Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

»Čovjek po mjeri otoka« protiv rasprodaje i betonizacije Lošinja

Korisnička ocjena:  / 17
LošeNajbolje 

cpmoUvodno izlaganje na tribini inicijative za pametan razvoj Lošinja »Čovjek po mjeri otoka« pod naslovom Betonizacija ili netaknuta priroda: Što je životna snaga (VITALITY) Lošinja? održanoj 17. travnja 2015. »

 

Izlaganje je bilo popraćeno prezentacijom

Izjava Bojane Genov u ime Inicijative radiju Lošinj - radiju Jadranka

Izjava gradonačelnika Garija Cappelija radiju Lošinj - radiju Jadranka

 

Prezentacija

 

Komentari: 

123 # .......izdaja 2015-04-18 23:18
Ako je ovo točno što je Bojana ispričala,a ja vjerujemo da je,onda je gradonačelnik najveća izdaica u Lošinju i USKOK bi ga trebao pod hitno uhapsiti i zatvoriti. Sram ga bilo.Sina je poslao u Milano i sada rasprodaje otok i kad završi i on će pobjeći s tobom punom love.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # jednoglasnostPajser 2015-04-19 13:20
Ne možeš sve svaliti na gradonačelika. Sve njegove prjedloge amenovali su članovi odbora imenovani po partijskom ključu i vjećnici i to uglavnom jednoglasno. Opozicije u GV nikad nije bilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
118 # BrojkeFrodo 2015-04-19 11:41
Brojke su neumoljive. Može netko reći da je lamentiranje nad izgubljenom travom i drvećem glupost, ali brojke koje pokazuju gubitak vlasništva nad zemljištem su zastrašujuće. Zemljište čak i kad se ne koristi je potencijal, ako postoji rast onda je moguće dati ga u zakup, koncesiju.... Prodaja je konačni čin i omogućuje jednoj generaciji političara da grade svoj imidž rastom proračuna i potrošnje dok našu djecu i unuke ostavlja u poziciji skupljača loptica, konobara ili onih koji odlaze trbuhom za kruhom. U par godina vladanja Lošinjem ekipa je rasprodala zemljišta i objekata za još jedan godišnji proračun. Tim novcem i dugovima koji rastu grade svoju sliku i klijetelističku mrežu poslušnika i podržavatelja, a za budućnost ih baš briga. Za mene je donedavna veliko pitanje bilo može li netko biti toliko glup. Može li gradonačelnik, takav broj vijećnika, savjetnika i pročelnika biti u tolikoj mjeri neuk i kratkovidan? Kad bi to bilo tako bila bi to najneobičnija raspodjela Gausove krivulje ikad viđena. Što je onda u pitanju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # DemagogijaDemagog 2015-04-19 14:13
Kaže gradonačelnik da ljudi prigovaraju sa svojih osobnih pozicija i da vode brigu o 300 metara oko svoje kuće, dok on mora misliti šire. kako to on misli šire kada rasprodaje zemljišta i troši nemilice proračune temeljene na prodaji i zaduživanju? Nije li inicijativa istakla nešto što je šire, a to je interes budućih generacija i budućih proračuna? Demagogija je imputirati da je odrrživa razvojna politika ravna povratku u pećinu bez mobitela, kompjutera i blagodati modernog doba. Demagogija je to koja nema budućnosti jer je jasno svima da je sadašnja politika kratkog daha, da ne vodi brigu o stanovništvu nego o interesima krupnog kapitala. Demagogija je to svima već poznata i svi su već prozreli taktiku gradonačelnika da izvrće teze, mijenja teme i ispunja prostor velikim količinama dima i magle kako bismo izgubili orijentaciju.
Gospodine gradonačelniče, odgovorite na jednostavno pitanje: biste li željeli biti gradonačelnik Lošinja nakon velike rasprodaje? Imate li ideju kako biste napunili proračun?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Kolateralne žrtve destinacijskog managementaMaroje 2015-04-23 09:25
Citat Demagog:
Demagogija je to koja nema budućnosti jer je jasno svima da je sadašnja politika kratkog daha, da ne vodi brigu o stanovništvu nego o interesima krupnog kapitala. Demagogija je to svima već poznata i svi su već prozreli taktiku gradonačelnika da izvrće teze, mijenja teme i ispunja prostor velikim količinama dima i magle kako bismo izgubili orijentaciju.
