Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Teorija urote

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

urotaZbog neodgovornog ponašanja Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i čudnih odluka Ministarstva pomorstva, prometa i veza, nautičari koji već godinama dolaze u luku Mali Lošinj i svoje jahte sidre na tri atraktivno pozicionirana pontona, u nastupajućoj sezoni naširoko će zaobilaziti ovu lokaciju. Razlog nautičkog izbjegavanja Malog Lošinja sporne su odluke državnih tijela i institucija zbog kojih još uvijek nije izabran koncesionar za privez i odvez plovila na rok od deset godina, piše Novi list

Vlasnik dosadašnjeg koncesionara, malološinjske tvrtke Yacht Marina, Sergio Kučić tvrdi kako to što se događa oko izbora koncesionara nije slučajnost, već urota određenih struktura iz Ministarstva pomorstva, Lošinjske plovidbe i konkurentske tvrtke Arhipelag protiv njega. Njihov je cilj, kaže Kučić, da mu na bilo koji način oduzmu posvemu sudeći iznimno zanimljiv posao priveza i odveza plovila koji on radi od 1995. godine. Kučić kaže da je od 2006. godine, kupujući nove pontone i sidrenu opremu, stavljajući priključke za struju i vodu te u posebnom objektu uređujući sanitarne čvorove, tuševe i ostale uslužne sadržaje za nautičare, sveukupno u funkcioniranje tri pontona u luci Mali Lošinj uložio više od 10 milijuna kuna.

Brendiranje luke

- Jako puno novaca smo uložili u taj projekt. Uložili smo i znanje, iskustvo i energiju.Zato je logično da smo posao organizirali odlično. Rezultati su u cijelom koncesijskom razdoblju doista bili dobri. Gosti su bili uvijek prezadovljni. Više od 20 tisuća nautičara godišnje koristi sadržaje kojima smo oplemenili uslugu za tu zahtjevnu kategoriju turista. Kroz naš način obavljanja posla pomogli smo brendirati luke Mali Lošinj kao atraktivne nautičke destinacije. Od našeg kvalitetnog rada korist su imali i ugostitelji, trgovci, restorateri, svi koji u luci Mali Lošinj žive od turizma i posebno nautičara koji žele potrošiti. Koliko smo se posvetili tom poslu te ga kvalitetno odrađivali vidi se iz podataka o zapošljavanju. Usred sezone na tri pontona i u objektu sa sanitarijama i drugom ponudom zapošljavali smo 17, 18 osoba. U zimi bismo ih u radnom odnosu zadržali i do 10, što je za lošinjske prilike odlična zaposlenost. Sada su pontoni u funkciji, ljudi odlaze, nemamo prihoda i ne možemo ih više plaćati, kaže Kučić.

On nema dileme i ne želi šutjeti o tome tkoje prema njegovom mišljenju odgovoran za ovakvo stanje s pontonima.

- Preko Vinka Mužića, jednog od čelnih ljudi svemoćne Lošinjske plovidbe, želi me se izbaciti iz posla. Godinama nam je poručivao da nam se više neće produžavati koncesija. Mi smo već radili ovaj posao, samo na drugoj lokaciji u gradu, kraj Lošinjske plovidbe. Kad smo uhodali posao i kad je to profunkcioniralo, kad smo pokazali kako se taj posao organizira i vodi, Lošinjska plovidba nam ga je oduzela. Isto se događa i sada.Vinko Mužić sve radi, i u tome je nažalost uspio, da nam se oduzme posao. Lošinjska plovidba je tu odigrala prljavu igru protiv nas. Najprije su, možeteli zamisliti apsurda, tri minute zakasnili s predajom ponude za koncesiju priveza i odveza plovila koju su, kao i svi ostali, vjerojatno pripremali mjesecima. I onda se njima dogodi to, navodno, slučajno kašnjenje, objašnjava Kučić.

Taoci igre

- Samo, nije to bilo slučajno jer se radi o dobro smišljenom scenariju po kojem oni sami sebe diskvalificiraju kako bi ispalo da formalno više nisu u postupku. Nakon toga, preko Arhipelaga ruše našu ponudu. Zatim, Mužić i još neki iz Lošinjske plovidbe na raznim razinama lobiraju protiv nas samo zato jer postoji zavist, postoji ljubomora, naprosto postoji želja da se nas izbaci iz postupka izbora za koncesiju. I Mužić to radi lukavo, skriven iza drugog ponuditelja, kako mu nitko ne bi prigovorio da je Lošinjska plovidba u svemu što radi još uzela i ovaj posao. Preko Marinka Dumanića, inače predsjednika skupštine PGŽ-a  te jednog od čelnih ljudi Lošinjske plovidbe, Vinko Mužić je lobirao da mi ne dobijemo koncesiju za privez i odvez plovila. To je prava istina, to svi u Malom Lošinju znaju. Sada smo s pontonima taoci takve igre, pontoni nam beskorisno stoje u luci, a nautičara nema. Dok se cijela Europa, sve mediteranske ljetne destinacije bore za svakog gosta, nama oni zbog ljepote prirode i donekle zbog uvjeta koje smo im stvorili sami dolaze, a mi se, kakvi već jesmo, ovakvim ponašanjem trudimo potjerati ih. Nevjerojatno, u tome i uspijevamo, kaže Kučić.

(Ne)sretni nautičari

Na natječaj zadodjelu koncesije priveza i odveza plovila u luci Mali Lošinj prošle godine dostavljene su tri ponude: Arhipelaga D. Kušete, Lošinj Parking u vlasništvu Grada Mali Lošinj i Yacht Marine Sergia Kučića. Ponuda Lošinjske plovidbe nije se razmatrala jer je njeno podnošenje kasnilo tri minute. Iako je Povjerenstvo za koncesiju dalo sugestiju da nijedna ponuda nije odgovarajuća, Upravno vijeće Županijske Lučke uprave Mali Lošinj odabralo je ponudu Yacht Marine kao najbolju. Cijelokupna dokumentacija sa žalbama Lošinj parkinga i Arhipelaga 14. prosinca 2010. dostavljena je Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave koja je nakon 100 dana sebe proglasila nenadležnom za taj postupak.

Slučaj preuzima Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture te krajem travnja donosi rješenje da niti jedan ponuditelj, pa tako ni već odabrani Yacht Marine, ne može dobiti koncesiju za djelatnost priveza i odveza plovila. Dosadašnji koncesionar Yacht Marine odnedavno svoje pontone stavlja izvan funkcije, nautičari više nemaju priključke za struju ivodu, nemaju sanitarije ni ostale sadržaje. Donosi se odluka da Lučka uprava Mali Lošinj preuzima posao koncesionara, no suočava se s problemima - ona nema pontona, nema sanitarija ni priključaka za struju i vodu, nije ekipirana za ovaj posao. Iako su u Lučkoj upravi mislili kako će sezonu kao privremeni koncesionari premostiti uzimanjem u najam cjelokupne opreme Yacht Marine, to nije moguće bez provođenja zakonske procedure javne nabave za što, sa žalbenim rokovima, nema vremena.

Nautička sezona u luci Mali Lošinj, osim za malobrojne nautičare koji će imati sreću usidriti se na samoj rivi, za većinuje nepovratno izgubljena. Šteta nanesena malološinjskom turizmu je nemjerljiva.

Procedura ne prašta

Predsjednik Uprave Lošinjske plovidbe turizam Vinko Mužić kaže da se ta kompanija također natjecala za dobivanje koncesije za privez i odvez plovila u luci Mali Lošinj, no njihova ponuda nije uzeta u obzir zbog krajnje banalnog razloga uslijed neobičnih okolnosti koje su do njega dovele. Lošinjska plovidba, koja se natjecala želeći po svaku cijenu dobiti taj posao, tri je minute, kaže Mužić, zakasnila s predajom ponude. A zakasnila je, pojasnio je Mužić, jer je on to dao napraviti jednoj mlađoj osobi u kompaniji!

- To je razlog zašto smo zakasnili i zašto nam ponuda nije uzeta u obzir. Dao sam taj posao neiskusnoj osobi. No, na greškama se uči. Za to sam ja kriv i igrom slučaja sami smo sebe diskvalificirali iz igre, kaže Mužić.

