Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

U Lučkoj upravi više ne trebaju koncesionare

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

luka1U Županijskoj lučkoj upravi (ŽLU) Mali Lošinj do kraja kolovoza ostvareni su rezultati 15 posto bolji od planiranih, odnosno ostvaren je veći prihod nego da je posao obavljao bilo koji od koncesionara koji su se početkom godine nadmetali za dobivanje koncesije u lošinjskoj luci, izvijestio je Novi list

Tako izgleda da je Lučka uprava nepovoljnu situaciju, budući je u predsezoni bilo mnogo prozivki da nautičari zaobilaze lošinjsku luku, da se ne pruža usluga na razini prijašnjih godina i slično, u konačnici okrenula u svoju korist.

Naime, od kraja prošle godine do početka svibnja ove godine trajala je »trakavica« oko izbora koncesionara u lošinjskoj luci, koja je završila poništavanjem odluke o izboru koncesionara, a kako više nije bilo vremena raspisivati novi natječaj, Lučka uprava je odlučila samostalno organizirati prihvat plovila i naplatu, te je u konačnici, s manje plovila u luci, ostvarila veći prihod.

Po informacijama koje su na press konferenciji prezentirali ravnatelj ŽLU Mali Lošinj Gracijano Petrinić i predsjednica Upravnog vijeća lučke uprave Ljiljana Rukonić, prošle godine je lošinjska ŽLU od koncesionara u lošinjskoj luci ostvarila prihod od 1,1 milijun kuna, dok je u razdoblju od svibnja do kraja kolovoza ove godine ostvareno 1.828.736 kuna prihoda. Tih 728 tisuća kuna više, ostvareno je s 3.164 plovila manje. Naime lani je u lošinjskoj luci tijekom cijele godine bilo registrirano 9.134 plovila, a ove godine u osam mjeseci 5.970.

Ispravna odluka

Na području svih luka koje su u nadležnosti lošinjske Lučke uprave, lanjske godine registrirano je 14.765 plovila, a do kraja kolovoza ove godine bilo ih 10.650 plovila, s tim da je prihod od lučkih pristojbi i naknada, koncesije i gospodarske djelatnosti također veći nego lani, budući je u 2010. godini ostvareno 2,5 milijuna kuna, a u osam mjeseci ove godine 2.885.807 kuna.

Čelnici Lučke uprave, Rukonić i Petrinić, zaključuju kako su mnogi problemi nastali ne njihovim krivnjom, no unatoč svemu postignuti financijski rezultati premašuju plan. Rukonić kaže kako se pokazalo da je odluka o tome da se ne raspisuje novi natječaj za koncesionara, već da posao organiziraju samostalno, pokazala ispravnom te će poslove u luci i dalje odrađivati sami, čime se prekida višegodišnja praksa po kojoj se luka davala u koncesiju.

Niz loših okolnosti

Među okolnostima koje su početak sezone u luci označile problematičnim, a za što u lučkoj upravi tvrde da ne snose krivnju, izdvajaju dugotrajni žalbeni postupak kod izbora koncesionara, nemogućnost korištenja dijela luke zbog pontona bivšeg koncesionara, koji su uklonjeni tek 26. srpnja, prozivke Udruženja obrtnika i Turističke zajednice, kao i to što je netko na web stranice koje koriste nautičari još u ožujku stavio netočne informacije da lošinjska luka ne raspolaže vezovima i da je izvan funkcije, na što nije reagirala ni Turistička zajednica niti bilo koji drugi subjekt.

Petrinić je istaknuo da je redovni brodski, brzobrodski i međunarodni promet odvijao bez zastoja i ikakvih problema te je istaknuo dobru suradnju s ispostavama Lučke kapetanije u Malom Lošinju, na Susku i Unijama, potom lošinjskom policijskom postajom, pomorskom policijom, carinom, pomorskom agencijom Lošinjske plovidbe.

(Ira Cupać Marković)

Komentari: 

0 0 # dobro jutro!lobotomija 2011-09-08 19:01
Kako Vas nije sram,taj vaš dojučerašnji "igrač"uredno nas pelješio i sad ste kapil?i(još se hvalite)...Bome ste i jedni i drugi roba za DORH
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bonaca 2011-09-08 20:12
Famozni dvojac "zaključuje kako su mnogi problemi nastali ne njihovim krivnjom". Odluku da YC Marini daju koncesiju iako NE zadovoljava uvjete natječaja, donio je tko? Franjo Tuðman možda? Nisu krivi što su se zbog toga ostali žalili? Da ti stane pamet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zaprepašten 2011-09-08 21:55
Gospoða rukonić je lažljivica i manipulatorica, a Petrinić je panjina.
Zašto ovo tvrdim, zato jer su to isti ljudi koji su doveli do ovog stanja u kojem je trenutno nautički turizam u gradu. Kažu da su zadovoljni situacijom a ne navode da upravo počinje proces na sudu koji će vjerojatno izgubiti te će nastati štrta u više milijunskim iznosima što i potkrpljuju rezultatom koji su postigli ove sezone. A da ne kažem da isti ti ljudi s ovim istupom dovode u pitanje poslovanje Serða Kučića kojem treba hitno inspekciju i reviziju poslati. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko je ovdje lud???ajme meni 2011-09-09 12:59
više od 10.god. im je trebalo da shvate da je isplativije zadržati pod svojim vlasništvom!!? treba ih sve smijeniti pod hitno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Visoki turizam u centru lukeLusinjanka vera 2011-09-09 16:13
Ne želim nautički turizam u centru grada. Ne želim javne sanitarne čvorove sa tuševima naimjnjenim nautičarima koji goli hodaju po strogom centru grada ("visoki turizam" gologuzih spodoba u centru? koja to još luka centru grada na Jadranu ima??). Ne želim slušati buku pijanih nautičara koji od svoje crkavice najviše ostave u Lidlu, Konzumu i Diskontu Jadranke. Neka u centru ostane luka za brodove i mega jahte. I domaće barke. Lijepo ih je vidjeti. A oni sigurno neće narušavati javni red i mir kao ovi uznojeni, pijani, golači s ručnikom oko vrata. Sram me je hodati meðu njima. Tko vam je uzor istaknuti turistički radnici?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Neka luka bude luka!S.L. 2011-09-14 11:46
Suzdržat ću se od komentiranja hvalisanja gospoðe Rukonić da je donesena ispravna odluka da Lučka uprava samostalno vodi poslove luke, kad svi znamo da je ta odluka iznuðena nizom pogrešnih koraka, no podravljam tu odluku već iz razloga što financijski pokazatelji govore u prilog toj odluci (premda se postavlja pitanje zašto nitko nije već ranije uočio neobične financijske rezultate dugogodišnjeg istog koncesionara).

