Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Betonski mentalni sklop

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

placeholder3U lipnju prošle godine je na na parcelu u vlasništvu D. Jurekovića (zem. č. 10902/2 k. o. M. Lošinj) istovareno tridesetak betonskih bloketa (cca 1,0 m visine, 1,0 m debljine, 3,0 m dužine, 6 tona težine).

ImageParcela se nalazi pored "Suhe marine Artatore", a od mora je udaljena svega 20-tak metara. Betonski bloketi su ili poredani jedan do drugog uz rub parcele ili položeni jedni na druge unutar parcele do visine od cca 5 m. Radi se o cca 180 tona betona odloženog u zaštićenom obalnom pojasu.

 

Na ponuđenu temu nudim dva pitanja:

  • 1. Da li je legalno odložiti cca 180 t betona u zaštićenom obalnom pojasu?
  • 2. Zašto bi netko odložio cca 180 t betona u zaštićenom obalnom pojasu?

Na prvo pitanje nemam odgovor. Još prošlo ljeto o svemu sam obavijestila Grad Mali Lošinj i Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, ali do danas nisam dobila odgovor.

U svibnju ove godine ponovo sam uputila prijave, ovaj puta s napomenom da je predmet uvršten u studiju slučaja o nefunkcioniranju sustava Republike Hrvatske u segmentu zaštite okoliša pripremljenu za Ured europske komisije u Zagrebu. Velikim, podebljanim, crvenim slovima. Naš provincijski mentalitet (ponekad) reagira na takve stvari.

Na drugo pitanje nudim dva odgovora: prvi odgovor oslanja se na pragmatičnu stranu naše prirode, a drugi referira na artističke sklonosti ljudskog duha.

Bageri MZOPUG dva su puta tijekom 2006. godine dolazili u naselje Artatore kako bi proveli šest rješenja o uklanjanju bespravnih gradnji investitora kamenolom "Brdo Kušć"(lukobran i plato u uvali Ružmarinci, "Suhu marinu Artatore", kolni put koji ih povezuje). Infrastrukturu mini-marine su "zaboravili" ukloniti, međutim, Grad Mali Lošinj nije zaboravio u novi prostorni plan uvrstiti prijedlog da se u uvali Ružmarinci napravi luka otvorene za javni promet koja zahtjeva ponovnu gradnju pristupnog puta, platoa i lukobrana.

Parcela na koju su istovareni betonski bloketi udaljena je od uvale Ružmarinke cca 80 m, a koriste se, gle čuda, i prilikom gradnji luka.

S druge strane, možda su porivi kojima se rukovodio vlasnik parcele bili više umjetničke i plemenite prirode. Osobno u ovom artefaktu vidim modernu skulpturu koja simbolizira stanje našeg duha, a u u svakom bloketu hipostazu neke od priča o betoniziranju obale koja svako malo iskrsne u novinama. Zato svakome tko želi u živo iskusiti grotesknost našeg odnosa prema prirodi predlažem da prošeće do Artatora i stane nasuprot ovoj gomiletini betona u blizini mora.

Kako ovako važna tvorevina ljudskog duha ne bi ostala bezimena, otvaram natječaj za iznalaženje najupečatljivijeg naziva za ovo "teško" umjetničko djelo.

Moj prijedlog glasi: Betonski mentalni sklop. Ili, možda, Apoksiomen našeg doba.

 

Komentari: 

