Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Politika i interesi na parkingu grade stanove

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

stanogDvadesetak građana pratilo je drugu, ponovljenu javnu raspravu o prijedlogu Urbanističkog plana uređenja (UPU) Malog Lošinja, kojeg su izložili predstavnici zagrebačke tvrtke Urbing i Grada koji je investitor i naručitelj UPU-a. Najviše pitanja odnosilo se na mogućnost gradnje na predjelu sadašnjeg parkirališta iznad Doma zdravlja i Haračićeve ulice

Građane je zanimalo zašto je baš ta lokacija na rubu Park šume Čikat izabrana za višestambenu gradnju. Petar Goleš je pitao temeljem čega je donesena odluka da parkiralište na tom dijelu više ne treba, a kako odgovor nije dobio, zaključio je da se radi o političkoj odluci.

Sanjina Banca je zanimalo kakvo rješenje urbanisti nude u zamjenu za sadašnje parkiralište s obzirom da njemu gravitira velik broj stanovnika, kao i zaposlenici i korisnici doma zdravlja.

Damir Maričević je primjetio da će za gradnju trebati posjeći više od 200 velikih borova.

Andrija Maričević i Krešimir Borić podsjetili su na dugu turističku tradiciju, ambijentalni sklad, ponos stanovnika otoka šumom koju je sadio Ambroz Haračić. Sve se to zanemaruje pa Andrija Maričević zaključuje da su tu prevladali privatni interesi nad javnim.

Na prijedloge UPU-a Velog i Malog Lošinja, primjedbe se mogu dati još samo dva dana, odnosno do 31. svibnja.

(I. C. M.)

Komentari: 

0 0 # vizura 2012-05-30 21:06
Borić priča o ambijentalnom skladu i vizuri Lošinja a na kući je nadogradio cijeli kat ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # privatni interes 2012-05-30 21:28
A i ovaj šta priča da su prevladali privatni interesi nad javnim. Pa i njegov interes da tamo bude parkiralište a ne stanovi je privatni interes. Ne laje pas zbog sela nego radi sebe :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # papciGuest 2012-05-30 21:51
Borič je čekao graðevinsku dozvolu nekoliko godina,što je u Lošinju praksa i sasvim normalno za "obične"graðane za razliku od nekih koji je dobiju prije nego što su išta kupili,dignuo kredit u banci(svi zanju šta je to),stavio kuču pod hipoteku da bi nadogradio stan skupa sa sinom da bi mu sin sa obitelji tu živio.Čovjek ima hrabrosti za razliku od nekih seronja koji bi da im nešto padne s neba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ljiga 2012-05-30 22:31
Kakve veze ima šta je Borić čekao dozvolu, dignuo kredit i stavio hipoteku s tim što je i on poremetio ambijentalni sklad, a sad bi da drugi ne smiju :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nastavak$$$$ 2012-05-31 00:01
Ovo je samo nastavak na predhodni članak koji je jedan od najkomentiranij i članaka što je dokaz da je ova tema zainteresirala mnoge graðane i što na kraju donosi jedini zaključak: stanovi su potrebni i treba ih graditi, ali se mnogi graðani kao i ja osobno bojim da bi rukavić bio još jedan projekt koji bi pogodovao pojedinim osobama u ovom gradu. Dragomije da graðani uviðaju šta se dešava i treba pokazati ovoj vlasti da više ne mogu da rade što im je volja a da graðane ne pitaju ni za što. Trebaju da svate da graðani nisu tu za njih nego oni za graðane da služe graðanima. Ljudi daj svatite da se na tako atraktivnoj lokaciji neće napraviti stanovi da bi ih graðani Lošinja kupili ili iznajmili po povoljnim uvjetima, nego će ih HDZ-ovci napraviti za posebnu elitu. dosta je bilo toga i nedajmo da to čine na štetu svih nas koji plaćamo i njih i porez ovom gradu (to je naš novac i trbaju nam položit račun)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stanovi??? 2012-05-31 00:08
Dizanje kata na postoječoj kuči nasprem pedesetak stanova uz uklanjanje preko 300 borova,parkiral išta je velika razlika,ali niti to nije bitno nego ponovni mutni poslovi gradske vlasti,pogodova nja,nove "firme",arsen,r adnik,slovenac, provizije,mita i dr.,a sve uz uvijeravanje graðana o izgranji socijalnih stanova za graðane,pa šta još netko u to vjeruje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # JCDenton 2012-05-31 09:49
Svima je potpuno jasno da postoji potreba za novim stanovima i novim kvadratima(jeda n od vaznijih preduvjeta za ostanak mladih na otoku, uz posao).

