Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Naši dobri dupini ostali su bez zaštite

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

dobri dupinOdgovarajući na pitanje što misli o sniženju stupnja zaštite mora u lošinjskom akvatoriju, Draško Holcer iz udruge Plavi svijet kaže da udruga nema nikakvu nadležnost nad osnivanjem niti upravljanjem zaštićenim područjem, te da su jedino lokalna zajednica Lošinja i RH izgubili rezervat, izvijestio je Večernji list.

 

 

 

Čestitam vam Dan dupina s malim zakašnjenjem. Kako ste ga proslavili?

  • Ove godine proslavili smo već 17. dan dupina. Izložba crteža i proglašenje najboljih, oslikavanje rive, igre s djecom, već su standardni dio programa.

Kako je i kad osnovana udruga Plavi svijet?

  • Plavi svijet, Institut za istraživanje i zaštitu mora, osnovan je 1999. Inicijalno, ideja je bila osnivanje udruge koja bi osigurala financiranje rada Jadranskog projekta dupin, projekta istraživanja dobrih dupina u akvatoriju Lošinja, no organizacija se značajno promijenila.

Koje su vaše glavne aktivnosti?

  • Osim istraživanja dupina na Lošinju imamo i istraživačku postaju na Visu, a provodimo istraživanja i u području Kornata i zapadne obale Istre. Provodimo i istraživanje morskih kornjača. Osnovali smo i vodimo Lošinjski edukacijski centar o moru.

Kako se financirate?

  • Financiramo se donacijama, sponzorstvima te programima koje prijavljujemo na natječaje.

Koliko dupina su ljubitelji dobrih dupina usvojili i koji je posebno popularan?

  • Usvajanje dupina predstavlja simbolični čin brojnih pojedinaca koji uplaćuju donaciju za naš rad. Meta, Mush, Šonja i Debby dupini su koje možete usvojiti, dobiti njihovu fotografiju i malu priču o onome što znamo o njima. Ove godine Šonja je najčešće izabrani dupin. Inače, ove godine imamo oko 300 donatora - usvajatelja. Više informacija o usvajanju možete saznati na stranicama www.plavi-svijet.org

Čuju se nagovještaji da biste mogli izgubiti status rezervata. Što bi to značilo za dupine?

  • Plavi svijet nema nikakvu nadležnost nad osnivanjem niti upravljanjem zaštićenim područjem, te su jedino lokalna zajednica Lošinja i RH izgubili rezervat. Plavi svijet je istraživanjem utvrdio daje područje Kvarnerića predloženo za zaštitu jednog od ključnih staništa za dobre dupine u Jadranu, a populacija koja u njemu obitava kritično je ugrožena. Naše rezultate potvrdili su Znanstveno vijeće Sporazuma o zaštiti kitova Sredozemnog i Crnog mora te prihvatili Državni zavod za zaštitu prirode i Ministarstvo kulture proglašenjem preventivne zaštite koja je istekla krajem prošlog mjeseca. Bez mjera zaštite nastavit će se trend smanjenja broja dobrih dupina u ovom području.

Što ćete sad učiniti?

  • Što se nas tiče, nastavit ćemo s radom na istraživanju zajednice dobrih dupina.

Postoji li mogućnost da budu zadovoljni lokalni ribari, a da i dupini budu zaštićeni?

  • Ribari ne bi mali posebnih problema s osnivanjem rezervata.

Kako je ovo pitanje zaštite riješeno u državama koje imaju dupine?

  • Možda je najbolji primjer Irska koja je cjelokupne teritorijalne vode 1991. proglasila rezervatom za dupine i kitove.

Kako ste se vi osobno zaljubili u dupine?

  • Prvi susret s njima imao sam prije 35 godina, kada sam s bakom na ljetovanju promatrao brod na čijem su se pramčanom valu igrali dupini. Mislim da je sve započelo još tada.