Tko je preslušao njegovu propovijed na radiju Lošinj mogao je čuti da u njegovu taktiku spada i uvjeravanje kako su za pretvaranje grada u destinaciju s pet zvjezdica žrtve nužne i neizbježne. Onako kako se u ratu protiv terorizma pobijeni civili i djeca nazivaju nužnim kolateralnim žrtvama, tako Kapeli opravdava naše žrtve u interesu krupnog kapitala. Svi smo mi kolateralne žrtve politike bezpogovornog podržavanja megalomanskih ciljeva ruskog kapitala. Gradska imovina je rasprodana (jer to su bile, kažu, "bezvrijedne zelene površine"), prostorni planovi se ciljano prilagođavaju planovima investitora pa nema nikakve zaštite prirode i kulturne baštine, a za njega ne važe ni odredbe komunalnog reda koja važe za nas ostale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Noćna moraVito 2015-04-23 10:13
Bili smo i do sada žrtve dest. managmenta na otoku vitalnosti. Cjeli centar grada je pretvoren u ugostiteljsku terasu (kafići, šatori) tako da se glazba i druga buka u sezoni ori po svu noć. A sada će biti još i gore: Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti dosad je bilo propisano da je radno vrijeme kafića i restorana od 6 do 24 sata, ali im se radno vrijeme moglo iznimno produljiti za dva sata. Prema novim pravilima, o kojima će na današnjoj sjednici raspravljati vlada, lokalna izvršna vlast moći će odobriti rad kafića i restorana na cijelu noć.
novilist.hr/.../...
Kapeli, ne seri nam o gradu koji nije samo destinacija nego i mjesto za život mještana. I do sada je tvojom politikom grad bio žrtva ugostiteljskog biznisa, a sada će biti još i gore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Poslije mene potopVizija budućnosti 2015-04-19 15:56
Ako je igdje prostor jako ograničeni resurs, onda je to na jednom otoku. Što se taj prostor više privatizira to je manja mogućnost utjecaja građana na njegovu namjenu, jer ih procedura donošenja prostornih i urbanističkih planova stavlja pred svršen čin skrojen prema željama velikih privatnih vlasnika-invest itora. Sadašnja gradska vlast učinila je sve da se upravo to dogodi kroz rasprodaju zemljišta i paralelno prekrajanje planova, sve u ime nekog samo njima shvatljivog "napretka". Ili ne shvaćaju u što su nas gurnuli ili shvaćaju, ali ih nije briga jer su na odlasku pa nek se drugi bakćaju s onim što će im od otoka i grada ostaviti.
Najtužnije u cijeloj priči je to da velika većina Lošinjana još uvijek misli kako nam se zaista događa "kvantni skok" u bolju budućnost u kojoj će, eto, biti gotovo besplatnih stanova za mlade, cjelogodišnjih i dobroplaćenih poslova na izbor, a lake love do krova. Kao da su svi upali u nekakav kolektivni trans, omađijani šuškanjem (tuđih) para i bukom strojeva. A kada se buka utiša i prašina slegne, vidjet će samo ograde, rampe i table "privat property" svuda oko sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # TribunaN:M: 2015-04-19 17:08
ma nije u pitanju parkiranje u Haračićevoj i ili kupanje na Zagazinama već održivosti svih megalomanskih priča. Ako je predavačica na tribini rekla da je važno za pumpe i kanalizaciju količina vode i struje koja je potreban da taj sustav održava...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Vransko jezerokupač 2015-04-19 19:25
Lošinj nema rezervno Vransko jezero ,po studiji iz bivše države do 70 000 ljudi najviše moglo je biti istog momenta na Cresu i Lošinju ,treba uzeti u obzir da je u to vrijeme vrhunac tehnologije bila veš mašina ,da je bilo manje kuća,manje apartmana,manje zelenila koje treba zalijevati ,manje "industrijskih" postrojenja (kolektora) što troše vodu itd,itd .Danas se zasigurno troši puno više vode dnevno nego tada .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Nulto stanjeKomunalna infrastruktura 2015-04-19 21:59
U kakvom stanju nam je komunalna infrastruktura danas? Vodovod pušta na sve strane (a ni pritisak nije najbolji na višim pozicijama), elektrovod svako malo zašteka (posolica je kriva, kažu...), kanalizacija se vrlo sporo modernizira (ima još puno septičkih jama i izljeva za riješiti), telefonska mreža je toliko puta krpana da jedva drži vodu, internet je spor za poludjeti, a gospodarenje otpadom se još svodi samo na starinsko prikupljanje smeća iz pretrpanih kontejnera. A što je tek sa stanjem cesta (posebno onih "sporednih"), mostova (jedan je u skršen, drugi na popravku), popločenja ulica (puzzle od betona, rupa i ponekog kamena), odvodnjom oborinskih voda (svaka jača kiša i eto ti Venecije u centru grada)...

