Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Glas građana za netaknuto more i slobodne dupine

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

dupini Predstavnici udruge Prijatelji životinja će u četvrtak, 6. ožujka 2008., u Upravi za zaštitu prirode pri Ministarstvu kulture uz nazočnost predstavnika Državnog zavoda za zaštitu prirode, predati do sada sakupljenih 31.224 potpisa peticije državnom tajniku, Zoranu Šikiću.

 

dupiniPored već najavljene zakonske zabrane zatočavanja dupina, udruga Prijatelji životinja i brojne druge udruge uz veliku potporu građana očekuju od Uprave za zaštitu prirode pri Ministarstvu kulture da trajno proglasi rezervat kod Malog Lošinja na dobrobit Dobrog dupina, njegovog staništa, ali i ugleda i dugoročnog interesa čitave Hrvatske.

Ova peticija potpisivat će se dok se ne donese zakonska zabrana zatočavanja dupina i trajno proglasi rezervat dupina kod Malog Lošinja na ponos Hrvatske koja će se s pravom moći nazvati ‘Zemljom prijatelja dupina'.

Prema populacijskom istraživanju u proteklih petnaestak godina smanjio se broj dupina u Jadranskom moru za gotovo četrdeset posto. Zbog prelova ribe i masovnog istrebljenja jedna vrsta dupina u Jadranskom moru - obični dupin - već je izumrla.

Lošinjski rezervat trenutno je prvi rezervat za dupine u Mediteranu. Zbog međunarodnog ugleda, ali i činjenice da nas sve više turista posjećuje upravo zbog očuvanih prirodnih ljepota i baštine, proglašenje trajnog rezervata za dupine je od dugoročnog interesa za Hrvatsku jer su slobodni i zaštićeni dupini i 'Hrvatska - zemlja prijatelja dupina' turistički proizvod kojim će se rijetko koja zemlja moći podičiti.

Populacija dupina, odnosno čitava skupina kitova kojoj pripadaju i dupini, drastično je ugrožena i diljem svijeta. Stoga je UN, koji je 2007. proglasio kao Godinu dupina, zbog alarmantne situacije u cijelome svijetu aktivnosti za spas morskih sisavaca produžio i na 2008. godinu. Hrvatska ima veliku međunarodnu potporu trajnom proglašenju ovoga rezervata.

Najveće prijetnje opstanku dupina su onečišćenje mora, uznemiravanje i buka, nedostatak hrane zbog prekomjernog izlova ribe, ali i slučajni i izravni ulov dupina. Građani traže da rezervat bude trajno proglašen, što bi zajamčilo pravilnu i nužnu skrb o toj ugroženoj vrsti i njenom staništu.

S druge strane, Novi list je u ponedjeljak 3. ožujka pod naslovom "Rezervatu za dupine niža kategorija zaštite" izvijestio da se od Ministarstva kulture uskoro mogu očekivati izmjene vezane uz rezervat u smjeru da se kategorija zaštite smanji te da se od zaštite izuzmu neki dijelovi na tom dijelu otoka koje karakterizira gospodarska aktivnost.  List podjeća kako je su kratko vrijeme nakon proglašanja rezervata u javnosti krenula negodovanja, pa da je tako gradonačelnik Gari Cappelli iskazao nezadovoljstvo te je tražio da se zaštita proglasi u nižoj kategoriji, a isti zahtjev upućen je i iz Primorsko-goranske županije. Također podsjeća da su posebno ogorčenje rezervatom pokazali ribari, koji od proglašenja provode kampanju u kojoj naglašavaju da je proglašenje bilo ishitreno i da nije stručno utemeljeno. Krajem studenoga prošle godine Sekcija ribara iz Malog Lošinja u kabinet ministra kulture dostavila je peticiju s više od dvije tisuće potpisa sa zahtjevom da se rješenje poništi jer ribari smatraju da je neutemeljeno, a ugrožava egzistenciju ribara i drugih gospodarskih djelatnosti stanovnika otoka. Zahtjev za poništenje pojačali su i argumentima stručnjaka, Hrvoja Gomerčića s Veterinarskog fakulteta u Zagrebu i Emina Teskeredžića sa Instituta Ruđer Bošković, koji također smatraju da nema osnove za proglašenje rezervata jer, po njima, dupini u tom dijelu nisu ni brojniji ni ugroženiji nego u bilo kojem drugom dijelu Jadrana.

Na upit Ministarstvu kulture što se po pitanju preventivne, odnosno trajne zaštite planira učiniti, iz kabineta ministra Novi list je dobio odgovor u kojem se medu ostalim navodi: »Ministarstvo kulture zajedno s Državnim zavodom za zaštitu prirode  razmatra mogućnost proglašenja trajne zaštite u nekoj od blažih kategorija sukladno Zakonu o zaštiti prirode. U tome postupku razmotrit će se granice budućeg zaštićenog područja radi mogućeg isključenja zona intenzivnijih gospodarskih aktivnosti. Uskoro će uslijediti prethodne rasprave s dionicima na tome području. Bitnu ulogu u ovom procesu imat će Javna ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima Primorsko-goranske županije 'Priroda', koja će paralelno pokrenuti aktivnosti na izradi plana upravljanja zaštićenim područjem te pravilnika o unutarnjem redu, stoji u odgovoru Ministarstva kulture.