Komentari: 

0 0 # Izgublijen rezervatSprtski ribolovac 2009-08-13 09:50
Ribari su dobili ono što su htijeli.Nezašti ćeno područje bez riba i uskoro i bez dupina ,
pogodan teren za divljanje talijanskih, njemačkih i ostalih glisera i ogromnih jahti,
tako da se i ne usudiš izaći s malom pasarom na sportski ribolov u strahu da te ne
prevrnu a kamo li da uloviš koju ribicu.Mislim da bi trbalo i ukinut ribolovne dozvole
koje plaćamo svake godine a ničemu ne služe.
Kao što ima dobrih i loših dupina tako
ima i dobrih ribara koji nisu bili protiv rezervata i koji nisu pali pod utjecaj Šerifa nerezinske marine i podplaćenod profesora Gomerčića.
Optuživali su ½Plavi svijet½jednu od najcivliziranoj i nepolitiziranoj udruzi na otoku koja
je dovela na otok turista i turista.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tako im i trebamoja malenkost 2009-11-06 22:17
zbog sveopće neučinkovitosti gðice Jovanović i inih ostali su bez rezervata. :cry: Tako im i treba :P
Glavno je da su si uspijeli srediti nove folcike i gomone za "nadziranje" dupina. :roll:
iskreno mislim da je taj rezervat notorna glupost i da ga nikada ne treba ni proglasiti :D
zato se zahvaljujem "dobrim" ljudima iz palvog svijeta na njihovoj neučinkovitosti :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # notornom glupanumoony 2009-11-07 10:19
E baš si malenkost kad pričaš o neučinkovitosti Plavog svijeta, jer tu lijepo kaže da Plavi svijet nema nikakvu nadležnost nad osnivanjem niti upravljanjem zaštićenim područjem, te su jedino lokalna zajednica Lošinja i RH izgubili rezervat. Znači nije Plavi svijet ostao bez rezervata nego Lošinj i Hrvatska. A učinkovita je bila ekipa koju je gurao nerezinski šerif pa je formirana komisija po njegovoj volji da kaže "ni R od rezervata". A Fabijanić je čak išao na izbore s programom "ni R od rezervata". A na tvoje mišljenje da je rezervat notorna glupost a bez argumenata ja kažem da si ti notrorni glupan. Argument da si notorni glupan je tvoj komentar ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tako vam i trebaKrstarica 2009-11-07 12:45
Ovako pljujete po dijelu svojih sugraðana iz razloga da skrenete priču s pravih tema. I gotovo uvijek uspijete jer vam je preopasno pisati o kriminalu, popovskoj i vjeroučiteljsko j kliki, Krstaševim prijetnjama i Fabijanićevim pilitičko nacionalistički m biserima....Bil i ste glupi i neuki i takvi ćete ostati. Tako vam i treba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dolpin 2009-11-07 18:33
Sada kada je Jadranka Kosor uspješno deblokirala pregovore o pristupanju EU, vjerojatno je samo pitanje vremena kada ćemo ipak ući u Uniju. A tada će se sa ribom završiti proces koji je već započeo: ribe će biti sve manje, po dnu će orati tko god bude htio, dupini će nestati iz mora, a vi ćete frustrirati na vozila Plavog svijeta i liječiti svoje frustracije pljuvanjem iz zasjede i pod okriljem anonimnosti. Onaj tko je kriv za neproglašenje rezervata je gradsko vijeće i gradonačelnik Gari Capeli: jer su se dali zavarati bukom par smutljivaca i neradnika koji su na brzaka htjeli uloviti u mutnom, jer su se polakomili za glasove birača pa su pokušali instalirati Fabijanića u vijeće formiranjem njegove tobože nezavisne liste, jer su mu dali mjesto u poglavarstvu, jer su na svoju sramotu sebe zabilježili u povijesti odlukom da su protiv rezervata. Nije im dosta što im je izborni rezultat pokazao tko je Fabijanić i koliki uživa ugled i povjerenje u zajednici, nego šute i prave se ludi, a rezervat je jedini način da se barem ovo more oko otoka zaštiti i sačuva za boljitak lokalnog stanovništva. Sram bilo onoga tko lamentira o autima Plavog svijeta! Da li je svojim jadnim mogućnostima pomislio da imaju aute možda zato što rade nešto što je dobro i što se naročito vrednuje i nagraðuje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Po čijoj računici?dfgh 2009-11-08 13:25
Jučer je na TV bila vijest da su Istarski ribari imali prosvjed jer se plaše da će ostati bez svojih lovišta u Savudrijskoj vali. A lošinjski ribari su imali priliku od dijela mora napraviti svoje lovište po vlastitim pravilima u koje nitko ne bi mogao ući zbog rezervata za dupine. Ali ne, oni su nasjeli na priče par prodanih duša s političkim ambicijama koje je iz sjene gurao nerezinski tajkun i pristali da ih se koristi za privatne interese. A lokalni politikanti nisu imali hrabrosti oduprjeti se toj prozirnoj demagogiji. Fabijanić je neslavno propao na izborima, Kapeli ih je dobio, a rezervata neće biti i sada će tu biti slobodno lovište za sve, trkalište za glisere i obala za nasipavanje i betonizaciju.

