Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Prodavači magle

Korisnička ocjena:  / 18
LošeNajbolje 

panosmOtoci.net javljaju da neovisna lista Dubravka Devčića i AM (Akcija mladih) predlažu Dubravka Devčića za predsjednika Vijeća. Objavljujući veliku vijest izazvali su „tektonske" poremećaje na lokalnoj političkoj sceni koji je tek izmamio lagani osmjeh zadovoljstva ponovo izabrane gradonačelnice. Velika vijest je opremljena fotografijom dva važna i sretna muškarca od kojih se jedan lažno predstavlja kao neovisna lista Dubravka Devčića, a drugi se lažno predstavlja kao predsjednik lošinjskog ogranka AM  

Veliki opsjenar
Neovisna lista Dubravka Devčića jest pravni fantom odnosno nepostojeći politički konstrukt. Neovisna lista Dubravka Devčića kao oblik nestranačkog sudjelovanja građana na lokalnim izborima je prestala postojati u 19 sati, u nedjelju u kojoj su održani izbori za Gradsko vijeće. Nakon toga, završetka izbora, ne postoji novisna lista Dubravka Devčića kao politički konsktrukt ili politički faktor. Postoje samo tri nezavisna vijećnika koja su ušla u Gradsko vijeće s nezavisne liste. Svaki od tako izabranih vijećnika ima svoj neotuđivi mandat. Mandate nema nezavisna lista već osobe koje su izabrane s liste.

Nezavisna lista na koju se i danas poziva Dubravko Devčić je tek politička opsjena iza koje osim njegovog lika ne postoji ništa, niti politički program, ni politička ideja, a ni kakva politička akcija ili energija. Neovisna lista Dubravka Devčića odnosno Dubravko Devčiću uopće nije sudjelovao u izbornoj kampanji, nije imao javnih nastupa, tek je u petak zadnji dan prije izborne šutnje napisao tri-četri fraze koje su trebale glumiti program koje je objavio na svom privatnom fejsbuk profilu. I taj i takav program je učinio nedostupnim odmah nakon održanih izbora!? Da nije aktivno sudjelovao u predizbornoj kampanji pokazuju i izvještaji o financiranju kampanje koji govore da je u kampanji neovisna lista Dubravka Devčića potrošila nula kuna, odnosno ništa.

Dakle ništa uloženo u kampanju, ništa od programa, ništa od političkih ideja (neovisnost nije politička ideja), politička opsjena – neovisna lista Dubravak Devčića – je treća politička snaga na Lošinju.

Lažni predsjednik nepostojećeg ogranka
Akcija mladih s kojim je jedna politička opsjena nešto važno dogovorila, da su imali potrebu obratiti se javnosti, jest u stvari druga politička opsjena. Pregledom javnog registra političkih stranka koje vodi Ministarstvo pravosuđa i uprave pod registarskim brojem 176 vodi se Akcija mladih koja je organizirana u 19 ustrojstvenih oblika, županijskih, gradskih i općinskih. Lošinjski ogranak nije upisan odnosno ne postoji na dan 4.6.2021. g. Majica s logom stranke nije dokaz da postoji lošinjski ogranak Akcije mladih. Kako nema ustrojenog ogranka tako ne može postojati ni predsjednik nepostojećeg ogranka. Ali ni tu nije kraj političkim apsurdima s Akcijom mladih.

Iako uvjeravaju javnost da su politička stranka u slavodobitnom priopćenju navodni predsjednik navodnog ogranka stranke navodi da se „smatraju nezvisnim, jer ogranak djeluje individualno, bez utjacaja državne ili županijske ogranizacije“. Član stanke bez problema javno i slavodobitno izjavljuje da je stranačka lista Akcije mladih nezavisna. Zašto se nisu kandidirali kao nezavisni kandidati ako djeluju individulano bez utjecaja stranke?

Ostaje u zraku pitanje da li je odluka o podržavanju Devčića za predsjednika Vijeća individulana odluka samoproglašenog predsjednika nepostojećeg ogranka, ili je to stav izabrane vijećnice s liste AM ili je to odluka stranke. Još jedna sličnost nepostojećeg ogranka stanke i nepostojeće neovisne liste Dubravka Devčića je da ni Akcija mladih nije u kampanju uložila niti jednu jedinu kunu.

I tako su dvije političke opsjene imali potrebu objaviti „urbi et orbi“ da će predložiti Dubravka Devčića za predsjednika Vijeća odnosno da navodno žele preuzeti vlast.

Naglo probuđena ambiciznost
U antologijskom javnom obraćanju na portalu Otoci.net Dubravko Devčić zagonetno izjavljuje da ima naznaka da će prijedlog da on bude predsjednik biti prihvaćen, ali da za sada nije ništa konkretizirano. Šteta da nije konkretizirao tko mu je to dao naznake da će ga i radi kojih razloga podržati. S obzirom da predstavnik političke opsjene, treće političke sile na otoku, nema nikakav program logično je da je jedino o čemu može razmišljati fotelja predsjednika Vijeća.

Dubravko Devčić je nakon izbora mudro zaključio da će puno tog ovisiti o nezavisnima. Šteta da nije primjetio da u Vijeću ima pet nezavisnih vijećnika (tri s njegove liste, Franković i Cavedoni), a s ovima koji se smatraju nezavisnim ih ima šest. Dakle da bi formirao vlast i bio predsjednik Vijeća treba mu samo jedan glas kojeg je mogao imati već u ponedjeljak nakon izbora. Tada mu nije palo na pamet to napraviti? Zanimljivo je i to da je Dubravko Devčić netom nakon izbora, iako je svjestan da će puno ovisiti o nezavisnim, lagano odbio ponudu HSLS da probaju sastaviti većinu u Gradskom vijeću s tvrdnjom da će oni ostati nezavisni. Tek sada nakon završetka drugog kruga izbora za gradonačelnika Devčić je postao ambiciozan. Umjesto da odmah nakon izbora pokuša formirati prirodnu većinu s izabranim nezavisnim vijećnicima sad se upušta u naizgled maglovitu igru sastavljanja većine s tajnovitim naznakama podrške.

Ono što treća politička snaga na otoku –politička opsjena- neovisna lista, odnosno Dubravko Devčić pokušava jest perfidni prelazak na stanu dosadašnje i očito buduće vlasti. Umjesto javnog pretrčavanja HDZ-u i gubitka jedinog političkog kapitala koji ima, da je nepotkupljivi protivnik HDZ-a, on će postati predsjednik GV tako što će ga podržati HDZ?

