Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Istiskivanje

Korisnička ocjena:  / 7
LošeNajbolje 

dropOd 11. siječnja 2019. godine niti jedan građanin Malog Lošinja, niti jedan građanih Republike Hrvatske nema niti jednu dionicu Jadranke d.d. Isključivi i jedini, barem formalni vlasnik Jadranke d.d. postala je  majčica Rusija postupkom tako zvanog istiskivanja malih dioničara. To je nastavak procesa kojim ova tvrtka malo pomalo s javnih prostora na zapadnoj obali otoka istiskuje građane i turiste Lošinja 

 

 

Ne tako davne 2013. godine za priče kako Rusi želi ući u Jadranku tadašnji predsjednik uprave je javno rekao da su to glasine te da Jadranka samo izrađuje UPU Čikat i da traži strateškog partnera, a ne novog vlasnika. U Novom Listu smo mogli tako pročitati: 

„Mi kao izrađivači UPU-a Čikat u kojem imamo tri hotela, kod izrade plana surađujemo sa svima koji su na Čikatu. Kako je nama u interesu da sve bude kvalitetno definirano i kasnije izvedeno, to je i interes svih drugih vlasnika, među kojima su i vlasnici vila koje smo također uključili u izradu plana, što je legitimno i opravdano. U javnosti se vlasništvo vila povezuje s Rusima, tako se proširila priča da će oni ući u Jadranku, međutim tijekom suradnje vezano za izradu UPU Čikat, mi niti u jednom trenutku nismo razgovarali niti s jednim Rusom, radi se o hrvatskim firmama, navodi Sanjin Šolić. Dakle, budući da su pregovori s potencijalnim partnerima tek u tijeku, pronalazak mladoženje za Jadranku, mladu s dobrom dotom, tek predstoji."

Ne tako dugo nakon te izjave, 10. siječnja 2019. na službenim stranicama Središnjeg klirniškog depoziratrnog društva (SKDD) objavljena je obavijest sljedeećeg sadržaja:

„Poštovani, u skladu s člankom 468. a u vezi s člankom 473. Upute SKDD d.d. (dalje: SKDD) i rješenjem br. Tt-19/181-2 koje je 10. siječnja 2019. godine donio Trgovački sud u Rijeci, a koje je provedeno u Sudskom registru, obavještavamo vas da će SKDD 11. siječnja 2019. godine provesti korporativnu akciju prijenosa dionica manjinskih dioničara društva JADRANKA d.d., Mali Lošinj, OIB 70741052040 te će preknjižiti redovne dionice oznake JDRA-R-A sa računa manjinskih dioničara na račun glavnog dioničara BETA ULAGANJA d.o.o., Ratkajev prolaz 8, Zagreb, OIB 00713870499. U skladu s Odlukom Glavne skupštine društva JADRANKA d.d. koja je održana 25. siječnja 2018. godine SKDD će 11. siječnja 2019. godine provesti isplatu otpremnine u iznosu 700,00 HRK po dionici...".

Dakle, od 11. siječnja 2019. jedini vlasnik Jadranke d.d. je tvrtka Beta ulaganja d.o.o. A jedini član, jedini vlasnik, Beta ulaganja je OBSHCHESTVO S OGRANICHENOY OTVETSTVENNOSTYU UPRAVLYAYUSHCHAYA KOMPANIYA ALFA-KAPITAL, Ruski investicijski fond. Sa službenih stranica Beta ulaganja nestala je famozna mantra da je UK Promsvyaz „jedno od vodećih društava za upravljanje investicijskim fondovima u Rusiji, koje uz nekoliko otvorenih i zatvorenih fondova upravlja i jednim od vodećih mirovinskih fondova u toj zemlji, a u vlasništvo je istoimene banke, jedne od najvećih u Rusiji", mantra koja je imala funkciju opčinjavanja i prepariranja lokalnog stanovništva. Budući da je navedena banka pala pod prinudnu upravu Središnje banke Ruske Federacije, tako je odjednom nestala i mantra o jednoj o najvećih ruskih banaka. U svakom slučaju, navednim istiskivanjem preostalih malih dioničara, građana Malog Lošinja, možemo reći da je završila u medijama hvaljena kao rijetka u nas, navodno, pozivitivna privatizacijska priča ili još bolje rečeno bajka o savršenoj privatizaciji u kojoj su radnici, bivši radnici Jadranke i građani Malog Lošinja većinski vlasnici. Od 11. siječnja 2019. godine niti jedan građanin Malog Lošinja, niti jedan građanih Republike Hrvatske nema niti jednu dionicu Jadranke d.d. Isključivi i jedini, barem formalni vlasnik Jadranke d.d. jest dakle majčica Rusija.