Tek kada se sve navedeno (i još ponešto nenavedenoga) dovede na razinu 21. stoljeća, tek tada možemo reći da smo spremni za daljnji razvoj, i to vrlo promišljen razvoj. Jer pitanje je do koje razine se uopće može razvijati komunalna struktura i koliko je to prostorno i financijski opravdano kada znamo da na našim cresko-lošinjsk om otočju stalno živi manje od 10.000 ljudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # čista vodafrane 2015-04-20 07:55
Citat kupač:
Lošinj nema rezervno Vransko jezero ,po studiji iz bivše države do 70 000 ljudi najviše moglo je biti istog momenta na Cresu i Lošinju..
..nema straha od prekomjerne potrošnje vode jer je Vransko jezero vlasništvo Hrvatskih voda, a komunalno društvo samo upravlja tim resursom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # prodajaNemo 2015-04-20 17:04
Kako da nikoga nije zasmetala prodaja tolike zemlje.Taj proces je nepovratan.Kako da to ljude s Lošinja ne zanima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # tko nas izdaviktor 2015-04-20 17:05
"Zemlja ne pripada čovjeku nego čovjek zemlji" rekao je legendarni indijanski poglavica Seattle pred guvernerom Vašingtonskog teritorija 1854. godine. Govor koji odražava duboko razumijevanjepo vezanosti svih stvari na Zamlji, prerastao je u svojevrsno "sveto pismo" za milijune zagovornika zaštite okoliša u svijetu. Naši gradski vijećnici sigurno nisu nikad čuli za taj čuveni govor, zato ovako olako rasprodaju otočne resurse zemljište, obalu, vodu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Bikovi koji sjedeGori uši Vinetu 2015-04-20 18:22
Citat viktor:
Naši gradski vijećnici sigurno nisu nikad čuli za taj čuveni govor, zato ovako olako rasprodaju otočne resurse zemljište, obalu, vodu...
Naravno da su čuli, prodaju tuđe a ne svoje pa od provizije kupuju zemlju za sebe i za svoje .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Nije važnoBezjak 2015-04-20 18:36
Pa oni prodaju samo bezvrijedne zelene površine izvjestila nas je pročelnica Jović :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Otok na prodajuGeronimo 2015-04-20 19:24
Jedan nizozemski pomorac kupio je u 17. stoljeću otok Manhattan od lokalnog indijanskog plemena za robu u vrijednosti 60 nizozemskih guldena. Jedan povjesničar je kasnije preračunao da bi tih 60 guldena vrijedilo oko 24 dolara, jer radilo se o staklenim perlicama i drugoj bižuteriji. Na tom zemljištu je nastalo naselje Novi Amsterdam, koje će promijeniti ime u Novi York (New York) kad ga preuzmu Britanci od Nizozemaca 1665. godine.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Građanski odgojIndijanac 2015-04-20 21:21
Ova djeca će biti skupljači golf loptica a možda će morati držati neke druge transparente u drukčijoj povorci za obranu svog prava da uopće žive na otoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # zakonhranitelj tuljana 2015-04-20 20:03
Obavijestite pravog vlasnika da "ovi" prodaju tuđe, tj. njegovo zemljište i problem je riješen. U Hrvatskoj je zabranjeno prodati tuđe...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Pravi vlasnikHranitelj lavova 2015-04-20 22:32
Citat hranitelj tuljana:
Obavijestite pravog vlasnika da "ovi" prodaju tuđe, tj. njegovo zemljište i problem je riješen. U Hrvatskoj je zabranjeno prodati tuđe...
"Pravi vlasnik" svog tog zemljišta su građani koji žive, rade i plaćaju porez Gradu Malom Lošinju. Nažalost, "pravi vlasnik" je ovlastio krive ljude da ga zastupaju i u njegovo ime su prodali nešto što nisu smjeli prodati. Zato će "pravi vlasnik" drugi put jako paziti kome daje ovlast da ga zastupa.
A u Hrvatskoj je "prodavanje tuđeg" postalo nacionalni sport i teško da će se skoro riješiti taj problem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # nikad ne reci nikaddobri dupin 2015-04-21 08:08
Citat Hranitelj lavova:
"Pravi vlasnik" svog tog zemljišta su građani koji žive, rade i plaćaju porez Gradu Malom Lošinju. Nažalost, "pravi vlasnik" je ovlastio krive ljude da ga zastupaju i u njegovo ime su prodali nešto što nisu smjeli prodati. Zato će "pravi vlasnik" drugi put jako paziti kome daje ovlast da ga zastupa.
A u Hrvatskoj je "prodavanje tuđeg" postalo nacionalni sport i teško da će se skoro riješiti taj problem.
Riješiti će se svi problemi kad promijenimo ovu potkupljivu vlast i smjestimo ih tamo gdje im je mjesto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # pokvareni austrijancineznalica 2015-04-20 21:14
Da austrijanci nisu gradili u uvali Čikat, moguće je da se niti danas ne bi tamo gradilo. Oni su ti zločinci koji su prvi započeli gradnju i betoniranje obale. kažu da je to bilo s mjerom. Kojom? Pa tada još nije bilo ničega i mjera je bila ništa ne graditi. Generacije iza ovih vlastodrržaca graditi će nebodere u Velom. S druge strane tko0 je na ovom otoku posadio ijedan bor, maslinu, smokvu? Svi smo zabrinuti i lajemo, a ništa ne činimo. Sve ćemo riješiti konferencijama i tribinama? Moš si mislit? Pa Bojana i Kikić imaju više od 6 banki, i kada odapnu nećemo imati niti ovu stranicu, a kamoli tribinu. Tko će je sazvati? Morti Pejić, Mlacović, Kamalić, Nedić?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Tko je pokvaren?Bojana Genov 2015-04-21 10:49
Citat neznalica:
Da austrijanci nisu gradili u uvali Čikat, moguće je da se niti danas ne bi tamo gradilo. Oni su ti zločinci koji su prvi započeli gradnju i betoniranje obale. kažu da je to bilo s mjerom. Kojom? Pa tada još nije bilo ničega i mjera je bila ništa ne graditi.
Austrijanci su izabrali najljepšu uvalu da uživaju njene blagodati i ljepotu. U njoj su sagradili prekrasne vile koje ne strše iz okoliša, veliki razmak između njih hortikulturno uređen tako da se uklapa u prirodni prostor. Između obalnog dijela i borove šume komunikaciju su omogućili stazama koje slijede prostiranje suhozida. Obalu su uredili za kupanje s malim molićima i ne prevelikim kupalištem. Veliki dio uvale ostao je prirodna obala i upravo taj spoj arhitekture i prirode su vrednovali bezbrojni stručnjaci, putnici i zaljubljenici u prirodu.