Meðutim ono sto meni nije jasno, zasto se toliko inzistira na novogradnji, novim graðevinskim zonama. Toliko je stanova i objekata u vasnistvu Grada koji vec godinama propadaju(mnogi od njih u samom sredistu grada). Zasto se ti objekti ne obnove, pretvore u stanove?

Navesti cu samo primjer starih zgrada OS MM, koje su u samom centru grada, koje vec godinama propadaju, koje su postale ruglo grada, prostor za odlaganje smeca, spavanje skitnica i narkomana, izvor velikog broja stetocina i nametnika. Hvala bogu takvih primjera je jos jako puno.

Nakon sto se grad zatvorio rampama, nakon sto je Bocac postao privatna garaza, nakon sto se zagradilo parkiraliste kraj sportske dvorane, na red je doslo uklanjanje jos jedinog preostalog parkiralista kojem gravitira ogroman broj ljudi.

Gradnja iz privatnih interesa i dobiti, potpuno zanemarivanje javnih potreba, hmmmm pa ne zvuci mi u potpunosti kao javni servis graðana, odnosno za koga radi gradska vlast. Za svoje graðane, za graðane nekog drugog grada i firme ili za vlastite dzepove?!?

Gradska vlast, na celu s njenim celnim covjekom potpuno je izgubila kompas, zaboravili su svoju ulogu u drustvu i ono za sto su im graðani podarili svoje glasove u demokratskom procesu.

I na kraju, nasi sugraðani koji spominju da su stanovi potrebni i da ce oni tamo zivjeti. Zar vi zaista mislite da ce tamo biti POS-ovi stanovi, socijalni stanovi. Odnosno koliko vas ce imati novaca za stanove od 2000 + eura po kvadratnom metru(stan od 50 m2 kostati ce preko 100K eura)!? Tko ce ih onda kupiti? Bojim se da kvadrati ponovno nece zavrsiti u rukama onih kojima su najpotrebniji.

Zaista ne bih volio da se grad Mali Losinj pretvori u jednu Malinsku(toliko praznih objekata van sezone).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # i samo istinaistina 2016-09-25 23:00
Citat JCDenton:
Svima je potpuno jasno da postoji potreba za novim stanovima i novim kvadratima(jedan od vaznijih preduvjeta za ostanak mladih na otoku, uz posao).

Meðutim ono sto meni nije jasno, zasto se toliko inzistira na novogradnji, novim graðevinskim zonama. Toliko je stanova i objekata u vasnistvu Grada koji vec godinama propadaju(mnogi od njih u samom sredistu grada). Zasto se ti objekti ne obnove, pretvore u stanove?

Navesti cu samo primjer starih zgrada OS MM, koje su u samom centru grada, koje vec godinama propadaju, koje su postale ruglo grada, prostor za odlaganje smeca, spavanje skitnica i narkomana, izvor velikog broja stetocina i nametnika. Hvala bogu takvih primjera je jos jako puno.

Nakon sto se grad zatvorio rampama, nakon sto je Bocac postao privatna garaza, nakon sto se zagradilo parkiraliste kraj sportske dvorane, na red je doslo uklanjanje jos jedinog preostalog parkiralista kojem gravitira ogroman broj ljudi.

Gradnja iz privatnih interesa i dobiti, potpuno zanemarivanje javnih potreba, hmmmm pa ne zvuci mi u potpunosti kao javni servis graðana, odnosno za koga radi gradska vlast. Za svoje graðane, za graðane nekog drugog grada i firme ili za vlastite dzepove?!?

Gradska vlast, na celu s njenim celnim covjekom potpuno je izgubila kompas, zaboravili su svoju ulogu u drustvu i ono za sto su im graðani podarili svoje glasove u demokratskom procesu.

I na kraju, nasi sugraðani koji spominju da su stanovi potrebni i da ce oni tamo zivjeti. Zar vi zaista mislite da ce tamo biti POS-ovi stanovi, socijalni stanovi. Odnosno koliko vas ce imati novaca za stanove od 2000 + eura po kvadratnom metru(stan od 50 m2 kostati ce preko 100K eura)!? Tko ce ih onda kupiti? Bojim se da kvadrati ponovno nece zavrsiti u rukama onih kojima su najpotrebniji.

