Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Mišljenje prof. dr. Gomerčića nije meritorno

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

 

Jutarnji list 16. prosinca 2006. donosi pismo Davorina Markovića, ravnatelja Državnog zavoda za zaštitu prirode kojim upozorava javnost na netočne informacije i neutemeljene tvrdnje prof. dr. Hrvoja Gomerčića da "nema znanstvene osnove za rezervat kod Lošinja".

  

  Zavod smatra mišljenje prof. dr. Gomerčića nemeritornim . . .

U izdanju dnevnih novina Jutarnji list od 10. prosinca 2006. objavljen je članak novinara Mladena Gerovca pod naslovom Dupini u mreži lokalnih interesa. U sklopu njega objavljen je i intervju s prof. dr. Hrvojem Gomerčićem s Veterinarskog fakulteta s podnaslovom Nema znanstvene osnove za rezervat kod Lošinja.

U članku smo uočili niz netočnih informacija i neutemeljenih tvrdnji na koje vam skrećemo pozornost, a u želji da se doista objektivno informira javnost.

Podsjećamo da je dio akvatorija Lošinja preloženog za zaštitu područje koje je najduže i najsustavnije istraživano u smislu populacije dobrog dupina, a u novije vrijeme i ostale morske faune i flore. Istraživanja su provodili nevladina udruga Plavi svijet - institut za istraživanje i zaštitu mora, Hrvatski prirodoslovni muzej i Prirodoslovni muzej u Rijeci. Pritom je potporu pružila kneževina Monako, koja predstavlja i tajništvo Sporazuma o zaštiti kitova u Crnom moru, Sredozemnom moru i susjednom Atlantskom području - ACCOBAMS u okviru Bonnske konvencije. Ističemo kako je Sporazum ACCOBAMS temeljni međunarodni ugogor s ciljem očuvanja kitova i dupina (Cetacea) na području Sredozemlja i Crnog mora, koji trenutno ima 20 država stranaka, među kojima i Republika Hrvatska.

Znanstveno vijeće ACCOBAMS-a, čiji su članovi vodeći europski i svjetski stručnjaci za dupine i kitove, također je prepoznalo vrijednost područja, te ga uvrstilo kao prioritetno područje za zaštitu dobrih dupina u Sredozemlju.

Državni zavod za zaštitu prirode, kao središnja stručna institucija za zaštitu prirode u Hrvatskoj i meritorna institucija za pitanje struke zaštite prirode na temelju raezulatata dosadašnjih istraživanja utvrdio je da je područje vrijedno za zaštitu i shodno tome predložilo zaštitu u kategoriji posebnog rezervata u moru. Ministarstvo kulture, tijelo državne uprave nadležno za zaštitu prirode, na temelju toga je donijelo rješenje o preventivnoj zaštiti. Zavod je također utvrdio da je s obzirom na vrijednost riječ o potencijalnom NATURA 2000 području. NATURA 2000 je ekološka mreža Europske unije koja obuhvaća područja važna za očuvanje ugroženih vrsta i stanišnih tipova u tzv. povoljnom stanju očuvanosti.

Zavod smatra mišljenje prof. dr. Gomarčića nemeritornim jer nije moguće izvršiti kvalitetno praćenje dupina, tj. uočiti njihovu zastupljenost i rezidentnost na tom području samo promatranjem iz aviona u nekoliko navrata. Za to su potrebna sustavna istraživanja na nekom području.

Dupini se pojavljuju na cijelom Jadranu i nije isključeno da se na nekom drugom području pojavljuju učestalije, ali akvatorij Lošinja i Cresa je najduže i najsustavnije istraživan, pa je prema tome zasad jedino područje na Jadranu koje ima osnove za proglašenje zaštićenim.

Želja nam je da u Jadranu identificiramo sva područja značajna za hranjenje i razmnožavanje dupina i ustanovimo mrežu zaštićenih područja. To je, uostalom, i obveza RH kao članice sporazuma ACCBAMS. Pritom prijedlog za zaštitu moramo zasnivati na utemeljenim argumentima.

I na kraju, navod prof. dr. Gomarčića o tome da odgovore na zadanu temu mogu dati i druge institucije nije u potpunosti točan jer se problematikom dupina u Hrvatskoj bavi samo nekoliko znanstvenika.

