo - ljudi su napustili ovce, pašnjake i masline jer je bilo lakše zaraditi za život u turizmu. Godine su prošle, nešto se ušićarilo i sagradilo, pa iznajmljivalo. Došli su drugi da rade po hotelima i kampovima, pa su i oni nešto ušićarili i sagradili. Došlo je novo vrijeme, pa se više nije moglo tako lako "ušićariti i sagraditi" za novu generaciju... Sezonci i dalje dolaze ali nema više dobre zarade, nema više parcela za kuću, ni stanova od firme niti ikakvih stanova, samo tužno podstanarstvo u još tužnijim pljesnivim apartmanima od sezone do sezone. Dragi "sezonci", nije ništa lakše ni tzv. "starim Lošinjanima", bar kada je podstanarstvo u pitanju. Sve je to isti sheat, nehuman i gulikožan. Na Rukaviću će se graditi hrpa stanova, ali pitanje je tko ima para za njih. Nemojte je začuditi kada u njih bude uselila lošinjska "zlatna mladež" ili, još bolje, kada za paprenu najamninu budu iznajmljeni nekim novim podstanarima. Ponavljam - svi smo mi Lošinjani, Veliki ili Mali, bili ovdje od pamtivijeka ili od prošle godine, no ima nas raznih - "dobrih, loših, zlih"... A pare mirišu svima jednako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # ..dajte priliku..Stranac u Noci 2014-11-23 08:04
Sve je to ok.. Ali na ovom otoku ima jako malo sirotinje i to su levente koje ne zele raditi.. Prodji po Haracicevoj, Zagrebackoj, Sv. Martin, Zagazine... nema sirotinje.."Obi can" covjek moze si priustiti stan.. Bolje vracat kredit nego biti podstanar cijeli zivot..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # nemo profeta in patriaaguštin 2014-11-23 07:46
Izgleda da će se povijest Lošinja pisati na način "prije izgradnje stanova na Rukaviću" i "poslije izgradnje stanova na Rukaviću". Ovo je najveći poslovni poduhvat u posljednjih 25 godina i sigurno izaziva svakakve komentare kao što je izazivala izgradnja naselja Zagazinjine. Zato pričekajmo neko vrijeme i onda hladne glave procjenimo da li je to bilo dobro ili loše za pučanstvo Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # mutnodir 2014-11-23 12:49
Kako je utvrđeno da je Grad Mali Lošinj netransparentan ,ova izgradnja je još amo jedna potvrda toga,nije pitanje same gradnje nego svega oko te gradnje,zašto Grad svoje parcele predviđene za gradnju ne stavi u prodaju građanima koji su voljni i imaju mogučnosti graditi,nego za njih ne postoji ta mogučnost,a sve samo iz jednog razloga jer bi to trebalo biti-transparen tno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # hmm stanovinemilost 2014-11-25 18:33
Dobro je da se grade stanovi,ipak je pozitivno to,ali mene muči nešto drugo u vezi stanova,tj.POS- liste:da li su na njoj oni koji nemaju nekretnine(kuće )ili ima i onih koji imaju milione vrijedne nekretnine,a nalaze se na listi za stanove?To je ono što se svi trebaju zapitati,zašto se pojedinci deklariraju kao podstanari,a imaju i prodaju kuće vrijedne računano u MILIONIMA kuna?Možda uvid u POS-ovu listu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ne, ne i neOmerta 2014-11-25 20:05
To je zabranjena tema, a vjerovatno i poslovna tajna. Ako pogledaš POSovu listu mogao bi oslijepiti ili se pretvoriti u stup soli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # hmm stanovinemilost 2014-11-25 20:31
Ma zbog tih zaranjenih tema općenito nam je ovako.Možda bih ipak stup soli,sol je korisna,a "slijepaca"u ovom društvu ima i previše.Ispriča vam se slijepim osobama,ne želim njih uvrijediti,uvre da je za sve nas ovo što se događa oko nas
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # oči imaju a ne videjuroslav 2014-11-25 21:28
Citat Omerta:
To je zabranjena tema, a vjerovatno i poslovna tajna. Ako pogledaš POSovu listu mogao bi oslijepiti ili se pretvoriti u stup soli.
Sve je poslovna tajna što provodi ova vlast, zato je i osvojila tako nisko mjesto na listi transparentnost i.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # PeroĐuro 2014-11-25 23:27
Citat juroslav:
Citat Omerta:
To je zabranjena tema, a vjerovatno i poslovna tajna. Ako pogledaš POSovu listu mogao bi oslijepiti ili se pretvoriti u stup soli.
Sve je poslovna tajna što provodi ova vlast, zato je i osvojila tako nisko mjesto na listi transparentnosti.
Ali je zato osvojila vlast većinom Vaših glasova.. Sad se strpite i trpite i
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # mea culpamatej 2014-11-26 07:27
Citat Đuro:
Ali je zato osvojila vlast većinom Vaših glasova.. Sad se strpite i trpite i
svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje a tako i Lošinj. Opet će pobijediti ista ekipa jer nema alternative, odnosno tzv. oporba je još nesposobnija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Otok vitalnostis.j. 2014-11-26 13:41
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # (S)paljevinaVatrogasac Sam 2014-11-27 11:29
Već danima se na parkiralištu spaljuju borove grane, smrad od dima guši pola grada, a navečer se lijepo vidi da zgarišta još uvijek gore a nikoga nema da ih pazi. Jedan nagli nalet vjetra i vuf! - evo nevolje. Znaju li vatrogasci za to? I zašto se uopće te grane spaljuju na licu mjesta, a ne odnose na deponij? Ovako im je jeftinije? A ti rajo gutaj dim i gledaj žeravice na pljucomet od kuća...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # piromanriki 2014-11-27 14:03
Citat Vatrogasac Sam:
Već danima se na parkiralištu spaljuju borove grane, smrad od dima guši pola grada, a navečer se lijepo vidi da zgarišta još uvijek gore a nikoga nema da ih pazi. Jedan nagli nalet vjetra i vuf! - evo nevolje. Znaju li vatrogasci za to? I zašto se uopće te grane spaljuju na licu mjesta, a ne odnose na deponij? Ovako im je jeftinije? A ti rajo gutaj dim i gledaj žeravice na pljucomet od kuća...
Ne smiju vatrogasci doći na gradilište jer su u igri krupne ribe, tu se vrti ogromna lova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...CPH4 2014-11-27 19:29
Citat Vatrogasac Sam:
Znaju li vatrogasci za to?


