Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Rezervat dupina nije zoološki vrt

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Dupin Novi list u svom online izdanju donosi reagiranje udruge Eko Kvarner, ogranak Cres-Lošinj na napis Branka Šuljića objavljen pod naslovom "Spasimo dupina, a otočki čovik neka krepa". Reagiranja kojeg potpisuje Andreja Gregorina u tiskanom izdanju za naše područje nije objavljeno.

Čitatelji Novog lista sa Lošinja mogli su zapaziti da spomnutog reagiranja nema u tiskanom izdanju lista, premda je objavljeno online.

Stoga ga objavljujemo u obliku u kakvom ga je autorica uputila uredništvu:

REAGIRANJE NA TEKST "SPASIMO DUPINA, A OTOČKI ČOVIK NEKA KREPA" AUTORA B. ŠULJIĆA OBJAVLJEN 06.06.2007. U NOVOM LISTU

 

Branko Šuljić "narodni tribun"

Novinar B. Šuljić napisao je tekst "Spasimo dupina, a otočki čovik neka krepa" u kojem se kritički osvrnuo na činjenicu da je Ministarstvo kulture prošle godine u dijelu cresko-lošinjskog arhipelaga proglasilo preventivnu zaštitu u kategoriji posebnog rezervata (rezervat dupina), te istovremeno iskoristio priliku progovoriti o građevinskim radovima koji se trenutno odvijaju na Osoršćici na otoku Lošinju, kritizirajući pri tome rad otočkih ekoloških udruga.

Tako bi trebala zvučati uvodna rečenica svakog reagiranja, ona uljuđena rečenica koja opisuje objekt referiranja. Međutim, već na samom početku postoji problem: riječ novinar može čitatelja navesti na pomisao da se radi o osobi koja barata činjenicama, riječ kritičnost može ga asocirati na argumentiranu raspravu, a riječ tekst na suvislo strukturiranu jezičnu tvorevinu. A to je u ovom tekstu dvojbeno.

Kao što to naslov svojim stilom i dijalektalizmom nagovješćuje, autor je na sebe preuzeo ulogu narodnog tribuna. A narod su u ovom tekstu ponajviše utjelovili "žitelji Nerezina". Ne Mjesni odbor Nerezina, ne neka udruga, nego narod kao populistička i ideološka konstrukcija. Upravo se oni pitaju "zašto zaštitnici prirode šute sada kada se drastično devastira Osoršćica". Autor, uživljen u ulogu barda, poetski podcrtava mišljenje puka i objašnjava da "netaknutu prirodu nemilosrdno ruju bageri" kako bi probili cestu do vrha zbog gradnje antenskog tornja i transformatorske stanice.

Budući da za sugovornika imam  "žitelje Nerezina", a ne neku udrugu ili mjesni odbor, nisam sigurna kome uputiti savjet da se idući puta prvo informira o našem radu kada odluči o njemu javno progovoriti. Tako mi jedino preostaje da neidentificiranim "žiteljima Nerezina" poručim da ne postoji zakon koji im brani da reagiraju na nepravilnosti uočene u vlastitom okruženju, te da ekološke udruge ne posjeduju monopol nad rješavanjem ekoloških problema.    

Branko Šuljić ne čita novine u kojima piše 

Što se tiče autora teksta B. Šuljića mogu reći samo slijedeće: da dotični gospodin čita novine u kojima piše onda bi znao da je 2. lipnja 2007. u Novom listu objavljen tekst u kojem piše kako je Eko Kvarner ogranak Cres - Lošinj reagirao na radove na Osoršćici investitora  INA-e.

To znači da smo uputili prijavu državnoj tajnici za inspekcijske poslove, građevinskoj inspekciji Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva u Malom Lošinju, Rijeci i Zagrebu, tražili očitovanje od Ureda glasnogovornice, INA-e i Grada Malog Lošinja, tražili uvid u građevinsku dozvolu od Središnjeg državnog ureda i o svemu obavijestiti ministricu Matulović - Dropulić.

Nije na meni da prosuđujem da li smo poduzeli malo ili puno, o tome neka odluče čitatelji, međutim, to što smo poduzeti sigurno nije "ništa" o kojem govori gospodin Šuljić.

Nakon što smo uočili da je INA promijenila datum i urudžbeni broj na obavjesnoj ploči kako   bi uskladila početak radova s datumom kada je građevinska dozvola postala pravomoćna, Eko Kvarner je uputio četiri požurnice na već navedene prijave, tome pridodao zahtjev urbanističkoj inspekciji da izvrši nadzor nad građevinskom dozvolom, te se ponovo obratio Uredu glasnogovornice i ministrici. I to ne zato jer posjedujemo skribomanske sklonosti, nego zato jer je to jedini način da nam javni istupi budu argumenitirani, a ne strukturirani oko ideoloških konstrukcija i poetskih slika.

Svatko tko se želi informirati o naporima koje ulažemo u zaštitu Osoršćic može o tome čitati na stranici građanske inicijative http://www.volim-losinj.org/.

Branko Šuljić  nije čitao ni Zakon o zaštiti prirode

Nakon što je konstatirao da aktivisti ništa ne poduzimaju na zaštiti Osoršćice, autor teksta lucidno zaključuje kako je to zato jer je u pitanju "interes jakog gospodarskog lobija". Po tome ispada da aktivisti napadaju samo nejake i nemoćne, nešto kao djecu i starce u svijetu gospodarstva i politike, ali nikada velike igrače. Tako su već žrtvovali "interese ribara, malih brodara i brodograditelja" zalažući se za proglašenje rezervata dupina.

Da je gospodin Šuljić barem prolistao novine u kojima piše sigurno bi uočio naslov Ministarstvo obrane i INA nelegalno grade na otoku?, pa bi znao da trenutno radimo ne samo na preispitivanju legalnosti radova INA-e, nego i legalnosti radova Vojne luke Kovčanje u malološinjskom zaljevu. Eko Kvarner ne zanima da li je devastator privatna osoba, tvrtka ili državna institucija, nas zanima da li sustav funkcionira. A vrlo često ne funkcionira.

U dijelu teksta u kojem se govori o rezervatu dupina upozorava se kako rezervat u sebi krije zamke i opasnosti za razne djelatnosti. Konstatira se kako su samo rijetki "zavirili u Zakon o zaštiti prirode", pa se navodi kako rezervat za dupine predstavlja "najstroži oblik zaštite" u kojem neće biti ribarenja, turističke plovidbe, gradnje na obali. 

Zaista, samo su rijetki zavirili u Zakon o zaštiti prirode, međutim, među njima nije i autor ove tvrdnje. Najstroži oblik zaštite ne prestavlja posebni rezervat, nego strogi rezervat (čl.10), a činjenica da netko apodiktički može nabrojati oblike djelatnosti koje se neće moći odvijati u rezervatu dupina, iako pravilnik o načinu korištenja prostora još nije donesen, govori o njegovim vizionarskim sposobnostima.

Nudi se i jedan vrlo interesantan podatak zbog čega ne treba proglasiti rezervat dupina:  dupini, naime, "ne znaju čitati", pa neće moći shvatiti da je čovjek samo njima namijenio određeni prostoru u moru. Ako je to argument protiv proglašenja rezervata, ja imam argument za njegovo proglašenje: otvorimo tečaj za opismenjavanje dupina, ipak su na glasu kao vrlo inteligentne životinje.

Branko Šuljić objavljuje u krivoj rubrici

Autor teksta odbacuje i pomisao da jedini rezervat za dupine na Mediteranu može postati važan dio turističke ponude. Kako bi obezvrijedio tu mogućnost koristi se empirijskom metodom: nakon uvjeravanja da će vidjeti dupine, čak je dva puta isplovio do prostora za koji se tvrdi da je njihovo stalno prebivalište, čekao je nekoliko sati, ali nije vidio niti jednog dupina.

Što reći o osobi koja je u stanju povjerovati da će na otvorenom moru sigurno vidjeti dupina, nego da je, u najboljem slučaju, naivna. Kao što se za turističkog djelatnika koji je u stanju takvo nešto obećati može reći da sigurno nije naivan.

Rezervat dupina nije zoološki vrt, dakle ne radi se o strogo kontroliranoj situaciji u kojoj čovjek dominira nad drugim živim bićem. Upravo je ovakvo antropocentrično poimanje "suživota" čovjeka i prirode rezultiralo cijelim nizom ekoloških problema koji čovječanstvu trenutno dolaze na naplatu.

