Kučić ne podržava nezakonitosti

Korisnička ocjena:  / 8
LošeNajbolje 

cjenikNa poziv inicijative Čovjek po mjeri otoka da se očitujete u vezi s nelegalnim postavljanjem pontona u uvali Čikat za najavljenu i od strane Lošinj Hotels & Villas reklamiranu nelegalnu marinu te da poduzme zakonom predviđene mjere gradonačelnica je dala sljedeći odgovor »

Nastavno na Vaš mail od dana 10. lipnja 2017. godine, u kojem tražite očitovanje Grada Malog Lošinja povodom postavljanja pontona u uvali Čikat, na samom početku želim istaknuti kako Grad Mali Lošinj i ja osobno kao gradonačelnica ne podržavamo niti jedno nezakonito djelovanje neovisno o njegovoj namjeni.
Iz tog razloga, gradske službe su proučile sve podatke i dostupne informacije, te u ovom navedenom slučaju postupile sukladno zakonskim odredbama i propisima. 

Dana 16. lipnja 2017. godine Grad Mali Lošinj uputio je Ministarstvu turizma Prigovor na tumačenje kategorizacije Marina STARI GAT od 18. ožujka 2014. godine, te upit o kategorizaciji novih pontona - privezišta po novoj lokacijskoj dozvoli kojim smo argumentirano izjavili i obrazložili da se sa navedenom kategorizacijom ne slažemo i da na nju stavljamo prigovor te tražimo da se tumačenje „privezište jednako marina11 obustavi od primjene dok se ne ujednači propis iz pomorstva, prostornog uređenja i turizma. Isti dopis uputili smo na znanje Ministarstvu mora, prometa i veza, Ministarstvu graditeljstva i prostornog uređenja, te Upravnom odjelu za pomorstvo, promet i turizam Primorsko goranske županije.

Dana 19. lipnja 2017. godine Grad Mali Lošinj podnio je Ministarstvu graditeljstva i prostornog uređenja Žalbu na lokacijsku dozvolu klasa:UP/l 350-05/17-03/7, urbroj: 2170/1- 03-05/3-17-7 od 25. svibnja 2017. godine za izgradnju privezišta PRa u funkciji ugostiteljsko - turističke zone Čikat. Naime, temeljem Zakona o prostornom uređenju, Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama, te na osnovu Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, Urbanističkog plana uređenja Čikat i izdane Lokacijske dozvole utvrđeni su elementi za žalbu, stoga je Grad u zakonskom roku izjavio Žalbu na navedenu lokacijsku dozvolu.

Istog dana, 19. lipnja 2017. godine Grad je tvrtki Jadran ka hoteli d.o.o. uputio dopis, poslan na znanje i Upravnom odjelu za pomorstvo, promet i turizam Primorsko goranske županije, kojim od njih kao koncesionara tražimo da uklone sve reklame kojima se promovira marina na Čikatu, te napominjemo kako su dužni pridržavati se Ugovora o koncesiji na pomorskom dobru za gospodarsko korištenje sportsko rekreacijskog, ronilačkog centra s privezištem Stari gat u uvali Čikat, kao i namjene iz Prostornog plana Grada Malog Lošinja te Lokacijske dozvole na kojoj je naznačeno da su privezišta u funkciji ugostiteljsko turističke zone i na njima nije dopušteno boraviti.

marinacikat

 

Komentari: 