Političku travestiju omogućavanju HDZ-u da i po četvrti put bude na vlasti iako nema većinu u koju se svjesno i proračunato upušta Dubravko Devčić, pri tome obmanjujući dva izbarana vijećnika sa svoje liste ali i ukupnu javnost, želi prikazati kao vlastitu izbornu pobjedu.

Komentari: 

718 # Bravo doktore, kolika je cijenaveterinar 2021-06-05 14:09
Čestitam doktoru na uspjehu, On je raritet. On će u koaliciji ostati neovisan? Kakva budalaština i kretenizam. Tko god je bio u koalicije s HDZ-eom taj nestane sa političke scene. Pa sjetite se HSS, Mosta, a sada i Radimira Čačića. Pa gdje su završili Andrino i Kamalić? Tako će nestati i "neovisni Deva". Prodao se HDZ-u i prevario nas birače. Tako je i dr. Vjekoslav Devčić iz partije, pretrčao u HDZ. Neće jabuka daleko od stabla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
025 # Gadljiva koalicija?gost 2021-06-05 14:44
Citat veterinar:
Čestitam doktoru na uspjehu, On je raritet. On će u koaliciji ostati neovisan? Kakva budalaština i kretenizam. Tko god je bio u koalicije s HDZ-eom taj nestane sa političke scene.
Dijelim gađenje prema koaliranju sa Lošinjskim ogrankom stranke osuđene za korupciju, ali sudeći po članku na otoci.net ne radi se o koaliciji. Pročitati otoci.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
621 # bravo Devapotpuna pobjeda 2021-06-05 14:14
Gospodin Nedić priča da je sve već dogovoreno sa Devčićem i njegove 2 vijećnice.
Bravo Deva, nemože nam nitko ništa. Svatko ima svoju cijenu. HDZ - zna se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
139 # ...Licemjer 2021-06-05 14:46
Pitanje autoru: Tko ti drma kavez?
Puno nebitnih detalja je navedeno o AM u nastojanju da ih se oblati. Mandat su dobili legitimno na izborima, za razliku od JM, TB ili klerofilnih "Suverenista", koji hvala bogovima, još uvijek nemaju dovoljno članova obitelji s pravom glasanja da osvoje jedan mandat.
Da se vratim na prvobitnu temu.
Samo budali nije jasno da će DD biti predsjednik GVa u ovoj rundi, dok će stanoviti EŽ iz Nerezina sjete gledati istoga s gorkim okusom u ustima i sjećanjima na vremena kad je bio Anin poslušni brek.
Naravno da će koalirati sa HDZom, jer je ovaj puta ta zločinačka organizacija ipak (ali i ironično) manje zlo od znasekoga i SDPa.

Ne znam samo što su htjeli ovi koji nariču u komentarima iznad o tome da se DD prodao HDZu protiv kojeg je, istina, svo ovo vrijeme formalno bio. Možda i ove godine njegov sin bude bio u babysitterskom servisu zvanom Lošinj Usluge, na parkingu.

Izbori su gotovi, listići i glasovi probrojani.
Tu vrijedi ona: ,,Poslije glasanja nema kajanja."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Šoping savjesti vijećnika slabijeg karakteraasd 2021-06-05 15:38
Citat Licemjer:
Tu vrijedi ona: ,,Poslije glasanja nema kajanja."
Izreka bi bila valjanja da je lošinjski HDZ s nezavisnim kandidatima na listi dobio većinu u vijeću glasanjem: Ali nije ju dobio. Zato će kao i svaki put do sada morati u šoping savjesti vijećnika slabijeg karaktera.

Priznajem da sam jedna od budala kojima nije jasno zašto bi DD trebao koalirati s HDZ-om.

Možda će mi biti jasno ako objasniš po čemu bi vlast zločinačke organizacije s Anom na čelu bila "manje zlo od znasekoga i SDPa".