Na tv sam vidio istarskog ribara da pokazuje ribu list i kaže da će izgubiti taj ulov i zaradu. Ali kad je na ovoj stranici neko pitao ljudi, pa koliko se uopće ribe ulovi na području za rezervat, koliko je to prihoda u novcu i koliko se za to plati poreza počela je pljuvačina da taj što pita nije domaći nego furešt, Srbin i šta ja znam i da je protiv domaćeg čovika. Ali niko nije napisa koliko je to ulova i novaca da se zna šta i koliko bi se izgubilo rezervatom. A ni gradska komisija nije raspravljala o računici nego je zaključila NE za rezervat, jer tako hoće Fabijanić, Krstaš,Lekić i Zorović. Znači odlučilo se po njihovoj računici.

Znači u ime ribara neki su za sebe dobili šta su htjeli a popušit ćemo svi. Pljuvalo se da furešti hoće more tj djedovinu da oduzmu domaćima a sad će to more biti svačije. Barem znamo po kome će trebat pljuvati za koju godinu. Ali sada s puno razloga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Riba 2009-11-08 16:00
Bravo! Sve je istina šta ste napisali. Uvijek nas zajebu, pa za četvero njih svi ispadnemo budale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočanin 2009-11-09 18:40
Vidim ja da ste se opet razbahatili.
Rezervat je ukinut jer nije bio baziran na pravim činjenicama nego na jednoj interesnoj skupini koja želi profitirati na meðunarodnim donacijama i to je nešto čemu su se otočani suprostavili i to ne njih četvorica koje nabrajate nego dvijetisuće i to potpisom i svojim JMBG brojem što znači da se ne skrivaju i tako možete pljuvati po dvije tisuće ljudi.
A što se tiče kosorice što je ona deblokirala ništa.ona je prodala Hrvatski teritorij za svoj politički probitak.
Ako je prava neka organizira referendum pa ćete vidjeti kako će priča proći, isto kao i u Lošinju rezervat. E moj narode, e moj narode dokle ćeš trpiti ovu torturu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SJEĆANJAKONVEKTOMAT 2009-11-09 19:28
E moj otočane! Bio glup i ostao glup. Kakvi potpisi? A ti kao tzv. ribar nisi interesna skupina? Otkuda tebi pravo, pa nije more tvoje. Pripadaš kupini koja se bahati, izlovljava što stigne i kako stigne, a pogledaj što je Fabijanić stavio na svoju listu:
aktivno, promišljeno, otvoreno za sve koji tu žive . Mi ne farbamo! Još bi se bljuje od prijedloga. Sačuvao sam letak koji ću objaviti kada RH uðe u EU uz teme poljoprivreda i ribarstvo, a od odgoja i obrazovanja koje sugerira ribar mi se dva puta bljuje. I danas me zanima kako došao do konvektomata i kamera u garderobi škole?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # umjenički dojamGuest 2009-11-09 21:35
A jeli Otočanine gdje su bile te dvijetisuće kad se glasovalo? Kako da Fabijanić nije ušao u Vijeće s programom ni R od rezervata? A kad kažeš da rezervat hoće jedna interesna skupina radi profita kaži mi majke ti radi čega je protiv njega ona druga interesna skupina ako ne zbog profita. Da nije zbog umjetničkog dojma?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočanin 2009-11-10 10:06
Ako niste znali Fabijanič je dobro prošao na ovim izborima On je glavni savjetnik Gariju za ribarstvo.
Ali nije On tema dvije tisuće potpisnika se potpisalo protiv rezervata i to je dokazivo, to što nisu glasovali za Fabijanića govori da su ljudi pametni te da razlučiju političke ambicije pojedninca od općeg dobra.
Srušiti rezervat za te ljude je bilo opće dobro a glasovati za Fabijanića nije i to je njihovo pravo meðutim i danas kad biste ponovo pokušali skupiti te glasove sigurno bi ih dobili i opet bi se izjasnili protiv, osim možda ako bi rezervat ili nešto slično bio temeljen na zajedničkom radu svih interesnih skupina tj. graðana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # naši dobri dupini ostali su bez zaštitegrota 2009-11-10 20:58