Ravnatelj Zavoda Davorin Marković 

 

Komentari: 

0 0 # uspjeheko-eko 2006-12-16 17:09
Ovo je super da se našao netko pametan i odgovoran da komentira ova dogaðanja oko zaštićenog područja kada gradska vlast kojoj bi to trebalo biti u najvećem interesu ne shvaća vrijednost rezervata!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-16 17:26
Meni se dopala finoća kojom je ravnatelj Zavoda ustvari rekao da taj Gomerčić uopće nije stručnjak za dupine: "I na kraju, navod prof. dr. Gomarčića o tome da odgovore na zadanu temu mogu dati i druge institucije nije u potpunosti točan jer se problematikom dupina u Hrvatskoj bavi samo nekoliko znanstvenika." Lijep način da se kaže kako Gomerčić nije meðu njima ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-16 19:33
Ako pretražite stranicu bib.irb.hr/ s ključnom riječi "dupin", vidjet ćete da je prof. Gomerčić koautor skoro svih objavljenih radova o dupinu u Hrvatskoj!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-16 19:54
Njegovi radovi su tipa
"Elektronskomik roskopska i svjetlosnomikro skopska istraživanja masne jetre u dobrog dupina (Tursiops truncatus) iz Jadranskog mora", a on piše naručena mišljenja o njihovoj populaciji koju je utvrðivao s par preletanja avionom kako bi se sakrili od buke :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Artatore - Kandija - M.Lošinj 2006-12-16 23:51
Ne mogu se oteti dojmu da HZ ima nekakve veze s irb (bib.irb.hr). U tom je slučaju razumljivo da stoji iza prof. Gomerčića i njegovim istraživanjima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Artatore 2006-12-17 00:59
Ti su najgori koji stoje iza glavnih aktera ,takvi samo nabacuju završni
premaz na sve.:cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-17 08:16
Gomerčiću se vjerojatno ne može osporiti stručnost glede histologije i embriologije morskih sisavaca, ali on se po narudžbi upetljao u područje terenskih istraživanja o kretanju, navikama, ponašanju i populaciji dupina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-17 11:15
Stručnjak opće prakse koi radi pod sloganom "plati i nosi" :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-17 13:51
HZ ne stoji iza nikoga niti itko stoji iza te osobe. Samo sam vam dao adresu gdje možete naći podatke o nečijoj znanstvenoj bibliografiji. Pretpostavljam da se većina sudionika u ovim diskusijama inače ne služi tom vrstom pretraživanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-17 14:24
Kako si mogao vidjeti, ja sam se poslužio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-17 18:19
Na stranicama: www.mzos.hr/.../rad_h.htm
moguce je dobiti dokaz da je gosp. Gomercic vec dulje povezan s HDZ-om jer je za njih radio jos 1995.

Tip rada: Pozvano predavanje
Naslov: Istraživanje dupina u Jadranskom moru
Ustanova: Gradski odbor HDZ-a Split
Godina: 1995

Koliko nam je znanost jadna i o kojoj se sebeljubljivoj ptici radi može se vijdeti iz njegove biografije u kojoj nabraja znanstvene titule cijele svoje obitelji i to na stranici:
vef.hr/.../HGbiografija.htm
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-17 21:24
He, he, "Oženjen je s dr. sc. Verom Gomerčić, roðenom Pehar, s kojom ima dvoje djece: kćerku mr. sc. Anu Galov i sina mr. sc. Tomislava." Reklo bi se da su djeca roðena kao mr. sc.
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # još jedan gost 2006-12-18 21:06
Pa da, izgleda da i HZ-u nedostaje slovo D u stedini - možda ? :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-18 21:38
Preporučam tzv. gostu da, umjesto da se služi plitkim dosjetkama, za lektiru pročita tekst na stranici volim-losinj.org/.../... !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jedan gost od prije 2006-12-19 00:11
Hmm, doista zanimljiva plitkost usporedbe - znaći ima elemenata istine?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-19 08:19
"Jedan gost od prije" je pokazao ne samo plitkost nego i nemoć pred argumentima HZ-a. Postupio je poput frustriranog djeteta koje plačući dobacuje jačem od sebe "Ivo - pivo" ili "Pero - sero". Ovo je djetinjasto, ono glupo, primitivno i budalasto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skoro HZ 2006-12-19 11:50
Ovaj posljednji komentar definitivno u najboljem primjeru potvrðuje Godwinov zakon.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Babalu 2006-12-19 12:41
U doba moga djetinjstva Godwinov zakon je u jednom kraju u unutrašnjosti djelovao pod imenom "logika babe Stane". Baba Stana je bila prodavačica na tržnici, i kad bi joj netko rekao da su jaja koja prodaje sitna, da je zelen uvela ili krumpir isklijao, baba Stana bi počela vikati "Gledaj sebe, kučko, kakva si! Napirlitala si se kao neka kurva! A mati ti se je... sa Švabama. Nisi ni ti bolja!"
Ovovremene babe Stane umeću D u inicijale, prigovaraju na prošlosti u vrijeme socijalizma, predbacuju nedostatak državotvornosti i domoljublja svakome tko ne govori u interesu njihova vlastitog biznisa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # max-tv 2006-12-19 12:54
....... no, vratimo se dr.Gomerčiću (HZ i komentari koje je izazvao slijed dogaðaja nisu valjda bitniji od same teme) ......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-19 13:57
Slažem se, no vratimo li se Gomerčiću pitanje je koliko je histolog i embriolog pozvan da sudi o staništima, migraciji i navikama dupina. Metoda za koju tvrdi da ju je primijenio savršeno odgovara onima koji su protiv rezervata kraj Lošinja iz čega valja zaključiti da je u funkciji naručene ekspertize, a ne znanosti. Gomerčić je za investitore u nerezinsku marinu ono što je "moj stomatolog" u TV reklamama za paste za zube: glumac koji glumi znanstvenika. Njegov zaključak da dupine ne treba štititi samo na Lošinj nego na cijelom Jadranu, a kako to nije moguće, ne treba ni na Lošinju flagrantan je primjer prostituiranja znanosti.