Zato pitanje glasi: u čemu bi se sastojalo veće zlo od "znasekoga i SDPa"? A potpitanje: u čemu bi se očitovalo dobro od Devčićevom skupinom vijećnika potpomognute vlasti zločinačke organizacije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Spas od većeg zla?Tik Tok 2021-06-05 16:42
Citat Licemjer:
Naravno da će koalirati sa HDZom, jer je ovaj puta ta zločinačka organizacija ipak (ali i ironično) manje zlo od znasekoga i SDPa.
Ovo je sigurno napisao netko iz Kučićkinog kriznog štaba. Hoće da ohrabri Devčića ako još nije odlučio da koaliranjem s HDZ-om spasi Grad nekog većeg zla čak i od Kučićkine samovolje :roll: Samo da mi je znati koje zlo može biti veće od još četiri godine Ane Kučić i HDZ-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
181 # ...Licemjer 2021-06-05 17:14
Citat Tik Tok:
Ovo je sigurno napisao netko iz Kučićkinog kriznog štaba. Hoće da ohrabri Devčića ako još nije odlučio da koaliranjem s HDZ-om spasi Grad nekog većeg zla čak i od Kučićkine samovolje :roll: Samo da mi je znati koje zlo može biti veće od još četiri godine Ane Kučić i HDZ-a.
Ne, dušo. Vidiš, ja sam ti u prvom krugu glasao za DD, a u drugom sam poništio listić zbog očitih razloga.n Možda se ne doima tako, ali nemam veze s HDZom i imam nekog morala.
Bilo je očito, ako pratiš ovu lokalnu nazovi štampu, da DD neće koalirati sa MF. Uslijed toga ostao mu je samo izbor. A za samu tvrdnju DDa neće koalirati ni sa kime, to ste si sami krivi što ste tu priču popušili.
A to što je nešto manje zlo ne znači da više nije zlo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # Najveće zloTik Tok 2021-06-05 19:15
Citat Licemjer:
A to što je nešto manje zlo ne znači da više nije zlo.
Naravno, manje zlo je još uvijek zlo. Ali nisi me prosvijetlio da saznam koje zlo može biti veće od još četiri godine Ane Kučić i HDZ-a na vlasti da bi to opravdalo Devčićevu koaliciju s HDZ-om.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Otkud taj vjetar puše?Ciceron 2021-06-06 08:48
Citat Tik Tok:
Citat Licemjer:
A to što je nešto manje zlo ne znači da više nije zlo.
Naravno, manje zlo je još uvijek zlo. Ali nisi me prosvijetlio da saznam koje zlo može biti veće od još četiri godine Ane Kučić i HDZ-a na vlasti da bi to opravdalo Devčićevu koaliciju s HDZ-om.
Čim se saznalo da se Franković kandidira za gradonačelnika i sastav njegove liste za GV čaršijom je krenula priča da je to lista građevinske mafije, a on pijun interesne grupe iz Cresa koja želi vladati Lošinjem. Ne znam da li je to istina, ali znam latinske izreke u vidu pitanja cui prodest? i cui bono? pa sam si postavio pitanje kome ova priča odgovara, tj. u čiju korist ju se širi. U pravu i istragama zločina koristi se i izreka fecit, cui prodest - učinio onaj tko od toga ima koristi. Pa se sad i vi zapitajte kome širenje ove "vijesti" koristi i zaključiti sami otkud je taj vjetar zapuhao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # u strahu su velike očiOMG 2021-06-06 09:11
Ne znam ništa o tzv. građevinskom lobiju iz Cresa, ali tu na Lošinju svi jako puno znamo o građevinskoj mafiji i peračima novca koji već godinama podržavaju HDZovu vlast, a i ona njih. Sve što znam je da ovome treba stati na kraj.
U strahu su velike oči, a mozak?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
161 # ...Licemjer 2021-06-06 13:28
Citat OMG:
Ne znam ništa o tzv. građevinskom lobiju iz Cresa, ali tu na Lošinju svi jako puno znamo o građevinskoj mafiji i peračima novca koji već godinama podržavaju HDZovu vlast, a i ona njih. Sve što znam je da ovome treba stati na kraj.
U strahu su velike oči, a mozak?
Eto čovjek ti je objasnio zašto je MF veće zlo. Bolje je zlo kojeg poznaješ nego ono koje ne poznaješ, također.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # i dalje samo prazni pamfletiRDx 2021-06-06 14:05
Kao prvo, ničim još nije dokazano da je MF bilo kakvo zlo, a daleko od toga da je veće zlo od zločinačke organizacije.
A da ovako nešto bez ikakvih dokaza napišeš moraš biti okorjeli HDZ-ovac, član stranke sa sudskom presudom za kriminal i korupciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Panika u močvariKermit 2021-06-06 14:30
Da si nekad bacio kamen u ustajalu močvaru i promatrao efekat od tog znao bi zašto je pojava novih lica na političkoj sceni najveće zlo za ove koji već 16 godina vladaju Lošinjem, ali i za njihove pokrovitelje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # Vjetar sa ČikataBambi 2021-06-06 14:08
Citat OMG:
Ne znam ništa o tzv. građevinskom lobiju iz Cresa, ali tu na Lošinju svi jako puno znamo o građevinskoj mafiji i peračima novca koji već godinama podržavaju HDZovu vlast, a i ona njih. Sve što znam je da ovome treba stati na kraj.
Lako je pogoditi odakle vjetar puše. Ostaje za vidjeti da li će priču o ugrozi sa Cresa Devčić iskoristiti kao izliku da Ani Kučić osigura većinu GV da može nastaviti servisiranje svojih donatora. Koji su već pokupovali dobar dio Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
208 # Nebitni detalji...gost 2021-06-05 16:57
Citat Licemjer:
Puno nebitnih detalja je navedeno o AM u nastojanju da ih se oblati.
Dobar početak u politici, lažno predstavljanje. Ovi mladi obećavaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Devčić: "Koalicije nema ni s kim"gost 2021-06-05 16:11
Citat:
Nezavisna lista na koju se i danas poziva Dubravko Devčić je tek politička opsjena iza koje osim njegovog lika ne postoji ništa, niti politički program, ni politička ideja, a ni kakva politička akcija ili energija. Neovisna lista Dubravka Devčića odnosno Dubravko Devčiću uopće nije sudjelovao u izbornoj kampanji, nije imao javnih nastupa, tek je u petak zadnji dan prije izborne šutnje napisao tri-četri fraze koje su trebale glumiti program koje je objavio na svom privatnom fejsbuk profilu.
A što stoji iza onog spiska nerealnih obećanja koje je Ana Kučić nazvala programom? To niti je politički program, niti u njemu osim patetičnih fraza ima političkih ideja. Politička akcija se sastojala u brumanju javnog prostora slatkorječivim obećanjima da se upeca koji glas. No porazno je za vladajuću ekipu što je bez sve one pompe i cirkusiranja, velikih sponzora i "iskakanja iz paštete" Devčić dobio samo jedno mjesto u GV manje od HDZ-a. Njegov istup u Novom listu gdje je rekao "Koalicije nema ni s kim. Kad završe izbori, sporazum o suradnji ovisi od projekta do projekta i samo na dobrobit običnog čovjeka. Bogati se za sebe i sami pobrinu" je sadržajniji i smisleniji od svega što je po medijima, u Đirevima s Jurkotićem i režiranim video spotovima drobila Ana Kučić. Nadam se da će se obećanja o distanci prema Kučićkinoj kamarili zaista držati.
novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # A di su projekti?Muflon 2021-06-07 15:43
Citat gost:
Njegov istup u Novom listu gdje je rekao "Koalicije nema ni s kim. Kad završe izbori, sporazum o suradnji ovisi od projekta do projekta i samo na dobrobit običnog čovjeka. Bogati se za sebe i sami pobrinu" je sadržajniji i smisleniji od svega što je po medijima, u Đirevima s Jurkotićem i režiranim video spotovima drobila Ana Kučić. Nadam se da će se obećanja o distanci prema Kučićkinoj kamarili zaista držati.
novilist.hr/.../...
A koje to projekte Ana Kučić ima u svom izbornom programu da bi Devčić imao o čemu sklopiti sporazum o suradnji "od projekta do projekta"??? Pa u njem su uglavnom šuplje fraze u sadašnjem vremenu kao "stvaramo preduvjete i sudjelujemo u realizaciji raznih projekta". Jer programi se pišu za buduće vrijeme, ali nju nije briga. Zna ona da njeni birači ne čitaju programe nego padaju na pojavu i glumu.
Devčić vrlo dobro zna da joj je protekli mandat prošao uludo jer osim uređenja Studenca i plaže Kadin nije učinjeno ništa, a kamoli da je Lošinj postao prvi od tisuću otoka kako je obećavala. A budući da ni u sadašnjem programu nema ničeg konkretnog morat će smisliti bolji razlog da joj osigura većinu u GV od zaštite Lošinja od creske građevinske mafije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
118 # Fake Newsgost 2021-06-07 09:34
Citat RDx:
Kao prvo, ničim još nije dokazano da je MF bilo kakvo zlo, a daleko od toga da je veće zlo od zločinačke organizacije.
Priča o nekakvoj creskoj mafiji je bila lažna vijest za odvraćanje birača od Frankovića i njegove liste. Sada će biti alibi onima koji žele uskočiti na Elvisovo i Andrinovo mjesto u prošlom Kučićkinom mandatu da joj pomažu u obrani interesa ruske Jadranke i križevačkog Radnika od agresivne "creske građevinske mafije"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Od šume ne vidi se drvogost 2021-06-07 10:21
Prilično sam siguran da "creska mafija" ne može progurati golf odnosno promjene prostornih planova unutar zaštićenog područja Natura 2000. Ne vjerujem da bi se "creska mafija" usudila nasipavati i betonirati more bez dozvola i bez koncesija. Čisto sumnjam da "creska mafija" može kupovati gradske nekretnine kao sinergijski konzorcij. Nije realno da bi "creska mafija" mogla naručivati prostorne planove kao investitor kakav se samo poželjeti može. Nekako sam skeptičan da bi "creska mafija" mogla bilo što u Lošinju napraviti kad je Lošinj prema međunarodnim novinarima postao "Ruska kolonija". Nije realno da je "creska mafija" opasnost za Lošinj, sve i da postoji creska mafija i sve i da oni stoje iza MF.

