Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Drugim metodama protiv rezervata

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Fontana u Malom LošinjuPotaknuti potpisivanjem peticije za trajno proglašenje posebnog rezervata za dupine u nekoliko hrvatskih gradova članovi ribarskog ceha Obrtničke komore Primorsko-goranske županije najavljuju da će "u cilju obrane interesa otočana morati pribjeći i drugim metodama kao što su prosvjedi, građanski neposluh i blokade luka".

Ceh za ribarstvo, marikulturu i poljodjelstvo Obrtničke komore Primorsko-goranske županije ponovno upozorava na svoja stajališta po kojima bi trajno proglašenje posebnog rezervata za dupine u moru uz istočnu obalu otoka Cresa i Lošinja bilo neopravdano i ugrozilo bi gospodarstvo dvaju otoka, priopćeno je 7. veljače iz tog ceha.

Privremenim rješenjem Ministarstva kulture iz srpnja 2006. određena je preventivna trogodišnja zaštita dijela mora uz istočnu obalu Cresa i Lošinja - u kategoriji posebnog rezervata u moru. Kako su pojasnili iz Obrtničke komore, očekuje se da Ministarstvo donese konačnu odluku, odnosno da donese trajno rješenje i odredi mjere zaštite ili da, čemu se nadaju u Komori, rezervat ne bude proglašen.

U priopćenju stoji da se na taj problem ponovno upozorava u povodu potpisivanja peticije za trajno proglašenje posebnog rezervata za dupine, koja se, navode iz Ceha, potpisuje u nekoliko kontinentalnih gradova i Puli.

Članovi Ceha smatraju da udruge koje su organizirale potpisivanje peticije "iskorištavaju dobronamjerne ljude koji ne mogu razumjeti problem rezervata, a koji, pak, domaće stanovništvo razumije". Njima se, drže u Cehu, "nudi peticija kako bi se proveli nečiji interesi, koji nisu interesi stanovnika kvarnerskih otoka".

Smatraju da potpisivanje peticije nije organizirano na Cresu i Lošinju zato jer ju domaće stanovništvo neće poduprijeti. U nastavku se navodi da se zagovaratelji posebnog rezervata za dupine koriste proizvoljnim tvrdnjama te da su u "priču" o dupinima potpuno neopravdano "ubacili" zaštitu morske kornjače, morske trave - posejdonije i morske medvjedice.

Iz Ceha su još naveli da su mjerodavni znanstvenici mišljenja da more uz Cres i Lošinj ni po čemu nije posebno za dupine i da bi rezervat bio samo prividna zaštita, koja ne bi pomogla dupinima, ali bi štetila otočanima.

"Poduzeli smo sve što smo mogli i dokazali neopravdanost proglašenja rezervata, ali nismo naišli na razumijevanje mjerodavnih institucija, pa se bojimo da ćemo u cilju obrane interesa otočana morati pribjeći i drugim metodama kao što su prosvjedi, građanski neposluh i blokade luka", stoji u priopćenju Ceha za ribarstvo, marikulturu i poljodjelstvo Obrtničke komore Primorsko-goranske županije. (Hina)

Komentari: 

0 0 # lošinj 2008-02-08 18:33
Zašto se sada ne javljaju udruge koje navodno štite okoliš kada je stvarna prijetnja ketastrofe za dupine i sve ostalo u moru brod koji je još uvijek na Unijama i onaj što gori u istri (vjerovatno nemaju koristi od toga).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Super hik 2008-02-08 18:42
Ti si jedan od onih za koje nečeg nema ako on ne vidi. Udruge su itekako reagirale samo ti ne znaš zato. Evo ti primjer reakcije:

Nedavna havarija turskog broda pored istarske obale najbolja je škola hrvatskoj prepotentnosti na Jadranu. Kao prvo, pokazala je da su se sve velike riječi o našoj spremnosti i oganiziranosti rasprsle kao mjehur od sapunice čim smo se suočili sa prvim pravim problemom. Drugo, havarija se je dogodila u laboratorijski savršenim uvjetima; more je bilo mirno, gotovo bonaca, bio je radni dan a ne vikend i mjesto radnje bio je ipak za ekološku ugrozu bolje pripremljeni sjeverni Jadran.