0 0 # blabla 2007-05-25 02:07
A molic koj je ove zime napravio tvoj purger ti ne smeta? andreja ne seri i vrati se u zagreb pa tamo palamudi kako se sta zove....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-05-25 09:52
A jel tebi to smeta? Ako ti smeta ne seri nego poduzmi nešto. Zašt bi to morala Gregorina?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JA 2007-05-25 10:12
E,DOSADNI STE!
ZNAČI SLIJEDEĆI PUT KAD BUDEM ČISTIO VRT OD SMEĆA, VADIO OTPAD IZ GARAŽE I ODLOŽIO GA NA SVOJEM PRIVATNOM VLASNOŠTVU, MORAT ĆU SE TRESTI OD OSUDE NEKAKVIH EKO AKTIVISTA.. MA DAJ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-05-25 10:28
A jel to u zaštićenom obalnom pojasu? Ako je ne treba te biti strah od eko aktivista nego od Države :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jole 2007-05-25 11:28
Čudo je ovaj internet, svega se naðe. Ti Lošinjani se stignu svime baviti i prijavljivati inspekcijama svašta. Dosta nam je ovakvih glupih tekstova. Ajmo svi sada blablablati o izmišljenoj temi. Prestani nas Andreja daviti sa tim koga si sve obavijestila o bloketima. Stvarno je zanimljivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prijedlog naziva betonske tvorevinepravedni ekolog 2007-05-25 14:09
Neka se bespravno napravljeni objekt u zaštićenom obalnom pojasu, iza betonskih blokova zove" Konoba dvije piramide"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost ovdje 2007-05-25 14:38
A da ti Gregorina malo ostaviš čovjeka na miru?! Šta tebe na kraju krajeva boli ona stvar zašto on drži 180t betonskih blokova na svojoj parceli. Jel ih drži na tvojoj? Možda će graditi marinu a možda slaže uvećane lego kocke sa svojim bagerom jer nema pametnijeg posla pa po cijele dane razmješta blokove po parceli. U svakom slučaju, tebe se svakako ne tiče zašto D. Jureković drži na SVOJOJ č.zem.10902/2 k.o. ML 180t betonskih bloketa. Idi na kupanje ili radi nešto konstruktivno i suvislo i pusti malo ljude da žive. Ovo već postaje pomalo naporno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kandija 3negostZG 2007-05-25 14:39
Takve barikade unutar 70 m od mora sada se nalaze i u naselju Kandija, možda na privatnom terenu a možda ne !?
U svakom slučaju kamene su gromade ogromne a nije sasvim jasno čemu služe, osim "uljepšavanju" prirode.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-05-25 14:51
E vidiš goste, tiče se to i svih nas koji poštujemo zakone pa kad vidimo da neko ne mora dobijemo "ospice".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DevastacijaA.R 2007-05-25 15:33
U a/c Poljana opet se dogaða velika devastacija. Velikim bagerima gusjeničarima, bez ikakvih dozvola probija se trasa nove ceste u širini od 4,00 m na južnoj strani autokampa kod bungalova. Ruše se borovi i stare gromače. Novi investitor iz Italije i njegovi jataci Benvin, Mužić i Sokolić nisu bili sankcionirani zbog mita u prethodnim devastacijama (Plat, a/c Poljana, a/c Rapoča...) pa su se ohrabrili i dalje ruše i uništavaju. Zaustavimo daljnju devastaciju, borimo se zajedno protiv mafije, mita i korupcije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-05-25 15:49
Kad smo već u području gdje se "odlažu" betonski blokovi, može li nam netko dati bilo kakvu suvislu informaciju o željeznim vratima koja su nedavno iskrsla na širokom putu koji vodi od "Oaze" prema naselju Kandija? Naime, Taj se put koristi i za potrebe pješaka i automobila (do kuće "Dekleva") već 23 godine i prema nekom običajnom pravu stekao je status javnog puta. Pretpostavljam da taj put prolazi kroz nečiju parcelu pa je vlasnik te parcele odlučio ograditi svoj prostor. Može li nam netko od pravnika razmrsiti ovu zavrzlamu koja nasteje zbog ispreplitanja običajnog prava te vlasništva? Naime, ukoliko vlasnik ustraje na zatvaranju puta koji je u općoj uporabi već dugo vremena, naselje Kandija ostat će bez spoja s naseljem Artatore, dućana i sl. Mlaðima je jednostavno koristiti stari puteljak koji se provlači uz obalu kroz uvalu Lozičinu, no starijima to predstavlja problem jer je taj puteljak zarastao i neodržavan.
Zahvaljujem unaprijed na objašnjenju (ukoliko se naðe neka dobra duša voljna upustiti se u to)!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-25 16:00
Jedinu suvislu informaciju o statusu i pravima u vezi s predmetom pitanja HZ može dati, općenito govoreći - Državna uprava. No da bi se informacija dobila potrebno je zatražiti je. Po već uvriježenom običaju - znamo - zatražiti je treba, a tko drugi nego Gregorina :P

Da ne bude nesporazuma, ovo je ironija. Kad bi to bio moj problem napisao bih pismo nekom od organa Državne uprave, doslovce, bilo kojem, pa čak i sanitarnoj inspekciji, bilo gdje u Hrvatskoj. Prema zakonu o Općem upravnom postupku svaki organ koji zaprimi predstavku, upit ili žalbu graðana mora je proslijediti nadležnoj službi. A onda treba čekati, i nakon 15 dana početi gnjaviti. Naravno, anonimnost predstavke daje činovnicima bolji alibi za ignoriranje od bilo čega drugog. Dakle, napiši, potpiši i gnjavi dok ne dobiješ odgovor. Ti ih plaćaš i imaš pravo tražiti da zarade plaću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # komentar na uvodni tekstHZ 2007-05-25 16:01
Uvidom u Katastar može se jednostavno vidjeti da je vlasnica spomenute čestice 10902/2 gða. BRUSIĆ PALMIRA R. MARINCULIĆ , PUNTA KRIŽA 45, dakle čini se da se radi o uzurpaciji tuðeg zemljišta, a ne o korištenju vlastite parcele za odlaganje betonskih blokova. Može li neko pojašnjenje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re: komentar Xman-aHZ 2007-05-25 16:06
Hajde reci mi adresu i ja ću napisati! Koje je to tijelo kojemu se treba obratiti zbog informacije? ja svoje dopise potpisujem punim imenom i prezimenom pa neće biti problema oko anonimnosti! :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kaže Štulić: Balkane moj!šjor keko 2007-05-25 16:09
Alo genijalci, jednom je vlasništvo sveto (pa tko to može bagerom po mojoj parceli na Polanži), a drugi put je riječ o običajnom pravu. Jako je rastezljiva ta demokracija kad nam nešto smeta. :zzz
Vlasnik zagradio i gotova priča.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-05-25 16:13
Ja baš zato i pitam da se ne bi rastezalo, već da bude sve u skladu sa slovom zakona!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šjor keko 2007-05-25 16:20
Po slovu zakona je da ja tebi ne dozvolim vršljanje po mojoj parceli, a to kako će ljudi ići po kruh nije moja briga. Sreća tvoja što ovdje nema demokracije na USA način pa da te propucam sa shout-gunom. Howgh, rekli bi indijanci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ-u 2007-05-25 16:29
Di si našao Palmiru Brusić na 10902/2 K.O. Mali Lošinj? Lijepo ti piše tko je vlasnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-05-25 16:33
Ova logika funkcionira jedino na divljem Zapadu gdje jasno piše da će prolaznici biti "upucani", no i takva je akcija javno objavljena. S obzirom da su vrata "niknula" na parceli čiji su vlasnici:

1. HAGLICH ANTON , LIDO DI VENEZIA, VIA BARBERIGO 10,
2. HAGLICH DOMENIKO , LIDO DI VENEZIA, VIA BARBERIGO 10,
3. HAGLICH GABRIJEL , LIDO DI VENEZIA, VIA BARBERIGO 10,
4. HAGLICH MILAN , MESTRE 30170,VENEZIA, ARMANDO DIAZ 7,
5. HAGLICH NICO , BERGOPAGEL LS NEW YORK, HERMAN AVE 11714 120
6. HAGLICH PETAR , KATONTOWN,N.JER SEY 07724, BYRNES LANE 66,
7. TARABOCCHIA MARIAGRAZIA , MALI LOŠINJ, TRG ŽRTAVA FAŠIZMA 7

čisto sumnjam da je njima u bilo kakvom interesu da onemogućuju prolaz!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # čuvaršjor keko 2007-05-25 16:37
probaj maknuti portun pa ćeš vidjeti kako funkcionira zakon. dosta je bilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KatastarHZ 2007-05-25 16:38
Da u Katastru stoji da je vlasnica gða Palmira... Možda se Lošinjski i državni katastar i ne podudaraju...i takva mogućnost dolazi u obzir!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ-u 2007-05-25 16:55
Šta u Katastru tražiš vlasnike? Pa znaš valjda di se traže vlasnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-05-25 17:07
Slažem se sa Šjor Kekom da se ne može potezati čas pisano pravo i pravnu državu - čas običajno pravo i tradiciju kako kome paše. Ali ne slažem se što to povezuje s demokracijom, jer demokracija s tim nema veze. Napoleon nije bio demokrat, njegova vlast je bila imperatorsko samovlašće, ali Francuzima je dao graðanski zakonik koji i danas važi s manjim izmjenama. Uostalom, ni Hitlerova Njemačka nije imala ni d od demokracija, ali je bila država vrlo razraðenih pravnih normi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šjor keko 2007-05-25 17:07
samo se vi igrajte istražitelja. vlasnik parcele je postavio čuvara na crniku pored portuna pa da vidimo tko će to maknuti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-05-25 17:09
U Katastru postoji i uvid u posjedovne listove, a to je za mene jedino relevantno. Koji bi bio drugi način? Pouči me!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vau vau 2007-05-25 17:13
Gdje je taj čuvar?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šjor keko 2007-05-25 17:15
Jedno pitanje o demokraciji, s uputom za odgovor po modelu Andreje
USA i Bush: demokracija da / ne
(ne možete pogriješiti, oba odgovora mogu biti točna, po potrebi)
Ponavljam: ne dirajte portun, bit će svega.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # USA DemokracijaLijepa Mare 2008-03-10 15:44
Što govorite od USA demokracije i Bush. U USA je 6% PDV. U USA najmanja,tjedna plača je $300.
U Hrvatsku je 22% PDV.
A vaša plača?
Bože moj, vi neznate što je demokracija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-05-25 17:23
Šjor Keko, nisi u pravu. Demokracija je jedan od načina uspostave državne vlasti (izbori, konstituiranje zakonodavne, izvršne i sudske vlasti). Pravo i pravna država je nešto sasvim drugo. Pravna država nije nužno demokratska, kao što ni demokracija nije nužno pravna država.