Ono što očekujem od Lučke uprave je da radi svoj posao na način da lošinjska luka bude luka, a ne marina u što ju je pretvorio bivši koncesionar da je postala ono što opisuje Lusinjanka vera. No čini mi se da Lučka uprava ne namjerava prekinuti tu sramnu tradiciju, jer jutros sam vidio kako je s jahte sišao muškarac u sportskim gaćicama i točno pred ulazom u zgradu gradske uprave prostro strunjaču i na njoj počeo izvoditi jutarnje vježbe.

Vlasnici kafića koje se na TV lažno predstavlja noćnim klubovima već su cijeli grad pretvorili u svoju prćiju i maltretiraju graðane nesnosnom bukom, pa sad još samo treba da Lučka uprava ide njihovim stopama i luci opet dade karakter marine, a rivu uokolo luke pretvori u dnevnu sobu jahtaša.

Gospodo, uozbiljite se!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-09-14 12:53
Molim sve da ni slučajno ne kažu Rukonićki da je prostitucija vrlo profitabilna, jer će po njenom mentalno sklopu početi se i time baviti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zbunjeni 2011-09-14 15:34
A ja bih molio da joj nitko ne kaže da postoji Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama, da se ne bi razočarala. Naime u njemu stoji u Čl.48. da je "Lučka uprava je neprofitna pravna osoba ...".
Zbog toga mi nije jasno hvalisanje i oduševljenje ostvarenim financijskim rezultatom odnosno zaradom, meni je to malo čudno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Još zbunjeniji 2011-09-14 16:02
Kad već Zbunjeni spominje Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama, treba spomenuti da u Čl.50. koji definira djelatnost lučke uprave, stoji kao obveza LU: "... osiguravanje pružanja usluga od općeg interesa ili za koje ne postoji gospodarski interes drugih gospodarskih subjekata".
Iz prvedenog natječaja vidljivo je da postoji gospodarski interes i to veliki. Iz razloga što je neprofitna pravna osoba i da treba pružati usluge gdje nitko drugi neće, želja za zaradom vodstva ŽLU ML je nezakonita.
Takoðer iz ovog nesuvislog hvalisanja na press konfernciji, teško je shvatiti što LU naplaćuje, i po kojem cjeniku. Jesu li oni Lučka uprava neprofitna pravna osoba ili društvoa kapitala registrirano kao marina za nautičare.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lussignanka falsa 2011-09-14 16:19
lussignanka vera - svaka čast!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mensa 2011-09-14 16:28
I još organiziraju press konferencije. Lili jesi li čula za izreku "mudro šuti"? Takve gluposti je pogotovo teško prihvatiti od osobe koja je testirala svoj IQ i koji je veći od 180.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Imam strašan planČuka 2011-09-14 16:35
Citat s press konferncije:" U Županijskoj lučkoj upravi (ŽLU) Mali Lošinj do kraja kolovoza ostvareni su rezultati 15 posto bolji od planiranih."
S obzirom da nemam IQ 180, ovako glup mogu zaključiti da su oni planirali takva dogaðanja, pa su namjerno dodjelili konesiju onome tko nema uvjeta za to, pa su znali da će se ostali žaliti,
pa će oni sami zaraðivati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ARHIPELAG d.o.o.Dubravko Kušeta 2011-09-14 16:36
U Novom Listu je prošli tjedan objavjen prilog o održanoj konferenciji za tisak u Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj. Tom prigodom predsjednica Upravnog vijeća gða Ljiljana Rukonić i ravnatelj g. Graciano Petrinić izrekli su nekoliko neistina te ih mi i ovim putem demantiramo. Izrečene laži tiču nas se jer je naše trgovačko društvo Arhipelag d.o.o. bilo učesnik na natječaju za dobivanje koncesije za privez i odvez plovila u luci Mali Lošinj.

Oboje navedenih su tijekom konferencije za tisak izjavili da je Lučka uprava u Malom Lošinju od svibnja do kolovoza ove godine ostvarila 1.826.736 kn prihoda, što je više "nego da je posao obavljao bilo koji od koncesionara koji su se početkom godine nadmetali za dobivanje koncesije u lošnjskoj luci". Takva tvrdnja je notorna laž jer je naše društvo, u sklopu prijave za natječaj, kao naknadu za koncesiju predložilo iznos od 1.760.000 kn stalne (fiksne) godišnje naknade i 7.61 % od godišnje ukupnog prihoda promjenjive (varijabilne) naknade. Dakle, iznosi prihoda bili bi veći od ovoga što je samostalnim poslovanjem ostvarila Lučka uprava odnosno Lučka bi uprava, da je koncesiju dodjelila našem društvu, raspolagala sa znatno više novca. Cijeli efekt uvećalo bi i ono o čemu čelni ljudi Lučke uprave šute, a to je da su za ostvarenje tih prihoda imali i značajne troškove kojih ne bi imali da samo naplaćuju koncesiju. Javnost mora znati da je naše društvo, kao učesnik na natječaju, ponudilo da o svom trošku nabavi i postavi pontone kao i da uredi sanitarne prostore za nautičare, a što će sada biti učinjeno novcem Lučke upave. Samo za nabavku pontona biti će, prema riječima gðe Rukonić, utrošen iznos od najmanje 195.000 EUR, što je približno sav jedan godišnji prihod Lučke uprave od priveza i odveza plovila u malološinjskoj luci, dok će za ureðenje sanitarnih prostora biti utrošen sada nepoznat iznos, ali opet iz novca Lučke uprave, čime će biti dodatno umanjen kapacitet financiranje drugih projekata iz njene nadležnosti.

Čelni ljudi Lučke uprave priznaju da je ove sezone u luci Mali Lošinj bilo čak za trećinu plovila manje nego godinu ranije ali hvale se da je, uprkos tome, prihod bio veći. No, te je brojke ispravno tumačiti na način da je u prošloj godini (i 10 godina unatrag) koncesija koju je Lučka uprava naplaćivala od koncesionara bila nerazumno niska pa te prihode "prebaciti" i nije neki naročit uspjeh. Osim toga, da je na neuspješnom natječaju bio izabran koncesionar, pontoni bi sasvim sigurno bili na svom mjestu, broj plovila se ne bi smanjio (jer je trend uvećanja broja nautičara na Jadranu očit), a ukupno ostvareni prihodi bi bili i znatno veći. Dokaz tome je što i sama Lučka prava za slijedeću godinu, nakon što će sama nabaviti i postaviti pontone, planira uvećanje prihoda od 40 %, što se, sasvim sigurno, moglo ostvariti i ove godine da je na natječaju bio odabran koncesionar.