Iako cijela priča još uvijek nije u potpunosti gotova, već se sada mogu napraviti prve analize dogaðaja. Tri se momenta već sada nameću za analizu.

1) sama havarija broda na Jadranu spada u domenu očekivanih, a ne neočekivanih dogaðaja. Matematički gledano, promet brodova Jadranom (a pogotovo brodova sa opasnim teretom) takve je gustoće da je sa stanovišta teorije vjerojatnosti takvu havariju trebalo očekivati i prije. Pritom, bitno je reći da smo ovaj puta imali veliku sreću što je havariju doživio ro-ro brod, a ne tanker, jer pored istarske obale svake godine, samo za Trst, prolazi preko 300 tankera sa po 100.000 tona nafte (prolazeći samo 2,5 milja od Savudrije).

2) Postavlja se pitanje brzine reakcije i efikasnosti naših snaga zaduženih za prevenciju i spašavanje na moru. Kada se pogleda koliko je bilo potrebno da pojedini spasilački brodovi doðu do havariranog broda, način na koji je bio gašen požar kao i nevjerojatan manjak opreme nameće se i pitanje odgovornosti nadležnih. Dodatno, ovo pitanje je važno i u kontekstu ZERP-a jer istarski ribari tvrde da su prvih nekoliko sati havarije (kada su se spašavali životi članova posade i putnika) nesretnom brodu pomagale snage Republike Italije (što je u potpunosti prihvatljivo, ali treba imati snage to i priznati).

3) Pitanje luke spasa. Prema direktivi Evropske komisije broj 59 iz 2002. godine svaka obalna država mora urediti mjesta zakloništa (place of refuge), u pomorskoj praksi često nazivanih i lukama spasa. Republika Hrvatska je implementirala tu direktivu u svoj Pomorski zakonik (NN br. 181/04). U našem zakoniku piše: “Ministar će odrediti mjesto zakloništa, propisati uvjete koje zakloništa trebaju ispunjavati, te propisati uvjete i način korištenja mjesta zakloništa.“ No je li to učinjeno? Je li havarirani turski brod imao zaklonište?

Posljednje pitanje je pogotovo važno i zbog mogućeg ponavljanja havarije u budućnosti. Zbog toga pokušajmo analizirati najgori mogući scenarij.

Pretpostavimo stoga da se (nedajbože) usred turističke sezone, recimo 10. kolovoza na Jadranu dogodi slična havarija; ali pretpostavimo da je u pitanju tanker koji vozi 100.000 tona sirove nafte i da je lokacija havarije u blizini Palagruže, a ne Briuna. I da se požar lokalizira te da oštećeni brod treba hitno odvesti u sigurnije zaklonište zbog nadolazeće ciklone. Kamo bi se išlo s njim; na Hvar, na Vis, na Šoltu... Logično je pretpostaviti da će lokalno stanovništvo odbiti svatku opciju privremenog zakloništa za oštećeni brod na njihovom otoku. Tako se može ponoviti situacija koja je tako skupo koštala španjolsku i francusku obalu u jesen 2002. kada je već havarirani tanker “Prestige” odtegljen daleko od obale, te je sirova nafta istekla iz broda zagadila nekoliko stotina kilometara obale Francuske, Španjolske i Portugala. Umjesto toga, da je bila pripremljena luka spasa, te da je brod bio na vrijeme otegljen u nju zagaðenje bi se moglo lokalizirati na svega nekoliko kilometara. Vlada kraljevine Španjolske naknadno se svojim podanicima za to ispričala.

Zbog svega navedenog neophodno je već sada pripremiti se za takav scenarij, pripremanjem izabranih zakloništa (sa svom potrebnom opremom i sa svim definiranim procedurama) i lokalne zajednice (sa jasno definiranim koncesijama i obeštečenjima u slučaju nastalih šteta).