A glede portuna, kad bi ga netko krenuo rušiti a vlasnik se usprotivio i oni se potuku, obojica dobivaju prekršajnu prijavu prema načelu da na primjenu sile imaju samo državna tijela, a ne privatni graðani, pojedinci ili udruženi. To se zove državni monopol na sredstva represije. Da nema toga, imali bismo i krvnu osvetu ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šjor keko 2007-05-25 17:29
Odlična poduka. Znači, jednako smo krivi oboje: ja koji branim svoje i ti koji si uljez. Sreća što svi tako ne razmišljaju, tek bi onda bilo krvne osvete. Da li je to tvoje poimanje demokracije (1), prava (2), pravde (3) ili nečega trećega (4)?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-05-25 17:37
A jeste li provjerili plombe na čestici s portunom? Da nije i nju Jureković kupio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-05-25 17:39
To što sam opisao nije stvar nečijeg razmišljanja nego zakona. Nitko nema pravo uzimati zakon u svoje ruke, jer to je posao državnih organa, a u skladu sa zakonom. Policajac nema što razmišljati o tome tko je u pravu, a tko nije (jer on nije sudac) nego protiv obojice podnosi prijavu za narušavanbje javnog reda i mira. Dalje je stvar suda da ocijeni kolike će kome odrezati kazne, ali onaj koji je premlatio uljeza odgovara što je premlatio čovjeka umjesto da se obratio organu koji je ovlašten za uporabu sile. Primjera radi, kad bih ja uselio u tvoj stan dok te nema i promijenio brave, ti bi kršio zakon kad bi me pokušao na silu istjerati. Pravedno? Nije! Pravo! Da, to je pravo!
Demokracija spada u posve drugu priču. Na primjer, pokušaj se pozivati na demokraciju kad prekršiš zakon o 0 promila. Svi će ti se smijati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šjor keko 2007-05-25 17:51
OK, Hakuna onda ti uživaj u tvom tumačenju zakona. Onaj koji je stavio portun, je to napravio na svome privatnom vlasništvu. A ako hoćeš skinuti tuði portun, ja neću biti blentav i čekati pravnu državu da reagira nego ću te namlatiti, pa se ti žali. Nakon toga neće nitko drugi dirati privatno vlasništvo.
To je ono što ti kažeš borba protiv nefunkcioniranj a pravnog sustava. Jednom kažete da se treba boriti protiv protiv toga, a kada to drugi radi u cilju obrane privatnog vlasništva, e onda bi se pozivali i na običajno pravo i na demokraciju i na zakone... Neće ići. Taj koji dira portun je nasilnik i okupator kao što su bili naši istočni susjedi u ratu i kao što je to svaki pljačkaš banke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-05-25 17:59
Šjor Keko, to nije MOJE tumačenje zakona, nego zakon tako funkcionira. I sam sam doživio da sam se branio od nasilja i završio na susdu za prekršaje.
Kažeš, nećeš čekati pravnu državu da reagira nego ćeš nekog namlatiti, pa neka se žali. E, stvar je u tome da se premlaćeni ne mora žaliti, nego stvar preuzima pravna država. Barem u teoriji. Imamo demokraciju, ali ne i pravnu državu: policajci, inspektori, suci itd. su u prevelikom broju podložni korupciji da bi se zakoni provodili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # BravoLijepa Mare 2008-03-10 15:21
Bravo, bravo, bravo Matata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šjor keko 2007-05-25 18:03
ja samo kažem: skini portun i bit će svega, a ti testirat pravnu državu. laku noć
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-25 18:07
Šjor Keko, protiv nefunkxioniranj a pravnog sustava ne možeš se boriti vanpravnim sredstvima. To bi bilo isto što gasiti požar benzinom.

A ovo sa "istočnim susjedima" ti je prozirna i bijedna smicalica da opravdaš svoj nasilnički stav i nepoštovanje načela pravne države. Ima par "velikih Hrvata" tu na Lošinju koji su okupirali tuðe. Trebaju li ih oštećeni premlatiti ili čekati da to rješi pravna država?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-25 18:12
Šjor Keko piše: "skini portun i bit će svega, a ti testiraj pravnu državu.". Vrlo jezgrovito izrečen stav koji vlada u balkanskim gudurama i meðu "našim istočnim susjedima". Adio civilizacijo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ime skulptureLero 2007-05-25 19:26
Predlažem imena:
Oltar primitivizma
Memorijal propale pravne države
Spomenik egoizmu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-05-25 20:16
Čini se da ćete gladovati,ništa od kruha i mlijeka,ili biti pretučeni i čekati da proradi pravna država. Koje je veće zlo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ja 2007-05-26 20:41
Pa nek idu u dućan preko osoršćice.. Ako niste primjetili, uskoro se otvara auto put tamo!!! hallooooooooo !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-05-27 03:07
Zašto eko aktiviste, kako se lijepo izražavaju vjerni čitatelji mojih tekstova, \"boli ona stvar\" za ovu temu:
1. bloketi su odloženi unutar zaštićenog obalnog pojasa
2. nismo dobili odgovor od službi koje su za to plaćene
3. bloketi su (trenutno) zadnje poglavlje priče o dugogodišnjoj devastaciji uvale Ružmarinke.

O bloketima u ovome trenutku zato jer će studija slučaja o devastaciji Artatora biti poslana na niz domaćih i stranih adresa. Pošto će se sigurno naći netko koga će interesirati koji je \"neprijatelj\" omogućio štampanje studije, odmah mogu reći da se radi o Nacionalnoj zakladi za razvoj civilnog društva.

O vlasniku ove parcele iz jednostavnog razloga jer je on vlasnik te parcele, pa ne mogu napisati da je to učinio Mato Matić iz Zagreba.

Napomene o tome kome su sve upućeni dopisi služe za orjentaciju onima koji se (možda) odluče sami reagirati, odnosno kao dokaz koliko je teško dobiti informaciju od onih koji su plaćeni da Vam je pravovremeno pruže. To bi trebalo interesirati sve graðane, a ne samo eko aktiviste, jer osim što pokazuje da sustav ne funkcionira u segmentu zaštite okoliša, daje naslutiti da situacija nije puno bolja niti na drugim područjima u kojima će svatko od Vas jednom pokušati ostvariti svoja prava. Utoliko bi i ovo djelovanje bilo \"konstruktivno\".