Dodaje kako mu je drago da je Lošinjska plovidba napravila pogrešku koja se u proceduri ne prašta jer bi u protivnom konstrukcije, po kojima je to unutar njegove kompanije napravljeno namjerno, dodatno dobile na značaju. Vinko Mužić tvrdi kako nikada nije rekao Kučiću da će mu Lošinjska plovidba kad-tad preoteti koncesiju za privez i odvez plovila.

- To nije istina, a Kučić mora shvatiti da smo svi ravnopravni u tržišnoj utakmici. Nitko nije pretplaćen na tu koncesiju.Kučić je nekad taj posao radio i s Lošinjskom plovidbom pa je radio sam, a sada je posao izgubio. To je tako. Pa nije on bogomdani koncesionar u luci MaliLošinj, smatra Mužić.

Ne želi se izjasniti tko je kriv za malološinjsku nautičku sramotu, no ipak ističe kako je Lučka uprava, baš za slučaj da se dogodi nešto poput ovog što se dogodilo, morala imati plan »B«koji bi se aktivirao ako plan »A« zakaže.

- Oni ga nisu imali, pa sada imamo sramotu,kaže Mužić. 

Obrtnicima dramatično pao promet

Robert Spišić koji na rivi neposredno uz tri pontona drži mjenjačnicu, iznajmljivanje skutera i prodaju trgovačke robe, kaže da je luka prazna jer jahtaša u odnosu na svibanj prošle godine, gotovo da i nema.

- Očito se među jahtašima pročulo da poznati pontoni u luci Mali Lošinj nisu u funkciji, da nemaju priključka za struju i vodu te da u funkciji nisu ni sanitarije i tuševi. Zbog svega toga, nama obrtnicima, kao i ugostiteljima, promet je strašno pao. Mojim obrtima čak i do 70 posto. Ovo je užasno, kaže Spišić te zaključuje kako se pitanje koncesionara moralo rješiti zimi, a ne u početak sezone ući s ovakvim stanjem.

Vlasniku trgovine tekstilom Izetu Fazliću, koji je smješten do samih pontona, u nedostatku jahtaša s tri pontona promet je pao 100 posto.

- Ovo je sramota! I mi se želimo baviti ozbiljnim turizmom! Dođe jedan, dva jahtaša. Mi smo im s trgovinom nekako najbliži pa nas pitaju ima li priključak za struju? Nema, kažemo. Ima li vode, pitaju. Nema, kažemo. Nema nikakvih priključaka, pojasnimo im. Onda im objasnimo da nema ni sanitarija, nema tuširanja, nema ničega! Ovo je hrvatski turizam! Onda jahtaši usred luke skoče u more da se operu, izjadao se Fazlić.

Kaže, nije baš da mu je dosadašnji koncesionar Segio Kučić neki posebno drag čovjek i prijatelj, ali trebalo ga je pustiti, i zbog sebe i zbog svih nas, pojašnjava Fazlić, da odradi sezonu paonda nek' se rješava ta koncesija.

- Jahtaši nas zbog problema s pontonima zaobilaze i onda to još razglase ostalima. Svi će nas zaobići, a pola Lošinja živi od njih, kaže Fazlić.

Tvrtka Arhipelag: Odabir Yacht Marinea je nezakonit

Vlasnik tvrtke Arhipelag Dubravko Kušeta koji se žalio na odluku Upravnog vijeća Lučke Uprave o odabiru Yacht Marine kao najboljeg ponuđača za koncesiju za privez i odvez plovila, kaže da je drugostupanjskim rješenjem Ministarstva mora, prometa i turizma, koje je preuzelo za ovaj slučaj nadležnost od Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, prihvaćena njegova, kao i žalba Lošinj parkinga, te je odbijen izbor Yacht Marine kao najboljeg ponuditelja.

- Potvrđeno je kako je Upravno vijeće Lučke uprave u slučaju odabira Yacht Marine postupalo nezakonito, kaže Kušeta.

Prema njegovom izračunu, iz matematičkih analiza po ponuđenim elementima proizlazi da je njegova tvrtka Arhipelag u natječaju dala najbolju ponudu za koncesiju, no isključena je iz postupka iz dva, smatra, nevjerojatna razloga.

- Upravno vijeće nas je isključilo jer navodno nismo dobro numerirali stranice u ponudi i zato što registraciju svoje tvrtke nismo dali preko javnog bilježnika, nego s weba, kaže Kušeta. 

SporniRekapitulacijski list i bankarska garancija

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture krajem travnja ove godine, unatoč odluci Upravnog vijeća Lučke uprave Mali Lošinj koja je Yacht Marinu odabrala kao najboljeg ponuditelja, naknadno je iz dva razoga poništilo njen izbor za dodjelu koncesije za privez i odvez plovila. Prvi je razlog sadržaj bankarske garancije Yacht Marine, a drugi rekapitulacijski list koji je ta tvrtka navodno propustila dostaviti u dokumentaciji za natječaj. U tužbi Upravnom sudu, Yacht Marina tvrdi kako razlozi Ministarstva za poništenje odluke o izboru najbolje ponude nisu točni, s obzirom na to da je dokumentacija podnesena u natječaju sukladna uvjetima koji su traženi. Upravo zato, tvrde u Yacht Marini, Upravno vijeće Lučke uprave osnovano je Yacht Marine dodijelilo koncesiju. U tužbi Upravnom sudu tvrde, nadalje, kako je Ministarstvo 18. travnja 2011. godine poništilo odabir Yacht Marine kao najboljeg ponuditelja koji je, međutim, poziv Ministarstva da se očituje o žalbama drugih ponuditelja dobio naknadno, nakon što je Ministarstvoveć donijelo odluku!

Što se tiče stava Ministarstva da je bankovna garancija koju je Yacht Marina priložila u ponudi neprihvatljiva jer je banka navodno propustila napisati tekst koji se tražio i pod kojim se uvjetima aktivira jamstvo, Yacht Marine u tužbi tvrdi kako iz mišljenja Ministarstva uopće nije jasno koji dio teksta bankarske garancije nije odgovarajući pa zaključuje da se radi o proturječnostima samog Ministarstva. Konkretno, Yacht Marine u tužbi ostaje pri stavu da njihovo bankovno jamstvo dokazuje solventnost tvrtke te da nema spora kako se Lučka uprava kao davatelj koncesije, u slučaju odustajanja Yacht Marine od svoje ponude, može naplatitina prvi poziv, bezuvjetno i bez prava prigovora.

Pored toga, Yacht Marine u tužbi Upravnom sudu tvrdi kako je Ministarstvo, osim toga, po mišljenju Sergia Kučića u tužbi Upravnom sudu pogrešno utvrdilo da se u njihovoj ponudi ne nalazi Rekapitulacijski list. Taj se navodni, ustvari nepostojeći nedostatak, tvrde u Yacht Marini, utvrđuje tek naknadno, iz tko zna kojih razloga.

- Naravno da smo u svojoj ponudi dali Rekapitulacijski list. Na koji bismo način inače podnijeli svoju ponudu i gdje bismo uopće iskazali tražene iznose da nije bilo tog dokumenta. Iz tog dokumenta, naime, proizlaze iznosi koji su uzeti u ocjeni ponuda, kaže SegioKučić.

GracianoPetrinić:  Nanesena je šteta

Zbog činjenice da ove godine nije izabran koncesionar za luku Mali Lošinj, ravnatelj Lučke uprave Graciano Petrinić kaže da će, najvećim dijelom zbog neodgovornosti Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, Malom Lošinju ove sezone biti nanesena velika turistička šteta.

- Definitivno, ovo je minus za cijelu destinaciju. Nautičari će izgubiti veći dio kapaciteta, čak i do 50 posto. Nema sumnje da će nastati prilična šteta, kaže Petrinić, te dodaje kako će Lučka uprava pokušati izgurati ovu godinu.

Tvrdi da postoji mogućnost da se od dosadašnjeg koncesionara Yacht Marine pokuša uzeti u najam i pontone, i veliki objekt sa sanitarijama i ostalim sadržajima, no kako još uvijek nemaju zakonsko tumačenje može li se sve to napraviti bez javnog natječaja, a gotovo je sigurno da je to neizvedivo, situacija je status quo.