Ma gospodin Fabijančić nije glavni rušitelj rezervata glavni je igrač i "glasnogovornik " savjetinka Milančeta predsjednika SRD „UDICA“ Mali Lošinj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Opće dobro, koliko kuna?poreznik 2009-11-10 10:38
Otočanine, pusti ti demagogiju o općem dobru bez konkretnih podataka. Pa daj ti navedi koliko je u novcu (kunama ili eurima) spašeno prihoda Lošinjskih ribara time što neće biti rezervata. I još važnije, koliko će biti plaćeno poreza na dohodak kojega ne bi bilo da je ostao rezervat? Glavni savjetnik za ribarstvo to sigurno zna, jer ne bi ga valjda Gari uzeo za savjetnika samo zato što je lijep i pametan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prćijajogi 2009-11-10 11:12
Opći interes, kaj god, rekao bi Zagorac. Par njih bi zbog rezervata izgubili dio mora i obale kao svoju privatnu prćiju pa su ukidanje zaštite prirode proglasili općim dobrom. Da ostane njihova prćija, a ne da se uvede red. Porezniče, samo oni imaju kalkulaciju dobiti i gubitka, a ne ribari. A Garijev savjetnik za ribarstvo dela za njih, a ne za ribare. Znači nećeš dobiti te podatke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočanin 2009-11-10 15:26
Ma uvijek isto čim netko pokuša razgovarati temu pretvorite u pljuvačnicu ali što je tu čudno pa ove stranice zato i postoje i stoga nastavite pljuvat samo ovo s rezervatom i dvije tisuće ljudi koji su se postavili znači da narod ne možete za[cenzurirano] samo nekom pričom o zaštiti bez prave podloge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # asd 2009-11-10 15:40
Deder ti nama navedi brojke i ne izvlači se na narod. Brojke na sunce!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # brojke na brojkePoreznik 2009-11-10 16:08
Otočanine jeli pljuvanje kad se lijepo pita za brojke o navodnim gubitcima ulova ako bi bio rezervat? Kad potežeš 2 tisuće (tj. brojke) ljudi koji se nisu dali za[cenzurirano] daj ti nama navedi i tisuće kuna (isto brojke) koje su kao spasili. Nije to pljuvanje nego pristojno pitanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Graðanin 2009-11-10 18:44
Ma kakve dvije tisuće graðana Lošinja, išli su uokolo i skupljali potpise na okolnim otocima. Svi to znaju. Rekli su ima da neće moći loviti u lošinjskom akvatoriju i oni su ih podržali. A Lošinjane su obmanjivali mjesecima pričama o tome da neće smjeti niti pecati niti se kupati niti ploviti barkom, da će morati titrati jaja dupinima i da će upropastiti sav turizam, pa su im ljudi nasjeli. Ali nije greška do njih, nego do nadležnog ministarstva i Državnog zavoda koji su morali napraviti plan mjera i objasniti ljudima o čemu se tu radi, a ne prepustiti da par ambicioznih poluinteligenat a voðenih svojim osobnim profitom budu jedini izvor (dez)informacij a. Da sam ja ministar kulture, samo bih otišao u Poreznu upravu. Dao bih izračunati prosječni dohodak od ribarstva na temelju poreznih prijava u zadnjih pet godina. Onda bih proglasio rezervat i dao bih svima ribarima obeštećenje tokom svih godina u kojima bi vrijedila zaštita. Što mislite koliko bi to bilo novaca? Koliko ovi domoljubi i zaštitnici nacionalnih interesa, veći od HDZ i premijerke zajedno, plaćaju porez državi koju vole i štite od Srba, Engleza, Bugara i fukare koja želi rezervat?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nisam imao vremenaBalija 2009-11-11 09:18
Da sam ja ovo pročitao i ja bih bio protiv rezervata. slijedi link narodne-novine.nn.hr/.../

