Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Znanje, neznanje i većina

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

ecologyČini mi se kako "Otočanin" očigledno ne razumije neke stvari. On misli da je svijet u kojem danas živimo svijet u kojem je moj (a možda i njegov) pradjed lovio ribu mrežama od konoplje ...

 

Dugo, dugo nisam čitao i sudjelovao, i sad vidim ovu raspravu.Prijetnje koje iznosi otočanin su me šokirale! Ljudi, ja sam sa otoka i ne mislim kao "Otočanin".

Imao bih štošta za primijetiti i dodati o načinu kako nas se obavještava i uključuje u raspravu oko osnivanja rezervata, ali to ću za sada zadržati za sebe. Ipak, čini mi se kako "Otočanin" očigledno ne razumije neke stvari. On misli da je svijet u kojem danas živimo svijet u kojem je moj (a možda i njegov) pradjed lovio ribu mrežama od konoplje ili tako nečega, i kad je utjecaj ribolova moga pradjeda bio svega 10, 15 ili 20 milja od njegovog mjestašca uz more. Tada ljudi iz Zagreba ili Madžarske nisu imali pojma kako je na moru niti su imali ikakav utjecaj na more.

ecologyDanas, 150 godina nakon mog pradjeda, ljudi čak sa drugih kontinenata npr. sjeverne Amerike i Azije utječu na more i okoliš u kojem je moj pradjed lovio ribu (valjda si čuo za globalno zatopljenje, klimatske promjene, CO2 i slično). Svijet je danas postao globalan, no ovom "otočanu" koji valjda ignorira cijeli svijet oko sebe, to još nije došlo do mozga pa on misli da su more i otok samo njegovi i da samo on ima neki utjecaj ali i pravo na more. 

Istovremeno, ljudi koji se bave ekologijom za "Otočana" (ili otočanIna) su lijene budale koje prodaju maglu. To što cijeli svijet poziva na zaštitu okoliša i upućuje na ogromne probleme koji će nas uskoro sustići, nema veze. Jer ipak, otočanin zna sve najbolje. On može prepoznati prave činjenice i prave argumente, a svi drugi ne mogu.

"Otočanin" vjerojatno misli i da su Prelog, Ružička i Tesla lijene budale koje nisu znale orati i kopati (ili loviti ribu) pa su se zato bavili "mudrovanjem"... Ali "Otočanin", kojemu su Zagrepčani loši (posebno me Zagrepčani diraju jer mi je žena iz Zagreba, jer sam studirao u Zagrebu i jer mi pola obitelji živi u Zagrebu, a imam tamo i lijenih prijatelja) jer su lijeni pa pokušavaju (zamisli!) predložiti zaštitu na moru, dobri su kao turisti koji ostavljaju novce na otoku, i kao kupci njegove ribe, i kao porezni obveznici koji plaćaju školovanje njegovoj djeci, i koji plaćaju izgradnju nove ceste do Lošinja, i koji plaćaju kupovinu trajekata itd i t.d. i t.d. Ili "Otočanin" misli da sve to plaćaju samo Lošinjani?

E moj "Otočanine", svijet se promijenio. Mi svi plaćamo, kako razvoj otoka tako i razvoj Zagreba i Hrvatske. Jednako kao što ti imaš pravo na pršute i pšenicu sa kopna, i svi tamo imaju pravo na ribu i kupanje u moru. 

Kao što ti imaš pravo boriti se za očuvanje Velebitskih šuma ili čak i prašuma oko Amazone kao proizvođača kisika koji dišeš, i ljudi iz npr. Osijeka imaju se pravo zalagati za zaštitu mora. Kao što ti možeš npr. reći da šumari iz Gospića sijeku previše šume ili da talijanski poljoprivrednici bacaju previše pesticida pa to ima utjecaj na tebe, tako i oni iz Čakovca imaju pravo reći da zagađenje mora ili nestanak dupina ima utjecaj na njih.

Ljudi idu u škole i fakultete da bi naučili nešto i mislim da bi se trebali dijeliti na obrazovane i neobrazovane, a ne na Otočane i Zagrepčane. Ljudi promišljaju, vide probleme, traže rješenje. Ali nailaze na zidove umišljenosti, sebeljubivosti, samodostatnosti, ksenofobije, sitnih ili krupnih osobnih interesa, neukosti i neznanja, korupcije ...

Ja mislim da većina nas na Lošinju nije takva i da ćemo prije ili kasnije doći do razgovora u kojem neće biti mjesta za prijetnje i politička podmetanja. Volio bih kad bi to bilo prije, ali, Bože moj, bit će valjda dobro ako bude i kasnije. Ipak, ovakva pisanja i dopisivanja, siguran sam, mogu pomoći da se jasno vidi kakvi stavovi se prezentiraju kao stavovi većine. Nadam se da će u nekom trenutku ta "većina" biti u mogućnosti jasno pokazati iza čega / koga se ona stvarno nalazi.

Stoj/te mi dobro.

Ovo je komentar posjetitelja koji se potpisao kao Cinik uz napis Hrvatska bi kršila međunarodne obveze . Objavljujemo ga kao zaseban članak uz minimalne grafičke intervencije. 

 

Komentari: 

0 0 # Bravo!mare 2008-04-09 15:38
Bravo piscu komentara! Ja bi ga umnožila i poslala svim domačinstvima na otoku! Zdravo, trezveno, pozitivno razmišljanje!9
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svjež zrakzicer 2008-04-09 15:56
Tako je, slažem se sa Mare! Nakon onog što pišu likovi kao Otočanin, Šuvar i slični ovo je kao da je svjež zrak ušao u zagušljivu balkansku krčmu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Loš zrak!mare 2008-04-09 16:31
Kako je moguće da mi na tom predivnom otoku, klimatskom raju... imamo toliko lošeg zraka!? Šteta po nama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # trag novcazicer 2008-04-09 17:18
Moguće je, Mare. Samo slijedi trag novca pa ćeš znati otkud dolazi smrad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prozor!mare 2008-04-09 17:58
A ima i ljudi koji znadu otvarat prozore i zračit,samo što su na svakom prozoru dva portira za zatvaranje. A nas male boli glava kad prozori lupaju.
Ili da barem cinik malo češče reagira, pa je odmah bolja "arija"!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cinično filozofiranje o neistiniotočanin 2008-04-10 09:53
Dragi moji otočani vi koji ste uistinu otočani (jer ovaj članak koji je gore korišten kao uvod u temu pokazuje da ovdje žive ljudi koji u najmanju ruku ne mare za otočane i ili su se prodali za malo nečega) želim vas pozvati na razmišljanje upravo o tom članku koji govori jednakim pravima za sve pa se pitanje samo nameće: kad ste imali mogućnost svoje dijete nakon doručka poslati na fakultet, kad ste imali mogućnost otići specijalisti na pregled nakon istog tog doručka, kad ste imali mogućnost dići se u jutro i na putu na posao vidjeti da je danas akcija pa ćete moći kupiti nešto što si inače nikad nebi mogli priuštiti, a sad je na sniženju od sedamdeset posto itd....
Neću više nabrajati jer bi mogao do sutra, ja vas pitam dokle ćemo nasjedati na natezanja ljudi koji žive lagodno a nama prodaju pamet kako treba živjeti, nama pričaju o cestama koje su nam oni izgradili, to pričaju nama koji smo sedamdeset godina turizmom slali boravišnu pristojbu u Beograd a nakon njega u Zagreb ( neću nabrajati sva ostala davanja) i uvjek su nam govorili da je to za naše dobro. A da ne spominjem sve naše pomorce koji stoljećima donose živi kapital iz inozemstva te ga ovdje pretvaraju u razvitak.
Pa evo vidimo kako nam je dobro, jako dobro živimo, onako kako ONI kažu i još za to moramo biti sretni.
A istina je da ti isti "ekolozi" žive na našj grbači jer su i u onom a i u ovom sistemu bili povlašteni.
Dok smo mi ovdje živjeli po zakonu oni su gradili Artatore, i Kandiju i to sve bespravno i bez plana jer to svaka budala vidi kad vidi njihove vikendičetine svakakvih oblika, i sad ti isti "ljudi" nas, uče kako poštivati pravila koja pogodite što, oni nametnuše.
Ovdje spomenuh Artatore i Kandiju ali imamo ih i u Nerezinama i diljem otoka, na Punta križi primjerice imaju kampove na divljaka.
Ali što je tu je oni su tu povremeno a mi smo ti koji smo"ŠTETNI" za ovaj kraj zato jer ONI misle da smo mi uništili planet i globalno ga zagrijali, pa tako isti ONI misle da smo mi krivi za stanje u svijetu.
A isti ONI imaju BANDIĆE i slične njemu na položajima koji svima nama kroje sudbinu a niš ne poduzimaju.
Sad kad su protejerani sa svojih ognjišća dolaze nama soliti pamet kako ćemo živjeti,a ja pitam zašto tu "EKOLOGIJU" ne sprovodite u zagrebu.
Lošinj ima najčišće more na svijetu i nije zagaðeno i neće to nikad ni biti dok na njemu žive OTOČANI jer oni su ga čuvali od davnina ne samo prije sto pedeset godina nego prije puno prije.
I ako vam svi ti fakulteti nisu pomogli da shvatite kako je upravo tradicija najveći zaštitnik prirode onda ste vjerojatno diplome dobili preko veze i vi, i vaši Maðari koji se potajno nadaju da će kroz vas ponovo dobiti more.
Vi dragi moji "PAMETNJAKOVIĆI " ste se prodali za šaku nečega što vi nazivate znanost i svjest o životu a niste ni svjesni da su vas izmanipulirali oni koji žele biti gazde na tuðem. i koliko god vi mislili da je ovo vaše ispravno nije iz više razloga a ja ću vam reći jedan od glavnih niste svoju zaštitu radili u skladu sa OTOČANINOM I TRADICIJOM i tako ste došli u sukob s nečim što je jedini pravi zaštitnik ovog kraja.
Ali ste i učinili jednu dobru stvar probudili ste u nama stari uspavani patriotizam te zahvaljujući vama više nikad nećemo dozvoliti da pokušate narušiti našu slobodu i pravo na odlučivanje u našoj kući.
Neka je Bog s vama i neka vam da pameti i snage da priznate da niste u pravu.
Pozdrav od OTOČANA :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjski bandićixman 2008-04-10 10:36
Znao sam da će Cinikov članak za posjetitelje profila Otočanina biti ono poslovično "Margaritas ante porcos", ili hrvatski - bacanje bisera pred svinje. Na argumente o nužnosti zaštite okoliša i činjenicu da je more javno, a ne privatno dobro, opet se baja o patriotizmu, tradiciji, prodaji "za šaku nečega", a novost je samo tendenciozno spominjanje Bandića.

