Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Pitanje demokracije

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

 Danas, kada ističe rok za podnošenje primjedbi na prijedlog plana prostornog uređenja Grada dosadna i uporna kiša puni kafiće pa ljudi dolaze u bliži kontakt i razgovaraju. Razgovoru kojem sam nazočio jedna od tema bio je i prostorni plan, u kojem se kao odjek tribine Eko koordinacije postavilo pitanje što znači gradonačelnikova izjava da će se iz prijedloga prostornog plana ukloniti tranfer stanica za otpad u Ćunskom, ako veći broj građana podnese primjedbu protiv te lokacije. Razgovor u trajanju dva capuccina formulirao je dvije teorije. Da je takav postupak demokratski, i njoj oprečnu teoriju sadržanu u izrazima koji nisu za objavljivanje, ali sa značenjem da bi to bila sprdnja sa demokracijom.

U svjetlu ove definicije postavlja se pitanje tko u vezi s PPU Grada Malog Lošinja čini "demos". Da li su to svi punoljetni građani RH ili samo stalno nastanjeni na području Grada? Ili su to samo građani koji stanuju pored određene lokacije, pri čemu se postavlja pitanje kako definirati ono "pored". Da li je pripadnik "demosa" i vlasnik objekta "pored" sporne lokacije iako nije prijavljen kao stalno nastanjen na području donošenja plana? Što ako uopće nije građanin RH?

Ne znajući tko čini "demos" ne možemo znati ni koliki je. Iz toga slijedi da ne raspolažemo ni ostalim odrednicama demokratskog odlučivanja – od veličine potrebnog kvoruma do definicije većine i većinski donesenih odluka.

Ukratko, bez unaprijed poznatih pravila demokratskog odlučivanja nema demokracije, a kako takva pravila u vezi s raspravom o PPU nisu poznata, broj podnesenih primjedbi na predložena rješenja ne može imati snagu i legitimitet demokratičnosti. Dakako, iz toga slijedi da usamljenost neke primjedbe nasuprot brojnoj podršci nekom prijedlogu tu primjedbu ne diskvalificira kao manjinsku.

Pred povjerenstvom za izradu prijedloga PPU je težak, osjetljiv i odgovoran posao, no vaga za mjerenje težine papira za i protiv pojedinih rješenja ne može mu služiti kao instrument.











Komentari: 

0 0 # dinko 2006-11-23 20:04
Zgodan tekst, ali zapravo nepotrebno muti vodu.
Kao prvo, definicija demokracije:
Pojam demokracija označava oblik vlasti u kojem sve odluke neke države donosi izravno ili neizravno većina njezinih graðana
Kao drugo Odredbom članka 9. stavka 1. Uredbe o javnoj raspravi u postupku donošenja prostornih planova (narodne novine 101/98) propisano je da graðani i udruge sudjeluju u javnoj raspravi
Kao treće na ovom linku educirajte se o pojmu "graðana"
zaklada.civilnodrustvo.hr/.../ ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dinko 2006-11-23 20:31
Evo i bitne stvari sa tog linka:

Aktivno graðanstvo trebalo bi, zapravo, činiti budnu i zainteresiranu javnost koja prati što se dogaða u politici, gospodarstvu, zdravstvu, obrazovanju, socijalnoj skrbi i svim drugim područjima državne djelatnosti.

Svjesna svoje snage, takva bi se javnost trebala oglasiti svaki put kada oni kojima su birači dali svoj glas, ne rade kako treba ili za opću dobrobit. Takvo zalaganje zahtijeva od članova aktivnog graðanstva i neke osobine ličnosti poput odvažnosti, dosljednosti i ustrajnosti, ali to su ionako svojstva aktivnih graðana.

Aktivno graðanstvo trebalo bi na različite načine i u svim okruženjima, od obitelji pa nadalje, poticati odreðene vrijednosti koje cijene i njeguju civilizirani i humani ljudi.