pa pitaj to vatrogasce a ne volim lošinj
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ,,,ja 2014-11-28 21:06
Citat CPH4:
Citat Vatrogasac Sam:
Znaju li vatrogasci za to?
pa pitaj to vatrogasce a ne volim lošinj
vatrogasci to i pale 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # svega tu imasin 2014-11-26 19:51
Prodaja i prebijanje preko terena,komadanj e poslova ispod granice potrebe natječaja,izmiš ljeni protupožarni putevi(do vlastitih parcela), naravno, uz isplatu za radove, grad je jamac investitoru, izbjegavanje javnih rasprava, pogodovanja uz proviziju ,izdavanje dokumenata potrebnih za gradnju samo ukoliko je nadzorni, projektant i izvođač zna se koji, itd ,itd, dosta bi tu bilo posla za pojedine službe RH.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # hmmm stanovinemilost 2014-11-27 19:55
ma borovi su se mogli iskoristiti za ogrijev siromašnima,nap raviti klupe za parkove i uz šetnice,puno toga ali samo ih ovako zapaliti prava šteta...stranci uvoze ostatke i prave pelete za ogrijev,a mi puff direkt vatra,ne vidimo dalje od vlastita nosa..šteta..al i biti će stanova....kako za koga
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # borovina kao ogrjev za siromašne?protupožarac 2014-11-27 21:24
E moj stručnjak... svježa borovina nije dobra kao ogrjev. Treba često čistiti dimnjake, jer se znaju stvoriti kugle od čađe u dimnjaku, što je jedan od najčešćih uzroka samozapaljenja dimnjaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # hmmm stanovinemilost 2014-11-27 22:29
pa ni crniku ne koristimo svježu za ogrijev,a što se dimnjaka tiče ionako ga je bolje ćešće čistiti,pa zar stvarno nitko ne vidi što se sve može načiniti od borova????narav no da ne......žalosno ...naučeni da je sve na gotovo servirano...pa nikakvo čudo što tonemo i tonemo sve dublje....i dublje....i dublje.......go re nego Titanik..on je naletio na santu,a mi na naše neznanje i ravnodušnost prema svemu...žalosno :cry: :-x :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # brrrrxXx 2014-11-28 02:42
a ti očekuješ da će se sirotinja godinu dana smrzavati, pa tek onda ložiti borovinu koja joj stoji u dvorištu? ili da če redovito ,čak i nekoliko puta godišnje čistiti dimnjak od smole?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Lošinj uslugegigo 2014-11-28 07:24
Citat xXx:
a ti očekuješ da će se sirotinja godinu dana smrzavati, pa tek onda ložiti borovinu koja joj stoji u dvorištu? ili da če redovito ,čak i nekoliko puta godišnje čistiti dimnjak od smole?
..nekome bi dobro trebalo očistiti dimnjak jer se zaštropalo skroz.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # hmmm stanovinemilost 2014-11-28 18:56
Ma stvarno biser do bisera...pa sva drva se suše za ogrijev ili je to možda Vama promaknulo????I to je bila jedna od opcija što se moglo s tim drvetom,kada su ionako već popiljeni,a možda vi nikada ni ne čistite dimnjak,niti ste upoznati činjenicom da čišći dimnjak uvijek je manja mogućnost požara,a i peći bolje griju,ali možda se nekome ne čisti poslije svega toga....i opet samo dokaz da već gore navedeni tekst je naša realnost.....a Vi možete i dalje pljuvati po mojim izjavama...mene to ne ljuti.....samo mi dokazuje da sam u pravu....HVALA :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # bistrookišumar 2014-11-28 19:40
da, stvarno, u pravu si 200%... eno, cijela šuma po Punti Križa je puna popiljenih drva koja se suše naokolo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # las vegasosipić 2014-11-29 08:21
Citat šumar:
da, stvarno, u pravu si 200%... eno, cijela šuma po Punti Križa je puna popiljenih drva koja se suše naokolo
Kad stignu rusi neće više biti ni crnike ni magriša na Punti križa, samo golf tereni, resorti i kockarnice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
58 # egzistencijapodstanar 2014-12-01 08:45
e moja rajo, mislim da ovaj sajt služi za iskompleksirane i frustrirane osobe koje samo vrijeđaju, omalovažavaju, ocrnjuju druge i još mnogo drugih loših navika.i ja sam jedan od kupaca i sretan sam što se napokon otvorila mogućnost da i ja stvorim svojoj obitelji osnovne uvjete za život. Ova gradnja smeta određenim ljudima - usudio bih se reći vlasnicima kućerina sa po dva, tri apartmana. Najveći je problem gdje će im gosti preko ljeta parkirati, jer nedaj Bože da na svom djelu od komada dvorišta naprave i osiguraju parking za svoje turiste. NEEE, treba maksimalno iskoristiti javnu površinu, a tko j*** 100 drugih obitelji koji će izgradnjom ovih stanova sebi osigurati egzistenciju. koliko ja imam informacije, ove stanove su kupile mlade obitelji(da se razumijemo većina kreditom). Stalno kukate kako nam Lošinj propada, mladi se ne vraćaju na otok, a sad kad se ukazala ta mogućnost, opet ne valja. Smatrate se velikim Lošinjoljupcima a mrzite sve oko sebe i ništa(što se komentarima potvrđuje).
Najviše volim ove dvolične, trolične osobe kojima je odjednom stalo do tih borova koji se ruše, a di ste zadnjih pedeset godina kad je trebalo pomlađivati šumu, jer i laiku je jasno da trenutno stanje naših suma je katastrofalno, sve stari i truli borovi koji su se izvitoperili, nagnuli i polako izumiru. Jedino za što se ta šuma konzumira je kriminalno masovno branje šparoga i uništavanje flore i faune.
zadovoljan sam i sretan podstanar koji će napokon imati nešto svoje i to za manju lovu(kredit) od stanarine i režija koje lošinjski iznajmljivači nude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Čemu služi ovaj sajtviki 2014-12-01 09:47
Citat podstanar:
e moja rajo, mislim da ovaj sajt služi za iskompleksirane i frustrirane osobe koje samo vrijeđaju, omalovažavaju, ocrnjuju druge
Vidiš da služi i tebi da kažeš svoje mišljenje s kojim se - usput da kažem - u cijelosti slažem :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
39 # ..bivši podstanar 2014-12-01 11:26
Suosjećam sa podstanarom ali podstanar ne suosjeća sa svima ostalima. Podstanarima se stambeni problem mogao riješiti na barem 10 drugih različitih lokacija npr. obnovom nekih starih zgrada koje će se za 20 godina srušiti a da turisti i otočani ne izgube tako važan parking. Pa šta ako ljudi iz Haračićeve tamo parkiraju? Jeli "turistička" i Grad trljaju ruke od njihovih taksi i poreza? Trljaju itekako a ti podstanaru zapni malo vijuge i nemoj tako uskogrudno razmišljati. Ili ti želiš stan sa pogledom na luku od 1500 eura koji vrijedi 3000 po m2. Ili ga misliš dobit mukte jer si u nakakvom socijalnom programu? Gdje će u sezoni svi ti auti vidjet ćemo valjda zato širimo Gradsko prometno redarstvo da možemo gaziti i kažnjavati turiste zbog nepropisnog parkiranja. Tu je isključivo stvar u pogodovanju određenim guzonjama i za to skontati ne treba biti pretjerano pametan. U sezoni stariju osobu dopratiti do bolnice je bilo nemoguće a of sada šta? Starce sve treba pobacati izvan Suska i tako samo smetaju. Prošlo ljeto sam dva puta pratio staru bolesnu osobu do doma zdravlja i dva puta sam dobio kaznu za parkiranje jer nigdje blizu nije bilo mjesta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
75 # ...podstanar 2014-12-01 13:00
suosjećam ja sa 100 drugih obitelji(znači najmanje 250-300 osoba) koji će dobiti svoj krović nad glavom.
Neznam po čemu si procijenio da je tako važan baš taj parking, a iz mog iskustva nisam nikad vidio više od dvadesetak auti parkiranih tamo(većinom sve domaći, znači da ga turisti nisu niti koristili osim iz lokalnih apartmana).
Što se tiče cijena stanova, pošteno ću ga platiti po cijeni koja je trenutno aktualna i zadužiti se sljedećih 30godina kreditom!!!!!!!!!!
Za razliku od mnogih koji su dobijali i zemljišta i kuće i stanove I JOŠ IM NIJE DOSTA. Očito sam ja kriv što sam se rodio u krivo vrijeme pa se nemam mogućnost ogrebati za neku nekretninu.
Da mi je znati kako su i od kuda izgradili sve te kućerine u Haračićevoj, a o Zagazinama da ne pričam i ti sad meni spočitavaš što ću si jedva obezbjediti pedesetak kvadrata i zadužiti se pola života. Odkud vam obraz da uopće prozivate i pokušavate minirati poštene građane.
Također, koliko se šuška da će se tamo graditi i parkiralište za bolnicu što je još jedan plus umjesto da se svi naguravaju u onu jednosmjernu ulicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # re:bivši podstanar 2014-12-01 20:47
Citat podstanar:
suosjećam ja sa 100 drugih obitelji(znači najmanje 250-300 osoba) koji će dobiti svoj krović nad glavom.
Neznam po čemu si procijenio da je tako važan baš taj parking, a iz mog iskustva nisam nikad vidio više od dvadesetak auti parkiranih tamo(većinom sve domaći, znači da ga turisti nisu niti koristili osim iz lokalnih apartmana).
Što se tiče cijena stanova, pošteno ću ga platiti po cijeni koja je trenutno aktualna i zadužiti se sljedećih 30godina kreditom!!!!!!!!!!
Za razliku od mnogih koji su dobijali i zemljišta i kuće i stanove I JOŠ IM NIJE DOSTA. Očito sam ja kriv što sam se rodio u krivo vrijeme pa se nemam mogućnost ogrebati za neku nekretninu.
Da mi je znati kako su i od kuda izgradili sve te kućerine u Haračićevoj, a o Zagazinama da ne pričam i ti sad meni spočitavaš što ću si jedva obezbjediti pedesetak kvadrata i zadužiti se pola života. Odkud vam obraz da uopće prozivate i pokušavate minirati poštene građane.
Također, koliko se šuška da će se tamo graditi i parkiralište za bolnicu što je još jedan plus umjesto da se svi naguravaju u onu jednosmjernu ulicu.
Uglavnom me nisi razumio.. Nisam rekao da tebi ne treba omogućiti kupnju 50 m2. Rekao sam da tih 50 m2 ne vrijedi više od 25000 eura pod uvjetom da gradi Grad a za svoje građane i da se tu ničiji brkovi ne omaste. Sve drugo je pogodovanje i muljaža. A ti se fino zaduži i još na sva usta hvali onoga i one koji su ti to omogućili.. Ako i dobiješ stan za 1500 po m2 puštat će na sve strane tj. biti će to trećerazredni kvadrati. P. S. Gdje je lift za bolnicu kojeg je Gari obećao za kvadrate koji su falili za projekt a koje je dobio od županijskog doma zdravlja??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # serserbivši podstanar 2014-12-02 01:22
Citat podstanar:
suosjećam ja sa 100 drugih obitelji(znači najmanje 250-300 osoba) koji će dobiti svoj krović nad glavom.