Ova priča o "creskoj mafiji" je poznata u psihološkom konceptu u kojem lopov, da bi se sakrio, viče: držite lopova eno ga...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Sad je bitno!Žuja 2021-06-07 10:49
Fake News je i cijeli Kučićkin izborni program. Laž do laži u obećanjima a lažan je i poziv da zajedno gradimo Grad. Sve u vezi turizma kao glavne gospodarske aktivnosti prepušteno je Rusima ("Jadranka planira, a Grad nas prati") i lošinjskoj plovidbi. Uz edukativno prenemaganje "Turizam je najznačajnija djelatnost na otoku, koja se veže uz brojne druge djelatnosti" tamo stoji prijesna laž "I dalje ćemo poticati razvoj održivog turizma kroz mjere za poduzetnike i iznajmljivače". Kao da su ga poticali :sad: Laž je da su ga poticali, laž je i da će ga poticati. A izrada Master plana turizma za Cres i Lošinj prepuštena je firmi Horwath. Sad je bitno (da se poslužim mobilizacijskom frazom A.K kojom je prije izbora obasipala medije) da si osigura većinu u GV koja neće ometati usvajanje prostornih planova po željama već uhodanih klijenata. A za to dobro dođe fake news o prijetnji iz Cresa. S kojim radi zajednički master plan razvoja turizma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Djedovina Ane KučićBezjak 2021-06-08 06:51
Citat Žuja:
Fake News je i cijeli Kučićkin izborni program. Laž do laži u obećanjima a lažan je i poziv da zajedno gradimo Grad.
Njen program je zbirka lažnih obećanja umotanih u ljigavi kič. To se vidi već iz prvih riječi prve rečenice koja glasi Lošinj je otok mojih djedova, otok bezvremenske ljepote i vrijednih ljudi, naš dom poseban među tisuću otoka. A te riječi objašnjavaju i njen način upravljanja. Ponaša se kao da joj je Grad djedovina i privatno vlasništvo.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # raspikuće... 2021-06-08 07:53
Stari Lošinjani su čuvali svoju djedovinu. Ovi neki malo mlađi Lošinjani su je naokolo počeli rasprodavati strancima. Lakše je bilo prodavati nego raditi. Pa su tako malo po malo prodali mnoge zgrade i zemljišta koje su njihovi djedovi marljivim radom generacijama sticali.
Ni ovi na vlasti se ne ponašaju drukčije. Lakše je prodati nego steći.
Sve sa pažnjom dobrog gospodarstvenik a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Kako znati da ste promašili profesiju?NN 2021-06-08 08:41
A neki su tako promašili i šefa i stanicu...
Neki su rasprodali ne samo svoje, nego i tuđe, poklonjeno. Koga briga. A pare potrošene, nitko ne zna kud, otišle u šetnju, malo pa-pa. Pa nema više ni škole, ni sportske dvorane. Ni u planovima.
Pa nam tako kažu, nema više para rajo, al' ne brini, dat će Europa. A raja ne vidi ono što slijepac vidi, pa i dalje vjeruje, dat će Europa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Upozorenje vijećnicimagost 2021-06-08 09:01
Citat Bezjak:
Njen program je zbirka lažnih obećanja umotanih u ljigavi kič. To se vidi već iz prvih riječi prve rečenice koja glasi Lošinj je otok mojih djedova...
Ostatkom ove bljutave poruke prikriveno kaže da je Lošinj sada njezin, jer prije nego što je ponovno izabrana piše: "To je Grad kakav želim i dalje graditi sa svima vama...". A njena želja da ga i dalje gradi, dakle da radi isto kao u prošlom mandatu, znači da želi još četiri godine dobro plaćenog uhljebljenja bez obveza i odgovornosti. A kako ga je gradila u prošlom mandatu da ga tako želi i dalje graditi? Umjesto da se bavi kapitalnim investicijskim projektima važnim za Grada i građane, četiri godine se bavila onime što je očito njen vrhunski doseg. Uređivala je plaže, postavljala sprava za rekreaciju, uređivala park za pse, godinama uređivala Studenac. I na teret Grada kupila laži primjerak tradicionalne lošinjske brodogradnje. No šokantna je njena spremnost da zbog ambicija drsko laže kako je prethodni mandat posvetila manjim mjestima. A činjenica je da nitko ne zna što se to uređivalo u manjim mjestima, osim možda izvjesne trase vodovoda koja je navodno završila na parceli njenog oca. Za što je zaradila prijavu Povjerenstvu za sukob interesa.
Izražavanje želje da grad i dalje gradi sa svima vama je vrhunac njenog licemjerja s obzirom na ponašanje u prošlom mandatu. Uz pomoć svog zamjenika, istodobno predsjednika lokalnog HDZ-a, kojeg je svela na razinu posilnog imala je apsolutnu kontrolu nad vijećnicima koalicije HDZ-a i ona dva žetončića iz IDS-a i HNS-a. Ovakva većina GV-a joj je omogućila da se na sjednicama vijeća ponaša kao u vlastitoj kuhinji, da bi ga na koncu i pretvorila u vlastitu kuhinju.

Mislim da ove činjenice trebaju biti ozbiljno upozorenje vijećnicima koje su birači izabrali nasuprot listi HDZ-a. Jer za HDZ ih je glasalo 1.040, a za ostale - dakle protiv HDZ-a - tri puta više, 3.006 birača.

Tko od zastupnika ovih 3.006 birača je spreman žrtvovati svoju čast i obraz i izdati svoje birače podrškom programu koji to nije, programu gradonačelnice koja je u prošlom mandatu pored nesposobnosti, nemara i samovolje pokazala i bešćutnost prema potrebitima?

