Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Epska blamaža

Korisnička ocjena:  / 12
LošeNajbolje 

blamNa službenoj mrežnoj stranici Grada Mali Lošinj objavljeno je čudnovato javno savjetovanje - savjetovanje o Prijedlogu o osnivanju mjesnih odbora na području grada Malog Lošinja. Radi se o prijedlogu stranke Akcije mladih. Javno savjetovanje je posljedica inicijative predlagača političke stranke Akcije mladih koja je inicijativu pokrenula prije otprilike 400 dana. Ta činjenica da je nakon 400 dana od podnošenja takvog prijedloga isti upućen u javno savjetovanje teško kompromitira gradsku upravu, ali i govori o tragično niskoj razini političke pismenosti i sposobnosti predlagatelja Akcije mladih 

U 400 dana do objave javnog savjetovanja bilo je više rasprava u Gradskom vijeću o tom postupku između vijećnika Akcije mladih, gradonačelnice i pročelnice Žunić. Iz tih prilično nejasnih rasprava odnosno odgovora gradonačelnice i pročelnice moglo se zaključiti da s prijedlogom nešto nije u redu. I nije kao što nije u redu niti zakonito predmet ne rješavati 400 dana. Nakon što je vijećnik Akcije mladih postao predsjednik Vijeća, prijedlog je odjednom postao dobar i odmah nakon prve sjednice stvari su se pokrenule s mrtve točke - prijedlog se pojavio u javnom savjetovanju! Ovo javno savjetovanje prokazuje tragično nisku stručnu razinu gradske uprave i gradonačelničino nepoznavanje zakona i propisia prema kojima mora raditi, a pokazuje i da predlagatelj ne zna što radi i da mu nedostaje elementarna politička pismenost.
Obje strane trebale bi znati što je uopće mjesna samouprava i na koji način se osnivaju mjesni odbori. Kao prvo treba istaknuti da mjesna samouprava, za razliku od lokalne i područne (regionalne), nije ustavno pravo građana nego tek mogućnost. Ustav predviđa mogućnost da se oblici mjesne samouprave osnivaju u skladu sa zakonom. Zakon koji regulira mogućnost i način osnivanja mjesnih odbora je Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U Zakonu se mjesna samouprava opisuje, definira te određuje postupak osnivanja u posebnoj glavi, VII. MJESNA SAMOUPRAVA, u člancima od 57.do 66. Prema tim odredbama mjesni odbori se osnivaju statutom jedinica lokalne samouprave na temelju inicijative i prijedloga građana ili članova predstavničkog tijela te drugih tijela određenima statutom općine odnosno grada. A statut Grada Mali Lošinj određuje da inicijativu i prijedlog za osnivanje mjesnog odbora može dati 10% građana upisanih u popis birača za područje za koje se predlaže osnivanje mjesnog odbora kao i organizacije i udruženja građana, te gradonačelnik.

Kad pomisliš da si ono što nisi
Iz navedenih zakonskih odredbi kao i definicije mjesne samouprave jasno je da osnivanje mjesnih odbora nije posao političkih stranaka već je to pitanje građana i njihovih stvarnih potreba. Zakon utvrđuje da pravo na inicijativu za osnivanje mjesnih odbora imaju građani, predstavnici građana (članovi predstavničkog tijela) te druga tijela određena statutom. Također Statut Grada Malog Lošinja određuje da inicijativu može dati 10% građana upisanih u popis birača za područje za koje se predlaže osnivanje mjesnog odbora, organizacije i udruge građana i gradonačelnik.

Dakle i statut predviđa da građani, organizacije i udruženja građana kao i gradonačelnik koji je biran od strane gađana mogu inicirati osnivanje mjesnih odbora. Zajednički nazivnik svih ovlaštenih predlagača su građani, a ne političke stranke. Stoga zakoniti inicijator osnivanja bilo kojeg mjesnog odbora u naselju Mali Lošinj bi mogao biti i predsjednik stranke Okmažić, ali tek kao gradski vijećnik. Inicijator ne može biti politička stranka čiji je predstavnik ujedno i predsjednik Gradskog vijeća, kao što je u ovom slučaju Okmažić.

Dakle, ovaj prijedlog gradonačelnica je morala odmah odbiti jer Akcija mladih nije zakoniti ili ovlašteni predlagatelj, a ne ga nakon 400 dana uputiti na javno savjetovanje. Ali to što se ovdje pojavljuje neovlašteni inicijator, odnosno predlagatelj najmanji je problem Akcije mladih i gradske uprave u ovom promašenom postupku.