Zaista ne bih volio da se grad Mali Losinj pretvori u jednu Malinsku(toliko praznih objekata van sezone).

Istina je na vidjelu, nakon 4 godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # lopineotok sunca 2012-05-31 11:36
več i dječica u vrtiču znaju pjesmicu:"to neče biti stančiči,nego apartmančiči,
badurina i gari naokolo hodaju,sve bi da rasprodaju,
u gradu više nitko ne plače,biti če za plače,
zato svi stoje "cito",kada gari prima mito,
biti če i gociju auto veči,samo ne smije nikome ništa reči,
na lošinju se ne može navuči niti sep,ako gari ne dobije u ðep,
a mi dječica več smo tu počeli shvačati,da čemo mi to morati plačati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ......Otok sumraka 2012-05-31 12:24
Nije problem dali graditi i gdje graditi,nego je problem tko će graditi.Sve što je do sada izgraðeno društvenim sredstvima kojima je učestvovao Grad,je ne dovršeno,ne možete dobiti vlasnički list,ne možete dobit uporabnu dozvolu,a ako je netko dobio onda je to ishodovao pomoću odvjetnika.Nepr ihvatljivo je da takve poslove dobiva neka sumnjiva firma,koja uzima kooperante za izvoðenje radova,pa na kraju zbog nemogućnosti zatvaranja financijske konstrukcije,sv e ode pod hipoteku.Pogled ajte sve objekte koji su izgraðeni u posljednjih godina svi ali baš svi imaju hipoteke zbog neplaćenih računa.Ali visoko pozicionirani političari i koordinatori koji posreduju na tim poslovima traže proviziju unapred.Oni se naplate i baš ih briga dali će se projekt dovršiti.Tu je najveći problem ove vlasti i izgradnje stanova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ...Kaljinka 2012-05-31 13:31
Sve ovo što je napisano stoji,ali najveći problem je taj što je narod indiferenta,i nema želju da potjera tu bagru koja krivo vodi ovaj grad.Narod je kriv što mirno promatra što nam ovi rade,kako prodaju ono što im nisu ostavili roditelji,kako mjenjaju planove kako bi njihova parcela ušla u graðevinsku zonu,kako štetno ugovaraju poslove u koje sudjeluje grad,kako ništa ne postavljeju pitanja zašto se tako često i bez argumenata podižu cijene komunalnih usluga inajma poslovnih prostora neobazirući se da je situacija sve teža i da je teško napuniti kesu iz koje bi plaćali sva ta davanja.Ova vlast nema sluha niti za one koji uredno posluju i plaćaju sva davanja.Takvima uvijek nadodaju još neka davanja jer "ON ima pa može platiti",ali gospodo jednoga dana kad prekrcate magarca,i mago će krepati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bagramoja 2012-05-31 14:31
Upravo tako,bagru koja je ja vlasti treba istjerati,a sa njima i bezkicmenjake koje su zaposlili.Poszo ji jedan koji svaki mjesec prima placu od 9000kn,a ne radi nista i direktor je necega sto ne postoji,a to je samo jedan u nizu,treba spasiti sto se jos spasiti da.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-05-31 17:08
Sve to prije ili poslije doðe na naplatu ,tako su i general Zagorec i Markač suraðivali ,pa su počele otmice djece ,i ucjenjivanja uvijek je netko ljubomiran na onog drugog jer je više ukrao ,na kraju se pokolju sami izmeðu sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zona sumraka 2012-05-31 17:51
JCDenton je postavio neka vrlo umjestna pitanja u svezi gradnje stanova i drugih objekata pa sam i ja sumnjičav glede stvarnih namjera iza plana gradnje na parkiralištu iznad Doma zdravlja. Bojim se da će se i tu ponoviti priča o stanovima preostalim od promašaja s Otokom sunca koji su završili u zoni sumraka podijeljeni tobože prema kriteriju socijale i za potrebne kadrove, a dobile ih osobe koje nisu ni socijalni slučajevi ni deficitarni kadrovi. Ne znam je li to istina, ali priča se da bi izgradnja stanova iznad DZ bila izvedena po istom modelu t.j. grad bi dao zemljište a u zamjenu dobio gotove stanove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Delboj 2012-05-31 19:37
