Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Bolji dani za dupine

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Županijsko je poglavarstvo nezadovoljno pokretanjem preventivne zaštite cresko - lošinjskog akvatorija bez uključivanja lokalne zajednice, javlja današnji Novi list.

Preventivna je zaštita novina u sustavu zaštite prirode u Hrvatskoj, a cresko - lošinjski arhipelag prvo područje gdje se takav postupak provodi, pa stoga ima nejasnoća oko praktične provedbe . . .

Razlog tome je što se postupak proglašenja »posebnog rezervata« inicira i provodi na državnoj razini, a upravljanje nakon proglašenja na županijskoj, odnosno lokalnoj razin, ističe list te napominje da se sredstva za upravljanje takvim zaštićenim područjem osiguravaju na državnoj razini. 

Da je Ministarstvo kulture prije izdavanja rješenja o preventivnoj zaštiti dijela mora uz istočne obale otoka Cresa i Lošinja u proces proglašenja uključilo, ili o pokretanju procesa informiralo, Primorsko-goransku županiju, Grad Mali Lošinj i lokalno stanovništvo možda su se mogle izbjeći neugodnosti i otpori koje se sada javljaju u pojedinim skupinama poput creskih i lošinjskih ribara koji strahuju što će biti kada se završi proces trajnog proglašenja zaštite i to područje bude zaštićeno kao posebni rezervat u moru, stav je Poglavarstva Primorsko - goranske županije koje je zbog takvog načina pokretanja preventivne zaštite, bez uključivanja lokalne zajednice, izrazilo nezadovoljstvo. List navodi da su te okolnosti stavile u nezahvalnu situaciju i Javnu ustanovu »Priroda« koja upravlja zaštićenim područjima u Primorsko - goranskoj županiji. Kako je s radom započela tek prije osam mjeseci, odnosno nakon što je rješenje već bilo donijeto, »Priroda« nije mogla utjecati na preventivnu zaštitu područja kojim bi, nakon dovršetka postupka proglašenja, bila obavezna upravljati.

Županijska i lokalna vlastte stanovništvo nikada nisu dovodili u pitanje postojanje izuzetnih prirodnih vrijednosti na području cresko - Iošinjskog arhipelaga, kaže Sonja Šišić ravnateljica županijske javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode »Priroda« ističući da je dio, za sada privremeno zaštićenog arhipelaga, i u prostorno - planskoj dokumentaciji predviđen za zaštitu. No, prema njenim riječima, temeljno načelo zaštite prirode i upravljanja zaštićenim područjima je uključivanje je lokalnog stanovništva. Ukoliko ono ne živi u suglasju s prirodom, zaštita nikada neće bit efikasna, objašnjava Sonja Šišić.

Sklad i suživot prirode i ljudi koji žive u zaštićenim područjima  ogleda se u razumijevanju potreba lokalnog stanovništva koje bi u konačnici, bez obzira na status zaštite, ipak moralo osjetiti određene komparativne prednosti od života u neposrednoj blizini. Upravo zbog toga aktivnosti u procesu proglašenja trajne zaštite i upravljanja zaštićenim područjem moraju se provoditi na način koji uvažava daljnji razvoj najznačajnijih i tradicionalnih gospodarskih aktivnosti žitelja koje se odvijaju na području koje gravitira cresko-lošinjskom arhipelagu. Uostalom, priroda tog područja i ostala je sačuvana ponajviše zahvaljujući svijesti Cresana i Lošinjana i njihova tradicionalnog načina života gdje se oduvijek znalo koliko se čega može uzeti iz prirode, a što mu vratiti, rekla je za Novi list Sonja Sišić.

Prema pisanju Novog lista, prve radionice o zaštiti u cresko - lošinjskom arhipelagu u koje će biti uključeni žitelji krenut će najvjerojatnije na jesen. a uz podršku lokalne i županijske razine organizirat će ih Državni zavod za zaštitu prirode. S obzirom na to da najvažniji dijelovi postupka proglašenja rezervata, uključivši i javnu raspravu tek predstoje, pokušat će se nadoknaditi ono što je do sada propušteno u vezi s informiranjem i uključivanjem domaćih ljudi u aktivnosti oko rezervata te stručnom i tehničkom pomoći državnim tijelima doprinijeti kvaliteti buduće zaštite, kaže Šonja Šišić.