Prijedlog je trebao završiti u košu za smeće, a ne u javnom savjetovanju
Zakon i Statut grada precizno propisuju sadržaj inicijative/prijedloga za osnivanje mjesnog odbora. Prijedlog mora sadržavati podatke o naseljima ili dijelu naselja za koje se predlaže osnivanje novog mjesnog odbora kojima se određuje područje i granice te naziv i sjedište mjesnog odbora, a za prijedlog koji dolazi od građana i potpise 10% birača s tog područja s njihovim imenima. prezimenima i adresama te drugim propisanim identifikacijskim podacima po potrebi, nacrt pravila i zadaća mjesnog odbora, obrazložene razloge za osnivanje mjesnog odbora, te podatke o osobi koja predstavlja podnositelje prijedloga i poduzima radnje u postupku. Tako prijedlog, osim što je podnesen od strane neovlaštenog predlagatelja ne sadržava nužne uvjete poput nacrta pravila i zadaća mjesnog odbora niti ima obrazložen razlog za osnivanje. Umjesto toga, navodni prijedlog Akcije mladih sadrži uvod s gomilom ispraznih prenemaganja i općenitosti o ulozi mjesnih odbora u lokalnoj demokraciji i razvoju zajednice kao bitnom aspektu lokalnog upravljanja. Prijedlog sadrži izazove i perspektive mjesnih odbora s identifikacijom ključnih izazova i mjerama za prevladavanjem izazova. U zaključku navodnog Prijedloga navodi se da je na temelju analize zastupljenosti građana u lokalnoj samoupravi uvođenje novih mjesnih odbora ne samo nužnost nego i moralna obveza.

Očito je da predlagatelj brka pojmove mjesne i lokalne samouprave jer temeljem analize zastupljenosti građana u lokalnoj samoupravi ne može proizaći zaključak o nužnosti i moralnosti uvođenja mjesne samouprave. Da predlagatelj i ne brka pojmove mjesna i lokalna samouprava, sve i da je stvarno napravio ozbiljnu analizu zastupljenosti građana u mjesnoj (ne lokalnoj) samoupravi zaključak o nužnosti i moralnosti ne bi bio ni ispravan niti istinit. Niti jedna analiza ne može dokazati nužnost ili moralnost osnivanja mjesnog odbora.

Mjesna samouprava nije ni nužna niti garantirana, niti je ona pitanja etike ili moralnosti. Prijedlog - zanimljivo - nema ni adresata. A adresat je trebala biti gradonačelnica.

Pačići mali učili su vrijedno od ponedjeljka do petka...ali nisu naučili što je opći akt
Nakon 400 dana od pokretanja inicijative, a ne u roku od 15 dana kako to nalaže statut Grada, gradonačelnica reagira, ali pogrešno. Umjesto da odbije prijedlog jer je podnesen od neovlaštene osobe ili da barem zatraži dopunu prijedloga, gradonačelnica ovaj nesretni uradak upućuje u javno savjetovanje. Iz činjenice da je prijedlog upućen u javno savjetovanje može se zaključiti da ni Akcija mladih kao predlagatelj, ni gradonačelnica, a niti gradske stručne službe ne znaju koja vrsta akata mora ići na javno savjetovanje, odnosno da ne znaju ni što je opći akt. Zakon o pravu na pristup informacijama obvezuje jedinice lokalne samouprave da opće akte upućuje u javno savjetovanje. Opći akti su npr. gradski proračun i statut. Opći su jer djeluju na sve građane. Budući da se odnose na sve građane, jasno je da građani kroz javna savjetovanja trebaju imati pravo utjecati na njih i zbog toga se provode. Prijedlog pojedinca ili kakve stranke jest tek jednostrana ideja koje ne utječe ni na koga i prilično je blesavo da onaj koji upućuje prijedlog traži od javnosti da da svoje mišljenje na njegov prijedlog. Logični zaključak upućivanja prijedloga Akcije mladih u javno savjetovanje jest da Akcija mladih ne zna šta bi predložila pa traži od javnosti da joj pomogne u sastavljanu prijedloga – koji je već upućen u proceduru. Kao da kažu ne znam što buh i kako bih, ali nešto bih!