Na kraju teksta autor je zaključio da dupinima, kao i većina živih stvorenja u prirodi, ne treba nikakva posebna zaštita jer se "znaju pobrinuti sami za sebe".

Svatko tko želi provjeriti apsurdnost ove tvrdnje neka zaviri u Crvenu listu objavljenu 2004. godine u Bangkoku povodom Svjetskom kongresa za očuvanje prirode: zbog devastacija prirodnih staništa uzrokovanim prvenstveno destruktivnim ponašanjem čovjeka moglo bi izumrijeti oko 16 000 životinjskih i biljnih vrsta.

Populistički i neargumentirani javni istupi dio su naše svakodnevnice, međutim, problem nastaje kada se objavljuju u dnevnim novinama u rubrici  . Po mojoj procjeni za njih ima mjesta u novinama, ali u rubrici  plaćeni oglasi.

Oprema i podnaslovi: administrator 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari: 

0 0 # ekolog 2007-07-13 11:06
Notorno piskaralo nije vrijedno komentara. To niti je novinarski tekst niti je takav kakav je vrijedan daljnje rasprave.Nije mi dostupan niti jedan konstruktivni prijedlog vezan uz zaštitu tog dijela mora. Još me više iritiraju slike dupina na oglasima brodica u luci...Što je to?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Biba 2007-07-13 12:19
U zagrebačkom izdanju je objavljano. A to što nije u lošinjskom znači da Novi list čuva lošinjske uroðenike od izlaganja kulturnom šoku od ideje čuvanja okoliša :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Eho 2007-07-13 16:50
Na svim izletničkim brodovima postoji slika dupina. Jedno je unovčiti ga, a drugo zaštititi. Unovčiti ga je lako, jer došljaci iz civiliziranog svijeta itekako obraćaju pažnju na životinje i prepoznaju i poštuju njihova prava.
Ne znaju oni kakva je to ......(uvredlji ve riječi izostavljam zbog pravila) koja ih vozi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Frodo 2007-07-13 16:53
Ne znaju da ovi što ih voze i mame dupinima tu prijete dinamitom i raskomadanim dupinima ako se proglasi rezervat :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-07-15 09:57
Tekst B. Šuljića izašao je u rubrici Novosti (?!) NL početkom lipnja, a ja sam se, iako sam bila na putu, pristojno potrudila napisati reagiranje u roku od tri dana.

Prema zakonu o informiranju Novi list imao je obavezu objaviti reagiranje u roku od trideset dana.

Nakon dva tjedna čekanja počela sam nazivati redakciju NL, prvo urednika rubrike Novosti, pa urednika rubrike Reagiranje, pa glavnog urednika, pa zamjenika glavnog urednika ... Više-manje ostavljate poruke kod vrlo susretljive tajnice Lili koja vam se trudi pomoći.

Najprije sam saznala od jednog od urednika da nisam poslala zadnju stranicu reagiranja kada sam slala faks. Nije se dao zbuniti kad sam mu objasnila da je to nemoguće jer sam poslala mail.

OK, nema zadnje stranice, šaljem ponovo mail.

Nakon toga nikako da ponovo dobijem urednika kojem sam ponovo poslala mail, pa me mole da za glavnog urednika ponovo pošaljem reagiranje.

Šaljem ga po treći puta.

Ponovo zovem, trenutno ne objavljujemo reagiranja, nije istina da ne objavljujete reagiranja, nema prostora, ako ste objavili neargumentirani tekst sada naðite prostor za reagiranje na njega, zovite urednika Reagiranja, ali njega nisam uspjela dobiti niti jednom u dva tjedna, u obradi je...

I reagiranje konačno izlazi nakon nešto više od mjesec dana. U ZG IZDANJU. Da čovjek ne povjeruje: tema je rezervat dupina i radovi na Osoršćici, reagiranje je napisao član Eko Kvarnera, a oni odluče informirati stanovnike Zg županije!

Ponovo zovem, deset minuta telefonskog natezanja s jednim od urednika.

Objašnjenje: taj je dan bilo previše osmrtnica...

Savjet: napišite mail koji će se proslijediti glavnom uredniku, zovite urednika Reagiranja itd., itd. itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko eko 2007-07-15 10:07
Iz ovga vidimo tipičnu hrvatsku stvarnost i nažalost na svim područjima je tako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-07-15 11:03
A što si očekivala, Andreja? Neće valjda samo tako objaviti reagiranje u kojem pokazuješ da novinar koji piše za "Novi list - vaš list" piše propagandne uratke pod formom vijesti. Uredništvo je očito smatralo da nije važno ako to saznaju Purgeri, ali nije zgodno da vide i domaći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # novinarcic 2007-07-16 00:55
Novi list, ne pise za otok Losinj,kada tema nije Balija, i njegovi sa top liste SDP-a. Otvorene su Osorske veceri, niti slova, takav dogadjaj za svakog novinara je dogadjaj dana, jedna tradicija i kontinuitet kulturnih dogadjaja na ovom otoku. Ali sta se tu moze, novinar Novog lista, nema nosa i "naloga " da za to pise. Bilo bi dobro da se ured koji ne koristi Novi list ustupi nekoj novini koja moze i mora pisati dogadkaje na ovom otoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-07-16 11:20
Za tu vijest će se već pobrinut INA glavni sponzor osorskih večeri da pokaže kako je društveno odgovorna a ruje i uništava bagerima na Osorščici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Konačno ...Administrator 2007-07-24 09:48
... je Novi list u današnjem tiskanom izdanju za našu županiju objavio reagiranje Andreje Gregorine na članak Branka Šuljića. Ranije objavljeno reagiranje bilo je dostupno samo čitateljima izvan Primorsko goranske županije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # (bes)konačnoAndreja Gregorina 2007-07-24 11:47
Nakon što je reagiranje na tekst gosp. Šuljića izašlo samo u zg izdanju NL ponovo sam nazvala uredništvo i od (jednog) urednika dobila objašnjenje da je taj dan bilo previše osmrtnica, da on više vjeruje svom novinaru nego meni, da tekst ostavlja dojam da imam nešto protiv gosp. Šuljića (za kojeg prije "Spasimo dubpina, a čovik neka krepa" nikada nisam čula), usporedio moje reagiranje s reagiranjem I. Sanadera (?), te se na kraju počeo cjenkati oko broja redaka koje mi je voljan objaviti na stranicama koje ureðuje.

Pošto na taj način nisam željela komunicirati nastavila sam zvati NL(ponovo zahvaljujem tajnici Lili!), te na kraju u noćnoj smijeni ulovila urednika rubrike Reagiranja, te po četvrti (!) puta poslala reagiranje koje je sada objavljeno i za Primorsko-goran sku županiju.

Tekst na koji reagiram izašao je prije mjesec dana i tri tjedna ...

Koliko je meni poznato poslano je još jedno reagiranje, ali ono nije ugledalo svjetlo dana niti u jednom izdanju NL.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Urednička glupostXman 2007-07-24 12:11
Dražesna primjedba urednika Novog lista da tekst reagiranja ostavlja dojam kako Gregorina ima nešto protiv gosp. Šuljića pokazuje da glupost u kombinaciji s podlošću nije svojstvo samo lošinjskih branitelja devastacije okoliša i bespravnih zahvata u prostoru nego i medijskih djelatnika.

A urednik koji više vjeruje svom novinaru nego činjenicama o kojima se već pisalo u vlastitom listu je budala a kao radnik osoba nedorasla zahtjevnom poslu ureðivanja novina. U interesu vlastitog ugleda uprava Novog lista trebala bi ga premjestiti na mjesto na kojem ga neće moći narušavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Reagiranjegost 2007-07-26 13:50
Gðo Andrea, pišete "Koliko je meni poznato poslano je još jedno reagiranje, ali ono nije ugledalo svjetlo dana niti u jednom izdanju NL."

Zar ne bi moglo biti objavljeno ovdje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # reagiranje br 2Andreja Gregorina 2007-07-26 22:28
Budem obavijestila autora o toj mogućnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dragi ekolozimario 2007-07-31 16:55
Dragi pa i najdrazi ekolozi!