List zaključuje da su sudeći po ovim najavama, za dupine na pomolu neka bolja vremena, barem što se tiče suradnje državnih, županijskih i lokalnih tijela i uključivanja žitelja dijela otoka Cresa i Lošinja u provedbu zaštite ovog prostora čija je prirodna vrijednost iznimna i u europskim razmjerima.

 

Komentari: 

0 0 # mare 2007-05-07 16:25
"Uostalom, priroda tog područja i ostala je sačuvana ponajviše zahvaljujući svijesti Cresana i Lošinjana i njihova tradicionalnog načina života gdje se oduvijek znalo koliko se čega može uzeti iz prirode, a što mu vratiti, rekla je za Novi list Sonja Sišić".

Pa kako sad - Xman i ekipa vele da ovdje sve funkcionira po sistemu "daj mi danas, a za sutra mi se j...", svi sve kidaju, čupaju, gaze, nitko na ništa ne pazi...
Predlagatelji projekta tvrde da je područje ugroženo, a sad vam frendica koja je vrlo bliska kolovoðama, veli ovakve stvari... Zbunila me vaša strategija, zaista... ;-)

Onda, jel' ugroženo ili sačuvano?

Dajte se dogovorite pa nam javite...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-07 17:15
To je uobičajen demagogija za umirenje uzburkanih duhova. Uostalom, do 90. godine se silom prilika zivjelo i koristilo more prilicno "tradicionalno" , no s tzv. demokratskim i tržišnim promjenama koje se u praksi tumače i svode na pravo poduzetnika da rade što god ih je volja, kako s radnicima, tako i s prirodom, od tradicije nije ostalo ni T. Dakle, ono što je očuvano sada je ugroženo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-05-07 20:20
Pa zar je moguće da ste sa silnih "argumenata" i "znanstvenih dokaza" spali na "uobičajenu demagogiju za umirivanje uzburkanih duhova"?! Pa zar je moguće da vi, strastveni ekolozi i borci za razvoj civilnog društva, ljudskih sloboda i sl., prodajete ljudima jeftine političarske demagoške trikove?! Ajme, ajme.... :roll:

A i ovo objašnjenje ti je jako, moram priznati - do 90-ih je bilo očuvano, a sada je zbog demokracije ugroženo... No dobro...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-07 20:42
Mare, ti ne čitaš što piše, nego pišeš kako bi željela da je napisano. Ja sam ostao kod vlastitih argumenta, a demagogijom sam nazvao ono što govori direktorica "prirode", službenica onih koji su odlučili o rezervatu.

A da si zaista pročitala što sam napisao, ne bi bubnula da sam rekao kako je priroda ugrožena zbog same demokracije. No ne tvrdim da se služiš trikovima, možda naprosto nisi razumjela vezu izmeðu demokracije i tržišne privrede, pa ne možeš razumjeti ni devijacije koje iz toga proizlaze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-05-07 21:17
Znam ja jako dobro prijatelju šta si ti napisao odnosno, i ono što nisi napisao...

A dok nije bilo demokracije, nije bilo niti ostaloga, proizlazi iz tvojeg posta. Prema tome, a imajući u vidu i vremensku odrednicu koju si naveo, ipak je sve izašlo iz demokracije (kapitalizam, tržišna utakmica, tržišne promjene, pretjerani konzumizam i šta ja znam šta, to svi znamo...)

Pa opet ispada da je poslije 90-te bilo ugroženo zbog demokracije odnosno, njezinih posljedica... :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-07 21:26
Mare, uzalud ti trud. Jasno sam napisao: "s tzv. demokratskim i tržišnim promjenama koje se u praksi tumače i svode" ... itd. Pa ako ti je preteško da shvatiš ono "tzv" i o njihovom tumačenju, posveti se lakšoj literaturi od mojih postova. Preporučam ti "Gloriju" ili "Arenu".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-05-07 22:19
Daj molim te, ne pravi se pametan. Pročitaj ponovo šta si napisao i pokrij se ušima. Teoretiziranje i mlaćenje prazne slame. Pretakanje šupljeg u prazno. A ovo s Arenom - stvarno, pa ti mora da si u najmanju ruku nekakav nuklearni fizičar kad si toliko bolji od običnog puka... Loše, loše, moj Xmanu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-07 23:03
Uz takve poput tebe koji ne znaju ni čitati, teško je ne osjećati se poput nuklearnog fizičara ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-05-07 23:29
Daj odi se liječi - možeš početi s kompleksima, a onda odi okulisti...

I tako se fino fokusiraš na mene kako sam nepismena i odvraćaš pažnju od teme. No, i to je taktika, svatko kako najbolje zna.