Na zgradi nekadašnje pomorske škole u centru Malog Lošinja u tijeku su radovi na sanaciji, u sklopu koje se osiguravaju zidovi postavljanjem armaturne mreže koja se na obje strane zida utiskuje tehnikom mlaznog betona. Investitor radova je vlasnik zgrade tvrtka Turizam, sport, nautika d.o.o., a radove izvodi riječka tvrtka Oktopus. Kompleks koji čini zgrada nekadašnje pomorske škole i aneks toj zgradi ukupno ima oko dvije tisuće četvornih metara, od čega dvije trećine čini zgrada škole, koja je kulturno dobro. (I. C. M.)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....Izdržimo do izbora 2012-05-31 20:03
Dragi graðanai Malog Lošinja,pokušaj mo stopirati sve projekte koje sada radi ova (HDZ_ova)vlast i pokušajmo na slijedećim izborima izabrati razumne ljude koji će štititi ovaj Grad.Ova vlast radi po modelu bivše vlasti na državnom nivou.Na vlasti su nesposobni ljudi koji misle da su Bogom dani i pokušavaju sve rasprodati kako bi došli do nešto novaca da bi preživili.Tako je radio i Sanader,pa Kosorica sa nesposobnim ljudima koji su sve uništili tako da sada za ove koji su na vlasti ne možemo sa sigurnošću utvrditi dali su sposobni ili ne,kada je sve uništeno i kase prazne.Tako će se dogoditi i na Lošionju.Gari i Badurine i Kemali i Nedići i Maglievci i Vodanovići i tapetari će sve uništiti tako da neće ostati ništa,a ovi koji će doći neće imati od ćega nastaviti jer će sve završiti kao u sjevernoj Italiji poslije potresa.Ovo nije nikakav poziv za slijedeće izbore samo trebala bi se naći odreðena skupina ljudi koji su u životu nešto stvorili i imaju rezultate u poslovanju i trebalo bi da oni budu vodilje ovoga grada kao što je bilo u davna vremena kada se točno znalo tko meže biti vijećnik a tko ne može.Kako nas mogu voditi ljudi koji u životu nisu ništa napravili i nemaju nikakve reference.To treba paziti na slijedećim izborima,da izaberemo netko tko je znao voditi sebe i najvažnije ti ljudi trebaju priložiti porezne kartice da nemaju duga prema državi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Boj Del 2012-05-31 20:14
Vlasnik stare pomorske škole je tvrtka Turizam,sport,n autika d.o.o.,ali ima hipoteku od 5.750.000,00 USA dolara.Tko to izvodi radove?Tu je upleten Gari i Arsen,jer kredita za adaptaciju stare pomorske škole nema i treba najprije skinuti hipoteku od 5.750.000,00 Dolara,a Podravska banka neće dozvoliti skidanje hipoteke dok se ne vrati dug.Vrijednost hipoteke od 5.750.000,00 dolara(35.650.0 00,00 kuna)premašuje vrijednost zgrade,tako da se Podravska banka ne može naplatiti prodajom zgrade.Firma Octopus će popušiti kao i svi do sada koji su poslovali sa Arsenom.Novce za ovu sitnu sanaciju posudio Grad i ponovo ćemo mi platiti sve dugove koje napravi ARSEN kako je bilo i do sada.I to je ta vlast koja vodi ovaj grad,i vidjet će se njihovo poslovanje kada odu.Bit će ormari puni kostura,koji će ispadati iz ormara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # APS 2012-05-31 20:16
...a Gari će sjediti pored svog mentora,Dr.Iva Sanadera
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2012-05-31 21:06
Citat:
trebala bi se naći odreðena skupina ljudi koji su u životu nešto stvorili i imaju rezultate u poslovanju i trebalo bi da oni budu vodilje ovoga grada kao što je bilo u davna vremena kada se točno znalo tko meže biti vijećnik a tko ne može.
Dragi prijatelju, meni nije dovoljno da je neko u životu nešto stvorio da mi bude vodilja. Za to je potrebno da znam i KAKO je to stvorio. A u davna vremena se zaista znalo tko može biti vijećnik, jer je dozvolu davao partijski Komitet. Hvala lijepa i na tome.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tko valja ?xy 2012-05-31 21:29
Svi se tu nešto ljute
Ovi na vlasti kao nevaljaju ,
vidim da se spominju jedino Rudi i Gari,
Gari nevalja ,Rudi nevalja ,tko to onda valja ?
Tko bi to bio alternativa .
Ajde dajte puno ime i prezime mogučih kandidata
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # imenavalja ne valja 2012-06-01 10:52
imena?