To što ste vlasnik neke parcele ne znači da na njoj možete raditi što hoćete, nego samo ono što je u skladu sa zakonom. Na pitanje da li je odlaganje 180 t betona u ZOP-u zakonom dopušteno nemam odgovor pošto ga nisam dobila u roku od godinu. Kao što mjesecima nisam dobila odgovor od Ministarstva zašto je \"zaboravilo\" ukloniti infrastrukturu bespravne mini-marine u uvali Ružmarinci (odgovor je stigao dan nakon konferencije za štampu u Zg povodom izrade studije slučaja za Ured europske komisije).
Prema tome, betonskim lego kockama možete se igrati unutar ZOP-a ako je to u skladu sa zakonom, a marinu možete graditi ako za to imate potrebne dozvole. A to nije bio slučaj kada se marina tamo gradila prošli puta. Meðutim, pošto je Ministarstvo \"zaboravilo\" ukloniti infrastrukturu, sada bi to išlo puno brže, a i bloketi su u blizini, samo još grad treba u novi prostorni plan ugurati takvo prostorno-plans ko rješenje, što je posao kojeg se gradska vlast prihvatila vrlo ozbiljno.

Što se tiče neprekidnog ponavljanja o zagrepčanima, kamenju, susjedima, samo mogu napisati: ponavljanje je, možda, majka mudrosti, ali u jednom trenu postaje i dokaz gluposti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ekolog 2007-05-27 11:02
Podržavam studiozni, pošteni i uporan rad Gregorine. Jasni su mi i razumljivi prethodni komentari jer je ovo naselje ipak na otoku, selu gdje ljudi nemaju pojma o demokraciji, očuvanju okoliša, jednakom pravima svih...Kroz ovakav rad imaju priliku učiti.I zato treba vrijeme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # A.P.P. 2007-05-29 02:19
Vasim podrzavanjem Gregorine i njenog rada doveli ste Artatore na prve stranice domace i strane stampe.Pa sada imate jako malo gostiju koji bi zeljeli platiti svoj godisnji i boraviti u mijestu u kojem se rusi bagerima ,prijeti prijavama i tucnjavom.Jos malo i morat cete upozoriti goste da sa sobom ponesu punu ratnu opremu i dodju tenkom da bi se donekle osjecali sigurno u Artatorama.Red mora postojati ali vi ste prevrsili sve mjere lijepog i normalnog ponasanja.Kome je u interesu da tako unisti to lijepo mijesto osim gospodicni koja sebe stavlja na prvo mijesto pa tek onda ste vi maleni za njom .Sutra ce proviriti u vase dvoriste i onda cu vas pitat dali ce vam dati savjet kako da se obranite u svom dvoristu od gospodicne Gregorine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-29 09:22
A.P.P. je pobrkao lončiće: Na prve stranice domaće i strane štampe Artatore su doveli bespravni graditelji, a ne Gregorina. Oni su doveli bagere i prijetili tučnjavom, a ne Gregorina. Gregorina, za razliku od bespravnih graditelja nije učinila ništa protivzakonito. Štoviše, svojim je akcijama doprinijela da se turisti osjećaju sigurnije na Artatore, jer znaju da tamo vlada Zakon a ne pravo jačeg i bezobraznijeg.

Rečenicom "Red mora postojati ali vi ste prevrsili sve mjere lijepog i normalnog ponasanja" APP se pridružuje onima koji smatraju da u lijepo ponašanje spada žmirenje pred kršenjem zakona i gledanje kroz prste onima koji ga krše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Snoopy 2007-05-29 10:33
Ako je vjerovati APP-u u Artatorima je novo Kosovo, sto je naravno pretjerivanje. Upravo dugogodisnja inertnost dovela je do situacije kakva je danas i napokon se je netko ohrabrio stati na kraj divljanju pojedinaca u tom naselju. Prema APP-u inercija bi trebala ici dalje, samo da se usicari par eura od turista pa vuk sit a koze na broju. Pitam se sto je to APP skrivio da se boji Gregorine, ima li mozda i on koji molic sa kojeg tjera kupace....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kapetan kuka 2007-05-29 10:41
Naravno, Artatore ima sve rivice napravljene s dozvolama, plaćaju se koncesije za korištenje i sve je lijepo i krasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-05-30 01:14
Kratki podsjetnik o
bagerima i godišnjem u Artatorama:

1. prvo rješenje o rušenju bespravne gradnje izdano je 2003. godine, a do 2006. godine nakupilo se još šest rješenja

2. investitor nikada nije postupio po rješenju, odnosno nikada nije sam uklonio bepravnu gradnju u predviðenom roku, pa je Ministarstvo moralo izdati i sedam zaključaka o dozvoli izvršenja (uklanjanje vrši ugovorni izvoðač Ministarstva o trošak investitora)

3. bageri prvi puta dolaze u Artatore u travnju 2006. godine i odlaze prije nego su uklonili svu bespravnu gradnju jer investitor potpisuje da će ostatak ukloniti sam

4. bageri odlaze, investitor, gle čuda, odmah prestaje s uklanjanjem

5.Ministarstvo je obaviješteno da su sve bespravne gradnje uklonjene, glasnogovornica izdaje lažno priopćenje u kojem se hvali dobro odraðenim poslom

5. bageri su prisiljeni ponovo doći u srpnju i usred sezone uklanjati ostatak bespravnih gradnji.