Idemo redom, pa ću najprije o moru. More nije Otočaninovo vlasništvo. Nije ni vlasništvo SVIH otočana. Nije vlasništvo ni ekologa, Zagrepčana, Riječana i t.d., ali je u isto vrijeme "vlasništvo" sviju njih kao graðana Hrvatske. Meðu otočanima ima onih koji se protive zaštiti mora jer se boje uvoðenja reda ili vide vlastitu korist u betonizaciji obale, nasipavanju, apartmanizaciji ... Da li su njihovi interesi važniji nego interesi onih koji žele da Mediteran ostane kakav je nekada bio i da se ne Lošinj ne pretvori u gigantsko apartmansko naselje? Tko se tu zalaže za tradiciju, a tko je protiv nje i želi srušiti tradiciju kako bi gradio marine, apartmane i betonirao lošinjske plaže?

Kad smo kod tradicije podsjetio bih Otočanina da je dio te tradicije i činjenica da je iz ovog akvatorija uz potporu vlasti već nestala jedna vrsta dupina. Dakle, imamo tradiciju UNIŠTAVANJA života u moru, a ne njegova očuvanja. Koliko mi je poznato, u Otočana se tada nije probudila ljubav prema moru i životu u njemu, nego su nezainteresiran o gledali kako se tamane dupine. Tada još nije bilo ekologa da im "sole pamet" i ukažu kako gledaju izvršenje zločina prema Prirodi.

Drago mi je da je Otočanin spomenuo Bandića, jer i mi na Lošinju imamo naše bandiće. Poput onog zagrebačkog i lošinjski bandići se služe retorikom pljuvanja po graðanima koji se opiru njegovim planovima da potkopa cijeli Zagreb kako bi sgradio podzemne garaže. I za njega su to neradnici koji rade za tuðe interese, ljenčine, ljudi koji ne žele napredak. Istu priču pričaju i lošinjski bandići. Jesi li i ti Otočanine bandić ili samo radiš za nekog bandića?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Patriotizamgost 2008-04-10 10:42
Patriotizam je ljubav prema otaðbini, tlu na kojem su živjeli očevi. Pa se ja pitam ko je patriot; onaj ko ga čuva ili onaj koji hoće da ga potroši da ništ ne ostane djeci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2008-04-10 12:59
Samo da napomenem - ova "mare" sa gornjih postova nije "mare" koja je svojedobno aktivno sudjelovala u raspravi o rezervatu (što je i očito, no...), a koja u zadnje vrijeme samo čita što se dogaða jer smatra da je sve rečeno i prožvakano (ne samo na ovom site-u, nego općenito) i previše puta - a uskoro će i rezultati.
Nije da se slijepo slažem s Otočaninom, a osobito s njegovim pristupom i retorikom :eek: , no i dalje stojim iza svih onih mega-postova koji su tu negdje po stranici... Pozdrav, mare
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ona druga marexman 2008-04-10 13:58
Svatko tko je pratio raspravu o ovoj temi mogao je i sam zaključiti da je ova mare neka sasvim druga mare, različita od one koja je svojedobno od silne ljubavi prema otoku, tradiciji i zaštiti prirode zazivala PTSP i dinamit protiv dupina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ribari????????? ?????ekolog 2008-04-10 14:52
Pa o kakvom je časnom i neradničkom skupu riječ kada se radi o povjerenstvu ili kako god što je jučer obajavio Novi list.Ribari, brodari...odmet nuli se od svoje šljakerske baze pa prodaju muda pod bubrege predvodeći ribarsku i brodarsku revoluciju. Prestanite na ovoj stranici tim marginalnim likovima davati važnost. Kakav Otočan, kakva Mare...nemojte me nasmijavati. Znam da im se još vrti u glavi od sastanka u ministarstvu, zavodljivo je li?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suvarAM 2008-04-10 15:28
ej Dodo Mexikajdo,nisam te dugo vidio,gdje si pobjego s losinja,kako tvoj teoloski fax? 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za ekologamare 2008-04-10 17:30
Član "neradničkog skupa" ti je meðu ostalim (nekim pripadnicima Gradskog vijeća, i čini mi se i Poglavarstva) i šefica... A ovo sa šljakerskom bazom jasno govori o tome kako svih koji se bave "šljakerskim poslovima" (čitaj: njihov rad uključuje fizičke aktivnosti, za razliku od "vas" - velebnih sivo-požutjelih piskarala), smatraš graðanima drugog reda. Štoviše, izjava ti odaje dojam ljutnje što se petljamo gdje nam nije mjesto, umjesto da "šljakamo". Kako se samo usuðujemo, jel tako, mi, polupismena raja?

Kako bi sad to nazvali ovi iz kojekakvih udruga, da je situacija obrnuta, i da je netko od "nas" napisao post u ovom tonu?! Ksenofobično, ovakvo-onakvo. "umišljenost, sebeljubivost, samodostatnost, ksenofobija, sitni ili krupni osobni interes, neukost i neznanje, korupcija.."... Evo, Otočanin je dobio i svoju temu zbog takvog tona.