Austrijanci su ostavili generacijama koje dolaze, nama, jednu čaroliju u kojoj su Lošinjani odrastali, odmarali se, uživali u moru, šetali i ljubovali, ekploatirali tu čaroliju i zarađivali na njoj novce, izdigli se iz siromaštva i gladi.

Nitko nikad nije se usudio reći da je uvala njihovom intervencijom devastirana, kao što ni danas nitko ne tvrdi da je svaka ljudska intervencija u prostor devastacija i šteta. U javnom prostoru nikad nije izrečena tvrdnja da je potrebno vratiti se ni u blisku prošlost ni u pećine, ili pobacati tehnologiju koju koristimo, kao što vulgarno simplificira gradonačelnik Lošinja i postavlja stvari u krajnosti sve ili ništa kako bi uvjerio ljude da je bila nužnost intervencija u sve.

Mjera je ključna tema ove rasprave, ona mjera koja omogućuje da čarolija ostane sačuvana, da kulturno nasljeđe i sačuvana priroda i dalje rade za nas, današnje otočane i za neke buduće otočane.

Kulturno nasljeđe je porušeno. Netko je usporedio pretvaranje starih vila u hipertrofirane replike postupkom vađenja srca i zamjenom vatom. Ispod borova raste trava kupljena na metre, zelena ispod borova kao u dječjoj bojanki jer u prirodi takva prizora nema. Betonski ogromni šiljci strše u more, ponižavajući prostor idejom rasipnosti i iskazivanja moći investitora i koncesionara.

Većina plaže postaje nedostupnom za stanovništvo, a za malen ostatak preostao za javnu upotrebu, za privezišta i preostale prirodne plaže pripremaju se odluke, prostorni planovi po narudžbi i koncesije. Toliko puta spominjana šetnica koja ostaje dostupnom otočanima bit će s jedne stane omeđena čuvarima i upozorenjima o naplati, a s druge strane zidovima koje nisu postavili Austrijanci, nego novi gospodari i gubernatori Lošinja.