Članak 70.

(1) Mjere zaštite zaštićenih područja sastavni su dio dokumenata prostornog ureðenja, planova upravljanja, planova gospodarenja, te drugih propisa koji se donose na temelju ovoga Zakona i koji ureðuju pitanja zaštite, očuvanja, unaprjeðenja i korištenja nacionalnog parka, parka prirode i drugih zaštićenih područja.

(2) Mjere zaštite iz stavka 1. ovoga članka odnose se na zabranu ili ograničenje zahvata u prostoru: gradnja infrastrukturni h objekata; gradnja novih tranzitnih, komunalnih, energetskih, telekomunikacij skih i prometnih objekata; otkopavanje ili zasipavanje terena; otkopavanje ili odnošenje kamenja, minerala, sigovina ili fosila; odlaganje otpada i ispuštanje otpadnih voda; mijenjanje vodnog režima; odvoženje naplavina; gospodarsko korištenje prirodnih dobara; izvoðenje meliorativnih zahvata; uklanjanje živica i drugih prirodnina; sadnja monokultura; skupljanje gljiva i biljaka i njihovih dijelova; uznemiravanje, ubijanje ili hvatanje životinja; lov; ribolov; prometovanje; športsko-rekrea cijske djelatnosti; postavljanje reklamnih i drugih oznaka; posjećivanje i razgledavanje; i druge aktivnosti koje mogu ugroziti zaštićenu prirodnu vrijednost.

(3) U zaštićenim područjima nije dopušteno izvoðenje vojnih vježbi ni drugih vojnih aktivnosti kojima se mogu ugroziti prirodne vrijednosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ne ovo nije istinaFrane Merikan 2009-11-11 09:33
Ma dajte vi nama brojke, ja vjerujem da isto tako ne znate koliki je promet poslastičarni ili pekara ili kafića ili računovoða ili bilo koje duge grane gospodarstva. Koliki je promet privatnih ugostitelja koji su izgradili kuće Jugoslavenskim kreditima, a sada su HDZ-ovci i Hrvati iz mješanih brakova? Da li vole mješano meso i mješanu salatu i da li najviše piju gemišt? Da li znate koliki je profit neprofitne udruge graðana ''Plavi Svijet'' sve je relativno. Ja sam prvi za čiste račune. Zašto su dupini u Kvarneriću, a u Kvarneru ih nema? Ovo znam ja zato što plavi svijet ne ide u Kvarner. Daleko im je, a i nemaju toliko trave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NeradnikGost 2009-11-11 09:40
Ne samo to u meðuvremenu se je zakon dopunijo da ne bude zabune Balijo

»Članak 70.a

U strogom rezervatu, nacionalnom parku, posebnom rezervatu, parku prirode, regionalnom parku, značajnom krajobrazu, park-šumi i spomeniku parkovne arhitekture zabranjeno je:

– obaviti podvodnu aktivnost bez dopuštenja Ministarstva, odnosno upravnog tijela,