petar goleš- gradonačelnik
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Navod 2012-06-01 12:58
Poštovani gospodine "Komentira.,A u davna vremena je Lošinj imao vijećnike i demokraciju prije nego je tvoja partija zavladala ovim krajem i kada su došli tvoji roditelji u Lošinj.U davna vremena su vijećnici bili ljudi poput Kašmana,Haračić a,Capponia itd.U ta vremena se znalo tko i kako može postati vijećnik,a u doba tvojeg komunizma i HDZizma isto se zna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??aupič........ 2012-06-01 14:43
Stanovi ovdje stanovi ondje, stalno puno priče o stanovima. Ajde prestanite srati o svim tim stanovima i počnite nešto i raditi. Gradski objekti se ruše od nebrige pa prvo njih sredite, zemljišta na sve strane pa gradite tamo di neće rusi jer nije atraktivno. Da radite 10% koliko pričate već bi bilo 50 stanova gotovo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vijećnik 2012-06-01 17:27
Citat:
U ta vremena se znalo tko i kako može postati vijećnik
Pa daj ti nama gospon Navod javi kako se to znalo tko i kako može biti vijećnik u vrijeme Kašmana, Haračića, Capponia itd. Je li to bilo ono ZNA SE kao kod hadezejaca ili je to netko odreðivao? Pa ako je odreðivao, tko je odreðivao i prema čemu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-06-01 18:21
Prema pameti i moralu, a danas se odreðuje na hadezejski način prema gluposti i nemoralu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vijećnik 2012-06-01 18:26
Još uvijek nitko da odgovori TKO je odreðivao da netko može biti vijećnik :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ImenaImena 2012-06-01 18:45
Mihajla Perencevica za gradonačelnika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Navod 2012-06-01 18:54
Ti koji pitaš kako se moglo pstati vijećnik u doba Kašmana i dr.piše ti u starim biltenima i brošurama,koje sada ima gospodin Dr.Juliano Sokolić.Na zadnjoj sjednici za Dan Grada Mali Lošinj,pročitan je jedan odlomak iz jednog tog spisa iz tih vremena gdje je izmeðu ostalog pisalo da je vijećnik Grada Mali Lošinj mogao biti samo osba koja je imala status "persone grate".Morao je imati odreðenu imovinu,morao je imati kapital,morao je biti obrazovan,časta n,pošten i ugledan.Tamo su točno bila navedena pravila kojih su se strgo pridržavali.Vij ećnik nije mogao biti netko koji je politiku smatrao kao sredstvo za rješavanje vlastitih problema kao što je danas..Strogo se vodilo računa dali taosoba koja je postala vijećnik služi narodu ili grabi za sebe.Nije bilo kao danas da gologuzi uðeš u politiku,i nakon nekog vremena pošto si lojalan sivoj eminenciji iz Zagreba i guzni ugurator gradonačelnika, da tako napreduješ.Takv e je Ambroz Haračić,Bernard o Capponi ili Josip Kašman najurio da se nisu znali niti snaći o čemu se radi.Pitajte Dr.Juliana Sokolića neka na ovom portalu objavi taj članak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vijećnik 2012-06-01 19:10
Citat:
gdje je izmeðu ostalog pisalo da je vijećnik Grada Mali Lošinj mogao biti samo osoba koja je imala status "persone grate".
Sad još samo nedostaje da navedeš TKO je osobama dodijeljivao status "persona grata".

Citat:
Morao je imati odreðenu imovinu,morao je imati kapital,
Znači, vlast u gradu činili su samo bogati. Što misliš tko bi prema tom kriteriju mogao danas biti gradski vijećnik?

Citat:
morao je biti obrazovan,častan,pošten i ugledan.
Obrazovanost se valjda utvrðivala diplomom, ali tko je davao potvrdu ili uvjerenje da je netko častan, pošten i ugledan?