Čarolija je uništena, Čikat izgubljen za otočane. Izvađena srca, betoniziran i okamenjen, ograđen i zaobiđen cestom, Čikat postaje resort čija će se jedina vrijednost mjeriti količinom noćenja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # AustrijaEU 2015-04-24 00:01
A jesu li se Austrijanci u 100 godina promijenili? Ni malo! Idi pa vidi njihove turističke atrakcije kako su uređene. Nikakve megalomanije, sa puno osjećaja za okoliš. Ako su Austrijanci profesori turizma onda ovi ruski investitori osnovnu školu nisu ni počeli pohađati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Svoje i tuđeGerma 2015-04-20 21:16
Ta je demagogija prikladna za poimanje demokracije 18. stoljeća. Oni prodaju jer mogu i imaju vlast. To ne znači da je to pametno, temeljeno na stvarnim pokazateljima i dobrobiti za stanovništvo. Ne znači da je racionalno i održivo, da ne oštećuje budućnost zajednice i generacija koje dolaze. To samo znači da imaju većinu u vijeću i nikakvu opoziciju. To također ne znači da je predstavnička demokracija tako savršena da ne bi uključila različite oblike sudjelovanja građana, jer je u modernu demokraciju ugrađeno i savjetovanje s javnošću i polaganje računa javnosti i korištenje pameti i znanja koje nisu u službi ograničenih intersa političkih opcija i pojedinaca iz tih opcija.
Ostaje tvrdnja da Grad Mali Lošinj prodaje tuđe, naše, a iskazao se i u prodaji državnog. Baš zato što to mogu, što imaju tu moć, trebalo bi da osjećaju značaj odgovornosti koju imaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # javno dobrogost 2015-04-20 21:36
Sirotom tuljanu je nepoznat pojam javno dobro i ne zna da javno dobro nije prćija gradonačelnika i gradskih vijećnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Vjetar u leđaJedro 2015-04-21 11:25
Što se zbiva s gradskom tvrtkom Yacht club Velopin d.o.o? Čime se ona bavi? jel bi nam netko mogao reći koliko je novca dosad utržila,a koliko potrošila? Jel to ona imovina koja se namjerava podati ove godine?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Yacht club VelopinZalizani 2015-04-21 13:30
Citat Jedro:
Što se zbiva s gradskom tvrtkom Yacht club Velopin d.o.o? Čime se ona bavi? jel bi nam netko mogao reći koliko je novca dosad utržila,a koliko potrošila? Jel to ona imovina koja se namjerava podati ove godine?
Tvrtka je izvršila zadaću uhljebljivanja sindakovog prijatelja a nakon što je on našao drugo uhljebljenje tvrtka miruje. Osnivači su GML, Jadranka i Lošinjska plovidba, a sada je direktor Tatjana Braškić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # pane e lavoroglavoč 2015-04-23 20:57
Citat Zalizani:
Tvrtka je izvršila zadaću uhljebljivanja sindakovog prijatelja a nakon što je on našao drugo uhljebljenje tvrtka miruje. Osnivači su GML, Jadranka i Lošinjska plovidba, a sada je direktor Tatjana Braškić.
Sprema se izgradnja marine za mega jahte na Velopinu, uskoro ćemo ugostiti i samog Putina. :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Tko tu kogaJao nama 2015-04-21 21:31
Slažem se sa većinom komentara,ali me zanima tko je izabrao ovog lopova i kretena.Priznaj em prvi puta sam i ja glasao za njega,ali poslije nisam ja ni bilo tko iz bliže obitelji.Da li su većina stanovnika budale ili postoji mogućnost namještanja izbora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # tko? tko?Pero 2015-04-22 08:50
Citat Jao nama:
Slažem se sa većinom komentara,ali me zanima tko je izabrao ovog lopova i kretena.Priznajem prvi puta sam i ja glasao za njega,ali poslije nisam ja ni bilo tko iz bliže obitelji.Da li su većina stanovnika budale ili postoji mogućnost namještanja izbora.