021 # Novi vjetrovi pušugost 2017-07-12 21:55
Opaaaaaa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
030 # ,,,Slavko 2017-07-12 22:22
Bome je nova gradonačelnica pokazala nešto što prethodni nije imao: pameti i odvažnosti. Ovo djeluje nestvarno ali budi nadu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
024 # samo hrabrobravo 2017-07-12 23:20
Citat Slavko:
Bome je nova gradonačelnica pokazala nešto što prethodni nije imao: pameti i odvažnosti. Ovo djeluje nestvarno ali budi nadu.
Bravo, pa ne može se ova gradonačelnica kupiti, kao Nedić i Badurina sa boteljkama vina i mukte marende u velom žalu a kamoli li za kantuni, kako bi investitoru pogodovali i ispunjavali sve želje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # tike tike tačkenema više mačke 2017-07-13 07:06
Citat bravo:
Bravo, pa ne može se ova gradonačelnica kupiti, kao Nedić i Badurina sa boteljkama vina i mukte marende u velom žalu a kamoli li za kantuni, kako bi investitoru pogodovali i ispunjavali sve želje.
Dogradonačelnik u je loše počeo novi posao u Gradu, ako se ovako nastavi bit će belaja. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # crnobijelo 2017-07-13 08:42
Citat nema više mačke:
Citat bravo:
Bravo, pa ne može se ova gradonačelnica kupiti, kao Nedić i Badurina sa boteljkama vina i mukte marende u velom žalu a kamoli li za kantuni, kako bi investitoru pogodovali i ispunjavali sve želje.
Dogradonačelniku je loše počeo novi posao u Gradu, ako se ovako nastavi bit će belaja. :-?
Samo naprijed gradonačelnice , ima još više poštenih od uhljeba i korumpiranih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Bravo!!!!!!Bilmez 2017-07-13 12:32
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
59 # zrno po zrno pogačajakov 2017-07-13 17:14
Citat Bilmez:
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Kad bi rasformirala gradsku tvrtku "Lošinj usluge" i parkirališta dala u koncesiju nekom privatniku dobila bi podršku svih građana Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # ............ 2017-07-13 18:43
To sam jutro čuo na kavi!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Koncesija? Ne hvala!Obični građanin 2017-07-15 10:09
Citat jakov:
Citat Bilmez:
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Kad bi rasformirala gradsku tvrtku "Lošinj usluge" i parkirališta dala u koncesiju nekom privatniku dobila bi podršku svih građana Lošinja.
Sumnjam da bi za to dobila podršku svih građana Lošinja, jer većina sumnjiči i sam sustav davanja koncesija kao priliku za korumpiranje davatelja koncesija. Za podršku običnih građana, ako joj je do nje stalo, bilo bi dovoljno da uspostavi sustav građanske, nestranačke kontrole poslovanja gradskih poduzeća. Naglašavam: Stekla bi podršku običnih građana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # KoncesionarkoDinko 2017-07-15 11:59
Citat Obični građanin:
Citat jakov:
Citat Bilmez:
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Kad bi rasformirala gradsku tvrtku "Lošinj usluge" i parkirališta dala u koncesiju nekom privatniku dobila bi podršku svih građana Lošinja.
Sumnjam da bi za to dobila podršku svih građana Lošinja, jer većina sumnjiči i sam sustav davanja koncesija kao priliku za korumpiranje davatelja koncesija. Za podršku običnih građana, ako joj je do nje stalo, bilo bi dovoljno da uspostavi sustav građanske, nestranačke kontrole poslovanja gradskih poduzeća. Naglašavam: Stekla bi podršku običnih građana.
Što misle o koncesioniranju obični građani su rekli na karnevalu kad su spalili Koncesionarka :lol: Šteta što mu nisu dali lik gradonačelnika
.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Otok za perlice i stakalcaDinko 2017-07-15 14:29
Citat Dinko:
Citat Obični građanin:
Citat jakov:
Citat Bilmez:
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Kad bi rasformirala gradsku tvrtku "Lošinj usluge" i parkirališta dala u koncesiju nekom privatniku dobila bi podršku svih građana Lošinja.
Sumnjam da bi za to dobila podršku svih građana Lošinja, jer većina sumnjiči i sam sustav davanja koncesija kao priliku za korumpiranje davatelja koncesija. Za podršku običnih građana, ako joj je do nje stalo, bilo bi dovoljno da uspostavi sustav građanske, nestranačke kontrole poslovanja gradskih poduzeća. Naglašavam: Stekla bi podršku običnih građana.
Što misle o koncesioniranju obični građani su rekli na karnevalu kad su spalili Koncesionarka :lol: Šteta što mu nisu dali lik gradonačelnika
.
Tada je cijeli karneval bio u znaku kritike Garijeve politike predaje Lošinja Rusima koju je podržavalo (gotovo) cijelo gradsko vijeće.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Ne obični građanigost 2017-07-15 12:09
Citat Obični građanin:
Za podršku običnih građana, ako joj je do nje stalo, bilo bi dovoljno da uspostavi sustav građanske, nestranačke kontrole poslovanja gradskih poduzeća. Naglašavam: Stekla bi podršku običnih građana.
Dobro si naglasio :lol: Građani prvog reda ne bi bili sretni da netko izvan njihovog kruga tura nos u partijsku blagajnu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # nismo svi istidante 2017-07-15 14:57
Citat gost:
Dobro si naglasio :lol: Građani prvog reda ne bi bili sretni da netko izvan njihovog kruga tura nos u partijsku blagajnu.
U Lošinju su građani podijeljeni u kaste kao u Indiji. Ne dao ti Bog da dirneš u nekoga tko je u onoj najvrijednoj kasti koja vlada gradom, Jadrankom i Lošinjskom plovidbom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Laž o neefikasnostiBoromir 2017-09-03 10:24
Citat jakov:
Citat Bilmez:
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Kad bi rasformirala gradsku tvrtku "Lošinj usluge" i parkirališta dala u koncesiju nekom privatniku dobila bi podršku svih građana Lošinja.
Glupost. Veću podršku građana dobila bi gradska vlast koja bi prekinula sadašnju praksu upravljanja javnim poduzećem za vlastitu i stranačku korist. Bajke o većoj efikasnosti privatnog sektora služile su pljačkaškoj privatizaciji društvene imovine i prikrivanju neefikasnosti i korumpiranosti nositelja vlasti na svim razinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # vjera, ljubav i nadaosmica 2017-07-14 07:45
Citat Bilmez:
Gradonačelnica je pozitivno iznenadila! Ima nade za ovaj otok ako ovako nastavi.
Ima nade jer se u kratkom vremenu mnogo toga promijenilo na dobrobit građana ovog grada. Čak dolazi i novi župnik !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # župaShane 2017-07-15 15:15
Citat osmica:
Ima nade jer se u kratkom vremenu mnogo toga promijenilo na dobrobit građana ovog grada. Čak dolazi i novi župnik !!!
A zašto mislite da s novim župnikom Zubovićem dolazi nešto bolje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Nada u promjenegost 2017-07-15 16:20
Citat Shane:
Citat osmica:
Ima nade jer se u kratkom vremenu mnogo toga promijenilo na dobrobit građana ovog grada. Čak dolazi i novi župnik !!!
A zašto mislite da s novim župnikom Zubovićem dolazi nešto bolje?
Osim ovog neočekivanog poteza gradonačelnice koji pobuđuje nadu u promjene ja baš nisam vidio da se "u kratkom vremenu mnogo toga promijenilo na dobrobit građana ovog grada". Nisam vidio ni malo, a kamoli mnogo :P A volio bih da mi netko kaže što imam od dolaska novog župnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # baš ništaFull Screen 2017-07-15 19:18
Citat gost:
Citat Shane:
Citat osmica:
Ima nade jer se u kratkom vremenu mnogo toga promijenilo na dobrobit građana ovog grada. Čak dolazi i novi župnik !!!
A zašto mislite da s novim župnikom Zubovićem dolazi nešto bolje?
Osim ovog neočekivanog poteza gradonačelnice koji pobuđuje nadu u promjene ja baš nisam vidio da se "u kratkom vremenu mnogo toga promijenilo na dobrobit građana ovog grada". Nisam vidio ni malo, a kamoli mnogo :P A volio bih da mi netko kaže što imam od dolaska novog župnika.
Nova gradonačelnica, nova metla.
Novi župnik, novi oprosti grijeha za uvijek iste lopovluke, sada već starim lopinama. Za vrijeme mise po sakristiji se skrivaju uvijek iste bitange.
Aleluja.
Pitaju me gosti hoće li moći pratiti sutrašnje finale Wimbledona na onom Ultra HD televizoru koji je montiran na pomorskoj školi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # nisam dostojan da uđem pod krov tvojjataganac 2017-07-15 20:17
Citat Full Screen:
Nova gradonačelnica, nova metla.
Novi župnik, novi oprosti grijeha za uvijek iste lopovluke, sada već starim lopinama. Za vrijeme mise po sakristiji se skrivaju uvijek iste bitange.
Aleluja.
Nisu to bitange koje se muvaju po sakristiji za vrijeme mise nego novokomponirani vjernici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Dobar znakDj 2017-07-16 09:46
Nakon obustave ilegalnih radova na Čikatu betonski blokovi koji su trebali služiti kao sidra za pontone odloženi su na pomorskom dobru kod Velopina na zgražanje kupača. Ovih dana su maknuti. Da li na intervenciju gradskih službi ili uprave Jadranke nije važno. U svakom slučaju to bi mogao biti znak okončanja samovolje i uvođenja reda na Lošinju.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # bezakonjepatrola 2017-07-16 11:46
Tko je i koliko platio, deponiranje blokova na pomorskom dobru ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # marinamihujlo 2017-07-16 12:21
Pa te blokove su dovezli da bi napravili marinu za mega jahte na Velopinu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # marinamihujlo 2017-07-16 12:25
Imaju dozvolu od ministra još dok je bio gradonačelnik
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # pro patriadioničar 2017-07-16 15:18
Citat mihujlo:
Imaju dozvolu od ministra još dok je bio gradonačelnik
Zato im je napravio vodovod i kanalizaciju na račun lošinjskih poreznih obveznika. Toliko o ministru i njegovom poštenju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # kolpomortohranitelj tuljana 2017-07-16 15:18
Jeste li sigurni da nisu pomaknuti par metara dalje i par metara dublje? Što kažu zgroženi kupači i lovci na rakove?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Lokacijska dozvolagost 2017-07-16 15:28
Citat mihujlo:
Pa te blokove su dovezli da bi napravili marinu za mega jahte na Velopinu
Šta zar je Hofmanica već dala lokacijsku dozvolu i za marinu Velopin a tek što je podnesena žalba za Čikat?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # blokoviblokovi 2017-07-17 07:30
Citat gost:
Citat mihujlo:
Pa te blokove su dovezli da bi napravili marinu za mega jahte na Velopinu
Šta zar je Hofmanica već dala lokacijsku dozvolu i za marinu Velopin a tek što je podnesena žalba za Čikat?
Ti su blokovi namjenjeni za Marinu Čikat, ali nisu položeni na morsko dno radi obustave radova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Hobotnicagost 2017-07-17 09:27
Citat gost:
Citat mihujlo:
Pa te blokove su dovezli da bi napravili marinu za mega jahte na Velopinu
Šta zar je Hofmanica već dala lokacijsku dozvolu i za marinu Velopin a tek što je podnesena žalba za Čikat?
Hofmanica je zajedno sa svojom familiom jako dobro umrežena pa je nedodirljiva štogod napravila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Tko je potpsao lokacisku?Troter 2017-07-17 14:12
Citat gost:
Citat gost:
Citat mihujlo:
Pa te blokove su dovezli da bi napravili marinu za mega jahte na Velopinu
Šta zar je Hofmanica već dala lokacijsku dozvolu i za marinu Velopin a tek što je podnesena žalba za Čikat?
Hofmanica je zajedno sa svojom familiom jako dobro umrežena pa je nedodirljiva štogod napravila.
A da li je lokacijsku potpisala Hofmanica ili neki njen službenik?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Umreženost je zakonEco 2017-07-18 12:52
Citat gost:
Citat gost:
Citat mihujlo:
Pa te blokove su dovezli da bi napravili marinu za mega jahte na Velopinu
Šta zar je Hofmanica već dala lokacijsku dozvolu i za marinu Velopin a tek što je podnesena žalba za Čikat?
Hofmanica je zajedno sa svojom familiom jako dobro umrežena pa je nedodirljiva štogod napravila.
Svi oni su umreženi vertikalno i horizontalno, u svim pravcima i zato su nedodirljivi. Na stranici PGŽ koja je nepregledna kao i naša gradska tražio sam nešto o lokacijskim dozvolama i slučajno sam naišao na Lokacijske dozvole za zahvate u prostoru koji su bili predmetom postupka procjene utjecaja na okoliš, postupka ocjene o potrebi procjene utjecaja na okoliš ili postupka ocjene prihvatljivosti za ekološku mrežu. Zanimalo me za Lošinj, a to su dvije prve na stranici objavljen 5.7.2017:
Lokacijska dozvola za zahvat u prostoru -
rekonstrukcija građevine uređene plaže (Plaža C1-2) planirane na dijelu pomorskog dobra č.zem. 7460/3, 7570, 7571/2, 7572/2, sve k.o. Mali Lošinj, i pripadajućeg akvatorija, po zahtjevu Jadranka hotela d.o.o. iz Malog Lošinja, i isto to samo za plažu C1-1 na drugim č.zem, a za istu tvrtku. Sa strane je link za preuzimanje dokumenta, no kad na njega kliknete dobiete ...ćorak. Ništa. Nada. Nichts.
Pokušajte sami:
pgz.hr/.../...
Dobili ste ovo, zar ne?



Toliko o procjeni utjecaja na okoliš za jadrankine zahvate u prostoru. Lokacijska je sigurno izdana, ali o procjeni utjecaju na okoliš ne možemo ništa saznati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # procjena utjecaja na okolišNN 2017-09-04 12:37
Točno. Provjerio sam. Javlja 404-File or directory not found
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # ....Alen 2017-07-16 21:54
Ana ima priliku pokazati da li ima muda biti gradonačelnica koja radi za dobrobit Lošinja ili biti marioneta Garija i Rusa.Financijsk i je sigurno isplativije biti marioneta ali možda ipak više vrijedi čist obraz i poštovanje svih stanovnika .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # akipko 2017-07-17 11:34
....ma samo vi drobite marina ide dalje Butković sve rjesio....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # privezište a ne marinapp 2017-07-17 11:51
Citat kipko:
....ma samo vi drobite marina ide dalje Butković sve rjesio....
Neće moći ove noći, dolazi američka konjica koja će spasiti Lošinj od rusa...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # koncesionarskiper 2017-07-17 13:01
Citat kipko:
....ma samo vi drobite marina ide dalje Butković sve rjesio....