Cappelli: Jahtaši se nadaju Kučiću

Gradonačelnik Malog Lošinja Gari Cappelli  kaže da je Grad prepoznao svoj interes za dobivanje koncesije za privez i odvez plovila, pa se zato na natječaj javila njegova tvrtka Lošinj parking.

- S obzirom na to da Grad ulaže oko 32 milijuna kuna u proširenje i sanaciju obalnog zida i gradnju infrastrukture upravo na lokaciji gdje su tri pontona, smatrali smo logičnim natjecati se za koncesiju. Da smo je dobili, kroz komercijalno korištenje pontona te naplatu priveza i odveza i ostalih usluga lakše bismo vratili veliku investiciju kojom upravo taj dio luke podižemo na višu razinu. Upravo iz ovog razloga netko bi nas opravdano prozvao da se nismo javili na natječaj. Isto tako, opravdano bismo bili prozvani da se nismo javili, jer bi netko rekao da tako pogodujemo dosadašnjem koncesionaru, čiji je vlasnik Sergio Kučić otac moje zamjenice Ane Kučić, kaže Cappelli.

- Upravo nama u Gradu nezadovoljni jahtaši šalju poruke razočaranja. Michelle Balbi iz Bazovice, predsjednik Grupe Teoremai vlasnik dvije firme koje se bave charterom, poslao nam je pismo u kojem navodi kako je od klijenata dobio žalbe jer pontoni nisu u funkciji. Jahtaši se nadaju da će se vratiti nautički servis Sergia Kučića koji je bio na zavidnoj razini, kaže Cappelli.

(Robert Frank) 

Komentari: 

0 0 # nije sve crnoEko Eko 2011-06-02 16:51
Ajde treba stvar gledati sa svjetle strane. Napokon imamo što smo svi mi Lošinjani i željeli Eko otok osloboðen od ovih odvratnih jahtaša što nam plaše i uznemiravaju dupine.
Napokon ćemo moći doživjeti puninu samog Rezervata za dupine.

Nije svako zlo za zlo, a to je o pravedno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domatji 2011-06-02 16:59
Jedino je šteta da u ovoj uroti nema Bosanaca nego se počupali domatji meðusobno :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sta se sereEttore 2011-06-02 17:26
Zasto se sere, neka petrinic napravi natjecaj odmah za pontone i za sanitarije, i to uslovi dostava u 2 dana pa tko može to izvest i neka izvede.
Tako bi sergio dobio neku kompenzaciju za izgubljenu dobit, a ŽLU može nastaviti s poslom kao što je i normalno, chiame immediatamente i mulli di Sergio di aderire

Kroz par godina sve bi se poravnalo, sergio i onako ima više od 60 godina, a djeca mu baš i ne pokazuju neku volju za nastaviti posao. pa neka se sve to na dobro završi.

Ma dai un po 'di entusiasmo

Ettore M.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Basta con i bosniaciEttore 2011-06-02 17:36
Un po 'di dignità

Mene je vise drag albanež z Losinja nego moj u Nuova Yorke, nemam nista od Vidulich-a iz Amerike, a Kalčinari mi može popraviti doma.
Ne se treba više tako govoriti pa i meni su u familiji i Bosanac i to Srbijanac pa šta. I ja sam njimu, me ne gleda kao šporkoga Italijana

BASTA BASTA BASTA je glupo i glupo sigurno

Ettore M.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost1 2011-06-02 17:44
Bravo Ettore. Lijepo je čuti glas razuma i kulture.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-02 18:13
Problem je u tome da županijska lučka uprava Mali lošinj nije sposobna obavljati posao zbog kojeg je osnovana,upravl jati lukom i zbog kojeg godinama primaju plaće , a to nije ni čudno kada je sve do otvaranja natječaja koji je raspisala ŽLU jedan od članova ŽLU bio i dosadašnji korisnik koncesije ,koji ju je tako reći dodijelio sam sebi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bûbchen 2011-06-02 19:04
Kad gledam sve ovo... samo mi je žao da su ŽLU kao i Lučka Kapetanija spale na to da budu "pijuni" nama dobro poznatim "močnicima".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # konopbova 2011-06-02 22:13
Neblagovremena dostava ponude za koncesiju od strane LP odnosno pravdanje VINKA MUŽIĆA da je to greška mlaðe osobe u kompaniji??? moš misliti. Pa to je krajneje zlpbno i zlocesto.
Za puno manjih stvari i vrijednosti, osobno se Drug Vinko Mužić brine a za milionski natječaj to je prepustio mlaðahnoj osobi u kompaniji LP. a da to nije bio drugi drug Marinko Dumanić.
A dobro je skužio igru Serðio Kučić, stari ljudi kažu "pamti pa vrati"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koncesionar 2011-06-02 23:41
Ma šta tu ima Serðo skužiti. Ta koncesija je zlatna koka. Serðo je mutan koliko i Vinko Mužić i svi ostali koji su predali ponude. Pitanje je samo bilo tko ima jaču vezu i na koju stranu će prevagnuti, a rezultate vidimo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # povijesni trenutakpionirka 2011-06-03 01:01
ja bih rekla da je ovo povijesni trenutak;-)a je sukob otockih klanova dosao,puntarsko -orleckih,dosao na naslovnicu
ne mogu vjerovati da se nisu dogovorili pod maslinom
usudila bih se reci da je ovo pocetak kraja lokalne politike kakvu je znamo,pa, vec 50 godina otkada su se u napusteni lussin piccolo spustili mladi partijski kadrovi iz okolnih sela
meni je zanimljivo zasto se jadranka nije natjecala,sto bi bilo logicno i zaposlila koga od onih 60-tak otpustenih...
retoricko pitanje
dosta mi je da par ljudi dijeli otok,pa da radi toga svi pusimo,iako nismo svi plave otocke krvi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ma chi xe questo Sergio??autohtoni 2011-06-03 02:00
Novi list stvara dramu tamo gdje je nema. Stvar je u tome da je Petrinic godinama primao placu za nista ne raditi, odnosno raditi ono sto mu sefovi kazu....eh sada kada su se sefovi pokacili Petrinic nezna bi li "piskio ili kakio". Lucka uprava je dokazala koliko je nesposobna. Ovaj gordijski cvor je trebalo odrijesiti, a za to sto su odabrali krivo vrijeme krivnja je lucke uprave.

Sergio spominje brand Losinja koji je on stvorio i hvali se brojem zaposlenih. Decki koji rade kod Sergia AKO imaju tu srecu da ih Sergio prijavi, prijavljeni su na minimalac, a ostalo na ruke. Neprihvacanje kreditinih kartica jos je jedan Srgiov brand, a sve u cilju lakse utaje prometa (na stetu Lucke uprave i drzavnog proracuna). Eh da, Sergio nezna da je Losinj nakon Dubrovnika NAJSKUPLJA marina na Jadranu.

Kome fale ti jahtasi, ajde da se malo odmorimo od tih gnjavatora. Od Luke bi trebali imati korisit svi, a ne samo Kucic, Fazlic i Spisic...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # E MOJ AUTOHTONIAUTOHTONKA 2011-06-03 04:45
"KOME FALE JAHTAŠI?", tebi sigurno ne, očito ne živiš od turizma! Nemaju korist samo Kučić, Fazlić i Spišić, imamo svi MI. Da počnem: taxisti, restorani, trgovine, slastičarne, štandovi, butici, banke, agencije, benziske, zlatarne, kafići,.... Svi živimo od njih, ako tebi smetaju odi na Goli Otok!