Iako nije tema članka, vjerojatno je i da postupak istiskivanja malih dioničara (squeeze out) nije proveden sukladno odredbama Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o preuzmanju dioničkih društava kao što je to bio slučaj i prilikom preuzimanja većinskog paketa Jadranke od strane istog investitora. Kao što prilikom preuzimanja većinskog paketa Jadranke, iako se javnost uvjeravalo da se ne prodaje društvo već da se samo traži strateški partner, ni većinski dioničari a ni Zagrebačka burza na kojoj su kotirale dionice Jadranke d.d., a ni regulator tržišta (HANFA) nisu pojma imali da uprava društva pregovara u Moskvi s investirom o preuzimanju. Zamislimo na trenutak kako bi se akteri koji za svoju korist trguju s povlaštenim informacijama završili, proveli, recimo u Americi... Kao što ni tada mali dioničari koji su ujedno bili i većinski vlasnici (ili ih je uprava samo tako uvjeravala), tako ni sada mali dioničari nisu znali što im se sprema, odnosno nisu ni znali da su istisnuti dok nisu otišli do bankomata ili dok nisu dobili obavijest od banke o prilivu novca na njihov račun.

Iz obavijesti SKDD vidljivo je da su im dionice oduzete po cijeni od 700 kuna za dionicu, a što je cijena po kojoj je, vrijeme će pokazati, majčica Rusija preuzela većinski paket Jadranke d.d. Naravno tako određena cijena - otpremina - nije određena po zakonu i u zakonitom postupku. Cijena je isplaćena manjinskim dioničarima godinu dana nakon odluke o istiskivanju što znači da je majčica Rusija trebala i svakom istisnutom dioničaru platiti i kamatu u visini eskontne stope Hrvatske narodne banke uvećane za pet postotnih poena za vrijeme od upisa odluke glavne skupštine o prijenosu dionica u sudski registar pa do isplate manjinskim dioničarima, dakle za godinu dana. Također jednostrano određena cijena istiskivanja, jednaka cijeni po kojoj je preuzet većinski paket, vjerojatno nije određena u postupku kakav je odredio zakon. Zakon nije odredio da je cijena istiskivanja jednaka cijeni preuzimanja.

„Primjerenost otpremnine moraju ispitati jedan ili više vještaka koje na zahtjev glavnog dioničara imenuje trgovački sud na čijem se području nalazi sjedište društva upisano u sudskom registru. Primjerenost otpremnine podliježe, slijedom odredbe članka 481.a ZTD-a pregledu jednog ili više revizora, koje imenuje uprava ovisnoga društva ili na njezin zahtjev sud u čiji je sudski registar ovisno društvo upisano, a oni moraju izraditi pisano izvješće o obavljenoj reviziji" (izvor IUS INFO; dr.sc. Dragan Zlatović).

Iako su ondašnje „glasine" o ulasku Rusa u Jadranku bile javno demantirane, sadašnji, barem formalni vlasnik Jadranke d.d. nisu neki Rusi već doslovno Ruska Federacija. A zanimljivo je, također, da su vlasnici vila na Čikatu koji su s Jadrankom surađivali prilikom izrade UPU-a Čikat završili u nadzornim odborima Jadranke d.d. i njenim tvrtkama kćerima.

Istiskivanje je, inače, očito obrazac ponašanja investitora i sadašnjeg jedinog vlasnika, države Rusije. Kao što je iz vlasništva istisnuo sve male dioničare, radnike, bivše radnike i građane Malog Lošinja (što li su mu smetali?) istiskuje ih i s javnih površina koje su njemu/njima osobno ili poslovno interesantni (što li mu/im smetaju?). Još u listopadu 2014. g. napisao sam članak Čikat kao vlastito dvorište investitora, koji sam završio riječim: „Investicijski pothvati koji su do sada realizirani - upitna legalnost izgradnje hotela Bellevue, otimanje gradske imovine za nelegalni parking, zatvaranje nerazvrstane ceste kod hotela Punta, namjera opisanog koncesioniranja Čikata - trebali bi izazivati oprez. Protivno dosadašnjoj turističkoj tradiciji, običajima i prostornim planovima, master planovima i strategijama održivog razvoja, povijanjem pred moći investitora o kome ne znamo ništa, na mala vrata nam se bez ikakvog propitivanja natura neki novi koncept. Turizam koji se svodi na zatvorene luksuzne resorte na najvrijednijim lokacijama ograđene žicom i čuvane zaštitarima?"