Nitko ništa neće "dobiti". U ovom se Gradu ništa ne dobiva.. Osim nekih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # prolaznikslučajni 2014-12-02 10:51
Citat podstanar:
Neznam po čemu si procijenio da je tako važan baš taj parking, a iz mog iskustva nisam nikad vidio više od dvadesetak auti parkiranih tamo(većinom sve domaći, znači da ga turisti nisu niti koristili osim iz lokalnih apartmana).
Ti si provokator i lažovčina najvjerojatnije jedan od onih što su radili ili financirali studiju o iskoristivosti tog parkinga pa onda po potrebi je prazan ili pun. Pun je itekako i to ne samo gostiju iz Haračićeve nego gostiju sa cijelog otoka koji ljeti navečer idu u grad pa i stanovnika malih mjesta koji ljeti nemaju gdje parkirati osim tamo. Živi bili pa vidjeli koliko će taj parking faliti. To je moguće samo u Gradu lošinju. Kao malo je drugih lokacija pa treba ovu zaj.... da bi pojedini hiperzaradili pogledom na luku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # ..nema problema..*Stranac u Noći 2014-12-01 21:20
Citat bivši podstanar:
Suosjećam sa podstanarom ali podstanar ne suosjeća sa svima ostalima. Podstanarima se stambeni problem mogao riješiti na barem 10 drugih različitih lokacija npr. obnovom nekih starih zgrada koje će se za 20 godina srušiti a da turisti i otočani ne izgube tako važan parking. Pa šta ako ljudi iz Haračićeve tamo parkiraju? Jeli "turistička" i Grad trljaju ruke od njihovih taksi i poreza? Trljaju itekako a ti podstanaru zapni malo vijuge i nemoj tako uskogrudno razmišljati. Ili ti želiš stan sa pogledom na luku od 1500 eura koji vrijedi 3000 po m2. Ili ga misliš dobit mukte jer si u nakakvom socijalnom programu? Gdje će u sezoni svi ti auti vidjet ćemo valjda zato širimo Gradsko prometno redarstvo da možemo gaziti i kažnjavati turiste zbog nepropisnog parkiranja. Tu je isključivo stvar u pogodovanju određenim guzonjama i za to skontati ne treba biti pretjerano pametan. U sezoni stariju osobu dopratiti do bolnice je bilo nemoguće a of sada šta? Starce sve treba pobacati izvan Suska i tako samo smetaju. Prošlo ljeto sam dva puta pratio staru bolesnu osobu do doma zdravlja i dva puta sam dobio kaznu za parkiranje jer nigdje blizu nije bilo mjesta.
Samo za stanare Haračićeve koji su dug niz godina koristili javnu povrsinu za vlastiti parking i parking svojih gostiju izgraditi ćemo garažu i naravno pokloniti vam ju.. Nećete plaćati ništa sljedećih 30godina kao i prethodnih 30..
Prilaz bolnici za starije ljude se mora riješiti svakako,ali ne obustavom gradnje stanova.. ;)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # upaljeno svjetloima problema 2014-12-02 09:23
" Nema problema", toliko cemo zaraditi na stanovima, da mozemo izgraditi i pokloniti garaze stanarima Haraciceve.
Pa vidi se koliko je grad bio priklonjen i netransparentan prema privatnom investitoru iako je znao da je zarada vise nego dovoljna,
a zna se i "gdje sam tu ja" podrazumjeva se MITO.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # pranje novacaistina 2014-12-01 14:10
hahahah,evo da se nasmijem na sve ovo sa svim postovanjem svima.ali ovo sto se dogada je prica za malu djecu i to sto rade opcinske vlasti sa 3 obitelji losinjske je pateticno svadaju ljude izmedu njih da se prepucavaju nek se gradi nek se zivi ali stanove nece dobiti obitelji koje nemaju dobit ce oni koji vec imaju podosta gradeno je naterenu di je blizu kuca gosp.gradonacel nika,rudia,itd. ..a sve ostalo ljudi boziji je samo cisto pranje para cesta su izgradili losinjani porezom ne gradonacelnik !stanove isto tako i sve ostale stvari na otoku grade stanove i sve ostalo bolnica nam je kaos rupa kakve nema ja mislim da prvo se radi bolnica pa onda sve drugo tako je u cijelom svijetu pa i u dzungli!nisam politicar nisam advokat samo sam obican covjek koji zna mozda previse a riba smrdi od glave! kad ce losinjanima doci iz guzice u glavu sa svim postovanjem i bez uvrijede nikome ali cinjenice su takve ps-sistem na losinju je komunisticki policijski i udbaski strah u kosti ako sto kazes gotov si u sec.ma probudi te se ljudi ne pisat nego izvuc van nokte !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # hate poetry prola..pionirka 2014-12-01 14:18
..otkuda tebi pravo da prozivaš stotine ljudi koji su prije 30-40 god.izgradili svije kuće?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # tako je to bilopionir 2014-12-01 14:40
Citat pionirka:
..otkuda tebi pravo da prozivaš stotine ljudi koji su prije 30-40 god.izgradili svije kuće?
Prije 30 - 40 godina su se kuće gradile na bazi poklon kredita koje smo svi plaćali za njih jer je bila inflacija, a dobivali su ih uglavnom politički podobni. Takvima su se dijelili i gradski tereni, a gradilo se kako je ko htio jer službe nisu radili svoj posa. Neki su završili i na sudu jer su pogodovali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ╦̵̵̿╤─ ҉ ~ •••junior 2014-12-01 15:11
Citat pionir:
Citat pionirka:
..otkuda tebi pravo da prozivaš stotine ljudi koji su prije 30-40 god.izgradili svije kuće?
Prije 30 - 40 godina su se kuće gradile na bazi poklon kredita koje smo svi plaćali za njih jer je bila inflacija, a dobivali su ih uglavnom politički podobni. Takvima su se dijelili i gradski tereni, a gradilo se kako je ko htio jer službe nisu radili svoj posa. Neki su završili i na sudu jer su pogodovali.
a neke ulice se zovu pendrek-štrase
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Onako usput ...Crveni buržuj 2014-12-01 15:20
Citat junior:
a neke ulice se zovu pendrek-štrase
A kolike su privatne kućerine sagrađene uz gradnju Vespere, Aurore i Punte a od istog materijala, mehanizacijom i radnom snagom :-*
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # koje?pionirka 2014-12-01 15:24
Koje?navedi imenom i prezimenom,lump enprole?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ano domini 1986.orca 2014-12-02 21:46
Citat pionirka:
Koje?navedi imenom i prezimenom,lumpenprole?
Pa recimo one vile na Valdarkama koje su sagrađene kad i hotel Punta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # vilenjaci..pionirka.. 2014-12-03 11:40
vile...?!..su samo na čikatu :lol:
na valdarkama su obrasle prizemnice hrvatskih prolećara,omilj ene titove novinarke,kuća finog gospodina,atom. fizičara iz kanade;kuća čije me ime uvijek podsjeti na tarzana,lorda graystokea i ruina odmarališta na čijim zidovima izblijedilo od vremena piše tito i čevapčići..
ako ciljaš na one dvije-tri obiteljske kuče(bez cohones da navedeš imena)onda je to puno,puno premalo da sve vlasnike kuća (zaga,poljana,b očac,malin,arta tore) nazoveš(ete) lopovima..
sa ove povijesne distance mogući krimen "valdarke"je meni jednak onom kada pekar ujutro uzme kruh za doma iz pekare..
..ali,uvijek dobro služi povik "dršt'e lopova,komunjar u,šiptara,dinam ovca,pedera.. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # mazanje očijuBeverly Hills 2014-12-03 12:42
kome ti pionirka mažeš oči!?!?!?!
Zagazinjine????? iz pouzdanih izvora znam da su samo podobni dobijali za sitnu lovu zemljišta i kuće pomoću bespovratnih kredita. a i da nisu od kud im takve KUČETINE SA PO MINIMUM ČETIRI APARTMANA. sigurno su to izgradili pošteno od svojih plaća.
Poljana??? to su isto sve viletine sa apartmanima - naravno pošteno izgrađene
Bočac??? kuća do kuće sve preko 200m2 i okućnicama s istom i duplom kvadraturom - pošteno izgrađeno
Artatore??? bolje da ni ne spominjemo.
ja neznam, ali po stanju kuća ovdje ima para ko blata kad su svi pošteno napravili svoja zdanja, zlatni otok.
NEMOJTE JADNIM LJUDIMA MAZATI OČI JER STE SMIJEŠNI
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # crvena četvrtletovanić 2014-12-03 14:43
Citat Beverly Hills:
kome ti pionirka mažeš oči!?!?!?!
Zagazinjine????? iz pouzdanih izvora znam da su samo podobni dobijali za sitnu lovu zemljišta i kuće pomoću bespovratnih kredita. a i da nisu od kud im takve KUČETINE SA PO MINIMUM ČETIRI APARTMANA.
.. a da ne govorimo da su kuće građene na Zagazinjinama preko stambene zadruge Dražica bile oslobođene poreza na promet kod kupovine građevinskog materijala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # Bespovratni kredit?Oldtajmer 2014-12-03 19:47
Citat Beverly Hills:
iz pouzdanih izvora znam da su samo podobni dobijali za sitnu lovu zemljišta i kuće pomoću bespovratnih kredita.