Dakle, TRI GODINE nakon prvog rješenja i TRI MJESECA nakon što je investitor ponovo dobio šansu ukloniti bespravno izgraðeno. Ali kriv nikako nije devastator koji je godinama bespravno gradio, a potom nije želio ukloniti napravljeno, kriva je Andreja Gregorina.

Molim lijepo da mi se javi osoba u čije sam \"dvorište\" zavirila jer koliko ja znam do sada sam se u Artatorama bavila samo uvalom Ružmarinkom, zaštićenim obalnim pojasom i bespravnom eksploatacijom mineralne sirovine. Jedino ako ima onih koji sve to smatraju svojim \"dvorištem\".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Obalni pojasgost 2007-06-04 21:20
Ma treba podržati Andreju, jer ako je zakon donesen onda je za svih, i ne podržavam bahatost izvoðaća da mu nitko nemože stati na kraj, jer kad inspekcije rade za terase onda može i za ovo devastiranje prostora za vlastiti interes. Zanima me kako je vrli Kapetan Tomić sve to gledao dok su radovi išli naprijed, još gle čuda u Kapetaniji je radio i čovijek koj je familijarno povezan sa izvoðačem i sve to nitko nije vidio,ajde Lošinjani probajte popraviti svoje vezove za barku i imati ćete vrlog LUČKOG KAPETANA ILI NJEGOVU MLAÐU MARIONETU koj se skrasio u toj instituciji da bi provodio zakon LUČKOG KAPETANA u roku minute i pisati će vam gospoda da devastirate pomorsko dobro.Eto to su igrači tih koji rade sra..a po našem otoku, a da nova vlast oće još to legalizirati.Za to graðani svi koji gradite nešto a nemate dozvolu i valjane papire zakucajte sadašnjoj vlasti da vam to legaliziraju,je r kad se može dotičnoj gospodi može i običnom puku. :eek: :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    ... 25.03.2025 06:39
    ...
    napravi si fejs pa tamo trolaj

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 22:14
    ???
    Zašto ovdje, kad ja napišem sličan komentar, to nije "inteligentan komentar ili trag nade" nego je trolanje, nego sam idiot, psihopat, budala? U čemu je razlika?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 17:10
    Anina šarada o besplatnom vrtiću
    Palčevi za ovu sumnivu vijest iz budućnosti su se namnožili, ali pojavili su se inteligentni komentari koji daju nadu. Citiram jednog od njih: Ana, a da pojasnite KAKO besplatno, vi osobno placate iz vlastitog dzepa? ili možda plaćamo SVI mi ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 13:38
    Test inteligencije birača
    Ovaj oglas je i svojevrstan test inteligencije Lošinjana koji su ga vidjeli na fejsu. Palac gore za vijest iz budućnosti kako će u rujnu vrtić biti besplatan za svu djecu pokazalo je trenutno samo 65 osoba. Među njima i Anto Nedić s dvije odrasle kćeri ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 10:36
    !
    Čudio si se nestanku komentara, a ne pitanja. Na to ti je i odgovoreno.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 10:30
    ?
    To je pitanje. Nije zabranjeno postavljati pitanja, to svi drugi, osim mene, čine i smiju činiti. Njih ne ukloniš i ne predlaže osobni razgovor sa npr gradonačelnicom. Meni je izuzetno bitno znati za koga je autor. Mislim da bi i druge zanimalo za ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 09:24
    Savjet
    Traženje prijedloga za koga glasovati nije komentar. Savjetujem osobni razgovor s autorom članka.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 06:38
    Cenzura
    Čudno, opet su mi nestali komentari na temu članka i koji nisu prekršili ni jedno pravilo komentiranja. Baš nestaju u zadnje vrijeme, zaustavite Reuters?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tin 24.03.2025 06:12
    ...
    A možda se samo pravi da ne zna ispuniti imovinsku karticu, kao i većina HDZ dužnosnika na vlasti.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 23.03.2025 21:43
    ...
    Ni kučeta ni mačeta? A, dobro, ako se prijavi bit će pri vrhu liste za gradski stan.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 16:46
    Probijanje političkog dna
    I Mirjana Hrga je komentirala ovu "jako dobru vijest" za vertićarce i njihove roditelje u "jednom od najboljih malih gradova za demografiju". Pa kao bivša novinarka ističe na fejsu: Mnogo je bijede u politici, ali kad netko tko je 4 i vise godina ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 15:28
    Kao da se liderice u turizmu nisu ni sastale
    Prošla su četiri dana otkako je gradonačelnica okupila žene koje mijenjaju pravila igre. U hotelu Punta u Velom Lošinju ove "liderice u turizmu" je okupila kako bi prema najavi "zajedno analizirale proteklu sezonu, razmijenile iskustva i pripremile ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    watafak 23.03.2025 10:42
    Ona misli da su stanovi LEGO kockice?
    Poseban je po tome što u uobičajenim pristupima novogradnji izgradiš možda ne 100, nego 50 stanova. Pola ti se oprašta. A po Lošinjskom modelu, kako to gordo zvuči, ne izgradiš niti jedan stan. Možda zato jer više nismo Prvi od 1000 otoka, čak ni blizu ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Ana nedić 23.03.2025 10:13
    Rudi Franković
    Gradonačelnica daje sve besplatno prije izbora .