Ima li se tu što dodati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-19 20:37
U svakom slučaju elaborat o dupinima naručen od potencijalnog investitora nije dobra referenca! Koliko god vjerovali stručnosti i znanstvenom ugledu prof. Gomerčića, uvijek će u takvoj situaciji ostati tračak sumnje da su rezultati analize stanja naručeni i prilagoðeni željama naručitelja (jer inače on ne bi njima veselo mahao). Jednako tako mogao bi g. Jureković naći stručnjaka koji bi nam objasnio da je marina u uvali Lozičina u Artatore super stvar i da nema opasnosti za okoliš i bioraznolikost! Nije dovoljno niti da protivnici izgradnje marine u Nerezinama tvrde da dupini stalno plivaju Lošinjskim kanalom (što se vidi sa svakog prozora u Zagazinama), niti da zagovornici objasne da nisu vidjeli više od 5-6 dupina tijekom nekoliko prelijetanja Kanala. Činjenice se moraju kvantificirati! Ja bih prvi volio znati da su dupini uvijek na raspolaganju za promatranje na nekom poznatom mjestu, no veliko je pitanje znaju li to i dupini! Tko će njima objasniti da je to njihov rezervat? Nikakve insinuacije već snaga argumenata, mjerenja i opažanja!
Ja sam vidio stada dupina i prema Susku i preko puta uvale Liski, no da li je to zaista njihovo stalno stanište? Očigledno nije! Lošinjski dupin vrti se u tom području, to je činjenica, a koje područje treba proglasiti rezervatom, to ne može biti samo želja već čvrsto argumentirana stvarnost! Tek će tada država pristati proglasiti zaštićeno područje. U protivnom se ugrožavaju ribari, a i oni bi tu mogli reći svoje! Ako neko može podastrti činjenice, to je jedini način da dupini dobiju svoje službeno stanište! U protivnom bit će samo prolaznici kao i ostali plovni objekti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hrzo 2006-12-20 00:04
Opet HZ, ti njemu prst - a on ruku!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-20 01:43
Pa pustite covjeka da nam kao strucnjak (ako smo dobro razumijeli i sam je veliki strucnjak) objasni gdje bi on stavio rezervat za dupine a i nek objasni sto ima protiv gospodina D.Jurekovića?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-20 08:23
Upitniče, savjetujem ti da prestaneš praviti budalu od sebe ... Čovjek nije protiv drugog čovjeka ako je protiv nezakonitih radnji ili štete koju mu drugi čovjek nanosi.

Sinoć sam potpisao internet peticiju protiv dječje pornografije. Ja nisam protiv onih koji je šire, čak ni ne poznajem nikoga od njih. Ja sam protiv pornografije. Nisam protiv ljudi koji je šire i na tome zaraðuju.