Iako je Jadranka d.d., bila svjetli primjer privatizacije u nas, jer je bila u većinskom vlasništvu radnika, bivših radnika i građana Malog Lošinja i koja je prije pet, šest godina samo tražila strateškog partnera, nakon 11. siječnja 2019. godine Jadranka d.d. je ruska tvrtka koja malo pomalo s javnih prostora na zapadnoj obali otoka istiskuje građane i turiste Lošinja. Uvala Čikat najočitiji je primjer takve politike istiskivanja javnosti s javnih površina. Zadnje istiskivanje je bilo istiskivanje barki iz uvale Čikat da bi se nesmetano u „Marini Čikat" mogle vezati jahte vlasnika Jadranke i njihovih bogatih prijatelja. Koje nam iduće istiskivanje slijedi?

Komentari: 

07 # ob je ktivno?gost 2019-01-20 16:49
Gdje je budući gradonačelnik? Istekao mu ugovor o djelu 18.12.2018. - 18.1.2019.?

Beli, Cres i Čikat viče
gdje si gdje si
gtradonačelniče!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # .....Z.C. 2019-01-20 16:58
Svako malo se pojavi ali admin ga miče. ljute ga Ekstremni eko-aktivisti i neki skejo :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # sayonaraCH4 2019-01-22 10:02
jadni su ovi koji su angažirali trola, a jadan je i on sam sa sobom. gade mi se i bljuje mi se od "političara" koji misle da mogu ušutkati demokraciju. pokazali su svima tko su i što su, dno civilizacije, dno dna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # rezanje prstijugrađanin 2019-01-22 12:32
Objektivno je dokazani huligan, propagira fašističke metode i zato ga treba brisati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ........d.p. 2019-01-20 18:09
:-) tužno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
76 # koperantmazalo 2019-01-20 18:45
Arsene, a gdje su tvoje dionice Jadranke ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Ograničena odgovornostgost 2019-01-20 18:50
Znači neće biti Jadranka d.d. nego Jadranka d.o.o. Zvat će se kako spada; društvo sa ograničenom odgovornosti. Ni za šta ne odgovara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ???Kezić Tihi 2019-01-20 19:18
"Mi kao izrađivači UPU-a Čikat..." kaže Šolić. A zar planove ne izrađuje grad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
68 # Gdje su pareNautika 2019-01-20 20:07
A tko je vlasnik vijećnice? Tko je stavio zabilježbu na Rukavić? Niti slova niti riječi o tome, a cijela sjednica Gradskog vijeća tome posvećena
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
57 # ???gost 2019-01-20 20:14
A jel to ima veze sa izbacivanjem malih dioničara Jadranke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # ImaNautika 2019-01-20 22:33
Naravno da ima. Ja sam prodao svoje dionice kako bih mogao dati zajam za stan, koji sada ne mogu kupiti. Jadranka me je pošteno isplatila ali ja ne mogu pošteno kupiti stan
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # A nemaAstro Nautika 2019-01-20 22:55
Citat Nautika:
Naravno da ima. Ja sam prodao svoje dionice kako bih mogao dati zajam za stan, koji sada ne mogu kupiti. Jadranka me je pošteno isplatila ali ja ne mogu pošteno kupiti stan
Jesu li te istisnuli ili si ti prodao svoje dionice? U svakom slučaju tebi Jadranka nije pošteno ništa isplatila nego možda neki Rusi, a koji još se ne zna.
A čudan si ti lik koji uspije prodati dionice da bi dao zajam za stan. Ti si kupac stana kao što je objektivno gradonačelnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Čovječe ne ljuti se ...Astro Nautika 2019-01-20 21:01
Pa piši ti o tome što tebe muči. Zašto čekaš da te Arsen iznervira, pa tek onda reagiraš.
Inače zašto te iznervirao članak o istiskivanju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # NecuNautika 2019-01-20 22:32
Pišite vi.. Zar nije malo čudno da se na portalu otoci NET pojavi tekst u kojem u samom naslovu stoji da je Grad kupio vijećnicu jednoglasno ali isto tako i napravio propust, na ovom neovisno portalu ne može pročitati niti riječi..
Objektivno, piši ti o tome i uskoro će tvoj portal biti citaniji od ovog jednoumlja
otoci.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Što se duriš kao malo dijeteAstro Nautika 2019-01-20 22:43
Ti si ljut ali nećeš reći što te ljuti? Zašto ti drugi mora pisati o tome što tebe muči..
Definiraj problem, navedi štetu, navedi vrstu krivice i odgovorne osobe i podjeli to s nama.
Za početak odgovori što te je naljutilo u članku Istiskivanje. Otvori se i bit će ti lakše....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Neovisnost medijaAdministrator 2019-01-21 09:48
Citat Nautika:
Pišite vi.. Zar nije malo čudno da se na portalu otoci NET pojavi tekst u kojem u samom naslovu stoji da je Grad kupio vijećnicu jednoglasno ali isto tako i napravio propust, na ovom neovisno portalu ne može pročitati niti riječi..
Ovaj portal je neovisan u smislu uvodnog dijela osvrta na dvanaest godina postojanja.Citat:
Razlog za obilježavanje obljetnice bilo bi već samo to što su ove stranice opstale dvanaest godina kao virtualno okupljalište građana, mjesto razmjene, kritike, pohvale i angažmana. Već sama činjenica da već dvanaest godina opstaju bez proračunskih, komercijalnih ili sponzorskih izvora financiranja i temelje se na volonterskom radu i aktivizmu bila bi dovoljna za riječi zadovoljstva u prigodničarskom uvodniku. Ova godišnjica, međutim, ima nešto što je ravno službenom priznanju, certifikatu kvalitete i potvrdi o smislu i opravdanosti postojanja. To je pokušaj discipliniranja, malograđansko lažno zgražanje i prijetnja intervencijom policije kao odgovor na kritike upućene s ovih stranica vlasti, pojedincima iz vlasti te štićenicima i klijentima te vlasti i pojedinaca u njoj.
volim-losinj.org/.../...
Neovisan je i u smislu poziva na suradnju objavljenog 20. studenog 2006.:
Citat:
Pozivamo posjetitelje ove web stranice koji žele da njihovi komentari, mišljenja, stavovi, prijedlozi i zapažanja ili pak vijesti i obavijesti o temama i događajima koji su neposredno ili posredno vezani uz zaštitu okoliša, kvalitet života, kulturna zbivanja i rad udruga civilnog društva u našem kraju budu objavljeni na naslovnici i odgovarajućoj rubrici (Prostorni plan, Zaštita mora, i t. d.) da svoje priloge šalju na e-mail adresu ili putem opcije KONTAKT u meniju. Informaciju o autoru napisa objavit ćemo prema želji pošiljatelja naznačenu u tekstu priloga. Anonimnost autora je zajamčena. Uredništvo si pridržava pravo da odbije objavu napisa čiji sadržaj nije u skladu s načelima istaknutim u impressumu, ali će autoru ponuditi sugestiju o ispravcima koji bi prilog učinili prihvatljivim. Uredništvo također pridržava pravo na minimalne pravopisne i tipografske intervencije koje ne mijenjaju smisao napisa.
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
211 # Misterij zbrčkanog mozgaWD 40 2019-01-21 10:10
Citat Nautika:
A tko je vlasnik vijećnice? Tko je stavio zabilježbu na Rukavić? Niti slova niti riječi o tome, a cijela sjednica Gradskog vijeća tome posvećena
Ne znam šta bi dao da saznam kako funkcionira mozak kojem je Šolićevo javno priznanje da Jadranka radi prostorne planove, a Grad ih bez čitanja usvaja povod da pita tko je vlasnik vijećnice i tko je stavio zabiljezbu na Rukavic, a sve to uz članak o istiskivanju i zadnjeg malog dioničara iz bivše "velike mame Lošinja", a sada Putinovog društva sa ograničenom odgovornosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # da...hranitelj tuljana 2019-01-21 06:51
Vidim istisnut je novi članak.
Volim ovakve naslove, ne otkrivaju na prvu je li članak protiv GML ili Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Dobro jutrogost 2019-01-21 07:29
Članke koje ti voliš imaš u Jutarnjem, Novom Listu, Globusu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # nostradamusPMF 2019-01-21 11:22
Nakon što su postali 100 % vlasnici Jadranke rusi su počeli čistku kadrova, čak je i predsjednik Uprave pred smjenom. Sve što je ovaj portal najavljivao sad se događa u stvarnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # zlatni padobranguest 2019-01-21 11:29
Citat PMF:
čak je i predsjednik Uprave pred smjenom.
osigurao je on i sebe i sve svoje za cijeli zivot.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # IstisnutiDodo 2019-01-21 11:59
Lako za suvlasnički status u toj tvrtki. To su radnici Jadranke i građani manje više dali pojedinačno i dobrovoljno.
Ali prostor Čikata koji je prodala izdajnička vlast Lošinja na štetu građana da bi bili istisnuti, to je veći problem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # manje višegost 2019-01-21 19:00
Citat Dodo:
Lako za suvlasnički status u toj tvrtki. To su radnici Jadranke i građani manje više dali pojedinačno i dobrovoljno.
Manje dobrovoljno, više pod moraš i zbog plašenja izlaskom s burze pa da neće moći nikom prodati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # zanimljivogost 2019-01-22 08:42
Ja samo vidim da se svakog dana na Lošinju pojavljuju automobili najnovijeg datuma proizvodnje... U čemu je problem? Kakvo istiskivanje? Sve je to zakon ponude i potražnje!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Ni t od tržištaKontrapunkt 2019-01-22 08:54
Koja ponuda i potražnja kad su Rusi na sebe prepisali tuđe dionice po cijeni koju su sami odredili. Nema tu tržišta nego samo gola sila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # prijepis?gost 2019-01-22 09:03
Citat Kontrapunkt:
Koja ponuda i potražnja kad su Rusi na sebe prepisali tuđe dionice po cijeni koju su sami odredili. Nema tu tržišta nego samo gola sila.
Prepisati se može jedino domaća zadaća...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Iz domaće zadaće 1gost 2019-01-22 09:30
Citat gost:
Citat Kontrapunkt:
Koja ponuda i potražnja kad su Rusi na sebe prepisali tuđe dionice po cijeni koju su sami odredili. Nema tu tržišta nego samo gola sila.
Prepisati se može jedino domaća zadaća...
Ne znam na šta aludiraš ali mislim da se želiš praviti pametan. Prepisati na sebe se može može i imovina, npr. kuća, auto ili dionice Jadranke d.d.