A i zanima me šta si točno mislio s tim - "ostavili se šljakerske baze i prodaju muda pod bubrege". Šta je, frka vam je jer smo vas prokužili, pa smo sad i mi vidjeli kako se to radi (hoda po skupovima i "prodaje muda pod bubrege") i uvidjeli smo da je to u biti ful jednostavno, pa vam sad gori pod nogama. Jer ako sad i mi "šljakeri" prebjegnemo u one što "prodaju muda pod bubrege", onda ste nagrabusili.. Hehe Zato to i nazivaš "ribarskom i brodarskom revolucijom" - nedostojna raja se pobunila protiv plemenitaša i velikih i pametnih koji su uvijek u pravu, ma zamisli ti samo, kako se samo usuðuju ti neki marginalni likovi, treba pod hitno ugušiti tu revoluciju, jel tako?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # muda pod bubregešljaker 2008-04-10 17:52
Daj mare ne benavi se. ovo sa šljakerskom bazom što je ekolog napisao čitam da šljakere ne smatra graðanima drugog reda nego se ruga likovima koji u njihovo ime rade za bogznakakve interese. tj. ekolog kaže da su se odvojili od svoje šljakerske baze i paradiraju po ministarstvima. A ti čitaš kako tebi paše pa nek ti bude, ali prozirno je :-) A prodavanje muda pod bubrega to je ono fol radimo za ribare a korist će imat drugi. Tako je bilo i s proleterskom revolucijom a znamo ko je imo koristi. Pa će tako biti i sribarskom i brodarskom, moja mare
;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suvarAM 2008-04-10 20:11
a dobro vas je mare bocnula,valjda u zicu,odmah se pocne braniti nije 'bubreg znacio doslovno bubreg nego jetra'...itd kad se vama izvuce nesto sto ste pisali odmah pocinje pravdanje;nismo tako mislili nego ovako
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šljaker 2008-04-10 20:28
A i ti suvare ga kenjas. Prvo ko smo to mi, konjino?? ja sam ja i pisem za sebe a ne kao par vas što sve nešto mi pa mi. A drugo , bocnula mare ko prstom u "ono iza" ;-) što sam mislio to sam i napisao :da je ta priča o ribarima prodavanje muda pod bubrege a ne neka jetra i pravdanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mi i viJa 2008-04-10 21:27
Stvarno, ko su to mi i vi? Ja sam primjetio da od ekologa ima potpisanih stvari imenom i prezimenom, a oni koji pljuju po njima su uvjek anonimni. Izgleda da tu ne možeš komentirati bez da te svrstaju kao da ljudi nemaju svoj ja. Nemojte samo opet o patriotizmu, tradiciji ,zagrebčanima i te otrcane fore za malu djecu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za ekologaOtočanin 2008-04-10 21:47
Za radnika pod nicom ekolog:
Ti te ljude možda smatraš marginalcima ali im to sigurno nemaš muda u gradu u lice reći jer si sigurno ti taj koji ovu zemlju prodaješ prikrivenim četnicima pod europskom zastavom i krinkom ekologije.
A što se tiče marginalaca pa njihova imena znaš pa ih zaustavi na ulici reci im svoje ekološko mišljenje ili kreni u javnu borbu kao oni protiv rezervata ti se veliki radniče bori za.
A što se tiče ostalih pozdrav svima i drago mi je da su se uključili te ih pozivam da uistinu naðemo neko zajedničko rješenje jer inače niš od zaštite a nama nikako ne odgovara da nema reda mi itkako želimo red ali red u našoj kući radimo mi graðani ovog otoka.
I da jioš nešto za onog X-mana ili kako se već zove vlasnici ovog mora su prvo lošinjani a onda svi drugi Hrvati kao što su vlasnici slavonskih ravnica prvo slavonci a onda svi ostali i tko tako ne prihvaća taj je bez korjenja i taj vjerojatno i nije Hrvat. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2008-04-10 22:01
A gdje su tebi muda Otočanine pa da tu napišeš ime i prezime umjesto da kurvinjski anonimno govnariš o četnicima i sereš o Hrvatstvu, a da si zaista domoljub ne bi bio za uništenje nego čuvanje mora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # globalizacijazabrinuti pjesak 2008-04-11 12:09
Gdje početi, no dobro, prvo malo o meni: Jesam li Lošinjanin ili nisam? Moji roditelji nisu sa Lošinja, no u OŠ 60% djaka iz razreda je bilo gdje oba roditelja nije bilo sa losinja, daljnjim 30% jedan roditelj nije bio sa losinja, a samo se 10% moglo podičiti da su im oba roditelja rodjena sa losinju, S druge strane mogu se podičiti da sam jedan od 10% iz moga razreda koji je uistinu i rodjen u Lošinjskom domu zdravlja, a ne u Rijeci ili još dalje...No medjutim gledano povijesno prema čerpić tehnologiji gradnje kuća koju je Fučić otkrio u Nerezinama zaključeno je da "pravi" Lošinjani potjeću u stvariiz Bosne.
Otišao ja u povijest a globalizacija stiže... e tu je pitanje: oduprijeti se ili ne ? odgovor je jasan: NE, ali naravno pokušati se uklopiti tako da svi Lošinjani budu zadovoljni.. KAKO? pa teško prvo i zato što nikad SVI neće biti zadovoljni
No evo par crtica:

Neki Lošinjani su išli radit u Deutschland i ljudi ih tamo primili, aneki se i odselili... Neki su Deutschlanderi dolazili kod nas na ljetovanje, jel pristojno da nekima dozvolimo da se i dosele ?

Sa Losinja poslije dorucka ne mozemo otici na Fakultet i vratit se doma na rucak u pauzi ? Postoje dva riješenja:
- Zeznuti nekog zagrepcana i zamjeniti stanove (prijeiznesena teza zamjene pogleda kroz prozor za parking pod prozorom)
- Raditi na tome da populacija homo sapiensa na losinju namnozi na najmanje 1/2 miliona, kad ce Losinj garantirano osnovati sveuciliste, a i Specijalista nece manjkati

- Tradicija zaštitnik prirode - kaze Otocanin, pa jest tradicija u Africi je da zena rodi 11-toro djece i od toga umre 9-10 i za svih ima klope, no onda dodje globalizacija i plemeniti bijelci im pomognu da odrze na zivotu svih 11, ali im ne kazu kako ih sve prehraniti, i tu se postavlja pitanje gdje pocijne tradicija? Jel tamo gdje je ribaru dovoljno dnevno da ulovi 4 ciplića, a žena da mu iskopa 3 krumpira i tako iz dana u dan, ili bi danas "tradicionalist i" htjeli ipak malo više ?

E sad šta ? svijet se sve brže i brže mijenja, večina od nas ne stigne to pratiti, a htjeli bi... i tu mislim da su temeljne postavke dobro postavljene na našem Otoku:
- Ne širiti urbanističke zone (ne pretjerano)
- Zaštititi more (Zerp, pročistači, pa i ekološka zona ako hoćete)
- Zaštititi zrak (moj prijedlog o samo jednom parkingu na otoku - onom na meragu naravno neće proči ni kod "Tradicionalista"
- Dozvoliti slobodnu razmjenu roba i dobara :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # losinjanitoncica 2008-04-11 12:38
Mislim ( i na to imam pravo ) da se o tome tko je Losinjan, a tko nije ne treba ni raspravljati. Losinjan je onaj koji na Losinju zivi, radi i odgaja djecu. Naglasak je na: TIJEKOM CIJELE GODINE. Prave Losinjane ( porijeklom i rodjenjem ) mozemo svi skupa nabrojiti na prste. Ja po toj teoriji nisam losinjanka, a tu zivim, radim i odgajam djecu tijekom cijele godine od kad sam se tu rodila. Naime, da ne idemo dalje u korijene, roditelji su mi: jedan sa susjedog otoka rodjen u Rijeci, a drugi sa kopna. Ja sam rodjena u Malom Losinju pa bi po tome mogla biti losinjanka. A moja djeca??: stariji je rodjen u Malom Losinju, na sto sam vrlo ponosna i sretna i zahvalna nasoj ginekologici, a drugi je nakon dvije godine rodjen u Rijeci i on onda nije losinjan, bez obzira sto je rodjen u Rijeci iz razloga sto je na Losinju zatvoreno rodiliste. Nije on kriv, ali nije ni losinjan. NEMA LOGIKE.Pustite price o tome tko je losinjan, a tko nije i bavite su onime tko je dobar covjek, a tko nije. Pogledajte koliko ima samo dokaza za biti losinjan ili za ne biti u mojoj familiji, pa cete shvatit koliko je to glupo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko ili što je losinjanzabrinuti pješak 2008-04-11 14:27
Vidim da sam krivo shvaćen, naime upravo sam cijelu litnaiju i zapoceo da bi se izvukao zakljucak da je neodredivo tko je losinjan, pa se tako ne bih slozio ni sa toncicom: Naime smatram DA JE LOSINJAN SVATKO ONAJ KOJI SE TAKVIM OSJEĆA. To mislim da je slično kao i s nacionalnošću, Netko će se odmah po dolasku u Ameriku osjećati kao Amerikanac, a nekome će se još i unuci rodjeni preko Atlantika osjećati Hrvatima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjanstvo i kako ga stećiBoo 2008-04-11 16:00
Mislim da i Tončica i Zabrinuti pješak imaju zdrav, pošten, pristojan i human odgovor na pitanje tko je Lošinjan. Tončica ističe besmislenost pokušaja da se to definira mjestom roðenja ili porijeklom roditelja i poziva da pogledamo tko je dobar čovjek, a tko nije. Za Pješaka Lošinjan je onaj tko se tako osjeća.