Vezano za provedeni natječaj koristimo priliku javnost upoznati sa razlozima zbog kojih je ponuda našeg društva proglašena nevaljalom. Nama je zamjereno da stranice u uvezanoj ponudi nismo ispravno numerirali (umjesto numeriraja 1, 2, 3,...trebalo je pisati 1/27, 2/27, 3/27, itd.) i da u ponudi nismo priložili ispravnu registraciju našeg društva sa Trgovačkog suda jer, umjesto da ju dobijemo sa suda ili od javnog blježnika mi smo ju "skinuli" s službene internetske sranice Ministarstva pravosuða i ovjerili našim pečatom. No, propis koji regulira provoðenje ovakvih natječaja propisuje da se prilaganje registracije trgovačkih društava ne može postavljati kao uvjet sudjelovanja na natječaju, a istovremeno u Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti ne postoji djelatnost "privez i odvez plovila", pa dolazimo do aspurdne situacije da se od našeg društva protuzakonito tražilo da priložimo registraciju za djelatnost za koju se u Hrvatskoj nitko ni ne može registrirati !?

Dodatno ističemo da Lučka uprava, za razliku od našeg društva, na svoje prihode ne plaća ni PDV niti porez na dobit te je izostankom i tih prihoda šteta za državni proračun još veća. Budući da smatramo da Lučka uprava ovakvim poslovanjem narušava slobodnu tržišu utakmicu, ovime javno pozivamo poreznu vlast da donese odgovarajući akt kojima ih, sukladno člancima 6.2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost i 2.7. Zakona o porezu na dobit, proglašava poreznim obveznicima.