I onako nam turizam polako zadnjih godina odlazi vragu, još da nam nauticari odu možemo slobodno živiti od čistoga zraka.
Nemamo diska, nemamo noćnih klubova, nemamo kampove za kampere( svi koji su imali kamp kućicu su morali napustiti kamp, jer sad su apartmanska naselja), PAUK u gradu pokupi prvog turista samo što se parkira, svaku sezonu imamo velike radove na cestama, cijeli Lošinj nam je raskopani, aerodrom nam je u klincu(turisti nam se smiju što mi to zovemo aerodromom i koje radno vrijeme ima), INA benzinska zatvorena,..... i neznam što više da brojim, sramota me je.
Ti bi još i brodove potjerao, svaka ti čast, kako te nije sram!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jasno je 2011-06-03 11:22
Autohtonka je dobro popisala nastale štete, a i nedostatke Lošinja kao poznate turističke destinacije. Sramota do sramote. Lučka uprava je napravila nemjerljivu štetu Lošinju i njegovom turizmu. Nema toga tko neće biti pogoðen.
Normalno je da se je za koncesiju natjecao Grad. Cappelli dobro kaže da su to bila realna očekivanja od Grada da takvu dobit koristi za dobrobit cijelog grada, a ne bogaćenje jedne osobe.
Izjava Kučića o stvaranju branda Lošinja je istinita. Njegova je tvrtka dala ogroman doprinos tome da Lošinj glasi za mjesto u kojemu su ljudi neprijazni, bahati i lakomi. Maniri gospoðe Kučić su takvi da stranci ne znaju kako uopće postupati u takvim situacijama. Jahtaši prepričavaju meðusobno njezin bezobrazluk i osionost. Svi dugogodišnji gosti jahtaši smatraju da je dobro da ova tvrtka više ne upravlja lukom nego da se to promijeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-03 16:36
Danas vidim Kučića i Petrinića sa ekipom HRT-a , zanima me samo na koji način će sada pokušati vršiti pritisak na institucije da nastave pljačku.
Da imaju imalo morala podnijeli bi ostavku jer su svojim mućkama nanijeli veliku štetu i luci i Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Guest 2011-06-03 19:05
Največu štetu su učinili oni koji su poništili natječaj tj dali žalbu sa malim zakašnjenjem os 4 mjeseca....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Juki 2011-06-03 19:21
Štetu su načinili oni koji su bahato mislili da se nitko neće žaliti, a koncesiju dodijelili Kučiću premda je stručno povjerenstvo zaključilo da NIJEDNA ponuda ne udovoljava uvjetima natječaja. Pa ni Kučićeva. A većina žalbi je podnesena u roku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KatastrofaBojanka 2011-06-03 22:24
Drama gdje je nema, destinacija koju je gospodin Bog napravio ne sergio ili kuseta ili gari

Uzmite peljar bilo koji i vidjeti cete da se samo potpunim debilima nije desilo 10 marina s 10 serda u uvali Privlaka i jos dva plutajuca doka

Bojanka od [censored]a ljencine od rodenja i po vokaciji.

Sto grad promovira miomirisni vrt, dupine i ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Guest 2011-06-03 22:26
u roku? a zašto se do prije mjesec dana nije znalo niti za koju žalbu? ili se netko pravio bleso?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cc 2011-06-03 22:46
Mislim da se ti praviš bleso. Za žalbe se znalo odavno. Imaš link na članak u kojem piše "Naime, lani, 30. studenoga, Upravno vijeće Županijske lučke uprave Mali Lošinj donijelo je odluke o dodjeli koncesija, a kako su na dvije odluke podnesene žalbe, postupak je još u tijeku, i to kod Državne komisije za kontrolu postupka javne nabave, koja odlučuje o žalbama. "
Link Text (volim-losinj.org/.../...)
Znači puno prije nego mjesec dana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LOPOVI, pa štozbunjeni 2011-06-03 23:36
mali lošinj je luka u centru grada, ne marina. ni jedna luka ne mora imati niti ima usluge koje su zakonom propisane da daju marine. usluge kupanja, struje i vode daju marine, imamo dvije marine, ali su prazne jer je u luci jeftinije. gostima se ne plača skupo tuširanje i kakanje u našim marina, oni bi goli s šugamanom setali gradom i remetili javni red i mir, u rijeci, puli, zadru, rabu itd idem pišati u RI i nikoga to ne uzbudjuje. u županijskim novimnama piše da žlu mali lošinj upravlja sa 17 luka na podtucju grada M.Lošinj, i sve održava i unapredjuje po finacijskom planu koji odobrava i kontrolira županija. članove ŽLU bira župamijska kupština u Rijeci, šef im je mendrila i komadina. po zakonu jedan od clanova mora biti predstavnik koncesionara, bio je serðo kučić sada je to krešo lekić. na plaći je samo ravnatelj petrinić, ostali članovi su volonteri. tko od ovih koji su se žalili bi odmah postavio nove pontone? gdje su im?. sirotinja i oni bi nesto omakli. na netu objavljeni podaci za sjeverni jadran, 10% pad nautičara u svim lukama za isto trazdoblje prošle godine, npr. rab za 25 %. koji su to katastrofalni gubici kada se još nisu popunili ni postojeći vezovi uz obalu? i policija i uskok su potplačeni. kako to da svi akteri ove "pljačke stolječa" slobodno seću i još se slikaju za televiziju a neprestano neki inspektori nešto kontroliraju? priznajem da ne kuzim, optuženi i osuðeni lopovi, bez dokaza, lopovi pa što, to su naši jadranski sureti gubitnika i licemjera. ni papa im ne može pomoći. bjednici
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # marina 2011-06-04 09:13
zbunjeni to je marina a ne luka!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NIJE MARINA VEĆ JE LUKAzbunjeni 2011-06-04 15:29
štovani marina, nemoj se javno sramotiti. to nije marina. mali lošinj je oduvijek bila i ostala luka za meðunarodni i javni promet županijskog značaja koja ima dvije marine "morus alba" i "lošinjplov" (meðu nama, obje su poluprazne). informiraj se, pročitaj zakone i peljare, pitaj capelija i propale kuhare neuspjelih pšokušaja da dezinformiraju javnost, valjda oni to znaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LUKA 2011-06-05 00:14
I ja mislim da je to marina, a ne LUKA
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LUKICA 2011-06-05 01:44
DA, DA, MARINA JE....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marina 2011-06-05 09:38
Ma bila je Marina sad je sramota!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Luka nije marinaseljak 2011-06-05 10:02
Rasprava o tome je li malološinjska uvala luka ili marina i što je bila, a što je sada posve je besmislena. Pogledajte Zapisnik Stručnog povjerenstva u davanju koncesije u lukama, pa ćete vidjeti da je predmet koncesije OBAVLJANJE LUČKIH DJELATNOSTI u lukama Mali Lošinj, Nerezine itd. Dakle, koncesija se daje za obavljanje lučkih djelatnosti, a ne za djelatnost marina. Marina i luka nisu isto. Pročitajte ovdje:
Link Text (volim-losinj.org/.../...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MARINA U ŽICIplavac 2011-06-05 10:41
zbunjeni hvala - otvorio si mi oci znaci serðo je nelojalnom konkurencijom prema postojećim marinama zaraðivao. ima smisla, to lići na njega. svojoj firmi je dao ime y/c "marina" kako bi zavarao goste da misle kako su u pravoj marini i naplačivao druge usluge koje luke inace nemqaju, svoj sanitarni čvor i drugo. zato mu vinko vrača. mislim da sve jahte imaju vlastiti zahod, vodu i struju za duži boravak na moru, po uvalama i lukama. a marine su i ograðene žicom a ulaz je dozvoljen samo gostima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marina 2011-06-05 13:23
Pitao sam čovjeka koji zna, i kaže Kuki Marina je i gotovo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hinko 2011-06-05 16:56
dosadni ste sa tim prepucavanjem, pogledajte kako to tretira Prostorni plan
ono je što piše u Prostornom planu
a marina nije
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kontrolor 2011-06-05 17:59