Problem je, meðutim, u tome što u svakoj sredini, pa i na Lošinju, ima pojedinaca i skupina koji si uzimaju pravo da oni odreðuju tko zaslužuje status Lošinjana, a tko ne. Može netko biti roðen na Lošinju ili na njemu proživjeti cijeli život, ovi će ga samozvani suci uvijek tretirati kao došljaka, pridošlicu, furešta. S druge strane, nekome tko se na Lošinj doselio prije godinu dana ti će ljudi pripisati "Lošinjanstvo", baš kao i nekima koji na Lošinju ni ne žive. Na taj način, uzalud je netko dobar čovjek ili se osjeća Lošinjanom - on nije Lošinjan jer ga "suci" smatraju fureštom.

Pa kako se onda postaje Lošinjanom? Odgovor leži u čarobnoj riječi INTERES. Na Lošinju postoje skupine i pojedinci koji svoje kolektivne ili osobne interese smatraju svetima, a kako bi im osigurali tu svetost i nepovredivost proglašavaju ih lošinjanskim (po potrebi, da bi bolje zvučalo i hrvatskim) interesima. Na taj način zalaganje za zaštitu lošinjskog mora postade antilošinjanska rabota furešta i zavjera mračnih antihrvatskih snaga protiv Lošinjana. Formula glasi: Mi smo protiv zaštite mora -> Mi smo Lošinjani -> Tko je za zaštitu mora nije Lošinjan.

Pa ti sad Tončice budi dobra kao sestra Tereza, ali za ove koji se smatraju jedinim pravim Lošinjanima jer iz interesa dižu dreku protiv zaštite mora, nećeš biti Lošinjanka ako glasno kažeš da treba štititi more i obalu. Isto vrijedi i za Pješaka: možeš se ti osjećati Lošinjaninom, ali nećeš to biti ako svoj osjećaj izraziš na način koji bi nekome "važnom" ugrozio interes. A to si svojim komentarom već učinio. Nisi za širenje urbanističkih zona, dakle nisi Lošinjan, jer netko baš to priželjkuje i već radi na tome.

Moj zaključak glasi: Lošinjan je onaj koji prvi vrisne "Mi Lošinjani" kako bi osigurao neki svoj sebični interes.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # osjećajizabrinuti pješak 2008-04-12 21:53
Ja se osječam Lošinjanom, a neki osječaju da ja nisam Lošinjan. Dugo sam mislio da ja imam problem, no sad mi je jasno da ovi drugi imaju problem. I to jest i mora biti tako !!!!!!!!!!!!! (inače, super post Boo)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razgovorekolog 2008-04-11 17:26
Otočan je u stvari rabljanin pa ni on nije pravi lošinjanin. Znam da ga boli hrvatstvo jer su pravi hrvati gotovine, galvaši, korade and co. svi ekolozi ovog svijeta nisu nanijeli svojim bližnjima, a da ne govorim hrvatima toliko, zla kao ovi pravi i dokazani hrvati.Ne bi ja ovu priču širio da njega stalno ne muče četnici. Njega ne muče ribari i njihovi problemi, već plakati s tri prsta i ostale psine. A u ministarstvu mu se svidjelo...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # more 2008-04-11 17:35
Ekolog se zabunio ili je krivo informiran. Otočanin je s Paga porijeklom. I što mu se manje radi to mu se više bavi politikom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ista pjesmalussinpicollo 2008-04-11 17:55
A ima li šta novo Boo :-? To da je važno ko prvi vrisne je stara stvar kao za vrijeme Juge ako ti neko nagazi na žulj da samo kazes Mi komunisti. Pa ko je protiv tebe taj je protiv komunizma, antidržavni element. Tako i sada, samo sad su sve Hrvati i lošinjani a drugi kao nisu. Pa pjevaju pjesmu Ko protiv dupina ne brije, lošinjanin nije, tralallalla :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turistima i dupinima smeta bukaXman 2008-04-11 18:42
Što mislite hoće li sada organizatori sajma dignutii dreku da su Dalmatinci proljevali krv za ovu zemlju, a da tu sad neki strani plaćenici lažnom ekologijom ... i dalje znate, toga ima i na ovom sajtu. Obratite pozornost na ono o dupinima na kraju.

Četiri prosvjednika ispred Sajma nautike u Splitu upozorila su na buku u moru koju stvaraju motori brodova, a koja po znanstvenim istraživanjima šteti flori i fauni
Dok se većina posjetitelja Sajma nautike u Splitu danas zavidno divi gledajući mega jahte i dimenzije brodskih i vanbrodskih motora koji premašuju dimenzije plovila, želimo upozoriti na negativne posljedice koji veliki brodovi uzorkuju, poručili su okupljeni prosvjednici.

Naime, masovni turizam, a time i nautika ozbiljno ugrožavaju podmorje. Buka koju proizvode brodovi, platforme, gliseri i morski skuteri bitno utječe na biljni i životinski svijet mora, kazao je Lovro Rumora, dopredsjednik Zelenih Hrvatske na jučerašnjem prosvjedu održanom na Rivi, u kojem je kao predstavnik udruge 'Prijatelji životinja' sudjelovao i Mladen Visković, te članica uduge 'Eko centar - Zeleno Sunce' Jadranka Šimunović iz Dubrovnika.

Snažni brodski motori, tvrde ekolozi, tjeraju ribe, utječu na njihovu reprodukciju i anatomiju. Prema riječima Rumore to su potvrdila i znanstvena istraživanja, a isti zaključak donesen je i na stručnom simpoziju održanom prije nekoliko godina u Dubrovniku.

Mnoge zemlje su nekim brodovima zabranile ulazak u njihove teritorijalne vode, stoga želimo da i naša Vlada i resorna ministarstva razmotre i ograniče ovu novu pojavu zagaðenja. Jadransko more je izuzetno osjetljivo i ugroženo jer za vrijeme ljetne sezone postaje prava autocesta po kojoj bruje stotine tisuća plovila, istaknuo je Rumora dodajući da Zeleni nisu protiv brodova, ali zahtjevaju da se donese pravilnik kojim će se zaštiti flora i fauna na Jadranu.

Dubrovčanima najveći problem, kako veli eko aktivistica Šimunović, stvaraju kruzeri kojih je sve više u njihovoj luci. Buka koju proizvode smeta čak i turistima, pa u nekim hotelima zbog toga ne žele gostovati.