Malo sutra, ne može niti Butković a niti Gari kao i njihov menađer planova Badurina
rješiti marinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # kriva procjenafrane 2017-07-17 16:07
Citat skiper:

Malo sutra, ne može niti Butković a niti Gari kao i njihov menađer planova Badurina
rješiti marinu.
Marina na Čikatu je propala, nisu tribali poslat Garija u Zagreb, tamo ništa nisu dobili a ovdi sve izgubili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # čelična ladyđole 2017-07-18 16:37
Citat frane:
Marina na Čikatu je propala, nisu tribali poslat Garija u Zagreb, tamo ništa nisu dobili a ovdi sve izgubili.
Ana uzela uzde u svoje ruke i ne sluša više ni Garia ni gubernatora iz Zagreba. Imati ćemo zanimljive sjednice gradskog vijeća, a ne onaj teatar apsurda iz prošlog mandata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # plastificirana ladykarađole 2017-08-18 20:11
Citat đole:
Citat frane:
Marina na Čikatu je propala, nisu tribali poslat Garija u Zagreb, tamo ništa nisu dobili a ovdi sve izgubili.
Ana uzela uzde u svoje ruke i ne sluša više ni Garia ni gubernatora iz Zagreba. Imati ćemo zanimljive sjednice gradskog vijeća, a ne onaj teatar apsurda iz prošlog mandata.

Ma i od nje niš koristi, grad je na natječaj dao poljoprivredno zemljišta za 0,30 do 3 kune po kvadratu ali se nezna kome (ili ona zna), bilo bi transparentno objaviti koji su to sretnici ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # i dalje mutiB.B. 2017-08-31 20:57
Citat đole:
Citat frane:
Marina na Čikatu je propala, nisu tribali poslat Garija u Zagreb, tamo ništa nisu dobili a ovdi sve izgubili.
Ana uzela uzde u svoje ruke i ne sluša više ni Garia ni gubernatora iz Zagreba. Imati ćemo zanimljive sjednice gradskog vijeća, a ne onaj teatar apsurda iz prošlog mandata.
Dali gradonačelnica Ana zna da je materijale za sjednicu gradskog vijeća poslano i bivšem vijećniku Badurini ?
Ali zato nema poziv na gradskom portalu za saziv vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Tako seto radi 2017-08-18 18:43 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Tako seto radi 2017-08-18 18:45
Splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara već idućeg tjedna smijenit će Špiru Cokarića, pročelnika Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i redarstvo - pojednostavljen o, prvog gradskog komunalca - zbog nereda koji vlada na gradskim ulicama i trgovima. Upravo u petak započela je i akcija gradskih službi kojom će sve ugostiteljske terase i štekati dobiti fizičku oznaku na podu, odnosno granicu koju ne smiju prijeći

Cokarić je dugogodišnji pročelnik u gradskoj upravi, a posljednjih tjedana nalazi se na bolovanju. Splitski gradonačelnik za tportal nije decidirano potvrdio ovaj potez, ali je kazao da 'sa zamjenikom Ninom Velom ozbiljno razmišlja o promjenama koje će nastupiti idućih dana'.

Tportal je u četvrtak objavio kraći presjek komunalnog kaosa koji u ljetnim mjesecima vlada u drugom najvećem hrvatskom gradu: na ulicama, trgovima i plažama na djelu je okupacija - u nekim slučajevima legalna, ali u sve većem broju jednostavno bez ikakvih dozvola. Ne poštuju se konzervatorske smjernice o dozvoljenim lokacijama za ugostiteljske sadržaje, kao ni o njihovoj veličini i izgledu, a pored svega toga grad je preplavljen raznim kioscima, štandovima i pokretnim napravama. Potpuno je blokiran.


'Jutros sam dao nalog da se svi štekati označe markerima po podu. Započeli smo na Pjaci, a u idućih dva do tri tjedna završit ćemo posao. Sami ugostitelji bit će odgovorni ukoliko nemaju markere ili ih ne poštuju - odnosno, kao da voze automobil bez registracijskih pločica', kazao je Krstulović Opara za tportal. Tvrdi da je gradskim službama dao nalog o tome već trećeg dana mandata, pa se pretpostavlja da je to jedan od razloga za Cokarićevu smjenu.

S terasama i štekatima gradske službe mogle bi imati problema jer je prethodni gradonačelnik Ivo Baldasar potpisao stotine ugovora kojima se odobrava korištenje javnih površina na rok od čak tri godine, no sada će biti napravljena revizija i ugostiteljima će biti nuđeni ugovori na rok od godinu dana.
Za svog savjetnika za komunalnu djelatnost gradonačelnik Splita već je postavio Ivicu Grubišića, dosadašnjeg gradskog vijećnika, a ovog petka dao je i nalog o produljenju radnog vremena komunalnih redara. Osobno je naime prošlog tjedna u večernjim satima pokušao pozvati na intervenciju, pa je shvatio da rade samo do 22 sata - a upravo u večernjim satima najčešće se koristi nedostatak kontrole i na ulice se izbacuju dodatne stolice i stolovi. Redari će tako ubuduće raditi do 2 sata u noći.

'Cijenimo interakciju s građanima i zahvaljujemo im na signaliziranju problema, pogotovo u situaciji kada smo prenapregnuti i kada imamo malo redara', dodaje splitski gradonačelnik. U prva dva mandata njegove službe su promptno reagirale na svaku kritiku na društvenim mrežama i u roku od nekoliko sati rješavale probleme poput zapuštenih i zaraslih fontana, odbačenog smeća ili potrebe za sitnim intervencijama. Upravo njegov novi savjetnik Grubišić prošle godine pokrenuo je online servis nazvan 'Popravi grad', na kojemu su građani prijavljivali probleme i u realnom vremenu pratili kako se oni rješavaju. Po svemu sudeći, splitska gradska uprava sada će pokrenuti službenu i napredniju verziju ovog servisa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Uska grlaBuco 2017-08-18 19:21
Citat to radi:
Splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara već idućeg tjedna smijenit će Špiru Cokarića, pročelnika Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i redarstvo - pojednostavljeno, prvog gradskog komunalca - zbog nereda koji vlada na gradskim ulicama i trgovima. Upravo u petak započela je i akcija gradskih službi kojom će sve ugostiteljske terase i štekati dobiti fizičku oznaku na podu, odnosno granicu koju ne smiju prijeći
Kod nas je sve označeno a imaćemo i regulaciju prometa na uskim grlima:

volim-losinj.org/komunalni-red/2415-uvodenja-reda-na-losinjske-ugostiteljske-terase

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # nova regulacija prometavia crucis 2017-08-18 21:49
Citat Buco:
Kod nas je sve označeno a imaćemo i regulaciju prometa na uskim grlima:

volim-losinj.org/komunalni-red/2415-uvodenja-reda-na-losinjske-ugostiteljske-terase

A što radi gradonačelnica, dogradonačelnik , pročelnica za komunalni sustav i komunalni redari ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # Krupna grlaZorro 2017-08-19 08:28
Moglo se suziti cestu na rivi priko pa se može suziti i prolaz za pješake radi proširenja ugostiteljske terase.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # lova je lovaskiperica 2017-08-31 23:49
Ana ima priliku pokazati da li ima muda biti gradonačelnica koja radi za dobrobit Lošinja ili biti marioneta Garija i Rusa.Financijsk i je sigurno isplativije biti marioneta ali možda ipak više vrijedi čist obraz i poštovanje svih stanovnika .Dali gradonačelnica Ana zna da je materijale za sjednicu gradskog vijeća poslano i bivšem vijećniku Badurini ?
Živi bili pa vidjeli ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # mir s vamanedeljko 2017-09-01 07:23
Citat skiperica:
Dali gradonačelnica Ana zna da je materijale za sjednicu gradskog vijeća poslano i bivšem vijećniku Badurini ?
Živi bili pa vidjeli ?
Bivši vijećnik kojem su dostavljeni materijali za sjednicu jedini nešto radi za Grad i gradsko vijeće, a ostali troše vrijeme na pomirbi jedne zaraćene obitelji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # Mir s tobomsvemogući 2017-09-01 09:06
Citat nedeljko:
Citat skiperica:
Dali gradonačelnica Ana zna da je materijale za sjednicu gradskog vijeća poslano i bivšem vijećniku Badurini ?
Živi bili pa vidjeli ?
Bivši vijećnik kojem su dostavljeni materijali za sjednicu jedini nešto radi za Grad i gradsko vijeće, a ostali troše vrijeme na pomirbi jedne zaraćene obitelji.
A tko ga plaća ??? Kada jedini i radi u tom gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # to ni pas s maslom ne bi pojeoneuki 2017-09-07 15:25
Zar vas nije sram uz točku 4. ponuditi ovo gradskim vijećnicima na usvajanje?








Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # u duhu transparentnost ičuvar plaže 2017-09-07 15:40
Citat neuki:
Zar vas nije sram uz točku 4. ponuditi ovo gradskim vijećnicima na usvajanje?
to su tzv. transparentni projekti, ne vidi se ni more ni kopno, ni katastar ni ortofoto, ne vidi se ništa osim nekih malih lampica, a poslije ispadne kajgod
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # investitor koji budi povjerenjeMarina Čikat 2 2017-09-07 17:02
Citat čuvar plaže:
Citat neuki:
Zar vas nije sram uz točku 4. ponuditi ovo gradskim vijećnicima na usvajanje?
to su tzv. transparentni projekti, ne vidi se ni more ni kopno, ni katastar ni ortofoto, ne vidi se ništa osim nekih malih lampica, a poslije ispadne kajgod
Ako treba, izglasati će oni i prazan papir, lakše je na njega poslije ucrtati marinu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # promjena kursagnjurac 2017-09-07 17:36
Citat Marina Čikat 2:
Ako treba, izglasati će oni i prazan papir, lakše je na njega poslije ucrtati marinu
Ne vjerujem da će gradonačelnica to dozvoliti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # vjerodostojno?watafak 2017-09-07 17:51
Citat gnjurac:
Citat Marina Čikat 2:
Ako treba, izglasati će oni i prazan papir, lakše je na njega poslije ucrtati marinu
Ne vjerujem da će gradonačelnica to dozvoliti.
ja ne vjerujem dok ne vidim, a u onom gore idejnom projektu se ne vidi ni kopno ni more, samo lampice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # lampionikrivi navod 2017-09-07 18:50
Citat watafak:
Citat gnjurac:
Citat Marina Čikat 2:
Ako treba, izglasati će oni i prazan papir, lakše je na njega poslije ucrtati marinu
Ne vjerujem da će gradonačelnica to dozvoliti.
ja ne vjerujem dok ne vidim, a u onom gore idejnom projektu se ne vidi ni kopno ni more, samo lampice
To sve vide gradski vijećnici, što ti ne vidiš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # neartikulirani akcijski plan na neviđenoBjanka 2017-09-07 19:22
Citat krivi navod:

To sve vide gradski vijećnici, što ti ne vidiš.
U ovom mandatu GV nisam uočio Vidovitog Milana, ali je moguće da imamo Vidovitog Elvisa, Vidovitog Andrina i Vidovitog Maria.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # brzina je vrlinakantautor 2017-09-16 07:48
Citat watafak:
ja ne vjerujem dok ne vidim, a u onom gore idejnom projektu se ne vidi ni kopno ni more, samo lampice
Postaje jasno da je podloga nevidljiva radi univerzalnosti projekta, Čikat, neka Fontička ulica u Puli, možda još negdje u svemiru, whocares
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Recikliranje pametiSkira rides again 2017-09-09 20:38
Gledam i nemogu vjerovati: pod "građevina" piše - Fontička ulica u Puli! Koji šlamperaj od idejnog projekta, a izlazi iz projektnog studija čuvenog, velehvaljenog i nagrađivanog Skire. Koliko se da vidjeti, radi se o istim grozdovima kockastih reflektora kakve već imamo na šetnici od Haračića do Pješčane plaže. Katastrofa!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Stručno štancanje projekataStručnjak 2017-09-11 08:34
Citat Skira rides again:
Gledam i nemogu vjerovati: pod "građevina" piše - Fontička ulica u Puli! Koji šlamperaj od idejnog projekta, a izlazi iz projektnog studija čuvenog, velehvaljenog i nagrađivanog Skire. Koliko se da vidjeti, radi se o istim grozdovima kockastih reflektora kakve već imamo na šetnici od Haračića do Pješčane plaže. Katastrofa!
Velehvaljeni Skira, nagrađivani stručnjak za rasvetu svoje projekte štanca kao na traci i taj serijski kič krčmi na veliko. Ovakvom investitoru i gradskom vijeće kakvo je lošinjsko može uvaliti i projekt na kojem piše adresa u Azerbejđanu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Konfekcijska robaGost 2017-09-12 15:33
Citat Skira rides again:
Gledam i nemogu vjerovati: pod "građevina" piše - Fontička ulica u Puli! Koji šlamperaj od idejnog projekta, a izlazi iz projektnog studija čuvenog, velehvaljenog i nagrađivanog Skire. Koliko se da vidjeti, radi se o istim grozdovima kockastih reflektora kakve već imamo na šetnici od Haračića do Pješčane plaže. Katastrofa!
Citat Skira rides again:
Gledam i nemogu vjerovati: pod "građevina" piše - Fontička ulica u Puli! Koji šlamperaj od idejnog projekta, a izlazi iz projektnog studija čuvenog, velehvaljenog i nagrađivanog Skire. Koliko se da vidjeti, radi se o istim grozdovima kockastih reflektora kakve već imamo na šetnici od Haračića do Pješčane plaže. Katastrofa!
Pula, Lošinj, ista pašta ... Lako se zabuniti u adresi objekta kad prodaješ konfekciju. Prva slika je iz Pule a druga sa Čikata.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # biblijska pričaMoses 2017-09-16 08:05
Citat Gost:
Citat Skira rides again:
Gledam i nemogu vjerovati: pod "građevina" piše - Fontička ulica u Puli! Koji šlamperaj od idejnog projekta, a izlazi iz projektnog studija čuvenog, velehvaljenog i nagrađivanog Skire. Koliko se da vidjeti, radi se o istim grozdovima kockastih reflektora kakve već imamo na šetnici od Haračića do Pješčane plaže. Katastrofa!
Citat Skira rides again:
Gledam i nemogu vjerovati: pod "građevina" piše - Fontička ulica u Puli! Koji šlamperaj od idejnog projekta, a izlazi iz projektnog studija čuvenog, velehvaljenog i nagrađivanog Skire. Koliko se da vidjeti, radi se o istim grozdovima kockastih reflektora kakve već imamo na šetnici od Haračića do Pješčane plaže. Katastrofa!
Pula, Lošinj, ista pašta ... Lako se zabuniti u adresi objekta kad prodaješ konfekciju. Prva slika je iz Pule a druga sa Čikata.


Najobičniji kič.
Ljudi ne razmišljaju svojom glavom, nego mu se klanjaju kao da je zlatno tele.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # Brzi na okidačuRH brzotrz 2017-09-01 17:48
Brzi na okidaču iliti sve popišaj, zaseri, optuži...... Materijali su dostupni na web stranici Grada i ništa ne skrivaju. Gospodin Badurina je član odbora za statutarnopravn a pitanja koji se očituje o svakoj točki prije nego bude donošenja na vijeću. Zato prijatelju alkarski rečeno: alkar skiperica u ništa. To što podilaziti Ani i rajcate i ko fol joj dajete potporu protiv ovih ili onih na brinite.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Fantazmagorični odbor i fantastični članProdavač magle 2017-09-01 19:05
RH brzotrz. Malo se prebrz...i ne poznaješ način funkcioniranja lokalnog parlamenta - Gradskog vijeća i uopće demokratskog sustava.
Da bi neki odbor bio cenzor i imao ulogu kako ti to predstavljaš onda bi na izbore trebali ići samo kandidati za tvoj fantomski odbor koji odlučuje o svemu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Pouči nas materetKupac magle 2017-09-01 21:33
Objasni mi pametnjakoviću koja uloga odbora za statutarnopravn a pitanja i da li svoju zadaću mogu obaviti bez materijala za sjednicu GV.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # to smo tražilievo ti ga 2017-09-02 09:09
Citat Kupac magle:
Objasni mi pametnjakoviću koja uloga odbora za statutarnopravna pitanja i da li svoju zadaću mogu obaviti bez materijala za sjednicu GV.
Bajkovito i maglovito, to je odbor za filtar materijala za GV šta može ići na GV a što ne, dakle kako su investitori financirali i platili za dobiti svoje vijećnike pa moraju i kontrolirati i naređivati šta to oni zapravo trebaju...
Dosta je vidjeti sastave odbora, za njih je glasovalo samo 40 % građana a odluke njihove su 100 % u korist investitora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # Čemu ljutnjaProdavač magle 2017-09-02 09:18
Odgovor na pitanje koja je uloga odbora nalazi se u njegovom nazivu.
Odbor je to GV a ne obrnuto. Taj odbor odlučuje samo o statutarno pravnim pitanjima i o tome daje mišljenje kojim treba pomoći vijeću ali GV odlučuje kako želi nekom od većina. Vlast nije odbor nego je vlast GV. Odbor ne raspravlja o točkama i materijalima GV. Raspravlja samo kad mu GV postavi pitanje.

Odgovor na tvoje drugo pitanje je DA. Svoju zadaću obavljaju bez materijala za sjednicu. Tek kad počne sjednica oni mogu obavljati svoju zadaću a ne prije toga niti odbor itko pita sta moze na vijeće. O tome odlučuje predsjednik GV a ne neki odbor i ne član odbor npr. Badurina.

Nameće se sad i pitanje koje su kvalifikacije dotičnog člana odbora da bude članom toga odbora. Odbora koja se bavi u osnovi pravnim pitanjima i tumačenjima statuta i drugih pravnih akata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Magla svuda oko nasDeny 2017-09-02 10:28
Citat Prodavač magle:
Odbor ne raspravlja o točkama i materijalima GV. Raspravlja samo kad mu GV postavi pitanje. ... Svoju zadaću obavljaju bez materijala za sjednicu.
Tako si mali Ivica zamišlja ulogu odbora Gradskog vijeća u funkcioniranju vlasti, ali u Gradu čiji gradonačelnik i predsjednik GV nisu imali vremena pregledati materijale za sjednicu ni odbori nisu mogli biti bolji. A možda nisu ni htjeli biti bolji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # O radu odboragost 2017-09-16 08:50
Citat Prodavač magle:
... Raspravlja samo kad mu GV postavi pitanje.
... Svoju zadaću obavljaju bez materijala za sjednicu. Tek kad počne sjednica oni mogu obavljati svoju zadaću a ne prije toga niti odbor itko pita sta moze na vijeće.
Ovo je hrpa neistina. Potraži na gradskoj stranici Odluku o osnivanju i načinu rada radnih tijela Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja pa ćeš vidjeti kakvu hrpu gluposti si nadrobio. A možeš ju naći i u materijalu za 2. sjednicu na ovom linku:
mali-losinj.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # tražili smo stručnjake, dobili smo...watafak 2017-09-03 13:46
Prođe li 7. rujna na Gradskom vijeću prijedlog koordiniran među predstavnicima različitih političkih opcija, članovima Odbora za prostorno planiranje Grada Malog Lošinja u naredne četiri godine bit će Luigi Satalić (predsjednik), Elvis Živković, Kemal Berberović, Mario Kamalić, Damir Mlacović, Ema Višak i Bojana Genov.
otoci.net/index.php/u-politici/6928-satalic-vjerojatni-predsjednik-odbora-za-prostorno-planiranje
Može li netko razuman objasniti sastav članova ovog odbora?
U odnosu na prošli sastav ovog odbora, neka imena su nestala, neka su ostala ista, iako smo svjedoci totalno promašenog sastava odbora u prošlom mandatu, čije su glavne značajke bile nestručnost i nerad.