Na kojeg točno kretena misliš? Izbor je poprilično bogat!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zakonihranitelj tuljana 2015-04-22 18:53
Gdje je sad onaj koji citira zakone kao opravdanje, jer ovo je sve po zakonu... ali sad ne idu njemu u korist pa je tiho...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # Orahova ljuskaGargamel 2015-04-24 09:33
Možda sam slabo informiran, ali za pojavu jedne nove stranke na ovim otocima saznao sam tek iz obavijesti o Zelenoj čistki na službenoj gradskoj stranici. Tamo piše da su se u akciju uključili Mjesni odbori, komunalno društvo, Lošinj usluge, javna vatrogasna postrojba, osnovna i srednja škola, stranka Orah, poduzeće Jadranka, nogometni klub s najmlađim nogometašima i volonteri pojedinci koji će se priključiti ostalima na pojedinim lokacijama. Pa se sad pitam je li to stranka koja taji svoje postojanje kad do sada za nju nisam čuo. Pomalo me čudi što lošinjsko članstvo stranke čije ime je skraćenica od Održivi Razvoj Hrvatske propustilo prigodu da se predstavi javnosti učešćem u raspravi na već dvije tribine inicijative Čovjek po mjeri otoka na kojima su javno problematiziran a brojna pitanja o temi održivosti planova razvoja ovih otoka. Ima li u toj orahovoj ljusci i nekog jezgra?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # octopusvid 2015-04-24 10:51
Citat Gargamel:
Pomalo me čudi što lošinjsko članstvo stranke čije ime je skraćenica od Održivi Razvoj Hrvatske propustilo prigodu da se predstavi javnosti učešćem u raspravi na već dvije tribine inicijative Čovjek po mjeri otoka na kojima su javno problematizirana brojna pitanja o temi održivosti planova razvoja ovih otoka. Ima li u toj orahovoj ljusci i nekog jezgra?
Nisi mogao čuti za ORAH kad je osnovana kao HDZ-ova podružnica sa svrhom odvlačenja dijela birača. :oops:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # Za koaliciju spremnipipeta 2015-04-24 12:15
Njihov je pozdrav ZKS: Za koaliciju spremni :lol: Pa su se zato pridružili Mjesnim odborima, gradskom komunalnom poduzeću, Lošinj usluge, vatrogascima, OŠ, poduzeću Jadranka i nogometnom klubu kao partnerima u čistki.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # amateri svih zemalja,,,leon 2015-04-24 16:37
Citat pipeta:
Njihov je pozdrav ZKS: Za koaliciju spremni :lol:
Sve stranke u Lošinju su ZKS osim HSLS-a, a i njega će kupiti do lokalnih izbora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Odvuče, odvuče..lignjica 2015-04-24 13:00
Nisi mogao čuti za ORAH kad je osnovana kao HDZ-ova podružnica sa svrhom odvlačenja dijela birača. :oops:
Točno je da ORah odvlači glasove SDP-u na nacionalnoj razini. Da li su Mirela Holy i Tomislav Karamarko u dosluhu? :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # Zelena čistkaORaH 2015-04-28 12:14
ORaH svoje postojanje ne krije ,imao si ne tako davno na pola gradskog trga prezentaciju programa održivog razvoja. A mi smo eto naučili da su uz nas koalicijski partneri HDZ-a i komunalno društvo, javna vatrogasna postrojba, osnovna i srednja škola, poduzeće Jadranka ..itd .
A dali je baš imalo smisla na tribini se nadglasavati kad je rasprava krenula u smjeru dali na Čikatu raste Pinus migra ili Pinus strobus, odnosno zašto se kišnica slijeva niz Zagrebačku ulicu kad pada kiša,a slijeva se od kad postoji ulica i slijevat će se i nadalje .
ORaH nema instrumente kojima bi zaustavio kišu da pada niti može oživjeti ispiljene borove i vratiti ih tamo gdje su rasli .
Što ima loše u tome što se je ORaH uključio u Zelenu čistku ? Umijesnije pitanje bilo bi zašto i ti nisi učestovao u čistci odnosno zašto i ostale stranke nisu učestovale .
Nije uređeni okoliš "vlasništvo" ni HDZ-a ni vodstva grada već svih nas koji ovdje živimo i gostiju koje ugošćujemo .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Tvrd je orah voćka čudnovataTipi 2015-04-28 14:23
Citat ORaH:
ORaH svoje postojanje ne krije ,imao si ne tako davno na pola gradskog trga prezentaciju programa održivog razvoja.
Kako došla tako i otišla bez da je ostavila traga. Panoi sa slikama i tekstovima na koje je malo tko obratio pozornostCitat:
A mi smo eto naučili da su uz nas koalicijski partneri HDZ-a i komunalno društvo, javna vatrogasna postrojba, osnovna i srednja škola, poduzeće Jadranka ..itd
Dobar početak političkog djelovanja ;-) Citat:
A dali je baš imalo smisla na tribini se nadglasavati kad je rasprava krenula u smjeru dali na Čikatu raste Pinus migra ili Pinus strobus, odnosno zašto se kišnica slijeva niz Zagrebačku ulicu kad pada kiša,a slijeva se od kad postoji ulica i slijevat će se i nadalje.
Naravno da je imalo smisla ako se htjelo raspravljati o iznesenom u uvodnom izlaganju. Ali to se nije htjelo, nego se raspravu namjerno skrenulo od pitanja održivog razvoja Lošinja na pinus strobus i kišu u Zagrebačkoj. Nije htio ni ORAH ...Citat:
ORaH nema instrumente kojima bi zaustavio kišu da pada niti može oživjeti ispiljene borove i vratiti ih tamo gdje su rasli.
Te instrumente sigurno nema, ali izgleda da nema ni ljude koji bi vraćanjem rasprave s nebitnog (borovi, sljevanje kiše) na ono bitno (održivost planiranog razvoja otoka) pokazali hrabrost i političku umješnost. Imali bi brojniju publiku nego što će je imati na svim svojim predizbornim skupovima :lol:
Citat:
Što ima loše u tome što se je ORaH uključio u Zelenu čistku? Umijesnije pitanje bilo bi zašto i ti nisi učestovao u čistci odnosno zašto i ostale stranke nisu učestovale.
Nema ničeg lošeg, ali to je šlepanje za drugima.Citat:
Nije uređeni okoliš "vlasništvo" ni HDZ-a ni vodstva grada već svih nas koji ovdje živimo i gostiju koje ugošćujemo
Uređivanje okoliša je prvenstveno stvar onih koji upravljaju gradom te vlasnika zemljišta i koncesionara. Malo toga je ostalo nama koji ovdje živimo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # .....Škovacin 2015-04-29 09:12
Je li čistka uopće održana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # aspetiamo??? 2015-04-29 09:30
Je li čistka uopće održana?
Mislis na gradske glavessine i procelnice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Suve šljive i orasidinko 2015-04-28 19:35
Citat ORaH:
ORaH nema instrumente kojima bi zaustavio kišu da pada niti može oživjeti ispiljene borove i vratiti ih tamo gdje su rasli
A šta onda ima i može pa da ih zato birači zaokruže na izborima? Šutnju na tribini i sudjelovanje u zelenoj čistki?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # šutnja je zlatobrko 2015-04-28 19:52
Citat dinko:
A šta onda ima i može pa da ih zato birači zaokruže na izborima? Šutnju na tribini i sudjelovanje u zelenoj čistki?
Ima ono isto što ima HNS, PGS i IDS, lojalnost i poslušnost HDZ-u. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # RabotaMENdula 2015-04-28 20:35
Nekada davno svaki je odrasli otočan imao obavezu odrađivanja "rabote" u vidu čišćenja staza i lokvi, popravljanja gromača, skidanja korova (sve što nije paša) s komunalnih pašnjaka i sl. Tada nije bilo smeća jer se sve moralo "reciklirati" iz nužde.