Naše je društvo u prijavi za natječaj ponudilo najveći iznos koncesijske naknade, zapošljavanje 23 djelatnika, ureðenje pontona i sanitarnih prostora o svom trošku, ukupnu investiciju tijekom trajanja koncesije od preko 10 mil kn te traženu i valjanu bankarsku garanciju. No, ljudi koji odlučuju, uključujući i osobe koje javnosti govore laži, ocijenili su i odlučili, iz samo njima poznatih razloga, da treba biti drugačije. Naše trgovačko društvo vjeruje u pravni sustav Republike Hrvatske te i dalje koristimo sve pravne lijekove koji nam stoje na raspolaganju da dokažemo nezakonitost, besmisao i štetnost njihovih postupaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Picajzla 2011-09-14 17:13
Samo na PDV-u za prvih osam mjeseci ove godine, ŽLU voðena gospodarskim genijama (Petrini i Rukonić), oštetila je državu za 420.149,28 kn neobračunatog i neuplaćenog PDV-a. Takoðer bi bilo zanimljivo vidjeti kako su ustrojeni sustavi interne kontrole budući zbog statusa neprofitne pravne osobe nisu predmet vanjskih kontrola. Naravno, neći platiti ni kune poreza na dobit.
Kako ŽLU Mali Lošinj vodi blagajnu, kako osigurava velike dnevne utrške, kako kontrolira osobe koje vrše naplatu i na koji način su izabrani na to radno mjesto? Kako biti sigurni da prihod nije stvarno bio veći od iskazanog?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nautičar 2011-09-14 17:24
Gosp. Kušeta je jedan od rijetkih koji još vjeruju u pravnu državu. U takvoj se državi ova situacija nebi niti dogodila. Da uskok i službe gonjenja rade mnogi bi odgovarali za ovu situaciju. Gdje u svijetu neprofitna organizacija može voditi ovakav posao uz to da neplaćaju porez na dobit ni PDV. Kako su samo izgledali ti ispostavljeni računi. Pa i za telefonski poziv u humanitarne svrhe naplaćuje se PDV. Kako su regulirani troškovi te neprofitne organizajije npr. onaj zaštitar koji se uglavnom sklanjao ispod suncobrana koji bi zbog veličine trebao lokacijsku dozvolu a pivu skrivao u moru na + 28. Ajde pravna državo i institucije djelujte. Bodite se sa rogatima. Lako je zaj. nas stoku sitnog zuba za svaku glupost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 20žuja je zakon 2011-09-14 17:28
Hahaaa! Onaj ispod suncobrana je stvarno bio kul. A zašto je pak on tamo bio. Garant da nadomjesti nedostatak sanitarnog čvora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nije prioritetGuest 2011-09-14 17:34
Meni stvarno nije jasno, kako je moguće da Vijeće ŽLU dodjeli koncesiju onome tko nije ispunio uvjete natječaja? To je utvrdilo stučno tijelo i o tome sastavilo zapisnik koji je svima dostupan. Pored toga ovi genijalci dodjeljuju koncesiju a policija i državno odvjetništvo ne reagiraju. Valjda love krupnu ribu pa ne stignu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čuka 2011-09-14 19:53
"Rukonić kaže kako se pokazalo da je odluka o tome da se ne raspisuje novi natječaj za koncesionara, već da posao organiziraju samostalno, pokazala ispravnom te će poslove u luci i dalje odraðivati sami, čime se prekida višegodišnja praksa po kojoj se luka davala u koncesiju."
Oni su odlučili da ne raspisuju novi natječaj, a nije završio ni žalbeni psotupak po ovom. Što ako drugostupanjsko tijelo donese odluku da je novi koncesionar Arhipelag d.o.o. ili Lošinj parking d.o.o.. Vjerojatno će briljantni um Rukonićke nešto smisliti. Možda će se u tom slučaju žaliti ŽLU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Povjerenik 2011-09-14 21:27
U već spomenutom zakonu stoji u Članku 53. Vlada Republike Hrvatske može raspustiti Upravno vijeće lučke uprave iz članka 51. ovoga Zakona na prijedlog ministra:
1. ako ne donese dvogodišnji plan razvoja luke,
2. ako godišnji plan i program rada i razvoja luke ne budu prihvaćeni ili se ne ostvaruju,
3. u drugim naročito opravdanim slučajevima.
Izjavama na press konferenciji famozni dvojac Rukonić-Petrini ć, trudi se ostvariti razloge za slučaj pod točkom 3. Te razloge je dodatno pojasnio Dubravko Kušeta. Mislim da je kršenje Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama, kao i pravljenje štete ustanovi koju vode je svakako drugi naročito opravdan slučaj za raspuštanje Upravnog viijeća ŽLU Mali Lošinj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-09-14 22:08
Da li netko mozda zna da li postoji radno mjesto za PFSO(Port Facility Security Officer) u Luckoj upravi i tko ga obavlja?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # je zakonžuja 2011-09-14 22:12
Biće onaj ispod suncobrana
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za Kušetujames dean 2011-09-14 22:33
Lijepo si sve obrazložio ciframa, ali ne laje pas radi sela nego radi sebe. Nije se Arhipelag d.o.o. javio na natječaj iz altruizma prema lučkoj upravi da joj donese više prihoda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # james bond 2011-09-14 22:40
Nije to ni tvrdio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jame Cook 2011-09-14 22:42
James, James Bond, oteo si mi riječ iz usta :-) James Dean samo pokušava umanjiti kvalitet Kušetinog komentara. Bez uspjeha.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # james dean 2011-09-15 02:07
Ne razumijem u čemu se ogleda kvalitet Kušetinog komentara. Čovjek je iznio na svjetlo dana razlog zbog kojeg mu je ponuda proglašena nevažećom i još se tome čudi. Ovo s numeracijom stranica je glupost, ali na ovako ozbiljnom natječaju prilagati neslužbene dokumente govori samo o neozbiljnosti Kušetine tvrtke. Prilaže neslužbenu kopiju registracije svoje tvrtke i pazi ovo OVJERAVA ju pečatom svog društva. Mislim da se dotični malo zanio u svoju ulogu jer ovjeravati dokument trgovačkog suda pečatom svoje tvrtke zvuči mi kao neki vic. Pa valjda je ustanova koja izdaje dokument nadležna za njegovu ovjeru a ne Arhipelag d.o.o.
Nadalje, argument da će Lučka uprava potrošiti 195.000 eura na nabavku novih pontona i ureðenje sanitarija mi se čini kao argument iznesen pred desetogodišnjak a da bi mu se začepila usta po principu odgovor si dobio, više ne pitaj. Ne znam samo otkuda dotičnome pravo spočitavati lučkoj upravi troškove za nabavku pontona i ureðenje sanitarija kad bi i sam kad bi bio koncesionar morao uložiti ista sredstva + što bi svake godine plaćao koncesiju u iznosu 1 760 000 kn + postotak od naplate priveza i sa svim tim teretima vjerujem da je na kraju izračunao da posluje s dobiti, jer čisto sumnjam da bi se upuštao u ovakvu investiciju da bi poslovao s gubitkom. Kako će onda biti smanjen kapacitet financiranja projekata iz nadležnosti lučke uprave kad bi dotični koncesionar iz cijele priče izašao s dobitkom a na sebi bi još nosio dodatni teret koncesije?
Da ponovim, ne laje pas radi sela nego radi sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # promašena izrekaJames Cook 2011-09-15 07:48
Jamese Dean:
Citat:
Da ponovim, ne laje pas radi sela nego radi sebe.
Ne ulazim u tvoj komentar, samo ću reći: ne vidim svrhu ponavljanja ove izreke kad "pas" ni ne tvrdi da laje zbog sela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # profi T 2011-09-15 11:07
Točno, Kušeta iskreno i otvoreno piše o interesu svoje tvrtke i ne mulja o tzv. općim interesima ispod kojeg se obično skrivaju privatni kao u članku "Godine neplodnih rasprava zaustavljaju razvoj Nerezina". Tu se može reći da pas ne laje radi razvoja Nerezina nego radi svog profita.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jamezdin 2011-09-15 13:00
James Dean, mislim da su podaci o tome koliko ce lučka uprava potrositi tu da ukazu na to kako rukonicka i ekipa zapravo obmanjuju javnost kada iznose podatke o nevjerovatnoj zaradi, a ne iznose troskove poslovanja i investicije. Nitko se ne zavarava da se radi o unosnom poslu (ako itko sumnja dovoljno je pogledati kako se bivsi koncesionar obogatio), stvar je u tome da treba javnosti iznijeti prave podatke, a ne ih zavaravati da ih uvjerite da radite super posao. Uostalom, pretpostavljam da kad postoji tako velika investicija, onda se profit nece vratiti odmah prve sezone.
Potpuno se slažem sa Profitom o tome kako je osvjezavajuce da neki poduzetnik ne maze ljudima oci opcim interesima i svojim dobročinstvima. Mislim da bi Nerezinci mogli bit sretni kad bi njihov serif uopce bio u stanju napisati onako pismen i argumentiran tekst.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # qwert 2011-09-15 14:45
Jemezdin veli; " Nitko se ne zavarava da se radi o unosnom poslu (ako itko sumnja dovoljno je pogledati kako se bivsi koncesionar obogatio),"

Ne grješi dušu, brate. Kako se bivši koncesinar mogao obogatiti od luke kad je njegova firma imala samo oko 30,000 kuna dobiti godišnje. Pa taj je jedva spajao kraj sa krajem, a ne da se obogatio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Luka ili marina?anketar 2011-09-15 15:07
Lusinjanka vera je napisala:
"Ne želim nautički turizam u centru grada. Ne želim javne sanitarne čvorove sa tuševima naimjnjenim nautičarima koji goli hodaju po strogom centru grada ("visoki turizam" gologuzih spodoba u centru? koja to još luka centru grada na Jadranu ima??). Ne želim slušati buku pijanih nautičara koji od svoje crkavice najviše ostave u Lidlu, Konzumu i Diskontu Jadranke. Neka u centru ostane luka za brodove i mega jahte. I domaće barke. Lijepo ih je vidjeti. A oni sigurno neće narušavati javni red i mir kao ovi uznojeni, pijani, golači s ručnikom oko vrata. Sram me je hodati meðu njima."

S.L. je napisao/la:
Ono što očekujem od Lučke uprave je da radi svoj posao na način da lošinjska luka bude luka, a ne marina u što ju je pretvorio bivši koncesionar da je postala ono što opisuje Lusinjanka vera. No čini mi se da Lučka uprava ne namjerava prekinuti tu sramnu tradiciju, jer jutros sam vidio kako je s jahte sišao muškarac u sportskim gaćicama i točno pred ulazom u zgradu gradske uprave prostro strunjaču i na njoj počeo izvoditi jutarnje vježbe.