Nikada nije postojalo nešto što nazivaš "bespovratni kredit". Ako su ti Podobni i iščačkali kakve povlastice oko uvjeta dobivanja ili roka otplate kredita, nema te banke na ovom svijetu, pa ni onih iz vremena o kojem govoriš, koja bi nekome dala pare "za niš". Taj tvoj Pouzdani Izvor ima višak mašte i manjak mozga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # fondo perdutopopaj 2014-12-03 21:50
Citat Oldtajmer:
Nikada nije postojalo nešto što nazivaš "bespovratni kredit".
Nisu banke davale bespovratne kredite nego lošinjske firme, provjeri malo kod bivših direktora u Jadranci i Lošinjskoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # farbanjenetko 2014-12-04 12:31
ma vidi ku..a ,ti bi sve nas što živimo po tim naseljima proglasio komunjarama,jug oslavenima,četn icima,nehrvatim a,i kako sve već ne ...što bi nas iselio i poslao za Italiju,Ameriku a ti bi se lijepo naselio u ono što je netko drugi gradio i žrtovao se ??
Ovdje oko mene npr od dvadesetak kuća možda su tek četvrtina (ako) bili članovi SK ( i što onda ? ) , vlasnici tih kuća su i gastarbajteri,p omorci,obrtnici ,radnici iz Jadranke ,obični ljudi !
Nismo ti mi krivi što te je netko od negdje potjerao ! Nego prikane primi se posla nakon radnog vremena,zavrni rukave za početrak primi se krampa iskopaj si temelje !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # čast poštenimakrampar 2014-12-04 12:48
a gdje da se uhvati kad koja god se lokacija spomene svi se dižu na zadnje noge???
ti si jedini pošten sa 400 kvadrata jer si radio u fušu i krampao.
i ja bi krampao u blizini centra samo što su već sve pozicije uhljebljene i onda još imaju muda se buniti i protestirati OBRAZ=ĐON
koliko na ovom otoku ima mladih domaćih lošinjana/lošin janki koji nemaju mogućnost zbog ovakvih čangrizavaca poput tebe i 80posto komentatora na ovom sajtu.
koda će stranci dobiti stanove na parkiralištu, a ne domaća djeca.
tko je kriv što je cijela uvala i trg okupiran Albancima - opet ti isti domaći lošinjani koji su im sve prodali zato ne pričaj gluposti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # kramperunetko 2014-12-04 13:41
Sereš ti kramper ,domaćih Lošinjana bilo je tad recimo 6000 tisuća a lokale je Albancima prodalo možda desetak ljudi što je s ostalih 5990 što oni imaju s tim ?
Lokale su na koncu Albanci kupili,platili nije im poklonio SK .
Albancima nisu mrski ni kramp ni rad da si ti upola toliko vrijedan imao bi i ti nešto a ne čekat da ti grad ili država daju stan ,zaboravljaš da smo tržišna privreda a ne socijalizam kojeg se groziš i napadaš !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # mlađahni kadarPink panter 2014-12-04 13:01
Citat netko:
Nego prikane primi se posla nakon radnog vremena,zavrni rukave za početrak primi se krampa iskopaj si temelje !
Ili još bolje, budi mlađahni direktorski kadar kao Pinki i Šole pa ćeš dobiti teren na elitnoj lokaciji gdje možeš sagraditi vilu ili dobro prodati teren kao Šole.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Zidam kuću trokatnicu...Pupoljci svibanjski 2014-12-02 00:10
Znači, sve kuće u Malom Lošinju koje su građene 1976. ili 1977, a u Velom Lošinju 1986. su sumnjive? Ili možda ipak samo par njih (Crveni buržuj očito zna točno koje)? A sve ostale su ljudi gradili kreditima koji su bili "povoljni" samo zato što je tadašnji dinar stalno gubio na vrijednosti zbog danas nezamislive inflacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # ruža hrvatskamislav 2014-12-02 14:00
Citat Pupoljci svibanjski:
Znači, sve kuće u Malom Lošinju koje su građene 1976. ili 1977, a u Velom Lošinju 1986. su sumnjive? Ili možda ipak samo par njih (Crveni buržuj očito zna točno koje)? A sve ostale su ljudi gradili kreditima koji su bili "povoljni" samo zato što je tadašnji dinar stalno gubio na vrijednosti zbog danas nezamislive inflacije.
Sve kuće su sumnjive jer pošten čovjek nije nikad mogao izgraditi kuću, ili je bio "crveni" ili udbaš !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
86 # nisko čelo, tupi pogledbtanko 2014-12-02 16:57
Ja sam je počeo graditi 1984. na Zagazinama.
I završio nakon 15 godina uz mnogo rada i odricanja.
Niti sam bio crven, niti udbaš.
Samo tupa "RVATINA" može srat o crvenima i udbašima.
Tvoje "RVATINE" sa rukom na srcu se sve pokrale i uništile a ti se očito nisi snašao.
KONJU !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Snađi se družeMK 2014-12-02 17:40
Citat btanko:
Ja sam je počeo graditi 1984. na Zagazinama.
I završio nakon 15 godina uz mnogo rada i odricanja. Niti sam bio crven, niti udbaš.
Ljudi su se snalazili. Sjećam se da sam tih godina bio na na Artatore i na velikoj hrpi građevnog materijala vidi tablu NE DIRAJ! PRIVATNA IMOVINA. Na društvenoj imovini nije ništa pisalo :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # imati i nemati..pionirka.. 2014-12-02 17:57
moji baka i djed su došli ranih 60-tih,prodali su imanje i kupili staru kuću,bez kanalizacije..L ošinj je tada bio bez struje pola dana i do njega je vodio prašnjavi makadam..
Lošinj je tada bio poluprazan,napu štenih kuća je bilo puno(tih se godina bježalo još barkama za italiju)
Moji roditelji 70-tih kupuju teren(kredit)pr odaju staru kuću i dižu novu..
90-tih je iz temelja renoviraju(još se otplaćuju krediti)..
Uglavnom,u našoj obiteljskoj kući je rezultat rada 3 generacije..cir ka 100 godina..
i onda dodju gladuši-uhljebi ,bezemljaši tipa "podstanar"i "mislav" i nešto drve,veličaju "investitora",o ptužuju cijela naselja za svoj lumpenproletari jat,mašu zastavama..
najrađe bi nam oteli kuće..kad ne bi glave padale :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # Visoka prizemnicaPupoljci svibanjski 2014-12-02 17:59
Pošten čovjek nije nikad mogao izgraditi kuću? Koja glupost! Sve do sredine 80-ih bilo je relativno lako doći do građevinske parcele jer je bilo prostora za širenje grada na Malin, Gravot, Bukovicu, Kalvariju, Vresikovo, Haračićevu, Jaminu, Zagazine itd., a svatko je mogao i podići kredit. Neki su dobili sasvim pristojne stanove od firmi u kojima su radili, pa su možda bili manje motivirani za gradnju kuće. Velika većina kuća gradila se polako, prvo bi vlasnici uredili jednu etažu da mogu kako-tako useliti, pa "uradi sam" agonija... do dvorišta i portuna, godinama. Tek rijetki su kuće izgradili i opremili preko noći, no ni oni nisu nužno "sumnjivi" - npr. pomorci koji su godinama tukli debelo more na strancima ili bauštelci po stranjskim gradilištima. Teško da se njih može nazvati udbašima ili crvenima, zar ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # PupoljkuStari 2014-12-02 21:18
Sve do sredine 80-ih si do parcele mogao doći ako si bio aktivan član partije ili doseljenik sa istočne strane Juge .Na isti način si mogao dobiti i kredit za koji je uz za to vrijeme poveliko učešće od nekoliko godišnjih plaća ,mjesečno trebalo plaćati 3-4 mjesečne plaće.Sve to je bilo moguće za one koji su bili aktivni komunisti ili komšije.Zanimlj ivo je da se situacija ni do danas nije puno promijenila ,samo su neki promijenili zastavu i stranku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # uvijek spremnimedo 2014-12-02 21:55
Citat Stari:
Sve to je bilo moguće za one koji su bili aktivni komunisti ili komšije.Zanimljivo je da se situacija ni do danas nije puno promijenila ,samo su neki promijenili zastavu i stranku.
Takvi danas imaju vile a ne obiteljske kuće i sa visine gledaju na običnu raju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Čudna računicaPupoljci svibanjski 2014-12-03 19:29