Zasto se ekologija nebi stavila u korak sa razvojem i zasto
ekologija samo pljuje po napretku? Zasto Eko-kvarner ne ponudi
rjesenja umjesto stalnih kritika.
Pocev od kamenolom u cunskom koji smeta samo pojedincima
i to uglavnom vikendasim pa suhe marine u Uvali Artatore itd. itd.
Zasto udarati po radnim mjestima i zatvarati nesto od cega ama bas
svi imaju koristi. Jurekovic Dado nicim nije nagrdio okolis. Silno
zelenilo i lijepi kameni zidici to i dokazuju. Ovo stanje sada je puno gore.
Imam jedno malo pitanjce za sve ekolosko nastrojene Artatorce.
Jako vas brine kamena prasina (koju zapravo i ne vidite dok ne dodjete
do kamenoloma) ali zasto vas ne brine more u kojem se kupate. More u
uvali Artatore je bolesno od fekalija koje dolaze kroz zemlju iz vasih
septickih jama. I da skratim. Koliko vas ekologa iz Artatora imate
ekoloske septicke jame.
Zar je uvijek sve po eko-propisima??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koliko radnih mjestaHgost 2007-07-31 19:38
Hajde Mario reci koliko radnih mjesta daje kamenolom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Poprilicno puno!Mario 2007-08-01 00:19
Direktno 6 ili 7 radnih mjesta a indirektno vise desetaka pocev od autoprijevoznik a ali i mnogih gradjevinara kojima bi sigurno uzmanjkalo posla da cijena gradnje poskupi u slucaju poskupljenja pijeska u smilu dovozenja sa udaljenijih destinacija. Bilo je jedno na srecu kratko razdoblje kada je pijesak dovezen brodom iz Istre kostao vise od dvostruko. A sto mislite da se uz kamenolom zatvori i betonara. Koliko bi kostalo Gradskog proracuna betoniranje ulica ili najnoviju investiciju Grada i Jadranke u centru Losinja. Dali bi se isti dovozio iz Cresa sto je po gradjevinskim normama danas nemoguce zbog predugog transporta ili bi stotinjak radnika danonocno lopatalo? Mislim da bi trebalo realno gledati na stvari i priznati da su nam neke stvari neophodne iako nam mozda i nisu svima po volji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Provalnici u stalnom radnom odnosugost 2007-08-01 08:52
Dakle, Mario, kažeš da kamenolom zapošljava direktno 6 ili 7 radnih mjesta. Kao prvo, to nije točno (broj je puno manji, a i pitanje jesu li uredno prijavljeni), a kao drugo svi koji su zaposleni u ilegalnom kamenolomu imaju status kao i na pr. provalnici u stalnom radnom odnosu. Kamenolom je ilegalan, pa ta radna mjesta u opisu posla zapravo imaju kradju mineralne sirovine.

Tvoja priča da indirektno zaposljava vise desetaka pocev od autoprijevoznik a je točna, ali to je zaposljavanje ne prijevozu ukradene robe. Autoprevoznici ne bi izgubili, nego još dobili posla kad bi se materijal dovozio iz legalnog kamenoloma Bojnak.

Svoju tvrdnju da bi mnogim gradjevinarima sigurno uzmanjkalo posla da cijena gradnje poskupi u slucaju poskupljenja pijeska u smilu dovozenja sa udaljenijih destinacija potkrijpi brojkama. Navedi mi cijenu istog materijala iz Jurekovićevog kamenoloma i cijenu iz kamenoloma Bojnak, a ja ću ti sačiniti kalkulaciju cijene franco, na primjer, centar Malog Lošinja.

Pitaš "A sto mislite da se uz kamenolom zatvori i betonara." Ne znam zašto, mi govorimo o kamenolomu, a ne o betonari.

A na ovaj tvoj biser mogu se samo nasmijati: "Mislim da bi trebalo realno gledati na stvari i priznati da su nam neke stvari neophodne iako nam mozda i nisu svima po volji". Dragi Mario, nema što da nam bude ili ne bude po volji kad se radi o kriminalu. Meni nije po volji da plaćam porez, ali plaćam ga jer me na to tjera zakon.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # protupravno stečene imovinske koristilik 2007-08-01 12:25
Na naslovnici ovog sajta mi se pojavio tekst (stalno se mijenja) o ovom o čem pričaš da kamenolom ne treba smetat:

Inspektor za rudarstvo u Državnom inspektoratu, objasnio je da ne može govoriti o procjeni broja nelegalnih kamenoloma u Hrvatskoj, nego samo dati informaciju o broju provedenih nadzora i mjerama poduzetim protiv prekršitelja. Zaključno sa siječnjem 2006. godine bilo je 232 prekršajna postupka, 38 kaznenih prijava, i 87 rješenja o zabrani rada za pogone i postrojenja i zapečaćeno 18 eksploatacijski h polja (većinom tehničko-graðev inski kamen) u Hrvatskoj. Prema istom izvoru, do početka 2006. godine od državnog su odvjetništva zatražili pokretanje postupka oduzimanja «protupravno stečene imovinske koristi» u iznosu od 323 milijuna kuna ukupno za nelegalno izvaðenih 11,8 milijuna kubnih metara mineralnih sirovina. To je utvrðeni iznos direktne državne štete prouzročene radom nelegalnih kamenoloma unazad 6 godina.

I ti misliš da je to u redu kad imamo na lošinju :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kakvi graðani takva državaAndreja Gregorina 2007-08-01 03:40
Kao prvo napredak i razvoj nisu jedno te isto, a ponajmanje održivi razvoj. Daljnju edukaciju potrudite se odraditi sami.

Alternativni prijedlog izraðen je npr. u slučaju gradnje marine u Nerezinama, ali o njemu se nikada nitko od nadležnih nije očitovao.

Svaka lokacija koja bi bila predložena za eksploataciju mineralne sirovine na Lošinju bila bi protuzakonita i to ne zato jer tako kaže Andreja Gregorina, nego zato jer je tako rekao Sabor.

Materijal ne treba dovoziti iz Istre, mozete ga kupiti u legalnom kamenolomu Bojnak koji ima rezerve za idućih 90-tak godina. O tome koliko je taj kamenolom jaaaako daleko svjedoči činjenica da je Grad pokušavao progurati osnivanje još jednog kamenoloma pod parolom širenja Bojnaka. I ovaj puta, gle čuda, protuzakonito.

Kako graðani imaju koristi od ilegalne eksploatacije, molim da mi se objasni. Porezni obveznici su oštećeni za 1260000 kn kraðom kamena iz Ćunskog, trenutno Općinsko državno odvjetništvo pokušava naplatiti taj novac od D. Jurekovića.

Ovdje nije riječ o estetici nego o zakonima. Zamislite da netko na vašoj zemlji poduzme neki zahvat, vi pozovete inspektora, a on vam objasni da je to možda protuzakonito, ali po njemu su se poduzeti graðevinski radovi jako lijepo uklopili u okolinu, pa on to neće proglasiti bespravnom gradnjom. Vašem oduševljenju sigurno ne bi bilo kraja.

More u Artatora je onečišćeno iz više razloga, jedan od njih je i činjenica da se radi o službenom (neorganizirano m) sidrištu Grada ML. O kanalizaciji sam napisala primjedbu tijekom javnog uvida.

Slažem se, "neke stvari su neiphodne iako nisu svima po volji". Npr. poštivanje zakona.