Sličnih komentara je bilo i ranije i postavljalo se pitanje da li je malološinjska uvala luka ili marina, jer na web stranici ŽLU piše da je luka za privez, a sve ove godine je radila kao marina. Budući da oni koji su plaćeni za provoðenje zakona i kontrolu zakonitosti to ne rade (a to ne radi ni ŽLU Mali Lošinj) predlažem administratoru da postavi anketu s pitanjima da li graðani žele da luka bude luka ili da bude marina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko kome i kakototalno zbunjen 2011-09-15 15:20
Zbunjeni i Još zbunjeniji su naveli neke članke Zakona o pomorskom dobru i lukama pa sam sad i ja totalno zbunjen. Pitanje glasi da li Lučka uprava uopće smije obavljati poslove koje radi koncesionar ili je ovo u lošinjskoj luci protu zakonito. Vidim u zakonu ovo:

Prihodi lučke uprave su:
1. lučke pristojbe,
2. naknada od koncesija iz članka 66. stavka 5. točke 1. i 2. ovoga Zakona,
3. naknada od koncesija iz članka 66. stavka 5. točke 3. i 4. ovoga Zakona,
4. sredstva iz proračuna osnivača,
5. ostali prihodi.

Pa me zanima da li je Lučka Uprava sama sebe izabrala za koncesionara direktnom pogodbom bez natječaja ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŽLUndra 2011-09-15 15:35
Da, ŽLU je sama sebe izabrala bez natječaja, sami će sebe kao koncesionara kontrolirati i na to su ponosni. To može samo Lili.
Uostalom zar se Lučka uprava mora držati zakona kao pijan plota.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # james dean 2011-09-15 15:36
Kad već navodiš članak 66. onda nemoj preskakati prva dva stavka i servirati nam samo ono što ti paše.
Članak 66.
Pravo na obavljanje lučkih djelatnosti, korištenje postojeće podgradnje i nadgradnje, te gradnje novih graðevina i drugih objekata nadgradnje i podgradnje stječe se na temelju koncesije.
Koncesija iz stavka 1. ovoga članka može se dati pravnoj i fizičkoj osobi registriranoj za obavljanje obrta, koja ispunjava uvjete propisane ovim Zakonom.

Kako čitam piše da se koncesija može dati. Ne piše daje se ili mora se dati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŽLUŽnj 2011-09-15 17:22
Koncesija je bila potrebna samo da se izvlači novac ,upravljanje lukom i jeste posao koji treba obavljati ŽLU jer su i do sada primali plaće za to a nisu obavljali svoj posao. Ako će to raditi koncesionar ,ŽLU nije niti potrebna jer je u tom slučaju samo politički postavljen nepotreban parazit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŽLUndra 2011-09-15 19:52
james dean je zasigurno Rukonićka, jer podmeće i s visine, autorativno govori o stvarima o kojima nema pojma. Iako je bila direktorica u Erste banci, nije znala razliku izmeðu aktivnih i pasivnih kamata. Kao predsjednica Upravnog vijeća Lučke uprave ne zna razliku izmeðu Lučke uprave i lučke djelatnosti.

Obraća se osobi koja ne postoji, osobi koja nije citirala članak 66., pa prema tome nije mogala preskočiti prva dva stavka. Toliko laganja i manipulacija samo zbog toga da bi mogla citirati člank 66. stavak 2. u kome se nalazi riječ koncesijaa,može , pravna osoba. Članak 66. je dio glave e) koja definira lučke djelatnosti (ne djelatnosti Lučke uprave).
Djelatnosti lučke uprave, opisana je u glavi b) Lučka uprava, u članicma 48.-50. U njima se definira lučka uprava, nadležnosti i odgovornost. Pa se tako Lučka uprava definira kao
-neprofitna pravna osoba čije je osnivanje, ustrojstvo i djelatnost ureðeno ovim Zakonom.
-Djelatnost lučke uprave je:
1. briga o gradnji, održavanju, upravljanju, zaštiti i unapreðenju pomorskog dobra koje predstavlja lučko područje,
2. gradnja i održavanje lučke podgradnje, koja se financira iz proračuna osnivača lučke uprave,
3. stručni nadzor nad gradnjom, održavanjem, upravljanjem i zaštitom lučkog područja (lučke podgradnje i nadgradnje),
4. osiguravanje trajnog i nesmetanog obavljanja lučkog prometa, tehničko-tehnol oškog jedinstva i sigurnost plovidbe,
5. osiguravanje pružanja usluga od općeg interesa ili za koje ne postoji gospodarski interes drugih gospodarskih subjekata,
6. usklaðivanje i nadzor rada ovlaštenika koncesije koji obavljaju gospodarsku djelatnost na lučkom području,
7. donošenje odluke o osnivanju i upravljanju slobodnom zonom na lučkom području sukladno propisima koji ureðuju slobodne zone,
8. drugi poslovi utvrðeni zakonom.