Tko mora provoditi javna savjetovanja mnogima je još uvijek misterij
Grad Mali Lošinj ima zakonsku obvezu provoditi javna savjetovanja. Političke stranke nemaju tu obvezu. Stranka bi svoje odluke, pa tako i Akcija mladih, trebale donositi u „savjetovanju" sa svojim članovima, a ne s građanima. U Akcija mladih bi trebali znati da političke stranke ne obvezuje Zakon o pravu na pristup informacijama u smislu obveze provođenja javnog savjetovanja i to bi trebalo biti samorazumljivo. Valjda će Akcija mladih, gradonačelnica i netko iz bulumente gradskih pravnika, nekako nakon ovog javnog debakla shvatiti da politička stranka nije jedinica lokalne samouprave i da Grad nije dužan provoditi javna savjetovanja za tuđe prijedloge. Bez obzira što je predsjednik gradske organizacije ujedno i predsjednik Gradskog vijeća – Grad Mali Lošinj ostaje jedinica lokalne samouprave, a ne servis Akcije mladih.
Također iz dosadašnjeg postupanja inicijatora i gradonačelnice, odnosno gradske uprave, pokazuje se još jedna tragična činjenica. A to je da niti jedna od strana u ovom postupku ne zna da se mjesni odbori osnivaju statutom iako u Zakonu na koji se pozivaju, u čl. 57. st.1., jasno stoji da se mjesni odbori osnivaju statutom. Dakle, trebalo je inicirati odnosno predložit izmjenu Statuta Grada Mali Lošinj kojom se osnivaju novi mjesni odbori. Time dolazimo i do posrednog dokaza da politička stranka ne može biti predlagatelj ni inicijator osnivanja mjesnih odbora. Jer izmjenu statuta donosi Gradsko vijeće, a predlagati Gradskom vijeću donošenje odluka iz njegove nadležnosti imaju građani, gradski vijećnici, gradski odbori i gradonačelnica.

Jasno je da politička stranka ne može Gradskom vijeću predlagati bilo kakvu odluku, a još manje to može temeljem nesuvislog i nerazrađenog prijedloga, u pogrešnoj proceduri i uz suptilne moralne ucjene. Jedini koji su ovlašteni predlagati izmjenu gradskog statua su vijećnici, gradski odbori i gradonačelnik. Koliko god Akcija mladih trenutno bila politički jaka ne može predlagati izmjenu gradskog statuta.

Ovaj dugotrajni i traljavi postupak se može opisati kao partija šaha u kojoj niti jedan od igrača ne zna igrati šah osim što znaju da se figure pomiču rukama. Promatrači koji znaju igrati šah mogu se samo snebivati, loviti za glavu ili se smijati povučenim potezima.

Komentari: 

012 # Razvlačenje zakona ko žvakaće gumegost 2025-07-28 10:29
Na prvom od tisuću otoka se upravlja prema slavnoj preporuci druga Tita"Dajte, bogati, nemojte se držati tih zakona k'o, bogati, pijan plota!"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # Šta rećiLicemjer 2025-07-28 20:34
Arsen u ništa
Umjesto da podrži ovaj prijedlog kao mogućnost decentralizacij e političke moći na Lošinju....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 0 # ?hranitelj tuljana 2025-07-28 20:50
Citat Licemjer:
Arsen u ništa
Umjesto da podrži ovaj prijedlog kao mogućnost decentralizacije političke moći na Lošinju....
Arsen već zna iz kojih motiva to radi.
A ako su napisi o njemu iz Nacionala istiniti i on stvarno radi za i stanuje kod onoga kod koga piše u članku, a Admin ta pitanja cenzurira, znači li to da i Admin radi za istoga?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Za koga tuljan trola?gost 2025-07-29 06:33
Zna se i za koga ti radiš pokušajem da pozornost skreneš sa sadržaja članka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Anin tango s oporbomŽuja 2025-07-29 07:08
Citat hranitelj tuljana:
Citat Licemjer:
Arsen u ništa
Umjesto da podrži ovaj prijedlog kao mogućnost decentralizacije političke moći na Lošinju....
Arsen već zna iz kojih motiva to radi.
A tebe više zanimaju motivi autora da napiše ovu analizu nego motivi gradonačelnice da se upusti u ovaj sumnjivi tango s navodnom oporbom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Čitati s razumijevanjemgost 2025-07-28 23:56
Odakle ti zaključak da je Arsen protiv osnivanja mjesnih odbora u Malom Lošinj? U tekstu nema niti jedne tvrdnje ili naznake autorovog protivljenja osnivanju mjesnih odbora. Tekst ne ismijava ideju osnivanja mjesnih odbora nego tek proceduru.

