Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Lokacijska dozvola za marinu

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 
Danas poslije podne na izvanrednoj sjednici bez prisustva medija gradsko Poglavarstvo donijelo je pozitivnu odluku o davanju suglasnosti za lokacijsku dozvolu za izgradnju marine u Nerezinama.

Koincidentno je Eko koordinacija u 13:00 sati urudžbirala u gradskoj pisarnici otvorenu požurnicu Gradu Malom Lošinju sljedećeg sadržaja:

Reagiramo na činjenicu da je 22. studenog 2006. održana sjednica Gradskog poglavarstva na kojem je pročelnica Upravnog odjel za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Ljiljana Rukonić dala prijedlog za izdavanje suglasnosti na stručnu podlogu za ishođenje lokacijske dozvole za uređenje marine komunalnih vezova u uvali Biskupija u Nerezinama investitora „Marina Artac doo“, te da Poglavarstvo nije zauzelo stav . . .  

Zaprimivši zahtjev investitora Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva je pozvalo jedanaest relevantnih institucija, među njima i Grad Mali Lošinj, da daju svoje mišljenje o predmetnom zahvatu.

Ne donijevši odluku u zakonski određenom roku od trideset dana, nakon kojega se odgovor smatra pozitivnim, Grad Mali Lošinj dovodi do opasnosti da se odluka bitna za život zajednice donese automatizmom zbog šutnje administracije.

Pozivamo Grad da hitno odgovori nadležnom ministarstvu na upit, pažljivo odvagujući sve relevantne informacije i interese zajednice, te da djelatno preuzme odgovornost za dugoročne posljedice.

U već spomenutom prijedlogu pročelnice Upravnog odjela za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša smatramo posebno problematičnim pozivanje na prijedlog novog Prostornog plana Grada Malog Lošinja koji nije nikakav referentni dokument, nego niz prostorno-planskih rješenja koja su ponuđena na javni uvid, odnosno na kritičku superviziju javnosti, pa se postavlja pitanje kakvu to poruku građanima o važnosti njihovih primjedbi i prijedloga šalje naručitelj plana ako u argumentaciji koristi nedovršeni dokument.

Podsjećamo također na oko dvije tisuće potpisa protiv marine građana Nerezina i gostiju od čijeg boravka u Nerezinama ti građani žive, na obećani referendum kojim bi sami građani odlučili o strategiji razvoja svoga mjesta, te na tek proglašeni prvi rezervat dupina na Mediteranu koji obuhvaća i akvatorij Nerezina, a za koji Grad Mali Lošinj prijedlogom prostornog plana predlaže smanjenje stupnja zaštite na kategoriju zaštićenog krajobraza.

Odbijamo da se o razvojnoj strategiji odlučuje šutnjom i tražimo hitno sazivanje sjednice Poglavarstva o toj temi.

Komentari: 

0 0 # PlaviCvijet 2006-11-29 08:25
U predizbornoj kampanji je Cappelli obećavao referendum o Marini u Nerezinama. Sjeća li se netko toga? Možda bi arhiva "Novog lista" iz svibnja 2005. imala podatke o tome. Možda je čovjek od silnih briga zaboravio što je obećavao pa bi ga trebalo podsjetiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Pitanje demokracijePez 2006-11-29 08:26
Zaludu je podsjećanje na tisuće potpisa protiv Marine i obećanje referenduma. Vlastodržci rabe demokraciju kao krpu za posuðe. Uzmu je kad im treba da operu neku prljavštinu a kriju kad im ne treba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pez 2006-11-29 08:31
Plavi Cvijete, evo što o tome pokazuje stranica Novog lista:
OPREČNA MIŠLJENJA O IZGRADNJI MARINE I KOMUNALNIH VEZOVA U UVALI BISKUPIJA NA OTOKU LOŠINJU TEMELJ SU VIŠEMJESEČNE RASPRAVE IZ KOJE JE PROIZAŠAO PRIJEDLOG DA O SVEMU ODLUČE GRAÐANI
O marini u Nerezinama odlučiti referendumom

Dvojbe, pitanja i suprotstavljeni stavovi krenuli su tijekom javne rasprave o projektu koja je održana u travnju, i dok jedni razmišljaju da će marina osigurati razvoj mjesta, gospodarski probitak i unapreðenje turističke ponude, drugi smatraju da se radi o megalomanskoj ideji kojom se opće dobro stavlja u funkciju stjecanja profita pojedinaca