Evo opet komunista i jugovića, majko moja! Ispada da na Lošinju žive samo potomci žestokih komunjara i Bosanaca, Srba, Albanaca ili da svi oni koji to nisu žive u stambenim zgradama, stanovima otkupljenim za sitne pare ranih 90-ih ili su podstanari u kućerinama tih istih "aktivnih članova partije ili doseljenika sa istočne strane Jude". Takvom selektivnom pamćenju i suženom kritičkom razmišljanju jednostavno nema pomoći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # oktopusrenco 2014-12-03 19:51
Citat Pupoljci svibanjski:
Evo opet komunista i jugovića, majko moja! Ispada da na Lošinju žive samo potomci žestokih komunjara i Bosanaca, Srba, Albanaca,
Zaboravio si spomenuti vjernike katoličke vjeroispovijest i, valjda i oni žive u nekakvim kućama a ne u katakombama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # gle,kako sam glupa...pionirka 2014-12-01 15:14
..politički nepodobni su dobivali samo stanove..
čistačice,radnici u građevinaru,škv eru i ostali kontrarevolucio nari..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # proleteri svih zemalja uozbiljite seenver 2014-12-03 17:36
Citat pionirka:
..politički nepodobni su dobivali samo stanove..
čistačice,radnici u građevinaru,škveru i ostali kontrarevolucionari..
bolje terene su dobivali radnici iz škvera nego doktori i direktori, pogledaj malo vlasnike kuća u Zagazinjinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # to...sin 2014-12-02 22:32
Svoju zavist,ljubomor u,pojedinci su krivo usmjerili.Nisu vam krivi vlasnici kuća i apartmana sagrađenih prije 30-40 god.,za vaše nezadovoljstvo su danas krivi pojedinci u žutoj kući sa nadimcima 10-20%,vlast koja laže,poznati tvz.investitori kojima dajete predujme za nešto nepostojeće,izv ođaći koji fušaju,rasulo od države itd,itd i na kraju:za kvadrat 1400eur X 60=84000eur+kam ate,da bi dobio taj kredit ili ti tatica ima novaca pa se vračamo na isto,ili nisi kreditno sposoban,ili ćeš dobiti stan u najam od Grada kao pogodan i poslušan uhljebljenik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # back to the futurelujo 2014-12-03 07:32
Citat sin:
..ili nisi kreditno sposoban,ili ćeš dobiti stan u najam od Grada kao pogodan i poslušan uhljebljenik.
..vidiš to je dobra ideja, učlaniš se u pravu stranku, dobiješ posao i stan na korištenje. Zašto me to podsjeća na neko prošlo vrijeme za koje su tvrdili da nije ništa vrijedilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ... 2014-12-04 12:51
smješni ste svi redom. vrijeđate se, omalovažavate, prozivate i ponosno skrivate iza nadimaka.
sličan je članak na otoci.net pa tamo se nitko nije oglasio jer mu se treba vidjeti ime. :D
ludilo ste...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # mene je struhdenis 2014-12-04 14:25
Citat .:
smješni ste svi redom. vrijeđate se, omalovažavate, prozivate i ponosno skrivate iza nadimaka.
sličan je članak na otoci.net pa tamo se nitko nije oglasio jer mu se treba vidjeti ime. :D
ludilo ste...
..imaš pravo, ali ni ti se nisi potpisao nego si stavio točkicu. Očito ni dvadeset godina demokracije nije ljudima izbio strah od represivnog sistema u kojem smo živjeli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # OdmazdaGiHT 2014-12-04 14:39
Citat denis:
Citat .:
smješni ste svi redom. vrijeđate se, omalovažavate, prozivate i ponosno skrivate iza nadimaka. sličan je članak na otoci.net pa tamo se nitko nije oglasio jer mu se treba vidjeti ime. :D ludilo ste...
..imaš pravo, ali ni ti se nisi potpisao nego si stavio točkicu. Očito ni dvadeset godina demokracije nije ljudima izbio strah od represivnog sistema u kojem smo živjeli.
Nije ni sadašnji sistem manje represivan, samo što je represija profinjenija. Zamjeriš se utjecajnoj osobi A, ali odmazda će doći od osobe B koja pravi uslugu osobi A.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # securitatealadin 2014-12-04 15:06
Citat GiHT:
Nije ni sadašnji sistem manje represivan, samo što je represija profinjenija. Zamjeriš se utjecajnoj osobi A, ali odmazda će doći od osobe B koja pravi uslugu osobi A.
..a na vrhu piramide je osoba C koja je dobitnik ovogodišnje nagrade za životno djelo. Ups..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ... 2014-12-04 15:24
istina denise, ali ja sam i nebitan u cijeloj ovoj priči, niti prozivam za stanove niti za kuće niti išta slično a bogami niti vrijeđam, samo sam htio skrenuti pažnju da su ovdje svi jaki na riječima a nitko ne odaje identitet.
toliko. pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # :pionirka.. 2014-12-04 16:19
..ovo je anonimna,nebitn a rasprava nebitnih anonimusa,što je i poanta cijelog sajta a i demokracije uopće,rekla bih..karavane,psi
dakle, dvotočko pozz..
iako,doduše,kada se sjetim kako su mi neki postovi(istinit i) brzinom munje obrisani; :lol:
tašta je naša oligokracijica :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # povratak temi..pionirka.. 2014-12-04 17:09
index.hr/black/clanak/tecaj-snadji-se-i-postani-uhljeb--prevara-ili-odlicna-zajebancija/788064.aspx
u lošinju je problem što se prva i druga pozicija ne preklapaju,pa imamo situaciju i"sin bi,tata"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # poljanapioniri 2014-12-05 12:21
A tko vam je kriv što niste bili direktori u pravo vrijeme ili postali direktorice šireći noge pa dobili nekretnine za trud.Snađi se druže kaže stara poslovica...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # stanovilosinjanka 2014-12-27 13:02
tko li ce sada dobiti stan na rukavicu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bumerangmislav 2014-12-27 14:02
Citat losinjanka:
tko li ce sada dobiti stan na rukavicu
..vjerojatno oni koji su najviše pljuvali po stambenom projektu Rukavić, čista lošinjska posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # G.C.-B.B.-A.N. itd.itdnikad dosta 2014-12-27 15:57
Jesi mislio besplatne stanove (ili proviziju)?
Oni koji su forsirali i silovali prenapucenu izgradnju stanova na Rukavicu,
ZNA SE.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # a što, što drugo?bečić 2014-12-27 16:36
Cijela ova priča je otišla u smjeru pljuvanja po izgradnji stanova na Rukaviću. Nigdje prijedloga što bi to drugo mogao vlasnik (grad) od te prašnjave površine napraviti? Možda uređeni parking za stanare Haračićeve? Ili parkovno uređenje za vile u Haračićevoj? Ili njegovana zelena površina za obližnje stanovnike? Možda još jednu garažu, trgovački centar, hotel? Nitko ništa ne predlaže, samo je protiv. A podstanari, ljudi bez stana, mladi bez mogućnosti osamostaljivanj a, beskućnici? Što i kamo s njima? Koga je briga?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ,,,Stanar 2014-12-27 17:19
Imas pravo, sigurno tu povrsinu ne treba namijeniti ljudima u Haracicevoj, no cinjenica je da je dom zdravlja blizu, a dom zdravlja nema parking. Nadalje, zasto grad rijesava problem podstanara? Neki ocito jos zive u socijalizmu. Ja npr. imam stan nemam auto, da li ces mi ti i grad kupiti auto?????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sirotanovićibejbi 2014-12-27 17:47
Citat Stanar:
Imas pravo, sigurno tu povrsinu ne treba namijeniti ljudima u Haracicevoj, no cinjenica je da je dom zdravlja blizu, a dom zdravlja nema parking.
..ova vlast je zapela da nam oduzme sve parkinge, očito su prioritetni avio gosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ...gastarbajter 2014-12-27 21:35
A da zasučeš rukave pa se ufatiš posla ko svaki normalan hrvat?? Put pod noge pravac Njemačka zaradi pa si kupi stan...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # seoba narodakruno 2014-12-28 08:05
Citat gastarbajter:
A da zasučeš rukave pa se ufatiš posla ko svaki normalan hrvat?? Put pod noge pravac Njemačka zaradi pa si kupi stan...