Koliko si bistar pokazuje i tvoja tvrdnja da se samo domaća zadaća može prepisati. Može se prepisati i glupi komentar. Evo, prepisujem glupi komentar: Prepisati se može jedino domaća zadaća...
Ako te muči gramatika i tu imaš problem. Rusi su na sebe prepisali tuđe dionice. Nisu ih prijepisali na sebe već su ih prepisali na sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # PrepisivanjeVB 2019-01-22 09:32
Citat gost:
Citat Kontrapunkt:
Koja ponuda i potražnja kad su Rusi na sebe prepisali tuđe dionice po cijeni koju su sami odredili. Nema tu tržišta nego samo gola sila.
Prepisati se može jedino domaća zadaća...
Nije točno. Prepisati se može i diplomski rad i još zaraditi ako tužiš novinara koji je objavio tu skandaloznu vijest. A da je zaista prepisao, dokaz je to što ga je morao ponovno napisati. Naravno, za takvo što moraš biti najmanje HDZ-ovac, a nije naškodilo ni to što je podpredsjednik Sabora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Kad će konačno biti reforma školstvaKontrapunkt 2019-01-22 09:44
Mislim da je ovaj gost koji se pokušao praviti pametan prepisivao domaće zadaće umjesto da ih je pisao s razumijevanjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # dali je tko za tužbu?goran 2019-01-28 00:17
Ima li netko spreman tužbom tražiti razliku između isplaćene cijene i stvarne vrijednosti dionice Jadranke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # DeDehranitelj tuljana 2019-01-28 12:57
Citat goran:
Ima li netko spreman tužbom tražiti razliku između isplaćene cijene i stvarne vrijednosti dionice Jadranke?
Super ideja! Hajde samo ako nije problem napiši koja je u tom trenutku bila, kako si je nazvao, "stvarna cijena dionice" (valjda si mislio na vrijednost)...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Dobro pitanjeN.N. 2019-01-28 14:45
Citat hranitelj tuljana:
Citat goran:
Ima li netko spreman tužbom tražiti razliku između isplaćene cijene i stvarne vrijednosti dionice Jadranke?
Super ideja! Hajde samo ako nije problem napiši koja je u tom trenutku bila, kako si je nazvao, "stvarna cijena dionice" (valjda si mislio na vrijednost)...
Super pitanje trole, upravo na to pitanje je trebao odgovoriti kroz zakonit postupak istiskivanja. Nitko se nije potrudio utvrditi stvarnu cijenu dionice nego je netko samovoljno odlučio da dionica vrijedi onoliko koliko je on zaželio da vrijedi. Većinski gazda, majčica Rusija je odlučila. A odlučila je da dionica vrijedi 700 kn upravo po cijeni po kojoj je nezakonito preuzet većinski udjel. Ne znam kolika je stvarna vrijednost dionice ali sigurno znam da nije 700 kuna koliko je vrijedila kad je većinski vlasnik Jadranke preuzimao većinski udjel... To što je on platio 700 kn nekad je vrijedilo u 2.800 kn ali je tada cijenu određivalo tržište odnosno odnos ponude i potražnje. Danas dionica vrijedi, odnosno je vrijedila, više ih nema, onoliko koliko većinski gazda kaže da vrijedi. To je nama naša privatizacija dala....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # nekad je baka imala zubehranitelj tuljana 2019-01-28 15:55
Citat N.N.:
Citat hranitelj tuljana:
Citat goran:
Ima li netko spreman tužbom tražiti razliku između isplaćene cijene i stvarne vrijednosti dionice Jadranke?
Super ideja! Hajde samo ako nije problem napiši koja je u tom trenutku bila, kako si je nazvao, "stvarna cijena dionice" (valjda si mislio na vrijednost)...
Super pitanje trole, upravo na to pitanje je trebao odgovoriti kroz zakonit postupak istiskivanja. Nitko se nije potrudio utvrditi stvarnu cijenu dionice nego je netko samovoljno odlučio da dionica vrijedi onoliko koliko je on zaželio da vrijedi. Većinski gazda, majčica Rusija je odlučila. A odlučila je da dionica vrijedi 700 kn upravo po cijeni po kojoj je nezakonito preuzet većinski udjel. Ne znam kolika je stvarna vrijednost dionice ali sigurno znam da nije 700 kuna koliko je vrijedila kad je većinski vlasnik Jadranke preuzimao većinski udjel... To što je on platio 700 kn nekad je vrijedilo u 2.800 kn ali je tada cijenu određivalo tržište odnosno odnos ponude i potražnje. Danas dionica vrijedi, odnosno je vrijedila, više ih nema, onoliko koliko većinski gazda kaže da vrijedi. To je nama naša privatizacija dala....
Baš si ga sad jako nadrobio, moj savjet (koji nećeš prihvatiti) je da ne moraš baš o svemu prosipati pamet.
Počeo sam ti odgovarati jednu po jednu glupost koju si istovario među nas ali sam odustao jer se podučiti i objasniti može samo osobama koje ili imaju minimum predznanja ili žele naučiti. Djecu koja začepe uši i istodobno viču "ne čujem te tralalalala" nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ahNN 2019-01-28 16:49
Što očekivati od trola nego takve glupe odgovore...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # ne znam, ne sjećam se, trol, truć...hranitelj tuljana 2019-01-28 17:31
Citat NN:
Što očekivati od trola nego takve glupe odgovore...
Dobro... Citat N.N.:
Ne znam kolika je stvarna vrijednost dionice