Ili, recimo, predložena lokacija transfer stanica za otpad u Ćunskom. Ta lokacija nije po volji samo stanovnicima Ćunskog i Artatora, a uz to je i neophodna. Gosp. Mario sigurno ne bi nikada prosvjedovao protiv "stvari koje su neophodne iako nisu svima po volji."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sidristesuncica 2007-08-02 02:54
Jos jedan mali prijedlog. Pa kad je uvala Artatore sluzbeno neorganizirano sidriste Grada Malog Losinja,sto se Vi niste ponudili da ga organizirate i sprjecite ekolosko zagadjenje, a da ne govorim o izrovanom dnu i bezbrojnim mulicima ispred Zagrebackih vikendica od 5 apartmana koji izgleda ne spadaju u devastaciju krajobraza i podmorja uvale Artatore???? Nemam nista protiv Zagrepcana, ali mi jako smeta sto oni u svemu imaju posebna pravila. Kad si mi sami Losinjani ne mozemo organizirati, kako Vi kazete sluzbeno sidriste Grada ML; pa sto nam Vi ne biste pomogli? Pa i Vi to gledate cijelo ljeto, a mi cijeli godinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nije temasuncica 2007-08-02 02:59
Uostalom, kako Vi to volite reci: pola ovog Vaseg komentara NIJE TEMA OVOG CLANKA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kanalizacijasuncica 2007-08-02 03:07
Ne mogu se suzdrzati a da ne komentiram kanalizaciju. Draga Gdjice. Gregorina, pa zar to nije i Vasa kanalizacija?? Pa barem biste Vi trebali poduzeti sve da Vasa sepicka jama ne zagadjuje uvalu. Pa zar ste mislili da ce Vam vasa septicka jama biti "ekoloskija" samo zato sto ste je spomenuli. Manje price, vise djela. Mogli biste iznajmiti "TOI-TOI"- za one koji ne znaju to je ekoloski, k tome i prenosni WC.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # manje priče više radaAndreja Gregorina 2007-08-03 03:12
U prijedlogu prostornog plana Grada ML koji je bio na javnom uvidu uvala Artatore je definirana kao službeno sidrište Grada. Prilikom specifikacije sidrišta koja se namjeravaju organizirati kako bi se uveo red i umanjila ekološka šteta izostavljeno je jedino sidrište Artatore. Prema tome, kada sam govorila o neorganiziranom službenom gradskom sidrištu govorila sam o činjenicama. Čudi me da to niste znali s obzirom na to da bi ste sigurno prostudirali prijedlog novog PP i aktivno sudjelovali u javnoj raspravi s primjedbama koje se tiču javnog interesa.

Moja obaveza prema rješenju ovog problema je jednaka kao i bilo kojeg drugog graðanina, dakle, ja se tim problemom mogu, ali i ne moram baviti. Ukoliko vi naðete bilo koji zakon ili pravilnik koji kaže drugačije, molim da mi javite. Osobno sam se ovim problemom odlučila pozabaviti u segmentu zaštite prirodne baštine, a na budućim koncesionarima je da izrade projekte i, ukoliko to smatraju potrebnim, porazgovaraju o tome i samnom (jedna zainteresirana osoba već mi se obratila). Dakle, draga Sunčice, zainteresirani ste za ovaj problem, pa lijepo pregledajte dokumentaciju, obratite se nadležnim službama da ispitate mogućnosti, kontaktirajte MO, naručite idejno rješenje, naðite investitore ... Ne vidim u čemu je problem, svakako ne može biti u tome što AG nije zainteresirana na taj način baviti se time.

Moj odgovor, naravno, nije komentar na članak, koji sam, uostalom, ja napisala, pa i najboje znam o čemu se u njemu radi, nego na komentar gosp. Maria na moj članak. U njemu se spominje kamenolom i septičke jame, pa je vaša kritika upućena na krivu adresu.

Interesira me gdje sam ja to rekla da je "moja" (inače, ja nisam vlasnik nekretnike u Artatorama, pa to čak niti na toj razini ne odgovara istini) septička jama ekološkija zato jer sam je spomenula. Predmetna septička jama, koja je očito predmet interesa mnogih, vjerojatno je u jednakom stanju kao i sve druge u Aratatorama. O tom PROBLEMU napisala sam primjedbu koja je dostupna i na ovoj stranici. S obzirom na vašu zainteresiranos t za ovu problematiku sigurna sam da ste i Vi ponudili neko rješenje za ovaj problem tijekom javne rasprave, pa Vas molim da ga podijelite s nama.

To bi bio najbolji primjer kako se "manje priča, a više radi".

Za kraj skrušeno izjavljujem da ne samo da se koristi postojećom infrastrukturom kada sam na Lošinju, nego npr. na Lošinj ne dolazim biciklom. Obećajem da ću ozbiljno razmotriti mogućnost da idući puta doðem na biciklu s kem wc na leðima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zao mi je!Mario 2007-08-03 23:19
Moj komantar na zagadjenje u uvali artatore je bio dobronamjeran i ako je nase drustvo demokratko kao sto bi trebala biti i ova stranica onda ne treba odmah pljuvati pi ljudima koji misle drukcije. Ostaje i dalje pitanje gospodjici Gregorini dali ona u svojoj vikendici ima septicku jamu izradjenu po eko standardima kao sto bi i svi drugi trebali. U tom smislu sam i napisao da nemoze uvijek biti sve po zakonu. Mozda je sada malo jasnije.
Jos jednom se ispricavam onima kojima nije po volji demokratsko pravo da misle drugacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # školaAndreja Gregorina 2007-08-04 02:08
Gosp. Mario, tu se ne radi o tome da nemate pravo na drugačije mišljenje, nego da to mišljenje mora biti logički strukturirano ukoliko želite kvalitno dijalogizirati s drugim ljudima.
Dakle, ako upotrebljavate neke pojmove morate znati o čemu govorite.

U prvom komentaru krivo ste upotrijebili pojmove "napredak" i "razvoj", sada krivo upotrebljavate pojmove "ekološki standard" i "zakon". Ekološki standard nije zakon nego osobno opredjeljenje koje se konvecionalizir a, a potom (ovisno o civilizacijskom dosegu) MOŽE postati zakon. Za vježbu možete pokušati razvrstati pojmove kao što su vjetroelektrane , ekološka rasvjeta, vegetarijanstvo , kompostiranje, biopročišćivaći.

Ukoliko želite kvalitetno raspravljati morate se EDUCIRATI. Dobronamjernost s time nema nikakve veze. A ukoliko mislite da sam vas ili bilo koga drugog "blatila", molim vas da me citirate.

Na razini na kojoj je trenutno moguće razgovarati jedino vam mogu reći da nisam vlasnik nekretnine u Artatorama, pa(slijedite me?) nisam vlasnik nikakve septičke jame. Za sadržaj te u zadnje vrijeme vrlo popularne septičke jame interes je već pokazala gða Sunčica, pa o dvojbama oko tog problema možete pročitati u prethodnim komentarima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # no commentsuncica 2007-08-02 02:41
Zalosno da se ova Internet stranica koja se zove, ako niste znali, "VOLIM LOSINJ" najvise bavi likom i djelom Gdina. Davorina Jurekovica i Eko. Kvarnera ( Gdjica. Gragorina ). Mislim da ste stvarno pretjerali. Okrenite se svi malo oko sebe pa probajte nabrojiti na prste one osobe koje sve rade po Zakonu. Ali naravno, njih nitko ne spominje, njih nitko ne hvali i ne daje im podrsku sto rade sve po Zakonu, ma kako tesko bilo, nego se i njima trazi " dlaka u jajetu".
Kad vec toliko komentirate nefunkcionalnos t, kako svi volimo reci, DRZAVE i zakonodavstva, pa barem tu imate primjera. Pa nije valjda Gdin. Jurekovic jedini na ovom Losinju!! Sigurna sam da ima i gorih slucajeva od njegovog i to nama svima ispred nosa, u samom centru Grada, ali to nitko ne vidi. Svi vide kamoenolom, a masline oko kamenoloma nitko ne vidi. Da imate pravo, vjerojatno zbog prasine.
I na kraju price, mogli bismo prozvati Grad i Gradonacelnika zato sto danas nismo bas dobre volje. A sto bismo mi sve to napravili da smo na njihovim mjestima??
Ali ja se drzim one; "STA RADIS, SEBI RADIS". I u pravu sam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PsihoanalizaXman 2007-08-02 09:37
Sunčica kaže da se ova stranica "najvise bavi likom i djelom Gdina. Davorina Jurekovica i Eko. Kvarnera (Gdjica. Gragorina)" i misli da se u tome pretjeralo. Ja pak mislim da je ona pobrkala lončiće, jer od samog početka je jasno da tema nije LIK g. Jurekovića nego njegovo DJELO, a to je ilegalni kamenolom. Sunčica u svom komentaru ignorira činjenicu da se tim (ne)djelom nije pozabavila samo gdjica. Gregorina, nego i gdja. Matulović Dropulić ministrica u Vladi RH.

Poziv da se "svi okrenemo malo oko sebe pa da probamo nabrojiti na prste one osobe koje sve rade po Zakonu" zaslužuje posebnu psihološku analizu. On svjedoči o defektnom stavu da zbog sveopćeg kršenja zakona nikoga ne treba goniti. Iz toga proizlazi da nam zakoni zapravo ne trebaju, a slijedom toga ni sudovi, policija, komunalni redari itd.