..nekada ste lošinjane tjerali u Ameriku, Italiju i Australiju, a danas ih želite humano preseliti u Njemačku kako bi očistili prostor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # stanovilosinjanka 2015-01-14 12:01
kad se planiraju sagraditi stanovi iznad bolnice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # $$$Rukavić 2015-01-14 14:34
Citat losinjanka:
kad se planiraju sagraditi stanovi iznad bolnice
Priča se da investitor trenutno nema novaca da bi pokrenuo investiciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Rupa bez dnaMila majka 2015-01-14 22:59
Ma nije valjda! A što će s onim rupama koje su već iskopali? Napuniti ih vodom pa da Lošinjani konačno dobiju ne jedan već više gradskih bazena? Oni koji su dali pare za stanove bacili su ih u rupu bez dna zvanu Veliki Lošinjski Investitor. Žao mi ljudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # DražicaHaračićeva 2015-01-14 23:10
Tko je, kada i zašto odlučio da se smanji građevinsko područje na Dražici i umjesto stvori novo građevinsko područje iznad Haračićeve? Netko je očito želio graditi zgrade s pogledom na more jer to se dobro prodaje, a to što tamo dere orkanska bura, koga briga, i tako će većina "stanara" tamo boraviti samo ljeti:) Ukinuto građevinsko područje na Dražici bilo bi puno bolji izbor za gradnju, da se namjeravalo graditi za domaće ljude. Ali nema tako spektakularni pogled. I prestanite više bacati drvlje i kamenje na ljude koji žive u Haračićevoj i okolnim ulicama. Nisu vam oni krivi za vaše podstanarstvo. Niti su bili krivi za prašnjavo i neuređeno parkiralište. Uostalom, tko je njih išta pitao kada se odlučivalo o gore navedenoj nelogičnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # najdraža lovadraž 2015-01-14 23:25
Nas vijecnike, drug Badurina je ubjeđivao da treba tamo doci Plodine kao konkurencija trguvackim centrima ( izgleda da je pukla ljubav Badurine i gospodina iz Plodina koji je nosio pršut)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # monopolioleg 2015-01-15 07:22
Citat draž:
Nas vijecnike, drug Badurina je ubjeđivao da treba tamo doci Plodine kao konkurencija trguvackim centrima ( izgleda da je pukla ljubav Badurine i gospodina iz Plodina koji je nosio pršut)