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Amen 2011-06-05 18:08
Mislim da je ovom kartom glupa rasprava zaključena. U lošinjskoj luci nema marine. Amen.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # katastrofenNautičar 2011-06-05 18:11
Kad bi se samo mali dio ove brige za luku i graðane koji žive od nje preselilo u prostorije naših gradskih otaca bilo bi super. Izgleda NJIH baš i nije puno briga za gubitke lokala uz obalu kao ni gubitke svih indirektno uključenih u ovu priču. A šta se uopće i javljaju na natječaj kad neznaju organizirati ni parkiranje u gradu.misao vodilja im je valjda uhljebljavanje još kojeg šminkera. Neće još dugo nadamo se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KukiGuest 2011-06-05 18:28
Citat:
Komentira Marina
05-06-2011 11:23,
Pitao sam čovjeka koji zna, i kaže Kuki Marina je i gotovo!
Reci Kukiju da je uzalud išao na fax.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skiper 2011-06-05 19:54
Bila marina ili luka sramotno je da na dva pontona u centru nema struje i vode ali ni naplačivanja. Tako da gosti iskorištavaju besplatan vez u marini.
Samo neznam šta će biti ovo ljeto kad bude bilo više jahti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 0 bodovaNautičar 2011-06-05 22:41
Neće bit ljetos više brodova u luci. Loš glas brzo se čuje. O nama pričaju svi nautičari koji plove po sredozemlju. Prekjučer me zvao prijatelj iz Španjkolske koji je imao Lošinj u ruti po Jadranu. OTKAZANO. Neka nam Gari zasadi banane da se veremo po drveću. Nismo bolje ni zaslužili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-06-05 22:51
A zašto da Gari sadi banane? Pa nije on zakuhao stvar. Gari navija da luku dobije Sergio a ne gradsko poduzeće LP ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ParazitiGuest 2011-06-05 23:00
Sramotno je da se od luke pravi marina.Ako gosti imaju besplatan vez , imat ćemo više gostiju i potrošit će više u gradu. Struje i vode ima svaka ,pa i najmanja jahta , dovoljno da može doći do Amerike.
Tko želi priključak na struju i vodu ima marinu sa strujom vodom i kupatilima ,takoðer u gradskoj uvali.Niti jedan nautičar nije uskraćen za bilo što.