Hajde pogledaj kako se kretala vrijednost dionice npr. u 2013. godini (neću ti reći gdje da gledaš jer osoba koja "sigurno zna"o dionicama zna i gdje se to gleda.
I kako se kretala početkom 2014. i na kojim prometima (znaš što su prometi, jel da?).Citat N.N.:
sigurno znam da nije 700 kuna koliko je vrijedila kad je većinski vlasnik Jadranke preuzimao većinski udjel...
Možda je 683,26 HRK? Možda 594,12 HRK?Citat N.N.:
To što je on platio 700 kn nekad je vrijedilo u 2.800 kn
Bitno je koliko je vrjedila TADA a ne "nekad". Jel ti kad kupuješ neku imovinu plaćaš po tadašnjoj cijeni ili nekoj od prije?

Koliko je JMNC bila 3/2017 a koliko 11/2017? Koja je od tih vrijednosti "poštena"?Citat N.N.:
ali je tada cijenu određivalo tržište odnosno odnos ponude i potražnje.
Molim te odgovori je li npr. 1.2.2013. vrijednost dionice Jadranke (400 HRK)određivalo tržište ili "Rusi".
Ako je tržište, molim te nađi minimum pristojnosti pa mi se ispričaj:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # "ne želim hraniti trola"hranitelj tuljana 2019-01-31 18:09
Joj, kako volim začepiti miševima gubicu da više ne požele ni cijuknuti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Raspravljati s trolom?N.N. 2019-01-31 18:40
Da nisi trol dobio bi odgovor...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # podvijen rephranitelj tuljana 2019-01-31 18:59
Citat N.N.:
Da nisi trol dobio bi odgovor...
Ma kakav odgovor bi ti bio sposoban pružiti osim uvreda ili pametovnja o eventualnom tipfeleru?!
"Ne odgovaram trolu" standardni bijeg kada si stjeran u kut... prozirno, na tvoju nesreću jer čitatelji nisu djeca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # #glasinegost 2019-01-31 19:09
Citat hranitelj tuljana:
Joj, kako volim začepiti miševima gubicu da više ne požele ni cijuknuti...
Trolanje je najbolja metoda da se pristojnim ljudima "začepi gubica". Nitko tko drži do sebe, a upoznao je tvoj MO, s tobom se neće upuštati u "prebrojavanje dlaka na tovaru". A rasprava o cijeni dionica Jadranke je ionako besmislena jer nije formirana odnosom ponude i tražnje nego je izmanipulirana cijelim nizom trikova. Svako povjerenje u pošteno preuzimanje tvrtke nestalo je kad se saznalo da je Šolić javno demantirao "glasine" da se Rusi zanimaju za Jadranku a istodobno dogovarao prodaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # alan fordel diablo 2019-01-31 19:31
Citat gost:
Svako povjerenje u pošteno preuzimanje tvrtke nestalo je kad se saznalo da je Šolić javno demantirao "glasine" da se Rusi zanimaju za Jadranku a istodobno dogovarao prodaju.
Sve što Šolić izjavi za medije nakon vrlo kratkog vremena se pokaže da je laž. Pametnome dosta !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Tko je odlučio i odredio cijenuN.N. 2019-01-31 19:48
Zanimljivo je da je cijenu po kojoj će istisnuti manjinske dioničare odredio većinski vlasnik Jadranke na način da je cijenu isisao iz prsta. Kolika je cijena dionice po kojoj će većinski vlasnik istisnuti manjinske dioničare trebao je odrediti vještak financijske struke. Dakle zakon kaže da treba odrediti stvarnu cijenu dionice koji većinski vlasnik uzima od manjinskog vlasnika. Možda je stvarna cijena dionice manja a možda je veća od 700 kuna po kojoj su dionice prepisane odnosno uzete od malih dioničara. S obzirom da je teško vjerovati da je većinski vlasnik uzeo dionicu po 700 kuna za pretpostaviti je da je stvarna cijena ipak veća od toga.