ne daju rusi da dođe konkurencija..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # dXbcentar 2015-01-15 08:18
Citat draž:
Nas vijecnike, drug Badurina je ubjeđivao da treba tamo doci Plodine kao konkurencija trguvackim centrima ( izgleda da je pukla ljubav Badurine i gospodina iz Plodina koji je nosio pršut)

jadni neki centri kad si međusobno sami ne mogu raditi konkurenciju, nego im treba još i četvrti centar
radije dovedite pevec, onaj gore dupin ima 200% marže, jeftinije je naručiti preko interneta uz 50 kn dostave nego kupovati kod njega
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # ......građanin 2015-01-15 08:48
Citat draž:
Nas vijecnike, drug Badurina je ubjeđivao da treba tamo doci Plodine kao konkurencija trguvackim centrima ( izgleda da je pukla ljubav Badurine i gospodina iz Plodina koji je nosio pršut)
Fala Bogu pa imamo pametne vijećnike koji se ne daju nagovoriti na zlo. Isto tako viječnici dobro znaju na koji način funkcioniraju veliki trgovački lanci, pa znaju da su iste cijene u Lidlu i Konzumu u Rijeci, Zagrebu i Lošinju. Jadranka trgovina se ne može natjecati sa njima, i propast će ako još malo spusti cijene, a onda si napravio gomilu socijalnih problema koji će doći pred općinu i razvaliti nekome bulju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # stanovilosinjanka 2015-01-24 18:19
kad se planiraju pocet radovi za socjalne stanove na rukavicu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # malo sutralosinjan 2015-01-24 18:46
Citat losinjanka:
kad se planiraju pocet radovi za socjalne stanove na rukavicu

Radno Vrijeme: KAKO - KAD
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # stanovilosinjanka 2015-01-26 16:54
kad pocinju radovi na rukavicu ili ostaju rupe iskopane pa da poplavimo bolje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # yes we canhipster 2015-01-26 18:25
nema novaca ni za početak radova, traže se dobrovoljci da uplate avans pa možda krene
do tada spavaj ispod mosta ionako je pokvaren
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # stanogradnjayes we can 2015-02-22 12:05
Napadala neka kiša pa se narod pita,
jesu li to patke, il' su galebovi
na jezeru Age Hasanage?

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # Niskogradnjamobutu 2015-02-22 12:41
Nisu jezera age Hasanage, nego bare age Mujage.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # nema parkinga samo rupepušmipuli 2015-02-22 18:31
Citat mobutu:
Nisu jezera age Hasanage, nego bare age Mujage.

U toj bari ima i Garijevih žaba... Vrijeme će pokazati (nadam se ne godine) dali je sa tim rupetinama sve po zakonu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # rukaviclosinjanka 2015-03-29 17:57
da li ce na rukavicu biti stanovi za unajam ili samo pos kad se planira zavrsiti tih osam zgrada
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # pitam se pitamperica 2015-03-29 20:08
Citat losinjanka:
da li ce na rukavicu biti stanovi za unajam ili samo pos kad se planira zavrsiti tih osam zgrada
..previše pitanja za ovako mali grad, nikad nećeš dobiti odgovore :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ..........vritnjak 2015-03-30 19:01
ni najam ni pos
prvo je rečeno da će biti gotovo do travnja, a kasnije do ljeta, kažu ove godine
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ČičaDragiša 2015-03-30 21:51
Da nije bilo blokade od Ureda za urbanizam...... tj Hofmanice, kao i prijava i nastojanja stopiranje projekta od oporbenog trojca tj Rudike , Ljilje i onog što liči mačke i pase . Da je Hofmanica imala jedan posto volje od onog kojeg ima za investitore za poželjet, stanovi bi možda bili i gotovi. Ovako....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ..pušmipuli 2015-03-30 22:28
Citat Dragiša:
Da nije bilo blokade od Ureda za urbanizam...... tj Hofmanice, kao i prijava i nastojanja stopiranje projekta od oporbenog trojca tj Rudike , Ljilje i onog što liči mačke i pase . Da je Hofmanica imala jedan posto volje od onog kojeg ima za investitore za poželjet, stanovi bi možda bili i gotovi. Ovako....

Da je bilo sve po zakonu ni Ljilja ni Rudi ni Hofmanica a bogami ni onaj što liči pse i mačke nebi usporili gradnju. Zato ne lupetaj gluposti..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # MutnolovMuljator 2015-03-30 22:33
A ja čuo da radovi kasne jer investitor nije platio prvim izvođačima što je trebao, pa su ovi prekinuli ugovor i pokupili se. A općina im je još morala i platiti penale za izgubljen posao. A sadašnje izvođače su našli na gradilištu na Čikatu, pa radnici i mehanizacija šetaju od Alhambre do Rukavić. Normalno da radovi napreduju puževim korakom kada fali ljudi i strojeva. Zato će Gari odobriti radove i ljeti. Sve za glasače!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # DragišaČiča 2015-03-31 07:45
A što bi im trebao platiti kada nisu ni počeli raditi, ne lupetaj gluposti čovječe zavidni. Problem su Hofmanici bili kao ravni krovovi, obuhvat garaža pod zemljom i šta li sve drugo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # Zavidan?Muljator 2015-03-31 15:35
Citat Čiča:
A što bi im trebao platiti kada nisu ni počeli raditi, ne lupetaj gluposti čovječe zavidni. Problem su Hofmanici bili kao ravni krovovi, obuhvat garaža pod zemljom i šta li sve drugo.

A kome bi to i zbog čega trebao biti zavidan? Možda onim građevincima koji su iskopali 2 i pol rupe pa se pokupili doma? Investitoru na njegovoj legendarnoj "poslovnosti"? Općinarima što su se uvalili do grla u jalov posao? Ili možda ljudima koji su digli kredite da plate avanse za stanove koji neće biti useljivi prije 2016.? Ne, definitivno im ne zavidim. Samo kažem da Hofmanica nije (jedina) kriva za toliko kašnjenje radova. A to da se na Lošinju ne grade kuće s ravnim krovovima stoji već kus godina u uvjetima gradnje i svi to znaju, pa me čudi da investitor to ne zna. Veličina podzemnih garaža valjda ovisi o nekim tehničkim stvarima, jer uzalud ti velika garaža ako ti je ulaz/izlaz prestrm i nepregledan kao u Lidlu. Baš me zanima gdje će ugurati obećani parking za bolnicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # miomirisni vrtkuki 2015-03-31 07:50
Citat Muljator:
Normalno da radovi napreduju puževim korakom kada fali ljudi i strojeva. Zato će Gari odobriti radove i ljeti. Sve za glasače!
Ne vjerujem da će se raditi za vrijeme sezone, pa Lošinj je poznat upravo po održivom razvoju i očuvanju prirodnih resursa :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # stanovilosinjanka 2015-11-11 10:09
kad se planiraju zavrsiti zgrade na rukavicu kad je useljenje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # kurdi-stanstipe 2015-11-12 15:10
Citat losinjanka:
kad se planiraju zavrsiti zgrade na rukavicu kad je useljenje
Prvo će se napraviti POS-ovi stanovi u Creskoj a tek onda ako bude love raditi će se na Rukaviću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # :(pušmipuli 2015-11-12 22:47
Budite ljudi pametni.. Osim par direktora i ljudi sa dobrom plaćom koji kreditom mogu kupiti stan svi drugi ćemo sisati palac. Rukavić je čisti biznis pod krinkom brige za stambeno zbrinjavanje. Ko ima daj mu a ko nema i ne treba mu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # super hikbaltazar 2015-11-13 07:29
Citat pušmipuli:
Rukavić je čisti biznis pod krinkom brige za stambeno zbrinjavanje. Ko ima daj mu a ko nema i ne treba mu..
Tako je, to je posao koji donosi veliku lovu ZNA SE !!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # stanovilosinjanka 2015-12-11 13:10
kad se planiraju zavrsiti zgrade na rukavicu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # kratki rukavikurta 2015-12-11 16:42
Citat losinjanka:
kad se planiraju zavrsiti zgrade na rukavicu
..do kraja 2015. godine kako je bilo predviđeno 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ...murta 2015-12-13 09:33
Citat kurta:
Citat losinjanka:
kad se planiraju zavrsiti zgrade na rukavicu
..do kraja 2015. godine kako je bilo predviđeno 8)