Bez obzira na prethodni minuli nerad bivših i novih članova odbora, po svoj prilici najstručnija osoba u novom odboru biti će Bojana Genov.
Svi ostali su politički uhljebi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Odborigost 2017-09-03 17:55
Citat watafak:
Prođe li 7. rujna na Gradskom vijeću prijedlog koordiniran među predstavnicima različitih političkih opcija, članovima Odbora za prostorno planiranje Grada Malog Lošinja u naredne četiri godine bit će Luigi Satalić (predsjednik), Elvis Živković, Kemal Berberović, Mario Kamalić, Damir Mlacović, Ema Višak i Bojana Genov.
otoci.net/index.php/u-politici/6928-satalic-vjerojatni-predsjednik-odbora-za-prostorno-planiranje
Može li netko razuman objasniti sastav članova ovog odbora?
U odnosu na prošli sastav ovog odbora, neka imena su nestala, neka su ostala ista, iako smo svjedoci totalno promašenog sastava odbora u prošlom mandatu, čije su glavne značajke bile nestručnost i nerad.
Bez obzira na prethodni minuli nerad bivših i novih članova odbora, po svoj prilici najstručnija osoba u novom odboru biti će Bojana Genov.
Svi ostali su politički uhljebi.
Samo da podsjetim na prošli sastav odbora koji su interesantni investitorima i drugim poduzetnicima. Radi usporedbe, prije nego spisak nestane sa gradske stranice.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # sjaši Kurta da uzjaši MurtaVox Populi 2017-09-03 19:30
Kakav Odbor za prostorno planiranje, takvi će nam biti i planovi.

Čime su to veliki stručnjaci za prostorno planiranje, gospoda Satalić, Berberović i Živković zaslužili još jedan mandat u odboru?

Čime su članstvo zaslužila gospoda Kamalić i Mlacović? Poznato je da obojica zastupaju samo svoj osobni interes, odnosno firme u kojoj su zaposleni, i za građane ih uopće nije briga.

Gospođa Višak još nije ni svjesna gdje se našla.

Glavno pitanje je hoće li se gospođa Genov koja se zadnjih godina izuzetno angažirala po pitanju donošenja urbanističkih planova uspjeti nametnuti ostalim članovima odbora koji su obični delegati političkih stranaka i drugih zainteresiranih skupina i pojedinaca.
Ako to ne uspije, opet ćemo biti suočeni sa suludim idejama i prekomjernom urbanizacijom kao i do sad, po principu koliko god stane.

U svakom slučaju, ovo je prvi veliki minus za novu gradsku vlast, u što ubrajam i gradonačelnicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
133 # CVhranitelj tuljana 2017-09-03 19:53
Osvježenje je u odbor dobiti stručnjake, a ne priučene laike ili potpune autsajdere! Samo za nas koji ne znamo, molim info kakvo obrazovanje na području urbanizma i prostornog planiranja ima gospođa čiju stručnost ste istaknuli u odnosu na ove "nestručne"?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # politička odluka = pogodovanje, korupcija i kriminalVox Populi 2017-09-08 21:40
Devčić je i dalje inzistirao na sastavu Odbora za prostorno planiranje: "Po kojoj osnovi su birani članovi? Od svih tih ljudi, osim Eme Višak, tko je tamo odgovarajuće struke?", na što je Nedić odgovorio da je to, u konačnici, politička odluka. "Nismo morali predložiti nikog iz oporbe, ali smo bili korektni", zaključio je.


otoci.net/index.php/u-politici/6956-podijeljena-misljenja-o-odborima-u-rujnu-odlucen-raspored-terasa

Diletantima i političkim uhljebima povjeriš stručan posao, pa se sakriješ iza političke odluke, kao da uopće znaš što je to politika.

Nediću, da li po istom kriteriju biraš doktore?

Kakav ste odbor sastavili, takvi će vam biti urbanistički planovi, puni besmislica i pogodovanja, ne morate se truditi objašnjavati nam, na kraju ćete sami pojesti govna koja ste izasrali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # svaka sličnost sa izabranima je vrlo očitadr Luigi 2017-09-08 22:33
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
911 # operacija barbarosakemal 2017-09-03 19:20
Citat watafak:
Prođe li 7. rujna na Gradskom vijeću prijedlog koordiniran među predstavnicima različitih političkih opcija, članovima Odbora za prostorno planiranje Grada Malog Lošinja u naredne četiri godine bit će Luigi Satalić (predsjednik), Elvis Živković, Kemal Berberović, Mario Kamalić, Damir Mlacović, Ema Višak i Bojana Genov.
Ovo je stvarno za prolupati, pa nitko od predloženih nema veze sa urbanizmom ili prostornim planiranjem. Izgleda da su ovaj odbor slagali Pinki i Šolić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
83 # rukoljupciznalci 2017-09-03 20:31
Citat watafak:
Prođe li 7. rujna na Gradskom vijeću prijedlog koordiniran među predstavnicima različitih političkih opcija, članovima Odbora za prostorno planiranje Grada Malog Lošinja u naredne četiri godine bit će Luigi Satalić (predsjednik), Elvis Živković, Kemal Berberović, Mario Kamalić, Damir Mlacović, Ema Višak i Bojana Genov.
otoci.net/index.php/u-politici/6928-satalic-vjerojatni-predsjednik-odbora-za-prostorno-planiranje
Može li netko razuman objasniti sastav članova ovog odbora?
U odnosu na prošli sastav ovog odbora, neka imena su nestala, neka su ostala ista, iako smo svjedoci totalno promašenog sastava odbora u prošlom mandatu, čije su glavne značajke bile nestručnost i nerad.
u prošlom sastavu uspjeli su progurati da se cijeli ČIKAT može izgraditi...a ne kako je stalno bilo samo rekonstrukcija u postojecim gabaritima.
Kako u prošlom tako i sadašnjem članstvu niti jedan nema smisla niti znanja što je to prostorno planiranje, zbogom pameti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # #zbogompametigost 2017-09-03 20:53
Citat znalci:
Citat watafak:
Prođe li 7. rujna na Gradskom vijeću prijedlog koordiniran među predstavnicima različitih političkih opcija, članovima Odbora za prostorno planiranje Grada Malog Lošinja u naredne četiri godine bit će Luigi Satalić (predsjednik), Elvis Živković, Kemal Berberović, Mario Kamalić, Damir Mlacović, Ema Višak i Bojana Genov.
otoci.net/index.php/u-politici/6928-satalic-vjerojatni-predsjednik-odbora-za-prostorno-planiranje
Može li netko razuman objasniti sastav članova ovog odbora?
U odnosu na prošli sastav ovog odbora, neka imena su nestala, neka su ostala ista, iako smo svjedoci totalno promašenog sastava odbora u prošlom mandatu, čije su glavne značajke bile nestručnost i nerad.
u prošlom sastavu uspjeli su progurati da se cijeli ČIKAT može izgraditi...a ne kako je stalno bilo samo rekonstrukcija u postojecim gabaritima.
Kako u prošlom tako i sadašnjem članstvu niti jedan nema smisla niti znanja što je to prostorno planiranje, zbogom pameti.

volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
134 # hitni planoviizmjena, izmjene 2017-09-03 23:15
O da ispričavam se, jedina koja pozna proceduru je i novoizabrana gospođa Genov, ali što sada to kazuje da ona mora opozvati prijavu za planove koje je prijavila zbog poceduralne ( namjerne) greške, to znaci da takovih grešaka nesmije se višem dogoditi.
Odnosno nema više planova po hitnom postupku, nema više izmjena izmjena itd.itd.
Jedno je biti u vlasti a drugo je biti van vlasti ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Odbori su radna tijela GVM&Ki 2017-09-04 10:15
Nisam baš shvatio što je pisac htio reći, ali zapela mi je za oko rečenica "Jedno je biti u vlasti a drugo je biti van vlasti?". Štogod da je pisac htio reći, izbor u neki odbor Gradskog vijeća nije ulazak u vlast. Bude li izabrana gđa. Genov će i nadalje biti van vlasti jer odbori ne donose odluke. Odluke donose vijećnici. A da su odbori GV nešto radili te da se imalo o čemu ivješćivati u medijima građani bi saznali što je djelokrug rada odbora, pa ne bi krivo mislili da su vlast. Odbori su RADNA TIJELA, a ne donositelji odluka. O tome govori čl. 46 Statuta:
Članak 46.
Gradsko vijeće može uz radna tijela osnovana ovim Statutom, osnivati druga stalna i povremena radna tijela radi proučavanja i razmatranja drugih pitanja iz djelokruga Gradskog vijeća, pripreme prijedloga odluka i drugih akata, davanja mišljenja i prijedloga u svezi pitanja koja su na dnevnom redu Gradskog vijeća.
Sastav, broj članova, djelokrug i način rada radnih tijela utvrđuje Gradsko vijeće posebnim odlukama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # procedura je zakonzakon je procedura 2017-09-04 11:24
Citat izmjena, izmjene:

Odnosno nema više planova po hitnom postupku, nema više izmjena izmjena itd.itd.
Jedno je biti u vlasti a drugo je biti van vlasti ?
Najvažniji je odbor za prostorno planiranje, a zna se tko njime upravlja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # selo moje malopino 2017-09-05 07:31
Po noći se na zgradama na Rukaviću vide svjetla na prozorima. Nije valjda moguće da su kupci stanova uselili bez uporabne dozvole.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
87 # Kakvih idiota imaUmobolnica 2017-09-05 16:06
Ti si sigurno posložio sve u svom životu, pa brineš tuđe brige. Pusti Rukavić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
129 # KoljačPOGORELAC 2017-09-05 13:41
Kakvih ovdje idiota ima. Tito je najobičniji koljač. Koliko je samo talijana pobio sa ovih otoka, ne zna se broja. Napunio je sve fojbe, a idioti ga slave. Zločinac u rangi Staljina i Mao ce tunga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Ne zaboraviti ali gledaj što imaš danas!Može li već jednom o budućnost 2017-09-05 16:37
Svugdje pa i ovdje o prošlosti!

Pored nas svih prolazi gorka sadašnjost a vi opet 100 natrag?

Uvijek ovisi tko piše tako i ti misliš da je Tito pobio sve talijene i napunio fojbe?
To valjda u Istri, tu talijani nisu bili većinsko stanovništvo ako ne računaš one koji su imali prezime koje je završavalo na ić ali su izvršili korekcije svog prezimena?
Moji su korekcije morali izvršiti jer nisu mogli dobiti posao, upisati se u školu pa niti umrijeti.
Nije ih nitko pitao već je to automatski napisano tako.
Isto se događalo kasnije u Jugoslaviji ime su ti promjenili kako je tko htio bez da budeš upitan što želiš.

Znači uvijek je isto samo ovisi tko je na vlasti.
Zato pustite i Tita i sve ostalo jer vam poskupljuje struja, plaćat ćete neki veći namet na sve što imate zvao se on porez na nekretnine ili nekako drugačije.
Otoci će moći biti samo državni tako da Todorići i svi ostali ne moraju plaćati a mi raja plaćat ćemo i kada idemo u WC.

Živite u sadašnosti pustite prošlost, pamtiti da ali i učiti iz te prošlosti.

Između ostaloga moj otac je bio na listi odstrela sa strane talijana, trebao je biti bačen u jednu Lošinjsku jamu.
Sakrio se i nije bio uhvaćen tako da sam ja rođen nakon toga.

Nije sve crno i bjelo ima i između!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
920 # Ustašovanjegost 2017-09-05 17:45
Tito je bio vođa najjačeg pokreta otpora fašizmu i nacizmu u Europi i zahvaljujući njemu Hrvati su se našli na pobjedničkoj strani da bi ih hasanbegovići, markićke, bujanci, glasnovići i slična bagra sramotili obnovom ustaštva i klerofašizma. A to je odjeknulo i u svijetu:

"NIJE dugo trebalo čekati da se vijest o odluci zagrebačke Gradske skupštine da ukine Trg maršala Tita proširi diljem svijeta. O tome su zasad pisale agencije Associated Press (AP), Agence France Presse (AFP) i Deutsche Presse-Agentur (DPA), a njihove vijesti preuzeli su onda brojni drugi mediji, između ostaloga i New York Daily News.

AP piše da je odluka da se Titu oduzme naziv trga u centru Zagreba pokazatelj “pobjede desničarskih nacionalista koji su u usponu u najnovijoj članici Europske unije”, te podsjeća da je Tito “bio lider antifašističkog pokreta otpora protiv nacističke okupacije Jugoslavije tijekom Drugog svjetskog rata”. Preimenovanje trga se dogodilo “pod pritiskom nacionalista koji Tita i bivšu multietničku Jugoslaviju vide kao antihrvatske”, te se napominje da su “hrvatski liberali prosvjedovali protiv takve odluke”.

Preimenovanje trga je rezultat slabosti “dugogodišnjeg populističkog gradonačelnika Zagreb”

AFP pak piše da je odluka o preimenovanju Titova trga “izazvala kontroverze i podijelila javno mnijenje”, te citiraju izjavu Zlatka Hasanbegovića, kojega opisuju kao “lidera desničarske stranke Nezavisni za Hrvatsku”, da “ni jedna ulica ili trg u Hrvatsku ne trebaju nositi ime Josipa Broza Tita”. AFP dodaje i da je odluka o preimenovanju rezultat slabosti dugogodišnjeg “populističkog gradonačelnika Milana Bandića”, kojemu je trebala većina glasova u gradskoj skupštini da bi nastavio vladati Zagrebom. AFP napominje da je Bandić prethodno zagovarao da se o Trgu maršala Tita odluči na referendumu.

Ističe se da je Jugoslavija pod Titovom vlašću “bila jedna od najnaprednijih komunističkih zemalja na svijetu”, ali i da se nakon njegove smrti raspala u nizu krvavih ratova.

DPA piše da se odlukom zagrebačke Gradske skupštine “Tita protjeruje iz javnog prostora”, te da je preimenovanje rezultat “dugogodišnjeg kulturnog rata”. Tita se opisuje kao “osnivača komunističke Jugoslavije” i “lidera partizana koji se u Drugom svjetskom ratu borio protiv Nijemaca”, no da ga aktualna gradska većina smatra samo “diktatorom”. Dodaje se da mnogi na prostoru bivše Jugoslavije žale za vremenom Titove vladavine.

U svakom slučaju, brojni mediji od Njemačke preko Francuske do SAD-a su preuzeli ove agencijske vijesti i danas ih objavili, primjerice i Washington Post."
www.index.hr/.../991906.aspx
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
188 # I što onda?hranitelj tuljana 2017-09-05 20:34
Staljin je pobio još više nacista pa je svejedno najveći svjetski zločinac, uz Maoa.

Borba protiv nacizma ne daje prolaz kod moralnih ljudi za ubojstva dodatnih stotina tisuća civila NAKON rata.

Zapravo bi bilo bolje da nas je preuzela zloglasna Crvena armija jer na području koje je ona držala ubijeno je oko 27% zarobljenika. Na području koje su držali partizani bilo je ubijeno oko 43% zarobljenika.

Zapadni saveznici su pobili oko 5% zarobljenika.

Čak i vaš Mate Kapović neki dan je javno priznao da je Tito dao ubiti "samo nekoliko desetaka tisuća ljudi".

Usporedbe radi, Augusto Pinochet se smatra odgovoran za smrt 3000 ljudi...

Ako je brojka od 500.000 ubijenih i približno točna, Tito je dao pobiti više ljudi nego Franco i Pinochet zajedno.