Jer ova se nesreća veoma skoro može ponoviti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Javljaju se i talijanske udrugeSuper hik 2008-02-08 19:02
Sjeverni Jadran rizično je ekološko područje
Autor:

Talijanske regionalne agencije za zašitu okoliša trenutačno se nalaze na moru i prate moguće zagaðenje mora i obale uslijed nesreće turskog broda Und Adriyatic
Agencija ANSA navodi da se plovilo regionalne agencije za zaštitu okoliša (ARPA) za Veneto nalazi na moru ispred Chioggie te da je na njemu četvoro stručnjaka za morsku biologiju koji su u stalnom kontaktu s analitičarima talijanskog Državnog instituta za istraživanja te posadom broda ARPA-e za regiju Furlaniju Julijsku krajinu.

Giorgio Mattassi, ravnatelj odjela za vode ARPA-e Furlanije Julijske krajine, izvijestio je da plovilo njegove agencije uzima uzorke mora u sjevernom Jadranu na području u blizini gorućeg turskog broda te proučava raspršivanje i padanje u more toksičnih supstanci koje je je oslobodio požar na brodu, navodi ANSA.

"Nisu toliko važni uzorci vode koje ćemo uzeti danas koliko rezultati onoga što ćemo napraviti idućih dana. Zapravo je potrebno da se dim sa svojim toksičnim sastojcima slegne u more kako bi mogli dobiti konkretne podatke.

Moram reći da područjem u kojem se sada nalazi brod prolaze snažne struje a valovi su visine 30 do 40 centimetara. To znači da postoji odlična izmjena vode te stoga i odlično raspršivanje. Mogućnost da doðe do ekološke katastrofe je vrlo mala", rekao je Mattassi za agenciju ANSA.

Mattassi je za ANSA-u takoðer potvrdio da praktički nema "opasnosti da brod potone ili da se iz spremišta izlije nafta".

Predsjednik organizacije za zaštitu okoliša Legambiente iz talijanske regije Emilia Romagna Luigi Rambelli izjavio je da nesreća turskog broda upozorava na velike ekološke rizike kojima je izložen sjeverni Jadran, prenosi ANSA.

"Riječ je o zatvorenom moru, dubine 40 metara, na kojem se odvija ribolov i turizam koji su od velike važnosti, a ova nam epizoda kaže da institucije i gospodarske grane ne mogu više gubiti vrijeme i moraju uvidjeti ozbiljnost velikog rizika kojem smo godinama izloženi, nužnosti strogog nadzora koji bi spriječio pristup dotrajalim teretnim brodovima i službu prevencije i zaštite koja još nedostaje", rekao je Rambelli.

PO organizaciji Legambiente postoje mnogi razlozi za zabrinutost za Jadran, od velikog prometa brodova koji Jadranom prevoze naftu i materijale kemijske industrije do možebitnog "dodatnog povećanja prometa za 15 milijuna tona nafte koji bi donio projekt Družba Adria", naftovod koji bi u Omišalj doveo rusku naftu.

Legambiente godinama upozorava na "vrlo osjetljivo stanje sjevernog Jadrana i traži, do sada uzaludno, od talijanskih regija i država jadranske obale odlučne akcije u cilju priznavanja sjevernog Jadrana kao područja kojem je nužna potrebna posebna zaštita zbog njegove važnosti iz ekoloških, društveno-gospo darskih i znanstvenih razloga, a stoga što je ono ranjivo spram utjecaja na okoliš aktivnosti vezanih s pomorskim prometom", navodi ANSA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinj 2008-02-10 14:29
Imao sam jednostavno pitanje za jednostavan odgovor, a dobio sam napad i pljuvanje po svima (napad je najbolja obrana).