Citat:
Strogo se vodilo računa dali taosoba koja je postala vijećnik služi narodu ili grabi za sebe.
TKO je vodio računa o tome?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dragi moj Sandrokašman 2012-06-01 19:16
Vidim da si danas počeo nešto ranije nego inače ,no da ti odgovorim: gradski vijećnici po mojim kriterijima danas bi mogli biti ugledni, obrazovani, pošteni i imućni ljudi koji su sve stekli poštenim radom a to si naravno ti (za predsjednika) , zatim Rudi, Mario, mogao bi i DR julijano Sokolić da vam podigne nivo iliti razinu. Moje vijeće ne bi moglo opstati bez Vinka ali znam da ga ti baš nevoliš, nevoliš ni Šoliča ali bi svakako mogao biti netko iz tvoje bliže familije
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # potvrdazubonja 2012-06-01 20:11
Ne znam dali bi ostali dobili potvrdu da su ugledni, obrazovani, pošteni i imućni ljudi koji su sve stekli poštenim radom, ali Sandro i neki iz njegove bliže obitelji bi je dobili bez problema i to od biskupa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Guest 2012-06-01 20:14
Puna usta poštenja,časti i morala, uz ruku na srcu dok svira himna dolazi najviše od ljudi koji to ne mogu niti sanjati,oni bi trebali samo upotrebljavati rječi poput pohlepa,kraða(p rotupravno stečena imovina) kako bi tu reklo i dr.,kako u HR tako i u ML.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marenda 2012-06-01 20:37
Kašmane tko je danas platio marendu,ti ili Vinko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-06-02 01:39
Danas smo nažalost došli do toga da je nepojmljivo da netko može radom i sposobnošću steći neki status ili imovinu u ovoj truloj sredini ako nije član neke partije ili klanova umreženih u više partija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uništeni 2012-06-02 02:04
Više je nego jasno kamo ide Lošinj ili točnije rečeno gdje on već jest: u nepovratnom dužničkom ropstvu u koje ga je doveo Gari Capeli i to samo da bi na svakoj toj nepotrebnoj investiciji dobio svoj dio od namještanja poslova.
Čovjek se potkožio i sad ga boli uvo za Lošinjane i to je mrtva istina sve drugo o napretku i sličnim storijama je prodavanje magle.
Ovo polako ali sigurno postaje grad mrtvaca i oporavak ako se maknu lopovi će biti mukotrpan i dug, dakle Gari uništio si nas baš ti hvala!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Demagog 2012-06-02 11:54
Ovo je već postalo dosadno. Lošinj je u nepovratnom dužničkom ropstvu, nepotrebne investicije, Gari je namještao poslove i dobio svoj dio, ovo postaje grad mrtvaca i t.d. piše Uništeni (a prije njega i drugi ili taj isti samo pod drugim nickom) bez da napiše i jednu činjenicu. Dragi prijetelju, napiši koliko Grad duguje, ali razdvoji dugove od prije i otkako je Gari gradonačelnik. Navedi koje su to nepotrebne investicije i koji su poslovi namješteni tj. dati bez natječaja. A i ono o gradu mrtvaca mogao bi potkrijepiti podacima. Ovako bez činjenica sve to što pišeš je čista demagogija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Ruski Čikat 2012-06-02 13:14
Mislim da bi trebalo prestati sa pljuvanjem po gradskoj vlasti i po pojedincima bez argumenata,ali isto tako bi i admin trebao prestati šaptati na uho prozvanima tko se krije iz nicka,ili neka uvede da se nitko ne može javiti bez da se logira pa da zna da se zna tko piše a ne da samo admin zna i da javlja prijateljima.Op et napominjem da nije korektno prozivati vijećnike a pogotovo gradonačelnika za nešto što su učinili ili nisu učiili a nema argumenata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DemagoguAristotel 2012-06-02 13:37
Da si društvena osoba koja voli izaći meðu ljude onda ti ne bi trebalo davat dokaze o gradu mrtvaca, ali očito da si sam sebi dovoljan pa ti ne bi smetalo da te netko preseli i na palaciol. Ne daj bože da imaš roðendan po zimi, nemaš gdje počastit društvo sa večerom osim otić na pizzu u Galeb. Kad refik uzme godišnji po zimi nema se gdje u gradu sjest i popit kava. O izlascima neću ni krenut pričat. Dovoljno je samo vidjet kako se nitko sa studija ne želi vratit natrag, nego se većina zalijepi za rijeku zagreb i ne žele doma nikako. Ti govoriš o nekoj demagogiji a sam nisi upoznat s tematikom o kojoj pričaš. Najbolje da svi sjedimo doma pred kompjuterima i maxtv-om, vrtimo kanale i čitamo elektronsko izdanje jutarnjeg, popodne prošetamo psa, onda večera i spavanac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # filozof 2012-06-02 15:00