 

Komentari: 

0 0 # rovenjska 2008-03-06 11:23
Lik koji je i na ovom sajtu komenirao pod nickom Malyboo prosrao se na t-portalu o ovoj temi. Pa tamo piše "Koji prijatelji životinja, prijatelji love i nerada zna se da nema ribara nebi bilo ni dupina jer ribari su za njih samoposluga a što se tiče potpisa i mi možemo uzeti imenik svijeta i predati potpise sa interneta a vi koji se mislite kupati u velom lošinju a potpisali ste se za rezervat znajte da neće ići jer je i to zabranjeno u rezervatu a to vam nisu objasnili ljubitelji životinja i love pitajte od kuda im dva glisera tri automobila i to mononovolumena koje mjenjaju svake godine".

A neko mu je pravilno odbrusio "Ma daj maliboo ne pričaj gluposti. Da nema ribara ne bi izumro obični dupin, a sada to prijeti i ovome. I lažeš da će biti zabranjeno kupanje u rezervatu."

Ovakvi tipovi jednostavno ne gledaju dalje od svoga nosa i zavidno frustriraju što neko ima auto
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EustreljivoEkocid 2008-03-06 13:43
Ako neko iskreno misli da se kampanja protiv zaštite dupina vodi zbog interesa ribara taj je jako naivan. Sva ta povika i peticija je orkestrirana samo zbog Lekićevog projekta Marine kojemu je zaštita dupina i okoliša trn u oku. Pa je zato angažirao Gomerćića i njegovog patuljka Teskereðića (koji nema veze s istraživanjem dupina, ali ima vikendicu u Nerezinama) da za šaku Eura s Lekićeva računa priskrbe "streljivo" za pucanje po dupinima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # konačno farsaČlan komisije 2008-03-09 16:56
Znači, ukida se ZERP koji objektivno nije ni postojao tj. kao zona postojala. Proglašenje nikada nije bilo ni moguće. A i da je, ponovo bi veći, jači, moćniji i utjecajniji nametnuli svoja pravila. Ali koliko je žalosno tako mi je i drago da ovi glupi ribari uvide koliko su minorni sa svojom djelatnošću i hajkom u omjeru npr. njihovih ribarica i ribarskih brodova talijana i ostalih europljana. Zato su glupi do neba sa svojom hajkom. Nitko ni ne očekuje veću upućenost jednog ribara u ipak prljave političke i ekonomske igre, ali je neoprostiva i nevjerovatna glupost njihov bjes protiv rezervata. Pa kuda će se zavući kada vide koliko su glupi kada uðemo u EU i kada shvate svoju poziciju na moru. A oni svoj bjes i glupost usmjerili na ono zadnje što bi mogli sačuvati od neumoljivog EU kapitalizma, industrije i interesa moćnijeg. Da ne povjeruješ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hajka na dupineGagarin 2008-03-09 17:22
A pritom s tom hajkom skaču sami sebi u usta. Vrište da ZERP treba provesti i čuvati debelo more, a protive se zaštiti mora uz vlastite pragove :cry: Ja takoðe mislim ih samo koriste za Lekićeve igre oko Marine. Peticija se zapravo skupljala za gradnju Marine, nasipavanje obale i t.d.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # inicijativaaktivist 2008-03-09 17:44
Ima li tko prijedlog kako u gradu, na otoku i šire potaknuti ljude da se aktiviraju i javno osude štetnost djelovanja pojedinaca koji su tako nerazumni kada je u pitanju zaštita mora i rezervat. Peticije nisu rješenje. O kakvoj je marini riječ? Pa može ona biti nešto dalje od područja koje je predviðeno za rezervat? I kakve ribari imaju koristi od marine?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dajmo im da sve unište!Domaći furešt 2008-03-09 18:02
Ribari ne mogu imati korist od marine, ali marina (tj. njen vlasnik) ima koristi od ribara ako se protive rezervatu. Moze graditi, nasipati obalu, ne brinuci ni malo o okolišu, buci motora, brzini plovila i .t.d. I iskoristio ih je, odnosno njihove predstavnike. A osuditi štetnost pojedinaca je opasno pogotovu u Malom Mistu, i još se digne graja da si protiv rada, gradnje, napretka i domaćeg čovjeka, da si Srbin, furešt i "marš u Zagreb Purgeru" i tome slično. Ma treba ih pustiti da sve unište!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Janez 2008-03-09 18:19
Trebali su Janezi i Talijani reći Sanaderu "ne seri o ZERPU i da ti je do zaštite mora kad zbog par ribara s Raba i Lošinja ukidaš rezervat za dupine". Pa bi tek onda imao problem :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mujo 2008-03-09 20:34
Da ste vi pravi znanstvenici nebi vam ribari toliko smetali i vidi se koliko ste kulturni da ljudima koji sami zaraðuju govorite dasu glupi do neba . BRAVO takve trebamo u ovoj jadnoj državi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Glup gluplji 2008-03-09 21:25
Hej Mujo, ako neko zaraðuje za život ne znači odmah da je pametan. Ribari zaraðuju za život to stoji, ali glupi su jer daju ih lukavo koriste protiv zaštite mora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mujo 2008-03-09 22:23
Ne zam nisam u tome pa ne mogu komentirati ,ali stoji jedna stvar koju jako dobro znam ato je da se provode postojeći zakoni more bi bilo puno zaštićenije .
Samo se nemojte vrijeðati ipak se ova stranica zove VOLIM LOŠINJ 8) 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2008-03-10 09:03
Bilo Ribari ili ostali žitelji otoka koji žele ovdje svoje kosti ostaviti imaju i jedino oni imaju isključivo pravo da odluče hoće li biti bilo kakovog rezervata u moru na našem akvatoriju.
Htjeli vi purgeri to prihvatiti ili ne ili će tako biti ili neće ni jedan dupin ostati na ovom području a za to ćete upravo vi biti odgovorni, pitam se hoćete li onda mirno spavati kad izazovete kontra efekt kod ljudi te ovi počnu mrziti dupine.
Ovo je more naše i na prvom mjestu naše pa tek onda od R. Hrvatske jer država je narod.
A u ovom dijelu države narod je onaj koji tu živi a ne u Zagrebu, i ako to ne možete prihvatiti onda se lijepo preselite u Lošinj i živite ovdje 365 dana i zaboravite blagodati velegrada pa ćemo vas onda pitati kako je to kad vam neki povremeni došljaci žele i ono malo standarda (koji ste mukom izgradili) srušit,a pogotovu kad znate da to još rade iz osobnih interesa ne da bi štitili dupine nego da se domognu novaca koji nude asocijacije nerada i lažnih obećanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočani će pobiti dupine!Osvetnik 2008-03-10 10:06
Žitelji otoka nisu vlasnici mora oko njih nego je more opće dobro na koje jednako pravo imaju svi graðani Hrvatske. Dobro je da smo ovdje vidili prijetnju da će otočani tamaniti dupine, a odgovornost za to prebaciti na druge isto kako su četnici za ubijanje Hrvata okrivljavali Hrvate. Točno je da je država narod, ali narod nisu samo otočani nego i Istrijani, Zagorci, Slavonci itd. i ovo more je i njihovo. A sve ovo protiv rezervata je samo da se može gradit marina, a ne zbog ribara.