Onaj tko je pritiv nezakonite eksploatacije kamena nije protiv gospodina Jurekovića nego protiv nezakonite eksploatacije. Pametnome dosta, ali upitniku vjerojatno nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ups ?!hop-cup 2006-12-20 12:44
I tada je dotični ljutito izjavio o prapočecima naseljavanja do tada uspavane uvale, tj. prvoj i inicijalnoj devastaciji Artatora, kako slijedi:
(čitaj pomno ima tu i dobrog i lošeg)

Komentira HZ on 2006-10-30 18:40:18
--------------------------------------------------------------------------------
Ne želim biti zloćest osim kada je to nužno!

Evo sada nekoliko konstruktivnih tonova; Želim podsjetiti one koji su zaboravili, a poučiti one koji ne znaju, da je naseljavanje uvale Artatore počelo 50-tih godina prošlog stoljeća. Prvi koji su uočili ljepotu zelene uvale bili su upravo zagrepčani Kepert, Lipovčak, Zorc, kasnije Pletikosa, itd. U to je vrijeme započeo i pokret obnove lošinjskog turizma koji je u ime Društva prijatelja Lošinja predvodio Branko Škorić. Društvo je imalo za ciljeve revitalizirati lošinjski život i turizam. Danas bi se to nazvalo potporom održivom razvoju. Nažalost, u to doba ideje očuvanja ekoloških vrijednosti nisu bile previše popularne, već su se prioriteti davali industrijalizac iji soc-realizma. Sve do početka 70-tih, kad je provedeno naseljavanje Artatora, uvedeno niz komunalija, itd. uvala je bila uspavana ljepotica koja je čekala svog princa da ju probudi. Nažalost u novije vrijeme prinčevi su dojahali na buldožerima i bagerima umjesto na bijelom konju pa je tako prva bila devastirana uvala Ružmarinka. Tamo je stogodišnja šuma hrasta crnike zamijenjena kamenim platoom! Bilo je tu i sudskih tužbi i osuda, no sve je to zaboravljeno! Štoviše, nastavilo se je s devastacijom sve dok prošle godine stvari nisu bile vraćene u prvobitno stanje.

Želim reći da je očuvanje vrijednosti Artatora jedna od najvažnijih misija i da dajem punu potporu udruzi Eko Kvarner Cres-Lošinj! Na pravom ste putu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-20 12:58
Naseljavanje Artatora Hop-cup naziva "inicijalnom devastacijom" kako bi opravdao i legalizirao sadašnju devastaciju. Hoće reći da sadašnji devastatori samo idu stopama onih prvih, pa im se nema što prigovoriti. Izgleda da i za pitanje uvale Artatore imamo doktora kakav je Gomerčić za dupine :-)
Ho-cup je (namjerno) previdio da HZ govori o održivom razvoju jer se to ne uklapa u njegovu teoriju o opravdanoj devastaciji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hop-cup 2006-12-20 14:42
Hop-cup je rekao da u tekstu ima dobrog i lošeg, nije komentirao članak i neće komentirati zaključak Xman-a, dapaće neće ni teoretizirati o održivom ili neodrživom razvoju - to prepuštam "stručnjacima" i ljudima iz struke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??????? 2006-12-23 16:55
Ako je netko kriv za devastaciju onda ste to vi zagrebčanci valjda se svetite na siromašnijima pošto su vas bogati u zagrebu prevladali.
Kažem vam idite zaustavite bandića i njegov beton pa onda nas učite pameti. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno očekuju rješenja i pomoć, makar ih je, kako su sami napisali, dva puta prevario vezano uz dopunsko koje će im sada plaćati drugi stanovnici, od prisilno ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni kojima stvarno treba za život.nego da se oni iznajmljuju ili slično. Stanove dobivaju mladi čiji roditelji imaju po nekoliko apartmana i kuća za odmor sa ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se 350+ ljudi iz čiste dosade prijavilo za stanove koji im uopće ne trebaju.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali graditi, gdje vi vidite 100 lošimjskih mladih obitelji kojima treba stan? Gdje žive sada, ako postoje? A ako ne šostoje, za koga bi se stanovi gradili?!

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam gdje je sad komentator koji je prije par godina pod nadimkom "Genov" ovdje napisao da nema nikakvog problema ako nestaju Lošinjani, dok god ima dovoljno Pakistanaca ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno da pogoduje Jadranci koja je kupljena sto posto Ruskim kapitalom! Do svidania !