Nekada (ne tako) davno sva djeca iz osnovne i srednje škole su svakog proljeća išla na "dobrovoljne akcije čišćenja" šume i plaža.

Danas se to zove Zelena čistka, u kojoj sudjeluju samo oni kojima je to i inače posao, oni koji to žele i oni kojima je to reklama za "političku korektnost".

Rabota, dobrovoljna akcija ili čistka, svejedno. Najvažnija u cijeloj priči je svijet da i mi kao pojedinci imamo nekakvih obaveza prema društvu u kojem živimo (a ne samo društvo prema nama). Najmanje što možemo učiniti za svoj otok je da ga održavamo čistim i prohodnim, počev od svoje ulice i kvarta, pa do grada, njegove okolice i otvorenih prostora. Nije bitno tko su vlasnici, smeće i zapuštenost su sramota svih nas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # "dobrovoljne akcije čipćenja"ORaH 2015-04-29 11:15
ORaH sudjeluje u Zelenoj čistci na nivou Republike Hrvatske odnosno svugdje gdje ima članove , a dali su organizatori udruga Idem i ja ili Grad Mali Lošinj i dali je na vlasti HDZ ,SDP,Ids,HDSSB ili bilo koja druga stranka ,ova ili ona koalicija ORaH-u to nije presudno niti bitno .
Predsjednica ORaH-a podržala je HDZ-ov prijedlog interpolaciju o ugljikovodicima a ne program stranke u cijelosti .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ljušturaoraščić 2015-04-29 15:22
Koliko se samo spominje taj ORaH od kojega je ostala samo ljuštura. Plod je odavno uveo i strunuo. Eto sad nam se pojavljuje i u Lošinju. Bravo, sada će biti priče o održivom razvoju, zaštiti, dociranju o svemu i svačemu. Već smo svi ludi od tih stranaka i pametnjakovića, koji ništa ne rade. Evo primjera laburista... Ma che...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # glave na kupkukunka 2015-04-29 16:44
Citat oraščić:
Koliko se samo spominje taj ORaH od kojega je ostala samo ljuštura. Plod je odavno uveo i strunuo. Eto sad nam se pojavljuje i u Lošinju.
U Lošinju nema što tražiti ni ORAH ni bilo koja druga stranka. Sve je posloženo za slijedeće izbore i ne treba "čačkati mečku" :-) .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Održivost ORAHASimba 2015-04-29 17:21
Citat oraščić:
Koliko se samo spominje taj ORaH od kojega je ostala samo ljuštura. Plod je odavno uveo i strunuo. Eto sad nam se pojavljuje i u Lošinju. Bravo, sada će biti priče o održivom razvoju, zaštiti, dociranju o svemu i svačemu. Već smo svi ludi od tih stranaka i pametnjakovića, koji ništa ne rade. Evo primjera laburista... Ma che...
Laburisti su zaista dobar primjer. Značku Laburista - stranke rada bržebolje si je na Lošinju prikačio Dorijan, teolog slizan s Crkvom (sada svoje tribine o tehničkoj kulturi drži u crkvi sv. Nikole), premda je stranka distancirana od Crkve i njene politike. Dobar primjer je i HSLS čiji čelnik i onih par članova vjerojatno ni ne znaju što je to liberalizam. Ne želim prerano suditi, ali i s ORAHOM bi moglo biti slično. Na sceni se pojavila nova stranka koja bi u ovom dosadnom nadigravanju Milanovića s Karamarkom mogla privući apatične birače kao izlaz za nuždu, pa možda neki ambiciozni Lošinjani vide priliku da se ukrcaju u taj vlak i dobiju koje mjesto u GV. Vrijeme će pokazati je li to lažna roba koju se pokušava prodati pod poznatom etiketom ili se okupljaju osobe koje se zaista zalažu za održivi razvoj otoka u kojem održivost neće biti samo pomodna parola.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # OrahLošinj 2015-04-29 21:05
ORAH je samo jedna izdvojena frakcija SDP-a ,jedina razlika i sukob uslijed čega je nastao ORAH je sukob autoriteta i unutar stranačka borba za vlast.Ideologij a jedne i druge stranke je potpuno ista.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # surprise mearman 2015-04-30 08:19
Citat Lošinj:
ORAH je samo jedna izdvojena frakcija SDP-a ,jedina razlika i sukob uslijed čega je nastao ORAH je sukob autoriteta i unutar stranačka borba za vlast.Ideologija jedne i druge stranke je potpuno ista.
Nemoj se iznenaditi kad lošinjski ORAH pristupi koaliciji HDZ-HSS na slijedećim lokalnim izborima. :-*
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu radnju, pa sam te, bez želje da saznam detalje i bez upuštanja u kvalifikaciju radi li se o nezakonitoj radnji, uputio što ti je činiti...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih više od nekoliko slova