– usidriti i/ili privezati plovila izvan mjesta odreðenih prostornim planom,

– obaviti rekreacijski ribolov bez dozvole ili protivno uvjetima izdane dozvole,

– oštetiti i/ili uništiti znak i/ili informativnu ploču,

– ložiti vatru izvan naselja i/ili mjesta koja su posebno označena i odreðena za tu namjenu,

– snimati ili fotografirati u komercijalne svrhe bez dopuštenja Ministarstva, odnosno upravnog tijela,

– polijetati zmajevima ili padobranskim jedrima bez dopuštenja Ministarstva, odnosno upravnog tijela,

– postaviti informativnu ploču, reklamni i/ili drugi pano bez dopuštenja Ministarstva, odnosno upravnog tijela,

– posjetiti i/ili razgledati bez ulaznice kad je ulaznica obvezna,

– odložiti otpad izvan predviðenog i označenog prostora,

– kupanje izvan mjesta odreðenog od strane javne ustanove.«
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # čisti bezobrazlukGljiva 2009-11-11 10:08
Da zbilja je strašno šta se sve zabrajuje ili ograničava. Kao na primjer otkopavanje ili odnošenje kamenja, minerala, sirovina ili fosila. Pa kakav je to način da ljudi ne mogu otkopavati i odnositi kamen? Pa onda zabrana odlaganja otpada i ispuštanja otpadnih voda! Šta si oni zamišljaju, da odlažemo u svoja dvorišta a imamo naše more za to. I onda još se brani uznemiravanje, ubijanje ili hvatanje životinja. Ma koga briga za životinje to sve treba potamaniti da ostanemo sami a ne da nam smetaju. I nije dopušteno izvoðenje vojnih vježbi ni drugih vojnih aktivnosti našoj vojsci i NATO snagama kao da su neki okupatori. A znamo da turisti jako vole kad grme mlaznjaci i topnička paljba tamo gdje odmaraju. A tu je još i glupost da ne smiješ usidriti i/ili privezati plovila izvan mjesta odreðenih prostornim planom, dakle oduzimanje slobode da vežem gdje ja hoću a ne gdje mi nareðuju. Gdje je tu demokracija?

A bezobrazno je da ne smiješ obaviti rekreacijski ribolov bez dozvole ili protivno uvjetima izdane dozvole. Kakav je to ribolov kad moraš imat dozvolu? I da ne smješ ložiti vatru izvan naselja i/ili mjesta koja su posebno označena i odreðena za to. Ma čisti bezobrazluk i nasilje nad ljudima. Hoću da ložim vatru gdje mi prdne a ne gdje mi nareðuju. I još da ne smiješ odložiti otpad izvan predviðenog i označenog prostora.
I ja sam protiv rezervata za dupine, tj. zaštite mora jer zabranjuju branje gljiva i paljenje vatre na moru i da lovim bez dozvole za ribolov.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočanin 2009-11-11 15:37
Dvije tisuće Lošinjana je potpisalo svi mogu dobiti ta imena popis je službeno predan gradu pa ako netko ne vjeruje neka provjeri.
A što se tiče brojki pa to je toliko glupo pitanje da ovaj što ga postavlja zna nego samo ga koristi za tako bukanje bez razloga.
To je kao da se sad postavi pitanje koliko su majica i raznih suvenira prodali u Plavom svijetu i usvojenja dupina te koliko su od tog imali grad i država koristi naravno da je to nemoguće saznati jer oni su udruga koja nije profitna i sve što utrže ode opet na udrugu. Ha ha :D
Pa kako netko može davati brojke ako imate malo pameti vidjeti ćete da je područje rezervata na najključnijem dijelu otoka za gospodarstvo pa kad pročitate zakon o zaštiti vidjet ćete da bi rezervat prouzročio štetu po razvoj otoka.
nitko nije protiv zaštite dupina samo se radi o području dupina ima po cijelom jadranu to znaju svi koji imaju barku a na lošinju ima još područja gdje je njihovo pojavljivanje u većem broju i učestalije nego na ovom koje je sporno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sram vas biloArbun 2009-11-11 16:35
Otočanine, nije lijepo od tebe što smatraš da su svi ljudi budale pa da im možeš prodavati muda pod bubrege. Uporno tvrdiš da bi rezervat prouzročio štetu po razvoj otoka, ali ne navodiš nikakvu računicu, tj nikakve brojke koje tu tvrdnju potkrijepljuju. Umjesto da navedeš brojke o šteti koju bi Lošinj imao, pitanje o tome nazivaš glupim. A glupa pitanja ne postoje, ali postoje glupi odgovori kao što je tvoj. Na pitanje o brojkama koja kazuju kolika bi bila šteta navodiš brojku ljudi koji su potpisali peticiju protiv rezervata. Dragi Otočanine, gluplji argument nisi mogao naći. To što je dvije tisuće ljudi nešto potpisalo ne znači da su u pravu. Može i deset tisuća ili stotina tisuća potpisom tražiti da se ukine zabrana pušenja u kafićima, ali to ne može da znači da pušenje nije štetno. Inače, svi znamo da su skupljaći potpisa (a znamo i tko ih je plaćao) lagali ljudima, obmanjivali i prijetili i da su i neki policajci skupljali potpise /zbog čega bi trebali dobiti otkaz).