S tim da su nacisti ubijali druge narode a komunisti redovito - vlastiti narod.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
617 # Hranitelju ustaštvagost 2017-09-06 09:21
Ako ovo svoje baleganje o Staljinu, Maou, Crvenoj armiji i Pinochetu smatraš odgovorom na moj komentar, a nisi profašistički / nacističi / ustaški agitator ti si naprosto idiot nesposoban da se drži teme. Činjenicu da je Tito bio vođa najjačeg pokreta otpora fašizmu i nacizmu u Europi te da su se time Hrvati našli na pobjedničkoj strani nisi opovrgnuo. Nisi opovrgnuo ni činjenicu da je u Hrvatskoj u tijeku kampanja obnove ustaštva i klerofašizma. A na moje navode o tome kako je uklanjanje Titova imena zagrebačkog trga kao dio te kampanje odjeknulo u svijetu baljezgaš o stvarima koje s tim reakcijama nemaju veze. Za strane novinske agencije brisanje imena slavnog vođe pokreta otpora protiv fašizma je bizaran događaj s barbarskog Balkana i senzacija vrijedna objave u rubrici "Vjerovali ili ne" među vijestima o dvoglavoj teladi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
59 # S poglavnikom u srcuSH 2017-09-06 17:02
Citat gost:
AP piše da je odluka da se Titu oduzme naziv trga u centru Zagreba pokazatelj “pobjede desničarskih nacionalista koji su u usponu u najnovijoj članici Europske unije”,
"Izbacivanje Tita, kako reče jedan od zagrebačkih skupštinara, obavljeno je s Pavelićem u srcu. Kao što je s poglavnikom u srcu postavljena i HOS-ova ploča u Jasenovcu.
Nije slučajno da notorni Hasanbegović, lider revizionističke revolucije, crnokošuljaški Che Guevara, zagovara da se istodobno s Titovim ritualnim smicanjem u glavnom gradu posvuda po Hrvatskoj postave HOS-ove ploče, s hrvatskom inačicom nacističkog Sieg Heil!"
www.autograf.hr/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
96 # NaukiPoštenje 2017-09-07 16:18
Interesantno kako dežurnim poštenjačinama i demokratima ne smeta prozirna dodjela proširenja terase gradskom vjećniku sa "najpoštenije" liste gosp. Devčića i to na kraju sezone a koristi je od kada je postao viječnik. Dakle cijelo ljeto je nelegalno koristi. Na slijedećem vijeću građevinske poslove će mo dodjeliti gosp. Kačinariju a onda će poslove deratizacije od grada dobiti gosp. Devčić. Pošteno !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # hdzenjaraprovokator 2017-09-07 16:41
Citat Poštenje:
Interesantno kako dežurnim poštenjačinama i demokratima ne smeta prozirna dodjela proširenja terase gradskom vjećniku sa "najpoštenije" liste gosp. Devčića i to na kraju sezone a koristi je od kada je postao viječnik. Dakle cijelo ljeto je nelegalno koristi. Na slijedećem vijeću građevinske poslove će mo dodjeliti gosp. Kačinariju a onda će poslove deratizacije od grada dobiti gosp. Devčić. Pošteno !
A šta nauki misli ( i ne smeta) što gosp. Kamalić koristi prolaz sa pet stolova više godina bez dodjele i bez plaćanja.
Kako to da će sada vijeće dodjelivati građevinske poslove kao i poslove deratizacije, tko to iz vijeća Živković Maglievaz, Nedić ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # idemo dalje??? 2017-09-07 17:45
Citat provokator:
Citat Poštenje:
Interesantno kako dežurnim poštenjačinama i demokratima ne smeta prozirna dodjela proširenja terase gradskom vjećniku sa "najpoštenije" liste gosp. Devčića i to na kraju sezone a koristi je od kada je postao viječnik. Dakle cijelo ljeto je nelegalno koristi. Na slijedećem vijeću građevinske poslove će mo dodjeliti gosp. Kačinariju a onda će poslove deratizacije od grada dobiti gosp. Devčić. Pošteno !
A šta nauki misli ( i ne smeta) što gosp. Kamalić koristi prolaz sa pet stolova više godina bez dodjele i bez plaćanja.
Kako to da će sada vijeće dodjelivati građevinske poslove kao i poslove deratizacije, tko to iz vijeća Živković Maglievaz, Nedić ?
Kolika je provizija i kome ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # urbana legendamikele 2017-09-08 16:22
Citat provokator:
A šta nauki misli ( i ne smeta) što gosp. Kamalić koristi prolaz sa pet stolova više godina bez dodjele i bez plaćanja.
Kako to da će sada vijeće dodjelivati građevinske poslove kao i poslove deratizacije, tko to iz vijeća Živković Maglievaz, Nedić ?
Sve je ostalo isto samo njega nema, ali još je jači jer djeluje iz pozadine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # serm ionemikelino 2017-09-08 17:12
Citat mikele:
Citat provokator:
A šta nauki misli ( i ne smeta) što gosp. Kamalić koristi prolaz sa pet stolova više godina bez dodjele i bez plaćanja.
Kako to da će sada vijeće dodjelivati građevinske poslove kao i poslove deratizacije, tko to iz vijeća Živković Maglievaz, Nedić ?
Sve je ostalo isto samo njega nema, ali još je jači jer djeluje iz pozadine.

Dok je bio na vlasti , ostavio je previše repova i previše tragova. A sad iz pozadine misli nastaviti kao prije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # kleptokracijabad boy 2017-09-09 11:36
Citat mikelino:

Dok je bio na vlasti , ostavio je previše repova i previše tragova. A sad iz pozadine misli nastaviti kao prije.
Naravno da i dalje vuče sve konce, pa on je najbolji pinkijev učenik, čak ga je i nadmašio u nekim segmentima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # hahahahahranitelj tuljana 2017-09-08 18:03
Citat Poštenje:
Interesantno kako dežurnim poštenjačinama i demokratima ne smeta prozirna dodjela proširenja terase gradskom vjećniku sa "najpoštenije" liste gosp. Devčića i to na kraju sezone a koristi je od kada je postao viječnik. Dakle cijelo ljeto je nelegalno koristi. Na slijedećem vijeću građevinske poslove će mo dodjeliti gosp. Kačinariju a onda će poslove deratizacije od grada dobiti gosp. Devčić. Pošteno !
Ljudima po mjeri otoka ne pakirati!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
47 # istinacitati 2017-09-09 10:24
"Devčić je i dalje inzistirao na sastavu Odbora za prostorno planiranje: "Po kojoj osnovi su birani članovi? Od svih tih ljudi, osim Eme Višak, tko je tamo odgovarajuće struke?", na što je Nedić odgovorio da je to, u konačnici, politička odluka. "Nismo morali predložiti nikog iz oporbe, ali smo bili korektni", zaključio je.
Ana ima priliku pokazati da li ima muda biti gradonačelnica koja radi za dobrobit Lošinja ili biti marioneta Garija i Rusa.Financijsk i je sigurno isplativije biti marioneta ali možda ipak više vrijedi čist obraz i poštovanje svih stanovnikaU svakom slučaju, ovo je prvi veliki minus za novu gradsku vlast, u što ubrajam i gradonačelnicu.
Ovo je stvarno za prolupati, pa nitko od predloženih nema veze sa urbanizmom ili prostornim planiranjem. Izgleda da su ovaj odbor slagali Pinki i Šolić".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Slaganje odboraBoldrik 2017-09-10 09:09
Citat citati:
Ovo je stvarno za prolupati, pa nitko od predloženih nema veze sa urbanizmom ili prostornim planiranjem. Izgleda da su ovaj odbor slagali Pinki i Šolić".
Čisto sumnjam da su ga slagali Pinki i Šolić. Da je po njihovom barem jedna osoba sigurno ne bi bila u njemu :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
411 # StručnostRes populi 2017-09-09 23:07
Odbori su politička tijela. Oni iskazuju interese, a ne načine i metode kako će se ti interesi ucrtati na prostorne planove. Ucrtava ih struka, koja je za to masno plaćena.

Kad imamo pravo primjedbi na odredbe prostornih planova to nije zato što smo stručni nego zato jer imamo pravo iskazati svoj osobni ili neki društveni interes. kad smo pisali primjedbe pritiv betoniranja i komercijalizaci je i zatvaranja plaža nije to zato jer smo stručnjaci nego jer smo izrazili društvenu potrebu. To bi trebao raditi i odbor, biti glas javnosti.

U tome smislu je važno da članova odbora bude i iz opozicije, a ne njihova stručnost. Šteta je što je Devčić podigao buku zbog stručnosti (koja je odbrodošla, ali nije nužnost), a ne zato što opozicije gotovo i nema u odborima (osim Genov). Pogledajte Sabor. Odbori imaju članove iz redova opozicije, a nekima i predsjedavaju iz opozicije. To jamči da ovaj mehanizam ima smisla i ispunjava svoju svrhu, a to je da se o rješenjima vodi rasprava i dijalog, a ne podižu ruke kao odraz stranačke stege.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # uzalud vam trud sviračiza drugog su dunje žute 2017-09-10 12:48
Citat Res populi:
Odbori su politička tijela. Oni iskazuju interese, a ne načine i metode kako će se ti interesi ucrtati na prostorne planove. Ucrtava ih struka, koja je za to masno plaćena.
zaboravi struku, struka crta ono što joj gazda naredi

na kraju se sve svede na navodnu politiku koja provodi interese investitora (kojeg je bolje izgubiti nego naći), a politika se poslije krije iza navodne struke.

prava istina je da Miha i Pinki rade što god im padne na pamet
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
87 # stranačka stegaptica tviterica 2017-09-10 14:09
Citat Res populi:
Odbori su politička tijela. Oni iskazuju interese, a ne načine i metode kako će se ti interesi ucrtati na prostorne planove. Ucrtava ih struka, koja je za to masno plaćena.
Kad imamo pravo primjedbi na odredbe prostornih planova to nije zato što smo stručni nego zato jer imamo pravo iskazati svoj osobni ili neki društveni interes. kad smo pisali primjedbe pritiv betoniranja i komercijalizacije i zatvaranja plaža nije to zato jer smo stručnjaci nego jer smo izrazili društvenu potrebu. To bi trebao raditi i odbor, biti glas javnosti.
U tome smislu je važno da članova odbora bude i iz opozicije, a ne njihova stručnost. Šteta je što je Devčić podigao buku zbog stručnosti (koja je odbrodošla, ali nije nužnost), a ne zato što opozicije gotovo i nema u odborima (osim Genov). Pogledajte Sabor. Odbori imaju članove iz redova opozicije, a nekima i predsjedavaju iz opozicije. To jamči da ovaj mehanizam ima smisla i ispunjava svoju svrhu, a to je da se o rješenjima vodi rasprava i dijalog, a ne podižu ruke kao odraz stranačke stege.
Za iskazivanje interesa dovoljan ti je list A4 papira, a ne cijeli odbor sastavljen od dupeglavaca, koji će poslušno dizati ruke u tvoju korist bez obzira o kakvoj gluposti se radi. A kad već spominješ Sabor, tamo pogotovo svatko glasa samo za svoje, stranačka stega je itekako vidljiva, sve se svodi na nadglasavanje, a ne na stručnost. Zato nam i jeste ovako, globalno i lokalno.
Prostorno planiranje je prevažna stvar da bi se povjerila grupi nestručnih političkih uhljeba. Stoga bi odbor za prostorno planiranje trebao biti svojevrstan filter, sastavljen od članova koji se razumiju u struku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
59 # Saslušanje "struke"Crna guja 2017-09-10 15:38
Prostorno planiranje je zaista prevažna stvar da bi se povjerila nestručnjacima, ali zadnjih godina bili smo svjedoci da se prostorno-plans ka i urbanistička struka debelo kompromitirala ne samo rješenjima planova nego i procedurama, te vrlo profesionalnim odnosom prema investitoru: Što je investitor zatražio to je struka kao prava profesionalka isporučila. Baš kako je komentator gore napisao "na kraju se sve svede na navodnu politiku koja provodi interese investitora (kojeg je bolje izgubiti nego naći), a politika se poslije krije iza navodne struke." Zato smatram da odboru za prostorno planiranje struka smije pristupiti samo ako ju odbor pozove na saslušanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Zagađivanje naslovne temeAdministrator 2017-09-12 08:34
Zbog opravdanog prigovora na trolanje naslovne teme Kučić ne podržava nezakonitosti komentari o promjenama naziva ulica i trgova uz ovaj napis uklonjeni su i bit će premješteni u Škovacu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # pravi gospodargospodar prika 2017-09-12 10:34
Predsjenik odbora za gospodarstvo bivši potpredsjenik vijeća, na vijeću postavlja pitanje " betonskih ispljuvaka na asfaltu na ".
Jeli nam to poruka da će odbor za gospodarstvo rješavati pitanja komunalnog poduzeća, a ne krucijalno pitanje za ovaj grad razvoj gospodarstva odnosno naćin kako rješavati ta pitanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # šerifstatutarno pitanje 2017-09-14 17:07
Citat Kupac magle:

Objasni mi pametnjakoviću koja uloga odbora za statutarnopravn a pitanja i da li svoju zadaću mogu obaviti bez materijala za sjednicu GV.

Bajkovito i maglovito, to je odbor za filtar materijala za GV šta može ići na GV a što ne, dakle kako su investitori financirali i platili za dobiti svoje vijećnike pa moraju i kontrolirati i naređivati šta to oni zapravo trebaju...
Taj odbor odlučuje samo o statutarno pravnim pitanjima i o tome daje mišljenje kojim treba pomoći vijeću ali GV odlučuje kako želi nekom od većina. Vlast nije odbor nego je vlast GV. Odbor ne raspravlja o točkama i materijalima GV. Raspravlja samo kad mu GV postavi pitanje.
Kako je samo 4 točka dnevnog reda došla na GV, kada je jadrankla D.D. dobila koncesiju na potezu od Željezničkog do crkvice anuncijate i u obvezi je ponudom na natječaju izvesti infrastrukturu u ponuđenom iznosu, dakle GV nije trebalo glasovati za davanje nikakve koncesije...
Uostalom neka se objavi natječaj za koncesiju koju je dobila Jadranka D.D.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Marina Čikat

    Tania 26.09.2017 16:17
    Marina Čikat
    This was helpful, I'm trying to write a story. In the future I want to be a writer Here is ...
     
  • Lošinjani dobili ušminkanu Rivu Priko

    Clyde 26.09.2017 16:17
    Lošinjani dobili ušminkanu Rivu Priko
    A great thing to remember is to *show not tell*. This means, show your reader that someone ...
     
  • HDZ-ova bau-štela

    Yoda 26.09.2017 12:11
    Pobratimske poveznice
    mali-losinj.hr/.../... (http://www.mali-losinj.hr/15/09/2017/inicijativa-za-bratimljenjem-gradova-malog-losinja-krizevaca/) ...
     
  • Škovaca

    prolaznik 26.09.2017 10:27
    Smeće na kraju grada
    S vanjske strane dvorišta kod škvera kraj rive već desetak dana stoje prepuni kontejneri ...
     
  • HDZ-ova bau-štela

    gost 26.09.2017 09:54
    Bratske veze
    Skoro istodobno s ovom analizom plodova ljubavi Radnika Križevci s lošinjskom gradskom ...
     
  • Škovaca

    Woodoo 25.09.2017 14:34
    Počasni građanin
    Baš i neće biti šokirani nakon što je već ugurao Gotovinu da si digne rejting kod zdravih snaga ...
     
  • Škovaca

    bijelac 25.09.2017 11:49
    persona grata
    Opet će građani Lošinja ostati šokirani kada saznaju koga Gari ove godine predlaže za ...
     
  • Škovaca

    Crna Guja 25.09.2017 09:25
    .....
    Portali javljaju da će Predsjednica Grabar Kitarović razriješiti admirala Lošu iz svog ...
     
  • Škovaca

    Barbun 24.09.2017 18:10
    Satalić je HDZ
    Štogod bio da bio, on je iz HDZa što znači gradiće se koliko stane i kako investitor želi.
     
  • Nedić: Konstruktivne kritike su dobrodošle

    tino 24.09.2017 16:39
    raspad sistema
    Razlika je drastično lošija nego je bila 2o13. godine. Sastav gradskog vijeća je puno gori ...
     
  • Uz jedanaestu obljetnicu www.volim-losinj.org

    gost 24.09.2017 16:36
    OTOČKA TUGA
    Ilovik ima jednog, a Nerezine, Susak i Unije nijednog prvašića novilist.hr/.../...
     
  • Nedić: Konstruktivne kritike su dobrodošle

    Grunf 24.09.2017 15:15
    Političke fufe
    Ovaj spam nije o kreditima ali koristan je. Podsjeća da se HDZ domogao vlasti 2013 istim ...
     
  • Nedić: Konstruktivne kritike su dobrodošle

    gost 24.09.2017 10:45
    Za betonizaciju Lošinja
    Ponekad je koristan ovaj spam kojim nam pokušavaju uvaliti lihvarske kredite jer nas podsjete ...
     
  • Nedić: Konstruktivne kritike su dobrodošle

    Emory 24.09.2017 06:32
    Nedić: Konstruktivne kritike su dobrodošle
    Businesses are erasing the boundaries between nations and as a upshot, communication play the ...
     
  • Škovaca

    arbun 23.09.2017 18:05
    otočka bespravna gradnja
    Zar nije i predsjednik Odbora za urbanizam gospodin Luigi Satalić iz Nerezina ?
     
  • Škovaca

    Dandolo 23.09.2017 10:25
    Sinergija
    Ali ovi koji imaju dobre veze ili imaju čime kupiti birokraciju ne šute, nego si kupe i ...
     
  • Škovaca

    gost 23.09.2017 09:42
    2.761,18 kn
    Sigurno se šališ. Gospodin koji živi i radi u Nerezinama nikad u GV nije pokazao ni pamet ni ...
     
  • Škovaca

    nalis 23.09.2017 07:39
    vručić bb
    Možda bespravnu gradnju zaustavi novi predsjednik gradskog vijeća gospodin Živkovič koji ...
     
  • Škovaca

    alohtoni 23.09.2017 05:52
    birokracija ispod stola
    Nerezine je specifično mjesto za bespravnu gradnju.A ste možda zaboravili naselje bučanje,pa ...
     
  • Škovaca

    Figa 22.09.2017 17:39
    .....
    Govoriš u zagonetkama. Misliš li na ovaj slučaj u Nerezinama ili samo filozofiraš?
     
  • Škovaca

    gost 22.09.2017 15:40
    ovo je oduvijek bio Hrvatistan
    Oni koji imaju dobre veze ili imaju čime kupiti birokraciju šute. Licemjerje o kojem govorim ...
     
  • Škovaca

    Figa 22.09.2017 15:23
    Kako od Hrvatske nastaje Hrvatistan
    Da, ali samo ako imaš dobre veze ili imaš čime kupiti birokraciju.
     
  • Škovaca

    gost 22.09.2017 15:09
    Hrvatistan
    Kad sam u pitanju JA onda je to svetost privatnog vlasništva, mogućnost zapošljevanja/o ...
     
  • Ciljani šlamperaj

    TT 22.09.2017 09:24
    HDZ-ova bau-štela
    Najava još jednog članka o velikom donatoru HDZ-a: HDZ-ova bau-štelaMalo tko je poslovao s ...
     
  • Ciljani šlamperaj

    Niko 21.09.2017 23:01
    Smrdi i na nos i na postupke
    Smrdi po cjelom gradu a smrdi i ono što se radi bez dreka! Da li je netko osjetio taj smrad ...
     
  • Škovaca

    FB 21.09.2017 19:59
    Objekti čudnog oblika u Nerezinama
    Alpsko štajerska arhitektura suptilno se prožima s ranom korejskom secesijom u Nerezinama.
     
  • Ciljani šlamperaj

    anton 21.09.2017 11:43
    užasno smrdi
    Što se čudite ko pura dreku, pa gradsko vijeće otvoreno podržava "nepoznatog investitora".
     
  • Ciljani šlamperaj

    tane 21.09.2017 09:43
    duhovi
    Malo se ruskih, a i ostalih govana gostiju sa Čikata vozi na Kijac u zadnjih 4 god. 8) .
     
  • Prijedlog zakona o ukidanju općeg dobra

    gost 21.09.2017 08:52
    Povijest Hrvata
    Sve je raskrčmljeno, u bescijenje prodano bjelosvjetskim mangupima, čak i plaže na Jadranu ...
     
  • »Prva ispovijest tajanstvenog milijunaša s Beverly Hillsa«

    Mali Crni 21.09.2017 00:01
    crnilosinj@yahoo.com
    Perenčevići su četiri godine 1984-1988 živjeli u Libiji. Miha je gradio naftovode za Gadafija ...