Sunčica prigovara što se komentira nefunkcionalnos t DRZAVE i zakonodavstva, samo na primjeru g. Jurekovića i uzvikuje "Pa nije valjda Gdin. Jurekovic jedini na ovom Losinju!!" Kaže da je sigurna da ima i gorih slucajeva od njegovog "i to nama svima ispred nosa, u samom centru Grada, ali to nitko ne vidi." Prigovor da netko nešto ne vidi smatram smiješnim, neumjesnim i demagoškim.

I na kraju price,Sunčica pita "A sto bismo mi sve to napravili da smo na njihovim mjestima??" (tj. Grada i gradonačelnika) . Pitanje je u najmanju ruku besmisleno. Mi nismo na njihovom mjestu, a da jesmo došli bi tamo zato što smo dali obećanje biračima da ćemo poštovati zakone RH. A ti zakoni kažu da smo pred zakonom svi jednaki i da kršenje zakona od strane osobe A ne oslobaða odgovornosti osobu B. I da nas se tretira prema našem djelu a ne prema, liku, imenu, mjestu roðenja ili stalnog, prema vjeri, spolu, nacionalnosti ili političkom opredjeljenju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Razne ljubaviXman 2007-08-02 09:56
Žalosnim smatra Sunčica da se ova Internet stranica koja se zove "VOLIM LOSINJ" najvise bavi likom i djelom g. Jurekovica i Eko Kvarnera (gdjice. Gragorine). Ne bih o likovima spomenutih persona, ali njihova djela svjedoče o tome kako vole Lošinj. O tome kako Lošinj vole posjetitelji stranice svjedoče njihovi komentari. Dakle, ime stranice je OK, jer ljubav se iskazuje na razne načine. Netko tuče onoga koga voli, drugi ga mazi i pazi. Neki vole svoj kraj betonom, drugi njegovanjem puteljaka, suhozida i vegetacije. I sve je to ljubav, zar ne Sunčice ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razne ljubavisuncica 2007-08-02 17:27
Pa upravo tako. Ali postoji jos jedna vrsta ljubavi i to 90 % ljetnih stanovnika Artatora. Oni toliko vole Losinj, pa dodju cijelo ljeto, da budem kulturna: ispraznjavati svoja crijeva u Artatorama, usput iznajme svoje vikendice turistima, zarade novce, naravno ne prijave goste, izbetoniraju mulice ispred kuce da ne moraju hodati po stijenama i nakon ljeta, vrate se u mjesta svojeg stalnog boravka. I naravno oni su vrlo ugrozeni, a vole Losinj, a mi ostali Losinjani ne volimo Losinj jer se usudimo nekog kritizirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # psihoanalizasuncica 2007-08-02 17:31
Postovani Gdine Xman, ipak mislim da je Vama potrebnija psihoanaliza nego meni. Da niste i Vi mozda iz Zagreba? Tamo su svi pametni, pa oni najpametniji dolaze nama na Losinj soliti pamet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # psihoanalizasuncica 2007-08-02 17:52
Gdine. Xman, ako ne mozete shvatiti što sam htjela reći, pitajte pa ću Vam objesniti. Kad sam napisala: okrenite se oko sebe....nisam mislila da nam ne trebaju zakoni, ni polcija, ni sudstvo, nego da ima i postenih ljudi na ovom svijetu i da i njima treba dati podrsku isto kao i kritizirati one koji ne rade posteno. Bas Vam nesto i ne ide ta psihoanaliza. I molim Vas nemojte pisati sta sam htjela reci, jer niste bas razumijeli sto sam napisala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pražnjenje crijevaXman 2007-08-02 18:33
Treba tebi još nešto osim psihoanalize, Sunčice Malo logike :-) Kažeš, "dodju cijelo ljeto ispraznjavati svoja crijeva u Artatorama, usput iznajme svoje vikendice turistima". Pa kaži mi molim kako im to uspjeva oboje! A kad kažeš "zarade novce, naravno ne prijave goste", da te priupitam imaš li o tome kakve pouzdane informacije ili samo nagaðaš? I jeli se stanovnice Artatore po tom razlikuju od Slovenaca, Slavonaca, domaćih i drugih vlasnika vikendica, apartmana i kuća?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor Xmanusuncica 2007-08-03 19:23
E pa Dragi Xmane, bit ce da Vama fali malo logike. Vikendice u Artatorama se u 90 % sastoje od dvije ili vise smjestajne jedinice ( ili stana ). Ako to ne razumijete, u jednoj vikendasi borave, a drugu iznajmljuju. Mogu Vam i nacrtati. Ako niste do sada primijetili, a to sam vec spomenula, ja ne pisem o necemu ako ne znam, a nagadjam vrlo rijetko, u pismenom obliku gotovo nikako. Ako bas hocete znati bila sam turisticki djelatnik u Artatorama i Cunskom i zato to i znam. A Vi biste mogli proseteti Artatorama sada, pa biste vidjeli kako je to itekako moguce. Svaka cast izuzecima ( kojih se moze nabrojiti na prste jedne ruke ) koji su svoju vikendicu kategorizirali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kraj priče početak radaAndreja Gregorina 2007-08-03 20:17
Bili ste turistička djelatnica u Ćunskom i Artatorama i imate spoznaja da mnogi iznajmljuju kuće bez kategorizacije i prijavljivanja gostiju.
To ste percipirali kao bitan problem, pa Vam sada kao savjesnoj graðanki jedino preostaje da nadležnim inspekcijama prijavite one koji potkradaju državu. Kraj priče.
Inače, tek bi Vam rezultati inspekcijskog nadzora dali za pravo da tvrdite da govorite o činjenicama (toliko kuća, toliko prijava, toliko vlasnika nekretnina je 2007. ulovljeno u prekršaju). Dok ne baratate tim podacima anonimnost i nije loš izbor jer vas nitko ne može tužiti za klevetu. Mene bi sigurno tužili da sam takve "činjenice" uvrstila u studiju slučaja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razgovorpsihoanalitičar 2007-08-02 18:17
Oko tvrdnja dotične sunčiice se ne može razgovarati suvislo. Pa što onda što ima bezbroj drugiš što krše zakon? Da li to umanjuje nepoštivanje prava dotičnog eklploatatora kamena na Lošinju? Ta vrsta argumentacije mi je potpuno nerazumljiva. Ponova vas pitam da ako ne možemo dati odgovore na sva pitanja i ukazati na sva nedjela oko nas, da li nam to oduzima pravo da se bavimop jednim problemom. Netko će potaći rješenje jednog problema, a na drugima je ako to žele i znaju da pokrenu neka druga njima važna.Čudi me uvijek da voliti otok znači bezuvjetno podržavati vlastite, protuzakonite interese. Još je ta priča vidljivija kada se radi o uskim interesima ribara koji su toliko površni, isključivi i iracionalni da nisu u stanju dati niti jednu suvislu argumentaciju svojim tvrdnjama, da vole otok, more, prirodu...Možeš misliti. Isto kao i Jureković, pa ona kompanija iz Nerezina...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # manje priče više djela 2Andreja Gregorina 2007-08-03 04:18
Ponavljanje bi trebalo biti majka mudrosti, ali je ponekad i dokaz gluposti.
Dakle, ovo sam u različitim varijantama na ovoj stranici napisala barem desetak puta, izmeðu ostaloga i Vama, gðo. Sunčice: bavim se problemima, a ne pojedincima, ali pošto probleme uzrokuju fizičke i pravne osobe u jednom trenutku problem se mora personalizirati .
Zamislite da napišem prijavu u kojoj nije precizirana lokacija, investitor, izvoðač i sl. Nešto u stilu antičkih epova: oj, dragi/a inspektore/ica, tamo iza sedam gora netko nešto radi, slijedi svoje srce i završiti ćeš u epicentru zla. To bi stvarno bilo učinkovito.

To što postoje ljudi koji imaju potrebu pisati o meni bez ozbira na temu kojom se bavim, nije moj nego njihov problem. Npr. ja demantiram da Ek Kv nije ništa poduzeo oko INAinih radova na Osoršćici, a onda se netko javi i piše o "mojoj" septičkoj jami.

Onaj tko tvrdi da se ja ili ova stranica bavi samo D. Jurekovićem ili je nepismena ili je zlonamjeran (na ovoj stranici su dostupni tekstovi u kojima problematiziram radove u vojnoj luci, na Osorščici, u uvali Studenčić, probijanje vatrogasnih puteva preko Polanže i Taraboće, širenje škvera, transfer stanicu za otpad, kraðu u uvali Tuhin...).