Znači ljudima ste lagali da neće moći ribariti i kupati se i da će morati plaćati ulaznice, a oni su potpisivali protiv toga. Jer su povjerovali lažima. Lagali ste da narod ovog kraja niko ništa ne pita i ljudi su povjerovali, jer nisu znali da ste odbijali doći na sastanke i dogovore o pravilima u rezervatu.

Niko nije rekao "Ljudi, sada lovimo toliko i toliko ribe, a to je toliko i toliko kuna godišnje, a ako bude rezervat ulov će biti toliko i toliko manji". Ne, nego ste pljuvali po svima koji su to pitali da su izrodi, da su protiv domaćih, furešti itd. Ali brojke nismo vidili. A šta to znači? Znači da nemate argumente i da ne radite za probitak ribara i svih graðana Lošinja, nego za njih par koji guraju stvar iz potaje.

Dobro je napisao Graðanin: "Da sam ja ministar kulture, samo bih otišao u Poreznu upravu. Dao bih izračunati prosječni dohodak od ribarstva na temelju poreznih prijava u zadnjih pet godina. Onda bih proglasio rezervat i dao bih svima ribarima obeštećenje tokom svih godina u kojima bi vrijedila zaštita. Što mislite koliko bi to bilo novaca?"

Mislim da bi to bilo jako malo novaca, a to zna i otočanin pa umjesto tih brojki podmeće broj ljudi koji su obmanuti i prevareni potpisali za dobrobit par tajkuna i njihovih plaćenika. Otočanine, ðabe se ti koprcaš jer pročitali smo i tebe i tvoje naredbodavce.

Republika Hrvatska je odustala od ZERPa, a Grad Mali Lošinj od rezervata. Uskoro ćemo u Europu i lovište je otvoreno za svih. Dvije tisuće prevarenih Lošinjana pod vodstvom par pohlepnih likova onemogućili su da lošinjsko more bute rezervirano samo za lošinjane. A vi to nazivate brigom za domaćeg čovika, sram vas bilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Arbun 2009-11-11 16:56
I da dodam, Otočanin kaže da je pitati za prihode od ribarstva u zoni gdje je trebala biti zaštita isto kao pitati Plavi svijet o prodaji majica i usvajanju dupina i da je to nemoguće. Nije nemoguće, naprotiv sasvim je moguće pogotovu zato jer je to udruga, a ne obrt. Ovo je samo još jedan primijer kako dotični laže i obmanjuje javnost te kvarno podmeće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-11-11 17:05
Kad smo bili u školi jedno od glavnik Kikićevih tvrdnji je bilo: nema glupih pitanja nego samo glupih odgovora pa to svi znaju.
Arbune zasto si Arbun?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.