Sve to vrlo(j)m pravniku jamesu deanu manje vrijedi, nego riječ koncesija, može, pravna osoba, u 2. stavku Čl.66. koji glasi: Koncesija iz stavka 1. ovoga članka može se dati pravnoj i fizičkoj osobi registriranoj za obavljanje obrta, koja ispunjava uvjete propisane ovim Zakonom.
Tako članak zakona kojii definira lučke djelatnosti općenito i koji utvrðuje da se koncesija može dati pravnoj i fizičkoj osobi, njoj služi da dokaže da lučka uprava može biti koncesionar jer je i ona pravna osoba. U članku 50. kojim se upravo definiraju djelatnosti lučke uprave nigdje ne stoji da može lučka uprav biti koncesionar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zasigurno si amebajames dean 2011-09-15 21:45
ti ŽLUndra si primat, jednostanični ameboidni organizam koji svaku osobu koja se ne slaže istog trenutka postavljaš na suprotnu stranu od one koja ti odgovara. Ne amebo, nisam Rukonićka, nisam ni Krstaš, ni Sergio, ni Gracijano, ni Gari, ni Kljaić, ni Ana Kučić, nisam nitko od njih, a ti amebo i dalje pogaðaj tko sam "zasigurno" ja. Imaš 100 pokušaja, zasigurno ćeš pogriješiti.
Dok je luku vodio bivši koncesionar Kučić, tu je bilo svega samo ne čistog posla. Čovjek je radio cijelu godinu za 30000 kuna dobiti sa kojima je onda prehranjivao cijelu obitelj. Nije mu bilo lako.
Sad kad je konačno lučka uprava počela raditi svoj posao kako i sam Žnj sad bi se opet koncesija trebala dodijelit nekom trećem. A zašto će cijela ova administracija lučke uprave primat plaću, ako kompletno upravljanje lukom vodi koncesionar?!
Nadalje, kako je i bivši koncesionar jedva krpao kraj s krajem, mislim da ni novom ne bi bilo lako pa bi takoðer godinu završavao sa mizernom dobiti od koje bi jedva uspio kupiti koji stančić u Rijeci ili Zagrebu. Hoću reći, ako će se muljat, draže mi je da muljaju ovi u lučkoj upravi, al će barem nešto radit, nego da mulja koncesionar koji će godinu završavat sa minimalnom dobiti, a ovi dole će i dalje primat plaće nizašto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŽLUndra 2011-09-15 22:09
Opusti se jamese. Puno žestine a ništa argumenata. Dokazani si manipulator, valjda zbog toga i žestina, a tvoja tvrdnja da je bolje da muljaju ovi u lučkoj upravi, nije blesava samo ako ti sam radiš u lučkoj upravi. Ljutis se na bivšeg koncesionara koji mulja i za to je kriv, a lučka uprava čije je obveza da ga kontrolira nije odgovorna za njegovo muljanje. Zato što nije dobro odraðivala svoju zakonsku obvezu da kontorlira koncesionara (kontrolira prihode i naplačuje varijabilni dio izmeðu ostalog) treba ih nagraditi da sami muljaju. Baš si mustra. Mislim da si ti ipak Lilil. Ako nisi imate isti mentalni sklop.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gdje je problem?Logi 2011-09-16 01:17
Ima bisera još. Citat: "Tako izgleda da je Lučka uprava nepovoljnu situaciju, budući je u predsezoni bilo mnogo prozivki da nautičari zaobilaze lošinjsku luku, da se ne pruža usluga na razini prijašnjih godina i slično, u konačnici okrenula u svoju korist." Podatkom da su ostvarili 30% manje registriranih plovila, potvrðuju da su prozivke da nautičari zaobilaze lošinjsku luku opravdane, ali to nije bitno jer su oni zaradili više novaca. .ebeš cjeli grad, svi gube i cvile, ali oni (ŽLU) su zaradili više pa je sve o.k.?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prestrašno 2011-09-16 10:14
Napokon se shvatilo tko je kriv za lošu sezonu u gradu i gubitak više milijuna kuna: Lučka uprava.
Gospoda iz Lučke su upropastili nautički turizam koji se gradio više desetaka godina: bravo Petriniću samo se ti drži gospoðe lažljivice.
Sve čega se dohvati ova gospoða ili je prodano ili je upropašteno svi, poslovi na kojima je radila nije ostajala na njima više od nekoliko godina pa čak i manje: to sve govori.
Gospoða Rukonić je jedna manipulatorica i to je napokon izašlo na vidjelo, mada žalosno je što će opet patiti oni koj nisu krivi za to a to su graðani. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-09-16 19:04
Pa što nakon ovog Petrinić nije dobio otkaz???? Pa što je sa ovom državom????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odšteta 2011-09-16 19:22
"Obrtnici pogoðeni posljedicama smanjenog broja nautičara u lošinjskoj luci podnijet će tužbe i tražiti naknadu štete od Županijske lučke uprave Mali Lošinj i njenog osnivača Primorsko-goran ske županije." Tek kad s riječi preðu na djelo, kad sudskim putem zatraže štetu, nekto u županiji će početi razmišlajti kome su dalu lučku upravu u ruke. Lili i Petrinić. Neka iz te silne dobiti plate štetu. To njima nije problem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-09-16 19:42
Samohvala vodstva ŽLU dobrom zaradom predstavlja upravo ruganje obrtnicima, gradu i turstičkoj zajednici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # političar 2011-09-16 20:11
ŽLU vodi izuzetno sposobna političarka koja zna sve trikove tog drugog najstarijeg zanata na svijetu. Napraviš niz pogrešnih koraka i propusta s izborom koncesionara, pa si prisiljen sam organizirati privez jahti, a onda to što si morao napraviti nazoveš ispravnom odlukom. Kao da su mogli išta drugo a da ih sve netko ne premlati i baci u luku :-) A kao prava političarka za sve probleme okrivljuje druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-09-16 20:14
otkaz? pa mendrila ga štiti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Fatalizam ili fascinacijaŽLUndra 2011-09-16 22:27
Kakvu glupost još treba napraviti Rukonićka da bi netko postavio pitanje njene odgovornosti? Otvoreno krši zakone, pravi štetu ŽLU, državi, gospodarstvu grada, Turističkoj zajednici, ugledu grada i to sve pred očima javnosti (saziva press konferencije-sv aka sličnost s Rudijem nije slučajna), koja se takvim ponašanjem, kako je netko ovdje primjetio, ruga svima nama. Kritičkim komentarima na ovoj stranici se obradujem jer pokazuje da ipak javnost nije blesava kao što Rukonić i društvo misle. Nakon takvih spoznaja da je javnost svjesna stvarnih krivaca, nedvojbeno dokazano, isključivo vodstvo ŽLU, postavlja se pitanje što radi gradska vlast? Ako možemo prihvatiti da župan Komadina štiti svoj izbor Upravnog vijeća, da ga osobno ne žulja problem gradske luke u Malom Lošinju, teško je prihvatiti pasivno ponašanje Gradonačelnika i Grada Malog Lošinja uopće. Iako je gradonačelniku luka ispod prozora,a svkodnevno je izložen i upoznat sa štetnim posljedicama nerazumnog i nezakonitog voðenja LOŠINJSKE GRADSKE LUKE od strane vodstva ŽLU gradonačelnik ne poduzima ništa. Osim što se nada da će se stvar riješiti, Istina je da Grad nema ingerenciju nad izborom članova Upravnog vijeća, ali to nije alibi gradonačelniku. Gradonačelnik ne smije gledati svaki dan kroz prozor prozuvodnju štete i slijegati ramenima- ja tu ne mogu ništa. Da li je Gradonačelnik Malog Lošinja i jednim dopisom upozorio župana Primorsko-goran ske županije na nezakonito i štetno ponašanje vodstva ŽLU? Da li je ikada poslao prigovor nadležnom misnistru, ili Vladi RH? Da li je ikada naložio svojim službama da naðu način djelovanja koji bi promjenio neodrživo stanje? Da li je pokušao, kao prvi čovjek grada, saborski zastupnik i čelnik saborskog odbora za turizam, postići privremeni dogovor svih zainteresiranih kako bi se omogučilo funkcioniranje luke a što je od vitalnog interesa za grad? To pogotovo što su svi od vodstva ŽLU do sudionika natječaja iz Malog Lošinja.