Ponavljam pitanje , šta su UDRUGE napravile i poduzele da se izbjegne katastrofa. Hvala !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Super hik 2008-02-10 20:02
Baš ništa nisu napravile. Samo su upozoravale da će se to dogoditi. Nisu, na primjer, donijele propise, ne patroliraju svojim brodovima i nisu poslale svoje kanadere, remorkere i stručnjake za takve katastrofe. Nego očekuju da to napravi Država. Samo se bune i pričaju da je more ugroženo. Eto digli su se i protiv Mesićeve Družbe Adrija, kao, to bi moglo imati katastrofalne posljedice. Ali ko njih sluša?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinj 2008-02-16 21:49
Nisam pročitao ni u novinama niti gledao u nanekoj od informativnih emisija, ali sam čuo od Unijana da ih niti jedna udruga nije kontaktirala !
Zna se tko treba imati kanadere, remorkere i sl. bar se nadam ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # udrugegost 2008-02-17 18:08
Meni je smješno prozivati udruge u svezi Unija kad je na stranici članak da je udruga s Unija izašla u javnost s upozorenjem a i druge udruge. Inače se napada udruge kad na nešto upozoravaju kao napr. bespravnu gradnju, devastaciju i traže zaštitu jer kao one su protiv rada, razvoja, gospodarstva, da rade za nečije interese itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SuvarAM 2008-02-17 21:21
Da stvarno, zasto se nije organizirala peticija za trajno proglasenje na otoku losinju,cresu, pa i pagu i rabu? Nego u zagrebu,zupanji , backoj palanci, babinoj gredi,sarajevu, beogradu,jajcu. .. , i to bez broja osobne ili jmbg-a , pa takvih potpisa ja mogu skupiti 10 000, dovoljno je da otvorim imenik. Hmm...?? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PolicjotiJoso 2008-02-19 18:51
Možda zato što policjoti nisu htjeli skupljat potpise ;-) Ili zato što ne treba jer sve je več odlučeno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rtzt 2008-02-17 22:56
Tako je sigurno skupljeno i onih 2ooo ZA :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinj 2008-02-18 09:49
Nije smiješno žalosno je da udruge reagiraju samo kad imaju koristi od toga , a kada nam prijeti stvarna katastrofa niti ne doðu pogledati npr. brod na Unijama , gdje još da bi oni upozoravali javnost. Kad netko nešto gradi i treba ga uništiti tu su prvi , ali i jedini na otoku koji ne zaraðuju nego žive od takvih koje napadaju. Još bi se dalo puno toga napisati ali moram na posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kriminalLik 2008-02-18 10:06
Lošinj ti pišeš gluposti iz neznanja ili zlonamjernosti. Udruge godinama upozoravaju na prijetnje Jadranu od balastnih voda, brodskih havarija, nasipavanja obale, betonizacije obale, izlovljavanja riba i uništenja života u moru, a ti ili ne znaš pa lupš gluposti ili lažeš. Evo pročitaj u današnjem Novom listu i Večernjaku:

Predsjednik Vijeća »Eko-Kvarnera« Vjeran Piršić poslao je jučer u ime te udruge otvoreno pismo predsjedniku Vlade Ivi Sanaderu jer smatra da je nužno otvoriti javnu raspravu o havariji turskog broda »Und Adriyatik« pokraj istarske obale, radi bolje zaštite Jadrana.

A kad netko nešto gradi protivzakonito i na crno i treba ga uništiti jer to je kriminal na štetu svih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bravok.R 2008-02-18 17:26
Bravo Losinj Imas Pravo ....sve te udruge gledaju samo tamo di ce imati nekakvu korist...ili da nekoga uniste!!!!
Sram vas bilo ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Glupan u akcijiLik 2008-02-18 18:06
Sram tebe bilo glupane. Sigurno si jedan od kriminalaca kojima smeta što neki traže poštivanje zakona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uništavanje kriminalagost 2008-02-18 18:25
One koji krše zakon i treba uništavati. A to nije posao udruga nego institucija vlasti i suda. Samo što oni ne rade svoj posao. A da nema udruga radili bi još manje :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drugSuvar AM 2008-02-18 20:19
Nitko mi nije odgovorio na pitanje :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.