Ali je zanimljivo i još jedno pitanje odnosno dogovor na to pitanje. Tko je uopće većinski vlasnik koji je odlučio da će istisnuti sve preostale dioničare i tko je to odredio cijenu od 700 kuna? To na žalost ne zna nitko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # koprcanjehranitelj tuljana 2019-01-31 19:52
Citat N.N.:
S obzirom da je teško vjerovati da je većinski vlasnik uzeo dionicu po 700 kuna za pretpostaviti je da je stvarna cijena ipak veća od toga.



Molim te odgovori je li npr. 1.2.2013. vrijednost dionice Jadranke (400 HRK)određivalo tržište ili "Rusi".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # #dontfeedtrollgost 2019-01-31 20:04
Koji si ti licemjer :P Prvo slavodobitno napišeš "Joj, kako volim začepiti miševima gubicu da više ne požele ni cijuknuti..." da izazoveš reakciju, a onda uvredljivo zatrolaš "Ma kakav odgovor bi ti bio sposoban pružiti osim uvreda ili pametovnja o eventualnom tipfeleru?! "Ne odgovaram trolu" standardni bijeg kada si stjeran u kut... prozirno, na tvoju nesreću jer čitatelji nisu djeca., a onda nahranjen odgovorom pod naslovom "koprcanje" glumiš finoću "Molim te odgovori je li npr. 1.2.2013. ...." Tip pod nickom N.N. je idiot ako te bilo kakvim odgovorom nahrani za daljne trolanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # prozirnohranitelj tuljana 2019-01-31 20:08
Citat gost:
Tip pod nickom N.N. je idiot ako te bilo kakvim odgovorom nahrani za daljne trolanje.
Mene samo zanima je li vrijednost dionice Jadranke od 400 HRK, koja je bila na dan 1. veljače 2013. godine odredilo tržište ili "Rusi".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # #koprcanjegost 2019-01-31 20:11
Citat hranitelj tuljana:
Citat gost:
Tip pod nickom N.N. je idiot ako te bilo kakvim odgovorom nahrani za daljne trolanje.
Mene samo zanima je li vrijednost dionice Jadranke od 400 HRK, koja je bila na dan 1. veljače 2013. godine odredilo tržište ili "Rusi".
Lažeš. Trolaš. Što sam dokazao prethodnim komentarom. A sada se koprcaš ti - uhvaćen u licemjerju. EOD, trole :P Tvoje daljnje koprcanje će me samo nasmijati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # nisu čitatelji ovce...hranitelj tuljana 2019-01-31 20:32
Citat hranitelj tuljana:
Mene samo zanima je li vrijednost dionice Jadranke od 400 HRK, koja je bila na dan 1. veljače 2013. godine odredilo tržište ili "Rusi".
Citat gost:
Lažeš. Trolaš. Što sam dokazao prethodnim komentarom. A sada se koprcaš ti - uhvaćen u licemjerju. EOD, trole :P Tvoje daljnje koprcanje će me samo nasmijati.
a) odredilo tržište
b) odredili "Rusi"
c) ciju-ciju