Takve bi vrijednosti trebalo poticati ne zato što će nam one, kao što se to često čuje, olakšati ulazak u Europu, nego zato što će nam one omogućiti da dovedemo u red svoju zemlju i da u njoj živimo svi zajedno bolje i kvalitetnije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # T. Kikić 2006-11-23 20:32
Mislim da vodu ne muti tekst nego ideja da se elementi PPU slažu prema broju primjedbi na prijedlog. Pretpostavimo li da se to i učini, postupku se ne može pripisati atribut demokratičnosti iz razloga navedenih u tekstu: ne zna se tko čini "demos" i kako se utvrðuje, pa se ne može znati ni koliki broj "glasova" odluci daje demokratsku valjanost.

Link koji ste poslali pokušava definirati pojam aktivnog graðanina , a ne graðanina kao sastavnog dijela "demosa" u politološkom smislu.

Uostalom, odredba članka 9. stavka 1. Uredbe o javnoj raspravi u postupku donošenja prostornih planova na koju se pozivate podupire moju tezu jer pojam "demosa" širi i na udruge i dodatno komplicira pitanje demokracije u vezi s donošenjem PPU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # T. Kikić 2006-11-23 20:41
Aktivno graðanstvo može utjecati na tijelo koje po demokratskoj proceduri donosi odluke, no to tijelo neće postati nedemokratično čak ni ako ne prihvati zahtjeve aktivnog graðanstva.

Uostalom, jedna primjedba na odreðeni prijedlog može imati veću snagu nego plebiscitarna potpora tome prijedlogu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dinko 2006-11-23 20:59
Ukoliko ne ponudite i konkretni recept za problem, ostaje konstatacija da je to mućenje vode i jalovo akademsko prepucavanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # T. Kikić 2006-11-23 21:13
Ja ne vidim da postoji problem za koji treba recept. Problem je samo u tome što se pojam demokracija rabi tamo gdje mu nije mjesto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-23 22:07
kakvo mućenje vode? Koliko treba primjedbi da se makne deponij a koliko da ostane? Jedna, 5, 50 ili 5000 ? I ko to odreðuje??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # T. Kikić 2006-11-24 09:31
Riječ demokracija se prečesto zlorabi da bi se raspravu o njoj smjelo zvati jalovom.

Svatko je tumači kako mu odgovara pa zna poslužiti kao paravan za samovolju. Zato o njoj treba raspravljati.

Kamo sreće da se o demokraciji raspravljalo samo "akademski". Krvave revolucije i ratovi bili su ustvari rasprave o demokraciji drugim, neakademskim sredstvima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # moj prilogines 2006-11-24 14:30
Uvijek je potrebno jasno definirati pojam tako da kritiziranje akademskog razgovora (prepucavanja)j e neozbiljno. Definiranjem pojma postavljamo i granice u kojima se krećemo te pojmove koje istoznačno koristimo. Zato bi bilo ozbiljno od ljudi koji daju izjave, osim ako to nije čista demagogija i populizam, obrazovati se i konzistentno slijediti definiranu temu.A konkretnih recepata u demokraciji nema, bar ne u smislu koji vi očekujete. S drugom Staljinom su valda otišle i ideje o ispravnom receptu i o jednoj osobi koja ih smije i može davati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # T. Kikić 2006-11-25 18:10
Namjera mi je bila ukazati na bit demokracije, a ne potezati pitanje kvaliteta takvog ureðenja. Ureðenje društva kojim se definira uloga pojedinca u njemu nije igra, ali mora se temeljiti na unaprijed poznatim pravilim kakva ima svaka igra, od nogometa i briškule do ruleta i šaha.

Nitko razuman neće sudjelovati u partiji karata u kojoj netko samovoljno, bez dogovora sa suigračima odreðuje što će biti aduti i njihovu snagu, kako se računaju bodovi, kojim putem se kreću šahovske figure i za koliko polja, i t.d.

Nije pametno sudjelovati u "igri" čija pravila ne znaš, a ako pravila nema, to niti nije igra nego pokušaj prevare.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zgogi 2006-11-29 21:08
Demokracija je najbliskija anarhiji...slob oda koja se zlouptrebljava. ..što znaći sloboda budalama....aut odestrukcija... hehe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno očekuju rješenja i pomoć, makar ih je, kako su sami napisali, dva puta prevario vezano uz dopunsko koje će im sada plaćati drugi stanovnici, od prisilno ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni kojima stvarno treba za život.nego da se oni iznajmljuju ili slično. Stanove dobivaju mladi čiji roditelji imaju po nekoliko apartmana i kuća za odmor sa ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se 350+ ljudi iz čiste dosade prijavilo za stanove koji im uopće ne trebaju.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali graditi, gdje vi vidite 100 lošimjskih mladih obitelji kojima treba stan? Gdje žive sada, ako postoje? A ako ne šostoje, za koga bi se stanovi gradili?!