Gradske službenike nikada nisam prozvala zato jer taj dan "nisam dobre volje", nego zato jer ne rade svoj posao, npr. ne podnose prijavu za uništavanje pomorskog dobra iako su to obavezni prema kaznenom zakonu. U studiji slučaja imate sasvim lijepi broj takvih primjera.

Oduševila me je primjedba da je kamenolom ilegalan, ali su okolo posaðene masline. Predlažem da se u Zakon o rudarstvu uvrsti čl. u kojem će se specificirati koliko je maslina potrebno posaditi ako želite ilegalno eksploatirati (npr. možete ukrasti 10 000 m3 mineralne sirovine ukoliko posadite 100 maslina). Inače, o tome bi mogli porazgovarati i s ljudima koji su vlasnici zemlje na tom području, naime, imovinsko-pravn i odnosi nisu rješeni za sve čestice unutar kamenoloma.

Jednako tako predlažem da se po Lošinju postave obavjesne ploče koje će specificirati tko smije "ispražnjavati crijeva" na Lošinju. Npr. vikendašima dolazak znači cijelovremenu opstipaciju, gosti koji odsjedaju kod njih mogu dva puta na tjedan ići na wc.

Smatrate da ima puno problema na Lošinju, a na ovoj stranici se piše samo o D. Jurekoviću i meni. Pa to barem nije teško promijeniti: pozabavite se nekim od uočenih problema, a potom pod svoji imenom i prezimenom o njemu pišite na ovoj stranici. Kako ste ono rekli, manje priče, više djela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # manje price vise djelasuncica 2007-08-03 18:41
postovana Gdjice. Andreja, kojiko ja znam ni Vi niste niti jedan problem rijesili time sto ste se pisali o njemu na ovoj stranici i predstavili se. Rijesili ste ih na druge nacine, prema tome ni ne znate kako ja rjesavam probleme ne koje nailazim i koji nisu u skladu sa zakonom i koliko sam vec prijava napisala.
Pisete da nisu rijeseni imovinsko-pravn i odnosi niti jedne cestice unutar kamenoloma. Koliko ja znam, masline nisu unutar kamenoloma. Opet ste svi krivo shvatili, masline sam spomenula da pohvalim Gdina. Jurekovica sto ih je posadio, a ne da se na temelju njih legalizira kamenolom. Masline su isto djelo ( htjeli Vi to ili ne ) Gdina. Jurekovica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Koji kamenolom?gost 2007-08-03 18:54
Što znači ono da masline nisu "unutar kamenoloma"? Kojeg kamenoloma? Pa kamenoloma uopće nema, zar ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vikendasisuncica 2007-08-03 19:00
Sto se tice vikendasa i to ste protumacili na svoj uobicajen nacin: skroz preokrenuti misao pisca. Ali prijedlog Vam nije los, samo bi jos dodala vece poreze na vikendice. Jos ne znam sto cemo sa neprijavljenim gostima u vikendicama koje nisu kategorizirane za iznajmljivanje ( a Zakonom je dozvoljeno da se kategoriziraju ),sto cemo sa betoniranim mulicima ( mada to ni nisu mulici nego rive )i to, koliko sam primijetila, samo ispred vikendica Zagrepcana? Nadam se da i za to imate neki prijedlog Zakona.
Kazete da niste vlasnik nekretnine u kojoj boravite, pa kao ni septicka jama u koju praznite VASA cijeva, nije Vasa. po toj teoriji niti ono sto je u toj septicokj jami nije Vase i to nije ekolosko zagadjenje. Bit ce da je to zato sto je i za gradnju te kuce i septicke jame, u kojoj boravite upotrijebljen za gradnju pijesak iz kamenoloma Gdina. Jurekovica, a to naravno Vama ne odgovara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kamenolomsuncica 2007-08-03 19:07
Da li kamenoloma ima ili nema, pitanje je vise nego odlicno, ali bi ga trebalo postaviti Gdjici. Andreji jer je ona jedina strucna osoba na tom podrucju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanjeBetmen 2007-08-03 19:11
Od samog početka znam da je Sunčica neka vrsta Betmena. Pod skrivenim identitetom spašava ovaj svijet. Budite ponizni i zahvalni na njenom djelovanju. Pa znate koliko se Betmen angažirao i napravio dobra. A Andrea je nažalost tako banalna s imenovanjem tu nekih ljudi, tom glupom i niskom potrebom za Wc- sad mi je sve jasno: Pitanje je gdje to Sunčica djeluje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odg.batmanusuncica 2007-08-03 19:38
Postovani Gdine. Batman, Suncica djeluje od samog pocetka, tj. od WC-skoljke. Moja je WC skoljka, ako bas hocete znati, MOJOM inicijativom i mojim dodatnim troskovima spojena na gradsku kanalizaciju, a ne na septicku jamu iz koje sve curi u more. I moji su apartmani katogorizirani i svi gosti uredno prijavljeni. I moji gosti, ako ste zabrinuti, ispraznjuju crijeva u gradsku kanalizaciju. To je samo jedan mali dio mog djelovanja. Ja nisam od osoba koji se okolo i na Internetu hvale kako su napravili ovo, pa ono... ja vise volim da me drugi, naravno koji me poznaju, hvale. Ukoliko Vas jos nesto zanima o mom djelovanju, slobodno pitajte, nemojte zivjeti u neznanju i gluposti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # znatiželjabatman 2007-08-03 20:04
Najprije da vam se zahvalim na vašem uljudnom oslovljavanju. Batman pa gospodin. Ha, ha. Ali zanima me kako vi uspjevate biti uzorna , marljiva i obiteljska osoba i komunicirati na ovoj stranici a da ne sjednete pored komp. i nabijate nama komplekse što smo tako jadni da moramo sjediti tj. besposličariti dok vi radite punom parom i u isto vrijeme pratite stranicu. Jedino što ne znam o kome se radi pa da se divim vašem liku a sigurno i grandioznom djelu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Manje priče više djela 3gost 2007-08-03 13:28
Gregorina radi, a drugi o tome pričaju. Oni pričaju, Grgorina dela :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ili se liječite il' se educirajteBojana Genov 2007-08-03 19:32
Ksenofobičnim ispadim i logičkim falacijama osobe koja se potpisuje kao Sunčica nikad kraja.
Zašto se je ta anonimna osoba ostrvila na Andreju Gregorinu? Očito joj je prirastao srcu Jureković, što je posve legitimno, svi zlikovci su imali i roditelje i djecu i prijatelje, pa čak i domaće životinje, dakle brojne osobe koji ih vole. Činjenica da je netko voljen ili nevoljen ne mijenja karakter njegovih djela koja su opisana u nekim od zakona kao protuzakonita, dakle protiv ljudske zajednice u kojoj ti zakoni reguliraju ponašanja.
Činjenica da netko čini neka druga dobra djela, nevezana uz opisana, u ovom slučaju uz brojne ilegalne gradnje i eksploataciju mineralnih sirovina, ne umanjuje karakter tih radnji. U tom kontekstu sadnja maslina može značiti nešto nekome tko se kao centralnom temom bavi likom i djelom Davorina Jurekovića, a ne zaštitom okoliša. Aktivistkinja Eko Kvarnera nema interesa za osobu Jurekovića, pa je sadnja maslina kao crtica o njegovoj ljudskosti irelevantna.
Zašto osoba Sunčica uvodi u radnju sve ostale komunalne i higijenske probleme u naselju Artatore? Gnjavi nas svojim neznanjem i budalaštinama zato što je neuka i graðanski nepismena, pa smatra da ekološki aktivisti moraju htjeti i moraju moći riješiti sve probleme. I zašto bi Sunčica imala pravo svoje realne ili subjektivne probleme istresati pod nos Andreji Gregorini, a ne nadležnim institucijama koje su opisane i plaćane kao nadležne za ureðenje tog segmenta života u zajednici?
Opsjednutost Zagrepčanima je problem koji bi Sunčica trebala podijeliti s nekim stručnjakom za područje psihe (neka ne zaboravi onaj dio o pražnjenju crijeva, taj je važan simptom), a u ovako javnoj komunikaciji je neukusna i nekorektna manifestacija uskogrudnosti, ksenofobije i govora mržnje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bojanasuncica 2007-08-03 19:44
Gdja. Bojana, nije potrebno nikoga vrijedjati, ali Vi drukcije ne znate komunicirati. Vi ste osoba za psihjatriju, a ne za ZDRAVO ODRASTANJE. Zar ne vidite sta ste napravili od svoje obitelji? Ali sa Vama necu komunicirati jer bas niste cisti.
Srdacan pozdrav svim besposlenima koji trose vrijeme na ovoj stranici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odličan primjerBojana Genov 2007-08-03 19:56
Osoba Sunčica dala je izvrstan primjer svoga diskursa i logičke falacije zvane argumentum ad hominem.
Meni, koja sam argumentirano obrazložila zašto masline nisu argumenti u pitanjima kamenoloma niti Zagrepčani u pitanjima komunalnog ureðenja naselja Artatore, odgovara spominjenjam moje obitelji, koja nije tema članka i koja ne može ilustrirati niti jednu pojavu opisanu u članku.
Strast usmjerenu prema osobama koje se aktivistički angažiraju (a i zavidnu količinu vremena) koju osoba zvana Sunčica akumulira na ovim stranicama, ne bi bilo loše usmjeriti na rješavanje onih problema koji je tište. Osim Zagrepčana. Taj je problem, nasreću, u civiliziranim društvima nerješiv.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Virtualna osobanoname 2007-08-03 20:07
Gregorina potpisuje ono što radi i govori, Genov isto. A Suncica se skriva iza nadimka, to je znači nepoznata virtualna fiktivna osoba pa nema zašto prigovarati da je se vrijeða :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KategorizacijaProfit 2007-08-03 20:13
Time što je uredno kategorizirala svoje turističke kapacitete i prijavljuje svoje goste, Sunčica se je kategorizirala kao graðanin koji poštuje zakone, ali ne i kao aktivistkinja. Aktivistkinjom koja čini nešto dodatno dobro za Artatore je ne čini niti ulaganje u vlastitu infrastrukturu za pripajanja kanalizaciji. Ništa od usporedbe sa Betmenom. Za razliku od Andreje Gregorine, koja je neusporedivi Supermen.
To je moje mišljenja, makar ja nemam apartmane i na kanalizaciju me je priključio grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suncanicagost 2007-08-03 20:34
Gospe ti suncice daj kazi kakve veze ima necija obitelj sa kamenolom, maslinama, septickim jamama itd. Imas suncanicu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # komentarLošinjanka 2007-08-03 20:34
Iznenaðena sam razinom pisanja pojedinih osoba na ovoj stranici. Čini mi se da nisam čitala da je itko potpisan na ovim stranicama , uključujući Genov, Gregorina idr.ikada govorio o nečijim obiteljima, porodičnim bolestima, obiteljskim degenericima, ljubavnicima i ljubavnicama, nastranostima koje se vežu uz imena ovog grada, vambračnoj djeci i ostalim pikanterijama
lošinjskih uglednika. Mislim da su argumenti nekoga tko se predstavlja Sunčica jadni, niski...To nisu argumenti već tipična glupost zatucanih, zluradih i primitivnih seljaka ovog sela...koji se samoprozvao Grad.Neka se predstavi ta osoba pa da malo proanaliziramo njezinu obitelj, obiteljske bolesti i patologiju, djecu ako ih ima i sve ostalo. Kako vas nije stid?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjdr 2007-08-03 20:57
Prema dostupnim podacima Natavnog zavoda iz Rijeke Lošinj ima uz Kastav i još neka mjesta najvišu stopu ovisnosti u PGž. Sljedeće, velik broj psihički bolesnih ljudi te brojne alkoholičare meðu odraslom populaciom i populaciom mladih.Zato mi se čini vrlo neumjesnim komentar nekoga tko se zove Sunčica jer mislim da cilja na to. Isti tako bi mogli analizirati (tračati) brojne lošinjske obitelji koje imaju djecu ovisnike, autiste i prisutnu ostalu patologiju.Imam o u gradu i pedofila pa uz svu negativnu strast prema pogotovo svećenicima pedofilima nećemo ići napadati te ljude, njihove obitelji, majke... Pa kako je moguće na taj način u današnje vrijeme razgovarati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # blago namaAndreja Gregorina 2007-08-03 21:01
Svojedobno sam objavila kratku edukativnu crticu na ovoj stranici o Zakonu o pravu javnosti na pristup informacijama kako bi one koji to još neznaju upoznala s njihovim pravima.
Prvi anonimni komentator mene je prozvao za kukavičluk jer se ne bavim drogom, a potom spomenuo obitelj Bojane Genov.
Sada se rasprava o Osoršćici i rezervatu dupina svela na prozivanje što se ne bavim septičkim jamama, na moja crijeva i (ponovo) obitelj Bojane Genov. I tako svako malo na bilo koju temu.
Kada čovjek uzme u obzir mentalne sposobnosti ( i broj)ljudi koji ovako rezoniraju, zapravo bi trebali zaključiti da ova država još i dobro funkcionira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # još jedan pokušajAndreja Gregorina 2007-08-03 23:33
Ovo postaje besmisleno, čak i ako čovjek ima smisla za crni humor, ali idemo probati još jednom (velikim slovima ističem bitno zbog lakšeg shvaćanja).