Ribe i morski sisavci postaju “gluhi” od buke. Dupininima prijeti izumiranje što potvrðuje i podatak da ih je prije dvije godine bilo 220, a sad ih ima 180. Graðani bi trebali biti više ekološki osviješteni i upoznati s negativnostima koje donosi masovni turizma i nautika, napomenula je Dubrovčanka koja je samo zbog prosvjeda 'potegla' do Splita.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # farmeriPero 2008-04-11 23:00
Pravi su otocani ??? Lekić, Benvin, Sokolić, Mužić ...oni koji su najvise skupili oko sebe , otocana da ih zastite "od tajkune furesta".
Tako da ovi kada su prepisali svu imovinu od "pravih" otocana koji su izbjegli ili otjerani, smatraju se Lošinjanima, azapravo su svi sa sela odnosno seljaci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # OTOČANINOtočanin 2008-04-12 20:22
Za mene je otočanin svatko tko živi i radi na otoku i svoje kosti namjerava ostaviti ovdje i pri tomu sve sto radi, radi na dodrobit zajednice.
Mi otočani smo ljudi koji živimo u svojevrsnoj izolaciji i nemamo iste uvjete za život koje imaju ljudi po velikim gradovima pa i ako hoćete ljudi koji žive po svim ostlim mjestima na kontinentu.
Zato kad taknete u ovo malo nečeg a da za to niste nas pitali nema teorije koja će opravdano proći da bi mi pristali na još više izolacije, i zato dragi moji kontinentalci molim vas da ........ jer dirate ono sto je čovjekova svetinja i to je jedino što čovjek na ovom svijetu ima ako je svjestan svog postojanja.
dragi moji ekologići nemojte mi soliti pamet tko je od kud jer opet vam kažem otočanin je svatko tko živi i život daje za prvo: otočane, drugo:sve ostalo što je vezano za otok.
Čovjek je na prvom mjestu pa tek sve drugo jer mene je rodila žena a ne životinja a vas?!Kažem vam i i stalno vam ponavljam nemojte nam trpati ispred svega ekologiju koja ne mari za suživot čovjeka i prirode i nemojte nas nazivati mrziteljima životinja jer ste u krivu mene su moji stari uvjek učili kako se životinja poštuje i drži u domaćinstvu i kako se postupa prema njoj koja je u divljini nikad nismo uništavali prirodu niti je nismo zaboravili.
Pa ne živimo mi ovdje dve godine dragi moji malo smo duže tu nego što vi to možete zamisliti i vidi čuda još uvjek najčišće more na svijetu i još uvjek nakvalitetnija riba na svijetu.
A zaštita pa uvjek je bila prisutna kroz zakone o ribolovu prometu i slič. a tko ih danas sprovodi e to je pitanje koje se nameće, gdje je obalna straža gdje su vojska i policija nema je, a znate zašto zato jer bi tad našoj dragoj europi mogli reći mi imamo čime kontrolirati naše i tad oni nebi mogli biti gazde itd znači sve je jasno da ne ponavljam kao papagaj priča nije samo u tome tko je otočan i tko nije već se radi o skrivenim namjerama, nametanja nečeg što nije naše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DRUGI OTOČANINdrugi otočanin 2008-04-12 20:44
Zašto stalno prozivaš kontinentalce, Otočanine? I zašto govoriš u ime svih otočana? Evo i ja sam otočanin, živim na otoku i volim ga i ne želim živjeti na drugom mjestu niza kakve novce ali držim da mi ekolozi ne sole pamet jer i ja znam da je priroda i naše more ugroženo. I ja sam za suživot čovjeka i prirode ali ne tako da izumiru vrste jer čovjek je na prvom mjestu kako kažeš. I kažeš da nikada nismo uništavali prirodu, ali gdje je onda obični dupin i zašto je i Dobrog dupina sve manje? Dupininima prijeti izumiranje što potvrðuje i podatak da ih je prije dvije godine bilo 220, a sad ih ima 180 piše ti u članku iznad. I još jednom nisi ti SVI OTOČANI.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Interes, interes, interesBoo 2008-04-12 22:14
Otočanin nas je u svojoj beskrajnoj mudrosti obdario pojašnjenjem da je otočanin svatko tko živi i život daje za prvo: otočane, drugo: sve ostalo što je vezano za otok i tako vratio pitanje na početak: Tko je otočanin? Ja na primjer nisam spreman dati život za to da se ukine zaštita mora, a Otočanin tvrdi da smo svi za to, a cijela stvar je vezana za otok. Dragi Otočanine, na kraju ispada da je otočanin samo onaj tko je za interes vas koji ste protiv zaštite mora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DINOSAURIOtočanin 2008-04-13 00:29
Pitanje za drugog otočanina: A gdje su nestali dinosauri?
Ili recimo gdje su nestali stari Iliri?
Nemojte fantazirati i naravno da nebi živio nigdje drugdje pa zar se igdje može živjeti osim na lošinju?
Ali Lošinjane se pita i ako tako bude biće OK.
Shvatite svi koji žele nešto učiniti moraju narodu pokazati da su uz njega ako ne ne prolazi stvar prije ili kasnije ne prolazi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # naprijed otočaninlošinj 2008-04-13 09:57
Čvrsto stojim uz otočanina i ako ste primjetili u njegovim ranijim člancima nije on protiv zaštite niti ribari nisu protiv zaštite , ali ne ovakve kakva nam se nameće, neosnovane i nelogične.
Najbolje da nas zatvore u rezervat kao indijance i oni su jadni mislili da će im biti bolje.???

zamolio bi sve koji žive na našem predivnom otoku da sami prokopaju šta se krije iza rezervata, jer stručnjaci tvrde da to ne može zaštititi dupine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dinosaure nije uništio ČovjekIlir 2008-04-13 10:20
Dragi Otočanine, za nestanak dinosaura nije odgovoran čovjek: Nestali su milijunima godina prije pojave čovjeka na Zemlji. A na pitanje gdje su nestali stari Iliri mogu ti odgovoriti da nisu nestali, jer se njihovi geni nalaze i u tebi, sviðalo se to tebi ili ne.

Dakako da o zaštiti mora treba pitati i Lošinjane, ali kako smo vidjeli ti imaš ozbiljan problem oko pitanja tko je Lošinjanin, a tko nije. Uporno pjevaš istu pjesmu da "Ko protiv dupina ne brije, lošinjanin nije", kako je napisao Lussinpicolo. A predstavljaš se kao glasnogovornik SVIH Lošinjana što nisi nego govoriš u ime onih kojima je vlastiti ðep važniji od interesa cijele zajednice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dajte nam odgovorekolog 2008-04-13 10:28
Pa recite konačno što se krije iza zaštite mora, dupina...do kakve je to istine došao Fabijanić, Krstaš i c?. Pa ovdje recite ako nemate priliku u medijima ili javnim skupovima. Tko vam brani da obznanine tu podvalu, istinu ili što?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zamkaProf. 2008-04-13 11:36
Da pojasnimo. Ipak kroz ovu polemiku ( ne, to su napadi, diskvalifikacij e, prozivanja i sl.)vidimo da su u pitanju materijalni interesi, obrazovni status, vrijednosni sustav koji je ovisno o grupaciji, staležu ili kako već hoćemo to nazvati, bitno različit. Jasno je da je pozicija intelektualaca, menaðžera, poduzetnika bitno drugačija od pozicije seljaka, ribara, obrtnika. Koliko god u kapitalizmu konzumentske tričarije postaju dostupne većini i pružaju lažnu sliku jednakih mogućnosti to nije u ni jednoj činjenici točno. Ovaj sukob je stvaran , a nemoć budi bjes.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor EkologuXman 2008-04-13 12:09
Što se krije iza zaštite mora kraj Lošinja već odavno je razotkriveno. To je zavjera furešta raznih fela protiv Lošinjana u kojoj sudjeluju Srbi, Četnici, komunjare, Englezi, Europa, Sorosevi plaćenici, Purgeri, Zagrepčani, vikendaši, neradnici, troprstaši i lažni ekolozi. Svi oni lažno i zlonamjerno tvrde da je to dio hrvatskoga mora, a svatko zna da je to privatna bara onih kojima je tu lovište i gradilište uz obalu.

Zna to i gradska vlast. Da je to privatna bara, a ne općehrvatsko dobro odlučilo je Gradsko vijeće kad je imenovalo članove Povjerenstva za rezervat u moru. U povjerenstvo su imenovani:

1. Robert Belaj
2. Luigi Satalić
3. Kemal Berberović
4. Ferdinand Zorović
5. Ivan Fabijanić
6. Ivica Krstaš
7. Jelena Jovanović

Zadatak Povjerenstva je "koordinirati aktivnosti vezano uz Rješenje o preventivnoj zaštiti dijela mora uz istočne obale Cresa i Lošinja u kategoriji posebnog rezervata - rezervata u moru", a kakvo to "koordiniranje" od njega očekuje gradska vlast i kako će izgledati u praksi pokazuje sastav Povjerenstva.

Prošle je godine u Novom listu objavljen članak pod naslovom "Ribari neće ni R od rezervata za dupine", a to su riječi koje je novinaru rekao poznati nerezinski "ribar" Ferdinand Zorović, gle čuda, član Povjerenstva. "Nećemo ni R od rezervata! Napiši slobodno da sam ja to rekao, Ferdinand Zorović iz Nerezina. Dupini su zaštićeni, a nas nitko ne štiti! To je opstrukcija, u pitanju su osobni interesi, a ne interes naroda", kaže on, ne mareći pritom za općepoznatu činjenicu da i sam govori zbog osobnog interesa kojeg u poznatom komunjarskom stilu naziva interesom naroda. Jer ne kaže se uzalud da pas ne laje radi sela, nego radi sebe.