Znači da je problem samo što je netko od povlaštenih ostao bez prihoda.Nepotre bno nam naplaćuju parking i privez za brodove , sve je to hrpa lijenčina koji žive na tuðoj grbači.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-05 23:06
Nautičaru , što ti je propala ona planirana isporuka droge iz Španjolske , pa ti sada svi krivi. Sadi banane umjesto trave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Muktašdf 2011-06-05 23:24
Kako to misliš nepotrebno nam naplaćuju parking? Jesi kad bio izvan Lošinja?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # df-uGuest 2011-06-05 23:59
Prošao Europu i Aziju uzduž i poprijeko , cestom.
Objasni mi opravdanost naplate parkinga u koji je jedina investicija naplatne rampe i plaće invalida koji naplaćuju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # df 2011-06-06 11:13
Opravdanost naplate parkinga leži u jednostavnoj činjenici da je zemljište na kojem parkiraš svoje vozilo nečije vlasništvo. A korištenje tuðeg vlasništva bez naknade naziva se kraðom, pljačkom, uzurpacijom itd. Pa ako crkva iznajmljuje svoje vlasništvo za parkiranje zašto ne bi Grad, jer to je zemljište koje pripada svim graðanima, pa i onima koji nemaju aute. A ima njih koji za svoj ðep iznajmljuju gradski teren.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-06 18:03
Malo mi je klimava ovakva opravdanost naplate.Po toj logici bi to naplaćivanje bilo opravdano u slučaju da novac koji se naplati od parkinga dobiju oni koji nemaju aute.
Oni koji nemaju aute , takoðer se koriste dostavom ,uslugama Hitne pomoći , policije , vatrogasaca pa tako indirektno koriste parkirališta
O korištenju tuðeg vlasništva ,tj kraði ,pljački i uzurpaciji na ovom našem lijepom otoku bi se moglo nadugačko i naširoko raspravljati , a već i ima nekoliko tema , pa je u tom pogledu parkiranje beznačajna stavka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-06-06 18:42
Nema ničeg klimavog u tvrdnji da vlasnik ima pravo naplaćivati korištenje svoga vlasništva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-06 23:50
Dobro , ja i ostali graðani smo suvlasnici parkirališta , ja a i većina drugih graðana ne želimo da se naplaćuje parking.
Neka vlasnik naplaćuje ako je to njegovo ,ali u ovom slučaju nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-06 23:59
Graðani nisu suvlasnici parkirališta. Vlasnik je Grad kao pravna osoba. O tome kako će se koristiti imovina Grada ne odlučuju graðani, nego njihovi predstavnici u gradskom vijeću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jugo 2011-06-07 13:41
Pretvaranje luke u marinu je sramota i dobro da je ta sramota završena. Kako je već rečeno, postoje dvije marine sa svom uslugom koja je uobičajena u marinama, pa neka ih nautičari koriste i plate. Činjenica da je Sergio pretvorio javnu luku u marinu kako bi sebi povećao profit je nešto što uopće nije u interesu grada ni njegovog gospodarstva, nego u interesu Sergia.
Marine su obično ograðene, udaljene od naselja, a ne u srcu grada gdje je neumjesno da gosti hodaju goli, pijani urliču po cijele noći, da svaki brod pušta svoju glazbu i da prisiljavaju graðane koji moraju raditi da s njima dijele njihov godišnji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-06-07 16:47
U tome i jeste problem što o imovini grada ne odlučuju graðani , nego u njihovo ime,ne u korist grada nego u svoju vlastitu korist i korist klanova odlučuju predstavnici .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-06-07 16:54
Ali graðani biraju svoje predstavnike. Što si birao to si dobio. A kad se radi o plaćanju parkiranja uopće ne vidim zašto bi bilo besplatno kad ovi što parkiraju na nedozvoljenim mjestima ne bi ni prdnuli bez da im netko plati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...see wolf 2011-06-08 00:16
nevjerovatno šta ljudska zloba i zavist uspijevaju učinit. Sram neka bude sve ove vrle stručnjake i poduzetnike šta rade od našeg Lošinja,jer pravi lošinjan a ima nas jako malo ovako što nebi nikad učinio
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pametnoNautičar 2011-06-08 01:58
Neimenovani kaže da me smeta što mi je propala pošiljka droge iz Španjolske. Spustit ću se načas na tvoj nivo pa ću ti odgovoriti.Stva rno si glupan, najvjerojatnije i neškolovan jer ovakav komentar može napisati samo priglupa i primitivna osoba. Zar tebe "konju" nesmeta situacija u Lošinjskoj luci? Biće da si jedan od dupelizaca vladajućih nesposobnjakovi ća pa ti je jedini argument sranje po drugima. Malograðanština i niski interesi su nekima jedina zabava na otoku. Žalosno kakvi imbecili žive u našoj blizini.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !!srdela 2011-06-08 02:04
Sve će naš vrli gradonačelnik sredit. Eto kaže i aerodrom je na tapetu za rješavanje. Valda se planira zadužit da podijeli plaće radnicima. I da... Slažem se s nautičarom u par stvari. Svašta p.... rodi rekli bi neki.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bezimeni 2011-06-08 18:01
Zahvaljujem se "Nautičaru" na komplimentima koji najviše govore o njemu samom , a i u čijem interesu piše komentare .Očigledno mu je vrijeðanje jedino što zna u nedostatku smislenih argumenata.
Pa , da mu i odgovorim , naravno da me smeta situacija u Lošinjskoj luci , jer se godinama krade imovina svih graðana Lošinja , a sada kada je to zaustavljeno ,razumijem da ste bijesni ,jer ste mislili da naša luka postoji samo za vaše zbrinjavanje.
A , da odgovorim i srdeli , luka je pod nadležnošću Županije , a ne gradonačelnika , pa prema tome on niti nema nikakve veze sa malverzacijama i lopovlukom koji se organizira u Rijeci i Lošinju , takoðer i u lošinjskom aerodromu je ista stranačko vlasnička struktura kojom dirigira opozicija koja je na čelu županije.
Da ne bi netko pomislio da branim HDZ ili gradonačelnika , imaju i oni svojih sličnih poduzeća tako da nisu nimalo bolji ,ali u ovom slučaju im se ili iz neznanja ili planirano pokušava nešto podmetnuti da bi drugi lopovi preuzeli kompletnu vlast .
Meni vas je dosta i jednih i drugih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stranac 2011-06-09 13:15
ovdje gore netko naveo: da se se pobili domaći a ne Bosanci. A bome nije tako taj ne zna da su u Lošinj parkingu sve Sarićevci a svi znamo da se Lošinj Parking natjecao za Luku. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # domaći 2011-06-09 13:19
Stranče, da si pročitao članak ne bi lupao gluposti. Lošinj Parking se natjecao za luku zato što je gradonačelnik naredio da se natječe. A zašto je to naredio objasnio je u članku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???Nautičar 2011-06-09 17:00
Gosp. Kučića ne poznajem niti navijam za njegove interese. To je ono u čemu sam rijetka pojava ovdje (ni vamo ni tamo). To što čovjek ulaže,radi i zaradjuje njegova stvar. Koliko znam u Lošinju nikome nije ostao dužan. A o zaustavljanju kraðe imovine "svih" graðana Lošinja bi se dalo naširoko raspravljati. U priče da Grad i gradonačelnik nemaju nikakve moći u ovom slučaju ne vjerujem. ONI imaju nadnaravne moći a to su pokazali kada je NJIMA u interesu. U svakom slučaju Lošinjska luka je dio Grada Malog Lošinja pa je tom vezom prije navedeni itekako odgovoran za ovu situaciju. To se jednostavno u turističkom središtu kao što je Lošinj uoči turističke sezone nije smjelo dogoditi. Mislim da će se svaki iole normalan graðanin složiti sa mnom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bo 2011-06-09 17:43
Nautičaru, kad bi Grad i gradonačelnik imali nadnaravne moći, koncesiju za luku dobilo bi gradsko poduzeće Lošinj parking, a ne Kučić. Ali i onda bi ostao problem Kušetine žalbe, pa bi sve opet bilo isto. Gradska luka ne pripada Gradu Malom Lošinju nego županiji Primorsko goranskoj, pa prema tome Grad Mali Lošinj nikako nije odgovoran za situaciju. Uostalom, baš da se LP nije prijavio na natječaj pa se ne bi ni žalio, žalio bi se Kušeta. A Kušeta nije Grad Mali Lošinj, zar ne? Koga bi u tom slučaju okrivio da je odgovoran?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mornarkuš 2011-06-09 22:27
A tko je taj Kušeta ???
Zar je to vlasnik oronule Marine , za kojom je trebao napraviti brand Lošinja eksluziva ???
Do sada se ništa nije pomaklo , osim unutarnjeg bojanja i inventara stare Vespere i sadržaja "branda" lokalne siledžije
unajmljeni tjelohranitelji .
Lučka kapetanija bi se mogla zabaviti oko papira ,održavanja i stanja broda koji je usidren. Ne daj bože da potone , tko
ce platiti onda štetu zar Kušeta...
A zamisli pajdo da on dobije marinu u luci, jao... jao...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Glavonje, probudite seMatematičar 2011-06-10 02:43
Slažem se da Grad i Gradonačelnik nemaju utjecaja na odluke Lučke uprave i Županije, ali isto tako smatram da je ovo njihov problem i da je bilo načina da ga se riješi. Većina protagonista ove priče su umišljene veličine koji misle da su bolji od drugih i misle da su:
a) pametniji i obrazovaniji (Kušeta),
b) politički umreženiji (Cappelli),
c) bogatiji i pobožniji (Kučić).
Tome treba dodati birokrate koji su na fiksnoj plaći pa im se živo j… za Grad, luku, turizam, gospodarstvo i sl… (capt. Tomić, ravnatelj Petrinić, župan Komadina, direktorica Šimičić).