Nisam napisala da sam i jedan problem rješila pišući o njemu na ovoj stranici, nego da bi Vi rješili vaš problem (nezadovoljstvo "činjenicom" da se na ovoj stranici piše uglavnom o D. Jurekoviću i meni) kada bi prostudirali i procesuirali neku neprimjerenu pojavu iz vaše okoline i onda je prezentirali.
Pisanje na ovim stranicama nije stvar egzibicionizma, nego EDUKACIJE. Dakle, kažete da djelujete, pomognite drugima da poboljšaju kvalitetu svoj života i života u zajednici. Ne vidim kako to može biti u koliziji s vašom borbom za opći interes.

Vlasnik kamenoloma nije vlasnik i svih čestica koje eksploatira ili koristi na neki drugi način, a imovinsko-pravn i odnosi su osnova za pokretanje postupka dobivanja bilo koje dozvole. Tako kažu osobe kojima je uzurpirano zemljište i zakon.

Da, KAMENOLOMA NEMA.
To ne govorim zato jer sam stručna osoba, nego zato jer sam se potrudila dobro INFORMIRATI. Stručna osoba je, naprimjer, zaposlenik Ureda za gospodarstvo u Ri koji je me prilikom prvog razgovora lijepo ispravio: NE RADI SE O KAMENOLOMU NEGO O BESPRAVNOJ UZURPACIJI PROSTORA.

Jedna druga stručna osoba (šumarska inspektorica) očitovala mi se da su Hrvatske šume izdale uvjete i ograničenja s 15 točaka od kojih tijekom ilegalne eksploatacije NITI JEDNA NIJE ISPUNJENA.
Vjerujem da bi protuargumentac ija mogla glasiti "ali vlasnik voli saditi masline...".

Inače, moram vas razočarati: nisu sve kuće napravljene materijalnom iz kamenoloma u Ćunskom. Nekretnina u kojoj boravim kada sam u Artatorama raðena je dok je brdo Kušć još bilo u komadu, odnosno dok nije postalo ex brdo Kušć.

Smetaju vas bespravnim molići i neprijavljeni turisti. Pitate da li imam prijedlog. Naravno da imam: napišite prijave lučkoj kapetaniji i turističkoj inspekciji. Toga se baš i nije bilo teško dosjetiti, jedino je teže to napraviti i potpisati svojim imenom.

Moram priznati da imam problem s razumijevanjem nečije potrebe da piše o mojim crijevima i njihovom pražnjenju.
Meðutim, sada sam dovedena u nedoumicu, pa molim jedan savjet: što da radim kada boravim kod prijateljice u Nerezinama? U Nerezinama postoji kanalizaciju, ali je jako loše napravljena. Da li smijem tamo "ispražnjavati crijeva"? Da li da nosim kemijski wc? Ili, možda, biopročišćivać?

Inače, svojednobno je Ek Kv uspio isposlovati donaciju biopročišćivaća za Nerezine iz Nizozemske (pilot projekt, trebalo je platiti samo radove postavljanja). Bili smo kod gradonačelnika na razgovoru, kolegica je materijale ostavila u Uredu za komunalni sustav. Kasnije je imala problema kako Nizozemcima objasniti zašto ih nikada nitko iz grada nije kontaktirao iako su to obećali.