Ali ni mjesni odbori ne predstavljaju mogućnost decentralizacij e političke moći. Politička moć i dalje ostaje u rukama gradonačelnice i Gradskog vijeća.
Tako da, sve u svemu, promašen komentar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Autor brani propisanu proceduruasd 2025-07-29 09:54
Citat gost:
Odakle ti zaključak da je Arsen protiv osnivanja mjesnih odbora u Malom Lošinj? U tekstu nema niti jedne tvrdnje ili naznake autorovog protivljenja osnivanju mjesnih odbora. Tekst ne ismijava ideju osnivanja mjesnih odbora nego tek proceduru.
Zapravo, tekst ne ismijava proceduru. Naprotiv, autor brani propisanu proceduru od pokušaja kalkulantskog izigravanja zakona i Statuta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # ...hranitelj tuljana 2025-07-29 13:10
Citat asd:
Citat gost:
Odakle ti zaključak da je Arsen protiv osnivanja mjesnih odbora u Malom Lošinj? U tekstu nema niti jedne tvrdnje ili naznake autorovog protivljenja osnivanju mjesnih odbora. Tekst ne ismijava ideju osnivanja mjesnih odbora nego tek proceduru.
Zapravo, tekst ne ismijava proceduru. Naprotiv, autor brani propisanu proceduru od pokušaja kalkulantskog izigravanja zakona i Statuta.
Tekst je, kao i svi do sada, jako benigna po AM i AK, nema se što nikoga "braniti" jer nitko nije ni napadnut, to je onako... a o motivima je legitimno pitati, pogotovo osobu o kojoj se može svašta pročitati.
I vi mene pitate, zašto pozivam na skidanje AK i HDZa s vlasti (ni jedan mi se nije pridružio u toj želji) i zašto pišem o Straulinu kad o njemu šute navodni antifašisti koji navodno postoje na otoku...
... pitate me i zašto pišem o bespravnoj gradnji o kojoj baš nitko drugi ne želi pisati (iako se - opet navodno - time bavi). Nema glupih pitanja, samo glupih odgovora. Ima i brisanja pitanja - kad se nešto "nezgodno" pita. Kao, "zašto je car gol". Brisanje pitanja ne čini da car prestane biti gol... ali može pomoći u otkrivanju krojača carevog novog ruha...
P.S. stanje na terenu je ukupno nedavno fotodokumentira o i bit će poslano u proceduru. Na žalost mnogih koji su za to stanje rekli da ih ne zanima, koji su ignorirali upozorenja i mailove. Nezgodno je kod mailova što ostaju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Gost 2025-07-29 14:12
Citat hranitelj tuljana:
Citat asd:
Citat gost:
Odakle ti zaključak da je Arsen protiv osnivanja mjesnih odbora u Malom Lošinj? U tekstu nema niti jedne tvrdnje ili naznake autorovog protivljenja osnivanju mjesnih odbora. Tekst ne ismijava ideju osnivanja mjesnih odbora nego tek proceduru.
Zapravo, tekst ne ismijava proceduru. Naprotiv, autor brani propisanu proceduru od pokušaja kalkulantskog izigravanja zakona i Statuta.
Tekst je, kao i svi do sada, jako benigna po AM i AK, nema se što nikoga "braniti" jer nitko nije ni napadnut, to je onako... a o motivima je legitimno pitati, pogotovo osobu o kojoj se može svašta pročitati.
Treba biti pomalo retardiran da tekst uz podnaslov Prijedlog je trebao završiti u košu za smeće, a ne u javnom savjetovanju nazoveš benignim, znači dobroćudnim, bezopasnimCitat:
I vi mene pitate, zašto pozivam na skidanje AK i HDZa s vlasti (ni jedan mi se nije pridružio u toj želji) i zašto pišem o Straulinu kad o njemu šute navodni antifašisti koji navodno postoje na otoku...
Nisam primijetio da te netko pitao zašto pozivaš na skidanje AK i HDZa s vlasti, a ni zašto pišeš o Straulinu "kad o njemu šute navodni antifašisti". Hvališ se da čuvaš screenshotove pa ćeš lako dokazati da pišeš istinu Citat:
pitate me i zašto pišem o bespravnoj gradnji o kojoj baš nitko drugi ne želi pisati (iako se - opet navodno - time bavi).
Ni da te to netko pitao na ovoj stranici ja nisam vidio. Sigurno ćeš snimkom dokazati da te se pitalo :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # "Prijedlog je trebao završiti u košu za smeće, a ne u javnom savjetovanju"gost 2025-07-29 09:47
Citat Licemjer:
Arsen u ništa
Umjesto da podrži ovaj prijedlog kao mogućnost decentralizacije političke moći na Lošinju....
Kako je uz podnaslov pojašnjeno "Prijedlog je trebao završiti u košu za smeće, a ne u javnom savjetovanju". Uostalom, Anino prihvaćanje amaterskog prijedloga oporbe usprkos statutarnim problemima je trik kojim pacificira Akciju mladih s ciljem zadržavanjem vlastite političke moći na Lošinj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# ...Guest 2025-07-29 11:45
Ovaj komentar je obrisao administrator