Nitko ovoj gospodi (i damama) nije zabranio da sjednu za stol i pokušaju riješiti problem. Svatko od njih se pokriva iza svojih argumenata i gotovo je svatko od njih donekle u pravu jer sve skupa nije bilo savršeno, a ne može ni biti savršeno u ovakvoj zemlji. Ali to nije alibi. Ne može biti da luka ne radi na normalan način, a da se to ne tiče Grada, Županije, Turističke zajednice, obrtničke komore, gospodarske komore… O tome da li luka treba biti marina, da li je usluga do sada bila dobra ili je mogla biti bolja ili bi u budućnosti trebala biti bolja može se raspravljati, ali ne prepucavanjem preko novina i to početkom lipnja. Postoje javne rasprave, postoje referendumi graðana, postoje ankete, postoje predstavnička tijela (Gradsko vijeće, Županijska skupština, Vijeće Lučke uprave…) i postoji 5-6 zimskih mjeseci za sve to.
Zar ti birokrati i kreteni zaista misle da njihove plaće rastu na grani i da će ih netko isplatiti ako porezni obveznici ne budu imali prihode. Da nisu svi ufurani u to da su bolji od drugih mogli su se do sada iza zatvorenih vrata počerupati i dogovoriti pa ako treba u interesu cjelokupnog turizma i usluge reterirati od maksimalnih ciljeva. Serðovi pontoni koji ne rade nose nula kuna, broda Marina će bez gostiju na pontonima imati manju posjetu pa će i on zaraditi manje, a Grad kao vlasnik Lošinj-parkinga će ubrati manje PDV-a i poreza na dobit pa posredno i Lošinj-parking gubi. Zaista mi nije jasno da to Kušeta, Cappelli i Kučić ne kuže. Još mi je manje jasno da su Tomić, Šimičićka, Komadina, Kamalić i Petrinić tako nonšalantni oko toga.
Pravi gradonačelnik bi ih sve trebao pozvati na sastanak i predložiti rješenje. Ako on to nije sposoban (ili ne stiže) trebala je to učiniti direktorica TZ ili župan.
Kad je počeo rat predsjednik općine je bio na čelu Kriznog stožera i nije se pitalo da li je to u njegovoj nadležnosti ili nije. Ovo je krizna situacija i tako joj treba prići. Nije uloga gradonačelnika samo da se slika u Otočkom vjesniku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skiper 2011-06-10 12:51
Sve u svemu, moj matematičaru, stvar je uprskala Lučka uprava sa svojim upravnim vijećem od klauna iz SDP, HNS i IDS. Cappeli je morao gurnuti gradsko poduzeće da se javi na natječaj (što i sam priznaje), Kušeta je na to imao puno pravo (jer čemu inače služi javni natječaj), a Kučić nije htio izgubiti zlatnu koku koja ga je obogatila da cijeli život više ne mora raditi. A upravno vijeće je koncesiju dalo kučiću iako je stručno povjerenstvo zaključilo da nitko ne ispunjava uvjete. Cappeli se na to morao žaliti (što i sam kaže), Kušeta je imao zakonsko pravo na žalbu, a nema nikakav razlog da se ne žali. Ministarstvo je 18. travnja 2011. poništilo odabir Kučićeve firme kao najboljeg ponuðača i time potvrdilo ispravnost mišljenja Županijskog stručnog povjerenstva. I što sad tu može učiniti gradonačelnik? Baš ništa. Luka je u nadležnosti Županije u kojoj su na vlasti isti oni koji su po stranačkoj podobnosti ušli i u lučko Upravno vijeće. Jedini koji nešto može je Kučić. Neka sklopi s lučkom upravom ugovor o donaciji svojih pontona bez naknade, pa će se time isbjeći obveza traženja ponuda po zakonu o javnim nabavkama. Osobno sumnjam da ga na takvo što Kapeli može nagovoriti :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor onome pod nic-om Kuš 2011-06-10 13:12
jedini plutajući objekt koji ima sve potrebne papire za rad je ex M/B MARINA a sad pod oznakom RI 28.
Pontoni u luci nisu kikad pa niti sad nemaju potrebne papire sve je provjerljivo u HRB-u ( hrvatski registar brodova) Lučka kapetanija iz rijeke je svake godine u nadzoru "oronulog broda" i gle čuda nikad nema problema jer taj brod je zdraviji nego mozak osobe pod naimkom "kuš".
A što se tiče osobe pod nic-om "matematičar" on je načelno u pravu ali tvrditi da će gradonačelnik pozvati za stol ljude i razgovarati je ravno tomu da će muškarci počet raðat djecu. Čitavu ovu štetu je prouzročilo vijeće za dodjelu koncesija i ministarstvo mora sa rastezanjem donošenja rješenja i kao pravi gospodar je trebalo odlučit da se sezona mora odraditi pa makar i sa starim koncesionarom a nakon toga ili ponoviti natječaj ili dobro razmotriti tko je uistinu najbolji ponuðač.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skiper 2011-06-10 13:27
Ma može gradonačelnik pozvati ljude za stol i razgovarati, ali od toga ne bi bilo nikakve koristi jer više se ništa ne može učiniti osim da Lučka uprava odraðuje posao koncesionara i pokaže je li sposobna biti upravom jedne luke. A već se pokazalo da nije. A kako je krenulo ova trakavica će zahvatiti i narednu sezonu jer Kučić je predao tužbu Upravnom sudu. I sad neki zamjeraju Gradu i Kušeti što su se žalili na rješenje, a o Kučićevom grčevitom držanju zlatne koke ništa :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # boli glavajaran matematčaru 2011-06-10 17:06
Matematičaru vidim da si jako pametan. ja sam bosanac, nemam pojma šta je more i što ova luka treba imati po zakonu a nema. Molim te da mi to taksativno navedeš: što je to za tebe "normalan način na koji luka treba da radi" (vidim da znaš), što to ovi rade a nije u skladu s zakonom i onime što rade druge luke u okolini, zašto sve luke u županiji imaju od 10 do 30 posto manje prometa a nemaju pontone, zašto moraju imati pontone (to me malo zbunjuje), zašto u novinama piše očita laž da se ne naplačuje vaz na 3 serðova pontona kad su u moru samo 2, dok je najveći ponton - valobran od lučke uprave i ona tamo uredno naplačuje vez, zašto u toj laži sudjeluje i ðurðica i ostali, zašto se jahtaši guraju na besplatne vezove a dvije prave marine sa nam prazne, zašto jedna velika jahta stoju na sidru kod poljane a njezina gazda i posada se redovito hrane u barakudi, vidim ih izlaze vani gumenjakom. ajd bolan pomozi. boli glava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sudac porotnik 2011-06-10 17:15
Presuda Upravnog suda se u prosjeku čeka 3-5 godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sudac 2011-06-10 21:48
Mislim da iz moralnih razloga članovi viječa lučke uprave ponudi ostavke na svoja mjesta, zbog očitih razloga NERADA !!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Puno pričeNautičar 2011-06-10 22:47
Capelliju i jest razgovor za stolom i oko stola najteži zadatak otkad ga je Jaca šupirala. Možda mu je to dodatna kazna za neposluh. ONA je ipak svemoguća
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # duševan čoek 2011-06-11 00:31
Sve to što muči Jarana nije lako ni razumjeti ni objasniti pa ni meni nije puno toga bistro. Postoje tehnički detalji, postoje ekonomske računice, postoje zakoni. Sve nas kao graðane to u biti baš do tih detalja i ne bi trebalo zanimati. Mene osobno kao žitelja ovog grada zanima zašto se širi tolika mržnja i netrpeljivost i zašto relevantne osobe meðusobno ne komuniciraju. Ne mogu pojmiti da ti ljudi jednostavno nemaju ni minimum zdravog razuma i da im je jedini cilj pokazati da su oni za nešto zaslužni odnosno da za nešto nisu krivi. I mene boli glava od svih tih pitanja, ali me više boli duša da smo tako nesložni, prepotentni, samodopadni i da ne vidimo da bez zajedničkog pristupa ovaj brod na kojem plovimo (a otok je brod) ne može naprijed. Zaista je nevažno tko je zabrljao i koliko (kao što se kaže: neka institucije rade svoj posao pa neka utvrðuju) Treba razumjeti da se nije smjelo dogoditi da se od polovine travnja do polovine lipnja češu jaja i po kafićima, po novinama i po portalima raspreda o tome tko je kriv. Trebalo je djelovati, začepiti nos i sjesti s onim za kojega misliš da ti je najveći neprijatelj. Gradonačelnik koji se na račun države (ne znam da li Grada ili Sabora) vozi dva puta tjedno u Zagreb i iz Zagreba trebao je odvojiti pola sata svoga vremena pa se u Zagrebu naći s 2-3 nadležna ministra, šefom službe za javnu nabavu, glavnim lučkim kapetanom i šta ja znam sve s kim (pa nisam ja izabran za gradonačelnika i saborskog zastupnika pa da bih to mogao znati) kako bi se problem riješio. Nema nerješivih problema ima samo onih koji se ne trude dovoljno. Znam ja da će njegovi branitelji reći da je to problem lučke uprave, ali to je problem ovog grada. I dijaliza je bila problem Ministarstva zdravstva i stari sud je bio problem Ministarstva pravosuða i cesta je bila problem Hrvatskih cesta… Pa zar to znači da se nas koji tu živimo to ne tiče? Zar to znači da oni koje smo izabrali smiju reći da to ne spada u njihov djelokrug rada? Svaki problem ovog grada je problem njegovog gradonačelnika. S druge strane mislim da bi minimum političke odgovornosti bio da članovi lučke uprave svoj mandata stave na raspolaganje. Ipak, ovo je Hrvatska i taj film sigurno nećemo gledati…
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nepomirljivi 2011-06-11 17:53
Duševan čoek pita zašto relevantne osobe meðusobno ne komuniciraju i kaže da ga boli duša da smo tako nesložni, te da je trebalo djelovati, začepiti nos i sjesti s onim za kojega misliš da ti je najveći neprijatelj. Bez namjere da vrijeðam, reći ću da je dotični posve smetnuo s uma da živimo u kapitalizmu u kojem je privatni interes sve, a opći se poteže samo kad ti treba da svoj privatni interes poturiš kao opći kako bi dobio nešto što ti ne pripada. Pa onda koristiš tuði prostor bez da plaćaš ili maltretiraš cijeli grad bukom iz kafića jer da je to u interesu turizma.