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, konkretno poglavlja 4.3. Otvaranje građevinskog područja, uočena je moguća tehnička pogreška u grafičkim prilozima. Naime, prilikom otvaranja pojedinih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ozbiljnu viziju budućnosti. Kada vidimo tko je sve bio na javnoj raspravi prilikom predstavljanja izmjena plana, sve postaje jasno. Stari mešetari, propali investitori ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih izbora, ni onih 100 obećanih prije 8 godina. Bit će da vrijeme briše pamćenje, ali obećanja ostaju… barem na papiru.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase birtiju. A i Nedić se toliko zalaže za njih da prosto ne znaš jeli on u AM ili je AM u HDZ-u. Konj se veže gdje gazda kaže...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili Rusi i tako su oni vlasnici svih i svega

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi. Nisam nikakav šovinist ni rasist, ali jbg.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa čim?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi odgovaraju na tvoja pitanja. Ti si najobičnija mona.

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja građana kojim će Grad tijekom sljedeće četiri godine izgraditi više od 100 stanova za naše sugrađane po nekoliko inovativnih i kvalitetnih modela! #gradzatebe◄◄◄ ...

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo dodatnih 100 eur mjesečno, tko će na kraju platiti to povećanje? Možeš li mi, kao podstanar, napisati podržavaš li dodatne poreze najmodavcima? Da/ Ne?

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx (https://www.facebook.com/share/v/1C9bqKBxAx/)

    Read more...

     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad darovao zemljište? - kad će Grad obnoviti kulu Kaštel? - kad će Grad urediti dnevni boravak za umirovljenike?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo se da riječima gradonačelnice "Našim poduzetnicima, obrtnicima i poljoprivrednic ima dodijeljen je nikad veći iznos potpora, ukupno 242.578,79 € kroz čak ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi određenim "instalacijama" , a i čudi se tko bi to mogao napraviti...čud i se iako već dvije godine pišem o tome ovdje... aLI, barem se sada osvrnuo na to. Bio ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod, policiju, lijećenje itd. knjigoriaplanet.hr/.../... (http://www.knjigoriaplanet.hr/slike/velike/pale-sam-na-svijetu-jens-sigsgaard-s-753_1.jpg) knjigoriaplanet.hr/.../...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju li se porezi dobrovoljno? Mogu li čkudi koji su svojim radom ili ulaganjem zaradili neki iznos, taj iznos zadržati u cjelosti, bez ikakvih posljedica? Ako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju koji su se prijavili u gradskom uredu. Drugi razlog je imbecilna, a tendenciozna formulacija "novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja dopunskog osiguranja ima veze sa boravištem osobe, no i jedno i drugo je protuzakonito i služi isključivo za dobivanje glasova birača.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga zaradili), umirovljenicima s Lošinja ili i umirovljenicima koji posjeduju kuće na Lošinju, a žive i glasuju u Rijeci i Zagrebu?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi sve višekratnici broja 45. Međutim tu se nameće jedno drugo pitanje, GML vraća dio poreza samo domaćim iznajmljivačima (domicilnim biračima), ali ne vraća porez ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj noći, sasvim nove poruke s oltara, ali i smanjeni intenzitet pucnjave, pokazuje nam da je euforija na kretenskom optimizmu splasnula. ► Novi val povjerenja u ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2. Pitanje glasi "Šta te muči? Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . Kako si se ti tu našao oštećen?" 3. Odgovor glasi "Oštećen sam tako ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po krevetu), sve zajedno nešto više od 58.000 eura.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:21
    O Hadezejcima, rode...
    Dirljivo je kako na ovom portalu komentatori tako uporno vjeruju HDZu i od njega uporno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 11.02.2026 20:10
    Da...
    Poznato je da u Hrvatskoj takve stanove kao i zemljišta "za mlade obitelji" ne dobivaju oni ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 11.02.2026 15:49
    Vau vau
    Možda stvarno nismo s našeg “predivnog propalog” Lošinja, pa nam je promaknulo da se ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 20:14
    ...
    Kako ne, pa evo grade se stanovi, za buduće stanovnike Lošinja, za koga drugog bi se trwbali ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hranitelj tuljana 10.02.2026 19:05
    Nekima po mjeri
    "Raselit nas triba, da nas manje ima, nisu tu ni bili, tad će reći svima"... ...ne znam ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 10.02.2026 16:15
    Up up 7
    VII Izmjene PP . Izrađivač plana IGH koji je u cjelosti u Ruskom vlasništvu baš je čudno ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    VOLIM LOŠINJ 10.02.2026 11:28
    POGREŠNO OTVARANJE KARATA GRAĐEVINSKOG PODRUČJA
    Prilikom pregleda dokumentacije VII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Malog ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    hinko 10.02.2026 09:10
    Stanje Grada
    Članak je pogodio u sridu. Naš grad stagnira, propada i postaje jedna sredina koja nema ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zna se 09.02.2026 16:37
    Vau vau
    Gledam VII. ciljane izmjene i dopune i nikako da pronađem onih 100 obećanih stanova s ovih ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    mladi u akciji 09.02.2026 15:57
    javna tajna
    Kaj dalje da pričamo o prostornom planu kad Akcija mladih će i guzice dati samo da si spase ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    ZM 08.02.2026 15:41
    ako ne znaš šta je bilo...
    Nekada su za to bili nadležni SS i Gestapo, danas valjda neki novi lažni domoljubi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    IIGH 08.02.2026 14:36
    Planer
    Odličan tekst Mene interesira tko je naručio takav plan? Dali je to grad ili su ga naručili ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Sluga 08.02.2026 14:24
    sigurnost
    Ja svoju kćer nikad ne bih pustio samu u šetnju Sunčanom u prosincu kada se sve to sagradi.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 08.02.2026 14:02
    ...
    M3 je oznaka za geto. Umjesto stanogradnje i integracije imamo getoizaciju. U skladu sa ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Toni 10.01.2026 14:03
    ...
    Gore su postavljena čak 3 pitanja, nisi odgovorio niti na jedno, a očekuješ da drugi ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Gost 10.01.2026 13:47
    Na vrbi svirala ...
    [VIDEO PORUKA GRAĐANIMA] ►►►Predstavljan je jedinstvenog Programa stambenog zbrinjavanja ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    hranitelj tuljana 10.01.2026 13:31
    O podstanarstvu, rode...
    Podstanaru, što misliš, kad država ili grad nametne iznajmljivačima novi harač, recimo ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Podstanar 10.01.2026 12:58
    ...
    Evo, samo što nije... facebook.com/.../1C9bqKBxAx ...
     