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 09:49
    Promjena pravila igre
    Zanimljivo da ni nakon četiri dana gradonačelnica ne spominje ovo događanje. A službena FB stranica joj je puna objava s njenim fotkama o svemu i svačemu. Ali o ovome ni riječ. Možda je promjenila pravilo da objavljuje ćak i kakav motorin bi si ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nisam Odavde 23.03.2025 06:18
    ???
    i tako ona kaže.. "intenzivno smo radili na izradi programa stanogradnje, čijom ćemo realizacijom postići zacrtani cilj, a to je izgradnja 100 stanova za naše mlade obitelji, za sve one važne službe koje su nam potrebne, ali i za one stanovnike naših ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    abcd 22.03.2025 14:01
    Besplatan vrtić - na vrbi svirala
    Ovaj oglas o gradu dobrom za demografiju bio je komičan. A ovaj nastavak je tragikomičan. Portalu Gradonacelnik.h r je plaćeno da oglasi Jako dobre vijesti za sve mlade obitelji iz Grad Mali Losinj (Ana Kucic) - nakon što je utrostručio naknade za ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 22.03.2025 10:32
    Vrtićarci pojma nemaju
    Mislim da našim vrtićarcima ta vijest baš ništa ne znači. Da ima dijete to bi i gradonačelnica znala :P

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino Lada 22.03.2025 10:32
    Lošinjski model obmanjivanja građana
    Jučer je bio sajam na Zagazinama, pa rekoh idem vidjeti ima li gore što iz domaćeg uzgoja i da pogledam kako napreduju radovi na izgradnji one zgrade od 15 stanova, koju je na obližnjoj lokaciji gradonačelnica najavila pri skoro 3 godine. Znači, nije ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Muflon 22.03.2025 10:23
    Olako dato obećanje
    Objava na fejsu snimke kako gradonačelnica tobože ležerno silazi niz stepene vrtića s obavijesti "za sve naše vrtićarce i njihove roditelje" da će od rujna pohađanje dječjeg vrtića biti potpuno besplatno privukla je za 12 sati ćak 261 lajk. Neshvatljivo ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Joko Ono 22.03.2025 08:57
    Joko Ovo
    Hmmm, kao da oduvijek nije bio? Pa pogledaj joj imovinsku karticu i skrinšotaj je za povijest, jer uskoro više neće biti dostupna. sukobinteresa.hr/.../... (https://www.sukobinteresa.hr/hr/imovinske-kartice/imovinsko-stanje-duznosnika-ana-kucic) Gospođa ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    dr House 22.03.2025 07:57
    Alzheimer?
    Možda bi ljudima trebalo dijeliti ginkgo tablete, za pamćenje i cirkulaciju?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Gost 22.03.2025 07:15
    Gađenje
    Osjećam samo ono iz naslova. Ne mogu shvatiti da poruka o besplatnom vrtiću ima 200 lajkova. To je kao da plješću bankomatu jer im je isplatio vlastiti novac.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nn 22.03.2025 06:55
    Anin bankomat
    Ponaša se kao da je gradski žiro račun njezin privatni bankomat.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 22.03.2025 06:37
    To se zove kampanja
    To se zove "predizborna kampanja". Dakle, imaš nešto što se zove "izbori" a na izborima biramo između "kandidata". Kandidati vrše predizbornu kampanju, u nadi da će većina baš njih izabrati. U tu svrhu obično obećaju brda i doline, lažu, preuvwličavaju ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Barbika 22.03.2025 06:28
    bijela knjiga
    Ma koji to vrtić, jel onaj koji je još za vrijeme Kapelija trebao biti izgrađen? Brzo ćemo mi to, i jeftino, montažna gradnja, lego kocke i eto nam novog vrtića... :lol: :lol: :lol:

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Barbika 22.03.2025 06:19
    bijela knjiga
    Kad je u pitanju vlastiti džep i vlastita komocija, onda se stvari rješavaju unutar 3 dana, za sve ostalo, izgovor je "bit će do kraja mandata", pa opet ne bude. A nakon toga, pred nove izbore se opet recikliraju stara obećanja. Možda je netko zaboravio ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 22.03.2025 05:43
    Neukusno
    Ovo je već neukusno. Mjesec dana prije izbora Kučić obećava besplatan vrtić za sve :sad:

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 21.03.2025 13:41
    Uskrsnice za umirovljenike
    Povodom nadolazećeg blagdana Uskrsa, otočni umirovljenici će dobiti jednokratnu novčanu pomoć – uskrsnicu u iznosu od 100 eura. Ali ne umirovljenici na prvom od 1000 otoka nego na susjednom Krku. novilist.hr/.../...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 21.03.2025 09:59
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    Kad tražiš makar jedno evo ti pravilo koje je promijenila sazivačica skupa žena koje mijenjaju pravila. volim-losinj.org/.../... (https://www.volim-losinj.org/politika/3138-zajednica-koja-odumire#comment-86288)