volim-losinj.org/.../...

Za sada su izdane tri dozvole i početak radova, odnosno iskop za njih se planira u sljedećih tjedan dana. Radovi na svim ostalim objektima planiraju se početi u prosincu, dok se predviđa da će završetak svih zgrada biti tijekom travnja 2015. godine, zaključuju privatni investitori.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Svaštara« 2

    HEP 20.09.2018 20:59
    tko je upalija svitlo ?
    Krčani se hvale sa sunčanom elektranom, a ne znaju da se kraj Orleca gradi puno jača i ...
     
  • »Svaštara« 2

    asd 20.09.2018 20:58
    Isprika
    Nisam te lovio, a ne smatram ni da sam te ulovio. Ipričavam se što sam se uključio u raspravu ...
     
  • »Svaštara« 2

    asd 20.09.2018 20:53
    Višestranačje
    A ja sam ti (na pogrešnom mjestu - ispričao sam se) savjetovao da pročitaš članke 3. i ...
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 20.09.2018 20:45
    U napetom iščekivanju
    Sad kad si objasnio kome je poruka, iako si pri tome lagao (ne snalaziš se baš na ovom ...
     
  • »Svaštara« 2

    asd 20.09.2018 20:32
    Isprika
    Sorry, ne snalazim se baš na ovom portalu. Poruka je trebala biti za nick Rentgen. Odmah ...
     
  • »Svaštara« 2

    Pale 20.09.2018 20:15
    *
    A kome ti, padobranac, sugeriraš čitanje Ustava RH?
     
  • »Svaštara« 2

    asd 20.09.2018 20:02
    Ustav RH čl. 3. i 6.
    A da ti pročitaš članke 3. i 6. Ustava RH?
     
  • »Svaštara« 2

    Libero 20.09.2018 19:58
    Nebitan je sadržaj?
    Uspaljeni egzorcistu, reci što ti je u citirnom tekstu problematično. Probaj zaboraviti na ...
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 20.09.2018 19:41
    Ispričat ću ti se pod jednim uvjetom
    Dragi goste, to što tražiš da ti se ispričam pa ćeš onda odgovoriti na pitanje, nadam se ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 20.09.2018 18:32
    Ali neće biti Prvi od 1000
    Otok Krk bi uskoro trebao dobiti sunčanu elektranu od 5 MW Početak rada elektrane se ...
     
  • »Svaštara« 2

    Egzorcist 20.09.2018 14:11
    Istjerivanje demonkracije
    Ma moš mislit! Lekciju iz demokracije daje nam Glas Koncila, službeno glasilo katoličke ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 20.09.2018 13:46
    Ispričaj se pa ću ti odgovoriti na pitanje
    A ti si rijedak paranormalni fenomen sa sposobnosti "čitanja" tuđih misli na daljinu, i to ...
     
  • »Svaštara« 2

    Party 20.09.2018 13:09
    Možda ima neke veze...
    Premda se na prvi pogled može činiti da je za hrvatsko društvo gotovo irelevantno što se ...
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 20.09.2018 12:27
    Eto ti druge prilike
    Da, demokracija je za tebe koji misliš da HDZ treba odlučivati o svemu i svačemu. Ti bi da ...
     
  • »Svaštara« 2

    Turbo zec 20.09.2018 10:28
    Borba za opstanak
    Došla su takva vremena. Status branitelja si je već osigurao prihvaćanjem braniteljske ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 20.09.2018 09:45
    Nije demokracija za tebe
    A odkud ti to znaš mudrice? Šta, prikupljala si potpise za referendum protiv zaštite žena i ...
     
  • »Svaštara« 2

    gošća 19.09.2018 21:15
    Ma bravo
    Baš ti je jak komentar +
     
  • »Svaštara« 2

    gost 19.09.2018 20:19
    ...+...
    Glupost do gluposti - Rentgen
     
  • »Svaštara« 2

    Rentgen 19.09.2018 20:11
    Kad se Hdz-ovci ulove ideologije...
    Zanimljivi su ovi likovi koji napadaju novog predsjednika UV OD ML koji je istupio iz HDZ-a ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 19.09.2018 19:26
    hvaljen Isus
    Ssd ce i on pozdravljat sa Hvaljen Isus kao Bruna u Saboru
     
  • »Svaštara« 2

    rotarijanac 19.09.2018 17:40
    uvijek na pravoj strani
    Očito je Gari shvatio što se ešava u HDZ-u pa već si stvara odstupnicu.
     
  • »Svaštara« 2

    Zorro 19.09.2018 17:27
    U ime obitelji
    Predsjednik UV Odgojnog doma je krenuo stopama Brune Esih i Zlatka Hasanbegovića koji su ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 19.09.2018 16:06
    Sve je na svome mjestu
    Kapelijevi advokati su utihnuli jer sve je došlo na svoje mjesto. Upravno vijeće Doma ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 19.09.2018 12:25
    Pantagane
    Gledajte ove u pozadini. To su pantagane koje će izist naše mirovine.
     
  • »Svaštara« 2

    HRT 19.09.2018 11:29  
  • »Svaštara« 2

    HRT1 - Otvoreno 19.09.2018 11:06
    Mirovinska reforma
    [youtube]ouBl-- HTrVw[/youtube]
     
  • »Svaštara« 2

    Crkveni miš 19.09.2018 10:07
    Od nas bolji samo Mađari
    Ali ne štedi se ni na crkvenim uhljebima. Neće oni biti siromašni kao crkveni miševi, nego ...
     
  • »Svaštara« 2

    Za kontejner spremni! 19.09.2018 09:52
    Borba za mjesto kraj kontejnera
    Ovo ne važi za saborske zastupnike, ministre, doministre pa na niže do zadnjeg uhljeba.
     
  • »Svaštara« 2

    dnevnik.hr 19.09.2018 09:35
    Završni prijedlog mirovinske reforme: Radit će se duže, a mirovine će biti manje
    i.imgur.com/UIPMxrt.jpg (http://i.imgur.com/UIPMxrt.jpg) dnevnik.hr/.../...
     
  • »Svaštara« 2

    Not for kids under 12 18.09.2018 20:35
    Gade mi se - Vjerodostojno
    Sve je to ljigava banda koja vjerodostojno brine samo kako da nahrani svoju debelu guzicu.