NEREZINE – Izgradnja marine u Nerezinama vrijedan je projekt koji će osigurati razvoj mjesta, gospodarski probitak, unapreðenje turističke ponude u skladu s potrebama gostiju više platežne moći te će pridonijeti zapošljavanju i ostanku mladih ljudi. – Izgradnja marine u predloženom obliku je megalomanski projekt kojim se opće dobro stavlja ...
REFERENDUM (www.novilist.hr/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ivan 2006-11-29 09:12
Mislim da se uistinu ovdje radi o nevjerojatnij mrznji, vjerojatno investitori su toliko zamrzeni od strane svojih sugradana da je to nevjerojatno jer ta marina bi donjela takov progres mjesta nerezine i prosperitet za mlade ljude da je to uistinu glupo zaustavljati zbog mrznje.
Ljudi koji tvrde da ce marina ekoloski ugroziti mjesto nemaju pojma o cemu govore jer marine su sto se tice brodova jedina mjesta gdje se jahtasi ponasaju u skladu sa konvencijama i najbolje ih je tjerati da se vezuju uvjek po marinama zato jer su tada jedni drugima na oku i zbog toga se ponasaju u skaldu sa ekoloskim propisima, a da ne kazem da su tad i ekonomski za sustav kontroliranja i naplate jedino moguce u marinama kvalitetno odradivati profitabilni dio citave price.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nema mržnjePez 2006-11-29 09:30
Ivane, na krivom si putu. Ne radi se o mržnji nego o opravdanom strahu mještana da će zbog koristi za investitore oni imati štetu.

Strah i sumnje mještana bili bi uklonjeni kad bi znali NOVČANI IZNOS progresa o kojem govoriš. Dakle, koliko je to KUNA PROGRESA? i koliko RADNIH MJESTA za domaće ljude. Neka to investitori i Gradsko Poglavarstvo napišu slovima i brojkama pa straha neće biti.