Stanje postojeće kanalizacije na otoku Lošinju, evo novog problema za sve one koji smatraju da "djelovati od početka" znači djelovati od "WC školjke".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Eto još jednommario 2007-08-06 22:04
Gospodična Gregorina pokušati ću biti još jasniji.
Ne zanimaju me vaše crijeva pa ni kako i gdje ih praznite.
Pitao sam dali je vaša septička jama u vikendici vaših roditelja u Artatorama napravljena po ekološkim standardima tj. izbetonirana sa nokoliko pregrada i (VODONEPROPUSNA ). Za svaki slučaj ću opet ponoviti 8VODONEPROPUSNA )
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Maslina na okuPipo zloba 2007-08-06 18:37
Hej Sunčanice, napisala si da svi vide kamenolom, a ne vide masline. E pa sad možeš reć da svi vide šljivu na Kordiševom oku, a ne vide masline :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Kult Agostina Straulina

    Čeper 17.01.2025 11:52
    Džabaluk
    Pa besplatno je :)

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ..... 17.01.2025 11:00
    ????
    A koja sila te tjera da stalno ponovo dolaziš na propali portal?

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    hranitelj tuljana 17.01.2025 10:29
    ...
    Ovo ne bih mogao ni izmisliti, kad bih vam napisao da negdje postoji ovakvo mjesto, rekli biste da lažem. Uglavnom, admin je obrisao moj komentar kojim ukazujem na konstantni off-topic, dok je offtopičarenje, pisanje komentara koji nemaju nikakve veze ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    PR 17.01.2025 10:01
    Izbori za predsjednika suđenje HDZ-u
    Ali to jeste njegov i samo njegov poraz! On je Primorca izvukao iz koša za smeće, nametnuo poslušnicima u stranci, plaćao mu izbornu kampanju, hvalio ga i pljuvao po protivkandidati ma. Ne može se osporiti sljedeću dijagnozu ove Plenkovićeve bolesti ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ML 16.01.2025 18:07
    Grad ponovo najavljuje nadzor na Rivi
    I povrh svih tih naslova, ljetos za vrijeme zabrane izvođenja građevinskih radova u pješačkoj zoni u kojoj ne bi smjeli prometovati ni bicikli, niti 100 metara od ureda gradonačelnice, rođeni brat gradonačelnice izvodi građevinske radove uz pomoć teške ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Prolaznik 16.01.2025 17:48
    Karnevalska riva
    Problem prometa na rivi usprkos propisanim ograničenjima vuče se otkako je otvorena. O tome se često pisalo na otoci net. Da je najavljena jača kontrola ... otoci.net/.../... (https://www.otoci.net/index.php/u-razno/10742-najavljena-jaca-kontrola-na-rivi) ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Prolaznik 16.01.2025 15:04
    Riva lošinjskih kapetana
    Na slici su radovi popravka oštećene rive zbog neograničenog prometa. Otprilike na ovom mjestu su je oštetili teški strojevi radovima na zgradi gdje je knjižara. Navodno da su kat i potkrovlje u vlasništvu obitelji gradonačelnice. youtube.com/shorts/3MKZ1XmIGxE ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 16.01.2025 13:24
    19 joj je godina već ...
    A u organizaciji Grada ML iz produljnog Adventa uskočilo se u karnevalski cirkus. Svuda su postavljeni šareni ukrasi i popravlja riva za karnevalsku povorku. A da joj popravak treba treba joj. 19 joj je godina već... i.imgur.com/HylZkp1.jpg ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 16.01.2025 10:09
    Utjecaj izložbe zajednice Talijana na izbore
    Izložba u slavu čovjeka žabe koji je potapao savezničke brodove je možda utjecala na glasovanje birača na izborima za predsjednika RH. Nije provedena izlazna anketa, ali podaci Državnog izbornog povjerenstva pokazuju da je na biračkom mjestu Muzej ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 16.01.2025 07:52
    šal od svile
    Glovo & Volt ekonomija.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:49
    Još i ovo
    Hrvatska je u studenom zabilježila najveći pad industrijske proizvodnje u EU, višestruko snažniji od prosjeka, pokazali su u srijedu podaci europskog statističkog ureda.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio je doticaj s realnošću, okružio se ulizicama' Naši sugovornici se slažu da bi bilo bolje da je Milanović pobijedio u prvom krugu: 'Sada je razotkrivena sva strahota ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet godina drži sve ključeve političke moći u zemlji. Pardon, gotovo sve. ‘Ovo sad ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego tek kad su antirežimski novinari koji mrze sve što je hrvatsko, počeli istraživati tko je osoba koja je svojom pametnom izjavom zadivila cijelu Hrvatsku. Kad će ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića da se pokuša dočepati i komande nad Hrvatskom vojskom. Ustavne smetnje planirao je zaobići kandiranjem za predsjednika države svoje lutke na koncu Dragana ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj gradonačelnici.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj školi hadezejci se dure na pobjednika izbora i prkosno javljaju da neće doći na inauguraciju. A portali javljaju da su policajci htjeli odvesti HDZ-ovku s hit ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog kandidata spram preko 80 posto za protivnika znači da im je trud bio uzaludan. A kad znamo što je ostalo od nekadašnjeg ogranka i ko ga vodi, tko ima glavnu ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku Milanoviću na pobjedi, niti će sudjelovati na njegovoj inauguraciji. Takvo ponašanje moglo bi se opisati kao nesportsko, a u političkom smislu – nepoštivanje volje ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja nam vodi državu. Na to su utjecali događaji, primjer Bartulice koji je izbornu pobjedu slavio dolaskom u stožer u Ferrariju, s vozačem koji je međuvremenu ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga je nazvao, okrivio je birače, medije, lokalne stranačke organizacije. Pruženu ruku suradnje Zorana Milanovića je odbio kao “PR potez”, a stranka je, poput ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne organizacije HDZ-a. Koje kao nisu prepoznale poziv na buđenje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine bilo je nekoliko isplata od po oko 400 eura. Sve kao Ostale usluge promidžbe i informiranja - Ured Grada Objava oglasa i Ostale tekuće donacije - Novi list za ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ;-)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu i tome treba dodati da uvijek isti pojedinci predlažu narodu da glasaju za "ljutu oporbu" a svaki put ta ljuta oporba formirati vlast s HDZom. Dodajmo tu i one ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se pretrgli da po zapovjedi središnjice nagovaraju ljude da zaokruže onog blefera. Ali birači na otoku Aninih djedova su izborom Milanovića zapravo glasali protiv ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP. “Bomba” kampanje u korist primorca, na štetu Milanovića stigla je iz Novog lista samo dva dana prije izborne šutnje. Tada je Novi list, kroz tekst glavne ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude isto kao do sada"!!!

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Kult Agostina Straulina

    Čeper 17.01.2025 11:52
    Džabaluk
    Pa besplatno je :)
     
  • Kult Agostina Straulina

    ..... 17.01.2025 11:00
    ????
    A koja sila te tjera da stalno ponovo dolaziš na propali portal?
     
  • Kult Agostina Straulina

    hranitelj tuljana 17.01.2025 10:29
    ...
    Ovo ne bih mogao ni izmisliti, kad bih vam napisao da negdje postoji ovakvo mjesto, rekli biste ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    PR 17.01.2025 10:01
    Izbori za predsjednika suđenje HDZ-u
    Ali to jeste njegov i samo njegov poraz! On je Primorca izvukao iz koša za smeće, nametnuo ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    ML 16.01.2025 18:07
    Grad ponovo najavljuje nadzor na Rivi
    I povrh svih tih naslova, ljetos za vrijeme zabrane izvođenja građevinskih radova u pješačkoj ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Prolaznik 16.01.2025 17:48
    Karnevalska riva
    Problem prometa na rivi usprkos propisanim ograničenjima vuče se otkako je otvorena. O tome ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Prolaznik 16.01.2025 15:04
    Riva lošinjskih kapetana
    Na slici su radovi popravka oštećene rive zbog neograničenog prometa. Otprilike na ovom ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 16.01.2025 13:24
    19 joj je godina već ...
    A u organizaciji Grada ML iz produljnog Adventa uskočilo se u karnevalski cirkus. Svuda su ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 16.01.2025 10:09
    Utjecaj izložbe zajednice Talijana na izbore
    Izložba u slavu čovjeka žabe koji je potapao savezničke brodove je možda utjecala na ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 16.01.2025 07:52
    šal od svile
    Glovo & Volt ekonomija.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:49
    Još i ovo
    Hrvatska je u studenom zabilježila najveći pad industrijske proizvodnje u EU, višestruko ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...