p.s.
1. izbjegavanje odgovora pozivanjem na "trolanje" smatra se u internet raspravama priznanjem nedostatka argumenta ili znanja
2. danas jesam malo bocnuo ali pitanje je neodgovoreno stajalo danima, a upravo si brzinom današnje reakcije dokazao da si cijelo vrijeme pratio situaciju i da nisi ni prije moje "nepristojnosti " ZNAO odgovoriti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # On se sam guraN.N. 2019-01-31 20:12
Nisam odgovarao trolu već sam se nadovezao na gosta i komentar pod naslovom #glasine i ne el diabla. To što se trol lijepi je njegov problem ali ja s njim ne raspravljam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ne cveta cveće u naše preduzećešoić 2019-01-28 14:23
Citat goran:
Ima li netko spreman tužbom tražiti razliku između isplaćene cijene i stvarne vrijednosti dionice Jadranke?
Pa stvarna vrijednost dionice je daleko manja, jer Jadranka je u gubitku. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno očekuju rješenja i pomoć, makar ih je, kako su sami napisali, dva puta prevario vezano uz dopunsko koje će im sada plaćati drugi stanovnici, od prisilno ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni kojima stvarno treba za život.nego da se oni iznajmljuju ili slično. Stanove dobivaju mladi čiji roditelji imaju po nekoliko apartmana i kuća za odmor sa ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se 350+ ljudi iz čiste dosade prijavilo za stanove koji im uopće ne trebaju.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali graditi, gdje vi vidite 100 lošimjskih mladih obitelji kojima treba stan? Gdje žive sada, ako postoje? A ako ne šostoje, za koga bi se stanovi gradili?!

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam gdje je sad komentator koji je prije par godina pod nadimkom "Genov" ovdje napisao da nema nikakvog problema ako nestaju Lošinjani, dok god ima dovoljno Pakistanaca ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno da pogoduje Jadranci koja je kupljena sto posto Ruskim kapitalom! Do svidania !

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, konkretno poglavlja 4.3. Otvaranje građevinskog područja, uočena je moguća tehnička pogreška u grafičkim prilozima. Naime, prilikom otvaranja pojedinih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ozbiljnu viziju budućnosti. Kada vidimo tko je sve bio na javnoj raspravi prilikom predstavljanja izmjena plana, sve postaje jasno. Stari mešetari, propali investitori ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih izbora, ni onih 100 obećanih prije 8 godina. Bit će da vrijeme briše pamćenje, ali obećanja ostaju… barem na papiru.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase birtiju. A i Nedić se toliko zalaže za njih da prosto ne znaš jeli on u AM ili je AM u HDZ-u. Konj se veže gdje gazda kaže...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili Rusi i tako su oni vlasnici svih i svega

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi. Nisam nikakav šovinist ni rasist, ali jbg.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa čim?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi odgovaraju na tvoja pitanja. Ti si najobičnija mona.

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja građana kojim će Grad tijekom sljedeće četiri godine izgraditi više od 100 stanova za naše sugrađane po nekoliko inovativnih i kvalitetnih modela! #gradzatebe◄◄◄ ...

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo dodatnih 100 eur mjesečno, tko će na kraju platiti to povećanje? Možeš li mi, kao podstanar, napisati podržavaš li dodatne poreze najmodavcima? Da/ Ne?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx (https://www.facebook.com/share/v/1C9bqKBxAx/)

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad darovao zemljište? - kad će Grad obnoviti kulu Kaštel? - kad će Grad urediti dnevni boravak za umirovljenike?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo se da riječima gradonačelnice "Našim poduzetnicima, obrtnicima i poljoprivrednic ima dodijeljen je nikad veći iznos potpora, ukupno 242.578,79 € kroz čak ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi određenim "instalacijama" , a i čudi se tko bi to mogao napraviti...čud i se iako već dvije godine pišem o tome ovdje... aLI, barem se sada osvrnuo na to. Bio ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod, policiju, lijećenje itd. knjigoriaplanet.hr/.../... (http://www.knjigoriaplanet.hr/slike/velike/pale-sam-na-svijetu-jens-sigsgaard-s-753_1.jpg) knjigoriaplanet.hr/.../...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju li se porezi dobrovoljno? Mogu li čkudi koji su svojim radom ili ulaganjem zaradili neki iznos, taj iznos zadržati u cjelosti, bez ikakvih posljedica? Ako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju koji su se prijavili u gradskom uredu. Drugi razlog je imbecilna, a tendenciozna formulacija "novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja dopunskog osiguranja ima veze sa boravištem osobe, no i jedno i drugo je protuzakonito i služi isključivo za dobivanje glasova birača.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga zaradili), umirovljenicima s Lošinja ili i umirovljenicima koji posjeduju kuće na Lošinju, a žive i glasuju u Rijeci i Zagrebu?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi sve višekratnici broja 45. Međutim tu se nameće jedno drugo pitanje, GML vraća dio poreza samo domaćim iznajmljivačima (domicilnim biračima), ali ne vraća porez ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj noći, sasvim nove poruke s oltara, ali i smanjeni intenzitet pucnjave, pokazuje nam da je euforija na kretenskom optimizmu splasnula. ► Novi val povjerenja u ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2. Pitanje glasi "Šta te muči? Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . Kako si se ti tu našao oštećen?" 3. Odgovor glasi "Oštećen sam tako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po krevetu), sve zajedno nešto više od 58.000 eura.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po ...