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    ... 25.03.2025 06:39
    ...
    napravi si fejs pa tamo trolaj
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 22:14
    ???
    Zašto ovdje, kad ja napišem sličan komentar, to nije "inteligentan komentar ili trag nade" ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 17:10
    Anina šarada o besplatnom vrtiću
    Palčevi za ovu sumnivu vijest iz budućnosti su se namnožili, ali pojavili su se inteligentni ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 13:38
    Test inteligencije birača
    Ovaj oglas je i svojevrstan test inteligencije Lošinjana koji su ga vidjeli na fejsu. Palac ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 10:36
    !
    Čudio si se nestanku komentara, a ne pitanja. Na to ti je i odgovoreno.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 10:30
    ?
    To je pitanje. Nije zabranjeno postavljati pitanja, to svi drugi, osim mene, čine i ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 09:24
    Savjet
    Traženje prijedloga za koga glasovati nije komentar. Savjetujem osobni razgovor s ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 06:38
    Cenzura
    Čudno, opet su mi nestali komentari na temu članka i koji nisu prekršili ni jedno ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tin 24.03.2025 06:12
    ...
    A možda se samo pravi da ne zna ispuniti imovinsku karticu, kao i većina HDZ dužnosnika ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 23.03.2025 21:43
    ...
    Ni kučeta ni mačeta? A, dobro, ako se prijavi bit će pri vrhu liste za gradski stan.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 16:46
    Probijanje političkog dna
    I Mirjana Hrga je komentirala ovu "jako dobru vijest" za vertićarce i njihove roditelje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 15:28
    Kao da se liderice u turizmu nisu ni sastale
    Prošla su četiri dana otkako je gradonačelnica okupila žene koje mijenjaju pravila igre. U ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    watafak 23.03.2025 10:42
    Ona misli da su stanovi LEGO kockice?
    Poseban je po tome što u uobičajenim pristupima novogradnji izgradiš možda ne 100, nego 50 ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Ana nedić 23.03.2025 10:13
    Rudi Franković
    Gradonačelnica daje sve besplatno prije izbora .
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 09:49
    Promjena pravila igre
    Zanimljivo da ni nakon četiri dana gradonačelnica ne spominje ovo događanje. A službena FB ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nisam Odavde 23.03.2025 06:18
    ???
    i tako ona kaže.. "intenzivno smo radili na izradi programa stanogradnje, čijom ćemo ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    abcd 22.03.2025 14:01
    Besplatan vrtić - na vrbi svirala
    Ovaj oglas o gradu dobrom za demografiju bio je komičan. A ovaj nastavak je tragikomičan. Portalu ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 22.03.2025 10:32
    Vrtićarci pojma nemaju
    Mislim da našim vrtićarcima ta vijest baš ništa ne znači. Da ima dijete to bi i gradonačelnica ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino Lada 22.03.2025 10:32
    Lošinjski model obmanjivanja građana
    Jučer je bio sajam na Zagazinama, pa rekoh idem vidjeti ima li gore što iz domaćeg uzgoja i ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Muflon 22.03.2025 10:23
    Olako dato obećanje
    Objava na fejsu snimke kako gradonačelnica tobože ležerno silazi niz stepene vrtića s ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Joko Ono 22.03.2025 08:57
    Joko Ovo
    Hmmm, kao da oduvijek nije bio? Pa pogledaj joj imovinsku karticu i skrinšotaj je za povijest ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    dr House 22.03.2025 07:57
    Alzheimer?
    Možda bi ljudima trebalo dijeliti ginkgo tablete, za pamćenje i cirkulaciju?
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Gost 22.03.2025 07:15
    Gađenje
    Osjećam samo ono iz naslova. Ne mogu shvatiti da poruka o besplatnom vrtiću ima 200 lajkova.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nn 22.03.2025 06:55
    Anin bankomat
    Ponaša se kao da je gradski žiro račun njezin privatni bankomat.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 22.03.2025 06:37
    To se zove kampanja
    To se zove "predizborna kampanja". Dakle, imaš nešto što se zove "izbori" a na izborima ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Barbika 22.03.2025 06:28
    bijela knjiga
    Ma koji to vrtić, jel onaj koji je još za vrijeme Kapelija trebao biti izgrađen? Brzo ćemo ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Barbika 22.03.2025 06:19
    bijela knjiga
    Kad je u pitanju vlastiti džep i vlastita komocija, onda se stvari rješavaju unutar 3 dana ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 22.03.2025 05:43
    Neukusno
    Ovo je već neukusno. Mjesec dana prije izbora Kučić obećava besplatan vrtić za sve :sad:
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 21.03.2025 13:41
    Uskrsnice za umirovljenike
    Povodom nadolazećeg blagdana Uskrsa, otočni umirovljenici će dobiti jednokratnu novčanu ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 21.03.2025 09:59
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    Kad tražiš makar jedno evo ti pravilo koje je promijenila sazivačica skupa žena koje mijenjaju ...