A pričom o mržnji samo sakrivaš nedostatak brojčanih pokazatelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # a.j 2006-11-29 11:41
Ma koja mržnja čovječe??? Nerezine neče da kupuju mačku u vreči :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-29 16:20
Ali su je voljom Mužićevih vjećnika dobili. Uzalud peticija Nerezinjana i briga za budućnost mnogih. Lekić se osigurao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-11-29 17:24
Ajmo malo i sami nesto prepoznat, pogledajmo poslovanje Marine Nerezine do sad i koliko ljudi sad zaposljavaju i koliko zaraduju sve je to dostupno u poreznoj upravi ili cak na nekim marketinskim mjestima gdje firme prikazuju svoje bonitete.
Pa ako se obim posla poboljsa i poveca dobit cemo progres koji slijedi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-29 17:32
Ako je dostupno daj napiši! Ti nešta tvrdiš pa to i dokaži brojkama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZzZzZ 2006-11-30 14:13
Znate sto, pa sta vam sve treba crtati evo citajuci ovaj tekst ne mogu a da ne pocnem razmisljati sto se sve u ovom gradu radi a da je kroz cijelu godinu i da nije samo sezonski posao, i onda vidim nista osim kafica i to par njih i trgovine.
Pa razmisljam o toj marini za koju zasigurno znam da je u njoj trenutno zaposleno 30 ljudi te da ona tim ljudima i njihovim obiteljima osigurava egzistenciju pa si mislim koliko je to ljudi? I kad uzmete neki prosjek dobijete brojku skoro 100.
I onda si razmisljam ako se ta marina osuvremeni pa postane ekonomski jaca vjerojatno ce ti ljudi bolje zaradivati i mozda ce se i jos koje mjesto radno otvoriti, pa ce novac zaraden tamo ti ljudi potrositi na neke druge stvari kao sto je odvesti obitelj na pizzu ili u trgovinu odjecom pa ce se poceti jacati privreda grada, pa ce i ti obrti vecati i zaposljavati vise ljudi i gle cuda standard raste i nisu vise samo purgeri ti koji si mogu priustiti vikendice nego mozda i mi pocnemo kupovati kuce u planinama pa odemo na neki godisnji.
Ili je ovo glupo razmisljanje ili ja vise ne kuzim sto se to dogada sa ljudima ovog kraja tko ih je hipnotiziorao pa ne vide dalje od nosa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sezonarizi bizi 2006-12-01 14:32
A zar bi marina imala klijentelu van sezone? Dovela ljude?
Što bi još napravila? Povećala natalitet?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-12-01 15:43
U prijedlogu PP je napisano da marina Nerezine zapošljava 10 radnika i oko 15 kooperanata. A to nije 30. Nije ni 25: kooperanti nisu radnici Marine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ????? 2006-12-01 18:50
Da marina bi imala klijantelu van sezone prvo zato sto se zimovanje jahti placa, pa je to extra kapital koji ce ostati, drugo,koperanti su vnzemaljci to nisu zitelji ove drzave ili???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pero drvodjelac 2006-12-01 18:59
Prostor u sadasnjoj marini iznajmljeno je kooperantima,(k oji su u vecini u odnosu na vlasnika marine)za veliku lovu.A ti isti koperanti u"novoj marini"nemaju mjesta kao suinvestitori, vec i dalje najmoprimci, za jos vecu lovu od "marine artac" d.o.o.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aaa 2006-12-01 21:26
Ako je točno što veli pero drvodjelac za lekića kooperanti jesu vanzemaljci :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pero drvodjelac 2006-12-01 23:32
pa zar ne vidite slike sadasnje ljepote zapustene marine, koja ima toliko i toliko zaposlenih, molim Vas sta ce biti, kada bude prava velika marina sa malo vise zaposlenih, biti ce neko je nazvao veliki "kotac" prevedeno svinjac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ja pa ja 2006-12-02 11:06
Ne znamo sta ce biti jer sadasnji vlasnik marine ce pravo na gradnju velike marine prodat nekom Rusu, Njemcu, Austrijancu ili velikom Hrvatu koji je jamio kada se jamilo. Nije njemu do boljitka Nerezina nego do zarade od tog posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ti pa ti 2006-12-02 13:04
A cjeli posao je da iskoristi veze sa clanovima Poglavarstva, vijeca i ostalim iz vlasti iz starih vremena socjalizma i dobije papir pa da ga proda ;-) ;-) ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-02 20:13
Pa nek se onda priča da se naši vrli poduzetnici ne kuže u papirologiju! :P ;-) :P ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ????? 2006-12-04 09:18
Znate što je zanimljivo?
Zašto svi vi koji mislite da niš ne valja ne pokrenete neku promjenu?
Vjerojatno zato jer ste ljenčine pa ne želite mrdnuti dupetom nego čekate da doðe neki drugi čovjek koji će za vas to napraviti ali vjerojatno će i on proći od vas isto jer tko bi vas zadovoljio :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-04 11:01
A zašto misliš da je svaka promjena dobra? "Neka promjena" bila bi i farma svinja na Kročati :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-04 21:26
Za Kročatu ne znam ali jedno je sigurno u tvom stanu jedna već živi. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pero drvodjelac 2006-12-04 23:07
odgovor ????? ako tebi sve valja, onda se i dalje "valjaj".
pa zar ne vidis slike marine,zar si sljep, od velikog rada
vrlih radnika "sistema zauvjek" prodana jadranka za sada u dijelovima, losinjska se prodaje "ko da vise, i brze" od tih velikih radnika, ali su samo troje pogodi, koji su nažuljali ruke od vilice i noza,i guz... od sjedenja,
a sad ih žulja takuin.Vidiš prosperitet omladine "naše djece" koja bi htjeli sutra ostati ovdje raditi, na ono sto tebi "valja" i takovima koji misle da valja a valjat ce ali preko bare našoj djeci kao nama u stara vremena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otis 2006-12-07 19:18
Svako bi morao najprije pomesti svoj dvor, a tek onda mesti tuði ako mu to dozvoli vlasnik. Nemojmo uzimati ono što nije naše jer na svu sreću nismo svi isti i ne razmišljamo na isti način. Trebalo bi poštovati opći interes, a ne interes pojedinca. Sva ova natezanja dokazuju da svaki pojedinac ima pravo da brani svoju istinu. Ali na koju stranu vaga prevlada? Dali smo mi dovoljno vidoviti da možemo ustanoviti pravi sljed uspjeha ili neuspjeha? Sve bi se to dalo uskladiti kad bi ovakve komunikacije vladale meðu nama da možemo kulturno raspravljati o biti ili ne biti, da se komunikacijom može doći do kompromisa sa svih strana i uskladiti jedna sredina koja bi donekle pasala svima ( donekle jer nikad nismo svi zadovoljni) , to bi se mogla nazvati kultura. U kojem dobu mi živimo, zar je komunikacija još uvijek takav problem da se moramo anonimno natezati i pisati stvari koje u stvari možda ne mislimo, ali bijes radi svoje.Zašto se neda tim jadnim mještanima da daju svoj glas, oni žive tu i oni će se morati snositi sa svim posljedicama, bile one pozitivne ili negativne. To znači da samo kompromis može donijeti vagu do najminimalnije greške.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-07 20:12
Otis kaže "da svaki pojedinac ima pravo da brani svoju istinu. Ali na koju stranu vaga prevlada?" Pa svi vidimo da vaga prevlada na stranu "težih" pojedinaca, bogatijih s dobrim vezama za koje zakoni ne važe kao za obične ljude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otis 2006-12-09 16:09
Postoji jedna činjenica o zakonu piramide, najprije se čovjek uspinje ali nakon toga slijedi i pad. Ništa nije vječno i za nikog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Zašto baš sada?!?»

    Siwi 18.10.2019 09:07
    Ne hrani hranitelja tuljana!
    Za raspravljanje s nekim tko se predstavlja pod ovako blesavim nadimkom, a sugovornika u ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Nebitno 18.10.2019 06:56
    ....
    Nije bitno zna li odabranik sto je eugenika,vazno da zna da bi samo tako lijepi,zgodni ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 18.10.2019 06:53
    How yes no
    Gle, ne znam... razumijem ljutnju koju ti je izazvala kognitivna disonanca u tvojoj ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...