Još 2019. je sa jasno naznačenim kriterijima raspisala Javni poziv za utvrđivanje stambene liste. Na poziv se odazvao 261 građanin, od toga 239 sa ispravno podnesenim zahtjevima koji odgovaraju propisanim kriterijima.
Međutim, nakon godinu dana i nakon kompletno provedenog postupka gradonačelnica je na iznenađenje svih naprosto poništila listu, jer lista navodno ne odražava pravo stanje stvari.
A pravo stanje stvari leži u činjenici da je nakon toga, mimo svih zakona, pravilnika i procedura, iz rukava bez navedenih kriterija i obrazloženja istresla 10 imena kojima će dodijeliti stanove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Deformacije demokracijeCC 2021-06-08 14:38
Citat gost:
Izražavanje želje da grad i dalje gradi sa svima vama je vrhunac njenog licemjerja s obzirom na ponašanje u prošlom mandatu.
Da je njena želja graditi Grad sa svima vama obična laž dokazuje nedemokratski i nekulturni postupak prema predlagačima izvanredne sjednice GV. Održavanje sjednice predložene na zakonit način Kučić je onemogućila na nezakoniti način. Ovu nezakonitost je poslušno dopustio žetončić Živković ne mjestu predsjednika GV. Sat vremena se pjenila zbog tobožnje urote i zbog s njenog stajališta nedopustivog komuniciranja vijećnika Devčića s biračima. Na isti način ona želi i dalje graditi grad sa svima vama da bi one koji bi se usudili komunicirati sa svojim biračima u svom deformiranom shvaćanu demokracije razapinjala u medijima kao u ovom slučaju:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
201 # ...Licemjer 2021-06-07 15:54
Zanimljivo je vidjeti u ovim komentarima da svi znaju o čemu se NE RADI, ali nitko osim nene nije rekao o čemu se zapravo RADI, makar djelomično i nepotpuno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # o čemu se zapravo RADIMuflon 2021-06-07 18:00
Po ovoj temi javio si se 4 puta, ali ne vidim da si rekao o čemu se zapravo RADI.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
025 # produžnanastava 2021-06-07 19:51
trolanje iz Kučićkinog tabora
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 0 # ...Licemjer 2021-06-08 15:00
Citat nastava:
trolanje iz Kučićkinog tabora
Koji je moj cilj ako radim za nju?
Nisam ju nijednom spomenuo u pozitivnome kontekstu, niti sam na njenoj strani. Nisam ni na Devinoj strani.
Ah vi ogrnaičeni umovi crno-bijelog pogleda na sve.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Pomoć demoniziranjem drugihgost 2021-06-09 09:18
Citat Licemjer:
Citat nastava:
trolanje iz Kučićkinog tabora
Koji je moj cilj ako radim za nju?
Nisam ju nijednom spomenuo u pozitivnome kontekstu, niti sam na njenoj strani. Nisam ni na Devinoj strani.
Ah vi ogrnaičeni umovi crno-bijelog pogleda na sve.
Shvatio si da ni crno-bijele propagandne poruke ne pale kod onih koji nisu slijepi na boje pa prepoznaju stotine nijansi sivih boja. Njima ne možeš reći Ana je bijela ostali su crni. Zato ju uopće ne spominješ u pozitivnom kontekstu. Dovoljno si pametan da znaš kako je uspješna bila jedino u samopromociji, da drugog pozitivnog konteksta nije ni bilo te da svaka pohvala izaziva isticanje činjenica koja ju demantiraju. Sjeti se njezinog fb statusa od 17.4. povodom posjete Butkovića i Kapelija u kojem je napisala hrpu kolosalnih laži o dosadašnjem radu i slatkorječivih lažnih obećanja:
Tom sam prilikom istakla da smo pokrenuli i realizirali ono što smo obećali. Svakodnevno smo radili na tome da Mali Lošinj, sva naselja i otoci budu kvalitetna mjesta za život. I za naredni period imamo rješenja za gospodarstvo, naše umirovljenike, djecu i obitelji, znamo i želimo nastaviti odgovorno i odlučno. U ovo vrijeme u kojem se naši građani osjećaju nesigurnima i u strahu su za svoju egzistenciju, bit ćemo im pomoć i podrška. Tu smo da slušamo i radimo za vas!
U ovom demagoškom proljevu toliko toga smrdi da si shvatio kako joj ne možeš pomoći stavljajući je u pozitivni kontekst, nego samo demoniziranjem drugih. Pa si napisao:

Naravno da će [Devčić] koalirati sa HDZom, jer je ovaj puta ta zločinačka organizacija ipak (ali i ironično) manje zlo od znasekoga i SDPa.

Bolje je zlo kojeg poznaješ nego ono koje ne poznaješ, također.