Citat:
Ne daj bože da imaš roðendan po zimi, nemaš gdje počastit društvo sa večerom osim otić na pizzu u Galeb. Kad refik uzme godišnji po zimi nema se gdje u gradu sjest i popit kava. O izlascima neću ni krenut pričat.
Pa jel Gari kriv da zimi možeš otić samo na picu u Galeb i da nemaš gdje sjest popit kavu kad refik ode na odmor Osim što nije istina to nije do Garija neo onih koji drže lokale. Pa ako nemaju goste zašto bi ih držali otvorene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # marendikašman 2012-06-02 15:07
Nažalost, dragi moj Sandro jučer smo preskočili marendu ali prekjučer je platio Vinko. Razgovarali smo starim dobrim vremenima. Da rekao je da će s DR. Julijanom objaviti na ovim stranicama tko je nekada mogao biti viječnik u ona dobra stara,stara vremena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # angelo 2012-06-02 16:20
Jeli se u ta dobra stara vremena imalo prednost za vjećnika kad Crkvi pokloniš anðela za na toranj?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-06-03 12:21
Kad govorimo o moralu i gradskim vjecnicima za vrijeme Balije neki su se gradski vjecnicima dobro okoristili ! Tako da je Sanjin Šolić dobio gradski teren koji je kasnije prodao , za svoju firmu isposlovao da ne mora placati komunalni naknadu.
Sandro Volaric sagradio stanicu za tehnički pregled. Rudi Ivkovic Konzum
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # volare 2012-06-03 14:34
Naš Sandro je uvijek bio persona grata. Za vrijeme komunizma je primao plaću u Elektroprimorju a radio u vlastitoj foto radnji i Stanici za tehnički pregled i tako služio narodu bez da je grabio za sebe. A onda je avionom vozikao hadezenjare pa postao predsjednik i gradski vijećnik. Sve za narod, a ništa za sebe pa je za narod otvorio i stanicu za tehnički pregled i praonicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Komu ništa komu sve 2012-06-03 14:43
To znači da je Sandro tada uništavao komunizam,jer se nije ponašao po pravilima komunističke partije,iza koje je nastao HDZ.A sada to ćini Anto Nedić koji radi kao profesor u školi,osigurač na tehničkom,preds jednik Gradskog vijeća,predsjed nik HDZ,predsjednik Elektro vode,predsjedni k Lošinj parkinga,predsj ednik vcatrodasacai presjednik pitaj Boga čega.
I zbog toga ja predlažem da bojkotiramo tehnički pregled vozila u stanici kod Sandra i da svi idemo u Cres,i da skinemo anðela sa zvonika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # volare 2012-06-03 14:53
Citat:
To znači da je Sandro tada uništavao komunizam,jer se nije ponašao po pravilima komunističke partije
Sandro se tako ponašao uz znanje i odobrenje partijskog komiteta. Komunisti su ga i namjestili na radno mjesto na kojem nije morao niš raditi. A tada su u komitetu drmali oni koji će poslije isprivatizirati radničku imovinu za vlastiti ðep.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NavodKomuništa 2012-06-03 18:22
Volare,ali po ovome što ti navodiš znači da je Sandro ipak prijatelj od Vinka Mužića,i da zajedno rade na uništavanju i privatizaciji radničke imovine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mario Martinolić 2012-06-03 19:50
Komunistička partija je imala prste u Auto klubu Mario Martinolić i ta partija je vedrila i oblačila sa životima poštenih graðana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # sve za 5gari 2016-09-25 23:12
Više je nego jasno kamo ide Lošinj ili točnije rečeno gdje on već jest: u nepovratnom dužničkom ropstvu u koje ga je doveo Gari Capeli i to samo da bi na svakoj toj nepotrebnoj investiciji dobio svoj dio od namještanja poslova.
Čovjek se potkožio i sad ga boli uvo za Lošinjane i to je mrtva istina sve drugo o napretku i sličnim storijama je prodavanje magle.
Ovo polako ali sigurno postaje grad mrtvaca i oporavak ako se maknu lopovi će biti mukotrpan i dug, dakle Gari uništio si nas baš ti hvala!!!
Molim za komentar ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Mrgud 16.02.2026 11:50
    Cesta
    Rekonstrukcija/ izgradna ceste do Punte križa. Investitor Grad. Pitanje: Zar senije moglo uvjetovati investitora Matalde da izgradi cestu. Jer toj je u stvari cilj. Cesta za Mataldu! Grad časti! Živjeli!