Član Povjerenstva Ivica Krstaš takoðer zastupa "interes naroda" pa za Novi list povlači i argumente antičkih vremena kad se tim dijelom mora plovilo na jedra i vesla, pa nije bilo buke motora ni zagaðenja mora antifouling premazima, a riba se lovila bez elektroničke opreme i drugih čuda tehnike. Da bismo još jednom dobili potvrdu istinitost one narodne o psećem lavežu, spomenut ću da je on predsjednik udruge brodara, no kako ne sumnjam u njegovo poštenje vjerujem da članovima svog udruženja savjetuje da turistima NE obećavaju susret s dupinima i NE hvale se kako smo prvi na Mediteranu koji sustavno štite te drage morske životinje. Siguran sam da mu je važnija istina od zarade, pa možda izletnicima dijeli letke kojima ih informira da je "stručna podloga zagovaratelja zaštite dupina potpuno proizvoljna ... itd".

Kako piše Novi list, Ivan Fabijanić je na sastanku u Ministarstvu govorio u ime svih žitelja ovog otoka te da je rekao da je važno "da smo izašli iz priče o dupinima i ribarima, ovdje je riječ o ugrožavanju života žitelja ovih otoka". Sudeći po ovome, sumnja da iza slično intoniranih anonimnih komentara na ovoj stranici pod raznim nadimcima (Suvar, Otočanin, Lošinjan itd.) stoji upravo on čini se osnovanom.

Ostali članovi Povjerenstva (uz izuzetak Jelene Jovanović) su tu da "koordiniraju" u duhu stava svih lošinjskih stranaka na vlasti i u oporbi i nezavisne liste u vlasti da je rezervat zlo, a spomenuta J. Jovanović je u njemu tek radi fingiranja zastupljenosti svih interesa.

Na pitanje do kakve su istine došli Fabijanić, Krstaš i ostali znaš i sam odgovoriti, ako znaš kakvi se planovi kroje u Nerezinama i za njih, te kakvi su poslovni, stranački i osobni odnosi meðu članovima Povjerenstva, nositeljima gradske vlasti i onima koji kroje te planove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gospoða Jovanović će nas spasitiOtočanin 2008-04-14 01:27
Gdje su nestali Dinosauri i Iliri i tko je za to kriv?, ma zar niste sami sebi dosadni, zar ne kužite da se ovdje radi o želji ljudi na otoku, da sami odlučuju kako će živjeti i kako se tu radi o osnovnim ljudskim pravima.
O dinosaurima bi mogao reći da su nestali upravo zato jer je tako trebalo biti da bi mi svi skupa danas mogli komunicirati ovim putem preko neta. pitat ćete se kako?: pa razmislite od čega se proizvodi većina točnije 95% svega danas i zamisli od plastike i zamisli od čega se radi plastika?: od naftnih derivata, a kako su oni nastali u 95% slučaja od taloženja životinjskih masti tijekom stoljeća i eto svrhe zašto su na zemlji postojali stvorovi kao što su bili dinosauri.
(I nemojte zaboraviti vi ekolozi da vi najviše forsirate konzumaciju ne životinjskog razmislite o tomu iskreno i vidjet ćete kako je sve to začarani krug.)
Pa ako hoćete i njihova krv teče kroz naše vene izmeðu ostalog ili bolje rećeno pored krvi starih Ilira.
Znači htjeli mi ili ne biti će kako bude a odlika čovjeka ili barem pravog čovjeka je dijalog iz kojeg proizlazi umjerenost, koje u ovom slučaju nema i nije je bilo zato jer su u početku otočani bili isključeni i još uvjek se njih i Hrvatske znansvenike isključuje iz cijele priče i zamislite kako nam ovaj X-man servira jedina osoba u povjerenstvu koja će biti od koristi za zaštitu dupina je gospoða JOVANOVIĆ pitam se u čemu je problem zar samo Jovanovička voli Lošinj a Krstaš, Fabijanić,Zorov ić,Berberovič,s atalić i Belaj su mrzitelji Lošinja i oni će učiniti sve da se zaštita poništi.
Pa uistinu ste u najmanju ruku jadni ako tako mislite ali nema veze vidjet ćemo na kraju kako će biti. Ćinjenica je jedna, lošinjani su odlučili na ovom slučaju da više ne dozvole da se o njihovoj sudbini odlučuje u Zagrebu ili ako se bude odlučivalo tamo, da budu prisutni.
U suprotnom samo sam za jedino moguće rješenje OPOZIV 8) P.S. Pozdrav svima koji bi željeli da se ovo rješi pozitivno za sve strane a vjerujte rješenje postoji samo je bitno ignorirati one koji imaju zadatak rušiti ovo društvo svim oružjima pa su se ovaj put poslužili ekologijom samo to ne prolazi jer je već viðeno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suicidalni dobrotvori: dinosaurusim_2000_1998 2008-04-14 11:02
... e da su dinosari pozivjeli do nase ere, bilo bi danas jos vise nafte :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Opoziv od zdravog razumaXman 2008-04-14 09:57
Ne znam na čemu si Otočanine, ali mora biti da je nešto jače od pive ili rakije. Da si "čist" primijetio bi da nisam napisao da je kako je gða Jovanović jedina osoba koja će u Povjerenstvu biti od koristi za zaštitu dupina. Napisao sam: "J. Jovanović je u njemu tek radi fingiranja zastupljenosti svih interesa." A to je velika razlika.

No ako nisi pod utjecajem neke droge, a pišeš ovakve stvari, znači da si lažovčina i demagog koji podmeće i podvaljuje. Istina je da je J. Jovanović imenovana u Povjerenstvo samo reda radi, onako simbolično, a uz ovaj sastav vjerojatno neće imati prigode ni progovoriti. Kockice su poslagane i rezervata neće biti, jer lošinjski tajkuni neće dopustiti da im ekolozi kvare biznis.

Da sam ja u Povjerenstvu predložio bih da se sa glavnog trga makne fontana, a ona dva bronzana dupina prodaju kao sekundarna sirovina jer više neće simbolizirati Lošinj. Na njihovo mjesto postavio bih onu socrealističku nakazu, spomenik naoružanom podvodnom ribolovcu koji ponosno drži crknutu ribu. To će biti pravi simbol Lošinja kad Otočanin i njegova ekipa postignu opoziv zdravog razuma i pobjedu tajkunskog interesa nad interesom budućih generacija Lošinjana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DrogaOtočanin 2008-04-14 15:35
Mene zanima na čemu si ti ili što su ti ti veliki ekolozi uvalili kad ne možeš čuti niš osim sebe? Zanima me kako je moguće da ti X-mane nikako ne može4š prihvatiti ništa što je nečije mišljenje i kao s takvim se složiti ili ne što ne vidiš da stalno izazivaš te pokušavaš progurati neku podvlu ili uvredu pa zato sebe trebaš smatrati lažovom i pitati se za koga ti radiš ako uopće nešto u životu radiš.
Ma mislim da je uzaludno sljepcu objašnjavati kako izgleda zelena boja, ili gluhom pojasniti kako zvuči neka pjesma. ti jednostavno ne možeš prihvatiti da o ovoj stvari koja je od kapitalne važnosti ne mogu odlučiti pojedinci sa nekim vezicama u Zagrebu nego je to ipak pitanje života skoro deset tisuća ljudi i opet ti kažem o sebi možeš odlučivati ali o zajednici moraš sa zajednicom.
Pa ako hoćeš skočiti sa zgrade što se mene tiče možeš i večeras a ako želiž meni krojiti život znaš gdje sam pa se slobodno javi da vidimo tko je na čemu. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2008-04-14 15:42
Ma ti si stvarno na "nečem" kad zoveš da ti se javi jer kao on zna gdje si a potpišeš se anonimno :-? :-? ili se vi dvojica poznate osobno??? Pa daj i nama reci gdje si ako nije tajna. Oli si prolupao?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nemoguća misijaXman 2008-04-15 16:21
Odavno sam shvatio da je raspravljanje s likovima koji pišu pod nickom Otočanin i njihovim pomagačima nemoguća misija. Oni nemaju mišljenja, stavove i argumente nego samo goli, sirovi interes, pa.u nedostatku argumenata svaki glas protiv svoga interesa proglašavaju neprijateljskim činom i “otkrivaju” uobičajene sumnjivce: neradnike (jer samo oni su radnici), Srbe (jer, kao, samo oni su Hrvati, a drugi nemaju nikakva prava), Četnike (jer svi oni i samo oni su bili branitelji), Purgere (jer oni su “domaći”, a nitko tko nije domaći nema nikakva prava), Slovence (jer oni, vidi vraga, NE dopuštaju da štitimo naše more), ekologe (jer oni bi, vidi vraga, DA štite naše more) i t.d.