Pa ako će se osvećivati na dupinima pokazat će da nisu bolji od četnika i da su u tuðoj službi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ribar 2008-03-10 13:44
Glupi smo , četnici , ubojice dupina ??? :sad: Šta ćete još smisliti da bi lagodno živjeli na naš račun, to niste objasnili ljudima koji su potpisali vašu peticiju, mogli ste tražiti potpise i u australiji i oni žive na ovom planetu ili još bolje u japanu oni bi sigurno potpisali :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DinamitašiOsvetnik 2008-03-10 13:51
Pa to o ubijanju dupina napisao je neko ko je protiv rezervata kao i ti. eno ti ljepo gore piše "Htjeli vi purgeri to prihvatiti ili ne ili će tako biti ili neće ni jedan dupin ostati na ovom području a za to ćete upravo vi biti odgovorni, pitam se hoćete li onda mirno spavati kad izazovete kontra efekt kod ljudi te ovi počnu mrziti dupine."A peticiju za zaštitu dupina potpisali su graðani Hrvatske (ne Japana i australije) i to bez pomoći policije kao na Lošinju :P

I nisam rekao da su ribari četnici nego da bi neki za ubijanje svalili krivnju na druge kao što su to radili četnici. A to s ubijanjem nije nova stvar, još ranije se neko tu prijetio dinamitom :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ribar 2008-03-10 20:08
Ma pusti priče vjerujem da nitko dupinu nebi naudio , pogotovo ne ribari. Da protiv sam rezervata jer nigdje u svijetu takvo zaštićeno područje lokalnom stanovništvu nije donijelo ništa dobro.
Ali sam za puno veću i ozbiljniju kontrolu na moru a, što se tiče dupina oni su ionako zaštičeni na cijelom jadranu pa prema tome to je njihov veliki rezervat pa prema tome nema potrebe za manje rezervate osim ako netko nema koristi od toga kako se priča.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Podoban za koristPodobnik 2008-03-10 20:54
Znači problem je što se priča da netko ima koristi. Taj valjda nije prava osoba da ima koristi jer za korist treba biti podoban :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # proširiti rezervatrr 2008-03-11 20:53
Vidim na vjestima da Hrvatska odustaje od ZERP-a pa ce talijani slobodno haračiti po moru. Moglo bi se dogoditi da naši ribari počnu molit vladu da proširi rezervat za dupine jer kad uðemo u EU talijani ce loviti i pred Velim Lošinjom :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.