Bitno da su dupini ugroženi od '90-te. Drago mi je da sada već imamo i nekakvu vremensku odrednicu, to je bitan parametar, zar ne? Svaki dan čovjek nešto nauči. Nego, reci mi, jel' i to piše u projektu ili je to tvoja proizvoljna konstatacija? Ili ako piše možda negdje u literaturi, pa da mi kažeš gdje, ako ti nije teško... ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-07 23:40
Ako nemaš ništa jače od ovog trivijalnog "odi se liječi" i Glorija je za tebe prezahtjevna literatura. I ne, ne fokusiram se na tebe jer ni ne znam tko si, nego se fokusiram na tvoje poruke kao simptom jednog socio-psiholosk og fenomena.

A glede devedesetih godina, izgleda da ti je promaklo kako je tih godina započela divlja privatizacija, eksplozija bespravne gradnje i devastacije prirode, totalna erozija morala i rasprodaja prirodnih resursa. No mozda te nisu obavijestili :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-05-07 23:55
Ma ne, obavijestili su me - nama su rekli da se to zove demokracija i kapitalizam. EU i te fore. Pa znaš, maloprije si o tome...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost gost 2007-05-08 00:04
A da se vas dvoje naðete u kafiću i rješite svoje probleme? Što davite ljude ovdje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suvarAM 2007-05-08 08:54
Neka se pise,neka.Volje li bi neki ljudi da smo pasivni,da im prodlje sve sto im padne na pamet. A sto se tice privatizacije i lopovluka poslje 90-hi nemogu da ne primjetim kako su se prijevoznici i ribari obogatili i nakrali,ovi prvi prevezli pola europe a ovi drugi unistili i morsku travu zato sada pa preko noci postali tajkuni,gledam svi voze mercedese i bmw-e nitko nista ne radi i doma cesu jaja,brodovi sve moderniji jedan od drugog,novograd nja iz 1950.g. a to sto idu na more je da nam zamazu oci kao da nesto rade a zapravo bace sidro u prvoj uvalici gdje ih nitko ne vidi i kartaju po cijeli dan.E moji zeleni pa gdje vi zivite,donacije i iznajmljivanje dupina su vam unistili normalnu dioptriju a mi vam dodjemo kao okulisti ali nekome ne pomaze ni laserska operacija
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ludicinik 2007-05-08 16:33
Meni se čini da su ovdje svi po malo ludi (uključujući i mene jer se javljam ovim postom). ministarstvo je donijelo hitnu odluku kako bi spriječilo gradnju marine. ekipa iz marine nije se odmah snašla, a bila je i sezona, pa su se konsolidirali pred zimu. našli su onog ishlapjelog gomerčića da im napiše neke budalaštine da dupina na lošinju uopće nema (možda taj deda nije imao naočale dok je dva puta preletio avionom iznad Lošinja...), onda su se stranke malo stranački organizirale, svi su se na kraju učlanili u hns. priča ureðuje i meðu ribarima i na gradu i u županiji kako bi ispalo da smo svi zapravo protiv i uvrijeðeni jer nas niko ništa nije pitao, a zapravo su "HNS-ovci" uvrijeðeni :D . onda su došli iz državnog zavoda i rekli da će nas pitati... no sad kad su svi izgleda skužili da će zaštite ipak biti, lagano se stišavaju strasti i sad ispada da ćemo se ipak svi dogovoriti... pa ljudi moji, šta nismo mogli sve to preskočiti i provesti zimu u razgovoru kako ćemo živjeti s rezervatom? Šta ima veze kolko ima dupina. Ajmo naći način da na njima zaraðujemo jer neki već odavno to rade (npr. brodari koji se protive a prodaju "izlete" u rezervat već 5 godina)

dosta mi je svega. moram se odseliti s ovog ludog otoka... srećom nastava na fakultetu traje duže nego svi praznici zajedno...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suvarAM 2007-05-09 15:07
mare ostavi mi broj ICQ-a ako ga imas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-05-10 14:26
400494405
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Promatrač 2007-05-21 20:49
Vidim da se i dalje o ovoj temi raspravlja i vidim da ima tu i dalje ljudi koji uporno po svom te nikako da shvate da se nitko od Lošinjana ne protivi zaštiti dupina nego se borimo za opstanak.
Ljudi su uvjek voljeli dupine i nikad ih nisu ubijali prema tomu svi znamo da se tui radi o profitu onih koji ne zele raditi nego zele zivjeti na grbaci drugih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.