Ovime si pokazao da si na strani Ane Kučić bez da si je spomenuo u pozitivnom kontekstu, ali i na strani Devčića kao nasljednika uloge žetončića koju je zajedno s kolegom iz IDS-a odigrao - kako ga nazivaš - "stanoviti EŽ iz Nerezina".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ...... 2021-06-09 11:18
Dobar odgovor, ali si nahranio trolla. Po otiscima prstiju rekao bih da se iza nicka Licemjer skriva poznati nam hranitelj tuljana. U svakom slučaju, pohvale za dobro odabran nick. Ništa drugo nismo ni očekivali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # Rent free in your headhranitelj tuljana 2021-06-09 13:30
Citat ...:
Po otiscima prstiju rekao bih da se iza nicka Licemjer skriva poznati nam hranitelj tuljana.
Zanimljivo. Recite nam...taj "hranitelj tuljana", kojeg svagdje vidite...je li i sada s nama u sobi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # ...Licemjer 2021-06-09 11:46
Ja, pa tuljan? Hahahahaha
Netko je preskočio terapiju jutros.
Usporedi malo stiovep isanja od mene od prije i od tuljana, kada si već ovoliko "upućen".
Peru te paranoje. Ja nisam za Anu, niti sam za Frankovića. Ja samo govorim ono što je najverojatnije da će biti. To što ste vi to emocionalno shvatili i reagirali kao da imate traume od prije i onda drvljem i kamenjem po meni krenuli govori samo koliko vam je pogled crno-bijel. Ja ne navijam za Anu, nikad i nigdje. DA navijam za Anu, imao bih neke koristi od toga i sigurno ne bih tipkao ovdje. Nisam se pozivao ni nakakve fb statuse niti je hvalisao na bilo kakav način. Ako ti je "Bolje je zlo kojeg poznaješ nego ono koje ne poznaješ, također." nekakvo navijanje, onda ne znam, fakat.
Ali vidjet ćemo već kad se bude sastavljalo GV.
Ja ću biti u pravu, a vi ne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Začepi nos i daj podršku A.K.gost 2021-06-09 12:36
Citat Licemjer:
Ja nisam za Anu, niti sam za Frankovića. Ja samo govorim ono što je najverojatnije da će biti.
Govorio si što će biti, ali ne samo to. Govorio si i što je u tome dobro. Citiram "Naravno da će koalirati sa HDZom, jer je ovaj puta ta zločinačka organizacija ipak (ali i ironično) manje zlo od znasekoga i SDPa."Citat:
Ako ti je "Bolje je zlo kojeg poznaješ nego ono koje ne poznaješ, također." nekakvo navijanje, onda ne znam, fakat.
Nisam ni napisao da si time navijao, nego da si pokazao da si na strani Ane Kučić. Napisao sam, citiram, "Ovime si pokazao da si na strani Ane Kučić bez da si je spomenuo u pozitivnom kontekstu". Fraza "Bolje je zlo kojeg poznaješ nego ono koje ne poznaješ" zvuči kao parola za pridobivanje neodlučnih, a ne kao navijanje. Isto kao i ona "Začepi nos i glasaj!". Citat:
Ali vidjet ćemo već kad se bude sastavljalo GV. Ja ću biti u pravu, a vi ne.
Ja sam već sada u pravu. Nisam pokušavao biti prorok nego sam proanalizirao tvoj inteligentni prilog kampanji da se Ani Kučić pribavi većina u gradskom vijeću.
PS
Siguran sam da se pod tvojim nickom ne krije "tuljan".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # ...Licemjer 2021-06-09 15:38
Citat:
Govorio si što će biti, ali ne samo to. Govorio si i što je u tome dobro.
Dobro, odnosno bolje, je relativan pojam.
To što je AK bolji izbor od MF, ne znači da je AK APSOLUTNO DOBAR IZBOR, što, naravno, nije.
Sad, tvoje tumačenje mojih riječi je ogrančeno tvojom uspaničenosti neznam radi čega, osim ovog očitog, da DD ide u koaliciju s AK.
Opet te/vas pitam, što ste je*eno očekivali?
Nema smsisla tvrdnja da ja tu reklamiram AK, kao što tvrdiš/te, s obzirom da su glasovi izbrojani i glasanja više nema. Osim, naravno, u slučaju, da ne dođe do novih izbora. Sumnjam da će DD doći ovdje i čitati moje komentare kao inspiraciju za svoje daljnje poteze.
Citat:
Ja sam već sada u pravu. Nisam pokušavao biti prorok nego sam proanalizirao tvoj inteligentni prilog kampanji da se Ani Kučić pribavi većina u gradskom vijeću.
Nisi u pravu, jer nemaš kapaciteta da vidiš te nijanse u mojim riječim. Opet, crno bijelo.
Baš mene briga za palce dolje i za vešu pjenu na ustima kada ću opet na kraju dana moći likovati jer sam u pravu, a vi možete i dalje živjeti u svom svijetu snova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # HDZ na vlasti - manje zlo od promjene?gost 2021-06-09 16:05
Govorio si što će biti, ali ne samo to. Govorio si i što je u tome dobro.Citat:
Nema smsisla tvrdnja da ja tu reklamiram AK, kao što tvrdiš/te, s obzirom da su glasovi izbrojani i glasanja više nema.
Glasovi jesu izbrojani, ali brojanje glasova za gradsko vijeće je za AK prošlo vrlo loše. Sada ostaje da predstavnici građana "glasaju" hoće li se pridružiti HDZ-u i svu vlast dati AK ili će ostati u oporbi. Ti reklamiraš priklanjanje AK jer "je ovaj puta ta zločinačka organizacija ipak (ali i ironično) manje zlo od znasekoga i SDPa" i "Bolje je zlo kojeg poznaješ nego ono koje ne poznaješ"Citat:
Nisi u pravu, jer nemaš kapaciteta da vidiš te nijanse u mojim riječim. Opet, crno bijelo. Baš mene briga za palce dolje i za vešu pjenu na ustima kada ću opet na kraju dana moći likovati jer sam u pravu, a vi možete i dalje živjeti u svom svijetu snova.
Ja sam već sada u pravu. Nisam pokušavao biti prorok nego sam proanalizirao tvoj inteligentni prilog kampanji da se Ani Kučić pribavi većina u gradskom vijeću. Ne znam gdje to vidiš pjenu na ustima, osim možda u ogledalu. A ne znam ni zbog čega će se imat likovati kad se ponovi hadezejska prevara birača. No možda ćeš ti imati zašto likovati jer doprinosiš ostanku zločinačke organizacija na vlasti kao manjeg zla od promjene. Koju je željela većina birača. I to pokazala izborom ovakvog sastava gradskog vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ...Licemjer 2021-06-09 22:34
Daj mi samo objasni kako ja to doprinosim ostanku HDZa na vlasti? Kako konkretno?
Koji to utjecaj moje laprdanja ima na sve to?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Lažljivost i licemjerjegost 2021-06-10 09:04
Citat Licemjer:
Daj mi samo objasni kako ja to doprinosim ostanku HDZa na vlasti? Kako konkretno? Koji to utjecaj moje laprdanja ima na sve to?
Svojim laprdanjem doprinosiš ostanku HDZ-a na vlasti vjerojatno više nego ja svojim, ma koliko to malo bilo. Jer populacija birača koji između dva zla biraju manje brojnija je od populacije za koju je zlo zlo, ma kakvu frizuru nosilo i kakvom god značkom pripadnosti se produciralo. A većeg zla od lažljivosti i licemjerja za mene nema. Oba su lako prepoznatljiva u cjelokupnom djelovanju HDZ-a na državnoj i njegovog ogranka s predsjednicom gradskog odbora na lokalnoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ...Licemjer 2021-06-10 11:28
Citat gost:
Citat Licemjer:
Daj mi samo objasni kako ja to doprinosim ostanku HDZa na vlasti? Kako konkretno? Koji to utjecaj moje laprdanja ima na sve to?
Svojim laprdanjem doprinosiš ostanku HDZ-a na vlasti vjerojatno više nego ja svojim, ma koliko to malo bilo.
Objasni kako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # *****Gost 2021-06-10 14:39
Ako do sad nisi shvatio nećeš nikad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Nek se nađe ...Figa 2021-06-09 15:23
Citat gost:
Sjeti se njezinog fb statusa od 17.4. povodom posjete Butkovića i Kapelija u kojem je napisala hrpu kolosalnih laži o dosadašnjem radu i slatkorječivih lažnih obećanja:
Tom sam prilikom istakla da smo pokrenuli i realizirali ono što smo obećali... bla, bla, bla ...Tu smo da slušamo i radimo za vas!
Za slučaj da ovaj izdajnički status nestane s fejsa kako bi mogla tvrditi da nije lagala, objavljujem snimak s monitora.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # Zajedno, nego kakoDeva i HDZ 2021-06-09 17:44
Ne znam čemu se čudite. To je sve već dogovoreno. Ana je obavila konzultacije s Mujagićem, pa tek onda sa Devčićem. Jasno je kako su stvari postavljene. Franković je nebitan, kao i Ivković. Jasno je da je Devčić godinama bio osigurač HDZ-a, ako zatreba. Spavač s sugogodišnjim stažom. Jedino one dvije vijećnice s njegove liste ništa ne kuže. Sve je to scenarij još davno prije dogovoren s HDZ-om. Dubravko Devčić = HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # DjedovinaTumtum 2021-06-09 19:35
Isto tako se može reći Živković=HDZ, a da je opet izabran onaj IDS-ovac moglo bi se reći i Maljevac=HDZ, kao što je i bio. Inače se ništa ne zna, jer je sve u fazi vrenja. ZNA SE samo da korupcija HDZ-u nije mrska i da od nje ne preže. Na otoku Aninih djedova vlast je kupio podmićivanjem jednog vijećnika, a kupovinom vijećnika je i ostajao na vlasti. Većinu u GV, a time i potpunu vlast si je kupnjom dva gore spomenuta vijećnika kupila i unuka spomenutih djedova. Kupit će ju i opet. Njen posilni i partneri na veliko pregovaraju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # Ako je tako...hranitelj tuljana 2021-06-10 15:28
Citat Deva i HDZ:
Ana je obavila konzultacije s Mujagićem, pa tek onda sa Devčićem. Jasno je da je Devčić godinama bio osigurač HDZ-a, ako zatreba. Spavač s sugogodišnjim stažom. Dubravko Devčić = HDZ.
Ne znam jeste li u pravu ali ako jeste zanima me...što mislite je li u tom slučaju osoba koja posjeduje ovaj portal (koji je dosta dugo služio kao javna platforma g. Mujagića i s neskrivenim oduševljenjem kako autora tako i velike većine komentatora prema g. Devčiću) također HDZov igrač, ili je tek - nasamarena?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
42 # ?#%/&>gost 2021-06-10 18:32
A mene zanima da li si barem ti razumio svoje vlastito pitanje :o
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # HdzMladunčad 2021-06-11 10:09
Citat hranitelj tuljana:
Citat Deva i HDZ:
Ana je obavila konzultacije s Mujagićem, pa tek onda sa Devčićem. Jasno je da je Devčić godinama bio osigurač HDZ-a, ako zatreba. Spavač s sugogodišnjim stažom. Dubravko Devčić = HDZ.
Ne znam jeste li u pravu ali ako jeste zanima me...što mislite je li u tom slučaju osoba koja posjeduje ovaj portal (koji je dosta dugo služio kao javna platforma g. Mujagića i s neskrivenim oduševljenjem kako autora tako i velike većine komentatora prema g. Devčiću) također HDZov igrač, ili je tek - nasamarena?
A mene zanima kako to da mladunčad hdz- a nije čestitala izabranoj gradonačelnici ? Što o svemu kaže doktor klaun ? Kojoj će se struji prikloniti ? Hoće li preći u seniore pa se sve tužno briše iz evidencije ? Puj pik ništa nije bilo ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # A tko je kriv nesposobnimaHDZ uvijek pobjeđuje 2021-06-09 17:55
Tko je kriv nesposobnom SDP-u i Frankoviću što nisu i oni pripremali spavača, pa da im sada uskoči? Htjeli bi vlast, a ne znaju odigrati 2 kombinacije. Svaka čast Devčiću, on je pravi političar. Njegov program je HDZ-ov program i zato ništa nije niti objavio, čak niti jedan svoj plakat. Niti popis kandidata na listi. Zašto? Pa zato jer je igrao na Anu Kučić i davno dogovorenu stvar. Zato nije niti potrošio niti lipe u kampanji. Sve jasno. kampanju je Ani platili veliki i skriveni donatori, a Deva je dio paketa. Filigranski odrađen posao. Učimo na tome.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # +-Gost 2021-06-09 20:39
kako nekim ljudima nikako nije jasno da izbore iz sjene režiraju neki sasvim drugi ljudi koji nisu u nijednoj stranci a financiraju sve stranke.Sasvim je svejedno koja će marioneta pobjediti ,gradska politika se neće promijeniti.Ist i je financijer bio pokrovitelj i Ani i Frankoviću.To su sitna ulaganja u veliki ego malih pijuna na šahovskoj tabli
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # peračlove 2021-06-09 19:44
Nisam političar i osobno me se ovo ne tiče, samo mali osvrt . ne volim igrače koji igraju polako i premišljaju se sto puta više mi se sviđaju oni koji javno iznose svoja stajališta sa srcem i uvjerenjem. Ako nema srčanosti onda je to sve luk i voda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Još u listopadu napisao samhranitelj tuljana 2021-06-09 20:25
Još u listopadu napisao sam:

Citat hranitelj tuljana:
Vidim da nekima nije jasno, pa da ponovim lekciju iz Male škole politike.

U politici pojam "lažna oporba" ne označava oporbu koja podupire vladajuću stranku i glasa za prijedloge vladajuće stranke (iako formalno nisu ni u kakvoj koaliciji).

Pojam "Lažna oporba" označava oporbu koja se jako glasno i nametljivo "suprotstavlja" vlasti ali to uvijek čini na način da bude što upečatljivije ali i što benignije za vladajuće.

Tako će oni na primjer teatralno napuštati razne sjednice, glasati protiv ili još češće suzdržano kad je jasno da taj glas neće poremetiti donošenje odluke.

Davati će različite i zamorno brojne besmislene i benigne prijedloge, primjedbe, podneske, žalbe...koje će odavati dojam intenzivnog rada ali će ih zapravo biti jako lagano odbaciti.

Odaje ih često trag novca, da iako su sa vladajućima u "sukobu" obično ti vladajući rijetko kada prekidaju različite tokove novca prema npr. povezanim udrugama ili tvrtkama lažne oporbe.

Primjer lažne oporbe može biti i naoko ideloški potpuno suprotno orijentirana oporba koja svom silinom napada one koji bi mogli ugroziti vlast.

U pravilu lažnoj oporbi odgovara status quo i nemaju stvarne volje izravno sudjelovati u vlasti.

Lako ih je prepoznati jer u situaciji koju opisuju neizdrživom, korumpiranom, beznadnom... osobe koje čine lažnu oporbu sasvim uspješno i ekonomski funkcioniraju, što naoko nema smisla.

Tako se prepoznaje djeco, lažna oporba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

ZADNJI KOMENTARI

  • Radio za ispiranja mozgova birača

    gost 01.10.2023 16:33
    Bitne i nebitne stvari
    Kazna za vozikanje gradskim autom jeste nebitna stvar ali samo kad se usporedi s ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    T.R. 01.10.2023 11:06
    Nevjerodostojnost
    "Cime se vi bavite .. sta nemamo vecih problema koje treba rijesavat nego ste se uhvatli ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Zico 01.10.2023 08:00
    Hranitelju samoga sebe
    Ja samo znam da svaki put kad netko po imenu prozove Anu, ti skočiš na zadnje noge sa ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    asd 01.10.2023 07:05
    Tuljan kamikaza
    Braniš ju na način da rasprave o njenim propustima, demagogiji i lažima skrećeš na nebitno ...
     
  • Raznorazno

    Domoljub 30.09.2023 20:20
    Oj hrvatska mati
    Silovao pokćerku, dobio upola manju kaznu od minimalne jer je u ratu bio specijalac.
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    hranitelj tuljana 30.09.2023 20:13
    Na koga misliš?
    Tko to brani gradonačelnicu? "Uporno" bi značilo stalno, sigurno ima par citata, ili ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Zico 30.09.2023 19:31
    ...
    Jedino ti mogu reći do onaj koji kaže da nikada nije glasao za HDZ, a tako uporno brani ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    gost 30.09.2023 18:22
    .....
    Rekao ti je i što sad? Tko si pa ti da bi tvoje "Nećeš mi ti govoriti što ću i kada ću ...
     
  • Fokus na rezultate

    gost 30.09.2023 18:12
    kad svatko ima pristup internetu
    Da bi takvu glupost netko mogao napisati na um može pasti samo idiotu. Jer to što ima palmi ...
     
  • Raznorazno

    NN 30.09.2023 17:34
    Šprajcov tečaj za uhljebe
    Tečaj za uhljebe: Što ste nesposobniji, bit će vam lakše i zaradit ćete više. I ne zaboravite ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    hranitelj tuljana 30.09.2023 17:03
    Tko smo to
    Ja samo znam da je svaki komentar koji iz dana u dan skreće pažnju na prosječnu političarku ...
     
  • Fokus na rezultate

    hranitelj tuljana 30.09.2023 16:53
    ...
    Sad bi ti anonimni komentator koji se nazvao "Genov" napisao da ne vidi problem ako nestaju ...
     
  • Fokus na rezultate

    Nestajanje identiteta 30.09.2023 13:53
    Mjesto koje nije za život palmi
    Svjedoci smo jedne od najvećih kataklizma otočne flore koja netragom briše svaki spomen na ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Obezglavljeni tuljan 30.09.2023 13:32
    Iz daljine se bolje vidi
    Previše si se ti unervozio oko tih Aninih afera, i to kao netko tko kaže da nikada nije ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Čeper 30.09.2023 11:48
    Kratko i jasno
    Nismo mi svi kao Čazo, sretni korisnik gradskog lokala u centru gradao da joj se obraćamo kao ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    hranitelj tuljana 30.09.2023 10:06
    Alles
    Evo ti gore prijatelj od gradonačelnice napisao "svi znamo što je radila ali nesmijemo ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    hranitelj tuljana 30.09.2023 09:59
    Ako vašoj prijateljici Ani (zato ju i zovete Ana jer ste bliski) čije privatne poslove ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Vombat 30.09.2023 08:19
    Žalac, Rimac, kujac palac
    Samo da ne bi bilo 4 godine nečeg drugoga, kada Uskok istraži sve kaznene prijave i ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    NN 30.09.2023 05:49
    Treća sreća
    Čovjek vidi da je u dva mandata toliko naobećavala a nije ispunila pa smatra da joj treba još ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    MV 29.09.2023 17:31
    ???
    Jel ih pohvalila što su nedavno nestalu osobu počeli tražiti tek nakon 48 sati, kada je ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    MV 29.09.2023 17:28
    Futur treći
    Sada je počela održavati sastanke sa pojedinim grupama građana, sa grupom oko škvera, pa sa ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    gost 29.09.2023 12:55
    MUP onaj, MUP ovaj ...
    Desilo se da baš nakon ovog komentara gradonačelnica na fejsu objavi "Svim našim djelatnicima ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Bepo 29.09.2023 11:06
    Prvi lošinjski milicajac
    A meni žao Ane što ima stranačke kolege i vijećnike ko što je Ivo Fabijanić. Purić piše da ...
     
  • Moralna pobjeda lošinjske oporbe nad gradskom vlasti

    hranitelj tuljana 29.09.2023 10:55
    ....
    Ne se uzrujavati. Sukob dvije HDZ frakcije, spretinija je pobijedila. Zajednica nije monolitno ...
     
  • Moralna pobjeda lošinjske oporbe nad gradskom vlasti

    g.ost 29.09.2023 09:59
    Vodovod
    USKOK-ov optuženik Lovro Kuščević dobit će novu funkciju, nadzirat će poslovanje bračkog ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    .... 28.09.2023 16:03
    plaćanje savjetnika
    Meni žao Ane. Na Vijeću obeća da će i isplate prema obrtnicima od listopada biti vidljive na ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    gost 28.09.2023 14:22
    muda pod bubrege
    Vitez bez mača i lažni korektiv vlasti HDZ-a. Dva poslušnika napirlitane posvuduše.
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Mrmo 28.09.2023 13:11
    Besmislena gradska vlast
    Ova gradska vlast je totalno za ku.ac. Sve što su trebali napraviti još u pluskvamperfekt u ...
     
  • Glavinjanje po bespućima zakonskih obveza

    gost 28.09.2023 12:58
    Zašto netko ne kaže gradonačelnici ....
    Priča o Aninom savjetniku poprima već komičan karakter. Prema izvješču na portalu otoci.net ...
     
  • Radio za ispiranja mozgova birača

    Vito 28.09.2023 12:47
    Sigurnost i povjerenje
    Čekaju li i oni u Dalmaciji 48 sati prije nego krenu u potragu za turistima koji su se u ...

Slikovnica-MEME

setnja

ubojstvoborocid

Komentiranje članaka