Dok god se gradonačelnik i Grad Mali Lošinj ponašaju prema gradskoj luci kao lokvi poslije kiše, imat ćemo sitauaciju da glupo i nesposobno vodstvo ŽLU krši zakone i pravi štetu, i dalje samo sebe hvali na press konferencijama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŽLUndra 2011-09-20 22:44
S obzirom na drastičnu promjenu poslovne politike, uvjetovanu izuzetnom vizijom i promišljenom strategijom ovog vodstva ŽLU, predlažemi im ukinu nepotrebni i nesretni Članak 13. u vlastitom statutu. On inače glasi:
Lučka uprava sukladno Zakonu i drugim propisima kojima se ureðuju koncesije na lučkom području:
1. daje i oduzima koncesije za obavljanje lučkih djelatnosti, odnosno koncesije za obavljanje ostalih gospodarskih djelatnosti na lučkom području,
2. zaključuje ugovore o koncesiji,
3. najmanje jednom godišnje provjerava izvršavanje plana i godišnjeg operativnog programa rada ovlaštenika koncesije,
4. utvrðuje na osnovi godišnjeg programa rada i razvoja luke na početku svake godine najveći broj novih koncesija koje se mogu dati radi obavljanja lučkih djelatnosti, uzimajući u obzir potrebe funkcioniranja luke i razinu prometa u luci,
5. vodi upisnik koncesija,
6. odreðuje lučke tarife za pojedine vrste usluga koje korisnicima luke pružaju ovlaštenici koncesije,
7. poduzima mjere za uklanjanje lučke podgradnje i nadgradnje, izgraðene i postavljene na lučkom području bez odluke i ugovora o koncesiji, odnosno protivno njima.
Kad malo bolje razmislim njima ni zakon ni statut nije potreban. To ih samo ograničava u ostvarenju velikih poslovnih poduhvata povećanje dobiti uz istovremeno smanjenje kapaciteta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor svimcica maca 2011-10-09 17:55
Pa što vam je ljudi,
pa da nismo reagirali odmah ( mislim na Vijeće L.U), bilo bi još gore, pa moralči smo spašavati stvar, pa smo tako uspjeli preuzeti nešto brodova, mi smo zaradili, drtžava je zaradila, i kako vidiš " vuk sit i ovce na broju ". Sva sreća da su mudri ljudi bili u vijeću L.U. , naravno na čelu sa Predsednicom, koja usput budi rečeno slijedeće godine se planira kandidirati za GRADONAČELNICU, i ja je podržavam odmah.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24  
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem položaju od onoga koji iznajmljuje.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao prije mjesec dana. Umirovljenik ne iznajmljuje iz objesti nego iz potrebe.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene nesposobnog direktora. Ovo je direktno kršenje načela "onečišćivač plaća" (polluter pays principle), koje je temelj modernog gospodarenja otpadom, gdje trošak ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god domaćinstva proizvedu smeća sva plaćaju isto: samac i višečlana obitelj koja otpadometar otvori 10 puta mjesečno plaćaju isto. Što znači da samci osiguravaju potporu ...

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU KOMUNALNE PROČELNICE USKORO POVRATAK U HDZ

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade nije imala licencu za taj posao. Sumnjivo je što se to saznalo baš dan uoči završetka neobično dobro posjećene javne rasprave. A IGH posve zasigurno nije odgovoran ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za onih 14.000 eura ili će ih tužiti i za višegodišnju stagnaciju cijelog otoka radi onemogućavanja investicija?

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja na ovom linku... A na linku ne možeš kvalitetno pratiti prijenos sjednice ni uživo ni umrtvo, svako malo sve se zablokira i ne mrda po desetak minuta. I ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad sam pred izbore ovdje pozivao da se za nju ne glasa, kad sam bezuspješno pokušavao naći barem jednog jedinog anonimnog istomiščjenika koji bi želio da HDZ ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao za besplatno dopunsko osiguranje. Obećano na početku izborne kampanje, a ispunjeno tek na kraju mandata. Nakon 4 godine :cry: Gradnju školske sportske dvorane i ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu dnevnog boravka za umirovljenike. Inače, kako je spomenuto u članku "Dnevni boravak za umirovljenike! Obećan u izbornoj kampanji 2021. pod geslom „Grad za tebe" ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao tvrtke Radnik i Bistra u suvlasništvu Mirka Habijanca. U posljednjih desetak godina dobile su stotinjak poslova putem javne nabave u iznosu većem od 400 milijuna ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine. Veterinar je ispao iz kombinacije a u sadašnjoj političkoj postavi nema športaša.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o područjima i granicama mjesnih odbora na području Grada Malog Lošinja i prijedlog Odluke o plaći i drugim pravima gradonačelnika iz radnog odnosa, te ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat istoga je unaprijed poznat. Kao i pozivi za potpore, subvencije - točno se zna tko će dobiti i koliko, kao i procjena nekretnina, točno se zna koliko će se ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma najveći donator vladajuće stranke, kada je sufinancirala lokalnu izbornu kampanju, kad trguje s gradskim parcelama s jedinstvenim pročelništvom, preko kojeg ne ...

    Read more...

     
  • Web stranicom "budimo" građane

    hranitelj tuljana 16.03.2026 13:27
    Tempus fugit
    Zamislite, da vam je te, 2007. godine netko rekao da će se stranica toliko promijeniti da ne samo da ni jednog jedinog komentatora neće biti briga o devastaciji obalnog pojasa, ne samo da neće biti moguće kroz više od 40 dana pred izbore naći i jednog ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Tovar 16.03.2026 13:04
    Donator, kupac nekretnina, izvođač radova
    U Postupku javne nabave za izgradnju nove školske sportske dvorane Osnovne škole Maria Martinolića u Malom Lošinju je dovršen, a kao najpovoljniji ponuditelj odabran je Radnik Križevci objavio je današnji Novi list. Posao je pripao "jednom od dva ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 15.03.2026 18:23
    I ovo nanovo
    Velik interes građana na prezentaciji i ogroman broj primjedbi su možda uplašili gradonačelnicu. Da joj donošenje izmjena plana ne bi politički štetilo odlučila se na raskid ugovora s IGH. No i to će koštati, a sve mora ići opet odpočetka.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RoCo 15.03.2026 13:32
    Tko tu koga...?
    Za ovaj grad neuobičajenom brzinom ugovor s IGH je ekspresno raskinut i cijela stvar vraćena na početak. Sedam izgubljenih godina iz vrlo sumnjivih razloga. Da li zbog prevelikog interesa građana na prezentaciji ili zbog prijedloga u javnom pozivu?