U ovoj štoriji s gradskom lukom imamo Serða Kučića koji je zbog svoga privatnog interesa želio zadržati koncesiju i Kušetu koji ju je želio dobiti. Zašto bi se oni sastajali i u čemu tu može biti sloge kad obojica žele isto? A koliko je Kučiću stalo do koncesije vidi se po tome što vodi spor i što je u priču uveo i zavjeru Vinka Mužića čija ponuda je ionako ispala iz igre. S druge strane zašto je trebao Kušeta odustati i ne podnesti žalbu da koncesija ostane Kučiću? On za to nije imao nikakvog razloga, jer njegov privatni interes vrijedi isto koliko i Kučićev.A ako neko misli da je Kušeta trebao odustati radi interesa svekolikog turizma neka se zapita zašto onda gradska uprava ne stane na kraj pretvaranju cijelog grada u diskoklub s preglasnom glazbom posvu noć, pa da Kušetina Marina ima bolji posjet. Ovako radi s gubitkom jer u centru imamo disko na otvorenom.

Što se tiče Grada i gradonačelnika, oni su bili naprosto prisiljeni preko LP sudjelovati u natječaju, jer da nisu to bi im se zamjeralo, a isto tako bili su primorani podnesti žalbu.

Tko je s kim uopće mogao komunicirati a da to ima smisla kad su interesi apsolutno nepomirljivi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Psi laju a karavana prolaziSranac u Noci 2011-06-11 18:05
Samo se vi svadjajte a drugi ce pobrati vrhnje.Umjesto da se zamislite kako da iskoristite situaciju u Grckoj i dobijete vise nautickih gostiju.Zivim vani i polomio sam se vise reklamirajuci Hrvatsku.A sto mi kolege i poznanici , vecinom nauticki turisti govore, ono sto je vec netko prije gore naveo.Usluge su pre skupe za ono sto se nudi.losinjska marina jedna od najskupljih i sada kako oni tvrde u Hrvatskoj su na zalost jos prisutni samo charter jahte a privatne bjeze u jeftinije zemlje npr. Grcka...
I da se jos dosta mora poraditi na ljubaznosti.Dra ga Gospodo radno vrijeme u turizmu je 24 sati.Sve je podredjeno turizmu a ne kako mi jedan kolega govori on dodje u marinu par minuti prije zatvaranja da plati jer bi u jutro ranije otisao a docekaju ga sa "Sto hocete Vi...."."Dodjit e sutra pa platite , vidite da zatvaramo..."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NAPOKONČitatelj 2011-06-15 01:26
JEDAN JE SUDIONIK U RASPRAVI REKAO:
Gradonačelnik koji se na račun države (ne znam da li Grada ili Sabora) vozi dva puta tjedno u Zagreb i iz Zagreba trebao je odvojiti pola sata svoga vremena pa se u Zagrebu naći s 2-3 nadležna ministra, šefom službe za javnu nabavu, glavnim lučkim kapetanom i šta ja znam sve s kim (pa nisam ja izabran za gradonačelnika i saborskog zastupnika pa da bih to mogao znati) kako bi se problem riješio. Nema nerješivih problema ima samo onih koji se ne trude dovoljno.
NETKO GA JE IZGLEDA ČUO.
Sastanak je vodio državni tajnik za more Mario Babić , a nazočili su malološinjski gradonačelnik i saborski zastupnik Gari Cappelli, pročelnik upravnog odjela za pomorstvo Primorsko-goran ske županije Nikola Mendrila , kapetan malološinjske ispostave Zoran Tomić , ravnatelj županijske lučke uprave Gracijano Petrinić te predstavnice Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # luka 2011-06-15 23:16
I šta je zaključeno na tom velikom sastanku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...autohtoni 2011-06-17 18:33
Bas je lijepo prosetati luko, a da luka nije pretrpana onim jedrilicama i glasnim turistima. Grad izgleda ljepse i urednije. Uz malo srece ovo ce potrajati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Svaštara br. 3

    Zig Zag 18.07.2019 20:21
    Nagovještaj kraja svijeta
    Nagovještaj kraja svijeta nije niti ponovni dolazak Isusa, niti udar meteora na zemlju ...
     
  • Svaštara br. 3

    Žuja 18.07.2019 17:56
    Potpora mešetarima
    Ne bi oni bili tako uspješni da nisu imali potporu gradonačelnika politikom "gradit ćemo ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 18.07.2019 17:41
    Nagrada za lopovluk
    Otišli su na bolja mjesta. Loši ministri nagrađeni potpredsjedničk im funkcijama u Vladi ...
     
  • Svaštara br. 3

    Vanzemaljac 18.07.2019 17:31
    sličnosti i razlike
    Kolinda prelomila: Tko smatra da ovdje nije dobro, može otići 24sata.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    emeritus 18.07.2019 16:59
    mito&korupcija
    Svi su oni amateri prema lošinjskim mešetarima koji su doktorirali na projektu pretvaranja ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 18.07.2019 16:01
    država u kojoj poštenog ministra moraš tražiti povećalom
    a svi su otišli samo radi medijske hajke, ništa drugo. i.imgur.com/EhvKv3u.jpg ...
     
  • Svaštara br. 3

    Branitelj 18.07.2019 09:31
    Pokojnica je kriva za sve
    Za izlete putevima Garija Kapelija (branitelja iz lošinjkih oštarija) pogodno je svako ...
     
  • Svaštara br. 3

    qwert 17.07.2019 14:27
    Kapelijevo ulizištvo i besramna lažljivost
    Hvala što si nas podsjetio na možda najgadljiviji primjer Kapelijevog ulizištva i besramne ...
     
  • Svaštara br. 3

    Jiao Qing 17.07.2019 14:10
    Branitelji i turistički vodiči udružili se u obrani istine o Domovinskom ratu i zaštiti struke
    A mene zanima koje godišnje doba je pogodno da nas ministar turizma, i sam hrvatski branitelj ...
     
  • Svaštara br. 3

    No Shit 17.07.2019 13:34
    ?????
    Otkada je turizma, ljudi planiraju godišnje odmore ljeti uvjetovano mogućnosti kupanja u ...
     
  • Ilegalna partijska ćelija u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj

    hottie 17.07.2019 11:17
    PRAVILO 81: U PORNIĆIMA NEMA PLAKANJA
    Nisam ni znao da postoji TV serija pod tim imenom. Sada znam. :lol: foxtv.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    WOW 17.07.2019 11:07
    hrvatski ferragosto
    Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma, predstavila je projekt posebnih pogodnosti ...
     
  • Ilegalna partijska ćelija u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj

    gost 17.07.2019 10:37
    Vlast je slast ali i strast
    A ljestve mu drže vesele raspuštenice :lol: otoci.net/.../...
     
  • Ilegalna partijska ćelija u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj

    uroš 17.07.2019 10:04
    vlast je slast
    Lokalni izbori su blizu a ministar si osigurava povratak u lokalnu vlast.
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Tomislav Kikić 17.07.2019 09:40
    Promicanje kulturno povijesne baštine na Lošinjski način
    Prije dva dana gradonačelnica je na svoju službenu FB stranicu uz fotografiju unijela i ...
     
  • Ilegalna partijska ćelija u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj

    Crna Guja 17.07.2019 09:23
    Potraga za drugom guzicom
    Njegovo okretanje leđa bi pogodilo premijera manje od uboda komarca. Gari nije zastupnik u ...
     
  • Svaštara br. 3

    fali ljudi 17.07.2019 08:57
    nema ljudi
    Trajekti voze poluprazni na plažama manje ljudi a izgradnja apartmana za 140.000 tisuća ...
     
  • Ilegalna partijska ćelija u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj

    Baldi 17.07.2019 06:36
    Gari
    Questa volda el račun venjira na naplatu
     
  • Ilegalna partijska ćelija u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj

    Mezomariner 17.07.2019 06:29
    Počelo
    Vidim na Net. hr nčeli su našeg vrlog ministra koji je krivac za propast ovogodišnje sezone.
     
  • Svaštara br. 3

    dnevnik.hr 17.07.2019 02:36
    Udarni turistički mjeseci
    Ministar turizma napokon priznao: U minusu smo po broju turista, ali zarada je veća ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    građanin 16.07.2019 15:59
    .........
    Radi se o odgovorima na pitanja za koja je na sjednici GV rečeno da će biti odgovoreno ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    Radio Gaga 16.07.2019 14:37
    Strah od medija
    Tako to radi gradska vlast...mogu vijećnci dubiti na glavi ali odogovori neće biti objavljeni ...
     
  • Pretvaranje demokratske procedure u sprdačinu

    Vidoviti Milan 16.07.2019 14:32
    izmišljene turističke zone
    u članku Kako objasniti vidovitost Emac fonda? www.index.hr/.../426739.aspx ...
     
  • Svaštara br. 3

    Bimbili 16.07.2019 13:10
    Pretvaranje demokratske procedure u sprdačinu
    O ukazanju rojeva firmi HILIS i ILIRIJA na Lošinju pri kraju Capelijevog mandata pisali su ...
     
  • Svaštara br. 3

    dnevno.hr 16.07.2019 13:03
    KATASTROFA: HRVATSKI GOSTI U TURSKOJ, GRČKOJ I TUNISU
    Mađari snizili PDV u turizmu sa 27 na 5 posto, a mi ga vratili na 25 posto…!? dnevno.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    Žuja 16.07.2019 12:56
    Odluke bez čitanja materijala
    Ako se u Lošinju strogo vodilo računa da izmjene budu u korist svih građana a ne pojedinaca ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    sd 16.07.2019 12:51
    Pitam te, pitam ...
    Gradonačelnica i njena dvorska posluga na ove stranice samo slučajno zalutaju (a tada ostaju ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zig Zag 16.07.2019 12:47
    hoteli usred ničega
    Nova turistička zona T1 - Preslop na k.č. 3415 k.o. Nerezine vlasništvo je tvrtke HILIS TRI ...
     
  • Svaštara br. 2

    Crna Guja 16.07.2019 10:28
    Istina boli
    Da ti je zaista nebitno ne bi minoriziranjem značaja teme pokušao prigušiti raspravu.
     
  • Svaštara br. 2

    Jarić S. 16.07.2019 10:14
    Dvorske igre
    To mi je jednako zanimljivo i bitno kao i kad je Nedić u to isto UV, dakle predzadnje ubacio ...