  • Koliko koštaju predizborna obećanja gradonačelnice?

    Duck 10.01.2026 10:39
    zna li itko?
    - kad će Lošinj usluge izgraditi onih 15 stanova na Zagazinama za koje im je Grad ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 09.01.2026 11:35
    Adventske potpore bogatijima
    Sada kad još jedan adventsko božićni i novogodišnji cirkus odlazi iz našeg Grada prisjetimo ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 01.01.2026 17:58
    ...
    Kažu mi da je stanoviti netko konačno nakon više godina oplovio ispod Lošinja pa se čudom čudi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 30.12.2025 15:01
    Tuljan sam na svjetu
    Mogu ako su sami na svjetu i za svoj rad i ulaganje ne trebaju puteve, ceste, vodovod ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 29.12.2025 08:19
    Da?
    Imbecilna? Koji dio tvrdnje nije točan? Od kuda dolazi novac za "besplatno" dopunsko? Plaćaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 28.12.2025 13:34
    ....
    Glupo pitanje. Iz dva razloga. Dopunsko se plaća umirovljenicima nastanjenim u Malom Lošinju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 27.12.2025 21:35
    ...
    Porez na iznajmljivanje u turizmu ima veze sa lokacijom nekretnine, a oslobađanje od plaćanja ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 27.12.2025 19:40
    ???
    Plaća li GML dopunsko zdravstveno (novcem oduzetim pod prijetnjom zatvora od onih koji su ga ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    GC 27.12.2025 08:59
    Očita kupovina birača
    U međuvremenu se iznos refundacije poreza povećao na preko 92.000 eura, pojedinačni iznosi ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    R.R. 26.12.2025 15:47
    Kad "jednakiji" zauzmu prvi red do oltara
    Ali shvatio sam ovu božićnu poruku s Fejsa, a shvatit ćete je i vi: ► U protekloj božićnoj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.12.2025 10:49
    I da i ne ...
    Da rezimiramo: 1. Iznajmljivači plate porez gradu, grad vrati dio iznajmljivačima . 2.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Podstanar 10.12.2025 11:14
    Dajmo im da imaju još više
    Za sada oko 220 izmajmljivača, pojedinačni povrat poreza od 90 do 900 eura (45 eura po ...