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi nije jasno kako nisi uspio shvatiti da kazneno djelo još nije počinjeno. Ne znam jel to kod tebe prisutna neka umjetna inteligencija ili prirodna glupost.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio. Pusa!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili tekst. Novi list ga je očistio od pravopisnih pogrešaka i birokratskih izraza i prepričao da izgleda kao da je govorila gradonačelnica. Pored toga, objavljeni ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu prijave određenih kaznenih djela. Međutim, nije svaka nezakonita radnja podložna ovoj obvezi. Kada ste dužni prijaviti kazneno djelo? * Određena kaznena djela ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se održavaju istodobno i u istom prostoru sa izložbom u čast fašističkog čovjeka žabe

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu radnju dužan ju je bez odgode prijaviti, u protivnom snosi sankcije)?

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih iznajmljivača, pa eto, istina bok s malim zaostatkom, uključili se i oni! Nije važna bit, sve je to marketing, svaki glas se broji. Da je bilo u vašim namjerama ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može postupati, prethodno bi trebalo ponoviti proceduru savjetovanja s javnošću kao što je napravljeno na ovoj poveznici mali-losinj.hr/.../...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom osiguranju, u kojemu će pisati da u odluci ne piše ono što svi vidimo da piše, nego da je istina nešto drugo. I da je za sve to kriva oporba. A sve u stilu onog ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 sata, a da neki imaju i obrte.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa pripadajućom dokaznom dokumentacijom.” A kako čujem, oni traže samo bjanko potpis, bez ikakve dokazne dokumentacije?

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ostvaruje korisnik - ... koji osim mirovine ne ostvaruju prihod od rada. Dakle, prema ovoj odluci umirovljenik koji ima još neke prihode osim mirovine, ne dolazi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici, Grad i gradonačelnica, jer kod nas vrijedi Grad jednako gradonačelnica, su na svom fejsu jučer pred sam kraj radnog vremena dali pojašnjenje na neka od ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 12:07
    ...
    Jednostavno, nisam ni čitao o čemu se radi. Samo sam vidio da ukazuješ na navodnu nezakonitu ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 12:06
    Glupan i ništarija
    Ti si naprosto ništarija koja ne zavrijeđuje odgovor. I glupan nesposoban shvatiti napisanih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 12.01.2025 10:46
    O mudri tuljane
    Hvala na ničemu. Znam što mi je činiti, od tebe ne trebam nikakve savjete. Jedino mi ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 12.01.2025 10:34
    Hahaha
    Jako puno slova samo da bi potvrdio ono što sam i mislio, da nezakonitu radnju nisi prijavio.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Kalambur 12.01.2025 09:41
    Intervju bez ijednog pitanja!!!
    Suradnja s Novim listom je u tome što su gradske službe i Turistička zajednica ML sastavili ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 12.01.2025 08:55
    Ispeci pa reci
    Da, To je djelomično točno. Hrvatski zakoni, kao i zakoni većine država, predviđaju obvezu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 07:23
    Lošinjska farsa
    Farsična izborna kampanja za predsjednika države ima vrhunac u našem gradu. Izbori se ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 11.01.2025 20:06
    ...
    Napokon! Ti si je, naravno, prijavio za tu nezakonitu radnju (svatko tko zna za nezakonitu ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    Petar Banić 11.01.2025 15:58
    i ne samo HDZ-a
    Inicijativa za legalnost Lošinj Gle opozicionare, skužili su da Ana lovi u bazenu privatnih ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 13:43
    .....
    Prije eventualne izmjene Odluke koju je ljetos sama donijela, a sada po istoj ne može ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    RDx 11.01.2025 11:52
    Istina je svuda oko nas
    A ja u ponedjeljak na fejsu očekujem dopunu važnog pojašnjenja o dopunskom zdravstvenom ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ... 11.01.2025 11:13
    ...
    a ima i onih koji na crno iznajmljuju kuće izgrađene na crno, a sve uz blagoslov Grada
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost2 11.01.2025 10:32
    Do ponedjeljka ....
    Čekajmo radni ponedjeljak. Možda će se sjetiti da ima umirovljenika koji se bogate radeći 4 ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 10:24
    .....
    Kako god, u svakom slučaju radi se o nezakonitoj radnji.
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 11.01.2025 09:52
    tko tu koga ... u mozak?
    Koliko vidim, tu piše i "Zahtjev se podnosi Jedinstveni upravnom upravom odjelu, sa ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 11.01.2025 09:42
    Nepromišljena, površna ili namjerna odluka
    To nešto drugo glasi ► Novčanu potporu za financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Fiškal 11.01.2025 08:32
    Postoji još jedno važno pitanje
    Na kritiku uz mnoga objavljena pitanja koja muče građane, objavljenu jučer na ovoj stranici ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Gost 11.01.2025 08:15
    Inovativna mjera, moš mislit...
    ... obećana davne 2021. godine. Vrlo neodgovorno od onih koji su obećali.