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno očekuju rješenja i pomoć, makar ih je, kako su sami napisali, dva puta prevario vezano uz dopunsko koje će im sada plaćati drugi stanovnici, od prisilno ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni kojima stvarno treba za život.nego da se oni iznajmljuju ili slično. Stanove dobivaju mladi čiji roditelji imaju po nekoliko apartmana i kuća za odmor sa ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se 350+ ljudi iz čiste dosade prijavilo za stanove koji im uopće ne trebaju.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali graditi, gdje vi vidite 100 lošimjskih mladih obitelji kojima treba stan? Gdje žive sada, ako postoje? A ako ne šostoje, za koga bi se stanovi gradili?!

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam gdje je sad komentator koji je prije par godina pod nadimkom "Genov" ovdje napisao da nema nikakvog problema ako nestaju Lošinjani, dok god ima dovoljno Pakistanaca ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno da pogoduje Jadranci koja je kupljena sto posto Ruskim kapitalom! Do svidania !

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, konkretno poglavlja 4.3. Otvaranje građevinskog područja, uočena je moguća tehnička pogreška u grafičkim prilozima. Naime, prilikom otvaranja pojedinih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ozbiljnu viziju budućnosti. Kada vidimo tko je sve bio na javnoj raspravi prilikom predstavljanja izmjena plana, sve postaje jasno. Stari mešetari, propali investitori ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih izbora, ni onih 100 obećanih prije 8 godina. Bit će da vrijeme briše pamćenje, ali obećanja ostaju… barem na papiru.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase birtiju. A i Nedić se toliko zalaže za njih da prosto ne znaš jeli on u AM ili je AM u HDZ-u. Konj se veže gdje gazda kaže...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili Rusi i tako su oni vlasnici svih i svega

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi. Nisam nikakav šovinist ni rasist, ali jbg.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa čim?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi odgovaraju na tvoja pitanja. Ti si najobičnija mona.

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja građana kojim će Grad tijekom sljedeće četiri godine izgraditi više od 100 stanova za naše sugrađane po nekoliko inovativnih i kvalitetnih modela! #gradzatebe◄◄◄ ...

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo dodatnih 100 eur mjesečno, tko će na kraju platiti to povećanje? Možeš li mi, kao podstanar, napisati podržavaš li dodatne poreze najmodavcima? Da/ Ne?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx (https://www.facebook.com/share/v/1C9bqKBxAx/)

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad darovao zemljište? - kad će Grad obnoviti kulu Kaštel? - kad će Grad urediti dnevni boravak za umirovljenike?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo se da riječima gradonačelnice "Našim poduzetnicima, obrtnicima i poljoprivrednic ima dodijeljen je nikad veći iznos potpora, ukupno 242.578,79 € kroz čak ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi određenim "instalacijama" , a i čudi se tko bi to mogao napraviti...čud i se iako već dvije godine pišem o tome ovdje... aLI, barem se sada osvrnuo na to. Bio ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod, policiju, lijećenje itd. knjigoriaplanet.hr/.../... (http://www.knjigoriaplanet.hr/slike/velike/pale-sam-na-svijetu-jens-sigsgaard-s-753_1.jpg) knjigoriaplanet.hr/.../...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju li se porezi dobrovoljno? Mogu li čkudi koji su svojim radom ili ulaganjem zaradili neki iznos, taj iznos zadržati u cjelosti, bez ikakvih posljedica? Ako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju koji su se prijavili u gradskom uredu. Drugi razlog je imbecilna, a tendenciozna formulacija "novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja dopunskog osiguranja ima veze sa boravištem osobe, no i jedno i drugo je protuzakonito i služi isključivo za dobivanje glasova birača.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga zaradili), umirovljenicima s Lošinja ili i umirovljenicima koji posjeduju kuće na Lošinju, a žive i glasuju u Rijeci i Zagrebu?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi sve višekratnici broja 45. Međutim tu se nameće jedno drugo pitanje, GML vraća dio poreza samo domaćim iznajmljivačima (domicilnim biračima), ali ne vraća porez ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj noći, sasvim nove poruke s oltara, ali i smanjeni intenzitet pucnjave, pokazuje nam da je euforija na kretenskom optimizmu splasnula. ► Novi val povjerenja u ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2. Pitanje glasi "Šta te muči? Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . Kako si se ti tu našao oštećen?" 3. Odgovor glasi "Oštećen sam tako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po krevetu), sve zajedno nešto više od 58.000 eura.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po ...