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno očekuju rješenja i pomoć, makar ih je, kako su sami napisali, dva puta prevario vezano uz dopunsko koje će im sada plaćati drugi stanovnici, od prisilno ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni kojima stvarno treba za život.nego da se oni iznajmljuju ili slično. Stanove dobivaju mladi čiji roditelji imaju po nekoliko apartmana i kuća za odmor sa ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se 350+ ljudi iz čiste dosade prijavilo za stanove koji im uopće ne trebaju.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali graditi, gdje vi vidite 100 lošimjskih mladih obitelji kojima treba stan? Gdje žive sada, ako postoje? A ako ne šostoje, za koga bi se stanovi gradili?!

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam gdje je sad komentator koji je prije par godina pod nadimkom "Genov" ovdje napisao da nema nikakvog problema ako nestaju Lošinjani, dok god ima dovoljno Pakistanaca ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno da pogoduje Jadranci koja je kupljena sto posto Ruskim kapitalom! Do svidania !

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, konkretno poglavlja 4.3. Otvaranje građevinskog područja, uočena je moguća tehnička pogreška u grafičkim prilozima. Naime, prilikom otvaranja pojedinih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ozbiljnu viziju budućnosti. Kada vidimo tko je sve bio na javnoj raspravi prilikom predstavljanja izmjena plana, sve postaje jasno. Stari mešetari, propali investitori ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih izbora, ni onih 100 obećanih prije 8 godina. Bit će da vrijeme briše pamćenje, ali obećanja ostaju… barem na papiru.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase birtiju. A i Nedić se toliko zalaže za njih da prosto ne znaš jeli on u AM ili je AM u HDZ-u. Konj se veže gdje gazda kaže...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili Rusi i tako su oni vlasnici svih i svega

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi. Nisam nikakav šovinist ni rasist, ali jbg.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa čim?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi odgovaraju na tvoja pitanja. Ti si najobičnija mona.

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja građana kojim će Grad tijekom sljedeće četiri godine izgraditi više od 100 stanova za naše sugrađane po nekoliko inovativnih i kvalitetnih modela! #gradzatebe◄◄◄ ...

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo dodatnih 100 eur mjesečno, tko će na kraju platiti to povećanje? Možeš li mi, kao podstanar, napisati podržavaš li dodatne poreze najmodavcima? Da/ Ne?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx (https://www.facebook.com/share/v/1C9bqKBxAx/)

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad darovao zemljište? - kad će Grad obnoviti kulu Kaštel? - kad će Grad urediti dnevni boravak za umirovljenike?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo se da riječima gradonačelnice "Našim poduzetnicima, obrtnicima i poljoprivrednic ima dodijeljen je nikad veći iznos potpora, ukupno 242.578,79 € kroz čak ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi određenim "instalacijama" , a i čudi se tko bi to mogao napraviti...čud i se iako već dvije godine pišem o tome ovdje... aLI, barem se sada osvrnuo na to. Bio ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod, policiju, lijećenje itd. knjigoriaplanet.hr/.../... (http://www.knjigoriaplanet.hr/slike/velike/pale-sam-na-svijetu-jens-sigsgaard-s-753_1.jpg) knjigoriaplanet.hr/.../...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju li se porezi dobrovoljno? Mogu li čkudi koji su svojim radom ili ulaganjem zaradili neki iznos, taj iznos zadržati u cjelosti, bez ikakvih posljedica? Ako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju koji su se prijavili u gradskom uredu. Drugi razlog je imbecilna, a tendenciozna formulacija "novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja dopunskog osiguranja ima veze sa boravištem osobe, no i jedno i drugo je protuzakonito i služi isključivo za dobivanje glasova birača.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga zaradili), umirovljenicima s Lošinja ili i umirovljenicima koji posjeduju kuće na Lošinju, a žive i glasuju u Rijeci i Zagrebu?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi sve višekratnici broja 45. Međutim tu se nameće jedno drugo pitanje, GML vraća dio poreza samo domaćim iznajmljivačima (domicilnim biračima), ali ne vraća porez ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj noći, sasvim nove poruke s oltara, ali i smanjeni intenzitet pucnjave, pokazuje nam da je euforija na kretenskom optimizmu splasnula. ► Novi val povjerenja u ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2. Pitanje glasi "Šta te muči? Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . Kako si se ti tu našao oštećen?" 3. Odgovor glasi "Oštećen sam tako ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Mrgud 16.02.2026 11:50
    Cesta
    Rekonstrukcija/ izgradna ceste do Punte križa. Investitor Grad. Pitanje: Zar senije ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2.