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam gdje je sad komentator koji je prije par godina pod nadimkom "Genov" ovdje napisao da nema nikakvog problema ako nestaju Lošinjani, dok god ima dovoljno Pakistanaca ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno da pogoduje Jadranci koja je kupljena sto posto Ruskim kapitalom! Do svidania !

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, konkretno poglavlja 4.3. Otvaranje građevinskog područja, uočena je moguća tehnička pogreška u grafičkim prilozima. Naime, prilikom otvaranja pojedinih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ozbiljnu viziju budućnosti. Kada vidimo tko je sve bio na javnoj raspravi prilikom predstavljanja izmjena plana, sve postaje jasno. Stari mešetari, propali investitori ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih izbora, ni onih 100 obećanih prije 8 godina. Bit će da vrijeme briše pamćenje, ali obećanja ostaju… barem na papiru.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase birtiju. A i Nedić se toliko zalaže za njih da prosto ne znaš jeli on u AM ili je AM u HDZ-u. Konj se veže gdje gazda kaže...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili Rusi i tako su oni vlasnici svih i svega

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi. Nisam nikakav šovinist ni rasist, ali jbg.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa čim?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi odgovaraju na tvoja pitanja. Ti si najobičnija mona.

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja građana kojim će Grad tijekom sljedeće četiri godine izgraditi više od 100 stanova za naše sugrađane po nekoliko inovativnih i kvalitetnih modela! #gradzatebe◄◄◄ ...

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo dodatnih 100 eur mjesečno, tko će na kraju platiti to povećanje? Možeš li mi, kao podstanar, napisati podržavaš li dodatne poreze najmodavcima? Da/ Ne?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx (https://www.facebook.com/share/v/1C9bqKBxAx/)

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad darovao zemljište? - kad će Grad obnoviti kulu Kaštel? - kad će Grad urediti dnevni boravak za umirovljenike?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo se da riječima gradonačelnice "Našim poduzetnicima, obrtnicima i poljoprivrednic ima dodijeljen je nikad veći iznos potpora, ukupno 242.578,79 € kroz čak ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi određenim "instalacijama" , a i čudi se tko bi to mogao napraviti...čud i se iako već dvije godine pišem o tome ovdje... aLI, barem se sada osvrnuo na to. Bio ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod, policiju, lijećenje itd. knjigoriaplanet.hr/.../... (http://www.knjigoriaplanet.hr/slike/velike/pale-sam-na-svijetu-jens-sigsgaard-s-753_1.jpg) knjigoriaplanet.hr/.../...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju li se porezi dobrovoljno? Mogu li čkudi koji su svojim radom ili ulaganjem zaradili neki iznos, taj iznos zadržati u cjelosti, bez ikakvih posljedica? Ako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju koji su se prijavili u gradskom uredu. Drugi razlog je imbecilna, a tendenciozna formulacija "novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja dopunskog osiguranja ima veze sa boravištem osobe, no i jedno i drugo je protuzakonito i služi isključivo za dobivanje glasova birača.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga zaradili), umirovljenicima s Lošinja ili i umirovljenicima koji posjeduju kuće na Lošinju, a žive i glasuju u Rijeci i Zagrebu?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi sve višekratnici broja 45. Međutim tu se nameće jedno drugo pitanje, GML vraća dio poreza samo domaćim iznajmljivačima (domicilnim biračima), ali ne vraća porez ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj noći, sasvim nove poruke s oltara, ali i smanjeni intenzitet pucnjave, pokazuje nam da je euforija na kretenskom optimizmu splasnula. ► Novi val povjerenja u ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2. Pitanje glasi "Šta te muči? Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . Kako si se ti tu našao oštećen?" 3. Odgovor glasi "Oštećen sam tako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po krevetu), sve zajedno nešto više od 58.000 eura.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po ...