    Read more...

     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    gost 14.03.2026 14:35
    Razumio sam da ništa ne razumijem
    Pokušajmo se iskobeljati iz ove zbrke - 2019. godina – Početak (Odluka o izradi): Postupak VII. izmjena službeno počinje prije 7 godina. Činjenica da se plan "kuhao" toliko dugo sugerira da se nije tražilo urbanističko, već "političko" rješenje koje će ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RDx 03.03.2026 18:21
    ...
    Optužiti IGH za nešto na kraju javne rasprave, za nešto što si mogao znati i prije početka javne rasprave, tj. samo mjesec dana prije, mi je sumanuto... očito je javna rasprava iskristaliziral a nešto što su ovi iza zatvorenih vrata muljali i pripremali ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 03.03.2026 17:38
    Jedno od ovo dvoje
    Pretpostavljam da se desile jedna od dvije moguće stvari: Netko je poslao predstavku u ministarstvo navodeći da je plan neprovediv ili štetan, pa je ministarstvo potiho reagiralo nekim upozorenjem. Ili su primjedbe u javnoj raspravi bile tako ozbiljne ...

    Read more...

     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    ZC 02.03.2026 17:52
    Odgađanje problema do boljih vremena
    Po izjavi IGH plan je bio spreman za raspravu još prošle godine u 5. mjesecu. To je bilo vrijeme izbora, pa je možda rasprava zato odgođenja, ali se nakon izbora mogla održati. A nije nego nakon nakon 8 ili 9 mjeseci. Meni je to sumljivo jer isto tako ...

    Read more...

     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    jadran.k.o. 02.03.2026 16:09
    Objektivni navijač
    Autor navodi poznatu izreku: "tri puta mjeri jednom reži", koja upućuje na potrebu i nužnost provjere prilikom izrade bilo kakvog proizvoda. To vrijedi za stolare, ali ne vrijedi za prostorno planiranje na Lošinju. Prostor se planira bez ikakvih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 01.03.2026 16:03
    ZNA SE tko će platiti.
    Hitno sazivanje izvanredne sjednice traži četvero članova Gradskog vijeća Malog Lošinja s nestranačke liste Marija Frankovića te jedina SDP-ova članica. Postupak VII. izmjena i dopuna Prostornog plana traje od 2019. godine. Ističu da je nakon višegodišnjeg ...

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:54
    Mislite da su takvi?
    Hvala što ste mom popisu lokacija dodali još toliko puno slučajeva o kojima samozvani "zaštitnici" okoliša, javnog dobra, obale... ne pišu ni slovca. Vaše objašnjenje da to ne spominju zbog sitnointeresne pašte, zvuči zanimljivo.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:50
    ?!?
    Ovim ste komentarom otkrili nemjerljivo veliko neznanje o financijama. "Besplatno" a račun "uvijek nekako dođe do vas"?!?! A do koga bi trebao, tko bi trebao plaćati za vaše "besplatne" stvari zbog kojih uvijek glasate za Nju?

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zbunjoza 28.02.2026 13:57
    Tko tu pije, a tko će platiti?
    Ako se u vrijeme prethodne vlasti HDZ-a odvijala prostorno devastirajuća gradnja, kako nazvati gradnju u zadnja tri mandata vlasti iste stranke. Nisam znalac problematike, ali dovoljno znam da budem zbunjoza nakon ove dvije vijesti u NL: *** Sedme ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24
    Kikić
    Točno tako
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma ...
     
  • Web stranicom "budimo" građane

    hranitelj tuljana 16.03.2026 13:27
    Tempus fugit
    Zamislite, da vam je te, 2007. godine netko rekao da će se stranica toliko promijeniti da ne ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Tovar 16.03.2026 13:04
    Donator, kupac nekretnina, izvođač radova
    U Postupku javne nabave za izgradnju nove školske sportske dvorane Osnovne škole Maria ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 15.03.2026 18:23
    I ovo nanovo
    Velik interes građana na prezentaciji i ogroman broj primjedbi su možda uplašili gradonačelnicu.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RoCo 15.03.2026 13:32
    Tko tu koga...?
    Za ovaj grad neuobičajenom brzinom ugovor s IGH je ekspresno raskinut i cijela stvar vraćena ...
     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    gost 14.03.2026 14:35
    Razumio sam da ništa ne razumijem
    Pokušajmo se iskobeljati iz ove zbrke - 2019. godina – Početak (Odluka o izradi): Postupak ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RDx 03.03.2026 18:21
    ...
    Optužiti IGH za nešto na kraju javne rasprave, za nešto što si mogao znati i prije početka ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 03.03.2026 17:38
    Jedno od ovo dvoje
    Pretpostavljam da se desile jedna od dvije moguće stvari: Netko je poslao predstavku u ...
     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    ZC 02.03.2026 17:52
    Odgađanje problema do boljih vremena
    Po izjavi IGH plan je bio spreman za raspravu još prošle godine u 5. mjesecu. To je bilo ...
     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    jadran.k.o. 02.03.2026 16:09
    Objektivni navijač
    Autor navodi poznatu izreku: "tri puta mjeri jednom reži", koja upućuje na potrebu i nužnost ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 01.03.2026 16:03
    ZNA SE tko će platiti.
    Hitno sazivanje izvanredne sjednice traži četvero članova Gradskog vijeća Malog Lošinja ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:54
    Mislite da su takvi?
    Hvala što ste mom popisu lokacija dodali još toliko puno slučajeva o kojima samozvani ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:50
    ?!?
    Ovim ste komentarom otkrili nemjerljivo veliko neznanje o financijama. "Besplatno" a račun ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zbunjoza 28.02.2026 13:57
    Tko tu pije, a tko će platiti?
    Ako se u vrijeme prethodne vlasti HDZ-a odvijala prostorno devastirajuća gradnja, kako ...