I takav lik meni prigovara da ne mogu “čuti niš osim sebe”. Lik koji na sve što je rečeno na ovim stranicama, a nije iz njegove “kuhinje”, poteže pobrojane “argumente” i prijeti “opozivanjem” tvrdi da ja ne mogu prihvatiti “ništa što je nečije mišljenje i kao s takvim se složiti ili ne”. Pa pitam ja tebe, tzv. Otočanine kako da prihvatiti mišljenje kojega nema i kako da se složiti s nečim čega nema, tj. nepostojećim mišljenjem. Nema kod tebe i tvoje ekipe mišljenja. Vi imate samo interes. A u raspravi gdje jedan ima mišljenje i pokušava ga izložiti dok drugi ima samo sirovi interes koji ne uvažava i interese drugih, svako se služi onim što ima: jedan iznosi podatke, brojke, činjenice i argumente dok drugi poteže argument batine, prijetnje, šake i galame. Onako kako je na pokušaj uspostave dijaloga jedan od članova Povjerenstva rekao za novine “Ni R od rezervata!”. Može li se s takvim likom uopće razgovarati i može li takav čuti ikoga osim samoga sebe? Ne može. On urla da je njegov interes jedini važan i poput negdašnjih komunističkih kumova proglašava ga općim interesom naroda. Da, moj dragi Otočanine, ti i tvoji nam prodajete onaj prastari otrcani trik i derete se NAROD TO SAM JA!

Naravno, kad netko poput mene napiše svoje mišljenje, a ono ne ide niz dlaku tvojem sebičnom interesu, ti na to ne odgovaraš argumentima nego pišeš “što ne vidiš da stalno izazivaš te pokušavaš progurati neku podvalu ili uvredu pa zato sebe trebaš smatrati lažovom i pitati se za koga ti radiš ako uopće nešto u životu radiš”. Ma naravno da te izazivam: pa ja pišem “nedopustive” stvari o ustavu RH, pravu graðana da brinu o okolišu, a to je protiv tvog interesa jer ustav i zaštita okoliša su tvoji neprijatelji, pa bi ti da ih OPOZOVEŠ. Naravno, to da sam te uhvatio u laži u svezi mojeg opisa uloge Jovanovićke u Povjerenstvu ne spominješ. A lagao si.

Kažeš da je pitanje zaštite mora od kapitalne važnosti (što je točno) i da je to pitanje života skoro deset tisuća ljudi (što je takoðer točno), te da o zajednici treba odlučivati sa zajednicom (takoðer točno). No problem je u tome što pod zajednicom ti smatraš ono društvance zastupnika lošinjskih tajkuna od kojih se jedan već javno izjasnio da od rezervata neće ni R. Naravno, oni su za tebe zajednica i nitko drugi ne spada u zajednicu.

I na kraju, kako ti zamišljaš zajednicu i odlučivanje o zajednici vidi se po tome što si napisao “Pa ako hoćeš skočiti sa zgrade što se mene tiče možeš i večeras”, a po svemu sudeći znamo i tko se krije iza tvog nadimka jer pišeš “znaš gdje sam pa se slobodno javi da vidimo tko je na čemu”. Nema potrebe, znamo na čemu si. Valjda na plaći :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 20.03.2025 06:34
    Samo žene?
    Ufff... mijenjanje pravila igre... zvuči opasno! Baš me zanima koja su to "pravila" . I zašto su se predavači birali na temelju spola, ja sam uvijek mislio da žene traže ravnopravnost i podjednaku zastupljenost a kad tamo stalno čitamo "žene ovo" ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 18:21
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    -+U pozivu piše da Lošinj i Rab okupljaju žene koje mijenjaju pravila igre i da će predavači biti Ana Kučić, gradonačelnica, Andrea Borič, vlasnica apartmana i menadžerica u Plavom svijetu, Antonia Čop, vlasnica obrta Gardens gift, Fulvia letich Gadža ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tovar 19.03.2025 12:39
    Liderica u turizmu
    Još jedna predizborna predstava za javnost liderice lošinjskog turizma. Koja je prema biografiji uz izborni program na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, smjeru Menadžment stekla zvanje magistre, a radno iskustvo stjecala - citiram - "u segmentu nautičkog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:28
    Pokondirana tikva
    A da ti pogledaš u rječnik što znači riječ "preferirati"? I nemoj se sada izvlačiti na "zatipak" :-)

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:09
    AK liderica u turizmu
    Teško je dokučiti zašto je AK izjavila da se više neće kandidirati jer ponaša se i daje izjave kao da je sigurna kako će do mirovine sjediti u fotelji gradonačelnice. Sada se predstavlja i kao vrhunska liderica u turizmu pa u Lošinju organizira ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 10:08
    ?
    Vrijeđaš komentatore, ne doprinosi raspravi (za razliku od mene koji se preferiram na aktualne i povezane događaje na otoku) , sad će te admin obrisati, prema pravilima koja je sam postavio, ta nije valjda obični lažac?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 09:48
    Skrenuo s pameti?
    Ovome stvarno nisu sve koze na broju :lol:

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 09:30
    ??
    Ana Nedić o Zaklopici ništa?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 08:14
    I Ana voli putovanja
    SVEČANO POTPISAN SPORAZUM O BRATIMLJENJU MALOG LOŠINJA I BODRUMA www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum (https://www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum)

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Flobian 18.03.2025 21:10
    tako mi je neugodno
    Dvoje budućih bivših na okupu :lol: Gradonačelnika Rijeke se čak i vlastita stranka (SDP) odrekla. i.imgur.com/AxnYtgj.png (http://i.imgur.com/AxnYtgj.png) Oboje navodno jako vole putovati po svijetu, naravno na trošak građana. Od Koreje do Uzbekistana ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 17:48
    Kao najveći grad na hrvatskim otocima
    Izbori su na pragu pa da nam nešto od izborne propagande ne promakne na službenom fejsu nam gradonaćelnica nudi da pročitamo taj oglas. Ali to nije sve. Piše i o susretu sa županom i kolegama gradonačelnicim a i načelnicima iz Primorsko-goran ske ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 18.03.2025 14:56
    I drugi put...
    Od povećane porezne presije prema iznajmljivačima i vlasnicima nekretnina. Što će u konačnici kroz povećanje cijene najma platiti podstanari i gosti te vikendaši.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 13:16
    Otkud Gradu 1,8 mil. €?
    Ispod naslova U Malom Lošinju grade novi vatrogasni dom, nalazi se tekst Projekt, vrijedan 4,3 milijuna eura, sufinancira se sredstvima Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, pri čemu će 2,5 milijuna eura biti osigurano kroz bespovratna ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    glasni 18.03.2025 11:37
    antena
    Počelo je na kalvarije uređenje, prvoje postavlkjen antenski stup bazna stanica površine 20 m2 i to sve u krugu od 50 metara od jaslica i vrtića gle ti čuda bez građevinske dozvole i bez potrebnih suglasnosti o štetznosti ili zračenju itd itd.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 10:47
    Radionica izbornog fake newsa
    Sada je pravo vrijeme i za laganje. Jučer u Otočnom Novom listu prilog na cijeloj stranici lista pod vremenski neutralnim naslovom Izgradnja vatrogasnog doma, rekonstukcija Križnog puta Kalvarija, sanacija ulica a već danas na internet stranici Novog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Aldo 18.03.2025 10:08
    Recikliraju se obećanja za recikliranje vlastodržaca
    Izbori su blizu. Sad je trenutak za davanje obećanja. Reciklirajmo Anu Kučić i njen tim u HDZ-u i u gradskim službama da vladaju još četiri godine.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 09:57
    Recikliranje izbornih obećanja
    Ista obećanja od doma zdravlja do sportske dvorane, da ne nabrajam dalje. Ista obećanja istih kandidata. I tako sve iznova do narednih izbora. Komentar s fejsa: "O gradnji nove sportske dvorane u Malom Lošinju govori se godinama, tako da bi njena ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 09:43
    besplatno trolanje
    Ta plaćanja bi imao i da ne trolaš ovaj portal. Ali koristiš ga besplatno, zar ne? Pitanje "Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko?" upućuješ nekome za koga ne možeš znati je li joj smetalo plaćanje bogatim ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 08:16
    Službeno fejsbučenje
    77 fotografija :lol: Ta žena očito nema pametnijeg posla. Ili smatra da joj je fejsbučenje u opisu poslova i radnih zadataka pod stavkom informiranje javnosti.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 18.03.2025 07:53
    Plaćam
    Ne bih se čudio da plaćam, na neki posredni način... Isto tako, plaćam struju, internet, mobitel... sve što je potrebno za komentiranje ovdje platio sam iz svoga džepa. I pitanje nije nimalo besmisleno (ali je nezgodno po upitanoga, lakše je proglasiti ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 06:59
    Opet o domu zdravlja
    Na fejsu sprdanje Ani i Komadini u svezi predizbornog sastanka o novom domu zdravlja po ko zna koji put :roll:

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ML 17.03.2025 20:03
    demagogija ili kriminal?
    Obećanja su obećanja, ali realizacija mora biti u skladu sa zakonima, ili ne mora? Već je bilo postavljeno ovo pitanje, ali bez ikakvog pametnog odgovora. Dakle, jel netko zna po kojem to dokumentu gradonačelnica bez ikakvog kriterija dijeli dopunsko ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 19:54
    Nepošteno
    Pitanje je besmisleno, a mišljenje ti se ne podudara s ponašanjem. Koristiš portal za komentiranje a ne plaćaš.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Čeper 17.03.2025 18:48
    Opis poslova gradonačelnice?
    Umjesto toga, kao da nema pametnijeg posla, danas je gradonačelnica kako kaže "s velikim veseljem" dijelila "prve dopunske iskaznice". Osim što ne zna što je dijelila (ne postoje dopunske iskaznice) obećava da nastavlja s podjelom i dalje. Uz objavu s ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 17.03.2025 15:22
    "pošteno"?!
    Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko? Ja ipak mislim da je pošteno načelo "plati što koristiš".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 14:47
    Ciljane refundacije
    Da je gradska vlast poštena kao što nije refundirala bi i umirovljenicima njihovih tridesetak mjesečnih uplata dopunskog osiguranja. Kao što će bez suvišnih zašto iznajmljivačima refundirati uplaćeni povećani porez. Očito je da su vladajućoj ekipi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 13:28
    Ova gradska vlast nije poštena
    Više me zanima da li se AK sama sjetila ili joj je ideju da obeća dopunsko zdravstveno osiguranje ZA SVE umirovljenike podmetnuo netko iz njenog izbornog tima. A rečenica "Grad Mali Lošinj s ponosom ističe da od ovog mjeseca preuzima plaćanje dopunskog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 17.03.2025 10:30
    Uz nagradu za demografiju imamo i za podmorje
    Ovo s najboljim gradom za demografiju nije najgluplje hvalisanje. O tome zašto je Mali Lošinj mjesto za sve generacije gradonačelnica navodi u Novom listu Aktivan rad grada potvrđuje i međunarodno priznanje Green Destinations – Gold Award u području održivog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 17.03.2025 10:04
    Strogo kontrolirani Deva
    Smisao izjave da se za potez prkosa prema politici vlastite stranke odlučila zato što se više ne namjerava kandidirati za mjesto gradonačelnice, ali da joj je trenutačni fokus rad za dobrobit svih sugrađana obavijen je nizom nejasnoća i protivrječnosti ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Žuja 17.03.2025 07:15
    Fokus na dobrobit
    Fokus joj je na vlastitu dobrobit. Zato organizira neko okupljanje žena u turizmu da im drži predavanje o tome što je o turizmu naučila dok je Naplaćivala privez jahti u luci.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 20.03.2025 06:34
    Samo žene?
    Ufff... mijenjanje pravila igre... zvuči opasno! Baš me zanima koja su to "pravila" . I ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 18:21
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    -+U pozivu piše da Lošinj i Rab okupljaju žene koje mijenjaju pravila igre i da će predavači ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tovar 19.03.2025 12:39
    Liderica u turizmu
    Još jedna predizborna predstava za javnost liderice lošinjskog turizma. Koja je prema ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:28
    Pokondirana tikva
    A da ti pogledaš u rječnik što znači riječ "preferirati"? I nemoj se sada izvlačiti na ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:09
    AK liderica u turizmu
    Teško je dokučiti zašto je AK izjavila da se više neće kandidirati jer ponaša se i daje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 10:08
    ?
    Vrijeđaš komentatore, ne doprinosi raspravi (za razliku od mene koji se preferiram na ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 09:48
    Skrenuo s pameti?
    Ovome stvarno nisu sve koze na broju :lol:
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 09:30
    ??
    Ana Nedić o Zaklopici ništa?
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 08:14
    I Ana voli putovanja
    SVEČANO POTPISAN SPORAZUM O BRATIMLJENJU MALOG LOŠINJA I BODRUMA www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Flobian 18.03.2025 21:10
    tako mi je neugodno
    Dvoje budućih bivših na okupu :lol: Gradonačelnika Rijeke se čak i vlastita stranka ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 17:48
    Kao najveći grad na hrvatskim otocima
    Izbori su na pragu pa da nam nešto od izborne propagande ne promakne na službenom fejsu nam ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 18.03.2025 14:56
    I drugi put...
    Od povećane porezne presije prema iznajmljivačima i vlasnicima nekretnina. Što će u konačnici ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 13:16
    Otkud Gradu 1,8 mil. €?
    Ispod naslova U Malom Lošinju grade novi vatrogasni dom, nalazi se tekst Projekt, vrijedan ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    glasni 18.03.2025 11:37
    antena
    Počelo je na kalvarije uređenje, prvoje postavlkjen antenski stup bazna stanica površine ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 10:47
    Radionica izbornog fake newsa
    Sada je pravo vrijeme i za laganje. Jučer u Otočnom Novom listu prilog na cijeloj stranici ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Aldo 18.03.2025 10:08
    Recikliraju se obećanja za recikliranje vlastodržaca
    Izbori su blizu. Sad je trenutak za davanje obećanja. Reciklirajmo Anu Kučić i njen tim ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 09:57
    Recikliranje izbornih obećanja
    Ista obećanja od doma zdravlja do sportske dvorane, da ne nabrajam dalje. Ista obećanja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 09:43
    besplatno trolanje
    Ta plaćanja bi imao i da ne trolaš ovaj portal. Ali koristiš ga besplatno, zar ne? Pitanje ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 08:16
    Službeno fejsbučenje
    77 fotografija :lol: Ta žena očito nema pametnijeg posla. Ili smatra da joj je fejsbučenje ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 18.03.2025 07:53
    Plaćam
    Ne bih se čudio da plaćam, na neki posredni način... Isto tako, plaćam struju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 06:59
    Opet o domu zdravlja
    Na fejsu sprdanje Ani i Komadini u svezi predizbornog sastanka o novom domu zdravlja po ko ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ML 17.03.2025 20:03
    demagogija ili kriminal?
    Obećanja su obećanja, ali realizacija mora biti u skladu sa zakonima, ili ne mora? Već ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 19:54
    Nepošteno
    Pitanje je besmisleno, a mišljenje ti se ne podudara s ponašanjem. Koristiš portal za ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Čeper 17.03.2025 18:48
    Opis poslova gradonačelnice?
    Umjesto toga, kao da nema pametnijeg posla, danas je gradonačelnica kako kaže "s velikim ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 17.03.2025 15:22
    "pošteno"?!
    Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko? Ja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 14:47
    Ciljane refundacije
    Da je gradska vlast poštena kao što nije refundirala bi i umirovljenicima njihovih tridesetak ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 13:28
    Ova gradska vlast nije poštena
    Više me zanima da li se AK sama sjetila ili joj je ideju da obeća dopunsko zdravstveno ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 17.03.2025 10:30
    Uz nagradu za demografiju imamo i za podmorje
    Ovo s najboljim gradom za demografiju nije najgluplje hvalisanje. O tome zašto je Mali ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 17.03.2025 10:04
    Strogo kontrolirani Deva
    Smisao izjave da se za potez prkosa prema politici vlastite stranke odlučila zato što se ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Žuja 17.03.2025 07:15
    Fokus na dobrobit
    Fokus joj je na vlastitu dobrobit. Zato organizira neko okupljanje žena u turizmu da im ...